Ik heb de S700i gehad en heb nu de K750.
Qua "build-quality" en kwaliteit+resolutie van het scherm is de S700 een stuk steviger.
Verder is de K750 superieur aan de S700.
PSN: Shiver23
Ik heb de S700i gehad en heb nu de K750.
Verwijderd
Verwijderd
Bij gsmweb zijn ze in de aanbiedingrooie60 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:42:
Ik heb ff wat post's doorgelezen,als ik het goed begrijp kan er alleen een MS DUO in van 128,en je kan er 2 gebruiken?
Mijn collega zoekt naar een MS DUO,kan er geen vinden,waar kan zij het best kijken?of bestellen online?
Ze doen het bedankt! eigenlijk best wel zielig dat iemand na een beetje kl*te de instelling zo raad en orange er ruim een jaar over doetVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:42:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar orange world instellingen..
hieronder staan ze en bij mij werken ze!
rechtermuisknop en dan downloaden graag
Eindelijk werkend na een kleine 7 maanden!
En dan nog zelf uitgevogeld ook
Ik weet niet hoor, maar emails ontvangen lukt nog steeds niet bij mij... krijg nog steeds:_NRN_Dutchman schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:15:
[...]
Ze doen het bedankt! eigenlijk best wel zielig dat iemand na een beetje kl*te de instelling zo raad en orange er ruim een jaar over doet
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
emails via orange? (nummer@orange.....)flexje schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:23:
[...]
Ik weet niet hoor, maar emails ontvangen lukt nog steeds niet bij mij... krijg nog steeds:
"Server wordt gezocht"
Anyone?
Mediamarkt, Dixons, kies maar uit... Twee of meer werkt ook prima, moet je alleen beetje DJ'en en wel je ringtone en andere belangrijke zaken in je telefoongeheugen zetten i.p.v. op de stick.rooie60 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:42:
Ik heb ff wat post's doorgelezen,als ik het goed begrijp kan er alleen een MS DUO in van 128,en je kan er 2 gebruiken?
Mijn collega zoekt naar een MS DUO,kan er geen vinden,waar kan zij het best kijken?of bestellen online?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door McBBvB op 11-08-2009 16:13 ]
Verwijderd
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Wauw dat is fantastisch!Ginz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:24:
Ik heb misschien binnenkort een S700 die MemoryStick Duo PRO ondersteund!!!
Dus dan kan ik lekker mijn Sony 1GB MemoryStick Duo PRO gebruiken in de S700!!!
ALS jenem krijgt kan je dan meteen even checken welke firmware versie er op zit??Ginz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:24:
[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 17-08-2005 15:13 ]
-
Hmmmz als die dan toch wordt aangepast kunnen ze dan meteen ook er voor zorgen dat er FULL-SCREEN weergave op komt te zittenGinz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:12:
Dat zal dan geen originele firmware zijn, maar een aangepaste.......
Niet bij de SonyEricsson update dus te verkrijgen
-
Verwijderd
Verwijderd
Antwoord inmiddels al tegengekomen...Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:32:
Wellicht al enkele malen voorbij gekomen in dit topic; maar met welk programma kan ik de filmpjes van de s700i afspelen? Het is een 3gp formaat, Windows Media Player trekt 't niet..
Verwijderd
een kpn of hi abo, ik weet dat ze van hi op de site aan te vragen zijn, en als je een kpn flexibel abo hebt moet je ff zoeke op kpn.com en dan trefwoord: fxbdisinfector schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:30:
Hi ik heb ook een zo'n mooie SonyEricsson S700 alleen het probleem ermee is dat mms wap en E-mail niet werken. Toch een paar functies die ik veel wou gaan gebruiken voor me werk. Het toestel heeft een kpn abo en ik heb de instelling van de sony site afgehaald ( alle andere al een keer verwijderd ) maar het weigert te werken. Iemand een idee wat ik over het hoofd heb kunnen zien ? bvd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 19:47 ]
Of even Gin proberendisinfector schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:53:
het werkt dus niet ik krijg op geen enkele manier wap werkend op deze telefoon via kpn mobile? iemand nog een idee ?
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 18:23 ]
Heb je deze al binnen of is het niet doorgegaan?Ginz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:24:
-
Tja vanalles
[ Voor 38% gewijzigd door Rhapsody op 28-02-2006 14:40 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
CCD stuk/warm?NielsOveres schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:23:
Mijn vriendin belde net, wanneer zij foto's maakt met de S700i, krijgt ze een rode vlek op het beeld.
Wanneer ze de telefoon uit zet en dan weer aan is het een foto of 2 weg en komt dan weer terug.
Geen idee in welke richting dit zou kunnen liggen.
Ik kan er ook niets over vinden op internet.
Hij is nog geen jaar oud, dus hoop dat er nog wel garantie op zit.
Echt balen. Bij haar gaat alles stuk terwijl het zo netjes wordt opgeborgen en bij mij wordt het
gewoon in m'n broekzak gedouwd.
Graag gedaanLe0032 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:28:
@ Rhapsody
Bedankt voor je supergave theme. Ben namelijk helemaal gek van FC Barcelona....
Verwijderd
En?Ginz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:34:
Zijn er nog steeds mee bezig. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat het gaat lukken
Verwijderd
Ja... uhm nog niet... Maar ik wacht rustig op degene die ermee bezig is.
-
Ik heb de originele firmware en het is mij het afgelopen jaar 5 keer voorgekomen..Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:39:
hebben meer mensen het probleem dat de telefoon vaak plotseling uitvalt? Ik krijg dan eerst wit beedl, en daarna start ie weer op nieuw op. Ik heb de r3k004 firmware, misschien dat het daaraan ligt, telefoon is bijna jaar oud.
-
Verwijderd
Verwijderd
Ik had eerst ook de origele firmware, toen had ik hier ook maar zelden last van. Kheb nu sinds een maand die nieuwere firmware, en ik heb het nu de laatste paar dagen een keer of 5 gehad, misschien eens laten opsturen ofzoit0 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:24:
[...]
Ik heb de originele firmware en het is mij het afgelopen jaar 5 keer voorgekomen..
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 23-10-2005 20:36 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Ginz op 24-10-2005 01:38 ]
-
Oké, dan op een andere manier... Hoe kom je eraan? Nog anders... Hoe kom ik er aan?
-
Verwijderd
W900 is de opvolger en die komt binnenkort.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:14:
Goedemorgen iedereen,
weet er hier iemand wanneer er weer een nieuw model van de S700i uitkomt??? of komt er een vergelijkbaar toestel op de markt??
Help die jongen dan even goedShiver23 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:46:
[...]
W900 is de opvolger en die komt binnenkort.
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 26-10-2005 09:50 ]
-
Verwijderd
Sorry Ginz. Beetje luiGinz schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:49:
[...]
Help die jongen dan even goed
Het SonyEricsson W900 Topic
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik begreep van de helpdesk is dat je een dockingstation moet hebben....Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:15:
kan iemand zeggen wat de nieuwste firmware is, en wat er dan verandert is?
en hoe je via de sony ericsson site zelf kan updaten?
in bezit van usb kabel.
PSN ID = Jorco
Ik heb er totaal geen last van. Heeft die vriend geprobeerd om gewoon eens alles naar de pc te versturen om daanr alles terug teplaatsen ? (misschien helpt dat)DT-PiSanG schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:06:
Een vriend van me heeft ook deze telefoon en de BT verbinding werkt goed met plaatjes verzenden.
Echter, als ik een mp3-bestand van 3,5 MB wil verzenden dan zegt ie dat het geheugen vol is (dit terwijl er nog minstens 9 MB ruimte over is).
Ruim 30 pagina's doorzoeken is me ietsje teveel werk. Maar als iemand mij een oplossing zou willen geven dan zijn we diegene zeer dankbaar!
waarschijnlijk is je geheugen op de telefoon zelf vool... volgens mij zet hij de bestanden 1st op de telefoon om ze vervolgens op de mem stick te zetten.DT-PiSanG schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:06:
Een vriend van me heeft ook deze telefoon en de BT verbinding werkt goed met plaatjes verzenden.
Echter, als ik een mp3-bestand van 3,5 MB wil verzenden dan zegt ie dat het geheugen vol is (dit terwijl er nog minstens 9 MB ruimte over is).
Ruim 30 pagina's doorzoeken is me ietsje teveel werk. Maar als iemand mij een oplossing zou willen geven dan zijn we diegene zeer dankbaar!
Ik ken het probleem, ik had nog 30mb vrij op de tel zelf en 100 op de stick. Wat het probleem veroorzaakte weet ik ook niet, telefoon een keer uitgezet, computer opnieuw opgestart, een thema verzonden (wat hij wel deed) en hierna weer een mp3 verstuurd en ontvangen.DT-PiSanG schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:06:
Verwijderd
Aan de zijkant zitten de volume knopjes. En als de andere kant er tijdens het bellen last van heeft ligt het niet aan jouw telefoon, maar aan die van je gesprekspartner.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:22:
Ligt het aan mijn telefoon dat het geluid tijdens het bellen heel zacht is? Of hebben meer mensen dit probleem?
Verwijderd
Het volume staat op het hardst, en ik heb het bij alle gesprekken. Als ik met een andere gsm terugbel hoor ik de ander wel harder.Rhapsody schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:47:
[...]
Aan de zijkant zitten de volume knopjes. En als de andere kant er tijdens het bellen last van heeft ligt het niet aan jouw telefoon, maar aan die van je gesprekspartner.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 14:41 ]
-
ooit van Ebay gehoord? daar zullen er genoeg worden aangeboden. maar ik zou wel even goed kijken naar de netwerk ondersteuningen, want in de US zenden ze GSM via andere frequentie uitVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:41:
mensen help eens.. Ik zoek me helemaal dood, weet iemand waar ik de Sony Ericsson S710a kan kopen? Black?
Help ^^"
Verwijderd
En hoe kan ik precies zien of ik er een goed netwerk voor in Nederland op zit?dsonnaville schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:16:
[...]
ooit van Ebay gehoord? daar zullen er genoeg worden aangeboden. maar ik zou wel even goed kijken naar de netwerk ondersteuningen, want in de US zenden ze GSM via andere frequentie uit
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 18:59 ]
Verwijderd
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
[ Voor 156% gewijzigd door Roelant op 15-04-2006 21:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Speeddragon op 27-12-2007 15:20 ]
Heel veel lurken, heel weinig posten..
[ Voor 81% gewijzigd door Speeddragon op 27-12-2007 15:18 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq