Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.075 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:02:
Hey Bok, ik zit met jou en powerlie in n horde groep, ik ga voor die warrior. Dat moest...
Je moest een Warrior maken? :?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:05:
[...]

hmmk, maar 1 van de leuke dingen bij een mmorpg is toch dat "de vijand" ook uit players kan bestaan?

verder is een PvP server toch ook niet ZO gevaarlijk? ik bedoel als je eerst wat uit d ebuurt blijft van de vijandelijke gebieden dan kanje toch weinig gebeuren? ik heb de beta niet zo lang gespeeld maar ben in een week tot lvl 12 gekomen en had toen nog maar 2 provincies afgewerkt en geen enkele keer een vijandelijke player tegen gekomen...

hoe zit het eigenlijk met de verdeling? waar starten de horde en waar starten de alliance luitjes? de ene groep op het linker continent en de andere groep op de rechter? dan is de kans sowiezo vrij klein datje een vijandelijke player tegen komt.

en jah ik ben een n00b en jah dit is de eerste keer dat ik een mmorpg ga spelen en jah ik weet dat lvl 12 niets voorsteld :+
Spelers kunnen je alleen aanvallen als je pvp aanhebt staan
Maar horde quards kunnen je altijd aanvallen... dat is dus het leuke met roque... verstoppertje spelen achter quards :9
De horde (orcs) zitten vlakbij auberdine ( night elf gebied )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 23:29

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Op PVP kan je altijd aangevallen worden in de Contested zones, op PVE moet je jezelf eerst pvp enablen om aangevallen te kunnen worden.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:28:
Op PVP kan je altijd aangevallen worden in de Contested zones, op PVE moet je jezelf eerst pvp enablen om aangevallen te kunnen worden.
Volgens mij was het net even andersom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:28:
kheb het nog 2x doorgelezen en nu snap ik het. :P

op een PVE-server loop je pas gevaar als je een vijandelijke NPC aanvalt, zelf pvp aanzet of vijand aanvalt die pvp aan heeft staan.

op een PVP server loop je gevaar zodra je in neutraal of vijandelijk gebied bent.

dan snap ik nog steeds niet het probleem bij een pvp server, je hebt toch genoeg "eigen" gebied om je heen om lekker te spelen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:41
Valt tegen hoor, na level 20 zijn er vrijwel geen quests meer buiten contested areas. Als je een beetje doorspeelt is level 20 in iets meer dan een dag played time te halen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
http://wowcensus.com/

Aardig wat stats over de (Amerikaanse) servers.

/edit: was dus al bekend :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sjoan op 08-02-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:39:
Valt tegen hoor, na level 20 zijn er vrijwel geen quests meer buiten contested areas. Als je een beetje doorspeelt is level 20 in iets meer dan een dag played time te halen.
Hoeveel precies? ik had namelijk na 8 uur level 10 bereikt.. komt mischien ook omdat het me eerste roque was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:41
Hoeveel precies verschilt, ik geloof dat ik er met mijn rogue 1 dag en 4 uur played time over heb gedaan. Met m'n hunter ging dit een stukje sneller (rond 1 dag), en m'n priest deed ik 1,5 dag played time over. Daarnaast ligt het er natuurlijk aan of je gaat PVP' en of alleen levellen.

Edit: Overigens moet je als horde rogue wel heel graag je poisons willen hebben, wat een kut quest. -.-

[ Voor 23% gewijzigd door The Will op 08-02-2005 14:45 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt mij helemaal niets om op een PVE server te zitten ik bedoel je ziet je (vijand) en loopt vrolijk naar hem toe hand in hand loop je verder omdat je toch niet aangevallen kunt worden door hun beetje vaag het is en het blijft je vijand Kom op hand in hand kamaraaaaaden ...........
nee dan liever PvP als ik dan een vijand zie Knallennnn tot hij of ik er dood bij neerval zoals het naar mijn mening hoort . })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:35:
[...]

komop man denk ff zelf na, tuurlijk moet je het spel kopen waarom denk je dat iedereen hem hier gepre-ordered heeft? niet voor de mooie doos hoor..
Nou, volgens mij kun je dus prima zo'n timecard kopen en met de gedownloade versie spelen. Maar het lijkt erop dat die timecards pas vanaf 25 februari te koop zijn. Als je vrijdag dus meteen wilt spelen moet je wel het spel kopen.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:38:
Gisteren een discussie gehad over het spelen met een single class party. (party met 5 x dezelfde class)

Hoe haalbaar denken jullie dat het is, kom je daar ver mee? Hoe ver zou je komen met 5 Rogues in een instance als VanCleef, en met Warriors, of Priests, hunters (+pet)?
Een single class party lijkt me een enorm slecht idee! Ik zou eerder proberen alle beschikbare classes voor de alliance/horde in een party te krijgen. Dat is uniek en speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:
Hoeveel precies verschilt, ik geloof dat ik er met mijn rogue 1 dag en 4 uur played time over heb gedaan. Met m'n hunter ging dit een stukje sneller (rond 1 dag), en m'n priest deed ik 1,5 dag played time over. Daarnaast ligt het er natuurlijk aan of je gaat PVP' en of alleen levellen.

Edit: Overigens moet je als horde rogue wel heel graag je poisons willen hebben, wat een kut quest. -.-
Ik word geen horde... ik zit een beetje te hopen op goeie quests van NE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:
[...]

Een single class party lijkt me een enorm slecht idee! Ik zou eerder proberen alle beschikbare classes voor de alliance/horde in een party te krijgen. Dat is uniek en speelbaar :)
is leuk, maar volgens mij kan je best zonder bepaalde classes, als je andere dubbel neemt
het ligt aan je bezetting en talent builds. Maar variatie is het beste dat is zeker waar.

zit nu te kijken naar druid wat hij allemaal kan enzo.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

uh hou eens op met dat gerace lui... ik ben van plan het spel minimaal 3 maanden te spelen en misschien drie char types aan te maken...

op de us doen ze ook al van die races, maar waar is de lol dan?

ik zat gisteren echt te genieten van ritjes van Ogrimarr naar Thunder Bluff op de rug van zo'n vleermuis en met mijn muis om mij heen te kijken.. lekker muziekje erbij, wijntje (sommige mensen wellicht wat anders :7 ) en echt genieten man!

kwam aan in de ene city en nam meteen de vleerbus naar de volgende _/-\o_
was gisteravond zo erin aan het opgaan (vooral met je muis rondkijken is briljant) dat ik onderweg naar de zeppelin eraf gepleurd werd. had niet eens door dat het afgelopen was }:O

ga denk ik naast mijn main char een char aanmaken waar ik geen ene ruk mee doe de eerste dagen dan rondrennen met autorun, beestjes ontwijken en nieuwe gebieden (muziek&beeld) ga ontdekken en wellicht pik ik nog een leveltje mee :9

edit: die char maak ik misschien wel aan op een RP server... ben niet zozeer gek van dat RP gedoe, maar het heeft wel, en kan de ervaring alleen maar mooier maken.

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 08-02-2005 14:54 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat screens van gisteren
1

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_462159WoWScrnShot_020705_162556.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_235869WoWScrnShot_020705_163534.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_635403WoWScrnShot_020705_170600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_477579WoWScrnShot_020705_170632.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_000976WoWScrnShot_020705_172229.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_979105WoWScrnShot_020705_172243.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_197018WoWScrnShot_020705_172732.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_679371WoWScrnShot_020705_172939.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_264238WoWScrnShot_020705_173225.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, ik lees nu pas dat je allemaal gegevens op moet geven, zelfs als je niet met CC betaalt :o Dat wordt iemand anders z'n persoongegevens lenen, want ik ben gek en wil niet m'n eigen gegevens opgeven :+ En over of je nu naast je spel ook een timecard moet hebben om een account te moeten starten, daar is Blizzard idd niet heel duidelijk over. Gek genoeg zei de figuur bij de Dynabyte bij wie ik m'n pre-order regelde dat ik meteen 2 maanden er bij kreeg... Nja, ik zie het vrijdag wel, anders ga ik meteen de deur uit om als nog zo'n kaart te halen :P
Vind het wel sucken dat je allemaal gegevens op moet geven, ook al gebruik je geen CC :/
Tja :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Okyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:00:
Mhm, ik lees nu pas dat je allemaal gegevens op moet geven, zelfs als je niet met CC betaalt :o Dat wordt iemand anders z'n persoongegevens lenen, want ik ben gek en wil niet m'n eigen gegevens opgeven :+ En over of je nu naast je spel ook een timecard moet hebben om een account te moeten starten, daar is Blizzard idd niet heel duidelijk over. Gek genoeg zei de figuur bij de Dynabyte bij wie ik m'n pre-order regelde dat ik meteen 2 maanden er bij kreeg... Nja, ik zie het vrijdag wel, anders ga ik meteen de deur uit om als nog zo'n kaart te halen :P
Vind het wel sucken dat je allemaal gegevens op moet geven, ook al gebruik je geen CC :/
Tja :P
waarom zou je niet je gegevens willen geven?
als ik nu jou gegeven zou willen achterhalen kan ik dat ook, wat zou iemand daar in godnaam meedoen?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
pizza bestellen :P

maar ze zijn er inderdaad niet heel duidelijk over, dat is wel jammer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-08 07:44
Zag dit filmpje op een andere forum, wat is dat voor een aanval :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TheEvilCuber schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:05:
als ik nu jou gegeven zou willen achterhalen kan ik dat ook, wat zou iemand daar in godnaam meedoen?
Mjah, je bent totaal paranoide en gek, of je bent het niet, he :P
Dit is ook de reden dat ik geen abo heb op Tweakers...
Ik weet niet wat het is, maar ik heb gewoon niet graag dat mensen dingen weten van me als: naam, adres, telefoonnummer etc :P
Spijt me :P
Maarja, ik wil natuurlijk wel WoW spelen.... Dat wordt een beetje gedoe :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 11:14
TomSmit82 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:18:
Zag dit filmpje op een andere forum, wat is dat voor een aanval :S
Er staat onderin "Summon Felhunter", en volgens mij verschijnt er ook zoiets, alhoewel ik helemaal niet weet wat dat zijn ;) behalve dan die uberdemons van de beta-end
En die zal wel aan het toveren slaan of zo?

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 08-02-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik weet niet zeker of iedereen hier dat door heeft maar ik herhaal het nog maar eens voor de zekerheid :P

Zonder het spel te kopen ga je dus niet kunnen spelen. Ook niet met de beta client. Bij het spel krijg je een key waar je precies 1 account mee kan aanmaken. Daar zit 1 gratis maand speeltijd bij. Ik dacht persoonlijk dat je in de US wel bij het aanmaken van de account al CC of Gamecard gegevens moest gebruiken voor de create MAAR ik zou me kunnen vergissen. Je wordt dan nog niet aangeslagen uiteraard.

Dus met enkel gamecards kom je er niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:37:
[...]

kheb het nog 2x doorgelezen en nu snap ik het. :P

op een PVE-server loop je pas gevaar als je een vijandelijke NPC aanvalt, zelf pvp aanzet of vijand aanvalt die pvp aan heeft staan.

op een PVP server loop je gevaar zodra je in neutraal of vijandelijk gebied bent.

dan snap ik nog steeds niet het probleem bij een pvp server, je hebt toch genoeg "eigen" gebied om je heen om lekker te spelen?
Tot ongeveer lvl20 ben je lekker veilig in de barrens als horde bijv. maar op een gegeven moment krijg je geen exp meer van monsters als je 5 (?) levels hoger bent en zul je echt de contested areas in moeten.

En het lijkt mij echt stug dat je alleen een timecard hoeft te kopen :) zal wel een serial in de doos zitten die je moet opgeven bij de account creation, zo moeilijk is het niet om dat te bedenken en blizzard is natuurlijk ook niet gek...

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
en mijn visie is dat je dat nog niet hoeft te laten zien. Dit is een beetje gokken imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 20:53
Even als aanvulling: als je de beta client al geinstalleerd hebt kun je die wel gewoon blijven gebruiken. Je hoeft dus niet opnieuw te installeren (nogal zonde van de tijd, is waarschijnlijk zelfde, of zelfs oudere versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lekker duidelijk allemaal.

Het is duidelijk dat je het spel gewoon moet kopen.

Even de vereisten op een rijtje. (verbeter me als ik et fout heb)

1) je MOET het WOW spel kopen
2) bij het originele spel zit 1 maand speeltijd
3) je kan met deze speeltijd 1 account maken waar je een maand lang mee kan spelen
4) wil je dan doorspelen moet je OF een CC OF een gamecard aanschaffen

Klopt dit beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:05:
[...]

Waarom zou je je gegevens moeten geven? Wat dit betreft ben ik het dus helemaal eens met Okya, maar helaas ontkom je er niet aan als je WoW wilt spelen.
Pheace schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:29:
Ik dacht persoonlijk dat je in de US wel bij het aanmaken van de account al CC of Gamecard gegevens moest gebruiken voor de create MAAR ik zou me kunnen vergissen. Je wordt dan nog niet aangeslagen uiteraard.
Daar heb ik inderdaad ook dingen over gelezen. Hopelijk doet blizzard het in Europa in elk geval anders want veel mensen waaronder mijzelf hebben geen CC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ja maar je zal wel met de key een account moeten aanmaken :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:34:

3) je kan met deze speeltijd 1 account maken waar je een maand lang mee kan spelen

Klopt dit beetje?
Klopt als een bus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:35:
[...]

Waarom zou je je gegevens moeten geven? Wat dit betreft ben ik het dus helemaal eens met Okya, maar helaas ontkom je er niet aan als je WoW wilt spelen.
Omdat je een abonnement en dus een CONTRACT met Blizzard aangaat? En zij dus wel graag weten met WIE ze dit aangaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Klopt dit beetje?
Als iemand die in lettergroote 72 bold bovenaan het reply veld zou zetten :>

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:06:
[...]

jij moest warrior? ik zei gewoon tegen die prutzor dat ik Tauran Shaman ging doen :P
maar lijkt me erg leuk ^^ welk ras ga je doen? Orc? of lekkere lomp Tauran 8)

heerlijk straks alliance meppen enzo, It's good to be bad :7
haha, nee, ik moest horde spelen, omdat hij (en de rest van de groep) dat ook gaan doen, en warrior lijkt me het leukst, denk dat t een undead gaat worden, ff kijken welke ik t tofst vind. Tauran is me sowieso wel TE lomp! dus orc of undead wordt t :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:35:
[...]

[...]

Daar heb ik inderdaad ook dingen over gelezen. Hopelijk doet blizzard het in Europa in elk geval anders want veel mensen waaronder mijzelf hebben geen CC :/
Tsja , ik heb al een CC sinds de dagen dat ik nog Dark age of Camelot speelde. Op zich zo geregeld bij je bank hoor ;) (mits je 18+ bent denk ik)

En anders gewoon gamecard dan maar , dat werkte ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 11:00
Thijs schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:33:
[...]

Warlock goed als tank? Dacht dat die niet veel damage kon hebben. En rogue heb ik ook even gespeeld, maar dat stealth is niet zo heel fijn gezien je niet zo snel kan lopen (maybe dat je dat later kan wel kan, ik was nog maar level 12 ofzo). Ik weet na mijn ervaring in elk geval wel dat ik géén rogue ga nemen (rond sneaken is niet echt mijn ding). :p
warlock vw kan in ieder geval veel damage pakken en aggro krijgen en houden,... das voor de instances zoals shadowfang keep wel heel relaxed en ook omdat het niet uit maakt als die dood gaat, want dan summon je hem gewoon opnieuw!

Verder weet ik dus nog steeds niet goed welk ras ik moet pakken bij warlock of rogue...
En waarom ik voor 1 van die 3 zou moeten kiezen....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:36:
[...]

Omdat je een abonnement en dus een CONTRACT met Blizzard aangaat? En zij dus wel graag weten met WIE ze dit aangaan?
Een spel met een maand gratis speeltijd kopen vind ik niet bepaald een abonnement.
Pheace schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:38:
[...]

Tsja , ik heb al een CC sinds de dagen dat ik nog Dark age of Camelot speelde. Op zich zo geregeld bij je bank hoor ;) (mits je 18+ bent denk ik)

En anders gewoon gamecard dan maar , dat werkte ook.
Mits die vrijdag ook al in de winkels liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Ik was gisteren ff langsgewipt bij Dynabyte, en daar werd mij verteld dat de Gamecards pas leverbaar zijn rond 28 februari. Niet dat dat veel uitmaakt, want tot die tijd heb je toch nog je maand gratis spelen.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Lord_T schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:46:
[...]

warlock vw kan in ieder geval veel damage pakken en aggro krijgen en houden,... das voor de instances zoals shadowfang keep wel heel relaxed en ook omdat het niet uit maakt als die dood gaat, want dan summon je hem gewoon opnieuw!

Verder weet ik dus nog steeds niet goed welk ras ik moet pakken bij warlock of rogue...
En waarom ik voor 1 van die 3 zou moeten kiezen....
Het nadeel van een voidwalker is dat hij alleen gesummoned kan worden als je een bepaalde shard hebt gemaakt (ik ben even de naam vergeten), die kan je verdienen doormiddel van een drain ability van de warlock maar toch als je even zonder zit is het klote.

Het stealthen van de Roque is juist de reden dat ik in retail Roque ga, wat ik bijvoorbeeld doe is als je met een instance een quest doet (bijvoorbeeld shadowfang met 'The book of Ur') dat ik vooruit kan sneaken en kan bepalen waar alles is en waar de mobs uithangen. Dit is voor de rest van de instance best handig. Ook heb ik dmv stealth al een aantal quests gedaan door overal voorbij te sneaken ipv te vechten, dat hoef je met een warrior niet te proberen.

Maarja ieder zn ding :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bosmonster schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:36:
Mjah, met een CC moet het (gegevens opgeven) om dat ding te kunnen gebruiken, maar met een WoW-tegoed-kaart hoeft het niet. En verder, ze hebben er toch weinig aan om te weten wie er precies een account heeft? Ik kan toch het adres van m'n overbuurman opgeven en niemand die het ooit te weten komt, maar Blizzard denkt intussen dat ik iemand anders ben. Ik zie gewoon niet in wat ze er mee winnen...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:
het lijkt mij helemaal niets om op een PVE server te zitten ik bedoel je ziet je (vijand) en loopt vrolijk naar hem toe hand in hand loop je verder omdat je toch niet aangevallen kunt worden door hun beetje vaag het is en het blijft je vijand Kom op hand in hand kamaraaaaaden ...........
Dat jij vindt dat PvP de enige 'ware' weg is, weten we zo langzamerhand nu wel. Mij lijkt het niks om geganked te worden door een lvl 40 horde gast als ik met m'n lvl 20 met een quest bezig ben. Ieder z'n ding.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een los vraagje trouwens... kan je als een mage tegelijk een wand en een staff equippen?
Burning_acid schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:52:
[...]

Het stealthen van de Roque is juist de reden dat ik in retail Roque ga, wat ik bijvoorbeeld doe is als je met een instance een quest doet (bijvoorbeeld shadowfang met 'The book of Ur') dat ik vooruit kan sneaken en kan bepalen waar alles is en waar de mobs uithangen. Dit is voor de rest van de instance best handig. Ook heb ik dmv stealth al een aantal quests gedaan door overal voorbij te sneaken ipv te vechten, dat hoef je met een warrior niet te proberen.
Dat is inderdaad handig, maar vergeet niet dat je bij het looten weer zichtbaar wordt.
Je kunt dus eigenlijk alleen maar rondkijken...

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" Een spel met een maand gratis speeltijd kopen vind ik niet bepaald een abonnement"

Geen abonnement nee maar het is wel een service waar je gebruik van maakt. Vandaar dat je zodra je inlogt ook de Code of Conduct op moet agree-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Niet online
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:56:
Even een los vraagje trouwens... kan je als een mage tegelijk een wand en een staff equippen?
Als warlock in ieder geval wel, de wand gaat in het 'ranged weapon' slot, en de staff in je gewone weapon slot. Lijkt me dat het met een mage ook zo werkt.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

[...]
Ja

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is inderdaad handig, maar vergeet niet dat je bij het looten weer zichtbaar wordt.
Je kunt dus eigenlijk alleen maar rondkijken...
een staf is 2 handed .. je kunt wel een wand in je ranged slot stopen maar het heet waarschijnlijk niet voor niets ranged ..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt dit beetje?
Nog even als aanvulling voor de duidelijkheid:

Bij de eerste keer inloggen en account maken met het originele spel heb je nog GEEN gamecard of CC nodig. (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:31:
[...]

Tot ongeveer lvl20 ben je lekker veilig in de barrens als horde bijv. maar op een gegeven moment krijg je geen exp meer van monsters als je 5 (?) levels hoger bent en zul je echt de contested areas in moeten.

En het lijkt mij echt stug dat je alleen een timecard hoeft te kopen :) zal wel een serial in de doos zitten die je moet opgeven bij de account creation, zo moeilijk is het niet om dat te bedenken en blizzard is natuurlijk ook niet gek...
Zijn er dan echt mensen die denken te kunnen spelen, zonder het spel aan te schaffen 8)7
Enkel met een gametimecard 8)7
Kom trouwens net van DB, filiaal Enschede krijgt donderdag de lading binnen, mogen alleen pas vrijdag verkopen ;)
Iedereen die een exemplaar besteld heeft, krijgt donderdag een telefoontje van DB :)

edit - hmm quote opeens iemand anders, raar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 08-02-2005 16:14 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 15:40
in drukke steden of in een raid.. als het dan schokt, ligt het dan aan de videokaart, de processor of het geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
Bij de amerikaanse retail had je toch echt een cc of een gamecard (die dus nog niet uit was) nodig om een account te registreren. Eerste maand was dan wel gratis, maar die informatie moest je wel ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:13:
in drukke steden of in een raid.. als het dan schokt, ligt het dan aan de videokaart, de processor of het geheugen?
ervaring blijkt dat een reep meer geheugen wonderen doet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

video kaart... ik heb daar echt een serieus probleem mee
als ik bijvoorbeeld de gryphon neem blijft me beeld 5 minuten hangen en even later ben ik in de stad waar ik moest zijn
gewoon kwaliteit lager zettewn... 800x640 maakt alleen verschil met tekst kwaliteit
alhoewel... poppetjes laden niet alleen uit video kaart geheugen... ik raad tenminste 512 mb ram aan ... hoewel ik daar ook nog mee lag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

BlubberZwijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:13:
Bij mij schokte het in de steden, 512MB erbij gehaald, nergens meer last van :P
Had eerst maar 256MB, is niet aan te raden

[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 08-02-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

Aangezien er meer dan genoeg animo is vanuit GoT om te gaan WoW-en is het dan niet slim om 2 servers te kiezen. Eentje voor de mensen die PvP spelen en eentje voor de spelers die PvE willen spelen.

Dan krijg je dus gewoon 4 guilds:

PvP Alliance
PvP Horde
PvE Alliance
PvE Horde

iedereen happy ?

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:15:
[...]

ervaring blijkt dat een reep meer geheugen wonderen doet .
mja dan zal ik nieuw mobo processor en geheugen moeten kopen.. :/ pentium 4 rdram :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 08:29
Als ik WoW reinstall (misschien ga ik nog formatten), kan ik dan nog voor de launch mn wow patchen? Ik kan namelijk nog wel inloggen nu, er zijn alleen geen servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
BlubberZwijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:16:
[...]

mja dan zal ik nieuw mobo processor en geheugen moeten kopen.. :/ pentium 4 rdram :r
In mijn beider P4-mobo's past toch echt op z'n minst 2 gig aan RD-Ram, dus wat klaag je :?

* pagani is even bij de mediamarkt langs geweest vandaag om te checken of ik de CE ga krijgen. Ze kregen er 20 binnen, dus ja :)

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 08-02-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Waar denk jij nog RDram voor een normale prijs vandaan te halen?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik had ook eerst 256 mb en dat was echt een ramp in de steden of als er een raid was, dus ik heb geupgrade naar 1gb en het is net of ik een nieuwe comp heb :+

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:46:
[...]

Een spel met een maand gratis speeltijd kopen vind ik niet bepaald een abonnement.

[...]

Mits die vrijdag ook al in de winkels liggen!
Hoeft toch niet want je krijgt er al een maand bij. Zolang ze er zijn voor het einde van die maand is er toch geen probleem.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 08:43

admiral866

The King Personality Disorder

_Squatt_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:05:
[...]

Als warlock in ieder geval wel, de wand gaat in het 'ranged weapon' slot, en de staff in je gewone weapon slot. Lijkt me dat het met een mage ook zo werkt.
Hoe zit dat met eventuele stats die op de wand zitten?
Werken die eigenlijk nog mee?
Ik had een priest met een wand en een mace. Had et kunnen checken, maar denk er nu pas aan :P

En zijn er nog bepaalde dingen die je in inventory kan hebben en dan meetellen in je char stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Muppet schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:24:
Ok, maar dat had hij eerder kunnen bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

admiral schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:25:
[...]

Ik had een priest met een wand en een mace. Had et kunnen checken, maar denk er nu pas aan :P

En zijn er nog bepaalde dingen die je in inventory kan hebben en dan meetellen in je char stats?
Je wand wel, maar meuk in je inventory niet. Daarom nemen sommige hunters ook dual wield alleen om die stats meetellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:14:
Bij de amerikaanse retail had je toch echt een cc of een gamecard (die dus nog niet uit was) nodig om een account te registreren. Eerste maand was dan wel gratis, maar die informatie moest je wel ingeven.
Daar ben ik dus ook bang voor... misschien toch maar gauw een CC regelen?
admiral schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:25:
[...]

Ik neem aan van wel, daarom was ik ook benieuwd of beide tegelijkertijd kan.
Maar wands hebben vaak beroerde/geen stat boosts, daarvoor moet je staves nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Muppet schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:24:
precies.. ik ben nu 250 euro kwijt voor 512 mb.. vind ik toch erg veel geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 16-08 11:00
johnnyv.nl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:26:
[...]

Ok, maar dat had hij eerder kunnen bedenken :P
valt nog mee:

5 256MB PC800 RDRAM (Samsung) € 85,- 08-02

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/552

alleen je moet dan wel 2x 256 bij plaatsen omdat het per 2 moet ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Lord_T schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:38:
[...]

valt nog mee:

5 256MB PC800 RDRAM (Samsung) € 85,- 08-02

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/552

alleen je moet dan wel 2x 256 bij plaatsen omdat het per 2 moet ;)
is wel traag geheugen.. andere geheugen dat ik heb draait op 1066.. geen idee of dit iets boeit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja en ik heb een pc liggen waar 1066 in moet, dat is helemaal niet te krijgen. Gelukkig doe ik niks met die pc en paas ik hem door ;)

En antwoord op hierboven

Ja dat boeit!

[ Voor 15% gewijzigd door Muppet op 08-02-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

hey een topic switch van WoW naar RDram..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je geen gamecard of cc nodig voor die maand gratis,
bij dynabyte krijgen ze die kaarten pas na een maand.
Dus lijkt me sterk dat je dat dan nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:56:
Volgens mij heb je geen gamecard of cc nodig voor die maand gratis,
bij dynabyte krijgen ze die kaarten pas na een maand.
Dus lijkt me sterk dat je dat dan nodig hebt.
Vertelden ze mij ook in de winkel. Gewoon het spel kopen en je zou 1 maand kunnen spelen, zonder GC.
Anders wordt het ook wel erg duur voor iemand die nog niet zeker weet of het echt wat voor hem is. Na een maand weet je toch al wat of je hetnog verder wil spelen of niet. Leuk als je dan al meteen een GC hebt moeten kopen.

Zou me niet verbazen als er gewoon 1 GC gewoon bij het spel zit (kaartje wat goed is voor een maadn).

[ Voor 33% gewijzigd door DinX op 08-02-2005 16:59 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

* Chaoss hoopt op een telefoontje van DynaByte donderdag.

dan loop ik wel op de AutoRai rond maar dat boeit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopenlijk belt e-plaza morgen dat ze die game hebben :)
en anders dan zijn ze gemeen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
johnnyv.nl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:21:
[...]
* Bansoon is even bij de mediamarkt langs geweest vandaag om te checken of ik de CE ga krijgen. Ze kregen er 20 binnen, dus ja :)
Weet je misschien of de mediamarkt ze op donderdag hebben liggen (normaal en CE), of op vrijdag pas?

Kan me voorstellen dat ze op donderdag al verkopen, want je kan toch pas vrijdag inloggen. Dus eerder verkopen zou op zich wel kunnen, lijkt mij.
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Je hebt sowieso cc nodig voor aanmaken van je account ook als je er nooit mee betaalt of na een maand stopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 17:07 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:06:
Je hebt sowiezo cc nodig voor aanmaken van je account ook als je er nooit mee betaalt of na een maand stopt.
HOOOOOOO!!! Dat stond nergens!! :/
Als dat zo is, dan houdt het voor mij op. Dan moet ik vrijdag mijn geleverde spel maar meteen terugbrengen.....Zou wel erg jammer zijn :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RedruM schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:21:
Als ik WoW reinstall (misschien ga ik nog formatten), kan ik dan nog voor de launch mn wow patchen? Ik kan namelijk nog wel inloggen nu, er zijn alleen geen servers :)
Nu nog wel.. zolang je in kunt loggen kun je patchen volgens mij. Maar weet niet hoelang die servers nog up blijven, dus zou dan wel opschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Okyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:08:
[...]

HOOOOOOO!!! Dat stond nergens!! :/
Als dat zo is, dan houdt het voor mij op. Dan moet ik vrijdag mijn geleverde spel maar meteen terugbrengen.....Zou wel erg jammer zijn :/
je weet vast nog wel dat sommige de us versie hebben gekocht en het account creeerde door een Nederlandse CC nummer en australisch adres.

Voor de EU versie moet dat dus ook gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:46:
hey een topic switch van WoW naar RDram..
Spannend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:06:
Je hebt sowieso cc nodig voor aanmaken van je account ook als je er nooit mee betaalt of na een maand stopt.
Vul je toch een vals nummer in, deed ik ook met SWG, die eerste maand incasseren ze toch niks, na die maand heb ik wel gamecards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:11:
[...]

je weet vast nog wel dat sommige de us versie hebben gekocht en het account creeerde door een Nederlandse CC nummer en australisch adres.

maar bij us versie hebben ze geen gametimecards toch? dus hier houden ze rekening met mensen zonder CC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Rody schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:11:
Waarom dan die tegoed-kaarten op de markt brengen? Als je toch een CC nodig hebt, kan je daar toch ook direct mee betalen? Het hele idee van die kaarten is dat je geen CC nodig hebt.... Lekker nutteloos dan :/ Nou, kijken of ik die pre-order nog kan teniet kan doen dan maar. Wat een enorm stomme zet echt....
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:17:
maar bij us versie hebben ze geen gametimecards toch? dus hier houden ze rekening met mensen zonder CC :)
Zoiets dacht ik dus ook, maar het schijnt niet zo te zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 08-02-2005 17:19 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 19-08 13:04

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nog meer mensen die onwijze zin hebben in het spel maar wel een beetje bezorgd zijn straks met 500 level 1 newbies te vechten om die 10 level 1 wolven en spiders te hakken voor hun quest?

Of precies een server te kiezen die na korte tijd een wachtrij van een uur heeft?

Ik hoop echt dat Blizzard de spawn rates wat omhoog gooit in het begin!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De gametime cards zijn in de eerste plaats bedoeld als een soort 'gift-cards' en helemaal niet als compensatie voor mensen zonder CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:06:
[...]

Weet je misschien of de mediamarkt ze op donderdag hebben liggen (normaal en CE), of op vrijdag pas?

Kan me voorstellen dat ze op donderdag al verkopen, want je kan toch pas vrijdag inloggen. Dus eerder verkopen zou op zich wel kunnen, lijkt mij.
Weet iemand dit?
Winkels mogen dat niet, zou de onderlinge verkoopcode verbreken en dat is strafbaar, heeft intertoys (of bart smit ofzo) ook ooit gedaan met een andere game en daar een dikke boete voor gekregen. Ga er maar niet vanuit dat zon grote keten zich hieraan zal wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:18:
[...]

Waarom dan die tegoed-kaarten op de markt brengen? Als je toch een CC nodig hebt, kan je daar toch ook direct mee betalen? Het hele idee van die kaarten is dat je geen CC nodig hebt.... Lekker nutteloos dan :/ Nou, kijken of ik die pre-order nog kan teniet kan doen dan maar. Wat een enorm stomme zet echt....

[...]
Daar zou ik nog maar even mee wachten als ik jou was.
Mocht een CC echt nodig zijn dan hoor je dat vrijdag snel genoeg en als je de doos nog niet hebt opengemaakt zal je de game vast wel terug kunnen brengen.

Feit is dat niemand zeker weet of het in Europa net zoals in Amerika zal gaan. En Blizzard zelf wil nog geen antwoord geven. Maar ze zijn echt wel op de hoogte dat een CC in Europa een stuk minder gebruikelijk is dan in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

anders is er nog paypal, helemaal gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:25:
anders is er nog paypal, helemaal gratis :)
Dat is wel een mooie manier om te betalen, maar het lijkt erop dat ze graag CC gegevens willen hebben om te controleren dat je 18+ bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:23:
Daar zou ik nog maar even mee wachten als ik jou was.
Mocht een CC echt nodig zijn dan hoor je dat vrijdag snel genoeg en als je de doos nog niet hebt opengemaakt zal je de game vast wel terug kunnen brengen.
Ja, ik wacht denk ik nog wel even. Maar het kost me dan wel 10 eypo, mocht het idd enkel met CC gaan, aangezien het me 50.65 kost (incl. 2 maanden en verzenden) en het in de winkel 39.95 ofzo kost. Nja, geen ramp ofzo, maar toch zonde :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:26:
[...]

Dat is wel een mooie manier om te betalen, maar het lijkt erop dat ze graag CC gegevens willen hebben om te controleren dat je 18+ bent.
Hoezo 18+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

omdat ik niet met kiddo's wil spelen >:)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, in ROSE online zat ik vast aan een knakker van 10 die me de hele tijd pm's stuurde of ik met hem wilde lvlen, wat een vervelend mannetje was dat. Op een gegeven moment negeerde ik m maar, kreeg je van die zeur-spam taferelen:

Hellooohooo?
Are you there?
AAAAAAAAAAAAAAAH!
Oehoehoeoehoeh!

etc...

Zucht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft met maandelijkse kosten te maken. Staat ergens in de agreement van de US versie. Als je minderjarig bent moest je ook goedkeuring van een volwassene hebben. Helaas zijn de offficiele forums offline, daar stond een hele discussie over dat punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:21

Upke dupke

Oompa Loompa

Dan zal ik met mijn, 17 jaar maar weg gaan ;)

Ergens vind ik het een beetje stom. Time cards. Ik bedoel, als sommige mensen het onveilig vinden om met een CC te moeten betalen laat ze dan met zulke kaarten betalen. maar ga ze dan niet nog eens vragen om hun credit card data toch in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:40:
Dan zal ik met mijn, 17 jaar maar weg gaan ;)

Ergens vind ik het een beetje stom. Time cards. Ik bedoel, als sommige mensen het onveilig vinden om met een CC te moeten betalen laat ze dan met zulke kaarten betalen. maar ga ze dan niet nog eens vragen om hun credit card data toch in te vullen.
Is ook niet zeker dat dit het geval is, ik denk dat blizzard slim genoeg is zich te realiseren verschrikkelijk veel klanten mis te lopen op deze manier. Dat laten ze zich vast niet door de neus boren en ik verwacht ook geen CC# invoerveld bij de installatie, dus laat mn pre-order lekker staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

weet iemand trouwens of er bij de gewone versie van WoW ook een handleindg zit?(dan bedoel ik geen pdf maar een echte:P) tis me tot nu toe vaak gebeurt dat ik ff wat wou opzoeken, gelukkig kan wow redelijk tegen alt-tab maar optimaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:21

Upke dupke

Oompa Loompa

Tja, laten we het open r2dGeert, ik weet nog goed dat het bij L2 wel het geval was. Of je moest meteen een GC in voeren. Nu heb ik die nu niet, heb ik die niet voor 11 feb, en kan ik ook niet betalen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:51:
weet iemand trouwens of er bij de gewone versie van WoW ook een handleindg zit?(dan bedoel ik geen pdf maar een echte:P) tis me tot nu toe vaak gebeurt dat ik ff wat wou opzoeken, gelukkig kan wow redelijk tegen alt-tab maar optimaal is het niet.
Dan speel je toch windowed als je vaak moet tabben?

Maar Blizzard kennende, zit er standaard een mooi boekwerk bij *terugdenkend aan Warcraft 1 & 2, Starcraft, etc)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Vraagje weet niet of dit in eerdere posts al beantwoord is maar here goes:

Ik heb bij bol.com besteld. Weet iemand al van de klanten service of de levering op de 11de plaats vindt?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 13:31
Yep er zit een handleiding bij, helaas is die al ernstig verouderd, de US-versie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 11:14
WIndowed werkt het perfect. Ik heb regelmatig zitten spelen in windowed mode omdat je onder het lopen toch vaak kunt chatten, webben of wat dan ook. Dan gaat het echt naadloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 19-08 23:14
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:22:
[...]

Winkels mogen dat niet, zou de onderlinge verkoopcode verbreken en dat is strafbaar, heeft intertoys (of bart smit ofzo) ook ooit gedaan met een andere game en daar een dikke boete voor gekregen. Ga er maar niet vanuit dat zon grote keten zich hieraan zal wagen.
Het klopt dat de winkels hem niet voor vrijdag mogen verkopen, maar reken er maar op dat er wel weer een winkel(keten) zal zijn die het wel doet. Is altijd nog zo geweest. Bij Halo 2, bij Half-Life 2 en ongetwijfeld ook wel weer bij WoW.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)