Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Sorry Ginz kan dit niet testen. Heb hier een Sony MSstick Duo 128MB eens kijken of ik een grote Duo Pro kan scoren als ik het beestje een beetje gemaakt krijgGinz schreef op maandag 18 april 2005 @ 02:39:
[...]
Dan moet jij ook ondersteuning hebben voor MemoryStick Duo Pro
Ja, heb hem 2 weken terug via de post gekregen van Telfort. Misschien hadden ze de telefoon al een tijdje op voorraad en heeft ie daarom nog die oude firmware.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:08:
[...]
Dan heb je nog de vorige firmware, momenteel is het R3K004. Maar je hebt h'm sinds kort zeg je, maar de firmware is niet nieuw. Ik heb de mijne vorige week gekocht en die had al de nieuwe firmware. (niet dat die nou zo geweldig is) Zo werkt bij mij niet de PC suite. Krijg geen verbinding om te syncen met outlook.
Maar niemand heeft dus datzelfde probleem als mij met de verkeerde namen bij nummers die weergegeven worden in het 'calls' overzicht? Misschien maar eens zo'n service point opzoeken en hopen dat het gefixed kan worden.
Verwijderd
Ligt eraan waar je woont, ik heb hem in A'dam naar teleworld in de Kinkerstraat gebracht, goeie service daar. Kan je gewoon op wachten duurt 10 minuutjes. (als je teminste meteen aan de beurt bent)
Grtz Neosto
Tot nu toe zijn de Route 66 en Tomtom applicaties alleen off Symbian beschikbaar

das het enige wat ik nog erg mis op deze phone.. het heeft een groot genoeg scherm om een route netjes op weer te geven.
musica | fotografica | amalia
Erg jammer want hij heeft er zeker genoeg power voor.
das eigenlijk ook knullig. Je zou toch wel verwachten dat een java environment, speciaal ontwikkeld voor telefonie en overige kleine apperatuur, dingen als Bluetooth zouden ondersteunen.it0 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:40:
IK schat de kans op 0 want er is geen sdk voor native apps, dus alles moet j2me zijn echter de j2me implementatie van SE ondersteunt geen bluetooth. Dus ook geen bluetooth gps. Dus dan houdt het ongeveer op.
maar inderdaad.. zeer spijtig..
[edit]
nu ik er zo over nadenk.. klopt dat wel?
die floAt applicatie (zo heet die dacht ik) geeft je de mogelijkheid om via bluetooth je computer te besturen (bepaalde applicaties).
En gezien alle applicaties op de phone in java ontwikkeld zijn (correct me if i'm wrong) en een aantal bluetooth-verbindings mogelijkheden hebben, moet het dus wel mogelijk zijn.
of zit het geheel heel anders in elkaar
[ Voor 26% gewijzigd door 2nosedt op 21-04-2005 09:59 ]
musica | fotografica | amalia
dat ie niet zal komen weet ik wel zeker, denk niet dat ie de power voor heeft maar dat terzijde. dat bluetooth niet met java kan communiceren weet ik ook niet zeker, maar minigolf heeft toch de optie multiplayer via bleutooth? dit geldt ook voor warships ofzoit0 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:40:
IK schat de kans op 0 want er is geen sdk voor native apps, dus alles moet j2me zijn echter de j2me implementatie van SE ondersteunt geen bluetooth. Dus ook geen bluetooth gps. Dus dan houdt het ongeveer op.
ach t blijft een toptelefoon
ik heb sinds dit weekend een pda (ipaq 2750), en nu kan deze uiteraard via bluetooth verbinding maken met de telefoon. nu heb ik de 2 devices al gepaired, en kan ik al allerlei dingen doen zoals bestanden kopieren, de telefoon laten bellen, etc.
nu wil ik alleen nog kunnen internetten als er geen pc of wifi in de buurt is, dus via de phone en gprs.
de pda heeft een wizard daarvoor, standaard wat profiles voor verschillende phones, oa een aantal SE phones (T610, P800, P900), alleen heb ik de pech dat de s700 daar natuurlijk niet bijstaat.
dus dan kies ik voor generic phone, en loop de wizard verder door.
hij ziet ook netjes mn provider, en komt met vodafone GPRS op de proppen.
Als ik dan verbinding probeer te maken, geeft de pda aan dat hij gaat bellen naar: *99***1#
op mn telefoon zie ik dan ook bluetooth activiteit, alleen de gprs verbinding word verder niet opgezet.
waarschijnlijk is er voor de s700 dan ook vast een aparte *-code om gprs te activeren, maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden.
heeft iemand een idee hierover?
probeer gewoon anders die vn de t610, qua menustructuur is het dezelfde softwareRonnieB82 schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:32:
ik heb even een beetje vaag vraagje:
gisteravond op de s700 nog zitten msnen/internetten/irc'en mbv java en bluetooth
Volgens mij moet het wel gaan lukken. Deze bied namelijk in tegenstelling tot wat oudere SonyEricsson toestellen wel over MIDP 2.0.it0 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:40:
En MIDP 2.0 bied voor zover ik weet wel ondersteuning voor Bluetooth
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
helaas houdt de tekst op, origineel is hier te vinden: http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=561442Hi Bling Bling borduurt voort op reclame-campagne
woensdag 13 april 2005 7:00
door: Redactie Computer Idee
Veel goud, glitter en mooie vrouwen in de Hi-reclame van KPN. Kortom: bling. KPN voert dat concept nog verder door met het aanbieden van allerlei doe-het-zelf-bling-kits aan zijn klanten.
Vooral de wat jongeren onder ons vinden het leuk om zich te onderscheiden van de massa. Zij willen steeds meer een ’personal touch’ geven aan hun uiterlijk en aan hun spullen. Dit geldt uiteraard ook voor de mobiele telefoon. Waar het voorheen alleen mogelijk was om te kiezen uit een paar verschillende frontjes of om een nieuwe ringtone te nemen, met Hi Bling gaat dat behoorlijk verder.
Uitgangspunt zijn viet verschillende ontwerpen: White ( strak en tijdloos wit, glow-in-the-dark), Black (stoer, metallic highlights), Glitter (strass, kristal enz.) en Art (verschillende prints). Het blingen zelf kan op een aantal manieren.
Blingboxes
Wie een nieuw toestel met Hi-abonnement aanschaft, krijgt een blingbox met stickers, spuitbussen, sjablonen, steentjes en spiegeltjes.
Skins
Elke dag geeft Hi op de site gratis ’skins’ weg aan de eerste 400 belangstellenden - al dan niet zelfontworpen stickers die naadloos op de telefoon passen.
Bling Truck
Van 21 april tot eind juni rijdt een speciale Hi Bling Truck door Nederland. Aan boord kunstenaars die gratis (voor Hi-klanten) of tegen betaling van € 15,- (anderen) toestellen blingen. Artists reizen mee om jouw toestel geheel naar wens met een vaste
Dit zou dus wel aardig zijn tegen al het krassen, gewoon de telefoon laten blingen!
Helaas is er geen standaard set voor de s700i, maar ik neem aan dat de hierbesproken kunstenaars uit de blingbus toch wel iets voor je kunnen fixen
EDIT: www.jayda.nl komt binnenkort ook met een volgens hun betere kwaliteit bling pakket.
[ Voor 3% gewijzigd door macuz op 26-04-2005 15:48 ]
Verwijderd
@ GC_Stef: weet jij of de Belcompany de Orange SPV M500 gaat verkopen? (je was de enige BC medewerker die ik kon vinden op een aantal van de fora waar ik in zit)
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 27-04-2005 16:35 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
CLB schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:35:
offtopic:
@ GC_Stef: weet jij of de Belcompany de Orange SPV M500 gaat verkopen? (je was de enige BC medewerker die ik kon vinden op een aantal van de fora waar ik in zit)
hele goeie....zal het morgen ff navragen, maar reken er niet op, want de I-Mate hebben we ook niet, daar waar we wel de S100 en de Mda Compact verkopen. Maar ik zal het nog ff navragen voor je.
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:53:
[...]
offtopic:
hele goeie....zal het morgen ff navragen, maar reken er niet op, want de I-Mate hebben we ook niet, daar waar we wel de S100 en de Mda Compact verkopen. Maar ik zal het nog ff navragen voor je.
Merci Beaucoup. Ik lees het hier wel! Ciao
Ps. heb je anders Orange 1 jarige verlengprijzen van alle abbo's + Qtek S100 (en de daarbij behorende toestelprijs)
Nja dit wordt wel TE offtopic. Kun je me anders mailen op Colin [dot] baak [apenstaartje] gmail [dot] com
[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 27-04-2005 18:19 ]
Verwijderd
Smsjes komen beschadigd aan en ik kan dan ook geen gesprekken ontvangen. Hij loopt dan op 1 of andere manier vast.
Als hem dan probeer uit te zetten krijg ik een zwart scherm die vervolgens weer gewoon aan gaat en dan gaat ie netwerk zoeken. Daarna doet ie het weer redelijk normaal maar meestal moet ik hem eerst uit zetten.
Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb R3K004 op mijn toestel zitten.
ff bellen met een service center die helpen je meestal er zo meeVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:10:
Mijn S700i heeft soms kuren.
Smsjes komen beschadigd aan en ik kan dan ook geen gesprekken ontvangen. Hij loopt dan op 1 of andere manier vast.
Als hem dan probeer uit te zetten krijg ik een zwart scherm die vervolgens weer gewoon aan gaat en dan gaat ie netwerk zoeken. Daarna doet ie het weer redelijk normaal maar meestal moet ik hem eerst uit zetten.
Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb R3K004 op mijn toestel zitten.
