Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.076 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:28:
Ik ben afgelopen weekend even wezen vragen bij mijn locale Dynabyte of mijn (in november) bestelde CE beschikbaar was. Hij wist me te vermelden dat er maar 6 pre-orders stonden en dat ze een heel groot aantal CE's zouden binnen krijgen. Mocht er dus nog iemand behoefte hebben aan een CE, Dynabyte Lisse heeft genoeg....(naar het schijnt)
Ik heb ook in Nov. besteld, sta ook op een lijst(plaats3 ofzo), maar die gast wist niet hoeveel exemplaren ze krijgen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat iedereen denkt, maar om je account te activeren heb je een CC of een gametimecard nodig. Je kan dus niet alleen die gratis maand nemen en dan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 23:14
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:59:
Ik weet niet wat iedereen denkt, maar om je account te activeren heb je een CC of een gametimecard nodig. Je kan dus niet alleen die gratis maand nemen en dan gaan spelen.
Van de WoW site:
After their initial free subscription ends, players of World of Warcraft are able to continue playing under one of three different subscription plans.
Komt dus niet echt over alsof je daarna verder MOET spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ow dat wist ik dus niet! en wat nou "gratis" maand!? je betaald wel 40 pleuro voor het spel, vervolgens moetje dus direct de 2'de maand betalen om het te activeren? slimme zet van blizzard kan alleen neit zeggen dat ik het zo'n positief id vind.

bij dynabyte verkopen ze alleen gametime kaarten van 2 maanden dus met je direct al een totaal bedrag van 70 euro neerleggen... ik activeer wel met mijn CC maar dan nog is het raar vinnik persoonlijk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Toch jammer dat Blizz geen cijfers vrijgeeft over hoe alles verdeeld is over de servers in de beta. Zoals Horde:Alliance, maar ook de classes en de hoeveelheid mensen per server. En dan niet zoals census aangeeft, want die rekenen ook alle lvl 1 chars mee die eigenlijk alleen maar een probeersel waren.
Op die manier kun je wel rekening houden met je keuze, mocht je dat willen en krijg je misschien wat meer evenwicht. Hoewel er door Blizz zelf geantwoord is dat alles toch wel behoorlijk goed verdeeld was.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Tuurlijk kun je wel die gratis maand spelen, en daarna stoppen
Dat is bij elke mmorpg zo, dus ook bij WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Toch maar de stap genomen en gereserveerd. Beide (voor mij en mijn broeder) vrijdag ophalen bij DimPlus in Groningen.

Wat ik mij trouwens afvroeg, kun je ook een maand spelen, dan een maand niet en dan weer verder gaan? Of wordt je account gedeactiveerd wanneer je niet betaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12:21
Als je niet betaald (of zelf tijdelijk je account stopzet?) dan zullen ze wel héél snel je account deactiveren. Of je dan je karakters kwijt bent zou ik ook wel willen weten :)

Hoe zit het met die Timecards? Als ik nou een maand speel met zon Timecard, en dan een maand (of 2, 3) niet, ben ik dan mijn karakters kwijt? Zijn daar regels over te vinden oid?
Dat wil niet zeggen dat er geld afgeschreven wordt. Er staat alleen: activeren.

[ Voor 43% gewijzigd door Stefke op 08-02-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
kixor schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:15:
Toch maar de stap genomen en gereserveerd. Beide (voor mij en mijn broeder) vrijdag ophalen bij DimPlus in Groningen.

Wat ik mij trouwens afvroeg, kun je ook een maand spelen, dan een maand niet en dan weer verder gaan? Of wordt je account gedeactiveerd wanneer je niet betaald??
Ik had begrepen dat je char wel even blijft staan, dus een maandje niet spelen kan geen kwaad. Zeker weten doe ik het niet! Uiteindelijk word je character natuurlijk wel gedelete dus ik zou niet even een jaartje pauze nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

kixor schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:15:

Zolang je betaald kun je blijven spelen, als je niet betaald kun je niet inloggen
Je kan ook een pauze nemen van een paar maanden als je wilt, neem aan dat je characters gewoon op de servers van Blizzard blijven staan.
Heb ik ook weleens bij DAoC gedan, als je na een aantal maanden weer betaald en inlogt, bestaan je characters gewoon nog, worden geloof ik een jaar bewaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Ah, daar ging het mij dus om.

Leek mij ook wat onneerlijk om direct de characters te verwijderen wanneer je besluit 1 maand niet te spelen (immers heeft ieder mens wel eens vakantie et cetera).

Naja, nog maar 3 nachtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:05:
[...]

ow dat wist ik dus niet! en wat nou "gratis" maand!? je betaald wel 40 pleuro voor het spel, vervolgens moetje dus direct de 2'de maand betalen om het te activeren? slimme zet van blizzard kan alleen neit zeggen dat ik het zo'n positief id vind.

bij dynabyte verkopen ze alleen gametime kaarten van 2 maanden dus met je direct al een totaal bedrag van 70 euro neerleggen... ik activeer wel met mijn CC maar dan nog is het raar vinnik persoonlijk.
Dit is niet een idee van blizzard.
Dit is mijn 2de MMORPG.
Heb hiervoor lineage 2 gespeelt en daar ging het precies hetzelfde.
Hieruit concludeer ik dat het standaard is in MMORPG land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:44

The Legend

*Plop*

[...]

Volgens mij is dat gewoon bullshit, die maand gratis kan iedereen spelen. Daarna kun je gewoon verlengen met een CC of Timecard.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

The Legend schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:41:
[...]

Volgens mij is dat gewoon bullshit, die maand gratis kan iedereen spelen. Daarna kun je gewoon verlengen met een CC of Timecard.
lijkt me ook het meest eerlijke, tis iig wel fijn datje een maand of wat niet speelt datje daarna weer gaat spelen, dat is wel positeif voor de houdbaarheid van het spel.

maar als hetniet zo is dan moeten wel blizzard maar aanklagen voor product binding... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Volgens deze site word je account + characters bewaard,

http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01034p

En als je doorlinkt naar die link die onder het verhaal staat,
staat er eigenlijk dat het heel lang bewaard word,
ze hebben het over anytime, dat lijkt me super lang.

Maar goed wil je het zeker weten zal je ff een email sturen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik zal je ff uit de droom helpen als je het spel krijgt zit er een code in deze activeerd je account deze code activeerd ook tevens de free month , dus je kun gewoon spelen je hoeft dus Geen 70 pleuro te betalen in de eerste maand . (tenzij je een CE heb besteld :P ;) )
waar baseer ik dit op nou op het volgende , in de 5 mmorpg's die ik gespeeld heb ( waaronden AO , Neocron 1 en 2 , Eve online enz was dit ook zo je krijgt een code die activeerd alles simpel . >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 23:29

Glorificationer426

come we hero rush yes?

:S dit is ook helemaal niet al 5x voorbijgekomen in de afgelopen 5 topics hoor :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:56:
[...]

ik zal je ff uit de droom helpen als je het spel krijgt zit er een code in deze activeerd je account deze code activeerd ook tevens de free month , dus je kun gewoon spelen je hoeft dus Geen 70 pleuro te betalen in de eerste maand . (tenzij je een CE heb besteld :P ;) )
waar baseer ik dit op nou op het volgende , in de 5 mmorpg's die ik gespeeld heb ( waaronden AO , Neocron 1 en 2 , Eve online enz was dit ook zo je krijgt een code die activeerd alles simpel . >:)
Dit is natuurlijk AO, Neocron etc niet.
Bij US retail was het zo dat je behalve je CD-key ook een CC nodig had om het spel te kunnen activeren, van wat ik hier op GoT heb gelezen kan je de EU release met CC of zo'n Timecard activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nou mooi.... ik was zowiezo al niet van plan om ee gamtime card van 2 maand te kopen, als ik over 1 maand verder wil betaal ik gewoon 1 maand met mijn CC.

maar ik von het al raar maarja als iedereen wat anders roept dan raka je ook wat in de war :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

als je een cc hebt waarom zou je dan in godsnaam met gametime cards gaan kloten?

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
1) het is veiliger (ja ik gebruik ook wel CC over internet, maar timecards kan NOOIT fout gaan)
2) het is makkelijker als je regelmatig een "pauze" wil inlassen?

Het activeren met CC (zonder kosten) zie je wel vaker: als een bedrijf wil voorkomen dat ze de verantwoordelijikheid toegeschoven krijgen als minderjarigen zo'n spel willen spelen (en daar ook geld aan uitgeven): die hebben geen CC en zullen via de CC van hun ouders toestemming moeten krijgen om het spel te spelen.

[ Voor 52% gewijzigd door Stefke op 08-02-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
stefijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:09:
1) het is veiliger (ja ik gebruik ook wel CC over internet, maar timecards kan NOOIT fout gaan)
2) het is makkelijker als je regelmatig een "pauze" wil inlassen?
Makkelijker? met CC zet je ook zo je account stop hoor :S
Ik kan me nou niet voorstellen dat iemand inloggen op de WoW site echt lastig vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ja precies, mijn account voor bijv. lineage 2 kon ik elk moment stopzetten en dan kan je spelen tot de dag die je betaald hebt.
En ik ben totaal niet bang voor creditcard fraude als ik een mmorpg betaal hoor..

/me vind dat bangige gedoe over cc's maar een beetje overdreven :)

[ Voor 17% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 12:16 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, ik heb al gekeken bij de US launch, met activeren van een account, je heb gewoon een CC of Gametimecard nodig voor je gebruik kan maken van je gratis maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je geen CC hebt, dan dwingen ze je gewoon om die gametimecard erbij te kopen? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen roept inderdaad wat anders :P
Dan ram ik dr nog maar een vraag tussendoor: Als je b.v. voor 3 maanden betaald, kan je dan onbeperkt spelen van b.v. 1 maart t/m 31 mei, of krijg je een aantal uren die je in een onbeperkte tijd mag gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je kan ook gewoon een willekeurig nummer invullen, heb ik bij SWG ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mwah, blizzard is wel een klein vaag bedrijfje !
ik zou ze niet vertrouwen! ( het ruikt naar fraude !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:18:
Iedereen roept inderdaad wat anders :P
Dan ram ik dr nog maar een vraag tussendoor: Als je b.v. voor 3 maanden betaald, kan je dan onbeperkt spelen van b.v. 1 maart t/m 31 mei, of krijg je een aantal uren die je in een onbeperkte tijd mag gebruiken?
Je kan die 3 maanden gewoon onbeperkt spelen, 24uur per dag, 7dagen per week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streafer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:20:
Lmao :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
streafer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:20:
Doe niet zo raar.

Er zijn heel erg veel mensen die CC over internet niet volledig vertrouwen, voor zo iemand is zo'n Timecard een uitkomst. Of er nou fraude gepleegd wordt met die dingen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:21:
[...]

Je kan die 3 maanden gewoon onbeperkt spelen, 24uur per dag, 7dagen per week :P
Woohoo! Dan had ik toch gelijk! Bitch ass timmey zit me voor te liegen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 11:00
even een vraagje dan nog....

we weten wat de time cards kosten... maar weten we ook de preciese kosten als je met een cc gaat werken? (neem aan dat het iets goedkoper is omdat je niet met verzendkosten zit enzo ;) )

Verder nog een vraagje over de characters / rassen keuze:

Ik heb 3 ras / classen die ik wel leuk vind:

- tauren shaman
- xxx warlock (leuk als tank, en warrior was beetje zwak in pvp)
- xxx rogue (lijkt me wel relaxed om die stealth te hebben)

Verder ben ik pro horde omdat ik wel underdog wil kiezen....

alleen moet ik dus nog keuze maken welke en waarom...
Als je voor shaman gaat is tauren wel relaxed omdat je met warstomp 2 seconde hebt voor ghostwolf en je loopt sneller

Als je voor warlock gaat welk ras is dan het beste? Ik heb gister nog even met undead gespeeld maar dat was meer toeval dan opzet :D

En rogue vanwege de stealth.. tja geen ervaring mee maar lijkt me gewoon makkelijk. dat je in stealth mode gaat en dan een deel van je quests kan doen zonder enige mob te slachten....
Alleen omdat ik er geen ervaring mee heb weet ik dus ook niet welk ras je moet kiezen...

Advies graag :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:24:
[...]

Woohoo! Dan had ik toch gelijk! Bitch ass timmey zit me voor te liegen... :o
Ik wou dat ik gelijk had :'(
Het spel is het geld wel waard iig :)

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-08 20:53
stefijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:24:
[...]

Doe niet zo raar.

Er zijn heel erg veel mensen die CC over internet niet volledig vertrouwen, voor zo iemand is zo'n Timecard een uitkomst. Of er nou fraude gepleegd wordt met die dingen of niet.
Je hebt gelijk.. er zijn ook genoeg bejaarden die bang zijn van pin-automaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, en bejaarde mensen zijn de doelgroep van WoW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 15-08 13:32
stefijn schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:24:
Die timecards zijn vooral voor mensen die geen CC hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Lord_T schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:25:
even een vraagje dan nog....

we weten wat de time cards kosten... maar weten we ook de preciese kosten als je met een cc gaat werken? (neem aan dat het iets goedkoper is omdat je niet met verzendkosten zit enzo ;) )

Verder nog een vraagje over de characters / rassen keuze:

Ik heb 3 ras / classen die ik wel leuk vind:

- tauren shaman
- xxx warlock (leuk als tank, en warrior was beetje zwak in pvp)
- xxx rogue (lijkt me wel relaxed om die stealth te hebben)

Verder ben ik pro horde omdat ik wel underdog wil kiezen....

alleen moet ik dus nog keuze maken welke en waarom...
Als je voor shaman gaat is tauren wel relaxed omdat je met warstomp 2 seconde hebt voor ghostwolf en je loopt sneller

Als je voor warlock gaat welk ras is dan het beste? Ik heb gister nog even met undead gespeeld maar dat was meer toeval dan opzet :D

En rogue vanwege de stealth.. tja geen ervaring mee maar lijkt me gewoon makkelijk. dat je in stealth mode gaat en dan een deel van je quests kan doen zonder enige mob te slachten....
Alleen omdat ik er geen ervaring mee heb weet ik dus ook niet welk ras je moet kiezen...

Advies graag :P
Warlock goed als tank? Dacht dat die niet veel damage kon hebben. En rogue heb ik ook even gespeeld, maar dat stealth is niet zo heel fijn gezien je niet zo snel kan lopen (maybe dat je dat later kan wel kan, ik was nog maar level 12 ofzo). Ik weet na mijn ervaring in elk geval wel dat ik géén rogue ga nemen (rond sneaken is niet echt mijn ding). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:29:
Het was een vergelijking slim ;)

CC op internet is net als pinnen zo veilig als je het zelf maakt.

Tuurlijk kun je in een donker steegje gaan pinnen midden in de nacht met vreemde figuren die rond de automaat hangen. Maar je kunt het ook niet doen. Je verwacht als je gaat pinnen bij de Albert Heijn toch ook geen fraude?

Zolang je je CC op internet gebruikt bij gerenommeerde bedrijven is er niks aan de hand.

Als je dan nog bang bent voor fraude ben je goed te vergelijken met de bejaarde die niet durft te pinnen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:29:
Mijn dwerg had wel een grote baard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmmm spooky maar ik denk dat blizzard WoW ontwikkeld heeft om bij de retail masaal creditcard fraude te plegen en vervolgens met het geld er vandoor gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik denk 'nee'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:41

SkyStreaker

Move on up!

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:37:
hmmm spooky maar ik denk dat blizzard WoW ontwikkeld heeft om bij de retail masaal creditcard fraude te plegen en vervoglens met het geld er vandoor gaan...
offtopic:
En wanneer kwam Conspiracy Theory 2 met Mel Gibson ook al weer uit? :+ :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Vraagje..

Als ik de game vrijdag koop, zit er toch een maand free game time in ofniet? Anders moet ik maar even wachten :> Weet zo namelijk ook niet of ik zonder visa/mastercard geld kan overmaken zodat ik vooruit kan betalen voor ~3 maanden ?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

argh. lezen. jij. doet. nu.

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Powerlie schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:26:
[...]

Ik wou dat ik gelijk had :'(
Het spel is het geld wel waard iig :)
zit je weer onzin uit te kramen :P

mja nog 2 nachtjes slapen, heb nu bijna me hele build al klaar, alleen nog even de volgorde van halen bepalen ^^

denk dat ik vrijdagavond pas aan game toekom alleen

heb er echt zin in }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Net distri gesproken die krijgt de game morgen binnen en stuurt ze dan af....donderdag dus in de shops :D

Ook ff gevraagd of er gelijk al timecards leverbaar zijn maar dat wist hij niet zo te zeggen, dat hoor ik morgen dus :)

[ Voor 37% gewijzigd door NightHawk4 op 08-02-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:46:
Vraagje..

Als ik de game vrijdag koop, zit er toch een maand free game time in ofniet? Anders moet ik maar even wachten :> Weet zo namelijk ook niet of ik zonder visa/mastercard geld kan overmaken zodat ik vooruit kan betalen voor ~3 maanden ?
1. Ik denk niet dat er veel winkels zijn die m vrijdag in de schappen hebben liggen ivm pre-order/koop rush.
2. ALs je hierboven leest zie je dat je gewoon aan de kassa Time Cards kan betalen met je pinpas/contant geld. Als je bedoeld dat je buiten je visa/mastercard geen geld hebt, dan moet je idd ff wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:53:
[...]

1. Ik denk niet dat er veel winkels zijn die m vrijdag in de schappen hebben liggen ivm pre-order/koop rush.
2. ALs je hierboven leest zie je dat je gewoon aan de kassa Time Cards kan betalen met je pinpas/contant geld. Als je bedoeld dat je buiten je visa/mastercard geen geld hebt, dan moet je idd ff wachten ;)
1. Ik wilde er dus 25 hebben voor in mijn sjoppie, krijg er dus maar 15 die op 2 na allemaal gereserveerd zijn :o
2. Ligt er dus aan wanneer de timecards leverbaar zijn, maar dat hoor ik morgen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:50:
[...]

zit je weer onzin uit te kramen :P

mja nog 2 nachtjes slapen, heb nu bijna me hele build al klaar, alleen nog even de volgorde van halen bepalen ^^

denk dat ik vrijdagavond pas aan game toekom alleen

heb er echt zin in }>
Ik moet nog 3 nachtjes slapen, waarom jij maar 2? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

r2dgeert, meet bokkie.
bokkie, meet r2dgeert .

:P

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerlie schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:58:
r2dgeert, meet bokkie.
bokkie, meet r2dgeert .

:P
Zit me niet te koppelen :o

Hoi bokkie! :>

Edit: Weten we al op welke server we gaan spelen? Want ander zit strx iedereen ergens anders :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal lang niet gesproken :O
Anyways, ik heb 2 weken geleden wow gereserveerd en zit nu echt te wachten op retail
weet al een beetje wat ik wil worden
zullen de server namen hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:10:
hey allemaal lang niet gesproken :O
Anyways, ik heb 2 weken geleden wow gereserveerd en zit nu echt te wachten op retail
weet al een beetje wat ik wil worden
zullen de server namen hetzelfde zijn?
Zouden die in retail nog steeds beta 1-30 heten denk je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Heerlijk dat geleuter en die panieksprongen van een stel afkickende junks in de vijf dagen dat ze 'zonder' zitten :+

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet, "EU Beta 4 PVE" is toch geen gehoor :)

Maar geen flauw idee of de namen al bekend zijn, bij DAoC verschilde ze van naam, niet hetzelfde dus als de US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:12:
[...]

Zouden die in retail nog steeds beta 1-30 heten denk je? :P
ik hoop tenminste van wel... heb een geweldige guild en server...

@yared

Kuch en ik ben er een van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 19-08 10:29
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:13:
Lijkt me niet, "EU Beta 4 PVE" is toch geen gehoor :)

Maar geen flauw idee of de namen al bekend zijn, bij DAoC verschilde ze van naam, niet hetzelfde dus als de US servers.
Hmm heten de US servers van WoW niet hetzelfde als de realms? http://forums.worldofwarcraft.com/realmforums.shtml

Of zeg ik nu wat doms? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is niet zo zeer de vraag wanneer je het spel hebt maar wanneer de server up zullen zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar hebben jullie hem besteld? ik heb via free record shop.. ik weet het niet heb het niet zo op bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Vraag me af of ze in de VS ook met timecards hebben gewerkt.
Vermoed van niet omdat hier in Europa het merendeel van de mensen geen CC heeft.
Terwijl de gemiddelde yank er minimaal 1 heeft.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom lezen mensen zo slecht? :'(

Misschien heeft inmiddels iemand t antwoord: Al enig idee op welke server gaan wel spelen vrijdag? Eerste die begint met de letter G ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik zit op PvE startend bij letter H -> doortellend uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:23:
Ik zit op PvE startend bij letter H -> doortellend uiteraard...
Ik wil op PvP server spelen, dat was server 7 ook op de beta... vanwaar de keuze PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:25:
[...]

Ik wil op PvP server spelen, dat was server 7 ook op de beta... vanwaar de keuze PvE?
Omdat we dat zo afgesproken hebben :P

Ben het er wel mee eens. Kun je tenminste normaal spelen en nog steeds Raiden/PvP'en als je daar zin in hebt. Maar geen ganking/laming/griefing als op PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betreft de server volgens mij gaan de GoT guilds op de volgende server : de 3 de pvp server ( WEL ALFAbetisch rangschikken) dus nogmaals de 3de PvP server op alfabetische volgorde.

correct me if im wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden, dit is het officiële standpunt van Informatique over de levering van WoW:
Het product wordt bezorgd zodra deze bij ons binnen is, helaas weten wij
de exacte leverdatum nog niet. Wij hopen dat deze op de releasedatum
afgeleverd wordt.
Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:27:
[...]

Omdat we dat zo afgesproken hebben :P

Ben het er wel mee eens. Kun je tenminste normaal spelen en nog steeds Raiden/PvP'en als je daar zin in hebt. Maar geen ganking/laming/griefing als op PvP.
Wat is dan precies het verschil tussen PvE en PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:28:
wat betreft de server volgens mij gaan de GoT guilds op de volgende server : de 3 de pvp server ( WEL ALFAbetisch rangschikken) dus nogmaals de 3de PvP server op alfabetische volgorde.

correct me if im wrong :)
Dan ben ik daar ook te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:29:
[...]

Dan ben ik daar ook te vinden :)
had niet anders verw8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
:>
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:53:
[...]

Heel grappig :p

Wat ik dus wilde weten is >WAAR< ik die time cards kan kopen.... En hoe ze precies werken... Ik heb het topic doorgelezen maar heb het dus nergens zien staan...... Bovendien, moet je het spel kopen? Of kan je ook die timecards kopen en dan spelen ( sinds ik de client al op me p.c heb staan!! )

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=707510 Ik zag deze 60day prepay kaart staan namelijk, als ik deze koop kan ik het spel toch gewoon spelen ofniet?

[ Voor 12% gewijzigd door Keesr op 08-02-2005 13:35 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik ga ook eerst voor PVE kan altijd nog PVP gaan als het spel bij iedereen wat bekender is. Eerst gewoon het hele spel een beetje leren kennen en ook de high-end content niet tot lvl 40 dit keer.

Welke server . . . zie ik dan wel weer. Wacht wel tot de namen bekend zijn en kies ik er wel 1tje uit die beetje leuk klinkt.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Keesr schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:33:
[...]

Wat ik dus wilde weten is >WAAR< ik die time cards kan kopen.... En hoe ze precies werken... Ik heb het topic doorgelezen maar heb het dus nergens zien staan...... Bovendien, moet je het spel kopen? Of kan je ook die timecards kopen en dan spelen ( sinds ik de client al op me p.c heb staan!! )
komop man denk ff zelf na, tuurlijk moet je het spel kopen waarom denk je dat iedereen hem hier gepre-ordered heeft? niet voor de mooie doos hoor..

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:35:
[...]

komop man denk ff zelf na, tuurlijk moet je het spel kopen waarom denk je dat iedereen hem hier gepre-ordered heeft? niet voor de mooie doos hoor..
/me gaat akkoord met deze invalshoek van het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een discussie gehad over het spelen met een single class party. (party met 5 x dezelfde class)

Hoe haalbaar denken jullie dat het is, kom je daar ver mee? Hoe ver zou je komen met 5 Rogues in een instance als VanCleef, en met Warriors, of Priests, hunters (+pet)?

En een stapje verder, hoe haalbaar zou Onixia zijn? op hoeveel % van haar leven zou je haar krijgen met een willekeurige single class raid? (40 man/vrouw voor de onwetende)

Ik ben van mening dat je ongetwijfeld ergens tegen een barriere oploopt (al weet ik niet waar) en vrienden waren van mening dat je met 40 rogues iig tot aan Onyxia komt (dood maken is een 2e)

Iemand daar ideeen over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 12:57:
[...]

Ik moet nog 3 nachtjes slapen, waarom jij maar 2? :r
omdat ik vrijda vrij ben en die nacht doorhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Mja single class parties klinkt wel vet maar ik zou er zelf altijd wel een priest en of druid bij willen voor de heal en resurrections.

Problemen die je zou kunnen krijgen met 40 rogues is dat je er steeds eentje minder hebt omdat rogues nou niet echt geweldig tanken (ok en dan kan je ntlk zeggen ja maar met 40 rogues hoef je niks te tanken omdat alles in 2sec dood is) maar in principe heeft elke class zijn taak zegmaar, warriors tanken, priest/druid voor heal en buffs (druid kan dan ook nog weer tanken en dd'en), mage/rogue/hunter voor damage te doen.

[ Voor 62% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 13:44 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:38:
[...]

volgens mij praat je nu een beetje poep want als jij vrijdag nacht doorhaalt zoals er staat moet je toch vanavond , morgenavond en donderdag avond nog slapen = 3 avonden . : |:( O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:38:
[...]

hahaha, dus jij slaap van don - vrij niet, omdat je vrijdag WoW krijgt? Of is dat een oppervlakkige manier van benaderen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:42:
[...]

volgens mij praat je nu een beetje poep want als jij vrijdag nacht doorhaalt zoals er staat moet je toch vanavond , morgenavond en donderdag avond nog slapen = 3 avonden . : |:( O-)
Haha, je quote de verkeerde persoon! :D (je hebt t snel ge-edit :X )

En ik denk dat hij van don tot vrijdag doorhalen bedoeld :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Dude, ik stel niet voor niets vragen.... Zijn die topics daar niet voor bestemd? Om vragen te stellen? Enigste wat ik van jullie hoor : Kan je zelf niet zoeken? Ben je nou zo blind dat je het zelf niet kan vinden? Ik vraag iets, als je geen zin hebt in antwoord te geven dan zeg je NIKS, ga niet zo arrogant lopen doen zeg..

Enigste wat ik vraag is als ik het spel koop of ik dan 30 dagen kan spelen zonder eerst die maandelijke kosten te betalen....... Meer wil ik niet weten.. Ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:43:
[...]

Haha, je quote de verkeerde persoon! :D

En ik denk dat hij van don tot vrijdag doorhalen bedoeld :o
had ik al snel gewijzigd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:43:
Dude, ik stel niet voor niets vragen.... Zijn die topics daar niet voor bestemd? Om vragen te stellen? Enigste wat ik van jullie hoor : Kan je zelf niet zoeken? Ben je nou zo blind dat je het zelf niet kan vinden? Ik vraag iets, als je geen zin hebt in antwoord te geven dan zeg je NIKS, ga niet zo arrogant lopen doen zeg..

Enigste wat ik vraag is als ik het spel koop of ik dan 30 dagen kan spelen zonder eerst die maandelijke kosten te betalen....... Meer wil ik niet weten.. Ja of nee.
Ja dat alles of heb je nog vragen die te googelen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar wat nog niet helemaal duidelijk is, is of je voor de 2e maand (die je wel moet betalen) direct bij aanschaf van WoW al moet betalen, of dat dat in de eerste gratis maand op elk gewenst moment kan. Waarschijnlijk is dit laatste het geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Ja, als je registreert met creditcard. Je kunt ook registreren met een timecard schijnt, dan kost het je die 2 maanden extra voor de kaart natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Nee je stelde de stomme vraag of je het spel moet kopen of niet omdat je de beta al op je pc hebt...

Als je het spel koopt heb je de eerste maand gratis spelen inderdaad ja :) (weet niet hoe het zit met account aanmaken of je daar cc of timecard voor nodig hebt)

En deze vragen zijn echt de afgelopen 3 topics op elke pagina te zien geloof ik dus je snapt misschien wel dat sommige mensen een tikje geërgerd raken B)

[ Voor 15% gewijzigd door Glorificationer426 op 08-02-2005 13:47 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:44:
[...]

Ja dat alles of heb je nog vragen die te googelen zijn :P
Weer zo'n nutteloze reply.... Ga iemand anders vervelen ofzo?
Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:45:
[...]

Nee je stelde de stomme vraag of je het spel moet kopen of niet omdat je de beta al op je pc hebt...

Als je het spel koopt heb je de eerste maand gratis spelen inderdaad ja :) (weet niet hoe het zit met account aanmaken of je daar cc of timecard voor nodig hebt)
Thanks... Meer hoeft ik niet te weten..

[ Voor 48% gewijzigd door Keesr op 08-02-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:46:
[...]

Weer zo'n nutteloze reply.... Ga iemand anders vervelen ofzo?

[...]

Thanks... Meer hoeft ik niet te weten..
correct ik verveel me daarom geef ik een andwoord op je vraag er stond een ja .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:40:
Mja single class parties klinkt wel vet maar ik zou er zelf altijd wel een priest en of druid bij willen voor de heal en resurrections.

Problemen die je zou kunnen krijgen met 40 rogues is dat je er steeds eentje minder hebt omdat rogues nou niet echt geweldig tanken (ok en dan kan je ntlk zeggen ja maar met 40 rogues hoef je niks te tanken omdat alles in 2sec dood is) maar in principe heeft elke class zijn taak zegmaar, warriors tanken, priest/druid voor heal en buffs (druid kan dan ook nog weer tanken en dd'en), mage/rogue/hunter voor damage te doen.
Zijn er mensen die ervaring hebben in hoge lvl instances en kunnen zeggen of dit te doen is, in principe hoef je als rogue nooit dood omdat je Vanish hebt, dus blijven er altijd 40 rogues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:33:
:>
[...]

http://www.freerecordshop...view.asp?productid=707510 Ik zag deze 60day prepay kaart staan namelijk, als ik deze koop kan ik het spel toch gewoon spelen ofniet?
je moet deze denk ik gewoon bij account managment invullen.. en je moet world of warcraft zelf hebben
voor de liefhebbers : www.warcraftmovies.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:17:
waar hebben jullie hem besteld? ik heb via free record shop.. ik weet het niet heb het niet zo op bol.com
ik bij dynabyte... voor hardware meotej er niet zijn maar met games zijn ze niet duur en elveren normaal gesproken snel.... dus ik hoop dat ik hme vrijdag ook heb :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:28:
[...]

Wat is dan precies het verschil tussen PvE en PvP?
en DAT vraag ik me nou al af sinds ik de beta speel toen ik begin heb ik domweg voor pvp gekozen omdat een vriend van me dat ook doet en we zouden samen spelen.

en jah ik heb het topic grotendeels doorgelezen dr is veel over pvp en pve gescherven maar niets waar ik nou echt duidelijk de verschillen uit op kan maken en ja ik heb ook het "gametype" verhaal op de WoW site gelezen maar ik blijf het vaag vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pve is echt puur tegen vijandelijke npc's
zoals horde alliance npc's afmaken en andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
idd ik slaap dan niet van do - vrij :P niet zozeer dat WoW komt, maar dan kan ik nog 1 nacht doorhalen met RO :P

over single class groups denk dat je met Pallies of shamans dan het meeste kans maakt, en dan meer met shamans, gezien de hybrid talents van die class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:58:
Dit slaat nergens op. Lees die link die Bosmonster stuurt dan eens man!

http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/realmtypes.html

[ Voor 13% gewijzigd door Muppet op 08-02-2005 14:03 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:00:
idd ik slaap dan niet van do - vrij :P niet zozeer dat WoW komt, maar dan kan ik nog 1 nacht doorhalen met RO :P

over single class groups denk dat je met Pallies of shamans dan het meeste kans maakt, en dan meer met shamans, gezien de hybrid talents van die class.
Hey Bok, ik zit met jou en powerlie in n horde groep, ik ga voor die warrior. Dat moest...

leuk he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:58:
hmmk, maar 1 van de leuke dingen bij een mmorpg is toch dat "de vijand" ook uit players kan bestaan?

verder is een PvP server toch ook niet ZO gevaarlijk? ik bedoel als je eerst wat uit d ebuurt blijft van de vijandelijke gebieden dan kanje toch weinig gebeuren? ik heb de beta niet zo lang gespeeld maar ben in een week tot lvl 12 gekomen en had toen nog maar 2 provincies afgewerkt en geen enkele keer een vijandelijke player tegen gekomen...

hoe zit het eigenlijk met de verdeling? waar starten de horde en waar starten de alliance luitjes? de ene groep op het linker continent en de andere groep op de rechter? dan is de kans sowiezo vrij klein datje een vijandelijke player tegen komt.

en jah ik ben een n00b en jah dit is de eerste keer dat ik een mmorpg ga spelen en jah ik weet dat lvl 12 niets voorsteld :+

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 08-02-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:05:
[...]

hmmk, maar 1 van de leuke dingen bij een mmorpg is toch dat "de vijand" ook uit players kan bestaan?

verder is een PvP server toch ook niet ZO gevaarlijk? ik bedoel als je eerst wat uit d ebuurt blijft van de vijandelijke gebieden dan kanje toch weinig gebeuren? ik heb de beta niet zo lang gespeeld maar ben in een week tot lvl 12 gekomen en had toen nog maar 2 provincies afgewerkt en geen enkele keer een vijandelijke player tegen gekomen...

hoe zit het eigenlijk met de verdeling? waar starten de horde en waar starten de alliance luitjes? de ene groep op het linker continent en de andere groep op de rechter? dan is de kans sowiezo vrij klein datje een vijandelijke player tegen komt.
Dat antwoord van die kerel die jij quote slaat nergens op :P

de meest duidelijke uitleg die ik kon vinden gaf bosmonster paar posts terug:
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/realmtypes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:02:
[...]

Hey Bok, ik zit met jou en powerlie in n horde groep, ik ga voor die warrior. Dat moest...

leuk he? :+
jij moest warrior? ik zei gewoon tegen die prutzor dat ik Tauran Shaman ging doen :P
maar lijkt me erg leuk ^^ welk ras ga je doen? Orc? of lekkere lomp Tauran 8)

heerlijk straks alliance meppen enzo, It's good to be bad :7

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)