Het Playstation Portable topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

BreeeZe schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:56:
[...]

Waarom draag je dan in je vorige post allerlei argumenten aan welke duidelijk moeten maken dat jij de DS beter vindt als de PSP, dat heet toch vergelijken, ook wel A versus B.

Een forum is idd om discussie te voeren, maar je hoort je ook ontopic te houden, het onderwerp van het Topic is informatie over de psp met elkaar uitwisselen niet de psp en de ds vergelijken..
Ik mag toch wel een eigen favoriet hebben? voor spellen vind ik de DS leuker, ik zeg niet dat de PSP bagger is.Sterker nog, ik ga hem zelf halen als hij hier uitkomt. dat betekend niet dat ik niets op te merken mag hebben. In een topic hoeft echt niet alleen maar een handheld de hemel in geprezen te worden, er mag best kritisch (naar beide handhelds) gekeken worden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13
4nGeLuS schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:08:
[...]

Probeer dit eens:
open de quicktime updater (default= start>quicktime>quicktime update)
kies 'custom/aangepast' en selecteer alleen 'quicktime authoring' en dan 'update'.
Dit heeft iig bij mij geholpen. Als dit niet werkt dan hoop ik dat iemand anders hier een oplossing weet.
Ik blijf die error van unsupported codec krijgen. Echt heel erg gek. Misschien dat iemand hier al een geconverteerde video kan posten, of me doorsturen via msn. (hwoltering[at]home[dot]nl) dan kan ik dat tenminste testen... owja, liefst niet groter als 32 mb. zo groot is namelijk de bijgeleverde memory stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Moet je wel online zijn :)
mthalen@hotmail.com

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 04-03-2005 14:59 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 07:48:
[...]

Zeker van die Nintendo DS vriendjes van je? Gek genoeg heb ik met mn PSP een andere ervaring: stantaard reactie op Ridge Racer: "sjezus wat vet, da's toch niet normaal man", of woorden van die strekking :+

Smaken verschillen, maar het "Nintendo is vernieuwend en innovatief" deuntje wordt een beetje saai. Zeker als je bedenkt dat dat vernieuwende bestaat uit en touchscreen; zo'n zelfde ding wat al jaren en jaren op elke PDA te vinden is 8)

Zie trouwens mn quote van ign.com een stukje terug, met hun reactie op Tony Hawk Remix.

Dat de PSP vooral PS2 ports heeft op het moment is waar, maar je wilt me toch hopelijk niet wijsmaken dat dat een probleem is voor een Nintendofan: Nintendo leeft al jaren op Mario, Zelda, Metroid en Yoshi. Weinig vernieuwends daar (op Mario 64, het mooiste spel ooit na dan).

Dat je liever een DS hebt omdat je Nintendogames leuk vind lijkt mij uitleg genoeg, maar kom niet aan met onzinargumenten als "graphics zeggen niks, want dat vinden mijn vrienden ook", als ongeveer iedere reviewer nou juist stijl achteroverslaat van de graphics icm het mooie scherm op de PSP...

Ook grappig: al de DS-mannetjes die liepen te zeiken op de PSP, dat ie mp3 en video ondersteunde... En wat doet Nintendo: die maakt van je spelcomputer een PDA :D :D lekker vernieuwend...

[...]

Klopt, maar als je kunt kiezen tussen hetzelfde spel maar dan met mooiere graphics kies je daar altijd voor, dus ook weer zo'n onzinargument. Tijden veranderen, in mijn herinnering waren The Last Ninja en Green Beret op de C64 ongenadig leuke en mooie spellen. Tegenwoordig zou ik het echter niet meer in mijn hoofd halen om zoiets langer dan een half uur te gaan spelen"

[afbeelding]

Graphics zijn leuk totdat er iets mooiers uitkomt, en dan kunnen jij en je alto-vriendjes denken dat jullie de uitzondering zijn die niet meedoen aan die hype, maar een miljardenindustrie bewijst het tegendeel: of dacht je dat die ATI videokaarten van €500,- alleen maar werden verkocht omdat men Word zo lekker scherp wil kunnen lezen?
wat een slap geouwehoer weer zeg!!!! jesus man zowel sony als nintendo maken poorts van hun andere console's dus niemand ontkomt eraan of je et wil of niet.
ik denk dat de DS erg veel potentie heeft om te slagen als nintendo meer actiegames ervoor gaat uitbrengen (denk aan metroid prime, nieuwere en mooiere zelda, rogue agent, nfsu)
maar ik ben bang dat et net zo zal gaan als op de ps2 namelijk dat er eens in de zoveel tijd een topgame uitkomt waarvoor je nou echt die console koopt. en de rest blijft crap, zo gaat dat namelijk.

de vraag is alleen wie komt er met de meeste topgames, sony of nintendo? ;) aangezien niemand dat nog weet is et handig on nog eff te wachten met een aanschaf en uit te zoeken hoeveel topgames (in jou ogen natuurlijk) er voor welke console uit gaan komen en aan de hand daarvan een keus te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en kunnen we nou eindelijk is op houden met dat gezeur over die DS?! ik word er zoooo moe van :P :D

ik vind alle mensen die de DS vergelijken met de PSP gewoon stom :( :9

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ik ga ze allebei kopen denk ik... ik lees hier zoveel over de voordelen van de PSP en de DS })

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:29:
Ik ga ze allebei kopen denk ik... ik lees hier zoveel over de voordelen van de PSP en de DS })
nou lees dan de nadelen ook nog maar is door :P

nee serieus ik kan momenteel ook absoluut geen keus maken dus ik ga er denk ik maar een eind aan maken, vaarwel wrede wereld ;(

nee nou ben ik eeeecht serieus want ik kan idd ook nog geen keus maken tussen die 2 en heb ookal overwogen om dan maar alle2 aan te schaffen maar ja das wel ziek eigenlijk hehe 8)7 :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:27:
en kunnen we nou eindelijk is op houden met dat gezeur over die DS?! ik word er zoooo moe van :P :D

ik vind alle mensen die de DS vergelijken met de PSP gewoon stom :( :9
wat je vindt moet je terugbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:40:
[...]

wat je vindt moet je terugbrengen :)
sjit dan moet ik wel veel terugbrengen hoor :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had darvoor iemand gezien die bij Kiddyl een PSP gekocht.. maar moest BELASTING betalen....

Ik heb vorig week 1tje besteld.. maar vandaag niet gekomen en krijg zo'n brief... DOUANE.. OH My GOD... :'(.......

Hoe moet ik zo'n Formulier invullen....

HELP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:02:
Hallo,

Ik had darvoor iemand gezien die bij Kiddyl een PSP gekocht.. maar moest BELASTING betalen....

Ik heb vorig week 1tje besteld.. maar vandaag niet gekomen en krijg zo'n brief... DOUANE.. OH My GOD... :'(.......

Als het alleen een formulier invullen was...........je moet dan ook betalen. Dat is nog veel vervelender.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:02:
Hallo,

En waar heb je deze PSP gekocht? Ik hoop niet bij Kiddyl. Want die van mij is ook onderweg... Hoop niet dat ik dadelijk een douane-briefje krijg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:28:
[...]

En waar heb je deze PSP gekocht? Ik hoop niet bij Kiddyl. Want die van mij is ook onderweg... Hoop niet dat ik dadelijk een douane-briefje krijg :S
Jij kan ook de douane om de hoek krijgen, maar kiddyl verkleint de pakkans :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:28:
[...]

Ja heb van kiddyl gekocht...

maar hij kan niks aan doen..dat ik gepakt ben....

maarja.. Douane zijn hatelijk... :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Was ook gepakt met Kiddyl pakje, ze hebben ondertussen denk ik een speciale Kiddyl-PSP divisie bij de douane 8)

Dat invullen: gewoon een kopietje van je bankafschrift meesturen en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:06:
Was ook gepakt met Kiddyl pakje, ze hebben ondertussen denk ik een speciale Kiddyl-PSP divisie bij de douane 8)

Dat invullen: gewoon een kopietje van je bankafschrift meesturen en klaar ben je.
Hehe dat moet haast wel. De mijne is nog zonder enige douane gekomen, en een week later begonnen de mannen in kostuum ineens bij iedereen op te duiken. Ben ik blij dat ik hem nog net op tijd besteld had!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, ik had mijn PSP van Kiddyl binnen 5 dagen zonder verder omkosten, ben er wel gelukkig mee en ben ook heeeel erg blij mee dat ik niks extra's hoefte te betalen.

Ik heb wel medelijden met jullie hoor wie dat wel moest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
We zullen zien of ik ook 'gepakt' wordt....... we blijven in spanning. Trouwens, degenen die er ook een spel bij gekocht hebben. hebben die dat spel wel gewoon gekregen, of is dat ook niet door de douane gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:30:
We zullen zien of ik ook 'gepakt' wordt....... we blijven in spanning. Trouwens, degenen die er ook een spel bij gekocht hebben. hebben die dat spel wel gewoon gekregen, of is dat ook niet door de douane gekomen?
Spel is gewoon gekomen.. :D alleen mijn psp is bij de douane.... :(

@ matthijst...

kan je mij even voegen op msn.. me email is: Hihijoey@hotmail.com

heb wat vraagjes
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:35
trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:30:
Mijn PSP kwam tegelijk aan met de spelletjes zonder onkosten en dat binnen vijf dagen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Kiddyl heeft mijn spel in een aparte envelop gedaan. Dus los van de PSP. We zullen zien. Ik hoop echt dat er niets met de douane gebeurd... Echter, ik vraag me dan wel af waarom ik van Kiddyl 1x 200 euro en 1x 125 euro moest storten. Hij zei dat dit iets met de douane te maken had. Maar als de douane hem te pakken krijgt, vraag ik me af wat het voordeel is als ik 1x 200 en 1x 125 euro betaald heb.

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:16:
Kiddyl heeft mijn spel in een aparte envelop gedaan. Dus los van de PSP. We zullen zien. Ik hoop echt dat er niets met de douane gebeurd... Echter, ik vraag me dan wel af waarom ik van Kiddyl 1x 200 euro en 1x 125 euro moest storten. Hij zei dat dit iets met de douane te maken had. Maar als de douane hem te pakken krijgt, vraag ik me af wat het voordeel is als ik 1x 200 en 1x 125 euro betaald heb.

Weet iemand dit?
Ja, dat had ik ook.
Als je 1x 200 euro betaald dan zet hij op de doos dat er 200 euro is betaald, als je het gehele bedrag ( 325 euro dus ) in 1x overmaakte, dan had je 19% van 325 euro moeten betalen.
En nu dus maar 19% van 200 euro. Snapt u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 20:49
trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:16:

Weet iemand dit?
EDIT:
Haha je was me net voor met je uitleg :Y)

Trouwens er komen ook nogeens 15,- extra kosten bij.

[ Voor 20% gewijzigd door greenlizzard op 04-03-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:35
Edit:

Damn... jullie zijn snel :/

[ Voor 117% gewijzigd door Crashcat op 04-03-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Even een aanradertje:
Ik heb de screen protector van Hori geprobeerd (op lik-sang te bestellen) en ben zeer tevreden, hij 'zuigt acuum' op het scherm, dus hij zit goed vast, maar is er ook weer makkelijk af te halen. Lucht was er imho ook makkelijk onderuit te halen. Hij is een paar mm groter dan het schermpje dus dat wordt goed bedekt en er zit een poetsdoekje bij zodat je je psp eerst even kan onstoffen/ontvetten.

Enige wat jammer was, was dat ik de japanse instructies verkeerd begreep en de verkeerde kant (hij heeft een gladde bovenkant en enigzins stroefe onderkant) op het beeldschermpje deed, er zaten daardoor super veel bellen onder de protector en toen ik begreep dat de stroefe kant onder moest had ik die al vrij vies gemaakt door al het gewrijf erop in een poging de bubbels eruit te krijgen :D
Na andersom proberen bleek dat dat veel makkelijker ging (gek he? :P), nu nog even proberen dat ding schoon te krijgen en anders maar even een nieuwe bestellen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:04:
Misschien een domme vraag maar ik heb even gezocht en kon het zo gauw niet vinden. Kan je ook gewoon mp3tjes er op afspelen? En hoe zit het met die regio codes, voor spellen niet en voor films wel begrijp ik?
Deze vroeg ik 2 pagina's terug al maar goed het was daar nogal druk over ds vs. psp. Misschien deze keer wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
@ nioz, had ik ook met mijn ds screen protector, met een stukje plakband om je vinger heen deppen doet wonderen. Teminste bij mn DS hori screen protector.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:47:
[...]

Deze vroeg ik 2 pagina's terug al maar goed het was daar nogal druk over ds vs. psp. Misschien deze keer wel goed.
mp3's out of the box afspelen, films regiocontrole en spellen aanvankelijk niet, maar bedrijven hebben zelf de keuze om de hardware lock te implementeren. Blijft even afwachten dus.

Ik hoop dat je genoeg informatie hebt bij deze, en succes met de douane/aankoop van je psp 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
iPSP 2.0 voor Windows is in de maak:

http://www.engadget.com/entry/1234000840034426/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ben benieuwd of dat lekker werkt, ik gebruik voor video's nu gewoon 3GP voor encoding met ABSTRACT'S PSP INI ( http://www.pspcrazy.com/page4.html ), een ini file met wat andere bitrates.
Vooral 30fps @ 600kbs / stereo @ 128kbs bevalt me goed voor anime.

Trouwens bedankt voor de plakband tip Tiduz, werkte super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Dat nummer Lights van Eri Nobuchika uit Lumines vind ik vet mooi. Weet iemand waar ik die buiten door 300K in lumines te halen kan "beluisteren" ;) :9~

[ Voor 35% gewijzigd door greenlizzard op 04-03-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:17:
Dat nummer Lights van Eri Nobuchika uit Lumines vind ik vet mooi. Weet iemand waar ik die buiten door 300K in lumines te halen kan "beluisteren" ;) :9~
uiteraard weten wij dat, here you go ;)

http://www.sonymusic.co.j...I/EriNobuchika/AICL-1590/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:06:
Ben benieuwd of dat lekker werkt, ik gebruik voor video's nu gewoon 3GP voor encoding met ABSTRACT'S PSP INI ( http://www.pspcrazy.com/page4.html ), een ini file met wat andere bitrates.
Vooral 30fps @ 600kbs / stereo @ 128kbs bevalt me goed voor anime.
[...]
Wicked!

Precies wat ik zocht :9.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
Heeft iemand misschien een vertaling van de menu's van Need for Speed Underground Rivals ?
Heb het spel sinds vandaag en snap wenig van dat japans :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:34
greenlizzard schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:41:
[...]

EDIT:
Haha je was me net voor met je uitleg :Y)

Trouwens er komen ook nogeens 15,- extra kosten bij.
newbie vraagje maar waarom niet 10 euro en 315 euro dan??
dan moet je 19% van 10 euro betalen??
naja heb de rest nie gelezen ofzo alleen dit ff maar vond t wat vaag ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:18:
[...]

Wicked!

Precies wat ik zocht :9.
Om maar meteen de daad bij het woord te voegen even een kort maar zeer fijn stukje anime geconverteerd: DogFight uit Macross Zero.
Voor eenieder die z'n omgeving even perplex wil zien staan staren naar je nieuwste speeltje.. en natuurlijk om te zien of de ondertiteling nog leesbaar is O-) :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
newbie vraagje maar waarom niet 10 euro en 315 euro dan??
dan moet je 19% van 10 euro betalen??
naja heb de rest nie gelezen ofzo alleen dit ff maar vond t wat vaag ^.^
Omdat je op moet schrijven wat er in je pakketje zit en ervoor moet tekenen dat je de waarheid spreekt en dat ze het pakje mogen openmaken om te controleren?
Beetje lastig om uit te leggen dat het een PSP met twee spellen is die slechts 10 euro heeft gekost?

Overigens: ze maken die pakketten dus open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ai, ai. Ik moet voorzichtiger aan doen denk ik. Hmmfp. Vanaf nu dan maar de dozen af en toe inpakken in pakpapier. Mensen hier ervaring mee of het dan ook makkelijker door de douane komt?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 01:15:
[...]

Om maar meteen de daad bij het woord te voegen even een kort maar zeer fijn stukje anime geconverteerd: DogFight uit Macross Zero.
Voor eenieder die z'n omgeving even perplex wil zien staan staren naar je nieuwste speeltje.. en natuurlijk om te zien of de ondertiteling nog leesbaar is O-) :D.
Noob vraagje: je kan de native resolution toch nietgebruiken in films? die moet je toch in qvga(320x240) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
kiddyl schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 08:44:
Ai, ai. Ik moet voorzichtiger aan doen denk ik. Hmmfp. Vanaf nu dan maar de dozen af en toe inpakken in pakpapier. Mensen hier ervaring mee of het dan ook makkelijker door de douane komt?
Ik heb net mijn PSP ontvangen. :o Ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is zelfs nog eerder binnen als het spel Ridge Racers. En die zou volgens Kiddyl zelfs sneller binnen zijn. Maar hopen dat ik deze vandaag ook nog mag ontvangen...

Kiddyl _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door TranceSetter op 05-03-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Geen douane dus? Mooi. Misschien komt spel later vandaag. De 'normale' postbode neemt die mee. Het pakket is afgeleverd door de pakketdienst.

Jij ging toch nog een volledige impressie maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
kiddyl schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 09:48:
Geen douane dus? Mooi. Misschien komt spel later vandaag. De 'normale' postbode neemt die mee. Het pakket is afgeleverd door de pakketdienst.

Jij ging toch nog een volledige impressie maken :+
Zeker Weten!!! :D:o Wat een prachtig ding. Ik wist dat het scherm mooi zou worden, maar zo mooi!?!?!? Jezus man! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Misschien had de inklaringsdienst de laatste paar dagen wat minder te doen gehad door de sneeuval en hadden ze leuk meer pakketjes van mij en anderen open gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Op IGN hebben ze een US retail copy binnen gekregen van Need for Speed: rivals en die werkte prima op een Japanse PSP: http://psp.ign.com/articles/593/593861p1.html

Het lijkt er dus op dat de games inderdaad allemaal regio vrij gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ze hebben ook Lumines getest en dan blijkt dat de Japanse versie en de US versie niet met elkaar gelinkt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 13:41
kiddyl schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:49:
Ze hebben ook Lumines getest en dan blijkt dat de Japanse versie en de US versie niet met elkaar gelinkt kunnen worden.
Dat komt omdat de Amerikaanse versie is aangepast (de taal is veranderd, bugs zijn weggewerkt, etc.) en, technisch gezien, dus een andere game is.

Kortom, pas dus op met importeren, als je in de toekomst wilt multiplayen met mensen die de game in Europa gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ja dat was ook wel te verwachten, volgens mij is er bijvoorbeeld ook nog nooit een GBA game geweest die te linken was met een versie uit een andere regio.

ff een vraagje trouwens, op welke brightness hebben jullie je PSP altijd staan?
Ik heb hem namelijk altijd op de laagste brightness staan, omdat dat 'bright' genoeg is imho (lumines iig, heb nog geen andere games -de rest interesseert me niet zo), maar ik had na het lezen van een paar PSP specials in verschillende bladen en op sites de indruk gekregen dat de lagere standen niet zo lekker waren. Alle "hoe lang gaat de batterij mee" testen werden ook vaak gedaan op de hoogste brightness stand. Ik was dus eigenlijk wel blij verrast toen bleek dat de laagste brightness stand ook relaxt speelde, scheelt weer batterij-power =)
Mijn vraag is dus eigenlijk hoe zit het met brightness in andere games? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
ik zet hem meestal op de laagste of middelste stand. De batterij duur heeft bij mij nog geen enkele keer in de steek gelaten. Die is gewoon erg prima te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb hem op de hoogste stand staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

trancesetter schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 09:31:
[...]

Ik heb net mijn PSP ontvangen. :o Ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is zelfs nog eerder binnen als het spel Ridge Racers. En die zou volgens Kiddyl zelfs sneller binnen zijn. Maar hopen dat ik deze vandaag ook nog mag ontvangen...

Kiddyl _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
mag ik vragen wanneer je betaald had, ik zit nl ook vol spanning te wachten.. :Y) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Heeft iemand toevallig al een Minidisc Display Remote aangesloten op de PSP? Nu is het met een remote zonder display gelukt, maar 't zou toffer zijn als ik een nieuwere versie remote aan kan sluiten <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor al die moeite Kiddyl _/-\o_

jammer dat mijn psp even bij de douane logeren.. :|

maarja dat is niet jou schuld :)

Minna No Golf ...is ECHT een leuke spel.... :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
lange schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:32:
[...]

mag ik vragen wanneer je betaald had, ik zit nl ook vol spanning te wachten.. :Y) :9~
Dat mag je zeker vragen. Ik heb dinsdagavond rond 9 uur betaald. Kiddyl heeft het meteen nagekeken en het stond er een minuut later bij hem op. (Het geld was sneller als de e-mail). Hij heeft het toen woensdag verstuurd, en ik heb hem vandaag binnengekregen. Mijn spel is echter niet aangekomen, en dat is dan wel weer jammer... Zal moeten wachten tot maandag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja de douane doet goeie zaken nu doet me denken aan de serie schiphol dat de douaneman mensen flink laat betalen voor de invoer. Lin -sang en kiddy zijn daaro bekende namen en is goed voor de kassa van de nederlandse staat .Laat die man zijn best doen naar het zoeken van de mamoeth in rusland en laat de psp mensen met rust... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
prototype schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:02:
Heeft iemand toevallig al een Minidisc Display Remote aangesloten op de PSP? Nu is het met een remote zonder display gelukt, maar 't zou toffer zijn als ik een nieuwere versie remote aan kan sluiten <3
Helaas werkt dit niet. Het was een van de eerste dingen die ik uitprobeerde. De MD remotes hebben namelijk 4 pinnen nodig (waarschijnlijk door de display), terwijl de PSP een ingang heeft met 3 pinnen, IIRC.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 13:41
Niemand hier vindt het dus jammer dat je met een Japanse versie van Lumines (en waarschijnlijk ook andere Japanse games) NIET kunt multiplayen met iemand die een Amerikaanse versie van de game bezit? Toch wel belangrijke info lijkt me, voor mensen die in de toekomst games willen importeren én de multiplay-optie willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Weet iemand of er ergens al een game te download is voor op de PSP? gewoon een simpel spelletje ala tetris ofzo zou al goed zijn. Ik zit nu namelijk gewoon nog twee dagen te wachten totdat mijn spel binnen is...

Zou leuk zijn. Boeit niet wat. Want steeds hetzelfde filmpje (past er maar 1 op die 32mb ms duo) kijken heeft ook geen zin :O

Enne owja, Is het al bekend of er in een toekomstige update het mogelijk is om zelf een achtergrond in te stellen voor het PSP-menu zeg maar? Niet dat de mooie kleurtjes met bewegende lijntjes niet mooi zijn, maar toch?

En ik zie er Update opstaan in het menu. Ik heb al verbinding met mijn Wireless Access Point. Wat heel erg makkelijk ging overigens. Hij scande hem, alleen ff wep ingeven... Krijg nu als ik update doe, te zien dat er geen updates zijn. Is het dan mogelijk om die gewoon via het internet binnen te trekken of hoe werkt dit?

[ Voor 47% gewijzigd door TranceSetter op 06-03-2005 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik zie nergens in de release lijst van de US games "minna no golf" of "everybody's golf" staan.... :?

Weet er hieromtrent iemand meer over? Zal dat spel daar ook uitkomen, en nog belangrijker...is het voor de europese markt voorzien...because dat game moet ik hebben....

trouwens, ik denk dat ze voor de EU launch wat extraatjes zullen toevoegen aan hard en software,...om degenen die geduld hadden te belonen...zoals dat bv het geval was met Splinter Cell (waar ze extra level toegevoegd hadden) en wie weet krijgen we een grotere MS pro duo erbij of zoiets...( keep on dreaming...:) ) maarja, mijn punt is, patience is a vertue...ik wacht gewoon geduldig tot de eu launch... al hebben jullie hem dan al 6 maanden...voor mij zal het nieuw zijn, en mijn reactie zal waarschijnlijk niet vershillen van de jullie toen jullie hem kregen en voor de eerste maal aanstak...

thx...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Minna no Golf is de Japanse titel en Everybody's Golf de Engelse titel. 'Minna' betekend iedereen :)

Je hebt gelijk, maar als je het geld voor over hebt heb je dus wel 6 maanden eerder plezier van hetzelfde geld. Zo zie ik het altijd als ik iets wil kopen. Je kan het uitstellen, maar als je dan besluit te kopen na een paar maanden heb ik vaak zo van: had ik het maar eerder gekocht!

Heb je het geld niet dan moet je gewoon sparen tot je het wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Duurt het dan nog 6!! maanden voordat hij hier uitkomt?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
neuh eerder 4 ofzo denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Damn wat is het moeilijk om te beslissen welke games ik zal kopen.
Ik heb nu gelukkig besloten Lumines te pre-orderen en dus niet Mercury.

Nu nog kiezen tussen Ridge Racers en Wipeout Pure

Spel 3 wordt dan waarschijnlijk Bleach: Heat the Soul, maar daar wil ik eerst iets meer van zien. Waarschijnlijk zal ik die game dan uit Japan moeten importeren, omdat de serie ook nog niet buiten Japan uitgezonden wordt. Kans is dan dus klein dat er een US versie van komt.
Verder wil ik daarna nog Tales of Eternia en GT4.

[ Voor 22% gewijzigd door greenlizzard op 06-03-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
greenlizzard schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:50:
Damn wat is het moeilijk om te beslissen welke games ik zal kopen.
Ik heb nu gelukkig besloten Lumines te pre-orderen en dus niet Mercury.

....

Verder wil ik daarna nog Tales of Eternia en GT4.
Lumines is echt zo verslavend, goede keus dus. Mijn vriendin is ook niet weg te slaan van mijn PSP + Lumines :)
Het leuke (naast dat het er mooi uitziet en leuke muziek heeft) is ihmo, dat de game gewoon qua basis heel simpel is, je hebt het zo door, maar om hoge scores te halen heb je toch nog wel wat skill nodig.

Ik krijg Tales of Eternia deze week binnen (jap), ik had er op gamespot al goede dingen over gelezen. De US versie was geloof ik nog niet aangekondigt, de meeste Tales of.. games van Namco verlaten Japan niet, dus ben benieuwd of hij in US gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
nioz schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:52:
[...]

Lumines is echt zo verslavend, goede keus dus. Mijn vriendin is ook niet weg te slaan van mijn PSP + Lumines :)
Het leuke (naast dat het er mooi uitziet en leuke muziek heeft) is ihmo, dat de game gewoon qua basis heel simpel is, je hebt het zo door, maar om hoge scores te halen heb je toch nog wel wat skill nodig.

Ik krijg Tales of Eternia deze week binnen (jap), ik had er op gamespot al goede dingen over gelezen. De US versie was geloof ik nog niet aangekondigt, de meeste Tales of.. games van Namco verlaten Japan niet, dus ben benieuwd of hij in US gereleased wordt.
Ik denk dat de kans op "tales of Eternia" in de US redelijk groot is. Het is een goede RPG met weinig tot geen laadtijden, goede grfx en verhaal. Ik denk dat Sony dit ook wel inziet. Ook het succes van Tales of symphonia ( wat ik overigens zelf niet gespeeld heb) heeft vergroot deze kans. Ik denk alleen dat we er wel nog effe op moeten wachten, omdat het waarschijnlijk opnieuw (engels) ingesproken moet worden. Van mij mag de game best Japans gesproken blijven, dat heb ik misschien zelfs wel liever en dat de teksten dan gewoon engels zijn. :)

Ennuh, als je Tales of Eternia hebt, zou je er dan een reviewtje over willen maken. Of wat filmpjes opnemen ofzo. Ik denk dat velen dat wel op prijs zouden stellen. Kan je trouwens een beetje Japans of ga je het op de goeie gok spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door greenlizzard op 06-03-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik probeer wat Japans te leren, maar ben nog niet zo ver :D (beschouw me dus maar als niet Japans sprekend)
Heb wel tales of symphonia gespeelt, dus ik weet een beetje hoe de tales of.. spellen in elkaar zitten, daarnaast heb ik (een deel van?) de tales of eternia anime, dus ken ik het verhaal en het tales of eternia spel is een remake van tales of destiny 2 voor de playstation en daarvoor staan wat FAQ's op gamefaqs.com.

Alles bij elkaar opgeteld denk ik dat het met wat gekloot wel moet gaan lukken en als het niet lukt, tja, jammer dan :) Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hier stond schaamteloze spam ;)
Woei! KoF Maximum Impact aangekondigd, alhoewel ik liever Capcom vs SNK2 op de PSP had willen zien ;)

[ Voor 74% gewijzigd door prototype op 07-03-2005 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
prototype schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:46:
Hehehe, even schaamteloze spam: PSP Petitie mbt het niet vrijgeven van informatie en het wedereens achterstellen van Europa op de releaselijst. Alsof het al niet genoeg is dat we meer moeten betalen :) Als ook jij dit niet goedkeurt als consument, teken dan! :)
Ik heb de petitie niet gelezen, maar ik kan je één ding vertellen, of je hem nou signed of niet dat gaat geen ene moer uitmaken, want een hardware tekort los je niet op met een petitie. Het is zwaar nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

greenlizzard schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:27:
[...]

Ik heb de petitie niet gelezen, maar ik kan je één ding vertellen, of je hem nou signed of niet dat gaan geen ene moer uitmaken, want een hardware tekort los je niet op met een petitie. Het is zwaar nutteloos.
Het gaat niet om unit tekort, als je de petitie gelezen had wist je dat dit een vraag voor Sony was om in het vervolg Europa niet weer achter te stellen, door Japan en Amerika niet weer eerst een voorkeursbehandeling te laten genieten. Tevens is er niet eens informatie te verkrijgen over triviale dingen als de prijs, dit zijn tot op heden alleen maar speculaties geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:27:
Minna no Golf is de Japanse titel en Everybody's Golf de Engelse titel. 'Minna' betekend iedereen :)

Je hebt gelijk, maar als je het geld voor over hebt heb je dus wel 6 maanden eerder plezier van hetzelfde geld. Zo zie ik het altijd als ik iets wil kopen. Je kan het uitstellen, maar als je dan besluit te kopen na een paar maanden heb ik vaak zo van: had ik het maar eerder gekocht!

Heb je het geld niet dan moet je gewoon sparen tot je het wel hebt.
okay, ik dacht al dat dit één en dezelfde game was :P ...maar, zal hij ook hier in Europa uitkomen?? :? ?? Ik heb al op vele sites gezeten, en veel onder hen zijn vol lof over dat game, tonen ook mooie screens en video's, MAAR ik kon nergens lezen dat hij ook in europa gepland is...
(trouwens toen ik mijn ps2 enkele jaren geleden kocht was everybody's golf 2 aangekondigt, en werd steeds maar opgeshoven en is er uiteindelijk nooit gekomen... ;( )

Ow, ja, en het is geen kwestie van geld...ben gewoon een geduldig persoon O-) en ben niet echt voor import dingen te vinden...ik zie en probeer graag wat ik koop... B)

Dus als iemand me wat meer info kan verschaffen omtrent Everybody's golf, of als er iemand een gameimpressie kan geven, zou ik die dankbaar zijn...

Thx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:40:
[...]

okay, ik dacht al dat dit één en dezelfde game was :P ...maar, zal hij ook hier in Europa uitkomen?? :? ?? Ik heb al op vele sites gezeten, en veel onder hen zijn vol lof over dat game, tonen ook mooie screens en video's, MAAR ik kon nergens lezen dat hij ook in europa gepland is...
(trouwens toen ik mijn ps2 enkele jaren geleden kocht was everybody's golf 2 aangekondigt, en werd steeds maar opgeshoven en is er uiteindelijk nooit gekomen... ;( )

Ow, ja, en het is geen kwestie van geld...ben gewoon een geduldig persoon O-) en ben niet echt voor import dingen te vinden...ik zie en probeer graag wat ik koop... B)

Dus als iemand me wat meer info kan verschaffen omtrent Everybody's golf, of als er iemand een gameimpressie kan geven, zou ik die dankbaar zijn...

Thx...
Ik heb Minna No Golf al paar dagen... hij is SUPER... echt een leuke game.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Subtiel trapje:
trancesetter schreef op zondag 06 maart 2005 @ 02:29:
Weet iemand of er ergens al een game te download is voor op de PSP? gewoon een simpel spelletje ala tetris ofzo zou al goed zijn. Ik zit nu namelijk gewoon nog twee dagen te wachten totdat mijn spel binnen is...

Zou leuk zijn. Boeit niet wat. Want steeds hetzelfde filmpje (past er maar 1 op die 32mb ms duo) kijken heeft ook geen zin :O

Enne owja, Is het al bekend of er in een toekomstige update het mogelijk is om zelf een achtergrond in te stellen voor het PSP-menu zeg maar? Niet dat de mooie kleurtjes met bewegende lijntjes niet mooi zijn, maar toch?

En ik zie er Update opstaan in het menu. Ik heb al verbinding met mijn Wireless Access Point. Wat heel erg makkelijk ging overigens. Hij scande hem, alleen ff wep ingeven... Krijg nu als ik update doe, te zien dat er geen updates zijn. Is het dan mogelijk om die gewoon via het internet binnen te trekken of hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 11:46
Dit spel ziet er ook wel gelikt uit, het is alleen geen releasegame.

http://nl.playstation.com/news/newsStory.jhtml?storyId=106509_nl_NL_NEWS&linktype=NT3

MvG. Jack©© :)

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

trancesetter schreef op zondag 06 maart 2005 @ 02:29:

Voor zover ik weet niet, omdat er nog geen SDK gelekt is ;) Maar zelfs als dat je gelukt is moet je nog maar even zien te kijken hoe je signed code verkrijgt, iets dat in de toekomst wellicht door een modchip te omzeilen is zoals dat ook is gegaan bij de huidige consoles.
De mogelijkheid is er dus om games vanaf memstick te spelen, maar men moet nog de gereedschappen hebben :) Voor zover ik weet zijn er iig nog geen officiele first/second/3rd party memorystick games verschenen.
Ben ik eigenlijk ook heel benieuwd naar :D, 'k vind een custom achtergrond toch net wat persoonlijker <3
Het lijkt me van wel; vermoedelijk maakt de psp een socketverbinding naar een of andere firmware server. Joost zal 't zeggen :) Ik meen me wel te herinneren dat er een firmware op internet rondzwierf voor de PSP die alleen wel 'niet afgemaakt' was en op z'n minst stabiel was, maar wel door SCEI gemaakt was. Men waarschuwde toen ook om deze update niet te installeren omdat het je PSP kon verneuken dus uitgaande van dit lijkt het me wel dat je dit kan downloaden eerst en dan naar je PSP toe kan zenden.

[ Voor 6% gewijzigd door prototype op 07-03-2005 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Eindelijk ook NFSU:Rivals binnen. Ook weer een heerlijk spel. Wel heel veel japans, maar na een tijdje kloten weet je eigenlijk wel wat het meeste is. Je komt er snel genoeg achter hoe je verschillende races moet rijden en unlocke en je auto tune gaat ook aardig makkelijk. Zijn alleen een paar dingen waar ik niet uit kom. Ff een vertaling zoeken op inet. Maar het is iig makkelijk te spelen zonder enige japanse taalkennis

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

Bob Popcorn

Plop!

Nou, ik ben al helemaal lekker hoor :D

Nog 2 dagen, dan gaat m'n mama naar Tokyo, en de 15e komt ze terug, hopelijk met een PSP :)

Kiddyl, zijn ze al weer een beetje aangevuld in de local shops? Heb je toevallig de naam van een winkel waar ze ze hebben? Aangezien jij ergens vertelde dat ze bij de grotere zaken meestal uitverkocht zijn.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
ik heb niet eens een idee waar je moeder naar toe gaat, maar kan ze Japans lezen :P?

ビクカメラ,ヨダバシ、zijn twee grote ketens die overal zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
Noener schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:18:
Ff een vertaling zoeken op inet. Maar het is iig makkelijk te spelen zonder enige japanse taalkennis
Als je iets gevonden hebt, post het dan hier, ik ben er namelijk ook naar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:05:
ik heb niet eens een idee waar je moeder naar toe gaat, maar kan ze Japans lezen :P?

ビクカメラ,ヨダバシ、zijn twee grote ketens die overal zitten
Nein, ze kan geen Japans lezen :p

Waarschijnlijk zal ze wel vaak in Akihabara zijn (dat is toch dat techcenter met al die shops?) dus ze kan gewoon naar een grote keten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik hab vandaag Ridge Racer mogen ontvangen. Wat een dik spel! Echt waar.... Zoooooo vet. Ga hem eens lekker uitvoerig testen nu. Heb er net 3 races mee gereden, dus ik moet nog ff oefenen :P

Maar, weer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor Kiddyl. Hij is echt goed bezig! Lekker snelle levering. niet duurder als andere bedrijven. gewoon geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoef je hier dus niet te melden

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Woei, vandaag maar even FIFA ge-pre-ordered bij Lik-Sang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:17:
Woei, vandaag maar even FIFA ge-pre-ordered bij Lik-Sang.
Waarom wachtte je niet 17 dagen, dan had je de Amerikaanse versie kunnen importen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
kiddyl check mail!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiddyl, is het mogelijk om strax via jou US games te bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt mijn bericht nou weer geëdit?

Alsof de rest van de berichten lekker nuttig zijn.. :X

Anyways, weet iemand of de JPN versie van NFS: Underground Rivals ook in het Engels speelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 16-09 16:29
heeft er iemand al van die screen covers gekocht? ik ben ook op zoek naar 1 en ook voor de NDS moet ik er 1 hebben. waar en welke kun je het beste kopen?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

cypress3d schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:02:
heeft er iemand al van die screen covers gekocht? ik ben ook op zoek naar 1 en ook voor de NDS moet ik er 1 hebben. waar en welke kun je het beste kopen?!
Voor de NDS moet je ze kopen op lik-sang.com en dan de Hori screenprotectors. Daar zullen vast ook wel screenprotectors staan voor de PSP. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:43:
[...]

Nein, ze kan geen Japans lezen :p

Waarschijnlijk zal ze wel vaak in Akihabara zijn (dat is toch dat techcenter met al die shops?) dus ze kan gewoon naar een grote keten?
Akihabara is leuk voor 1 keer. Maar als ze daar zijn dan hoeven ze niet te zoeken :D Ze worden daar overal aangeboden en nu begint het redelijk leverbaar te worden. Maar soms nog steeds geluk hebben. Niet te laat gaan in ieder geval.
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:47:
Anyways, weet iemand of de JPN versie van NFS: Underground Rivals ook in het Engels speelbaar is?
Game is geheel Japans. Maar met een beetje alles uitproberen kom je er makkelijk uit.
cypress3d schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:02:
Voor de PSP lever ik nu screenprotectors van Gametech. Zeer goede helderheid. Plakken niet, maar werken met adhesie en je kan ze lostrekken, schoonmaken en hergebruiken. Voor de DS heb je soortgelijke protectors.

[ Voor 72% gewijzigd door kiddyl op 08-03-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
kiddyl schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 00:44:
Voor de PSP lever ik nu screenprotectors van Gametech. Zeer goede helderheid. Plakken niet, maar werken met adhesie en je kan ze lostrekken, schoonmaken en hergebruiken. Voor de DS heb je soortgelijke protectors.
Beter dan de screenprotectors van Hori of Brando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 00:44:
[...]

Akihabara is leuk voor 1 keer. Maar als ze daar zijn dan hoeven ze niet te zoeken :D Ze worden daar overal aangeboden en nu begint het redelijk leverbaar te worden. Maar soms nog steeds geluk hebben. Niet te laat gaan in ieder geval.
Mja, ze gaat niet op vakantie maar op zakenreis, dus ze heeft niet echt te kiezen waar ze heen gaat ;) Maargoed, bedankt voor je tip dat ze 's ochtends moet gaan! :)

Nu even een mooi lijstje maken met wat ze allemaal moet kopen, iig Lumines & RR. Wat kosten spellen in Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:37:
[...]

Mja, ze gaat niet op vakantie maar op zakenreis, dus ze heeft niet echt te kiezen waar ze heen gaat ;) Maargoed, bedankt voor je tip dat ze 's ochtends moet gaan! :)

Nu even een mooi lijstje maken met wat ze allemaal moet kopen, iig Lumines & RR. Wat kosten spellen in Japan?
onder de 45 euro dat is zeker.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:07:
[...]

ik dacht zo rond de 20 € omgerekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:23:
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:07:
[...]

ik dacht zo rond de 20 € omgerekend
Dat is dus een heel stuk minder dan wij moeten betalen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die wat meer over hun spel ervaringen en vindingen over Need for speed rivals kunnen vertellen hier ?? ik krijg hem binnekort maar zou toch wat meer over willen horen van de mensen die hem al binnen hebben ? Kiddly had al een klein stukje over getypt geloof ik? maar graag wat meer als het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gepost op PSP party

Eind deze maand nieuwe PSP in Japan?
Gepost door Notice op dinsdag 08-03-2005 06:46 Bron: GameFront
Volgens GameFront zou er eind deze maand een nieuwe versie van de PSP in Japan moeten verschijnen.

Het zou om technische verbeteringen gaan. Welke precies is niet bekend, maar mogelijkheden zijn een update van de firmware, goedkopere onderdelen en het wegwerken van dode pixels in beeldschermen.

In Amerika zouden deze vernieuwingen al bij de release in de PSP's zitten. Officieel is echter nog niks door Sony bevestigd.

daar gaan we weer !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een psp, hoeft dit geen slecht nieuws te zijn. Een firmware update is mogelijk en dode pixels heb ik niet. Die technische veranderingen zorgen ervoor dat die psp zuiniger is met zn batterij, maar een nieuwe (betere) batterij doet ook wonderen. :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het is niet meer dan logisch dat de PSP in de loop der tijd veranderd qua interne onderdelen. Ze zouden wel achterlijk zijn bij Sony (of welk bedrijf dan ook) om een ontwerp te laten zoals dat is, als blijkt dat het goedkoper/beter kan.

Als "early adopter" weet je dit. Maar dat wil niet zeggen dat de huidige PSP niet goed is. Het kan gewoon altijd beter.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net naar schiphol geweest ... en mijn PSP pakket gehaald.. :)

THANKS!!! KIDDYL!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mathijs en Kwaas ook Bedankt!!! voor al jullie info van douane _/-\o_

Ben blij.. geen dodepixel PSP... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:39:
Ben net naar schiphol geweest ... en mijn PSP pakket gehaald.. :)

THANKS!!! KIDDYL!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mathijs en Kwaas ook Bedankt!!! voor al jullie info van douane _/-\o_

Ben blij.. geen dodepixel PSP... _/-\o_
hoeveel moest je in totaal paye?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.