Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
jap85 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:50:
Weet iemand of die zwarte versie van de S700i nog wordt uitgebracht? Ik heb hier een tijd geleden wel een plaatje van gezien, maar er voor de rest nooit meer iets over gehoord. Wil straks wel weer eens een ander kleurtje na m'n zilveren K700i :)
Of je wacht "even" op de s710, die is zwart en EDGE compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik ben ook van plan om een S700 aan te schaffen (volgende maand moet mijn abo weer verlengt worden).

Omdat deze phone met een draaimechanisme werkt, vraag ik me af hoe het zit met slijtage?

En als de telefoon uitgeklapt is, kun je dan fatsoenlijk met 1 hand een smsje tikken?? ik had ooit een clamshell nec, maar die heb ik na een week weer teruggestuurd, omdat ie niet lekker met 1 hand smste. ;) Hij werd bovenin te zwaar, waardoor ie niet lekker vastpakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Het draaimechanisme is erg stevig. Raakt bij mij absoluut niet los ofzo. Zorg alleen wel dat niemand hem probeert open te maken als een clamshell of slide phone, op internet zijn er mensen die daardoor wat speling hebben nu.
Met 1 hand een smsje tikken gaat ook super. Ding licht ook opengeklapt goed in de hand, is helemaal niet topzwaar ofzo. Maare, ga anders gewoon naar een telecomzaak ofzo. De meesten hebben daar wel een dummy van de S700 dus dan zie je zelf hoe het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Hoi,

Ik kwam vandaag achter een mogelijk probleempje met mijn S700.
Ik rijd met een HCB-300 carkit en wilde bellen naar voicemail.....

Dus luisterend naar voicemail wilde ik het bericht wissen dmv 3 intoetsen op de tel zelf......en dat deed ie mooi niet.....

alleen een melding gesprek importeren Ja..Nee of zoiets......

Toe voor alle zekerheid een ander nummer met keuzemenu gebeld en ook daar reageerde de Tel. niet op input terwijl het geluid via de carkit ging......

Heeft iemand misschien dezelfde carkit/telefoon combi en zo ja hebben jullie dat probleem dan ook of doe ik iets fout.....

Verder kon ik op mijn T610 1 spraaklabel aanmaken per contact en dan na de volgende piep kiezen tussen thuis,mobiel of werk.....

Dat heb ik op de S700 nog niet kunnen ontdekken.
Alvast bedankt voor evt tips en info

Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

dajappie schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:01:
[...]

Net hetzelfde truucje gedaan maar sluitergeluid is er nog altijd helaas. Eerste keer communicatiefout tijdens het updaten maar de telefoon startte wel normaal, tweede keer ging alles goed. Volgens m'n telefoon zit de R3K004 firmware er nu in met customization EU3, dat zou de goede moeten zijn voor NL en is het niet de US-versie, alleen jammer dat het alleen Engelstalig is. Verbeteringen die meteen merkbaar waren met R3B032:
- Menu is veeeeel sneller
- Camera start wat sneller op
- Zoekscherm camera veel scherper
- Kleuren/witbalans in auto-modus van camera lijken veel beter
- Kiezen van meerdere letters bij zoeken in het telefoonboek
- Keylock automatisch uit bij opendraaien telefoon
- Schermcontrast en kleuren lijken iets verbeterd
- Mappen met veel bestanden worden sneller ingelezen

//edit: - "Highres" foto's gekoppeld aan contact worden bij inkomend gesprek direct getoond
Ik heb precies hetzelfde gedaan als jij.
Update van R3B naar R3K. En ik merk eigenlijk geen verschil in snelheid.
Dat vind ik wel erg vreemd.
Camera zie ik verder geen verandering in. (versie van de camera is ook gelijk gebleven, dus ik weet niet beetje vreemd als daar dingen veranderd zouden zijn.)

En ik heb nu een irritant play-now logo. En overal in mijn menu's staan links naar webpagina's.
Kan ik dit veranderen??
Ik hoop dat ik bij een update bij een SESP wel weer de Nederlandse taal kan krijgen, want ik vind het toch niet ideaal.

Het enige echt handige wat ik merk dat veranderd is, is dat de keylock er inderdaad afgaat als je hem opendoet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

hahaha :D

heb laatst ook firmware update gedaan via de site van SE. dat ie iets sneller was ok, maar ik baalde toch een beetje van het hele engels. totdat ik zojuist voor de gein ff een master reset heb uitgevoerd.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het raar vinden
Wrm er geen duo in past. Moet toch echt mogelijk zijn met een upgrade
check dit plaatje van een review van de S700i van bengal boy ( kent iedereen wel )
Afbeeldingslocatie: http://www.phonearena.com/imgs/pics/reviews/33474509.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.phonearena.com/imgs/pics/reviews/33474507.jpg
duo stickjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:00:
hahaha :D

heb laatst ook firmware update gedaan via de site van SE. dat ie iets sneller was ok, maar ik baalde toch een beetje van het hele engels. totdat ik zojuist voor de gein ff een master reset heb uitgevoerd.. :D
Wat gebeurt er dan? En wat ben je hierna allemaal kwijt?

Duo kaartjes doen het ook prima.
Het gaat om Pro-Duo kaartjes.

[ Voor 76% gewijzigd door Shiver23 op 25-02-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Shiver23 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:07:
[...]

Wat gebeurt er dan? En wat ben je hierna allemaal kwijt?
hehe de wizard was opeens nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mischien een filmpje gemaakt met de s700i posten?? ik twijfel nog tussen de d500 en de se s700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

de filmpies zelf zijn van niet zoeen een goede kwaliteit maar het toestel zelf is een van de meest functie rijke op dit moment voor deze prijsklasse. een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
ik heb afgelopen maandag de s700 gekocht. Mijn vriendin de d500.
Het verschil zit hem vooral in het feit dat ik de d500 meer een vrouwenmobiel vind vanwege het formaat. Ik heb liever iets groters in mijn handen. Het scherm van de s700 is groter maar qua kwaliteit zijn beiden behoorlijk gelijk.
Ik vind de menustructuur alleen wat duidelijker van de s700 en het feit dat er een radio op zit is natuurlijk ook mooi meegenomen. Maar je hebt absoluut geen miskoop aan beide.

[ Voor 99% gewijzigd door Orion op 27-02-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Laatst online: 09-09-2024
Puff schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:28:
Hoi,

Ik kwam vandaag achter een mogelijk probleempje met mijn S700.
Ik rijd met een HCB-300 carkit en wilde bellen naar voicemail.....

Dus luisterend naar voicemail wilde ik het bericht wissen dmv 3 intoetsen op de tel zelf......en dat deed ie mooi niet.....

alleen een melding gesprek ophalen in telefoon...... Ja..Nee of zoiets......

Toe voor alle zekerheid een ander nummer met keuzemenu gebeld en ook daar reageerde de Tel. niet op input terwijl het geluid via de carkit ging......

Heeft iemand misschien dezelfde carkit/telefoon combi en zo ja hebben jullie dat probleem dan ook of doe ik iets fout.....

Verder kon ik op mijn T610 1 spraaklabel aanmaken per contact en dan na de volgende piep kiezen tussen thuis,mobiel of werk.....

Dat heb ik op de S700 nog niet kunnen ontdekken.
Alvast bedankt voor evt tips en info

Danny.
Niemand Tips????

Kleine edit.......ik kwam er gisteren ook weer achter dat ik wel een gesprek kan aannemen via de carkit maar ik kan niet ophangen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broodjepoep schreef op zondag 27 februari 2005 @ 00:07:
ik heb afgelopen maandag de s700 gekocht. Mijn vriendin de d500.
Het verschil zit hem vooral in het feit dat ik de d500 meer een vrouwenmobiel vind vanwege het formaat. Ik heb liever iets groters in mijn handen. Het scherm van de s700 is groter maar qua kwaliteit zijn beiden behoorlijk gelijk.
Ik vind de menustructuur alleen wat duidelijker van de s700 en het feit dat er een radio op zit is natuurlijk ook mooi meegenomen. Maar je hebt absoluut geen miskoop aan beide.
mooi dan ga ik hem binnen kort maar eens aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:08
Ff een vraagje. Om je Firmware te upgraden heb je dan per se zo'n cradle nodig? Of kan het ook via bluetooth? Want waar moet ik zo'n cradle halen dan en wat kost die klets? En is het wel de moeite waard om voor die upgrade een cradle aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat gebebeurt er als je in je s700i een dou pro kaartje stopt?? hij past er wel in neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even de moeite neemt om het topic door te lezen, kom je er achter dat het NIET werkt!!! Ja, waarschijnlijk past hij er wel in, maar wat zal die dan doen? Waarschijnlijk NIETS!! Denk je niet?? :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Tomvanschayk schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:09:
Ff een vraagje. Om je Firmware te upgraden heb je dan per se zo'n cradle nodig? Of kan het ook via bluetooth? Want waar moet ik zo'n cradle halen dan en wat kost die klets? En is het wel de moeite waard om voor die upgrade een cradle aan te schaffen?
Als je student bent (en dus een OV hebt) is het goedkoper om gewoon met de trein naar een Sonyericsson service point te gaan om je S700i te laten upgraden! Volgens mij is het gratis als het binnen je garantie periode valt. Anders is het maximaal 10 euro volgens mij.
Heb je geen OV (of iets dergelijks) en er is geen service point bij je in de buurt dan kan je beter een cradle aanschaffen de DSS-25 hier kost ie zo'n 49 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:36:
[...]

hehe de wizard was opeens nederlands ;)
Wat ben je allemaal kwijt na een masterreset?
Alles?

edti:
Grr veel teveel
Ik dacht alles veilig gesteld te hebben, maar ik ben best veel plaatjes, thema's en spellen kwijt die er gewoon standaard opstaan.
Beetje jammer, dat na een update dit moet gebeuren om hem weer in het Nederlands te krijgen....

[ Voor 38% gewijzigd door Shiver23 op 27-02-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

gevonden minpuntje:

Als je radio luisterd door de headset en je de telefoon tegelijk oplaad, geeft hij een lichte ruis door de zender heen.

Heb net even geëxperimenteerd met markeren van foto's, waarna ik ze naar de de geheugenkaart kopieerde, moet zeggen dat dit perfect werkt! Tjah, t was weer weekend dus er zijn weer vele partypics geschoten :)

hebben jullie ook dat de schijf op de achterkant van de telefoon waar 1.3 megapixels op staat, snel bekrast? Wel jammer, want hij is juist zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

macuz schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:51:
gevonden minpuntje:

Als je radio luisterd door de headset en je de telefoon tegelijk oplaad, geeft hij een lichte ruis door de zender heen.

Heb net even geëxperimenteerd met markeren van foto's, waarna ik ze naar de de geheugenkaart kopieerde, moet zeggen dat dit perfect werkt! Tjah, t was weer weekend dus er zijn weer vele partypics geschoten :)

hebben jullie ook dat de schijf op de achterkant van de telefoon waar 1.3 megapixels op staat, snel bekrast? Wel jammer, want hij is juist zo mooi.
Waarom zou je tegelijk opladen en radio luisteren? Kan zo niet een situatie bedenken.

Maar die krassen op dat 1.3mpixel stuk heb ik ook. Dat ligt ook vaak op tafel enzo. Beetje zacht metaal wat ze hebben gebruikt. Doe je weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Shiver23 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:17:
[...]

Wat ben je allemaal kwijt na een masterreset?
Alles?

edti:
Grr veel teveel
Ik dacht alles veilig gesteld te hebben, maar ik ben best veel plaatjes, thema's en spellen kwijt die er gewoon standaard opstaan.
Beetje jammer, dat na een update dit moet gebeuren om hem weer in het Nederlands te krijgen....
nou ja, na reset mis je paar lelijke wallpapers en plaatjes, 1 dart spelletje en 3 thema's. en externe besturing is foetsie, maar de hid profiles kun je weer volop vinden op het net (hoewel fma weer een beter alternatief is). om de pijn te verzachten, neem eens een kijkje op howardforums en zoek naar een topic genaamd "Free S700i stuff " :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:24:
[...]

nou ja, na reset mis je paar lelijke wallpapers en plaatjes, 1 dart spelletje en 3 thema's. en externe besturing is foetsie, maar de hid profiles kun je weer volop vinden op het net (hoewel fma weer een beter alternatief is). om de pijn te verzachten, neem eens een kijkje op howardforums en zoek naar een topic genaamd "Free S700i stuff " :)
Gelukkig heb ik Orange World en heb ik van de SE-site het meeste wel weer (gratis) kunnen downloaden. Wallpapers, thema's en darts.
Het enige wat ik niet kan vinden zijn de HID-profielen.
En alles weer instellen. Email, spraakopdrachten, al die ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:40
@shiver
klopt het dat je dat alleen via wap kan doen en niet via orange world.

en heb jij de email client werkend bij orange.

ik doe nu mms to email.

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:12

oCe

aka Dookie.

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:27:
Als je even de moeite neemt om het topic door te lezen, kom je er achter dat het NIET werkt!!! Ja, waarschijnlijk past hij er wel in, maar wat zal die dan doen? Waarschijnlijk NIETS!! Denk je niet?? :Z :Z :Z
Damn dude, doe eens rustig!

En tsja, wat een Duo Pro-stickje doet... kwestie van proberen, zolang niemand het probeert, dan weten we het ook nooit zeker... :P

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen moeten gewoon vaker eens een post doorlezen voordat ze iets vragen. Maakt het voor iedereen makkelijker. En zo'n duo pro kaartje is geprobeerd, werkt niet. Als SE zelf aangeeft dat het niet ondersteund wordt, en dat die ondersteuning er in de toekomst ook niet komt, verwacht dan niet dat het werkt. En als men gewoon dit topic door had gelezen, had je dat kunnen lezen volgens mij. Misschien reageerde ik iets te wild, maar goed... zo denk ik er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:24:
[...]

Ben je na zo'n update dus NIET gegevens als je contacten met nr. en adres e.d. kwijt, alsook kalender, taak en notitiegegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:06:
[...]

Ben je na zo'n update dus NIET gegevens als je contacten met nr. en adres e.d. kwijt, alsook kalender, taak en notitiegegevens?
telefoonboek wordt geleegd, dus neem aan rest ook. maar voordat je reset uitvoert gewoon ff alles syncen met outlook of met FMA2. wap/grps instellingen had ik na de reset juist weer terug in mijn phoon, dus deze weer handmatig verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:06:
[...]
Dat ligt er dus aan. Wanneer je eerst al je contacten naar je SIM-kaart kopieert dan zijn ze na de reset nog wel terug te vinden. Gewoon "kopieeren van SIM" doen op je telefoon en klaar.
Wanneer je niet van te voren je contactgegevens kopieert naar je SIM, dan ben je gewoon na een reset (jammer genoeg) alles kwijt.

edit: beetje overbodige info (net te laat :) ).. zie post hierboven!!

[ Voor 9% gewijzigd door Flatwhite op 28-02-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

nog even voor die gene die twijfelde tussen de D500 en S700i en vroeg over de filmpjes: overal wordt gezegd dat de D500 ook mpeg4 can recorden, maar hoe? dat is een grote vraag die nergens valt terug te vinden. met de hoogste instellingen kwa kwaliteit op beide telfoons ligt de resolutie gelijk en haperd en hakkelt de D500 van 3 vrienden van mij, maar neemt mijn S700i hem vloeiend op.
als we dan de bestanden naar elkaar versturen blijkt het echt aan het bestand te liggen. die van de d500 speel hakkelig af op de S700i en is dus echt hakkelig opgenomen, het filmpje van de S700i doet het als een droom op die D500.

En tsja edge op de S710i, leuk maar heb net die S700i die na 5 dagen GVD bij de reparatie ligt (nu een week) had een mank knopje uit de fabriek vandaan, wil ik hem omruilen voor een andere is er net een rayon manager in die toco die de verkoper tegenhoud en zegt dattie opgestuurd moet worden "omdattie gebuikt is" beetje jammer van de phonehouse... en bovendien vind ik het teweinig meerwaarde bieden om te wachten tot die weer betaalbaar is. Ik koop om de 2 jaar een mobieltje en neem dan meestal een bewezen toestel met functies waar ik dan METEEN wat aan heb, als ik over 2 jaar een mobieltje koop zie ik dan wel weer wat er dan is, maar ik koop niet nu iets wat nog moet komen(zoals edge) wat waarschijnlijk alleen telfort gaat pushen omdat ze geen UMTS licentie hebben.

hopen dat hij snel weer terug is, want na 5 dagen was t een behoorlijke domper om weer op mn oude bakkie en het leenbarrel te moeten bellen/smsen etc...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

lees de tekst op DEZE pagina maar eens en DEZE

de essentie van de 2 verhaaltjes:

-zelfde telefoon
-zwart(jeej)
-edge in de 710a versie, zie niets over de 710 zonder de a...niet te vinden ook op internet
-stervens duur:
$449.99 with a two year service agreement, $549.99 without
dus je krijgt niet veel meer voor die prijs, had bij een update toch minstens verwacht:

-MSDP support
-Andere kleur
-nog meer en leukere opties
-betere camera 2MP zoals ook de K710
-extra's op bestaande functies

wat ik wel interressant vond is het volgende stukje, iemand die weet hoe dat moet of ergens gezien heeft hoe dat moet (moet namelijk ook met de gewone 700i kunnen:
The most interesting feature is the presence of Bluetooth HID (Human Interface Devices) profiles. Once the S710a is connected to a PC through Bluetooth, it becomes essentially a combined keyboard and mouse. By assigning specific combinations of computer keyboard key presses to each key on the phone keypad, users can control computer applications with the phone as a remote.

HID configuration files can be downloaded into the phone using the methods stated earlier. Configuration files are needed for keypad controls of individual computer application. These consist of an XML file for the keypad and an image for the display. Users can modify the files themselves on their computers. A few configuration files are pre-loaded in the phone that enables the user to navigate on a computer desktop, control presentations, and media players.
ik ken wel de standaard die er in zitten, maar andere zelf maken voor andere programma's is natuurlijk erg aantrekkelijk!

heb trouwens nog even verder zitten te lezen en het lijkt er op dat de s710a geen FM radio heeft maar wel edge, en alleen in de VS te krijgen is en zal zijn dus is er niets om op te wachten

[ Voor 6% gewijzigd door The PyroPath op 01-03-2005 07:03 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Worden er ook een paar wakker.

De S710 is de amerikaanse versie van de S700i.
Behalve dat hij zwart is en EDGE heeft ipv van een radio is het dezelfde telefoon.
Zal hier ook nooit uitkomen omdat hij andere netwerken ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
The_PyroPath schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 06:45:
...maar ik koop niet nu iets wat nog moet komen(zoals edge) wat waarschijnlijk alleen telfort gaat pushen omdat ze geen UMTS licentie hebben....
Telfort gaat binnenkort Edge uitrollen en later UMTS, (ja, ze hebben wel een licentie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 13-09 08:59

flexje

got-father

Hey hey, ik heb sinds zaterdag ook een SE S700i aangeschaft, super ding!! , krachtig mechanisme, mooie beeldkwaliteit.
Alleen sinds gister krijg ik elke keer bij het aandoen van de telefoon de setup wizard voor mn neus geschoven, terwijl ik elke keer op Nee druk als ie vraagt of ik het de volgende keer weer wil laten starten.
Heeft iemand dit probleem ook?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nog steeds tevreden over. geen problemen gehad tot nu toe.
Maar ik ga er toch afscheid van nemen. Ik neem een treo650, is handiger voor mij.
Doe maar een leuk bod, is 4 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
flexje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:52:
Hey hey, ik heb sinds zaterdag ook een SE S700i aangeschaft, super ding!! , krachtig mechanisme, mooie beeldkwaliteit.
Alleen sinds gister krijg ik elke keer bij het aandoen van de telefoon de setup wizard voor mn neus geschoven, terwijl ik elke keer op Nee druk als ie vraagt of ik het de volgende keer weer wil laten starten.
Hoe vaak zet jij je telefoon dan wel niet uit. Mijne is al een jaar niet uit geweest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik geloof niet dat hij daar iets aan heeft.

Het moet gewoon werken. Als je de wizzard afsluit krijg je als het goed is de vraag of je de volgende keer als je de telefoon aanzet weer de wizzard wil doorlopen. Als je aangeeft dat je dat niet meer wilt, zou die er mee op moeten houden.
Ik heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

IK heb hetzelfde probleem, maar niet altijd... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Iemand een idee hoe je MMS werkend krijgt met het GSMpartner abbo ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Aaargh! schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:11:
Iemand een idee hoe je MMS werkend krijgt met het GSMpartner abbo ?
Ligt aan je provider niet aan je abbo wat je hebt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heb ik ook! Ligt aan je firmwareversie! Maar zo'n probleem is dit toch niet? Twee keer klikken en 't is weg? En btw k zet m'n telefoon nooit uit hoor?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

CLB schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:23:
[...]

Ligt aan je provider niet aan je abbo wat je hebt!
Da's dus KPN

Maar dat werkt dus niet, MMS berichten geven een "authentication failure"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
weet iemand of je met de S700i Orange World aan de gang kan krijgen :( wil GPRS gebruiken maar werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

CLB schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:24:
[...]

Heb ik ook! Ligt aan je firmwareversie! Maar zo'n probleem is dit toch niet? Twee keer klikken en 't is weg? En btw k zet m'n telefoon nooit uit hoor?
Nou ja, als je zo'n setup terug blijft zien , wil je steeds het een en ander testen en zet je je toestel uit en aan. Moet dan maar ff langs de winkel gaan voor een eventuele firmware upgrade.
Een ander probleem is dat als ik een MMS wil versturen met mn telefoon dat de MMS naar de Postvak UIT gaat en daar blijft, hij wordt dus niet verstuurd. (Orange World)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

flexje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:05:
Een ander probleem is dat als ik een MMS wil versturen met mn telefoon dat de MMS naar de Postvak UIT gaat en daar blijft, hij wordt dus niet verstuurd. (Orange World)
Dat heb ik dus ook (KPN) ,als je dan de details opvraagt staat er onderaan "authentication failure"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Aaargh! schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:12:
[...]

Dat heb ik dus ook (KPN) ,als je dan de details opvraagt staat er onderaan "authentication failure"
Dat krijg ik niet, ik krijg bij details/status...Bericht wordt verzonden oid, maar daar blijft het bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

oeps foutje, dan heeft een andere toko die licentie:-P

ik bedoel dus niet :-D

[ Voor 21% gewijzigd door The PyroPath op 01-03-2005 18:37 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

flexje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:05:
[...]

Nou ja, als je zo'n setup terug blijft zien , wil je steeds het een en ander testen en zet je je toestel uit en aan. Moet dan maar ff langs de winkel gaan voor een eventuele firmware upgrade.
Raar!? Ik heb gewoon op de Orange site de instellingen aangevraagd voor m'n telefoon. Deze zijn gratis per sms verzonden. Je krijgt dan een bericht om nieuwe instellingen te installeren. Je drukt op 'ok' en klaar is kees. Alles is geinstalleerd en mmsen werkt als 'n tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
CLB, krijg je Orange World wel werkende??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

CLB schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:43:
[...]

Raar!? Ik heb gewoon op de Orange site de instellingen aangevraagd voor m'n telefoon. Deze zijn gratis per sms verzonden. Je krijgt dan een bericht om nieuwe instellingen te installeren. Je drukt op 'ok' en klaar is kees. Alles is geinstalleerd en mmsen werkt als 'n tierelier!
Ik zie de S700i er niet tussen staan? (op de site van orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

flexje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:57:
[...]

Bij m'n K700i heb ik de T610 instellingen aangevraagd
En bij de S700i (van m'n buurjongen) de K700i-instellingen

Ik zal is info-en of hij Orange World er wel werkend op heeft gekregen. Het is wel zo dat je eerst contact met de klantenservice op moet nemen om daar Orange World aan te laten zetten heh! Niet dat je dat vergeet. Eerst contact opnemen met de klantenservice en dan de Orange World instellingen aanvragen!

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 01-03-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

flexje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:57:
[...]

Owh dit heb ik idd onduidelijk aangegeven. Je moet de instellingen van de SE T610 aanvragen en gewoon je eigen telefoonnummer invoeren natuurlijk! Dit is de link waar je dat kan instellen en aanvragen! Aanvraag Orange MMS / Orange World Als je op deze site bent scroll je helemaal naar beneden en klik op ''mms instellingen aanvragen'' van de T610. Dan kom je in een menu'tje waarin je eerst de telefoon moet kiezen die je hebt. Daar kies je voor T610 (of K700i), dan kies je hoe je belt met Orange en daarna kun je kiezen of je de: internet acces/ Orange World/ email IMAP 4/ email POP3/ MMS of wap-instellingen naar je telefoon toegestuurd wil krijgen

ps. Om in al deze menu's te komen moet je wel 1x geregistreerd zijn bij de Orange-site en je moet natuurlijk ingelogd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

CLB schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:31:
[...]

Owh dit heb ik idd onduidelijk aangegeven. Je moet de instellingen van de SE T610 aanvragen en gewoon je eigen telefoonnummer invoeren natuurlijk! Dit is de link waar je dat kan instellen en aanvragen! Aanvraag Orange MMS / Orange World Als je op deze site bent scroll je helemaal naar beneden en klik op ''mms instellingen aanvragen'' van de T610. Dan kom je in een menu'tje waarin je eerst de telefoon moet kiezen die je hebt. Daar kies je voor T610 (of K700i), dan kies je hoe je belt met Orange en daarna kun je kiezen of je de: internet acces/ Orange World/ email IMAP 4/ email POP3/ MMS of wap-instellingen naar je telefoon toegestuurd wil krijgen

ps. Om in al deze menu's te komen moet je wel 1x geregistreerd zijn bij de Orange-site en je moet natuurlijk ingelogd zijn!
Tnx fellas, ik was idd al geregistreerd daar op de site , alleen zag mn toestel er niet tussen staan :P
Kan dus settings van andere toestellen gebruiken _/-\o_ TnQ. Zometeen ff proberen of MMS werkt ;)

edit --
Jup MMS werkt weer :D
Nu Email nog en ben blij :)

[ Voor 5% gewijzigd door flexje op 02-03-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:40
als je email werkend hebt vertel het effe ben al dagen bezig krijg het niet werkend voor mij s700i met orange

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

hoi, Ik heb een s700i zonder wireless village. in plaats daarvan staat er PlayNow (tm) als een groen plaatje met een play driehoek erin.
Hebben mensen met een s700i dat altijd? Of hebben jullie gewoon wireless village?
En is wirevillage ook te installeren? T zal wel niet :'( tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:46:
hoi, Ik heb een s700i zonder wireless village. in plaats daarvan staat er PlayNow (tm) als een groen plaatje met een play driehoek erin.
Hebben mensen met een s700i dat altijd? Of hebben jullie gewoon wireless village?
En is wirevillage ook te installeren? T zal wel niet :'( tx
dat er play now staat is heel normaal ik heb het ook en kijk ook eens bij 'probeer de telefoon' op www.sonyericsson.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel ik mijn MP3-bestanden in als ringtone op de s700i?
Of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:20:
Hoe stel ik mijn MP3-bestanden in als ringtone op de s700i?
Of is dit niet mogelijk?
in het mapje sounds staan ook je mp3's en daar kan je ze gewoon instellen als ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

flexje schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:47:
[...]

Tnx fellas, ik was idd al geregistreerd daar op de site , alleen zag mn toestel er niet tussen staan :P
Kan dus settings van andere toestellen gebruiken _/-\o_ TnQ. Zometeen ff proberen of MMS werkt ;)

edit --
Jup MMS werkt weer :D
Nu Email nog en ben blij :)
You're welcome :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boys klopt het dat de update site van sony ericsson het al een week niet doet ?

Of doe ik wat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:39:
Boys klopt het dat de update site van sony ericsson het al een week niet doet ?

Of doe ik wat verkeerd.
als ik naar de update service ga, word ik geredirect naar global homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je moet wel IE gebruiken. FireFox werkt niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
iemand al orange world aan de gang gekregen (zonder de "foute toestel melding")?? ben aan't kloten geweest maar nu kan ik zelfs niet meer wappen :P dus als iemand me op weg kan helpen, graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

boemboem schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:34:
iemand al orange world aan de gang gekregen (zonder de "foute toestel melding")?? ben aan't kloten geweest maar nu kan ik zelfs niet meer wappen :P dus als iemand me op weg kan helpen, graag
Tja, ik heb dat probleem ook een beetje. Ben zo aan het kloten geweest met instellingen dat ik niet mer kan mailen, wappen of mms-en.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

eigenlijk verwacht je toch gewoon dat een profesioneel bedrijf als orange dit toch zo ff op de site zet? vind het een minpunt van hun hoor :'(

maar ben voor de rest tevreden met hun _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shiver23 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:36:
[...]

Tja, ik heb dat probleem ook een beetje. Ben zo aan het kloten geweest met instellingen dat ik niet mer kan mailen, wappen of mms-en.....
Gewoon aanvragen via de Orange-site! Een paar posts hierboven heb ik het adres gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
CLB, dan krijg je nog steeds die orange world foutmelding :( wel balen, want GPRS (en programma's als IM+ (MSN op je GSM) werken zo niet). Had orange gemaild, maar die zeggen ook niet echt waar het op staat
Orange test alle nieuwe modellen uitvoerig voor Orange World. Pas als we
zeker weten dat deze service optimaal werkt keuren we een toestel goed.

De Sony-Ericsson S700i is nog niet goedgekeurd voor Orange World. U kunt
deze service niet gebruiken in combinatie dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Reactie op bericht hierboven: raar zeg. Ze zeggen dan wel dat die inderdaad niet compitabel is met Orange World, maar dat blijft het eerste jaar zo. Dan is die volgens hun opeens getest om op Orange World te kunnen, maar normaal werkt een mobiele telefoon altijd gelijk met Orange World dacht ik. Had ik ook met m'n K700i die het niet zo doen. Gewoon toch alles aangevraagd en werkte gewoon perfect :?

Beetje offtopic dit, maar ik wilde het toch even posten

SonyEricsson K750i
Met de K750i wordt imaging makkelijk. Schuif de lensbescherming van de 2 megapixel cameralens open en maak de gewenste foto, die je onmiddellijk daarna kunt verzenden. Ook video-opnames zijn mogelijk met de K750i. Bij het optionele imagingtoebehoren horen de makkelijk te bevestigen MXE-60 flitser voor betere binnenhuisfoto's en het Bluetooth™ MMV-200 Media Center waarmee je je foto's en videobeelden ook op TV kunt laten zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/news/images/Phones/2005/cebit/GL_GL_PH_K750_KKE.jpg

SonyEricsson W800i Walkman
De W800i Walkman™ phone is gemaakt om muziek af te spelen. Hij beschikt over een geavanceerde digitale music player, een Memory Stick Duo van 512MB, een top kwaliteit stereo headset en al het nodige om je overal te laten genieten van je favoriete muziek. Bij het nieuwe muziektoebehoren zit onder andere een Music Cable MMC-60 waarmee je je telefoon kunt aansluiten op je stereo-installatie. Entertainment voor jezelf... en voor je vrienden.
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/news/images/Phones/2005/cebit/GL_GL_PH_W800_KKE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz

macuz

Dance!

nog even een vraagje over wireless village:

Staat dit op mijn telefoon als ik m laat flashen op n SESP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
macuz schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:11:
nog even een vraagje over wireless village:

Staat dit op mijn telefoon als ik m laat flashen op n SESP?
ik heb hem zelf geflashed... maar dan staat hij er zowel via de officiele (SEUS) update als via de iets minder door SE aangeboden manier gewoon op... dus denk het bijna wel...

maar over Orange World... ik kan wel wappen, maar Orange World zelf werkt niet, ook als ik instellingen laad voor een andere telefoon :( wel jammer eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb hem nu ook eindelijk:)
en hoefde toch geen 99 euro extra te betalen:D
echt vreemd maar wel leuk
Beeldscherm is wel kleiner dan ik had gedacht ( had hem nog nooit in t echt gezien )
maar verder is ie echt top!
Camera alleen is echt lelijk als je inzoomt. Ligt dat aan mijn versie of is dat bij iedereen? En de nachtmodus schijnt ook niet echt goed te werken:( giga sloom dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie dit probleem?

Elke keer als ik mijn s700i aanzet krijg ik de first time setup te zien (tijd/taal etc.. instellen). Als ik kies om de setup niet opnieuw te laten zien komt hij toch steeds weer tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet die setup 1x helemaal doorlopen hebben. Dan vraagt hij er niet meer om. Bij mij vraagt ie er ekle keer om als ik een andere sim kaart er in doe. Wel irritant, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:54:
Kennen jullie dit probleem?

Elke keer als ik mijn s700i aanzet krijg ik de first time setup te zien (tijd/taal etc.. instellen). Als ik kies om de setup niet opnieuw te laten zien komt hij toch steeds weer tevoorschijn.
Zie op vorige pagina mijn posts...
Is te verhelpen met een firmware upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:36:
Kheb hem nu ook eindelijk:)
en hoefde toch geen 99 euro extra te betalen:D
echt vreemd maar wel leuk
Beeldscherm is wel kleiner dan ik had gedacht ( had hem nog nooit in t echt gezien )
maar verder is ie echt top!
Camera alleen is echt lelijk als je inzoomt. Ligt dat aan mijn versie of is dat bij iedereen? En de nachtmodus schijnt ook niet echt goed te werken:( giga sloom dan )
Als je inzoomt en de foto gemaakt hebt, is de foto beter dan wat je vooraf op het scherm kunt zien. En in de nachtmodus is ie idd sloom! (ik weet niet of dit in de nieuwe firmware verbeterd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:22
Iemand een idee??

S700i niet compatibel met Nokia CK-1W Bluetooth Carkit?

[ Voor 23% gewijzigd door kuka op 06-03-2005 13:19 ]

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me ook op dat het geluid niet top is en als ik mediaplayer gebruik ik niks hoor.
En ik las dat bij jullie het lichtje niet knipperd aan de zijkant en alleen brand als ie wordt opgelade? Bij mij doet ie t namelijk wel

Ik heb trouwens software versie R3B032 ( is volgens mij een hele slechte versie )
camera versie is 1.0 ( wat is die bij jullie. khoop dat dit een hele oude is zodat ie derek veel sneller loopt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:22:
Het valt me ook op dat het geluid niet top is en als ik mediaplayer gebruik ik niks hoor.
En ik las dat bij jullie het lichtje niet knipperd aan de zijkant en alleen brand als ie wordt opgelade? Bij mij doet ie t namelijk wel

Ik heb trouwens software versie R3B032 ( is volgens mij een hele slechte versie )
camera versie is 1.0 ( wat is die bij jullie. khoop dat dit een hele oude is zodat ie derek veel sneller loopt )
v.R3B032
Als ik ringtones afspeel hoor ik idd wel "ruis" ofzo.
Bij mij knippert idd het lampje niet, alleen rood als ik em oplaad.
Camera software v1.0 ... loopt alleen langzaam met nachtmodus aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]CLB schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:10:
Reactie op bericht hierboven: raar zeg. Ze zeggen dan wel dat die inderdaad niet compitabel is met Orange World, maar dat blijft het eerste jaar zo. Dan is die volgens hun opeens getest om op Orange World te kunnen, maar normaal werkt een mobiele telefoon altijd gelijk met Orange World dacht ik. Had ik ook met m'n K700i die het niet zo doen. Gewoon toch alles aangevraagd en werkte gewoon perfect :?

Beetje offtopic dit, maar ik wilde het toch even posten

SonyEricsson K750i
Met de K750i wordt imaging makkelijk. Schuif de lensbescherming van de 2 megapixel cameralens open en maak de gewenste foto, die je onmiddellijk daarna kunt verzenden. Ook video-opnames zijn mogelijk met de K750i. Bij het optionele imagingtoebehoren horen de makkelijk te bevestigen MXE-60 flitser voor betere binnenhuisfoto's en het Bluetooth™ MMV-200 Media Center waarmee je je foto's en videobeelden ook op TV kunt laten zien.
[afbeelding]

SonyEricsson W800i Walkman
De W800i Walkman™ phone is gemaakt om muziek af te spelen. Hij beschikt over een geavanceerde digitale music player, een Memory Stick Duo van 512MB, een top kwaliteit stereo headset en al het nodige om je overal te laten genieten van je favoriete muziek. Bij het nieuwe muziektoebehoren zit onder andere een Music Cable MMC-60 waarmee je je telefoon kunt aansluiten op je stereo-installatie. Entertainment voor jezelf... en voor je vrienden.
[afbeelding]
:'( :'( :'( :'( heb ik laatst een s700i gekocht :'( :'( :'( :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eer dat deze telefoons uitkomen (W800 rond september en de K750 drie maandjes eerder) heb je alweer genoeg gehad van je S700i joh! Of heb je een 2 jarig abbo afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:29:
Eer dat deze telefoons uitkomen (W800 rond september en de K750 drie maandjes eerder) heb je alweer genoeg gehad van je S700i joh! Of heb je een 2 jarig abbo afgesloten?
dat laatste :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om direct met de speakerfunctie te bellen? De enige manier waarop dit bij mij lukt is eerst het gesprek te starten en daarna deze funcite te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 00:04:
Weet iemand of het mogelijk is om direct met de speakerfunctie te bellen? De enige manier waarop dit bij mij lukt is eerst het gesprek te starten en daarna deze funcite te activeren.
Kan helaas niet gelijk maar altijd via het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Gewoon verkopen in die tijd en dan koop je gewoon een losse W800 of K750i. Ik dacht dat de richtprijs van de W800 rond de 450 euro lag. (ergens gelezen in 't topic van de W800) dus daar zou je je S700i makkelijk voor kunnen verkopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Is er een mogelijkheid om de timer van de auto toetsenblokkeringte verhogen? Ik vind namelijk dat ie te snel blokkeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

flexje schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:05:
Is er een mogelijkheid om de timer van de auto toetsenblokkeringte verhogen? Ik vind namelijk dat ie te snel blokkeert...
Nee helaas. Zet je 'm toch op handmatige blokkering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

CLB schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Nee helaas. Zet je 'm toch op handmatige blokkering?
Uhhh en wat als ik em vergeet handmatig te blokkeren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

flexje schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:26:
[...]

Uhhh en wat als ik em vergeet handmatig te blokkeren? :+
Dan is die niet geblokkeert.
Je kan ook overal een probleem van maken natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shiver23 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Dan is die niet geblokkeert.
Je kan ook overal een probleem van maken natuurlijk....
haha id. Als je dat vergeet, ben je wel rijp voor het bejaardentehuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:58:
[...]

Gewoon verkopen in die tijd en dan koop je gewoon een losse W800 of K750i. Ik dacht dat de richtprijs van de W800 rond de 450 euro lag. (ergens gelezen in 't topic van de W800) dus daar zou je je S700i makkelijk voor kunnen verkopen denk ik.
ik zat eigelijk meer te denken aan de k750(ben niet zo'n fan van oranje) wat gaat de k750 kosten?? en die komt toch ook al in juni uit?? de w800 in september. en btw de mensen op martplaats bieden nie hooger dan 300 euro.... maar dat is wel genoeg om te zeggen dat ik de rest wel bij betaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke datakabel voor de S700i is en waar ik deze goedkoop kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:35:
Kan iemand mij vertellen welke datakabel voor de S700i is en waar ik deze goedkoop kan aanschaffen?
why datakabel en geen BT-usb-stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:58:
[...]

kzit er eigelijk toch over te denken om een samsung D500 te kopen wat moet ik nou met een camera van 2 megapix als die nog slechter is dan 1megapix van m'n s700i en die geheugen kaartjes zijn ook niet zo nodig ik zit elke dag toch even achter me pc dan kan ik mijn foto's waar ik het geheugen het meeste voor zal gebruiken toch gewoon op m'n comp via bt zetten?? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:32:
[...]

kzit er eigelijk toch over te denken om een samsung D500 te kopen wat moet ik nou met een camera van 2 megapix als die nog slechter is dan 1megapix van m'n s700i en die geheugen kaartjes zijn ook niet zo nodig ik zit elke dag toch even achter me pc dan kan ik mijn foto's waar ik het geheugen het meeste voor zal gebruiken toch gewoon op m'n comp via bt zetten?? 8)7 8)7
Dan haal je die.
Hou er wel rekening mee dat alles bij Samsung wat "beperkter" is. Zoals bluetooth, de mp3speler, thema's. Het zit er allemaal wel op, maar werkt toch niet zo zoals bij SE.
Ook schijnt de standby tijd van de Samsung niet heel geweldig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shiver23 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:59:
[...]

Dan haal je die.
Hou er wel rekening mee dat alles bij Samsung wat "beperkter" is. Zoals bluetooth, de mp3speler, thema's. Het zit er allemaal wel op, maar werkt toch niet zo zoals bij SE.
Ook schijnt de standby tijd van de Samsung niet heel geweldig te zijn.
Idd! BT heeft veel beperking. Bv het niet kunnen van java-games via een BT-stick. MP3 speler is wel goed maar je kan alleen maar je mp3-speler gebruiken en ondertussen geen smsje typen of spelletje spelen, dit kan wel bij de SE S700i. Thema's heeft de Samsung niet en over de standbytijd kan ikzelf niks zeggen. Maar ja als jij de SGH-D500 mooi vind, koop je 'm toch! Wie ben ik om je tegen te houden. Niemand dusss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:32:
[...]

Uitleg graag :? Waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je ff in het k750 topic kijk staat daar ergens een linkje met brakke foto's gemaakt met de k750 en op www.nieuwemobiel.nl ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:20:
als je ff in het k750 topic kijk staat daar ergens een linkje met brakke foto's gemaakt met de k750 en op www.nieuwemobiel.nl ook
Tsjaa idd sommige foto's zijn niet echt helder :'( . Maar dat zijn vooral foto's van objecten die erg dichtbij zijn (10 tot 20 cm afstand) En tsjaa zo'n telefoon heeft gewoon geen macro-functie om objecten van dichtbij te fotograferen :*) . Foto's van dingen op afstand vind ik toch wel aardig scherp. Is gewoon te vergelijken met m'n huidige SE K700i. Foto's van objecten dichtbij zijn gewoon kl*te :+ , maar van verder gelegen objecten zijn wel opzich wel goed (8> !

EDIT: zie de post hieronder van Shiver voor betere informatie!!!

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 07-03-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:20:
Dat dit brakke foto's zijn heeft meer te maken met de "fotograaf" denk ik.
Er zit namelijk autofocus op, dus de foto's zijn een stuk scherper dan andere cameramobieltjes.
En voor foto's van dichtbij zit er inderdaad macro-functie op.

Net zoals mensen die zeggen dat ze kleuren van foto's van de S700 niet goed zijn omdat ze de witbalans niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook nog een andere manier om de Memory Stick Duo uit de Sony Ericsson s700i te verwijderen dan met een pincet?
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste