• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Ik heb een probleem met bluetooth en mijn telefoon.

Bluetooth werkt allemaal en kan bestanden verzenden/ontvangen van memorystick, MAAR dit werkt niet met de video's en image's mapjes van het telefoongeheugen. Deze mapjes geeft hij in windows namelijk een rare naam (video$apostr;s oid). Als ik dan zo'n mapje in wil gaan zegt de pc dat het mapje niet bestaat :(

Iemand een oplossing?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je kan via FMA de bestanden benaderen. (Zie topicstart)
Je kan de taal op engels zetten.
Je kan de bestanden los versturen via bluetooth.

PSN: Shiver23

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53
Weet iemand of het mogelijk is om games (.jar extensie) te installeren op de S700i zonder het syncstation, dus bijv via bluetooth of bestandsbeheer ? Alvast bedankt voor de hulp !

David.

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
dafmay, bij IR is het in ieder geval dat als je de .jar bestand via IR naar de s700i stuurt dat hij het automatisch herkent als zijnde software en deze meteen installeert... ik durf zeker te zeggen dat dat met Bluetooth precies hetzelfde zal zijn en dat dus wel zal werken

Verwijderd

vraagje: maakt het nog uit welk merk bluetooth dongle je gebruikt voor de SE S700I?

Zelf zat ik te denken aan een TDK Fone Styla BlueTooth USB Adapter met Fone Styla Software.

Of kan ik net zo goed een willekeurig merk nemen die goedkoper is.

Afstand van pc naar GSM zal binnen 2 meter liggen, dus hoeft geen groter bereik te hebben.

Iemand ervaring met de deze bluetooth dongle en de SE S700i

Welk merk gebruiken jullie?

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:45
Sitecom Class1 Bluetooth werkt uitstekend. Aparte software niet noodzakelijk, met XP SP2 gaat alles prima zoals sync'en met Outlook en FMA.

//Edit: kost ~40 euri bij de Mediamarkt en iets minder (38) volgens Pricewatch bij online+verzendkosten. Is ook een goedkopere versie (geen class 1) tot max. 10 meter bereik, kost iets van 30 ofzo

[ Voor 43% gewijzigd door dajappie op 17-02-2005 20:27 ]

Verwijderd

Ik heb gisteren m'n SE s700i ontvangen; simlockvrij!

Wat ik wél matig vind; er zit geen verjaardagskalender in. Of is die er wél?

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:37:
Ah wat gemeen :(

Ze hebben net de site gewijzigd bij GSMPartner.

Wie kan me helpen en zeggen dat dit gisteravond nog niet zo was? Of heb ik er overheen gelezen gisteravond?

http://www.gsmpartner.nl/assortiment_2jaar.html

Sony Ericsson S700i

[...]
nog 2 mensen die ik ken hebben gisteren aanvraag opgestuurd via internet voor de s700i met plan mobile 2 jaar, toestel was dus gratis. beide hebben vandaag zelfde mail als jij ontvangen. Ik weet niet hoe sterk je dan staat, maar dit is wel minder ja

ben ik lekker ff op tijd geweest :)

ow, zojuist usb card reader gekocht. heerlijk snel nu om ff vol te proppen met bestanden

[ Voor 7% gewijzigd door SYQ op 17-02-2005 20:27 ]

Verwijderd

Ik heb geen mail ontvangen en ook gisteravond een nieuw forumulier naar hun gestuurd.
Zou er dan voor mijn er nog wel een inzitten?

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:26:
[...]

nog 2 mensen die ik ken hebben gisteren aanvraag opgestuurd via internet voor de s700i met plan mobile 2 jaar, toestel was dus gratis. beide hebben vandaag zelfde mail als jij ontvangen. Ik weet niet hoe sterk je dan staat, maar dit is wel minder ja

ben ik lekker ff op tijd geweest :)

ow, zojuist usb card reader gekocht. heerlijk snel nu om ff vol te proppen met bestanden
Wat is de goedkoopste optie? Een bluetoothding of zo'n usb card reader?

• dajappie
Card reader is alleen handig om je mp3's, filmpjes etc van/naar je memorystickje te krijgen, bluetooth/infrarood om je telefoonboek enzo te sync'en EN om bestanden heen- en weer te sturen maar dan traag (~20 kB/s)

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:49:
[...]

Wat is de goedkoopste optie? Een bluetoothding of zo'n usb card reader?
zoals dajappie al aangaf is een cardreader alleen handig om grote bestanden ff snel op je ms duo te zetten. heb deze voor 10 euro gekocht. en er loopt nu een actie bij de mediamarkt, usb bluetooth dongle (100meter) voor 22 euro.

ps. s700i is max 10meter

• dafmay
boemboem schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:13:
dafmay, bij IR is het in ieder geval dat als je de .jar bestand via IR naar de s700i stuurt dat hij het automatisch herkent als zijnde software en deze meteen installeert... ik durf zeker te zeggen dat dat met Bluetooth precies hetzelfde zal zijn en dat dus wel zal werken
Met bluetooth kan ik in explorer "my bluetooth places" de inhoud (mappen) van de S700i bekijken en bestanden slepen enz. Maar ik zie geen map "Games", zoals deze wel aanwezig is in "file manager" op de telefoon. Ik heb dus geen idee waar ik de .jar bestanden naartoe dien te slepen. Enig idee ? Nogmaals bedankt !

David.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Via Bluetooth Games verzenden:
Rechts klikken op de .jar file > Send To > Bluetooth device

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17
Ik kan nergens in de telefoon de optie vinden om het contrast van het beeldscherm aan te passen (net als o pde t610/630 en t68i etc.) Is dit er überhaupt wel? Zo ja, waar? Zo nee...wat stom :/

• Wekko306
Kan idd niet volgens mij, ik zocht het ook al maar kon het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Nog een vraagje:

Als ik de videorecorder gebruik en dus een filmpje heb gemaakt heb ik geen geluid. Ik doe dit gewoon op dezelfde manier als je foto's aan het maken bent. Doe ik iets verkeerd of neemt de s700i geen geluid op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:20:
Nog een vraagje:

Als ik de videorecorder gebruik en dus een filmpje heb gemaakt heb ik geen geluid. Ik doe dit gewoon op dezelfde manier als je foto's aan het maken bent. Doe ik iets verkeerd of neemt de s700i geen geluid op?
Als je de video's afspeeld via bestandsbeheer hebben ze wel geluid. In de weergavemodus (als je je gsm gedraaid houd) hebben ze na het opnemen geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:23:
Als je de video's afspeeld via bestandsbeheer hebben ze wel geluid. In de weergavemodus (als je je gsm gedraaid houd) hebben ze na het opnemen geen geluid.
hahaha...dankjewel soms zijn de antwoorden zo simpel 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door Flatwhite op 18-02-2005 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb er eindelijk een gekocht met een 128 MB stick erbij voor MP3's en filmpjes...maar nu kom ik bij het probleem dat als ik hem in mn card reader duw dat hij vind dat hij tegen schrijven beveiligd is en ik er dus niets heen kan kopieren :-S iemand een oplossing, want versturen via BT duurt jaren

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:42

Bob Popcorn

Plop!

SYQ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:13:
[...]

zoals dajappie al aangaf is een cardreader alleen handig om grote bestanden ff snel op je ms duo te zetten. heb deze voor 10 euro gekocht. en er loopt nu een actie bij de mediamarkt, usb bluetooth dongle (100meter) voor 22 euro.

ps. s700i is max 10meter
Werkt het dan niet tot 100 meter? Dat is iets wat ik me afvraag, misschien kan ik het even in code tekenen

Hmm, nouja, dat lukt dus niet. Maar als nou het bereik van de S700i een cirkel is van 10 meter rondom het apparaat, en het bereik van de dongle 100m rondom het apparaat, dan is het toch een kwestie van de cirkels kruisen?

[ Voor 19% gewijzigd door Bob Popcorn op 18-02-2005 08:46 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk niet, want twee signalen kunnen in de lcuht niks met elkaar uitvoeren. De straal van de 10m telefoon moet over die van de dongle vallen. Dus de korste lijn is je maximale afstand. Maar in real-life is dat vaak minder dan 10m. Dus aan een 100m BT dongle heb je vrij weinig als je handset het niet ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:29
it0 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 00:04:
[...]

Met orange is het toch gratis

Het kon waarschijnlijk met bash of in php, maar perl is mijn taaltje
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
#!/usr/bin/perl -w

print "Content-type: text/html\n\n";
print "<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD Compact HTML 1.0 Draft//EN\">\n";
print "<html><head><title>Sysinfo</title></head>
<body>
<b>Kernel :</b><br>".`uname -a`."<br>
<b>Uptime :</b><br>".`uptime`."<br>
<b>Temps :</b><br>".`sensors`."<br>
<b>Space :</b><br>".`df -h`."
</body></html>";
Ik begrijp alleen niet wat je bedoeld met "Met Orange is het toch gratis".
Maar ik ben zeker geinteresseerd naar je ideëen hierover.
Ik kan namelijk niets vinden over het besturen van je computer met je gsm wanneer je niet in de range van je computer bent, dus dmv een smsje, e-mail of internetten via je mobiel dus HTML of wap of php, e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Wekko schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:36:
Via Bluetooth Games verzenden:
Rechts klikken op de .jar file > Send To > Bluetooth device
Dat is 'm, geweldig. Bedankt !

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:42

Bob Popcorn

Plop!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:25:
Natuurlijk niet, want twee signalen kunnen in de lcuht niks met elkaar uitvoeren. De straal van de 10m telefoon moet over die van de dongle vallen. Dus de korste lijn is je maximale afstand. Maar in real-life is dat vaak minder dan 10m. Dus aan een 100m BT dongle heb je vrij weinig als je handset het niet ondersteund!
Ja, natuurlijk, stom van me. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

The_PyroPath schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 05:23:
Ik heb er eindelijk een gekocht met een 128 MB stick erbij voor MP3's en filmpjes...maar nu kom ik bij het probleem dat als ik hem in mn card reader duw dat hij vind dat hij tegen schrijven beveiligd is en ik er dus niets heen kan kopieren :-S iemand een oplossing, want versturen via BT duurt jaren
128mb stick voor hoeveel?? hier in de omgeving kosten die krengen 50 euro :( en met de cardreader van mij werkt ie prima. misschien dat je de bestanden alleen kunt kopieren in de bijbehorende mapjes

{schijfstation} :\MSSEMC\Media files\

bestanden die de s700 niet ondersteunen kun je in je other mapje pleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik heb 'm ook binnen!

Wat istie vet! _O_

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:13:
[...]

ps. s700i is max 10meter
Als ik op tweakers pricewatch kijk en dit zie staan:

Apacer Embedded Card Reader (7 in 1 , USB 2.0, Beige)

betekent dit dan dat ik hier mijn ms duo ook in kan proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:57:
[...]
Apacer Embedded Card Reader (7 in 1 , USB 2.0, Beige)
betekent dit dan dat ik hier mijn ms duo ook in kan proppen?
Misschien even zelf de moeite doen om naar de specs te kijken?

http://www.apacer.com/apa...mbedded_card_reader20.asp

Staat MS en MS Pro dus met het meegeleverde verloopje van MS Duo naar MS zal het wel lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

NielsOveres schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:43:
[...]

Ik begrijp alleen niet wat je bedoeld met "Met Orange is het toch gratis".
Maar ik ben zeker geinteresseerd naar je ideëen hierover.
Ik kan namelijk niets vinden over het besturen van je computer met je gsm wanneer je niet in de range van je computer bent, dus dmv een smsje, e-mail of internetten via je mobiel dus HTML of wap of php, e.d.
Laat ik het anders zeggen orange world is all in voor 6 euro per maand. maar dan gaat alles via hun proxy wat neer komt dat je alleen maar poort 80 via de s700 browser kan benaderen.

Je kan ook echt internetten maar dan betaal je per 2 MB.

Daarom zeg ik dat het niks kost. wat je aan code zag was gewoon een simpele chtml pagina die wat stats over mijn server toonde, zodoende kan je natuurlijk een uitgebreider script bouwen dat je comp bestuurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Goed het probleem met mn cardreader is opgelost en het is een heel bizar probleem, als ik mn stick eerst in de adapter en dan in de reader doe, krijg ik het probleem met de schrijfbeveiliging... als ik eerst de adapter in de reader doe en dan de ms duo erin, niets aan het handje, rara hoe kan dat? :P

Het kaartje kreeg ik bij de phonehouse er bij met korting, 51 euro was t en een beetje, maarja wil toch wat he?

nu iets anders, ik wil een video bestand re-encoden zodat mn telefoon hem kan afspelen in MP4, maaaar met PVauthor zoals in de how to om groter beeldweergave te krijgen is mn aspect ratio helemaal naar de knoppen :( weet iemand hoe dit te fixen is?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Heb dus de hele nacht ermee zitten stoeien en kom er gewoon niet uit.
versie 3.3.1 heeft wel een feature die het beter maakt, maar daarbij werkt het trucje niet en dat moet toch eigenlijk ook wel.

Ik heb dus een filmpje wat geen ratio van 4:3 heeft maar 2,35:1 bioscoop film dus, wat ik krijg als ik hem door PVauthor haal is een film die plat geslagen is. Is er iemand die toevallig een programma weet wat me met dit probleem kan helpen?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

laat maar het is al gelukt, eigenlijk heel simpel, met virtualdub er gewoon een zwarte balk omheen gemaakt zodat de file 4:3 was en daarna door PV gehaald, klaar is klara :D

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Twee vragen voor mede S700i bezitters.

Als ik media player gebruik dan zie ik alle mp3 maar ook andere media-bestanden (bijv ringtones). Erg onhandig mbt afspelen van muziek-bestanden. Dan wil ik namelijk niet opeens tussendoor een ringtone horen ! Is er een manier om dit te omzeilen ?

En is een manier om voor calender-reminder een mp3 of in ieder geval een andere tune in te stellen ipv de standaard tune ?

Alvast bedankt voor de hulp.

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:58:
Twee vragen voor mede S700i bezitters.

Als ik media player gebruik dan zie ik alle mp3 maar ook andere media-bestanden (bijv ringtones). Erg onhandig mbt afspelen van muziek-bestanden. Dan wil ik namelijk niet opeens tussendoor een ringtone horen ! Is er een manier om dit te omzeilen ?

En is een manier om voor calender-reminder een mp3 of in ieder geval een andere tune in te stellen ipv de standaard tune ?

Alvast bedankt voor de hulp.

David.
Hmm dat is raar. Bij mij kun je in de media-player alleen mp3 bestanden / .3gp en .mp4 bestanden afspelen. Geen ringtones (.midi) Als de beltonen die jij bedoeld ook mp3 bestanden zijn kan hij deze idd dus ook afspelen. Wat je dan zou moeten doen is gewoon een map maken met je .mp3 liedjes erin en weer een andere map met je .mp3 beltonen erin! Jij wilt natuurlijk alleen de .mp3 liedjes afspelen en dus selecteer je die map en speelt hij alleen de .mp3 liedjes.

Bij de calender-reminder kun je zelf geen beltoon / geluidje instellen dus je moet 't doen met 't standaard-geluidje

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op zondag 20 februari 2005 @ 16:17:
[...]

Hmm dat is raar. Bij mij kun je in de media-player alleen mp3 bestanden / .3gp en .mp4 bestanden afspelen. Geen ringtones (.midi) Als de beltonen die jij bedoeld ook mp3 bestanden zijn kan hij deze idd dus ook afspelen. Wat je dan zou moeten doen is gewoon een map maken met je .mp3 liedjes erin en weer een andere map met je .mp3 beltonen erin! Jij wilt natuurlijk alleen de .mp3 liedjes afspelen en dus selecteer je die map en speelt hij alleen de .mp3 liedjes.

Bij de calender-reminder kun je zelf geen beltoon / geluidje instellen dus je moet 't doen met 't standaard-geluidje
Mijn muziek mp3's staan op de geheugenkaart. Beltonen (midi en mp3) staan op telefoon. Waar ga ik nu de afzonderlijke mappen aanmaken, en hoe stel ik mediaplayer zo in dat ie de juiste map afspeelt ? Nogmaals bedankt voor de input !

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

weet iemand nog een werkende hid profile voor winamp, bsplayer en/of powerdvd ?? ben stuk of 3 tegen gekomen via google, maar geen van allen werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:44:
weet iemand nog een werkende hid profile voor winamp, bsplayer en/of powerdvd ?? ben stuk of 3 tegen gekomen via google, maar geen van allen werkt
Gebruik FMA en je kan perfect alle 3 en nog veel meer vanuit je luie stoel besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

dafmay schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:09:
[...]

Mijn muziek mp3's staan op de geheugenkaart. Beltonen (midi en mp3) staan op telefoon. Waar ga ik nu de afzonderlijke mappen aanmaken, en hoe stel ik mediaplayer zo in dat ie de juiste map afspeelt ? Nogmaals bedankt voor de input !

David.
Je maakt een map aan op de geheugen kaart in de map MP3, als je een card reader hebt. en anders in de bestandsbeheer dinges op de telefoon. in de media speler zie je dan ook een mapje en dan ga je daar in en zie je alle MP3's in dat mapje, vervolgens druk je op play en speelt hij alles in het mapje af :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The_PyroPath schreef op maandag 21 februari 2005 @ 01:44:
[...]

Je maakt een map aan op de geheugen kaart in de map MP3, als je een card reader hebt. en anders in de bestandsbeheer dinges op de telefoon. in de media speler zie je dan ook een mapje en dan ga je daar in en zie je alle MP3's in dat mapje, vervolgens druk je op play en speelt hij alles in het mapje af :)
Thanks ! _/-\o_

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
kijk net op de site van Sony Ericsson... eindelijk is de Update Service volgens mij online!!! althans staat erbij (balen, net een credit gekocht maar OK)

zal het eens ff gaan proberen, laat straks wel horen hoe het gegaan is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Waar zie jij de link dan?
Ik kom er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
via www.sonyericsson.com en dan support voor de s700i... maar ik krijg het niet aan de gang :( vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
snap er geen hout van..

na alles aangevinkt te hebben wil ik verder (de pagna na de "systeemeisen"). Dan krijg ik een wit scherm :S weet iemand waar dit aan ligt

heb wet geleerd... moest java vm geinstalleerd hebben :) ga nu verder

[ Voor 22% gewijzigd door JM83 op 21-02-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Aha eindelijk. Vraag me wel af welke firmware het is (hopelijk R3K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok. Onder FireFox kom je niet verder. Werkt alleen met IE blijkbaar.
Vandaar.

Nu eerst ergens een sync-station vandaan zien te halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 21-02-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Al nieuws over het succes/falen en de nieuwe versie? R3K004?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
tis r3k004 iig... vind het alleen vreemd dat ik alleen de Engelse taal heb als "phone language"... maar hij gaf iets aan van "communicatie fout", dus ga hem nu nog keertje updaten... hopen dat ik nu wel de juiste taal krijg...

[ Voor 43% gewijzigd door JM83 op 21-02-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Shiver23 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 23:09:
[...]
Gebruik FMA en je kan perfect alle 3 en nog veel meer vanuit je luie stoel besturen.
gebruik ik al, maar vind hem niet echt stabiel. de winamp optie loopt vaak vast, dit had ik ook op de t610 en t630.

over de firmware ; kameraad heeft een sync-station voor de p800, als ik deze erop druk pakt ie de s700 ook. alleen tis een usb geval, hiermee zal het updaten zeker niet lukken of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Alleen sync station DSS-20 en -25 staat er, DSS-11 zou niet werken en met een onbekende fout eindigen. Ken ook iemand met een P800 ga vanavond eens kijken wat voor DSS-type hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
heb een DSS 25, tis inmiddels gelukt, alleen zit gvd nog met dat engels als enige taal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Iemand een update laten doen bij een SESP naar R3K004 en ook alleen Engels of wel gewoon alle talen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
nog kleine toevoeging... in R3k004 is het sluitergeluid iig verdwenen als je het geluid uit zet in de telefoonmodus... zeeeer ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemboem schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:48:
nog kleine toevoeging... in R3k004 is het sluitergeluid iig verdwenen als je het geluid uit zet in de telefoonmodus... zeeeer ideaal!
mooi!!! Zijn er verder nog dingen die anders zijn? En kunje deze update ook gewoon laten doen bij een SESP? Weet iemand of deze update ook gwoon in het Nederlads komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
boemboem schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:48:
Hmm...bij mij toch niet hoor :r Ps geluid uitzetten als in "stille modus" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
ja... je weet wel net zoals je de beltonen enzo snel uitschakeld (op het beginscherm (achtergrond) tijdje de "c" inhouden -> "mute"). Dan hoor ik geen sluitergeluiden meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Boemboem, jij hebt waarschijnlijk de USA firmware (vandaar ook alleen engels beschikbaar) en dafmay heeft de NL firmware via een SESP en dus met sluitergeluid. Dat is namelijk in europa verplicht.

[ Voor 8% gewijzigd door [FrEEzEr] op 21-02-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemboem schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:49:
ja... je weet wel net zoals je de beltonen enzo snel uitschakeld (op het beginscherm (achtergrond) tijdje de "c" inhouden -> "mute"). Dan hoor ik geen sluitergeluiden meer :)
Boemboem, hebje die software gewoon van de SE site? Ik heb er namelijk wel een engelse versie voor over om geen sluitergeluid meer te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:09:
Boemboem, hebje die software gewoon van de SE site? Ik heb er namelijk wel een engelse versie voor over om geen sluitergeluid meer te hebben!
Bizar, heb een aantal landen geprobeerd in de SE Support Area maar alleen voor Nederland is de Update Service beschikbaar. Voor de mensen die zoeken, ga in Internet Explorer (Firefox werkte bij mij iig niet door JavaVM) naar http://www.sonyericsson.com/, kies Global Support Area -> Europe -> Nederland -> S700i -> Sony Ericsson Update Service en volg de aanwijzingen.

Net een DSS-20 cradle geregeld, eens kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
boemboem schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:49:
Net hetzelfde truucje gedaan maar sluitergeluid is er nog altijd helaas. Eerste keer communicatiefout tijdens het updaten maar de telefoon startte wel normaal, tweede keer ging alles goed. Volgens m'n telefoon zit de R3K004 firmware er nu in met customization EU3, dat zou de goede moeten zijn voor NL en is het niet de US-versie, alleen jammer dat het alleen Engelstalig is. Verbeteringen die meteen merkbaar waren met R3B032:
- Menu is veeeeel sneller
- Camera start wat sneller op
- Zoekscherm camera veel scherper
- Kleuren/witbalans in auto-modus van camera lijken veel beter
- Kiezen van meerdere letters bij zoeken in het telefoonboek
- Keylock automatisch uit bij opendraaien telefoon
- Schermcontrast en kleuren lijken iets verbeterd
- Mappen met veel bestanden worden sneller ingelezen

//edit: - "Highres" foto's gekoppeld aan contact worden bij inkomend gesprek direct getoond

[ Voor 6% gewijzigd door dajappie op 22-02-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je alleen die DSS-20 cradle nodig? Of ook nog iets anders? Dan ga ik namelijk die cradle maar aanschaffen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik wil ook wel zo'n cradle hebben.
Heb alleen ook al een terminator dongle (waar ik niets meer aan heb).
En ik geloof dat ze bij SE ook een nieuwe connector wilde gebruiken. Vind het weer zo zonde om zo'n ding aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:39:
Heb je alleen die DSS-20 cradle nodig? Of ook nog iets anders?
Cradle DSS-20 van een oude P800 geleend, USB-kabel in je compu, XP herkende 'm meteen, moest alleen de USB Serial Port driver van de DSS-25 installeren. Die pluk je van de site van Ericsson. Verder alleen Internet Explorer met een JavaVM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
ff korte uitleg, denk dat ik nogal vaag ben geweest :)

ik update mijn firmware via de SEUS site. Kreeg alleen Engels als telefoontaal (wel EU firmware (geloof EU1 met custimization EU3)... dus Nederlandse taal zou er eigenlijk wel in moeten zitten...

of bij deze firmware de sluitergeluid weg was weet ik niet...

heb via een "andere" weg firmware geupdate naar EU1 met EU3 custimization (dus niet via een officieel SE kanaal) en hierbij wordt je complete telefoon leeggehaald en opnieuw beschreven (bent dus alles kwijt). Hierbij was het sluitergeluid verdwenen en kon ik de Nederlandse taal kiezen

aan Djappie's reactie te zien is de firmware dus alleen verkrijgbaar met engelse taal :( wel jammer eigenlijk, zeker aangezien er ook andere, wel Nederlands ondersteunende firmwares in omloop zijn (vraag me niet waar, is immers niet toegestaan)

[ Voor 18% gewijzigd door JM83 op 22-02-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Die alternatieve firmware heb ook "ergens" wel zien staan, ben alleen wat huiverig om 'm te installeren. Nu heb ik volgens mij namelijk nog gewoon de garantie en de mogelijkheid om naar een SESP te gaan om alsnog een NL-versie erop te laten zetten. Dat sluitergeluid is pech, voornaamste reden was het trage menu en maptoegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

dajappie schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:01:
[...]

Net hetzelfde truucje gedaan maar sluitergeluid is er nog altijd helaas. Eerste keer communicatiefout tijdens het updaten maar de telefoon startte wel normaal, tweede keer ging alles goed. Volgens m'n telefoon zit de R3K004 firmware er nu in met customization EU3, dat zou de goede moeten zijn voor NL en is het niet de US-versie, alleen jammer dat het alleen Engelstalig is. Verbeteringen die meteen merkbaar waren met R3B032:
- Menu is veeeeel sneller
- Camera start wat sneller op
- Zoekscherm camera veel scherper
- Kleuren/witbalans in auto-modus van camera lijken veel beter
- Kiezen van meerdere letters bij zoeken in het telefoonboek
- Keylock automatisch uit bij opendraaien telefoon
- Schermcontrast en kleuren lijken iets verbeterd
- Mappen met veel bestanden worden sneller ingelezen

//edit: - "Highres" foto's gekoppeld aan contact worden bij inkomend gesprek direct getoond
ben van plan om hem later op de avond ook te updaten via de site, maar had nog 2 vraagjes. menu taal is dus alleen engels, hoe zit het dan met t9? hier ook geen nederlands beschikbaar? plus is het nu mogelijk om op een willekeurig nummer te staan en vervolgens anoniem te bellen mbv "meer" (bellen & nr. verb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Uhm SYQ, dat bellen en nummer verbergen is in mijn firmware (R3B) allang mogelijk. Ik neem niet aan dat ze dat eruit gehaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
T9 was wel Nederlands beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Wekko schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 19:10:
Uhm SYQ, dat bellen en nummer verbergen is in mijn firmware (R3B) allang mogelijk. Ik neem niet aan dat ze dat eruit gehaald hebben?
als je vanaf de hoofdscherm zeg maar een willekeurig nummer intikt die je wil bellen kun je er gebruik van maken ja ; via de optie MEER / MORE kun je kiezen voor "Bellen & nr. verb." / "hide number". deze optie heb ik niet terug kunnen vinden als ik iemand uit mijn telefoonboek eenmalig anoniem wil bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ah oke daar heb je gelijk in, ik had het inderdaad gewoon via het hoofdscherm geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik meen mij te herinneren een review te hebben gelezen die specifiek was gericht op de camera van de S700i. Helaas kan ik de review niet meer terugvinden. Mischien dat iemand kan helpen ? Alvast bedankt !

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Schrijf ik de startpost aan het begin van dit topic voor Jan Doedel?

RTFSP (SP = StartPost)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ginz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:47:
Schrijf ik de startpost aan het begin van dit topic voor Jan Doedel?

RTFSP (SP = StartPost)
De review op Mobile-Review was niet de review die ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Ik wil mijn S700 als mp3 player gaan gebruiken en ben eigenlijk op zoek naar andere oordopjes dan de standaard die erbij geleverd wordt. Ik wil eigenlijk oordopjes zoals je bij veel van die kleine mp3 playertjes ziet, zo'n nekkoord waaraan je de S700 kan hangen en er aanvast de stereo oordopjes. Ik heb al gezocht maar kan niets vinden wat er op lijkt. Iemand een idee of dat voor een S700 te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Laatst online: 08-07 21:58
Weet iemand of er al protect cases oid te krijgen zijn? Het scherm is ontzettend mooi, maar wel erg krasgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:29
Roko schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:49:
Ik wil mijn S700 als mp3 player gaan gebruiken en ben eigenlijk op zoek naar andere oordopjes dan de standaard die erbij geleverd wordt. Ik wil eigenlijk oordopjes zoals je bij veel van die kleine mp3 playertjes ziet, zo'n nekkoord waaraan je de S700 kan hangen en er aanvast de stereo oordopjes. Ik heb al gezocht maar kan niets vinden wat er op lijkt. Iemand een idee of dat voor een S700 te krijgen is?
Een nekkoord kun je zo kopen (deze heeft mijn vriendin bij de Orange winkel gekocht gelijk met het kopen van haar telefoon). Wat jij zoekt, ben ik bang dat dat niet te vinden is aangezien ze zoiets dan voor iedere telefoon los moeten gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-RMW- schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:10:
Weet iemand of er al protect cases oid te krijgen zijn? Het scherm is ontzettend mooi, maar wel erg krasgevoelig.
Krasgevoelig? Als er iets niet krasgevoelig is, dan is het wel het scherm van de S700.
Ik heb hem altijd in mijn broekzak zitten maar geen krasje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
Screenprotector van Brando erop werkt prima. Klerewerk om ze erop te krijgen maar goed. Linkje http://shop.brando.com.hk/, had 'm binnen een week in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

weet er iemand nog leuke spellen voor op de telefoon, ik heb gekeken en het leukste wat ik zag was dat wildwater varen spel wat je van SE wap kunt downloaden.

En heeft iemand al msn aan het werk gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
macuz, ik kan je alleen maar zeggen google eens goed... mag hier verder niks op zeggen (zie beginpost en dan stukje met betrekking op ringtones etc.).

en idd, het scherm van de s700i is niet krasgevoelig... heb wel paar krassen op de telefoon zelf staan, maar scherm is nog goed (op vingerafdrukken na dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

boemboem schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:53:
macuz, ik kan je alleen maar zeggen google eens goed... mag hier verder niks op zeggen (zie beginpost en dan stukje met betrekking op ringtones etc.).

en idd, het scherm van de s700i is niet krasgevoelig... heb wel paar krassen op de telefoon zelf staan, maar scherm is nog goed (op vingerafdrukken na dan :P)
Het lijkt me toch zeker wel te kunnen dat je opnoemt welke spellen je leuk vind, of je deze nu legaal of illegaal verkregen hebt. Ik vraag nx over de locatie van deze spellen, gewoon welke spellen leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Roko schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:49:
Ik weet niet of dat bestaat wel heeft sony een speciale koptelefoon met display voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

macuz schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 10:57:
weet er iemand nog leuke spellen voor op de telefoon, ik heb gekeken en het leukste wat ik zag was dat wildwater varen spel wat je van SE wap kunt downloaden.

En heeft iemand al msn aan het werk gekregen?
Splinter Cell (2 en 3D) / Puzzle Bobble/ Call of Duty/ Prince of Persia (SOT en WW)/ Bombs/ Extreme snowboarding 3D. Pfffff noem maar op. Er zijn tientallen leuke spellen, ligt eraan waar jij van houd!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
bent Rainbow Six nog vergeten, vind ik ook lachen spel... en voor rest ben ik het idd wel met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 08:21
dafmay schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:27:
Ik meen mij te herinneren een review te hebben gelezen die specifiek was gericht op de camera van de S700i. Helaas kan ik de review niet meer terugvinden. Mischien dat iemand kan helpen ? Alvast bedankt !

David.
Die review staat op www.mobile-review.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dank voor de input, echter dat is niet de review waar ik op doelde. Het was een uitgebreide review geschreven door iemand met verstand van digitale cameras en fotografie.

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dank !! Dat is 'm inderdaad _/-\o_

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

persoonlijk vind ik http://wgamer.com wel een prettige site voor game reviews.

[ Voor 14% gewijzigd door it0 op 23-02-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Weet iemand mischien de (pop)email instellingen voor zonnet (versatel) ? Ik heb van alles geprobeerd en op de versatel-site word ik niet wijzer. Alvast bedankt voor de hulp !

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
dafmay schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:43:
Weet iemand mischien de (pop)email instellingen voor zonnet (versatel) ? Ik heb van alles geprobeerd en op de versatel-site word ik niet wijzer. Alvast bedankt voor de hulp !
Offtopic, heeft werkelijk niks met de S700 te maken, en je kijkt met je neus, zie http://versatel.helptu.nl...y=1,3833,93015,92985,2455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dajappie schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:51:
[...]

Offtopic, heeft werkelijk niks met de S700 te maken, en je kijkt met je neus, zie http://versatel.helptu.nl...y=1,3833,93015,92985,2455
Ja die info had ik inderdaad ook al gevonden op de versatel-site. Ik krijg de verbinding tot stand, maar bij het verzenden krijg ik "send failed". Lijkt er dus op alsof het iets met inloggen te maken heeft, maar volgens mij zijn alle gegevens juist ingevuld. Vandaar mijn vraag, mischien dat hier iemand een overzicht met alle juiste gegevens heeft ? Dan kan ik eea checken.

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
je moet een andere SMTP gebruiken, die van Versatel is beveiligd. Waarschijnlijk heeft jouw provider een open SMTP die jij gewoon mag gebruiken. Probeer dat eens

Owja, dat je David heet weten we nu wel. Het is niet nodig om dat steed onder een post te zetten. Dat scheelt namelijk onwijs veel ruimte :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajappie
dafmay schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:54:
[...]
bij het verzenden krijg ik "send failed".
POP (inkomend) en SMTP (uitgaand) zijn 2 verschillende dingen. Ik gok dat je de uitgaande mailserver van je GSM-provider moet gebruiken en niet die van Versatel omdat die wegens relaying gesloten is voor klanten buiten het Versatel-netwerk. Op de site van SonyEricsson kan je de instellingen van jouw GSM-provider laten opsturen naar je telefoon http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ginz schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:02:
je moet een andere SMTP gebruiken, die van Versatel is beveiligd. Waarschijnlijk heeft jouw provider een open SMTP die jij gewoon mag gebruiken. Probeer dat eens

Owja, dat je David heet weten we nu wel. Het is niet nodig om dat steed onder een post te zetten. Dat scheelt namelijk onwijs veel ruimte :P
Ja dat scheelt welgeteld 5 characters :9

Dank (ook dajappie) voor de tip wb smtp. Zodra m'n phone weer is opgeladen (zit nog in de 3x-volledig-laden-ontladen-cyclus) ga ik het proberen.

Verwijderd

ermh, sorry voor deze nogal domme vraag,

maar kan ik op deze gsm enige gps software zoals tomtom en andere op instaleren? ik heb niets gevonden ivm gps en deze gsm op deze pagina.

dan maar eens ff vragen aan de fans he ;)

Dank U

/edit: natuurlijk weet ik wel dat ik een externe pgs module moet kopen en eentje met bleuthooth mogelijkheid :)

/edit 2: juist de post eronder gelezen, Dank U (khad geen zin om nogis te posten, hehe)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 13:59 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nee. dat kan niet

• jap85
  • Laatst online: 08:21
Weet iemand of die zwarte versie van de S700i nog wordt uitgebracht? Ik heb hier een tijd geleden wel een plaatje van gezien, maar er voor de rest nooit meer iets over gehoord. Wil straks wel weer eens een ander kleurtje na m'n zilveren K700i :)

Verwijderd

jap85 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:50:
Weet iemand of die zwarte versie van de S700i nog wordt uitgebracht? Ik heb hier een tijd geleden wel een plaatje van gezien, maar er voor de rest nooit meer iets over gehoord. Wil straks wel weer eens een ander kleurtje na m'n zilveren K700i :)
Die is als S700a in de USA uitgebracht en komt niet naar Europa.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste