*
*

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zou het doen!
btw, zijn supervriend had ze pas 1 week. Natuurlijk heeft hij ook alle spellen gespeeld, etc.rammes schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:07:
ventje [afbeelding]
anyway. had jij wel een psp dan?
Verwijderd
Feiten graag. Nintendo heeft NOOIT gezegd dat de Nintendo DS de opvolger zou zijn van de Gameboy (Advance) serie. De DS neemt een eigen zelfstandige plaats in en komt dus nergens voor iets in de plaats. Lees het persbericht maar eens. Je zet jezelf op deze manier voor schut.
Ik zou het doen!
Verwijderd
Staat ook nog niet op gamespot ofzo dus voorlopig kun je dat als "niet waar" beschouwen.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:21:
Ik kwam toevallig dit tegen:
Splinter Cell (PSP)
[afbeelding]
Ik had nog geen aankondiging gelezen van een PSP versie van Splinter Cell![]()
Hier vond ik hem: Hier
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Cool!Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:21:
Ik kwam toevallig dit tegen:
Splinter Cell (PSP)
[afbeelding]
Ik had nog geen aankondiging gelezen van een PSP versie van Splinter Cell![]()
Hier vond ik hem: Hier
Verwijderd
inderdaad, ik snap nu echt niet meer voor welke markt nintendo nou de ds heeft gemaakt:Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:12:
De DS is dood omdat Nintendo Fans de Gameboy Advance 2 gaan kopen, en niet die DS, Behalve Nintendo Fans is er amper een maarkt voor een DS.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Alpha-sphere op 02-03-2005 20:35 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Maar voor wie is de PSP dan gemaakt?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:34:
[...]
inderdaad, ik snap nu echt niet meer voor welke markt nintendo nou de ds heeft gemaakt:
A voor mensen die een pda zoeken maar die mensen gaan echt geen DS kopen.
B voor de jeugd en jong volwassenen maar die gaan nu eerst zoiezo de kat uit de boom kijken of em niet kopen omdat de GBA2 eraan komt (zoals ik)![]()
conclusie nintendo heeft zich behoorlijk in de vingers gesneden en ik hoop voor ze dat ze dat goed kunnen maken (mischien met de GBA2 dus...)
1 ding is zeker, ik zou me ook errrg genaaid voelen als ik nu de Ds zou hebben.
Verwijderd
Puur Mening...Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:37:
Ik krijg straks van een mailtje van een vriend van me met zijn meningen over de DS en PSP die hij allebei sinds vorige week heeft (dus een handson-review van iemand die ze ook allebei echt heeft)..ik sprak hem wel al even kort over de telefoon en zijn voorkeur gaat toch echt uit naar de DS. Dit is absoluut NIET bedoeld als flame maar gewoon ter informatie van mensen die er over zitten te denken een PSP te kopen. Ik sprak hem dus even kort over de telefoon en het volgende kwam toen ondermeer aanbod:
a. de batterij tijd volgens hem toch echt niet meer dan 4 uur is.
b. de PSP veel fragiler aanvoelt dan de DS, en verwacht dat de knopjes het net als bij de PS2 controller na een jaar al niet meer goed contact maken of vastblijven zitten.
c. je toch geen films op UMD gaat kopen omdat je de meeste films toch op DVD koopt en je niet nog eens voor dezelfde film 20 dollar wilt gaan betalen.
d. Waarom zou je nog eens 40 dollar gaan betalen voor de PSP spel dat je toch al op de PS2 hebt? Want de meeste games op de PSP zijn toch uitbreiding op al bestaande PS2 games (denk GT4 bv).
e. de PSP zijn naam helemaal de eer aandoet: Playstation Portable. Er zit werkelijk niets vernieuwends in behalve wifi. Als je al een PS2 hebt is er dus geen enkele reden om voor $$$ games en films te kopen die je toch al hebt voor je PS2.
f. de DS daarentegen met z'n touchscreen wel echt vernieuwend werkt en echt goed werkt bij een flink aantal mini-games.
Maar een goed verslag van de DS en PSP krijg ik straks nog per e-mail en zal ik hier ook nog even posten.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:55 ]
Verwijderd
je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat is ook precies de reden waarom ik er nog niet uit ben want alle2 hebben ze heel veel te bieden (meer functies betekent niet perse meer te bieden by the wayVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:52:
Zozo, mijn 400e post alweer.
Tijd voor iets speciaals.
Om toch nog een woordje te weiden aan de psp vs ds discussie; namelijk dat deze nogal zinloos is. Het zijn allebei toffe apparaten en de keus hangt van veel te veel factoren af om de een simpelweg boven de ander te stellen. Voor mij wogen de video- en foto-viewer- en mp3-mogelijkheden van de psp zwaarder dan alle voordelen van de ds. Dat deze keuze voor een ander niet zo uit zal vallen dat is toch logisch? Het zou wat zijn als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden...
Welnu, aangezien ik gisteren m'n psp in ontvangst heb mogen nemen, waarvoor nogmaals '' Kiddyl, ben ik zo vrij geweest om een korte impressie te maken met de digicam...
Het gegeven dat ik met een hand de camera en met de ander de psp bedienen moet, zorgt voor een wat onrustig beeld; je bent gewaarschuwd!
Het filmpje laat onder meer mp3-, foto- en video-playback zien. Dit alles middels de usb-functie overgezet naar m'n nieuwe digitale schatje.
Oke genoeg gezeverd; shoot! (16mb XviD (mp3))
EDIT: mmm, er lijkt iets mis te zijn gegaan met het geluid. Noujah volgende keer beter![]()
.
Verwijderd
Zeer mooi filmpje vooral de video functie zag er heel relax uit ik werd helemaal gezogen in het schermpje van je PSP.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:52:
Oke genoeg gezeverd; shoot! (16mb XviD (mp3)).
Verwijderd
Probeer het eens met deze codec: XviD-1.0.3-20122004.exeVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:33:
Kloten, filmpje werkt niet bij mij
Zou em wel graag willen zien
Verwijderd
Je blijft maar constant doorprate over die consoles, lijkt net of je je eigen frustraties kwijt wil door het te vermelde op dit forum, daar hebben we echt geen behoefte aan, tenminste ik nieFaust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:37:
[...]
Maar voor wie is de PSP dan gemaakt?
De PlayStation generatie. Maar die zijn nu toch al oud? Nee hoor, die zullen nooit oud worden![]()
(btw ik ben 18)
[ Voor 19% gewijzigd door Aight! op 02-03-2005 22:48 ]
Mikal, een psp is toch onbetaalbaar?Aight! schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:48:
Hoeveel zijn de meeste nu kwijt voor Psp + 1 game?
Geimporteerd? Met alles erop en eraan dus?
Verwijderd
Inderdaad. Ik heb zeld een PSP: Value Pack + de game Ridge Racer gekocht by Kiddyl, en ben precies 325 euro kwijt. Maar dit is idd ook vaak genoeg in dit topic doorgelezen. Anders had Kiddyl om info gevraagd via mail ofzo...Aight! schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:48:
Hoeveel zijn de meeste nu kwijt voor Psp + 1 game?
Geimporteerd? Met alles erop en eraan dus?
Verwijderd
je hebt dus tegenover al je vrienden jezelf uitgelachen, zo te zien ben jij hier de enige forum-noob eikel (no offenseFaust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:43:
Hehe, sorry, ik nam het niet echt serieus allemaal. Was meer bedoeld om aan vrienden te laten zien, even de "forum n00bs" uitlachen en zoEn ik verveelde me natuurlijk.
Maarja, zit zelf al over de 200 posts, dus ik mag eigelijk niks zeggen![]()
Nouja, ik ga weer ontopic.
http://www.xs4all.nl/~bruyng/GoT/PSP_TheUN.avi <<<<<![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie montage, vermakelijk deuntje, vette vormgeving![]()
Thnx ervoor!!
Ik weet namelijk niet of het wel waard is om een PSP te importeren.trancesetter schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 23:21:
[...]
Inderdaad. Ik heb zeld een PSP: Value Pack + de game Ridge Racer gekocht by Kiddyl, en ben precies 325 euro kwijt. Maar dit is idd ook vaak genoeg in dit topic doorgelezen. Anders had Kiddyl om info gevraagd via mail ofzo...
[ Voor 10% gewijzigd door Aight! op 02-03-2005 23:52 ]
Verwijderd
In de VS komt geen kale versie uit, dus daar ga je, met je zekerheid.kan met zekerheid zeggen dat de us prijzen als volgt zijn (als hij daar uitkomt), kaal=200 dollar, valuepack=250 dollar
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Toch vreemd dat deze winkel hem dan toch te koop heeft...schnumi schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:27:
[...]
Staat ook nog niet op gamespot ofzo dus voorlopig kun je dat als "niet waar" beschouwen.
Nog steeds zo kinderachtig bezig ELiA?Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:43:
Hehe, sorry, ik nam het niet echt serieus allemaal. Was meer bedoeld om aan vrienden te laten zien, even de "forum n00bs" uitlachen en zo
Vrienden zitten niet op msnZeTt schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 01:05:
[...]
Nog steeds zo kinderachtig bezig ELiA?
Ik herkende je gedrag en moest weer denken aan dit topic:
[rml][ Processors] Console Processors vs Pc[/rml]
Probeer a.u.b. reacties met inhoud te geven, wanneer je alleen onzin te melden hebt doe je dit maar op msn tegen die "vrienden".
[ Voor 22% gewijzigd door Faust op 03-03-2005 01:13 ]
Verwijderd
Leuk filmpje, vondt het wel grappig dat je zo te zien zelf ook nog niet echt bekend bent met de menu structuur omdat je heen en weer gaat tussen de verschillende opties, of kwam dat omdat je met 1 hand bezig was!Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:52:
Kiddyl, ben ik zo vrij geweest om een korte impressie te maken met de digicam...
Het gegeven dat ik met een hand de camera en met de ander de psp bedienen moet, zorgt voor een wat onrustig beeld; je bent gewaarschuwd!
Het filmpje laat onder meer mp3-, foto- en video-playback zien. Dit alles middels de usb-functie overgezet naar m'n nieuwe digitale schatje.
Oke genoeg gezeverd; shoot! (16mb XviD (mp3))
EDIT: mmm, er lijkt iets mis te zijn gegaan met het geluid. Noujah volgende keer beter![]()
.
Gezien je debiele reactie's kan je inderdaad beter wachten tot er Nederlandse menu's beschikbaar zijn, anders snap je het misschien nietIk zou wachten op de us import, zo heeft de ntsc-ps2 van een vriend al de europese talen selecteerdbaar voor de menu's, en hij lijkt me goedkoper
Verwijderd
Tja goedkoper... we hebben die psp al maanden EERDERFaust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 01:09:
[...]
Vrienden zitten niet op msn![]()
btw, dat topic gaat weer open zodra er benchmarks met de cell vrijgegeven worden.
edit: $249 voor de PSP is geen 250 euro, maar 180 euro (afgerond). De value pack gaat in amerika op 24 maart 2005 zoveel kosten. Ik zou wachten op de us import, zo heeft de ntsc-ps2 van een vriend al de europese talen selecteerdbaar voor de menu's, en hij lijkt me goedkoper.
Dat komt omdat het nog geimporteerde PSP's zijn. Na 24 maart of wat het is zullen de prijzen een stuk dalen.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:32:
[...]
Tja goedkoper... we hebben die psp al maanden EERDER.... GElD is dan wel waard als je maanden eerder dan US/EU.....
![]()
NIET alle Sites verkopen voor $250 meestal hoger......
Verwijderd
Als je die kinkerziekjes niet wilt... dan ga je maar wachten... en als je nu eentje hebt.. en later wil je NOG een verbetere versie hebben.. dan koop je toch nog een...Faust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:54:
[...]
Dat komt omdat het nog geimporteerde PSP's zijn. Na 24 maart of wat het is zullen de prijzen een stuk dalen.
Het is heel erg cool om hem als eerste te hebben natuurlijk, dat ben ik met jullie eens.
Het eerste model heeft altijd kinderziektes, zie ook de PS2. SCPH-10000, iedere latere versie had een betere PSU (als je het zo mag noemen) en de dvd speler zat in de hardware, ipv op je memorycard. En er was geen ruimte voor een hdd oid.
De vele latere versies zijn dan weer ECHT verbeterd, zo hebben die een ingebouwde ir-ontvanger, en is de fan stukken stiller. Maar zulke veranderingen hoef je niet te evrwachten het 1e jaar.
Wel schijnt het, wat de PSP betreft, dat sony de square-toets heeft verbeterd, deze zou in sommige gevallen kunnen blijven hangen.
Van de andere kant, je hebt hem wel zeker 2 maanden eerder dan de rest van de wereld... je eigen wereldje, obvious![]()
Ik hoop dat tegen de US launch alle kinderziektes eruit zijn (voor zover die aanwezig waren) en dat ze er genoeg maken.
btw, 1 dollar = niet 1 euro
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 10:00 ]
Dat is wel cool.donleone83 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:01:
Een enorm voordeel van de Japanse import vs. de Amerikaanse import is dat Japan en Europa in dezelfde DVD regio code zitten, code 2. Amerika zit in code 1. Daar de PSP voor films niet regiocodevrij is (voor games gelukkig wel) betekent dit dat je films die je in NL koopt niet kan afspelen op je Amerikaanse PSP... Op de Japanse dus wel...
[ Voor 40% gewijzigd door TranceSetter op 03-03-2005 11:38 ]
Neen, Sony heeft alleen gezegd dat de keuze voor regiocodering bij de uitgever/ontwikkelaar zal blijven, maar deze zullen naar alle waarschijnlijkheid niet heel dom zijn en er gewoon voor kiezen om deze niet toe te passen.donleone83 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:58:
Dat zal zeker kunnen! Sony heeft meerdere malen aangekondigd dat de PSP voor games compleet regiocodevrij zal zijn, alleen voor films niet! Dit is dus geen probleem.
Ik zou het doen!
Dus het is niet 100% zeker of alle spellen het doen???prototype schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:01:
[...]
Neen, Sony heeft alleen gezegd dat de keuze voor regiocodering bij de uitgever/ontwikkelaar zal blijven, maar deze zullen naar alle waarschijnlijkheid niet heel dom zijn en er gewoon voor kiezen om deze niet toe te passen.
Pff, druktemaker, of niet?Faust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:06:
OMG
http://www.techjapan.com/...News&file=article&sid=740
dit ziet er niet al te rooskleurig uit! Zeg dat het niet waar is! Iemand, zeg het!!
(Ik wilde me mss ook een psp importeren aangezien ik binnenkort jarig ben)
PSN: Shiver23
Verwijderd
Dit icoontje (wereldbol met een '2') staat ook op de geimporteerde games hoor. Ik ga er voorlopig even vanuit dat dit inderdaad een regiocodering is en dat dit dezelfde is als in de EU.Faust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:25:
Ja, er was te lezen dat beiden regio 2 zijn, jap en eur dan. Maar ik was van plan een us te scoren, vandaar.
Er stond namco en 700kb op het plaatje, dus ik ging ervanuit dat het om een spel ging, maar het gaat dus om een film. Thnx.
Verwijderd
Het is ook de hoes van Ridge Racers, dat had je goed gezienFaust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:25:
Ja, er was te lezen dat beiden regio 2 zijn, jap en eur dan. Maar ik was van plan een us te scoren, vandaar.
Er stond namco en 700kb op het plaatje, dus ik ging ervanuit dat het om een spel ging, maar het gaat dus om een film. Thnx.
[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 03-03-2005 14:25 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
De Xbox slaat niet aan? Of de PS2 blijft in Japan een verkoophit?Arx schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:34:
Het is trouwens ook weer eens tijd voor een nieuwe Japanse Hardware Sale (tot 20 februari)
# PlayStation 2: 38,954 [Annual: 432,091]
# PlayStation Portable: 38,314 [Annual: 400,669]
# Nintendo DS: 22,363 [Annual: 328,042]
# Game Boy Advance SP: 10,849 [Annual: 148,726]
# GameCube: 3,256 [Annual: 55,428]
# Game Boy Advance: 399 [Annual: 4,421]
# Xbox: 295 [Annual: 3,595]
Trek je conclusies...
[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-03-2005 15:00 ]
Dat lijkt me wel een betrouwbare bronm-webbie schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:55:
Ik hoorde gisteren van iemand die bij de dixons werkt dat de EU PSP 30 juni gaat uit komen en de prijs 249,99 Euries zal zijn.
PSN: Shiver23
Als dat jouwn conclusies zijn....Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:00:
[...]
De Xbox slaat niet aan? Of de PS2 blijft in Japan een verkoophit?
Waar doel je op
Of wil je zeggen dat de PSP beter verkoopt dan de DS?
[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 03-03-2005 15:09 ]
ga anders ff in het DS topic vertellen hoe goed die DS wel is, en laat ons dan trug ff met rust ...Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:14:
[...]
Feiten graag. Nintendo heeft NOOIT gezegd dat de Nintendo DS de opvolger zou zijn van de Gameboy (Advance) serie. De DS neemt een eigen zelfstandige plaats in en komt dus nergens voor iets in de plaats. Lees het persbericht maar eens. Je zet jezelf op deze manier voor schut.
(bron: http://www.nintendo.com/n...ae-83d44a766931&page=home )
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat is wel bijzonder vreemd ... ik heb ook alles uitgespeeld, en heb ook alle autos (behalve de rallyX wagen ... wat een KUT spelletje is datVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:25:
Hmmm dat is raar. Zoals ik al zei heb ik alles uitgespeeld, dus zouden alle auto's zijn unlocked, maar ik xie nu dat een paar andere auto's in andere classes ook nie zijn unlocked. En voor de duidelijkheid: k heb echt alles uitgespeeld
Verwijderd
Verwijderd
De Teken van Regio 2Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:36:
Het viel me trouwens ook op dat op de doos van de PSP (valuepack in mijn geval) ook zo'n wereldbolletje met een 2 staat.
Wat zou dat te betekenen hebben? hetzelfde als op het hoesje van RR ?
Verwijderd
ja maar er zit toch geen regio code op de psp zelf ,of ben ik nou helemaal de kluts kwijt
Verwijderd
Uhh Umd Movies/Mp3.... daar zitten wel Regio...Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:45:
[...]
ja maar er zit toch geen regio code op de psp zelf ,of ben ik nou helemaal de kluts kwijt
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Beetje logisch er zijn meer 30+ die 200 euro te besteden hebben dan 10 jarige aan een handheld.Arx schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:34:
Het is trouwens ook weer eens tijd voor een nieuwe Japanse Hardware Sale (tot 20 februari)
# PlayStation 2: 38,954 [Annual: 432,091]
# PlayStation Portable: 38,314 [Annual: 400,669]
# Nintendo DS: 22,363 [Annual: 328,042]
# Game Boy Advance SP: 10,849 [Annual: 148,726]
# GameCube: 3,256 [Annual: 55,428]
# Game Boy Advance: 399 [Annual: 4,421]
# Xbox: 295 [Annual: 3,595]
Trek je conclusies...
Verwijderd
Mag ik even vragen waar je dit hebt gelezen? Geen enkele emu-site die ik ken bericht er namelijk overFaust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:16:
[...]
Ow, en goed nieuws, ik hoorde dat ze aan een ps1 emulator voor de psp aan het werken zijn, je spellen/iso's zet je dan op een memorystick die groot genoeg is, et voila! [...]
Verwijderd
Bij JurassicPunk is vast nog wel het een en ander te vinden. Het converteren met 3gp-convertor is werkelijk een eitje.trancesetter schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:37:
Ik ben op internet aan het zoeken naar trailers van films e.d. in 16:9 formaat. kan er alleen niet echt vinden met goede kwaliteit. Heeft iemand iets voor mij (sharktale, james bond, etc.)
dan kan ik eens proberen met dat omzetten van die trailers voordat ik de PSP daadwerkelijk op de deurmat heb liggen.
Nu heb ik er nog tijd voor... dan niet
Ik heb het programma gedownload, de tutorial gebruikt, en een trailer van the incredibles gedownload. Maar ik krijg steeds een error. bij welke trailer ik ok gebruik trouwens. ik kreeg ook geen beeld van authorizing quicktime...Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:45:
[...]
Bij JurassicPunk is vast nog wel het een en ander te vinden. Het converteren met 3gp-convertor is werkelijk een eitje.
Je psp kan trouwens zelf het beeld oprekken naar 16:9 met vervorming, of je kunt ervoor kiezen om hem ge-zoomd af te laten spelen. Dit laatste zorgt ervoor dat hij de breedte gelijksteld aan 16:9 en er dus boven en onder iets van het filmpje wegvalt.
Verwijderd
Mmm, inderdaad. Het lijkt erop dat de 3gconvertor geen .mov's pakt. Dan wordt het qua trailers wat lastig omdat zowat alle high-res versies ervan in quicktime formaat worden geleverd. Wat je nog even zou kunnen doen is een .avi (XviD) pakken als de WoW Intro en deze converteren (Deze gaat bij mij in ieder geval perfect). Dan weet je in ieder geval zeker dat je goed zit met je software.trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:38:
[...]
ik heb het programma gedownload, de tutorial gebruikt, en een trailer van the incredibles gedownload. Maar ik krijg steeds een error. bij welke trailer ik ok gebruik trouwens. ik kreeg ook geen beeld van authorizing quicktime...
Kan iemand me helpen? en heeft iemand al een geconverteerde trailer oid die niet groter is als 32 mb (bijgeleverde MemoryStick Duo). Alvast bedankt!
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Goeiemorgen zeg, wat een geblaat. Ik heb op de psp gespeeld en vind het niet zoveel toevoegen als jij het stelt., zo ook een aantal vrienden van me. dus daar gaat je "feit".Faust schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:16:
Dat gevoel is volgens mij wat de markt verlangt, en ik ook.
Er zijn personen die zeggen dat mooie, 3dimensionale en complexe games niet op een handheld thuishoren... bullshit!! Geef ze maar eens een psp en ze willen nooit meer terug.
[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 04-03-2005 02:15 ]
This space is occupied
Zeker van die Nintendo DS vriendjes van je? Gek genoeg heb ik met mn PSP een andere ervaring: stantaard reactie op Ridge Racer: "sjezus wat vet, da's toch niet normaal man", of woorden van die strekkingGoeiemorgen zeg, wat een geblaat. Ik heb op de psp gespeeld en vind het [graphics] niet zoveel toevoegen als jij het stelt., zo ook een aantal vrienden van me. dus daar gaat je "feit".
Klopt, maar als je kunt kiezen tussen hetzelfde spel maar dan met mooiere graphics kies je daar altijd voor, dus ook weer zo'n onzinargument. Tijden veranderen, in mijn herinnering waren The Last Ninja en Green Beret op de C64 ongenadig leuke en mooie spellen. Tegenwoordig zou ik het echter niet meer in mijn hoofd halen om zoiets langer dan een half uur te gaan spelen"Niet iedereen (sterker nog; weinig) mensen boeit het of een spel achterlijk mooi is, als de game goed speelt boeit het allemaal niet. graphics is vaak meer als de kers op het ijsje, het kan een heerlijke toevoeging zijn (zoals op de psp)
[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 04-03-2005 07:53 ]
Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Op www.divx.com kan je Hi-Res trailers downloaden, o.a. van Sharktale, zijn maar een paar trailers maar wel heele goeie kwaliteit, heb ik ook als showoff gebruikttrancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:38:
[...]
Ik heb het programma gedownload, de tutorial gebruikt, en een trailer van the incredibles gedownload. Maar ik krijg steeds een error. bij welke trailer ik ok gebruik trouwens. ik kreeg ook geen beeld van authorizing quicktime...
Kan iemand me helpen? en heeft iemand al een geconverteerde trailer oid die niet groter is als 32 mb (bijgeleverde MemoryStick Duo). Alvast bedankt!
Ben ik nou stom, of zie ik hier geen trailers opstaan. Als ik namelijk op Movies klik, dan krijg ik er 4 te zien, maar op welke ik ook klik, ik ga naar een betaalsite of de file is not foundBreeeZe schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:18:
[...]
Op www.divx.com kan je Hi-Res trailers downloaden, o.a. van Sharktale, zijn maar een paar trailers maar wel heele goeie kwaliteit, heb ik ook als showoff gebruikt
Life is simple, make choices, don't look back...
http://www.divx.com/hd/trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:07:
[...]
Ben ik nou stom, of zie ik hier geen trailers opstaan. Als ik namelijk op Movies klik, dan krijg ik er 4 te zien, maar op welke ik ook klik, ik ga naar een betaalsite of de file is not found![]()
![]()
Kan iemand mij hiermee helpen. Want ik wil toch graag een goede kwaliteit trailer op mijn PSP kunnen laten zien...
[ Voor 14% gewijzigd door BreeeZe op 04-03-2005 11:23 ]
Ik heb de laatste versie van apples site gedownload 6.5. nog iets.4nGeLuS schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:06:
Inderdaad. Ik had eerst ook iedere keer een error bij het converteren (van bijna elk formaat), maar toen kwam ik erachter dat ik zo stom was geweest om niet de laatste versie van Quicktime (en dan met name Quicktime Authoring) op de pc te zetten.
Dus probeer eerst ff Quictime te installen (en zorg ervoor dat je Quicktime Authoring mee installeert).
Verwijderd
En dan is het daarom een betere handheld? natuurlijk is het mooi, prachig zelf, maar die WOW! is na een uurtje spelen wel weg hoor.matthijst schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 07:48:
[...]
Zeker van die Nintendo DS vriendjes van je? Gek genoeg heb ik met mn PSP een andere ervaring: stantaard reactie op Ridge Racer: "sjezus wat vet, da's toch niet normaal man", of woorden van die strekking
Touchscreen word op een innovatieve manier in de gameplay verwerkt.Smaken verschillen, maar het "Nintendo is vernieuwend en innovatief" deuntje wordt een beetje saai. Zeker als je bedenkt dat dat vernieuwende bestaat uit en touchscreen; zo'n zelfde ding wat al jaren en jaren op elke PDA te vinden is
de spellen die jij noemt zijn stuk voor stuk legendarisch (zowel speltechnisch als qua stijl en gameplay) en zijn totaal niet te vergelijken met enig ps2 of psp spel (op metal gear 3 na)Dat de PSP vooral PS2 ports heeft op het moment is waar, maar je wilt me toch hopelijk niet wijsmaken dat dat een probleem is voor een Nintendofan: Nintendo leeft al jaren op Mario, Zelda, Metroid en Yoshi. Weinig vernieuwends daar (op Mario 64, het mooiste spel ooit na dan).
Dank u voor deze foute aanname, ik ken ook zat mensen die psp halen, en "want dat vinden mijn vrienden ook moet je helemaal niet mee aankomen" want dat is simpelweg onzin.Dat je liever een DS hebt omdat je Nintendogames leuk vind lijkt mij uitleg genoeg, maar kom niet aan met onzinargumenten als "graphics zeggen niks, want dat vinden mijn vrienden ook",
En omdat de graphics mooi zijn is de psp een top handheld? nee daar zorgen de spellen als ridge racer voor. als dat spel minder mooi was had het spel echt niet ineens 20 punten minder gehad (zoals ik al zei: graphics is een leuke kers op het toetje dat wat kan toevoegen.)als ongeveer iedere reviewer nou juist stijl achteroverslaat van de graphics icm het mooie scherm op de PSP...
mp3 en video speelde ik allang op mijn GBA..Ook grappig: al de DS-mannetjes die liepen te zeiken op de PSP, dat ie mp3 en video ondersteunde...
omdat de DS een touchscreen heeft, is het een PDA?En wat doet Nintendo: die maakt van je spelcomputer een PDA![]()
lekker vernieuwend...
Als ik kon kiezen voor hetzelfde spel mooier wel ja (bijvoorbeeld metal gear of resident evil remake op de cube tegenover de psx tegenhangers) maar als die er niet waren had ik het geen probleem gevonden om de oude versie nu te spelen.Klopt, maar als je kunt kiezen tussen hetzelfde spel maar dan met mooiere graphics kies je daar altijd voor, dus ook weer zo'n onzinargument.
Mee eens.. tot een bepaalde grens. Ik vind vele NES games niet meer te spelen zo lelijk en achterhaald, dit komt simpelweg omdat de techniek nog zo jong was dat de gameplay nog niet goed uit verf kwam door de techniek die nog niet toerijkend was.Tijden veranderen, in mijn herinnering waren The Last Ninja en Green Beret op de C64 ongenadig leuke en mooie spellen. Tegenwoordig zou ik het echter niet meer in mijn hoofd halen om zoiets langer dan een half uur te gaan spelen"
Prescies en daarna is het spel nietmeer speelbaar? (nu GTA3 spelen kan niet meer?, is immers oud?)Graphics zijn leuk totdat er iets mooiers uitkomt,
Alto vriendjes? lol no thanks maar daar zit je echt fout.en dan kunnen jij en je alto-vriendjes denken dat jullie de uitzondering zijn die niet meedoen aan die hype,
Zoveel mensen hebben er geen X800 hoor (<5 %?), met een 9800pro kan je prima hetzelfde spelen en evenveel plezier hebben.maar een miljardenindustrie bewijst het tegendeel: of dacht je dat die ATI videokaarten van €500,- alleen maar werden verkocht omdat men Word zo lekker scherp wil kunnen lezen?
[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 04-03-2005 13:21 ]
This space is occupied
Het is helemaal geen VS. discussie, het is een discussie met verschillende meningen over verschillende dingen als graphics. zolang er beargumenteerd word is een discussie het doel van forum.BreeeZe schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:48:
Zucht..........
Waarom blijven mensen nou toch doorgaan met het vervuilen van dit topic door er een PSP vs DS topic van proberen te maken![]()
Er is meerdere malen door andere users en de mods aangegeven dat dat niet de bedoeling is
Is een topic doorlezen nou echt te veel moeite of vinden ze het nou gewoon leuk om proberen een flamewar uit te lokken
Er is een PSP topic en een DS topic, in het psp topic gaat het over de psp en in het ds topic over de ds, wil je discusseren over welke beter is, open lekker een DS vs PSP topic...
This space is occupied
Waarom draag je dan in je vorige post allerlei argumenten aan welke duidelijk moeten maken dat jij de DS beter vindt als de PSP, dat heet toch vergelijken, ook wel A versus B.TheEvilCuber schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:52:
[...]
Het is helemaal geen VS. discussie, het is een discussie met verschillende meningen over verschillende dingen als graphics. zolang er beargumenteerd word is een discussie het doel van forum.
Nee, omdat er geruchten gaan dat dit Nintendo dit zelf ook zo ziet. Persoonlijk lijkt mij het extreem dom om twee handhelds te releasen. Nintendo snijdt zich zo in de vingers.TheEvilCuber schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:19:
omdat de DS een touchscreen heeft, is het een PDA?
Probeer dit eens:trancesetter schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:17:
[...]
Ik heb de laatste versie van apples site gedownload 6.5. nog iets.
Geinstalleerd. nix gezien over authorizing spul. En die converter geeft nu aan dat het een unsupported codec is, en kan hem dus niet omzetteniemand een oplossing?
Nog een keer de setup van de converter draaien heeft ook geen zin gehad...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq