Je moest een Warrior maken?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:02:
Hey Bok, ik zit met jou en powerlie in n horde groep, ik ga voor die warrior. Dat moest...
https://niels.nu
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je moest een Warrior maken?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:02:
Hey Bok, ik zit met jou en powerlie in n horde groep, ik ga voor die warrior. Dat moest...
Verwijderd
Spelers kunnen je alleen aanvallen als je pvp aanhebt staanChaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:05:
[...]
hmmk, maar 1 van de leuke dingen bij een mmorpg is toch dat "de vijand" ook uit players kan bestaan?
verder is een PvP server toch ook niet ZO gevaarlijk? ik bedoel als je eerst wat uit d ebuurt blijft van de vijandelijke gebieden dan kanje toch weinig gebeuren? ik heb de beta niet zo lang gespeeld maar ben in een week tot lvl 12 gekomen en had toen nog maar 2 provincies afgewerkt en geen enkele keer een vijandelijke player tegen gekomen...
hoe zit het eigenlijk met de verdeling? waar starten de horde en waar starten de alliance luitjes? de ene groep op het linker continent en de andere groep op de rechter? dan is de kans sowiezo vrij klein datje een vijandelijke player tegen komt.
en jah ik ben een n00b en jah dit is de eerste keer dat ik een mmorpg ga spelen en jah ik weet dat lvl 12 niets voorsteld
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Volgens mij was het net even andersomGlorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:28:
Op PVP kan je altijd aangevallen worden in de Contested zones, op PVE moet je jezelf eerst pvp enablen om aangevallen te kunnen worden.
kheb het nog 2x doorgelezen en nu snap ik het.Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:28:
Op PVP kan je altijd aangevallen worden in de Contested zones, op PVE moet je jezelf eerst pvp enablen om aangevallen te kunnen worden.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
There is no magic.
[ Voor 18% gewijzigd door Sjoan op 08-02-2005 14:41 ]
Verwijderd
Hoeveel precies? ik had namelijk na 8 uur level 10 bereikt.. komt mischien ook omdat het me eerste roque wasThe Will schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:39:
Valt tegen hoor, na level 20 zijn er vrijwel geen quests meer buiten contested areas. Als je een beetje doorspeelt is level 20 in iets meer dan een dag played time te halen.
[ Voor 23% gewijzigd door The Will op 08-02-2005 14:45 ]
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Nou, volgens mij kun je dus prima zo'n timecard kopen en met de gedownloade versie spelen. Maar het lijkt erop dat die timecards pas vanaf 25 februari te koop zijn. Als je vrijdag dus meteen wilt spelen moet je wel het spel kopen.Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:35:
[...]
komop man denk ff zelf na, tuurlijk moet je het spel kopen waarom denk je dat iedereen hem hier gepre-ordered heeft? niet voor de mooie doos hoor..
Een single class party lijkt me een enorm slecht idee! Ik zou eerder proberen alle beschikbare classes voor de alliance/horde in een party te krijgen. Dat is uniek en speelbaarVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:38:
Gisteren een discussie gehad over het spelen met een single class party. (party met 5 x dezelfde class)
Hoe haalbaar denken jullie dat het is, kom je daar ver mee? Hoe ver zou je komen met 5 Rogues in een instance als VanCleef, en met Warriors, of Priests, hunters (+pet)?
Verwijderd
Ik word geen horde... ik zit een beetje te hopen op goeie quests van NEThe Will schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:
Hoeveel precies verschilt, ik geloof dat ik er met mijn rogue 1 dag en 4 uur played time over heb gedaan. Met m'n hunter ging dit een stukje sneller (rond 1 dag), en m'n priest deed ik 1,5 dag played time over. Daarnaast ligt het er natuurlijk aan of je gaat PVP' en of alleen levellen.
Edit: Overigens moet je als horde rogue wel heel graag je poisons willen hebben, wat een kut quest. -.-
is leuk, maar volgens mij kan je best zonder bepaalde classes, als je andere dubbel neemtVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:
[...]
Een single class party lijkt me een enorm slecht idee! Ik zou eerder proberen alle beschikbare classes voor de alliance/horde in een party te krijgen. Dat is uniek en speelbaar
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 08-02-2005 14:54 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
waarom zou je niet je gegevens willen geven?Okyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:00:
Mhm, ik lees nu pas dat je allemaal gegevens op moet geven, zelfs als je niet met CC betaaltDat wordt iemand anders z'n persoongegevens lenen, want ik ben gek en wil niet m'n eigen gegevens opgeven
En over of je nu naast je spel ook een timecard moet hebben om een account te moeten starten, daar is Blizzard idd niet heel duidelijk over. Gek genoeg zei de figuur bij de Dynabyte bij wie ik m'n pre-order regelde dat ik meteen 2 maanden er bij kreeg... Nja, ik zie het vrijdag wel, anders ga ik meteen de deur uit om als nog zo'n kaart te halen
Vind het wel sucken dat je allemaal gegevens op moet geven, ook al gebruik je geen CC
Tja
This space is occupied
Mjah, je bent totaal paranoide en gek, of je bent het niet, heTheEvilCuber schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:05:
waarom zou je niet je gegevens willen geven?
als ik nu jou gegeven zou willen achterhalen kan ik dat ook, wat zou iemand daar in godnaam meedoen?
Alone at last
Just nostalgia and I
Er staat onderin "Summon Felhunter", en volgens mij verschijnt er ook zoiets, alhoewel ik helemaal niet weet wat dat zijnTomSmit82 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:18:
Zag dit filmpje op een andere forum, wat is dat voor een aanval
[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 08-02-2005 15:27 ]
Tot ongeveer lvl20 ben je lekker veilig in de barrens als horde bijv. maar op een gegeven moment krijg je geen exp meer van monsters als je 5 (?) levels hoger bent en zul je echt de contested areas in moeten.Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:37:
[...]
kheb het nog 2x doorgelezen en nu snap ik het.![]()
op een PVE-server loop je pas gevaar als je een vijandelijke NPC aanvalt, zelf pvp aanzet of vijand aanvalt die pvp aan heeft staan.
op een PVP server loop je gevaar zodra je in neutraal of vijandelijk gebied bent.
dan snap ik nog steeds niet het probleem bij een pvp server, je hebt toch genoeg "eigen" gebied om je heen om lekker te spelen?
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Verwijderd
Waarom zou je je gegevens moeten geven? Wat dit betreft ben ik het dus helemaal eens met Okya, maar helaas ontkom je er niet aan als je WoW wilt spelen.TheEvilCuber schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:05:
[...]
waarom zou je niet je gegevens willen geven?
Daar heb ik inderdaad ook dingen over gelezen. Hopelijk doet blizzard het in Europa in elk geval anders want veel mensen waaronder mijzelf hebben geen CCPheace schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:29:
Ik dacht persoonlijk dat je in de US wel bij het aanmaken van de account al CC of Gamecard gegevens moest gebruiken voor de create MAAR ik zou me kunnen vergissen. Je wordt dan nog niet aangeslagen uiteraard.
There is no art to find the minds construction in the face
Klopt als een busVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:34:
Ja lekker duidelijk allemaal.
Het is duidelijk dat je het spel gewoon moet kopen.
Even de vereisten op een rijtje. (verbeter me als ik et fout heb)
1) je MOET het WOW spel kopen
2) bij het originele spel zit 1 maand speeltijd
3) je kan met deze speeltijd 1 account maken waar je een maand lang mee kan spelen
4) wil je dan doorspelen moet je OF een CC OF een gamecard aanschaffen
Klopt dit beetje?
Omdat je een abonnement en dus een CONTRACT met Blizzard aangaat? En zij dus wel graag weten met WIE ze dit aangaan?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:35:
[...]
Waarom zou je je gegevens moeten geven? Wat dit betreft ben ik het dus helemaal eens met Okya, maar helaas ontkom je er niet aan als je WoW wilt spelen.
Als iemand die in lettergroote 72 bold bovenaan het reply veld zou zettenVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:34:
3) je kan met deze speeltijd 1 account maken waar je een maand lang mee kan spelen
Klopt dit beetje?
(@DiscWout) omg
Verwijderd
haha, nee, ik moest horde spelen, omdat hij (en de rest van de groep) dat ook gaan doen, en warrior lijkt me het leukst, denk dat t een undead gaat worden, ff kijken welke ik t tofst vind. Tauran is me sowieso wel TE lomp! dus orc of undead wordt t-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:06:
[...]
jij moest warrior? ik zei gewoon tegen die prutzor dat ik Tauran Shaman ging doen
maar lijkt me erg leuk ^^ welk ras ga je doen? Orc? of lekkere lomp Tauran![]()
heerlijk straks alliance meppen enzo, It's good to be bad
Tsja , ik heb al een CC sinds de dagen dat ik nog Dark age of Camelot speelde. Op zich zo geregeld bij je bank hoorVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:35:
[...]
Waarom zou je je gegevens moeten geven? Wat dit betreft ben ik het dus helemaal eens met Okya, maar helaas ontkom je er niet aan als je WoW wilt spelen.
[...]
Daar heb ik inderdaad ook dingen over gelezen. Hopelijk doet blizzard het in Europa in elk geval anders want veel mensen waaronder mijzelf hebben geen CC
warlock vw kan in ieder geval veel damage pakken en aggro krijgen en houden,... das voor de instances zoals shadowfang keep wel heel relaxed en ook omdat het niet uit maakt als die dood gaat, want dan summon je hem gewoon opnieuw!Thijs schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:33:
[...]
Warlock goed als tank? Dacht dat die niet veel damage kon hebben. En rogue heb ik ook even gespeeld, maar dat stealth is niet zo heel fijn gezien je niet zo snel kan lopen (maybe dat je dat later kan wel kan, ik was nog maar level 12 ofzo). Ik weet na mijn ervaring in elk geval wel dat ik géén rogue ga nemen (rond sneaken is niet echt mijn ding).
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Een spel met een maand gratis speeltijd kopen vind ik niet bepaald een abonnement.Bosmonster schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:36:
[...]
Omdat je een abonnement en dus een CONTRACT met Blizzard aangaat? En zij dus wel graag weten met WIE ze dit aangaan?
Mits die vrijdag ook al in de winkels liggen!Pheace schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:38:
[...]
Tsja , ik heb al een CC sinds de dagen dat ik nog Dark age of Camelot speelde. Op zich zo geregeld bij je bank hoor(mits je 18+ bent denk ik)
En anders gewoon gamecard dan maar , dat werkte ook.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Het nadeel van een voidwalker is dat hij alleen gesummoned kan worden als je een bepaalde shard hebt gemaakt (ik ben even de naam vergeten), die kan je verdienen doormiddel van een drain ability van de warlock maar toch als je even zonder zit is het klote.Lord_T schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:46:
[...]
warlock vw kan in ieder geval veel damage pakken en aggro krijgen en houden,... das voor de instances zoals shadowfang keep wel heel relaxed en ook omdat het niet uit maakt als die dood gaat, want dan summon je hem gewoon opnieuw!
Verder weet ik dus nog steeds niet goed welk ras ik moet pakken bij warlock of rogue...
En waarom ik voor 1 van die 3 zou moeten kiezen....
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Mjah, met een CC moet het (gegevens opgeven) om dat ding te kunnen gebruiken, maar met een WoW-tegoed-kaart hoeft het niet. En verder, ze hebben er toch weinig aan om te weten wie er precies een account heeft? Ik kan toch het adres van m'n overbuurman opgeven en niemand die het ooit te weten komt, maar Blizzard denkt intussen dat ik iemand anders ben. Ik zie gewoon niet in wat ze er mee winnen...Bosmonster schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:36:
Omdat je een abonnement en dus een CONTRACT met Blizzard aangaat? En zij dus wel graag weten met WIE ze dit aangaan?
Alone at last
Just nostalgia and I
Dat jij vindt dat PvP de enige 'ware' weg is, weten we zo langzamerhand nu wel. Mij lijkt het niks om geganked te worden door een lvl 40 horde gast als ik met m'n lvl 20 met een quest bezig ben. Ieder z'n ding.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:44:
het lijkt mij helemaal niets om op een PVE server te zitten ik bedoel je ziet je (vijand) en loopt vrolijk naar hem toe hand in hand loop je verder omdat je toch niet aangevallen kunt worden door hun beetje vaag het is en het blijft je vijand Kom op hand in hand kamaraaaaaden ...........
Verwijderd
Dat is inderdaad handig, maar vergeet niet dat je bij het looten weer zichtbaar wordt.Burning_acid schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:52:
[...]
Het stealthen van de Roque is juist de reden dat ik in retail Roque ga, wat ik bijvoorbeeld doe is als je met een instance een quest doet (bijvoorbeeld shadowfang met 'The book of Ur') dat ik vooruit kan sneaken en kan bepalen waar alles is en waar de mobs uithangen. Dit is voor de rest van de instance best handig. Ook heb ik dmv stealth al een aantal quests gedaan door overal voorbij te sneaken ipv te vechten, dat hoef je met een warrior niet te proberen.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 15:59 ]
Als warlock in ieder geval wel, de wand gaat in het 'ranged weapon' slot, en de staff in je gewone weapon slot. Lijkt me dat het met een mage ook zo werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:56:
Even een los vraagje trouwens... kan je als een mage tegelijk een wand en een staff equippen?
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
JaVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:56:
Even een los vraagje trouwens... kan je als een mage tegelijk een wand en een staff equippen?
[...]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
een staf is 2 handed .. je kunt wel een wand in je ranged slot stopen maar het heet waarschijnlijk niet voor niets ranged .....Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:56:
[...]
Dat is inderdaad handig, maar vergeet niet dat je bij het looten weer zichtbaar wordt.
Je kunt dus eigenlijk alleen maar rondkijken...
Verwijderd
Nog even als aanvulling voor de duidelijkheid:Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:34:
Klopt dit beetje?
Zijn er dan echt mensen die denken te kunnen spelen, zonder het spel aan te schaffenGlorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:31:
[...]
Tot ongeveer lvl20 ben je lekker veilig in de barrens als horde bijv. maar op een gegeven moment krijg je geen exp meer van monsters als je 5 (?) levels hoger bent en zul je echt de contested areas in moeten.
En het lijkt mij echt stug dat je alleen een timecard hoeft te kopenzal wel een serial in de doos zitten die je moet opgeven bij de account creation, zo moeilijk is het niet om dat te bedenken en blizzard is natuurlijk ook niet gek...
[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 08-02-2005 16:14 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
ervaring blijkt dat een reep meer geheugen wonderen doet .BlubberZwijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:13:
in drukke steden of in een raid.. als het dan schokt, ligt het dan aan de videokaart, de processor of het geheugen?
Verwijderd
Bij mij schokte het in de steden, 512MB erbij gehaald, nergens meer last vanBlubberZwijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:13:
in drukke steden of in een raid.. als het dan schokt, ligt het dan aan de videokaart, de processor of het geheugen?
[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 08-02-2005 16:16 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
mja dan zal ik nieuw mobo processor en geheugen moeten kopen..Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:15:
[...]
ervaring blijkt dat een reep meer geheugen wonderen doet .
In mijn beider P4-mobo's past toch echt op z'n minst 2 gig aan RD-Ram, dus wat klaag jeBlubberZwijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:16:
[...]
mja dan zal ik nieuw mobo processor en geheugen moeten kopen..pentium 4 rdram
[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 08-02-2005 16:22 ]
(@DiscWout) omg
Hoeft toch niet want je krijgt er al een maand bij. Zolang ze er zijn voor het einde van die maand is er toch geen probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:46:
[...]
Een spel met een maand gratis speeltijd kopen vind ik niet bepaald een abonnement.
[...]
Mits die vrijdag ook al in de winkels liggen!
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Hoe zit dat met eventuele stats die op de wand zitten?_Squatt_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:05:
[...]
Als warlock in ieder geval wel, de wand gaat in het 'ranged weapon' slot, en de staff in je gewone weapon slot. Lijkt me dat het met een mage ook zo werkt.
Ok, maar dat had hij eerder kunnen bedenkenMuppet schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:24:
Waar denk jij nog RDram voor een normale prijs vandaan te halen??
Je wand wel, maar meuk in je inventory niet. Daarom nemen sommige hunters ook dual wield alleen om die stats meetellenadmiral schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:25:
[...]
Hoe zit dat met eventuele stats die op de wand zitten?
Werken die eigenlijk nog mee?
Ik had een priest met een wand en een mace. Had et kunnen checken, maar denk er nu pas aan
En zijn er nog bepaalde dingen die je in inventory kan hebben en dan meetellen in je char stats?
Verwijderd
Daar ben ik dus ook bang voor... misschien toch maar gauw een CC regelen?stime schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:14:
Bij de amerikaanse retail had je toch echt een cc of een gamecard (die dus nog niet uit was) nodig om een account te registreren. Eerste maand was dan wel gratis, maar die informatie moest je wel ingeven.
Ik neem aan van wel, daarom was ik ook benieuwd of beide tegelijkertijd kan.admiral schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:25:
[...]
Hoe zit dat met eventuele stats die op de wand zitten?
Werken die eigenlijk nog mee?
Ik had een priest met een wand en een mace. Had et kunnen checken, maar denk er nu pas aan
precies.. ik ben nu 250 euro kwijt voor 512 mb.. vind ik toch erg veel geld..Muppet schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:24:
Waar denk jij nog RDram voor een normale prijs vandaan te halen??
valt nog mee:johnnyv.nl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:26:
[...]
Ok, maar dat had hij eerder kunnen bedenken
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
is wel traag geheugen.. andere geheugen dat ik heb draait op 1066.. geen idee of dit iets boeit?Lord_T schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:38:
[...]
valt nog mee:
5 256MB PC800 RDRAM (Samsung) € 85,- 08-02
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/552
alleen je moet dan wel 2x 256 bij plaatsen omdat het per 2 moet
[ Voor 15% gewijzigd door Muppet op 08-02-2005 16:41 ]
Verwijderd
Vertelden ze mij ook in de winkel. Gewoon het spel kopen en je zou 1 maand kunnen spelen, zonder GC.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:56:
Volgens mij heb je geen gamecard of cc nodig voor die maand gratis,
bij dynabyte krijgen ze die kaarten pas na een maand.
Dus lijkt me sterk dat je dat dan nodig hebt.
[ Voor 33% gewijzigd door DinX op 08-02-2005 16:59 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Weet je misschien of de mediamarkt ze op donderdag hebben liggen (normaal en CE), of op vrijdag pas?johnnyv.nl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:21:
[...]
* Bansoon is even bij de mediamarkt langs geweest vandaag om te checken of ik de CE ga krijgen. Ze kregen er 20 binnen, dus ja
[ Voor 3% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 17:07 ]
(@DiscWout) omg
HOOOOOOO!!! Dat stond nergens!!Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:06:
Je hebt sowiezo cc nodig voor aanmaken van je account ook als je er nooit mee betaalt of na een maand stopt.
Alone at last
Just nostalgia and I
Nu nog wel.. zolang je in kunt loggen kun je patchen volgens mij. Maar weet niet hoelang die servers nog up blijven, dus zou dan wel opschietenRedruM schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:21:
Als ik WoW reinstall (misschien ga ik nog formatten), kan ik dan nog voor de launch mn wow patchen? Ik kan namelijk nog wel inloggen nu, er zijn alleen geen servers
je weet vast nog wel dat sommige de us versie hebben gekocht en het account creeerde door een Nederlandse CC nummer en australisch adres.Okyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:08:
[...]
HOOOOOOO!!! Dat stond nergens!!
Als dat zo is, dan houdt het voor mij op. Dan moet ik vrijdag mijn geleverde spel maar meteen terugbrengen.....Zou wel erg jammer zijn
Verwijderd
Spannend!Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:46:
hey een topic switch van WoW naar RDram..
Vul je toch een vals nummer in, deed ik ook met SWG, die eerste maand incasseren ze toch niks, na die maand heb ik wel gamecardsGlorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:06:
Je hebt sowieso cc nodig voor aanmaken van je account ook als je er nooit mee betaalt of na een maand stopt.
Verwijderd
maar bij us versie hebben ze geen gametimecards toch? dus hier houden ze rekening met mensen zonder CCRody schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:11:
[...]
je weet vast nog wel dat sommige de us versie hebben gekocht en het account creeerde door een Nederlandse CC nummer en australisch adres.
Voor de EU versie moet dat dus ook gewoon...
Waarom dan die tegoed-kaarten op de markt brengen? Als je toch een CC nodig hebt, kan je daar toch ook direct mee betalen? Het hele idee van die kaarten is dat je geen CC nodig hebt.... Lekker nutteloos danRody schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:11:
je weet vast nog wel dat sommige de us versie hebben gekocht en het account creeerde door een Nederlandse CC nummer en australisch adres.
Voor de EU versie moet dat dus ook gewoon...
Zoiets dacht ik dus ook, maar het schijnt niet zo te zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:17:
maar bij us versie hebben ze geen gametimecards toch? dus hier houden ze rekening met mensen zonder CC
[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 08-02-2005 17:19 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Dit dus.
Verwijderd
Winkels mogen dat niet, zou de onderlinge verkoopcode verbreken en dat is strafbaar, heeft intertoys (of bart smit ofzo) ook ooit gedaan met een andere game en daar een dikke boete voor gekregen. Ga er maar niet vanuit dat zon grote keten zich hieraan zal wagen.BaN5Hee schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:06:
[...]
Weet je misschien of de mediamarkt ze op donderdag hebben liggen (normaal en CE), of op vrijdag pas?
Kan me voorstellen dat ze op donderdag al verkopen, want je kan toch pas vrijdag inloggen. Dus eerder verkopen zou op zich wel kunnen, lijkt mij.
Weet iemand dit?
Verwijderd
Daar zou ik nog maar even mee wachten als ik jou was.Okyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:18:
[...]
Waarom dan die tegoed-kaarten op de markt brengen? Als je toch een CC nodig hebt, kan je daar toch ook direct mee betalen? Het hele idee van die kaarten is dat je geen CC nodig hebt.... Lekker nutteloos danNou, kijken of ik die pre-order nog kan teniet kan doen dan maar. Wat een enorm stomme zet echt....
[...]
Verwijderd
Dat is wel een mooie manier om te betalen, maar het lijkt erop dat ze graag CC gegevens willen hebben om te controleren dat je 18+ bent.
Ja, ik wacht denk ik nog wel even. Maar het kost me dan wel 10 eypo, mocht het idd enkel met CC gaan, aangezien het me 50.65 kost (incl. 2 maanden en verzenden) en het in de winkel 39.95 ofzo kost. Nja, geen ramp ofzo, maar toch zondeVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:23:
Daar zou ik nog maar even mee wachten als ik jou was.
Mocht een CC echt nodig zijn dan hoor je dat vrijdag snel genoeg en als je de doos nog niet hebt opengemaakt zal je de game vast wel terug kunnen brengen.
Alone at last
Just nostalgia and I
Hoezo 18+?Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:26:
[...]
Dat is wel een mooie manier om te betalen, maar het lijkt erop dat ze graag CC gegevens willen hebben om te controleren dat je 18+ bent.
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Lol, in ROSE online zat ik vast aan een knakker van 10 die me de hele tijd pm's stuurde of ik met hem wilde lvlen, wat een vervelend mannetje was dat. Op een gegeven moment negeerde ik m maar, kreeg je van die zeur-spam taferelen:
Verwijderd
Dat heeft met maandelijkse kosten te maken. Staat ergens in de agreement van de US versie. Als je minderjarig bent moest je ook goedkeuring van een volwassene hebben. Helaas zijn de offficiele forums offline, daar stond een hele discussie over dat punt.
Verwijderd
Is ook niet zeker dat dit het geval is, ik denk dat blizzard slim genoeg is zich te realiseren verschrikkelijk veel klanten mis te lopen op deze manier. Dat laten ze zich vast niet door de neus boren en ik verwacht ook geen CC# invoerveld bij de installatie, dus laat mn pre-order lekker staanUpke dupke schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:40:
Dan zal ik met mijn, 17 jaar maar weg gaan![]()
Ergens vind ik het een beetje stom. Time cards. Ik bedoel, als sommige mensen het onveilig vinden om met een CC te moeten betalen laat ze dan met zulke kaarten betalen. maar ga ze dan niet nog eens vragen om hun credit card data toch in te vullen.
Dan speel je toch windowed als je vaak moet tabben?Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:51:
weet iemand trouwens of er bij de gewone versie van WoW ook een handleindg zit?(dan bedoel ik geen pdf maar een echte:P) tis me tot nu toe vaak gebeurt dat ik ff wat wou opzoeken, gelukkig kan wow redelijk tegen alt-tab maar optimaal is het niet.
Signature?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Yep er zit een handleiding bij, helaas is die al ernstig verouderd, de US-versie dan.Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:51:
weet iemand trouwens of er bij de gewone versie van WoW ook een handleindg zit?(dan bedoel ik geen pdf maar een echte:P) tis me tot nu toe vaak gebeurt dat ik ff wat wou opzoeken, gelukkig kan wow redelijk tegen alt-tab maar optimaal is het niet.
WIndowed werkt het perfect. Ik heb regelmatig zitten spelen in windowed mode omdat je onder het lopen toch vaak kunt chatten, webben of wat dan ook. Dan gaat het echt naadloosChaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:51:
Het klopt dat de winkels hem niet voor vrijdag mogen verkopen, maar reken er maar op dat er wel weer een winkel(keten) zal zijn die het wel doet. Is altijd nog zo geweest. Bij Halo 2, bij Half-Life 2 en ongetwijfeld ook wel weer bij WoW.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:22:
[...]
Winkels mogen dat niet, zou de onderlinge verkoopcode verbreken en dat is strafbaar, heeft intertoys (of bart smit ofzo) ook ooit gedaan met een andere game en daar een dikke boete voor gekregen. Ga er maar niet vanuit dat zon grote keten zich hieraan zal wagen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq