Weet iemand of Bol.com morgen de gewone versie leverd??
Anoniem: 129789
Das lullig, DB leiden heeft 10 extra CE's binnen gekregen, daarvan krijg ik er 1Anoniem: 55165 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:52:
[...]
dit was bij de dynabyte in eindhoven .. mij werd ook voor 90% zekerheid beloofd maar er waren 14 bestellingen en maar 8 CE's binnen ... en ook voor de gewone kwamen ze er 60 !! te kort
hehe.. dan kennen ze mijn paladin skills nog niet ! ik neem morgen gewoon een half uur eerder pauze en dan zie ik het wel wat er gebeurd..Anoniem: 55165 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:52:
[...]
dit was bij de dynabyte in eindhoven .. mij werd ook voor 90% zekerheid beloofd maar er waren 14 bestellingen en maar 8 CE's binnen ... en ook voor de gewone kwamen ze er 60 !! te kort
[ Voor 13% gewijzigd door Webgnome op 10-02-2005 18:01 ]
Anoniem: 7379
Weet iemand voor hoeveel de collectors editions op internet verkocht worden? Ik bedoel, ik vind het heel leuk hoor zo'n CE, en ik ben blij dat ik er een heb, maar als ik het dubbele of meer er voor terug kan krijgen dan gaat 'ie mooi de deur uit en koop ik een normale versie
nou screw DB eindhoven, die man zei dat er mensen in september al besteld hadden (kan toch niet), ik heb net bij intertoys in Helmond mijn kopie afgehaaldAnoniem: 55165 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:52:
[...]
Iemand m al geinstalleerd ?? zijn er verschillen met de FB (versie nr ofzo)? Zou graag niet weer hoeven te installen/patchen enzo.
tja ik zit nog steeds te twijfelen wat ik ga spelen, in KO heb ik paladin gespeeld (lvl 28) was wel erg gaaf. Ik EU FB Tauren druid tot lvl 22 en was ook erg gaaf. Zit nu te twijfelen tussen NE/Dwarf priest, Dwarf warrior, undead rogue of orc warlock .... tjees dat zijn er veel.
Ik vindt wel dat het AH in Ironforge veel beter bezet was de de AH in ogrimar, lag dat aan mijn server of is die minder ? AH is wel erg belangrijk voor mij ..
[ Voor 24% gewijzigd door SiNisTrAD op 10-02-2005 18:11 ]
Anoniem: 118269
Yeeey! Morgen is de dag der dagen voor de ware World of Warcraft fans die net niet slim genoeg waren te pre-orderen zoals ondergetekende! Gelukkig heb ik vrij (nee, niet vrijgenomen) en ik sta om 10 uur op en hobbel even langs de locale gameboer om te kijken hoe het zal gaan en wanneer ze weer denken nieuwe exemplaren binnen te krijgen omdat ik waarschijnlijk dan al wel te laat ben 
Maar meer over servers/proffesions/classes please
Sinds die ene zeer gave tijd in de EU beta ga ik eerst voor de undead mage omdat die gewoon erg gaaf was om te spelen en nog vrij krachtig ook. Op welke server dat zie ik morgen wel waar iedereen opgaat. Je kunt altijd nog wisselen dus dat zit wel goed
Mage dan neem ik toch echt clothing omdat dat vrij handig kan zijn voor jezelf en latere levels kun je er ook nog eens goed geld voor verdienen met wat geluk...
Maar welke radne jullie aan ernaast te nemen? Ik dacht zelf aan leatherworking maar ik weet het nog neit zo zeker...
Maar meer over servers/proffesions/classes please
Sinds die ene zeer gave tijd in de EU beta ga ik eerst voor de undead mage omdat die gewoon erg gaaf was om te spelen en nog vrij krachtig ook. Op welke server dat zie ik morgen wel waar iedereen opgaat. Je kunt altijd nog wisselen dus dat zit wel goed
Mage dan neem ik toch echt clothing omdat dat vrij handig kan zijn voor jezelf en latere levels kun je er ook nog eens goed geld voor verdienen met wat geluk...
Maar welke radne jullie aan ernaast te nemen? Ik dacht zelf aan leatherworking maar ik weet het nog neit zo zeker...
volgens mij mag dit niet zomaar.. maar ik kan me vergissen ofcourseAnoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:02:
Weet iemand voor hoeveel de collectors editions op internet verkocht worden? Ik bedoel, ik vind het heel leuk hoor zo'n CE, en ik ben blij dat ik er een heb, maar als ik het dubbele of meer er voor terug kan krijgen dan gaat 'ie mooi de deur uit en koop ik een normale versie
Anoniem: 39539
In de beta had ik ook leatherworking en skinning... skinning maxed en leatherworking 285 spec in dragonhide skinning (dat gebied is gevaarlijk voor een lvl 46 hunterHydra schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:55:
[...]
Ik ga op m'n hunter voor skinning/leatherworking, vanwege 2 redenen. Ik vind het erg leuk en handig om een production skill te hebben. Leatherworking is vrij makkelijk te levelen (m'n lvl 16 hunter kon spul maken dat ze niet kon dragen). Verder is mining of herbalism voor een hunter wat 'minder' omdat je maar 1 tracking skill tegelijkertijd kan gebruiken. Ik track meestal dat wat ik aan 't hunten ben (meestal beasts, soms humanoids die ook skinnable zijn).
Ik heb herbalism op m'n beta rogue gehad, en dat vond ik een vervelende skill omdat je iedere keer onderweg plantjes wil plukken die je tegenkomt. Dan wijk je dus af van je pad, waardoor je NOG meer plantjes vindt
Voor de retail twijfel ik tussen leatherworking/skinning & mining engineering. De bullets en scopes zijn imo zeker een must, en in de beta schaars en duur in AH. Maar aan de andere kant ging bijv. een stukje scorpid mail ook tegen een hoge prijs weg (en dan moet ik dat weer gaan kopen

Nah ik kan er iig nog een nachtje over slapen.

wrom niet?Webgnome schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:04:
[...]
volgens mij mag dit niet zomaar.. maar ik kan me vergissen ofcourse
[ Voor 91% gewijzigd door pica op 10-02-2005 18:10 ]
Heeft er iemand nieuws over bol.com? Bij mij staat er nog wordt verwerkt, niet eens verzonden of iets dergelijks. Terwijl ik wel op 26 november een bestelling geplaatst heb voor de Collector's Edition...
Anoniem: 55165
mooi een stel eikels dan ... ja ik wil nog wel een CE aankomen maarja ik ga der geen 140 euro voor betalen en naar helmond rijden kan ik nu niet ..Anoniem: 129789 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:57:
[...]
Das lullig, DB leiden heeft 10 extra CE's binnen gekregen, daarvan krijg ik er 1
Ik krijg er ws 2, 1 is er al verkochtAnoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:02:
En ik noem geen prijzen, maar er is een leuk bedrag geboden
[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 10-02-2005 18:39 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 92246
Ik heb de normale versie ook bij bol.com besteld, en hij staat inderdaad nog op 'wordt verwerk'. Bol.com doet een beetje vaag want ik heb nog steeds geen reply van ze op de vraag of ik WoW morgen al binnenheb.Shade schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:11:
Heeft er iemand nieuws over bol.com? Bij mij staat er nog wordt verwerkt, niet eens verzonden of iets dergelijks. Terwijl ik wel op 26 november een bestelling geplaatst heb voor de Collector's Edition...
Vanmiddag even gebeld, en er werdt mij gezegd dat ik WoW morgen gewoon kon verwachten. We zullen zien...

offtopic: Eerste post op GoT
Okay thanks voor je antwoordAnoniem: 92246 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:38:
[...]
Ik heb de normale versie ook bij bol.com besteld, en hij staat inderdaad nog op 'wordt verwerk'. Bol.com doet een beetje vaag want ik heb nog steeds geen reply van ze op de vraag of ik WoW morgen al binnenheb.
Vanmiddag even gebeld, en er werdt mij gezegd dat ik WoW morgen gewoon kon verwachten. We zullen zien...![]()
offtopic: Eerste post op GoT![]()
Ik zal maar niet meer letten op de bestelstatus dan.. En maar hopen dat ie morgen wordt afgeleverd.. Het liefst zo vroeg mogelijk
Wat houden die time cards eigenlijk in?Zal er maandelijks moeten betaald worden voor World of warcraft?[/b]
Yep. De kosten per maand zijn:
1 maand 3 maanden 6 maanden US $15 $14 $13 EU €13 €12 €11
Voor zover nu bekend kan je betalen dmv Credit Card en Time Cards. De laatste berichten wijzen er op dat er alleen 2 Month Time Cards zullen worden verkocht in de Benelux, geen 1 of 3 Month(s).
Ook is het nog onbekend of Blizzard EU betalingen via een bank gaat accepteren.
En is het al bekend of betalen via de bank mogelijk is?
Ik zou hier graag wat meer info over willen.
EDIT:
Als dit al besproken is, sorry.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 10-02-2005 18:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Heb vaker bij bol besteld, meestal krijg je 10 of 11 uur 's avonds een mailtje dat het die dag verzonden isShade schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:39:
[...]
Okay thanks voor je antwoord![]()
Ik zal maar niet meer letten op de bestelstatus dan.. En maar hopen dat ie morgen wordt afgeleverd.. Het liefst zo vroeg mogelijk

Dus ik ga er maar gewoon van uit dat ik 'm morgen krijg
Yahoo! Proud owner of a box!
Kreeg geen bonnetje, want hij mocht em niet verkopen... maar hij slaat em morgen aan
0:01: A star has born!!!
Kreeg geen bonnetje, want hij mocht em niet verkopen... maar hij slaat em morgen aan
Less = more
Hmm dan hoop ik dat er over een uur of 3 een lief mailtje van bol.com in mijn inbox zitBrZ schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:50:
[...]
Heb vaker bij bol besteld, meestal krijg je 10 of 11 uur 's avonds een mailtje dat het die dag verzonden is
Dus ik ga er maar gewoon van uit dat ik 'm morgen krijg
en toen was je cd beschadigdJamal schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:53:
Yahoo! Proud owner of a box!
Facts don't care about your feelings
Mja, heb me gek gezocht voor CE, helaas niet meer kunnen vinden (wel op 1 webshop maar die is nu offline gehaald, handig). Zie sig 
Morgen krijg ik iig de normale versie binnen, kan dan lekker spelen
Beta vollop human warlock gespeeld, ga nu in mijn afterbetalife door als undead warlock
Panda pet ernaast moet ik er voorlopg dan maar bijdenken, harhar
Morgen krijg ik iig de normale versie binnen, kan dan lekker spelen

[ Voor 35% gewijzigd door Koetjeboe op 10-02-2005 19:12 ]
Volgens mij word jij een Orc... je ziet in elk geval al erg groen
Less = more
Als het goed is kun je de beta versie gebruiken, dus heb je die cd/dvd helemaal niet nodig, het gaat alleen om die key
gewoon een character maken (gnome of dwarf) en die naar IF brengen (met mule bedoel ik dus geen beesten maar gewoon chars die je niet actief gaat spelen) daar stuur je alle items naartoe via mail.stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:55:
[...]
Mules? hoe maak je die dan...en komen die gewoon je zooi ophalen bij je of wat?
Als tips niet opprijs gesteld worden mag je ze ook wel naar me toe-mailen
ow en neem meteen all je sec skills(first aid-cooking-fishing) en lvl ze steeds een beetje vooral cooking is handig als je hoger ben in lvl gekookt voedsel voor je pet houd ze een stuk langer happy
first aid is a no-brainer als hunter is het helemaal goed
fishing ach useless maar is wel handig als pet voer maar voor de rest is het na de nerf dus niks meer
Iseci
hihihi ok maar het gaat om het principe, en ik ga denk ik wel orc kiezen of troll
Facts don't care about your feelings
Kunt ze ook allebei doen natuurlijk
Al is 1 char denk ik voor een weekje wel even genoeg
Jongens wat praat iedereen hier over servers / pvpservers enzo?
Ik heb de beta ook gespeeld,
Je kiest een realm, je kiest een char, en je drukt enter world en je zit in de Realm.
Daar komen toch helemaal geen servers bij te pas, of is dat in de retail wel zo? Of is die realm juist je je pvp-server o.i.d.?
Ja, ik ben n00b, en ik weet het al, dus je hoeft het me niet meer te vertellen, geef mij nou gewoon het antwoord
Je kiest een realm, je kiest een char, en je drukt enter world en je zit in de Realm.
Daar komen toch helemaal geen servers bij te pas, of is dat in de retail wel zo? Of is die realm juist je je pvp-server o.i.d.?
Ja, ik ben n00b, en ik weet het al, dus je hoeft het me niet meer te vertellen, geef mij nou gewoon het antwoord
Het is natuurlijk een beetje not-done he? Games voor liefhebbers hun neuzen wegkapen (X aantal kopen en dan is het uitverkocht) en dan voor veel geld aanbieden.
Behoorlijk not done als je het mij vraagt.
[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 19:25 ]
Volgens mij komen er enorm veel Nederlanders op die 3e PVP server
Das wel gaaf als je daar met allemaal Nederlanders zit
Das wel gaaf als je daar met allemaal Nederlanders zit
Die realm die je kiest, zijn dus de verschillende servers.jeroen-v schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:24:
Ja, ik ben n00b, en ik weet het al, dus je hoeft het me niet meer te vertellen, geef mij nou gewoon het antwoord![]()
Of denk je dat er maar 1 server is
Anoniem: 130680
Morgen middag om plusminus 12:00 uur ben ik ook van de partij. Was even bij Dimensionplus langs geweest en hij had hem al binnen, maar mog hem nog niet uitgeven.
Gelukkig hoef ik maar tot 11.30 uur te werken, daarna direct langs D-Plus.
Ik ga een een Undead Warlock creeren, vond de Undead altijd al de tofste race in Warcraft III.
Vooral de Abonamation vond ik erg sterke monsters.
Gelukkig hoef ik maar tot 11.30 uur te werken, daarna direct langs D-Plus.
Ik ga een een Undead Warlock creeren, vond de Undead altijd al de tofste race in Warcraft III.
Vooral de Abonamation vond ik erg sterke monsters.
Ik heb er 2 besteld in November, bij 2 verschillende winkels, zoals iedereen had kunnen doen.stefijn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:24:
[...]
Het is natuurlijk een beetje not-done he? Games voor liefhebbers hun neuzen wegkapen (X aantal kopen en dan is het uitverkocht) en dan voor veel geld aanbieden.
Behoorlijk not done als je het mij vraagt.
1 heb ik er te koop aangeboden, tja als er dan mensen tegen elkaar op gaan bieden
imo net zo nep als die mensen die dik geld vragen voor concertkaartjes of voetbaltickets... beetje lame als je het mij vraagt... biedt ze dan voor hetzelfde geld aan een GoTTer aan...
Deze plek is te koop.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
En iedere 'server' bestaat weer uit een hele berg fysieke serversCthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:26:
[...]
Die realm die je kiest, zijn dus de verschillende servers.
Of denk je dat er maar 1 server is
Anoniem: 57391
Ik zal er wel overheen hebben gelezen, maar als "euro-user" kan je jezelf nog niet registreren via http://signup.wow-europe.com/ (hele IP lijkt down) is het wel?
Nope... je kan nog niet registreren.
En ik hoop dat pas om 9 uur s'ochtends ofzo de servers open gaan, dan is het tenminste eerlijk voor de mensen die wél legaal het spel kopen.
En ik hoop dat pas om 9 uur s'ochtends ofzo de servers open gaan, dan is het tenminste eerlijk voor de mensen die wél legaal het spel kopen.
Anoniem: 97525
is af en toe up en af en toe downAnoniem: 57391 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:45:
Ik zal er wel overheen hebben gelezen, maar als "euro-user" kan je jezelf nog niet registreren via http://signup.wow-europe.com/ (hele IP lijkt down) is het wel?
He, sommige winkels gaan vanacht open, om het te verkopen... dus rond die tijd is wel legaalXeanor schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:47:
Er gaat wat mis...
Ik stop cd I in de speler... GEEN TROMMEL GEROFFEL...
Less = more
har har har ....Open effe een IRC-channel voor dit soort onzin, sjeez....dit is wel het slechtste topci dat ik ooit heb gezienJamal schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:49:
[...]
Er gaat wat mis...
Ik stop cd I in de speler... GEEN TROMMEL GEROFFEL...En dat had ik wel verwacht

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 19:51 ]
Kan aan mij liggen, maar ik vind je theorie een beetje slap. Stel het is vanavond koopavond, je komt de doos tegen én de winkelier verkoopt, laat je hem dan liggen? B.t.w. is het ueberhaupt illigaal om hem vandaag al te kopen (ik spreek hier over de consument én niet de verkoper)?Xeanor schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:47:
yeah echt lame dan is de hele server al lvl5 en moet jij nog beginnenXeanor schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:47:
(@DiscWout) omg
Tuurlijk niet, jij weet van niks toch. Dit is echt de verantwoordelijkheid van de verkoperjevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:51:
[...]
Kan aan mij liggen, maar ik vind je theorie een beetje slap. Stel het is vanavond koopavond, je komt de doos tegen én de winkelier verkoopt, laat je hem dan liggen? B.t.w. is het ueberhaupt illigaal om hem vandaag al te kopen (ik spreek hier over de consument én niet de verkoper)?
Maar gelukkig is het wel een fijn topic... en mag ik een beetje blij zijn dat ik het spel heb?har har har ....Open effe een IRC-channel voor dit soort onzin, sjeez....dit is wel het slechtste topci dat ik ooit heb gezien
Ik begon met de beta ook een dag te laat... maar was zo 'bij'...yeah echt lame dan is de hele server al lvl5 en moet jij nog beginnen
[ Voor 9% gewijzigd door IWriteCode op 10-02-2005 19:54 ]
Less = more
Lijkt me niet, keek vandaag "toevallig" bij de Music-Store en daar lagen nog een paar kopietjes, heb hem maar gekochtjevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:51:
[...]
Kan aan mij liggen, maar ik vind je theorie een beetje slap. Stel het is vanavond koopavond, je komt de doos tegen én de winkelier verkoopt, laat je hem dan liggen? B.t.w. is het ueberhaupt illigaal om hem vandaag al te kopen (ik spreek hier over de consument én niet de verkoper)?
Dan is misschien onze coole guildname al bezet, aangezien iemand anders daar 9 uur of langer de tijd voor heeft.Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:52:
[...]
yeah echt lame dan is de hele server al lvl5 en moet jij nog beginnen
(nee ik zit niet in de GoT guild)
Natuurlijk koop ik hem dan, maar ik zou dan niet klagen als de servers pas om 9 uur s'ochtends open zouden gaan.jevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:51:
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door Xeanor op 10-02-2005 19:57 ]
Even door al het "Ik heb m'n versie binnen!!!" gebabbel door, ik ben van plan om een Rogue te gaan spelen in de retail. Ik wil vooral Daggers gebruiken, en waarschijnlijk Sword in off-hand. Ik had daar deze talent built bij bedacht: (PvP build) Subtlety Mastery
Kan iemand mij zeggen wat ik er aan zou moeten veranderen? Hij lijkt mij zelf wel effectief in PvP.Master of Deception Rank 5
Camouflage Rank 5
Elusiveness Rank 1
Initiative Rank 5
Improved Rupture Rank 3
Improved Sap Rank 3
Preparation Rank 1
Improved Cheap Shot Rank 2
Subtlety Total: 25
Combat Mastery
Improved Gouge Rank 3
Improved Sinister Strike Rank 2
Combat Total: 5
Assassination Mastery
Improved Eviscerate Rank 3
Remorseless Attacks Rank 1
Malice Rank 5
Ruthlessness Rank 3
Murder Rank 2
Relentless Strikes Rank 1
Lethality Rank 5
Cold Blood Rank 1
Assassination Total: 21
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60
In WoW wordt jou een server aangewezen inderdaad, maar die hoef je niet aan te houden. Het is alleen een aanbeveling. Je kan ook de Realm List opvragen en van Realm veranderenjeroen-v schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:24:
Ja, ik ben n00b, en ik weet het al, dus je hoeft het me niet meer te vertellen, geef mij nou gewoon het antwoord![]()
67890
Als iemand anders hem ook heeft bedacht was die zo origineel (=cool) niet blijkbaarXeanor schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:54:
[...]
Dan is misschien onze coole guildname al bezet, aangezien iemand anders daar 9 uur of langer de tijd voor heeft.
(nee ik zit niet in de GoT guild)
Ik vind de mensen die 2 weken voordat Blizzard hun pre-order campagne aankondigden al lang en breed een order hadden staan pas lame. Zit ik te wachten op Blizzard en te hopen, blijkt dat ik al te laat ben met mijn CE order bij de meeste winkels. En nu krijg ik er 2 ja, zodat ik er misschien iemand een plezier mee kan doen, maar of ik dat zelf ben of iemand anders dat weet ik nog niet.
Ik wilde gewoon een CE voor mij veilig stellen dat ik er dus nu in het proces zeker ben van 2 na bij stuk of 4 winkels steeds te laat zijn geweest, is niet echt mijn probleem vind ik.
Ik hoop alleen dat ik hem morgen krijg, de 2e CE is denk ik voor mijn broertje of een goede vriend van mij. Hij is iig al verkocht.
Ik word denk ik een Undead Rogue of een Orc Shaman ofzo, iig een horde character en dan de keuze tussen rogue, shaman of druid.
Ik wilde gewoon een CE voor mij veilig stellen dat ik er dus nu in het proces zeker ben van 2 na bij stuk of 4 winkels steeds te laat zijn geweest, is niet echt mijn probleem vind ik.
Ik hoop alleen dat ik hem morgen krijg, de 2e CE is denk ik voor mijn broertje of een goede vriend van mij. Hij is iig al verkocht.
Ik word denk ik een Undead Rogue of een Orc Shaman ofzo, iig een horde character en dan de keuze tussen rogue, shaman of druid.
oftewel je baalt gewoon dat JIJ hem vandaag nog niet hebt kunnen kopen? En daarom moet blizzard de servers pas morgenvroeg aanzetten?Xeanor schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:54:
Natuurlijk koop ik hem dan, maar ik zou dan niet klagen als de servers pas om 9 uur s'ochtends open zouden gaan.
M1lamb3r schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:04:
[...]
oftewel je baalt gewoon dat JIJ hem vandaag nog niet hebt kunnen kopen? En daarom moet blizzard de servers pas morgenvroeg aanzetten?
LB, als iemand hem over 3 weken koopt, looptie ook achter. who cares.

Was vandaag wel bij de Digifan in Haarlem om te kijken of ze al iets hadden liggen. Die gast vertelde me dat er een groot tekort was, maar zag wel een CE box achter hem liggen. En OMFG, die doos is gróóóóóót!!! Ennnnn: IK HEB HEM AAN MOGEN RAKEN!!!!111oneone
(geweldig ook, die mensen die achter me stonden en me voor gek verklaarden
)
Maargoed, ik hoor dus een groot aantal mensen op diverse fora zeggen dat de derde PvP server een groot aantal Nederlandse spelers zal gaan bevatten. Denk dat ik ook lekker daar m'n eerste char op ga maken. Toch wel fijn om dan door de /1 chat Neerlands te gaan lullen
Enneh.... pssst featureweek op insidegamer
Maargoed, ik hoor dus een groot aantal mensen op diverse fora zeggen dat de derde PvP server een groot aantal Nederlandse spelers zal gaan bevatten. Denk dat ik ook lekker daar m'n eerste char op ga maken. Toch wel fijn om dan door de /1 chat Neerlands te gaan lullen
Surfin' paradise!
.... ok
(@DiscWout) omg
Dan weet ik dus naar welke server ik NIET ga. Heb op en bete 23 gezeten, ook een paar van die irri gasten die dat deden. Engels is de voertaal, dus vooral op de generale chat! Hoe vind jij het als een groep portugees of noors gaat zitten kletsen daar?Snappie88 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:07:
Ik ben zeer benieuwd naar de druid. Lekker veelzijdige char als ik het zo kan bekijken. Mooiste van de druid lijkt mij de shadowcat.
Anoniem: 119856
is wel grappig, ik heb gewoon een week geleden in prachtig Oss (ahum) WoW besteld. kreeg ik vanochtend een telefoontje van de e-plaza dat ik gewoon de CE krijg! omg wat vet. ik dacht dus echt dat het overal uitverkocht was.
http://members.lycos.nl/blackie222/P1010009.JPG
http://members.lycos.nl/blackie222/P1010010.JPG
http://members.lycos.nl/blackie222/P1010011.JPG
3 plaatjes van de CE
helaas niet mijn CE 
eindelijk goed
hier nog filmpje
http://members.lycos.nl/blackie222/wow.wmv
3 plaatjes van de CE
eindelijk goed
hier nog filmpje
[ Voor 203% gewijzigd door Taenadar op 10-02-2005 22:43 ]
Je gaat toch niet beweren dat je dacht dat ik in mijn post serieus speculeerde dat erin servers Nederlands over de main chat kanalen werd gesproken hé? In dat geval; het was een grapjejevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:11:
[...]
Dan weet ik dus naar welke server ik NIET ga. Heb op en bete 23 gezeten, ook een paar van die irri gasten die dat deden. Engels is de voertaal, dus vooral op de generale chat! Hoe vind jij het als een groep portugees of noors gaat zitten kletsen daar?
Affijn, nog een hersenspinsel van mij. Iedereen roept nu wel fijn dat we op de derde PvP server gaan. Maar volgens mij werd in de Beta de servers op een andere manier gesorteerd, namelijk op volte (ofzo
Surfin' paradise!
Al dat gedoe over achterlopen enzo
Wat maakt het uit als je een paar dagen achter loopt eigenlijk. Je kan in sommige gevallen sneller gaan dan mensen die van minuut 1 spelen. Ligt er maar net aan hoeveel tijd je eraan kan besteden door de week. Iemand die elke dag 4 uur kan spelen (of langer in mijn geval
) gaat behoorlijk sneller dan iemand die het spel van minuut 1 heeft en maar 3 uur kan spelen.
Het is enkel de eerste dagen dat je dan wat achterstand hebt, but who cares
Die paar uren / dagen stellen niks voor op een periode van enkele maanden / jaren

Het is enkel de eerste dagen dat je dan wat achterstand hebt, but who cares
Die paar uren / dagen stellen niks voor op een periode van enkele maanden / jaren
[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 10-02-2005 20:25 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nja, zoals ik zei, er waren daar dus echt van die irritante gasten, heb gewoon geen zin in dat irritante gedrag (ondanks dat ik ze gelukkig niet persoonlijk ken).
Die doos ziet er echt wel cool uitblackraid3r schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:17:
http://members.lycos.nl/blackie222/P1010009.JPG
3 plaatjes van de CEhelaas niet mijn CE
eindelijk goed
hier nog filmpje[url]http://members.lycos.nl/blackie222/wow.wmv[url]
Blij dat ik een CE krijg
origineel is geen synoniem voor coolBosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:02:
Als iemand anders hem ook heeft bedacht was die zo origineel (=cool) niet blijkbaar
we hebben gewoon een guild van pakweg 15 nederlanders en zijn dolblij met onze guildnaam
Ik baal ervan als iemand onze guildname inpikt doordat een winkelier zich niet aan de regels houdt.M1lamb3r schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:04:
oftewel je baalt gewoon dat JIJ hem vandaag nog niet hebt kunnen kopen? En daarom moet blizzard de servers pas morgenvroeg aanzetten?
Levels "achterlopen" is het laatste waar ik om geef.
[ Voor 13% gewijzigd door Xeanor op 10-02-2005 20:31 ]
tja dat kan je natuurlijk ook voorkomen door nooit die naam op internet te zetten.
Zal overigens wel meevallen, als ie al is ingenomen dan was het echt een afgezaagde iig
Zal overigens wel meevallen, als ie al is ingenomen dan was het echt een afgezaagde iig
(@DiscWout) omg
Ook al hebben ze dat spel, zonder servers kom je nergens. Besides, ik weet niet wat je guildname is, maar de kans is klein dat iemand anders precies dezelfde heeft bedacht. Tenzij het een of andere oncreatieve guildname is, dus don't worry.Xeanor schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:30:
Ik baal ervan als iemand onze guildname inpikt doordat een winkelier zich niet aan de regels houdt.
There is no magic.
Anoniem: 39539
nice... vooral die cloth map, maar ja, bewust niet besteld omdat de cloth map 't enige is wat ik wou (en dat vond ik de dubbele prijs niet waard)
Hé ik zat ook op Beta 23. Ik was daar Anurin NE Hunter, en ik vond het ook erg irrirant als er weer een nederlander doorheen kwam. Hoewel er ook zo nu en dan iets russisch doorheen kwam.jevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:11:
[...]
Dan weet ik dus naar welke server ik NIET ga. Heb op en bete 23 gezeten, ook een paar van die irri gasten die dat deden. Engels is de voertaal, dus vooral op de generale chat! Hoe vind jij het als een groep portugees of noors gaat zitten kletsen daar?
Ik ben zeer benieuwd naar de druid. Lekker veelzijdige char als ik het zo kan bekijken. Mooiste van de druid lijkt mij de shadowcat.
Hmmm ben vandaag niet gebeld door dynabyte
is iemand anders die bij dynabyte besteld heeft wel gebeld??
kga ze morgen maar bellen of er ff langs.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
nee ik ben ook niet gebeld maar ik heb van diverse posts al gelezen dat als je bij dynabyte in november al besteld had het geen probleem was
(@DiscWout) omg
Ben net gebeld door Dynabyte (Utrecht) dat m'n CE klaar ligt. Heb ook pas in november besteld, dus er is nog hoop voor je. ^^
There is no magic.
Anoniem: 109990
Heb ik ook besteld en ben ook niet gebeld. Was toendertijd ook zo toen ik halflife 2 had besteld en ook geen bericht had gekregen ofzo, maar toen ik op de releasedag binnenkwam haalden ze wel mijn gereserveerde hl2doosje onder de toonbank vandaan.Chaoss schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:34:
Hmmm ben vandaag niet gebeld door dynabyte![]()
Ik haal hem uit Dynabyte Leeuwarden btw.
Hmmmmm d'r wordt momenteel aan de WOW-europe site geknutseld, kan nooit meer lang duren
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 57391 op 10-02-2005 20:40 ]
Ben zo rond half acht gebeld door een mannetje van dynabyte. Ik kan morgen om 10 uur de Collectors Edition op komen halenChaoss schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:34:
Op 23 november besteld al.
Ik ben rond 15:30 gebeld door DB.Chaoss schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:34:
Morgen om 10:00 uur kan ik hem ophalen(CE)
uhm thijs ownt 
maaruh vanacht toch pas de servers online?!
onderhoud aan die pagina zal wel moeten omdat je niet wil weten hoe vaak die gerefreshed gaat worden rond middernacht
maaruh vanacht toch pas de servers online?!
onderhoud aan die pagina zal wel moeten omdat je niet wil weten hoe vaak die gerefreshed gaat worden rond middernacht
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Man hey, ik check ook een paar uur even dit topic niet. Meteen 10 pagina's (50 ppp) erbij. No way dat ik die door ga lezen (ja ik ben nu even lui mag ik?
). Kan iemand mij misschien zeggen of er al meer bekend is hoe laat de servers online gaan? 0:00? Ik had namelijk ergens 12:00 gehoord.
er werd gezegd (en ik hoop dat het waar is) om 12 uur vanacht...
dat dat op de US servers ook zo was...
dat dat op de US servers ook zo was...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Anoniem: 19781
Hopende dat je dit nog uit het topic weet te plukken en wat wijsheid toevoegende als lvl 55 rogue: Ik zou 3 punten uit je subtlety tree halen en die in improved backstab gooien, zeker als je daggers gebruikt, en wilt PvP-en. die 30% extra crit chance, is echt VEEL en zal je in PvP heel wat >500 backstabs opleveren. Zeker aangezien je daar meer kan backstabben als die ander een beetje traag is, of nog beter, van je wegrent (altijd erg slim, je rug naar een rogue keren).Anoniem: 92246 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:00:
Even door al het "Ik heb m'n versie binnen!!!" gebabbel door, ik ben van plan om een Rogue te gaan spelen in de retail. Ik wil vooral Daggers gebruiken, en waarschijnlijk Sword in off-hand. Ik had daar deze talent built bij bedacht: (PvP build) Subtlety Mastery
[...]
Kan iemand mij zeggen wat ik er aan zou moeten veranderen? Hij lijkt mij zelf wel effectief in PvP.
Persoonlijk zou ik dan rupture eruitgooien omdat dat nogal een conflict heeft met je improved gouge (een DoT (damage over time) zoals rupture breakt je gouge)
Anoniem: 130348
Vanavond in de Mediamarkt geweest (heb 3 CE's besteld), om te vragen of ik ze alle 3 zeker kreeg. Dat was geen probleem, ze waren op mijn naam achtergehouden. Ik heb de CE doos in het echt gezien en ik moet zeggen dat hij nog groter was dan mijn Diablo 2 Battle Chest (misschien niet qua lengte wel qua hoogte en breedte). Yummie
!
Anoniem: 113565
Ik hoop dat tie idd om 12 uur begint. Kan niet wachten.
Ze zijn ook met die site bezig, maar zonder die registratie en servers kan ik er nog niet op
Ze zijn ook met die site bezig, maar zonder die registratie en servers kan ik er nog niet op
3de PvP server als alles alfabetisch gesorteerd isAnoniem: 88553 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:52:
waar ging got ? 3de van boven ?? en als die nou pvp is ?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 64138
Ok een vraagje voor de mensen die het spel hebben. Mijn broertje heeft hem net gekocht bij de Intertoys, maar er zit geen cd-key of iets dergelijks bij. Tijdens de installatie vraagt hij hier ook nog niet om (is nog bezig met installeren). Is het dan gewoon zo dat zodra je een account maakt ze dan gewoon kunnen zien hoe lang je het spel speelt? Dus datum account maken + 30 dagen? Als dat zo is waarom zou je het spel dan kopen? Iedereen kan dan gewoon het spel downloaden en installeren en hopa eerste maand gratis spelen. Dus de groote vraag is hebben de mensen wie het spel al in bezit hebben (EU versie) er ook geen cd-key bij?
achter de 3de cd op t hoesje zat bij mij een key geplaktAnoniem: 64138 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:56:
Ok een vraagje voor de mensen die het spel hebben. Mijn broertje heeft hem net gekocht bij de Intertoys, maar er zit geen cd-key of iets dergelijks bij. Tijdens de installatie vraagt hij hier ook nog niet om (is nog bezig met installeren). Is het dan gewoon zo dat zodra je een account maakt ze dan gewoon kunnen zien hoe lang je het spel speelt? Dus datum account maken + 30 dagen? Als dat zo is waarom zou je het spel dan kopen? Iedereen kan dan gewoon het spel downloaden en installeren en hopa eerste maand gratis spelen. Dus de groote vraag is hebben de mensen wie het spel al in bezit hebben (EU versie) er ook geen cd-key bij?
Ik heb zojuist de game geinstalleerd (CE version), dus ik hoop ook dat ze de server om 12 uur opengooien 
Patch server, Signup server en de main website (eu) zijn allen plat, vooral dat laatste wijst denk ik op een opening vanavond.
Hoezo maak jij je druk of iemand mischien die guild naam van jou inpikken? heb je niet iets van 1 goud nodig om er een te creëeren?
Denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan zo gauw mogelijk hun geld te verzamelen om jouw guildname in te pikken, dan zouden ze denk ik eerst hun eigen maken
Patch server, Signup server en de main website (eu) zijn allen plat, vooral dat laatste wijst denk ik op een opening vanavond.
Hoezo maak jij je druk of iemand mischien die guild naam van jou inpikken? heb je niet iets van 1 goud nodig om er een te creëeren?
Denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan zo gauw mogelijk hun geld te verzamelen om jouw guildname in te pikken, dan zouden ze denk ik eerst hun eigen maken
hehe idd, het was even zoeken maar na alles eruit te hebben gehaald zowat...Anoniem: 113565 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:57:
De cd-key zit achter cd 3
Anoniem: 64138
Ok achter cd3 dus, niet bij mij broertje, wel plakkerige stuff gevonden waar normaal de stikker hoort te zitten. Vond het al zo vreemd dat ze het zonder cd-key wilde doen. Die gasten van Intertoys zijn dus ook niet te vertrouwen. Thanks for the intel mensen.
Anoniem: 41235
Waarom bestel je er in vredesnaam 3.Anoniem: 130348 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:53:
Vanavond in de Mediamarkt geweest (heb 3 CE's besteld), om te vragen of ik ze alle 3 zeker kreeg. Dat was geen probleem, ze waren op mijn naam achtergehouden. Ik heb de CE doos in het echt gezien en ik moet zeggen dat hij nog groter was dan mijn Diablo 2 Battle Chest (misschien niet qua lengte wel qua hoogte en breedte). Yummie!
Wil niet lullig doen maar andere mensen hebben hem dus niet gekregen omdat er te weinig waren
Waaronder ik
Anoniem: 131284
Niemand wil hier nog iets over horen, maar:
Ik heb dus geen creditcard maar weet dat je die nodig hebt bij registratie en gebruik van timecards. Nu kan ik wel een creditcard(nummer) van iemand 'lenen'. Stel ik gebruik dit nummer, weet iemand wat voor consequenties daar aan gebonden zijn?
Oftewel ik gebruik iemand anders zijn creditcardnummer.. ik hoef daar dus niet persé mee te betalen oid?
Ik heb dus geen creditcard maar weet dat je die nodig hebt bij registratie en gebruik van timecards. Nu kan ik wel een creditcard(nummer) van iemand 'lenen'. Stel ik gebruik dit nummer, weet iemand wat voor consequenties daar aan gebonden zijn?
Oftewel ik gebruik iemand anders zijn creditcardnummer.. ik hoef daar dus niet persé mee te betalen oid?
Ik ben vandaag gebeld dat ik hem morgen op kan halen. Er is ten tijde van de bestelling ook verteld door dynabyte zelf dat als je hem voor de 25e van november bij hun had besteld dat je hem dan ook zeker kreeg. Voor degene erna konden ze het niet garanderen.Chaoss schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:34:
Dit gaat over de CE
Lekker genaaid door de Intertoys, ik zou ff melden aan Blizzard dat ze eerder verkochten dan afgesprokenAnoniem: 64138 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:02:
Ok achter cd3 dus, niet bij mij broertje, wel plakkerige stuff gevonden waar normaal de stikker hoort te zitten. Vond het al zo vreemd dat ze het zonder cd-key wilde doen. Die gasten van Intertoys zijn dus ook niet te vertrouwen. Thanks for the intel mensen.
edit - aan Vivendi uiteraard
[ Voor 4% gewijzigd door Cthulhu op 10-02-2005 21:06 ]
Ik heb uninstall van de beta gedaan... maar files laten staan. De update die voor beta nodig was stond erbij. Die heb ik gedraaid en dat ging prima...
Ik vermoed zelfs dat je met een geldig account (en dus key) gewoon met je beta kan spelen.
Ik vermoed zelfs dat je met een geldig account (en dus key) gewoon met je beta kan spelen.
Less = more
Hierboven is een officieel linkje geplaatst waaruit duidelijk blijkt dat het niet nodig is, ik maak mij iig geen zorgen meer! Kan die post zo ff niet meer vindenAnoniem: 131284 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:04:
Niemand wil hier nog iets over horen, maar:

edit:
die dusDinX schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:17:
[...]
Ik ben hier de install guide op hun site aan het uitpluizen en dan vooral het account gedeelte.
Eerst maak je gewoon je account aan met login en pass, samen met je authentication key die je bij het spel krijgt.
Voila, je account is aangemaakt. Daarna moet je je subscription options instellen om te kunnen spelen.
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01021p
[...]
Tot dan ben ik nog niks tegengekomen van CC gegevens invullen. Om een account aan te maken heb je dus enkel je key nodig. Daarna ga je je account instellen en de betalingswijze kiezen. En wat kies je dan, gewoon prepaid time ward. Voila, je kan spelen.
[...]
Je kan dus betalen met CC en je hebt ook de mogelijkheid om dit pet de GC's te doen. Dus niet nodig om je account aan te maken.
HEt fabeltje van verplichte CC is hiermee uit de wereld mag ik hopen ?
Dus lees eerst zelf de site maar eens voordat je zo'n toontje aanslaat. En op de sites van online-shops vind ik het ook nergens, dus veel geluk om daar dan de doos te kunnen lezen.
[ Voor 48% gewijzigd door jevn op 10-02-2005 21:08 ]
Zat dat ding niet in plastic verpakt? Bij mij zat de hoes om de dvd box in plastic, en de dvd box zelf ook weer gesealed...Anoniem: 64138 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:02:
Less = more
Welke zaak ?Anoniem: 75177 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:19:
[...]
Zal toch maar niet zo zeker zijn van die 100%, heb hem namelijk hier voor me liggen
Zit namelijk FIKSE boete op
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Anoniem: 88553
Waar ??jevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:06:
[...]
Hierboven is een officieel linkje geplaatst waaruit duidelijk blijkt dat het niet nodig is, ik maak mij iig geen zorgen meer! Kan die post zo ff niet meer vinden
edit:
[...]
die dus
ow dit http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01021p
oke dan,alle zorgen uit de wereld,had nighthawk het toch fout
naja,veel zorgen voor mensen de wereld uit.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 10-02-2005 21:14 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)