Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.323 views sinds 30-01-2008

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ja http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01021p maar ik wilde de originele poster in ere laten, vandaar de quote.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" Your Subscription is necessary to activate your account for play. In other words, you cannot play the game using your Account unless you have provided payment for a Subscription."

Dit lijkt mij eerder dat ie wel nodig is dan niet maar ja , dat jij het er nu niet in kon lezen in wat je las dat zegt genoeg ;)

Neem aan dat we het snel genoeg zullen weten >:)

• jevn
  • Niet online
Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:16:
" Your Subscription is necessary to activate your account for play. In other words, you cannot play the game using your Account unless you have provided payment for a Subscription."

Dit lijkt mij eerder dat ie wel nodig is dan niet maar ja , dat jij het er nu niet in kon lezen in wat je las dat zegt genoeg ;)

Neem aan dat we het snel genoeg zullen weten >:)
Lijkt me prettig dat je dan verder gaat naar de laatste stap! Die quote van jou geeft aan dat subscription nodig is en zegt feitelijk he-le-maal niets over CC!

http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01024p
The Subscription options for World of Warcraft are as follows:

1 month: $14.99
3 months: $41.97 ($13.99 per month) *
6 months: $77.94 ($12.99 per month) *
60-day Prepaid Time Cards (click here for more information on Prepaid Time Cards)

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 20:42

Glorificationer426

come we hero rush yes?

dat is toch van de amerikaanse site?

hier betalen we in ponden en euro's B)

[ Voor 37% gewijzigd door Glorificationer426 op 10-02-2005 21:21 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

jevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:20:
[...]

Lijkt me prettig dat je dan verder gaat naar de laatste stap! Die quote van jou geeft aan dat subscription nodig is en zegt feitelijk he-le-maal niets over CC!

http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01024p

[...]
Idd amerikaanse site en wat heeft dit gedeelte te maken met dat je dus CC nodig kan hebben voor het activeren van je account :?

• jevn
  • Niet online
klopt, maar zolang ik niet op de officiele euro site zie dat het zo is als eerder geschetst, geloof ik het eerlijk gezegd niet maar houdt blizzard gewoon hetzelfde aan.

Anoniem: 7379

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:21:
dat is toch van de amerikaanse site?

hier betalen we in ponden en euro's B)
Ook de Europese site geeft deze betalingsopties aan:
Payment is accepted in Euros and English pounds and include the following methods:

* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo, Delta (United Kingdom).
* Electronic Direct Debit: ELV(Germany).
* Pre-paid game cards: will be available a few weeks after launch, in retail outlets where World of Warcraft is sold.
Dus als je al een betalingsoptie moet invullen bij registratie voor de trial periode van 1 maand -wat mij overigens onwaarschijnlijk lijkt omdat niet iedereen het spel zal blijven spelen na de trial- dan nog klik je gewoon als betalingsoptie 'pre-paid gamecard' aan als je geen creditcard hebt. En dát er een inschrijvingssysteem bestaat waarbij het invullen van een betalingsoptie niet nodig is, is al bekend, er bestaan nl. '10 day guest' accounts. Het is dus goed mogelijk dat bij de eerste gratis maand ook geen betalingsoptie ingevuld hoeft te worden, maar pas daarna.

Anoniem: 117656

http://www.wow-ni.com/

Blizzard Europe sent us an updated European FAQ they will publish soon :

Do I need to enter credit card information to register an account?
When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

Can I change my preferred payment method after creating an account?
Yes. You will be able to edit your account and your preferred method of payment. If, for example you wish to switch from credit card to the pre-paid solution, you will be able to do this as soon as you have your pre-paid game card number.

What payment methods are currently supported?
Payment is accepted in Euros and English pounds and includes the following methods:

Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo, Delta (United Kingdom).
Electronic Direct Debit: including country specific such as ELV (Germany).

When will pre-paid cards be available in Europe, and how much will they cost?
Pre-paid game cards will be available on 4th of March, prior to the end of the included one-month subscription. Costing 26.99€/£18.49, each card will give a 60-day subscription to the game, accessible via this website using the scratch-off code on the reverse of the card.

The cards will be sold in DVD sized boxes, localized into English, German, French, Italian and Spanish, and will be available through retail outlets where the game is sold.

If I pay by pre-paid card, will I still need to have another payment method stated on my account?
No. When the pre-paid cards are available, this number will be the only one required.

Can I use US pre-paid cards for a European account?
No. You will need to use a European pre-paid card for a European account.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:20
maar waarom staat dat dan niet op de wow-europe site?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Anoniem: 131284

Jevn bedankt! _/-\o_

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:32
M1lamb3r schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:36:
[...]

maar waarom staat dat dan niet op de wow-europe site?

/me wacht op 10 pagina's Blizzard bashen

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 21:41 ]

• jevn
  • Niet online
stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:38:
[...]

FF voor de duidelijkheid, dat kan iedereen schrijven, ik ook. Ik ga uit van de WoW site, de officiele wel te verstaan. Zolang het daar niet staat, geloof ik dit gerucht niet (meer)!

Anoniem: 117656

precies....
site zal wel bij de release worden aangepast, verwacht dan ook dat de faq dan wordt geupdate....

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tja ik zou er toch maar vanuit gaan, dan kan het achteraf alleen maar meevallen 8)

(@DiscWout) omg

Anoniem: 117656 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:33:
http://www.wow-ni.com/

Do I need to enter credit card information to register an account?
When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)
Maar waarom zou Blizzard zoiets doen? Als ze weten dat de pre-paid kaarten na de trial periode al 1 week in de winkel verkrijgbaar zijn, waarom zouden ze mensen die deze pre-paid kaarten willen gebruiken na de trial periode als manier van betalen, dan toch verplichten creditcard informatie in te vullen als betalingsoptie? Dat is volkomen onlogisch.

Waarschijnlijker is:

1.) De informatie die Blizzard naar bepaalde sites toe heeft gestuurd is op dit punt incorrect.
2.) De notitie (Please note...) is er door iemand van buiten Blizzard bij gezet.

Zeker punt 2 lijkt me op kunnen gaan, omdat op de officiele Blizzard Europe site niets te zien is wat hier ook maar op lijkt. Daar staat zelfs dat een pre-paid kaart als betalingsoptie aangegeven kan worden.

• jevn
  • Niet online
Ik heb voor de zekerheid nog in de manual gekeken. En verrassing: ook daar staat gewoon hetzelfde in als op de wow site staat. Dat CC gezeur is dus wat mij betreft grote trash. Ik ga nu verder ook niet meer hierop in, denk maar wat jezelf wilt denken, geloof maar wat je wilt geloven, doe ik hetzelfde.

Anoniem: 57391

Officiele WOW-europe site is nu ook geupdate :)

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Anoniem: 57391 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:45:
Officiele WOW-europe site is nu ook geupdate :)
Met wat? Of is ie alleen voor jou geupdate omdat je hem 1x per week checkt? ;)

ViRaX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:46:
[...]

Met wat? Of is ie alleen voor jou geupdate omdat je hem 1x per week checkt? ;)
;)

Met die payment-meuk update dus.

• Puc van S.
Anoniem: 57391 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:47:
[...]

;)

linkje? want de laatste update op de FP is van 8 feb.

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 10-02-2005 21:48 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:12

DinX

Motormuis

Anoniem: 57391 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:47:
[...]

;)

Ryann, 08/02/2005
Staat er al een tijdje hoor

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Anoniem: 28373

En krijg je nou een maand gratis spelen bij aankoop van het spel ?
Of is dat nog steeds niet bekend ?

DinX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:48:
[...]

[...]

Staat er al een tijdje hoor
:o

Sorry :+

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

dat is al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden bekend, de vraag is heb je een cc nodig als jeje 1e account aanmaakt (dus ook waar die gratis maand in zit)

Ik zeg denk van wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Glorificationer426 op 10-02-2005 21:53 . Reden: :> ]

(@DiscWout) omg

Jij zegt dat, maar is dat nog niet gewoon officieel bekend gemaakt ?

Het lijkt mij logischer dat er zo,n gamecard bij de game zit bijgeleverd voor een maand gratis spelen.
Morgen zal ik het weten, want dan heb ik het spel.
Maar vind het toch vreemd dat daar zoveel onduidelijkheid over is..

Wil Blizzard het spannend maken op een negatieve manier ofzo ?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 28373 op 10-02-2005 21:54 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-05 07:35
Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:45:
[...]
Maar waarom zou Blizzard zoiets doen? Als ze weten dat de pre-paid kaarten na de trial periode al 1 week in de winkel verkrijgbaar zijn, waarom zouden ze mensen die deze pre-paid kaarten willen gebruiken na de trial periode als manier van betalen, dan toch verplichten creditcard informatie in te vullen als betalingsoptie? Dat is volkomen onlogisch.
Bij de CE krijg je een guest account om aan een van je vrienden te geven, deze duurt 10 dagen. Na die 10 dagen zul je dus op een andere manier moeten betalen, en aangezien de timecards er dan nog niet zijn moet je dus met je cc betalen.

Ik zie nergens staan dat je meteen cc gegevens moet invullen, dus ik weet niet waar iedereen zich nou druk om maakt. Er staat dat je je pas na de eerste (gratis) maand hoeft bezig te gaan houden met de payment options. Blizzard zal echt niet zo dom zijn om een cc te verplichten in Europa, waar de cc niet zo ingeburgerd is als in de States.

There is no magic.

• Stefke
Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:45:
[...]

Waarschijnlijker is:

1.) De informatie die Blizzard naar bepaalde sites toe heeft gestuurd is op dit punt incorrect.
2.) De notitie (Please note...) is er door iemand van buiten Blizzard bij gezet.

Zeker punt 2 lijkt me op kunnen gaan, omdat op de officiele Blizzard Europe site niets te zien is wat hier ook maar op lijkt. Daar staat zelfs dat een pre-paid kaart als betalingsoptie aangegeven kan worden.
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=mbl000p
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01668p
Why do I need to have a form of payment for account creation?

Subscriptions do require that some form of payment information (such as a credit card) be entered before activation; at this time there is no way around this. This is required in case account play extends over 30 days, so that gameplay will not be disrupted. It also prevents customers from creating "throwaway" accounts to harass others.

Of course, please keep in mind that you are not billed for the first month of the game. Thus, if you want to set up your account immediately, you can use a credit card. Then you can easily change your payment method at any time during your free month, before your paid subscription starts.

NOTE: If you initially set up the account with a credit card, but want to switch to use only a prepaid game card, you must cancel the credit card subscription manually on your Account Management page. Otherwise, when your prepaid game card runs out, the credit card subscription will begin and the credit card will be charged.

Once your account is created, you can manage your information and your subscription options here:
http://www.worldofwarcraft.com/account/
Let op: dit komt dus van de Amerikaanse FAQ, maar

a: de reden waarom BLizzard dat (CC) dus zou kunnen/"willen" doen
b: de situatie is niet anders dan in Europa, hooguit dat meer mensen daar een CC hebben
c: zowieso is op veel sites waar je een gratis periode voor wat dan ook kunt aanvragen het heel normaal dat je CC-info geeft, ter identificatie e.d. waarbij je niet aangeslagen wordt, pas nadat de gratis periode is afgelopen.
Het zou kunnen dat de CC-info pas gechecked wordt op het moment dat de betaalperiode ingaat (en dat je dus fake info kunt ingeven), maar dan zul je zelf op tijd een juiste betaalmethode moeten ingeven anders valt je account stil

Er staat SOME forms of payment-info REQUIRED to activate een subsciption. Dat is dus een CC-card, maar kan ook een andere betaalmethode zijn. Aangezien er echter nog geen timecards zijn vallen die daar dus zeker NIET onder!

Anyway, zonder enige vorm van payment-info (mogelijk fake-info?) dus GEEN ACTIVERING van je subscription

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 21:56 ]

Anoniem: 66862

echt waar gasten. waar zeuren jullie om

1. je hebt geen creditcard nodig . vul gewoon troep in
2. *Stel * je zou wel een CC nodig hebben. dan vraag je het aan je ouders / familie / vriend OMG weet ik veel aan wie.

komop laten we in dit topic een beetje meer praten over de classes enzo. dus geen 30 pagina's over payments :P

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:18
Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:53:
Jij zegt dat, maar is dat nog niet gewoon officieel bekend gemaakt ?

Het lijkt mij logischer dat er zo,n gamecard bij de game zit bijgeleverd voor een maand gratis spelen.

Wil Blizzard het spannend maken op een negatieve manier ofzo ?
Er zit geen gamecard bij de game. Het lijkt mij logisch dat als je je account aanmaakt, dat DAN je eerste maand in gaat. Ook moet je aangeven hoe je wilt betalen (game card kiezen dus). En dat je na die maand dus druk moet maken over het 'hoe verder'. Het lijkt mij nogal raar om een cc te verplichten. Hadden ze dan echt wel duidelijk mogen zeggen, gezien in Europa lang niet iedereen een cc heeft.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:53:
Zit geen card bij, alleen een key. En inderdaad raar dat daar geen duidelijkheid over is. Ik heb voor de zekerheid maar CC gegeven geleend van mn ouders...

Zelf al wel een aangevraagd, maar dat duurt wel ff :(

Less = more

• jevn
  • Niet online
/me jevn kan het niet laten O-)

Er staat IF:

NOTE: If you initially

If betekend Als, wat wil zeggen dat die CC dus niet de enige optie is. Moet ik het nog simpeler proberen uit te leggen? Ik lees niet altijd even goed, maar denk toch dat dit redelijk duidelijk is.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik denk ook niet dat blizzard zich er zo druk over maakt gezien de populariteit van WoW.

Wij willen spelen dus regelen we maar een cc, doen we dat niet tja, er zijn nog 100.000en anderen die et wel doen...

Niet om lullig te doen ofzo :>

(@DiscWout) omg

• Stefke
Thijs schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:56:
[...]

Er zit geen gamecard bij de game. Het lijkt mij logisch dat als je je account aanmaakt, dat DAN je eerste maand in gaat. Ook moet je aangeven hoe je wilt betalen (game card kiezen dus). En dat je na die maand dus druk moet maken over het 'hoe verder'. Het lijkt mij nogal raar om een cc te verplichten. Hadden ze dan echt wel duidelijk mogen zeggen, gezien in Europa lang niet iedereen een cc heeft.
Creditcards zijn heel normaal, ook in Europa. Meestal nl. vrijwel gratis te krijgen en zeer handig.

Verder is het natuurlijk heel normaal dat minderjarigen niet zomaar effe een abootje kunnen aangaan via internet, in USA, in Europa, en ook bij jullie thuis. Zou niet gezond zijn.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

En mocht het echt zo zijn dat je een CC nodig hebt dan kunnen de gotters met en zonder cc elkaar misschien wel een beetje helpen ;)

(@DiscWout) omg

• Stefke
Tuurlijk, ik ga effe mn CC-gegevens aan een ander geven |:(
jevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:58:
/me jevn kan het niet laten O-)

Er staat IF:

NOTE: If you initially

If betekend Als, wat wil zeggen dat die CC dus niet de enige optie is. Moet ik het nog simpeler proberen uit te leggen? Ik lees niet altijd even goed, maar denk toch dat dit redelijk duidelijk is.
Als je effe de gehele tekst vertaald en niet het eerste woord |:(

"NOTE: If you initially set up the account with a credit card, but want to switch to use only a prepaid game card,"

Er staat: als je in eerste instantie een account met CC-card hebt aangemaakt, maar later wil switchen naar prepaid kaarten...

Cursus begrijpend lezen?

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:03 ]

Anoniem: 61283

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:00:
En mocht het echt zo zijn dat je een CC nodig hebt dan kunnen de gotters met en zonder cc elkaar misschien wel een beetje helpen ;)
maar dan het probleem, kan je met 1 CC meerdere accounts aanmelden?

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 10-02-2005 22:01 ]

Ok, Nogmaals even voor de duidelijkheid

Er zit bij de game een Key, die moet je invullen bij het maken van een account.
Door deze Key krijg je een maand gratis speeltijd.

Na een maand kun je bij zaken als de Freerecordschop gamecards kopen om verder mee te spelen.

Ik heb het niet over creditcards in dit geval, dus begin daar aub ook niet over.

• Stefke
Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:01:
Ok, Nogmaals even voor de duidelijkheid

Er zijn bij de game een Key, die moet je invullen bij het maken van een account.
Door deze Key krijg je een maand gratis speeltijd.

Na een maand kun je bij zaken als de Freerecordschop gamecards kopen om verder mee te spelen.

Ik heb het niet over creditcards in dit geval, dus begin daar aub ook niet over.
helemaal goed, maar die CC is wel belangrijk ws. want mogelijkheid heb je die dus bij het maken van een account nodig...(of andere payment-info), los van dat je met je key een maand gratis kunt spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:02 ]

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Dat moet geen probleem zijn zolang ze maar betaald worden

(@DiscWout) omg

Anoniem: 75177

@stefijn sorry dat ik het zeg maar moet jij iedereen bashen. Als iets je niet aanstaat negeer het dan gewoon O-)

Anoniem: 88553

me handleidinn is beschadigt,bovenkant en onderkant van de cover geschuurd en gedeukt -_-

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/2005_0210noumoe00022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/DSCF72822.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 10-02-2005 22:14 ]

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hoeveel maanden zitten er bij de game van 40 euro als je die koopt?

http://www.xbmcfreak.nl/

stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:02:
[...]

helemaal goed, maar die CC is wel belangrijk ws. want mogelijkheid heb je die dus bij het maken van een account nodig...(of andere payment-info), los van dat je met je key een maand gratis kunt spelen.
Dat zou toch vreemd zijn ?

Ik koop het spel, ik krijg een maand gratis spelen erbij via die Key die bij het spel word geleverd.

Als ik na een maand een "opwaardeerkaart" koop voor mijn account, dan moet het toch goed zijn ?

Ik snap niet waarom ik dan ook nog een creditcard zou moeten gebruiken.

Ik snap wel dat het een OPTIE zou kunnen zijn, maar als ik het met gamecards kan doen, ga ik geen creditcard aanschaffen.

• Stefke
Why do I need to have a form of payment for account creation?

Subscriptions do require that some form of payment information (such as a credit card) be entered before activation; at this time there is no way around this. This is required in case account play extends over 30 days, so that gameplay will not be disrupted. It also prevents customers from creating "throwaway" accounts to harass others.
Anoniem: 75177 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:03:
@stefijn sorry dat ik het zeg maar moet jij iedereen bashen. Als iets je niet aanstaat negeer het dan gewoon O-)
Iedereen bashen? Heeft daar toch niks mee te maken? Het is toch duidelijk wat daar staat

(iedereen notabene?)

[ Voor 39% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:06 ]

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Erhnam schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:04:
1 gratis maand, daarna moet je betalen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Erhnam schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:04:
1 maand gameplay als je dat bedoeld

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Als het gebrek aan CC echt een probleem wordt lanceer ik wel weer een creditcardservice... maar moto is nu; eerst zien, dan geloven.

Maar maak je in ieder geval niet druk, we komen er wel uit ;)

Heb alle filmpjes zitten downloaden (2e keer) zit alles te lezen, mijn vrouw is ingelicht, de buren, laat maar komen...

Het zal stil worden hier! :9

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Anoniem: 66862

hehe. vervelend.

acha ja als de CD-ROMS maar goed zijn he :P

btw . doet bij jullie de signup page op de europese site het bij julllie ?

ik hoop toch echt dat de servers om 0.00 online gaan :D

• jevn
  • Niet online
stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:00:
Tuurlijk, ik ga effe mn CC-gegevens aan een ander geven |:(
[...]

Als je effe de gehele tekst vertaald en niet het eerste woord |:(

"NOTE: If you initially set up the account with a credit card, but want to switch to use only a prepaid game card,"

Er staat: als je in eerste instantie een account met CC-card hebt aangemaakt, maar later wil switchen naar prepaid kaarten...

Cursus begrijpend lezen?
:Z Ja, wat ik zeg, er staat als. Kan dus ook zijn dat je in de eerste instantie prepaid hebt gekozen, dan is die Note dus niet aan de orde... B) ik kan redelijk begrijpend lezen dank u.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:04:
[...]

Dat zou toch vreemd zijn ?

Ik koop het spel, ik krijg een maand gratis spelen erbij via die Key die bij het spel word geleverd.

Als ik na een maand een "opwaardeerkaart" koop voor mijn account, dan moet het toch goed zijn ?

Ik snap niet waarom ik dan ook nog een creditcard zou moeten gebruiken.

Ik snap wel dat het een OPTIE zou kunnen zijn, maar als ik het met gamecards kan doen, ga ik geen creditcard aanschaffen.
Ws moet je al payment stuff invullen bij het maken van je account.
Onduidelijk is tot nu toe of dat alleen met een geldige CC kan, of dat je maar wat kunt invullen/aanvinken/whatever

Cthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:07:
[...]

Ws moet je al payment stuff invullen bij het maken van je account.
Onduidelijk is tot nu toe of dat alleen met een geldige CC kan, of dat je maar wat kunt invullen/aanvinken/whatever
Ik begrijp je niet.

Ten eerste, wat is "Ws" ?

Waarom moet ik m,n payment stuff invullen ? Om aan te geven of ik in de toekomst wil gaan betalen via een Creditcard of een Gamecard ?

Zo ja, als je dan kiest voor de gamecard, dan moet de game toch zeggen van " ok , continue " ??

Zonder gezeik over een creditcard.

Anoniem: 83067

ik kan jullie vertellen dat jullie ZEKER een cc nodig hebben. Ik heb een US versie en die signup is gelijk aan die van de EU

Anoniem: 130471

Anoniem: 75177 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:05:
[...]

1 maand gameplay als je dat bedoeld
Maand gameplay is voor mij niet hetzelfde als een maand subscription.

Gameplay betekent iig voor mij de tijd die ik heb gespeeld (dus ingelogd ben geweest op de servers). Maand subscription is een vaste tijd van 30 of 31 dagen.

Als je zou willen kan je een maand gameplay verdelen over een half jaar. Voor WoW bestaat deze vorm van betalen (nog) niet, er schijnen wel games te zijn waar dat zo is, bijvoorbeeld voor mensen die weinig tijd hebben per maand.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

btw ik stel voor te wachten met een nieuw topic want iedereen ruzied nu maar wat over creditcards.
Morgen is ie uit, frisse start nieuw topic etc B)

(@DiscWout) omg

kunnen we niet een "het grote WoW CC topic" openen

Anoniem: 83827

http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html

To register an Account to play World of Warcraft, you will be required to provide Blizzard Entertainment with: (i) your name, address and phone number; (ii) the “Authentication Key” from the World of Warcraft Software product that you have purchased that includes the World of Warcraft software; (iii) true, accurate, complete, and updated billing information for payment of the Service subscription fee, including a valid credit card number, or other ‘

Zo nu hebben we voor eens en altijd duidelijkheid

Anoniem: 83067 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:10:
ik kan jullie vertellen dat jullie ZEKER een cc nodig hebben. Ik heb een US versie en die signup is gelijk aan die van de EU
Sorry, maar wat weet jij daar nou van ?
Je kan je nog niet eens aangemeld hebben voor de EU versie.

Denk nou ook eens na.
Waarom zouden ze GAMECARDS ( !!!!! <<<< ) in het leven roepen als ze toch alleen van plan zijn de betaling via een Creditcard te laten gaan.
Anoniem: 83827 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:16:

To register an Account to play World of Warcraft, you will be required to provide Blizzard Entertainment with: (i) your name, address and phone number; (ii) the “Authentication Key” from the World of Warcraft Software product that you have purchased that includes the World of Warcraft software; (iii) true, accurate, complete, and updated billing information for payment of the Service subscription fee, including a valid credit card number, or other ‘

Dat is niet waterdicht, dat kan net zo goed precies dezelfde tekst zijn als die van de US versie.
Dus waar wel een creditcard nodig is.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 28373 op 10-02-2005 22:18 ]

• jevn
  • Niet online
_/-\o_ @ brainol

Eindelijk iemand met waterdichte info. Voor degene die ik net tegensprak, jullie hebben gelijk. Kom volgende keer met betere info. Ik had diezelfde info net te pakken n.a.v. die post van die dude die US versie heeft.

heel toenvallig heb ik hem omgewisseld.

Anoniem: 86561

Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:16:
[...]

Denk nou ook eens na.
Waarom zouden ze GAMECARDS ( !!!!! <<<< ) in het leven roepen als ze toch alleen van plan zijn de betaling via een Creditcard te laten gaan.
Daar zit wat in... waarom kaarten maken als je cc toch nodig hebt... dan zouden ze toch geen cards maken?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:09:
[...]

Ik begrijp je niet.

Ten eerste, wat is "Ws" ?

Waarom moet ik m,n payment stuff invullen ? Om aan te geven of ik in de toekomst wil gaan betalen via een Creditcard of een Gamecard ?

Zo ja, als je dan kiest voor de gamecard, dan moet de game toch zeggen van " ok , continue " ??

Zonder gezeik over een creditcard.
Bij het aanmaken van je Beta account moest je toch ook info invullen(adres enz)?
Bij retail komt daar paymentopties bij :)
De vraag is dus of daar GC al bij staat, of dat je account alleen te activeren is dmv een geldige CC :)
Of dat je daar maar wat invult/aanvinkt

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Die kaarten zijn bedoeld om iemand WoW als kado te doen

(@DiscWout) omg

To register an Account to play World of Warcraft, you will be required to provide Blizzard Entertainment with: (i) your name, address and phone number; (ii) the “Authentication Key” from the World of Warcraft Software product that you have purchased that includes the World of Warcraft software; (iii) true, accurate, complete, and updated billing information for payment of the Service subscription fee, including a valid credit card number, or other

Other zoals? bank info?

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:19:
yeah right.

Sorry maar geloof je het zelf ?
Cthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:19:
[...]

Bij het aanmaken van je Beta account moest je toch ook info invullen(adres enz)?
Bij retail komt daar paymentopties bij :)
De vraag is dus of daar GC al bij staat, of dat je account alleen te activeren is dmv een geldige CC :)
Of dat je daar maar wat invult/aanvinkt
Dat lijkt mij het meest logische.
Ja toch ?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 28373 op 10-02-2005 22:21 ]

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:19:
Dus een cadeau is dan zo'n bon + WoW zelf (want met een bon alleen kom je nergens)? Maar dan heeft die persoon nog wel een CC nodig? 8)7 Lekker handig, zo'n cadeau 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 10-02-2005 22:20 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Stefke
de 10-dagen kaarten die je bij een CE krijgt zijn bedoeld om kado te doen, niet de prepaid kaarten (alhoewel je die ook best mag weggeven, dat maakt natuurlijk niks uit)
Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:16:
[...]

Denk nou ook eens na.
Dat staat er toch helemaal niet (dat betaling alleen via een Creditcard loopt). Er staat dat Blizzard om enige vorm van betalings-informatie vraagt voor het aanmaken van een account, dat zal dus hoofdzakelijk een CC-card betekenen, maar dat wil dus niet zeggen dat je perse via een CC-card moet gaan betalen later, dat kan dus ook zo'n Gamecard zijn...

Het is natuurlijk ook niet heel erg waarschijnlijk dat Blizzard voor Europa ineens een heel andere vorm van accountbeheer gaat maken, ze hebben wel wat beters te doen. Hooguit omdat Europeanen minder CC-cards hebben? Maar zoals hierboven al gemeld is, ik betwijfel of dat Blizzard zich daar zorgen over hoeft te maken dat mensen zonder CC-card niet gaan spelen, gezien de belangstelling voor het spel en het feit dat wel degelijk véél Europeanen een CC-card hebben (gratis bij je Studentenrekening)

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:23 ]

Anoniem: 83827

de hele tekst staat in de link zelf. Met other wordt direct billing’ shit bedoeld.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

@ okyah nee natuurlijk niet, dan kan je gewoon je account reggen met die timecard :)

das het hele punt, de timecards komen later ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Glorificationer426 op 10-02-2005 22:22 ]

(@DiscWout) omg

or other ‘direct billing’ information depending upon the method of payment you choose for the Account’s access to the Service. This information is used to identify you as a “unique user” of World of Warcraft, to ensure payment of your Account, following the end of any period of “free access,”

Et voila!
ook weer opgelost O-)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" Het lijkt mij logischer dat er zo,n gamecard bij de game zit bijgeleverd voor een maand gratis spelen."

Dat is het dus zoiezo niet want het is enkel een key. Bij het createn van een account krijg je dus gewoon automatisch een maand vrij.

Als jullie de topic even halverwege doorspitten kunnen jullie vast wat C/p's vinden van de officiele site voor die downging over De CC info en subs waarvan al redelijk wat mensen concludeerden dat je het vast wel nodig zou hebben.

Persoonlijk vondt ik het er in die info niet zo direkt met zoveel woorden instaan maar ik ben wel iemand die ook gelooft dat het nodig zal zijn. (al geloof ik niet dat dat was wat dar nou net in die info stond.)

Feit is nu eenmaal dat het inde US ook zo is gegaan en ja daar hadden ze de Gamecards in het begin ook niet dus was er ook veel gezeur over.

Dus met dit precedent is het naar mijn idee meer kans dat het wel zo is dan niet.

anyway , ik heb een cc dus Nyeh Nyeh >:)

• Stefke
Ik ook, maar ik heb morgen geen spel, neh neh :7

Om het verhaal af te maken, want je laat een belangrijk stukje weg:

...or other ‘direct billing’ information depending upon the method of payment you choose for the Account’s access to the Service.

Aangezien Blizzard als 'method of payment' pre-paid kaarten accepteert (zie hier) is het geven van een creditcard nummer in Europa dus niet nodig.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:21:
@ okyah nee natuurlijk niet, dan kan je gewoon je account reggen met die timecard :)
das het hele punt, de timecards komen later ;)
Maar ik begrijp het cadeau-punt nog niet, aangezien je naast zo'n bon ook WoW zelf nodig hebt. En dan wordt het een beetje prijzig... Je kan dan iemand zo'n bon alleen cadeau doen als hij/zij al WoW gekocht heeft. Het lijkt me dat het een beetje overdreven is op die manier :P Nja, we zien het wel ;)
Maar waarom die kaarten in hemelsnaam pas komende maand uitkomen....
Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:25:
Aangezien Blizzard als 'method of payment' pre-paid kaarten accepteert (zie hier) is het geven van een creditcard nummer in Europa dus niet nodig.
Maar die kaarten komen dus pas over een kleine maand... De logica hierachter is erg ver te zoeken 8)7 Mjah, we merken het wel, want we praten elkaar enkel tegen en na :D Idd, als ze nou gewoon over 1.5 uur "open" gaan, horen we het snel genoeg :) Ik weet nog niet wat ik ga doen als het idd CC-only blijkt, de komende maand. Ieg even mailen naar Blizzard dat de communicatie naar de fans (en winkels, want door de DB werd mij gegarandeerd dat ik gewoon direct kon spelen, zonder kaart aan te schaffen, zonder wat dan ook) een stuk beter kan en moet :P Maarja, misschien werkt het gewoon allemaal zonder probleem ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Okyah op 10-02-2005 22:29 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Waarschijnlijk wat ik heb gelezen word het

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

weten jullie of dat klopt ?

lolx als we nou gewoon ffkes anderhalf uur wachten :)

• Stefke
[...]

...or other ‘direct billing’ information depending upon the method of payment you choose for the Account’s access to the Service.

Dat klopt :)

Echter, die kaarten zijn er pas over een maand, dus tenzij je een andere vorm van paymentinfo hebt (CC, of XXX) kun je pas over een maand je account aanmaken.

als het niet zo is, dan vreet ik mijn schoen op :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:27 ]

stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:21:
de 10-dagen kaarten die je bij een CE krijgt zijn bedoeld om kado te doen, niet de prepaid kaarten (alhoewel je die ook best mag weggeven, dat maakt natuurlijk niks uit)
[...]

Dat staat er toch helemaal niet (dat betaling alleen via een Creditcard loopt). Er staat dat Blizzard om enige vorm van betalings-informatie vraagt voor het aanmaken van een account, dat zal dus hoofdzakelijk een CC-card betekenen, maar dat wil dus niet zeggen dat je perse via een CC-card moet gaan betalen later, dat kan dus ook zo'n Gamecard zijn...
)
Waarom later ? Ik denk dat de optie Gamecard gewoon bij de lancering van WOW EU gebruikbaar zal zijn.
stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:21:

Het is natuurlijk ook niet heel erg waarschijnlijk dat Blizzard voor Europa ineens een heel andere vorm van accountbeheer gaat maken, ze hebben wel wat beters te doen. Hooguit omdat Europeanen minder CC-cards hebben? Maar zoals hierboven al gemeld is, ik betwijfel of dat Blizzard zich daar zorgen over hoeft te maken dat mensen zonder CC-card niet gaan spelen, gezien de belangstelling voor het spel en het feit dat wel degelijk véél Europeanen een CC-card hebben (gratis bij je Studentenrekening)
...

Nee Blizzard is achterlijk, waarom denk je dat ze zoiets als " MARKETING " in het leven hebben geroepen.

Denk je nou echt dat het niet eerst uitgebreid word onderzocht HOE Blizzard het meeste GELD binnen kan slepen ?

Of denk je nou echt dat ze denken van

" Laten we eerst de game maar zo snel mogelijk lanceren, en daarna pas gaan werken aan zoveel mogelijk betalingen binnen zien te krijgen "

Jij leeft nog in dromeland zeker.
De Gamecard zal in europa cruciaal zijn, en dat zou een prioriteit moeten zijn voor Blizzard.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja ga er toch amar vanuit hoor ;)

sommigen willen het echt te graag en kunnen het niet geloven omdat hun blizzlovende hersentjes dat gewoonweg niet kunnen accepteren.
klinkt mss beetje hard maar zo is het wel

(@DiscWout) omg

ooit welleens van verslaafd gehoort en zeker wilt zijn dat je er om 2400 wilt bijzijn ;)

• Stefke
Anoniem: 28373 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:27:
[...]

Jij leeft nog in dromeland zeker.
Misschien wel :z misschien wel niet. Zullen we morgen merken, en ik ben bang dat er toch wat mensen hard uit hun droom ontwaken morgenvroeg }) (o wacht ik zal er een ;( van maken :> )

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 22:29 ]

Van mij mogen ze opschieten, in engeland is het over 30 mins 12:00 :P :9

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
[...]

Maar aangezien deze pre paid kaarten nog niet beschikbaar zijn zal je dus wel een CC nr moeten invoeren.

Ik gebruik trouwens gewoon mijn eigen (postbank) studenten creditcard. En mij lijkt het niet verstandig om zo maar een creditcard nummer in te vullen. Voor je het weet is je account gebanned of misschien nog erger.

Dit is mijn laatste post voor vandaag en waarschijnlijk morgen. Ik post en kijk wel weer als al het CC gezever (want dat is het zo langzamerhand) voorbij is.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" Aangezien Blizzard als 'method of payment' pre-paid kaarten accepteert (zie hier) is het geven van een creditcard nummer in Europa dus niet nodig."

Is inderdaad waar , het is niet de enige manier maar die gamecards hebben dus ook een code die je zou moeten invoeren maar zolang die er niet heb je daar dus weinig aan ;) Dus toch CC nodig tot dan toe hoogst waarschijnlijk :D

Okyah

De bedoeling van die gift passes is dat je een vriend ook 10 dagen kan laten spelen op een eigen account. Hij kan dan met die bon een account aanmaken die precies 10 dagen werkt. De client kan je dus gewoon van je vriend kopieren , daar is niks unieks aan. Na 10 dagen loopt het af en als ie verder wil spelen szal ie het spel moeten kopen en zijn account met een originele WoW key moeten upgraden.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:32:
Okyah

De bedoeling van die gift passes is dat je een vriend ook 10 dagen kan laten spelen op een eigen account. Hij kan dan met die bon een account aanmaken die precies 10 dagen werkt. De client kan je dus gewoon van je vriend kopieren , daar is niks unieks aan. Na 10 dagen loopt het af en als ie verder wil spelen szal ie het spel moeten kopen en zijn account met een originele WoW key moeten upgraden.
Ja, maar iemand zei dat de tegoedbonnen die op de markt komen als cadeau bedoeld zijn ;) Dat van die 10-dagen kaart bij de CE editie begrijp ik (en vind ik ook best een koel idee!!) :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Anoniem: 130348

Anoniem: 41235 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:04:
[...]

Waarom bestel je er in vredesnaam 3.
Wil niet lullig doen maar andere mensen hebben hem dus niet gekregen omdat er te weinig waren
Waaronder ik :| .
Beleggen he.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 57391 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:30:
Van mij mogen ze opschieten, in engeland is het over 30 mins 12:00 :P :9
Errr iin engeland is het over 2 en een half uur 12.00 haha

hij had iig een uur goed ;) + of -, wat maakt het uit :)

Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:34:
[...]

Errr iin engeland is het over 2 en een half uur 12.00 haha
Ben goed bezig in dit topic :/

Helsinki en Athene dan :P (toch :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 57391 op 10-02-2005 22:38 ]

• Puc van S.
Okyah schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:34:
[...]

Ja, maar iemand zei dat de tegoedbonnen die op de markt komen als cadeau bedoeld zijn ;) Dat van die 10-dagen kaart bij de CE editie begrijp ik (en vind ik ook best een koel idee!!) :)
nee de giftcards zijn 10 dagen, de prepaid kaarten niet die zijn 60 en bedoelt als verlenging van je account, en beide waren bedoeld als cadeau

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja als een ce 150 euro op gaat leveren wou ik dat ik et ook bedahct had
dan had ik er ook 10 besteld >:)

(@DiscWout) omg

stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:27:
[...]

