Eigenlijk niks bijzonders hiero..
Het enigste noemenswaardige item wat ik heb gemaakt is een Kolotool (php & Mysql)
Het is een programma gemaakt voor het web-based spel Inselkampf (.de)
Het doel van deze tool is om automatisch bij te houden welke eilanden in het spel door welk persoon geclaimt zijn voor verovering (aangezien een verovering inzetten veel tijd kost, en het tot ongekende frustraties kan leiden als een eiland voor je neus wordt weggekaapt door een groepsgenoot, terwijl je net aant aanvallen bent).
-Ondersteuning voor meerdere allianties
Meerdere mensen van verschillende allianties kunnen registreren en inloggen, het systeem is zo opgebouwd dat een gebruiker alleen acties kan ondernemen binnen de scope van zijn eigen alliantie. Hij kan dus niet zien of een vijandige alliantie een eiland van zijn alliantie heeft geclaimd.
-Semi Automatisch scannen en parsen van de IK site (raad eens wat niet mag

)
-Uitgebreid Rechten systeem
-Uitgebreide Map/Kaart generator
-Eiland reserveringen systeem
-Nieuws systeem
-User Control panel
-Active User systeem (Kan een alliantie leider bekijken om te bepalen hoeveel dagen het is geleden dat een gebruiker uit zijn groep heeft ingelogd op IK).
Overigens heeft Huppie mij met sommige onderdelen geholpen (scannen en parsen gedeelte).
Heb nog wel andere dingen gemaakt in php, C++ en Delpi maar die zijn niet echt de moeite waard om te vernoemen, meer school projectjes..
[
Voor 7% gewijzigd door
D-Raven op 06-04-2005 18:01
]