Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:15:
Is er ook nog een andere manier om de Memory Stick Duo uit de Sony Ericsson s700i te verwijderen dan met een pincet?
Pincet!?!?!?!?
Als je hem indrukt dan dan komt hij vanzelf naar buiten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:36:
[...]

Pincet!?!?!?!?
Als je hem indrukt dan dan komt hij vanzelf naar buiten.
Oh kan dat ook! OK! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Ik ben toch wel ontevreden over de accu. Ik hou ervan om muziek vaak aan te hebben (radio) doe dit dan ook 2 a 3 uurtjes per dag, maar dan moet ie niet gelijk helemaal leeg zijn! had ik nooit last van met mn nokia 6230, deze lijkt t toch een stuk zwaarder te hebben...

Het laden duurt ook niet erg lang, wat ik ook vreemd vind aangezien ie ook zo snel erg leeg is. Maar goed, zoals in de SP staat, het kan ff duren voor je batterij optimaal werkt... maar k heb em nu toch al sinds half februari en moet m nog steeds elke dag opladen. Wat ook vreemd is, is dat wanneer je em in de lader hebt, en hij zegt half vol te zijn (terwijl ie laad) en je gaat dan een spelletje doen of radio luisteren oid, dan laadt ie opeens op vanaf een kwart. Lijkt me toch een indicator probleempje.

Maar goed, verder is ie wel ok, dus k hou m nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:59

flexje

got-father

macuz schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:20:
Ik ben toch wel ontevreden over de accu. Ik hou ervan om muziek vaak aan te hebben (radio) doe dit dan ook 2 a 3 uurtjes per dag, maar dan moet ie niet gelijk helemaal leeg zijn! had ik nooit last van met mn nokia 6230, deze lijkt t toch een stuk zwaarder te hebben...

Het laden duurt ook niet erg lang, wat ik ook vreemd vind aangezien ie ook zo snel erg leeg is. Maar goed, zoals in de SP staat, het kan ff duren voor je batterij optimaal werkt... maar k heb em nu toch al sinds half februari en moet m nog steeds elke dag opladen. Wat ook vreemd is, is dat wanneer je em in de lader hebt, en hij zegt half vol te zijn (terwijl ie laad) en je gaat dan een spelletje doen of radio luisteren oid, dan laadt ie opeens op vanaf een kwart. Lijkt me toch een indicator probleempje.

Heb je em de eerste 3x helemaal leeg laten lopen tot ie uitviel en daarna volledig opgeladen? Of praat ik nu te ouderwets over batterijen?

[ Voor 78% gewijzigd door flexje op 08-03-2005 14:01 ]

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:15:
Is er ook nog een andere manier om de Memory Stick Duo uit de Sony Ericsson s700i te verwijderen dan met een pincet?
:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:20:

Ik zat me hier dus ook over te verbazen. Mijn batt is altijd iets meer dan een uur helemaal opgeladen. De batt is dan helemaal groen. En ik kan er dan ongeveer 1,5 dag mee spelen. Dus continue foto's maken enzo. Spelletjes spelen, bellen etc

En opeens knippert mnijn rode lampje aan de zijkant niet meer :'(
ik kan in de handleiding helemaal niks vinden over dat lampje

En over die datakabel. Vind ik wel handig. Kan ik m thuis flexen en kan ik games verzenden ernaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb totaal geen problemen met de accu.
Ik doe er in normaal gebruik ongeveer 3 dagen mee.
Als ik hem intensief gebruik (op werk is die 8 uur achter elkaar via bluetooth met FMA verbonden bijvoorbeeld en maak ik best veel foto's) gebruik dan doe ik er 2 dagen mee.
Ik vind het ruim voldoende, zeker als je naar het grote scherm kijkt wat genoeg stroom verbruikt.

En het rode lampje knippert alleen als je accu bijna leeg is. Brandt constant als die aan het opladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik ben diep bedroeft dat de nieuwe toestellen een nieuwe connector krijgen, dat betekent geen goeie headsetdopjes van de walkmanphone kopen en erop doen :'(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

zijn er geen SE naar normaal adapters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

The_PyroPath schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 05:09:
Ik ben diep bedroeft dat de nieuwe toestellen een nieuwe connector krijgen, dat betekent geen goeie headsetdopjes van de walkmanphone kopen en erop doen :'(
Ik vind de SE dopjes best redelijk, beter dan die van nokia... alleen vliegen die zachte dopjes eromheen steeds af en ben ik ze al kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe ik geluid krijg bij die media player.
Ik hoor niks als ik een liedje afspeel? Hoort dit ofzo?
Kheb al geprobeert om het met oordopjes te doen maar dat werkt ook niet:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

wat voor formaat probeer je af te spelen?
doen de standaard geluidjes het wel (midi&mp3)?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
The_PyroPath schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 05:09:
Daar baal ik ook een beetje van. Ik ben druk op zoek naar een SonyEricsson naar mini-jack adaptertje voor op m'n S700. Logitech heeft wel iets dat er op lijkt, maar die passen weer alleen op hun eigen headsetjes die helaas alleen mono zijn (voor handsfree enzo). 8)7 |:(

Ik heb inmiddels een adapter gevonden, nu alleen nog een Nederlandse (online)winkel vinden waar 'ie te koop is. 8)

Hier een linkie:

http://www.mobiltec24.de/...ab1e6a82bbe40d7e488ff9cf7

of

http://www.cellularaccessory.com/hanaudad25ja1.html

Helpen zoeken mag altijd! ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Roko op 10-03-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:27:
Ik vraag me af hoe ik geluid krijg bij die media player.
Ik hoor niks als ik een liedje afspeel? Hoort dit ofzo?
Kheb al geprobeert om het met oordopjes te doen maar dat werkt ook niet:S
We hebben het al opgelost :)

Die volumeknoppen doen wonderen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha
ja
toch vreemd
ghij stond al op 3
maar goed dat is ook weer opgelost
Kga vandaag maar eens zo'n bluetooth ding halen
en is er voor de S700i ook zo;n gaaf polsbandje net zoals de D500?
Echt handig om m zo vlug uit je broekzak te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:49:
haha
ja
toch vreemd
ghij stond al op 3
maar goed dat is ook weer opgelost
Kga vandaag maar eens zo'n bluetooth ding halen
en is er voor de S700i ook zo;n gaaf polsbandje net zoals de D500?
Echt handig om m zo vlug uit je broekzak te halen.
Je hebt genoeg van die bandjes, maar of ze er speciaaaaaaaal voor de S700i zijn weet ik niet. Je hebt wel tientallen 'merkloze' dus

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je die halen want ik kan ze niet vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:54:
waar kun je die halen want ik kan ze niet vinden op internet
pff vraag er een aan 'n vriend van je die 'm toch niet gebruikt!? Misschien zit er eentje bij je digitale camera? Steel er anders eentje van 'n camera af (van je ouders ofzo) Misschien bij de Handyman/ Dixons/ V&D (misschien hebben ze er wel eentje over gratis) Misschien bij 'n telefoonwinkel?

Edit: zoiets zoek je toch?
Afbeeldingslocatie: http://www.gyroshop.be/images/pwb/WRISTSTRAP-001.jpg

Klik hier om te kopen voor 1,50 euro :-)

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 10-03-2005 16:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:35:
[...]

Oh kan dat ook! OK! Bedankt
omg je meent het ook nog.. :X
CLB schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:06:
[...]

pff vraag er een aan 'n vriend van je die 'm toch niet gebruikt!? Misschien zit er eentje bij je digitale camera? Steel er anders eentje van 'n camera af (van je ouders ofzo) Misschien bij de Handyman/ Dixons/ V&D (misschien hebben ze er wel eentje over gratis) Misschien bij 'n telefoonwinkel?

Edit: zoiets zoek je toch?
[afbeelding]

Klik hier om te kopen voor 1,50 euro :-)
ik had een bandje bij me S700 bij gekregen. Staat ook een mooi SE logo (button) op. Beetje moeilijk uit te leggen hoe het eruit ziet :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik gebruik de S700i nu al een aantal weken en iets iriteert mij nu echt mateloos. Wanneer ik wordt gebeld door iemand en op neem dan wordt ik niet METEEN gehoord door de "overkant". Het gaat zo..

..telefoon gaat en ik neem op:

IK: hallo..?
X: ...geen reactie
IK: (weer) hallo..?
X: wel reactie..

Tussen de 1e en 2e keer "hallo" zit zo'n 2seconden dat maakt het mega-irritant, aangezien je niet gewoon meteen kan opnemen, maar eerst even moet wachten... :r
Hetzelfde geld als ik iemand wil gaan bellen...heb nooit eerder hier last van gehad bij SE telefoons (t610, t630, t68i allemaal niet..). Nou is mijn vraag: Ligt dit aan de firmware-versie (ik heb R3B032)...en kan dit worden opgelost met een update (R3K004) of is het echt een hardware probleem / Heeft iemand anders hier ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 10-03-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Burkan ,

Ik zelf heb software versie R3F008 erop en heb verder geen problemen in die vorm ondervonden in de 2 maanden dat ik het toestel nu heb, dus je zou messchien eens van software kunnen veranderen ?. Verder ben ik er dik tevreden over , behalve dan dat ie soms str*nt traag is de laatste tijd.

MIjn probleem is eigenlijk het volgende , ik probeer net zoals velen hier spellen te instaleren op de s700i en dit zou moeten lukken door spel.jar>rechtermuisknop>kopieren naar bluetooth>s700i uit te voeren .
Maar er gebeurt dan helemaal niks bij mij ? terwijl als ik gewoon via de bluetooth zelf de OBEX file transfer gebruik alles wel werkt . ( behalve dan de spellen :P )

Ik heb een Sitecom CN-500 Bluetooth USB adapter , wat als ik overal zo moet geloven geen enkel probleem moet opleveren :'(
Verder kloppen de drivers naar mijn mening dus ik snap er ff helemaal niks meer van 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 18:38 . Reden: software versie aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:32:

Ik heb een Sitecom CN-500 Bluetooth USB adapter , wat als ik overal zo moet geloven geen enkel probleem moet opleveren :'(
Verder kloppen de drivers naar mijn mening dus ik snap er ff helemaal niks meer van 8)7
ik rechterklik gewoon op mn BT tray bij je klok, en dan kies ik bestand verzenden. Bluetooth werkt altijd bij mij op die manier, ook zonder de juiste drivers van sitecom. De rest werkt niet, maar dat boeit me niet, zo krijg ik wel spellen! probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Flatwhite schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:46:
Ik gebruik de S700i nu al een aantal weken en iets iriteert mij nu echt mateloos. Wanneer ik wordt gebeld door iemand en op neem dan wordt ik niet METEEN gehoord door de "overkant".
Dat is idd een bekend probleem en volgens mij lost de nieuwe firmware dat op. Weet 't niet 100% zeker, heb ook nog steeds R3B en hier dus ook last van. Het lijkt zelfs erger te zijn geworden; als ik gebeld word hoor ik de ringtone al een seconde of 2 á 3 voor ik kan zien wié er belt of dat ik uberhaupt gebeld word. Erg irritant, toch maar weer eens laten flashen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
@Paradise en Skiemelbiemel

Bedankt voor jullie reactie, ik zal binnenkort even langs een SE service point gaan om 'm te laten updaten. Wat moet ik eigenlijk meenemen om 'm te laten updaten...garantiebewijs + aankoopbewijs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

bij "Games" en "Applicaties" staat voor elk bestand een slotje ook, voor wat ik erop zet kan dat uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:33:
bij "Games" en "Applicaties" staat voor elk bestand een slotje ook, voor wat ik erop zet kan dat uitgezet worden?
Waar denk je dat het voor is dan?
Dat slotje betekent dat je het spel niet kan doorsturen naar je computer of andere toestellen. ivm copyright enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Flatwhite schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 00:52:
@Paradise en Skiemelbiemel

Bedankt voor jullie reactie, ik zal binnenkort even langs een SE service point gaan om 'm te laten updaten. Wat moet ik eigenlijk meenemen om 'm te laten updaten...garantiebewijs + aankoopbewijs ofzo?
Telefoon en aankoopbon met IMEI nummer zou genoeg moeten zijn. Het is verstandig van te voren even te bellen om een soort afspraak te maken; toen ik in Duiven bij de Belcompany Max kwam bleek dat de kerel die 'm flashen kon pas 2 uur later arriveerde, en aangezien ik niet in de buurt woon en met de trein kwam moest ik me in de tussentijd maar wat zien te vermaken. Het is dan handiger om vast wat af te spreken, weet je zeker dat dat goed komt, en kan je meteen vragen wat je mee moet nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Shiver23 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:45:
[...]

Waar denk je dat het voor is dan?
Dat slotje betekent dat je het spel niet kan doorsturen naar je computer of andere toestellen. ivm copyright enzo.
maar voor gewone freeware apps staat het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:59:
[...]

maar voor gewone freeware apps staat het ook
Tsjaa je telefoon kan natuurlijk niet gaan uitmaken of het freeware is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik geen MP3's als wekkersignaal instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:42:
Kan ik geen MP3's als wekkersignaal instellen?
Dit kan wel:

Menu: Agenda > Wekker instellen > Wekkersignaal > "kies je mp3"

Klaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04
Flatwhite schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:08:
[...]
Menu: Agenda > Wekker instellen > Wekkersignaal > "kies je mp3"
Mits ze niet op je MemoryStick staan want zo slim waren de ontwikkelaars ook wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de s700i. Super toestel. My first Sony(Ericsson)
Hiervoor had ik altijd Nokia's.
Als ik de headset aansluit en ik word gebeld dan hoor ik het niet op mijn headset maar alleen op mijn telefoon. Als ik het gesprek aanneem kan ik wel gewoon bellen via de headset.
Is dit normaal?? Bij de Nokia's hoorde ik namelijk wel de beltonen via mijn headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

dajappie schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:12:
[...]

Mits ze niet op je MemoryStick staan want zo slim waren de ontwikkelaars ook wel weer...
Dat is natuurlijk dikke onzin. Hij kan van MS en telefoon MP3tjes afspellen als wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Shiver23 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:11:
[...]
Dat is natuurlijk dikke onzin. Hij kan van MS en telefoon MP3tjes afspellen als wekker.
Op mijn R3K004 staan bij het kiezen van een weksignaal alleen MP3's die in de telefoon zitten en niet op mn MS-kaartje.

UPDATE: ziet eruit als een bugje in de firmware. Niet alle Sounds worden getoond als je onder Alarms -> Alarm Signal kiest, maar via Bestandsbeheer kan je wel kiezen door op een bestand Meer -> Gebruik -> Als alarmsignaal te kiezen. Raar.

[ Voor 28% gewijzigd door dajappie op 12-03-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de R3K004 en ik kan gewoon geluiden van telefoon én van MS op mn wekker installeren.

Iemand ook bekend met mijn probleem met de headset? (zie enkele posts hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:39:
Iemand ook bekend met mijn probleem met de headset? (zie enkele posts hierboven)
Ja merkte het toenstraks ook toen ik radio zat te luisteren en gebeld werd, zal ook wel een bugje of een feature zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajappie schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:36:
[...]

Ja merkte het toenstraks ook toen ik radio zat te luisteren en gebeld werd, zal ook wel een bugje of een feature zijn.
Is dit probleem er ook met het gebruik van een Blauwtand headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajappie schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:17:
[...]

Op mijn R3K004 staan bij het kiezen van een weksignaal alleen MP3's die in de telefoon zitten en niet op mn MS-kaartje.

UPDATE: ziet eruit als een bugje in de firmware. Niet alle Sounds worden getoond als je onder Alarms -> Alarm Signal kiest, maar via Bestandsbeheer kan je wel kiezen door op een bestand Meer -> Gebruik -> Als alarmsignaal te kiezen. Raar.
Ik heb geen updates ofzo en ik kan ze dus inderdaad alleen als weksignaal instellen na overhevelen naar mn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb eindelijk mijn probleem gefixt i.v.m. met het instaleren van de games ,bij mij werkte het rechtermuis verzend naar bluetooth niet .
Wat ik nu gedaan heb is onder Mijn Documenten/Bluetooth-uitwisselingsmap al mijn games geplaatst .
Vervolgens ben ik via de S700I in het menu naar Verbindingen/Bluetooth/Mijn apparaten/__naampc__
en vervolgens bladeren geselecteerd . ( pc naam er niet bij staat gewoon nieuw apparaat selecteren )

Hierdoor kom je in de map Bluetooth-uitwisselingsmap en kon ik me games uploaden en instaleren _/-\o_ :P _/-\o_

Alles werkt nu zonder problemen en er staan al aardig wat spellen op , ik hoop dat mensen hiermee geholpen zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajappie schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:36:
[...]

Verder niemand het zelfde probleem?? Ik heb via de SE site het probleem voorgelegd maar nog geen reactie gehad.
Ben alle instellingen bij langs geweest, met en zonder aangesloten head set.
Weet iemand wat ik misschien over het hoofd zie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Ik ben al een hele tijd bezig om de e-mail functie van de S700i aan de praat te krijgen. Als eerste heb alle (voorgeinstalleerde) data-accounts verwijderd!! Daarna heb ik via de SE website de t-mobileGPRS instellingen gedownload. Ik wilde eigenlijk meteen de e-mail instellingen downloaden, maar dat kan niet aangezien mijn provider (@Home) niet in de lijst staat.

Vervolgens dus handmatig de instellingen moeten invoeren:
  • Verbinden via: t-zones GPRS (de aangevraagde instellingen)
  • Protocol: POP3
  • Server inkomend: mail (zelfde als in Outlook)
  • Inkomende poort: 110
  • Codering: geen codering
  • Loginnaam: "mijn loginnaam" (zelfde als in Outlook)
  • Wachtwoord: "mijn wachtwoord" (zelfde als in Outlook)
  • Uitgaande server: mail (zelfde als in Outlook)
  • Uitgaande poort: 25
  • E-mail adres: "mijn e-mail adres" (zelfde als in Outlook)
  • Downloaden: Headers en tekst
  • Afzender: (niks ingevuld)
  • Handtekening: (niks ingevuld)
  • Uitg. kopieren: uit
  • Controle interval: uit
Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op "opslaan" en daarna selecteer ik de betreffende account! Vervolgens druk ik op "verzenden en ontvangen" en dan krijg ik de volgende fout-melding:
  • [b][i]
  • Server niet gevonden
  • [/i][/b]
Nu mijn vraag: WAT doe ik fout?

[ Voor 9% gewijzigd door Flatwhite op 16-03-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-zones GPRS is, zoals de naam al zegt, alleen voor t-zones (wap). Je moet de instellingen voor internet GPRS gebruiken om te kunnen mailen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Flatwhite schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:03:

• Verbinden via: t-zones GPRS (de aangevraagde instellingen) Zorg voor een apart internet-account. Bij GPRS verbindt je via APN "wap". Dit moet "internet" worden.
  • Server inkomend: mail (zelfde als in Outlook) mail.home.nl
  • Uitgaande server: mail (zelfde als in Outlook) smtp.tmobile.nl
Nu mijn antwoord: DIT doe ik fout
Toen ik nog bij T-mobile zat (2 jaar geleden) toen had je ook een speciaal GPRS-abonnement nodig om te kunnen emailen. Anders betaalde je een schandalig hoog bedrag per mb.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 16-03-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Shiver23 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:44:
[...]
Toen ik nog bij T-mobile zat (2 jaar geleden) toen had je ook een speciaal GPRS-abonnement nodig om te kunnen emailen. Anders betaalde je een schandalig hoog bedrag per mb.
Huh...een apart abonnement? Ok...ik kan me alleen wel herinneren dat ik ooit een e-mail had verstuurd via MMS met mijn oude(vertrouwde) T68i... maar ok bedankt!!

edit: duh.. 8)7 het ging over e-mail ontvangen 8)7 ("een beetje dom" van me)

[ Voor 9% gewijzigd door Flatwhite op 16-03-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja een data-bundel van zoveel MB in de maand? K dacht vanaf 1 MB/ maand/ 7,50 ofzo! Check voor alle kosten gewoon ff tmobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:41

winnie

de poes...

Flatwhite schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:03:
Ik ben al een hele tijd bezig om de e-mail functie van de S700i aan de praat te krijgen. Als eerste heb alle (voorgeinstalleerde) data-accounts verwijderd!! Daarna heb ik via de SE website de t-mobileGPRS instellingen gedownload. Ik wilde eigenlijk meteen de e-mail instellingen downloaden, maar dat kan niet aangezien mijn provider (@Home) niet in de lijst staat.

• Verbinden via: t-zones GPRS (de aangevraagde instellingen)
  • Server inkomend: mail (zelfde als in Outlook)
  • Uitgaande server: mail (zelfde als in Outlook)
Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op "opslaan" en daarna selecteer ik de betreffende account! Vervolgens druk ik op "verzenden en ontvangen" en dan krijg ik de volgende fout-melding:
  • [b][i]
  • Server niet gevonden
  • [/i][/b]
Nu mijn vraag: WAT doe ik fout?
Ik heb hetzelfde idee gehad en uitgepoprbeerd. Alleen dan voor Kabelfoon. Ik kreeg ook dezelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
een ding is sowieso al fout, de mailserver moet je geen mail noemen maar mail.home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst heb ik een master reset uitgevoerd op m'n phone waardoor ik een backup van m'n gegevens moest terugzetten. Ik ben begonnen met de geluiden. Ik heb alle bestanden via de verkenner geselecteerd en naar de telefoon (telefoongeheugen, geen memorystick) gesleept, want ik dacht dat als er al bestanden bestonden ik daar wel een melding over zou krijgen. Dat was dus niet zo en de telefoon heeft de bestanden die al op de telefoon stonden zelf hernoemd :/
Zo is "greeting.mid" hernoemd in "greeting_(1).mid".
Blijkbaar zijn dit beveiligde bestanden en kan ik deze niet verwijderen en/of hernoemen :(
Heeft iemand misschien nog een idee om deze bestanden alsnog te hernoemen?? Of ben ik gewoon de sjaak en zit ik met irritante namen opgescheept. Zelf ben ik bang voor het laatste :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
boemboem schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:18:
een ding is sowieso al fout, de mailserver moet je geen mail noemen maar mail.home.nl
Ik heb gewoon de instellingen van Outlook Express ovegenomen...maarja het zal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Flatwhite schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:45:
[...]

Ik heb gewoon de instellingen van Outlook Express ovegenomen...maarja het zal wel
Ja, maar als je via @home internet, dan werkt "mail".
Via je mobiel ga je via t-mobile en dan heb je het externe adres nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
Flatwhite schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:45:
[...]

dat klopt omdat de DNS server van @home "mail" doorstuurt naar het echte adres van @home... je moet mail.home.nl gebruiken, die wijst specifiek naar de mailserver van @home...

o mhet precies uit te leggen zoek ik niet, maar geloof me maar gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:40
@shiver
hoe mail jij naar moblog mms to email?

want de gewone mail client van het toestel krijg ik niet werkend met orange free

[ Voor 49% gewijzigd door brummers op 17-03-2005 15:56 ]

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Welke spellen doen het full-screen op dit toestel? Had er een gedownload en die werd getoond op een lage resolutie.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
kiddyl schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:37:
Welke spellen doen het full-screen op dit toestel? Had er een gedownload en die werd getoond op een lage resolutie.
Heb je bij [Games] > [Meer] > [Scherm] de resolutie wel goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

brummer schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:55:
@shiver
hoe mail jij naar moblog mms to email?

want de gewone mail client van het toestel krijg ik niet werkend met orange free
Ik heb het werkend via mail. MMS is veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

ik heb planet en ik gebruik planets inbel nummer om mijn te verzenden en op te halen (heb ook een mijnnaam.mobiel@planet.nl adres angevraagt) want planet laat je alleen hun pop3 mail ophalen via een verbinding van hun. werkt prima en kost maar een paar cent want bellen kost niet zo veel. (in tegenstelling tot MMS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
zou je dan misschien de instellingen kunnen posten
voor mij en anderen.

want ik heb ze opgevraagd voor de t610 en k700i maar geen van beide werkt
bij mij blijf ik de melding krijgen server word gezocht

ik heb de instellingen die in de openings post gebruikt worden ook geprobeerd
word document

[ Voor 19% gewijzigd door brummers op 18-03-2005 13:41 ]

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

brummer schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:41:
zou je dan misschien de instellingen kunnen posten
voor mij en anderen.

want ik heb ze opgevraagd voor de t610 en k700i maar geen van beide werkt
bij mij blijf ik de melding krijgen server word gezocht

ik heb de instellingen die in de openings post gebruikt worden ook geprobeerd
word document
Je moet internetinstellingen gebruiken om te verbinden.

Verder kan je het beste de email van Orange gebruiken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Verbinden via:
internet
Protocol:
Pop3
server inkomend:
pop.orange.nl
Poort:
110
codering:
geen
loginnaam:
orange loginnaam (je telnummer is standaard)
wachtwoord:
ww
Uitg server:
smtp.orange.nl
poort:
25
email-adres:
je emailadres
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
welke games en programmas hebben jullie erop gezet?

trouwens in begin post staat dat je met bijvoorbeeld nummer 5 flits aan kan zetten maar je kan in camera modus toch niet gebruik maken van je toetsenbord..? ik bedoel hij zegt dan zet hem in camera modus oid..

jammer dat er geen navigatie software op kan... dan zou deze telefoon perfect zijn..

[ Voor 83% gewijzigd door Dextourius op 18-03-2005 15:44 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2nosedt
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Dextourius schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:37:
welke games en programmas hebben jullie erop gezet?

trouwens in begin post staat dat je met bijvoorbeeld nummer 5 flits aan kan zetten maar je kan in camera modus toch niet gebruik maken van je toetsenbord..? ik bedoel hij zegt dan zet hem in camera modus oid..

jammer dat er geen navigatie software op kan... dan zou deze telefoon perfect zijn..
kheb er Splintercell op gezet :D ha erg cool om dat te spelen op je foon
ennu ja een soort van map24 idee zou natuurlijk erg ideaal zijn, wellicht is het wel te maken. Kweenie hoeveel MB je nodig hebt om heel de map van NL kwijt te kunnen?

musica | fotografica | amalia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Dextourius schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:37:
welke games en programmas hebben jullie erop gezet.
actraiser
riverriders_S700_EU
BombermanPuzzle
South_Park
yetisports4,5 en 7
3DSnowboarding
Mafiawars
Super3DGolf
Dat zijn degene die er nu op staan.

Om de flits aan te zetten tijdens de camera modus kan je trouwens dat vergrendel-knopje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Roko schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:42:
[...]

Heb je bij [Games] > [Meer] > [Scherm] de resolutie wel goed staan?
Bedankt! Als ik de grootste pak uit het lijstje dan is het idd groter. Maar ik zie nog vaak een zwarte rand. Stel ik echter een eigen resolutie in dan wordt het weer kleiner. Sommige spellen doen het trouwens helemaal niet als ik iets zelf instel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Wekko schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:18:
[...]

actraiser
riverriders_S700_EU
BombermanPuzzle
South_Park
yetisports4,5 en 7
3DSnowboarding
Mafiawars
Super3DGolf
Dat zijn degene die er nu op staan.

Om de flits aan te zetten tijdens de camera modus kan je trouwens dat vergrendel-knopje gebruiken.
leuk, en dat alles op een 32mb kaart of heb je 128mb gekocht? :) dat van dat vergrendelknopje wis ik wel.. ik nam dat alleen als een voorbeeld.. maar wat ik bedoel is dus dat er op de voorpagina dit staat:
# In foto-camera modus:
- Toets 1: Wijzig foto formaat
- Toets 2: Night-modus aan/uit
- Toets 3: Wijzig effect
- Toets 4: Zelf-ontspanner aan/uit
- Toets 5: Licht/Flitser aan/uit

hoe maak je daar gebruik van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
2nosedt schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:45:
[...]

kheb er Splintercell op gezet :D ha erg cool om dat te spelen op je foon
ennu ja een soort van map24 idee zou natuurlijk erg ideaal zijn, wellicht is het wel te maken. Kweenie hoeveel MB je nodig hebt om heel de map van NL kwijt te kunnen?
hey ik heb ook splintercell nu maar hoe heb jij beeld fullscreen dan? als ik meer en hoogste resolutie kies werkt het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit inmiddels op ongeveer 80 games. Past makkelijk op die 32mb. Spellen zijn echt erg klein. 300kb is veel voor zo'n spel. De meeste zijn veel kleiner.
Heb alle genoemde spellen en nog veel meer, maar meer mag ik natuurlijk niet zeggen. :x
Zoek maar een beetje rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:48:
Ik zit inmiddels op ongeveer 80 games. Past makkelijk op die 32mb. Spellen zijn echt erg klein. 300kb is veel voor zo'n spel. De meeste zijn veel kleiner.
Heb alle genoemde spellen en nog veel meer, maar meer mag ik natuurlijk niet zeggen. :x
Zoek maar een beetje rond :P
:P ik heb rainbowsix, yeti 5, en fifa 2005 erop gezet nu.. eerste 2 genoemde spellen gaan goed alleen het beeld van fifa 2005 is raar, je ziet tot de helft normale beeld en dan een ander helft ofzo.. en ik kan niet uit fifa 2005 komen zonder toestel aan en uit te zetten....

Ik moet alleen nog weten welke programmas nuttig zijn om te gebruiken.. bijvoorbeeld afstanbediening programma oid.. ;)

lol mag je geen namen noemen? ff faq lezen :P

trouwens windows xp thema is best vet.. 8)

enne jammer dat wanneer je een oproep mist dat niet als screensaver ofzo door je beeld ziet gaan.. als je nu een oproep hebt gemist.. moet je eerst op een knop drukken voordat je dat kan zien.. (wel zonde om z'n groot scherm nutteloos te gebruiken als je toestel paar minuten niet hebt gebruik.. kan je geen klok ofzo instellen in plaats van een zwart leeg beeldscherm?)

[ Voor 22% gewijzigd door Dextourius op 19-03-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dextourius schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:22:
[...]

:P ik heb rainbowsix, yeti 5, en fifa 2005 erop gezet nu.. eerste 2 genoemde spellen gaan goed alleen het beeld van fifa 2005 is raar, je ziet tot de helft normale beeld en dan een ander helft ofzo.. en ik kan niet uit fifa 2005 komen zonder toestel aan en uit te zetten....

Ik moet alleen nog weten welke programmas nuttig zijn om te gebruiken.. bijvoorbeeld afstanbediening programma oid.. ;)

enne jammer dat wanneer je een oproep mist dat niet als screensaver ofzo door je beeld ziet gaan.. als je nu een oproep hebt gemist.. moet je eerst op een knop drukken voordat je dat kan zien.. (wel zonde om z'n groot scherm nutteloos te gebruiken als je toestel paar minuten niet hebt gebruik.. kan je geen klok ofzo instellen in plaats van een zwart leeg beeldscherm?)
-lang op je pijltjesknop drukken. Waar je normaal mee naar 'n vorig menu gaat?

-Kan nooit met een S700i. Infrarood is veeeeeelste zwak

-Neem aan dat dat wel kan hoor! Ik heb een K700i en daar zie ik 't ook. Misschien moet je je profiel iets aanpassen bij de batterijdinges: automatisch of batterijbesparend ofzoiets zeg maar. Ik heb 'm op automatisch staan! So give it a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
CLB schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:22:
[...]

-Neem aan dat dat wel kan hoor! Ik heb een K700i en daar zie ik 't ook. Misschien moet je je profiel iets aanpassen bij de batterijdinges: automatisch of batterijbesparend ofzoiets zeg maar. Ik heb 'm op automatisch staan! So give it a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
CLB schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:22:
[...]

bedankt voor je antwoorden :)

het is wel mogelijk om een 6600 als afstandbediening te gebruiken.. maar dat was maar een voorbeeld programma dat je wellicht erop kon draaien..

ik heb bij profielen etc gekeken om iets als batterij stand te vinden maar ik kan het nergens zien.. ik zal straks in het boekje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextourius schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:43:
[...]
ik heb bij profielen etc gekeken om iets als batterij stand te vinden maar ik kan het nergens zien.. ik zal straks in het boekje kijken.
Volgens mij kun je dit niet aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
Heeft iemand een idee wat de functie is van het icoontje tussen "Calls" en "More" onderaan beeldscherm ? Het is een vierkantje opgebouwd uit 4 kleinere vierkantjes, waarvan één vierkantje blauw is en iets uitsteekt :z

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Staat gewoon in de handleiding. Dat is het icoontje voor het menu en heeft verder geen functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
kiddyl schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:50:
Staat gewoon in de handleiding. Dat is het icoontje voor het menu en heeft verder geen functie.
Ach, zomaar overheen gelezen |:( Dank voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dextourius schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:43:
[...]

bedankt voor je antwoorden :)

het is wel mogelijk om een 6600 als afstandbediening te gebruiken.. maar dat was maar een voorbeeld programma dat je wellicht erop kon draaien..

Misschien heb ik 't verkeerd gezegd! M'n telefoon staat normaal in 't Deens en ik heb 'm ff op Nederlands gezet om 't te checken! Het was niks met profielen dus mijn fout!
Als je naar 'instellingen' gaat op je telefoon en dan naar het menu 'display'. Zet screensaver is op geen en verlichting op automatisch! Zo heb ik 't staan en ik zie dus en de tijd en bv. een gemist gesprek / sms/ mms terwijl k niet op 'n knopje hoef te drukken. (ik zie dit dan terwijl m'n achtergrondlampje uit staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Hoi Doeki,

voor het verzenden van email met een S700i moet je het volgende instellen:

1) een data account aanmaken
2) een internet profiel aanmaken
3) een email account aanmaken

1) ga naar Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts
- Maak een nieuw account en kies als type account 'GWS-data'
- Geef dit account bv de naam 'Planet account'
- telefoonnummer 0676002505 (dit is het planet telnr voor ADSL houders)
- Geef je gebruikersnaam en wachtwoord op die je ook gebruikt bij het inloggen naar planet.
- SLA DE GEGEVENS OP.

2) ga naar Verbindingen > Internetinstell. > Internetprofielen
- Maak een nieuw profiel en geef deze bv de naam 'Planet profiel'
- Druk bij 'Verbinden via' op 'kiezen' en selecteer uit de lijst de bij 1) aangemaakte 'Planet account'
- Sla de gegevens op

3) ga naar Berichten > E-mail > Instellingen
- Maak jouw account aan. Het is voor de hand liggend om dit hetzelfde te noemen als je email adres.
- verbinden via : Kies uit de lijst 'Planet account' - dit heb je bij 1) aangemaakt
- protocol : pop3
- server inkomend: pop.planet.nl
- inkomende poort: 110
- codering: geen codering
- loginnaam : jouw planet loginnaam
- wachtwoord: jou planet wachtwoord
- uitg.server : mail.planet.nl
- uitgaande poort : 25
- e-mailadres: jouw volledige mail adres bv. jouwnaam@planet.nl
- downloaden: Headers en tekst
- afzender: jouw naam
- handtekening: kan leeggelaten worden
- uitg.kopieren: uit
- Controle-interval: uit
KIES VOOR OPSLAAN

ga nu naar: Berichten > E-mail > Nieuw en maak een email berichtje (naar jezelf)
Je kan een email adres intypen of zoeken in jouw adressenboek (contact zoeken)
druk tenslotte op verzenden.
de S700i belt vervolgens naar 0676002505 (ingegeven bij) en komt achtereenvolgens met de meldingen 'SERVER WORDT GEZOCHT' en 'BEZIG MET VERZENDEN VAN EMAIL'.

Bij mij werkt het perfecto, SUCCES !!!!!
uit deel 1

en hier nnog een ander handig linky voor orange settings: http://www12.brinkster.com/barrytuip/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
CLB schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:24:
[...]

Misschien heb ik 't verkeerd gezegd! M'n telefoon staat normaal in 't Deens en ik heb 'm ff op Nederlands gezet om 't te checken! Het was niks met profielen dus mijn fout!
Als je naar 'instellingen' gaat op je telefoon en dan naar het menu 'display'. Zet screensaver is op geen en verlichting op automatisch! Zo heb ik 't staan en ik zie dus en de tijd en bv. een gemist gesprek / sms/ mms terwijl k niet op 'n knopje hoef te drukken. (ik zie dit dan terwijl m'n achtergrondlampje uit staat)
Helaas, ik heb screensaver op geen en verlichting op automatisch gezet maar toch krijg ik weer een leeg zwart scherm te zien na paar seconden inactiviteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dextourius schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:57:
[...]

Helaas, ik heb screensaver op geen en verlichting op automatisch gezet maar toch krijg ik weer een leeg zwart scherm te zien na paar seconden inactiviteit....
Dat is ivm batterijverbruik. Het is nogal een groot scherm en dat kost best wat batterijverbruik als ze er iets op laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Shiver23 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:06:
[...]

Dat is ivm batterijverbruik. Het is nogal een groot scherm en dat kost best wat batterijverbruik als ze er iets op laten zien.
Wel jammer, nu druk ik regelmatig op het knopje om te zien of ik geen oproep heb gemist oid.. ze kunnen toch wel een simpele nietzoveel batterij vretende tekstje op het scherm laten zien.. hmm of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
@shiver
wat zijn jou data instellingen heb deze geprobeerd:

ps data naam: orange internet
anp naam: internet
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg

ps data naam: orange internet
anp naam: wap
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg

in email instellingen en dan verbinden via orange world

maar wanneer ik email wil ophalen/verzenden blijft hij zeggen server word gezocht

wappen lukt wel spelletjes downloaden enzo.
en een vraag van arvid (moblog.nl) of je een handleiding zou kunnen maken voor moblog.nl
voor op het forum

[ Voor 20% gewijzigd door brummers op 21-03-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de laatste tijd heb ik 'n btje problemen met t ontvangen van smsjes..van bepaalde nummers ontvang ik de smsjes wel en van andere nummers helemaal niet....ik heb al geprobeerd met SIM kaart in andere telefoon, hebben jullie 'n idee waar het aan zou kunnen ligge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Dextourius schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:50:
[...]

hey ik heb ook splintercell nu maar hoe heb jij beeld fullscreen dan? als ik meer en hoogste resolutie kies werkt het niet..
ik heb m niet fullscreen.. das wel beetje jammer. Ik heb alle instellingen geprobeerd maar hij blijft klein :(
ah well.. wel erg cool spel iig :D binnenkort maar s efkes de echte spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 22:24
even een vraagje tussendoor....
Wat zijn de ervaringav van iedereen mbt de afmetingen van de S700? Hij is namelijk wat dikker (en iets hoger) dan de K700. Gooi je hem gewoon in je jaszak/tas of loop je met een dikke bobbel in je broek (en dan bedoel ik in je broekzak ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
2nosedt schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:43:
[...]
ik heb m niet fullscreen.. das wel beetje jammer. Ik heb alle instellingen geprobeerd maar hij blijft klein :(
ah well.. wel erg cool spel iig :D binnenkort maar s efkes de echte spelen
Ik heb hem gewoon in me broekzak en als ik tegen de mensen zeg dat het een beetje groot is zeggen ze dat het wel meevalt ;) vergelijk hem maar es met d500, ingeklapt dan :P

wat ik bedoel is dus dat hij ingeklapt weinig verschilt met andere telefoons qua grootte..

Als ik eerlijk moet zijn zat ik in het begin ook te twijfelen over de grootte ervan.. maar zoals ik al zei het valt reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

hij is net iets dikker dan mijn oude T300.. en dat vind ik een erg fijn formaat
de S700i is niet te groot vind ik (en ook niet te zwaar.. gewoon lekker gewicht.. al te licht vind ik ook weer nix :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
Dextourius schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:21:
[...]

Ik heb hem gewoon in me broekzak en als ik tegen de mensen zeg dat het een beetje groot is zeggen ze dat het wel meevalt ;) vergelijk hem maar es met d500, ingeklapt dan :P

wat ik bedoel is dus dat hij ingeklapt weinig verschilt met andere telefoons qua grootte..

Als ik eerlijk moet zijn zat ik in het begin ook te twijfelen over de grootte ervan.. maar zoals ik al zei het valt reuze mee :)
kool :) Ik ga deze week ook de S700 halen maar ik vroeg me af hoe het zat met die afmetingen. Ik heb hem een paar keer gezien (een vriend heeft hem) maar ik vroeg em af hoe het zat met de afmetingen.
Ik doe mn foon namelijk vaak gewoon in mn broekzak en om dan nu met zo'n dikke bobbel rond te gaan lopen...

Gebruiken jullie trouwens BT headsetjes of de koptelefoon/microfoon om mee te bellen?
Ik neem ook aan dat je muziek kunt luisteren met de headset en via deze ook kunt bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Dextourius schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:21:
[...]
.. en hij klapt niet in he.. he draait in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Dat er geen klok te zien is en gemiste oproep/bericht notificatie als de telefoon in standby zit is wel heel erg jammer zeg. Bij de Siemens die ik nu heb moet ik als hij in standby is (en ik het beeldscherm vaak toch niet kan lezen ;)) een toets ingedrukt houden (best lang) dan zie ik de tijd en een notificatie.

Hoe zit het met de S700? Is het makkelijk om met een simpele druk op de knop toch snel de tijd te bekijken en te zien of je gemiste oproepen/gesprekken hebt? Of moet je dan eerst op een bepaalde manier je toetsenbord deblokkeren en kun je het dan pas zien? (En daarna moet je het uiteraard weer blokkeren enzovoorts enzovoorts.)

Ik heb de telefoon in bestelling staan maar zou toch een beetje teleurgesteld zijn als er geen makkelijke manier voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Nibbles schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:23:

Hoe zit het met de S700? Is het makkelijk om met een simpele druk op de knop toch snel de tijd te bekijken en te zien of je gemiste oproepen/gesprekken hebt?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
ik ben naar een sesp gegaan om nieuwe software te krijgen. ik had eerst r3k032 nu heb ik r3k004. is dat niet een oudere software??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheRebell schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:20:
Gebruiken jullie trouwens BT headsetjes of de koptelefoon/microfoon om mee te bellen?
Ik neem ook aan dat je muziek kunt luisteren met de headset en via deze ook kunt bellen?
Nadeel is wel dat als je gebeld wordt, je de ringtone alleen via je telefoon hoort en niet via de headset. Als je muziek/radio luistert en je wordt gebeld dan valt het geluid van de radio/mp3-speler weg en hoor je de telefoon afgaan (maar niet via je headset)
Ik weet niet hoe het met BT zit.
McBBvB schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:01:
ik ben naar een sesp gegaan om nieuwe software te krijgen. ik had eerst r3k032 nu heb ik r3k004. is dat niet een oudere software??
Volgens mij is dit wel het nieuwe software. Deze heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Nog grote of kleine verschillen opgemerkt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Bedoel je niet r3b032? Die zit volgens mij op de meeste Nederlandse toestellen voordat je update via een SESP of online, en is (dus) de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Jij had R3B032! en nu heb je R3K004.

M.a.w R3K004 is upgrade van je oude software en de nieuwst(is dit wel een woord 8)7 ) verkrijgbare..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
Flatwhite schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:51:
[...]

Nog grote of kleine verschillen opgemerkt...?
mwah nog niet echt getest. hij is stuk sneller en als ik um openschuif gaat toetsenvergrendeling uit, vind ik wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
Heeft iemand ervaring met het inet/online met een notebook via BT naar de foon?

[offtopic]
hopelijk kan ik hem voor neist krijgen als ik morgen mn abo ga verlengen. Anders wordt het toch de K700 denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:22
Is het mogelijk om de naam van de provider weg te halen zodat deze niet op het scherm te zien is?

Hoe krijg je de klok in beeld als hij op standby modus is? Ik heb hierboven wel het een en ander gelezen maar als ik de instelling verlichting op automatisch zet en de screensaver uit zie ik echt geen tijd als het scherm uit staat.

[ Voor 55% gewijzigd door kuka op 24-03-2005 19:22 ]

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
*schop* Volgens kan je de telefoon provider niet weg halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

_NRN_Dutchman schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:23:
[...]

uit deel 1

en hier nnog een ander handig linky voor orange settings: http://www12.brinkster.com/barrytuip/
ik heb net gezien dat je met dat data account 10uur gratis een verbinding hebt, en je kan er ook gewoon op internetten (inbel verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een kort vraagje he...

Ik ga een dezer dagen een nieuwe telefoon halen en twijfel nog een beetje. Kunnen jullie mij overtuigen waarom ik voor een SE s700 moet kiezen en niet voor de nokia 6230i?

Belangrijkste dingen voor mij zijn de mp3 speler, FM tuner en opslag medium.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste