Iemand nieuws van PCMEDIA?
zijn echt prutsers vind ik
zijn echt prutsers vind ik
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://specs.tweak.to/8534
[ Voor 29% gewijzigd door Muppet op 10-02-2005 14:15 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Hehe Dynabyte Eindhoven wordt een drama als ze echt maar 24 copies hebben. Ga morgen gewoon shoppen, zodra ik hem ergens anders zie cancel ik mn dynabyte bestelling gewoon.
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
gc shop heeft er wel een aantal binnenHydra schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:52:
[...]
Hoe wil je mensen afslachten in een starter area? Zowel op PvP als op PvE servers kun je in die area's alleen mensen damagen als ze jou eerst aanvallen.
Iemand al nieuws van GCShop trouwens? Vraag me af of ik morgen mijn versie krijg, heb nog geen reactie op m'n mailtje
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Anoniem: 113568
Sommige mensen hebben hem al hoorm0n0 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:16:
OMFG! VRIJDAG worden ze uitgeleverd! lijkt me zelfs zinloos om topic open te houden intussentijd, het is niet alsof iemand nog aan het spelen is !!
Niemand zal hem eerder hebben dan vrijdag, dat weetik wel 100% zeker , dus wacht gewoon rustig af
Anoniem: 75177
Zal toch maar niet zo zeker zijn van die 100%, heb hem namelijk hier voor me liggenm0n0 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:16:
OMFG! VRIJDAG worden ze uitgeleverd! lijkt me zelfs zinloos om topic open te houden intussentijd, het is niet alsof iemand nog aan het spelen is !!
Niemand zal hem eerder hebben dan vrijdag, dat weetik wel 100% zeker , dus wacht gewoon rustig af
kreeg je die mail vandaag?RealCato schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:07:
Ik had mijn bestelling afgelopen november al besteld bij Dynabyte (in de pre-order), maar ik krijg toch vrolijk van hun een e-mailtje met daarin het bedrag van €44,70.
Ik heb ze ge-emailed dat ik van een fout uitga en dat ik het verschil niet hoef te betalen aan de postbode of anders teruggestort krijg van hun...
Iemand anders hier die hetzelfde heeft?
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Muppet schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:23:
Mensen hou eens op met dat ik heb hem wel ik heb hem niet ik heb nog niks gehoord ik heb mail gehad gelul.
[ Voor 3% gewijzigd door Perseus|IA op 10-02-2005 14:30 . Reden: tiepvaud ]
Cheese, It's milk's leap towards immortality
Bah bah bah wat een mentaliteit, kunnen we niet gewoon als geciviliseerde mensen discussieren?A_TriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:26:
[...]
jij wacht hier nog niet jaren op ...
jij hebt hier een maand geleden van gehoord .. en je vond het 'wel' een cool spel
StFU!?
https://niels.nu
Anoniem: 39539
Er stond anders al sind iig gister een gigantisch banner op hun homepage die hier naar verwees:Hydra schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:37:
Yay! Net een mailtje gehad van GCShop dat ze vandaag verstuurd worden, en dus als het goed is morgen aankomen! Woei!
Ah, vaag, die heb ik niet gezienAnoniem: 39539 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:39:
[...]
Er stond anders al sind iig gister een gigantisch banner op hun homepage die hier naar verwees:
http://www.gcshop.nl/showpage.php?id=67
maar goed
https://niels.nu
doe het zelf. Dit topic is al lang geen interessante discussie meer, en niet eens een slowchat. Morgen/vanmiddag is de nieuwe trend:A_TriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:26:
[...]
jij wacht hier nog niet jaren op ...
jij hebt hier een maand geleden van gehoord .. en je vond het 'wel' een cool spel
StFU!?
[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 14:44 ]
Anoniem: 12316
[ Voor 11% gewijzigd door tntkiller op 10-02-2005 14:47 ]
Iseci
Anoniem: 56410
zover ik begreep was 't te spelen vanaf vrijdag 00.00, dus de spelers die 'm nu al hebben, die zullen wrs een nachtje doorhalenAnoniem: 56410 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:47:
Gisteravond me emailtje binnen dat de wow ce morgen bezorgd gaat worden
Ik ga spelen als een dwarf hunter op een pvp server (ergens al bekend hoe de servers gaan heten/hoe laat de servers up gaan?)
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Less = more
Anoniem: 109990
Sorry dat ik een discussie ophaal, waar ik niet over zou mogen huilen (Doe ik geloof ik ook niet, maar goed.) Maar uit www.wow-europe.com kun je opmaken dat je gewoon een maand kan spelen eerst.:Anoniem: 28168 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:26:
World of Warcraft - Betalingsmogelijkheden
Worldofwar.net, 1 van de grootste sites in het Europese fan site program van Blizzard, heeft gisteren een FAQ ontvangen van Blizzard met allerlei vragen en antwoorden. Ik wil er even 1 veelbesproken punt uithalen:
Do I need to enter credit card information to register an account?
When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)
Aangezien PayPal geen optie meer schijnt te zijn is het heel simpel: je hebt een creditcard nodig om te registreren.
Let wel: je kan tegen het einde van de maand gewoon de "gift cards" oftewel "prepaid" kaarten kopen om je account te verlengen, er hoeft dus geen geld van die creditcard afgeschreven te worden.
Linkje naar de bewuste FAQ.
Heb net de startpost geupdate met deze informatie.
GA NOU NIET ALLEMAAL IN DIT TOPIC LOPEN HUILEN DAT JE GEEN CREDIT CARD HEBT! Wij kunnen er toch niets aan veranderen en ja, wij vinden het ook nergens op slaan. Stop liever je energie in het zoeken naar iemand wiens creditcard je mag gebruiken.
On another note, ook geupdate in de startpost: Het GoT alliance guild heet nu "Royal Lowlanders".
Verder heb ik net iets op een ander forum gelezen en de desbetreffende post zal ik ook wel even quoten:There will be a number of payment methods available to European players wishing to subscribe to World of Warcraft. At the end of the one-month free subscription period, which is included with the retail version of the game, players will be able to continue playing using a variety of payment methods. Payment in euros and English pounds will be accepted and will include the following methods:
Dus het lijkt me niet echt verstandig om jouw stukje in de openingspost te zetten, waarschijnlijk is de bron van worldofwar.net gewoon van een Blizzard medewerker die niet helemaal op de hoogte is.quote: Marco24gr_forum.gamer.nlNt Dimplus gebeld..
Morgen 10:15 zijn ze open en dan heb ik hem direct in mijn handen.
Ze hebben hem al een poosje liggen ( sinds disndag ongeveer).
Na navraag bij de leverancier moet je WEL bij account gegevens aangeven welke payment methode je wil gebruiken NA de gratis maand maar is het NIET zo dat je niet kan spelen zonder CC.
Dus je maakt account aan en geeft aan welke payment je wil gebruiken NA de gratis maan dus gc,cc,paypal ( mits die dan weer werkt )
En de servers gaan volgens dimplus vanacht om ongeveer 00:00 online.
Anoniem: 59559
Bij de US versie moest je ook al CC hebben, ookal wilde je later met timecards gaan betalen.Anoniem: 109990 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:01:
een heel verhaal.
Ik vind dat we daar toch best even op mogen reageren. Het is namelijk een behoorlijke flikkerij. Veel europeanen hebben geen CC en dachten dus op andere wijze te kunne betalen (bijvoorbeeld de gamecard). Echter, nu 1 dag voor de launch krijgen we te horen dat dit niet mogelijk is en je dus sowieso een creditcard nodig hebt. Ongeacht of je na je gratis maand door wilt spelen ja of nee. Deze informatie is daarnaast niet te vinden op verkoopsites of de site van blizzard zelf. Morgen zullen veel mensen zich genaaid voelen en terrecht.Anoniem: 28168 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:26:
World of Warcraft - Betalingsmogelijkheden
Worldofwar.net, 1 van de grootste sites in het Europese fan site program van Blizzard, heeft gisteren een FAQ ontvangen van Blizzard met allerlei vragen en antwoorden. Ik wil er even 1 veelbesproken punt uithalen:
Do I need to enter credit card information to register an account?
When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)
Aangezien PayPal geen optie meer schijnt te zijn is het heel simpel: je hebt een creditcard nodig om te registreren.
Let wel: je kan tegen het einde van de maand gewoon de "gift cards" oftewel "prepaid" kaarten kopen om je account te verlengen, er hoeft dus geen geld van die creditcard afgeschreven te worden.
Linkje naar de bewuste FAQ.
Heb net de startpost geupdate met deze informatie.
GA NOU NIET ALLEMAAL IN DIT TOPIC LOPEN HUILEN DAT JE GEEN CREDIT CARD HEBT! Wij kunnen er toch niets aan veranderen en ja, wij vinden het ook nergens op slaan. Stop liever je energie in het zoeken naar iemand wiens creditcard je mag gebruiken.
On another note, ook geupdate in de startpost: Het GoT alliance guild heet nu "Royal Lowlanders".
[ Voor 3% gewijzigd door kixor op 10-02-2005 15:07 ]
[ Voor 5% gewijzigd door JeanJeremy op 10-02-2005 15:05 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
(@DiscWout) omg
Anoniem: 136453
Anoniem: 109990
Maar dan heb je er eerst nog wel een maand gratis spelen op zitten en is het al 11 Maart, voordat je gedowngen wordt om dat te doen.Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:06:
Er staat dat je wel zonder CC een account aan kunt maken, maar dat je dan een gamecard moet gebruiken. Deze zijn echter pas 4 maart beschikbaar. Wil je dus VOOR 4 maart al spelen en was je van plan gamecards te gebruiken, dan kun je dit overbruggen door even een CC in te vullen.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ja, en voor de mensen zonder CC: Je vult gewoon een willekeurig nr in, en zodra die timecards er zijn, verander je je billingopties op de off. siteBosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:06:
Er staat dat je wel zonder CC een account aan kunt maken, maar dat je dan een gamecard moet gebruiken. Deze zijn echter pas 4 maart beschikbaar. Wil je dus VOOR 4 maart al spelen en was je van plan gamecards te gebruiken, dan kun je dit overbruggen door even een CC in te vullen.
En hij controleert die niet meteenCthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:10:
[...]
Ja, en voor de mensen zonder CC: Je vult gewoon een willekeurig nr in, en zodra die timecards er zijn, verander je je billingopties op de off. site
Problem solved
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 102236
Lijkt me niet, de 1e maand wordt er immers niks geincasseerd, pas na die gratis maand(dan moeten de CC gegevens dus wel kloppen)
Anoniem: 130105
Druid: je kunt veel dingen, bent gewild op hogere levels in groepen, er zijn veel druid questsLord_T schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:09:
wat zijn de voor of nadelen aan de volgende 2 chars? Denk dat ik 1 van de 2 word
1: tauren druid
2: undead warlock
Anoniem: 68243
Hier komt iets hips te staan
Je hebt zowieso een maand gratis dus..HyperMan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:27:
Ik kan me niet voorstellen dat je een fake CC nr kan invullen om je gamecard mee te registeren. Ik gok dat ze gewoon geld op je creditcard-account reserveren/blokkeren, zoals ze ook kunnen doen wanneer je een auto huurt. Verder zou ik het heel smerig vinden als dit systeem gaan toepassen, want je wordt wel gewoon hierdoor verplicht om een CC te hebben, of je moet een maand gaan zitten wachten, maar dat werd ook nergens eerder vermeld, en iedereen heeft het spel nu al zo'n beetje gepre-ordered.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 82860
kruist vingers.....Anoniem: 68243 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:21:
De game mag officieel vanaf vrijdag 00:01 verkocht worden.
Dus de server gaan hoogstwaarschijnlijk ook om 00:01 online.
Laten we hopen
Lezen is ook een vak!!!!jarnotjuh schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:30:
damn, ik voel me dus wel keihard genaaid door die CC. Ik weet dat er niet over gesproken mag worden maar doe het toch een beetje.
Dus de mensen die GEEN CC hebben kunnen pas 4 mrt spelen?
(@DiscWout) omg
You shall not pass!!!
Best een trieste opmerking eigenlijk. Sommige mensen spelen het spel voor het eerst, en dan zou jij hun eerste spelervaring willen vernaggelen.Kaap schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:29:
Ik en 3 vrienden komen vanuit USA naar Europa. Jammer dat ik me chars niet mee mag nemen. Zou met mijn rogue en hunter wel effe n00bs willen ganken in Westfalls
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-02-2005 15:41 ]
punt een... als je niet geganked wil worden speel je op een PvE server en punt twee Westfall is n00barea en alliance land, dus als Horde kan hij daar aangevallen worden en kan dan terugslaan, maar hij kan niemand aanvallen die niet "pvp enabled" is en meeste nieuwe spelers zullen dat niet zijn (tenzij ze ontzettend stom zijn)BaN5Hee schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:34:
[...]
Best een trieste opmerking eigenlijk. Sommige mensen spelen het spel voor het eerst, en dan zou jij hun eerste spelervaring willen vernaggelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Perseus|IA op 10-02-2005 15:43 ]
Anoniem: 86561
Je krijgt een maand bij het spel erbijjarnotjuh schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:30:
damn, ik voel me dus wel keihard genaaid door die CC. Ik weet dat er niet over gesproken mag worden maar doe het toch een beetje.
Dus de mensen die GEEN CC hebben kunnen pas 4 mrt spelen?
(@DiscWout) omg
Als ik dit weer lees zou ik bijna weer geen PvP willen gaan doenKaap schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:29:
Zojuist naar Dynabyte gebeld, 3 copies vast laten leggen. 1 voor vriend van me, 1 voor mij en 1 voor het geval ze uitverkocht zijn
Ik en 3 vrienden komen vanuit USA naar Europa. Jammer dat ik me chars niet mee mag nemen. Zou met mijn rogue en hunter wel effe n00bs willen ganken in Westfalls
(@DiscWout) omg
[ Voor 4% gewijzigd door Galahad|IA op 10-02-2005 15:46 ]
Probleem waar het hier om gaat volgens mij is dat je bij je registratie om je account aan te maken ook misschien 1 van de 2 nodig hebtAnoniem: 86561 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:41:
[...]
Je krijgt een maand bij het spel erbij
Ja het is jammer dat die gasten erbij zitten.. maar 1 voordeel.. char wipe.. je hoort straks een paar gasten die n00bs aan het ganken zijn in je local defense.. en whopa je snelt erna toe met je gelijk gelevelde char en je laat zien wat vergelding is..Anoniem: 75177 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:43:
[...]
Als ik dit weer lees zou ik bijna weer geen PvP willen gaan doen
Hoopte dat in de retail dit over zou zijn
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Dan ben ik toch gedwongen om een cc te gebruiken wat ik dus absoluut niet wil!Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:45:
[...]
Probleem waar het hier om gaat volgens mij is dat je bij je registratie om je account aan te maken ook misschien 1 van de 2 nodig hebt
Geen account = geen free maand.
Maar dat heb ik zelf nog niet kunnen uitmaken op de website. Het staat er niet direkt in zoveel woorden imo. Dus dat valt morgen wel te zien. Ik ben al voorzien van CC gelukkig
Tsja , als je dat wilt doen door een grote raid dan hangt dat er van af ja , komt vaak genoeg voor op de Normal servers blijkbaar anders. Hangt er vast van af met wie je omgaat. Ik verwacht trouwens toch dat zodra de BG's er zijn dat de centra voor PvP worden , daar zal ik dan ook zeer vaak zitten maar dan kies ik er dus ook fijn zelf voor om lekker te gaan PvPen.Glorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:45:
mja ik lees juist over pve, dat als je eenmaal ff iemand wil killen iedereen je gewoon negeert en lekker door quest ;/
Kun je onder 'available payment methods' ook Direct Debit verstaan. Oftewel, machtiging. Maar ik weet niet of men Electronic Direct Debit bedoelt, want dat kan volgens mij alleen in Duitsland.When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-02-2005 15:51 ]
Probleem wat ik hier persoonlijk dus mee heb is dat je net als in Daoc op verourderde pvp servers hebt dat al die ettertjes die dat doen dus ook fijn Level 60's hebben en nog steeds in die noob zones rondhangen als ze daar zin in hebben. Datmaakt zo'm server voor lagere levels of alts gewoon veel minder toegangkelijk.Skeiron schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:47:
[...]
Ja het is jammer dat die gasten erbij zitten.. maar 1 voordeel.. char wipe.. je hoort straks een paar gasten die n00bs aan het ganken zijn in je local defense.. en whopa je snelt erna toe met je gelijk gelevelde char en je laat zien wat vergelding is..Serieus dat is ook echt fun.. En tja in Westfall moet je toch zeker als eerst de aanval hebben gekozen mits hij wilt gaan ganken.. dus ik gok dat hij niet echt gespeeld heeft..
(@DiscWout) omg
Oeps , die had ik dus nog niet gezienAnoniem: 82860 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:48:
nou als je een optimist bent:
[...]
Kun je onder 'available payment methods' ook Direct Debit verstaan. Oftewel, machtiging. Maar ik weet niet of men Electronic Direct Debit bedoelt, want dat kan volgens mij alleen in Duitsland.
[ Voor 32% gewijzigd door Pheace op 10-02-2005 15:53 ]
Anoniem: 97525
ga ik lief doen en beggen, en daarna de shit uit jou killenGlorificationer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:50:
Achja ik ga gewoon pvp
rood is doodtenzij ze beggen of cryen en ze er liev uitzien ^_^
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 97525 op 10-02-2005 15:52 ]
verplichting voor CC vind ik goeie zaak...minder kleine kinderen in het spel danHyperMan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:27:
Ik kan me niet voorstellen dat je een fake CC nr kan invullen om je gamecard mee te registeren. Ik gok dat ze gewoon geld op je creditcard-account reserveren/blokkeren, zoals ze ook kunnen doen wanneer je een auto huurt. Verder zou ik het heel smerig vinden als dit systeem gaan toepassen, want je wordt wel gewoon hierdoor verplicht om een CC te hebben, of je moet een maand gaan zitten wachten, maar dat werd ook nergens eerder vermeld, en iedereen heeft het spel nu al zo'n beetje gepre-ordered.
Dit dus.
(@DiscWout) omg
Daar heb je er inderdaad ook genoeg van , je zal zien dat er zat zijn die wachten tot je met een mob aan het vechten bent en in een zwakke positie zit. (volst recht natuurlijk maar niet veel van een uitdaging.)Anoniem: 97525 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:52:
[...]
ga ik lief doen en beggen, en daarna de shit uit jou killenwaneer je het niet verwacht
Anoniem: 7379
Bedankt! ik twijfelde alAnoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
Om wat misverstanden uit de weg te helpen, iedereen kan bij aanschaf van het spel een maand gratis spelen, óók mensen zonder creditcard. Na die gratis maand zul je in veel gevallen wel een creditcard nodig hebben, of je wacht op de pre-paid kaarten die 4 maart in de winkels zullen liggen. Wachten is overigens een groot woord, want na de gratis maand zullen de pre-paid kaarten al in de winkels moeten liggen.
En waar haal jij die verlichte info vandaan want in de US was dat dus niet zo?Anoniem: 7379 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
Om wat misverstanden uit de weg te helpen, iedereen kan bij aanschaf van het spel een maand gratis spelen, óók mensen zonder creditcard. Na die gratis maand zul je in veel gevallen wel een creditcard nodig hebben, of je wacht op de pre-paid kaarten die 4 maart in de winkels zullen liggen. Wachten is overigens een groot woord, want na de gratis maand zullen de pre-paid kaarten al in de winkels moeten liggen.
Klopt ook niet wat ie zegt.. Je MOET registeren met een CC of een Timecard. Aangezien timecards nog niet beschikbaar zijn is je enige mogelijkheid een CC. De CC-info wordt echter niet gecheckt en ook niet gecharged, dus je kunt daar ook een CC-nummer generator voor gebruiken bijvoorbeeld.Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
[...]
En waar haal jij die verlichte info vandaan want in de US was dat dus niet zo?
Precies, om je account te reggen heb je een CC nodig.Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
[...]
Klopt ook niet wat ie zegt.. Je MOET registeren met een CC of een Timecard. Aangezien timecards nog niet beschikbaar zijn is je enige mogelijkheid een CC. De CC-info wordt echter niet gecheckt en ook niet gecharged, dus je kunt daar ook een CC-nummer generator voor gebruiken bijvoorbeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Cthulhu op 10-02-2005 16:04 ]
Vindt het ook niet erg dat ie ongelijk heeft maar dat ie nou gelijk maar dat dat nou zo als feit moet neergezet worden terwijl die ook niet beter kan weten vindt ik wat andersBosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
[...]
Klopt ook niet wat ie zegt.. Je MOET registeren met een CC of een Timecard. Aangezien timecards nog niet beschikbaar zijn is je enige mogelijkheid een CC. De CC-info wordt echter niet gecheckt en ook niet gecharged, dus je kunt daar ook een CC-nummer generator voor gebruiken bijvoorbeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 10-02-2005 16:05 ]
Als 't niet gecheckt en niet gecharged wordt kan je toch gewoon random iets invullen?Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
[...]
Van de officiele [url=]Blizzard Europe site[/url], die is inmiddels online. En sowieso moet je de US release niet vergelijken met de Europese release, Blizzard weet dondersgoed dat zowat iedere Amerikaan een creditcard heeft, terwijl dat in Europa geenszins het geval is.Pheace schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:57:
[...]
En waar haal jij die verlichte info vandaan want in de US was dat dus niet zo?
European Payment Methods
There will be a number of payment methods available to European players wishing to subscribe to World of Warcraft. At the end of the one-month free subscription period, which is included with the retail version of the game, players will be able to continue playing using a variety of payment methods. Payment in euros and English pounds will be accepted and will include the following methods:
* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo and Delta (United Kingdom).
* Electronic Direct Debit: ELV (Germany).
Pre-Paid Game Cards
Players in Europe will be able to subscribe to World of Warcraft using a pre-paid game card, which will be available from 4th March 2005. Costing 26.99€ / £18.49, each card will give a 60-day subscription to the game, accessible via this website using the scratch-off code on the reverse of the card.
The cards will be sold in DVD-sized boxes, localised into English, German, French, Italian and Spanish, and will be available through retail outlets where the game is sold. A full version of World of Warcraft and Internet connection will also be required to play the game.
Players buying a Standard or Collector’s Edition of World of Warcraft get a free one-month subscription period. Players buying a Collector’s Edition also receive a 10-day “Guest pass” that they can give to a friend.
After their initial free subscription ends, players of World of Warcraft are able to continue playing under one of three different subscription plans.
* The basic one-month subscription plan costs €12.99 per month (£8.99 in the UK).
* The three-month plan costs €11.99 per month (£8.39 in the UK).
* The six-month plan costs €10.99 per month (£7.69 in the UK).
Payment is accepted in Euros and English pounds and include the following methods:
* Major credit cards: Visa (including Electron), MasterCard, American Express.
* Local cards: Carte Bleue (France), Switch, Solo, Delta (United Kingdom).
* Electronic Direct Debit: ELV(Germany).
* Pre-paid game cards: will be available a few weeks after launch, in retail outlets where World of Warcraft is sold.
(All prices quoted included VAT).
Dat nummer is er alleen maar om je account te reggen/activeren, na die gratis maand komen ze er wel achter dat dat nummer niet klopt(als je verder wilt spelen moet je dan dus een geldige CC hebben)Anoniem: 39539 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:05:
[...]
Als 't niet gecheckt en niet gecharged wordt kan je toch gewoon random iets invullen?
Zo niet dan checkt ie wel
Maar goed, dit systeem is natuurlijk not done, als 't werkelijk zo blijkt te gaan, zelfs met generators of random invullen zou je zomaar iemand anders zijn nummer in kunnen vullen, en zover ik begrijp is dat hartstikke illegaal, en iets wat Blizzard dus zou toestaan.
Het is ook raar dat je geen functie aanbied 'free month only' die je dan later kan aanpassen...
Ik vraag me af waar je vandaan haalt dat je in het begin moet registreren met een creditcard? Op de officiele Blizzard Europe site is dat niet te lezen hoor. Er staat wel dat een creditcard subscription na de gratis trial maand een optie is, maar dat is iets anders.Bosmonster schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:00:
[...]
(@DiscWout) omg
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq