Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.503 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 29204

Iemand nieuws van PCMEDIA?

zijn echt prutsers vind ik

• Razieldoc
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 19:15
Is er zo'n tekort aan de speciale edities of is dat ook bij de gewone wow edities??

http://specs.tweak.to/8534

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oke en nu gaat het topic weer over ik heb nog niks gehoord heb jij hem al en hoe of wat |:(

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)

[ Voor 29% gewijzigd door Muppet op 10-02-2005 14:15 ]

There is no art to find the minds construction in the face

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 13:08
BOTJE1 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:13:
kheb nog niks gehoort van dynabyte :'(
Hehe Dynabyte Eindhoven wordt een drama als ze echt maar 24 copies hebben. Ga morgen gewoon shoppen, zodra ik hem ergens anders zie cancel ik mn dynabyte bestelling gewoon.

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

OMFG! VRIJDAG worden ze uitgeleverd! lijkt me zelfs zinloos om topic open te houden intussentijd, het is niet alsof iemand nog aan het spelen is !!

Niemand zal hem eerder hebben dan vrijdag, dat weetik wel 100% zeker , dus wacht gewoon rustig af :)

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 00:21
Hydra schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:52:
[...]

Hoe wil je mensen afslachten in een starter area? Zowel op PvP als op PvE servers kun je in die area's alleen mensen damagen als ze jou eerst aanvallen.

Iemand al nieuws van GCShop trouwens? Vraag me af of ik morgen mijn versie krijg, heb nog geen reactie op m'n mailtje :(
gc shop heeft er wel een aantal binnen ;)
alleen wie wat welke heeft besteld en krijgt dat moet je hen vragen....

Weet iemand het precies verschil tussen een horde en een alliance doos? Neem aan alleen het plaatje??

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Anoniem: 29204

blijkbaar wel

Anoniem: 113568

m0n0 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:16:
OMFG! VRIJDAG worden ze uitgeleverd! lijkt me zelfs zinloos om topic open te houden intussentijd, het is niet alsof iemand nog aan het spelen is !!

Niemand zal hem eerder hebben dan vrijdag, dat weetik wel 100% zeker , dus wacht gewoon rustig af :)
Sommige mensen hebben hem al hoor ;) en je hoeft hun niet te bekritiseren, het is de winkel die de fout in gaat, die aansprakelijk is.

Anoniem: 75177

m0n0 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:16:

Zal toch maar niet zo zeker zijn van die 100%, heb hem namelijk hier voor me liggen :P

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 09:02

Glorificationer426

come we hero rush yes?

RealCato schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:07:
Ik had mijn bestelling afgelopen november al besteld bij Dynabyte (in de pre-order), maar ik krijg toch vrolijk van hun een e-mailtje met daarin het bedrag van €44,70.
Ik heb ze ge-emailed dat ik van een fout uitga en dat ik het verschil niet hoef te betalen aan de postbode of anders teruggestort krijg van hun...
Iemand anders hier die hetzelfde heeft?
kreeg je die mail vandaag?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Muppet

Muppet

Mensen hou eens op met dat ik heb hem wel ik heb hem niet ik heb nog niks gehoord ik heb mail gehad gelul.

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10
Muppet schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:23:
Mensen hou eens op met dat ik heb hem wel ik heb hem niet ik heb nog niks gehoord ik heb mail gehad gelul.
_/-\o_

Mooi gezegd (-:

• Perseus|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2009

Perseus|IA

Rode ogen

Ik heb mijn WoW copie uit de winkel.... nix pre order gewoon lokale platenzaak binnen gelopen en de nitwit achter de kassa (8> wist mij vol trots te vertellen dat ze er een hadden binnengekregen, 45 euries later was die dus mooi van mij. :z

net toen ik weg wilde gaan (stond nog ff cd's te browsen) komt er een joch van 12 binnen die vraagt of z'n Wow order toevallig al binnen was gekomen !!!!! :X dat was het moment om snel te verdwijnen O-)

Kortom de verkoper is een }:O dat joch was :'( en ik... })

[ Voor 3% gewijzigd door Perseus|IA op 10-02-2005 14:30 . Reden: tiepvaud ]

Cheese, It's milk's leap towards immortality

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
wat ben jij toch })

verder hoor ik nu dat gamer.nl en xbw ook op de derde pvp server gaat. Wordt gezellig :Y)

A_TriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:26:
[...]

jij wacht hier nog niet jaren op ...

jij hebt hier een maand geleden van gehoord .. en je vond het 'wel' een cool spel

StFU!?
Bah bah bah wat een mentaliteit, kunnen we niet gewoon als geciviliseerde mensen discussieren?

Ik weet niet welke server ik ga spelen, ligt helemaal aan wat mijn guild beslist.
Undead Warlock word ik, waarschijnlijk 31 affliction, maar ik hoor ook veel positieve reacties op de demonology build. Verder neem ik als 2e char een priest mocht m'n guild een healer nodig hebben voor instances of raids.

Zo hebben ik én de beste solo character in de game (If a warlock can't solo it, noone can:p) en een goede group character voor mijn guild. :7

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 17:29
Yay! Net een mailtje gehad van GCShop dat ze vandaag verstuurd worden, en dus als het goed is morgen aankomen! Woei!

https://niels.nu

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" (If a warlock can't solo it, noone can:p) "

Waar heb je die onzin nu weer vandaan :P

Anoniem: 39539

Hydra schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:37:
Yay! Net een mailtje gehad van GCShop dat ze vandaag verstuurd worden, en dus als het goed is morgen aankomen! Woei!
Er stond anders al sind iig gister een gigantisch banner op hun homepage die hier naar verwees:

http://www.gcshop.nl/showpage.php?id=67

maar goed

• Hydra
  • Laatst online: 07-07 17:29
Anoniem: 39539 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:39:
[...]

Er stond anders al sind iig gister een gigantisch banner op hun homepage die hier naar verwees:

http://www.gcshop.nl/showpage.php?id=67

maar goed
Ah, vaag, die heb ik niet gezien :)

https://niels.nu

Uit ervaring, en van allerlei verschillende message boards, ik vind warlock zonder enige twijfel sterkste in pve, je kunt het met me oneens zijn.. daar heb ik geen probleem mee. Het is echter algemeen bekend dat warlock nou eenmaal (Als hij goed gebruikt word) ontzettend goed kan solo'en.. in groupen is hij niet brood nodig, dat is een minpunt.

Het zal me er niet van weerhouden om warlock te spelen :9

• Jaguar645
  • Laatst online: 04-07 11:51
Ik ben net hier bij de Dynabyte in Hoofddorp geweest en al ken ik die gasten tegenwoordig toch al vrij goed mocht ik hem toch niet meenemen :P naja niet erg natuurlijk die paar uur wachten kunnen ook wel, en heb liever niet dat ze een boete oid krijgen aangezien ze mijn supplier zijn voor games :P

maar ik mocht de doos wel ff inzien en hij is huge en damn mooi :D morgen ochtend 10 uur als ze open gaan sta ik al eerste voor de deur :P dan maar ff snel me toets Java maken op school en daarna heerlijk gaan genieten van een super game ^_^

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47
A_TriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:26:
[...]
jij wacht hier nog niet jaren op ...

jij hebt hier een maand geleden van gehoord .. en je vond het 'wel' een cool spel

StFU!?
doe het zelf. Dit topic is al lang geen interessante discussie meer, en niet eens een slowchat. Morgen/vanmiddag is de nieuwe trend:
- post plaatjes van alle kanten en de inhoud van je CE-doos
- of "9:15: IK HEB NOG GEEN TELEFOON GEHAD VAN DB, WAT EEN TERINGLIJERS!"
- of "zeg, moet je nou een CC hebben om te kunnen spelen? Ik heb gehoord dat je zonder CC niet kunt spelen, ik voel me behoorlijk opgelicht"
- of "OMG IK KAN INLOGGEN HET IS HEEEEEEEEEERLIJK"

Het gaat nergens over, al pagina's lang. Kan dat niet ergens op IRC of zo?

("wacht hier al jaren op"..get a life)

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 14:44 ]

Anoniem: 12316

Het is niet nuttig om te melden dat je niets gehoord hebt, want daar kan niemand wat mee.

Melden dat je wel iets gehoord hebt kan nuttig zijn, maar niet als er al een eerdere post over dezelfde winkel geweest is. Let hier op, want je draagt zelf de verantwoordelijkheid (en gevolgen) voor je eigen posts

Zie je verder iets wat je niet bevalt? Probeer het niet zelf recht te zetten, maar plaats een Topic Report

• tntkiller
  • Laatst online: 04-07 03:17
er stonden net 2 copietjes(normaal dus geen CE helaas anders had ik hem wel gehaald al was het alleen voor de extras) bij intertoys in schiedam gewoon in de schappen(dus als je in de buurt woond RENNEN :D

ik speel al de US versie + nog een ongebruikte dus ik kan nog wel even door.

ik hoop wel dat ze het snel mogenlijk maken met een US ook op EU kan spelen wie weega ik daar dan ook wel spelen, dan kan ik een nerderlandse clan joinen dat kan wel geinig zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door tntkiller op 10-02-2005 14:47 ]

Iseci

Anoniem: 56410

Gisteravond me emailtje binnen dat de wow ce morgen bezorgd gaat worden :)

Ik ga spelen als een dwarf hunter op een pvp server (ergens al bekend hoe de servers gaan heten/hoe laat de servers up gaan?)

Anoniem: 64851

Musicstore in Echt (Limburg), heeft ze ook gewoon in de schappen liggen.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47
Staan de namen van de servers niet al op die census pagina? O is zeker USA

Anoniem: 56410 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:47:
Gisteravond me emailtje binnen dat de wow ce morgen bezorgd gaat worden :)

Ik ga spelen als een dwarf hunter op een pvp server (ergens al bekend hoe de servers gaan heten/hoe laat de servers up gaan?)
zover ik begreep was 't te spelen vanaf vrijdag 00.00, dus de spelers die 'm nu al hebben, die zullen wrs een nachtje doorhalen :p

• Muppet

Muppet

Weet niet waar iedereen dat vandaan haalt maar dat is nog nergens genoemd dat de servers om 0:00 online gaan.

Wil de bron wel eens zien.

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:24
Ik weet dat dit misschien overbodig is maar ik post het toch maar :).

Ik kreeg net van Dynabyte een bevestigingsmail dat mijn standard edition morgen bij mij op de deurmat zal liggen :). Ik heb het ook gepreordered en geld overgemaakt. Nu nog hopen dat de TPG een beetje op een redelijke tijd dat pakketje levert want ik heb het idee dat dit telkens wisselt.

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Tuurlijk gaan die servers niet om 0.00 open, het spel mag morgen pas off. verkocht worden
En Blizzard gooit echt niet de servers open, omdat een paar mensen hem al hebben, of omdat het om 0.00 11februari is
Die zullen morgenvroeg pas open gaan.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

In Amerika gooiden ze de servers ook om 0.01 open, dus dat zullen ze hier ook wel doen.

Less = more

Anoniem: 109990

Anoniem: 28168 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:26:
World of Warcraft - Betalingsmogelijkheden

Worldofwar.net, 1 van de grootste sites in het Europese fan site program van Blizzard, heeft gisteren een FAQ ontvangen van Blizzard met allerlei vragen en antwoorden. Ik wil er even 1 veelbesproken punt uithalen:

Do I need to enter credit card information to register an account?

When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

Aangezien PayPal geen optie meer schijnt te zijn is het heel simpel: je hebt een creditcard nodig om te registreren.

Let wel: je kan tegen het einde van de maand gewoon de "gift cards" oftewel "prepaid" kaarten kopen om je account te verlengen, er hoeft dus geen geld van die creditcard afgeschreven te worden.

Linkje naar de bewuste FAQ.

Heb net de startpost geupdate met deze informatie.

GA NOU NIET ALLEMAAL IN DIT TOPIC LOPEN HUILEN DAT JE GEEN CREDIT CARD HEBT! Wij kunnen er toch niets aan veranderen en ja, wij vinden het ook nergens op slaan. Stop liever je energie in het zoeken naar iemand wiens creditcard je mag gebruiken.

On another note, ook geupdate in de startpost: Het GoT alliance guild heet nu "Royal Lowlanders".
Sorry dat ik een discussie ophaal, waar ik niet over zou mogen huilen (Doe ik geloof ik ook niet, maar goed.) Maar uit www.wow-europe.com kun je opmaken dat je gewoon een maand kan spelen eerst.:
There will be a number of payment methods available to European players wishing to subscribe to World of Warcraft. At the end of the one-month free subscription period, which is included with the retail version of the game, players will be able to continue playing using a variety of payment methods. Payment in euros and English pounds will be accepted and will include the following methods:
Verder heb ik net iets op een ander forum gelezen en de desbetreffende post zal ik ook wel even quoten:
quote: Marco24gr_forum.gamer.nl
Nt Dimplus gebeld..
Morgen 10:15 zijn ze open en dan heb ik hem direct in mijn handen.
Ze hebben hem al een poosje liggen ( sinds disndag ongeveer).

Na navraag bij de leverancier moet je WEL bij account gegevens aangeven welke payment methode je wil gebruiken NA de gratis maand maar is het NIET zo dat je niet kan spelen zonder CC.

Dus je maakt account aan en geeft aan welke payment je wil gebruiken NA de gratis maan dus gc,cc,paypal ( mits die dan weer werkt )

En de servers gaan volgens dimplus vanacht om ongeveer 00:00 online.
Dus het lijkt me niet echt verstandig om jouw stukje in de openingspost te zetten, waarschijnlijk is de bron van worldofwar.net gewoon van een Blizzard medewerker die niet helemaal op de hoogte is.

Anoniem: 59559

Bij de US versie moest je ook al CC hebben, ookal wilde je later met timecards gaan betalen.
worldofwar.net is een gerespecteerde fansite.
Zelfs al heeft die Blizzard employee het niet helemaal op een rijtje, het blijft betrouwbaarder dan een winkelmedewerker.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Anoniem: 28168 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:26:
World of Warcraft - Betalingsmogelijkheden

Worldofwar.net, 1 van de grootste sites in het Europese fan site program van Blizzard, heeft gisteren een FAQ ontvangen van Blizzard met allerlei vragen en antwoorden. Ik wil er even 1 veelbesproken punt uithalen:

Do I need to enter credit card information to register an account?

When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

Aangezien PayPal geen optie meer schijnt te zijn is het heel simpel: je hebt een creditcard nodig om te registreren.

Let wel: je kan tegen het einde van de maand gewoon de "gift cards" oftewel "prepaid" kaarten kopen om je account te verlengen, er hoeft dus geen geld van die creditcard afgeschreven te worden.

Linkje naar de bewuste FAQ.

Heb net de startpost geupdate met deze informatie.

GA NOU NIET ALLEMAAL IN DIT TOPIC LOPEN HUILEN DAT JE GEEN CREDIT CARD HEBT! Wij kunnen er toch niets aan veranderen en ja, wij vinden het ook nergens op slaan. Stop liever je energie in het zoeken naar iemand wiens creditcard je mag gebruiken.

On another note, ook geupdate in de startpost: Het GoT alliance guild heet nu "Royal Lowlanders".
Ik vind dat we daar toch best even op mogen reageren. Het is namelijk een behoorlijke flikkerij. Veel europeanen hebben geen CC en dachten dus op andere wijze te kunne betalen (bijvoorbeeld de gamecard). Echter, nu 1 dag voor de launch krijgen we te horen dat dit niet mogelijk is en je dus sowieso een creditcard nodig hebt. Ongeacht of je na je gratis maand door wilt spelen ja of nee. Deze informatie is daarnaast niet te vinden op verkoopsites of de site van blizzard zelf. Morgen zullen veel mensen zich genaaid voelen en terrecht.

En ja, ook ik moet nog een week wachten voor mijn CC er is. Knudde...

[ Voor 3% gewijzigd door kixor op 10-02-2005 15:07 ]

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

Sinds de OB dicht is had ik verwacht dat het rustig zou zijn.
Helaas net door 26 paginas met
- ik heb hem
- ik heb hem niet
- ik krijg hem morgen
- ik weet niet of ik hem morgen krijg

moeten bladeren.

Zullen we "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 16" gaan besteden door allemaal te melden of we de Alliance hoes of de Horde hoes hebben ? Lijkt me namelijk ook echt interessant om dat van iedereen te horen.

[ Voor 5% gewijzigd door JeanJeremy op 10-02-2005 15:05 ]

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
Er staat dat je wel zonder CC een account aan kunt maken, maar dat je dan een gamecard moet gebruiken. Deze zijn echter pas 4 maart beschikbaar. Wil je dus VOOR 4 maart al spelen en was je van plan gamecards te gebruiken, dan kun je dit overbruggen door even een CC in te vullen.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hi captn spuit-elf =D

van mij mag et topic ook wel dicht tot morgen want echt niemand heeft iets interessants te melden, en er is volgens mij ook nks meer te melden

(@DiscWout) omg

Anoniem: 136453

We weten nu dus zeker, dat we niets zeker weten.
Volgende onderwerp dus.

Zijn er nog meer mensen die de ingame muziek niks vinden en hun eigen muziek aan hebben staan in plaats daarvan?

Anoniem: 109990

Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:06:
Er staat dat je wel zonder CC een account aan kunt maken, maar dat je dan een gamecard moet gebruiken. Deze zijn echter pas 4 maart beschikbaar. Wil je dus VOOR 4 maart al spelen en was je van plan gamecards te gebruiken, dan kun je dit overbruggen door even een CC in te vullen.
Maar dan heb je er eerst nog wel een maand gratis spelen op zitten en is het al 11 Maart, voordat je gedowngen wordt om dat te doen.

Ik ben er niet helemaal zeker van hoor. Maar ik denk echt wel dat Blizzard hier rekening mee gehouden heeft.

• Lord_T
  • Laatst online: 07-07 00:21
wat zijn de voor of nadelen aan de volgende 2 chars? Denk dat ik 1 van de 2 word

1: tauren druid
2: undead warlock

druid omdat daar juist zoveel discussie over is geweest, hij zich wel lijkt te kunnen redden en ik dat healen niet echt een probleem vind...

2: warlock omdat je uit demon kan kiezen en je kan switchen en de vw bijvoorbeeld lekker damage kan pakken terwijl jezelf buiten schot blijft...

Verder heb ik warlock tot level 6 gespeeld :P (ja laatste 3 uur van de eu beta :) )
en druid heb ik nooit gespeeld...

qua professions:
eerst skinning en cloth denk ik... (warlock kan alleen cloth hebben) en anders skinning en leather working (bij druid)
uiteindelijk switchen naar enchanting... lijkt me wel cool namelijk alleen moet je dan wel veel geld hebben :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:06:
Ja, en voor de mensen zonder CC: Je vult gewoon een willekeurig nr in, en zodra die timecards er zijn, verander je je billingopties op de off. site
Problem solved :Z

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 01:50

DinX

Motormuis

Cthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:10:
[...]

Ja, en voor de mensen zonder CC: Je vult gewoon een willekeurig nr in, en zodra die timecards er zijn, verander je je billingopties op de off. site
Problem solved :Z
En hij controleert die niet meteen :?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Jaguar645
  • Laatst online: 04-07 11:51
vond die ingame music boring, en luisterde altijd naar de radio als ik aant spelen was :P zal dat dus ook weer blijven doen :)

Anoniem: 102236

ik ben blij :P

ik dacht zo is voor grap de bart smit in lopen en nee hoor niks :'( dus op mijn weg terug music store ..let's give it a try.. hoop bijna opgegeven en wat zie ik daar ,stond die in een hoekje te wachten op me :D

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

DinX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:11:
[...]

En hij controleert die niet meteen :?
Lijkt me niet, de 1e maand wordt er immers niks geincasseerd, pas na die gratis maand(dan moeten de CC gegevens dus wel kloppen)
Maar tegen die tijd zijn er al timecards :)

Anoniem: 130105

Lord_T schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:09:
wat zijn de voor of nadelen aan de volgende 2 chars? Denk dat ik 1 van de 2 word

1: tauren druid
2: undead warlock
Druid: je kunt veel dingen, bent gewild op hogere levels in groepen, er zijn veel druid quests
Warlock: je bent goed in solo, redelijk gewild op hogere levels in groepen

Beide classes behoren niet tot de meest gespeelde, wat op zich ook wel een soort voordeel is. Een druid kan een stootje hebben, Warlock heeft wat minder ruimte voor foutjes.

Anoniem: 68243

De game mag officieel vanaf vrijdag 00:01 verkocht worden.
Dus de server gaan hoogstwaarschijnlijk ook om 00:01 online.

Laten we hopen :D

• laurens291
en iedereen heeft dat spel ook in 1 minuut naar huis gebracht en geinstalleerd (8>

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik kan me niet voorstellen dat je een fake CC nr kan invullen om je gamecard mee te registeren. Ik gok dat ze gewoon geld op je creditcard-account reserveren/blokkeren, zoals ze ook kunnen doen wanneer je een auto huurt. Verder zou ik het heel smerig vinden als dit systeem gaan toepassen, want je wordt wel gewoon hierdoor verplicht om een CC te hebben, of je moet een maand gaan zitten wachten, maar dat werd ook nergens eerder vermeld, en iedereen heeft het spel nu al zo'n beetje gepre-ordered.

Hier komt iets hips te staan

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
HyperMan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:27:
Ik kan me niet voorstellen dat je een fake CC nr kan invullen om je gamecard mee te registeren. Ik gok dat ze gewoon geld op je creditcard-account reserveren/blokkeren, zoals ze ook kunnen doen wanneer je een auto huurt. Verder zou ik het heel smerig vinden als dit systeem gaan toepassen, want je wordt wel gewoon hierdoor verplicht om een CC te hebben, of je moet een maand gaan zitten wachten, maar dat werd ook nergens eerder vermeld, en iedereen heeft het spel nu al zo'n beetje gepre-ordered.
Je hebt zowieso een maand gratis dus..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
Zojuist naar Dynabyte gebeld, 3 copies vast laten leggen. 1 voor vriend van me, 1 voor mij en 1 voor het geval ze uitverkocht zijn :D

Ik en 3 vrienden komen vanuit USA naar Europa. Jammer dat ik me chars niet mee mag nemen. Zou met mijn rogue en hunter wel effe n00bs willen ganken in Westfalls :D

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
damn, ik voel me dus wel keihard genaaid door die CC. Ik weet dat er niet over gesproken mag worden maar doe het toch een beetje.

Dus de mensen die GEEN CC hebben kunnen pas 4 mrt spelen? :'(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Anoniem: 82860

nah fuck it, ik vul gewoon 1-tjes in overal, als ze mij extra knaken of wat dan ook in rekening willen brengen doen ze dat maar. Moeten ze maar niet iedereen zitten naaien met maanden nadat je kan preorderen nog even met de betalingsvoorwaarden op komen dagen.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Een preorder kan je altijd nog cancellen dus ik zie het probleem niet (tenzij je Eq2 preorderde natuurlijk die je fijn naaiden met zo'n predisc waar je dan ook gelijk aan vast zat)

• Perseus|IA

Perseus|IA

Rode ogen

Anoniem: 68243 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:21:
De game mag officieel vanaf vrijdag 00:01 verkocht worden.
Dus de server gaan hoogstwaarschijnlijk ook om 00:01 online.

Laten we hopen :D
kruist vingers..... :*)

in de US gingen ze om 0:01 open, m'n clan met veel UK spelers is dan vannacht al snel gemaakt, veel spelers in de UK hebben vandaag in de post hun kopie al gehad, dus er zullen zeker mensen online komen als de servers starten.

Overigens was de start van de US retail een ongewoon zooitje, lag lag en nog eens lag hopen dat dat gefixt is, ik ga iig niet slapen en m'n char zsm uit de n00b area proberen te spelen zodat ik niet zoveel last ervan heb.

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hele smerige streek met die CC, europa is totaal niet zo als Amerika.

Ik snap niet dat ze niet gewoon 1 gamecard bij het spel leveren, dan kun je gratis spelen, en daarna is het 11 maart en kun je zelf je payment methode kiezen... Maar helaas denkt Blizzard verkeerd (als dit echt zo zou zijn).

• Muppet

Muppet

jarnotjuh schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:30:
damn, ik voel me dus wel keihard genaaid door die CC. Ik weet dat er niet over gesproken mag worden maar doe het toch een beetje.

Lezen is ook een vak!!!!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja ik heb zon theorie dat ze het ook vanwege serverload doen, die timecards later uitbrengen B)

(@DiscWout) omg

• TheSolutioner
  • Laatst online: 30-04-2024

TheSolutioner

Enemy Terrorist

tenzij ik hem vanavond al kan halen bij dynabyte kan ik hem pas zaterdag ochtend halen, moet morgen namelijk gewoon hele dag werken

You shall not pass!!!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Sorry, moet het ff melden
DB belde eindelijk :P
Morgen vanaf 10uur kan ik mn CE ophalen B)

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Kaap schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:29:
Ik en 3 vrienden komen vanuit USA naar Europa. Jammer dat ik me chars niet mee mag nemen. Zou met mijn rogue en hunter wel effe n00bs willen ganken in Westfalls :D
Best een trieste opmerking eigenlijk. Sommige mensen spelen het spel voor het eerst, en dan zou jij hun eerste spelervaring willen vernaggelen.

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-07 16:23
Anders voeg je iets nuttigs toe

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-02-2005 15:41 ]

• Perseus|IA

Perseus|IA

Rode ogen

BaN5Hee schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:34:
[...]

Best een trieste opmerking eigenlijk. Sommige mensen spelen het spel voor het eerst, en dan zou jij hun eerste spelervaring willen vernaggelen.
punt een... als je niet geganked wil worden speel je op een PvE server en punt twee Westfall is n00barea en alliance land, dus als Horde kan hij daar aangevallen worden en kan dan terugslaan, maar hij kan niemand aanvallen die niet "pvp enabled" is en meeste nieuwe spelers zullen dat niet zijn (tenzij ze ontzettend stom zijn)

kortom grootspraak dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Perseus|IA op 10-02-2005 15:43 ]

Anoniem: 86561

jarnotjuh schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:30:

Je krijgt een maand bij het spel erbij

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

achja, zulke namen zijn dan snel genoeg bekend dat et een stelletjes eikels zijn : )

(@DiscWout) omg

Kaap schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:29:
Zojuist naar Dynabyte gebeld, 3 copies vast laten leggen. 1 voor vriend van me, 1 voor mij en 1 voor het geval ze uitverkocht zijn :D

Als ik dit weer lees zou ik bijna weer geen PvP willen gaan doen :(
Hoopte dat in de retail dit over zou zijn |:(

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Daarom ga ik ook fijn PvE , als ze me willen killen komen ze me maar zoeken in de BG's of vallen ze mijn dorpen maar aan , of hun PvP flag :)

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja ik lees juist over pve, dat als je eenmaal ff iemand wil killen iedereen je gewoon negeert en lekker door quest ;/

(@DiscWout) omg

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Voor de mensen die claimen al een kopie van het spel te hebben; staat er niks in de handleiding, op de doos, o.i.d. over het wel of niet moeten hebben van een creditcard voor de eerste maand?

[ Voor 4% gewijzigd door Galahad|IA op 10-02-2005 15:46 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 86561 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:41:
[...]

Je krijgt een maand bij het spel erbij
Probleem waar het hier om gaat volgens mij is dat je bij je registratie om je account aan te maken ook misschien 1 van de 2 nodig hebt ;)

Geen account = geen free maand.

Maar dat heb ik zelf nog niet kunnen uitmaken op de website. Het staat er niet direkt in zoveel woorden imo. Dus dat valt morgen wel te zien. Ik ben al voorzien van CC gelukkig :)

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Anoniem: 75177 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:43:
[...]
Als ik dit weer lees zou ik bijna weer geen PvP willen gaan doen :(
Hoopte dat in de retail dit over zou zijn |:(
Ja het is jammer dat die gasten erbij zitten.. maar 1 voordeel.. char wipe.. je hoort straks een paar gasten die n00bs aan het ganken zijn in je local defense.. en whopa je snelt erna toe met je gelijk gelevelde char en je laat zien wat vergelding is.. ;) Serieus dat is ook echt fun.. En tja in Westfall moet je toch zeker als eerst de aanval hebben gekozen mits hij wilt gaan ganken.. dus ik gok dat hij niet echt gespeeld heeft..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:45:
[...]

Probleem waar het hier om gaat volgens mij is dat je bij je registratie om je account aan te maken ook misschien 1 van de 2 nodig hebt ;)

Geen account = geen free maand.

Maar dat heb ik zelf nog niet kunnen uitmaken op de website. Het staat er niet direkt in zoveel woorden imo. Dus dat valt morgen wel te zien. Ik ben al voorzien van CC gelukkig :)
Dan ben ik toch gedwongen om een cc te gebruiken wat ik dus absoluut niet wil!
Wat is dit ? Konden ze dit niet eerder vermelden?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:45:
mja ik lees juist over pve, dat als je eenmaal ff iemand wil killen iedereen je gewoon negeert en lekker door quest ;/
Tsja , als je dat wilt doen door een grote raid dan hangt dat er van af ja , komt vaak genoeg voor op de Normal servers blijkbaar anders. Hangt er vast van af met wie je omgaat. Ik verwacht trouwens toch dat zodra de BG's er zijn dat de centra voor PvP worden , daar zal ik dan ook zeer vaak zitten maar dan kies ik er dus ook fijn zelf voor om lekker te gaan PvPen.

OK, zeg 1 ding over de CC en verder zien we het om 00:00 wel.
In de manual staat op blz 12 dat je bij de registratie en keuze moet maken welke betalingsmethode je wilt gebruiken. Niet meer en niet minder.

nou als je een optimist bent:
Kun je onder 'available payment methods' ook Direct Debit verstaan. Oftewel, machtiging. Maar ik weet niet of men Electronic Direct Debit bedoelt, want dat kan volgens mij alleen in Duitsland.

Ik wil daarnaast even melden, dat men het gezeik in dit topic over CC's wel zat kan zijn, maar het wel fijn is als de mensen die dus geen CC hebben de opties wel op een rijtje hebben. Misschien kan de eerste persoon die zijn char registreert de register form ff schermschotten.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-02-2005 15:51 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Skeiron schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:47:
[...]

Ja het is jammer dat die gasten erbij zitten.. maar 1 voordeel.. char wipe.. je hoort straks een paar gasten die n00bs aan het ganken zijn in je local defense.. en whopa je snelt erna toe met je gelijk gelevelde char en je laat zien wat vergelding is.. ;) Serieus dat is ook echt fun.. En tja in Westfall moet je toch zeker als eerst de aanval hebben gekozen mits hij wilt gaan ganken.. dus ik gok dat hij niet echt gespeeld heeft..
Probleem wat ik hier persoonlijk dus mee heb is dat je net als in Daoc op verourderde pvp servers hebt dat al die ettertjes die dat doen dus ook fijn Level 60's hebben en nog steeds in die noob zones rondhangen als ze daar zin in hebben. Datmaakt zo'm server voor lagere levels of alts gewoon veel minder toegangkelijk.
En vaak zitten de andere hogere levels kompleet ergens anders hun eigen ding te doen , die hebben ook geen zin elke keer door een paar zones te rennen om maar even die ene etter te verjagen.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Achja ik ga gewoon pvp B)

rood is dood >:) tenzij ze beggen of cryen en ze er liev uitzien ^_^

(@DiscWout) omg

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:48:
nou als je een optimist bent:

[...]

Kun je onder 'available payment methods' ook Direct Debit verstaan. Oftewel, machtiging. Maar ik weet niet of men Electronic Direct Debit bedoelt, want dat kan volgens mij alleen in Duitsland.
Oeps , die had ik dus nog niet gezien :)

Nou dan kan ik iedereen in de neus wrijven dat ik dus toch gelijk had dat het best mogelijk was })

Dat zal me vast nog wel gaan irriteren inderdaad maar dat lost zich vast op met die BG's verwacht ik. In het ergste geval stap ik misschien nog wel eens over maar niet voordat dat honor systeem er is en het werkelijk iets voorstelt geloof ik.

ik vond de BG's het beste van Daoc , als dit ook zo iets wordt ben ik happy :)

[ Voor 32% gewijzigd door Pheace op 10-02-2005 15:53 ]

Anoniem: 97525

Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:50:

ga ik lief doen en beggen, en daarna de shit uit jou killen :Y) waneer je het niet verwacht :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 97525 op 10-02-2005 15:52 ]

tja direct debit staat bij de payment methods, maar dat betekent niet per se dat je op die manier ook kunt registreren.

Als ze nou eens gewoon kijken naar SOE en die opties beschikbaar maken. Ik snap trouwens ook niet waarom ze paypal gedumpt hebben. (heeft misschien iets met het terugtrekken van betalingen te maken)

• FunkyTrip
  • Laatst online: 07-07 17:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

HyperMan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:27:
verplichting voor CC vind ik goeie zaak...minder kleine kinderen in het spel dan >:)

Dit dus.

Okeee wie gaat er horde?

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hahaha dat ik je dan laat lopen wil niet zeggen dat ik je niet uit mn zicht laat ; )

(@DiscWout) omg

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 97525 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:52:
[...]

ga ik lief doen en beggen, en daarna de shit uit jou killen :Y) waneer je het niet verwacht :*)
Daar heb je er inderdaad ook genoeg van , je zal zien dat er zat zijn die wachten tot je met een mob aan het vechten bent en in een zwakke positie zit. (volst recht natuurlijk maar niet veel van een uitdaging.)

Ik heb trouwens ook het gevoel dat een PvP server voor mij gewoon te veel druk op mijn ras keuze stelt. Ik wil gewoon vrij mijn ras kunnen kiezen en niet willen denken dat die Shadowmeld van Night elf toch wel onnoemelijk handig is op een PvP server zeg terwijl ik eigenlijk gewoon een dwarf wil spelen. Daar heb ik dus ook geen problemen meer mee en ik voel me nu een stuk fijner :)

Anoniem: 7379

Om wat misverstanden uit de weg te helpen, iedereen kan bij aanschaf van het spel een maand gratis spelen, óók mensen zonder creditcard. Na die gratis maand zul je in veel gevallen wel een creditcard nodig hebben, of je wacht op de pre-paid kaarten die 4 maart in de winkels zullen liggen. Wachten is overigens een groot woord, want na de gratis maand zullen de pre-paid kaarten al in de winkels moeten liggen.

Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
Om wat misverstanden uit de weg te helpen, iedereen kan bij aanschaf van het spel een maand gratis spelen, óók mensen zonder creditcard. Na die gratis maand zul je in veel gevallen wel een creditcard nodig hebben, of je wacht op de pre-paid kaarten die 4 maart in de winkels zullen liggen. Wachten is overigens een groot woord, want na de gratis maand zullen de pre-paid kaarten al in de winkels moeten liggen.
Bedankt! ik twijfelde al

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
En waar haal jij die verlichte info vandaan want in de US was dat dus niet zo?

• Bosmonster
Dynabyte Rotterdam heeft maar 6 (!) CE's binnengekregen..

• Bosmonster
Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
[...]

Klopt ook niet wat ie zegt.. Je MOET registeren met een CC of een Timecard. Aangezien timecards nog niet beschikbaar zijn is je enige mogelijkheid een CC. De CC-info wordt echter niet gecheckt en ook niet gecharged, dus je kunt daar ook een CC-nummer generator voor gebruiken bijvoorbeeld.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
[...]

Klopt ook niet wat ie zegt.. Je MOET registeren met een CC of een Timecard. Aangezien timecards nog niet beschikbaar zijn is je enige mogelijkheid een CC. De CC-info wordt echter niet gecheckt en ook niet gecharged, dus je kunt daar ook een CC-nummer generator voor gebruiken bijvoorbeeld.
Precies, om je account te reggen heb je een CC nodig.
Als je geen CC hebt, vul je dus gewoon wat in, controleren ze toch niet, want die 1e maand is gratis ;)
Pas na die maand gaan ze incasseren, maar dan zijn er al timecards, dus verander je tegen die tijd gewoon je billingopties via de off. site ;)

edit - zo heb ik dat ook bij SWG gedaan, maar dat spel suckte zo erg, dat heb ik maar 2 dagen gespeeld :P

[ Voor 8% gewijzigd door Cthulhu op 10-02-2005 16:04 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

[...]

Vindt het ook niet erg dat ie ongelijk heeft maar dat ie nou gelijk maar dat dat nou zo als feit moet neergezet worden terwijl die ook niet beter kan weten vindt ik wat anders :D

Edit : Anyway , kben off , effe japans meisje van Schiphol ophalen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 10-02-2005 16:05 ]

[...]

Als 't niet gecheckt en niet gecharged wordt kan je toch gewoon random iets invullen?
Zo niet dan checkt ie wel ;)

Maar goed, dit systeem is natuurlijk not done, als 't werkelijk zo blijkt te gaan, zelfs met generators of random invullen zou je zomaar iemand anders zijn nummer in kunnen vullen, en zover ik begrijp is dat hartstikke illegaal, en iets wat Blizzard dus zou toestaan.

Het is ook raar dat je geen functie aanbied 'free month only' die je dan later kan aanpassen...

Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
[...]

Van de officiele [url=]Blizzard Europe site[/url], die is inmiddels online. En sowieso moet je de US release niet vergelijken met de Europese release, Blizzard weet dondersgoed dat zowat iedere Amerikaan een creditcard heeft, terwijl dat in Europa geenszins het geval is.
European Payment Methods

There will be a number of payment methods available to European players wishing to subscribe to World of Warcraft. At the end of the one-month free subscription period, which is included with the retail version of the game, players will be able to continue playing using a variety of payment methods. Payment in euros and English pounds will be accepted and will include the following methods:

* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo and Delta (United Kingdom).
* Electronic Direct Debit: ELV (Germany).
Pre-Paid Game Cards

Players in Europe will be able to subscribe to World of Warcraft using a pre-paid game card, which will be available from 4th March 2005. Costing 26.99€ / £18.49, each card will give a 60-day subscription to the game, accessible via this website using the scratch-off code on the reverse of the card.

The cards will be sold in DVD-sized boxes, localised into English, German, French, Italian and Spanish, and will be available through retail outlets where the game is sold. A full version of World of Warcraft and Internet connection will also be required to play the game.
Players buying a Standard or Collector’s Edition of World of Warcraft get a free one-month subscription period. Players buying a Collector’s Edition also receive a 10-day “Guest pass” that they can give to a friend.

After their initial free subscription ends, players of World of Warcraft are able to continue playing under one of three different subscription plans.

* The basic one-month subscription plan costs €12.99 per month (£8.99 in the UK).
* The three-month plan costs €11.99 per month (£8.39 in the UK).
* The six-month plan costs €10.99 per month (£7.69 in the UK).

Payment is accepted in Euros and English pounds and include the following methods:

* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo, Delta (United Kingdom).
* Electronic Direct Debit: ELV(Germany).
* Pre-paid game cards: will be available a few weeks after launch, in retail outlets where World of Warcraft is sold.

(All prices quoted included VAT).

• laurens291
Maar goed, dit systeem is natuurlijk not done, als 't werkelijk zo blijkt te gaan, zelfs met generators of random invullen zou je zomaar iemand anders zijn nummer in kunnen vullen, en zover ik begrijp is dat hartstikke illegaal, en iets wat Blizzard dus zou toestaan.

wat klopt hier niet :+

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 39539 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:05:
[...]

Als 't niet gecheckt en niet gecharged wordt kan je toch gewoon random iets invullen?
Zo niet dan checkt ie wel ;)

Het is ook raar dat je geen functie aanbied 'free month only' die je dan later kan aanpassen...
Dat nummer is er alleen maar om je account te reggen/activeren, na die gratis maand komen ze er wel achter dat dat nummer niet klopt(als je verder wilt spelen moet je dan dus een geldige CC hebben)
Of je billingopties tegen die tijd veranderen naar timecard betaling :+

[...]

Ik vraag me af waar je vandaan haalt dat je in het begin moet registreren met een creditcard? Op de officiele Blizzard Europe site is dat niet te lezen hoor. Er staat wel dat een creditcard subscription na de gratis trial maand een optie is, maar dat is iets anders.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

We zien morgen wel hoe het allemaal werkt 8)

Ik zie nergens in post van vertex dat je een cc nodig hebt bij trial

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

wheee gaan we weer :z

(@DiscWout) omg

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)