[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 22:49

Electrowolf

Mod met Liefde!

1000e post! (ja ik weet dat het nutteloos is, post dus maar ff een plaatjes van mijn laatste mod :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.marsuamail.nl/fotoalbum/albums/wpw-33/018.jpg
Jaja, heuse doos van appie kerstpakket 2003, als ik het goed heb :)

Afbeeldingslocatie: http://www.marsuamail.nl/fotoalbum/albums/wpw-48/020.jpg
Moet er ook nog maar eens een cd/dvd speler in maken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.marsuamail.nl/fotoalbum/albums/wpw-83/022%7E0.jpg
Wat lief...

Afbeeldingslocatie: http://www.marsuamail.nl/fotoalbum/albums/wpw-21/036.jpg
En nog een keer bij nacht...

simpel, maar blijft wel grappig :)

Edit: klein spellings foutje...

[ Voor 4% gewijzigd door Electrowolf op 09-05-2005 02:10 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:38
electrowolf schreef op maandag 09 mei 2005 @ 02:07:
1000e post! (ja ik weet dat het nutteloos is, post dus maar ff een plaatjes van mijn laatste mod :P)

[afbeelding]
Jaja, heuse doos van appie kerstpakket 2003, als ik het goed heb :)

[afbeelding]
Moet er ook nog maar eens een cd/dvd speler in maken :)

[afbeelding]
Wat lief...

[afbeelding]
En nog een keer bij nacht...

simpel, maar blijft wel grappig :)

Edit: klein spellings foutje...
Op zo'n mod kun je toch niet trots zijn, zelf werk ik bij de AH. Maar je moet je diep schamen als je zo'n doos gebruikt.....

Voor de rest best netjes gedaan, niet bijzonders maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:04

Meneer aard

Porsche rulez!

kippy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:28:
[...]

Op zo'n mod kun je toch niet trots zijn, zelf werk ik bij de AH. Maar je moet je diep schamen als je zo'n doos gebruikt.....

Nee goh, ik zal je eerder gaan schamen als je met joker vlaggen van de ah bonus gaat ophangen als de koningin komt.

Is btw bij ons @ club waar gebeurd :P Was laatst, de koningin kwam landen @ maldens vlak (ons terrein) en was er zo`n gast die werkt bij ah, die met joker vlaggen aan kwam zetten.... die vliegt ook nog eens bij ons :(

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
Mijn pc heeft ongeveer een half jaar in een kartonnen doos gedraaid :P Dat krijg je als je je case gaat modden en je te gierig bent voor een tijdelijke andere case :P

Edit: Plaatje ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/Doos%203%20(Custom).JPG

[ Voor 23% gewijzigd door brinkdinges op 09-05-2005 10:48 ]

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:38
Meneer aard schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:42:
[...]

Nee goh, ik zal je eerder gaan schamen als je met joker vlaggen van de ah bonus gaat ophangen als de koningin komt.

Is btw bij ons @ club waar gebeurd :P Was laatst, de koningin kwam landen @ maldens vlak (ons terrein) en was er zo`n gast die werkt bij ah, die met joker vlaggen aan kwam zetten.... die vliegt ook nog eens bij ons :(
Ach ja der zijn een hoop trieste mensen op de wereld, en somige daarvan werken bij de AH.

/Ontopic
Ik blijf de "DOOS" mod's wel leuk vinden, niet echt practisch maar wel grappig. En wanneer komt iemand met een mod waarbij elk onderdeel appart in een doosje zit. Dus een grote doos waar het geheel in zit, en dan voor de DVD-rom een doosje, mobo, enz enz. Paar "DOOS fans" de bij, dan moet je opzich een best stille case kunnen krijgen die goed koeld. Ik ga het niet doen, heb et al te druk met men eigen mod, IN EEN CASE =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:04

Meneer aard

Porsche rulez!

Wordt er al een nieuw deel geopend? Of wie neemt dat voor z`n rekeing? ik wil het ook best even doen :)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Meneer aard schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:42:
[...]

offtopic:
Hij is wel oranje ;) Maar jat dan op z'n minst een Koninginnedag-vlag van de appie ;)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143707

kippy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:28:
[...]

kerstpakket AH 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 08:51

UTM

Meneer aard schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:27:
Wordt er al een nieuw deel geopend? Of wie neemt dat voor z`n rekeing? ik wil het ook best even doen :)
Ik dan wel :) [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 11[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 16:10

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mooi zo, dan kan deze dicht.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.