Het Playstation Portable topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.186 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
BreeeZe schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:23:
(ziek zijn heeft zo zijn voordelen, lekker veel psp-en :D)
off-topic:
ja behalve als je over je nek gaat zodra je bewegende beelden op een schermpje ziet...... :r

EDIT: voor de duidelijkheid gaat deze off-topic opmerking over het ziek zijn, en dus niet over ghosting of iets dergelijks waar ik geen verstand van heb 8)7 .

[ Voor 33% gewijzigd door rvone op 23-02-2005 21:35 . Reden: ik wens niet in een discussie over ghosting betrokken te worden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Is deze al langsgeweest?

http://www.gamespot.com/l...ubmoid=&urdate=1111564800

Sit back and relax ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:18

rammes

koekebakker 1e klas

is al geweest maar zeker de moeite waard!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
4nGeLuS schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:37:
[...]

off-topic:
ja behalve als je over je nek gaat zodra je bewegende beelden op een schermpje ziet...... :r
Ik verkoop PSP's en ik test ze ook met spellen en filmpje die ik op memory stick heb zitten. En het probleem dat jij beschrijft ben ik nog geen een keer tegengekomen. Verder heb ik ook geen verschillende displays gezien. Ik kan ok de Japans talige boards ook geen berichten vinden omtrend dit 'probleem' van te trage reactie tijden van het scherm.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

BreeeZe

Devt

kiddyl schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:00:
[...]

Ik verkoop PSP's en ik test ze ook met spellen en filmpje die ik op memory stick heb zitten. En het probleem dat jij beschrijft ben ik nog geen een keer tegengekomen. Verder heb ik ook geen verschillende displays gezien. Ik kan ok de Japans talige boards ook geen berichten vinden omtrend dit 'probleem' van te trage reactie tijden van het scherm.
Volgens mij heb je de verkeerde ge-quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien bedoelt hij dat bijvoorbeeld de donkere/zwarte kleuren nogal 'ghosten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Nu online
BreeeZe schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:07:
[...]

Ik weet het wel zeker ;)

Komt waarschijnlijk ook omdat mijn eerdere post anders opgevat kan worden dan ik bedoelde...

[ Voor 21% gewijzigd door rvone op 23-02-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik werd een keer misselijk van een gamboy advance. dit is geen flame!

Ik probeerde tony hawk te doen, maar de zon scheen de kamer binnen (ik was bij een vriend, zelf heb ik alleen de echte gameboy. de grote, grijze, almachtige gameboy :P).
Ik draaide de gameboy, mijn hoofd, de gameboy, mijn nek, ik ging voorver zitten, ik draaide de gameboy.

Na 5 min, was ik misselijk. "No more schermpjes met slecht contrast for me" dacht ik.
De de enige echte gameboy heeft hier geen last van, omdat het scherm "wit" is als het uitstaat ipv zwart, denk ik.

Ik hoop dat de PSP wel in de zon te genieten is, en niet teveel refecteerd.

Weet iemand meer over dat laatste? bvd

• kiddyl
  • Niet online
BreeeZe schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:07:
[...]

Ik had jou moeten quoten :P

Maar ik heb dus nog geen enkel scherm gezien met ghosting.

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb weer een nieuw spel gekocht. Dit keer is het Need for Speed: Rivals. Ik denk dat ik een van de eerste ben die er buiten Japan over bericht :)

Eerst maar een paar foto's:

De box shot:

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/nfs_box_fr.jpg

Achterkant:

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/nfs_box_b.jpg

Binnenkant en UMD disc:

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/nfs_box_in.jpg

Ik heb nog niet veel tijd gehad om het te spelen. Menu's zijn net als Rigde Racers in het Japans, maar niet moeilijk te begrijpen als je een paar keer door heen bent gegaan. Ingame is alles in het Engels. Soundtrack is goed, graphics zijn iets minder denk ik dan Ridge Racers, maar misschien komt het omdat het donker is.

Ik was 'even' gewend aan de besturing van Ridge Racers en dan bak je er niks van in dit spel :p, maar het wend snel. Speelt goed en snelheid zit er goed in. Ook te veel opties in het spel die ik nog niet allemaal heb uitgeprobeerd. Als ik de moeite neem kan ik zelfs de menuopties vertalen, maar ik denk niet dat het echt nodig is. Dit spel kan ik denk ik aan iedereen aanraden die het een leuke serie vind (Need for Speed: Underground)

Vanavond ga ik meer spelen, maar nu kan ik niet spelen voor de hele dag.

Verwijderd

Weet niet meer wat hier al van voorbij is gekomen maar toch maar even gepost omdat de US prijs nu ook bekend is en een lijst met games.

Nadere informatie over de Amerikaanse lancering van PSP
Sony Computer Entertainment America heeft bevestigd dat de PSP op 24 maart in Noord-Amerika op de markt wordt uitgebracht. De aanbevolen prijs voor een Value Pack (pakket met een 32MB Memory Stick Duo, koptelefoons, batterijen, AC-adapter, beschermende tas, reinigingsdoekje en een UMD vol demo's) zal $249,99 (zo'n 190 Euro) gaan kosten. De eerste miljoen PSP Value Packs bevatten bovendien een smakelijk extraatje: een speciale UMD-release van Spider-Man 2 (de film, welteverstaan).

Bovendien zijn er maar liefst 24 games aangekondigd voor de lancering, namelijk (in alfabetische volgorde):

Ape Escape: On the Loose (SCEA)
ATV Offroad Fury: Blazin' Trails (SCEA)
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower (Capcom)
Dynasty Warriors (KOEI)
FIFA 2005 (EA)
Gretzky NHL (SCEA)
Lumines (Ubisoft)
Metal Gear Acid (Konami)
MLB (SCEA)
MVP Baseball (EA)
NBA (SCEA)
NBA Street Showdown (EA)
Need for Speed Rivals (EA)
NFL Street 2 Unleashed (EA)
Rengoku: Tower of Purgatory (Konami)
Ridge Racer (Namco)
Smartbomb (Eidos)
Spider-Man 2 (Activision)
Tiger Woods PGA TOUR (Electronic Arts)
Tony Hawk's Underground 2 Remix (Activision)
Twisted Metal: Head On (SCEA)
Untold Legends: Brotherhood of the Blade (Sony Online Entertainment)
WipEout Pure (SCEA)
World Tour Soccer (SCEA)

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Gisteren NFSU-Rivals & Armored core FF bestelt bij play-asia .
Ben echt benieuwt benieuwt naar underground :-) !
Heeft de PSP versie ook zo`n uitgebreide selectie soundtracks :9~ ????

Ik denk dat behalve deze twee games , ik maar begin met het pre-orderen van games die verkocht worden tijdens de USA Release .
Ik heb op meerdere sites gezien dat je die games voor de PSP al kan pre-orderen .
Voor games zoals " Metal gear solid acid " en " Untold Legends: Brotherhood of the Blade " heb je toch echt wel een 100 % engelse versie nodig wil je de verhaal lijn begrijpen .

• lithiumangel
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Heeft iemand hier nog ervaring met de volgende 2 PSP games ?

- Sangouku masou ( Geloof ik :? - Het is iig de PSP Dynasty warrior game )
- Darkstalkers

Zo ja , meningen over deze games ??

• kiddyl
  • Niet online
Ik verkoop PSP's hier en ook spellen. Zelf heb ik Dynasty Warriors en die vind ik ok. Veel grote gevechten en geschikt om 'even' te spelen. Graphics zijn niet super vergeleken met de PS2 versie, maar gezien het feit dat het een handheld is en er zoveel mannetjes verschijnen op het scherm is het wel ok.

Darkstalkers is ok. Zelf hou ik niet zo van het genre, maar het speelt wel ok. Ben je fan van beat 'm ups dan heb je weinig keus op dit moment. Laadtijden zijn wel iets langer dan bij andere spellen.

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Ik kwam nog een foutje tegen in Lumines. Als je halverwege een spel in "sleep mode" gaat en daarna weer verder gaat slaat die niet goed op. Je krijgt dan een melding waar je eerst op X en daarna op O moet drukken.

Jammer genoeg kwam ik hier te laat achter en heb ik men high score van 243.000 niet opgeslagen :'(

Gamer card

Verwijderd

Noener schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:31:
Ik kwam nog een foutje tegen in Lumines. Als je halverwege een spel in "sleep mode" gaat en daarna weer verder gaat slaat die niet goed op. Je krijgt dan een melding waar je eerst op X en daarna op O moet drukken.

Jammer genoeg kwam ik hier te laat achter en heb ik men high score van 243.000 niet opgeslagen :'(
Oei .. dat is wel erg vervelend ja

Weet er trouwens iemand of er een vertaling bestaat van de RR menu's ed. ?

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
CorteX schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:34:
Een vriend van mij beweert trouwens dat zijn PSP af en toe 4 lichtstanden heeft (in plaats van 3), iemand anders die dit is opgevallen?
Klopt, wanneer de PSP aan de stroomadapter is aangesloten, heeft hij een 4e, 'ultra bright' lichtstand.

• Noener

Noener

dusss...

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:36:
[...]

http://www.psp411.com/sho...u_Screens_Translated.html

Gamer card

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:36:
[...]

Hier is een volledige vertaling van alle menu's

http://db.gamefaqs.com/po...le/ridge_racers_trans.txt

Verwijderd

Super jongens ... hardstikke bedankt :)

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:28:
Weet niet meer wat hier al van voorbij is gekomen maar toch maar even gepost omdat de US prijs nu ook bekend is en een lijst met games.
Dit is al een tijdje bekend. Komt van een persbericht dat op 3 februari werd uitgegeven.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net effe Wipeout, NFS en GT Mobile in de preorder gezet!

Even iets anders. Was toch wel verbaasd hoe goed da werkt om films te kijken op je PSP. Nu kwam ik net op het gedacht dat zoon ding eigenlijk de perfecte movie player voor in je auto zou kunnen zijn. Enige wat nodig is is een goeie PSP holder die je een beetje fatsoenlijk in de auto kan vast maken.

Iemand al van dit soort dingen tegen gekomen?

Life is simple, make choices, don't look back...

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:06
Waar preorder je games?
Play.com?

Wil zelf Wipeout en NBA Street preorderen nl.

Haters everywhere but I don’t really care

• Little Bear
  • Niet online
Ik preorder ze bij liksang.com

Nooit problemen mee gehad, free shipping. Deze 3 games hebben in totaal 135 euro gekost en ze komen naar me toe met de post zodra ze uit zijn.

Life is simple, make choices, don't look back...

Verwijderd

Cyclonus: De aanbevolen prijs voor een Value Pack (pakket met een 32MB Memory Stick Duo, koptelefoons, batterijen, AC-adapter, beschermende tas, reinigingsdoekje en een UMD vol demo's
Ik kan er niet meer aan uit...dacht dat PSP MS Pro Duo nodig had... :?

• kiddyl
  • Niet online
Ben nu Need for Speed Underground: Rivals aan het spelen. Het aandeel Japans is veel groter dan in Rigde Racers bijvoorbeeld, maar als je alles uitprobeerd lukt het wel. Ik heb dan wel het voordeel dat ik veel kan lezen.

Maar dit spel gaat mij volgens mij meer boeien dan Ridge Racers. Nitro run is echt sensationeel. De snelheidsbeleving is echt super groot, maar maakt het wel weer moeilijk. Besturing is heel anders dan Ridge Racers, maar dat was wel te verwachten.

De graphics waren wat minder dacht ik dan Ridge Racers. Ridge Racers is mooi, maar dit doet er niet veel voor onder. De wagens lijken minder te zijn, dat wel, maar de tracks zijn mooi en omgeving ook.

Er zijn zoveel speelmodi dat ik nu nog steeds niet alles heb uitgeprobeerd. Ik zeg dat hij goed speelbaar is voor een Japans spel, maar dat je wel even alles moet uitproberen om te kijken wat alles is en dan is het geen probleem meer. Al kan een vertaling handig zijn.

Multi player kan ik niet uitproberen, maar het ondersteund Wifi en een speelmodus waarbij je tot 4 personen om de beurt gaat spelen. Zo had ik net mezelf met 7 seconden verslagen toen ik player2 was, maar dat is niet zo raar als ik alles voor het eerst speel :)

Verder is er ook een 'EA Games Pocket Trax" waarbij je PSP als jukebox dient en kun je de muziek tracks die bij het spel zitten afspelen zoals het een jukebox is compleet met graphics. Er staan heel veel tracks op de UMD en het geluid is erg goed.

Mijn conclusie luid nu dat het een prima spel is voor degenen die van racespellen houden en het biedt volgens mij meer dan Ridge Racers. Nu dit spelen totdat GT4 uitkomt :D

[ Voor 27% gewijzigd door kiddyl op 24-02-2005 13:59 ]

• Flatwhite
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:44:
[...]

Is ook zo, maar Memory Stick Pro Duo begint pas vanaf 256MB ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:44:
[...]

Duo of Pro Duo ....

damn dit is echt al 10.000 keer langs gekomen :O

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:00:
[...]

Duo of Pro Duo ....

damn dit is echt al 10.000 keer langs gekomen :O
Lijkt me daarom ook handig om bij in de FAQ te zetten in de TS mischien?

Duo is het formaat en pro of non-pro is de snelheid.
PSP slikt alleen DUO, pro of non-pro maakt niet uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Blaz0r op 24-02-2005 14:34 ]

• Noener

Noener

dusss...

kga volgende week ff Rivals bestellen bij Lik-Sang. Zal toch echt es een cursus japans moeten gaan volgen :)

Je wil vast wel een kleine vertaling geven van Rivals menu's kiddyl ;)

Gamer card

• Parmenides
Noener schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:37:
kga volgende week ff Rivals bestellen bij Lik-Sang. Zal toch echt es een cursus japans moeten gaan volgen :)

Je wil vast wel een kleine vertaling geven van Rivals menu's kiddyl ;)
Als je nou 4 weken wacht, heb je de Amerikaanse versie in huis.

• crackanimal
Parmenides schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:00:
[...]
Ik heb nu ook NFS:Rivals besteld in Japan. Vond het met ridge racers erg meevallen, erg veel in het engels en alles goed te vinden. Een eenvoudige uitleg van het menu en evt. wat vertalingen van pop-ups als je iets gewonnen hebt is inderdaad wel makkelijk....ach ja, als het nu echt te moeilijk is, volgende maand of over 2 mnden de engelse versie bestellen...

• Noener

Noener

dusss...

Parmenides schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:00:
[...]
Ik hoef niet echt de amerikaanse versie ervan. Het is net wat crackanimal zegt, een beetje de menu's vertaald en meer heb je niet nodig. Over 4 weken wil ik juist weer Dynasty Warriors en Metal Gear Ac!d, want die zijn gewoon niet te spelen in het japans.
Kan niet wachten tot de 24e, eindelijk gewoon engelse spellen die uitkomen. Nu maar wachten op de goeie engelse RPG's

Gamer card

• Polycom
  • Laatst online: 18:13

Polycom

Poes van goud

Of je wacht nog iets langer en je hebt de europeese psp, en als er dan iets mis mee is kan je hem altijd terug naar de winkel bregen + alles is engels.

T'is maar een tip éh.

• kiddyl
  • Niet online
Nog iets langer kan nu ineens juni of nog later worden. In Korea is ie nu uitgesteld tot juni/juli.

• crackanimal
Pu_Dy schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:38:
Of je wacht nog iets langer en je hebt de europeese psp, en als er dan iets mis mee is kan je hem altijd terug naar de winkel bregen + alles is engels.

T'is maar een tip éh.
je hebt wel gelijk hoor, maar de PSP is zo'n wannahave dat je er gewoon niet mee kan wachten....hetzelfe geldt voor spellen als NFS...zulke titels kun je niet laten liggen ;-)

Ik ben 22, maar ik rende als een klein kind naar de balie van een speelgoedwinkel, twee dagen voor de release datum van NFSU2 om mijn appart gelegde NFSU2 te kopen...'t was dat ik geen vrij van mn werk kon krijgen, anders had ik de rest van de dag zitten gamen...

ik kon dan ook niet meer wachten op de PSP, deze besteld en 3 dagen later in huis.

Wat garantie betreft: als er geen internationale garantie is, kan het net zo goed terug opgestuurd worden. Ben je alleen die PSP wat langer kwijt en de verzendkosten zijn wat hoger I guess....

Wat taal betreft: de PSP in japan is al volledig engels, geen probleem dus. En de spellen, zoals anderen ook al aanhalen, een spel als ridge racers is 100% speelbaar. In het begin een beetje kloten met uitvinden wat de menu's precies zijn, en misschien zo nodig een 'vertaling' van de belangrijkste delen. OK, volledig engels is handiger, maar voor sommigen hier is de drang om het spel te hebben groter, als nog een dikke maand te wachten tot de engelse versie besteld kan worden...

meer spellen als eerdergenoemde twee heb ik nog niet, ik probeer wel te wachten tot de engelse release is, maar NFS:R is toch echt een MUST HAVE voor mij...ik kan er niets aan doen :-)

• crackanimal
kiddyl schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:58:
Nog iets langer kan nu ineens juni of nog later worden. In Korea is ie nu uitgesteld tot juni/juli.
Hey Kiddyl,

just A question, maar ga je nog een uitgbreide review/hand-on schrijven over NFS:R ?ik kan verder nog niets vinden over NFSR, wat gebaseerd is op de japanse versie in het engels/nederlands geschreven. Nog geen échte screenshots gezien e.d. :)

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 15:40
Is het eigenlijk al bekend hoeveel BTW (invoer rechten etc.) je moet betalen als je de PSP besteld bij Lik-Sang?

• pikachu82
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-02-2005
whiteclear schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:21:
Is het eigenlijk al bekend hoeveel BTW (invoer rechten etc.) je moet betalen als je de PSP besteld bij Lik-Sang?
Je betaald over PSP + Game's + Verzendkosten in totaal 19% BTW.
Het totaal bedrag in $ deel je door 1,30 en heb je ongeveer het bedrag in €.
Nu kan je hier van 19% BTW bepalen.

Verwijderd

Wie heeft zijn PSP bij Kiddyl besteld ? Ik wou graag weten hoe lang het duurde ( uren,dagen ) dat je hem kreeg na de bestelling. Ik heb hem zondag besteld en ik hoop echt dat hij morgen komt of komt hij pas zaterdag of maandag ofzo ?>

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Woei, lik-sang heeft een nieuwe pricedrop!

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3587

PSP valuepack is dus 250 euro en standardpack 215. Nice!

Verwijderd

http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Aangezien dit meestal vrij betrouwbare page is denk ik dat degenen die wachten op een europeese release toch in deze richting zullen moeten denken....

Wederom met een smile op mijn gezicht en de psp dicht bij mn hart gepost _/-\o_

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:28:
http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Aangezien dit meestal vrij betrouwbare page is denk ik dat degenen die wachten op een europeese release toch in deze richting zullen moeten denken....

Wederom met een smile op mijn gezicht en de psp dicht bij mn hart gepost _/-\o_
Alleen lijkt mij dit:
our price: EUR 319.99 Delivered
Niet kloppen :?
Anders ben ik met m'n jap versie goedkoper uit geweest, niet dat dat erg is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ds gaat er 159.99 kosten, dis stel dat de psps ook daadwerkelijk 1 of 2 eurotientjes goedkoper word, dan ben ik idd ook nog goedkoper uit met mn import psp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

PSP Inkoopactie? ;)
Ik weet niet in hoeverre deze gast betrouwbaar is, maar als 't om een of andere reden faalt ben ik wel bereid om er een op te richten (mits medeorganisator gevonden kan worden met creditcard) met lik-sang als leverancier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:57:
de ds gaat er 159.99 kosten, dis stel dat de psps ook daadwerkelijk 1 of 2 eurotientjes goedkoper word, dan ben ik idd ook nog goedkoper uit met mn import psp :D
De DS gaat €149 kosten, niet €159,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

inkoop acties op dat spul vind ik sowieso onzin en rompslomp

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Net ff wat screenshots zitten kijken op de officiele site van NFSU:R. http://www.japan.ea.com/nfsrv/
Toch best wel veel japans opeens.

Afbeeldingslocatie: http://www.japan.ea.com/nfsrv/pocket/visual.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.japan.ea.com/nfsrv/pocket/performance.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.japan.ea.com/nfsrv/screenshot/6.jpg

Bestel hem wel gewoon en hoop maar op internet ergens wat vertalingen te vinden op een gegeven moment.

[ Voor 28% gewijzigd door Noener op 25-02-2005 11:21 ]

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

heb je geen ingame shots? die stils zijn altijd mooier dan de echte gameplay

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:10:
staan ook op de site die net genoemd is....beetje gokken met die japanse teksten en je komt bij de screenshots sectie :-)

ziet er erg gelikt uit :-)

heb NFS:R al besteld...maar lik-sang heeft ineens de tekst 'wordt verzonden binnen 24 uur' gewijzigd in'wordt verzonden binnen een week' :/ :/ Had de bestelling gisterenochtend gezet (bij hun is het dan al rond 17.00 ), op dit moment staat het nog steeds als 'preparing order' .... ben bang dat de levering n weekje later wordt :-(:-(
en dat terwijl ik Ridge Racers al uitgespeeld heb!!! (inclusief de rallyX wagen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:10:
ennuh...kan al een beetje japans!!! die tekst die in de onderste screenshot staat bij het driehoek-knopje, betekend: 'terug' . dit is ook zo bij RR :-) haha ik doe wel wat aan mn talen!! :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden had ik RR uitgespeeld (class 6 uitgespeeld zeg maar). Daarna krijg je zo`n credits filmpje te zien. In de laatste paar secondes van de credits zie je een stukje tekst in het japans waarin wordt verwezen naar 'select' en de 'start' knop. Enig idee waar die verwijzingen op slaan? want mijn gevoel zegt dat er iets speciaals te zien of te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

http://www.ntsc-uk.com/tech.php?tech=GuideToJapanese

Voor als je een beetje japans wil leren :)

Dat X-rally is dat een oude versie van Ridge Racers? Ken die geschiedenis niet zo van ridge racers. Op zich wel een melig spelletje. High score is ergens in de 75.000 en ben op dit moment men high score aan het verbreken met lumines :D Zit op 260.644 maar ben nog bezig :)

[ Voor 59% gewijzigd door Noener op 25-02-2005 13:32 ]

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:18:
Een paar dagen geleden had ik RR uitgespeeld (class 6 uitgespeeld zeg maar). Daarna krijg je zo`n credits filmpje te zien. In de laatste paar secondes van de credits zie je een stukje tekst in het japans waarin wordt verwezen naar 'select' en de 'start' knop. Enig idee waar die verwijzingen op slaan? want mijn gevoel zegt dat er iets speciaals te zien of te doen is.
calss 6 had ik 0,5 week geleden al :-) heb mn psp 2 weken nu. Special is nog wat moeilijker, ook minder leuk vind ik persoonlijk (van die nep-wagens waar ik de humor niet van inzie, na één potje spelen)....
had trouwens alles verkeer gespeeld: eerst de normal, dan pro, dan ex. Dus zeg maar van race 1 tot 39....terwijl je iedere keer norm-pro-ex moet doen. ergens halverwege pro kreeg ik ook dat filmpje te zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
Noener schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:29:
http://www.ntsc-uk.com/tech.php?tech=GuideToJapanese

Voor als je een beetje japans wil leren :)

Dat X-rally is dat een oude versie van Ridge Racers? Ken die geschiedenis niet zo van ridge racers. Op zich wel een melig spelletje. High score is ergens in de 75.000 en ben op dit moment men high score aan het verbreken met lumines :D Zit op 260.644 maar ben nog bezig :)
volgens mij 'waar het allemaal mee begon'. Als je daar meer als 50.000 punten in gehaald heb, krijg je vervolgens in RR in de special class, een grote lompe Rally-X wagen. niet echt handig though om mee te racen...

Lumines heb ik niet...moet wachten op NFS:R om weer goedte gamen ;-) Tot die tijd houdt ik me wel bezig met de single races, class 6....kun je ook moeilijkheid instellen in single race? want de moeilijkste (ex) van de world tours, beviel me het beste....dan moet je tenminste nog n beetje moeite doen ;-)

Of ik begin op de PX gewoon weer aan NFSU2, nog steeds niet uitgespeeld....kijken of ik die voor die tijd nog uit kan spelen...alleen zo moeilijk he, om die (werkend) mee naar t werk te nemen, de plee, de auto/bus/trein/whatever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

lachen.. er zitten dus meer psp'ers op de plee in hun eigen stank te gamen :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:46:
inkoop acties op dat spul vind ik sowieso onzin en rompslomp
Net als jouw opmerking ja :P, als je dan zonodig een dergelijke opmerking moet maken, voorzie het dan iig van een argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de USA versie van Ridge Racers pre/orderen voor een schappelijke prijs ? DVDboxoffice heeft em nog niet in de pre order staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik heb overigens net met een medewerker van de nedgame lopen praten, en volgens hem gaan ze op de release van de US PSP een load naar hun filialen in apeldoorn en enschede importeren en het tegen een schappelijke prijs aanbieden. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej prototype... ook enig idee of ze ook US rpg`s gaan importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:26:
lachen.. er zitten dus meer psp'ers op de plee in hun eigen stank te gamen :D
Er gaat niets boven op de plee, in je eigen stank, te sch**ten en en te gamen tegelijk :-)
Mn vriendin vraagt zich trouwens af waarom ik tegenwoordig zo lang op de wc zit.... :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

woei !
Net even online RR gespeeld via Xlink KAI, gaaf man :D :D
moest ff m'n asus wl100g kaart opzoeken, maar nu werkt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:11:
hej prototype... ook enig idee of ze ook US rpg`s gaan importeren?
Ja, dit had ik ook gevraagd, ze gaan ook US games importen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

@breeeze

via wifi dus? daar is nog niet zoveel bekent over.. vertel eens meer ? speel je dan moet iemand uit een channel? of hoe gaat dat?

[ Voor 5% gewijzigd door rammes op 25-02-2005 16:22 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:22:
@breeeze

via wifi dus? daar is nog niet zoveel bekent over.. vertel eens meer ? speel je dan moet iemand uit een channel? of hoe gaat dat?
staat allemaal op de site: http://www.teamxlink.co.uk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

klopt maar wat hands-on info in het topic zou niet verkeerd zijn ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Overigens, hoe worden invoer-/douanekosten berekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:22:
@breeeze

Ik heb een extra wifi kaartje in m'n laptop (asus wl100g) gestoken en deze in adhoc modus gezet, de interne wifi (intel 2100) van m'n laptop gebruik ik voor m'n normale netwerk, deze werkt ook overigens niet met kai.
Als je daarna een gamehost in RR kan je een adhoc verbinding van je laptop naar je psp maken zodat hij hem voortaan herkent.
Als je daarna kai opstart vind kai je psp ook, het was wel even klooien met de setting voordat het werkte, PAT moest namelijk uit in kai, en in de screenshot in de tutorial op het kai-forum stond dat aan.

Daarna ga je gewoon een beetje rondhangen in de psp arena, (veel japanners, das lastig chatten :P)
Zodra iemand meldt dat die een game host ga je in ridge racer opzoek naar een wireless battle, als het goed is vind hij hem dan en kan je joinen, auto kiezen en gaan :)

Alleen jammer dat de ping tijden met japan rond de 300ms liggen, geeft aardig wat lag.
Hopelijk komen er vanavond wat amerikanen of andere europeanen online, of 1 van de gotters natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

kijk dat is leuke info bedankt Breeze ga er dit weekend ook eens mee klooien :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:08:
kijk dat is leuke info bedankt Breeze ga er dit weekend ook eens mee klooien :)
Let wel goed op welk type wireless kaart je gebruikt, ik heb er 5 geprobeerd waarvan er maar 1 met kai werkt, de andere 4 kunnen wel verbinden met de psp maar hij wordt dan nog niet gezien in kai.
Schijnt dat je kaart promescues (sp?) mode moet ondersteunen, een lijst van compatible kaarten kun je op het kai forum vinden, als hij er niet tussen staat is het een kwestie van proberen :)

Bij mij was het zo:
e-tech usb - werkt niet
x-micro pci - werkt niet
edimax pci - werkt niet
intel 2100 minipci - werkt niet
asus wl100g pcmcia - werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik heb overigens net met een medewerker van de nedgame lopen praten, en volgens hem gaan ze op de release van de US PSP een load naar hun filialen in apeldoorn en enschede importeren en het tegen een schappelijke prijs aanbieden. Ik ben benieuwd
300 euro zei hij een week terug tegen mij in Apeldoorn, die eigenaar van die toko.

Over RR: ik speel nu ook zoals iemand eerder zei: alles op easy, dan pro en dan die laatste...
Wat ie het verschil tussen van links naar rechts alles afwerken of van boven naar beneden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

begrijp 1 ding ff niet breeze, jij speeld online alleen met een wifi kaartje en niet met een accesspoint?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Breeze, kan je als je KAI opstart al wel verbinden met die port 30000?
Ik krijg in het status scherm: public port, 30000.
Network reachable: not yet.

Moet dit wel kunnen zonder dat de PSP herkend wordt in KAI, dus als je de PSP nog helemaal uit hebt staan? En enig idee of dit van invloed kan zijn op het al dan niet vinden van de PSP door KAI?

Edit: en hoe redirect je die ports?
van 30000 -> 0 of van 30000 naar 30000?

Heb nu in xlink KAI Port op 30000 staan en Deep port op 0
Begrijp dat ik die 30000 moet forwarden?

[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 25-02-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:15:
begrijp 1 ding ff niet breeze, jij speeld online alleen met een wifi kaartje en niet met een accesspoint?
je hebt niet persee een accesspoint nodig, het gaat erom dat jouw pc een bridge wordt tussen het internet en je psp, kai is de bridge software.
Je psp denkt eigenlijk dat hij direct verbonden is met andere psp's in de omgeving vandaar dat het via adhoc modus gaat.
Maar in werkelijkheid vangt kai het verkeer af en stuurt dit via de centrale servers naar de andere clients.

Ik heb toevallig wel een access point staan, maar deze gebruik ik dan weer voor de internet verbinding met m'n laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

matthijst schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:19:
Breeze, kan je als je KAI opstart al wel verbinden met die port 30000?
Ik krijg in het status scherm: public port, 30000.
Network reachable: not yet.

Moet dit wel kunnen zonder dat de PSP herkend wordt in KAI, dus als je de PSP nog helemaal uit hebt staan? En enig idee of dit van invloed kan zijn op het al dan niet vinden van de PSP door KAI?
Bij mij vind Kai automatisch de juiste poorten, ik heb een upnp router, in kai heb ik de poorten allebei op 0 laten staan, dan zoekt hij ze automatisch op, als dat niet werkt moet je de poorten forwarden.

Dat kai je psp niet kan vinden heeft daar niets mee te maken, maar network reachable heb je wel nodig om te spelen omdat kai je verkeer door moet kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah, zal dat upnp ook eens aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

matthijst schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:24:
Ah, zal dat upnp ook eens aanzetten :)
Wat voor wireless kaart heb je trouwens?
vergeet ook niet eventuele firewall spul uit te zetten op de kaart om met je psp te verbinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb geen firewall, maar denk dat die wirelesskaart het sowieso niet doet: een SMC ding, compleet rotzooikaartje volgens mij....
Als die PSP in europa uit is zal ik wel efkes een goeie bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

belkin kaartje wil ook niet werken :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:49:
belkin kaartje wil ook niet werken :(
Jammer :(

Ik zag je net al in de arena hangen, kom anders zo daar even chatten, het kunnen nog settings zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ok ga even naar je opzoek...

fuck hij zegt nu psp connecten successfully :)

[ Voor 48% gewijzigd door rammes op 25-02-2005 19:02 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

rammes schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:59:
ok ga even naar je opzoek...

fuck hij zegt nu psp connecten successfully :)
Hopelijk gaat het bij meer gotters lukken \o/

offtopic:
Ik ben vanavond weer ok kai, moet nu weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
hm, ik weet nog niet zoveel van wifi, ik heb geen laptop, maar als ik gewoon een Wireless netwerk kaart haal PCI voor in de pc werkt dat ook gewoon, of heb ik perse ook een wireless router of modem nodig?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie woont er in Drenthe ? Kan ik mooi ff Wifi RR spelen tegen die gast... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:22:
hm, ik weet nog niet zoveel van wifi, ik heb geen laptop, maar als ik gewoon een Wireless netwerk kaart haal PCI voor in de pc werkt dat ook gewoon, of heb ik perse ook een wireless router of modem nodig?
Het kan met een wifi pci kaart zonder wifirouter/modem, alleen het probleem is dat er niet zoveel compatible zijn met kai, hopelijk wordt dit opgelost met een nieuwere kai versie.
De kaart moet namelijk een bepaalde modus ondersteunen, info daarover kan je in het psp gedeelte van het kai forum vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:48:
Ah, jij zit ook op GoT. Goed dat je hem hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hmmz. Iemand met een router die zn PSP online heeft gekregen? Zit met een paar dingen:

PC, kabel naar router: DHCP -> 192.168.1.13 / 255.255.255.0 / 192.168.1.1
PC, wireless, hard ip: 192.168.1.36 / 255.255.255.0 / leeg

Ik doe dan een ipconfig in DOS en de kabel geeft het ip weer, de wireless blijft op disconnected staan.

Start vervolgens de PSP op, met wireless aan. Er gebeurt nog niks.
Dan start ik RR en ga naar "host game"

[ Voor 38% gewijzigd door matthijst op 25-02-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

matthijst schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:58:
Hmmz. Iemand met een router die zn PSP online heeft gekregen? Zit met een paar dingen:

PC, kabel naar router: DHCP -> 192.168.1.13 / 255.255.255.0 / 192.168.1.1
PC, wireless, hard ip: 192.168.1.36 / 255.255.255.0 / 192.168.1.1

Ik doe dan een ipconfig in DOS en de kabel geeft het ip weer, de wireless blijft op disconnected staan.

Start vervolgens de PSP op, met wireless aan. Er gebeurt nog niks.
Dan start ik RR en ga naar "host game"
Ik zit ook achter een router.
Je moet je wireless kaart een vast ip geven op 10.0.0.1 ofzo als hij maar anders is als je andere range
zorg dat je de wireless settings in windows instelt en niet in de wireless software.
Stel de kaart in op adhoc (bij advanced settings)
Start RR en host een game, zoek dan met je wireless kaart naar een nieuw netwerk, als het goed is vind hij nu je psp en kan je connecten, hij zal de eerste keer toestemming vragen omdat het een onbeveiligd netwerk is.
start dan kai op en kijk bij kai diagnostics of hij je psp herkent (diag page2 in kai)
Zo ja, dan kan je op zoek gaan naar een gehoste game, of de game die je net opgestart hebt laten staan.

kom anders nu even naar de kai RR game arena, daar ben ik nu, kunnen we erover chatten :)

[ Voor 9% gewijzigd door BreeeZe op 25-02-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:48:
stad Groningen hier... :9

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat word moeilijk, ik woon onderin in Drenthe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 15:40
Ik vind persoonlijk XbConnect veel stabieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

whiteclear schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:34:
Ik vind persoonlijk XbConnect veel stabieler
Heb je er ook ervaring mee met de PSP :?

Persoonlijk kreeg ik het niet aan de gang, en er was niemand in de psp game room....

Hier staat trouwens een overzichts lijst van allerlei wlan kaarten en welk chipset ze gebruiken.
Volgens het kai forum werken de kaarten met een prism chipset sowieso, zelf heb ik een kaart met een broadcom chipset welke ook werkt.
Bij mycom hebben ze b.v. de SMC 2802W PCI-kaart, als iemand deze kaart heeft, kan diegene hem testen icm de psp ?

[ Voor 42% gewijzigd door BreeeZe op 26-02-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

krijg het nog niet goed werkend.. mijn psp is alleen te pingen als ik kies voor netwerk update (PSP) dan ziet kai hem ook...

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

rammes schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:31:
krijg het nog niet goed werkend.. mijn psp is alleen te pingen als ik kies voor netwerk update (PSP) dan ziet kai hem ook...
offtopic:
Kom even op de chat van kai in de RR game room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bij mycom hebben ze b.v. de SMC 2802W PCI-kaart, als iemand deze kaart heeft, kan diegene hem testen icm de psp ?
Die heb ik, werkt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Jammer dat het zo moeilijk aan de gang te krijgen is.. online is namelijk erg gaaf !
Er zijn 2 chipsets die werken, de broadcom en de Prism2/2.5/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

trouwens nog een tipje voor de psp bezitters, om hem goed en makkelijk schoon te maken zonder al te veel krasjes te maken, even om een brillendoekje vragen bij de locale opticien, ik kreeg er vandaag 3 gratis mee, en het werkt perfect :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb vandaag zo'n protection screen binnen gekregen,
Werkt aardif, denk dat ik die erop laat totdat Sony losse frontjes gaat verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toevallig deze week een complete 54mbps wireless netwerkset gekocht (voor 59 pleuro incl usb-dongle en pcmciakaart!!! ps probeer geen ruklame te maken of zo ;) ).
en ik zag dus toen ik thuis kwam toevallig dat ie wifi ondersteunt!! ik blij, kan ik strax dus m'n psp er meteen op aansluiten en via wifi spelen :)

dus wifi-buddies here i cooooooome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
dus wifi-buddies here i cooooooome
Lijkt me ietwat voorbarig ;)

Heb net overigens nog een Trust Speedshare getest, werkt ook niet...

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.