Geluid van de s700 is erg goed, menu ook t.o.v. de 6230i , echter s700 is max 128mb uit te breiden.
Je kan je S700i ook als webcam gebruiken!!! (hoewel het niet echt snelle update tijd hebt ongv. 1x in 30 sec) is wel mans!
download dit programma:
http://k700.hitziger.net/download.php?fileid=6
stel je settings in en voer daarna bij Phone Fotodirectory in:
hun site http://k700.hitziger.net/
yours DM
download dit programma:
save en alles zou moeten werken4a. When you save your fotos on your phone fill in: "Phone memory\Pictures\camera_semc\100MSDCF\" as directory
4b. When you save your fotos on your memory stick fill in:
"Memory Stick\DCIM\100MSDCF\"
yours DM
[ Voor 13% gewijzigd door DMP.cc op 28-03-2005 13:40 ]
Werkt dit ook over bluetooth??_NRN_Dutchman schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:39:
Je kan je S700i ook als webcam gebruiken!!! (hoewel het niet echt snelle update tijd hebt ongv. 1x in 30 sec) is wel mans!
download dit programma:
[...]
save en alles zou moeten werken
yours DM
Ja dus, alleen, vind het niet echt een webcam, hij stuurt gewoon om de zoveel secs een foto, tis niet echt een "stream"....
[ Voor 12% gewijzigd door flexje op 28-03-2005 15:00 ]
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Voor de gene die de beltoon over hun headset willen hebbe, je gaat van je stoel vallen wat een simpele oplossing ik heb:
Prik je handsfree er in, zet je geluid uit. hij zegt dat het profiel gewijzigd is en nu elke keer als je je headset in je telefoon prikt, gaat hij standaar geluid uit, de beltoon speelt dan WEL over de oordopjes, het is dus zegmaar het een, of het ander, dus of over de telefoon, of over de oordoppen. aangezien ik alleen mijn headset er aan heb hangen als ik hem daadwerkelijk in mijn oor heb, heb ik het bovenstaande gedaan en ben er erg tevreden mee.
De radio/mp3 speler wordt stil en door de oordoppen hoor je je geluid :-)
Prik je handsfree er in, zet je geluid uit. hij zegt dat het profiel gewijzigd is en nu elke keer als je je headset in je telefoon prikt, gaat hij standaar geluid uit, de beltoon speelt dan WEL over de oordopjes, het is dus zegmaar het een, of het ander, dus of over de telefoon, of over de oordoppen. aangezien ik alleen mijn headset er aan heb hangen als ik hem daadwerkelijk in mijn oor heb, heb ik het bovenstaande gedaan en ben er erg tevreden mee.
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Das idd een makkelijke oplossing zeg, ik wou al net zeggen dat ik hem weldegelijk een keer door mijn headset gekregen heb.
Weet iemand overigens hoe je dat k700i webcam gebeuren ook daadwerkelijk als webcam op bijv. msn kan gebruiken? Vind dit wel een erg leuk speeltje namelijk
Weet iemand overigens hoe je dat k700i webcam gebeuren ook daadwerkelijk als webcam op bijv. msn kan gebruiken? Vind dit wel een erg leuk speeltje namelijk
Zou iemand die instellingen voor die K700i-webcam-ding kunnen posten? Ik weet nou niet precies wat er wordt bedoeld met:
4a. When you save your fotos on your phone fill in: "Phone memory\Pictures\camera_semc\100MSDCF\" as directory
enzo! Als ik dat progje installeer en start en ik druk op options, krijg ik een heel optiescherm te zien, moet ik daar nog dingen invullen enzo, verbinding maken met BT?? Dank alvast!
EDIT: k heb m'n compoort geconfigureerd. Maar moet ik deze nu eerst aanzetten (net als bij FMA) voordat ik connectie maak? En in m'n optie scherm heb ik dezelfde compoort ingesteld en baudrate ofzo op het hoogst kiesbare gezet (dit is 256.000) wat is dit dan?! Alleen van Phone's fotodirectory enzo begrijp k niks? Wat moet ik daar nu inzetten? Dat van hierboven ofzo? Dat werkt niet? Kan iemand me helpen want zou me wel erg leuk lijken als dit werkt! Hij kan wel verbinding maken met m'n compoort alleen hij vind de phonefileding niet ofzo zegtie? Wat moet ik veranderen, want ik heb 't idee dat ik al bijna alles goed heb staaaaaan? Moet je telefoon misschien in 't Engels staan wil je dit progje gebruiken of niet? Of gewoon in Nederlands.....?
4a. When you save your fotos on your phone fill in: "Phone memory\Pictures\camera_semc\100MSDCF\" as directory
enzo! Als ik dat progje installeer en start en ik druk op options, krijg ik een heel optiescherm te zien, moet ik daar nog dingen invullen enzo, verbinding maken met BT?? Dank alvast!
EDIT: k heb m'n compoort geconfigureerd. Maar moet ik deze nu eerst aanzetten (net als bij FMA) voordat ik connectie maak? En in m'n optie scherm heb ik dezelfde compoort ingesteld en baudrate ofzo op het hoogst kiesbare gezet (dit is 256.000) wat is dit dan?! Alleen van Phone's fotodirectory enzo begrijp k niks? Wat moet ik daar nu inzetten? Dat van hierboven ofzo? Dat werkt niet? Kan iemand me helpen want zou me wel erg leuk lijken als dit werkt! Hij kan wel verbinding maken met m'n compoort alleen hij vind de phonefileding niet ofzo zegtie? Wat moet ik veranderen, want ik heb 't idee dat ik al bijna alles goed heb staaaaaan? Moet je telefoon misschien in 't Engels staan wil je dit progje gebruiken of niet? Of gewoon in Nederlands.....?
[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 29-03-2005 23:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
NL kn gewoonCLB schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:19:
Zou iemand die instellingen voor die K700i-webcam-ding kunnen posten? Ik weet nou niet precies wat er wordt bedoeld met:

[ Voor 3% gewijzigd door DMP.cc op 30-03-2005 07:48 ]
Ik leg eerst een serialport-verbinding aan (dit is bij mij compoort 3) Die ook altijd werkt met FMA
Als deze verbinding aanstaat start ik dat progje van WebcamK700i (ikzelf heb ook een K700i) Dan ga ik weer naar optionsscherm waar ik linksboven ook com3 instel met baudrate: 115200
Omdat ik geen uitbreidbaargeheugen heb moet ik denk optie 4a invullen:
Phone memory\Pictures\camera_semc\100MSDCF\
Moet 't niet tussen aanhalingstekentjes of met slashes ofzo? Want dit heb ik ook ingevuld en voor de rest heb ik niks ingevuld (use FTP heb ik UITgevinkt)
Ook 'play a sound with picture' en 'html pages' heb ik niks ingevuld?
Wat doe ik verkeerd? Want als ik test webcam doe zegtie bij 'last result':
'n not read from the foto directory of your mobi' dus dat hij ze niet van m'n telefoon kan aflezen ofzo?
Als deze verbinding aanstaat start ik dat progje van WebcamK700i (ikzelf heb ook een K700i) Dan ga ik weer naar optionsscherm waar ik linksboven ook com3 instel met baudrate: 115200
Moet 't niet tussen aanhalingstekentjes of met slashes ofzo? Want dit heb ik ook ingevuld en voor de rest heb ik niks ingevuld (use FTP heb ik UITgevinkt)
'n not read from the foto directory of your mobi' dus dat hij ze niet van m'n telefoon kan aflezen ofzo?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik vind de kwaliteit van de camera toch een beetje tegenvallen moet ik zeggen. Zit een soort grijze/grauwe waas over (lastig om uit te leggen). Net of het een webcam is, alhoewel die op de hoogste reso staat. Had meer verwacht dat het wel scherp beeld zou zijn. Ben ik de enige die dat heeft of doe ik gewoon vanalles verkeerd
Speel eens met de witbalans en belichtingTheRebell schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:40:
ik vind de kwaliteit van de camera toch een beetje tegenvallen moet ik zeggen. Zit een soort grijze/grauwe waas over (lastig om uit te leggen). Net of het een webcam is, alhoewel die op de hoogste reso staat. Had meer verwacht dat het wel scherp beeld zou zijn. Ben ik de enige die dat heeft of doe ik gewoon vanalles verkeerd
PSN: Shiver23
volgens mij is het bij de k700i anders: Pictures\camera_semc\CLB schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:53:
Ik leg eerst een serialport-verbinding aan (dit is bij mij compoort 3) Die ook altijd werkt met FMA
zie deze foto van hun forum

Jaaa! Dankjullie! Dat laatste deed 't hem! Was inderdaad dat korte! Thanks thanks thanks!
(staat die foto ook nog ergens op m'n mobiel opgeslagen nu eigenlijk)
(staat die foto ook nog ergens op m'n mobiel opgeslagen nu eigenlijk)
Verwijderd
ff een vraagje , weet er iemand of je kaders kan toevoegen bij de camera functie van de S700?
Zo ja , zijn deze dan ergens te downloaden ofzo?
Kan je gewoon kiezen in de foto-modus hoor!?Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:00:
ff een vraagje , weet er iemand of je kaders kan toevoegen bij de camera functie van de S700?
Nieuwe kaders kan je er niet in zetten. Je moet het doen met wat erop zit.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:00:
Verwijderd
Thnx!!!The_PyroPath schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 02:55:
Voor de gene die de beltoon over hun headset willen hebbe, je gaat van je stoel vallen wat een simpele oplossing ik heb:
Dat ik dat nog niet geprobeerd had
Ik kwam er ook bij stom toeval achter eerlijk gezegd, maar werkt als een trein.
Hoop dat er binnenkort een nieuwe firmware komt met de laatste kinkjes uit de kabel, dan zou ik helemaal blij zijn. Trouwens super lekker dat je bij de spelletjes de resolutie aan kan passen zodat hij full screen word, ancient empires, een soort advance wars, maar dan anders
is namelijk heel klein anders, en nu is t veel beter te zien :-D
wel grappig dat iedereen die teledoon groot vind, maar als ze dan hun telefoon er bij houden hij alleen maar dikker blijkt te zijn, wat voor mij eigenlijk geen probleem is, voel de trilfunctie zo veel beter alsie in mn broekzak zit!
Hoop dat er binnenkort een nieuwe firmware komt met de laatste kinkjes uit de kabel, dan zou ik helemaal blij zijn. Trouwens super lekker dat je bij de spelletjes de resolutie aan kan passen zodat hij full screen word, ancient empires, een soort advance wars, maar dan anders
wel grappig dat iedereen die teledoon groot vind, maar als ze dan hun telefoon er bij houden hij alleen maar dikker blijkt te zijn, wat voor mij eigenlijk geen probleem is, voel de trilfunctie zo veel beter alsie in mn broekzak zit!
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Aan de grootte ben ik wel gewend. Ik had hiervoor nl een Nokia 7650.
Nadeel vind ik dat als je de telefoon met headset aangesloten in je brboekzak steekt het plugje er gauw uit wipt. Maar dit wordt binnenkort verholpen door aanschaf van een BT-headset.
Nadeel vind ik dat als je de telefoon met headset aangesloten in je brboekzak steekt het plugje er gauw uit wipt. Maar dit wordt binnenkort verholpen door aanschaf van een BT-headset.
Verwijderd
:
Nibbles schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:23:
Hoe zit het met de S700? Is het makkelijk om met een simpele druk op de knop toch snel de tijd te bekijken en te zien of je gemiste oproepen/gesprekken hebt?
Doel je met deze 'ja' op het half 'openschuiven' van de SE700i of heb je een andere methode?
Ja, ik druk gewoon op de middelste toets, dan gaat het scherm aan en dan zie ik de tijd + datum+ of er iemand heeft gebeld vanwege de melding en/of de iconen boven aan het scherm.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:45:
[...]
[...]
Doel je met deze 'ja' op het half 'openschuiven' van de SE700i of heb je een andere methode?
Maar ik heb hem dus ook nooit op slot staan.
Als je hem wel op slot hebt staan en je drukt op de middelste knop krijg je ook gewoon het scherm te zien. Alleen met minder verlichting. Zo is het prima te zien of je bericht hebt, hoe laat het is enz.
Met de T610 en K700 kan je door een volumeknop lang in te houden de klok goed zien (backlight gaat aan). Bij de S700 staat geen klok, maar gaat de backlight wel aan. Lekker nutteloos....
Met de T610 en K700 kan je door een volumeknop lang in te houden de klok goed zien (backlight gaat aan). Bij de S700 staat geen klok, maar gaat de backlight wel aan. Lekker nutteloos....
Verwijderd
Hoe kan ik de filmpjes, gemaakt met mn s700i, omzetten naar een door Windows mediaplayer geschikt formaat?
met 'n 3gp naar .mpeg converter. Ik zal is zoeken of die bestaanVerwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:06:
Hoe kan ik de filmpjes, gemaakt met mn s700i, omzetten naar een door Windows mediaplayer geschikt formaat?
Mijn telefoon werkt niet goed!
Ik moet hem steeds in en uitschakelen om smsjes goed te ontvangen, die kan ik dus af en toe pas een dag later krijgen. Echt zwaar vervelend..
SE s700i (natuurlijk)
firmversie R3F08
Dat wordt denk ik maar naar amsterdam voor n flash... of zijn er betere ideeën?
Ik moet hem steeds in en uitschakelen om smsjes goed te ontvangen, die kan ik dus af en toe pas een dag later krijgen. Echt zwaar vervelend..
SE s700i (natuurlijk)
firmversie R3F08
Verwijderd
RealPlayer werkt prima. Die opent automatisch als ik op het film-icoontje klik.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:06:
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook gehad, heb ook dezelfde firmversie. Ben er mee terug gegaan naar de belcompany winkel, maar daar verwezen ze me door naar de klantenservice van mijn netwerk (kpn). heb ik nog nie te pakken kunnen krijgen dus wie weet wat ik moet doen??macuz schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:55:
Mijn telefoon werkt niet goed!![]()
SE s700i (natuurlijk)
firmversie R3F08
Als jij dezelfde problemen hebt met KPN als ik met T-mobile, dan zal het niet aan de provider liggen, waar ik al niet van uitging, want deze deed het eerst prima. We zullen onze telefoon moeten laten flashen op een SESP, hoe dan ook denk ik. Dat doe ik liever dan dat ze em gaan opsturen...!Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:55:
[...]
Dit probleem heb ik ook gehad, heb ook dezelfde firmversie. Ben er mee terug gegaan naar de belcompany winkel, maar daar verwezen ze me door naar de klantenservice van mijn netwerk (kpn). heb ik nog nie te pakken kunnen krijgen dus wie weet wat ik moet doen??
Verwijderd
jep, inderdaad. Alleen nog ff kijken wanneer ik dat ga doen.
woon namelijk in zeeland, en daar zijn niet echt SESP in de buurt.
denk dat ik maar bezoekje breng aan Antwerpen.
wat is trouwens de nieuwste firmware van dit moment???
woon namelijk in zeeland, en daar zijn niet echt SESP in de buurt.
denk dat ik maar bezoekje breng aan Antwerpen.
Nieuwste firmware is R3K004!!Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:23:
Ik heb laast een 128mb memstick gekocht en eringedaan... alles werkt perfect etc.
maar nu heb ik hier een film (sterk verkleind) van bijna 50mb alleen als ik die naar me telefoon wil verzenden geeft hij een soort error dat mijn geheugen vol is (terwijl ik nog ruim 100mb vrij heb op de stick)
iemand?
maar nu heb ik hier een film (sterk verkleind) van bijna 50mb alleen als ik die naar me telefoon wil verzenden geeft hij een soort error dat mijn geheugen vol is (terwijl ik nog ruim 100mb vrij heb op de stick)
iemand?
Verwijderd
Sla je hem dan ook echt specifiek op op je memorystick of op je phone?
Ik geloof dat je zowieso ook evenveel ruimte op je phone vrij moet hebben als op je stick, omdat ie eerst dus naar je phone word gestuurd en dan word gekopieert naar je stickje...beste wat ik je kan aanraden is een card-reader te kopen...
Ik geloof dat je zowieso ook evenveel ruimte op je phone vrij moet hebben als op je stick, omdat ie eerst dus naar je phone word gestuurd en dan word gekopieert naar je stickje...beste wat ik je kan aanraden is een card-reader te kopen...
Zojuist de DSS-25 syncstation aangeschaft. Ik vroeg mij af of het mogelijk is dat profiel meeting automatisch wordt ingeschakeld zodra de telefoon op de deskstand wordt geplaatst ? Dat zou erg makkelijk zijn voor 's nachts. Alvast bedankt.
Ik denk dat we dan in het gebied van firmware komen waar hier niet over gepraat mag worden, gewoon ff google...Ateq schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:37:
Weet iemand of het mogelijk is om my friends te activeren via de dss-25?
Ben ook wel geïnterresseerd in dat myfriends, maar werkt het ook in nederland of niet?
Dat playnow is wel zo onwijs zinloos, ongeveer net zo nutteloos als die internet knop op het toetsenbord, om het maar zo te noemen. Liever gezien dat ze daar wat nuttigers mee gedaan hadden, bijvoorbeeld dat die knop je naar je favorieten mapje smijt zodat je snel een favo kan kiezen en dan meteen browsen.
Dat playnow is wel zo onwijs zinloos, ongeveer net zo nutteloos als die internet knop op het toetsenbord, om het maar zo te noemen. Liever gezien dat ze daar wat nuttigers mee gedaan hadden, bijvoorbeeld dat die knop je naar je favorieten mapje smijt zodat je snel een favo kan kiezen en dan meteen browsen.
Breek je nek voorzichtig
je mag alleen geen illegale firmware aanbieden toch wel de mogelijkheden bespreken?_NRN_Dutchman schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:33:
[...]
Ik denk dat we dan in het gebied van firmware komen waar hier niet over gepraat mag worden, gewoon ff google...
Ok, als het niet mag, zoek ik wel ergens anders. Bedankt voor de informatie in ieder geval.
Nog een vraagje: Kan je het aantal opgeslagen berichten nog verhogen ofzo? Ik vind het zo vreemd dat ik 50mb vrij heb , maar elke keer zit mijn berichtengeheugen zo snle vol. Of is er een mogelijkheid om ze te verplaatsen naar de memorystick o.i.d.?
Nog een vraagje: Kan je het aantal opgeslagen berichten nog verhogen ofzo? Ik vind het zo vreemd dat ik 50mb vrij heb , maar elke keer zit mijn berichtengeheugen zo snle vol. Of is er een mogelijkheid om ze te verplaatsen naar de memorystick o.i.d.?
Shit !
Laatst kwam ik ergens een post tegen in een forum maar ik kan het niet meer terugvinden. Het ging over een manier waarop je kunt zorgen dat in de "calls"-lijst altijd het laatste nummer wordt getoond onafhankelijk wat voor soort telefoontje dat was (gebeld, ontvangen, gemist). Heeft iemand enig idee hoe dat ook weer ging ? Alvast bedankt !!!
Na wat gezocht te hebben op dit forum kon ik het niet vinden. Maar Google bood uitkomst en ik heb het uiteindelijk op het forum van esato.com gevonden hier komt ie:dafmay schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:20:
Shit !Laatst kwam ik ergens een post tegen in een forum maar ik kan het niet meer terugvinden. Het ging over een manier waarop je kunt zorgen dat in de "calls"-lijst altijd het laatste nummer wordt getoond onafhankelijk wat voor soort telefoontje dat was (gebeld, ontvangen, gemist). Heeft iemand enig idee hoe dat ook weer ging ? Alvast bedankt !!!
Go to any number in the call list and press the info key, then select edit before call, the no. appears, clear the no. with "c" button and then press yes. Then phone will dial to "unknow" then hang up. This will change two features of the call list:
1- The first no. will always be the last no. no matter what type, it could be last dialled/recived or missed, unlike the original last dialled.
2- When you dial a number for a second, third, fourth,...etc, time it will not record over the previous time. For examole if i dial "Adam" at 9:00 pm and then i dial him again at 9:30pm i will have two entries in the call list one at 9:00pm and another at 9:30pm.
To return to the original call list mode just clear the call list from the call info menu.
Dat was 'm, eigenlijk best handig...
edit: Ik heb het net zelf even geprobeerd en hij werkt niet (Firmware: R3B032) maarja...
[ Voor 17% gewijzigd door Flatwhite op 10-04-2005 01:44 ]
Erg bedankt voor het uitzoeken. Bij mij werkt het jammer genoeg ook niet (R3K004).Flatwhite schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:35:
[...]
Na wat gezocht te hebben op dit forum kon ik het niet vinden. Maar Google bood uitkomst en ik heb het uiteindelijk op het forum van esato.com gevonden hier komt ie:
Go to any number in the call list and press the info key, then select edit before call, the no. appears, clear the no. with "c" button and then press yes. Then phone will dial to "unknow" then hang up. This will change two features of the call list:
1- The first no. will always be the last no. no matter what type, it could be last dialled/recived or missed, unlike the original last dialled.
2- When you dial a number for a second, third, fourth,...etc, time it will not record over the previous time. For examole if i dial "Adam" at 9:00 pm and then i dial him again at 9:30pm i will have two entries in the call list one at 9:00pm and another at 9:30pm.
To return to the original call list mode just clear the call list from the call info menu.
Dat was 'm, eigenlijk best handig...
edit: Ik heb het net zelf even geprobeerd en hij werkt niet (Firmware: R3B032) maarja...
Dit werkte wel bij de T610, maar die bellijst zat anders in elkaar.
Verwijderd
hallo,
ik ben nieuw hier op dit forum,en begin maar meteen met 2 problemen...
Ten eerste, ik heb gisteren een datakabel gekocht voor mijn S700i maar krijg hem niet geinstalleerd.
Iemand van jullie misschien een tip?
Ten tweede, ik heb die kabel natuurlijk aangeschaft om vooral mp3 bestanden over te zetten.
Nu zit er bij de telefoon de cd-rom met pc suite erop.
Daar staat ook het programma filemanager op (wat je volgens mij nodig hebt om die bestanden over te zetten)
Als ik die cd rom installeer zet ie alles netjes op de pc, behalve filemanager!!!
Er staat wel een mapje in program files, maar als ik op start --> alle programma's klik en naar sony ericsson ga kan ik alle programma's starten maar geen filemanager (hij staat er niet eens bij in het lijstje)
Iemand en idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!!
ik ben nieuw hier op dit forum,en begin maar meteen met 2 problemen...
Ten eerste, ik heb gisteren een datakabel gekocht voor mijn S700i maar krijg hem niet geinstalleerd.
Iemand van jullie misschien een tip?
Ten tweede, ik heb die kabel natuurlijk aangeschaft om vooral mp3 bestanden over te zetten.
Nu zit er bij de telefoon de cd-rom met pc suite erop.
Daar staat ook het programma filemanager op (wat je volgens mij nodig hebt om die bestanden over te zetten)
Als ik die cd rom installeer zet ie alles netjes op de pc, behalve filemanager!!!
Er staat wel een mapje in program files, maar als ik op start --> alle programma's klik en naar sony ericsson ga kan ik alle programma's starten maar geen filemanager (hij staat er niet eens bij in het lijstje)
Iemand en idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Ik krijg geen afbeeldingen meer ingesteld als achtergrond. Screensaver en opstartafbeelding lukken nog wel..
Het enige plaatje dat als achtergrond ingesteld kan worden, is een (via Bluetooth ontvangen) bewegend plaatje. Wat ik ook via Bluetooth heb ontvangen; een thema; zo één die, in tegenstelling tot de standaard op de telefoon aanwezige thema's, 'doorloopt' in de boven- en ondermarge van het beginscherm. Degene van wie ik dit thema kreeg, had het over een virusmelding..
Kan het hier aan liggen, of zijn het instellingen die ik per ongeluk veranderd heb?
Het enige plaatje dat als achtergrond ingesteld kan worden, is een (via Bluetooth ontvangen) bewegend plaatje. Wat ik ook via Bluetooth heb ontvangen; een thema; zo één die, in tegenstelling tot de standaard op de telefoon aanwezige thema's, 'doorloopt' in de boven- en ondermarge van het beginscherm. Degene van wie ik dit thema kreeg, had het over een virusmelding..
Kan het hier aan liggen, of zijn het instellingen die ik per ongeluk veranderd heb?
virus kan niet, zet hem op een standaard theme en daarna je telefoon aan en uit.
Wordt bij jullie het frontje ook zo snel kaal? Ik heb hem nu 3 maanden maar echt al kale randjes terwijl ik hem echt wl netjes behandel

Kan niet stoppen met ontploffen!
Hier ook. Ik moet zeggen best snel. Een Nokia blijft langer mooi maar is wel weer meer krasgevoelig. Ik heb deze phone bijna 9 maanden nu en hij bevalt op een aantal aspecten na nog steeds redelijk goed. Vooral de goede camera maakt een hoop goed. Zo heb ik bijv. nog steeds last van gezoem tijdens het bellen (Hardware prob denk) gaat de lak er redelijk snel af en is het klepje van de batterij steeds aan het loslaten dus heb ik het met een plakbandje vast moeten zetten. Ook wordt de phone steeds langzamer.Bob Popcorn schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:52:
Wordt bij jullie het frontje ook zo snel kaal? Ik heb hem nu 3 maanden maar echt al kale randjes terwijl ik hem echt wl netjes behandel
Positief is het krasvrije display (slecht 1 kras door superscherpe sleutel), batterijduur, gemak, design, camera.
Ik heb een developermodel uit Zweden overigens
Iemand een idee of je losse batterij klepjes kan bestellen? Waar kun je het beste gratis je firmware laten upgraden? Zijn er vervangbare covers?
Verwijderd
Ik heb 'm 1,5e maand en boven het beelscherm zijn de eerste tekenen van kaalheid al te zien; 4 mm lak eraf op de 'kruisingslijn' tussen de zijkant en de bovenkant..Bob Popcorn schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:52:
tja, tis bij mij vooral de ring van de camera en de hoeken erboven, die erg beschadigen.. heb m nu 2 maanden en het is al heel erg... is er geen een of ander magisch polijst goedje? t zou m wel goed doen
Voor de mensen die de krassen etcetera willen fixen, bij onze oosterburen hebben ze ze te koop:
http://www.handytreff.biz...e&artikel=et.ers700.ckf.1
onderaan de pagina meer links voor andere onderdelen
Breek je nek voorzichtig
Das nog eens gaaf. Als je alle onderdelen die ze hebben los koopt kan je zelf weer een S700 bouwenThe_PyroPath schreef op woensdag 13 april 2005 @ 01:02:
Voor de mensen die de krassen etcetera willen fixen, bij onze oosterburen hebben ze ze te koop:
Goede tip!
En hoe/waar vervang je die onderdelen het best dan?The_PyroPath schreef op woensdag 13 april 2005 @ 01:02:
Maar ik wil het liefst het zwarte frontje van de s710a, want daar komen minder snel zichtbare krassen in.
hm, maar dan ben je dus iets van 50 euro kwijt, dan is je telefoon weer als nieuw. Hij bekrast wel weer snel natuurlijk, maar je zou m weer als nieuw kunnen verkopen...
macuz geeft t wat thoughts...
macuz geeft t wat thoughts...
Ikzelf heb alleen last van een aantal krasjes op de ring, maar dit schijnt standaard te zijn.
Mijn vriendin daarentegen heeft zeer veel last van krasjes.
Op de ring, het scherm (schijnt, heb het zelf nog niet kunnen vinden) en de behuizing begint al kaal te worden. Ze behandeld haar telefoon erg goed, beter dan dat ik dat doe.
Die van mij zit los in mijn jas en broek, maar die van haar in een opberg hoesje. Denk dat het komt omdat ze em in het begin aan zo'n nekkoord om haar nek had hangen (tegen de rits van de jas).
Ik zal ff die link bekijken, misschien staan er nog interessante dingen bij.
Heb net ff zitten kijken, maar ze verkopen ook echt alle onderdelen. Nu is het alleen de vraag, hoe zet je die zooi erop?
Mijn vriendin daarentegen heeft zeer veel last van krasjes.
Op de ring, het scherm (schijnt, heb het zelf nog niet kunnen vinden) en de behuizing begint al kaal te worden. Ze behandeld haar telefoon erg goed, beter dan dat ik dat doe.
Die van mij zit los in mijn jas en broek, maar die van haar in een opberg hoesje. Denk dat het komt omdat ze em in het begin aan zo'n nekkoord om haar nek had hangen (tegen de rits van de jas).
Ik zal ff die link bekijken, misschien staan er nog interessante dingen bij.
Heb net ff zitten kijken, maar ze verkopen ook echt alle onderdelen. Nu is het alleen de vraag, hoe zet je die zooi erop?
[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 13-04-2005 10:38 ]
Ik heb ook gehoord dat het door spijkerstof kan komen. Ik bewaar hem altijd in mijn broekzak, en ik let er altijd op dat ik geen sleutels in dezelfde zak heb zitten. Het enige wat ik er soms bij heb zitten is een labello, maar die is perfect rond & glad, dus dat kan niet echt 'schuren' denk ik. Ik ga volgende week dinsdag even naar de winkel waar ik hem gekocht heb om te vragen wat de garantieregeling is, want ik vind dat dit niet hoort bij een product met een waarde van ruim 500 euro.
Schroeven neem ik aan... in de SE fabriek kunnen ze t ook, dus dat zal t probleem wel niet zijn. Wat me wel een probleem lijkt, is dat als je een telefoon openschroeft de garantie vervalt! Dit zal in dit geval dus ook zo zijn?NielsOveres schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:36:
okee voor de tekst hoef je het niet te doen tis chinees ofzo, maar de plaatjes spreken boekdelen, er staat hoe je hem uit elkaar moet halen, in elkaar zetten is gewoon omgekeerde volgorde:
http://www.it.com.cn/f/mobile/0411/12/46616.htm
Breek je nek voorzichtig
Alleen voor mensen met een sterke maag en die niet te veel van hun toestel houdenThe_PyroPath schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:38:
okee voor de tekst hoef je het niet te doen tis chinees ofzo, maar de plaatjes spreken boekdelen, er staat hoe je hem uit elkaar moet halen, in elkaar zetten is gewoon omgekeerde volgorde:
Zo speciaal is het toch niet? Gewoon het uit elkaar halen van een telefoon 
Ik hou heel veel van mijn telefoontjes, maar heb ze toch echt allemaal een keer uit elkaar gehaald
Ik hou heel veel van mijn telefoontjes, maar heb ze toch echt allemaal een keer uit elkaar gehaald
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Voor de mensen met Orange World.
De S700 wordt eindelijk ondersteunt door Orange World. Dat wil zeggen dat de portal geopend kan worden, zoals het hoort.
Zou tijd worden.
De S700 wordt eindelijk ondersteunt door Orange World. Dat wil zeggen dat de portal geopend kan worden, zoals het hoort.
Zou tijd worden.
Gaaf. Maar wat neemt dat draaimechanisme een hoop ruimte in.The_PyroPath schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:38:
Zal die van mezelf ook eens een keer openschroeven. Wist niet dat onder dat rubber ook schroeven zaten.
Bedankt!! En ik maar steeds denken dat ik de instellingen verkeerd hadShiver23 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:37:
Zou tijd worden.
ken nog iemand die dat niet wist:Shiver23 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:50:
[...]
Gaaf. Maar wat neemt dat draaimechanisme een hoop ruimte in.
Zal die van mezelf ook eens een keer openschroeven. Wist niet dat onder dat rubber ook schroeven zaten.
schroefjes er uit.....schroevendraaier er tussen.....beetje kracht zetten en.......
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK tsja sommige mensen moeten ook gewoon overal vanaf blijven. was een kennis van me die alles binnen 2 minuten na aankoop al uit elkaar schroeft en 9 vd 10 keer het ook meteen sloopt, die gozer heeft echt 2 linkerhanden met daaraan 10 duimen...
Verder lijkt het door het aantal foto's meer werk dan het volgens mij is, volgens mij moet het in een half uurtje gedaan wezen. Zijn mensen in andere landen naar SESP's geweest om de buitenkant te laten vervangen, kosten: varrierend tussen de 80 en 120(!!!!!!!) euro. dat zijn bedragen die er genoemd worden. Of ze het hier in NL ook voor je willen doen en wat het kost heb ik geen idee van. Vergeet trouwens niet dat de garantie van je telefoon verloopt bij dit soort acties en dat ik op geen enkele manier verantwoordelijk ben voor schade aan je telefoon en/of jezelf!
Breek je nek voorzichtig
Van de garantie valt nog wel mee. Als het defect te maken kan hebben met je eigen gehobby, dan kunnen ze moeilijk gaan doen.The_PyroPath schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 04:28:
[...]
ken nog iemand die dat niet wist:
schroefjes er uit.....schroevendraaier er tussen.....beetje kracht zetten en.......
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK tsja sommige mensen moeten ook gewoon overal vanaf blijven. was een kennis van me die alles binnen 2 minuten na aankoop al uit elkaar schroeft en 9 vd 10 keer het ook meteen sloopt, die gozer heeft echt 2 linkerhanden met daaraan 10 duimen...
Verder lijkt het door het aantal foto's meer werk dan het volgens mij is, volgens mij moet het in een half uurtje gedaan wezen. Zijn mensen in andere landen naar SESP's geweest om de buitenkant te laten vervangen, kosten: varrierend tussen de 80 en 120(!!!!!!!) euro. dat zijn bedragen die er genoemd worden. Of ze het hier in NL ook voor je willen doen en wat het kost heb ik geen idee van. Vergeet trouwens niet dat de garantie van je telefoon verloopt bij dit soort acties en dat ik op geen enkele manier verantwoordelijk ben voor schade aan je telefoon en/of jezelf!
Neehoor...
Als je `m open, is officieel je garantie vervallen. Of je er nou iets doe of niet....
Als je `m open, is officieel je garantie vervallen. Of je er nou iets doe of niet....
-
Verwijderd
Je kan een refurbishment aanvragen eventueel, dan maken ze je toestel weer tip-top in orde...binnen je garantie kost een kleine refurbishment 56 euro nog wat geloof ik (heb even op onze repairsite voor mijn eigen phone gekeken
) en een grote (dus dat alles compleet gefixed word etc) iets van 110 euro. Je kan het bij de belcompany in ieder geval navragen als je het precies wilt weten. Dat is dan wel met behoud van garantie, iets war je uiteindelijk veel meer geld kan besparen...
Ik zou toch zweren dat ik hier is heb gepost over hoe lang je accu meegaat van een S700i
Alleen staat het er niet meer, dus vraag ik het nog een keer: hoe lang doe je met een volle accu ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
hangt van hoeveelheid bellen af, standby best lang, al had ik idee dat me t68i langer meeging, zat wel minder op natuurlijk...
Ik zit met probleem dat ik via me kpn abbo geen enkele site mee rkan bezoeken, wap/html niks werkt
eerst werkte het gewoon normaal en goed...
mms/gprs is iig geactiveerd, ne tweer eens instellingen via SE site gestuurt, maarheeft geen nut...
iemand ideeën?
Ik zit met probleem dat ik via me kpn abbo geen enkele site mee rkan bezoeken, wap/html niks werkt
eerst werkte het gewoon normaal en goed...
mms/gprs is iig geactiveerd, ne tweer eens instellingen via SE site gestuurt, maarheeft geen nut...
iemand ideeën?
gewoon k700i settings neem ik aan?Shiver23 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:37:
Zou tijd worden.
Verwijderd
Hi, you all
ff een vraag: Om je firmware te kunnen zien staat op de eerste pagina een code. 1>*<<*<*
Hier kom ik niet uit! Hoe kom ik aan de > en < symbooltjes? Is er iemand die me dat ff wil vertellen, anders moet ik het hele topic doorspitten. N.B. dit is me eerste SE phone so forgive me for asking!
Thanx vast
Grtz Neosto (een ex nokia gebruiker)
ff een vraag: Om je firmware te kunnen zien staat op de eerste pagina een code. 1>*<<*<*
Hier kom ik niet uit! Hoe kom ik aan de > en < symbooltjes? Is er iemand die me dat ff wil vertellen, anders moet ik het hele topic doorspitten. N.B. dit is me eerste SE phone so forgive me for asking!
Thanx vast
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 11:05 ]
> en < staan voor rechts en links met de navigatietoets. Dus...1 rechts ster links links ster links sterVerwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:25:
Hi, you all
Thanx vast
Die link naar die onderdelen site is top! Nu kan ik eindelijk dat probleem met die zoem in mn toestel gaan oplossen. Ik denk dat mn antenne rot is! Dus voor 7 euro een nieuwe erin en anders een nieuw speakertje en micje en zeker een batterijklepje. Die lakschade neem ik voor lief die komt toch terug...
Owhjah ik heb een developmodel en daar zat geen bescherming op voor mn port waarmee ik een datakabel connect... dus die mag er ook bij
EDIT: Ik twijfel trouwens of het wel de antenne is en niet gewoon die chip die de GSM data verwekt....?
Owhjah ik heb een developmodel en daar zat geen bescherming op voor mn port waarmee ik een datakabel connect... dus die mag er ook bij
EDIT: Ik twijfel trouwens of het wel de antenne is en niet gewoon die chip die de GSM data verwekt....?
[ Voor 27% gewijzigd door Stinger666 op 18-04-2005 02:00 ]
Verwijderd
Ik heb hem net twee dagen, vanochtend ontdekte ik een paar dode pixels wanneer ik hem in camera stand heb staan. Mega irritant, op de opgeslagen foto's zijn die dode pixels ook te zien. In de menu's ziet alles er normaal uit, geen dode pixels. Nu kan ik hem weer terugsturen en twee weken wachten.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ondervonden?
Dan heeft je camera sensor dode pixelsVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 02:22:
Ik heb hem net twee dagen, vanochtend ontdekte ik een paar dode pixels wanneer ik hem in camera stand heb staan. Mega irritant, op de opgeslagen foto's zijn die dode pixels ook te zien. In de menu's ziet alles er normaal uit, geen dode pixels. Nu kan ik hem weer terugsturen en twee weken wachten.
IK heb net mn S700i helemaal uit elkaar gehaald. Wel leuk maar die van mij heeft een iets andere binnenkant dan het model dat in de winkel ligt. Ik betwijfel of ik de fout van het zoemen kan vinden maar ik denk het niet.... Toch ff wachten op de K750
Ziet er wel gaaf uit dat ding helemaal uit elkaar
Dan moet jij ook ondersteuning hebben voor MemoryStick Duo ProStinger666 schreef op maandag 18 april 2005 @ 01:20:
Die link naar die onderdelen site is top! Nu kan ik eindelijk dat probleem met die zoem in mn toestel gaan oplossen. Ik denk dat mn antenne rot is! Dus voor 7 euro een nieuwe erin en anders een nieuw speakertje en micje en zeker een batterijklepje. Die lakschade neem ik voor lief die komt toch terug...
-
Ja, maar ik ben er inmiddels achter dat er totaal geen links staan. Alleen voor gebruiksoverzicht kan je het gebruiken. Al het andere als teletekst, weeronline, ns reisplanner en al die andere links zijn er gewoon niet.
ok thx dan wacht ik nog even met aanvragen.... duurt wel lang hoor

Verwijderd
Nee niet dit probleem! Maar ik heb de mijne al 4 dagenVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 02:22:
Iemand die iets meer over dit probleem weet, of een typisch geval van jammer dan! (in de garantie "so no problemo"
Grtz Neosto)
Heb je al een keer geprobeerd om je telefoon aan en uit te doen? Hij reset dan als het ware... heb namelijk ook zo een probleempje met (steeds) vast lopen "opgelost".
Verwijderd
Hmm, maar okee kan toch niet echt de bedoeling zijn? Elke keer na een gesprek je tel. aan/uit zetten.
Trouwens net de Software suite cd op m'n desktop ge installed, en mooi geen active sync te krijgen. Komt wel een nieuw icoon met Mijn Telefoons maar als ik die dubbel klik staat de S700i er niet. Wel een groot vraagteken met NIET VERBONDEN eronder???? Terwijl ik wel degelijk verbonden ben. Kan n.l. wel gewoon bestanden overzenden naar me mobiel. Errug vaag
Grtz Neosto
Trouwens net de Software suite cd op m'n desktop ge installed, en mooi geen active sync te krijgen. Komt wel een nieuw icoon met Mijn Telefoons maar als ik die dubbel klik staat de S700i er niet. Wel een groot vraagteken met NIET VERBONDEN eronder???? Terwijl ik wel degelijk verbonden ben. Kan n.l. wel gewoon bestanden overzenden naar me mobiel. Errug vaag
Grtz Neosto
Op de memorystick heb ik de volgende mappen staan : DCIM, MP3, MSSEMC, P-series, MSSONY. De mappen DCIM en MP3 zijn mij duidelijk, maar die andere mappen niet. Zijn die mappen noodzakelijk voor de S700i ? Of kan ik ze verwijderen ? Btw Kan de map MP3 ook worden verwijderd ? Ik heb er namelijk niets in staan. Dank voor de hulp.
Jip 2 dooie pixels en 1tje half doodVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 02:22:
Tis niet helemaal erg, pak m'n andere foon wel of een echte camera
maar ut hoort niet
Heeft iemand enig idee of de S710 in Nederland te krijgen is ? Ik vind die zwarte uitvoering namelijk wel heel erg mooi. Is een leuk hebbedingetje naast de zilvere versie
Denk niet dat het slim is om die mappen te verwijderen. Ze staan er waarschijnlijk niet voor niets. Heb je er zoveel last van dan?dafmay schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:04:
Op de memorystick heb ik de volgende mappen staan : DCIM, MP3, MSSEMC, P-series, MSSONY. De mappen DCIM en MP3 zijn mij duidelijk, maar die andere mappen niet. Zijn die mappen noodzakelijk voor de S700i ? Of kan ik ze verwijderen ? Btw Kan de map MP3 ook worden verwijderd ? Ik heb er namelijk niets in staan. Dank voor de hulp.

[ Voor 64% gewijzigd door macuz op 18-04-2005 23:19 ]
Nee hoor, is gewoon voor de weetmacuz schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:15:
[...]
Denk niet dat het slim is om die mappen te verwijderen. Ze staan er waarschijnlijk niet voor niets. Heb je er zoveel last van dan?
Zojuist de HBH-600 headset aangeschaft. Voicedialling via de headset krijg ik echter niet aan de praat
Het inspreken/opgeven van namen lukt niet via de headset, werkt alleen via de telefoon zelf
Doe ik iets verkeerd of heb ik een miskoop gedaan ? Alvast bedankt voor de hulp !
Edit : Toch aan de praat gekregen. Je moet wel behoorlijk luid inspreken wil de headset/telefoon de voicetag accepteren

Edit : Toch aan de praat gekregen. Je moet wel behoorlijk luid inspreken wil de headset/telefoon de voicetag accepteren

[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 19-04-2005 17:43 ]
Je kan alle mappen verwijderen, hij maakt ze wel aan als hij ze nodig heeft.
Dat zeg ik op basis van een nieuwe lege stick erin te doen en dan worden die mappen aangemaakt.
Dat zeg ik op basis van een nieuwe lege stick erin te doen en dan worden die mappen aangemaakt.
Wat ik trouwens erg mis, is de "verberg nummer" functie in de gesprekslijst.
Ik krijg alleen de functie in de "Meer" opties als ik een nummer handmatig invoer....
(niet dat ik een stalker ben ofzo
)
Ik krijg alleen de functie in de "Meer" opties als ik een nummer handmatig invoer....
(niet dat ik een stalker ben ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door flexje op 19-04-2005 17:12 ]
Heb de mijne ook binnen sinds kort. Hij's wel redelijk zwaar moet ik zeggen, maar de grootte valt me wel mee.
Ik heb alleen iets raars bij mijn 'calls' lijstje. Bij veel mobiele nummers die ik bel krijg ik in het 'calls' lijstje een verkeerde naam erbij te staan. Als ik dat vanuit 'calls' die verkeerde naam selecteer en bel dan belt hij wel het goede nummer dat ik belde. Bij sommige mobiele nummers gaat het goed. Bij "Home" nummers gaat het altijd goed. Ik dacht dat het zou conflicteren met die contact die hij dan ervoor in de plaats liet zien maar toen ik die weghaalde om te testen stond er alleen nog maar een telefoonnummer. Erg vreemd. Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken?
Oh de firmware is trouwens R3B032 zie ik net. Geen idee of dit nieuw of oud is. Daar is nergens een tabelletje over te vinden?
Ik heb alleen iets raars bij mijn 'calls' lijstje. Bij veel mobiele nummers die ik bel krijg ik in het 'calls' lijstje een verkeerde naam erbij te staan. Als ik dat vanuit 'calls' die verkeerde naam selecteer en bel dan belt hij wel het goede nummer dat ik belde. Bij sommige mobiele nummers gaat het goed. Bij "Home" nummers gaat het altijd goed. Ik dacht dat het zou conflicteren met die contact die hij dan ervoor in de plaats liet zien maar toen ik die weghaalde om te testen stond er alleen nog maar een telefoonnummer. Erg vreemd. Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken?
Oh de firmware is trouwens R3B032 zie ik net. Geen idee of dit nieuw of oud is. Daar is nergens een tabelletje over te vinden?
Verwijderd
Dan heb je nog de vorige firmware, momenteel is het R3K004. Maar je hebt h'm sinds kort zeg je, maar de firmware is niet nieuw. Ik heb de mijne vorige week gekocht en die had al de nieuwe firmware. (niet dat die nou zo geweldig is) Zo werkt bij mij niet de PC suite. Krijg geen verbinding om te syncen met outlook.Nibbles schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:23:
Heb de mijne ook binnen sinds kort. Hij's wel redelijk zwaar moet ik zeggen, maar de grootte valt me wel mee.
grtz Neosto
Hiervoor moet je even naar 'instellingen' (bij de 12 icoontjes) dan naar 'gesprekken' dan naar 'gegevens beller' en daar kun je kiezen of je je nummer laat weergeven, laat verbergen of je kan het aan je provider overlatenflexje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:04:
Wat ik trouwens erg mis, is de "verberg nummer" functie in de gesprekslijst.
(niet dat ik een stalker ben ofzo)
Verwijderd
ik ga hem vrijdag ook halen denk ik vind hem wel erg vet letterlijk en figuurlijk
lijkt me een hele gave phone.
lijkt me een hele gave phone.
Zo stel je dit permanent in, ik bedoel de "tijdelijke" optie...CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:24:
[...]
Hiervoor moet je even naar 'instellingen' (bij de 12 icoontjes) dan naar 'gesprekken' dan naar 'gegevens beller' en daar kun je kiezen of je je nummer laat weergeven, laat verbergen of je kan het aan je provider overlaten