Het Playstation Portable topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:53:
[...]

hoeveel moest je in totaal paye?
300.50 heb ik mijn psp gekocht
Dat is met Douane Belasting etc....

maarja wel veel :|

Is wel Waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP gekoppeld aan muziekdienst
AMSTERDAM - Wat Apple kan met z'n iPod en iTunes, kan Sony met z'n PlayStation Portable en z'n muziekdienst Connect. Het spelletjesapparaat en de legale downloaddienst van de Japanse elektronicagigant gaan namelijk naadloos op elkaar aansluiten.

In Japan is de PSP al te koop.

Hoewel Sony de PSP in de eerste plaats beschouwt als een spelletjesapparaat, kan het hebbeding ook overweg met video en muziek. De elektronicareus heeft reeds software in ontwikkeling waarmee de speler gesynchroniseerd kan worden met en pc of Mac. Dat heeft een hoge functionaris van Sony verklaard tijdens het iHollywood Digital Living Room Forum in Californië.

De PSP is in december vorig jaar in Japan op de markt verschenen. Europa en de VS volgen dit voorjaar. Als de introductie volgens plan verloopt is het apparaat op 24 maart leverbaar.

edit: Bron vergeten: Telegraaf :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
volgens mij wordt de EU release datum 29-04-2005.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dan hebben ze een mooi cadeau voor Koninginnedag?

Dat de Telegraaf er naast zit met de datum dat weet iedereen wel, maar waar baseer je 29-04 op dan?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Shiver23 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 12:13:
Dan hebben ze een mooi cadeau voor Koninginnedag?

Dat de Telegraaf er naast zit met de datum dat weet iedereen wel, maar waar baseer je 29-04 op dan?
Dat is toch al eerder genoemd in dit topic? Zou er naast kunnen zitten hoor :)

Andere bron: www.play.com (niet dat die betrouwbaarder is dan de telegraaf >:) )

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:49
Welke screenprotector voor de PSP is beter? Die liquid crystal van Hori of die Ultra clear van Brando?

EDIT: ik heb wat reviewtjes gelezen en de Brando schijnt het beeld goed door te laten, maar spiegelt wel meer.

[ Voor 36% gewijzigd door greenlizzard op 09-03-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik lever nu screenprotectors van Gametech en die zijn heel goed. Die van Hori is verschikkelijk. De Gametech is los te halen en her te gebruiken.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13
kiddyl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:
Ik lever nu screenprotectors van Gametech en die zijn heel goed. Die van Hori is verschikkelijk. De Gametech is los te halen en her te gebruiken.
Ik heb deze screenprotector ook. Hij werkt goed als je doorhebt hoe je hem nu moet gebruiken. Steeds als ik dat ding schoonhad en droog probeerde te maken, dan zat er wel weer stof of iets dergelijks op. Ik heb hem dus gewoon schoongemaakt in water met wat afwasmiddel (anti-statisch) en deze nat op de PSP gelegd. Hem dan een beetje droogwrijven en een uur wachten. Hij heeft zich nu perfect aan het oppervlak gehecht, en er zit helemaal geen sotf of iets dergelijks meer onder. Het voordeel is ook dat als hij nat is, dat je hem dan nog goed over het scherm kan schuiven, zodat hij dan precies goed ligt. Dan kan niet als hij droog is, want dan zet hij zich meteen vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
kiddyl schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:10:
Wat vind jij dan zo verschrikkelijk aan die van Hori?
Ik heb namelijk een Hori protector (Ik koos voor Hori omdat die een goede naam hebben wat betreft accesoires etc voor consoles) en ben er eigenlijk heel erg tevreden over, is adhesive (dus zuigt zich gewoon vast) en ik zie geen verschil met of zonder screen protector qua beeldqualiteit. Er zat ook nog netjes een speciaal doekje bij om het beeldscherm stofvrij te kunnen krijgen voor het aanbrengen van de protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:40
trancesetter schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:33:

Ik heb deze screenprotector ook. Hij werkt goed als je doorhebt hoe je hem nu moet gebruiken. Steeds als ik dat ding schoonhad en droog probeerde te maken, dan zat er wel weer stof of iets dergelijks op. Ik heb hem dus gewoon schoongemaakt in water met wat afwasmiddel (anti-statisch) en deze nat op de PSP gelegd. Hem dan een beetje droogwrijven en een uur wachten. Hij heeft zich nu perfect aan het oppervlak gehecht, en er zit helemaal geen sotf of iets dergelijks meer onder. Het voordeel is ook dat als hij nat is, dat je hem dan nog goed over het scherm kan schuiven, zodat hij dan precies goed ligt. Dan kan niet als hij droog is, want dan zet hij zich meteen vast!
Is dat niet slecht voor het beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
whiteclear schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:21:
[...]

Is dat niet slecht voor het beeld?
Nee, het is namelijk gewoon plastic, en die kan tegen water. Je moet natuurlijk wel uitkijken dat het water niet ergens tussen gaat lopen. Want dan heb je natuurlijk wel een probleem. Ik kan je iig wel zeggen dat ik nu superhelder beeld heb. Geen verschil met geen screenprotector. En zo'n protector is toch altijd beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al voorbijgekomen, maarre bart smit heeft zijn datum verandert naar ''voorjaar'' :z

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je die sleepmode van psp uitschakelen??

want ik wil liever 1 tikje dat die meteen uitgaat... :P

is dat mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:48:
kan je die sleepmode van psp uitschakelen??

want ik wil liever 1 tikje dat die meteen uitgaat... :P

is dat mogelijk??
Je vergeet cker vaak dat als je je psp wil uitschakelen dat knopje langer moet vasthouden, heb ik ook heel vaak. Geef ik een tikje, gaat het beeldscherm uit en na 4 dagen merk je dat hij standby stond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

4 dagen zonder je psp te gebruiken???? :?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:10:
[...]

Je vergeet cker vaak dat als je je psp wil uitschakelen dat knopje langer moet vasthouden, heb ik ook heel vaak. Geef ik een tikje, gaat het beeldscherm uit en na 4 dagen merk je dat hij standby stond 8)7
Toch zou het fijn zijn als je die uit kunt zetten. Ik vind die Standby echt irri. Net of die 2 seconden het doen die de PSP er langer over doet om op te starten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:22:
[...]

Toch zou het fijn zijn als je die uit kunt zetten. Ik vind die Standby echt irri. Net of die 2 seconden het doen die de PSP er langer over doet om op te starten :s
nou dat niet. maar vind wel irritant dat ik elke keer langer moet drukken tot die uit is.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Zijn er ook mensen met de ultra clear screenprotector van Brando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen met een PSP, misschien een alternatief voor een screenprotector: Logitech cases the PSP
Logitech heeft wat speeltjes ontwikkelt voor de PSP check ook de foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Heb zo'n protector uit China, van Ebay:
Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/01/i/03/53/2c/a1_1_sbol.JPG

En zo'n case van Lik-Sang. Zelfde staat op marktplaats, maar die mist dat extra beschermflapje dat op je display terecht komt volgens de verkoper.
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-airo-case-black3.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
matthijst schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:48:
Heb zo'n protector uit China, van Ebay:
[afbeelding]

En zo'n case van Lik-Sang. Zelfde staat op marktplaats, maar die mist dat extra beschermflapje dat op je display terecht komt volgens de verkoper.
[afbeelding]
Zo'n case heb ik ook, bevalt opzich wel goed, maar als dat logitech ding klaar is ga ik die zeker ff checken, het lijkt me wel handig dat hij zo nauw om de psp sluit (scheelt ruimte etc en je hoeft hem er geloof ik niet per se uit te halen?) en voor games koop ik wel een apart doosje. (nu zitten ze gewoon in dat netje bij de psp in de case.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:32
Er zat toch een etui bij het pretpakket? Wat is daar mis mee?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

Bob Popcorn

Plop!

Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:16:
Er zat toch een etui bij het pretpakket? Wat is daar mis mee?
Daar kunnen geen games in. :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Heb geen pretpakket, want rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Goedkope UMD films zijn bij dvdboxoffice.com rond de 15 euro inc. verzendkosten. De duurdere zitten op 20 euro inc. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:52
Screenprotector kan je schoonmaken door met een transparant plakband(je) er op te plakken waar de stofjes opzitten, het werkt ongeveer hetzelfde als harsen.
De plakkant van screenprotector is minder plakkerig dan die van een plakband dus als je plakband erop legt, dan trekt het plakband het stof en dergelijke van de screenprotector af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien interessant voor de mensen die nog geen PSP hebben, om te weten dat er een inkoopactie is bij Inkoopacties.net :)

Zie: http://www.inkoopacties.net/ia/lp82jsl4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat op die site
"Zoals iedere 'fan' inmiddels al weet is de Europese release van de PSP,
wegens tekorten bij Sony, tot de zomer uitgesteld."
TOT DE ZOMER?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:20:
er staat op die site
"Zoals iedere 'fan' inmiddels al weet is de Europese release van de PSP,
wegens tekorten bij Sony, tot de zomer uitgesteld."
TOT DE ZOMER?????
Hoi, ik ben sinds vanochtend schijnbaar zonder m'n weten toegevoegd aan de organisatie; 'k heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om dit te verbeteren naar onbepaalde tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Is er ook al een officiele website voor de Sony PSP? Ik kan hem nergens op Sony.nl/.com vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

trancesetter schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:46:
Is er ook al een officiele website voor de Sony PSP? Ik kan hem nergens op Sony.nl/.com vinden. Iemand?
U vraagt, wij draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Vanochtend contact gehad met m'n moeder (ja, om kwart over 5 vanochtend :( ) en ze zei dat er op de doos "For Japan & Japan use ONLY!" stond. Betekend dit dat ze een echte japanse versie te pakken heeft en dat ze de speciale importversie moet hebben of zijn ze allemaal hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Bob Popcorn schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 07:13:
Vanochtend contact gehad met m'n moeder (ja, om kwart over 5 vanochtend :( ) en ze zei dat er op de doos "For Japan & Japan use ONLY!" stond. Betekend dit dat ze een echte japanse versie te pakken heeft en dat ze de speciale importversie moet hebben of zijn ze allemaal hetzelfde?
Als het goed is zijn ze allemaal hetzelfde. Er is geen speciale import versie.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Alpha-sphere schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 07:24:
[...]
Als het goed is zijn ze allemaal hetzelfde. Er is geen speciale import versie.
Ok, ik hoop het dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julie gaan zeggen," dien klojo is daar weer met zijne Everybody's golf" maar ik kan hem toch nergens terugvinden op de recente release lijsten hoor!!! :? |:( Ook niet op die, denk ik toch, officiele psp site...

Kan iemand me bevestigen, met bron aub dat dit spel WEL naar europa komt ,die zal ik echt _/-\o_ zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 09:22:
[...]

Julie gaan zeggen," dien klojo is daar weer met zijne Everybody's golf" maar ik kan hem toch nergens terugvinden op de recente release lijsten hoor!!! :? |:( Ook niet op die, denk ik toch, officiele psp site...

Kan iemand me bevestigen, met bron aub dat dit spel WEL naar europa komt ,die zal ik echt _/-\o_ zijn...
Hier is een site die meldt dat het naar Engeland (Europa) komt :9

Bron: http://news.spong.com/detail/game.asp?tid=10115895

En nog een

Bron: http://games.kikizo.com/news/200412/035.asp

Een beetje speuren op google doet wonderen :z

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 13:41
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:18:
Misschien al voorbijgekomen, maarre bart smit heeft zijn datum verandert naar ''voorjaar'' :z
Bart Smit heeft de datum al weer veranderd, dit keer naar 'zomer 2005'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Parmenides schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 12:19:
[...]
Bart Smit heeft de datum al weer veranderd, dit keer naar 'zomer 2005'.
:'( zover mijn plannen om te wachten op de EU release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
Ach, Bart Smit weet ook niet alles. Waarschijnlijk gokken ze maar wat. Sony produceert 1 miljoen PSPs per maand, en ik denk niet dat we tot de zomer moeten wachten (een datum in mei lijkt me waarschijnlijker).

Het lijkt erop dat Sony probeert om een eerder gemaakte fout (het tekort aan Japanse PSPs, vorig jaar) te voorkomen. En dat ze, in de oorspronkelijke planning, hun eigen project hebben onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:09
als ie ergens begin mei uitkomt zou dat wel lekker zijn, dan ben ik jarig... en aangezien me pa er niet is dit jaar met me verjaardag, heeft ie gezegd dat ik wel ff gek mag doen met uitkiezen van een kado :9 :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
Nog meer aanwijzingen dat het op z'n vroegst mei of zelfs juni wordt. Niet echt sjiek van Sony. Development teams hebben zich het schompes gewerkt om hun product op tijd af te krijgen en dan horen ze dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bah. Ik zit heeeeel erg te twijfelen nu.
Als ik bij LikSang bestel, komt de douane-aanslag er dan nog bij? Want dat kan ik niet zo goed terugvinden?

Ik wil het liefst nog even wachten tot hij in de VS uit is. Dan zijn er tenminste echt Engelse spellen te krijgen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
ja er komt nog invoerkosten en douanebelasting bij.

ff van een ander forum waar ik zit gequote:
Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming.

Voor artikelen die je buiten de EU hebt gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van € 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaal je douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door jou aangegeven bestemming.
damn man op die site staat June at the earliest..... bah echt jammer :(

[ Voor 5% gewijzigd door Gaargod op 11-03-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Des de meer reden om mee te doen met de inkoopactie dunkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Of mee te nemen uit de US begin april :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:42:
Bah. Ik zit heeeeel erg te twijfelen nu.
Als ik bij LikSang bestel, komt de douane-aanslag er dan nog bij? Want dat kan ik niet zo goed terugvinden?

Ik wil het liefst nog even wachten tot hij in de VS uit is. Dan zijn er tenminste echt Engelse spellen te krijgen.
Lik-Sang verstuurt de PSP met UPS. Er komt dus nog wat aan verzendkosten bij (maar dan is ie wel verzekerd). Eenmaal in Nederland zul je invoerrechten moeten betalen aan de UPS meneer. 19% + 10 euro admin. kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Spyro_the_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:58:
Of mee te nemen uit de US begin april :)
Mjah, beetje kut met garantieregeling dan en UMD filmregio's evt als je daar gebruik van gaat maken. Met de JP PSP heb je van laatstgenoemde ws geen last van, daar de regio's zeer waarschijnlijk overeenkomstig zijn met de EU. Tevens kun je je garantie geregeld krijgen onder EU voorwaarden en best of all, geen BTW/invoerrecht 'gedoe' meer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door prototype op 11-03-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
SCE Japan heeft vandaag een website geopend voor de anime fighter Bleach (release: 24 maart). Er staan nieuwe screens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil vanavond graag de psp Bestellen op lik-sang.
maar is dat wel verstandig?
kan ik beter wachten tot ie in europa uit is?
en heeft iemand hem al besteld op lik-sang?
ik ben benieuwd wat voor taal de psp is?
Ik wil de spellen: NBA street en NFS halen.
welke talen zijn deze?

ik wou de duurdere psp halen.

Ik hoop dat iemand snel reageerd. Dan kan ik hem vanaaf nog bestellen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:50:
ik wil vanavond graag de psp Bestellen op lik-sang.
maar is dat wel verstandig?
kan ik beter wachten tot ie in europa uit is?
en heeft iemand hem al besteld op lik-sang?
ik ben benieuwd wat voor taal de psp is?
Ik wil de spellen: NBA street en NFS halen.
welke talen zijn deze?

ik wou de duurdere psp halen.

Ik hoop dat iemand snel reageerd. Dan kan ik hem vanaaf nog bestellen.!
*fluister:(Je kan hem het beste bij Kiddyl bestellen)

NFS is wel goed te doen in het Japans als je het eenmaal effe door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:58:
[...]

*fluister:(Je kan hem het beste bij Kiddyl bestellen)

NFS is wel goed te doen in het Japans als je het eenmaal effe door hebt.
de spellen zijn dus nog niet engels..? zijn er wel engelse games uit?
en als je de psp besteld op een site. Welke taal krijg je dan. site's Lik-snag of Kiddyl
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Parmenides schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:04:
SCE Japan heeft vandaag een website geopend voor de anime fighter Bleach (release: 24 maart). Er staan nieuwe screens op.
Als dit waar is dan neem ik binnenkort een Jap import. F*cking kl*te bedrijven! Europa matters!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eejz Kiddyl..
hoe duur zijn nu ongeveer de prijzen bij je voor de psp..
en zijn er nog nieuwe games..?

dan bestel ik hem bij jouw..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
prototype schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:32:
[...]

Mjah, beetje kut met garantieregeling dan en UMD filmregio's evt als je daar gebruik van gaat maken. Met de JP PSP heb je van laatstgenoemde ws geen last van, daar de regio's zeer waarschijnlijk overeenkomstig zijn met de EU. Tevens kun je je garantie geregeld krijgen onder EU voorwaarden en best of all, geen BTW/invoerrecht 'gedoe' meer ;)
- Films ben ik niet van plan te kopen op UMD... koop wel een grote MS
- Heb niet zoveel zin in "half japanse" games... ben niet zo'n held in vertalen en heb gewoon geen tijd om daar mee te kloten om het uit te zoeken

Denk dat ik maar wacht op de EU versie... als ik m voor de zomervakantie maar heb...
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:18:
eejz Kiddyl..
hoe duur zijn nu ongeveer de prijzen bij je voor de psp..
en zijn er nog nieuwe games..?

dan bestel ik hem bij jouw..!
Mail m en je weet het (mail staat in zijn profiel)

[ Voor 20% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 11-03-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Laatst online: 21:13
Tijdje niet gepost alweer (te druk met PSPen).

ff een vraagje. voordat de PSP uitkwam in Japan, was er ook al een Devil May Cry spel aangekondigt. Weet iemand hier al iets meer over? Een Devil May Cry op de PSP lijkt me namelijk zeker een must have (behalve als ie zo brak wordt als DMC2 ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:40
rare release date geeft Expansys...EU release?

Bron:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

whiteclear schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:44:
rare release date geeft Expansys...EU release?

Bron:
Nope, zijn japanse PSP's die via Hong Kong geimporteerd zijn en vervolgens hier aan de man gebracht worden. De prijzen die daar staan zijn redelijk hoog en daarom ben ik medeorganisator voor een inkoopactie met expansys als leverancier. Maar 'k vermoed naar mate we dichterbij 24 maart komen dat men wel erg graag van haar japanse stock af wil en dat is alleen maar gunstiger voor ons ;) Ik weet niet of dit hier geplaatst mag worden (enigzins reclame dus, welliswaar nonprofit), maar als 't niet mag hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonath
  • Laatst online: 22-01 16:17
Ik heb nu sinds 2 dagen ook een PSP, maar ik heb een klein probleempje.
Wanneer ik muziek op de PSP wil zetten, dan geeft mijn computer aan dat het niet gaat vanwege een I/O error met het apparaat.
Ik heb mijn PSP wel geformateerd eerst en hij herkent de PSP ook in windows, maar ik kan er alleen niks opzetten.

iemand dit mee gemaakt? of weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Spyro_the_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:50:
[...]

- Films ben ik niet van plan te kopen op UMD... koop wel een grote MS
- Heb niet zoveel zin in "half japanse" games... ben niet zo'n held in vertalen en heb gewoon geen tijd om daar mee te kloten om het uit te zoeken

Denk dat ik maar wacht op de EU versie... als ik m voor de zomervakantie maar heb...

[...]

Mail m en je weet het (mail staat in zijn profiel)
ja ik wil em ook graag voor de zomervakantie, heb dan tenminste wat te doen tijdens busreis naar zuid-frankrijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Argonath schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:54:
Ik heb nu sinds 2 dagen ook een PSP, maar ik heb een klein probleempje.
Wanneer ik muziek op de PSP wil zetten, dan geeft mijn computer aan dat het niet gaat vanwege een I/O error met het apparaat.
Ik heb mijn PSP wel geformateerd eerst en hij herkent de PSP ook in windows, maar ik kan er alleen niks opzetten.

iemand dit mee gemaakt? of weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

bvd
Heb je niet toevallig een cardreader waarme je kan kijken of de memory stick zelf goed is?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: antmon86
Hier is een site die meldt dat het naar Engeland (Europa) komt

Bron: http://news.spong.com/detail/game.asp?tid=10115895

En nog een

Bron: http://games.kikizo.com/news/200412/035.asp

Een beetje speuren op google doet wonderen
Wees maar zeker dat ik gespeurd heb op het net alvorens dit te vragen...

want eerste link toont aan dat scej(apan) de developer is ( en niet sceE, zoals dan zou moeten zijn) en screenshots zijn ook japans...en ik kon nergens duidelijk lezen dat hij hier uitgebracht zal worden. De verwijzing release GB vindt ik niet overtuigend en de volgende site is oud nieuws van verleden jaar...toen werd hij inderdaad op de release lijsten gezet, maar als ik zoek op recente release lijsten (op die van US bijvoorbeeld) danstaat hij er niet tussen en is zelfs niet gepland... wat ik zoek zijn duidelijke en vooral recente verwijzingen dat het spel in EU zal uitgebracht worden...maar zoals ik al zei, kan ik geen recente info vinden over de release ervan...maar toch bedankt voor het helpen zoeken...
Tot de psp niet in europa is verschenen (ik hoop voor de kerst }) ) blijf ik hopen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
bij www.videogamesplus.ca is de PSP wel heel erg goedkoop ?
185€ voor een value pack ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
kenny89 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:19:
bij www.videogamesplus.ca is de PSP wel heel erg goedkoop ?
185€ voor een value pack ? ;)
volgens alles wordt het hier 199 euro voor value pack.

spellen op us websites kosten 39 dollar, dat is minder dan 30 euro. maar aangezien de psp daar pas over 2 weken te koop is, kan niemand zeggen of het ook daadwerkelijk de echte prijs is.

als hij hier 250 euro bij de launch gaat kosten, dan koop ik een us versie. als de spellen hier 40 euro gaan kosten, dan koop ik us spellen.

weet niet wat jullie doen, maar ik wacht nog even af wat sony zegt.

btw, weet iemand of de ds lancering een flop is? omgeving beek liggen nl. in alle winkels nog ds-en te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Faust schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:30:
[...]

spellen op us websites kosten 39 dollar, dat is minder dan 30 euro. maar aangezien de psp daar pas over 2 weken te koop is, kan niemand zeggen of het ook daadwerkelijk de echte prijs is.

als hij hier 250 euro bij de launch gaat kosten, dan koop ik een us versie. als de spellen hier 40 euro gaan kosten, dan koop ik us spellen.

btw, weet iemand of de ds lancering een flop is? omgeving beek liggen nl. in alle winkels nog ds-en te koop.
Kerel doe dat nou niet je zit hier in het PSP topic en je gaat weer de verkeerde kant op. En misschien heeft Nintendo gewoon genoeg DS'en verscheept zodat er geen tekort komt.

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 12-03-2005 12:34 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonath
  • Laatst online: 22-01 16:17
kiddyl schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:03:
[...]

Heb je niet toevallig een cardreader waarme je kan kijken of de memory stick zelf goed is?
Ik heb het nu inderdaad met een card-reader gedaan en werkt nu wel prima! bedankt voor de tip.

maar het zou toch eigenlijk ook normaal moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Europese PSP lancering mogelijk pas in juni
Wordt je niet blij van als je op zo'n ding wacht...
Sony heeft deze week haar interne ontwikkelteams ingelicht over de Europese release van de Playstation Portable. Sony zou ze verteld hebben dat de Europese release nog minstens "een aantal maanden van ons verwijderd is", zo wisten bronnen dicht bij Sony aan de website GamesIndustry.biz mede te delen. Men verwacht dat we de handheld op zijn vroegst pas in juni van dit jaar kunnen verwachten.

Veel Europese gamers zullen niet blij zijn met het uitstel van de PSP, zeker omdat we hier opnieuw als laatste aan de beurt zijn. Ook third party ontwikkelaars en uitgevers zullen hun planning bij moeten stellen. Een groot deel van de Europese launch line-up schijnt inmiddels echter al voltooid te zijn.

Sony geeft hiermee Nintendo een behoorlijke voorsprong in Europa, daar de Nintendo DS gisteren op de markt is gekomen. In de Verenige Staten heeft de handheld van Nintendo ook een flinke voorsprong gekregen, want de PSP zal daar op 24 maart verschijnen, terwijl de DS vorig jaar november al te koop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:21:
[...]

Lik-Sang verstuurt de PSP met UPS. Er komt dus nog wat aan verzendkosten bij (maar dan is ie wel verzekerd). Eenmaal in Nederland zul je invoerrechten moeten betalen aan de UPS meneer. 19% + 10 euro admin. kosten.
Nog even over die invoerrechten he.
Als ik een PSP via bijvoorbeeld Lik-Sang.com bestel, a $329,00 dollar dan komen hier nog verzendkosten bovenop van UPS. Dit zal rond de $30,00 dollar zijn, maar dan is de zending ook meteen verzekerd.
Is het dan zo dat UPS het verzekerde bedrag meld bij de douane en dat je hier dan 19% BTW over het totale bedrag moet betalen (incl. de invoerrechten zal dat dan worden) plus dus die invoerrechten wat wel op kan lopen tot 25% ?
Dan wordt het allemaal wel een erg duur geintje...?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Faust schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:30:
[...]

Volgens alles? wat is alles? Het zal me niks verbazen als de valuepack hier €250 gaat kosten. Spellen voor 40 euro? Yeah right! Whishfull thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:19:
[...]

Wees maar zeker dat ik gespeurd heb op het net alvorens dit te vragen...

want eerste link toont aan dat scej(apan) de developer is ( en niet sceE, zoals dan zou moeten zijn) en screenshots zijn ook japans...en ik kon nergens duidelijk lezen dat hij hier uitgebracht zal worden. De verwijzing release GB vindt ik niet overtuigend en de volgende site is oud nieuws van verleden jaar...toen werd hij inderdaad op de release lijsten gezet, maar als ik zoek op recente release lijsten (op die van US bijvoorbeeld) danstaat hij er niet tussen en is zelfs niet gepland... wat ik zoek zijn duidelijke en vooral recente verwijzingen dat het spel in EU zal uitgebracht worden...maar zoals ik al zei, kan ik geen recente info vinden over de release ervan...maar toch bedankt voor het helpen zoeken...
Tot de psp niet in europa is verschenen (ik hoop voor de kerst }) ) blijf ik hopen ....
Je bent echt bezorgd he :/ volgens mij komt het spel echt wel naar Europa, anders had het toch geen andere titel gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker kut weer, eerst hyped sony de PSP lekker zodat iedereen em wil en vervolgens kan iedereen in europa nog eff een hafljaartje langer wachten, kl*te sony! et is dat de games voor de PSP mij meer aanspreken dan die voor de DS anders was de keus errrg snel gemaakt :(

ps: et is gewoon te ziek voor woorden dat er zo'n lange tijd zit tussen de eerste geruchten over de psp en het uiteindelijke uitkomen hier ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:32:
lekker kut weer, eerst hyped sony de PSP lekker zodat iedereen em wil en vervolgens kan iedereen in europa nog eff een hafljaartje langer wachten, kl*te sony! et is dat de games voor de PSP mij meer aanspreken dan die voor de DS anders was de keus errrg snel gemaakt :(

ps: et is gewoon te ziek voor woorden dat er zo'n lange tijd zit tussen de eerste geruchten over de psp en het uiteindelijke uitkomen hier ;)
Nou ja, bij andere apparaten zie je ook dat de realease wordt uitgesteld, maar dit had je al kunnen zien aankomen. Sony doet dit niet expres, het is een samenloop van omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een "boze" mail gestuurd naar sony europe...ben benieuwd of ze erop zullen reageren...
maar ik denk van niet...het kan die mannen toch niets schelen...

Wel kl**e dat het waarschijnlijk weeral uitgesteld is...
Wie weet hoe het komt(wat de economische, commerciele of gelijk welke reden ook) dat europa altijd als laatste komt...??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 09:20:
Heb een "boze" mail gestuurd naar sony europe...ben benieuwd of ze erop zullen reageren...
maar ik denk van niet...het kan die mannen toch niets schelen...

Wel kl**e dat het waarschijnlijk weeral uitgesteld is...
Wie weet hoe het komt(wat de economische, commerciele of gelijk welke reden ook) dat europa altijd als laatste komt...??? :?
Ik denk niet dat dat erg veel zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 09:20:
Japan = thuisland + game"crazy"
VS = mega afzetmarkt
Europa = ook grote afzetmarkt maarja wel kleiner als VS.

I'ts all about the money...

[ Voor 29% gewijzigd door Flatwhite op 13-03-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar ga proberen een US versie op de kop te tikken. Iemand enig idee waar ik deze het goedkoopste kan krijgen? Die regiocodering voor de films boeit me toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:37:
[...]

Nou ja, bij andere apparaten zie je ook dat de realease wordt uitgesteld, maar dit had je al kunnen zien aankomen. Sony doet dit niet expres, het is een samenloop van omstandigheden.
wel heel toevallig dan dat nintendo totaal niet last heeft van een samenloop van omstandigheden vind je ook niet? die brengen gewoon alles op tijd of vlak daarna uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:08:
[...]

wel heel toevallig dan dat nintendo totaal niet last heeft van een samenloop van omstandigheden vind je ook niet? die brengen gewoon alles op tijd of vlak daarna uit ;)
Doe maar normaal. Sony heeft het gewoon niet aan zien komen dat er meteen zoveel verkocht zouden worden. En ja, dat is al vaker gebeurd bij Sony. Maar ook Nintendo heeft daar last van gehad in het verleden. Ik word zo ziek van dat vergelijken van Nintendo en Sony. Nintendo heeft het deze keer beter geregeld dan Sony. So What!!!??? Wil je een PSP, dan koop je hem lekker in Japan of binnenkort in Amerika, Maar ga niet liggen zeiken dat hij hier pas zo laat uitkomt. Zoooo laag, echt waar! Verzin eens wat beters!

ps. Je wilt dus ook echt niet dat ik mijn mening ga geven over DS vs. PSP... En wat al een aantal mensen gezegd hebben hier over die Petitie (of whatever) die je kan tekenen en naar Sony kan sturen. Ook al zoiets zieligs. Sony vind het waarschijnlijk erger dan iedereen hier in europa bij elkaar. Het kost Sony geld, ze doen dat echt niet om ons te kloten! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Waarom reageer je er nu op trancesetter? Doe het gewoon niet. Zo bijvoorbeeld een paar post hierboven de post van eLia die probeert ook weer wat uit te lokken lees dit maar eens:
Of vind je dat ook niks? Kortom het komt van beide kanten af. Gewoon niet op reageren is het beste.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
schnumi schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:41:
... Gewoon niet op reageren is het beste.
Je hebt gelijk. Maar ik stoor me er echt mateloos aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trancesetter schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:11:
[...]

Je hebt gelijk. Maar ik stoor me er echt mateloos aan...
Ik snap wat je bedoelt maar blijkbaar kunnen een paar mensen het toch niet laten jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:23:
[...]
Ik snap wat je bedoelt maar blijkbaar kunnen een paar mensen het toch niet laten jammergenoeg.
vind ik ook ;)

Heeft iemand al foto's over de GTA PSP???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:27:
[...]

vind ik ook ;)

Heeft iemand al foto's over de GTA PSP???
nee ik zie aleen maar foto's van ut hoesje

ben benieuwd of die 3d word, of dat je hem gewoon van boven af gaat zien :|

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:33:
[...]

nee ik zie aleen maar foto's van ut hoesje

ben benieuwd of die 3d word, of dat je hem gewoon van boven af gaat zien :|
Ik hoop net als Vice City of San Adreas :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
[Sarcastische mode]
De PSP nu al bij de Intertoys verkrijgbaar, voor maar 499,-! Zie hierrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, iemand enig idee of FIFA street gepland is voor de PSP?
Ziet er echt tof spel uit? Zoals de meeste EABig games imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:43:
[...]

Ik hoop net als Vice City of San Adreas :*)
En natuurlijk GTA 3 he. ;) Overigens verwacht ik zeker een 3d GTA op de PSP. Sony laat deze mogelijkheid zeker niet liggen om te showen met de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:19:
[...]

Bliep. Sony heeft het gewoon niet aan zien komen dat er meteen zoveel verkocht zouden worden. En ja, dat is al vaker gebeurd bij Sony. Maar ook Nintendo heeft daar last van gehad in het verleden. Ik word zo ziek van dat vergelijken van Nintendo en Sony. Nintendo heeft het deze keer beter geregeld dan Sony. So What!!!??? Wil je een PSP, dan koop je hem lekker in Japan of binnenkort in Amerika, Maar ga niet liggen zeiken dat hij hier pas zo laat uitkomt. Zoooo laag, echt waar! Verzin eens wat beters!

ps. Je wilt dus ook echt niet dat ik mijn mening ga geven over DS vs. PSP... En wat al een aantal mensen gezegd hebben hier over die Petitie (of whatever) die je kan tekenen en naar Sony kan sturen. Ook al zoiets zieligs. Sony vind het waarschijnlijk erger dan iedereen hier in europa bij elkaar. Het kost Sony geld, ze doen dat echt niet om ons te kloten! :(
ik zeik weg degelijk over et feit dat ie zo laat uitkomt juist omdat ik em niet wil importeren, en by the way de enige vergelijking die ik maak is tussen nintendo en sony en waarom sony zo laat is met hun psp, dus als je wat beter had opgelet had je kunnen zien dat ik geen vergelijking maak tussen de ds en de psp, alleen over het uitkomen ervan, dus ga mij niet over 1 kam scheren met al die andere lui die dat wel doen ;)

en ik ben ook niet zo dom om te denken dat sony zo dom is om hun apparaat zo laat expres uit te brengen, maar ik baal er net als meerdere met mij nogal van |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch jammer dat Sony zijn zaakjes (weer) niet goed voor elkaar heeft voor Europa, we zijn toch vaak degenen die last hebben van productie problemen, Japan heeft de PSP inmiddels alweer eeen kwartaal de VS krijgen hem deze maand nog en wij....zeg het maar, hopelijk kun je voor de kerst er nog eentje in Nederland kopen! :(

*Cyclonus is errug teleurgesteld in het maar uitstellen van de PSP en games in het algemeen! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:19:
Toch jammer dat Sony zijn zaakjes (weer) niet goed voor elkaar heeft voor Europa, we zijn toch vaak degenen die last hebben van productie problemen, Japan heeft de PSP inmiddels alweer eeen kwartaal de VS krijgen hem deze maand nog en wij....zeg het maar, hopelijk kun je voor de kerst er nog eentje in Nederland kopen! :(

*Cyclonus is errug teleurgesteld in het maar uitstellen van de PSP en games in het algemeen! ;(
En als we de psp eindelijk krijgen, zal de prijs zeker weer veel hoger zijn vergleken met amerika :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Jongens, jongens, laten we het gewoon over de PSP hebben, en niet in het bijzonder over de te late release in Europa! Hij komt sowieso wel, en misschien wel sterk verbeterd.

* Bob Popcorn laat zich hier vanaf morgen voorlopig niet meer zien! PSP komt morgen binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens of de PSP als Mass Storage Device word herkend of dat je er apart drivers voor moet installeren op je computer?

ik hoop van wel want dan kan ik em connecten met m'n Minolta Dimage Z2 en zo foto's direct overzetten en bekijken :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Wordt gelijk herkend, maar foto's moeten wel in een bepaalde folder staan, ik weet niet of je met die Minolta kunt aangeven naar welke subfolder je wilt kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:41:
Wordt gelijk herkend, maar foto's moeten wel in een bepaalde folder staan, ik weet niet of je met die Minolta kunt aangeven naar welke subfolder je wilt kopieren?
Yesssss... nee ik denk niet dat ik dat kan met m'n Dimage Z2 maar dat hoeft ook niet want Macally (macally.com) heeft een apparaatje waarmee je files (tot op de file en map nauwkeurig) kan overzetten tussen usb-on-the-go apparaten :)

ps: nou nog hopen en eff checken of m'n nokia 6630 ook usb-on-the-go ondersteund ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Misschien handig om aan de startpost toe te voegen, we kunnen nu ook discussieren op het officiele PSP IRC kanaal, te vinden op irc.tweakers.net, #PSP.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:35
Goddamn... Ik speel al een week Lumines zonder verder te komen en ik word hier langzamerhand gek.
Ik krijg zelfs nachtmerries ervan. Allemaal blokjes die op me af vliegen en hier en daar zie ik blokjes zichzelf opstapelen. 8)7 .

Maar ervan af blijven lukt me niet, want het is te verslavend voor mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashcat schreef op maandag 14 maart 2005 @ 16:54:
Goddamn... Ik speel al een week Lumines zonder verder te komen en ik word hier langzamerhand gek.
Ik krijg zelfs nachtmerries ervan. Allemaal blokjes die op me af vliegen en hier en daar zie ik blokjes zichzelf opstapelen. 8)7 .

Maar ervan af blijven lukt me niet, want het is te verslavend voor mij ;(
Ik heb inmiddels 213.000 punt gehaald >:) , best knap vond ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die nog geen PSP hebben, en er wel één willen importeren:

Zoals we allemaal weten gaat het nog wel even duren voordat de PSP eindelijk in Europa verschijnt. Gelukkig is de PSP regio vrij, dwz de games zijn regio vrij, de films hebben 2 regio's. Gelukkig heeft Japan dezelfde regio als Europa. Wij kunnen dus gewoon Europese films op de Japanse PSP afspelen.

Nu heeft een aantal mensen een inkoopactie georganiseerd. Het voordeel is, dat het wordt geregeld door een Europese distributeur (en een Japanse versie, dus hetzelfde als de EU versie), die dus ook de garantie voor haar rekening neemt. Normaal gesproken moet je hem helemaal (verzekerd) naar Japan sturen als er iets mis is, nu alleen naar de leverancier (kost €5).

De games kun je later gewoon in de VS/Japan kopen, misschien kan dit later ook nog via dezelfde website.

De PSP value pack gaat daar €280,- kosten, en zal verstuurd worden zodra er 50 mensen zijn die hem willen bestellen (je kan kiezen tussen het normal en value pack, als er 50 zijn in totaal wordt ie verstuurd). Bovendien heeft deze PSP geen last meer van productiefouten, aangezien het hetzelfde model is als de Amerikaanse versie (alleen andere regio).

De website kun je hier http://www.inkoopacties.net/ia/lp82jsl4 vinden. Als je interesse hebt moet je je even aanmelden (en het liefst meteen bestellen, maar in elk geval even in het forum reageren), zodat de organisatie kan zien hoeveel mensen hem willen.

Hier gaat de PSP waarschijnlijk €250,- kosten, dit is dus €30,- duurder, maar je hebt hem wel 3 maanden eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
hm dus dat is de Japan versie... ik heb liever een US, vanwege (naar ik heb gehoord) iets verbeterde batterijduur :/
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.