Dat vraag ik me ook af

Ik weerlegde gewoon met wat voorbeelden waarom het erg sterk zou zijn dat ze een CC zouden verplichten
Waarop het daarna een discussie werd over hoe veilig/onveilig/moeilijk het wel niet is om een CC kaart vast te krijgen en gebruiken

Er wordt hier al ruzie gemaakt over dingen die niet eens zeker zijn, en waarschijnlijk (bijna zeker als je de guide leest daar) zelfs niet zullen zijn

Ik ben dwarf warrior geweest in de beta, viel wel mee, maar niet echt geweldig als je graag solo't. En laat ik nu graag in m'n eentje rondlopen en dingen doen (af en toe party doen is ook wel leuk, maar ook graag alleen).
Als warrior ben je te afhankelijk van je uitrusting, om niet te zeggen volledig afhankelijk. Dus zit je even krap bij kas en je kan geen wapens kopen die "bij je level horen" dan ben je dik de pineut en is het erg moeilijk om verder te levelen en aan geld te geraken.
Ander nadeel is dat je jezelf niet kan healen tijdens battles (buiten een healing potion met lange wachttijd erachter).
Ik heb enkele levels als druid zitten spelen en dat beviel me echt veel beter. Een perfecte class om te solo'en, en er zijn er al veel die het filmpje hebben gezien van de "kont schoppende druid"

Als druid ben je ook net wat geliefder in parties dan warrior. In een party zijn ze eigenlijk constant bezig om je te healen terwijl je tank speelt.
Zelfs op 7 leveltjes als druid werd ik zelfs meer geäpprecieerd wanneer ik iemand mark of the wild en thorns gaf. Erg leuk als je dan leuke reacties terug krijgt
Druid is ook een class die net iets meer "tuning" vereist heb ik gelezen. Je moet je tree's goed opbouwen (dus hoeveel healer, hoeveel feral, hoeveel balanced), je skills naargelang je tree opbouwen,...
[
Voor 57% gewijzigd door
DinX op 08-02-2005 21:28
]