Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Op zo'n mod kun je toch niet trots zijn, zelf werk ik bij de AH. Maar je moet je diep schamen als je zo'n doos gebruikt.....electrowolf schreef op maandag 09 mei 2005 @ 02:07:
1000e post! (ja ik weet dat het nutteloos is, post dus maar ff een plaatjes van mijn laatste mod)
[afbeelding]
Jaja, heuse doos van appie kerstpakket 2003, als ik het goed heb
[afbeelding]
Moet er ook nog maar eens een cd/dvd speler in maken
[afbeelding]
Wat lief...
[afbeelding]
En nog een keer bij nacht...
simpel, maar blijft wel grappig
Edit: klein spellings foutje...
Voor de rest best netjes gedaan, niet bijzonders maar wel leuk.
Nee goh, ik zal je eerder gaan schamen als je met joker vlaggen van de ah bonus gaat ophangen als de koningin komt.kippy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:28:
[...]
Op zo'n mod kun je toch niet trots zijn, zelf werk ik bij de AH. Maar je moet je diep schamen als je zo'n doos gebruikt.....
Is btw bij ons @ club waar gebeurd
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Mijn pc heeft ongeveer een half jaar in een kartonnen doos gedraaid
Dat krijg je als je je case gaat modden en je te gierig bent voor een tijdelijke andere case 
Edit: Plaatje
Edit: Plaatje
[ Voor 23% gewijzigd door brinkdinges op 09-05-2005 10:48 ]
Casemod: Cubeleon
Ach ja der zijn een hoop trieste mensen op de wereld, en somige daarvan werken bij de AH.Meneer aard schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:42:
[...]
Nee goh, ik zal je eerder gaan schamen als je met joker vlaggen van de ah bonus gaat ophangen als de koningin komt.
Is btw bij ons @ club waar gebeurdWas laatst, de koningin kwam landen @ maldens vlak (ons terrein) en was er zo`n gast die werkt bij ah, die met joker vlaggen aan kwam zetten.... die vliegt ook nog eens bij ons
/Ontopic
Ik blijf de "DOOS" mod's wel leuk vinden, niet echt practisch maar wel grappig. En wanneer komt iemand met een mod waarbij elk onderdeel appart in een doosje zit. Dus een grote doos waar het geheel in zit, en dan voor de DVD-rom een doosje, mobo, enz enz. Paar "DOOS fans" de bij, dan moet je opzich een best stille case kunnen krijgen die goed koeld. Ik ga het niet doen, heb et al te druk met men eigen mod, IN EEN CASE =P.
Wordt er al een nieuw deel geopend? Of wie neemt dat voor z`n rekeing? ik wil het ook best even doen
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Meneer aard schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:42:
[...]
Nee goh, ik zal je eerder gaan schamen als je met joker vlaggen van de ah bonus gaat ophangen als de koningin komt.
Is btw bij ons @ club waar gebeurdWas laatst, de koningin kwam landen @ maldens vlak (ons terrein) en was er zo`n gast die werkt bij ah, die met joker vlaggen aan kwam zetten.... die vliegt ook nog eens bij ons
offtopic:
Hij is wel oranje
Maar jat dan op z'n minst een Koninginnedag-vlag van de appie 
Hij is wel oranje
Omelette du fromage!
Anoniem: 143707
kerstpakket AHkippy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:28:
[...]
Op zo'n mod kun je toch niet trots zijn, zelf werk ik bij de AH. Maar je moet je diep schamen als je zo'n doos gebruikt.....

Ik dan welMeneer aard schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:27:
Wordt er al een nieuw deel geopend? Of wie neemt dat voor z`n rekeing? ik wil het ook best even doen
Mooi zo, dan kan deze dicht.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.