Dat klopt :)

Echter, die kaarten zijn er pas over een maand, dus tenzij je een andere vorm van paymentinfo hebt (CC, of XXX) kun je pas over een maand je account aanmaken.

als het niet zo is, dan vreet ik mijn schoen op :)
Maar de eerste maand is gratis :)

Dat de pre-paid kaarten 4 maart pas uitkomen is totaal niet relevant voor de inschrijving, 4 maart is nog voordat de trial periode eindigt, en aangezien je pas na de trial periode moet gaan betalen, is het dus helemaal niet vreemd dat je al in het begin voor de pre-paid kaart optie kunt kiezen i.p.v. het geven van creditcard informatie.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

M1lamb3r schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:37:
nee de giftcards zijn 10 dagen, de prepaid kaarten niet die zijn 30 en bedoelt als verlenging van je account, en beide waren bedoeld als cadeau
Ik weet hoe het zit met de tijden ;)
10 dagen voor ding bij CE, dat je gewoon zo kan gebruiken. 30/60/120 dagen kaarten, die je enkel kan gebruiken met je eigen unieke WoW. Maar die laatste zie ik meer als WoW-tegoed, dan als cadeau. Je geeft toch iemand ook geen beltegoedkaart cadeau? :P

Alone at last
Just nostalgia and I

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:39:
[...]
Maar de eerste maand is gratis :)

Dat de pre-paid kaarten 4 maart pas uitkomen is totaal niet relevant voor de inschrijving, 4 maart is nog voordat de trial periode eindigt, en aangezien je pas na de trial periode moet gaan betalen, is het dus helemaal niet vreemd dat je al in het begin voor de pre-paid kaart optie kunt kiezen i.p.v. het geven van creditcard informatie.
Daar gaat het dus juist om , om je account te ACTIVEREN , dus voordat je die maand hebt zal je toch je billing al moeten invoeren :)

En ik kan me toch herinneren dat ook al kies je voor een Prepaid card optie dat je daar dan toch ook echt de gegevens van hoort in te vullen (dus die op de prepraid card staan die je nog niet hebt)

Anoniem: 88553

als je cc nodig hebt de eerste maand worden veel mensen hard genomen.
ik denk dat minder dan 50% een credit card ter beschikking heeft -_-
welke gegevens moet je allemaal invullen ?

Anoniem: 118269

waarom niet? Beter dan een of ander lauw opeetbaar stringetje/boxershort waar je helemaa lgeen hol aan hebt, tenzij het echt lekker smaakt...

Maar ik vind het een goed idee voor diegene die geen CC hebben en dat ook oz willen houden. Ik zla ook timecards gaan halen om langer van WoW te mogen genieten :)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Okyah schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:39:
[...]

Ik weet hoe het zit met de tijden ;)
10 dagen voor ding bij CE, dat je gewoon zo kan gebruiken. 30/60/120 dagen kaarten, die je enkel kan gebruiken met je eigen unieke WoW. Maar die laatste zie ik meer als WoW-tegoed, dan als cadeau. Je geeft toch iemand ook geen beltegoedkaart cadeau? :P
Meeste mensen zullen die tijd ook gewoon voor zichzelf gebruiken , staat niet voor niks Free first month overal. Kan me zelf niet indenken dat ze dat nou echt als gift bedoelen. Dat je die dingen in de winkel koopt daar was het in het begin wel het idee van geloof ik maar ook toegankelijker voor de wat minder bedeelden onder ons zonder CC etc.

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik weet niet of dit al gepost was maar:
To register an Account to play World of Warcraft, you will be required to provide Blizzard Entertainment with: (i) your name, address and phone number; (ii) the “Authentication Key” from the World of Warcraft Software product that you have purchased that includes the World of Warcraft software; (iii) true, accurate, complete, and updated billing information for payment of the Service subscription fee, including a valid credit card number, or other ‘direct billing’ information depending upon the method of payment you choose for the Account’s access to the Service. This information is used to identify you as a “unique user” of World of Warcraft, to ensure payment of your Account, following the end of any period of “free access,” and to satisfy Blizzard’s tax obligations related to your use of and payment for the use of the Service. As such, it is imperative that you provide Blizzard Entertainment with accurate, up to date information. If, after receiving a request from Blizzard Entertainment to update your contact information, you fail to comply with the foregoing, or to update the foregoing if your contact information changes, or Blizzard Entertainment learns that you have provided false or misleading registration information, Blizzard Entertainment shall have the right, but not the obligation, to declare this Agreement in ‘breach,’ which may result, at Blizzard Entertainment's discretion, either in the suspension or the immediate termination of your right to use your Account to access the Service.
is uit http://www.wow-europe.com/en/legal/eula.html

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 88553 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:42:
Mja , in de US waren ze er ook niet superblij mee. Ik houdt het nog even onder ogen tot morgen , je weet maar nooit. Maar ik acht de kans dat het gebeurt nog altijd groter dan dat het niet gebeurt ;)

pffff

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-04 09:12
Anoniem: 88553 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:42:
Als je je CC dus alleen nodig hebt voor activation en niet voor billing kan je er vast wel een van je ouders of zo gebruiken.. Bovendien, gezien het met deze spellen altijd gezeur is over een CC is het misschien een idee om met zijn allen toch maar een CC te nemen? het is niet dat je dat ding hoeft te gebruiken in je dagelijks leven.. Bovendien is zo'n ding zowiezo wel makkelijk tijdens je vakanties enzo ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)