Voor mensen die geen 18 zijn gaat dit verschrikkelijk moeilijk.. Zoals ik dusBrZ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:01:
Ik snap echt niet dat zoveel mensen zo lopen te zeuren over credit cards... vraag er gewoon eentje aankost bijna niets (als student al helemaal niet) en het is gewoon veel makkelijker dan gametime cards ofzo (nou ja, ben je nu een beetje laat mee, had je allang moeten doen
)
Hebben jullie deze al gezien?
8 minute clip from the Behind-the-Scenes DVD : http://en.wow-europe.com/...ideos/behindthescenes.avi
8 minute clip from the Behind-the-Scenes DVD : http://en.wow-europe.com/...ideos/behindthescenes.avi
Anoniem: 51661
In het (naar mijn idee) uitzonderlijke geval dat WoW inderdaad een CC vereist, kan je vast die van je pa wel gebruiken (na hem uitgelegd te hebben dat t geen risicos heeft) en vervolgens gewoon met time cards gaan spelen... toch?blackraid3r schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:06:
[...]
Voor mensen die geen 18 zijn gaat dit verschrikkelijk moeilijk.. Zoals ik dus
Ik heb wat vette shit voor mezelf gemaakt 
sorry voor de brakke pics, ik heb alleen maar m'n gsm om foto's mee te maken

toch wel fijn, om bij de HP Designjet afdeling te werken
Het is een Oversized A0 formaat trouwens

De cover van het landaartenboek

Landkaart

Continent landkaarten
vette shit
sorry voor de brakke pics, ik heb alleen maar m'n gsm om foto's mee te maken

toch wel fijn, om bij de HP Designjet afdeling te werken
Het is een Oversized A0 formaat trouwens

De cover van het landaartenboek

Landkaart

Continent landkaarten
vette shit
[ Voor 8% gewijzigd door BitByter op 08-02-2005 19:43 ]
De grote landkaart heb ik van http://www.kaldorei.com/worldmap
Gewoon de kaart die je gelijk te zien krijgt. Ik vond degene met al die flightroutes niet zo mooi om af te drukken
de frontcover:

Meer fanart...
http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/page7.shtml
En uiteraard alle landkaarten
http://www.worldofwar.net/cartography
Gewoon de kaart die je gelijk te zien krijgt. Ik vond degene met al die flightroutes niet zo mooi om af te drukken
de frontcover:

Meer fanart...
http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/page7.shtml
En uiteraard alle landkaarten
http://www.worldofwar.net/cartography
Anoniem: 86399
http://www.worldofwar.net/cartography/
edit:
Zoals Bitbyter al zei dus
Zoals Bitbyter al zei dus
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 08-02-2005 19:39 ]
Welke codec heb ik hier nou weer voor nodigeth0 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:12:
Hebben jullie deze al gezien?
Anoniem: 88553
Maar dan krijg je geen xp voor de kills die je KAN maken,je sneakt er langers en je loopt als je dat vaak doet veel xp misBurning_acid schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:52:
[...]
Het nadeel van een voidwalker is dat hij alleen gesummoned kan worden als je een bepaalde shard hebt gemaakt (ik ben even de naam vergeten), die kan je verdienen doormiddel van een drain ability van de warlock maar toch als je even zonder zit is het klote.
Het stealthen van de Roque is juist de reden dat ik in retail Roque ga, wat ik bijvoorbeeld doe is als je met een instance een quest doet (bijvoorbeeld shadowfang met 'The book of Ur') dat ik vooruit kan sneaken en kan bepalen waar alles is en waar de mobs uithangen. Dit is voor de rest van de instance best handig. Ook heb ik dmv stealth al een aantal quests gedaan door overal voorbij te sneaken ipv te vechten, dat hoef je met een warrior niet te proberen.
Maarja ieder zn ding

Ik vraag gewoon aan die gast van DB of ik donderdag vast mn CE op mag komen halen 
Ze kennen me daar wel langzamerhand, ken er ook nog een gast waar ik vroeger mee gewerkt heb, moet wel lukken dus
Ze kennen me daar wel langzamerhand, ken er ook nog een gast waar ik vroeger mee gewerkt heb, moet wel lukken dus
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
johnnyv.nl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:21:
[...]
In mijn beider P4-mobo's past toch echt op z'n minst 2 gig aan RD-Ram, dus wat klaag je
* Anoniem: 88553 is even bij de mediamarkt langs geweest vandaag om te checken of ik de CE ga krijgen. Ze kregen er 20 binnen, dus ja
hebben ze bij mediamarkt nu nog CE wow's ??????
dan bel ik morgen gelijk !!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 08-02-2005 19:43 ]
Ik snap dat gezeur over credit cards ook niet zo eigenlijk. Misschien dat sommige mensen hun angst voor internet betalen eens moeten laten varen. Als iemand met je CC aan de haal gaat, who gives a fuck? Je kunt betalingen eenvoudig ongedaan maken en de bank moet vervolgens bewijzen dat jij wel degelijk iets ergens hebt gekocht. En als je toestemming van je paranoide pa of ma nodig hebt, dan laat je hen wat CC info sites zien.
Dit dus.
Als je niet besteld hebt, geef ik je weinig kans.[b]Anoniem: 88553 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:41:
Ws werken ze daar ook met lijsten, als er 20+ mensen opstaan, heb je pech
Zo werken ze ook bij DB, ik vroeg vandaag nog hoeveel exemplaren ze precies krijgen, kon die niet vertellen, als je niet besteld hebt, heb je pech zei die.
Toen ik zei dat ik al in Nov. heb besteld, zei die gast dat ik donderdag een telefoontje kan verwachten
Ze werken gewoon die lijst af, als ze 10 exemplaren krijgen, en jij bent #11 op de lijst, tja
[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 08-02-2005 19:51 ]
CC's zijn (zeker in Europa) gewoonweg overbodig. Daarbij heeft niet iedereen een CC, zoals jij misschien denkt. Maar goed, jij hebt een CC, dus waarom zou niet iedereen het helemaal geweldig vinden
[ Voor 3% gewijzigd door Xrenity op 08-02-2005 19:49 ]
Dat laatste is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel oudere mensen zijn er heel erg bang voor dat er gefraudeerd wordt met hun creditcard. Als 'kind' is het vaak heel erg lastig dat soort ouders te overtuigen (ook niet met dat soort sites). Maar goed, zoals gezegd; het is nu alleen maar speculeren wat het nou precies gaat worden (of je nou echt een cc / timecard nodig hebt om uberhaupt te kunnen spelen). Morgen en overmorgen zal er wel meer duidelijk zijn.FunkyTrip schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:47:
Ik snap dat gezeur over credit cards ook niet zo eigenlijk. Misschien dat sommige mensen hun angst voor internet betalen eens moeten laten varen. Als iemand met je CC aan de haal gaat, who gives a fuck? Je kunt betalingen eenvoudig ongedaan maken en de bank moet vervolgens bewijzen dat jij wel degelijk iets ergens hebt gekocht. En als je toestemming van je paranoide pa of ma nodig hebt, dan laat je hen wat CC info sites zien.
Dat je aan het begin een geldig CC nodig hebt is gewoon onzin, ik heb nog nooit bij een mmorpg de eerste maand een geldig CCnummer ingevuld.
Ze incasseren toch pas na die maand, tegen die tijd zijn er al gamecards te koop, dus die gebruik je gewoon na die 1e gratis maand
edit - dus zodra die gamecards te koop zijn, verander je gewoon je billingopties, problem solved
Ze incasseren toch pas na die maand, tegen die tijd zijn er al gamecards te koop, dus die gebruik je gewoon na die 1e gratis maand
edit - dus zodra die gamecards te koop zijn, verander je gewoon je billingopties, problem solved
[ Voor 16% gewijzigd door Cthulhu op 08-02-2005 20:03 ]
Anoniem: 130348
Jammer dat er geen CC vereist is. Dan zouden heel veel irritante kiddies van 13 buiten de deur gehouden worden...
Ik heb de stille hoop dat die toch al redelijk buiten de deur gehouden worden met die maandelijkse kosten een mens mag toch hopen niet waar?.Anoniem: 130348 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:10:
Jammer dat er geen CC vereist is. Dan zouden heel veel irritante kiddies van 13 buiten de deur gehouden worden...
Anoniem: 29882
Dat is ook goed nieuws voor mij.Cthulhu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:48:
[...]
Toen ik zei dat ik al in Nov. heb besteld, zei die gast dat ik donderdag een telefoontje kan verwachten
Khad net mailtje naar dynabyte gestuurd, om te vragen of het zeker was dat ze een voor mij achter zouden houden. Nog niets teruggehad, maar jouw bericht is toch weer positief
Khad hem op 22 november besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 29882 op 08-02-2005 20:21 ]
Mee eensch, zie ook mijn post een stukje terug over een 10jarig ventje die me niet met rust liet tijdens het MMORPG-en en me daarom dood spam-pm-de en ik m maar moest negerenLiToKi schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:15:
[...]
Ik heb de stille hoop dat die toch al redelijk buiten de deur gehouden worden met die maandelijkse kosten een mens mag toch hopen niet waar?.
Als ze er zijn zijn t vast van die verwende ettertjes die alles vergoed krijgen van hun ouders, en ook zon instelling van jou (ingame) verwachten!
ROTZAKKEN!!
Ik denk dat veel ouders met liefde het abonnement op WoW voor de kinderen betalen. Dan maar geen abo op de Donald Duck en het houdt ook nog eens de kids van straat (terwijl je een DD al na een uur uit hebt) en onderzoek heeft al laten blijken dat computergames ook nog eens goed zijn voor hand-oog coordinatie.Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:23:
[...]
Als ze er zijn zijn t vast van die verwende ettertjes die alles vergoed krijgen van hun ouders, en ook zon instelling van jou (ingame) verwachten!
ROTZAKKEN!!![]()
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dat is allemaal waarCJ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:28:
[...]
Ik denk dat veel ouders met liefde het abonnement op WoW voor de kinderen betalen. Dan maar geen abo op de Donald Duck en het houdt ook nog eens de kids van straat (terwijl je een DD al na een uur uit hebt) en onderzoek heeft al laten blijken dat computergames ook nog eens goed zijn voor hand-oog coordinatie.En door de grote toegankelijkheid van WoW zal het me niets verbazen als dit de eerste MMORPG is die echt overspoeld wordt door kiddies. Niet dat dit per definitie slecht is aangezien er ook 10-jarigen zijn die volwassener spelen dan sommige 30-jarigen.
http://ubiquitous.typepad.com/boom2.wmv
Een of andere Warlock heeft een hele AH met een atoombom tot zwijgen gebracht
Een mob in een hoge level instance had zijn pet een hele eng spell effect gegeven. Hij heeft die pet toen snel dismissed voor het effect afging. Vervolgens zijn pet weer gesummoned in de AH met tientallen mensen eromheen....
BOOOOOM
/silence
[ Voor 9% gewijzigd door FunkyTrip op 08-02-2005 21:03 ]
Dit dus.
Yep ik wil in retail zeker niet die gastjes zoals in beta, die ff snel de boss voor je neus wegjatten terwijl jij helemaal tot aan die boss hebt gewerkt. Of niet willen partien omdat ze niet weten dat ze dan ook de quest item krijgen.
Verder de gewone dingen alles vragen niks opzoeken (dat zie je maar al te goed in dit en vorige topics...), griefen, corpsecampen en dom praten in de chat.
Volgens mij zijn dat over het algemeen toch de 10-16 jarigen hoor...
Verder de gewone dingen alles vragen niks opzoeken (dat zie je maar al te goed in dit en vorige topics...), griefen, corpsecampen en dom praten in de chat.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Anoniem: 70822
van de normale edities, komen er daar genoeg van, ik heb net 1 ge-pre-ordered @ Dynabite, hebben ze er 1 voor me vrijdag? Wat denken jullie?
Zijn er ook mensen die op een RP server gaan spelen? En hoe heet die server, lijkt me toch wel t leukst om ook met andere beneluxers te spelen
(of raadden jullie me toch een normal server aan?)
Zijn er ook mensen die op een RP server gaan spelen? En hoe heet die server, lijkt me toch wel t leukst om ook met andere beneluxers te spelen
Anoniem: 89518
Het is toch veel beter voor een kind om buiten te spelen dan achter een scherm te zitten hoorCJ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:28:
[...]
Ik denk dat veel ouders met liefde het abonnement op WoW voor de kinderen betalen. Dan maar geen abo op de Donald Duck en het houdt ook nog eens de kids van straat (terwijl je een DD al na een uur uit hebt) en onderzoek heeft al laten blijken dat computergames ook nog eens goed zijn voor hand-oog coordinatie.En door de grote toegankelijkheid van WoW zal het me niets verbazen als dit de eerste MMORPG is die echt overspoeld wordt door kiddies. Niet dat dit per definitie slecht is aangezien er ook 10-jarigen zijn die volwassener spelen dan sommige 30-jarigen.
Anoniem: 86399
Not FoundFunkyTrip schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:34:
![]()
![]()
![]()
http://www.allgunsblazing.net/vash/BOOM.avi
Een of andere Warlock heeft een hele AH met een atoombom tot zwijgen gebracht
Een mob in een hoge level instance had zijn pet een hele eng spell effect gegeven. Hij heeft die pet toen snel dismissed voor het effect afging. Vervolgens zijn pet weer gesummoned in de AH met tientallen mensen eromheen....
BOOOOOM
/silence
The requested URL /vash/BOOM.avi was not found on this server.
Link is dood
Anoniem: 72901
Ok dus als ik de box koop en een account maak op de website heb ik geen CC nodig of Time card?
ja hou es op zeg straks moeten wij op hun kinderen passen ingame 
@ruzbeh dat weet nog niemand zeker dus elk antwoord wat je krijgt is bs
@ruzbeh dat weet nog niemand zeker dus elk antwoord wat je krijgt is bs
[ Voor 38% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 20:43 ]
(@DiscWout) omg
Ik heb daar gisteren WoW besteld en ik krijg hem gewoon vrijdagAnoniem: 70822 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:39:
van de normale edities, komen er daar genoeg van, ik heb net 1 ge-pre-ordered @ Dynabite, hebben ze er 1 voor me vrijdag? Wat denken jullie?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 89518 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:40:
[...]
Het is toch veel beter voor een kind om buiten te spelen dan achter een scherm te zitten hoor
offtopic:
"Liever een kind achter de pc dan randjongeren in spé."
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dank u!Okyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:43:
[...]
Ik heb daar gisteren WoW besteld en ik krijg hem gewoon vrijdagVia de bestelservice oid
Was nog een gratis nummer ook
Ik neem dus aan dat ze wel genoeg hebben
CJ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:44:
[...]
offtopic:
offtopic:
"Liever een kind in de wc dan in WoW op de pc."
"Liever een kind in de wc dan in WoW op de pc."
http://ubiquitous.typepad.com/boom2.wmvAnoniem: 86399 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:42:
[...]
Not Found
The requested URL /vash/BOOM.avi was not found on this server.
Link is dood
Deze doet het wel...
Echt hilarisch. Zie je ineens allerlei 2000-4000 damage signs verschijnen en een fractie later valt de hele AH dood neer
[ Voor 19% gewijzigd door FunkyTrip op 08-02-2005 20:51 ]
Dit dus.
Maak me niet dood als hij er vrijdag niet is, he

Maar die man vertelde mij dat ik hem vrijdagmorgen zou krijgen en dat hun fillalen ze prob pas later zouden krijgen! En toen vroeg ik of ik er een kaart bij moest kopen, maar mij werd verteld dat ik voor 2 maanden aan tegoed zou krijgen!
//Buitenspelen is nep, achter de pc hangen is koel!
[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 08-02-2005 20:52 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Dit soort opmerkingen heb je niks aan in tweaker/got land. 80% is als de dood voor CC's. Ten eerste kosten ze geld per jaar (soms wel 20 euro op jaarbasis!) en ten tweede worden CC's alleen maar gebruikt op duistere sites in het schemergebied van internet *Twilight Muziekkie*.FunkyTrip schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:47:
Zie het bewijs in deze thread, er zitten para's tussen die niet eens gegevens willen invoeren op een Blizzard site, sommige denken zelfs dat Blizzard met hun CC gegevens gaat frauderen! En dan zijn er nog degene die denken dat je kan gaan spelen zonder het spel zelf te kopen, met alleen een timecard dus.
De overige 20% die vrijdag gewoon relaxed hun CC invult en verder nergens geen omkijken meer naar heeft worden gezien als landverraders, waarom makkelijk doen als het extra moeilijk kan!
Hey, ben ik te min omdat ik ook stomme stel vragen in-game omdat t gewoon makkelijker is, en ik nog niet zo lang meedraai als de rest van jullie in deze gameGlorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:37:
Yep ik wil in retail zeker niet die gastjes zoals in beta, die ff snel de boss voor je neus wegjatten terwijl jij helemaal tot aan die boss hebt gewerkt. Of niet willen partien omdat ze niet weten dat ze dan ook de quest item krijgen.
[Inmiddels is de kennis wel wat bijgeschaaft dus domme vragen zullen vanaf vrijdag aan mijn kant wel meevallen
Gast, ik denk niet dat Blizzard ook maar iets gaat doen met m'n gegevenskeldon schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:52:
Zie het bewijs in deze thread, er zitten para's tussen die niet eens gegevens willen invoeren op een Blizzard site, sommige denken zelfs dat Blizzard met hun CC gegevens gaat frauderen! En dan zijn er nog degene die denken dat je kan gaan spelen zonder het spel zelf te kopen, met alleen een timecard dus.
En ja, ik ben wel paranoide, maar ik ben niet gek. Probeer me dus ook niet belachelijk te maken
Alone at last
Just nostalgia and I
Wat ik me nog wel af vraag is over er ook een Nederlandse server komt.
Opzich kan ik het me best voorstellen omdat er behoorlijk wat servers komen. (gezien de beta)
Weet iemand hier iets van?
En is er al bekend welke (pvp) server de GoT guild gaat joinen?
* M@NIC is van de partij, en een stuk serieuzer als vorige keer want toen zou ik toch alles kwijt raken.
Nu alleen met mijn echte nick want de naam "Victus" zegt niemand iets.
Met de beta wou mijn eigen nick niet (Manic), misschien te weinig tekens?
Opzich kan ik het me best voorstellen omdat er behoorlijk wat servers komen. (gezien de beta)
Weet iemand hier iets van?
En is er al bekend welke (pvp) server de GoT guild gaat joinen?
* M@NIC is van de partij, en een stuk serieuzer als vorige keer want toen zou ik toch alles kwijt raken.
Nu alleen met mijn echte nick want de naam "Victus" zegt niemand iets.
Met de beta wou mijn eigen nick niet (Manic), misschien te weinig tekens?
LOL! Wat cool!FunkyTrip schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:51:
[...]
http://ubiquitous.typepad.com/boom2.wmv
Deze doet het wel...
Echt hilarisch. Zie je ineens allerlei 2000-4000 damage signs verschijnen en een fractie later valt de hele AH dood neer
[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 08-02-2005 21:00 ]
Anoniem: 4743
Daarbij, het is toch mijn goed recht om het belachelijk te vinden dat ik €20 moet betalen voor een cc?
Daarbij is het ook nog eens zo dat je voor een groot aantal cc's een vast maandinkomen moet hebben. Niet dat het een probleem is voor mij, maar ik kan me voorstellen dat het problematisch kan zijn.
Daarbij is het ook nog eens zo dat je voor een groot aantal cc's een vast maandinkomen moet hebben. Niet dat het een probleem is voor mij, maar ik kan me voorstellen dat het problematisch kan zijn.
Laat ik nu geen CC kaart hebben en m'n ouders ook niet, zit je daar mooi. Ik zou het erg sterk vinden dat je niet zou kunnen spelen zonder die CC kaart gegevens. En een Visa kaart nemen voor een jaar (waar je ook nog eens voor betaald) enkel om een registratiestap te kunnen doen ???keldon schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:52:
[...]
De overige 20% die vrijdag gewoon relaxed hun CC invult en verder nergens geen omkijken meer naar heeft worden gezien als landverraders, waarom makkelijk doen als het extra moeilijk kan!
Niet iedereen heeft een CC kaart hoor, ook niet iedereen z'n ouders. Ik zou natuurlijk 1 kunnen nemen, maar ik zou het voor de rest niet gebruiken, toch niet voordat ik vast werk heb. Op die manier loopt blizzard een hele hoop klanten mis.
Mog maar niet te spreken over de ontgoocheling als een heel groot deel van de gamers vrijdag thuis komt met een spel en het niet kan spelen omdat zij of hun ouders geen CC kaart hebben en/of willen, of dat ze er nog een week op moeten wachten als ze hem die vrijdag nog aanvragen.
Dus de mensen die geen CC hebben en er niet kunnen aangeraken hebben dan een spel gekocht waarmee ze niks kunnen doen. Zou ik erg sterk vinden.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
niemand vermoed dat blizzard gaat frauderen hoorkeldon schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:52:
[...]
Dit soort opmerkingen heb je niks aan in tweaker/got land. 80% is als de dood voor CC's. Ten eerste kosten ze geld per jaar (soms wel 20 euro op jaarbasis!) en ten tweede worden CC's alleen maar gebruikt op duistere sites in het schemergebied van internet *Twilight Muziekkie*.
Verder is de kans dat je echt je CC# in moet voren bij de installatie bijzonder klein gezien de doelgroep : CC gebruikersverhouding in europa.
Allen: Maakt u niet druk, het zal allemaal naar wens geschieden ( alsdus mij
Anoniem: 116269
Als 15-jarige trek ik me steeds meer terug om de GoT-guild in te gaanGlorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:37:
Deze 15-jarige is echt niet zo vervelend in WoW hoor. Ik geef toe dat veel kindjes rond mijn leeftijd (misschien dan iets jonger nog) inderdaad spammerig gaan lopen jammeren dat het niet lukt met een quest bijvoorbeeld. Zulke mensen kan ik alleen maar gelijk geven eigenlijk, want ik zie (en ken) genoeg van zulke poephoofden. En ja, ik weet dat je 'over het algemeen' in je reply hebt staan, maar toch wilde ik het nog even zeggen!
Dus, ik hoop dat niemand er bezwaar tegen heeft als er zo'n puber in de guild komt
Amen
Dit is complete onzin en dom gezever misschien, maar ik moest het ff kwijt!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 116269 op 08-02-2005 21:10 . Reden: typo's, je weet toch ]
PreciesAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:03:
[...]
niemand vermoed dat blizzard gaat frauderen hoorDat waren sarcastische grappen
Verder is de kans dat je echt je CC# in moet voren bij de installatie bijzonder klein gezien de doelgroep : CC gebruikersverhouding in europa.
Allen: Maakt u niet druk, het zal allemaal naar wens geschieden ( alsdus mij)
Die mensen moeten eerst de lettertjes op de doos leren lezen en de sites voordat ze een spel kopen.DinX schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:01:
Mog maar niet te spreken over de ontgoocheling als een heel groot deel van de gamers vrijdag thuis komt met een spel en het niet kan spelen omdat zij of hun ouders geen CC kaart hebben en/of willen, of dat ze er nog een week op moeten wachten als ze hem die vrijdag nog aanvragen.
Dus de mensen die geen CC hebben en er niet kunnen aangeraken hebben dan een spel gekocht waarmee ze niks kunnen doen. Zou ik erg sterk vinden.
Dit dus.
notice de "over het algemeen"Anoniem: 116269 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:05:
[...]
Als 15-jarige trek ik me steeds meer terug om de GoT-guild in te gaan. Toch wil het doen, en het zal gebeuren ook! Ik zal vechten voor de guild tot de dood erop volgt. Ik zal niemand lastig vallen met spammerige mailtjes en PM'etjes. Ik zal echter wel elk lid helpen wanneer dat nodig is en strijden tegen de duistere mobs in de WoW-wereld!
Deze 15-jarige is echt niet zo vervelend in WoW hoor. Ik geef toe dat veel kindjes rond mijn leeftijd (misschien dan iets jonger nog) inderdaad spammerig gaan lopen jammeren dat het niet lukt met een quest bijvoorbeeld. Zulke mensen kan ik alleen maar gelijk geven eigenlijk, want ik zie (en ken) genoeg van zulke poephoofden. En ja, ik weet dat je 'over het algemeen' in je reply hebt staan, maar toch wilde ik het nog even zeggen!
Dus, ik hoop dat niemand er bezwaar tegen heeft als er zo'n puber in de guild (8>!
Amen
zie je wel dat jullie niet lezen
(@DiscWout) omg
Volgens mij lees jij niet, want dat wilde ik gewoon even zeggenGlorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:09:
[...]
notice de "over het algemeen"
zie je wel dat jullie niet lezen![]()
![]()
Notice deze regel in mijn reply:
"En ja, ik weet dat je 'over het algemeen' in je reply hebt staan, maar toch wilde ik het nog even zeggen!"
woei je bent geslaagd voor de wel of neit irritante puber test \o/ 
en ik stopte met lezen bij 15jarige =(
[ Voor 24% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 21:14 ]
(@DiscWout) omg
de kienders van nu zijn de gamers van morgen... die 0wn3n onze arses straks...
mijn bro is 13, wordt straks 14... die jongen vraagt ook veel, maar wat is daar mis mee ?? Etiquette leert men vanzelf als ze eenmaal een beetje verder in de game zitten
mijn bro is 13, wordt straks 14... die jongen vraagt ook veel, maar wat is daar mis mee ?? Etiquette leert men vanzelf als ze eenmaal een beetje verder in de game zitten
Deze plek is te koop.
"Lettertjes op de doos leren lezen" > Lastig als je het spel online aanschaft, he?FunkyTrip schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:07:
Die mensen moeten eerst de lettertjes op de doos leren lezen en de sites voordat ze een spel kopen.
En sites lezen > op de site van WoW zelf staat niets over dat je een CC moet hebben. Verder staat dat ook niet op de sites van online shops. Dan wordt het voornamelijk gissen, zoals we nu doen
Alone at last
Just nostalgia and I
Toen ik donderdag bij Dynabyte Heerlen was werd mij gezegd dat ze geen pre-orders meer mochten aannemen omdat alles al op wasOkyah schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:43:
[...]
Ik heb daar gisteren WoW besteld en ik krijg hem gewoon vrijdagVia de bestelservice oid
Was nog een gratis nummer ook
Ik neem dus aan dat ze wel genoeg hebben
Ik ben hier de install guide op hun site aan het uitpluizen en dan vooral het account gedeelte.FunkyTrip schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:07:
[...]
Die mensen moeten eerst de lettertjes op de doos leren lezen en de sites voordat ze een spel kopen.
Eerst maak je gewoon je account aan met login en pass, samen met je authentication key die je bij het spel krijgt.
Voila, je account is aangemaakt. Daarna moet je je subscription options instellen om te kunnen spelen.
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01021p
Tot dan ben ik nog niks tegengekomen van CC gegevens invullen. Om een account aan te maken heb je dus enkel je key nodig. Daarna ga je je account instellen en de betalingswijze kiezen. En wat kies je dan, gewoon prepaid time ward. Voila, je kan spelen.The Subscription options for World of Warcraft are as follows:
* 1 month: $14.99
* 3 months: $41.97 ($13.99 per month) *
* 6 months: $77.94 ($12.99 per month) *
* 60-day Prepaid Time Cards (click here for more information on Prepaid Time Cards)
Je kan dus betalen met CC en je hebt ook de mogelijkheid om dit pet de GC's te doen. Dus niet nodig om je account aan te maken.We accept the following major Credit Cards:
# Visa
# MasterCard
# Discover
# American Express
You have the option to purchase a Game Card from your local retailer for $29.99 (USD) which will give you access to World of Warcraft for 60 days!
HEt fabeltje van verplichte CC is hiermee uit de wereld mag ik hopen ?
Dus lees eerst zelf de site maar eens voordat je zo'n toontje aanslaat. En op de sites van online-shops vind ik het ook nergens, dus veel geluk om daar dan de doos te kunnen lezen.
[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 08-02-2005 21:18 ]
Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:13:
woei je bent geslaagd voor de wel of neit irritante puber test \o/
Vragen stellen is helemaal geen kont mis mee. Het probleem alleen is dat die vragen vaak (niet altijd dus..) doodsimpele vragen zijn, die je makkelijk zat zelf op kunt zoeken. Mensen doen er vaak geen moeite voor, daar gaat het om. Ik zeg niet dat jouw broertje dat ook doet heKeeZ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:13:
de kienders van nu zijn de gamers van morgen... die 0wn3n onze arses straks...
Als je geen CC nodig hebt, wat klagen mensen dan?DinX schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:17:
Dus lees eerst zelf de site maar eens voordat je zo'n toontje aanslaat. En op de sites van online-shops vind ik het ook nergens, dus veel geluk om daar dan de doos te kunnen lezen.
Mijn antwoord was op de reaktie dat mensen verbaasd zijn als ze het spel eenmaal hebben gekocht en er achter komen dat een CC nodig is...
[ Voor 18% gewijzigd door FunkyTrip op 08-02-2005 21:20 ]
Dit dus.
wat wordt iedereen trouwens, ik troll warrior
(@DiscWout) omg
Dat vraag ik me ook afFunkyTrip schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:20:
[...]
Als je geen CC nodig hebt, wat klagen mensen dan?
Ik weerlegde gewoon met wat voorbeelden waarom het erg sterk zou zijn dat ze een CC zouden verplichten
Waarop het daarna een discussie werd over hoe veilig/onveilig/moeilijk het wel niet is om een CC kaart vast te krijgen en gebruiken
Ik ben dwarf warrior geweest in de beta, viel wel mee, maar niet echt geweldig als je graag solo't. En laat ik nu graag in m'n eentje rondlopen en dingen doen (af en toe party doen is ook wel leuk, maar ook graag alleen).Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:20:
waarom ga je dan eigk in op mijn post dan
wat wordt iedereen trouwens, ik troll warrior
Als warrior ben je te afhankelijk van je uitrusting, om niet te zeggen volledig afhankelijk. Dus zit je even krap bij kas en je kan geen wapens kopen die "bij je level horen" dan ben je dik de pineut en is het erg moeilijk om verder te levelen en aan geld te geraken.
Ander nadeel is dat je jezelf niet kan healen tijdens battles (buiten een healing potion met lange wachttijd erachter).
Ik heb enkele levels als druid zitten spelen en dat beviel me echt veel beter. Een perfecte class om te solo'en, en er zijn er al veel die het filmpje hebben gezien van de "kont schoppende druid"
Als druid ben je ook net wat geliefder in parties dan warrior. In een party zijn ze eigenlijk constant bezig om je te healen terwijl je tank speelt.
Zelfs op 7 leveltjes als druid werd ik zelfs meer geäpprecieerd wanneer ik iemand mark of the wild en thorns gaf. Erg leuk als je dan leuke reacties terug krijgt
Druid is ook een class die net iets meer "tuning" vereist heb ik gelezen. Je moet je tree's goed opbouwen (dus hoeveel healer, hoeveel feral, hoeveel balanced), je skills naargelang je tree opbouwen,...
[ Voor 57% gewijzigd door DinX op 08-02-2005 21:28 ]
Ik zeg ook nergens dat een CC vereist is voor activatie van je account (alhoewel het redelijk normaal is in MMO land dus echt er van op kijken zou ik niet). Ik word alleen altijd beetje moe van die anti-CC houding, dat is echt zo achterhaald en zo typisch nederlands (mag ik hopen voor de rest van Europa).DinX schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:01:
[...]
Ik heb gebeld met een 0800-nummer, dat op de site te vinden is. Dan krijg je een algemene bestel-lijn aan de lijn..euh...Squirtle schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:16:
Toen ik donderdag bij Dynabyte Heerlen was werd mij gezegd dat ze geen pre-orders meer mochten aannemen omdat alles al op was
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 40602
Inderdaad. Het probleem van doodsimpele vragen is dat je eigenlijk zegt dat je te lui bent om het antwoord ff zelf op te zoeken op de warcraft site, hier op t forum, of op google, en dat je liever andere mensen vraagt tijd te besteden aan de zoveelste simpele vraag omdat je te beroerd bent het even zelf op te zoeken.
Als je er na een paar minuten echt niet uitkomt, en je hebt de warcraft sites, forum en google doorzocht, zal iedereen graag proberen de vraag te beantwoorden. Maar 90% van de vragen hier worden telkens weer gesteld, soms staat het antwoord zelfs enkele posts terug.
Als je er na een paar minuten echt niet uitkomt, en je hebt de warcraft sites, forum en google doorzocht, zal iedereen graag proberen de vraag te beantwoorden. Maar 90% van de vragen hier worden telkens weer gesteld, soms staat het antwoord zelfs enkele posts terug.
Mja het meest stomme is nog, er is geen definitief antwoord, dus ik snap ook niet helemaal waarom mensen het helemaal uitpluizen en gaan speculeren terwijl je het toch niet zeker te weten komt. En blizzard blijft gewoon een bedrijf die gaan echt niet uit hun weg om jou de beste manier te helpen.
Maw, wacht nu maar gewoon af tot iemand een screenshot plaatst van de account creation pagina op vrijdag
Maw, wacht nu maar gewoon af tot iemand een screenshot plaatst van de account creation pagina op vrijdag
[ Voor 16% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 21:30 ]
(@DiscWout) omg
Anoniem: 40602
Nouja, je mag wel aannemen dat er al lang een definitief plan is bij Blizzard Europe om wel of niet om cc gegevens te vragen. Ik schat de kans groter in dat er geen cc-gegevens nodig zullen zijn om je account te activeren.
Ja en ik zeg dat blizzard het niet gezegd of je wel of niet een cc nodig hebt heeft en dat we er vrijdag wel achterkomen
[ Voor 23% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 21:32 ]
(@DiscWout) omg
Mja, als je er verantwoord mee omgaat is Visa een perfect (en vrij veilig) betaalmiddel over internet. Zeker als je het bij "gereputeerde" plaatsen gebruikt. Ik denk niet dat Blizzard gaat zitten frauderenkeldon schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:26:
[...]
Ik zeg ook nergens dat een CC vereist is voor activatie van je account (alhoewel het redelijk normaal is in MMO land dus echt er van op kijken zou ik niet). Ik word alleen altijd beetje moe van die anti-CC houding, dat is echt zo achterhaald en zo typisch nederlands (mag ik hopen voor de rest van Europa).
Dus je hoort mij niet klagen over Visa zelf, alleen zou ik het nu nog niet zo snel nemen nu ik nog werkzoekend ben.
Voor de mensen die het gevaarlijk vinden, ik dacht dat je bij Visa een maandelijkse limiet kon instellen ? Zet die op 25€/$ ofzo, en je zit toch vrij safe.
Ik moet stiekem toegeven dat ik er toch al aan heb zitten denken. Want je betaalt toch enkele € meer per maand voor pre-paid kaarten ivm een gewoon abo. Op een jaar tijd heb je de kosten van je Visa al terug (ik heb zelfs nog een jeugdrekening bij de bank, daar kost Visa 0€ om aan te vragen en 0€ per jaar, maar dat zal wel niet overal zo zijn).
Mwa, dat is niet van uit te pluizen. Als je gewoon de guide volgt om je account aan te maken enzo dan zie je dat je hem eerst aanmaakt, en daarna instelt hoe je wil betalenGlorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:29:
Mja het meest stomme is nog, er is geen definitief antwoord, dus ik snap ook niet helemaal waarom mensen het helemaal uitpluizen en gaan speculeren terwijl je het toch niet zeker te weten komt. En blizzard blijft gewoon een bedrijf die gaan echt niet uit hun weg om jou de beste manier te helpen.
[ Voor 23% gewijzigd door DinX op 08-02-2005 21:33 ]
Bij L2 is het wel zo. Daar moet je zodra je het spel gekocht hebt, of een time card invoeren, of je credit card gegevens in voeren alvoor je de 1e gratis maand krijgt.
" Verder is de kans dat je echt je CC# in moet voren bij de installatie bijzonder klein gezien de doelgroep : CC gebruikersverhouding in europa."
Zie niet in waarom dat anders moet zijn voor de amerikanen. Dat ze daar de CC nu wat meer gebruiken een groot deel van hun doelgroep zal ze nog steeds niet hebben.
Reken er nu maar opdat de kans groot is dat het met een Gamecard bedoelt is voor niet CC gebruikers.
" Je kan dus betalen met CC en je hebt ook de mogelijkheid om dit pet de GC's te doen. Dus niet nodig om je account aan te maken.
Dus lees eerst zelf de site maar eens voordat je zo'n toontje aanslaat. En op de sites van online-shops vind ik het ook nergens, dus veel geluk om daar dan de doos te kunnen lezen."
Zoek jij dan maar eens shops of websites waar dat er voor Amerika wel bij stond/staat,
Zie niet in waarom dat anders moet zijn voor de amerikanen. Dat ze daar de CC nu wat meer gebruiken een groot deel van hun doelgroep zal ze nog steeds niet hebben.
Reken er nu maar opdat de kans groot is dat het met een Gamecard bedoelt is voor niet CC gebruikers.
" Je kan dus betalen met CC en je hebt ook de mogelijkheid om dit pet de GC's te doen. Dus niet nodig om je account aan te maken.
Dus lees eerst zelf de site maar eens voordat je zo'n toontje aanslaat. En op de sites van online-shops vind ik het ook nergens, dus veel geluk om daar dan de doos te kunnen lezen."
Zoek jij dan maar eens shops of websites waar dat er voor Amerika wel bij stond/staat,
Anoniem: 55739
Dus waarschijnlijk zal er gewoon een gamecard bij het spel zitten van 1 maand. Met activatiecode..... klaar... nu snaveltjes toe en geduldig wachten tot het vrijdag is.
Ik word trouwens Human Warrior.

Ik word trouwens Human Warrior.
Kap nou es met moeilijk doen? Je hebt GEEN CC nodig. Ook niet om te registreren. Dit is hier al 1000x gezegt, kap nu met zeiken erover, de uitslag is allang bekend: je hebt geen CC nodig, jullie brengen andere forummensen alleen maar in verwarring zo.
oh? ik heb geen officiele statements gezien daarover...
of mis ik iets
of mis ik iets
(@DiscWout) omg
Laten we kappen met het welles nietes spelletje en gewoon wachten tot vrijdag
Mensen moeten niet zo paranoia zijn met credit cards. Als je met je pinpas buiten loopt ben je al minder veilig bezig dan als je betaalt met een CC. Als er al gefraudeerd wordt met je credit card, dan is 1 telefoontje naar de credit card maatschappij genoeg om je geld terug te krijgen, en degene waar het geld heen is mag dan gaan bewijzen dat jij daar echt iets gekocht hebt. Daarnaast is het voor criminelen ook niet echt interessant om iets met een gestolen credit card te doen, omdat je praktisch altijd te achterhalen bent.DinX schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:32:
[...]
Mja, als je er verantwoord mee omgaat is Visa een perfect (en vrij veilig) betaalmiddel over internet. Zeker als je het bij "gereputeerde" plaatsen gebruikt. Ik denk niet dat Blizzard gaat zitten frauderen
Dus je hoort mij niet klagen over Visa zelf, alleen zou ik het nu nog niet zo snel nemen nu ik nog werkzoekend ben.
Voor de mensen die het gevaarlijk vinden, ik dacht dat je bij Visa een maandelijkse limiet kon instellen ? Zet die op 25€/$ ofzo, en je zit toch vrij safe.
Ik moet stiekem toegeven dat ik er toch al aan heb zitten denken. Want je betaalt toch enkele € meer per maand voor pre-paid kaarten ivm een gewoon abo. Op een jaar tijd heb je de kosten van je Visa al terug (ik heb zelfs nog een jeugdrekening bij de bank, daar kost Visa 0€ om aan te vragen en 0€ per jaar, maar dat zal wel niet overal zo zijn).
[...]
Mwa, dat is niet van uit te pluizen. Als je gewoon de guide volgt om je account aan te maken enzo dan zie je dat je hem eerst aanmaakt, en daarna instelt hoe je wil betalen
Maar goed, genoeg gezeurd over CC's, laten we het weer over WoW hebben
ja echt wat geen gezeik allemaal, jully komen er vrijdag wel achter. Ga er maar vanuit dat Blizzard zn mond niet open trekt..ViRaX schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:41:
Kap nou es met moeilijk doen? Je hebt GEEN CC nodig. Ook niet om te registreren. Dit is hier al 1000x gezegt, kap nu met zeiken erover, de uitslag is allang bekend: je hebt geen CC nodig, jullie brengen andere forummensen alleen maar in verwarring zo.
Nog wat boeiends om over te discusseren? Paar goeie talent builds ofzo? Want de afgelopen vijf pagina's heb ik geen nuttige info gezien.
Verder wel leuk als deze trailer op TV komt.
67890
Mja virax is ook een nub want hij weet het ook niet zeker, hij zegt het op zo een manier dat hij het wel weet
[ Voor 31% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 21:51 ]
(@DiscWout) omg
" Kap nou es met moeilijk doen? Je hebt GEEN CC nodig. Ook niet om te registreren. Dit is hier al 1000x gezegt, kap nu met zeiken erover, de uitslag is allang bekend: je hebt geen CC nodig, jullie brengen andere forummensen alleen maar in verwarring zo."
Idd , dit is natuurlijk pure onzin want jij weet niet meer dan ons. Ik acht de kans persoonlijk alleen groter dat het wel zo is precies omdat dat in de US ook zo was. (dus vanwege precendent)
Anyway , We zien idd vrijdag wel gewoon.
Idd , dit is natuurlijk pure onzin want jij weet niet meer dan ons. Ik acht de kans persoonlijk alleen groter dat het wel zo is precies omdat dat in de US ook zo was. (dus vanwege precendent)
Anyway , We zien idd vrijdag wel gewoon.
haha dat lijkt me echt brilliant als ze die op tv lieten zienx1dje schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:49:
[...]
ja echt wat geen gezeik allemaal, jully komen er vrijdag wel achter. Ga er maar vanuit dat Blizzard zn mond niet open trekt..
Nog wat boeiends om over te discusseren? Paar goeie talent builds ofzo? Want de afgelopen vijf pagina's heb ik geen nuttige info gezien.
Verder wel leuk als deze trailer op TV komt.
Hoewel het me waarschijnlijker lijkt zoiets in de bios te zien. Heb nog niet vaak Spellen op TV gezien hier als reclame
Omdat spellen vaak ook geen reclame uitbrengen, maar Half-Life 2 was wel op de radio te horen (538).... Alleen moeten ze het niet ondertitelenPheace schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:55:
[...]
haha dat lijkt me echt brilliant als ze die op tv lieten zien
Hoewel het me waarschijnlijker lijkt zoiets in de bios te zien. Heb nog niet vaak Spellen op TV gezien hier als reclame
67890
In Utrecht kregen alle pre-orders tot nu toe ze iig, er waren er nog wat over vanmiddag (nou ja, in het voren dan)Anoniem: 88553 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:41:
[...]
Oke jongens, ik weet het idd ook niet 100% maar na 5 pagina's met lompe reacties of het nu wel of niet CC wordt is ook niemand wijzer geworden dus kap gewoon en ga ff over wat nuttigere dingen lullen dan: ja je moet wel een CC hebben, of nee je moet geen CC hebben, vrijdag weten we het, door er nu 10 pagina's over te lullen kom je er heus niet achter.
Mag ik er nog een reaktie aan vuil maken 
Wat is het nut van de gamecards als je een CC MOET hebben
De gamecards zijn juist DE manier om zonder CC te kunnen spelen.
My 2 cents...
Wat is het nut van de gamecards als je een CC MOET hebben

My 2 cents...
zoals al gezegt is 1 of 2 pagina's terug, zijn de gamecards oorspronkelijk bedoeld om iemand 'kado' te doenjohnnyv.nl schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:06:
Mag ik er nog een reaktie aan vuil maken
Wat is het nut van de gamecards als je een CC MOET hebben![]()
My 2 cents...
67890
Anoniem: 68243
Je MOET helemaal geen CC hebben.
Je moet of een CC of een gametimecard hebben om te spelen(of het nou nodig is om te activeren of pas na de gratis maand)
Hier laat ik mij niet meer over uit, feit is dat je 1 van de 2 nodig heb om je subscription te verlengen na die maand.
Je moet of een CC of een gametimecard hebben om te spelen(of het nou nodig is om te activeren of pas na de gratis maand)
Hier laat ik mij niet meer over uit, feit is dat je 1 van de 2 nodig heb om je subscription te verlengen na die maand.
Voor zover ik gelezen had kon je CC of Gamecard gebruiken voor dat registreren in de US. DAt is ver terug in de thread al gezegd maar dat zijn ze ondertussen blijkbaar vergeten 
Probleem daar in de US was dus dat die dingen ook pas later beschikbaar waren
Disclaimer: Dit gaat niet over nu hier in europa maar over US , dat is anders
Probleem daar in de US was dus dat die dingen ook pas later beschikbaar waren
Disclaimer: Dit gaat niet over nu hier in europa maar over US , dat is anders
Maar het zal ook wel verekte duur zijn om zo'n reclame een paar keer te laten zien. De reclame zelf is ook vrij lang. Maar ik zie liever dat dan al die vanish oxy action shitx1dje schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:57:
[...]
Omdat spellen vaak ook geen reclame uitbrengen, maar Half-Life 2 was wel op de radio te horen (538).... Alleen moeten ze het niet ondertitelen
Hey die shit werkt best goed trouwensUpke dupke schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:12:
[...]
Maar het zal ook wel verekte duur zijn om zo'n reclame een paar keer te laten zien. De reclame zelf is ook vrij lang. Maar ik zie liever dat dan al die vanish oxy action shit
ik word dwarf hunter,ik vind beesten vangen en knallen met me blunderbus geweldig
ik ga met 2 maten van me vrijdag wow halen,zij worden warlock en mage
en nog andere kennis word paladin.
Vraagje over guilds > je moet 9 mensen hebben om een guild te maken ?? als je guild hebt,kan je dan mensen er uit kicken,(de mensen die je niet eens kent
welke zender ?Upke dupke schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:12:
[...]
Maar het zal ook wel verekte duur zijn om zo'n reclame een paar keer te laten zien. De reclame zelf is ook vrij lang. Maar ik zie liever dat dan al die vanish oxy action shit
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 08-02-2005 22:18 ]
man nu waren we er net uit kom jij weer 
en over die guild dat wil ik ook wel eens weten, stel je vraagt random mensen om je chart te vullen en ze leaven als de guild gemaakt is, behoud je dan wel de guild of is ie dissolved omdat je niet genoeg mensen erin hebt?
en over die guild dat wil ik ook wel eens weten, stel je vraagt random mensen om je chart te vullen en ze leaven als de guild gemaakt is, behoud je dan wel de guild of is ie dissolved omdat je niet genoeg mensen erin hebt?
[ Voor 73% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 22:18 ]
(@DiscWout) omg
Dat kan als Human Hunter toch ook? Wat is het verschil tussen Dwarf en Human ook weer wat dat betreft? (Dus niet qua lengte)Anoniem: 88553 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:16:
[afbeelding]
ik word dwarf hunter,ik vind beesten vangen en knallen met me blunderbus geweldig
ik ga met 2 maten van me vrijdag wow halen,zij worden warlock en magelijkt me wel goed team
en nog andere kennis word paladin.ultime party.
Vraagje over guilds > je moet 9 mensen hebben om een guild te maken ?? als je guild hebt,kan je dan mensen er uit kicken,(de mensen die je niet eens kent)
[...]
welke zender ?
Ik zat na mijn periode als Human Warlock toch ook wel te denken aan een Dark Elf Hunter oid...iedere andere char die ik tegenkwam die op hetzelfde level als ik was (Warlock dus) had vele meer in de melk te brokkelen qua damage, armour etc.
De "Dark side" van de Warlock spreekt me overigens wel aan
ja kan human ook,alleen bij dwarf voelt het beter. dwarf heeft die ability van begin al.stefijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:19:
[...]
Dat kan als Human Hunter toch ook? Wat is het verschil tussen Dwarf en Human ook weer wat dat betreft? (Dus niet qua lengte)
Ik zat na mijn periode als Human Warlock toch ook wel te denken aan een Dark Elf Hunter oid...iedere andere char die ik tegenkwam die op hetzelfde level als ik was (Warlock dus) had vele meer in de melk te brokkelen qua damage, armour etc.
De "Dark side" van de Warlock spreekt me overigens wel aanLeuk thema, alleen ik voelde me vaak zo zwakjes
dwerg is nog redelijk lang,ivm neppe gnomen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 08-02-2005 22:22 . Reden: dt ]
Iedere hunter kan een Gun gebruiken/trainen.stefijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:19:
[...]
Dat kan als Human Hunter toch ook? Wat is het verschil tussen Dwarf en Human ook weer wat dat betreft? (Dus niet qua lengte)
De "Dark side" van de Warlock spreekt me overigens wel aanLeuk thema, alleen ik voelde me vaak zo zwakjes
Een dark elf hunter lol , dt wordt moeilijk denk ik
Die kan je gewoon uit je guild trappen. Je hebt wel echt andere mensen nodig, alts (dus andere chars op hetzelfde account) kunnen de guild charter niet tekenen namelijk.Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:17:
man nu waren we er net uit kom jij weer
is er nog iemand die serieus in mijn[geen kick
] guild wilt ? naam word waarschijnlijk > Cows of the Alliance
Hoeveel topics zijn er geweest die tot deel 15 kwamen zo snel
?[zal nog wel doorgaan tot deeltje 16-20
Hoeveel topics zijn er geweest die tot deel 15 kwamen zo snel
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 08-02-2005 22:31 ]
Anoniem: 109468
het verschil tussen een dwarve en human hunter is dat een human hunter niet bestaat. Hunter is alleen beschikbaar voor: Night Elves, Dwarves, Orcs, Tauren, Trolls.stefijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:19:
[...]
omg ja je hebt gelijk, ***** lelijkAnoniem: 109468 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:33:
[...]
het verschil tussen een dwarve en human hunter is dat een human hunter niet bestaat. Hunter is alleen beschikbaar voor: Night Elves, Dwarves, Orcs, Tauren, Trolls.
Was het vroeger zo dat een tauren nergens op kon rijden ?
maar nu na updates ofzo wel /
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 08-02-2005 22:34 ]
dit was onder dwang van keldon! ( alles is sjijn sjuld ! )
voor de rest die 1 man class fractie halen het nooit op hoge instances.
voor de rest die 1 man class fractie halen het nooit op hoge instances.
Anoniem: 94205
Source: http://en.wow-europe.com/details/subscription.shtml
Players buying a Standard or Collector’s Edition of World of Warcraft get a free one-month subscription period. Players buying a Collector’s Edition also receive a 10-day “Guest pass” that they can give to a friend.
Source: http://en.wow-europe.com/details/standardedition.shtml
# First month of play included
# Internet connection required
# Additional online fees apply
Waaruit ik concludeer dat je geen CC of GC nodig bent voor de eerste maand en account creation omdat je dus 1 maand gratis krijgt die hoogstwaarschijnlijk je authentication key is.
Dit is uiteraard nog steeds niet 100% zeker maar wel de beste gok tot nu toe. En is wel ondersteund door 'Blizzards official word
Hmm..ik bedoelde Night Elves (dus niet Human, en niet Dark) ;-) Pas sinds 31-01 beta gespeeld, dus ik weet nog niet zoveel uut de kop
Anoniem: 94205
The end of this topicAnoniem: 28168 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:35:
En we gaan hier weer verder
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 15
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)