Het Playstation Portable topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Nu.nl bevestigt het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:28

Ottooo

Vuurvlieg

Spyro_the_Dragon schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:01:
Wilde er juist een gaan halen voor mijn dochter O-) Misschien toch maar importeren 8)7
Je wilde er eentje gaan halen voor je dochter van bijna twee maanden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 10:33
Ottooo schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:36:
[...]

Heeft zeker die reclame van de Astra GTC gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Gaargod schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:11:
hm dus dat is de Japan versie... ik heb liever een US, vanwege (naar ik heb gehoord) iets verbeterde batterijduur :/
Zijn gewoon dezelfde als de Japanse hoor ^^

Ik hoop trouwens dat GTA PSP weer zoals de eerste GTA's wordt, ik vind 3D GTA ook leuk, maar om een of andere reden waren die oudere imho leuker om te spelen, vette multiplayer ook, gewoon wat snellere en minder realistische gameplay volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ottooo schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:36:
[...]

Je kunt ze niet vroeg genoeg in aanraking laten komen met de IT! ;)

Mijn plan van aanpak luidt nu:
- Japanse PSP importeren (kan ik evt UMD films kijken)
- US games kopen (omdat ik geen zin heb in Japans in mijn games)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Gamespot heeft uitstel ook bevestigd zie hier, de officiële persberichten van Sony zijn ook de deur uit, wel balen moeten we in Europa nog langer wachten!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 15-03-2005 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hopelijk hebben we dan tegen die tijd de keuze uit een gewone en een witte GT4 edition })

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

Crazy-

Best life ever

heb sinds vandaag de PSP (JAP) + Dynasty Warrior

alleen ik krijg het niet voor elkaar om te lopen met me character. Pijltjes toetsen werken verder wel, maar zodra ik het spel speel kan ik alleen maar slaan en aanvallen, niet lopen.

Iemand een idee ?

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - gasloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Crazy- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:41:
heb sinds vandaag de PSP (JAP) + Dynasty Warrior

alleen ik krijg het niet voor elkaar om te lopen met me character. Pijltjes toetsen werken verder wel, maar zodra ik het spel speel kan ik alleen maar slaan en aanvallen, niet lopen.

Iemand een idee ?
Werkt het analoge 'schijfje' ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-

Crazy-

Best life ever

oeps ... wist niet eens dat die erop zat! dacht dat het de speaker was ...

ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
Crazy- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:48:
oeps ... wist niet eens dat die erop zat! dacht dat het de speaker was ...

ff testen
Geïnteresseerd genoeg om een PSP te importeren, maar niet weten dat er een 'analoge stick' op zit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-

Crazy-

Best life ever

beetje heel dom inderdaad ;) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Crazy- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:10:
beetje heel dom inderdaad ;) hehe
Dacht ook dat het een speaker was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Ik heb de PSP 2 weken geleden even kunnen testen op't werk en 'k moet zeggen dat het echt uber-vet speelt. Het ligt goed in de hand, het heeft een goede bediening en vooral: de graphics zijn uber!
Die analoge bediening is ook vet.

Als ik echt een fervente gamer zou zijn, dan kocht ik er meteen een van zodra ze in Europa worden verkocht(ze kosten nu via de firma 500€ ofzo :X).
De Nintendo DS heb ik nog niet in m'n handen gehad, maar volgens mij kan die echt niét tippen aan de PSP(in' algemeen).

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 15-03-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105977

Voor de 1337ste keer, dit is geen topic om de DS in af te kraken. Mening is goed, maar doe het dan in het juiste topic, op een normale manier en met voldoende onderbouwing (En bedenk of mensen er wel op zitten te wachten)

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-03-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Anoniem: 42901 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:59:
Ik heb de PSP 2 weken geleden even kunnen testen op't werk en 'k moet zeggen dat het echt uber-vet speelt. Het ligt goed in de hand, het heeft een goede bediening en vooral: de graphics zijn uber!
Die analoge bediening is ook vet.

Als ik echt een fervente gamer zou zijn, dan kocht ik er meteen een van zodra ze in Europa worden verkocht(ze kosten nu via de firma 500€ ofzo :X).
De Nintendo DS heb ik nog niet in m'n handen gehad, maar volgens mij kan die echt niét tippen aan de PSP(in' algemeen).
Via de inkoopactie/Kidyll 245 euro.....

[edit] "/" = "of" :)

[ Voor 4% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 15-03-2005 13:26 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:12:
[...]

Via de inkoopactie/Kidyll 245 euro.....
Even voor de duidelijkheid: Kiddyl gaat dus alleen de games IA gedeelte doen. De PSP's heb ik onder m'n hoede heb genomen ;) De PSP's worden afgenomen van www.expansys.nl en vallen dus gewoon onder europese garantie regeling; heb je een probleem, stuur 'm op naar eindhoven ipv japan. De leverancier is dus niet kiddyl voor de PSP's, dat misschien voor sommigen van jullie als een teleurstelling aankomt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door prototype op 15-03-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Haha, denk dat mensen gewoon een PSP willen hebben en niet zozeer perse via mij :). Expansys besteld bij lik-sang dacht ik. Evt garantie gaat dan ook minimaal 2 maanden duren ipv 1 maand max bij mij. Ik heb ook gewoon een Japans adres. Dus die 'Europese' garantie is schijn, want alles gaat net zo goed terug naar Japan.

[ Voor 17% gewijzigd door kiddyl op 15-03-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
LOL vandaag folder thuis gekregen van de Intertoys met de PSP.

Er stond:
"Binnenkort verkrijgbaar"

Ik weet niet echt wat zij onder binnenkort verstaan |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Ik heb een probleempje:

Als ik in het menu zit (van de PSP) en ik doe er een UMD in, wordt deze vaak niet herkend en krijg dan een melding ''The disc could not be read'' oid.
Maar start ik de psp op met een game erin is er niets aan de hand.

Nog meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 18-04 10:50
BurkaN schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:23:
[...]

Er stond:

Ik zag hem ook staan. Wat meen je hoeveel mensen er nu bij de Intertoys binnen lopen met de (op een gegeven moment) vraag: "Meneer, hebben jullie al de PSP???" Whaha, dikke flater van Intertoys om dat in hun foldertje te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-04 08:31
Heeft er iemand zijn PSP bij Lik-Sang gehaald? Deze shop heeft namelijk zeer aantrekkelijke prijzen:

Standard Pack: € 209
Value Pack: € 246

Daarbij, van de website van Lik-Sang:
"Lik Sang Europe GmbH is Lik Sang's independent Shipping Centre in the heart of Europe." (GmbH = Duitsland = binnen de EU = geen importheffingen) &
"Get your orders fast and reliable - all products in stock at our European location. All orders shipped within the European Union, no extra duties and taxes or hidden costs."

Klopt het dat je bij Lik-Sang inderdaad geen heffingen of andere belastingen betaald, dus slechts € 246 + verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurkaN schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:23:
[...]

Er stond:

En dan een screen op die PSP plakken van Urban Asphalt van de DS 8)7 8)7 , lekker bezig Intertoys |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135919 op 15-03-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
zeni schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:58:
Heeft er iemand zijn PSP bij Lik-Sang gehaald? Deze shop heeft namelijk zeer aantrekkelijke prijzen:

Standard Pack: € 209
Value Pack: € 246

Daarbij, van de website van Lik-Sang:
"Lik Sang Europe GmbH is Lik Sang's independent Shipping Centre in the heart of Europe." (GmbH = Duitsland = binnen de EU = geen importheffingen) &
"Get your orders fast and reliable - all products in stock at our European location. All orders shipped within the European Union, no extra duties and taxes or hidden costs."

Klopt het dat je bij Lik-Sang inderdaad geen heffingen of andere belastingen betaald, dus slechts € 246 + verzendkosten?
Nee ik heb pas geleden gewoon een douaneheffing gehad op spullen van lik-sang. Dat ging om memorycards en controllers. Die hadden ze vanuit zweden of amerika verzonden, was erg onduidelijk waar het nu precies vandaan kwam. Dan staat er een eu logo bij als ze vanuit europa verschepen.

En die intertoys folder kreeg ik net binnen, ik vond het ook al vreemd dat ze binnenkort leverbaar op die folder zetten :?

[ Voor 5% gewijzigd door Bianca op 15-03-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04 22:45
als het uit Zweden kwam is het EU. als ie vanuit Duitsland komt, das wel beter.... ik denk er nog ff over om em mss te importeren, juli is zeker te lang, ik ben dan alweer bijna terug van vakantie en wil em juist mee voor in de bus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

kunnen we niet een inkoopactie houden? doen we gewoon allemaal us psp's kopen :) lijkt mij geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:07

Bob Popcorn

Plop!

Jongen, jongen, jongen, wat een ongelooflijk doop ding :o

The Tweaker Formerly Known As Vaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:07:
kunnen we niet een inkoopactie houden? doen we gewoon allemaal us psp's kopen :) lijkt mij geweldig
http://inkoopactie.net/ia/lp82jsl4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Als ik naar Games > Playstation > Zoeken ga, zoekt hij automatisch op prijs van de psp :?

Vage shit dit.

Nog een "bug" in de site van de intertoys :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19361

Ik heb um net toch maar gepre-ordered bij dvdsoon. Kan niet meer wachten.. 246 euro voor PSP met 2 spellen.. incl verzenden.. nu de invoerkosten nog en dan ikke ook spelen :)
Hoop dat ie snel gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129983

Ik ben van Plan PSP te bestellen via Liksang maar is die PSP die ik daar bestel gimporteerd uit japan ? en kan ik beter wachten tot europese release wat nopg lang gaat duren of gewoon bestellen
en de PSP kan ik wel taal van het menu veranderen toch ?

Sorry voor al deze vragen het zou wel fijn zijn als iemand antwoordt op geeft :>

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 129983 op 15-03-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 129983 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:01:
Ik ben van Plan PSP te bestellen via Liksang maar is die PSP die ik daar bestel gimporteerd uit japan ? en kan ik beter wachten tot europese release wat nopg lang gaat duren of gewoon bestellen
en de PSP kan ik wel taal van het menu veranderen toch ?

Sorry voor al deze vragen het zou wel fijn zijn als iemand antwoordt op geeft :>
Dit staat allemaal al in het topic, maargoed je keijrgt bij de japanse psp de keuze tussen japans of engels menu. Ook kun je de taal van umd-films zelfs op nederlands zetten. Ik zou hem al importeren. anders moet je nog minimaal 3 maanden wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201

Net aangemeld op inkoopactie.
Weet iemand of het hier de JP of de US versie van de psp betreft ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
als het US is doe ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb toch maar afgezien van de inkoop actie en em bij kiddyl besteld nu nog w88 op reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Het betreft de JP versie, jammer dat je niet meedoet :), mag ik ook vragen waarom?

[ Voor 20% gewijzigd door prototype op 15-03-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leek me makkelijker om bij kiddyl te bestellen door al die goede ervaringen die ik hier lees en dan heb ik de PSP denk ik ook eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79802

Anoniem: 79802 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:18:
[...]

Nog even over die invoerrechten he.
Als ik een PSP via bijvoorbeeld Lik-Sang.com bestel, a $329,00 dollar dan komen hier nog verzendkosten bovenop van UPS. Dit zal rond de $30,00 dollar zijn, maar dan is de zending ook meteen verzekerd.
Is het dan zo dat UPS het verzekerde bedrag meld bij de douane en dat je hier dan 19% BTW over het totale bedrag moet betalen (incl. de invoerrechten zal dat dan worden) plus dus die invoerrechten wat wel op kan lopen tot 25% ?
Dan wordt het allemaal wel een erg duur geintje...?! 8)7
Kan iemand die een PSP via bv liksang.com besteld heeft deze vraag misschien beantwoorden? De mijne is al onderweg, ben alleen benieuwd op wat voor extra kosten ik kan gaan rekenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 10:33
Anoniem: 79802 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:54:
[...]

Kan iemand die een PSP via bv liksang.com besteld heeft deze vraag misschien beantwoorden? De mijne is al onderweg, ben alleen benieuwd op wat voor extra kosten ik kan gaan rekenen. :)
Ik zal zeggen, spit even de topic vanaf het begin door. Het antwoord is al meerdere keren gegeven.
Niet om zeikerig te doen, maar ik heb ook eerst heel de topic afgelezen B)

matthijst in "Het Playstation Portable topic Deel 3"

[ Voor 7% gewijzigd door Crashcat op 15-03-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79802

Crashcat schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:20:
[...]

Ik zal zeggen, spit even de topic vanaf het begin door. Het antwoord is al meerdere keren gegeven.
Niet om zeikerig te doen, maar ik heb ook eerst heel de topic afgelezen B)

matthijst in "Het Playstation Portable topic Deel 3"
Volg het topic al vanaf begin af aan. Heb deze post waarschijnlijk over het hoof gezien. :z Kwam alleen een stuk tegen over een aantal die via Kiddyl besteld hadden en een brief van de douane ontvangen hebben om even de factuur af te geven en je centjes vast wilt pakken..
Maargoed, toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
via die inkoopactie is het dus niet mogelijk om ook games te bestellen, dat vind ik wel jammer..... die moeten dan dus nog bij lik-sang oid. vandaan komen. dan betaal je veel verzendkosten in totaal cker.... ik kijk het nog eventjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Eindelijk Challenge Mode van Lumines uitgespeeld! :) Ik heb hem gisteren uitgezet bij 472.680 (Level 120), ik had geen zin meer. >:) Het is gewoon ontzettend flauw wat ze met de besturing hebben gedaan na level 100 (Na 100 begint ie weer met level 1 alleen voelt alles weer anders aan...). Het enige wat nog rest is de Water, Flower & Lights skin die je kunt verdienen bij 999.999, maar dan ben je 5 uur verder 8)7 Lumines aan het spelen. Zijn er al mensen die deze skin hebben?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139666

vreemd genoeg moeten wij tot augustus wachten op release van de psp, maar dan komt ie voor zo'n 200 euries op de markt. Duurt nog veeeeeeeeeel te lang! psp is ook te koop via dvdboxoffice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gaargod schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:30:
via die inkoopactie is het dus niet mogelijk om ook games te bestellen, dat vind ik wel jammer..... die moeten dan dus nog bij lik-sang oid. vandaan komen. dan betaal je veel verzendkosten in totaal cker.... ik kijk het nog eventjes aan.
volgens mij ga ik de leverancier worden voor spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-03 13:14
Bij http://www.importmadness.co.uk betaal je 149,99 pond voor het PSP value pack, geimporteerd uit de US. Dat is omgerekend 223 euri. Bovendien is het een Engels bedrijf dat importeert vanuit de US. Ik als koper bestel de PSP echter bij een Engels bedrijf, daardoor wellicht geen douane rechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Arx schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:33:
Eindelijk Challenge Mode van Lumines uitgespeeld! :) Ik heb hem gisteren uitgezet bij 472.680 (Level 120), ik had geen zin meer. >:) Het is gewoon ontzettend flauw wat ze met de besturing hebben gedaan na level 100 (Na 100 begint ie weer met level 1 alleen voelt alles weer anders aan...). Het enige wat nog rest is de Water, Flower & Lights skin die je kunt verdienen bij 999.999, maar dan ben je 5 uur verder 8)7 Lumines aan het spelen. Zijn er al mensen die deze skin hebben?
Haha, ik heb pas 3 skins :D Hoeveel zijn er in totaal?

-edit-

Zijn er al mensen die zich hebben uitgeroepen tot importeur van US games? :) Kiddyl, jij doet zeker alleen Jap games?

[ Voor 10% gewijzigd door Bob Popcorn op 16-03-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

superjohn schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:32:
Bij http://www.importmadness.co.uk betaal je 149,99 pond voor het PSP value pack, geimporteerd uit de US. Dat is omgerekend 223 euri. Bovendien is het een Engels bedrijf dat importeert vanuit de US. Ik als koper bestel de PSP echter bij een Engels bedrijf, daardoor wellicht geen douane rechten?
Maar dan heb je wel een US-versie met US-regiocode (voor UMD)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
Anoniem: 139666 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:50:
vreemd genoeg moeten wij tot augustus wachten op release van de psp, maar dan komt ie voor zo'n 200 euries op de markt. Duurt nog veeeeeeeeeel te lang! psp is ook te koop via dvdboxoffice.com
Totale onzin. De prijs is nog niet bekend, en augustus is gewoon uit de lucht gegrepen. Sony Duitsland gelooft, ondanks het recente uitstel, nog in een release dit voorjaar, zo werd vanmorgen bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Gaargod schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:30:
Ik heb bij Lik-sang nog nooit duanerechten etc hoeven betalen als het spellen betrof en de meeste (alle?) PSP games zijn "Free Shipping" en dan heb je hem normaal gesproken na 5-7dagen binnen.
Dus zo erg is het zeker niet met verzendkosten :)
Arx schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:33:
Wow! Dat is echt netjes.
Mijn Highscore is rond de 60-70.000, ik zie dat ik nog veel werk te doen heb :) Daar deed ik namelijk ook al 45min. over om te halen. Misschien dat mijn vriendin zin heeft om tot de 999.999 te gaan, die is echt helemaal Lumines verslaafd en dat is nog zacht uitgedrukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Bob Popcorn schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:35:
[...]

Haha, ik heb pas 3 skins :D Hoeveel zijn er in totaal?

...
26 + 1 (de _skin_ der skins die je krijgt bij 999.999) voor de challenge mode. Maar je kunt nog meer skins verdienen bij die andere modes. Dus totaal iets van 50. Ik ga me nu maar eens richten op de Versus CPU mode. Schijnt ook pittig te zijn.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Laatst online: 24-03 13:14
Shiver23 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:39:
[...]

Maar dan heb je wel een US-versie met US-regiocode (voor UMD)
Klopt, maar ik ben niet geinteresseerd in films, het gaat me om de games en die zijn wel regiovrij.
Bovendien, als ik wellicht toch een film wil hebben, dan bestel ik die toch gewoon in de US. Den heb je hem ook nog eerder als in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139666

Parmenides schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:28:
[...]
Totale onzin. De prijs is nog niet bekend, en augustus is gewoon uit de lucht gegrepen. Sony Duitsland gelooft, ondanks het recente uitstel, nog in een release dit voorjaar, zo werd vanmorgen bericht.
Maakt niet uit, dit was het laatste nieuws vandeweek, in Duitsland hebben ze idd gezegd dat het dit voorjaar gaat worden, maar dit is nog niet zeker, dus ga er maar vanuit dat het later gaat worden. De prijs is via mijn vorige werkgever, dit is hun richtprijs, maar de value pack is iets duurder natuurlijk ( rond de 235-250 maar onder voorbehoud.
Thnx voor het laatste nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een nieuw gerucht:

Dat de PSP launch in Europa steeds verder weg lijkt is geen geheim. Sony zelf geeft als reden voor het uitstel dat ze niet kunnen voldoen aan de hoeveelheid units in Europa. Echter kwamen wij vandaag een interessant gerucht tegen.

Siemens is bezig met het ontwikkelen van een batterij voor de PSP, een batterij die vele malen meer mee gaat dan de door Sony geleverde batterij. Het is nog niet bevestigd, maar Sony lijkt de launchdatum uit te stellen zodat de batterij van Siemens kan worden toegevoegd aan het pack van de PSP.

Dat is opmerkelijk, aangezien Sony zelf ook veel verstand heeft van (goede) batterijen te fabriceren. Binnenkort meer hierover.

Bron: Gamerzheaven.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135919 op 16-03-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

:O Wat een onzin verhaal.... Ik begrijp niet dat de schrijver van dat onzin artikel eerst even zelf research gaat ondernemen. Zo zou die er namelijk achter komen dat Siemens geen batterijen maakt, maar gewoon worden ingekocht bij EDC.

Weer een myth ontkracht. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
superjohn schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:58:
[...]

Klopt, maar ik ben niet geinteresseerd in films, het gaat me om de games en die zijn wel regiovrij.
Bovendien, als ik wellicht toch een film wil hebben, dan bestel ik die toch gewoon in de US. Den heb je hem ook nog eerder als in Europa.
same here ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
nioz schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:37:
[...]

Ik heb bij Lik-sang nog nooit duanerechten etc hoeven betalen als het spellen betrof en de meeste (alle?) PSP games zijn "Free Shipping" en dan heb je hem normaal gesproken na 5-7dagen binnen.
Dus zo erg is het zeker niet met verzendkosten :)
shit das waar ook ja.... was k ff vergeten :)

Excusez-moi, dubbelpost was er ff niet bij |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Gaargod op 16-03-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:00
Hey als we zo door gaan hebben we rond 24 maart: Het Playstation Portable topic Deel 4 :+

Ik kan trouwens ik niet wachten tot ik mijn PSP binnen heb en het apparaat zelf te ervaren :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn PSP is ook onderweg ik kan niet w88 tot ik em in ontvangst mag nemen van de postbode :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
greenlizzard schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:35:
Hey als we zo door gaan hebben we rond 24 maart: Het Playstation Portable topic Deel 4 :+

Ik kan trouwens ik niet wachten tot ik mijn PSP binnen heb en het apparaat zelf te ervaren :9 .
Denk dat we al voor de 24ste aan de 4de topic toe zijn.
Zijn er trouwens vrijwilligers die de first post nog willen beheren voor de volgende topic? Ik heb nu tijdelijk niet zoveel zin in. Ik verander de kleur wel van al die FP plaatjes en host ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 05-04 18:59
Wipeout Pure hoe zit het daarmee? Ik lees overla dat hij nog moet uitkomen 24 maart ofzo. Maar op Ebay worden er al diverse te koop aangeboden zag ik gister. Oplichting of is hij toch uit?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

hoeveel en waar hebben jullie de psp gekocht of zijn van plan te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

H2opoloër schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:47:
hoeveel en waar hebben jullie de psp gekocht of zijn van plan te kopen?
bij de banketbakker

lol, lees jij het topic even door

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Alpha-sphere schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:18:
[...]
Denk dat we al voor de 24ste aan de 4de topic toe zijn.
Zijn er trouwens vrijwilligers die de first post nog willen beheren voor de volgende topic? Ik heb nu tijdelijk niet zoveel zin in. Ik verander de kleur wel van al die FP plaatjes en host ze wel.
Ik wil dit best doen, als ik dan ook de complete code van de startpost krijg... Welke kleur worden de FP plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Groen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59849

Hoe zit het met die umd schijfjes?
PSP is toch regiovrij? il hem namelijk een kennis uit de us laten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
voor games maakt het niet uit of jij een US, JPN of EU PSP hebt.... voor films uit VS wel, VS heeft andere regiocode dan EU. japanse kun je wel afspelen, japan heeft zelfde regiocode als EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks, en is er al iets over de prijzen van alleen een psp bekend?
Kan alleen beetje op internet met games enzo erbij maar gewoon zon standard pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
trancesetter schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:32:
[...]
Ik wil dit best doen, als ik dan ook de complete code van de startpost krijg... Welke kleur worden de FP plaatjes?
Sgoed :) Broncode komt eraan. Ik mail het wel naar je :) ga eerst de kleurtjes even veranderen.
EDIT: e-mail verstuurd :)
Groen it is :)

[ Voor 6% gewijzigd door Alpha-sphere op 16-03-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132357

ik kan ook niet wachten op mijn psp de nintendo ds is niks te vergeleken met de psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 132357 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:35:
ik kan ook niet wachten op mijn psp de nintendo ds is niks te vergeleken met de psp
lees nou is wat de mods posten ed, over dit soort reacties

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 16:41
Anoniem: 132357 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:35:
Namens allen (voor de 100000x) : Dit is geen PSP vs DS topic. En trouwens: De DS is heus zo slecht niet, ze vliegen niet voor niks als warme broodjes over de toonbank :)

edit

@ shameblaster. Je was me eerder voor ;)

[ Voor 27% gewijzigd door whiteclear op 16-03-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131788

Bad news:Europese gamers die op een PSP zitten te wachten, zullen nog wat langer geduld moeten hebben. De angstvallende stilte rond de PlayStation Portable beloofde niet veel goeds. Vandaag liet Sony eindelijk meer los: de PSP komt een paar maanden later aldus Georges Fornay hoofd van Sony Entertainment Europe.

De reden is simpel: Sony denkt niet aan de enorme vraag naar de PSP te kunnen voldoen en wil voorkomen dat potentiële klanten worden teleurgesteld vanwege een tekort aan PSP-consoles.

Die mededeling komt niet echt als een verrassing. Sinds de lancering in Japan is er al een tekort aan PSP's. Toen bekend werd dat Sony voor de introductie in de VS een miljoen exemplaren uittrok, hoef je geen raketgeleerde te zijn dat er dan voor Europa maar weinig PSP-consoles overblijven.

Toch is met de mededeling van Sony niet de grootste vraag beantwoord, namelijk wanneer komt de PSP dan wel? Eind mei, begin juli lijkt de meest optimistische gok
:( |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
juli/september werd toch gezegd in dat nieuwbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Typisch weer een 'We houden jullie lekker aan het lijntje' tactiek van Sony. Niks zeggen over een echte release date, zodat ze rond juni/juli weer kunnen zeggen dat het nog een paar maanden gaat duren dan... Zo proberen ze mensen af te houden van het kopen van b.v. een DS. Naja.. niks aan te doen, wachten maar weer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
El Gravedigger schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:23:
Naja.. niks aan te doen, wachten maar weer :z
importje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Alpha-sphere schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:24:
[...]

Sgoed :) Broncode komt eraan. Ik mail het wel naar je :) ga eerst de kleurtjes even veranderen.
EDIT: e-mail verstuurd :)
Mooi. Ik zal hem posten als er 1000 reacties zijn... En die zitten er snel aan. Zal morgen wel worden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62766

Het lastige is dat sommige mensen dit niet kunnen doen. Het zij door geen CC te hebben of gewoon een hekel hebben aan dingen die uit het buitenland komen (dit ivm garanties/pakketjes die niet aankomen).

Deze mensen zullen dus moeten wachten...en helaas is europa weer als laatste aan de beurt, maar je kan het zo zien: Wij krijgen waarschijnlijk een versie die minder bugs heeft dan de jappaners/amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 62766 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:00:
[...]

Het lastige is dat sommige mensen dit niet kunnen doen. Het zij door geen CC te hebben of gewoon een hekel hebben aan dingen die uit het buitenland komen (dit ivm garanties/pakketjes die niet aankomen).

Deze mensen zullen dus moeten wachten...en helaas is europa weer als laatste aan de beurt, maar je kan het zo zien: Wij krijgen waarschijnlijk een versie die minder bugs heeft dan de jappaners/amerikanen.
Je kunt of bij Kiddyl terecht of bij onze inkoopactie. ;) BIj laatstgenoemde moet je echter wat langer (~ 10 april) wachten, maar dat heeft z'n voordelen als EU garantie etc... bij Kiddyl daarentegen heb je voor praktisch 'tzelfde geld als je pakketje niet door de douane geschept wordt een PSP binnen 4-5 werkdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Laatst online: 08-04 19:55
Zouden er nu nog verschillen zitten tussen de JP en US release van de PSP?

En dan bedoel ik natuurlijk niet de verschillen in Value Pack o.i.d. maar echte hardware verschillen zoals ander TFT scherm etc.

Dan komt de vervolg vraag waar de keuze zou liggen als je een PSP zou importeren.

De JP of US versie.

De US versie heeft natuurlijk een engelse handleiding wat wel leuk is maar zouden er ook hardware verschillen zijn?

Jammer genoeg is de box-art van de JP games natuurlijk weer vele malen mooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
http://psp.ign.com/articles/596/596549p1.html
De Spiderman PSP review:
Presentation: 9
Graphics: 8,5
Sound: 9
Gameplay: 7,5
Lasting Appeal: 3
Overall: 7

Balen :( Het leek me wel een vette game en dat is het blijkbaar ook, maar ze waren er in een 'battery charge' doorheen, dus ik gok dat ze er zo'n 5 a 6 uurtjes over hebben gedaan om hem uit te spelen. Beetje kort om iets van 40euro voor te betalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

trancesetter schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:53:
[...]

Mooi. Ik zal hem posten als er 1000 reacties zijn... En die zitten er snel aan. Zal morgen wel worden ofzo...
Vergeet ook niet even het officiele IRC kanaal te vermelden: irc.tweakers.net #PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Wat is overigens jullie baanrecord bij de eerste baan in Ridge Racers? :)

Mijne is 1.06.200 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Lekker duidelijk hoe je dat bedoelt.
World Mode -> eerste baan, default auto etc?
Of time attack, auto naar keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

matthijst schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:23:
Lekker duidelijk hoe je dat bedoelt.
World Mode -> eerste baan, default auto etc?
Of time attack, auto naar keuze?
Excuse me, idd een beetje vreemd gezegd. Time attack dus, en dan de allereerste baan, ik weet niet precies hoe die heet, en ik kan nu ff niet m'n PSP aanzetten want ik zit in m'n klaslokaal :p En een auto naar keuze idd, ik heb hem gereden met de eerste class 2 auto, die blauwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-04 21:09

BreeeZe

Devt

Er zijn al een aantal amerikaanse titels uit, heb net bij dvdboxoffice.com: wipeout pure, nfsu rivals, en nba besteld, staat dat ze ze sinds 16-03 hebben :)
Free shipping en +/- 33 euro per game :9
(prijzen zijn in canadian dollars namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

BreeeZe schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:16:
Er zijn al een aantal amerikaanse titels uit, heb net bij dvdboxoffice.com: wipeout pure, nfsu rivals, en nba besteld, staat dat ze ze sinds 16-03 hebben :)
Free shipping en +/- 33 euro per game :9
(prijzen zijn in canadian dollars namelijk)
Laat even weten wanneer je ze hebt! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-04 21:09

BreeeZe

Devt

Bob Popcorn schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:20:
[...]

Laat even weten wanneer je ze hebt! :o
Uiteraard... :z :z

Vanwaar eigenlijk dat gaap smilie ? stiekeme editert

[ Voor 6% gewijzigd door BreeeZe op 17-03-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7084

best goede deal, 33euro voor een game incl shipping.
Ik denk dat ik untold legends & wipeout pure ga bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar zijn er nu al definitieve prijzen bekend voor PSP in us?
Wou graag weten wat standard pack dan kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 59849 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:06:
Maar zijn er nu al definitieve prijzen bekend voor PSP in us?
Wou graag weten wat standard pack dan kost.
Die komt daar niet. Alleen Value-pack. ¤249,-

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bob Popcorn schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:07:
[...]

Excuse me, idd een beetje vreemd gezegd. Time attack dus, en dan de allereerste baan, ik weet niet precies hoe die heet, en ik kan nu ff niet m'n PSP aanzetten want ik zit in m'n klaslokaal :p En een auto naar keuze idd, ik heb hem gereden met de eerste class 2 auto, die blauwe :)
1.02.563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
trancesetter schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:53:Mooi. Ik zal hem posten als er 1000 reacties zijn... En die zitten er snel aan. Zal morgen wel worden ofzo...
Een nieuw topic mag al worden aangemaakt als er 950 posts geplaatst zijn.

Vraagje: heeft een van jullie de RPG Tales of Eternia al gespeeld? Het spel werd twee weken terug gereleased in Japan. IGN.com heeft onlangs een hands-on gepubliceerd, met stevige kritiek, helaas. De personages zouden te wazig zijn en niet goed geanimeerd.
'To be fair, Tales of Eternia isn't the most advanced of PSP games out there.'
Terechte kritiek of gewoon gezeik?

[ Voor 10% gewijzigd door Parmenides op 17-03-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Parmenides schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:03:
[...]
Een nieuw topic mag al worden aangemaakt als er 950 posts geplaatst zijn.

[...]
Terechte kritiek of gewoon gezeik?
en die zijn we al voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:57
ik weet niet of ik zo'n vraag in dit topic mag stellen, maar ik heb nu al een aantal keren met een DS gespeeld, en ik vind hem best leuk, vooral alle minigames bij Mario 64.

Toch wil ik ook graag een PSP en ik kan hier niet tussen kiezen, kunnen jullie me vertellen wat nou echt een GOEDE reden is om de PSP te bestellen en niet de DS (ik heb beide topic's hier op GoT al doorgelezen..) de prijs maakt niks uit, en een MP3 speler heb ik al. Als ik een PSP koop is het een US dus films is ook niet echt een goede overtuiging.

Als dit niet gevraagd mag worden edit ik mijn post nog wel ff :)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
1.01.765

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 17-03-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
En bij precies 1000 postst is er een nieuw topic!

Het Playstation Portable topic Deel 4

/edit Grove Fout ( deel 3 8)7 )

[ Voor 11% gewijzigd door TranceSetter op 17-03-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

Geckoo

Good news, everyone!

moet dat dan niet deel 4 zijn :+ :P

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.