Verwijderd
Nope! Hoef je niet bang voor te zijn, als je upgrade blijft alles behouden! No problemoTomvanschayk schreef op donderdag 28 april 2005 @ 01:42:
Ik heb een vraagje. Als je je firmware laat upgraden, verlies je dan alles wat je in je telefoon hebt staan. Zoals telefoonboek, smsjes en wat op je interne geheugen staat? Kunnen die mensen bij zo'n service point dat niet voor je back uppen zeg maar en na de upgrade weer terug zetten? Anders moet ik daar nog iets op verzinnen.
grtz Neosto
Ohjaa weet iemand of er een handsfree functie op de telefoon zit? Kan het niet vinden n.l. Of wordt het tijd dat ik ff langs de Pearl moet gaan voor een ogen testje?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 20:07 ]
Verwijderd
Hey people, ik heb ook zo'n s700i.
Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om een mp3 bestand als SMS-toon te gebruiken.
Kan je op een of andere manier een van de standaard SMS-tonen vervangen door een eigen MP3?
[/noob-modus]
Met de oude firmware kan het in ieder geval niet.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:54:
[noob-modus]
Hey people, ik heb ook zo'n s700i.
Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om een mp3 bestand als SMS-toon te gebruiken.
Kan je op een of andere manier een van de standaard SMS-tonen vervangen door een eigen MP3?
[/noob-modus]
Tijdens een gesprek moet je op de middelste knop drukken en dan speaker aan selecteren.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:01:
[...]
Nope! Hoef je niet bang voor te zijn, als je upgrade blijft alles behouden! No problemo![]()
grtz Neosto
Ohjaa weet iemand of er een handsfree functie op de telefoon zit? Kan het niet vinden n.l. Of wordt het tijd dat ik ff langs de Pearl moet gaan voor een ogen testje?
Dat heb ik een keer gedaan terwijl ik de keuken aan het opruimen was dus rondliep (en de telefoon op een vaste plek lag) en dat werkte goed.
Verwijderd
Ik heb de R3K004 firmware in mijn foon, dat is de nieuwst versie toch?it0 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:35:
[...]
Met de oude firmware kan het in ieder geval niet.
Dat klopt ik heb nog R3BVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 07:57:
[...]
Ik heb de R3K004 firmware in mijn foon, dat is de nieuwst versie toch?

Kom net terug van vakantie. Bergen foto's gemaakt. Ik heb ze tussentijds bekeken en weet dat ze op de mem stick staan/stonden. Maar net wilde ik de foto's op de pc zetten en zie dat zowel in de telefoon als wanneer ik kaartje in kaartlezer stop de foto's zijn verdwenen ! Het vreemde is wel dat ik zie dat er 10MB is gebruikt op de mem stick en dat kunnen alleen de foto's zijn, er staat namelijk niets anders op. Allejezus hoe ga ik nu de foto's vinden ? Alle hulp is heel erg welkom.
[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 30-04-2005 19:47 ]
Volgens mij zijn er wel topics over foto's van fat volumes af te halen.dafmay schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:31:
HELP !!!![]()
Kom net terug van vakantie. Bergen foto's gemaakt. Ik heb ze tussentijds bekeken en weet dat ze op de mem stick staan/stonden. Maar net wilde ik de foto's op de pc zetten en zie dat zowel in de telefoon als wanneer ik kaartje in kaartlezer stop de foto's zijn verdwenen ! Het vreemde is wel dat ik zie dat er 10MB is gebruikt op de mem stick en dat kunnen alleen de foto's zijn, er staat namelijk niets anders op. Allejezus hoe ga ik nu de foto's vinden ? Alle hulp is heel erg welkom.
Mijn favoriete software hiervoor is getdataback. Zorg wel dat je niet meer schrijft naar de memory stick!!
Dank voor de tips ! Ik ga het proberen. Enig idee hoe de foto's zijn komen te verdwijnen ? Ik bedoel, ik kom thuis van vakantie, heb niets met de telefoon gedaan of de mem stick, en zap...de mem stick is niet meer te benaderen. Zou het iets te maken kunnen hebben met de switch terug vanaf buitenlands roaming netwerk ?it0 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:44:
[...]
Volgens mij zijn er wel topics over foto's van fat volumes af te halen.
Mijn favoriete software hiervoor is getdataback. Zorg wel dat je niet meer schrijft naar de memory stick!!
De enigste reden dat je bestanden niet meer zou zien, is omdatdafmay schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:02:
[...]
Dank voor de tips ! Ik ga het proberen. Enig idee hoe de foto's zijn komen te verdwijnen ? Ik bedoel, ik kom thuis van vakantie, heb niets met de telefoon gedaan of de mem stick, en zap...de mem stick is niet meer te benaderen. Zou het iets te maken kunnen hebben met de switch terug vanaf buitenlands roaming netwerk ?
a) ze zijn gewist
b) de File Allocation Tabel is corrupt/gewist. Dit is dus de inhoudsopgave naar bestanden op je medium. Dus dan staat de info er nog wel op maar het OS weet alleen niet waar.
Netwerk en zo heeft er niks mee te maken.
Verwijderd
De enige , erg onhandige, manier die ik heb is om eerst een (gratis) nr. te bellen, en tijdens het gesprek een foto te maken.
