[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09

Meneer aard

Porsche rulez!

Om even op een ander onderwep te gaan, kheb dus hier een wc gebeuren liggen (maze 4, tha_mafkees nb blok, eheim 1048 en een Extreme black ice II met 2x 120 mm fan).

Probleem doet zich voor, ik heb voor alles een plek in mijn chieftec dragon midi tower. Voor in (rechts onder) komen de pomp en het resevoir. Enkel had ik in gedachten mijn rad boven aan te plaatsen, maar daar blijkt te weinig tussen ruimte te zijn voor de rad + fans, het zal wel gaan alleen is er dan geen ruimte meer over tussen fan en voeding voor enige lucht verplaatsing.

Ik heb een paar opties:
1. Andere plek (dit vind ik de beste plek boven in)
2. Externe case met zooi
3. Inwin big tower pakken.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ixl85 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:34:
[...]

w00t ;)
ik zie dat je een xflow hebt, kan je me eens vertellen hoe ie het bij jou doet...
Wil namelijk de zelfde gaan kopen (alleen dan de nieuwe revisie... XXflow)
Heb je nog meer van innovatek er in zitten?
Het blokje werkt perfect, Ik heb hem nu ongeveer een jaartje en ben er zeer tevrede over.
Blokje is ook erg zware kwaliteit.
Ik heb verder 2 reservoirs van Innovatek erin gehad, het eerste resorvoir dat ik kocht bleef maar lekken en ik kreeg het maar niet dicht, en de 2de lekte ook en scheurde in nadat ik hem te hard had aangedraait |:(
Die zijn dus niet aan te raden.
De Coolplex 50 is weer wel aan te raden, daar ben ik echt super tevrede over _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 15:26
hier een paar foto's van mijn pc, sorry voor de slechte kwalitijd, ik heb ze met mijn telefoon moeten maken :(

Afbeeldingslocatie: http://websitemaker.kennisnet.nl/rubenthon/1063247/1698891.jpg
de voorkant
Afbeeldingslocatie: http://websitemaker.kennisnet.nl/rubenthon/1063247/1698895.jpg
nog een keer de voorkant met een wat duiderlijker beeld van de fancontroller en knopjes
Afbeeldingslocatie: http://websitemaker.kennisnet.nl/rubenthon/1063247/1698898.jpg
en de zijkant
Afbeeldingslocatie: http://websitemaker.kennisnet.nl/rubenthon/1063247/1698903.jpg
en nog een keer de zijkant maar dan duidelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idee om de binnenkant ook ff mee te painten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thon
nee, ik hou niet zo van ge painte binnekante gepolijst vindt ik wel mooi , maar daar heb ik niet het juiste gereedschap voor, dus van daar dat ie zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een kale case wat heb je er allemaal in hangen ?? Je hebt toch een bigtower voor iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Wootism schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:36:
[...]

Het blokje werkt perfect, Ik heb hem nu ongeveer een jaartje en ben er zeer tevrede over.
Blokje is ook erg zware kwaliteit.
Ik heb verder 2 reservoirs van Innovatek erin gehad, het eerste resorvoir dat ik kocht bleef maar lekken en ik kreeg het maar niet dicht, en de 2de lekte ook en scheurde in nadat ik hem te hard had aangedraait |:(
Die zijn dus niet aan te raden.
De Coolplex 50 is weer wel aan te raden, daar ben ik echt super tevrede over _/-\o_
Mhh ja die coolplex, daar zat ik ook naar te kijken, maar ik heb liever dat ronde res dat aan mn eheim pompje kan (staan op de innovatek shop)... maargoed thnx voor het advies

En mn router;
eergisteren gezaagd, zilvergespoten (volgensmij al gepost weet niet meer zeker)
Gistern de laatste blankelak er op.
en vandaag mn plexiwindow gemaakt met de letters LTX er in (onze kleine clan)
ziet er mooi uit!!

Morgen even mn ledjes opnieuw solderen en dan komen de fotos (zo snel als ik de digicam van mn vriendin jat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een paar foto's van mijn kant,
Een 12p, om te oefen met de dremel en heeft wat verf gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jelke/IMG_4951.JPG
Moet nog iets van neon achter maar alles is 5v moet nog wat bedenken dat de neon 12v krijgt want op 5v is die wat zwak.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jelke/IMG_4952.JPG

Een ouwe matrix printer tafeltje gemod om monitor op te zeten wat ledjes er in en met dremel no fear logo in gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jelke/IMG_5004.JPG
Totaal beeld
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jelke/IMG_4998.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thon
@web_bart nou ijgenlijk wel :P

en H67 vette case _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat foto's van me ibox
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tmsclub/07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tmsclub/08.jpg
Zoals je ziet heb ik me xbox ipod wit gespoten
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tmsclub/09.jpg
Ok wat nerderiger een schakelaartje waardoor ik nu dual bios heb
ik heb bridges gemaakt waardoor ik me bios(tsop in xbox land taal) kan flashen en aangezien ik een 1mb bios heb
scheid ik de eerste helft en laatste helft fysiek met die schakelaar.
ter informatie de officiele bios firmware is 256kb de meeste gehackte ook om de overige ruimte op te
vullen word deze gewoon meerdere keren gekopieerd en als beveiliging onderling vergeleken.

Voor de geintereseerde ik heb nu de huidige stable X2 bios en de nieuwste X2 beta bios de nieuwste stable is alleen voor als de beta vreemd gaat doen
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tmsclub/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tmsclub/11.jpg
Plaatjes van me jewel hijs doorzichtig gemaakt alleen is heel erg mat en moet nog gepolijst worden
alhoewel de hele fijne krasjes die er nu inzitten een heel mooie licht verdeling van de ronde ccfl geeft.

srry voor de crappy kwalitieit plaatjes maar is webcam :|

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 21:41 . Reden: wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brakke wepkam pix :X

Wel erg stoer gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ik win wel van thon's telefoon >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 16:39

Nox

Noxiuz

ziet er wel maf uit, maar hoe wil je plexi gaan polijsten ? is dat het tegenovergestelde van schuren ?

[ Voor 90% gewijzigd door Nox op 17-04-2005 22:36 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff weet niet laat ik het zo zeggen ik wil dat ie goed doorzichtig word
ik kan ook er superl fijn schuurpapier voor gebruiken daarna nat met superfijn schuurpapier en dan met
tandpasta schuren(heb ik van xbox-scene die gasten daar zijn gek).
Maar ik d8 dat het vast wel met een polijst bitje van een dremel moest lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Je moet even een polijstkop kopen die je op een boor kan zetten,
je boor daarna vast zetten in een werkbank/klem
boor aanzettten, en je hebt de perfecte polijstmachine.

De kopjes van de dremel zjin klein, dat is moeilijker...
(owja, doe werkhandschoenen aan, en koop 2 koppen, eentje waar je van die pasta opdoet, en eentje droog)

polijsten is een soort van fijn schuren, als je polijst word een heel klein gedeelte van het oppervlakte van je plexi heel warm, daarna koelt het weer af en word het super glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
WHOOO :)

Mn router is klaar...
alleen 1 probleem...
geen digicam :+

Maargoed die steel ik wel bij mn vriendin,
wat ik gisteren nog heb gedaan:
Koelblokjes gemaakt voor de volt-dingen (links van de cpu)
Ik had nog een groot P1 koelblok, en daar heb ik 2 stukjes van 2x3 pinnen afgesneden (2 keer, voor elk ding dus 1), en daarna de pinnen ingekort en er op geplakt (midde koelpaste, buitenkant secondenlijm)

Mn ledjes opnieuw gesoldeerd (ditkeer met soldeerwater dus het is veel mooier en kleiner geworden)
alle bedrading weg gewerkt, in elkaar gezet en een avondje latne draaien.
Btw wel een kutwerk om de draden en ledjes weg te werken!!
1 ledje zie je nu helemaal niet meer, eentje zie je alleen het kopje van en de 3e is redelijk zichtbaar, maar schijnt niet in je ogen.

En ik heb mn TNT2 ook nog "gemod", ik had het koelblokje van die kaart eraf getrokken en op mn router gezet, en de P1 heatsink op maat gesneden en er op gezet (het blok is behoorlijk groot als je het vergelijkt met het origineel :D)

edit:

@ Res-q
Ga eens langs de normale hardware-winkels (hardware als in boormachines enz)
Het is een redelijk normaal product... niet iets speciaals...
ligt er aan wat je moet doen, maar je kan ook een tube pakken (weet niet hoe je die vorm precies noemt)
waar de haren aan de buitenkant zitten (net als wcpapier om een wcrol :+)
dat is makkelijker voor randen van bijv plexi, en kleine objecten (dan kan je ze vasthouden en er langs halen "DOE WEL HANDSHOENEN AAN ;)")

[ Voor 20% gewijzigd door ixl85 op 19-04-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Waar koop je dan zo'n polijstschijf? Ben bij de Gamma geweest, maar die hebben alleen schuurschijven :? Lijkt me iets te veel van het goede. Van Eddiejo heb ik gehoord dat ze die dingen bij Hornbach verkopen, maarja, dat zit hier niet echt in de buurt. Dus als iemand een winkel weet, graag :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/coolermaster/6hhdz.jpg

nog last minute ffies 4 gaatjes bij geboort zodat de bovenste hddz niet op elkaar liggen :P morgen maar ffies waterkoeling inbouwen :P :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt er al heel wat beter op dan die hoop die op je bureau lag :) . Ga wc gebruiken voor je hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
@Resettim
Al die hd's zitten nu dus op 1 lijn van je voeding...
Kan ie dat aan?
(ik heb geen idee hoeveel er aan 1 lijn mag hangen bij een beetje voeding)
edit:
het ziet er btw echt heel cool uit
Meneer aard schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:52:
Om even op een ander onderwep te gaan, kheb dus hier een wc gebeuren liggen (maze 4, tha_mafkees nb blok, eheim 1048 en een Extreme black ice II met 2x 120 mm fan).

Probleem doet zich voor, ik heb voor alles een plek in mijn chieftec dragon midi tower. Voor in (rechts onder) komen de pomp en het resevoir. Enkel had ik in gedachten mijn rad boven aan te plaatsen, maar daar blijkt te weinig tussen ruimte te zijn voor de rad + fans, het zal wel gaan alleen is er dan geen ruimte meer over tussen fan en voeding voor enige lucht verplaatsing.

Ik heb een paar opties:
1. Andere plek (dit vind ik de beste plek boven in)
2. Externe case met zooi
3. Inwin big tower pakken.
Wat je kan doen is dit:

Je pakt je rad, die zet je onder tegen je bovenkant van je case aan, en dan op de bovenkant je fans,
dan steken je fans wel uit, maar dat boeit opzich niet zo als het mooie fans zijn (je hebt hele mooie alufans)
scheelt weer 25mm :) is toch de helft van je rad (die is 50mm als ik het goed heb)

dat ga ik zelf misschien ook doen bij mn case (als is dat nog niet zeker, heb een H700b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet tog wel dat het afgeraden word zoveel apparatuur op 1 lijn van de voeding te zetten.
Je kan beter 2 lijnen of zoveel als je kan missen splitsen voor 3 - 4 hd's ipv alles op 1 lijn
is veel gevoeliger voor storingen zoals je het nu doet.

dat polijsten zal ik wel ff proberen van het weekeind maar wat voor gel bedoel je
en hoe duur is het geintje ongeveer

offtopic:
Maakt het niet verschrikelijke tering herrie :) zoveel harde schijfen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:21:
Je weet tog wel dat het afgeraden word zoveel apparatuur op 1 lijn van de voeding te zetten.
Je kan beter 2 lijnen of zoveel als je kan missen splitsen voor 3 - 4 hd's ipv alles op 1 lijn
hmm ik denk dat dat wel gaat ;) trouwens... ben ik nou de enige die het opvalt: de hdd krijgen blijkbaar stroom van 2 richtingen (boven én onder) jahaa kijk maar s goed..

kan natuurlijk ook zijn dat ie die bovenste of onderste kabel zo lang heeft gelaten voor de sier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is nog erger hij loopt door :p
en het lijkt me sterk dat de andere kant weer terug gaat de voeding in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:21:

dat polijsten zal ik wel ff proberen van het weekeind maar wat voor gel bedoel je
en hoe duur is het geintje ongeveer

offtopic:
Maakt het niet verschrikelijke tering herrie :) zoveel harde schijfen
Ja dat weet ik, daarom vraag ik om uitleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

ziet er leuk uit maar maakt dat geen sluiting binnenin de krimpkousjes ? btw, alle draden komen op 1 plek samen in de voeding, maakt dus niks uit tenzij je draad geen 5A kan trekken. of als hij ATX 2.0 heeft dan komen ze niet samen.

maar dan alsnog, moet het wel zo: HDD en optisch spul op een aparte lijn, en je vid. kaartje en mobo op 1 draad (of andersom, dat je HDD en alle meuk én de videokaart op 1 lijn komen maargoed)

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noksiejus schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:44:
ziet er leuk uit maar maakt dat geen sluiting binnenin de krimpkousjes ? btw, alle draden komen op 1 plek samen in de voeding, maakt dus niks uit tenzij je draad geen 5A kan trekken. of als hij ATX 2.0 heeft dan komen ze niet samen.

maar dan alsnog, moet het wel zo: HDD en optisch spul op een aparte lijn, en je vid. kaartje en mobo op 1 draad (of andersom, dat je HDD en alle meuk én de videokaart op 1 lijn komen maargoed)
Er zit een groot kirmkousje om 2 kleintjes heen =P denk niet dattie +12 en ground in een krimpje zou doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024
Tim, is dat -toevallig- een WaveMaster ? ;) herken de layout :p

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

X-G schreef op woensdag 20 april 2005 @ 00:21:
Tim, is dat -toevallig- een WaveMaster ? ;) herken de layout :p
neej tis een ATC 201
Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/coolermaster/DSCF0034.JPG

coolermaster heeft veel cases met same layout :P :)

owja ennuh van de 2 draden in de krimpkous zit nog 1 draad in de krimkous :P maar ik vond dit mooier dan 4 krimpkousen..

ennuh de kabel loopt door nog naar de videokaart :X

maar ik heb dus net een hdd verneukt omdat ik dacht van ffies kabel aandrukken.. zit er niet helemaal goed in.. :X poef.. hdd dood volgensmij :( gelukkig raid5 maar dan nog :/ ;(

[edit]
herrie? nuh valt mee :P

[edit2]
misschien alleen raid5 array verneukt en werkt mijn hdd nog.. want een connector er goed induwen hoeft een hdd niet dood van te gaan.. iig we zullen zien..

[ Voor 14% gewijzigd door ReseTTim op 20-04-2005 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noksiejus schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:44:

om dan op je print van je voeding weer samen te komen 8(7

(edit) Had je vraag niet helemaal duidelijk gelezen je hebt gelijk bij atx 2.0

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 07:38:
[...]

om dan op je print van je voeding weer samen te komen 8)7
dat snap ik niet.

bij ATX 2.0 krijg je 2 aparte 12 voltlijnen die ieder 15A trekken.

dat wil dus zeggen 13x12=156 watt (niet op full load) wat ongeveer een videokaart van 80 a 90 watt inhoud (AGP leverde tog maximaal 75 ?) en een CPU van ik schat 60 a 70.

dan heb je nog eens 150 watt voor je harde schijven en andere meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eventjes de tijd gemaakt om met de overschot van mijn plexi wat sfeer te brengen.

ondertkant stevig vastgelijmd met Bison Poly Max
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bartve/pics/o1.JPG

resultaat
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bartve/pics/o2.JPG
(voor de wakkere gotter(floppy is ni goe aangesloten)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
web_bart : zou je me kunnen vertellen hoeveel MCD de ledjes zijn die je hebt gebruikt?

ik probeer fff een indicatie te krijgen van wat een MCD is, zodat ik beter kan bepalen wat ik nodig heb.
maar het is erg lastig om referensie materialaal te krijgen om een of andere reden.

ziet er mooi uit trouwens.
ben zelf met iets soort gelijks bezig maar dan niet onder de kast. post wel wat shots als er wat te zien is.
plexis is al lang klaar, moet alleen nog de goede leds erbij zoeken.

[ Voor 29% gewijzigd door Countess op 20-04-2005 16:03 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:04:
Vandaag eventjes de tijd gemaakt om met de overschot van mijn plexi wat sfeer te brengen.

[afbeelding]

resultaat
[afbeelding]
Chicque!! :)

Je brengt me op een idee >:)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
dat heb ik in mn voorkant, tussen mn front en de rest van de kast gemaakt :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countess schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:50:
web_bart : zou je me kunnen vertellen hoeveel MCD de ledjes zijn die je hebt gebruikt?

ik probeer fff een indicatie te krijgen van wat een MCD is, zodat ik beter kan bepalen wat ik nodig heb.
maar het is erg lastig om referensie materialaal te krijgen om een of andere reden.

ziet er mooi uit trouwens.
ben zelf met iets soort gelijks bezig maar dan niet onder de kast. post wel wat shots als er wat te zien is.
plexis is al lang klaar, moet alleen nog de goede leds erbij zoeken.
5mm fel blauwe LEDs 25 graden 5.000 mcd Clear
had ik liggen van een IA
maar heb met de dremel de punt er afgeslepen en opgevijld om niet de felle lichtstraal te krijgen.

En in de case zelf zijn het hyperflux ledjes hebben een veel betere lichthoek

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me verveelde zich gisteren en heeft toen een binary clock gemaakt rond een PIC18F452 :*).

De bedoeling is dat het een 1337 tweaker clock wordt, met een draadloze verbinding tussen pc en klok, om onder andere meerdere alarmen in te kunnen stellen en de tijd te syncen (O+). Op het moment heeft het echter alleen de functionaliteit van een normale alarmklok:
- set clock (dmv set clock knop icm inc hour of inc minute)
- set alarm (dmv set alarm knop icm inc hour of inc minute)
- stop alarm

Het geheel werkt met een PIC18F452, 20 leds, een 4mhz kristal en 4 schakelaartjes met pull-up weerstanden.

Vanmiddag zal ik ff gaan prutsen met de TX434 en RX434 die ik nog heb liggen :) Dan volgen er ongetwijfeld ook foto's.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:04:
[...]

5mm fel blauwe LEDs 25 graden 5.000 mcd Clear
had ik liggen van een IA
maar heb met de dremel de punt er afgeslepen en opgevijld om niet de felle lichtstraal te krijgen.

En in de case zelf zijn het hyperflux ledjes hebben een veel betere lichthoek
ik ben zelf ongeveer hetzelfde van plan (ik maak 4 plexi plaatjes onder de voeten van mn chieftec), ik wacht nog op exact dezelfde leds van een IA.
ik ben alleen nog niet echt een electronica expert, dus hoe heb je dat geregeld met de weerstanden etc van die leds? ik ben er nog steeds niet uit hoe ik dat wil gaan doen.
ik wil per voet 2 leds, dus 8 in totaal. die wil ik alle 8 op 1 kanaal regelbaar hebben dmv mn fancontroller. wat kan ik het beste doen, alles op 1 of 2 12 volts lijnen oid ? :?

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Ik ben vandaag maar eens aan het prutsen gegaan met UV-spuitverf :9
Heb de silencer en mijn hyper 6 even een beurt gegeven B)

Afbeeldingslocatie: http://img207.echo.cx/img207/6982/pict0002a3fc.th.jpg

Ingebouwd ziet dat er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img255.echo.cx/img255/6449/pict0006a9vu.th.jpg

Vond het zelf wel geslaagd ! wat denken jullie er van ?

@ IXL85

Dat doet hij ook wel degelijk ;)
Misschien niet helemaal goed te zien op de foto's maar het is toch echt zo ..
Ik zit er aan te denken, het midden van de 2 zwarte out-take fans ook een uv kleurtje te geven,
misschien wat voor morgen, want ik moet zo eerst maar eens een nachtdienstje draaien!

Nog effe een close-up..:
Afbeeldingslocatie: http://img91.echo.cx/img91/4712/pict0010a9ft.th.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door PassieWassie op 21-04-2005 21:08 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

thabazzman schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

Vond eht zelf wel geslaagd ! wat denken jullie er van ?
Nice, _o_

(lekkere appel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Ik vind het er leuk uit zien, lekker fel >:)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie felle kleur!! :D
like it,
maar kan je neit beter die fan van je hyper6 laten zuigen?en dan de lucht meteen in de PSU blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

[afbeelding]

[afbeelding]

@ IXL85

Ik zit er aan te denken, het midden van de 2 zwarte out-take fans ook een uv kleurtje te geven,
misschien wat voor morgen, want ik moet zo eerst maar eens een nachtdienstje draaien!

Nog effe een close-up..:
[afbeelding]
vet! doe ook meteen je toetsenbord en monitor ? 8)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kan je neit beter die fan van je hyper6 laten zuigen?en dan de lucht meteen in de PSU blazen?
Nee want die fan in zn side-case blaast naar binnen.
En dat lucht kan na contact met de videokaart beter maar zo snel mogelijk uit geblazen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/coolermaster/gettoblok.jpg

waterkoeling draait weer :Y) :P en mijn raid5 config ook weer :D :) ziet het er niet heerlijk getto uit dit :Y) :P

[ Voor 3% gewijzigd door ReseTTim op 22-04-2005 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:09
ReseTTim schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 02:44:
[afbeelding]

waterkoeling draait weer :Y) :P en mijn raid5 config ook weer :D :) ziet het er niet heerlijk getto uit dit :Y) :P
Die heeft lang buiten gelegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

[afbeelding]

Old skool :o

Die goeie ouwe tijd *snif ;(

Leuk dat er nog dit soort tweakers zijn d:)b

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

[afbeelding]

:9~ :9~ Meeeeeeerrrrrr pics _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

[afbeelding]

[afbeelding]

@ IXL85

Nog effe een close-up..:
[afbeelding]
Heb je ook nog fot's onder uv-licht?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Dit kOElt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kram335
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:04:

Foto

resultaat
Foto
Ik zag de foto's en dacht bij mezelf, tering, ik heb ook nog plexi genoeg liggen, en ledjes, en draad, en soldeerbout, en decoupeerzaag, laten we ook eens gaan knutselen! >:)

Mooi de bodem van de kast op het plexi overgetrokken, uitgezaagd, de uitgezaagde bodem overgetrokken nog eens, en deze weer uitgezaagd. Resultaat, twee identieke plexiplaten. Rest ongeveer hetzeflde gedaan als op de foto. 12 ledjes (3 x 4 ledjes in serie, parallel aan de 12V)

Echter ipv bisonblablabla lijm, heb ik de twee platen op elkaar gelijmd met MEK, chemici onder ons MethylEthylKeton... Dit is familie van Aceton, en heeft zo goed als de zelfde werking op plexi als het kankerverwekkende Chloroform! Niet dat die MEK gezond is, maar minder extreem als de Chloroform...

Genoeg geluld... De foto:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.bruynen/pc/DSCF0008_klein.jpg

Bij de weg, een complete CM komt binnenkort. Nu net twee weken geleden waterkoeling ingebouwd... Enkele lampjes ontbreken nog, maar niet getreurd hij komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49

waar heb je spuitverf vandaan? bouwmarkt?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
De verf komt bij de plaatselijke bouwmarkt weg, en is sneldrogend en hittebestendig:)

@ ERASMO
Ik heb geen foto's onder Uv licht, maar stel je deze foto's maar voor, maar dan ietsjes feller en zonder de blauwe kleur :P

Btw. in de fan in het sidepanel, zitten UV-leds :)
dus toch een beetje ... ;-)

ben trouwens bezig met het modden van de fans en heb een 4x20 karakters Blauw LCD gekocht met controller. dus daar gaat zeker nog iets mee gebeuren !

[ Voor 26% gewijzigd door PassieWassie op 22-04-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kram335 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:29:
[...]

Ik zag de foto's en dacht bij mezelf, tering, ik heb ook nog plexi genoeg liggen, en ledjes, en draad, en soldeerbout, en decoupeerzaag, laten we ook eens gaan knutselen! >:)

Mooi de bodem van de kast op het plexi overgetrokken, uitgezaagd, de uitgezaagde bodem overgetrokken nog eens, en deze weer uitgezaagd. Resultaat, twee identieke plexiplaten. Rest ongeveer hetzeflde gedaan als op de foto. 12 ledjes (3 x 4 ledjes in serie, parallel aan de 12V)

Echter ipv bisonblablabla lijm, heb ik de twee platen op elkaar gelijmd met MEK, chemici onder ons MethylEthylKeton... Dit is familie van Aceton, en heeft zo goed als de zelfde werking op plexi als het kankerverwekkende Chloroform! Niet dat die MEK gezond is, maar minder extreem als de Chloroform...

Genoeg geluld... De foto:

[afbeelding]

Bij de weg, een complete CM komt binnenkort. Nu net twee weken geleden waterkoeling ingebouwd... Enkele lampjes ontbreken nog, maar niet getreurd hij komt! :)
mooi gedaan!

smelt deze dan het plexi aan je metalen frame?
Kan je dit los in de winkel verkrijgen want zou deze mischien ook wel kunne gebruiken voor projectje dat in mijn hoofd rond dwaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Dat spul zal zijn 2 platen plexi aan elkaar lijmen (hij gebruikte er 2 op elkaar). Je kunt daarmee geen plexi op metaal smelten denk ik. Zal wel gewoon met (verzonken) boutjes gedaan zijn.

Ik vraag me trouwens af: Iedereen heeft het altijd over plexi (plexiglas) maar is dat casemod spul wel plexiglas? Ik dacht dat plexiglas heel duur is. Wat voor kunststof is plexiglas precies? Ik dacht dat die platen hier meestal van acryl zijn.

Hm bedenk me net dat dit ook vast wel met google te vinden zal zijn. Even zoeken dan maar. |:(

Op internet heb ik gevonden dat plexiglas acrylaat is. Verder:
"Polymethylmethacrylaat (ISO-afkorting PMMA), ook wel afgekort als acrylaat"
Het is ook in verschillende kleuren te krijgen, dus ik denk dat het echt plexiglas is, wat hier veel gebruikt wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door Ikke! op 22-04-2005 22:30 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb even een klein vraagje. Ik denk niet dat ik het uit ga voeren, maar, als ik een pc kast wil maken in de vorm van een bol, hoe kan ik dat dan het beste doen?
Ik heb bedacht dat je misschien een voetbal kan gebruiken als mal, maar dat kon weleens te klein zijn. Plastic lijkt erg voor de hand liggend, maar er zijn volgens mij geen manieren om dat zelf thuis te doen.
Ik hoop hier wat verduidelijking te krijgen.
en dan nog 2x een p.s.:
1. De search leverde niks op
2. Ik weet geen betere plek om dit te vragen dan hier, en een nieuw topic openen zou mij ook niet in dank afgenomen zijn, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Je zou een (piepschuim) mal kunnen maken, en hier polyester in/op kunnen doen. Zo kun je een polyester halve bol maken. Maar misschien moet je toch naar iets ronds gaan zoeken, want anders krijg je die mal ook niet rond. Een voetbal lijkt me idd te klein, ook voor die epia bordjes. De afmetingen liggen dus een beetje aan wat je er in wilt hebben. Misschien dat je bij een speelgoedwinkel een goedkope kleine skippybal (zo'n springding met een handvat waar je op kan zitten) kunt vinden. Of een strandbal. Mischien dat je daar ook polyester overheen kan doen (gaat een beetje net als papier maché).
Als je twee polyester halve bollen hebt, dan kun je daar wel houder en verstevigingen in lijmen, waar je je moederbord enzo op kunt bevestigen. Denk dat een strandbal wel het beste formaat heeft. En dan een mooie ring erom maken, met 3 poten eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag hoor, maar mag je ledjes in serie zetten op je voeding, zonder weerstand ertussen (zodra mijn geknutsel klaar is komt hier een foto)

Ik meen nl. ergens gelegen te hebben dat een Led geen interne weerstand heeft en dus gewoon sluiting maakt, of is dit helemaal fout !? 8)7

Graag even uitsluitsel voor ik de voeding van me pc naar de filistijnen help. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:40:
Misschien een domme vraag hoor, maar mag je ledjes in serie zetten op je voeding, zonder weerstand ertussen (zodra mijn geknutsel klaar is komt hier een foto)

Ik meen nl. ergens gelegen te hebben dat een Led geen interne weerstand heeft en dus gewoon sluiting maakt, of is dit helemaal fout !? 8)7

Graag even uitsluitsel voor ik de voeding van me pc naar de filistijnen help. :X
Nein! ledjes brauchen immer een weerstandje B)

clickerdeclickerdeclick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kram335
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:02:
[...]

mooi gedaan!

smelt deze dan het plexi aan je metalen frame?
Kan je dit los in de winkel verkrijgen want zou deze mischien ook wel kunne gebruiken voor projectje dat in mijn hoofd rond dwaald.
De twee platen plexi worden zoals later gezegd op elkaar vastgesmolten of iets dergelijks. Weet de chemie erachter niet precies maar weet wel dat het lijmt als HELL! >:)

De platen zelf zitten gewoon met dubbelzijdige foam tape op de bodem van de kast geplakt...
Ikke! schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:19:
Dat spul zal zijn 2 platen plexi aan elkaar lijmen (hij gebruikte er 2 op elkaar). Je kunt daarmee geen plexi op metaal smelten denk ik. Zal wel gewoon met (verzonken) boutjes gedaan zijn.

Ik vraag me trouwens af: Iedereen heeft het altijd over plexi (plexiglas) maar is dat casemod spul wel plexiglas? Ik dacht dat plexiglas heel duur is. Wat voor kunststof is plexiglas precies? Ik dacht dat die platen hier meestal van acryl zijn.

Hm bedenk me net dat dit ook vast wel met google te vinden zal zijn. Even zoeken dan maar. |:(

Op internet heb ik gevonden dat plexiglas acrylaat is. Verder:
"Polymethylmethacrylaat (ISO-afkorting PMMA), ook wel afgekort als acrylaat"
Het is ook in verschillende kleuren te krijgen, dus ik denk dat het echt plexiglas is, wat hier veel gebruikt wordt.
Hey plexi wat iedereen gebruikt bij het modden is idd gewoon plexiglas of acrylaat. Dat dure spul wat jij bedoeld is denk ik Lexaan of polycarbonaat. Dit wordt vaak gebruikt als veiligheidsglas. Is ook gewoon bij de doe het zelf zaken te krijgen, kost alleen een flinke duit. 20 euro voor 50 bij 50 cm zal niet meer dan normaal zijn!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:45:
[...]

Nein! ledjes brauchen immer een weerstandje B)

clickerdeclickerdeclick
De ledjes die ik gebruikt heb voor de "glowpad" onder m'n kast zitten met z'n vieren in serie op de 12 volt lijn. Ik heb 3 van deze series parallel op de 12 volt staan. Dus gewoon 12 leds zonder weerstand... Werkt ook gewoon bij mij hoor....

[ Voor 13% gewijzigd door kram335 op 23-04-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:26:
Hallo,

Ik heb even een klein vraagje. Ik denk niet dat ik het uit ga voeren, maar, als ik een pc kast wil maken in de vorm van een bol, hoe kan ik dat dan het beste doen?
Ik heb bedacht dat je misschien een voetbal kan gebruiken als mal, maar dat kon weleens te klein zijn. Plastic lijkt erg voor de hand liggend, maar er zijn volgens mij geen manieren om dat zelf thuis te doen.
Ik hoop hier wat verduidelijking te krijgen.
en dan nog 2x een p.s.:
1. De search leverde niks op
2. Ik weet geen betere plek om dit te vragen dan hier, en een nieuw topic openen zou mij ook niet in dank afgenomen zijn, denk ik.
ik zag van de week op tv hoe ze een bol van plexi maakte. hier komt t:

1). Je maakt een stevige plaat met een gat in het midden waardoor lucht geblazen kan worden.
2). Je maakt een stevige ring waarvan de binnenkant de doorsnede van je bol wordt.
3). Je leg een stuk niet al te dik plexi in de oven (weet niet precies op hoeveel graden) zodat ie zacht en buigbaar wordt.
4). Dan haal je die plaat uit de oven, leg je heel snel op je plaat, snel die ring erop en vastzetten met flink wat lijmklemmen.
5). Laat iets wat veel druk kan leveren door dat gat blazen en zie, je plexieglas zal bol komen te staan. Blaas er net zoveel lucht in totdat je denkt dat de bol goed is, maar hoe er rekening mee dat je alles snel doet, anders is je plexi afgekoeld en is het niet vervormbaar meer.
6). Doe dit nog een keer voor de andere helft van je bol en je bent klaar ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ik heb niks wat zoveel luchtdruk zou kunnen geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bedoelt zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kevertjeonline/bol%20maken.JPG
maar wordt de gebolde plaat dan niet vrij dun en kwetsbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo, en zwakker word ie zeker..
Daarom de dikste plexi kopen en goed opletten!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je met een bal (skippybal/strandbal) of ballon toch het verste komt (kwestie van even in de speelgoedwinkel kijken), als je daar glasvezel matten overheen hannest moet het toch wel te doen zijn denk ik

of misschien kan je ergens een piepschuim bal vandaan halen die groot genoeg is (hoobyzaak ofzo)

zie net dat Ikke! ongeveer precies hetzelfde zei 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Misschien een leuk idee om een pc in een spiegelbol in te bouwen? Hier is een spiegelbol te vinden met een doorsnede van 50 cm en kost 35 euro. Als je meer ruimte wilt, staat hier een spiegelbol van 1 meter doorsnede. Staat geen prijs bij, wel dat hij niet door een enkele deur past. :P Ze hebben er ook een bol van 50 cm doorsnede.

edit:
Reactie op de post van Hamkazo onder me:
Ik had niet gezien dat het voor verhuur was. Maar misschien zijn er wel groter bollen te koop dan 50 cm in doorsnede. Ze bestaan iig wel. Zal alleen wel prijzig zijn. Maar met 50 cm kom je ook al een eind, en 35 euro is niet zo heel veel, dat ben je aan plexi ook wel kwijt.

[ Voor 28% gewijzigd door Ikke! op 23-04-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou je daar een pc inbouwe??

er staat bij meer info Sectie:Verhuur
ik neem aan dat als je hem huurt en terugbrengt met pc erin ze er niet blij van worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J!M!B
  • Laatst online: 08-09 14:28
DaNiEl KuNsT schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:46:
[...]
5). Laat iets wat veel druk kan leveren door dat gat blazen en zie, je plexieglas zal bol komen te staan. Blaas er net zoveel lucht in totdat je denkt dat de bol goed is, maar hoe er rekening mee dat je alles snel doet, anders is je plexi afgekoeld en is het niet vervormbaar meer.
Een verf-föhn lijkt me erg geschikt, deze geeft dan wel niet zo veel druk, maar door de hete lucht blijft het plexi langer buigbaar.

@ixl85: Heb je al een digicam kunnen stelen lenen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Laatst online: 13:09
Ik buig altijd mijn plexieglas met een verfbrander. gewoon op een rechte rand van een plank ofzo.

En ik denk dat dit ook wel te doen moet zijn voor een bol.
Zolang je de zwaarte kracht het werk laat doen en het plexi lekker heet maakt.
dan lukt het wel.

En zorg dat je dan wel de hitte goed verspreid want anders krijg word het lelijk!

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Danjel schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:06:
Ik buig altijd mijn plexieglas met een verfbrander. gewoon op een rechte rand van een plank ofzo.

En ik denk dat dit ook wel te doen moet zijn voor een bol.
Zolang je de zwaarte kracht het werk laat doen en het plexi lekker heet maakt.
dan lukt het wel.

En zorg dat je dan wel de hitte goed verspreid want anders krijg word het lelijk!
daarom moet ie eerst dus in de oven. ik denk niet dat een verfbrander een goed idee is. ten eerste blaast die de warme lucht door het gat recht naar boven en krijg je daar dus een verrotte plek en ten tweede brand je verbrander door als die z'n lucht niet goed kwijt kan...(hou een fohn maar eens dicht en ruik er maar eens aan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Laatst online: 18-08-2023
misschien moet je een mal maken. dan kun je misschien de plaat daarop leggen en dan verwarmen.. misschien zelfs in een oven.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 17:09

Meneer aard

Porsche rulez!

DaNiEl KuNsT schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:30:
[...]

daarom moet ie eerst dus in de oven. ik denk niet dat een verfbrander een goed idee is. ten eerste blaast die de warme lucht door het gat recht naar boven en krijg je daar dus een verrotte plek en ten tweede brand je verbrander door als die z'n lucht niet goed kwijt kan...(hou een fohn maar eens dicht en ruik er maar eens aan ;))
Wat ik doe met die plastic modelkapjes voor die modelvliegtuigjes, is gewoon een mal maken van hout plexi erover en de oven in, werkt perfect.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Overigens zijn er bij de betere plexi winkels gewoon plexi bollen en halve bollen te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op zondag 24 april 2005 @ 13:13:
Overigens zijn er bij de betere plexi winkels gewoon plexi bollen en halve bollen te koop.
Haha, haalt in één zin de hele discussie onderuit.
Maargoed, waar vind je de betere plexi winkels en hoe duur zijn die (halve) bollen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

In Den Haag hebben we er minimaal 2, RU58 en Plastiglas. En de betere hobbywinkels hebben ook één en ander aan transparant knutselmateriaal.

[ Voor 43% gewijzigd door sebastius op 24-04-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kleine modje heb ik voor me vriendinnetje gemaakt. We hadden namelijk een jaar verkering en ik wilde haar dit als origineel cadeautje geven.
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbrandy-state.nl/images/hartje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Laatst online: 11-09 15:45
Maak er dan op zn minst een mooie rookkleurige behuizing omheen van plexiglas ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En laat meteen weten wat ze ervan vond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Laatst online: 18-08-2023
dus jou vriendin is ook een nerd :P

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

@ IXL85

Nog effe een close-up..:
[afbeelding]
Oei erg mooi, waar is dat ergens te krijgen / ben je verplicht om het zo mooi te laten zien een blacklight te kopen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 02:42:
[...]

Oei erg mooi, waar is dat ergens te krijgen / ben je verplicht om het zo mooi te laten zien een blacklight te kopen ? ;)
blauw werkt ook.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Zoals in mijn vorige post te zien was, was de fan in mijn sidepanel eerst blauw.
NA wat gespuit :P ->

Afbeeldingslocatie: http://img258.echo.cx/img258/5743/pict0001a5va.th.jpg

Ziet het er zo uit :)
heb een papieren koker om het draaiende gedeelte gedrukt, zodat het chassis van de fan niet mee gespoten zou worden.

Weer eens wat anders als een saaie blauwe fan ! 8)

Alvast een plaatje voor wat er nog komt:
Afbeeldingslocatie: http://img258.echo.cx/img258/4528/pict0002aa2yj.th.jpg
Deze heb ik van het weekend dus aangeschaft.
iemand een leuk idee waar ik deze kan plaatsen?

[ Voor 28% gewijzigd door PassieWassie op 25-04-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:12:
Dit kleine modje heb ik voor me vriendinnetje gemaakt. We hadden namelijk een jaar verkering en ik wilde haar dit als origineel cadeautje geven.
[afbeelding]
woei, zoiets heb ik ook ooit gemaakt met valentijn;
onze letters (allebei J) en dan met een hart ertussenin, dat knipperd als een hartslag :)

Vond ze leuker dan de bloemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

thabazzman schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:04:
Alvast een plaatje voor wat er nog komt:
[afbeelding]
Deze heb ik van het weekend dus aangeschaft.
iemand een leuk idee waar ik deze kan plaatsen?
Zet hem op een modeltreintje en laat hem rondjes rijden op je case/kamer! :+

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kleine toevoeging van mij:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/bl.jpg
2 10cm UV CCFL's :)
Het geeft een leuk effect zoals op de foto redelijk goed te zien is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:12:
[afbeelding]
Leuk ideetje :*) . Van mijn vriend kreeg ik voor valentijn een hart van plexiglas op een standaard, met led'jes eronder ;) Ik ben benieuwd wat je vriendin ervan vond, maar ze vindt vast heel leuk dat je speciaal iets voor haar hebt gemaakt, dat betekent wel iets meer dan een gekocht cadeautje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Laatst online: 03-09 19:15
Afbeeldingslocatie: http://www.images.renault19.nl/bezel.jpg

Rara, wat zou ik aan het doen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

macmouse schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:24:
[afbeelding]

Gat gemaakt voor een lcd ;)

Of je stoel aan het vies maken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mister I op 25-04-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
misschien bedoelt hij de stoel wel :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
macmouse schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:24:
[afbeelding]

de voorkant van je Aopen kast (H600B) bewerken/spuiten en er een lcd in zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-09 13:45
oe oe.... touchscreentje inbouwen?.... gezien die link onderaan van DashPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

Ik ben deze ook weer eens bezig geweest. Een dremel gekocht(Proxxon), en aan de slag gegaan.

Stap 1

Ben begonnen met een roostertje, (van de radio van mijn zusje gesloopt :P) en die bespoten met metallic zilver achtige verf:

Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/p4210019klein.jpg

Gemonteerd en begonnen aan de fanhole

Stap 2

Fanhole voor een 120mm fan boven uit mijn kast gehaald.

Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/p4210024klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/p4210026klein.jpg

Stap 3

Painting DesertShooter

Eerst DesertShooter uitgeprint op een a4tje, goed vast geplakt met plakband e.d:

Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/p4210025klein.jpg
resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/p4210029klein.jpg

Stap 4

Het kleine window van mijn ms-tech kast vergroten :Y)

Eerst helemaal afgeplakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4220008klein.jpg
Toen begonnen met dremelen:
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4220013klein.jpg
Resultaat: :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4220024klein.jpg
Gaten boren voor de 120mm fan :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4220027klein.jpg

Stap 5

Deze stap heeft het meeste tijd gekost:

Het eruit dremelen van DesertShooter, net boven het window.
Net als ik bovenop de kast heb gedaan, print ik DesertShooter weer uit (met een wel nice lettertype :*) ) Alleen dan nu wel op een heel wat groter formaat :Y) :P

Afplakken:

Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4220041klein.jpg
Na veel dremel werk: :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4220049klein.jpg
En het resultaat: :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4240059klein.jpg

Toen begonnen de rampen:

1) Leunde perongeluk op het plexi, raad eens... inderdaad, plexi kapot. Naja, maakt niet veel uit, heb alweer een nieuwe.
2) Kwam er achter dat ik met mijn STOMME kop desertshooter onder het window heb geplaatst, op z'n kop. Arrg, was ook zo gefixt, aansluitingen weg gedremelt, en hij paste weer.

Hij is toch wel redelijk gelukt: (al vind ik t zelf :P)

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/p4210032klein.jpg
Na:
Afbeeldingslocatie: http://www.utforce.info/casemod/P4240056klein.jpg

[ Voor 198% gewijzigd door DesertShooter op 25-04-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Desertshooter, je plaatjes laden nu wel heel erg langzaam. Je zou ze op een andere host kunnen plaatsen, bijvoorbeeld ImageShack. Dan kan iedereen ze beter bekijken. Ik ben benieuwd :)

Edit: Nah nu staan ze er ineens, maf :P Ziet er goed uit hoor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door brinkdinges op 25-04-2005 21:20 ]

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Laatst online: 03-09 19:15
Nee het is geen touchscreen, die zit al in de auto, dit is een oud scherm wat ik vroeger in de auto had zitten met een radio/dvd speler, deze was dus echt over.
(Na dit scherm is er zelfs nog een klapscherm in de auto gekomen, zou oud is deze al) Maar beeld is perfect.
(op een kras rechts in het midden na dan, deze is er in de loop der tijd ingekomen)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~veldzich/renault19.nl/images/pc/DSCN3337.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~veldzich/renault19.nl/images/pc/DSCN3339.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

brinkdinges schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:16:
Desertshooter, je plaatjes laden nu wel heel erg langzaam.
Heb een eigen 100mbit server in amsterdam staan, dus dat lijkt me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:47
DesertShooter schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 07:29:
[...]

toch erg vreemd, want ik heb der ook last van.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

kippy schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:52:
[...]

toch erg vreemd, want ik heb der ook last van.......
Same here :)
Terwijl mijn verbinding toch echt snel genoeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
DesertShooter schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 07:29:
[...]

dan doet je 100mbit server in amsterdam toch echt iets verkeerd, ze laden niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

*/offtopic, ze laden hier gewoon goed, no problemo's hir

*/ontopic, lcd mooi weggewerkt.. mooie kast

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Dentheman

Zie signature

Ik dacht eerst dat het aan m'n internetverbinding lag, maar nu zit ik op school (snelse i-net verbinding van Den Helder :*) ) en het schiet nog steeds niet op.

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ook hier is ie langzaam.. 1 mbit SDSL lijntje..
Dus daar zal het ook niet aan liggen.
Na "show picture" aan te klikken doen ze het trouwens wel.. :)

Na hier een beetje rond te hebben gekeken zal ik toch ook maar eens verder gaan met mijn "mod". :) Oude ATX kast ombouwen naar een mooie AT kast.. Maak er misschien wel een CIP van.. :)

Dan plexie onder de pc met de 5000 MCD ledjes is erg mooi.. Lijkt me wel wat met rode 8000 MCD ledjes.. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.