volgens mij kan je hier niks aan doen het zit zo in de programatuur gebakken.dafmay schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:28:
Ik heb mijn orange tel nr doorgeschakeld naar mijn telfort nr. Nu zie ik in het beeldscherm bij gebruik van orange, een mooi icoontje bovenin (rood telefoontje met pijl erboven). Maar in beeldscherm bij gebruik van telfort zie ik dit icoontje (uiteraard) niet, jammer. Bij binnenkomst van doorgeschakeld telefoontje zie ik heel kort de melding "redirect" (oid). Daarna geen melding meer zodat je wel eens kunt missen dat het om een doorgeschakeld telefoontje gaat en bij lang lullen mij dit centen (of belminuten) kost. Ik vroeg mij af of er heel mischien iets aan te doen is, maw een melding die langer in beeld is ? Alvast bedankt.
Verwijderd
Nu kan ik met een telfort abonnement de s700i krijgen voor 139 euro (bij gsmweb 136 euro, maar ik weet niet waar de service beter zal zijn), of de k750i gratis bij hetzelfde 1-jarige abonnement.
Nu is mijn vraag voor welke ik moet gaan. De k750i is nieuwer, goedkoper en heeft een 2 megapixel camera. Daarentegen heeft de s700i een grotere resolutie, meer functies, etc...
Ik lees veel negatieve punten hier over de s700i, dus is het wel verstandig om er 139 voor te betalen bij een 1 jarig abonnement?
Nu is mijn vraag voor welke ik moet gaan. De k750i is nieuwer, goedkoper en heeft een 2 megapixel camera. Daarentegen heeft de s700i een grotere resolutie, meer functies, etc...
Ik lees veel negatieve punten hier over de s700i, dus is het wel verstandig om er 139 voor te betalen bij een 1 jarig abonnement?
Ik heb ff wat post's doorgelezen,als ik het goed begrijp kan er alleen een MS DUO in van 128,en je kan er 2 gebruiken?
Mijn collega zoekt naar een MS DUO,kan er geen vinden,waar kan zij het best kijken?of bestellen online?
Mijn collega zoekt naar een MS DUO,kan er geen vinden,waar kan zij het best kijken?of bestellen online?
Mijn S700 is definitief dood. Voor onderdelen kan gemaild worden misschien kan ik er iemand blij mee maken voor een leuk prijsje. Camera, display, toetsen, etc. PCB is zo gaar als een pannenkoek, allemaal gezoem, aan/uit/aan/uit van de gsm en display zelf, trillen op willekeurige momenten. Was een goede phone! Jammer dat de lak er binnen een half jaar af lag en dat tie nu dood is.
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:09:
Nu kan ik met een telfort abonnement de s700i krijgen voor 139 euro (bij gsmweb 136 euro, maar ik weet niet waar de service beter zal zijn), of de k750i gratis bij hetzelfde 1-jarige abonnement.
Ik heb de S700i gehad en heb nu de K750.
Qua "build-quality" en kwaliteit+resolutie van het scherm is de S700 een stuk steviger.
Verder is de K750 superieur aan de S700.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar orange world instellingen..
hieronder staan ze en bij mij werken ze!
rechtermuisknop en dan downloaden graag
Eindelijk werkend na een kleine 7 maanden!
En dan nog zelf uitgevogeld ook
Verwijderd
Bij gsmweb zijn ze in de aanbiedingrooie60 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:42:
Ik heb ff wat post's doorgelezen,als ik het goed begrijp kan er alleen een MS DUO in van 128,en je kan er 2 gebruiken?
Ze doen het bedankt! eigenlijk best wel zielig dat iemand na een beetje kl*te de instelling zo raad en orange er ruim een jaar over doetVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:42:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar orange world instellingen..

Ik weet niet hoor, maar emails ontvangen lukt nog steeds niet bij mij... krijg nog steeds:_NRN_Dutchman schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:15:
[...]
Ze doen het bedankt! eigenlijk best wel zielig dat iemand na een beetje kl*te de instelling zo raad en orange er ruim een jaar over doet
"Server wordt gezocht"
Anyone?
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
emails via orange? (nummer@orange.....)flexje schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:23:
[...]
Ik weet niet hoor, maar emails ontvangen lukt nog steeds niet bij mij... krijg nog steeds:
"Server wordt gezocht"
Anyone?
of via een pop3 addres?
Mediamarkt, Dixons, kies maar uit... Twee of meer werkt ook prima, moet je alleen beetje DJ'en en wel je ringtone en andere belangrijke zaken in je telefoongeheugen zetten i.p.v. op de stick.rooie60 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:42:
Verwijderd
heb hier hetzelfde probleem
ok de jabra bt200 en de s700i
af en toe niet connecten
of opeens alles uit
ok de jabra bt200 en de s700i
af en toe niet connecten
of opeens alles uit
ik weet niet of het mag hier maar ik heb hier nog een s700i liggen met 128 mb geheugenkaart. ik hoef de telefoon niet meer. hij is nog helemaal in goede staat. als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
[ Voor 6% gewijzigd door McBBvB op 11-08-2009 16:13 ]
Verwijderd
Verdomme,
Altijd luister ik naar de radio op mijn s700i. Nu schijt ineens de koptelefoon ermee uit. Zal wel aan die aansluiting liggen. Echter heb ik 'm al sinds Januari, dus garantie zal ik niet meer hebben.
Weet een van jullie of dit vaker voorkomt met de 1e modellen en of ik dan nog een beroep kan doen op Sony Ericsson?
Bedankt!
Altijd luister ik naar de radio op mijn s700i. Nu schijt ineens de koptelefoon ermee uit. Zal wel aan die aansluiting liggen. Echter heb ik 'm al sinds Januari, dus garantie zal ik niet meer hebben.
Weet een van jullie of dit vaker voorkomt met de 1e modellen en of ik dan nog een beroep kan doen op Sony Ericsson?
Bedankt!
Had ik ook; kabelbreuk. Komt van het elke keer oprollen van het snoertje, onbewust trek je het een beetje strak en op een gegeven moment bezwijkt het net bij het plugje.
Ik heb misschien binnenkort een S700 die MemoryStick Duo PRO ondersteund!!!
Dus dan kan ik lekker mijn Sony 1GB MemoryStick Duo PRO gebruiken in de S700!!!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Wauw dat is fantastisch!Ginz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:24:
ALS jenem krijgt kan je dan meteen even checken welke firmware versie er op zit??Ginz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:24:
Dat zal dan geen originele firmware zijn, maar een aangepaste.......
Niet bij de SonyEricsson update dus te verkrijgen
[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 17-08-2005 15:13 ]
-
Hmmmz als die dan toch wordt aangepast kunnen ze dan meteen ook er voor zorgen dat er FULL-SCREEN weergave op komt te zittenGinz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:12:
Dat zal dan geen originele firmware zijn, maar een aangepaste.......
Oei.... Ik zal het vragen... Maar ik betwijfel of dat ook makkelijk aan te passen is

-
Verwijderd
Wellicht al enkele malen voorbij gekomen in dit topic; maar met welk programma kan ik de filmpjes van de s700i afspelen? Het is een 3gp formaat, Windows Media Player trekt 't niet..
Verwijderd
Antwoord inmiddels al tegengekomen...Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 11:32:
Wellicht al enkele malen voorbij gekomen in dit topic; maar met welk programma kan ik de filmpjes van de s700i afspelen? Het is een 3gp formaat, Windows Media Player trekt 't niet..
Andere vraag; kan ik het 3gp formaat niet wijzigen in een voor Windows Media Player geschikt formaat?
Hi ik heb ook een zo'n mooie SonyEricsson S700 alleen het probleem ermee is dat mms wap en E-mail niet werken. Toch een paar functies die ik veel wou gaan gebruiken voor me werk. Het toestel heeft een kpn abo en ik heb de instelling van de sony site afgehaald ( alle andere al een keer verwijderd ) maar het weigert te werken. Iemand een idee wat ik over het hoofd heb kunnen zien ? bvd
Verwijderd
een kpn of hi abo, ik weet dat ze van hi op de site aan te vragen zijn, en als je een kpn flexibel abo hebt moet je ff zoeke op kpn.com en dan trefwoord: fxbdisinfector schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:30:
Hi ik heb ook een zo'n mooie SonyEricsson S700 alleen het probleem ermee is dat mms wap en E-mail niet werken. Toch een paar functies die ik veel wou gaan gebruiken voor me werk. Het toestel heeft een kpn abo en ik heb de instelling van de sony site afgehaald ( alle andere al een keer verwijderd ) maar het weigert te werken. Iemand een idee wat ik over het hoofd heb kunnen zien ? bvd
edit:
of klik hier voor kpnhttp://www.kpn.com/kpn/show/id=704970/sc=da9129
en hier voor hi: http://hi.nl/imode/index.asp
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 19:47 ]
Het abo is door mijn baas uitgezocht, dus daar zou ik morgen in elk geval eff naar kijken en dan kijk ik ook meteen even of het met deze instellingen wel gaat werken.
het werkt dus niet ik krijg op geen enkele manier wap werkend op deze telefoon via kpn mobile
? iemand nog een idee ?
als je abo het toestaat moet je gewoon naar de SE site gaan en je de instellingen laten sms'en. Dan gaat het automatisch.
Of even Gin proberendisinfector schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 09:53:
het werkt dus niet ik krijg op geen enkele manier wap werkend op deze telefoon via kpn mobile? iemand nog een idee ?
ik heb eerder in deze topic gelezen dat je een refurbishment kan aanvragen, heeft iemand hier ervaring mee? en wat doen ze daar dan allemaal?
Verwijderd
Zojuist een MSI Bluetooth dongle gehaald en alles werkt... maar de Sony FileManager (nieuwste versie) is erg traag; het transferren van een foto van 160kb duurt zo'n 10-15 seconden. Ook gaat het browsen erg traag. Ik heb de drivers van de cd van MSI geïnstalleerd en de nieuwste FileManager. Ik had eigenlijk verwacht dat ik het toestel via My Computer zou kunnen browsen maar hij staat er niet bij. Wel heb ik een My Bluetooth Places onder My Computer maar het enige wat ik daarmee kan doen is rechtsklikken en Start Using Bluetooth kiezen.
Heeft er iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, of hoort het zo te zijn?
P.S. Het toestel ligt op een halve meter van de dongle, en heb al verschillende afstanden/hoeken geprobeerd.
Heeft er iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, of hoort het zo te zijn?
P.S. Het toestel ligt op een halve meter van de dongle, en heb al verschillende afstanden/hoeken geprobeerd.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 18:23 ]
ten eerste wil je fma gebruiken en ten tweede is bluetooth langzaam, maar het zou toch wel 3 x zo snel mogen gaan.
Heb je deze al binnen of is het niet doorgegaan?Ginz schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:24:
Zijn er nog steeds mee bezig. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat het gaat lukken
-
Ik had van het weekend een w800 vast en ik was erg onder de indruk van de nieuwe software, het menu was snel, leuker geanimeerd. En de mp3 speler zat heel goed in elkaar als een echte mp3 speler met track/artist/genre/etc selectie.
Is het mogelijk om dit in een s700 te krijgen? Is er een nieuwe firmware die dit ondersteunt? Ik draai nog steeds de originele firmware...
Is het mogelijk om dit in een s700 te krijgen? Is er een nieuwe firmware die dit ondersteunt? Ik draai nog steeds de originele firmware...
nee de w800 is echt als mp3 speler ontworpen bij de s700 was het een leuke extra maar niet een hoofdfunctie (jammergenoeg)
Mijn S700I is van 7hoog naar benenden gevallen gevolg
apparaat defect
nu heb ik hem ter RMA gestuurd en terug ontvangen gevolg: nieuwe gsm (ander type)
nu heb ik over:
- 1x Batterij
- 1x koptelefoon
(deze moest ik achterhouden ipv met het toestel meesturen)
Heeft er iemand intresse ?? zo ja contact me mr4hughz-appenoot-hotmail dot com ik woon in maassluis
nu heb ik hem ter RMA gestuurd en terug ontvangen gevolg: nieuwe gsm (ander type)
nu heb ik over:
- 1x Batterij
- 1x koptelefoon
(deze moest ik achterhouden ipv met het toestel meesturen)
Heeft er iemand intresse ?? zo ja contact me mr4hughz-appenoot-hotmail dot com ik woon in maassluis
Tja vanalles
Vraagje... Hoe staat het met het uitbrengen van nieuwe firmware? Zijn de updates en fixes al redelijk op zijn eind of is de firmware die ik bv morgen haal over 2 mnd weer verouderd?