Ik had ergens gelezen dat je met buitenlandse firmware geen sluitergeluid hebt, kunje deze firmware bij een sesp erop laten zetten?
Dank voor de info. Onderhand al diverse data recovery pakketten geprobeerd maar zonder succesit0 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:25:
[...]
De enigste reden dat je bestanden niet meer zou zien, is omdat
a) ze zijn gewist
b) de File Allocation Tabel is corrupt/gewist. Dit is dus de inhoudsopgave naar bestanden op je medium. Dus dan staat de info er nog wel op maar het OS weet alleen niet waar.
Netwerk en zo heeft er niks mee te maken.

PSN: Shiver23
Verwijderd
Thanxit0 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:37:
[...]
Tijdens een gesprek moet je op de middelste knop drukken en dan speaker aan selecteren.
Dat heb ik een keer gedaan terwijl ik de keuken aan het opruimen was dus rondliep (en de telefoon op een vaste plek lag) en dat werkte goed.
en oom agent komt om de hoek!
Grtz Neosto
Verwijderd
krijg die
< * * <
Pijltjes niet voor mekaar
Er staat dat je dat met je joystickje moet doen, maar dan vraagt hij of ik iets wil binden aan die sneltoets
Wat doe ik fout?

Klopt dat met die pijltjes zijn de zogenaamde snelkoppelingen. Als je gewoon op pijltje links ff de agendafunctie zet ofzo. En dan < * * < typt kom je daar wel! Maar wat wil je daar doen, je kan daar alleen kijken of je telefoon gelocked is of niet (toch?)Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:56:
arghh,
krijg die
< * * <
Pijltjes niet voor mekaar
Er staat dat je dat met je joystickje moet doen, maar dan vraagt hij of ik iets wil binden aan die sneltoets
Wat doe ik fout?
Is die ook via de update van SE-site te krijgen?Flatwhite schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:25:
Er is weer een nieuwe firmware uit namelijk : R3M008
Op het moment is er nog niet veel over bekent, maar ook deze ondersteund GEEN full-screen video helaas...
[afbeelding]
bron
Verwijderd
Ben nl nu aan decoden, maar weet niet welke refreshrate de goede is

.3gp formaat oftewel 176 x 144 pixelsVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:01:
weet iemand wat de maximale refreshrate van de videos is die deze telefoon kan afspelen?
Owh excuses moi ik las te snel! Geeeeeen ideeVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:41:
Heb het niet over resolutie, maar over regreshrates (in hZ)
Als je FPS bedoelt dan is dat standaard 15 geloof ik. Maar het mag hoger zijn, plus ik denk ook dat je encoden bedoelt.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:01:
weet iemand wat de maximale refreshrate van de videos is die deze telefoon kan afspelen?
Verwijderd
Als ik mijn gemaakte foto's van mijn tel op mijn pc wil zetten...met welk programmatje is dit te doen? T lukt me wel om een foto vanuit mijn pc naar mijn tel te sturen... er is dus een verbinding enzow, alleen wanneer ik de SE programma's die op de cd staan wil gebruiken (en waarmee je denk ik dus ook je gemaakte foto's van tel naar pc kan sturen), krijg ik bij het verbinding maken een melding dat de synchronisatie niet mogelijk is!? Wie helpt me?
Thnx in advanced!!
En Weg
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 19:51 ]
Hiervoor kun je FMA gebruiken! Hier kun je heel je telefoon mee syncen en bijvoorbeeld ook al je telefoonnummers op je computer zetten. Meer info over FMA vind je ook op GoT, namelijk H I E RVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:41:
YES!? Eindelijk heb ik mijn S700i...echt super dingetje, alleen heb wat te vragen..
Als ik mijn gemaakte foto's van mijn tel op mijn pc wil zetten...met welk programmatje is dit te doen? T lukt me wel om een foto vanuit mijn pc naar mijn tel te sturen... er is dus een verbinding enzow, alleen wanneer ik de SE programma's die op de cd staan wil gebruiken (en waarmee je denk ik dus ook je gemaakte foto's van tel naar pc kan sturen), krijg ik bij het verbinding maken een melding dat de synchronisatie niet mogelijk is!? Wie helpt me?
Thnx in advanced!!
En Weg
Daar staat ook een link om 't de downloaden, er staat beschreven hoe je 't werkend moet krijgen en al 't andere wat je wilt weten.
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 09-05-2005 20:27 ]
Verwijderd
ThnxCLB schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:26:
[...]
Hiervoor kun je FMA gebruiken! Hier kun je heel je telefoon mee syncen en bijvoorbeeld ook al je telefoonnummers op je computer zetten. Meer info over FMA vind je ook op GoT, namelijk H I E R
Daar staat ook een link om 't de downloaden, er staat beschreven hoe je 't werkend moet krijgen en al 't andere wat je wilt weten.
Blij met mn S700i!!! Echt kwaliteit dingetje maar toch weer paar dingen jammer...
De SE software liep gelijk brak en heb ik meteen verwijderd nadat ik FloAt's Mobile Agent had gevonden...
Maar is t mogelijk om bij FloAt's Mobile Agent ineens AL je foto's tegelijk eraf te halen en naar je pc te sturen? Ik erger me namelijk mateloos dat ik dit 1 voor 1 moet doen, plus dat ik ze daarna allemaal 1 voor 1 handmatig moet verwijderen op mijn telefoon zelf!
Ik denk nl ook dat je met de officiele SE software wel een soort van directe verbinding hebt met je telefoon zodat dit wel kan (met name het verwijderen dan bedoel ik )
Wie weet t?
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt maar de situatie die je omschrijft ben ik ook nog niet tegengekomen. Maar ik denkt dat er nog een extra factor moet zijn wil je foon crashen als het op een metalen oppervlak ligt, misschien dat er spanning oid op dat oppervlak zit, of een rare weerstand?dajappie schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:13:
Ik heb inmiddels een paar keer een soort probleem met kortsluiting of statische electriciteit in mijn s700i gehad en vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben. Leg de telefoon op een metalen ondergrond bv. een aanrecht, als de metalen ring rond de camera er maar contact mee maakt. Ontvang een telefoongesprek en zodra deze begint over te gaan crasht het hele ding. Display doet raar, gesprek wordt beeindigd en de telefoon reboot automatisch. Alles werkt daarna nog prima overigens, en het is volledig reproduceerbaar. Helaas heb ik geen kennissen met dezelfde telefoon, dus geen idee of het exemplarisch is of niet.
Heb je het bv ook geprobeerd met een metalen dienblad oid?
Maar die ring is toch van kunstof?_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:40:
breng hem ff naar een sesp kijken ze daar er even naar
Wat het ook is... alleen als 'ie daar op ligt ontstaat het probleem. En ik ga zeker eens langs bij een SESP of de shop waar hij vandaan komt, was meer benieuwd of het een bekend probleem is en/of dat het bij anderen reproduceerbaar is (dit laatste op eigen risico natuurlijkShiver23 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:44:
[...]Maar die ring is toch van kunstof?
Vroeg me laatst alleen af of ik 'm ook al mp3 speler zou gebruiken. scheelt weer een gadget in je jaszakken als ik geen apart ipod-achtig geval naast zou moeten hebben. probleem is wel de 128mb max. aan de andere kant zijn die kaartjes niet duur. stel dat ik er 2 zou kopen van 128mb. kunnen wat mp3tjes betreft toch een paar op.
vraag is alleen, kan je die kaartjes makkelijk omwisselen? of raak je dan settings kwijt? (kan je alles op het geheugen van de telefoon zelf zetten?)
heb alle features van de s700i niet helemaal duidelijk, dus misschien heeft iemand suggesties bij m'n plan om 'm als mp3 speler te gebruiken?
bv. hoe snel kan je met een usb kabeltje mp3tjes op een kaartje zetten? (met bluetooth gaat dat best langzaam met 20Kb/sec) en kan je normale oordopjes gebruiken met een adaptertje of zo?
alvast bedankt
Verwijderd
Dit probleem heb ik dus ook. Ik heb het een tijdje terug ook gepost maar wist niet dat het door de metalen ondergrond kon komen. Het gebeurde me namelijk elke keer als ik mijn S700i op een rvs werkbank neer legde.dajappie schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:13:
Ik heb inmiddels een paar keer een soort probleem met kortsluiting of statische electriciteit in mijn s700i gehad en vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben. Leg de telefoon op een metalen ondergrond bv. een aanrecht, als de metalen ring rond de camera er maar contact mee maakt. Ontvang een telefoongesprek en zodra deze begint over te gaan crasht het hele ding. Display doet raar, gesprek wordt beeindigd en de telefoon reboot automatisch. Alles werkt daarna nog prima overigens, en het is volledig reproduceerbaar. Helaas heb ik geen kennissen met dezelfde telefoon, dus geen idee of het exemplarisch is of niet.
Verwijderd
De kaartjes zijn eenvoudig te wisselen. (Rubber dopje eraf trekken, memorystick indrukken en hij komt er een stukje uit zodat je hem eruit kan trekken)ObsesseD schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:41:
Ik heb een tijdje geleden de s700i gekregen. Ben er wel tevreden mee, moet ik zeggen.
Vroeg me laatst alleen af of ik 'm ook al mp3 speler zou gebruiken. scheelt weer een gadget in je jaszakken als ik geen apart ipod-achtig geval naast zou moeten hebben. probleem is wel de 128mb max. aan de andere kant zijn die kaartjes niet duur. stel dat ik er 2 zou kopen van 128mb. kunnen wat mp3tjes betreft toch een paar op.
vraag is alleen, kan je die kaartjes makkelijk omwisselen? of raak je dan settings kwijt? (kan je alles op het geheugen van de telefoon zelf zetten?)
heb alle features van de s700i niet helemaal duidelijk, dus misschien heeft iemand suggesties bij m'n plan om 'm als mp3 speler te gebruiken?
bv. hoe snel kan je met een usb kabeltje mp3tjes op een kaartje zetten? (met bluetooth gaat dat best langzaam met 20Kb/sec) en kan je normale oordopjes gebruiken met een adaptertje of zo?
alvast bedankt
Als je je ingestelde ringtone op je stick heb zitten dan wordt deze vervangen door een ander geluid. Als je een afbeelding, die op je stick staat, bij een contactpersoon hebt toegevoegd dan verschijnt deze niet als die gene je belt.
Als je dit wlilt behouden dan moet je ze in je telefoongeheugen opslaan.
Mp3tjes opslaan via een card reader wil heel goed en gaat zeker een stuk sneller dan BT.
ik krijg hem geinstalleerd XP herkent de datakabel + s700I maar dan begint de elende
- update-en via internet gaat niet
- met orginele software van SE gaat hij niet connecten c.q de telefoon uitlezen
elke keer dat SE een error vindt kan ik mijn phone opnieuw connecten
wat hij wel doet is datum + tijd goed zetten
sim en phone herkennen maar meer dus niet .. updaten / uitlezen werkt dus van geen kant
het is een SYERI K700 USB-To (serial) datakabel met een prolific "chipset"
google/got geeft geen oplossing voor dit probleem ... *baal*
Tja vanalles
Je kan ook helemaal niet updaten via een datakabelvso schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:49:
ik heb net bij een markt een SE datakabel (niet de orginele gekocht) maaruh het is hopenloos.
ik krijg hem geinstalleerd XP herkent de datakabel + s700I maar dan begint de elende
- update-en via internet gaat niet
- met orginele software van SE gaat hij niet connecten c.q de telefoon uitlezen
elke keer dat SE een error vindt kan ik mijn phone opnieuw connecten
wat hij wel doet is datum + tijd goed zetten
sim en phone herkennen maar meer dus niet .. updaten / uitlezen werkt dus van geen kant
het is een SYERI K700 USB-To (serial) datakabel met een prolific "chipset"
google/got geeft geen oplossing voor dit probleem ... *baal*
Klopt dit met jullie ervaringen? Jammergenoeg is tijdens het opbellen en gebeld worden het plaatje nog weer iets kleiner dus 1 van de twee plaatjes moet wel geresized worden door de telefoon. Tenzij je de maximale grootte van het plaatje tijdens het opgebeld worden pakt. Maar dan heb je weer tijdens het bellen een stuk leeg aan de twee zijkanten
Wat nemen jullie als afmetingen?
Ik heb er gewoon foto's opstaan en hij ' veranderd' ze zelf naar dat formaat.Nibbles schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:24:
Het is jammer dat de contact foto's niet fullscreen komen. Het exacte formaat wordt ook nergens vermeld. Met wat uitproberen ben ik erachter gekomen dat een plaatje met h=196 en w=240 precies past als plaatje tijdens het gesprek.
Klopt dit met jullie ervaringen? Jammergenoeg is tijdens het opbellen en gebeld worden het plaatje nog weer iets kleiner dus 1 van de twee plaatjes moet wel geresized worden door de telefoon. Tenzij je de maximale grootte van het plaatje tijdens het opgebeld worden pakt. Maar dan heb je weer tijdens het bellen een stuk leeg aan de twee zijkanten
Wat nemen jullie als afmetingen?
Die paar kb extra per foto'tje maakt toch ook niet uit?
Die die paar kilobytes maakt me ook niet uit maar ik vind het lelijk als de telefoon ze zelf resized omdat je dan pixelige plaatjes krijgt en ze vullen het ook niet mooi op. Daar zocht ik een oplossing voorCLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:11:
[...]
Ik heb er gewoon foto's opstaan en hij ' veranderd' ze zelf naar dat formaat.
Die paar kb extra per foto'tje maakt toch ook niet uit?
Heeft iemand nog mooie bluetooth-HID-profielen misschien?
Ahaa ok! Excuses moiNibbles schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:30:
[...]
Die die paar kilobytes maakt me ook niet uit maar ik vind het lelijk als de telefoon ze zelf resized omdat je dan pixelige plaatjes krijgt en ze vullen het ook niet mooi op. Daar zocht ik een oplossing voor
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 00:02 ]
Hoi,TheSebastian schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:11:
Mijn S700i doet het nu niet meer! Nou ja, als ik 'm aan probeer te zetten of de electrokabel erin stop dan licht het beeldscherm licht op en hij trilt. En dat blijft ie dus elke 5 seconden doen, meer gebeurd er niet. Het ontstond toen ik voor het eerst met de 'play now' optie bezig was, al weet ik niet of het daar perse wat mee te maken heeft. Ik kan er zelf niets over vinden, iemand iets gehoord over dit vreemde en vooral vervelende (voor mij) fenomeen?
Dat is inderdaad goed klote. Heb je al geprobeerd om de batterij te verwijderen ? Verder kan ik mij herinneren dat er een bepaalde toets-combinatie is bij aanzetten van telefoon waarbij de hele telefoon wordt ge-reset. Jammer genoeg weet ik de combinatie niet meer. Mischien kun je met google iets vinden. Succes !
Ha, ja de batterij verwijderen heb ik al geprobeerd, dat is namelijk de enige manier om de telefoon te stoppen met oplichten en trillen. Ik heb m'n phone ook nog laten flashen met de nieuwste firmware, dat ging gek genoeg dus wel (hun apparatuur had 'ok' gegeven), maar helaas niet met het gewenste resultaat. Het wordt dus opsturen om te laten repareren...dafmay schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:55:
[...]
Hoi,
Dat is inderdaad goed klote. Heb je al geprobeerd om de batterij te verwijderen ? Verder kan ik mij herinneren dat er een bepaalde toets-combinatie is bij aanzetten van telefoon waarbij de hele telefoon wordt ge-reset. Jammer genoeg weet ik de combinatie niet meer. Mischien kun je met google iets vinden. Succes !
Meer mensen met dit probleem?
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Ik heb deze telefoon ook gekocht al 4 maanden, maar ik heb last van behoorlijk veel fouten namelijk:
- Als iemand mij belt dan duurt het 2 seconde voordat ik kan praten. Dit is ZWAAR irritant. Ik weet niet wanneer ik dan kan beginnen.
- In het begin kon ik bij het gebruik van voicedailing lange namen goed inspreken. Nu heb ik nog maar 1 seconde de tijd ofzo. De rest kapt de telefoon af.
- Als iemand mij belt dan staat er dat iemand anders mij belt, of er staat geen naam bij en alleen maar een nummer.
Dit zijn echt klote problemen. En ik heb heel het forum doorgelezen en wel gezien dat er hier en daar wat mensen zijn die ongeveer dezelfde problemen hebben. Een vriend van mij heeft dezelfde telefoon en exact dezelfde problemen. Hebben jullie hier nooit last van gehad. En lost de nieuwste firmware al deze problemen op?
Controleer eerst welke firmware je hebt, maar het lijkt op problemen die een nieuwe firmware zeker op zouden moeten lossen.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:28:
Hee,
Ik heb deze telefoon ook gekocht al 4 maanden, maar ik heb last van behoorlijk veel fouten namelijk:
- Als iemand mij belt dan duurt het 2 seconde voordat ik kan praten. Dit is ZWAAR irritant. Ik weet niet wanneer ik dan kan beginnen.
- In het begin kon ik bij het gebruik van voicedailing lange namen goed inspreken. Nu heb ik nog maar 1 seconde de tijd ofzo. De rest kapt de telefoon af.
- Als iemand mij belt dan staat er dat iemand anders mij belt, of er staat geen naam bij en alleen maar een nummer.
Dit zijn echt klote problemen. En ik heb heel het forum doorgelezen en wel gezien dat er hier en daar wat mensen zijn die ongeveer dezelfde problemen hebben. Een vriend van mij heeft dezelfde telefoon en exact dezelfde problemen. Hebben jullie hier nooit last van gehad. En lost de nieuwste firmware al deze problemen op?
wel weet ik dat de hele ouwe siemens s45 en s55 dit wel ondersteunen via xtdnconnect ofzo
ow en nog iets, is het mogelijk om audio vd gsm (bv radio of mp3) te beluisteren via de pc? ps. handsfree functie werkt prima icm pc
[ Voor 18% gewijzigd door SYQ op 25-05-2005 14:03 ]
Verwijderd
Volgens mij kan dat niet, maar probeer het even met float.SYQ schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:59:
waar ik nog niet uit ben is of het mogelijk is om emails die in je outlook zitten te syncen met je gsm?? via fma kun je zowat alles syncen behalve email, ook heb ik dit niet terug kunnen vinden in de sync software van SE zelf.
wel weet ik dat de hele ouwe siemens s45 en s55 dit wel ondersteunen via xtdnconnect ofzo
nopé radio iig niet mp3 mischien als je pc als heansfree app. gebruiktow en nog iets, is het mogelijk om audio vd gsm (bv radio of mp3) te beluisteren via de pc? ps. handsfree functie werkt prima icm pc
Verwijderd
Ik kan gewoon verbinding leggen tussen beide, maar na enige tijd wordt deze verbroken.
Dit gebeurd ook wel eens als ik wil gaan bellen. Telefoon staat dan gewoon op Handsfree-profiel. Als ik dan een contactpersoon opzoek en deze wil bellen dan wordt de BT-verbinding verbroken en gaat-ie van Handsfree af naar Normaal-profiel.
Ligt dit nou aan mijn tefoon of aan mijn headset?
Of misschien de combinatie van beide?
Verwijderd
Ik heb daar een tijdje terug ook voor gekeken, de goedkoopste die ik vond waren tussen de 20 en 25 euro, bij the phonehouse geloof ik, ik heb gewoon zon enkele gekocht toen voor €10.xon schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:53:
Op een druk bevrijdingspop festival ben ik mijn oordopjes vorloren van mijn s700. Enig idee waar deze jongens een beetje voordelig te koop zijn. Gaat dus om de dubbele oordopjes he en niet de enkele die je wel overal ziet. Met radio heb je er anders zo weinig aan :-)
Zij heeft geen pc dus vraag ik het ff voor haar
Quicktime of PVplayerrooie60 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:45:
Mijn collega vroeg mij gisteren waarmee zij de gemaakte videofilmpjes kan bekijken op haar pc,ikzelf heb de S700 niet meer,en video trekt me niet zo,dus heb het nooit uitgezocht.
Zij heeft geen pc dus vraag ik het ff voor haar
Verwijderd
Ik heb een Jabra BT200 met een SE700i. Daar heb ik ook problemen mee. Hij wil erg moeilijk connecten, en als hij geconnect is dan valt zo af en toe mijn hele telefoon uit en kan ik hem alleen maar weer aan krijgen door de batterij er ff uit te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:52:
Mijn BT-headset (Jabra BT250) blijft niet constant inverbinding met mijn S700i.
Ik kan gewoon verbinding leggen tussen beide, maar na enige tijd wordt deze verbroken.
Dit gebeurd ook wel eens als ik wil gaan bellen. Telefoon staat dan gewoon op Handsfree-profiel. Als ik dan een contactpersoon opzoek en deze wil bellen dan wordt de BT-verbinding verbroken en gaat-ie van Handsfree af naar Normaal-profiel.
Ligt dit nou aan mijn tefoon of aan mijn headset?
Of misschien de combinatie van beide?
Als ik hem niet gebruik dan werkt mijn telefoon zonder problemen. Ik denk dus dat het aan de headset ligt. Ik ga er binnenkort maar weer mee terug naar de winkel.
Verwijderd
Misschien dat de 700i niet lekker werkt met Jabra. Of dat ie niet goed met BT functioneert.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:09:
[...]
Ik heb een Jabra BT200 met een SE700i. Daar heb ik ook problemen mee. Hij wil erg moeilijk connecten, en als hij geconnect is dan valt zo af en toe mijn hele telefoon uit en kan ik hem alleen maar weer aan krijgen door de batterij er ff uit te halen.
Als ik hem niet gebruik dan werkt mijn telefoon zonder problemen. Ik denk dus dat het aan de headset ligt. Ik ga er binnenkort maar weer mee terug naar de winkel.
Laat het ff weten als je hem omgeruild hebt.
Vrij weinig volgens mij, staat er geen info text bij waar je het van download?Wannapuf schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:36:
Ik ben momenteel de R3M008 firmware aan het flashen. Heeft iemand enig idee wat voor verbeteringen er daar in zitten?

maar ik heb het topic niet meer helemaal gevolgd.
Is het nu mogelijk om via de SE site je firmware te Upgraden (met een Syncstation) naar een nieuwe versie zonder naar een Service point te gaan.
| Youtube |
[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 25-06-2005 22:32 ]
volgens mij kan je hier niks aan doen het zit zo in de programatuur gebakken.dafmay schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:28:
Ik heb mijn orange tel nr doorgeschakeld naar mijn telfort nr. Nu zie ik in het beeldscherm bij gebruik van orange, een mooi icoontje bovenin (rood telefoontje met pijl erboven). Maar in beeldscherm bij gebruik van telfort zie ik dit icoontje (uiteraard) niet, jammer. Bij binnenkomst van doorgeschakeld telefoontje zie ik heel kort de melding "redirect" (oid). Daarna geen melding meer zodat je wel eens kunt missen dat het om een doorgeschakeld telefoontje gaat en bij lang lullen mij dit centen (of belminuten) kost. Ik vroeg mij af of er heel mischien iets aan te doen is, maw een melding die langer in beeld is ? Alvast bedankt.
Verwijderd
Nu is mijn vraag voor welke ik moet gaan. De k750i is nieuwer, goedkoper en heeft een 2 megapixel camera. Daarentegen heeft de s700i een grotere resolutie, meer functies, etc...
Ik lees veel negatieve punten hier over de s700i, dus is het wel verstandig om er 139 voor te betalen bij een 1 jarig abonnement?
Mijn collega zoekt naar een MS DUO,kan er geen vinden,waar kan zij het best kijken?of bestellen online?
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:09:
Nu kan ik met een telfort abonnement de s700i krijgen voor 139 euro (bij gsmweb 136 euro, maar ik weet niet waar de service beter zal zijn), of de k750i gratis bij hetzelfde 1-jarige abonnement.
Nu is mijn vraag voor welke ik moet gaan. De k750i is nieuwer, goedkoper en heeft een 2 megapixel camera. Daarentegen heeft de s700i een grotere resolutie, meer functies, etc...
Ik lees veel negatieve punten hier over de s700i, dus is het wel verstandig om er 139 voor te betalen bij een 1 jarig abonnement?