Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Idd jah, krijg nu dus al telefoontjes voor afzeggingen van reserveringenDinX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:49:
[...]
Zeker de kleinere winkels denk ik. 50.000 is een enorm grote boete als je maar een klein winkeltje hebt. Ik denk niet dat ik dan het risico zou nemen, hoe klein de kans ook is. En de meeste spellen zijn toch al besteld, dus verkopen doe je ze toch wel. OF dat nu vandaag of morgen is.
Ze zijn ook nog niet binnen maar als ze zometeen binnen zijn dan gaan ze dus gelijk de schappen in

Morgen ben je ze allemaal kwijt hoor. Ken zoveel mensen die niet besteld hebben maar toch een exemplaar willen.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
De 'Need Before Greed' optie moet aangepast worden vind ik, momenteel is de optie nog steeds erg nadelig voor casters. Waarom niet gewoon zo?RedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:29:
In de meeste instances die ik gespeeld heb was het Group loot of Need before greed.
Mage: Cloth (1-60)
Priest: Cloth (1-60)
Warlock: Cloth (1-60)
Paladin: Shield (1-60), Mail (1-39), Plate (40-60)
Warrior: Shield (1-60), Mail (1-39), Plate (40-60)
Druid: Leather (1-60)
Rogue: Leather (1-60)
Hunter: Leather (1-39), Mail (40-60)
Shaman: Shield (1-60), Leather (1-39), Mail (40-60)
Moet volgens mij makkelijk te implementeren zijn en het zou alles veel eerlijker maken. Voor wapens kun je een soortgelijk systeem ontwikkelen.
Dat is hetzelfde, maar dan andersom: een priest kiezen omdat weinig mensen die hebbenmktje schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:51:
[...]
Niet helemaal. Ik vind het niet leuk als ik een van de zoveel ben. Ik zou liever dan voor priest gaan.
KIES WAT JE LEUK VIND, dat is de enige manier om langdurig plezier aan je karakter te hebben
je bedoelt alleen singleplayer? nee dat is niet mogelijk.altec schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:58:
1 kleine vraag. is het niet mogelijk als je het spel gekocht hebt alleen de quests te doen (dus niet via het betaalde net? zal wel domme vraag zijn maar kan het nergens echt vinden.. allees dat je moet dokken..
Verwijderd
ik heb heel wat classes gespeelt en ik vond druid toch het coolste
Er zijn classes die veel sterker zijn, maar je moet dus idd de classe pakken die jij het coolste vind en waar je de komende maanden ook mee gaat spelen
Verwijderd
nee.altec schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:58:
1 kleine vraag. is het niet mogelijk als je het spel gekocht hebt alleen de quests te doen (dus niet via het betaalde net? zal wel domme vraag zijn maar kan het nergens echt vinden.. allees dat je moet dokken..
kword steeds sneller
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 13:01 ]
Je kunt wel solo gaan spelen, maar je moet idd altijd online spelen via de servers, dus je zult moeten betalen.M1lamb3r schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:59:
[...]
je bedoelt alleen singleplayer? nee dat is niet mogelijk.
Verwijderd
Ben de afgelopen 3 dagen bezig geweest met het doorlezen van ALLE WoW Topics (ben toch ziek
Dit spel lijkt mij dan ook een mooie mogelijkheid om te beginnen met MMORPG, vraag me alleen wel af, heb ik niet een enorme achterstand ten opzichte van de rest aangezien ik geen enkele beta heb gespeeld?
En wat is voor mij nu de beste manier om een race en class te kiezen, gewoon proberen? Heb op de WoW site (US en EU) al het een en ander doorgelezen over de verschillen hiertussen, maar die zijn mij niet echt duidelijk aangezien ik niet echt bekend ben met de exacte regels van dit spel, zit zelf een beetje te denken aan een Night Elf Rogue (als dit mogelijk is), iemand goede ideeen of aanvullingen hierop?
Thanx XCLuSiV
Verwijderd
Het spel heeft geen enkele single player mode, alles gaat via internet. Er is maar één manier om het spel daadwerkelijk te kunnen spelen zonder te betalen, en dat is een illegale weg zoeken in de vorm van een private server.altec schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:58:
Qua keuze wat je wilt spelen, kijk vooral naar wat je leuk lijkt. Jij geeft aan zelf night elf rogue te willen, dan moet je dat doen simpelweg gezegd.
En hoe zouden wij dat moeten weten?Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:03:
Hoelaat zijn de servers online ? weet iemand dat ?
Verwijderd
aangezien ik de US versie heb, heb ik die omgezet na EU, maar ik weet dus niet wanneer ik kan beginnen met mijn undead mage
btw, ik ben een lvl 38 shaman kwijt...

oh en lekker belangrijk wat iedereen kwijt is. Iedereen is alles kwijt dus dat maakt toch niet uit?
[ Voor 50% gewijzigd door Muppet op 10-02-2005 13:09 ]
Verwijderd
Wat betreft mijn keuze voor Night Elf Rogue, da's dan simpel, gaan we daar eerst effe mee spelen, zien wel hoe het bevalt!jevn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:06:
xclusiev, je hebt dan de beta gemist, maar achterstand heb je niet (ik ben nu mijn lvl 20 hunter kwijt)
Qua keuze wat je wilt spelen, kijk vooral naar wat je leuk lijkt. Jij geeft aan zelf night elf rogue te willen, dan moet je dat doen simpelweg gezegd.
Maar wat ik bedoel met achterstand ten opzichte van de rest is als ik bijvoorbeeld PvP ga spelen, loop ik dan niet het risico dat ik geen poot aan de grond krijg omdat ik al afgemaakt wordt door al de doorgewinterde Beta players voordat ik uberhaupt weet hoe de controls werken?
CC-onzin voorbij, nu kan iedereen gaan melden wat ie kwijt is
Ik ben een L18 Warlock kwijt boehoe
Topic wordt steeds (on)interessanter
[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 10-02-2005 13:13 ]
Zal je enkel hebben als je in de contested areas komt. En daar kom je normaal pas vanaf lvl20 ofzo. Tegen dan heb je al wel wat ervaring opgedaanVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:11:
[...]
Wat betreft mijn keuze voor Night Elf Rogue, da's dan simpel, gaan we daar eerst effe mee spelen, zien wel hoe het bevalt!
Maar wat ik bedoel met achterstand ten opzichte van de rest is als ik bijvoorbeeld PvP ga spelen, loop ik dan niet het risico dat ik geen poot aan de grond krijg omdat ik al afgemaakt wordt door al de doorgewinterde Beta players voordat ik uberhaupt weet hoe de controls werken?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Je gaat natuurlijk niet gelijk al met lvl1 allerlei PvP gevechten doenVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:11:
[...]
Wat betreft mijn keuze voor Night Elf Rogue, da's dan simpel, gaan we daar eerst effe mee spelen, zien wel hoe het bevalt!
Leer eerst je character een beetje kennen, en het spel zelf
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hoe wil je dat met de wapens gaan doen dan? Rogues en Hunters mogen op alle daggers rollen, maar hoe zit dat dan met Priests die daggers gebruiken? Het is onmogelijk om het op die manier class specifiek te maken, daardoor wordt je door je class geforceerd om een bepaald soort wapens te gebruiken. Ik vind het prima als er gewoon naar de proficiencies gekeken wordt, op die ene lamer die alle proficiencies neemt na werkt het.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:56:
[...]
De 'Need Before Greed' optie moet aangepast worden vind ik, momenteel is de optie nog steeds erg nadelig voor casters. Waarom niet gewoon zo?
Mage: Cloth (1-60)
Priest: Cloth (1-60)
Warlock: Cloth (1-60)
Paladin: Shield (1-60), Mail (1-39), Plate (40-60)
Warrior: Shield (1-60), Mail (1-39), Plate (40-60)
Druid: Leather (1-60)
Rogue: Leather (1-60)
Hunter: Leather (1-39), Mail (40-60)
Shaman: Shield (1-60), Leather (1-39), Mail (40-60)
Moet volgens mij makkelijk te implementeren zijn en het zou alles veel eerlijker maken. Voor wapens kun je een soortgelijk systeem ontwikkelen.
There is no magic.

Ze moeten nu toch wel weten of ik mn CE krijg

Verwijderd
Owkee, dat was eigenlijk het enige vraagteken wat ik hier nog bij had!DinX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:12:
[...]
Zal je enkel hebben als je in de contested areas komt. En daar kom je normaal pas vanaf lvl20 ofzo. Tegen dan heb je al wel wat ervaring opgedaan
Nu dan maar hopen dat mijn vriendin zo thuiskomt met WoW, kan ik hem alvast installeren!
Ze ging proberen om hem vandaag mee te krijgen, effe slijmen bij de verkoper:

Verwijderd
Ik zit ook met zweet tussen de billen bij de telefoonCthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:16:
Waarom belt DB trouwens niet
Ze moeten nu toch wel weten of ik mn CE krijg
Ik weet in ieder geval wel dat ik vrijdagmorgen bij de dynabyte voor de deur sta, en ik wegloop met mijn CE.
Desnoods gebruik ik geweld.
Verwijderd
Priest???
De free record shop in Den Haag, heeft ze al in de winkel (niet in de rekken
die gast zei dat er een boete van 50.000 euro was als er een spel eerder werd verkocht..
Duuur O_o
maja je hebt er tog (nog) nix aan
maar je hebt altijd van die 'lamers' die als tauron of weet ik veel wat voor horde beest naar de aliance starting area's gaan om daar eens lekker te slachten. Het zijn er barweinig die dat doen .. maar ze zijn er welCthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:13:
[...]
Je gaat natuurlijk niet gelijk al met lvl1 allerlei PvP gevechten doen
Leer eerst je character een beetje kennen, en het spel zelf
Daar ben ik sowieso niet bang voor, maar vind wel dat ik als gameshop zijnde voor lul sta als de bert&ernie sjop op de hoek wel wow verkoopt.....Muppet schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:55:
Denk je nou echt dat door die afzeggingen je minder verkoopt??
Morgen ben je ze allemaal kwijt hoor. Ken zoveel mensen die niet besteld hebben maar toch een exemplaar willen.
Vandaar dat mijn klanten van8 ook met spanning mogen wachten om 00:00

Dit word een enorme chaos dan morgen gok ik, want de meeste zullen op een server een character zullen maken en dan erachter komen dat hun guild op de andere server zit, oftewel, hun gaan dan daar weer inloggen anderen gaan dan weer daar inloggen.
Je krijgt gewoon chaos en veel queue omdat iedereen overal op verschillende servers inlogt.
Blizzard Amerika had wel een serverlijst vrijgegeven van te voren, dus ik snap niet waarom Europe niet
100% agree. Ik heb dan wel een mailtje gehad van ze maar dat wil niet zeggen dat als ik kom ze nog CE's hebben.. En mocht dat het geval zijn dan heeft Venlo een Dbyte minderVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:17:
[...]
Ik zit ook met zweet tussen de billen bij de telefoon![]()
Ik weet in ieder geval wel dat ik vrijdagmorgen bij de dynabyte voor de deur sta, en ik wegloop met mijn CE.
Desnoods gebruik ik geweld.
de donderdag is nog langWub schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:20:
Ik vind het krom dat Blizzard Europe nog steed niet een server namen lijst heeft vrij gegeven.
Dit word een enorme chaos dan morgen gok ik, want de meeste zullen op een server een character zullen maken en dan erachter komen dat hun guild op de andere server zit, oftewel, hun gaan dan daar weer inloggen anderen gaan dan weer daar inloggen.
Je krijgt gewoon chaos en veel queue omdat iedereen overal op verschillende servers inlogt.
Blizzard Amerika had wel een serverlijst vrijgegeven van te voren, dus ik snap niet waarom Europe niet
[ Voor 42% gewijzigd door Webgnome op 10-02-2005 13:21 ]
Je hoeft natuurlijk niet op een PvP server te beginnenWebgnome schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:18:
[...]
maar je hebt altijd van die 'lamers' die als tauron of weet ik veel wat voor horde beest naar de aliance starting area's gaan om daar eens lekker te slachten. Het zijn er barweinig die dat doen .. maar ze zijn er wel
En in het begin zal dat niet gebeuren, iedereen begint morgen bij lvl1, dus zal dat de eerste dagen wel meevallen
Ik heb ook meegedaan met de euro-beta en speelde een warroir vond mn orc wel vet alleen was je vaak al dood voordat je de eerste klap kon uitdelen met pvp dan, tegen monsters ben je vrij sterk kon makkelijk een paar lvl hogere monsters hebben.
Ook buffs die je van andere spelers krijgt zijn erg cool als warrior liep rond met meer als 1200hp op lvl 21 door buffs, normaal was het 650 a 700
Maar zelfs dan was je al dood voordat je maar in de buurt kwam met pvp dus van mij mogen ze de warroir wel een beetje sterker maken.
voor de final loop ik nog steeds te twijfelen tussen sjaman en warrior
warrior met een duel is lomp sterk maar een sjaman overleeft een pvp weer wat beter
maar welke ik ook kies wil grotendeels een tank spelen "welke ook mogelijk zou zijn met sjaman"
In de beta liep ik rond als olievlekje heb aardig wat zooi uitgedeeld dus mischien ken je me
start het spel met 10 vrienden dus ik weet nog niet of we zelf een guild gaan opzetten ofdat ik ga proberen bij die van got te komen.
ow ik ben erg behulpzaam zie je mij lopen in het spel vrijdag en je hebt hulp nodig geef me een tell mischien tot vrijdag luitjes ps weet nog niet welke server maar wordt zeker pvp
wat grappige beta pics
pic van mn warrior tijdens een raid
kon maar niet winnen :S
lol 1 op de 30 deaths had ik er eentje pvp :(
[ Voor 10% gewijzigd door stamp op 10-02-2005 13:53 ]
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Verwijderd
Verwachten jullie nou morgen eigenlijk veel downtime en erg lange queues of zal dit alles nog wel meevallen, en als je dan wel normaal kunt inloggen, zal het spel dan de eerste dagen wel normaal speelbaar zijn met al die extreem volle servers?Wub schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:20:
Ik vind het krom dat Blizzard Europe nog steed niet een server namen lijst heeft vrij gegeven.
[ Voor 43% gewijzigd door Webgnome op 10-02-2005 13:27 ]
World of Warcraft - Betalingsmogelijkheden | |
Worldofwar.net, 1 van de grootste sites in het Europese fan site program van Blizzard, heeft gisteren een FAQ ontvangen van Blizzard met allerlei vragen en antwoorden. Ik wil er even 1 veelbesproken punt uithalen: Do I need to enter credit card information to register an account? When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.) Aangezien PayPal geen optie meer schijnt te zijn is het heel simpel: je hebt een creditcard nodig om te registreren. Let wel: je kan tegen het einde van de maand gewoon de "gift cards" oftewel "prepaid" kaarten kopen om je account te verlengen, er hoeft dus geen geld van die creditcard afgeschreven te worden. Linkje naar de bewuste FAQ. |
Heb net de startpost geupdate met deze informatie.
GA NOU NIET ALLEMAAL IN DIT TOPIC LOPEN HUILEN DAT JE GEEN CREDIT CARD HEBT! Wij kunnen er toch niets aan veranderen en ja, wij vinden het ook nergens op slaan. Stop liever je energie in het zoeken naar iemand wiens creditcard je mag gebruiken.
On another note, ook geupdate in de startpost: Het GoT alliance guild heet nu "Royal Lowlanders".
Verwijderd
Met wapens zou je inderdaad naar proficiencies kunnen kijken. Maar toegegeven, wapens is iets lastiger eerlijk te maken. Neemt niet weg dat het armor systeem dat ik gaf wel gewoon eerlijk is en geimplementeerd zou kunnen worden.The Will schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:14:
[...]
Hoe wil je dat met de wapens gaan doen dan? Rogues en Hunters mogen op alle daggers rollen, maar hoe zit dat dan met Priests die daggers gebruiken? Het is onmogelijk om het op die manier class specifiek te maken, daardoor wordt je door je class geforceerd om een bepaald soort wapens te gebruiken. Ik vind het prima als er gewoon naar de proficiencies gekeken wordt, op die ene lamer die alle proficiencies neemt na werkt het.
AAARRGGHHH, ik net vrij genomen, als ik toch in Novenber bestel dan zou t toch moeten lukken !
bleh, ik heb ook in eindhoven besteldSiNisTrAD schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:26:
Ik net bellen naar Dynabyte Eindhoven, reservering gemaakt op 24 November, ja meneer ik weet t nog niet er komen er 24 binnen en het gaat wie het eerst komt en we weten nog niet wie dat zijn. U wordt gebeld als u erbij zit.
AAARRGGHHH, ik net vrij genomen, als ik toch in Novenber bestel dan zou t toch moeten lukken !
Verwijderd
De Collectors Edition!
Maar er kan nog niet worden ingelogd, toch?
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Verwijderd
en maak fotos van de CE! want die heb ik gebesteld
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 13:32 ]
Bekabelde WIFI
Verwijderd
Ik neem aan dat ze de servers om 24.00 uur vanacht open gaan gooien en dat in de loop van de dag spelers online gaanVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:03:
Hoelaat zijn de servers online ? weet iemand dat ?
Nee, morgen gaan de servers pas online, post eens wat pics van die CEfritsjof schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:31:
Eh, ik heb 'em net gehaald bij de lokale gameshop, gewoon gereserveerd paar weken geleden, gebeld vanochtend, opgehaald. De andere vestiging wilde ze nog niet uitgeven, maar ik heb 'em!
De Collectors Edition!
mja kreeg net van onze guildleader te horen dat we "Semi Nice" gaan heten

en daar hebben ze met zijn 4en 2 en een half uur over lopen bakkelijen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ben ik blij dat ik in de randstad woon ( *klein schopje ruchting de zuuderlingen hehe* )THE_CR0SS schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:28:
[...]
bleh, ik heb ook in eindhoven besteld
Niks verkeerds over Eindhoven hoor enorm veel lol met stappen en die zachte g
[ Voor 33% gewijzigd door Muppet op 10-02-2005 13:35 ]
Heb paar dagen geleden wel een mailtje gehad van D+:Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:33:
Iemand nog contact gehad met dimension plus?
Geachte klant,
Bij deze bevestigen wij dat uw reservering van :
World of Warcraft: de Luxe
voor de PC
Wij verwachten uw reservering van:
deze week te kunnen leveren
Verzending vindt plaats op de dag van binnenkomst,
volg voor de meest actuele situatie de website, www.dimplus.nl
leveringswijze: rembours
aan de postbode te voldoen: €78,49
Met dank voor uw bestelling
DIMENSION PLUS
tel 050-3129818
Verwijderd
Semi Nice is toch wel de slechtste guild naam die ik tot nu toe tegen ben gekomen, sorry-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:33:
[...]
mja kreeg net van onze guildleader te horen dat we "Semi Nice" gaan heten
en daar hebben ze met zijn 4en 2 en een half uur over lopen bakkelijen
Verwijderd
Heb het idd ook overgemaakt, maar verder geen bevestiging of het geld is aangekomen/CE verzonden.RedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:35:
Rembours gedaan? dat toch weer 8 euro extra.. ik heb het geld maar overgemaakt..
Ok, ik ga foto's maken, zal ik er iets naast leggen zodat je weet dat ik die foto nu maak?Cthulhu schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:33:
[...]
Nee, morgen gaan de servers pas online, post eens wat pics van die CE
Bekabelde WIFI
nee je kan nog niet inloggen ( lees aub ff topic door ). Maar hoe bevallen de xtra's die er bij zitten ( outgame dus )fritsjof schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:31:
Eh, ik heb 'em net gehaald bij de lokale gameshop, gewoon gereserveerd paar weken geleden, gebeld vanochtend, opgehaald. De andere vestiging wilde ze nog niet uitgeven, maar ik heb 'em!
De Collectors Edition!
ik zou je 'guildleider' toch maar overtuigen dat die naam _totaal_ oncool isVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:36:
[...]
Semi Nice is toch wel de slechtste guild naam die ik tot nu toe tegen ben gekomen, sorry
[ Voor 25% gewijzigd door Webgnome op 10-02-2005 13:39 ]
Als jij er iets naast wilt leggen, doe je bestfritsjof schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:37:
[...]
Ok, ik ga foto's maken, zal ik er iets naast leggen zodat je weet dat ik die foto nu maak?
no shit sherlockVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:36:
[...]
Semi Nice is toch wel de slechtste guild naam die ik tot nu toe tegen ben gekomen, sorry
gewoon 2 en een half uur en dan met die naam komen :x
naja ik zei al dat ik nog wel even ga brainstormen, want ik vind het echt 300.000.000.000x niets

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Stond op de dimension plus website, hopelijk komt alles nog goedVerzending
De gereserveerde exemplaren worden momenteel verwerkt in ons logistieke proces om deze op de dag van release bij u thuis afgeleverd te krijgen. De bestellingen zijn niet meer te wijzigen!
http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=72636
Ik vind het wel een hele close-finish met Royal Lowlanders hoorVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:36:
[...]
Waar upload ik dat ding naartoe?
Bekabelde WIFI
Volgens mij was ´t meer bedoeld om te kijken wat er nu precies in zit... Voor mij geld dat in ieder geval, ben benieuwdfritsjof schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:37:
[...]
Ok, ik ga foto's maken, zal ik er iets naast leggen zodat je weet dat ik die foto nu maak?
http://imageshack.us/fritsjof schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:45:
Foto (telefoon erbij)
Waar upload ik dat ding naartoe?
Verwijderd
Volgens mij geeft TPG nooit pakketen aan buren.RedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:47:
Ehm, ik krijg morgen dus als het goed is een CE van Dimplus aan de deur. Enig idee hoelaat de post bezorgd wordt? Ik moet namelijk ook naar Utrecht voor studieboeken en WoW ophalen bij Dynabyte. Ik neem dan aan weer om 11 uur thuis te zijn.. hopen dat de postbode nog niet geweest is dan, anders heeft vriend straks geen CE op tijdOf wordt zo'n pakket gewoon aan de buren gegeven als de bewoner niet thuis is?
Bij mij komt de post meestal tussen 12.00 en 14.00. Ik zou iig zorgen dat je rond die tijdstippen thuis bent.
jaloers?MauriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:49:
Jezus, wat een freaks zijn jullie. Bah!
Wel zo eerlijk natuurlijk. Alleen ik heb de bevestigingsmail niet meer van november. Dus als ik er niet bij sta heb ik geen poot om op te staan.
Eerst naar DB mn CE ophalen, dan op de post wachten van D+, daarna naar mn broers huis om daar de postbode op te vangen
Hoe wil je mensen afslachten in een starter area? Zowel op PvP als op PvE servers kun je in die area's alleen mensen damagen als ze jou eerst aanvallen.Webgnome schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:18:
maar je hebt altijd van die 'lamers' die als tauron of weet ik veel wat voor horde beest naar de aliance starting area's gaan om daar eens lekker te slachten. Het zijn er barweinig die dat doen .. maar ze zijn er wel
Iemand al nieuws van GCShop trouwens? Vraag me af of ik morgen mijn versie krijg, heb nog geen reactie op m'n mailtje
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 10-02-2005 13:53 ]
https://niels.nu
Verwijderd
IK WIL MIJN CE HEBBEN!
ik helemaal jaloers op al die mense die hem al hebben
maarja
Ik zou toch bijna happenMauriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:52:
Hahahaha, waarop? Omdat jullie je vrienden zoeken in een of andere slechte virtuele wereld? Doe toch normaal. En dat je daar orks hebt en dat je daar helemaal aan revereert?!! kom op zeg dit is te zielig voor woorden!!
Die had je toch al bij je, had ie niet hoeven zeggenGoodspeeD schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:50:
Ik net ook gebeld naar Dynabyte. De kerel zei dat ik morgen een paspoort mee moest nemen, want het ging echt op naam.
Wel zo eerlijk natuurlijk. Alleen ik heb de bevestigingsmail niet meer van november. Dus als ik er niet bij sta heb ik geen poot om op te staan.
Nothing to see here
CE versie zal als pakket verstuurd worden, de normale versie moet gewoon door de brievenbus kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:49:
[...]
Volgens mij geeft TPG nooit pakketen aan buren.
Bij mij komt de post meestal tussen 12.00 en 14.00. Ik zou iig zorgen dat je rond die tijdstippen thuis bent.
En TPG Post mag in principe wel pakketen bij buren afgeven, mits de afzender doorvoor toestemming heeft gegeven. Alleen het gebeurt vrij weinig dat ze dat doen.
Rembours, handtekening ontvangst, aangetekend enzo geven ze zo-ie-zo niet bij buren af. En aanbieding van pakketen is ook weer veranderd: ze komen de volgende dag nog een keer langs, dus pas na 2x op het postkantoor.
Verwijderd
Wat doe je eigenlijk uberhaupt in deze topic? Vijanden maken in een of andere vitueel forum? Doe toch normaal? Ga ruzie zoeken met iemand in de kroeg ofzo.MauriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:52:
Hahahaha, waarop? Omdat jullie je vrienden zoeken in een of andere slechte virtuele wereld? Doe toch normaal. En dat je daar orks hebt en dat je daar helemaal aan revereert?!! kom op zeg dit is te zielig voor woorden!!
Ja maar wat zit er iiiiiin!! Ik weet dat ´t beschreven staat op worldofwarcraft.net, maar wat heb jij allemaal in je CE zitten? Pics van de cap en dat artbook enzo? Wil even weten hoe die spullen eruit zien, voordat ik normaal of CE ga kopen...
[ Voor 14% gewijzigd door fritsjof op 10-02-2005 13:55 ]
Bekabelde WIFI
Ja, het is allemaal heel erg zielig, doeiMauriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:52:
Verwijderd
Ga jij nou maar een computerpaal maken, dat zijn zaken die er inderdaad ECHT toe doen in het leven. KusjeMauriX schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:49:
Jezus, wat een freaks zijn jullie. Bah!
ik: Goedemiddag world of warcraft. Kan ik die morgen ophalen?
V: Wanneer heeft u die besteld?
ik: November ergens..
V: Dan kunt u hem zeker ophalen vanaf morgen 10.00 uur. Openingstijd dus.
ik: Hartelijk dank
V: Tot morgen
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Omdat je bij beide van die gele stipjes op je minimap krijgt. En kunnen ze uberhaupt wel beide actief zijn?
Of is er misschien een mod voor die om en om voor herbs en mining scant en alles wat gevonden is als een ander icoontje (mine of herb) laat zien?
ik: Hallo, ik heb WoW CE besteld, kan..
V: Morgen, 10 uur
ik: ok, bedankt
Helaas, de post komt altijd om 10.22 uur preciesRedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:47:
Ehm, ik krijg morgen dus als het goed is een CE van Dimplus aan de deur. Enig idee hoelaat de post bezorgd wordt? Ik moet namelijk ook naar Utrecht voor studieboeken en WoW ophalen bij Dynabyte. Ik neem dan aan weer om 11 uur thuis te zijn.. hopen dat de postbode nog niet geweest is dan, anders heeft vriend straks geen CE op tijdOf wordt zo'n pakket gewoon aan de buren gegeven als de bewoner niet thuis is?

Tjongejonge, hoe kunnen wij nu weten hoe laat de post bij jou bezorgd wordt

Grab shell dude!
Nee, er kan er maar 1 vd 2 actief zijn jammergenoeg. Vind ik zelf, als rogue, ook erg jammer, want herbalism is goed voor fadeleaf en swiftthistle en dan mining erbij voor cash..admiral schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:56:
Heeft iemand ervaring met mining en herbalism tegelijk?
Omdat je bij beide van die gele stipjes op je minimap krijgt. En kunnen ze uberhaupt wel beide actief zijn?
Of is er misschien een mod voor die om en om voor herbs en mining scant en alles wat gevonden is als een ander icoontje (mine of herb) laat zien?
Ik ga hierdoor voor mining en skinning.
Verwijderd
lol, letterlijk zo? hehe volgens mij worden ze gek daar van al die telefoontjes =)RedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:57:
Mijn gesprek.. volgens mij was ik niet de enige die gebeld heeft:
ik: Hallo, ik heb WoW CE besteld, kan..
V: Morgen, 10 uur
ik: ok, bedankt
Er kan maar 1 van die dingen tegelijk actief zijn (net als de hunter tracking skills).admiral schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:56:
Heeft iemand ervaring met mining en herbalism tegelijk?
En een mod die om en om scant levert een minimap op die gaat knipperen, niet erg makkelijk dus.
Hotkey die 2 tracking gewoon, ben je er klaar mee.
Nou, het zou toch kunnen dat er voor een bepaald tijdstip nog niet bezorgd wordt? Dat het bijvoorbeeld niet waarschijnlijk is dat ze al om 11 uur bij je aan de deur staan. Maarja, dit weet ik dus niet, dus vraag ik het.jOzh schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:58:
[...]
Helaas, de post komt altijd om 10.22 uur precies![]()
Tjongejonge, hoe kunnen wij nu weten hoe laat de post bij jou bezorgd wordt

Hangt er van af wie bij jullie de post bezorgd (pakketen meer). Komen ze via de postbode zelf dan kan het al vanaf 9 uur zijn, afhankelijk van hoe laat die klaar is met het voorbereiden van zijn wijk.RedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:00:
[...]
Nou, het zou toch kunnen dat er voor een bepaald tijdstip nog niet bezorgd wordt? Dat het bijvoorbeeld niet waarschijnlijk is dat ze al om 11 uur bij je aan de deur staan. Maarja, dit weet ik dus niet, dus vraag ik het.
Pakketservice levert op voor mij onkende tijden. Ik meen vanaf 10 uur.
Maar als vandaag de postbode rond 10:30 kwam, dan ga er maar vanuit dat ie dan morgen ook zo laat komt.
Verwijderd
Ik heb pakketjes binnen gehad tussen 9:00 en 19:00 dus zeggen wanneer hij wordt geleverd kan je niet. Ligt er volgens mij ook aan hoe druk het is in je buurt?RedruM schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:00:
[...]
Nou, het zou toch kunnen dat er voor een bepaald tijdstip nog niet bezorgd wordt? Dat het bijvoorbeeld niet waarschijnlijk is dat ze al om 11 uur bij je aan de deur staan. Maarja, dit weet ik dus niet, dus vraag ik het.
Even serieus MauriX, iedereen z´n hobby, dat iemand iets nou helemaal te gek vindt, betekent niet dat iemand geen leven heeft. We leven allemaal, mensen zonder leven kunnen niet posten
Nogmaals iedereen heeft z´n eigen paal of hobby.
Verwijderd
bij mij zeiden ze ook dat ze hem gisteren hadden verstuurd maar ik heb nog niks gezien. Zal morgen wel komen denk ik.laurens291 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:02:
Heeft iemand hem al binnen van de free record shop? Aangezien hij gisteren is verzonden
Verwijderd
Ook het in gaan op trolls(Nee.. niet de class) vind ik een beetje zwak eerlijk gezegd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 14:08 ]
Ik heb ze ge-emailed dat ik van een fout uitga en dat ik het verschil niet hoef te betalen aan de postbode of anders teruggestort krijg van hun...
Iemand anders hier die hetzelfde heeft?
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Dit topic is gesloten.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)