Het Playstation Portable topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.190 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:48

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:44:
ik heb toevallig deze week een complete 54mbps wireless netwerkset gekocht (voor 59 pleuro incl usb-dongle en pcmciakaart!!! ps probeer geen ruklame te maken of zo ;) ).
en ik zag dus toen ik thuis kwam toevallig dat ie wifi ondersteunt!! ik blij, kan ik strax dus m'n psp er meteen op aansluiten en via wifi spelen :)

dus wifi-buddies here i cooooooome :D
I hope so :D
Zijn tot nu toe Te weinig europese users online !

Wat voor merk & type kaart is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
heeft iemand misschien een direct link tot een NL webshop met de wireless PCI netwerkkaart die 100% zeker weten werkt voor mij? dan kan ik hem vast in mijn favorieten zetten zodat ik hem kan halen als ik mijn psp eind volgende maand met mn verjaardig mischien haal :)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:22:
heeft iemand misschien een direct link tot een NL webshop met de wireless PCI netwerkkaart die 100% zeker weten werkt voor mij? dan kan ik hem vast in mijn favorieten zetten zodat ik hem kan halen als ik mijn psp eind volgende maand met mn verjaardig mischien haal :)
Garanderen kan ik je niets.. helaas.
Wel heb ik een excel sheet samengesteld op basis van gegevens van deze chipset lijst en wat er hier gemeld wordt over wel en niet werken van bepaalde chipsets.
De Garantie geven dat de lijst klopt kan ik je dus niet 100%, dat zul je helaas zelf moeten testen.
Sheet kan je hier vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06
Ik heb gisteren mijn psp ook binnen gekregen en ik moet zeggen, het ziet er allemaal gelikt uit.
Thanks Kiddyl :Y)
Jammer genoeg heb ik een net een normale router gekocht en dan moet ik nog een losse wifi kaart kopen voor mijn pc. Dat wordt wat later, dus misschien tot laters online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Graag gedaan. Nu ook je spel ervaring delen :)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Damn.. ridge racers uitgespeeld, inclusief de Rally-X auto.. wat moet ik nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
BreeeZe schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:33:
Damn.. ridge racers uitgespeeld, inclusief de Rally-X auto.. wat moet ik nu :'(
Lap records verbeteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:07
Ik heb hier dit topic zo'n beetje doorgelezen, en ook andere maandbladen zoals de Power Unlimited e.d. Maar ik kan helaas nergens vinden wat de verwachte release-date is dan de PSP hier in Nederland. Weet iemand die, aangezien ik ook heel erg graag de PSP wil hebben, maar geen zin heb in een Japanse PSP met een Japanse handleiding e.d.

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Hmm, interessant gerucht gevonden, als dat waar is gaat er een wereld aan mogelijkheden open :9, we shall see ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

trancesetter schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:51:
Ik heb hier dit topic zo'n beetje doorgelezen, en ook andere maandbladen zoals de Power Unlimited e.d. Maar ik kan helaas nergens vinden wat de verwachte release-date is dan de PSP hier in Nederland. Weet iemand die, aangezien ik ook heel erg graag de PSP wil hebben, maar geen zin heb in een Japanse PSP met een Japanse handleiding e.d.

Alvast bedankt...
Die is nog niet officieel bekend gemaakt, www.play.com die list hem als 29-04 maar sony heeft nog niets bevestigd.
De japanse psp kan je gewoon op engels zetten, tevens staat er een link naar een engelse manual voor de psp in de startpost (toch niet alles doorgelezen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50gig? wowie!
dat betekent 2 gig voor mp3`s en de rest van de schijfruimte voor backup van games.

Maar serieus, hoe denken ze de prijs van 200-250 euro te kunnen hanteren met een schijf van 50 gig erin? Het zou natuurlijk erg mooi zijn, maar ik denk dat de prijs dan omhoog schiet naar 400+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dag iPod? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Niet verkeerd zo'n 50gig hd, maar ik denk dat ze zo zorgen dat veel mensen wachten tot die uit is, in plaats van de psp van nu te kopen. Goede zet zo'n hd, maar dat hadden ze dan eerder mogen doen.
(als het gerucht waar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:25
:o @wachten op die harddisk:

"A prototype of the new portable might be out by year-end, but mass production of the new device probably would not happen until next year"

Lekker wachten tot zomer 2006 dan 8)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:47
*Zucht*

Een afgevaardigde van Sony blijkt gezegd te hebben dat de PSP de iPod zou verslaan ALS Sony een 50GB HDD zou hebben ingebouwd.

Zo komen geruchten dus de wereld in. Lang leve de geruchten. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BeZaX op 27-02-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Dan koop ik dan toch gewoon een tweede PSP erbij? Heb echt geen zin om zolang te wachten daarop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

En in deze thread wordt weer gezegd dat volgens een bron binnen sony er een 5gb prototype is en dat gamespot de feiten niet juist heeft 8)7
Het blijft leuk die geruchten :P

Anyway, als het waar is zou ik wel een tweede kopen, het is en blijft namelijk een fantastisch apparaat, misschien zelfs wel 3 aangezien er misschien ook een witte gt4 editie komt :P :P

[ Voor 19% gewijzigd door BreeeZe op 27-02-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
BreeeZe schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:57:
[...]

Die is nog niet officieel bekend gemaakt, www.play.com die list hem als 29-04 maar sony heeft nog niets bevestigd.
De japanse psp kan je gewoon op engels zetten, tevens staat er een link naar een engelse manual voor de psp in de startpost (toch niet alles doorgelezen ;) )
Je kan die PSP wel op engels zetten. maar de spellen die dus in Japan gereleased worden, zijn wel allemaal Japans. Ik vind het toch echt wel 10x beter als deze gewoon engels zijn. En dus kan ik dan beter wachten op de Amerikaanse of zelfs Europese Release. Aangezien ik van dat Japanse gebrabbel niets snap.

Ik ga er echt wel zeker een halen, en hoop echt dat dat bericht over dat NEDgame een lading met de amerikaanse release naar nederland zal halen waar is...

Maar we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat van Nedgame is wel waar, die gast zei een tijdje terug dat hij ze pas zou importeren uit de VS (vs. Japan), omdat de prijs dan schappelijk zou zijn (€300,-).... Vraag me af wat het verschil is, aangezien je hem voor dat geld ook uit Japan kunt laten komen. Ze zullen wel weinig contacten in Japan hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:40:
Dat van Nedgame is wel waar, die gast zei een tijdje terug dat hij ze pas zou importeren uit de VS (vs. Japan), omdat de prijs dan schappelijk zou zijn (€300,-).... Vraag me af wat het verschil is, aangezien je hem voor dat geld ook uit Japan kunt laten komen. Ze zullen wel weinig contacten in Japan hebben ofzo?
Je vergeet dat ze personeel in dienst hebben en 2 filialen. Dat kost ook allemaal geld ;) Daarom zal de winstmarge bij de winkel iets hoger moeten liggen dan bij menig webshop die dit niet heeft. Ik ben nog steeds in afwachting op play-asia/lik-sang om me uitsluitsel te geven over eventuele quantumkortingen, als deze niet dusdanig interessant zijn haal ik ook mijn unit bij de ned-game ook ivm garantie is dit veel gunstiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:28
Tsja bij lik-sang heb je hem nu al voor 215 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Wel niet vergeten dat er bij lik sang nog eens 25 euro verzendkosten gaan bijkomen + achteraf nog een 40 euro btw !

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat meer gehoord over die europeese release date ?
ik begin er toch aan te denken om em te bestellen bij kiddyl als het april of later word. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Er gaan geruchten rond dat het mid of eind april wordt, maar dat wist je vast al :)
Gewoon maar afwachten tot sony zelf er iets over zegt... Ik kon al niet meer wachten en heb een psp bij http://www.expansys.nl/product.asp?code=PSP bestelt vorige week; hij was vandaag binnen =) (werd verstuurd vanuit engeland, dus als het goed is komt er achteraf geen btw. etc meer overheen ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

nioz schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:39:
Er gaan geruchten rond dat het mid of eind april wordt, maar dat wist je vast al :)
Gewoon maar afwachten tot sony zelf er iets over zegt... Ik kon al niet meer wachten en heb een psp bij http://www.expansys.nl/product.asp?code=PSP bestelt vorige week; hij was vandaag binnen =) (werd verstuurd vanuit engeland, dus als het goed is komt er achteraf geen btw. etc meer overheen ^^ )
Dat is zeer gunstig!
Eens even kijken hoe mijn bankrekening ervoor staat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei zojuist m'n eerste PSP-titels binnen! De hoesjes van RidgeRacers, Lumines en Vampire Chronicles zien er in ieder geval strak uit...
Enkel balen dan de console er zelf nog niet bijgeleverd werd :D.

Wanneer ik het, met wat geluk, morgen allemaal in ontvangst heb mogen nemen dan plaats ik wel de nodige impressies met allerhande beeld / film-materiaal. :>

Voor diegene die geinteresseerd zijn; ik verwacht Armored Core: Formula Front ook zeer binnekort.

Kiddyl _/-\o_.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik ga lekker wachten op de europese release van de PSP. zal ergens laat in april worden, maar dan heb je dan ook wat. Waarschijnlijk zal hij hier 200 euro gaan kosten en die value pack dan 250 euro. Scheelt zich toch een hoop met als je hem nu zou kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
trancesetter schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:29:
Ik ga lekker wachten op de europese release van de PSP. zal ergens laat in april worden, maar dan heb je dan ook wat. Waarschijnlijk zal hij hier 200 euro gaan kosten en die value pack dan 250 euro. Scheelt zich toch een hoop met als je hem nu zou kopen!
Waarom heb je dan ook "wat"? Ik had het Value Pack plus een spel naar keuze voor €250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
CorteX schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:33:
[...]

Waarom heb je dan ook "wat"? Ik had het Value Pack plus een spel naar keuze voor €250.
Hoe heb je dat dan klaar gekregen? dan wil ik dat natuurlijk ook wel!
Als het geimporteerd is, dan heb je natuurlijk kans dat de douane geld aan je gaat vragen... Dus vertel me aub hoe je eraan gekomen bent!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de valuepack echt 250 gaan kosten ik hoorde geruchten van rond de 185 ofzo.
Afwachten maar tot sony weer iets van zich laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:39:
Zou de valuepack echt 250 gaan kosten ik hoorde geruchten van rond de 185 ofzo.
Afwachten maar tot sony weer iets van zich laat horen.
ik heb zelf ook een Psp geimporteerd en Nintendo Ds...
Als je kwa prijzen ga kijken van US en EU...
De Ds kost 150US dollor en dat gaat in Nederland ook 150 euro kosten
en andere consoles van Nintendo/Sony... is elke keer het zelfde met prijzen van EU/US

Importeren komt me wel voordeliger uit
Heb mijn Nintendo Ds wel duurder gekocht dan Nl launch prijs. 25 euro meer wegens door douane :|
maar heb wel maanden EERDER... en met de PSP HELEMAAL... niemand weet wanneer de PSP in nederland gaat komen... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:57:
[...]

Anyway, als het waar is zou ik wel een tweede kopen, het is en blijft namelijk een fantastisch apparaat, misschien zelfs wel 3 aangezien er misschien ook een witte gt4 editie komt :P :P
Is daar al wat meer over bekend? (over de witte versie)

Volg deze topics nu al een tijdje en kan ook haast niet wachten, maar het zou wel übergeil zijn als ik die witte versie zou kunnen bemachtigen. Of staat dat ook in de "bestellijst" van Kiddyl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:01:
[...]

Is daar al wat meer over bekend? (over de witte versie)

Volg deze topics nu al een tijdje en kan ook haast niet wachten, maar het zou wel übergeil zijn als ik die witte versie zou kunnen bemachtigen. Of staat dat ook in de "bestellijst" van Kiddyl?
De Witte Versie is alleen E3 versie... sony heeft nog niks gezegd wanneer die uitkomt...
Tot nu toe is alleen de Zwarte PSP te koop....
Dus Kiddyl verkoopt geen Witte PSP...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf ook een Psp geimporteerd en Nintendo Ds...
Als je kwa prijzen ga kijken van US en EU...
De Ds kost 150US dollor en dat gaat in Nederland ook 150 euro kosten
en andere consoles van Nintendo/Sony... is elke keer het zelfde met prijzen van EU/US
Ik blijf toch twijfelen vooral die energie besparende chip lijkt me wel interesant en die japanse taal van de spellen die je nu hebt lijkt me ook zeer vervelend of valt dat wel mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:06:
[...]

De Witte Versie is alleen E3 versie... sony heeft nog niks gezegd wanneer die uitkomt...
Tot nu toe is alleen de Zwarte PSP te koop....
Dus Kiddyl verkoopt geen Witte PSP...
Gezien de 'geruchten' die rond gaan dat de EU launch is verplaatst alleen al vanwege het feit dat er een tekort is aan normale (zwarte) PSP's lijkt het me dat ze voorlopig de witte E3 versie (dacht dat het een GT4 editie was? met GT logo erop in de hoek?) ook nog even niet gaan introduceren of kunnen produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:16:
[...]

Ik blijf toch twijfelen vooral die energie besparende chip lijkt me wel interesant en die japanse taal van de spellen die je nu hebt lijkt me ook zeer vervelend of valt dat wel mee ?
Ridge Racer heb ik zelf en die is 90% engels... je moet alleen ff wennen wat beetje is als je start drukt... maar 1 of 2 keer spelen weet je meteen alles van de menu...

En nog paar games Zoals: Lumines
hoef je geen japans kennis te hebben... is gewoon 90% engels _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De witte versie komt hier in Japan hoogstwaarschijnlijk tegelijk uit met de release van GT4. Wordt dan een combo pack. Ik koop hem dan zelf meteen :) Release van GT4 is ergens mei, maar kan altijd uitgesteld worden. Aan de ene kant door het spel of misschien zelfs wel door die witte PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:07:
De witte versie komt hier in Japan hoogstwaarschijnlijk tegelijk uit met de release van GT4. Wordt dan een combo pack. Ik koop hem dan zelf meteen :) Release van GT4 is ergens mei, maar kan altijd uitgesteld worden. Aan de ene kant door het spel of misschien zelfs wel door die witte PSP.
Weet iemand dan een datum voor de GT4 release voor de rest van de wereld, of een schatting,
als de "gewone" PSP pas in April uitkomt en die GT4 editie in Mei dan wacht ik wel een maandje langer, wacht nou toch al zo lang die paar dagen kan er ook nog wel bij! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
bij lik sang staat gt mobile gepland voor 29 april... de us versie dan wel te verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:28
Little Bear schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:27:
Wel niet vergeten dat er bij lik sang nog eens 25 euro verzendkosten gaan bijkomen + achteraf nog een 40 euro btw !
Geen BTW, want het wordt vanuit Lik-Sang Europe verstuurd. Verzendkosten waren volgens mij 25 dollar en al waren het euro's dan zit je nog onder de waarschijnlijke winkelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Tel er toch maar BTW bij. Heb 2 DS'en bij lik sang besteld, en beiden is dik btw over gekomen, ook al had ik ze wel degelijk bij liksang europe besteld. Met de PSP zal dat dus net hetzelfde zijn.

Bij games komt er bij liksang wel geen btw overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
volgens mij is het zo dat je geen btw betaald over 'free worldwide shipping' goederen, omdat die vanuit een 'lokale' (duitse voor ons) lik-sang verstuurd worden, de psp's komen nog steeds uit HK bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als je dat nou zeker zou weten zou ik een paar spellen pre-orderen bij Lik-Sang. Iemand enig idee hoe het nu precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat op de Lik-Sang Europe site:
  • Get your orders fast and reliable - all products in stock at our European location
  • Shipping partners such as UPS and DHL ensure speedy cost inexpensive delivery
  • You can pay once the parcel arrives at your doorstep using COD (Cash On Delivery)
  • Pay through your bank account (Direct Debit) or just deposit funds into our bank account
  • As usual, you can also pay safely by Credit Card, PayPal and other common options
  • All orders shipped within the European Union, no extra duties and taxes or hidden costs
  • Companies are supplied free of tax (a valid EU VAT number is required)
  • Customers from non-EU countries are buying tax free (both private and companies)
  • Top-notch Guarantee for all equipment sold. No hassle and stress free. Period.
  • Limited-time 100% money-back guarantee - in case you don't like the products you purchased
Doe er je voordeel mee, of kijk zelf even op Lik Sang Europe ;) er staat ook info over het verschepen en betalingsmethodes!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Bij liksang betaal je geen verzendkosten en btw op games.

Ik heb al een 9 games voor de DS besteld. Bestellingen altijd correct en snel afgehandelt.

Vroegste dat ik een game na bestelling heb binnen gekregen was 6 dagen, langste 12 dagen.

Goedkoop, nooit verzendkosten of btw moeten betalen.

Edit: voor PSP games geldt dit ook, heb er ondertussen 1 binnen, en 4 anderen in preorder staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Little Bear op 01-03-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Net 1 gepreordered (Wipeout Pure) en daar staat bij Country Of Origin: HK.
Bedoelen ze dan dat he spel op zich daar gefabriceerd is of dat mijn spel vanuit Hong Kong geshipped zal worden? Iemand enig idee, of wordt dit weer een gevalletje van 19% BTW :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
PSP's worden door Lik-Sang vanuit HK verstuurd en komt altijd invoer BTW overheen. Spellen zijn kleine pakketten, dus dat komt gewoon door de douane. Alle spellen die ik tot nu toe hebt verstuurd zijn ook zonder douane kosten aangekomen. Ik ben trouwens goedkoper en sneller dan Lik-Sang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

kiddyl schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:01:
PSP's worden door Lik-Sang vanuit HK verstuurd en komt altijd invoer BTW overheen. Spellen zijn kleine pakketten, dus dat komt gewoon door de douane. Alle spellen die ik tot nu toe hebt verstuurd zijn ook zonder douane kosten aangekomen. Ik ben trouwens goedkoper en sneller dan Lik-Sang ;)
Maar ben jij straks ook goedkoper en sneller met de amerikaanse games :? want dat is wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:01:
de game prijs van kiddyl en liksang is het zelfde.. maar de verzend snelheid is alsgoed is kiddyl sneller??dan liksang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn PSP 5 dagen na bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ik heb net even met kiddyl gesproken. Meteen maar een PSP: VP + Ridge Racers gekocht. Hopelijk heb ik hem over 5 dagen (maybe zaterdag al) :9~

Kan niet meer wachten!!! Zal dan ook meteen wat filmpjes maken met spel-actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:28:
ik heb net even met kiddyl gesproken. Meteen maar een PSP: VP + Ridge Racers gekocht. Hopelijk heb ik hem over 5 dagen (maybe zaterdag al) :9~

Kan niet meer wachten!!! Zal dan ook meteen wat filmpjes maken met spel-actie...
die heb jij zaterdag wel als Kiddyl hem vandaag of morgen verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Spellen duren 3 dagen. PSP is 4 a 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

trancesetter schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:28:

Grappig, op de vorige pagina's wilde je toch wachten op de amerikaanse of europese release :P
Feli dude, hier krijg je geen spijt van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
Wat moet ik doen om er via kiddyl eentje te bemachtigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zal dan ook meteen wat filmpjes maken met spel-actie
Bespaar je de moeite, want:

a. 3/4 hier heeft een PSP via kiddyl
b. mensen kunnen http://psp.ign.com/ vast ook wel vinden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 01-03-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mij mailen. Staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin toch steeds minder geduld te krijgen als ik hoor dat zo veel mensen em importeren

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:05:
Begin toch steeds minder geduld te krijgen als ik hoor dat zo veel mensen em importeren
Als het zo door gaat hebben we geen EU launch meer nodig :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:48:
[...]

Als het zo door gaat hebben we geen EU launch meer nodig :P :P
Inderdaad.
Wel beetje lullig van sony eerst VS en dan pas EU :r . Weet iemand waarom ze eerst voor VS gekozen hebben en daarna EU ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
VS: in ieder geval een grote markt, allemaal Engels, geen geklooi met andere talen.
Gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
BreeeZe schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:49:
[...]

Grappig, op de vorige pagina's wilde je toch wachten op de amerikaanse of europese release :P
Feli dude, hier krijg je geen spijt van ;)
Klopt, kon niet wachten :D En aangezien niemand er spijt van heeft, of dat dingen Japans zijn die je nodig hebt ofzo... Heb natuurlijk eerst Kiddyl het hemd van zijn lijf gevraagd, om maar zeker te weten wat ik zou kopen (een PSP 8)7). Maargoed, ik heb hem besteld. het spel Ridge Racers erbij en die zal wel vrijdag binnen zijn. Maar ik hoop toch echt dat de PSP zaterdag komt...

[ Voor 27% gewijzigd door TranceSetter op 01-03-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws bericht op Gamespot over de US release, ze willen geen tekorten meer ten tijde van de release:

Sony targets a million PSPs for US launch

Unspoken addition to today's announcement is that PS2 shortages should be no more as of April.
In press release that spouted more numbers than a drunken Keno runner, Sony Computer Entertainment America tried to get a retail channel burned by holiday shortages of the new slimline PlayStation 2 back in its camp.

Calling the PSP figure "an upward revision in preparation for its North American launch on March 24," SCEA is now promising one million units of the new handheld will be available at launch. The console maker confirmed an "overall three million-unit worldwide shipment estimate by the close of its fiscal year ending March 31."

Jack Tretton, executive vice president, Sony Computer Entertainment America said in a statement, "we know that PSP has the potential to become the consumer 'must-have' product of 2005…Having one million units available on day one demonstrates our commitment to getting a PSP in the hands of as many consumers as possible right out of the gate."

Tretton confirmed the unit will still be available only as part of the single-SKU, $249.00 bundle PSP Value Pack, which includes: a 32 MB Memory Stick Duo; headphones; battery pack; AC adaptor; case; wrist strap; cleaning cloth; UMD sampler disc; and for the first one million units shipped, a UMD copy of Spider-Man 2 for an SRP of $249.99.

Sources close to Sony also said that, in addition to today's PSP announcement, the company was letting the retail community that the PlayStation 2 shortages would soon be a thing of the past. SCEA reps reportedly said that the company's efforts to restock the console-starved channel with new PS2s will be complete by April 1.

Erg stond ook nog een ander artikel over een populair spel : Ridge Racer goes gold for PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb even een vraagje over hoe de spellen verpakt zijn. Ik heb gisteren een psp + ridge racer gekocht bij kiddyl en mijn vraag is nu hoe ze zijn verpakt. Zitten ze gewoon in standaard maat DVD-hoesjes, of heeft sony een of ander raar formaat hoesje gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de hoesjes zijn ongeveer de helft van een normaal DVD hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:08:
Nee, de hoesjes zijn ongeveer de helft van een normaal DVD hoesje.
Qua hoogte zijn ze ongeveer hetzelfde, alleen qua breedte is ongeveer de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:16:
[...]

Qua hoogte zijn ze ongeveer hetzelfde, alleen qua breedte is ongeveer de helft.
Dat zullen wel hele rare hoge hoesjes worden ;)
Bedoel je niet andersom? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
kiddyl schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:04:
Mij mailen. Staat in mijn profiel.
Gedaan :D

[ Voor 183% gewijzigd door Basje|IA op 02-03-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:28:
[...]

Dat zullen wel hele rare hoge hoesjes worden ;)
Bedoel je niet andersom? :9
Ligt eraan hoe je het bekijkt :P

Het is niet echt de helft, meer 2/3 ofzo.
zelfde dikte, zelfde hoogte, ongeveer 2/3 van de breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Afbeeldingslocatie: http://www.gamemag.ru/pics/7811-umd_psp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Waarom niet gewoon een standaard aanhouden? Nu moet ik weer iets nieuws verzinnen in mijn DVD-rek, zodat ze toch allemaal netjes gelijk staan aan de voorkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat linkje naar gamespot: http://www.gamespot.com/news/2005/03/01/news_6119483.html

Staat dat er een nieuwe playmode in het spel zit, welke _niet_ in de japanse release zit. Naast de gebruikelijke tours: Basic, Pro, Ex is er een nieuwe tour bijgekomen genaamd "Max Tour". Ik ben persoonlijk erg benieuwd wat er allemaal nieuw bij is gekomen. Want het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat het een andere combinatie is van de huidige racetracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Stel dat het een compleet nieuwe mode is, met echt nieuwe opties erbij. Andere tracks etc. Dan wil ik nog weleens overwegen om de US versie dan ook maar te importeren. Maar ik denk dat ik dan ga wachten op de EU release, daar zal die nieuwe optie ook wel inzitten, kan me namelijk niet voorstellen dat ze die er dan weer uitslopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:53:
Ik heb even een vraagje over hoe de spellen verpakt zijn. Ik heb gisteren een psp + ridge racer gekocht bij kiddyl en mijn vraag is nu hoe ze zijn verpakt. Zitten ze gewoon in standaard maat DVD-hoesjes, of heeft sony een of ander raar formaat hoesje gepakt?
Kijk..net ff zelf gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.look2me.nl/userimages/54056_02032005111553.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.look2me.nl/userimages/54056_02032005111445.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Dankjewel. Dus ook de hoogte is niet gelijk... Vind ik wel jammer eigenlijk. Dan er maar iets op verzinnen... Een verhoging in m'n rek, waarop heel mooi PSP staat ofzo... Wordt er misschien een stikker bij de PSP geleverd? dan kan ik die er mooi voor gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn man ik ben gen%^#@d beetje...Ik heb spellen bestelt via play-asia en ik heb via western union geld overgemaakt naar hun. En hun hebben het ook opgehaald vorige week vrijdag. Maar zij zeggen weer van niet en ze bellen hun western union agent op en zeggen dat die MTCN nummer er niet tussen staat. Terwijl ik nog steeds zie dat het opgehaald is wat is dit voor naaierij sorry voor me taal gebruik. Ik heb western union hier gebeld en hun zeggen gewoon staat in systeem dat het opgehaald is. Ik vraag me af spellen ze met me ofzo maar het rare is ik heb 2 keer eerder dingen bestelt via hun en dat verliep zo goed echt kut...ik moet nu geloof ik een bewijs van ontvanging gaan vragen bij de western union agency hier waar ik woon :S maar dit is zwaar balen man ik weet niet of iemand ook zoiets heeft gehad ?? misschien iemand enig hulp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zo heej, ff een verhaal. Ik snap dat je het niet leuk vind, maar ga aub niet meteen 100x k*t roepen in een berichtje wat sowieso al chaotisch is, omdat jer bijna geen leestekens gebruikt. Laat staan dat je ook maar van de Enter-toets gehoord hebt...

Je had ook normaal je probleem kunnen uitleggen... :r Aan zo'n mensen stoor ik me echt... Sorry! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11
trancesetter schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:10:
[...]

Zo heej, ff een verhaal. Ik snap dat je het niet leuk vind, maar ga aub niet meteen 100x k*t roepen in een berichtje wat sowieso al chaotisch is, omdat jer bijna geen leestekens gebruikt. Laat staan dat je ook maar van de Enter-toets gehoord hebt...

Je had ook normaal je probleem kunnen uitleggen... :r Aan zo'n mensen stoor ik me echt... Sorry! :(
Mja het is hem ook niet echt kwalijk te nemen. Het is waarschijnlijk een snelle uiting van irritatie geweest. Wat ie bedoeld te zeggen komt over.

PS: Eindelijk nieuwe screens van de beat-em-up game Bleach. Bleach is een erg populaire animé in Japan, van de makers van Naruto. De game komt op 24 maart uit in japan.
Ik wil eigenlijk weleens ingame filmpjes van die game zien of het soepel draait.
Check deze link voor de nieuwe screens: http://media.psp.ign.com/media/714/714494/imgs_1.html

[ Voor 23% gewijzigd door greenlizzard op 02-03-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Tering, ik zag gisteren zo een playstation portable in futurezone rotterdam! Een beeld dat die heeft :*)

Alleen is dit nou puur een console handheld? Of zit er ook een soort van windows op, zodat er ook andere dingen gedaan mee kunnen worden?

Als ik er bijvoorbeeld ook mij kan internetten enzo, dan lijkt zo een dingetje mij wel wat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Zo ! Die nieuwe Bleach screenies zijn echt vet . Zeer netjes gedaan die cell-shading !
Komt gelijk uit op de datum dat me salaris wordt gestort : Yeah !
Ik ben fan van zowel de anime als manga dus dit is voor mij een must have .

Over cell shading gesproken , hopelijk komt er ook gauw een cel lshaded Naruto game zoals we die al gezien hebben op PS2 Met Narutiment hero en natuurlijk de uitstekende gekitou taisen series op de Gamecube :O !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
PacinoAllstars schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:53:
Tering, ik zag gisteren zo een playstation portable in futurezone rotterdam! Een beeld dat die heeft :*)

Alleen is dit nou puur een console handheld? Of zit er ook een soort van windows op, zodat er ook andere dingen gedaan mee kunnen worden?

Als ik er bijvoorbeeld ook mij kan internetten enzo, dan lijkt zo een dingetje mij wel wat :7
Het is gewoon een handheld console. En thank god dat er geen winblows op staat. Er is een gerucht dat er een update aan zit te komen waardoor je kan browsen over het internet maar verder nog niks over bekend.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mensen, maar het is gewoon niet leuk. Ik bedoel het wachten irriteert mij en die gasten antwoorden ook zo traag. En dan ook nog is zeggen dat ze het geld niet hebben opgehaald. Maar ja ik ga een bewijs van ontvanging ophalen bij western union. En die stuur ik op naar hun kunnen ze zien dat ik tenminste heb betaald en dat hun het dus toch degelijk hebben ontvangen.

Maar nogmaals sorry voor me ontbarsting van net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Modbreak:Blijf gewoon weg uit dit topic als je niks zinnigs te melden hebt :{

[ Voor 162% gewijzigd door Crash op 02-03-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En waar slaat dat weer op? :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online

Post dan niet, maar plaats een TR ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 02-03-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Als je doelt op het bericht dat de DS door nintendo als PDA wordt gepositioneerd en er een GBA2 komt, zou ik maar niet te hard schreeuwen. Dit is allemaal gebasseerd op geruchten en vage bronnen.

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 02-03-2005 19:02 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Elia als je niks boeiends te zeggen hebt, zeg dan niets. Je hebt in het NDS-thread ook al meerdere van die posts gemaakt en het slaat gewoon nergens op, misschien kan je beter op het spong.com forum gaan posten, die zitten op hetzelfde niveau.

Ik zie tales of eternia trouwens niet (meer) bij de US pre-order games staan op lik-sang, ik weet dat hij met een paar dagen in japan uitkomt, maar ik dacht dat ik hem ook al tussen de US games had zien staan, want daar zou hij toch ook met de launch uitkomen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35

Post dan niet ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 02-03-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Laten we wel ontopic blijven, dit is het PSP topic, niet het PSP vs DS topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Stukje over die windoos deed me ergens aan denken. Had het eerder deze week dat mijn PSP "gecrasht" is.

Zette hem op, deed iets later umd klepje open omdat ik niet wou dat het spel meteen opstartte. Niets meer. Beeld freezed en kon niets meer doen, zelfs niet uitzetten. Heb batterij er dan even uit moeten nemen, terug ingedaan, problemen opgelost.

Wel vreemd. Heb dit trouwens ook al met me DS gehad, maar dat was omdat er wat stof tussen de cartridge en het slot zat. Die kon ik nog wel gewoon afzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik bedoelde dat de GBA2 eraan komt, en dat we dadelijk alle nintendo fanboys over ons heenkrijgen met "de psp is nix, want de gameboy komt eraan", zoals ik dat ook gehoord heb nadat ik playstation1 gekocht had, en een playstation2. Alleen heette het toen resp. "Ultra64" en "Gamecube".
Inmiddels weten we wel beter, de PS is de console waar we allemaal van houden en veel plezier aan beleven, maar het is gewoon irritant om dat steeds te moeten horen.

De DS is dood omdat Nintendo Fans de Gameboy Advance 2 gaan kopen, en niet die DS, Behalve Nintendo Fans is er amper een maarkt voor een DS.

Het Bleach spel lijkt me ook ontzettend cool. Ik hoop dat er ook een 'gewone' PS2 versie komt, want ik heb nog geen PSP. En een Engelse vertaling zou ook wel leuk zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:59

RayNbow

Kirika <3

Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:12:
Inmiddels weten we wel beter, de PS is de console waar we allemaal van houden en veel plezier aan beleven, maar het is gewoon irritant om dat steeds te moeten horen.
* RayNbow houdt niet van de PlayStation, dus je bewering gaat niet op :P
Het Bleach spel lijkt me ook ontzettend cool. Ik hoop dat er ook een 'gewone' PS2 versie komt, want ik heb nog geen PSP. En een Engelse vertaling zou ook wel leuk zijn :P.
Waarom wil je een Engelse versie? Zo te zien is Bleach een vechtspel dat je zonder Japanse kennis kunt spelen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
RayNbow schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:40:
[...]

* RayNbow houdt niet van de PlayStation, dus je bewering gaat niet op :P

[...]

Waarom wil je een Engelse versie? Zo te zien is Bleach een vechtspel dat je zonder Japanse kennis kunt spelen.
Naruto Narultimate hero 2 is ook een vechtspel. Zo te zien kan je het zonder japanse kennis spelen, vooral de rpg mode... not. Vechtspel is niet alleen wat op knopjes rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:59

RayNbow

Kirika <3

Faust schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:46:
[...]

Naruto Narultimate hero 2 is ook een vechtspel. Zo te zien kan je het zonder japanse kennis spelen, vooral de rpg mode... not. Vechtspel is niet alleen wat op knopjes rammen.
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/921262.html

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten = evil. De inhoud overigens ook

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:58

rammes

koekebakker 1e klas

ik zie de toegevoegde waarde niet er van in cowboy, allemaal persoonlijke meningen. mensen die een psp willen kopen hebben hier al lang genoeg over nagedacht.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Interessant zeg, jammer alleen dat je al eerder bent gewezen op deze manier van 'discussieren'

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:58

rammes

koekebakker 1e klas

idd.. als het ook nog eens je eigen mening was. .. maar een mening van een ander posten. sad :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:50:
idd.. als het ook nog eens je eigen mening was. .. maar een mening van een ander posten. sad :(
Je weet niet waar je over praat ventje. Hij heeft zo'n beetje alle consoles die er maar geweest zijn en super veel games gespeeld en hij heeft geen specifieke voorkeur voor wat dan ook. Hij heeft de DS en PSP allebei in z'n bezit. Dus hij kan er echt wel wat over vertellen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 20:04 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.