(ik woon namelijk redelijk uit de buurt van een upgrade center)
(ik woon namelijk redelijk uit de buurt van een upgrade center)
Na een half middagje spelen heb ik een theme weten te maken voor de S700i 
Persoonlijk ben ik er wel tevreden over al zou ik nog graag willen weten hoe ik bij de menuitems (niet de desktop maar bij inbox enzo) wat kleiner kan krijgen.. Maar ja das nog ff spelen denk ik :-)

Downloaden
Persoonlijk ben ik er wel tevreden over al zou ik nog graag willen weten hoe ik bij de menuitems (niet de desktop maar bij inbox enzo) wat kleiner kan krijgen.. Maar ja das nog ff spelen denk ik :-)

Downloaden
[ Voor 38% gewijzigd door Rhapsody op 28-02-2006 14:40 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
ziet er zeker netjes uit!
Ik heb mijn Barca theme geupdate. De tabs zijn nu wat mooier, evenals de items wanneer ze geselecteerd zijn enzo.
Mijn vriendin belde net, wanneer zij foto's maakt met de S700i, krijgt ze een rode vlek op het beeld.
Wanneer ze de telefoon uit zet en dan weer aan is het een foto of 2 weg en komt dan weer terug.
Geen idee in welke richting dit zou kunnen liggen.
Ik kan er ook niets over vinden op internet.
Hij is nog geen jaar oud, dus hoop dat er nog wel garantie op zit.
Echt balen. Bij haar gaat alles stuk terwijl het zo netjes wordt opgeborgen en bij mij wordt het
gewoon in m'n broekzak gedouwd.
Wanneer ze de telefoon uit zet en dan weer aan is het een foto of 2 weg en komt dan weer terug.
Echt balen. Bij haar gaat alles stuk terwijl het zo netjes wordt opgeborgen en bij mij wordt het
CCD stuk/warm?NielsOveres schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:23:
Mijn vriendin belde net, wanneer zij foto's maakt met de S700i, krijgt ze een rode vlek op het beeld.
Dat idee heb ik ook, maar ja. Dat valt niet echt te testen.
Zal wel in het weekend langs het service point in spijkenisse gaan.
Wie weet kennen zij het probleem.
Zal wel in het weekend langs het service point in spijkenisse gaan.
Wie weet kennen zij het probleem.
@ Rhapsody
Bedankt voor je supergave theme
. Ben namelijk helemaal gek van FC Barcelona....
Bedankt voor je supergave theme
Graag gedaanLe0032 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:28:
@ Rhapsody
Bedankt voor je supergave theme. Ben namelijk helemaal gek van FC Barcelona....
Na de zomer in Nou Camp geweest te zijn ben ik ook wel beetje fan geworden
Verwijderd
En?Ginz schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:34:
Zijn er nog steeds mee bezig. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat het gaat lukken
Verwijderd
hebben meer mensen het probleem dat de telefoon vaak plotseling uitvalt? Ik krijg dan eerst wit beedl, en daarna start ie weer op nieuw op. Ik heb de r3k004 firmware, misschien dat het daaraan ligt, telefoon is bijna jaar oud.
Ja... uhm nog niet... Maar ik wacht rustig op degene die ermee bezig is.
-
Ik heb de originele firmware en het is mij het afgelopen jaar 5 keer voorgekomen..Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:39:
hebben meer mensen het probleem dat de telefoon vaak plotseling uitvalt? Ik krijg dan eerst wit beedl, en daarna start ie weer op nieuw op. Ik heb de r3k004 firmware, misschien dat het daaraan ligt, telefoon is bijna jaar oud.
Nope, gaat niet.
-
Verwijderd
mkey das best wel jammer voor zo'n nette foon.
dan toch maar verder zoeken naar een dergelijke foon die dat wel heeft
dan toch maar verder zoeken naar een dergelijke foon die dat wel heeft
Verwijderd
Ik had eerst ook de origele firmware, toen had ik hier ook maar zelden last van. Kheb nu sinds een maand die nieuwere firmware, en ik heb het nu de laatste paar dagen een keer of 5 gehad, misschien eens laten opsturen ofzoit0 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:24:
[...]
Ik heb de originele firmware en het is mij het afgelopen jaar 5 keer voorgekomen..
Verwijderd
Weet iemand hoe je het beeldscherm aan kan laten staan.
Heb grote delen van deze topic doorgelezen maar het niet kunnen ontdekken.
Ik vind het scherm zo mooi dat ik het aan wil laten staan. Dat kan wel bij een pda wanneer je hem in in zijn docking station heb staan.
Iemand enig idee?
Heb grote delen van deze topic doorgelezen maar het niet kunnen ontdekken.
Ik vind het scherm zo mooi dat ik het aan wil laten staan. Dat kan wel bij een pda wanneer je hem in in zijn docking station heb staan.
Iemand enig idee?
Kan niet , ik denk dat de batterij dan helemaal snel dood is...
Na de aankondiging van de W900 (jammer dat er geen S900 uitvoering komt zonder al dat WM gedoe) ben ik een beetje ongeduldig geworden. Want ik wil dat telefoontje maar al te graag hebben.
Dus heb ik om de tijd te doden nog een zwarte S710 gehaald. Erg chic. Heb hem hier in NL nog bij niemand gezien. En zover ik weet heeft niemand van jullie de S700 met een zwarte cover voorzien. Ik had zeker verwacht dat Ginz dat allang gedaan zou hebben...
Mooi is deze Black Edition zeker!
Foto's:
Dus heb ik om de tijd te doden nog een zwarte S710 gehaald. Erg chic. Heb hem hier in NL nog bij niemand gezien. En zover ik weet heeft niemand van jullie de S700 met een zwarte cover voorzien. Ik had zeker verwacht dat Ginz dat allang gedaan zou hebben...
Mooi is deze Black Edition zeker!
Foto's:

[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 23-10-2005 20:36 ]
WTF, waarom moet jij `m nou wel weet hebben....
Heb je `m nog?
Als je nummer nog steeds hetzelfde is, dan bel ik morgen even.
Heb je `m nog?
Als je nummer nog steeds hetzelfde is, dan bel ik morgen even.
[ Voor 37% gewijzigd door Ginz op 24-10-2005 01:38 ]
-
Hij is mooi he?
Maar ikdoe hem niet weg hoor.
Maar ikdoe hem niet weg hoor.
Oké, dan op een andere manier... Hoe kom je eraan? Nog anders... Hoe kom ik er aan?
-
Verwijderd
Goedemorgen iedereen,
weet er hier iemand wanneer er weer een nieuw model van de S700i uitkomt??? of komt er een vergelijkbaar toestel op de markt??
weet er hier iemand wanneer er weer een nieuw model van de S700i uitkomt??? of komt er een vergelijkbaar toestel op de markt??
W900 is de opvolger en die komt binnenkort.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:14:
Goedemorgen iedereen,
Help die jongen dan even goedShiver23 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:46:
[...]
W900 is de opvolger en die komt binnenkort.
Het SonyEricsson W900 Topic
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 26-10-2005 09:50 ]
-
Verwijderd
ok dan, bedankt 
die is echt super, weet iemand al wanneer die komt? want dan gaan we die maar halen...
die is echt super, weet iemand al wanneer die komt? want dan gaan we die maar halen...
Sorry Ginz. Beetje luiGinz schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:49:
[...]
Help die jongen dan even goed
Het SonyEricsson W900 Topic
Verwijderd
ik heb net op wat andere topics van sony ericsson telefoons gekeken. En die hebben allemaal info over het upgraden van firmware en wat de veranderingen zijn.
Alleen op deze topic staat helemaal niks erover.
en dat er niet over gesproken worden is helemnaal niet zo wnat er is gewoon een update service op de ericsson site.
Ik had het wel mooie gevonden als ik wist of het updaten een beetje de moeite waard is.
Alleen op deze topic staat helemaal niks erover.
en dat er niet over gesproken worden is helemnaal niet zo wnat er is gewoon een update service op de ericsson site.
Ik had het wel mooie gevonden als ik wist of het updaten een beetje de moeite waard is.
Verwijderd
kan iemand zeggen wat de nieuwste firmware is, en wat er dan verandert is?
en hoe je via de sony ericsson site zelf kan updaten?
in bezit van usb kabel.
in bezit van usb kabel.
Verwijderd
Weet iemand of je een gesprek kunt beginnen, met de luidspreker van de handsfree functie aan? Nu doe ik dat altijd via het menu tijdens het gesprek.
Wat ik begreep van de helpdesk is dat je een dockingstation moet hebben....Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:15:
kan iemand zeggen wat de nieuwste firmware is, en wat er dan verandert is?
in bezit van usb kabel.
(een syncstation --> niet enkel de software)
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10161
Een vriend van me heeft ook deze telefoon en de BT verbinding werkt goed met plaatjes verzenden.
Echter, als ik een mp3-bestand van 3,5 MB wil verzenden dan zegt ie dat het geheugen vol is (dit terwijl er nog minstens 9 MB ruimte over is).
Ruim 30 pagina's doorzoeken is me ietsje teveel werk. Maar als iemand mij een oplossing zou willen geven dan zijn we diegene zeer dankbaar!
Echter, als ik een mp3-bestand van 3,5 MB wil verzenden dan zegt ie dat het geheugen vol is (dit terwijl er nog minstens 9 MB ruimte over is).
Ruim 30 pagina's doorzoeken is me ietsje teveel werk. Maar als iemand mij een oplossing zou willen geven dan zijn we diegene zeer dankbaar!
PSN ID = Jorco
Ik heb er totaal geen last van. Heeft die vriend geprobeerd om gewoon eens alles naar de pc te versturen om daanr alles terug teplaatsen ? (misschien helpt dat)DT-PiSanG schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:06:
Een vriend van me heeft ook deze telefoon en de BT verbinding werkt goed met plaatjes verzenden.
waarschijnlijk is je geheugen op de telefoon zelf vool... volgens mij zet hij de bestanden 1st op de telefoon om ze vervolgens op de mem stick te zetten.DT-PiSanG schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:06:
Ik ken het probleem, ik had nog 30mb vrij op de tel zelf en 100 op de stick. Wat het probleem veroorzaakte weet ik ook niet, telefoon een keer uitgezet, computer opnieuw opgestart, een thema verzonden (wat hij wel deed) en hierna weer een mp3 verstuurd en ontvangen.DT-PiSanG schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:06:
Ik weet niet wat het is met die BT kwaliteit, volgens mij is deze bar slecht. Ik zat in de klas en een klasgenoot wilde wat verzenden maar kon mijn telefoon niet vinden
Verder zit er nu al (na 1maand) een flinke kras in me beeldscherm en op de ring (met de tekst: 1,3 megapixel blablabla) bij het schuifje van de lens terwijl ik na mijn weten niet echt iets heftigs heb gedaan, nu ik toch bezig ben, de sluitingstijd van die camera is ook om te huilen. Menu is traag en de mappindeling is onlogisch. Een aantal vrienden hebben de K750i, het enige wat beter is aan dat toestel is dat er Mermory stick duo pro in kan. Nee voor mij geen SE meer, dan toch maar die lelijkere nokia
Verwijderd
Ligt het aan mijn telefoon dat het geluid tijdens het bellen heel zacht is? Of hebben meer mensen dit probleem?
Aan de zijkant zitten de volume knopjes. En als de andere kant er tijdens het bellen last van heeft ligt het niet aan jouw telefoon, maar aan die van je gesprekspartner.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:22:
Ligt het aan mijn telefoon dat het geluid tijdens het bellen heel zacht is? Of hebben meer mensen dit probleem?
Verwijderd
Het volume staat op het hardst, en ik heb het bij alle gesprekken. Als ik met een andere gsm terugbel hoor ik de ander wel harder.Rhapsody schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:47:
[...]
Aan de zijkant zitten de volume knopjes. En als de andere kant er tijdens het bellen last van heeft ligt het niet aan jouw telefoon, maar aan die van je gesprekspartner.
Verwijderd
mensen help eens
.. Ik zoek me helemaal dood, weet iemand waar ik de Sony Ericsson S710a kan kopen? Black?
Help ^^"
Help ^^"
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 14:41 ]
Hah.... Als ik dat wist, dan had ik dat allang gedaan....
Mocht jij het ooit ergens vinden, vertel het mij dan ook even... Ben er al tijden naar op zoek.
Mocht jij het ooit ergens vinden, vertel het mij dan ook even... Ben er al tijden naar op zoek.
-
ooit van Ebay gehoord? daar zullen er genoeg worden aangeboden. maar ik zou wel even goed kijken naar de netwerk ondersteuningen, want in de US zenden ze GSM via andere frequentie uitVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:41:
mensen help eens.. Ik zoek me helemaal dood, weet iemand waar ik de Sony Ericsson S710a kan kopen? Black?
Help ^^"
Verwijderd
En hoe kan ik precies zien of ik er een goed netwerk voor in Nederland op zit?dsonnaville schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:16:
[...]
ooit van Ebay gehoord? daar zullen er genoeg worden aangeboden. maar ik zou wel even goed kijken naar de netwerk ondersteuningen, want in de US zenden ze GSM via andere frequentie uit
ik had al op marktplaats e.d. gekeken maar daar is niets te vinden..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 18:59 ]
Hoi,
Ik heb zojuist het beeldscherm van mijn s700i gemold, weet iemand of je dit nog kan repareren?
Dit zal wel niet binnen de garantie vallen of wel?
Hij zat in mijn broekzak en ik stootte tegen mijn auto aan...
Ik heb zojuist het beeldscherm van mijn s700i gemold, weet iemand of je dit nog kan repareren?
Dit zal wel niet binnen de garantie vallen of wel?
Hij zat in mijn broekzak en ik stootte tegen mijn auto aan...
probeer eerst contact op te nemen met de winkel waar je de telefoon vandaan hebt
Ik wilde jullie het volgende spannende verhaal niet onthouden.
Ik heb de s700i al iets van 18 maaden, geen problemen mee, alleen nog een oude firmware r3b ..
Op ebay een serieel flashkabel gezien voor 4 € dus zo gezegd zo gekocht.
Aangesloten en sony's update tool geinstaleerd, wat natuurlijk niet werkte , een vaag flash/moacromedia conflict. Uiteindelijke wat vage tools gevonden , vaag omdat ze a uit hongkong komen en b ik 50% van de woorden niet snap. Dus de echte tweaker runt ze toch. Allemaal spannende teksten, uiteindelijk liep de telefoon vast, herstarten en alles was ok (dus niks geflashed). Later wil ik bellen , wat werkte, echter geen geluid? Speaker, opname doen het wel?? Dus terug naar fabrieksinstellingen ( eerst backup van phoenbook/calender/etc) . De telefoon was nu compleet leeg en kon nog steeds niet bellen !@%%@
.
Natuurlijk gebeurt dit om 00:30. Dus ik dacht ik kan alleen nog maar flashen,(met de dubieuze tools), overigens mijn telefoon is niet branded, dus ik mag gewoon flashen. Dus uiteindelijk maar een p2p client opgestart en op zoek naar firmwares, 40 bestanden gevonden , allemaal virussen....
Uiteindelijk maar van een dienst gebruik gemaakt (vragen is hier verboden) en ik was weer 10 euro armer, uiteindelijk naar 34 minuten flashen was de telefoon weer in orde.
Uiteindelijk ben ik van r3b naar r3m gegaan en is het 02:30 en wat is nu het leukste, IK MERK GEEN VERSCHIL! aaaarggghhh
Ik heb de s700i al iets van 18 maaden, geen problemen mee, alleen nog een oude firmware r3b ..
Op ebay een serieel flashkabel gezien voor 4 € dus zo gezegd zo gekocht.
Aangesloten en sony's update tool geinstaleerd, wat natuurlijk niet werkte , een vaag flash/moacromedia conflict. Uiteindelijke wat vage tools gevonden , vaag omdat ze a uit hongkong komen en b ik 50% van de woorden niet snap. Dus de echte tweaker runt ze toch. Allemaal spannende teksten, uiteindelijk liep de telefoon vast, herstarten en alles was ok (dus niks geflashed). Later wil ik bellen , wat werkte, echter geen geluid? Speaker, opname doen het wel?? Dus terug naar fabrieksinstellingen ( eerst backup van phoenbook/calender/etc) . De telefoon was nu compleet leeg en kon nog steeds niet bellen !@%%@
Natuurlijk gebeurt dit om 00:30. Dus ik dacht ik kan alleen nog maar flashen,(met de dubieuze tools), overigens mijn telefoon is niet branded, dus ik mag gewoon flashen. Dus uiteindelijk maar een p2p client opgestart en op zoek naar firmwares, 40 bestanden gevonden , allemaal virussen....
Uiteindelijk maar van een dienst gebruik gemaakt (vragen is hier verboden) en ik was weer 10 euro armer, uiteindelijk naar 34 minuten flashen was de telefoon weer in orde.
Uiteindelijk ben ik van r3b naar r3m gegaan en is het 02:30 en wat is nu het leukste, IK MERK GEEN VERSCHIL! aaaarggghhh

Verwijderd
weet iemand een programmatje wat je smsjes kan backuppen die in je telefoon geheugen staan? ik zie geen mogelijkheid hoe! zodat ik ze mee kan nemen naar een nieuwe telefoon....
bvd
bvd
met fma zou ik vermoeden, hangt er natuurlijk wel vanaf of je nieuwe telefoon ook door fma wordt ondersteund
Gatver!! Ik wil mijn S700i flashen. Speciaal op eBay een DSS-25 gekocht. Vandaag met de post binnengehad. Reden van upgraden was om dat irritante geluidje bij het maken van foto's weg te krijgen. Goed dus upgraden gaat perfect en de nieuwe firmware (R3M008 geloof ik) staat erop. Maar ja, dus nog steeds dat shuttergeluid.
Ik zoeken op internet. Nu schijnen met in de USA er geen last van te hebben. Dus ik denk, laat in nu de foon opnieuw flashen en USA als land selecteren. En dat had ik beter niet kunnen doen... Op het moment dat de telefoon gedecteerd wordt zet de updatesoftware de foon aan (net als bij NL), maar hij gaat niet verder. Het scherm blijft zwart. Ik heb bijna een uur gewacht. Daarna nog niets. Toen de foon uit de deskstand gehaald. SIM kaart er weer in en aangezet. Hij trilt wel 1 keertje, maar daarna blijft het scherm zwart. Wat nu? Is ie nog te redden?
Ik zoeken op internet. Nu schijnen met in de USA er geen last van te hebben. Dus ik denk, laat in nu de foon opnieuw flashen en USA als land selecteren. En dat had ik beter niet kunnen doen... Op het moment dat de telefoon gedecteerd wordt zet de updatesoftware de foon aan (net als bij NL), maar hij gaat niet verder. Het scherm blijft zwart. Ik heb bijna een uur gewacht. Daarna nog niets. Toen de foon uit de deskstand gehaald. SIM kaart er weer in en aangezet. Hij trilt wel 1 keertje, maar daarna blijft het scherm zwart. Wat nu? Is ie nog te redden?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
[ Voor 156% gewijzigd door Roelant op 15-04-2006 21:03 ]
Verwijderd
Ik heb een S700 als 2e telefoon genomen omdat ik mijn W800 weer op moet sturen voor reparatie,nu zag ik dat mijn 1GB kaartje en 512mb kaartje niet werkte,is het echt niet mogelijk om groter dan 128mb werkend te krijgen in een S700?
Nee de s700 ondersteutn geen duo dus 128mb is de max
Verwijderd
Ik kan pas na een seconde of 4 praten als ik opneem als er iemand belt waar ik een foto aan heb toegewezen. Hoe kan dit?
Dat is een oude bug, komt omdat hij de volledige res foto rescaled en dan pas laat zien. Met latere firmwares gaat hij daar slimmer mee om. Oftewel kleinere thumbnails gebruiken...
Ik heb van mijn nicht deze telefoon gekregen. Het probleem is dat als je de aanknop indrukt de wannabe flits gaat branden
, op het scherm flitst dan ook wat als je heel goed kijkt. ( geen backlight). Wat denken jullie? software fout of hardware matig naar de kloten
[ Voor 86% gewijzigd door Speeddragon op 27-12-2007 15:20 ]
Heel veel lurken, heel weinig posten..
edit: damn, edit knop vergeten...
[ Voor 81% gewijzigd door Speeddragon op 27-12-2007 15:18 ]
kick
Als er geen custom firmware op draait lijkt het me onwaarschijnlijk dat het een software bug is. Vind het ook te vreemd voor een hardware bug.
Maar als het alleen voorkomt als je hem aan zet, what's the big deal..
Maar als het alleen voorkomt als je hem aan zet, what's the big deal..