Ook dit is dus niet de bedoeling...boemboem schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:52:
denk dat dat hier niet besproken kan worden... maar zoek eens op google... "R3K004 s700i" daar staat er wat meer info over...
Volgens mij is er niks gebeurt toch?
Je kan via SE nog geen officiele update krijgen. Je kan wel online een dienst/service center vinden die tussentijdse releases er op kan zetten via een tool tegen betaling. Nergens staat aangegeven dat het illegaal is.
Er wordt toch niet besproken of er "illegale/gehackte" firmwares te krijgen zijn?
admins hebben het voor het zeggen, al is er niks illegaals aan, maar dan gaat de discussie over dit niet verder...
wilde wel nog ff toevoegen: onder die DSS-25 Syncstation kan je ook je lader aansluiter -> je zet je telefoon erin en je kan hem opladen, synchroniseren etc.
wilde wel nog ff toevoegen: onder die DSS-25 Syncstation kan je ook je lader aansluiter -> je zet je telefoon erin en je kan hem opladen, synchroniseren etc.
wat zat er zoal in de doos?? las ergens dat er 64mb duo bij zat, dit is vast niet het geval.. vraag het omdat jij toch de eerste bent die de s700 heb mogen ontvangen via gsmpartner
In de doos zit:SYQ schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:10:
[...]
wat zat er zoal in de doos?? las ergens dat er 64mb duo bij zat, dit is vast niet het geval.. vraag het omdat jij toch de eerste bent die de s700 heb mogen ontvangen via gsmpartner
Telefoon (duh)
Batterij
Lader
32MB memorystick DUO
stereo headset
cdtje met wat software
PSN: Shiver23
damn die foon ga ik ook halen alleen moet ik nog een maandje wachten totdat ik mijn abo kan verlengen (of opzeg en naar een ander ga)
dacht zal ff SE mailen over de SESU (sony ericsson software update) (online updaten van firmware)... krijg je weer zo'n standaard-antwoord terug waar je niet veel mee kan
trouwens heb met carnaval toestel veelvuldig gebruikt... moet zeggen dat de foto's zeker niet tegenvallen... (hieronder 3 foto's van onze praalwagen genomen met de SE s700i)
eerste plaatje
tweede plaatje
derde plaatje
heb wel gemerkt dat de lichtval (stand van de zoon) veel invloed heeft op kwaliteit van de foto's (niets meer dan logisch, maar wel iets om rekening mee te houden). Dit zie je vooral in het verschil tussen de eerste twee en het derde plaatje...
neem toch aan dat het al ontwikkeld is en zelfde zal werken als voor een K700i etc? vind het maar balen, maar tis nog steeds heel stuk beter dan de support van nokia...Ik kan u helaas niet zeggen wanneer dat de SEUS voor de S700i beschikbaar zal zijn. Wij weten dat de ontwikkelaars er mee bezig zijn, maar wij kunnen geen tijdsbestek geven.
trouwens heb met carnaval toestel veelvuldig gebruikt... moet zeggen dat de foto's zeker niet tegenvallen... (hieronder 3 foto's van onze praalwagen genomen met de SE s700i)
eerste plaatje
tweede plaatje
derde plaatje
heb wel gemerkt dat de lichtval (stand van de zoon) veel invloed heeft op kwaliteit van de foto's (niets meer dan logisch, maar wel iets om rekening mee te houden). Dit zie je vooral in het verschil tussen de eerste twee en het derde plaatje...
[ Voor 4% gewijzigd door JM83 op 10-02-2005 16:05 ]
Ik heb hem sinds 2 dagen 
Ik ben er erg tevreden over, vooral de kwaliteit van de foto's is erg goed te noemen! Alleen bij slecht licht neemt diezelfde goede kwaliteit helaas snel af.
Ik zoek nu spelletjes, maar ik kan alleen spelletjes voor de k700i vinden, dan zijn ze niet fullscreen zeker?
Ik ben er erg tevreden over, vooral de kwaliteit van de foto's is erg goed te noemen! Alleen bij slecht licht neemt diezelfde goede kwaliteit helaas snel af.
Ik zoek nu spelletjes, maar ik kan alleen spelletjes voor de k700i vinden, dan zijn ze niet fullscreen zeker?
Kan niet stoppen met ontploffen!
Jawel java-game past zich aan aan 't scherm dus! En anders kan je nog altijd bij de opties van een spelletje kiezen voor 'beeld' waarin je de resolutie van het speelscherm aan kan passen!Bob Popcorn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:05:
Ik heb hem sinds 2 dagen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Zijn echt uber veel spelletjes voor te vinden op internet. Maar ze kosten erg veel. Maar als je goed zoekt kan je er aardig wat vinden. Freeware is er weinig. Maar op www.mobile9.com staat wel aardig wat. Ook apps, die zijn soms ook wel leuk!
jammer, geen usb kabel dus terwijl ie wel een usb ingang heeft.Shiver23 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:41:
[...]
In de doos zit:
Telefoon (duh)
Batterij
Lader
32MB memorystick DUO
stereo headset
cdtje met wat software
weet iemand een manier om via de DSS-25 spelletjes en andere .jar bestanden te "installeren"??
Gevonden, via FMA
Gevonden, via FMA
[ Voor 19% gewijzigd door JM83 op 10-02-2005 20:09 ]
Hij heeft geen USB ingang, althans, ik heb 'm nog niet gevondenSYQ schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:46:
[...]
jammer, geen usb kabel dus terwijl ie wel een usb ingang heeft.
Hij heeft ook geen USB ingang, hij heeft:
Blue-tooth
Infra rood
Kabel aansluiting (deze gaat wel naar de usb poort van je pc).
Ik maak op het moment gebruik van de infrarood verbinding omdat ik deze al had voor mijn vorige telefoon. Het is alleen wel tergent langzaam, kan ook aan het feit liggen dat het een mp3 bestand betrof van een aantal MB.
Is dit met de Blue-tooth sneller? Overigens wat voor een dongle raden jullie me aan.
Ik heb deze telefoon overigens met orange genomen. Krijg alleen die mms instellingen niet voor elkaar. Zal me vast nog wel eens lukken anders ga ik wel naar die Orange shop.
Ik ben overigens zeer tevreden over wat deze telefoon allemaal kan. Hij is tenminste niet zo klein en heeft een lekker gewicht.
Blue-tooth
Infra rood
Ik maak op het moment gebruik van de infrarood verbinding omdat ik deze al had voor mijn vorige telefoon. Het is alleen wel tergent langzaam, kan ook aan het feit liggen dat het een mp3 bestand betrof van een aantal MB.
Is dit met de Blue-tooth sneller? Overigens wat voor een dongle raden jullie me aan.
Ik heb deze telefoon overigens met orange genomen. Krijg alleen die mms instellingen niet voor elkaar. Zal me vast nog wel eens lukken anders ga ik wel naar die Orange shop.
Ik ben overigens zeer tevreden over wat deze telefoon allemaal kan. Hij is tenminste niet zo klein en heeft een lekker gewicht.
[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 11-02-2005 10:40 ]
Bluetooth is niet veel sneller dan IR, misschien zit er iets fout in de instellingen van je IR poort op je PC.NielsOveres schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:39:
Hij heeft ook geen USB ingang, hij heeft:
Blue-tooth
Infra rood
Ik raad aan om een cardreadertje te gebruiken om MP3's op je telefoon te zetten, dat is vele malen sneller dan IR en Bluetooth.
Het is en blijft gewoon een fijn toestel, inderdaad dat met de huidige firmware het toestel nogal traag wordt als je in het menu zit en je wordt gebeld en dat het wat langer duurt voordat je kan opnemen als je een 1,3 MP foto aan een contact hebt gehangen. Als dit gefixed is, geweldig ... Het is op dit moment ook de telefoon met de beste camera op de markt qua scherpte en hoe de foto's eruit zien op de PC. Beter dan de Sharp V902 (2 MP, maar iets blurrier) en op plek 3 de Samsung D500. Heb em nu sinds November en vind het nog steeds een fantastisch toestel (voor het eerst dat ik niet na 2 weken mijn toestel saai begin te vinden 
Ik hoorde ook mensen over een "Vodafone Branded" versie ? Iets dat mij verbaast aangezien ik in een Vodafone CityPoint werk en we daar unbranded versies verkopen, gewoon simlockvrij ... en via andere kanalen krijg je een gesimlockte van vodafone ... errug vaag
Ik hoorde ook mensen over een "Vodafone Branded" versie ? Iets dat mij verbaast aangezien ik in een Vodafone CityPoint werk en we daar unbranded versies verkopen, gewoon simlockvrij ... en via andere kanalen krijg je een gesimlockte van vodafone ... errug vaag
Gewoon naar Orange.nl gaan, zoeken op 'mms instellingen' en dan gewoon de instellingen naar je toe laten zenden (kiezen voor instellingen van SonyEricsson T610) Werkte bij mij ook! Als je weet in welk menu ik precies de instellingen kan vinden wil ik ze wel voor je overtypen!???!!!NielsOveres schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:39:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb hem vandaag binnen gekregen via gsmpartner maar als ik mijn eigen t-mobile simkaart erin doe zegt hij plaats de juist simkaart... bij die kpn kaart die ik erbij heb is dat niet is hij nu gesimlocked of heb ik een oude simkaart en heb je voor deze telefoon zo'n "nieuwe" nodig?
Ik denk het laatste, want bij mij is hij niet gesimlocked.Dapie007 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:17:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen via gsmpartner maar als ik mijn eigen t-mobile simkaart erin doe zegt hij plaats de juist simkaart... bij die kpn kaart die ik erbij heb is dat niet is hij nu gesimlocked of heb ik een oude simkaart en heb je voor deze telefoon zo'n "nieuwe" nodig?
Door
code:
in te toesten krijg je een lijst waarin je kan zien of hij gesimlocked is.1
| < * * < |
Bij mij zijn alle "slotje" open.
godfried van bouillon mijn is gelockt het bovenste slotje is dicht moet een NCK invullenShiver23 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:50:
[...]
Ik denk het laatste, want bij mij is hij niet gesimlocked.
Door
code:in te toesten krijg je een lijst waarin je kan zien of hij gesimlocked is.
1 < * * <
Bij mij zijn alle "slotje" open.
Verwijderd
Misschien is gsmpartner wakker geworden en leveren ze nu wel simlock toestellen. Zou op zich best begrijpelijk zijn, maar wel verrot als je dr een hebt besteld.
Ben benieuwd of nog meer mensen een simlock toestel krijgen, hoop het niet voor jullie!!
Ben benieuwd of nog meer mensen een simlock toestel krijgen, hoop het niet voor jullie!!
Dat is mooi balen.Dapie007 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:05:
[...]
godfried van bouillon mijn is gelockt het bovenste slotje is dicht moet een NCK invullen
GSMpartner doet verder zelf niets met de toestellen. Deze krijgen ze van KPN en sturen ze door. Ik hoop voor je dat je het zelf "op kan lossen".
Ik hoop het ook niet voor mijzelf. Maar stel hij zit er wel op dan kan je nog altijd iets doen wat niet vermeld mag worden op dit forum, dus ik maak me geen zorgen...
Het maakt mij niet zo veel uit, ik wil dat abbo toch gaan gebruiken.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
5 euro verder staan idd nu alle slotje openFlatwhite schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:32:
Ik hoop het ook niet voor mijzelf. Maar stel hij zit er wel op dan kan je nog altijd iets doen wat niet vermeld mag worden op dit forum, dus ik maak me geen zorgen...
Verwijderd
Ik dacht, maar weer eens een keer een vraagje over het toestel zelf!
In de K700i zat dacht ik een functie om panorama foto's te maken. Dwz, verschillende foto's naast elkaar en dan krijg je 1 lange foto.
Weet iemand of deze functie ook in de S700i zit? Omdat ze eigenlijk dezelfde firmware hebben, dacht ik dat het misschien wel mogelijk is. Ook omdat de S700i eigenlijk een veel betere camera telefoon is.
Ben benieuwd!
Ps: als iemand nog andere leuke tips en/of tricks heeft, hoor ik dat ook graag. Kunnen we misschien dit topic weer eens wat levendiger en meer toestel related maken
In de K700i zat dacht ik een functie om panorama foto's te maken. Dwz, verschillende foto's naast elkaar en dan krijg je 1 lange foto.
Weet iemand of deze functie ook in de S700i zit? Omdat ze eigenlijk dezelfde firmware hebben, dacht ik dat het misschien wel mogelijk is. Ook omdat de S700i eigenlijk een veel betere camera telefoon is.
Ben benieuwd!
Ps: als iemand nog andere leuke tips en/of tricks heeft, hoor ik dat ook graag. Kunnen we misschien dit topic weer eens wat levendiger en meer toestel related maken
op www.nieuwemobiel.nl kun je telefoontoestellen vergelijken. En als je dan de S700i met de K700i vergelijkt en dan kijkt bij foto-afmetingen staat er:Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:02:
Ik dacht, maar weer eens een keer een vraagje over het toestel zelf!
Ben benieuwd!
S700i
Max. resolutie: (camera) 1280 x 960 pixels
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Resoluties: (video) (176 х 144), (128 х 96)
Resoluties: (camera) (1280 x 960), (640 x 480), (320 x 240), (160 x 120)
Soort: 1.3 Mpixel CCD camera
K700i
Max. resolutie: (camera) 1280 x 960 pixels (Extended/Interpolated)
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Resoluties: (camera) (2) QVGA (320 x 240), QQVGA (160 x 120)
Resoluties: (panoramisch) (1648 х 438)
Resoluties: (video) QCIF (176 x 144), subQCIF (128 x 96)
Resoluties: (camera) (1) (1280 x 960) (Extended/Interpolated), (VGA) (640 x 480)
Soort: VGA camera
Dus ik denk niet dat de S700i een panorama-functie heeft voor foto's!!!?
Verwijderd
Ik heb die instellingen al een keer gepost, deze heb ik gekregen uit de orange shop,CLB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:43:
[...]
Gewoon naar Orange.nl gaan, zoeken op 'mms instellingen' en dan gewoon de instellingen naar je toe laten zenden (kiezen voor instellingen van SonyEricsson T610) Werkte bij mij ook! Als je weet in welk menu ik precies de instellingen kan vinden wil ik ze wel voor je overtypen!???!!!
Hier staan ze: instellingen
Ik ben gisteren een dagje naar de sneeuw geweest.
Ik heb de hele dag foto's en filmpjes gemaakt en onderweg ook nog een hele tijd spelletjes gedaan. De batterij was aan het einde van de dag nog meer dan 3-4de vol. Echt super.
Ik heb alleen een probleem. Ik stuur vrij veel emailtjes. (moblog)
Ook al heb ik geen emails meer staan in mijn verzonden items geeft hij toch weer dat het geheugen vol zit. Dit is absoluut niet het geval. Ik kan ook niet ontdekken wanneer hij het doet. Zit totaal geen logica in.
Meer mensen dit probleem? Vaak is het probleem opgelost als ik geen tekst invul, maar alleen een onderwerp. (software R3B)
Ik heb de hele dag foto's en filmpjes gemaakt en onderweg ook nog een hele tijd spelletjes gedaan. De batterij was aan het einde van de dag nog meer dan 3-4de vol. Echt super.
Ik heb alleen een probleem. Ik stuur vrij veel emailtjes. (moblog)
Ook al heb ik geen emails meer staan in mijn verzonden items geeft hij toch weer dat het geheugen vol zit. Dit is absoluut niet het geval. Ik kan ook niet ontdekken wanneer hij het doet. Zit totaal geen logica in.
Meer mensen dit probleem? Vaak is het probleem opgelost als ik geen tekst invul, maar alleen een onderwerp. (software R3B)
Heeft iemand al ervaring met het zelf updaten van de telfoon M.B.V de syncstation
zo ja hoor ik het graag
zo ja hoor ik het graag
| Youtube |
Mag niet he....SV3NNER schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:56:
Heeft iemand al ervaring met het zelf updaten van de telfoon M.B.V de syncstation
zo ja hoor ik het graag
en waarom dan wel niet voor een heleboel andere telefoons van SE is er een online update service alleen voor de s700 nog niet
en de syncstation is gemaakt om zelf te updaten (en andere doeleinden)
Dus als het niet zou mogen zouden ze de syncstation niet verkopen
een maat van mij heeft de k700 en hij kan ook online updaten via SE
dus er is niks illegaals aan als je het mij vraagt
| Youtube |
Via SE kan je de S700 inderdaad niet updaten met het syncstation, dus dan kan er ook niemand ervaring mee hebben.SV3NNER schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:41:
[...]
en waarom dan wel niet voor een heleboel andere telefoons van SE is er een online update service alleen voor de s700 nog niet
en de syncstation is gemaakt om zelf te updaten (en andere doeleinden)
Dus als het niet zou mogen zouden ze de syncstation niet verkopen
een maat van mij heeft de k700 en hij kan ook online updaten via SE
dus er is niks illegaals aan als je het mij vraagt
Dan kan het alleen op illegale wijze, en dat mag dus niet.
Als het niet via het syncstation gaat wil niet zeggen dat het illegaal is , tenslotte hebben service stations die firmware update.Shiver23 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:46:
[...]
Via SE kan je de S700 inderdaad niet updaten met het syncstation, dus dan kan er ook niemand ervaring mee hebben.
Dan kan het alleen op illegale wijze, en dat mag dus niet.
Nog niet nee,Shiver23 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:46:
[...]
Via SE kan je de S700 inderdaad niet updaten met het syncstation, dus dan kan er ook niemand ervaring mee hebben.
Maar een service point is voor mij te ver weg.
dus dat is iedergeval geen optie
dan maar w8en totdat SE zelf nieuwe firmware online zet
en nog een vraagje in de startpost staat vermeld dat je winamp kan besturen met BT is hier een progje voor en dan bedoel ik niet externe besturing
[ Voor 25% gewijzigd door SV3NNER op 14-02-2005 13:27 ]
| Youtube |
FMA, loopt een topic hier in I&T. ff zoekenSV3NNER schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:15:
[...]
Nog niet nee,
Maar een service point is voor mij te ver weg.
dus dat is iedergeval geen optie
dan maar w8en totdat SE zelf nieuwe firmware online zet
en nog een vraagje in de startpost staat vermeld dat je winamp kan besturen met BT is hier een progje voor en dan bedoel ik niet externe besturing
FloAt's Mobile Agent
[ Voor 7% gewijzigd door SYQ op 14-02-2005 13:51 ]
THX werkt echt superSYQ schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:51:
[...]
FMA, loopt een topic hier in I&T. ff zoeken
FloAt's Mobile Agent
| Youtube |
Keb GSMPartner vandaag nog gebeld. Ik heb namelijk al bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst voor een S700i, maar hij was nog steeds niet geleverd.... Nu blijkt dat men vandaag een heleboel telefoons binnen heeft gekregen en dat men morgen wil gaan versturen. Dus als het goed is krijg ik hem woensdag geleverd. Uiteindelijk wel langer dan de 10 a 14 dagen die men beloofde. Ben benieuwd of hij simlockvrij is...Zo niet, dan moet ik daar ff wat voor regelen
bla-di-bla
hmm.. ik heb vorige week dinsdag m'n papieren op de bus gedaan, ben benieuwd of ik bij de 'batch van woensdag' zit.Moerk schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:16:
Keb GSMPartner vandaag nog gebeld. Ik heb namelijk al bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst voor een S700i, maar hij was nog steeds niet geleverd.... Nu blijkt dat men vandaag een heleboel telefoons binnen heeft gekregen en dat men morgen wil gaan versturen. Dus als het goed is krijg ik hem woensdag geleverd. Uiteindelijk wel langer dan de 10 a 14 dagen die men beloofde. Ben benieuwd of hij simlockvrij is...Zo niet, dan moet ik daar ff wat voor regelen![]()
Verwijderd
Ik heb een vraagje en volgens mij is hij hier niet gesteld!!!!
Ik ben dus in het bezit van een SE S700i, en heb een laserprinter type Laserjet2100 van HP met infrarood poort.
Nu wil ik dus wat naar de printer sturen een foto ofzo, maar op de een of andere manier maakt hij geen verbinding en print hij dus niks, ik zie heel ff het lampje branden op de printer dat er contact wordt gelegd maar daarna geeft de telefoon de melding kan geen verbinding maken.
Iemand een idee moet ik iets instellen in de telefoon of bij de PC
Ik ben dus in het bezit van een SE S700i, en heb een laserprinter type Laserjet2100 van HP met infrarood poort.
Nu wil ik dus wat naar de printer sturen een foto ofzo, maar op de een of andere manier maakt hij geen verbinding en print hij dus niks, ik zie heel ff het lampje branden op de printer dat er contact wordt gelegd maar daarna geeft de telefoon de melding kan geen verbinding maken.
Iemand een idee moet ik iets instellen in de telefoon of bij de PC
Kan de S700i dan postscript genereren ? want v.z.i.w. ondersteund de Laserjet 2100 geen OBEX.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:53:
Ik heb een vraagje en volgens mij is hij hier niet gesteld!!!!
Nu wil ik dus wat naar de printer sturen een foto ofzo, maar op de een of andere manier maakt hij geen verbinding en print hij dus niks
ik vraag me af of ik ook divx'jes kan kijken op mijn mobiel, mocht dat kunnen dan moeten ze natuurlijk wel omgezet worden iemand hier ervaring mee of een handig tool voor?
Ik zit te denken aan iets om via deze telefoon dmv HTML of WAP mijn pc aan te kunnen sturen. Dit wil ik kunnen doen wanneer ik ergens ben (en dus niet bij mijn pc kan). Het enige dit ik wil kunnen is een bericht sturen naar mijn pc dat hij iets moet gaan opnemen en waarbij ik ook de tijd en zender in kan stellen. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar het zou wel onwijs gaaf zijn.
Verwijderd
Dan moet je een programmaatje downloaden om videobestanden om te zetten naar 3gp. Zo kun je een film verkleinen naar ongeveer 60 mb, en op je gsm afspelen.Dapie007 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:20:
ik vraag me af of ik ook divx'jes kan kijken op mijn mobiel, mocht dat kunnen dan moeten ze natuurlijk wel omgezet worden iemand hier ervaring mee of een handig tool voor?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 17:34 ]
Verwijderd
Dat is wel vet
Hbe hem gister besteld bij gsmpartner
Hoop m volgende week ofzo te hebben
maar dat van die divxjes klinkt leuk ja. Kzie ze af en toe wel voorbij komen op t internet. Maar hoe gfroot zijn ze als je ze op 320 x 240 zet?
Komt later vast wel een programma dfat ervoor zorgt dat je filmpjes in full screen breedbeeld kunt bekijken. heb je ook op andere mobieltjes.
En die geheugenkaartjes
Welke merken kunnen er allemaal in?
maar dat van die divxjes klinkt leuk ja. Kzie ze af en toe wel voorbij komen op t internet. Maar hoe gfroot zijn ze als je ze op 320 x 240 zet?
Komt later vast wel een programma dfat ervoor zorgt dat je filmpjes in full screen breedbeeld kunt bekijken. heb je ook op andere mobieltjes.
En die geheugenkaartjes
Natuurlijk, dit kan met elke mobiel wel, het is de bedoeling dat je met PHP een paginatje parst wat je tasks uitleest. Ik heb dit al eens gezien op een PC en ik geloof dat je op bijna elke telefoon wel HTML kan bekijkenNielsOveres schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:36:
Ik zit te denken aan iets om via deze telefoon dmv HTML of WAP mijn pc aan te kunnen sturen. Dit wil ik kunnen doen wanneer ik ergens ben (en dus niet bij mijn pc kan). Het enige dit ik wil kunnen is een bericht sturen naar mijn pc dat hij iets moet gaan opnemen en waarbij ik ook de tijd en zender in kan stellen. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar het zou wel onwijs gaaf zijn.
Dan moet ik dat eens uit zien te zoeken. Zou wel ontzettend gaaf zijn als ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen. Jammer dat deze foon geen wifi heeft. Was het net ietsjes goedkoper geweest.Bob Popcorn schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:40:
[...]
Natuurlijk, dit kan met elke mobiel wel, het is de bedoeling dat je met PHP een paginatje parst wat je tasks uitleest. Ik heb dit al eens gezien op een PC en ik geloof dat je op bijna elke telefoon wel HTML kan bekijken
Verwijderd
Stel je er niet teveel van voor, heb laatst wat filmpjes verkleind. Het is wel grappig, maar om er nou echt voor te gaan zitten en een film te kijke er op.. nou nee. Daarvoor is de max resolutie van de filmpjes veel te laag. Denk niet dat er ooit een fullscreen film optie komt, zou dan door SE zelf gemaakt moeten worden, en dat zie ik niet gebeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:54:
Dat is wel vet
En die geheugenkaartjes
Geheugenkaartjes zijn memory stick DUO's. ( Dus geen Pro!!!!) Tot en met 128 mb.
Heb zelf nog steeds de meegeleverder 32mb er in zitten, en die voldoet prima voor mij!
Voor de K700 is er een DMR package 1.21 (kan je mp3 als smstones instellen)op de site staat hij niet meer,en zou hij ook voor de S700 te gebruiken zijn?
Met orange is het toch gratisNielsOveres schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:06:
[...]
Dan moet ik dat eens uit zien te zoeken. Zou wel ontzettend gaaf zijn als ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen. Jammer dat deze foon geen wifi heeft. Was het net ietsjes goedkoper geweest.
Het kon waarschijnlijk met bash of in php, maar perl is mijn taaltje
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| #!/usr/bin/perl -w print "Content-type: text/html\n\n"; print "<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD Compact HTML 1.0 Draft//EN\">\n"; print "<html><head><title>Sysinfo</title></head> <body> <b>Kernel :</b><br>".`uname -a`."<br> <b>Uptime :</b><br>".`uptime`."<br> <b>Temps :</b><br>".`sensors`."<br> <b>Space :</b><br>".`df -h`." </body></html>"; |
Goed nieuws! Ik heb mijn S700i vandaag van GSMPartner ontvangen. En hij is niet gesimlockt! Jeuj!! Ik kon gewoon mijn Orange kaart gebruiken, dus dat is heel mooi. Hopelijk krijgt de rest die hem besteld heeft ook een unlocked versie
bla-di-bla
Voor zover ik weet is er niets gratis bij Orange.
Geen idee wat het wel kost dan.
Daarnaast begrijp ik totaal niks van die code die jij hebt opgeschreven, maar te zijner tijd zal dat wel anders zijn denk ik.
Geen idee wat het wel kost dan.
Daarnaast begrijp ik totaal niks van die code die jij hebt opgeschreven, maar te zijner tijd zal dat wel anders zijn denk ik.
Hoe heb je deze ontvangen. Gewoon via TPG met de rest van de post/rekeningen of apart. OF zelf via een andere postbedrijf. Ik wacht namelijk ook al een hele tijd op mijn S700i.Moerk schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:35:
Goed nieuws! Ik heb mijn S700i vandaag van GSMPartner ontvangen. En hij is niet gesimlockt! Jeuj!! Ik kon gewoon mijn Orange kaart gebruiken, dus dat is heel mooi. Hopelijk krijgt de rest die hem besteld heeft ook een unlocked versie
Gewoon in een grote envelop, van de TPG.Flatwhite schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 13:07:
[...]
Hoe heb je deze ontvangen. Gewoon via TPG met de rest van de post/rekeningen of apart. OF zelf via een andere postbedrijf. Ik wacht namelijk ook al een hele tijd op mijn S700i.
Inderdaad in een grote envelop van de TPG. Ik heb er ook een hele tijd op moeten wachten. Ik heb volgens mij 31 januari al een bevestigingsemail gehad en nu werd hij pas geleverd.
bla-di-bla
Hoe hebben ze ooit die SonyEricsson doos in de envelop gekregenMoerk schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 14:16:
Inderdaad in een grote envelop van de TPG. Ik heb er ook een hele tijd op moeten wachten. Ik heb volgens mij 31 januari al een bevestigingsemail gehad en nu werd hij pas geleverd.

Heeft iemand nog wat gehoord over een eventuele fullscreen video optie in een nieuwe firmware versie? De nieuwste is volgens mij "R3K004" en hier zit ie niet in. Ik heb gelezen dat het onwaarschijnlijk is dat SE zelf er voor gaat zorgen dat er een fullscreen video optie komt. Hoezo? En what about third party software... of is dat toch een beetje illegaal
edit:
te snel getypt
te snel getypt
[ Voor 8% gewijzigd door Flatwhite op 16-02-2005 14:28 ]
Ja,Flatwhite schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:26:
[...]
Hoe hebben ze ooit die SonyEricsson doos in de envelop gekregenMaarja dat wordt nog maar even wachten op de levering. Heb inmiddels een mail gestuurd, nog even wachten!
![]()
Heeft iemand nog wat gehoord over een eventuele fullscreen video optie in een nieuwe firmware versie? De nieuwste is volgens mij "R3K004" en hier zit ie niet in. Ik heb gelezen dat het onwaarschijnlijk is dat SE zelf er voor gaat zorgen dat er een fullscreen video optie komt. Hoezo? En what about third party software... of is dat toch een beetje illegaal
edit:
te snel getypt

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Wanneer heb jij besteld? Ik heb hem namelijk ook nog niet binnen, en ik wil zo graag met me telefoon spelenFlatwhite schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 14:26:
[...]
Hoe hebben ze ooit die SonyEricsson doos in de envelop gekregenMaarja dat wordt nog maar even wachten op de levering. Heb inmiddels een mail gestuurd, nog even wachten!
Oke ik hou al op...maar SonyEricsson dan hoezo geen full screen?
Nou ik zei dat ik al een hele tijd wachtte, maar dat valt wel mee. Het lijkt alleen zo langVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:59:Wanneer heb jij besteld? Ik heb hem namelijk ook nog niet binnen, en ik wil zo graag met me telefoon spelenVooral omdat het schermpje van me huidige telefoon eraf is gevallen.. Viel me trouwens ook op ja dat die SonyEricsson door de brievenbus past.
Maar ik snap nog steeds het hele TPG envelop idee niet. Hebben ze gewoon de telefoon los door de brievenbus gedaan, zonder SonyEricsson doosje?? Als dat zo is vind ik het wel heeeel raar

Tja, dat zal je aan hun moeten vragen. Waarschijnlijk zien ze er de noodzaak niet van in, of denken ze dat de SonyEricsson S700 het gewoon hardwarematig misschien niet aan kanFlatwhite schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:18:
[...]
Oke ik hou al op...maar SonyEricsson dan hoezo geen full screen?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Heb ook maar ff een mailtje gestuurd wanneer ie komt, mijn huidige foon (t610) is kuren aan het vertonen (mic. doet het regelmatig niet) wat bellen enigsinds lastig maaktFlatwhite schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:18:
[Heb overigens nu weer een e-mail verstuurd met de vraag wanneer ik 'm nou kan verwachten, aangezien ik de telefoon + sim snel nodig heb
Mailtje terug gehad dat ie nog deze week wordt uitgeleverd 
edit: lekker snelle reactie trouwens.
[ Voor 26% gewijzigd door Aaargh! op 16-02-2005 16:52 ]
Verwijderd
Ooh, hoop dat ie van mij dan ook komt. En idd, kep eerder 2 mailtjes gestuurd en beide keren kreeg ik een reactie terug binnen enkele uren.Aaargh! schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:49:
Mailtje terug gehad dat ie nog deze week wordt uitgeleverd
Vandaag eindelijk, na iets meer dan 2 weken, mijn SE S700i ontvangen van gsmpartner. Prachtig toestel, zonder sim- of netwerklock ! Meteen langs phoneshop den haag om de laatste firmware-versie er op te laten zetten. Ik zie meteen een zeer groot verschil wb menu-snelheid.
Nog een vraagje voor medegebruikers. Ik zie niet hoe bestanden van geheugenkaart te kopieren/verplaatsen naar telefoongeheugen. Zie ik iets over het hoofd ? Alvast bedankt voor tips/hulp.
David.
Nog een vraagje voor medegebruikers. Ik zie niet hoe bestanden van geheugenkaart te kopieren/verplaatsen naar telefoongeheugen. Zie ik iets over het hoofd ? Alvast bedankt voor tips/hulp.
David.
Op een bestand, kies "Meer"->"Bestandsbeheer" en dan "Naar telefoon" of "Kopieer>Telefoon" voor resp. verplaatsen of kopieren.dafmay schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:22:
[...]
Nog een vraagje voor medegebruikers. Ik zie niet hoe bestanden van geheugenkaart te kopieren/verplaatsen naar telefoongeheugen. Zie ik iets over het hoofd ?
Verwijderd
Kreeg net leuk bericht van gsmpartner
stond ind e brief dat ze mijn order afwijzen vanwege administratieve redenen
vervelent dit
of zou het komen omdat ik 1987 heb ingevult de eerste keer ipv 1986:S
T zal toch niet waar zijn hé?
stond ind e brief dat ze mijn order afwijzen vanwege administratieve redenen
vervelent dit
of zou het komen omdat ik 1987 heb ingevult de eerste keer ipv 1986:S
T zal toch niet waar zijn hé?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 21:15 ]
Probleem is dat ik de bestanden (op de geheugenkaart) niet zie staandajappie schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:25:
[...]
Op een bestand, kies "Meer"->"Bestandsbeheer" en dan "Naar telefoon" of "Kopieer>Telefoon" voor resp. verplaatsen of kopieren.
David.
Verwijderd
Wat een vet toestel 
mijn orange abo loopt binnenkort af, en heb deze alvast besteld bij gsmpartner
Zodra mn orange abo afloopt gooi ik er wel een goedkoop telfortkaartje in
mijn orange abo loopt binnenkort af, en heb deze alvast besteld bij gsmpartner
Zodra mn orange abo afloopt gooi ik er wel een goedkoop telfortkaartje in
count me in, tgp die om half 8 savonds aan je deur klopt
en hier ook geen simlock.. wat een prachtig scherm trouwens
tnx voor de mail destijds Ginz
Jah bij mij rond 19.00 uur geleverd en echt GEWELDIG!! Binnen 6 dagen NA bevestiging!! goed geregeld allemaal!!SYQ schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:56:
count me in, tgp die om half 8 savonds aan je deur klopten hier ook geen simlock.. wat een prachtig scherm trouwens
![]()
Let goed op WAAR je de betreffende file naar toe kopieerd. De MSDuo kaart heeft namelijk verschillende mapjes zoals, mp3, DCM(voor foto's) en nog een paar. Kopieer de file naar het betreffende mapje en je telefoon zal het gaan herkennen, mits je een extensie hebt die door de tel. wordt ondersteund.dafmay schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:05:Probleem is dat ik de bestanden (op de geheugenkaart) niet zie staanDus kan ik ook niet in een menu kiezen voor kopieren/verplaatsen enz.
David.
[ Voor 48% gewijzigd door Flatwhite op 16-02-2005 21:04 ]
Vandaag ook ontvangen, mijn vriendin en ik hadden daar allebei een S700i besteld. Ook vandaag allebei ontvangen, echter die van mij is simlocked! Die van m'n vriendin niet... lekker is dat
Maar goed, dat regelen we wel weer. Telefoon is verder perfect, absoluut een mooi toestel. Toch nog wel iets groter dan mijn Z600i dan dat ik verwacht had, maarja, je kan niet alles hebben
-I am Jack's wasted life.
S700 is wel een stuk exclusiever dan de K700. (Groter scherm, uitbreidbaar geheugen, incl headset)Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:37:
Ik twijfel toch tussen een K700 en een S700
wie haalt me over![]()
Als je dat niet belangrijk vindt, dan kan je de K700 nemen.
Aha ! Dat klinkt logisch. Ik heb de folders inderdaad gevonden op de kaart. De telefoon is nu met de 1e laadcyclus bezig dus maar beter niet onderbrekenFlatwhite schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:26:
Let goed op WAAR je de betreffende file naar toe kopieerd. De MSDuo kaart heeft namelijk verschillende mapjes zoals, mp3, DCM(voor foto's) en nog een paar. Kopieer de file naar het betreffende mapje en je telefoon zal het gaan herkennen, mits je een extensie hebt die door de tel. wordt ondersteund.
David.
Weet iemand waar de tekst 'MAX 128MB' vandaan komt in de startpost bij Memory Stick DUO support? Ik kan nergens in de handleiding of op de website van Sony Ericsson vinden wat de maximale hoeveelheid ondersteund geheugen is, er staat overal heel blij 'Memory Stick DUO' maar nergens 'tot MAX 128MB'. Iemand getest of b.v. 256MB werkt?
Van de "Memory Stick Duo" is de grootst verkrijgbare 128MB. Vandaar tot MAX 128MB!!!oCe schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:46:
Weet iemand waar de tekst 'MAX 128MB' vandaan komt in de startpost bij Memory Stick DUO support? Ik kan nergens in de handleiding of op de website van Sony Ericsson vinden wat de maximale hoeveelheid ondersteund geheugen is, er staat overal heel blij 'Memory Stick DUO' maar nergens 'tot MAX 128MB'. Iemand getest of b.v. 256MB werkt?
"PRO" gaat tot 1GIG maar is een andere standaard en gaat niet in de S700i.
ps. Volgende keer de "search" gebruiken is een stuk makkelijker en sneller
Mijn reactie was gebasseerd op o.a. de pricewatch hier op Tweakers, waar in dit geval dan onjuist 256MB en 512MB Memory Stick Duo (ipv Duo Pro) in staat. (geloof je me niet, dan search je daar zelf maar...)Flatwhite schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:50:
[...]
Van de "Memory Stick Duo" is de grootst verkrijgbare 128MB. Vandaar tot MAX 128MB!!!
"PRO" gaat tot 1GIG maar is een andere standaard en gaat niet in de S700i.
ps. Volgende keer de "search" gebruiken is een stuk makkelijker en sneller
word een beetje moe van al dat gsmpartner gedoe hier,ik vroeg iets over de S700 vanmorgen!
Verwijderd
gsmpartner heeft toch weldegelijk wat te maken met die S700i lijkt me
maar ik vond dit op internet
http://www.midlet-review....826e872501f0c304c7324cbe4
Zou dit ook voor de S700i zijn? Ziet er iig erg goed uit
Verwijderd
Gsmpartner is een shop die de S700i verkoopt. Net zoals zoveel andere shops! Daar hebben we het toch ook niet over! Vind het eerlijk gezegd niet zo interessant om te lezen dat iemand hem "mischien" gaat bestellen, een andere de postbode bij zn deur had terwijl hij er niet was en een derde die zn contract maar niet krijgt! Het is ee coole telefoon en zullen we het topic daar over laten houden? Lijkt me veel interessanter!! En als jullie straks hopelijk allemaal je phone hebben, zullen jullie dat ook veel interessanter vinden!!
@Rooie60: mijn ervaringen met alle midlets, java en andere zaken is dat als iets voor een K700i is, het ook op de S700i werkt. Alleen soms is dan het scherm niet perfect
Als je het uigeprobeerd hebt, laat het ons weten!!
@Rooie60: mijn ervaringen met alle midlets, java en andere zaken is dat als iets voor een K700i is, het ook op de S700i werkt. Alleen soms is dan het scherm niet perfect
Jah ik geloof 't heb inmiddels gekeken...foutje van Pricewatch...zie hieroCe schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:57:
Mijn reactie was gebasseerd op o.a. de pricewatch hier op Tweakers, waar in dit geval dan onjuist 256MB en 512MB Memory Stick Duo (ipv Duo Pro) in staat. (geloof je me niet, dan search je daar zelf maar...)
heerlijk gsm, alleen mis ik 1 optie die ik toch vaak heb zitten gebruiken op mijn ouwe t610 en t630
namelijk op een nummer staan en via "meer" anoniem bellen. enig idee of deze optie terug komt na een firmware update??
Vriend van ons komt vrijdagavond kijken naar mijn S700,als hij hem niet koopt,dan probeer ik het uit voor jullie
in het weekend.
Hee douwe ouwe bekende van i-mode forum??ha!
Hee douwe ouwe bekende van i-mode forum??ha!
Verwijderd
http://www.esato.com/phones/index.php/phone=122,cp=121Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:02:
gsmpartner heeft toch weldegelijk wat te maken met die S700i lijkt me
Als je kijkt, zie je dat hij volgens deze site, 3d games ondersteunt itt de k700i
Wat er dus standaard opzit is het synchroniseren van het toestel via wap/gprs.NielsOveres schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:36:
Misschien dat je hier iets mee kan doen...
Ben ik nou gek of is er geen mogelijkheid om in te zoomen op een foto, wanneer je deze gemaakt hebt? Heb een foto gemaakt op een resolutie 1280, maar zie alleen de verkleinde versie op m'n scherm, kan in de handleiding en in de telefoon geen zoom optie vinden om door de foto heen te scrollen/bewegen zeg maar...
Yup, had 't o.a. daar inmiddels ook gelezen. Toch jammer, dat er niet meer dan 128MB in kan, was wel zo prettig geweest voor de camera/mp3-speler. Maar we blijven hopen op een Pro DUO-update in de softwareFlatwhite schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 01:20:
[...]
Jah ik geloof 't heb inmiddels gekeken...foutje van Pricewatch...zie hier
Als je op de hoogste resolutie een foto maakt komt er (als je in de camera zit) een vergrootglasje. Joystick in de vorm naar boven doen en je krijgt een rechthoekje waarmee je kan inzoomen.oCe schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:47:
Ben ik nou gek of is er geen mogelijkheid om in te zoomen op een foto, wanneer je deze gemaakt hebt? Heb een foto gemaakt op een resolutie 1280, maar zie alleen de verkleinde versie op m'n scherm, kan in de handleiding en in de telefoon geen zoom optie vinden om door de foto heen te scrollen/bewegen zeg maar...
Staat ook wel in de handleiding
Als je in de camera zit gaat dat idd gemakkelijk. Maar als je afbeeldingen gewoon bekijkt uit de afbeeldingen map gaat dat niet het? Dat is wel een beetje onhandig, vind ik.Shiver23 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:52:
[...]
Als je op de hoogste resolutie een foto maakt komt er (als je in de camera zit) een vergrootglasje. Joystick in de vorm naar boven doen en je krijgt een rechthoekje waarmee je kan inzoomen.
Sowieso vind ik het bekijken van foto's nogal onhandig. Als je in 'camera-modus' bent kun je ze heel makkelijk horizontaal bekijken, maar in 'media-modus' of 'telefoon-modus' staan ze weer rechtop. Wil je ze dan fullscreen bekijken moet je ze draaien en dan staan ze vervolgens in 'camera-modus' weer 90 graden gedraaidParadise schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:34:
[...]
Als je in de camera zit gaat dat idd gemakkelijk. Maar als je afbeeldingen gewoon bekijkt uit de afbeeldingen map gaat dat niet het? Dat is wel een beetje onhandig, vind ik.
Ik hoop op een softwareupdate! Ik wil Pro-Duo's kunnen gebruiken zodat ik makkelijk uit kan wisselen met mijn PSP
Je hebt mijn vraag niet goed begrepenShiver23 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:52:
[...]
Als je op de hoogste resolutie een foto maakt komt er (als je in de camera zit) een vergrootglasje. Joystick in de vorm naar boven doen en je krijgt een rechthoekje waarmee je kan inzoomen.
oh, net in de pauze ff laten unlocken, ook dat weer opgelost!
[ Voor 16% gewijzigd door oCe op 17-02-2005 13:53 ]
Pro Duo moet volgens mij door zowel hard- als software ondersteund worden, dus alleen met nieuwe firmware kom je er niet. Aangenomen dat SE niet stiekem veel betere/duurdere hardware voor Pro Duo ingebouwd heeft maar niet gebruikt, maar dat lijkt me sterk.
RTFM.oCe schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:50:
[...]
Je hebt mijn vraag niet goed begrepenZoomen tijdens het maken van foto's werkt inderdaad, dat had ik ook wel gevonden. Maar het gaat mij dus om het inzoomen op een foto die reeds gemaakt is...
oh, net in de pauze ff laten unlocken, ook dat weer opgelost!
Sorry, maar wat ik zeg is inzoomen op een reeds gemaakte foto.....
Wat is de allerlaatste firmware versie? Ik wil vanmiddag even langs een SESP
Nee, niet RTFM.Shiver23 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:00:
[...]
RTFM.
Sorry, maar wat ik zeg is inzoomen op een reeds gemaakte foto.....
Ik zal het anders proberen uit te leggen, misschien inderdaad niet helemaal goed uitgelegt in m'n oorspronkelijke vraag.
Camera modus, ok, prima. Been there, done that. Wat ik wil, zoals dat in heel veel andere telefoontjes wel kan: ik ga naar de file explorer, ik kies pictures en daar staan plaatjes. Van de camera, die ik er via bluetooth op gezet heb, whatever. Die open ik. DAAR wil ik zoomen.
In de camera-modus heb je alleen de plaatjes die je met de camera gemaakt hebt, niet plaatjes die je dus op een andere manier op je kaart gezet hebt. Heb net van iemand anders een foto van zijn gsm ontvangen via bluetooth, die open ik en daar wil ik op inzoomen. En dat gaat dus niet.
Any other idea's?
[ Voor 5% gewijzigd door oCe op 17-02-2005 14:25 ]
Verwijderd
Ah wat gemeen 
Ze hebben net de site gewijzigd bij GSMPartner.
Wie kan me helpen en zeggen dat dit gisteravond nog niet zo was? Of heb ik er overheen gelezen gisteravond?
http://www.gsmpartner.nl/assortiment_2jaar.html
Sony Ericsson S700i
Schitterend vormgegeven alleskunner. Met 1,3 megapixel camera en vele opties.
Uitsluitend gratis i.c.m. Community Bellen abonnement
Gisteravond stond dat er dacht ik nog niet
Ik kreeg net een mailtje namelijk:
Ze hebben net de site gewijzigd bij GSMPartner.
Wie kan me helpen en zeggen dat dit gisteravond nog niet zo was? Of heb ik er overheen gelezen gisteravond?
http://www.gsmpartner.nl/assortiment_2jaar.html
Sony Ericsson S700i
Schitterend vormgegeven alleskunner. Met 1,3 megapixel camera en vele opties.
Uitsluitend gratis i.c.m. Community Bellen abonnement
Gisteravond stond dat er dacht ik nog niet
Ik kreeg net een mailtje namelijk:
<info@gsmpartner.nl> wrote:
> Geachte heer/mevrouw,
>
>
>
>
> Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw verzoek voor een offerte voor een
> abonnement (icm een Sony Ericsson S700i) via GSMpartner.
>
>
>
> Het door u gekozen type telefoon is alleen kosteloos in combinatie met een
> Plan Mobile Community abonnement. In combinatie met het door u gekozen
> abonnement wordt een eenmalige toeslag berekend ter hoogte van Euro 99,-
> (inclusief BTW).
>
>
>
> Ik verzoek u om, middels beantwoording van dit mailbericht aan te geven in
> hoeverre u alsnog geïnteresseerd bent in bovengenoemde abonnement. Na
> ontvangst van uw reactie zal uw aanvraag verder in behandeling worden
> genomen, zonder tegenbericht (binnen 3 werkdagen) zal uw verzoek komen te
> vervallen.
>
>
>
> Mocht u nog vragen hebben over deze mail dan kunt u contact opnemen met de
> servicedesk van GSMpartner, bereikbaar tijdens kantooruren op telefoonnummer
> 0900 – 7777 888.
>
>
>
> Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
>
>
>
>
>
> Servicedesk
>
> GSMpartner
>
> 0900 - 7777 888
Dan ben ik mooi op tijd geweest.
Is ook wel logisch. Want als je naar de prijzen kijkt mij 1 jarig. Dan is de D500 net zo duur als de S700. Alleen bij 2 jaar scheelt het in 1x 99 euro.
Of het nu een promotie is geweest of foutje, ik ben er blij mee.
Is ook wel logisch. Want als je naar de prijzen kijkt mij 1 jarig. Dan is de D500 net zo duur als de S700. Alleen bij 2 jaar scheelt het in 1x 99 euro.
Of het nu een promotie is geweest of foutje, ik ben er blij mee.
Verwijderd
Kies dan als je op de foto staat -->meer-->weergavemodule. Dan zie je ze net zoals in het camera scherm alsof je hem net gemaakt hebt. Is dat wat je bedoeld?Nee, niet RTFM.
Ik zal het anders proberen uit te leggen, misschien inderdaad niet helemaal goed uitgelegt in m'n oorspronkelijke vraag.
Camera modus, ok, prima. Been there, done that. Wat ik wil, zoals dat in heel veel andere telefoontjes wel kan: ik ga naar de file explorer, ik kies pictures en daar staan plaatjes. Van de camera, die ik er via bluetooth op gezet heb, whatever. Die open ik. DAAR wil ik zoomen.
In de camera-modus heb je alleen de plaatjes die je met de camera gemaakt hebt, niet plaatjes die je dus op een andere manier op je kaart gezet hebt. Heb net van iemand anders een foto van zijn gsm ontvangen via bluetooth, die open ik en daar wil ik op inzoomen. En dat gaat dus niet.
Any other idea's?
Je kan trouwens ook foto's bewerken, dus tekenen, knippen draaien, kleuren enz. maar dat kan alleen bij foto's op het 320x240 of 160x120. Dat is wel weer jammer!
@Rooie60: Idd oude i-mode forum bekende, maar dat forum is beetje dood aan het bloeden. Dus nu hier
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 14:58 ]
Die weergavemodule is inderdaad min of meer wat ik bedoel, dat is exact zoals in camera-mode. Echter, de optie om naar de weergavemodule te gaan is er alleen als je dit bij een foto doet die met de camera v/d S700i gemaakt is. Niet bij andere foto's.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:56:
[...]
Kies dan als je op de foto staat -->meer-->weergavemodule. Dan zie je ze net zoals in het camera scherm alsof je hem net gemaakt hebt. Is dat wat je bedoeld?
Praktijkvoorbeeld: kreeg een foto van een auto via bluetooth toegestuurd. Foto is 1600x1200 groot, dus wordt ernstig verkleind weergegeven op het S700i-scherm. Nu wil ik het nummerbord lezen, dat op 1600x1200 prima te lezen is. Dus zou ik willen inzoomen op de foto, en er doorheen willen scrollen. Net zoals dit kan bij foto's gemaakt met de S700i. Alleen met 'vreemde jpgjes' geeft'tie hier dus geen mogelijkheid voor
Iemand nog een ander idee hoe je dit allemaal kan met andere plaatjes dan diegenen die je met de S700i maakt?