Als je met mat plakplastiek een zandstraal effect bedoeld zou ik toch maar een rondkijken bij Gamma en/of Hubo die hebben nl plakplastiek voor ramen waar je een gezandstraald effect mee nabootstScSi_009 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:07:
@Giel: Met plexiglas neem je het nut beetje weg van je fan hé.. Ik zat eerder te denken aan mooi afgewerkt racegaas, maar dan met hele fijne mazen, zou wel mooi zijn. Heb btw dezelfde kast, goed dingetje..
Ik ben ook nog van plan dat aan die voeding te veranderen, maar daarvoor zoek ik mat plakplastic en dat is hier in België blijkbaar echt niet te vinden
@DaTiezl: hele mooie mod.. Lekker strak maar toch mooi afgewerkt. Combi geel/groen en blauw is ook mooi! Knap werk!
Verwijderd
Met wat voor software stuur jij je relais aan ? er zit een soort van programma in ofzo ?BaBoOn schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:27:
Vandaag eindelijk klaar met me relais bordje
[afbeelding]
En in actie: http://host.the-baboon.nl/files/video/blaat.mpeg
offtopic:
Telui om na beneden telopen en de digitale camara te pakken dus een webcam pic+film
Verwijderd
Ik heb vandaag ook ff neon gehaald.

Ik vroeg in de winkel ook nog om een ultra bleu LED fan, dus die man pakte dr een en ik vroeg ook nog hoeveel geluid hij produceerde, 15 dba ongeveer zij hij.
En ik dus naar huis neon en de fan geinstaleerd, en deed ik vervolgens mn pc aan.
De neon werkte perfect maar de leds van de fan niet
Ik keek nog eens op het doosje en er stond: UV reactive... nou lkkr zeg. En er stont ook nog op: 28 dba...
Ik ga morgen maar weer ff terug.

Ik vroeg in de winkel ook nog om een ultra bleu LED fan, dus die man pakte dr een en ik vroeg ook nog hoeveel geluid hij produceerde, 15 dba ongeveer zij hij.
En ik dus naar huis neon en de fan geinstaleerd, en deed ik vervolgens mn pc aan.
De neon werkte perfect maar de leds van de fan niet

Ik ga morgen maar weer ff terug.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 21:41 ]
Uhm goed idee idd om dat window te vervangen.. maar wat doet die ccfl daar in het midden?Giel schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:01:
Gister ben ik bezig geweest met mijn kast een beetje modden, helaas waren alle winkels dicht, want ik wil nog paar dingen halen.
Moet die nog een plekje krijgen? Of ga je blind worden door daar de hele tijd naar de staren?
------------------------------------------------------------------
Mijn modje heb ik ook laatst weer wat bijgewerkt, er moet nog een nieuw wc blok kopen omdat het frigus blokje niet meer past in combinatie met dit dfi moederbord. Vandaar het losse chipsetblokkie op de bodem.
De tsunami case heb ik voor iemand anders gemaakt, vrij standaard, maar ook wel erg
[img][http://groups.msn.com/_Secure/0TQCFAmcWJ02AEOb4CT!9jWona5FnO1gy0pXZ9NwxBO3bQJ79a1xUwKDPMeUoWO6MwV5ESevayGX!7XNII*TizI0R8yo7I*V2en*RprEobrfDXMDLgUCAxA/P4300079.JPG?dc=4675520935611652134[/img]
[ Voor 30% gewijzigd door Race Eend op 06-05-2005 22:30 ]
idd, geeft altijd veel nieuwe ideeenVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:08:
Positief dat er weer veel modjes gepost worden in dit topic!!!
Ik wil eerst even die window vervangen hebben (heb vanavond al plexiglas gehaaldRace Eend schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:22:
[...]
Uhm goed idee idd om dat window te vervangen.. maar wat doet die ccfl daar in het midden?![]()
Moet die nog een plekje krijgen? Of ga je blind worden door daar de hele tijd naar de staren?
Als dat gedaan is ga ik inderdaad even een goed plekje voor mijn CCFL vinden
Verwijderd
Zoals beloofd nog wat foto's van de laptopsteun die nu "af" is:
1. Steundelen bekleed met zwart vilt (wat een werk
) maar wel heel erg mooi gelukt!
2. Ding is aan de muur bevestigd met 4 medium betonschroeven, zit lekker stevig

1. Steundelen bekleed met zwart vilt (wat een werk
DaTiezl : gaat die pomp zo niet gigantisch resonere zo?
ik heb zo'n zelfde pomp en zelfs op rubber voeten trilt het plaatstaal weleens mee als de stroom draad net verkeerd ligt.
verder ziet er goed uit.
ik heb zo'n zelfde pomp en zelfs op rubber voeten trilt het plaatstaal weleens mee als de stroom draad net verkeerd ligt.
verder ziet er goed uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Countess op 06-05-2005 23:55 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Verwijderd
niceVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:50:
1. Steundelen bekleed met zwart vilt (wat een werk) maar wel heel erg mooi gelukt!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer mooi gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:50:
1. Steundelen bekleed met zwart vilt (wat een werk) maar wel heel erg mooi gelukt!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me wel een ideetje om mijn laptop uit de weg te krijgen.
Enige probleem waar ik mee zit is dat de lucht net boven het toetsenbord wordt aangezogen en op de zijkant en achteraan uitgestoten.
Maar dat valt misschien wel op te lossen door die bovenste houder wat naar onderen te verhuizen.
Good work !
Een beetje verlies heb je altijd...
zitten bij jou alle aansluitingen aan de zijkant? want ik heb bij mij ongeveer alles aan de achter kant zitten.
kan je anders een foto maken als dat ding hangt maar dan van de zijkant? zodat je dat kan zien?
kan je anders een foto maken als dat ding hangt maar dan van de zijkant? zodat je dat kan zien?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Effe over dat racegaas.ScSi_009 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:07:
@Giel: Met plexiglas neem je het nut beetje weg van je fan hé.. Ik zat eerder te denken aan mooi afgewerkt racegaas, maar dan met hele fijne mazen, zou wel mooi zijn. Heb btw dezelfde kast, goed dingetje..
Ik ben ook nog van plan dat aan die voeding te veranderen, maar daarvoor zoek ik mat plakplastic en dat is hier in België blijkbaar echt niet te vinden
@DaTiezl: hele mooie mod.. Lekker strak maar toch mooi afgewerkt. Combi geel/groen en blauw is ook mooi! Knap werk!
Dat gaat toch een fluitend geluid maken?
Correct me if i'm wrong.
Verwijderd
Zelf gemaakt water koelblokje
Een vriend en ik wilden al een hele tijd een zelfgemaakte water koeling maken. We hebben nu onderhand al een radiator en pomp. Toen moesten we ook nog een stuk koper. Ik heb toen op mijn werk samen met mijn oom een rond stuk rood koper gevonden waar wij een plak vanaf gazaagt hebben. Die hebben we daarna weer vierkant gezaagt. Toen ben ik er eens vlink aan gaan vijlen tot deze helemaal vlak was. De volgende dag hebben we gaten geboord en deze aan de zijkanten afgestopt met geel kopere schroefbouten. Toen we daar mee klaar waren heb ik weer een uur eraan zitten vijlen of zo. Daarna draad tappen en hoekstukjes kopen en het was al bijna klaar. Nu zou de grootste stink klus komen.... het schuren en polijsten. Na 2 uur schuren en polijsten ziet het er dan zo uit....
Dit is de bouwtekening.

Dit is het supergoede resultaat

Een vriend en ik wilden al een hele tijd een zelfgemaakte water koeling maken. We hebben nu onderhand al een radiator en pomp. Toen moesten we ook nog een stuk koper. Ik heb toen op mijn werk samen met mijn oom een rond stuk rood koper gevonden waar wij een plak vanaf gazaagt hebben. Die hebben we daarna weer vierkant gezaagt. Toen ben ik er eens vlink aan gaan vijlen tot deze helemaal vlak was. De volgende dag hebben we gaten geboord en deze aan de zijkanten afgestopt met geel kopere schroefbouten. Toen we daar mee klaar waren heb ik weer een uur eraan zitten vijlen of zo. Daarna draad tappen en hoekstukjes kopen en het was al bijna klaar. Nu zou de grootste stink klus komen.... het schuren en polijsten. Na 2 uur schuren en polijsten ziet het er dan zo uit....
Dit is de bouwtekening.

Dit is het supergoede resultaat

^^ super
Leuk om te zien dat er nog mensen zijn die hun WC-blokken zelf maken, netjes gedaan
Leuk om te zien dat er nog mensen zijn die hun WC-blokken zelf maken, netjes gedaan
en zo is het voorspeld!
Op dat filmpje gebruik ik een vaag duits programma,Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:10:
[...]
Met wat voor software stuur jij je relais aan ? er zit een soort van programma in ofzo ?
'Relaistimer'
En zelf heb ik een C progsel in elkaar gemaakt, (lpt.c = source, lpt.exe = binary)Program: Relais timer program for Win9x/NT/2k/XP
Company: KEMO - Germany
Date: 2003-10-24
Version: 1.1
Author: Nils Wedel - nw@tshup.com
http://host.the-baboon.nl/files/Programmas/LPT-Programmas/
Staan ook andere progsels bij, lpt.exe open je zo: lpt.exe [0-255] (hij schrijft 't na de LPT1 (0x378)
Hoop dat je erwat aan hebt
Edit:
Ohja en als je nog de schemas zoekt: De Parallelle poort FAQ
[ Voor 9% gewijzigd door Aapje op 07-05-2005 16:42 ]
Heb gisteravond ipv gaas (bij de bouwmarkt hadden ze alleen kippengaas dat ik zelf te zwak vind, en te makkelijk gaat buigen), geperforeerd staal gekocht. Met veel en kleine gaatjes.Effe over dat racegaas.
Dat gaat toch een fluitend geluid maken?
Correct me if i'm wrong.
Verder heb ik nu ook plexiglas waar ik morgen mee aan de gang ga.
Heeft trouwens iemand hier ervaring met het snijden van plexiglas? is dat makkelijk? Ik heb wel zo'n speciaal snijmesje erbij gekocht.
[ Voor 13% gewijzigd door Giel op 07-05-2005 16:58 ]
Eum, waarom steekt die fan eigenlijk zo dat die naar buiten blaast ? volgend mij gaat naar binnen blazen een beter effect geven op je temperaturen...Giel schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:55:
[...]
Heb gisteravond ipv gaas (bij de bouwmarkt hadden ze alleen kippengaas dat ik zelf te zwak vind, en te makkelijk gaat buigen), geperforeerd staal gekocht. Met veel en kleine gaatjes.
[afbeelding]
Heeft trouwens iemand hier ervaring met het snijden van plexiglas? is dat makkelijk? Ik heb wel zo'n speciaal snijmesje erbij gekocht.
Verwijderd
ik heb een rocksolid 9160 van paradigit, daar zitten op de achterkant geen aansluitingen omdat het ding volledig "ruggedized" is, ze moeten hebben gedacht "als ie dan op zijn achterkant valt zijn er igg geen pinnetjes krom" oidGeckoo schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:42:
zitten bij jou alle aansluitingen aan de zijkant? want ik heb bij mij ongeveer alles aan de achter kant zitten.
Ik zal vanavond nog even kijken of ik een foto van de zijkant kan maken, het klopt idd dat alle aansluitingen dus aan de zijkanten en voorop zitten, links zit bij mij:
slot
power
vga
utp
modem
usb
pcmcia
en rechts :
2 x usb, cd rom, s-video out/in
voorkant:
geluid
firewire
deze steun blokkeert alleen mijn firewire (onder linker steuntje) en mijn slot functie, beide gebruik ik bijna niet dus dan haal ik hem wel evne uit de steun indien nodig...
Vandaag de eerste paar uur ervaring gehad met de steun en het werkt fantastisch, je merkt dat het veel gezonder is om het scherm op een wat grotere afstand te hebben alhoewel de rest van mijn familie het nu niet meer kan lezen (15 inch en 1400 x 1050 zonder cleartype
Als je echt een paar foto's wilt hebben moet je maar even zeggen wat je precies wilt zien, als er animo voor is kan een how-to ook nog wel
Heb dezelfde reso op men Acer Aspire 1501LMi en kan het toch met gemak vanop 2 meter afstand lezen zonder cleartype hoor. Eventueel voor je familie profielen maken met een lagere resolutie ?Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:40:
[...]
Vandaag de eerste paar uur ervaring gehad met de steun en het werkt fantastisch, je merkt dat het veel gezonder is om het scherm op een wat grotere afstand te hebben alhoewel de rest van mijn familie het nu niet meer kan lezen (15 inch en 1400 x 1050 zonder cleartype)
Als je echt een paar foto's wilt hebben moet je maar even zeggen wat je precies wilt zien, als er animo voor is kan een how-to ook nog wel
Enige nadeel is dan wel dat je iets brakker beeld hebt dan op de native resolutie.
Verwijderd
ja ik ook, het is ook mijn computer dus het boeit me ook geen reet als een ander het niet kan lezen en cleartype is lelijkPeGys schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:44:
[...]
Heb dezelfde reso op men Acer Aspire 1501LMi en kan het toch met gemak vanop 2 meter afstand lezen zonder cleartype hoor. Eventueel voor je familie profielen maken met een lagere resolutie ?
Enige nadeel is dan wel dat je iets brakker beeld hebt dan op de native resolutie.

ik heb werkelijk geen idee of dit mijn native resolutie is
Whaa! helaas heb je gelijk. Heb het meteen veranderd, ik had het zelf geen eens door, wat een blunder.;) (maakt wel veel meer lawaai zoEum, waarom steekt die fan eigenlijk zo dat die naar buiten blaast ? volgend mij gaat naar binnen blazen een beter effect geven op je temperaturen...
[ Voor 10% gewijzigd door Giel op 07-05-2005 18:04 ]
Er leuk gaas trouwens, gaat echter wel een pak meer lawaai creëren.Giel schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:02:
[...]
Whaa! helaas heb je gelijk. Heb het meteen veranderd, ik had het zelf geen eens door, wat een blunder.;) (maakt wel veel meer lawaai zo)
gewoon zagen, terwijl het nog afgeplakt is.Giel schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:55:
[...]
Heb gisteravond ipv gaas (bij de bouwmarkt hadden ze alleen kippengaas dat ik zelf te zwak vind, en te makkelijk gaat buigen), geperforeerd staal gekocht. Met veel en kleine gaatjes.
[afbeelding]
wel ff aftekenen.
en beetje ruim afzagen,
kun je makkelijk bij vijlen.
of je doet het met de albekende 'dremel' (frees dus)
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Mhh ik zie een A8NRace Eend schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:22:
[...]
Uhm goed idee idd om dat window te vervangen.. maar wat doet die ccfl daar in het midden?![]()
------------------------------------------------------------------
Mijn modje heb ik ook laatst weer wat bijgewerkt, er moet nog een nieuw wc blok kopen omdat het frigus blokje niet meer past in combinatie met dit dfi moederbord. Vandaar het losse chipsetblokkie op de bodem.
De tsunami case heb ik voor iemand anders gemaakt, vrij standaard, maar ook wel erg![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=[http://groups.msn.com/_Secure/0TQCFAmcWJ02AEOb4CT!9jWona5FnO1gy0pXZ9NwxBO3bQJ79a1xUwKDPMeUoWO6MwV5ESevayGX!7XNII*TizI0R8yo7I*V2en*RprEobrfDXMDLgUCAxA/P4300079.JPG?dc=4675520935611652134]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
Kan je me vertellen hoe stabiel ie bij jou is met een Zalman NBheatsink?
en weet je ook welke NB WC cooler er op kan (aangezien je in die andere case wc hebt zitten)
in het grote A8N topic krijg ik geen antwoord op mn vraag
En damN!
ik heb nog steeds geen digicam voor mn routermod...
ik zal asap een camera proberen te regelen!! want het duurt nu echt te lang!!
Verwijderd
Bij deze mijn sidepanel van mn aopen qf50c. Ik ben een Apple fan dus ik wilde iets g5-achtigs in mijn case verwerken, wat me redelijk gelukt is dacht ik zo
:

De kwaliteit van de cam is niet al te best, maar het is redelijk te zien toch?

De kwaliteit van de cam is niet al te best, maar het is redelijk te zien toch?
Het AMD chipset blokje van aquacomputer past vrijgoed je moet een klein stukje afslijpen om het passend te maken met die condensator.ixl85 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:31:
[...]
Mhh ik zie een A8N
en weet je ook welke NB WC cooler er op kan (aangezien je in die andere case wc hebt zitten)
En damN!
Als ik toestemming krijg voor me CIp zul je het binnenkort wel zien in me mod.
Mhh nice, ik ben benieuwd!Dezjay schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:16:
[...]
Het AMD chipset blokje van aquacomputer past vrijgoed je moet een klein stukje afslijpen om het passend te maken met die condensator.
Als ik toestemming krijg voor me CIp zul je het binnenkort wel zien in me mod.
Ik zal mn ogen openhouden voor je mod (kondig hem hier ook maar aan
Dat zalman blokkie is perfecto, chipset was 36 idle en 45 stressed, met de standaard herrieschopper was dat 34-42 ofzo. Dus hijs perfect stabiel en stil. Alle fans in de case op 12v zou betere prestaties geven. Maar ik heb alles op 7v gezet en daarbij een artic koeler, dus erg veel airflow is er niet. Die pc zal niet overklokt worden, maar met die chipset kan je makkelijk tot 55 graden gaan hoor, dus geen probleemixl85 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:31:
[...]
Mhh ik zie een A8N
En damN!
Wat voor wcblokje je op je NB kan nemen? Alle volgens mij gewoon, zoals je op de foto's kan zien, is er meer dan genoeg ruimte voor allerlei blokjes. Ik heb zelf een frigus blokje (wat weg moet trouwens, omdat het bij mn dfi niet meer past. Dat zal op die asus prima passen.
Ook heeft zo'n wc blok wat meer speling, zodat ie wat meer naar boven toe geschoven kan worden. Dus dat ie nog minder dicht bij het 2e slot komt:

[ Voor 23% gewijzigd door Race Eend op 07-05-2005 20:30 ]
Hier een foto van mijn webcam mod
er is een sweex minicam ingebouwd.

There's no savegame in real life...
Lol, erg leuk gedaan. Je doet je naam eer aan_Badeend_ schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:49:
Hier een foto van mijn webcam moder is een sweex minicam ingebouwd.
[afbeelding]
Zou je nog wat meer pics van die badeend kunnen posten? En vooral hoe je die webcam erin hebt gedaan
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
heel mooi_Badeend_ schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:49:
[afbeelding]
bad eend met een zetpil-camera
ik kan mijn naam maar op 1 manier eer aandoen,
dat is het uitdremelen ervan
(3x raden wat ik doe =D)
Verwijderd
Het is niet echt een kleine mod maar een vriend heeft me kabels weggewerkt
kan welliswaar de pc niet aanzetten omdat ik me Sappiher X850XT PE mis 
(ik zet het hier omdat ik geen show hier je pc topic zag
)

(ik zet het hier omdat ik geen show hier je pc topic zag

Het blijft nog steeds een beetje een kabel zooi heVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:07:
Het is niet echt een kleine mod maar een vriend heeft me kabels weggewerktkan welliswaar de pc niet aanzetten omdat ik me Sappiher X850XT PE mis
(ik zet het hier omdat ik geen show hier je pc topic zag)
[afbeelding]
[afbeelding]
[www.ganzz.nl]
haaa die david_Badeend_ schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:49:
[afbeelding]
laat me raden, dat is die laptopcam die ik toen ook gekocht had
alles goed verder ?
spreek je, daniel
You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.
Verwijderd
Das waar maarja de 3d kaart komt er ook nog inGanzz schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:10:
[...]
Het blijft nog steeds een beetje een kabel zooi he
Dan heb je nog meer kabelsVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:42:
[...]
Das waar maarja de 3d kaart komt er ook nog in
sleeve ze en bind ze bij elkaar, net als ik (zie paar posts terug (lees: 25 ofzo)
No offence maar eum, de kabels in jouw case zijn nog steeds een mess hoor.un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:54:
[...]
Dan heb je nog meer kabels![]()
sleeve ze en bind ze bij elkaar, net als ik (zie paar posts terug (lees: 25 ofzo)
Mijn gameserver voor lans:

Zitten misschien niet veel devices in maar ik wordt nog ziek van de kabels die zichtbaar zijn.
De schijf wordt vervangen door een WD Raptor 740 en enkele zichtbare kabels worden nog gesleeved.
Die IDE kabel voor de DVD writer moet ik ook nog iets op zien te vinden.
Zit trouwens een Thermaltake 480W PSU in met een shitload aan kabels aan. Men Ultra X-Connect PSU gaat gebruikt worden voor een andere PC dus ga er denk ik nog eentje bij bestellen.
Ook die AC-Ryan 92mm fan heb ik enorm spijt van dat ik em gekocht heb. Na 2 dagen lichtte die bijna niet meer op. ben dus op zoek naar een 92mm Clear LED fan met 4 groene leds en die op 12V geen pokkelawaai maakt. Want als je em gaat regelen vermindert de lichtintensiteit.
Verwijderd
Nee hoorun1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:54:
[...]
Dan heb je nog meer kabels![]()
LOL, als je dit opruimen noemt, dan zie ik er ook een Sapphire X850XT PE in zittenVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:07:
Het is niet echt een kleine mod maar een vriend heeft me kabels weggewerktkan welliswaar de pc niet aanzetten omdat ik me Sappiher X850XT PE mis
(ik zet het hier omdat ik geen show hier je pc topic zag)
[afbeelding]
[afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Draai je SLI met je DFI board ? Zo niet, duw je 3d-kaart in het onderste slot, en dan past het blokje welRace Eend schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:23:
[...]
Dat zalman blokkie is perfecto, chipset was 36 idle en 45 stressed, met de standaard herrieschopper was dat 34-42 ofzo. Dus hijs perfect stabiel en stil. Alle fans in de case op 12v zou betere prestaties geven. Maar ik heb alles op 7v gezet en daarbij een artic koeler, dus erg veel airflow is er niet. Die pc zal niet overklokt worden, maar met die chipset kan je makkelijk tot 55 graden gaan hoor, dus geen probleemWel dun laagje as5 erop en ietsje airflow in je case hebben.
Wat voor wcblokje je op je NB kan nemen? Alle volgens mij gewoon, zoals je op de foto's kan zien, is er meer dan genoeg ruimte voor allerlei blokjes. Ik heb zelf een frigus blokje (wat weg moet trouwens, omdat het bij mn dfi niet meer past. Dat zal op die asus prima passen.
[afbeelding]
Ook heeft zo'n wc blok wat meer speling, zodat ie wat meer naar boven toe geschoven kan worden. Dus dat ie nog minder dicht bij het 2e slot komt:
[afbeelding]
Haha, al gedaan, maar dan draai je maar op pci-2x ipv 16x.. kijk maar met rivatuner ofzo. Als dat bij jou NIET zo is, dan moet je toch eens vertellen hoe je dat gedaan hebtVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:23:
[...]
Draai je SLI met je DFI board ? Zo niet, duw je 3d-kaart in het onderste slot, en dan past het blokje welHeb ik ook gedaan met m'n frigus blokje.
ik heb ook 3x 5,25" devicesPeGys schreef op zondag 08 mei 2005 @ 01:04:
[...]
No offence maar eum, de kabels in jouw case zijn nog steeds een mess hoor.
Mijn gameserver voor lans:
[afbeelding]
Zitten misschien niet veel devices in maar ik wordt nog ziek van de kabels die zichtbaar zijn.
De schijf wordt vervangen door een WD Raptor 740 en enkele zichtbare kabels worden nog gesleeved.
Die IDE kabel voor de DVD writer moet ik ook nog iets op zien te vinden.
Zit trouwens een Thermaltake 480W PSU in met een shitload aan kabels aan. Men Ultra X-Connect PSU gaat gebruikt worden voor een andere PC dus ga er denk ik nog eentje bij bestellen.
Ook die AC-Ryan 92mm fan heb ik enorm spijt van dat ik em gekocht heb. Na 2 dagen lichtte die bijna niet meer op. ben dus op zoek naar een 92mm Clear LED fan met 4 groene leds en die op 12V geen pokkelawaai maakt. Want als je em gaat regelen vermindert de lichtintensiteit.
en 3x 3,5" devices
dat zorgt voor behoorlijk wat kabels, en in een Sunbeam samurai case, dit is het dichste wat je bij opruimen komt.
plus, wat heb je anders aan UV sleeves als je ze toch niet ziet
Ik zie zo al meer mogelijkheden om de kabels wat meer te laten verbergen. Kijk nog maar eens goed. Dit ziet er gewoon niet uit. No offenceun1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:43:
[...]
ik heb ook 3x 5,25" devices
en 3x 3,5" devices
dat zorgt voor behoorlijk wat kabels, en in een Sunbeam samurai case, dit is het dichste wat je bij opruimen komt.
plus, wat heb je anders aan UV sleeves als je ze toch niet ziet
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het plexiglas past nu perfect op mijn window, maar wil nog graag 2 80mm gaten zagen voor toekomstige fans. Hoe kan ik het beste volgens jullie gaten zagen?
Ik ben zelf beetje bang dat het zal gaan scheuren.
Ik ben zelf beetje bang dat het zal gaan scheuren.
Koop een 74mm klokboor. komt net uit voor een 80mm fan. Gebruik ik ook steeds.Giel schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:49:
[...]
Die heb ik alleen niet in 80mmgrootste die we hebben is 60mm
80mm is de afstand tss de gaten van je fans. Als je een gat van 80mm maakt heb je een probleempje om hem vast te vijzen.
Logitech Optical Wheel Mouse, ledje vervangen voor een blauw ledje. 

En nu we toch bezig waren, ook maar meteen het toetsenbord

en 1 van mijn boxen voorzien van een blauw exemplaar:

Ik zal maar niet vertellen dat de muis beter in mislukkingen kon worden gepost? Oeps, te laat

Zie je die mooie rode draadjes binnenin? Ik had per ongeluk met de soldeerbout de contactpuntjes van de led gesloopt (vraag me niet hoe) waardoor ik de stroom ergens anders vandaan moest halen. Gevolg, nog een contactpunt ergens gesloopt (weer per ongeluk) en een stukje plastic weg moeten branden (dat de printplaat op zijn plek zou moeten houden) omdat door de draadjes, het printplaatje niet meer in de muis paste.
Uiteindelijk is het toch nog gelukt om 'm weer aan de praat te krijgen. (gelukkig, anders was ik nu weer 25 euro armer...
) Hij werkt nog perfect!

En nu we toch bezig waren, ook maar meteen het toetsenbord

en 1 van mijn boxen voorzien van een blauw exemplaar:

Ik zal maar niet vertellen dat de muis beter in mislukkingen kon worden gepost? Oeps, te laat

Zie je die mooie rode draadjes binnenin? Ik had per ongeluk met de soldeerbout de contactpuntjes van de led gesloopt (vraag me niet hoe) waardoor ik de stroom ergens anders vandaan moest halen. Gevolg, nog een contactpunt ergens gesloopt (weer per ongeluk) en een stukje plastic weg moeten branden (dat de printplaat op zijn plek zou moeten houden) omdat door de draadjes, het printplaatje niet meer in de muis paste.
Wel mooi gedaan hoor,
ik houd van blauw licht
ik ga dat ook doen op mijn MX510 misschien...
maar ik heb blauwe muismat
en dan ga ik die k*t blauwe coating schuren, laagje grondverf heel dun.
en dan bovenkant zwart spuiten.
onderkant wit.
knopjes maak ik egaal grijs.
maargoed.
en zeg niet, achter het motherboard backplate, want daar is geen plaats.
en dan kan ik ook niet meer bij mijn devices komen hoor.
want dan moet ik die kabels teveel buigen.
en dan word het nog lelijker
ik houd van blauw licht
ik ga dat ook doen op mijn MX510 misschien...
maar ik heb blauwe muismat

en dan ga ik die k*t blauwe coating schuren, laagje grondverf heel dun.
en dan bovenkant zwart spuiten.
onderkant wit.
knopjes maak ik egaal grijs.
maargoed.
Nou zeg dan maar waar, dan doe ik er wat aan.TommyGun schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:32:
[...]
Ik zie zo al meer mogelijkheden om de kabels wat meer te laten verbergen. Kijk nog maar eens goed. Dit ziet er gewoon niet uit. No offence
Bovenste foto, en dan links onder heb je zat plaats.un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:20:
[...]
Nou zeg dan maar waar, dan doe ik er wat aan.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
je kan je kabels idd beter wegwerken.... mijn file server thuis

staat nu bijna 2 maand aan en houd het hoofd nog steeds koel
specs
P4 2.8prescot
1gig Take-ms dual channel
Ati 9800 pro (had geen andere meer liggen)
temps:
29° case
28° cpu
hoe het komt dat mijn cpu kouder is dan de kast is voor mij een raadsel maar alle progs die ik gebruik zeggen het zelfde

specs
P4 2.8prescot
temps:
29° case
28° cpu
hoe het komt dat mijn cpu kouder is dan de kast is voor mij een raadsel maar alle progs die ik gebruik zeggen het zelfde
www.weefab.com
Verwijderd
Welke cooler zit er op je cpu? Hele nette kast btwSoul__assasin schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:51:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 15:00 ]
de gewone stock koeler van intel die dingen ownen tegenwoorden....
heb die eerst wel gelapt tot grid 4000
heb die eerst wel gelapt tot grid 4000
www.weefab.com
heb gisteren mijn power en hd led vervangen :
power led is wit
hd led is aqua (groen)
post een van de dagen pics wanneer ik digicam terug heb
volgende week nog ergens een roze gloed onder mijn case wete te fixe (i'm not gay) wil gewoon iets bling bling pimp achtig
kabels ook nog sleeven en opruimen en 120 mm fan vooraan in de kast
tot hiertoe ff mijn status zoals belooft pics komen nog
grts,
shello
power led is wit
hd led is aqua (groen)
post een van de dagen pics wanneer ik digicam terug heb
volgende week nog ergens een roze gloed onder mijn case wete te fixe (i'm not gay) wil gewoon iets bling bling pimp achtig
kabels ook nog sleeven en opruimen en 120 mm fan vooraan in de kast
tot hiertoe ff mijn status zoals belooft pics komen nog
grts,
shello
Dual Channel met 1 latje ram, da's nieuw...Soul__assasin schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:51:
je kan je kabels idd beter wegwerken.... mijn file server thuis
[afbeelding]
specs
P4 2.8prescot
temps:
29° case
28° cpu
Ok, hier is trouwens een plaatje van het gaas dat voor mijn fan zit naar naar mijn harde schijven blaast.PeGys schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:09:
[...]
Koop een 74mm klokboor. komt net uit voor een 80mm fan. Gebruik ik ook steeds.
80mm is de afstand tss de gaten van je fans. Als je een gat van 80mm maakt heb je een probleempje om hem vast te vijzen.
Ik vind het zelf wel mooi geworden.
Mhh je ik heb niet genoeg info gegeven in mn vorige post..Race Eend schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:23:
[...]
Dat zalman blokkie is perfecto, chipset was 36 idle en 45 stressed, met de standaard herrieschopper was dat 34-42 ofzo. Dus hijs perfect stabiel en stil. Alle fans in de case op 12v zou betere prestaties geven. Maar ik heb alles op 7v gezet en daarbij een artic koeler, dus erg veel airflow is er niet. Die pc zal niet overklokt worden, maar met die chipset kan je makkelijk tot 55 graden gaan hoor, dus geen probleemWel dun laagje as5 erop en ietsje airflow in je case hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
.het zit namelijk zo:
ik wil van innovatek de GPU cooler en de NB cooler hebben

en de

En mn GPU in het bovenste slot houden...
en nu weet ik niet of dit gaat passen omdat die grote gpu cooling er op komt te zitten...
En niemand heeft tot nu toe deze combinatie (A8N, Innovatek Cool-Matic NV40/NV45/LT, Innovatek Graph-O-Matic Rev 3.0)
Maar ik ga over anderhalve maand alles kopen (eerst mn vakantie boeken, anders heb ik dadelijk geen geld meer over
sinds kort nieuwe kast, na het ombouwen meteen even wat kabels weggewerkt, en 1tje alvast gemeshed. de rest ga ik binnenkort doen 
zijpaneel was daar nog dicht, dus ligt er af. zit nu een window in

heb ook nog ff dat metertje van mn coolermaster 450 real power (die voorin in een 3,5 inch bay komt)
gemod in een 3,5 inch frontje van dezelfde kleur als de kast (originele was lichtgijs)
excuses voor de uberbrakke foto kwaliteit

plaatjes zijn clickable.
ik post binnenkort wel pics van gestealthe rom drive (met plexiglas) en zijpaneel, moet nog raamrubber hebben
let btw NIET op die atx-stekker
daar komen binnenkort spulletjes voor binnen via een IA
zijpaneel was daar nog dicht, dus ligt er af. zit nu een window in

heb ook nog ff dat metertje van mn coolermaster 450 real power (die voorin in een 3,5 inch bay komt)
gemod in een 3,5 inch frontje van dezelfde kleur als de kast (originele was lichtgijs)
excuses voor de uberbrakke foto kwaliteit

plaatjes zijn clickable.
ik post binnenkort wel pics van gestealthe rom drive (met plexiglas) en zijpaneel, moet nog raamrubber hebben
let btw NIET op die atx-stekker
[ Voor 5% gewijzigd door ase- op 08-05-2005 16:10 ]
You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.
Jumpertje op SLI mode zetten, heb je PCIe 8xRace Eend schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:28:
[...]
Haha, al gedaan, maar dan draai je maar op pci-2x ipv 16x.. kijk maar met rivatuner ofzo. Als dat bij jou NIET zo is, dan moet je toch eens vertellen hoe je dat gedaan hebtIk draai geen sli btw (x850xt)!
Verwijderd
Check je mobo boekje maar, daar staat het wel in hoe je de instellingen moet aanpasen. Ik draai gewoon pci 16x atm. Precies zelfde score als in bovenste slotRace Eend schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:28:
[...]
Haha, al gedaan, maar dan draai je maar op pci-2x ipv 16x.. kijk maar met rivatuner ofzo. Als dat bij jou NIET zo is, dan moet je toch eens vertellen hoe je dat gedaan hebtIk draai geen sli btw (x850xt)!
op de foto was het idd minder ik heb er ondertussen een ander setje in gestoken....
www.weefab.com
haha kerel ik weet niet waar jij het over hebt, maar dat kan echt niet hoorRazor.Timo schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:40:
[...]
Bovenste foto, en dan links onder heb je zat plaats.
Cool! Ik draai nu op 8x.. Maar ik wil natuurlijk naar de 16x ook al maakt het geen verschil, zou leuk zijn als dat lukte.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:27:
[...]
Check je mobo boekje maar, daar staat het wel in hoe je de instellingen moet aanpasen. Ik draai gewoon pci 16x atm. Precies zelfde score als in bovenste slot
Het boekje is heeeeeeeel kortaf over de sli zooi, de quick setup quide iig.
Zou je even kunnen zeggen hoe je de jumpers hebt staan? Dan kan ik het zo overnemen.
Als je ze allebei in sli stand zet heb ik beeld, maar dan ix het x8.
Toch wel, da's een ruimte die ik ook gebruik voor men kabels weg te steken.un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:11:
[...]
haha kerel ik weet niet waar jij het over hebt, maar dat kan echt niet hoor
daarom heet het ook _QUICK_ setup guideRace Eend schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:12:
[...]
Cool! Ik draai nu op 8x.. Maar ik wil natuurlijk naar de 16x ook al maakt het geen verschil, zou leuk zijn als dat lukte.
Het boekje is heeeeeeeel kortaf over de sli zooi, de quick setup quide iig.
Zou je even kunnen zeggen hoe je de jumpers hebt staan? Dan kan ik het zo overnemen.
Als je ze allebei in sli stand zet heb ik beeld, maar dan ix het x8.
ja, als je ze niet nodig hebt, maar ik heb ze WEL nodig.PeGys schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:21:
[...]
Toch wel, da's een ruimte die ik ook gebruik voor men kabels weg te steken.
laat eens zien dan hoe je dat bedoeld?

Hangt wel nog een pak rommel aan die kast en restanten enzo maar ga die case binnekort helemaal demonteren en kuisen.
Wat voor kast heb jij als ik vragen mag? en wat is kuisen?Hangt wel nog een pak rommel aan die kast en restanten enzo maar ga die case binnekort helemaal demonteren en kuisen.
[ Voor 5% gewijzigd door Giel op 08-05-2005 17:45 ]
Coolermaster Wave Master.
Met kuisen bedoel ik al het stof en resten van die kleeflaag van die houdertjes deraf halen etc.
Gewoon even in de vaatwasmachine
Met kuisen bedoel ik al het stof en resten van die kleeflaag van die houdertjes deraf halen etc.
Gewoon even in de vaatwasmachine
Kijk daarom zei ik ook dat jullie pietlutten waren 
want.
ik heb dat mijn motherboard backplate helemaal doorloopt tot bovenaan de kast.
er zit wel een gat in.
maar die word voor 3/4e bedekt door de voeding.
ik zal het gat verder uitfrezen en dan weg werken.
maar dat word ook moeilijk.
want daar komt ook zo een beetje de CCFL (UV) voor mijn uitgefreesde nick
ok heb de boel even uitgetekend.
ik zal morgen de boel uitfrezen.maar is wel zond van de UV sleeves =/
het kan trouwens net wat ik ga doen.
want de backplate zit ook bevestigd aan het 5,25" rack. dus daar moet ik ook frezen.
en er zit wat in de onderste en bovenste,
en nog iets jammerlijk is dat ik nog een hele oud CD rewriter heb.
die ongeveer 5CM het rack uitsteekt over mijn moederboard.
dat word dus passen en meten =/
want.
ik heb dat mijn motherboard backplate helemaal doorloopt tot bovenaan de kast.
er zit wel een gat in.
maar die word voor 3/4e bedekt door de voeding.
ik zal het gat verder uitfrezen en dan weg werken.
maar dat word ook moeilijk.
want daar komt ook zo een beetje de CCFL (UV) voor mijn uitgefreesde nick
ok heb de boel even uitgetekend.
ik zal morgen de boel uitfrezen.maar is wel zond van de UV sleeves =/
het kan trouwens net wat ik ga doen.
want de backplate zit ook bevestigd aan het 5,25" rack. dus daar moet ik ook frezen.
en er zit wat in de onderste en bovenste,
en nog iets jammerlijk is dat ik nog een hele oud CD rewriter heb.
die ongeveer 5CM het rack uitsteekt over mijn moederboard.
dat word dus passen en meten =/
[ Voor 38% gewijzigd door un1ty op 08-05-2005 18:14 ]
Haha, tja, niet helemaal goed hier neergezet, het boekje zelf is ook erggg kort door de bocht:
Dit zegt het boekje:
Das alles wat het hele boekje er over zegt, eigk heel slecht voor zo'n overklokkersbord.SLI Mode / Single VGA Mode (for “nF4 SLI” models only)
• SLI mode
- 2 SLI-ready graphics cards (use identical cards) on the PCI
Express x16 slots.
- The graphics cards are connected via the SLI bridge.
- The bandwidth of each slot is x8; when the graphics cards
are connected via the SLI bridge, it runs at x16 bandwidth.
• Single VGA mode
- 1 PCI Express graphics card on the PCIE1 slot will run at
x16 bandwidth.
- The other PCI Express x16 slot (PCIE4) will run at x2
bandwidth.
R3CoN:
Heb je msn? Zou je me even willen toevoegen?
m(punt)huijssoon(aapestaartje)hccnet.nl
[ Voor 14% gewijzigd door Race Eend op 08-05-2005 18:57 ]
Ik weet niet of het hier thuishoord, maar ik denk van wel, dus:
de gemodde balpen
een gewone balpen met het binnenwerk eruit en een ledje + weerstand erin, hij kan alles meten tussen 5-12v (vanaf 0v, maar hij brand maar vanaf +-5v)

[img=200,,1]]http://users.skynet.be/dimitry/pics/ledbalpen2.jpg[/img]
edit: sorry, hij moest als reactie in post je kleine mod topic, ik weet eigenlijk niet hoe hij hier beland is
nogmaals sorry!
edit2: thx aan de mod die hem in dit topic heeft gezet, in het vervolg let ik wel wat beter op
de gemodde balpen
een gewone balpen met het binnenwerk eruit en een ledje + weerstand erin, hij kan alles meten tussen 5-12v (vanaf 0v, maar hij brand maar vanaf +-5v)

[img=200,,1]]http://users.skynet.be/dimitry/pics/ledbalpen2.jpg[/img]
edit: sorry, hij moest als reactie in post je kleine mod topic, ik weet eigenlijk niet hoe hij hier beland is
edit2: thx aan de mod die hem in dit topic heeft gezet, in het vervolg let ik wel wat beter op
[ Voor 24% gewijzigd door Dred op 08-05-2005 20:59 ]
Maar hij werkt alleen als je hem aansluit op een stroomvoorziening?
(Ik zie het nut er nog even niet van....)
(Ik zie het nut er nog even niet van....)
Had je nu zowel de led als de weerstand in SMD genomen, dan had je ervoor kunnen zorgen dat de balpen nog werkte, toch: mooi gedaan!!(8>
[ Voor 16% gewijzigd door Ives op 08-05-2005 19:49 ]
Ives: je hebt gelijk, maar, het is een idee voor een tweede leven voor een kapotte balpen :-) en met mijn soldeerskills ga ik me niet aan SMD toestandjes wagen
Even bij een vriend de cirkels erin gezaagd. Ze hadden alleen een 73mm cirkelboor...maarja beter te klein als te groot :):P.
Let niet op dat lelijke halve rondje, dat is rond het handvat en zit aan de binnekant, van buiten niet te zien dus.

weet iemand waarom er geen PAPST fans met ledjes zijn? Ze zijn vet stil maar zonder leds.
Let niet op dat lelijke halve rondje, dat is rond het handvat en zit aan de binnekant, van buiten niet te zien dus.
weet iemand waarom er geen PAPST fans met ledjes zijn? Ze zijn vet stil maar zonder leds.
[ Voor 11% gewijzigd door Giel op 08-05-2005 20:20 ]
Kejj!
hier mijn vraagje.
ik mod nu mijn MX510 muisje.
die ik onderhand een beetje zat ben met dat mega plakkerige laagje.
nu ga ik die coating veilen, grondverf laagje erop, en dan....
ik heb mijn muis nu uitelkaar liggen.
en kwam ik op de volgende enorm slimme vraag...
WELKE KLEUR MOET IK IN GODSNAAM GEBRUIKEN
de knopjes worden in ieder geval grijs gespoten.
maar nu.
welke bovenkleur en welke onderkleur.
en advies voor welke kleur led?
wat ik in gedachte had was:
Onderkant zwart laten.
Bovenkant wit spuiten.
Blauw ledje.
iemand nog tips. of denkt dat dit er niet uit komt te zien?
hier mijn vraagje.
maar nu.
Onderkant zwart laten.
Bovenkant wit spuiten.
Blauw ledje.
Ok ik heb de plakkerige coating geschuurd met wit schuurpapier.
dat is iets 'fijner' en zorg ervoor dat er geen grove krassen op komen.
maar het maakt het wel geschikt voor overspuiten.
heb net ledjes en spuitbus besteld.
heb besloten dat ik de top coating wit spuit.
de knopjes ALLEMAAL (ook scroll!) grijs.
onderkant laat ik zwart.
en dat 'middenpaneeltje' waar de scroll in zit laat ik ook zwart
en het ledje maak ik blauw.
heb nu alles besteld, en het is onderweg
Top-Coating geschuurd, zie het logotje glimmen

De inhoud van de MX510

Alles naast elkaar

en alles in elkaar, en weer zie je dat het doffer is

en ja het plakt niet meer/ een stuk minder, na het spuiten eigenlijk helemaal niet meer
nu wachten op de led en spuitbus
excuses voor slechte foto, das van me mobiel.
dat is iets 'fijner' en zorg ervoor dat er geen grove krassen op komen.
maar het maakt het wel geschikt voor overspuiten.
heb net ledjes en spuitbus besteld.
heb besloten dat ik de top coating wit spuit.
de knopjes ALLEMAAL (ook scroll!) grijs.
onderkant laat ik zwart.
en dat 'middenpaneeltje' waar de scroll in zit laat ik ook zwart
en het ledje maak ik blauw.
heb nu alles besteld, en het is onderweg
Top-Coating geschuurd, zie het logotje glimmen

De inhoud van de MX510

Alles naast elkaar

en alles in elkaar, en weer zie je dat het doffer is

en ja het plakt niet meer/ een stuk minder, na het spuiten eigenlijk helemaal niet meer
nu wachten op de led en spuitbus
excuses voor slechte foto, das van me mobiel.
[ Voor 46% gewijzigd door un1ty op 08-05-2005 20:47 . Reden: Foto's toegevoegd ]
Verwijderd
Groen?un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:59:
Kejj!
hier mijn vraagje.
maar nu.
Onderkant zwart laten.
Bovenkant wit spuiten.
Blauw ledje.
Chameleon top cover, zwarte bottom cover, groene led
Zou der vet uitzien.
Zou der vet uitzien.
[ Voor 18% gewijzigd door PeGys op 08-05-2005 20:41 ]
Chameleon cover kan eigenlijk neit..
dan zou ik zelf een cover moeten maken.
en daarvoor heb ik het materiaal niet.
niet het soort kunstoff nog het gereedschap.
en groene led...
hmm, als ik het me goed herinner stond er in de Natuurkunde/Scheidkunde boeken dat die het minst velle zijn..
ik zal er overna denken.
zal zolang even de bestelling uitstellen
dan zou ik zelf een cover moeten maken.
en daarvoor heb ik het materiaal niet.
niet het soort kunstoff nog het gereedschap.
en groene led...
hmm, als ik het me goed herinner stond er in de Natuurkunde/Scheidkunde boeken dat die het minst velle zijn..
ik zal er overna denken.
zal zolang even de bestelling uitstellen
Verwijderd
Donderdag krijg ik mijn dc casing en mijn itx moederbord+ nog wat hardware, ik ga dan een dc'tje ombouwen naar een pc:d
Chameleon color is mogelijk met verf hoor, zijn gewoon verschillende coatings. Zijn al enkel malen voorbij gekomen op got.
Groene leds heb je ook in 5000 mcd en hoger ofzo zoals andere leds hoor.
Geel metallic, (onder het motto PIMP MY MOUSE)un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:59:
Kejj!
hier mijn vraagje.
maar nu.
Onderkant zwart laten.
Bovenkant wit spuiten.
Blauw ledje.
I see red pixels.
Waarom verf je nu over zo'n mooie MX510 met het mooie blauwe holografische effect? Dat je er nu graag een ledje in wil bouwen kan ik nog inkomen, maar erover sprayen? Je kan toch nooit zo'n mooi effect bekomen als dat hij uit de fabriek kwam gerolt.
Nope, rood is het minst energierijkun1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:50:
Dus welke led je ook neemt, ze zijn allemaal feller (met dezelfde cd natuurlijk). Wat wel kan is dat je sensor er minder gevoelig voor is, daar moet je ff voor zoeken naar zo'n curve
Het ding plakt, en ik vind hem kats lelijkIves schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:35:
Waarom verf je nu over zo'n mooie MX510 met het mooie blauwe holografische effect? Dat je er nu graag een ledje in wil bouwen kan ik nog inkomen, maar erover sprayen? Je kan toch nooit zo'n mooi effect bekomen als dat hij uit de fabriek kwam gerolt.

(net een discobol

Ja maar ik wil graag de originele coating gebruiken.PeGys schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:19:
Chameleon color is mogelijk met verf hoor, zijn gewoon verschillende coatings. Zijn al enkel malen voorbij gekomen op got.
Chameleon=Doorzichtig toch?!
of hoe bedoel je?
ja groene leds in 5000mcd zou kunnen.
ik zal kijken of ze in de buurrt zijn te krijgen
Zou jij dat misschien uit kunnen zoeken?Twabi2 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:40:
[...]
Nope, rood is het minst energierijkKijk maar naar het lichtspectrum. Om dezelfde reden gebruiken astronomen ook rode lampjes en is er rood licht in een donkere kamer.
Dus welke led je ook neemt, ze zijn allemaal feller (met dezelfde cd natuurlijk). Wat wel kan is dat je sensor er minder gevoelig voor is, daar moet je ff voor zoeken naar zo'n curve
op zeer vriendelijk verzoek
geef mij maar electro werk, lassen of andere werktuigen
Ik heb Exters VU meter maar gemaakt en in mijn case gezet. Eerst printje geetst en toen ik mijn case gefixt.
Nu Pics
Een paar pics van de vu meter in actie

Nu de kap eraf, je ziet dat ik alles met verschilledne kleuren kabeltjes op de print heb bevestigt , ik heb gewoon een printerkabel gemold en daar de draden van gebruikt.

en nu filmpje!!!
De link
de DVD speler word nog gesteald + er komen nog metalen grils in
Nu Pics
Nu de kap eraf, je ziet dat ik alles met verschilledne kleuren kabeltjes op de print heb bevestigt , ik heb gewoon een printerkabel gemold en daar de draden van gebruikt.
en nu filmpje!!!
De link
[ Voor 4% gewijzigd door Ganzz op 08-05-2005 23:16 ]
[www.ganzz.nl]
orgineel en leuk uitgevoerd! top werk.Ganzz schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:16:
Ik heb Exters VU meter maar gemaakt en in mijn case gezet. Eerst printje geetst en toen ik mijn case gefixt.
Nu Pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu filmpje!!!
De link
maar nu ik dat filmpje zie, wel een beetje druk
en het lijkt erop dat aan de rechterkant 1 lampje het veller doet, en de bovenste het helemaal NIET doet

offtopic:
op weg naar de 1000 posts
Nice work, had misschien leuk geweest moest je meerdere kleuren van leds gebruikt hebben en de meds iets minder uit de case had laten steken.
idd er is een lampje iets feller idd. Ik vind het wel leuk en ik slaap er ook gewoon mee, want de muzien staat gewoon aan. de bovenste lampjes doen het wel maak kijk goed je lampjes lopen niet tot boven door.un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:31:
[...]
orgineel en leuk uitgevoerd! top werk.
maar nu ik dat filmpje zie, wel een beetje druk
en het lijkt erop dat aan de rechterkant 1 lampje het veller doet, en de bovenste het helemaal NIET doet-bonk-
offtopic:
@ die andere
Meerdere kleuren lijkt mij totaal niet leuk, ik hou van strak een 1 kleur maar dat is persoonlijk.
EDIT
Nu net gemaakt in het donker
http://home.wanadoo.nl/hcpeek/Meter/nacht.WMV
hmmm plaatjes zijn even down.....
de buren zijn al wat gewend maar ik kan mij voorstellen dathet een hoerentent lijkt, ik zal zo een leuke foto posten...
[ Voor 17% gewijzigd door Ganzz op 09-05-2005 07:54 ]
[www.ganzz.nl]
Verwijderd
Mooi gedaan man. Ik zou zelf ook voor meerdere kleurtjes hebben gekozen, maar kan heel goed indenken dat jij een kleur mooier vind- erg coole mod, netjes gedaan!
Verwijderd
'k vind et zeer strak gedaan
maar lijkt het voor je buren nu niet net alsof je een hoerentent aan het runnen bent? Zo te zien schijnt die rode verlichting behoorlijk fel (door je gordijnen heen
)
Maar ik vind het super uitgevoerd nogmaals, netjes gedaan
Maar ik vind het super uitgevoerd nogmaals, netjes gedaan
Ken je chameleon color niet ?un1ty schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:49:
[...]
Het ding plakt, en ik vind hem kats lelijk![]()
(net een discobol, zon spiegeling)
[...]
Ja maar ik wil graag de originele coating gebruiken.
Chameleon=Doorzichtig toch?!
of hoe bedoel je?
ja groene leds in 5000mcd zou kunnen.
ik zal kijken of ze in de buurrt zijn te krijgen
Zoals de Razor diamondback, de Nokia 7110 en dat ze doen bij auto's ?
Zo van die paint die in licht meerdere kleuren heeft te zien hoe je derop kijkt...
offtopic
pearl gloss bedoelt ie als je NFSU kent
/offtopic
pearl gloss bedoelt ie als je NFSU kent
/offtopic
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Ik zie eigelijk nooit foto's van een lcd (zo'n karakter ding), hoe dat er van achteren/binnen uit ziet.
Ik heb hem al een poosje af, maar vind het toch nog vrij creapy.. vooral omdat die snoeren toch snel los kunnen gaan en je hebt zo kortsluiting...Bovendien zitten bijna langs de gehele rand die verbindingen waar je op soldeert en (bij mij ook op de voorkant onder het 'echte' karakter scherm en aangezien de kast van metaal is
Ik heb hem al een poosje af, maar vind het toch nog vrij creapy.. vooral omdat die snoeren toch snel los kunnen gaan en je hebt zo kortsluiting...Bovendien zitten bijna langs de gehele rand die verbindingen waar je op soldeert en (bij mij ook op de voorkant onder het 'echte' karakter scherm en aangezien de kast van metaal is
[ Voor 4% gewijzigd door Waypoint op 09-05-2005 01:37 ]
Verwijderd
Vandaag ook ff flink aant modden gegaan
dus had ik maar ff me floppy drive geschilderd met verf waar je bouwpakketten mee verft 
Wel redelijk gelukt na mijn mening, omdat ik er eerst een witte in had
Wel redelijk gelukt na mijn mening, omdat ik er eerst een witte in had

Dit topic is gesloten.