Ik zie mensen praten over dit 'rest' gebeuren, wat is dat? En hoe werken die proffesions? Welke kan ik het beste nemen?
Als je een tijdje in een inn gaat zitten of slapen word je Rested ( uitgerust ) als je rested bent krijg je voor elke kills het dubbel aantal xp.Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:49:
Ik zie mensen praten over dit 'rest' gebeuren, wat is dat? En hoe werken die proffesions? Welke kan ik het beste nemen?
Ligt eraan wat je wil worden/doen.
Verwar 'rest' niet met 'ress' weer daarentegen 
Evengoed. Hebben jullie ook dat probleem dat als je een groep eens uit de brand helpt, dat het een ongeorganiseerde zooi is? Die loopt hier, die loopt daar...De ander zit al helemaal ergens achterin Redridge...
De een lokt ineens 3-6 mobs omdat ie d'r gewoon heen bagger en het dan gek vindt dat ie zo snel dood gaat en ik het vertik om constant te staan ressen?
Ik hoop dus echt dat het er in de retail beter aan toe gaat. Want dit werkt zo niet natuurlijk. Als 1 van jullie een beetje een kwaliteits-gilde weten en/of groepje op EN-EU Server 29, dan hoor ik het graag
(tranztaz@home.nl)
Evengoed. Hebben jullie ook dat probleem dat als je een groep eens uit de brand helpt, dat het een ongeorganiseerde zooi is? Die loopt hier, die loopt daar...De ander zit al helemaal ergens achterin Redridge...

Ik hoop dus echt dat het er in de retail beter aan toe gaat. Want dit werkt zo niet natuurlijk. Als 1 van jullie een beetje een kwaliteits-gilde weten en/of groepje op EN-EU Server 29, dan hoor ik het graag
[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2005 18:17 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Enchant is (vind ik zelf dan) ook totaal geen skill om zelf vanaf lvl 1 te nemen op je mainchar, en helemaal in je 1tje op te bouwen. Het is het makkelijkst om door anderen uit je guild te worden ondersteund. Want zeg nou zelf, pas op de hele hoge lvl's worden de enchants echt interressant, en de zowat enigste reden voor deze skill is de glow op je wapen, die vast je hele guild wel wil hebben (en dan geen beastslayer, want die glow is echt zieligThe Will schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:34:
[...]
Probleem is dat de rode enchants veel materials kosten. Zelfs met tailoring had ik echt problemen om die skill tot lvl 90 te krijgen, en dan moet je ook nog eens de materials hebben om minor beastslaying te kunnen enchanten. Weet niet wat een redelijke prijs is om daarvoor te vragen, maar ik weet iig zeker dat ik nooit meer enchanting ga nemen. Kon op lvl 22 maar 1 van de 5 skills kopen, zo weinig geld had ik.
Ik moest zo net als een NE Hunter lvl 22 een NPC vinden in Ratchet in de Barrens, Horde country dus. Ik dus heel snaeky de hele Barrens door en gelukkig maar een keer gekilled door een Orc Hunter lvl 26. Kom ik bij Ratchet, ga ik heel sneaky langs de guards. Kom ik in het centrum staan er daar gewoon nog zo'n 5 alliance lvl 20 - 25 spelers rustig in het dorp
Niet vechtend of wat dan ook, nee gewoon rustig aan het praten met NPC's.

Wat wil je weten
Ben nu lvl 14 human warlock :]
Speel nu zelf een lvl 11 human warlock, erg leuke class, al ga ik hem niet met retail spelen. Dot (damage over time) spells zijn erg leuk, en vanaf lvl 10 word het stukken makkelijker omdat je niet meer zelf hoeft te tanken dankzij je voidwalker. Al moet ik zeggen dat ik nogal eens dood ga omdat deze niet altijd even goed zijn agro kan houden (ondanks zijn skill).Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:22:
Weet er iemand iets over Warlocks? Lijkt me wel wat om een hum warlock te starten
Verwijderd
Playing style etc.. en wat zijn die soul dinges die je nodig heb om te summonen? Hoe werkt dat?
" XxXnoobXxX "
Niet dus want je mag geen 3 dezelfde letters achter elkaar doen
Niet dus want je mag geen 3 dezelfde letters achter elkaar doen
Verwijderd
Ik hoorde dat je geen ' 1337' taal mag gebruiken? Mag je wel bijv. Reap3r doen? Wat is de snelste manier om WoW EU beta te downloaden? Ik ben inmiddels begonnen met het downloaden via die blizzard WoW downloader... maar gaat mij wat te langzaam
Ik heb het vandaag ook ff gespeeld, op de wat mindere manier..
Ben direct helemaal verslaafd.
Als je public beta speelt, wordt je account dan straks meegenomen naar de full release?
Opzich kan je redelijk snel tot level 10 komen kwam ik achter.Dus niet saai als je net begint.
Als er iemand nog een beta accountje heeft, ik hou me aanbevolen.
Ben direct helemaal verslaafd.
Als je public beta speelt, wordt je account dan straks meegenomen naar de full release?
Opzich kan je redelijk snel tot level 10 komen kwam ik achter.Dus niet saai als je net begint.
Als er iemand nog een beta accountje heeft, ik hou me aanbevolen.
Dat is ook precies mijn plan voor retail. Wou even uittesten of enchanting vanaf het begin werkte, en dat werkt dus niet. Rest van de beta ga ik me ook niet meer bezig houden met professions, ken ze nu allemaal wel.Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:40:
[...]
je zou eerst mining en skinning kunnen nemen voor low levels en daarna over gaan op enchanting.. dan heb je al wat geld in je zakje zitte
Hoe zielig die glow ook is, mensen betalen er grof geld voor, zelfs voor minor beast slaying. ^^DeepSeven schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:33:
[...]
Enchant is (vind ik zelf dan) ook totaal geen skill om zelf vanaf lvl 1 te nemen op je mainchar, en helemaal in je 1tje op te bouwen. Het is het makkelijkst om door anderen uit je guild te worden ondersteund. Want zeg nou zelf, pas op de hele hoge lvl's worden de enchants echt interressant, en de zowat enigste reden voor deze skill is de glow op je wapen, die vast je hele guild wel wil hebben (en dan geen beastslayer, want die glow is echt zielig).
There is no magic.
" Als je public beta speelt, wordt je account dan straks meegenomen naar de full release?"
nee
nee
Nee, je mag geen nummers gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 20:57:
Ik hoorde dat je geen ' 1337' taal mag gebruiken? Mag je wel bijv. Reap3r doen? Wat is de snelste manier om WoW EU beta te downloaden? Ik ben inmiddels begonnen met het downloaden via die blizzard WoW downloader... maar gaat mij wat te langzaam
Ik ben op level 25 met enchanting begonnen en had de zooi op 100 in een middagje op mijn werkThe Will schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:34:
[...]
Probleem is dat de rode enchants veel materials kosten. Zelfs met tailoring had ik echt problemen om die skill tot lvl 90 te krijgen, en dan moet je ook nog eens de materials hebben om minor beastslaying te kunnen enchanten. Weet niet wat een redelijke prijs is om daarvoor te vragen, maar ik weet iig zeker dat ik nooit meer enchanting ga nemen. Kon op lvl 22 maar 1 van de 5 skills kopen, zo weinig geld had ik.
Kostte me ongeveer 3g, maar daarboven word het een stuk lastiger
Ben nu wel lvl178 en ga retail ook mooi voor enchanting maar dan pas op lvl 25-30
Je hebt een skill, als je die gebruikt (duurt even) en beest gaat dood tijdens het gebruik dan krijg je een soul shard. Deze kun je gebruiken om hogere beesten dan een imp te summonen (moet gebruiken) of bepaalde magic spells.Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:37:
Playing style etc.. en wat zijn die soul dinges die je nodig heb om te summonen? Hoe werkt dat?
Ik heb een Warlock tot 34 gespeeld en de class beviel me erg goed. Prima solo-er en doet ook in groups genoeg dmg (ook al zal een group nooit specifiek om een warlock vragen). Je Soulstone is ook graag gezien evenals de mogelijkheid om mensen van waar ook ter 'wereld' naar je locatie te kunnen porten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:37:
Een warlock doet weinig direct dmg maar moet het hebben van z'n Damage over Time spells (DoT). Je minion houdt de mob op afstand (en de aggro) en jij cast vanaf de zijlijn het kreng helemaal ondersteboven. Vereist dus een andere speelstijl dan een mage, je kan het nog het beste vergelijken met een hunter. Als je een Warlock goed weet te spelen kan je zonder probs 2 mobs van 1-2 levels hoger aan en in noodsituaties is een 3e ook nog wel te overzien (alhoewel je dan redelijk gehavend uit de strijd zal komen, je leeft tenminste nog
Soulshards zijn re-agents die een warlock nodig heeeft om z'n minions te summonen (afgezien van de imp, die's 'graties') en voor bepaalde spells. Hier schuilt meteen een nadeel voor Warlocks in PvP aangezien je ze altijd op voorraad moet houden maar ze stacken niet, 5 soulshards kost je dus 5 inv.slots. Soulshards verkrijg je alleen uit mobs die je XP opleveren.
Dus je bent level 30, zit even zonder soulshards en de Alliance valt Crossroads aan. Dan kan je daar heen met alleen je imp en je spells die soulshards vereisen niet casten. Mocht je eerst shards willen halen dan zal je naar een gebied toe moeten met level 26+ mobs om ze daar uit te halen. Tegen de tijd dat je daar mee klaar bent ligt de Alliance al in het zand van The Barrens dood te bloeden natuurlijk
Nou zal @ level 30 de zoveelste Alliance Raid in XR je niet meer boeien natuurlijk maar wanneer je op spontane mass pvp voorbereid wil zijn zal je dus altijd met minimaal een 8-10 slot bag aan shards mee moeten zeulen.
Warlock in combinatie met Alchemy/Herbalism is helemaal inventory hell
Verwijderd
Ik heb ook nog een account over voor de liefhebber, mail me maar op : rvergraag @ hotmail.com
ps great game.
Ik ga Nightelf Druid worden in retail denk ik.
ps great game.
Speel zelf ook met een Nightelf Bruid lvl 15Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:04:
Ik heb ook nog een account over voor de liefhebber, mail me maar op : rvergraag @ hotmail.com
ps great game.
In de retail ga ik er ook voor
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Je kan jezelf natuurlijk ook ReapDRIEr noemen LOLOL
ZEVENhyVIJFpVIERcDRIEr
[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2005 23:32 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Zo, vannavond met de guild een Van Cleef run gedaan. Was erg gaaf en tof!
We hebben hem vermoord met niet al te veel moeite.

whVerwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:03:
Kan je die soulshards niet in je wh doen?
Warehouse?
edit:
Zo dat was timing. Ik druk op post en er staat er meteen een onder.

[ Voor 25% gewijzigd door Thralas op 05-02-2005 00:11 ]
Zijn hier nog mensen die WOW onder linux spelen?
Bij mij werkt het prima hier, op 1 ding na. Af en toe is het geluid even corrupt (veel ruis). Hebben meer mensen dat?
Bij mij werkt het prima hier, op 1 ding na. Af en toe is het geluid even corrupt (veel ruis). Hebben meer mensen dat?
Ben gekapt met mijn level 20 dwarf rogue, vond het genoeg geweest voor de beta en ben me samen met "extreme" van dit forum gaan focussen op een goeie UI. Ik heb cosmos iig niet eens getest omdat daar echt teveel slechte berichten over binnen kwamen. Nurfed en CTMod hebben we wel even goed onder de loep genomen. Ik heb er zelfs 2 verslagjes over gemaakt (niet al teveel pro taal erin), ik post hier alleen de link want het is redelijk wat tekst en vervuilt dit topic denk ik. Voor mensen die meer willen weten over UI's is het misschien handig om hier wel wat over te lezen 
Verslagje: Nurfed
Verslagje: CTMod
Ik blijf zoeken naar alle ingredienten voor de zo goed mogelijke UI, en ook al verschilt dat per persoon hoop ik dat ik mensen toch een beetje kan inlichten.
Ik ben hier echter niet alleen gekomen met wat informatie voor een aantal mensen, ik zit zelf namelijk ook met een GROOT dilemma en ik wil graag de mening weten van wat mensen hier (die ik toch wel tot de ervaren doelgroep schat... na ja de harde kern hier that is
).
Ik zit namelijk te twijfelen tussen 2 characters. Een Gnome Mage of een Undead Rogue. Ik heb de afgelopen week een dwarf rogue gespeeld tot level 20 en die beviel me erg goed. Ik speel nu undead mage (pas level 6), en tsja ik denk toch dat de rogue meer mijn ding is. Verder vind ik undead ook gruwelijk, hoe hij loopt, die stem als hij lacht enzo, heerlijk zo evil.
Ik ben echter weer geen fan van het undead gebied... eigenlijk vind ik alle gebieden van de horde niet beschikken over de "xfactor :p" en bij de alliance vermaak ik me toch uitstekend bij de humans of lekker in de sneeuw bij de dwars en gnomes. Bovendien vind ik het ook lastig dat er aan de Horde kant maar 1 auction house is... en dat een Ogrimmar, eigenlijk een plek waar ik niet van plan was vaak heen te gaan :x
Rogue is er natuurlijk ook in alliance formaat, maar 1 van de zwakheden van rogue vond ik dat hij gepakt kon worden met fear en dan de lul was. Met undead kun je een anti fear spel casten en heb je ook nog eens canabalism voor mocht je in de hp problemen komen.
Ook vind ik het VERSCHRIKKELIJK, en echt ik irriteer me er echt aan, dat al die n00bs het bloed onder je nagels vandaan halen. We zijn natuurlijk allemaal n00b geweest, maar sommige mensen zijn gewoon te lui om er ook maar iets aan te doen voordat ze het vragen. (net als 80% van de mensen die hier posten trouwens, no flame intended maar gewoon een feit). Horde zijn over het algemeen wat oudere/volwassenere spelers en ik denk dat de meeste "my first MMORPG mensen" toch voor Alliance zullen kiezen. Het kan natuurlijk uiteindelijk meevallen omdat dit nog een beta is en de meeste zeikerds zullen verdwijnen, maar toch hoor ik niet al teveel positieve berichten.
Als ik al deze deze dingen iig bij elkaar optel kom ik op 50/50 uit en zou niet weten of ik nu het beste met de undead kan geen spelen of lekker op de Alliance. Het zou ook moeilijk zijn om het aan jullie te vragen aangezien het allemaal van de persoonlijke smaak afhangt, maar desalniettemin ga ik het toch proberen: wat zouden jullie doen?
P.S.
Het tweakers horde guild ownt wel keihard van tabbard vergeleken met het alliance guild... zal dit die ene procent zijn om toch voor de horde te kiezen? Nee ik weet het echt niet mensen, help me out please
P.P.S.
En zijn de quest van horde een beetje leuk? Ik heb de deadmines gedaan en dat was vet. Ik hoor iedereen ook over de deadmines praten, maar ik hoor nooit van "die en die quest" van horde is zoo tof. En horde kan ook naar lakeshire, maar kunnen ze die quests ook doen? Of krijgen ze daar andere quests? Want toen ik in lakeshire zat zaten er alleen maar Alliance gasten... Maar het is wel een grappig gebied om te questen. (ik heb zo'n beeld dat Horde alleen maar saaie quests heeft op kale stukke land waar geen drol te beleven is).
Verslagje: Nurfed
Verslagje: CTMod
Ik blijf zoeken naar alle ingredienten voor de zo goed mogelijke UI, en ook al verschilt dat per persoon hoop ik dat ik mensen toch een beetje kan inlichten.
Ik ben hier echter niet alleen gekomen met wat informatie voor een aantal mensen, ik zit zelf namelijk ook met een GROOT dilemma en ik wil graag de mening weten van wat mensen hier (die ik toch wel tot de ervaren doelgroep schat... na ja de harde kern hier that is
Ik zit namelijk te twijfelen tussen 2 characters. Een Gnome Mage of een Undead Rogue. Ik heb de afgelopen week een dwarf rogue gespeeld tot level 20 en die beviel me erg goed. Ik speel nu undead mage (pas level 6), en tsja ik denk toch dat de rogue meer mijn ding is. Verder vind ik undead ook gruwelijk, hoe hij loopt, die stem als hij lacht enzo, heerlijk zo evil.
Ik ben echter weer geen fan van het undead gebied... eigenlijk vind ik alle gebieden van de horde niet beschikken over de "xfactor :p" en bij de alliance vermaak ik me toch uitstekend bij de humans of lekker in de sneeuw bij de dwars en gnomes. Bovendien vind ik het ook lastig dat er aan de Horde kant maar 1 auction house is... en dat een Ogrimmar, eigenlijk een plek waar ik niet van plan was vaak heen te gaan :x
Rogue is er natuurlijk ook in alliance formaat, maar 1 van de zwakheden van rogue vond ik dat hij gepakt kon worden met fear en dan de lul was. Met undead kun je een anti fear spel casten en heb je ook nog eens canabalism voor mocht je in de hp problemen komen.
Ook vind ik het VERSCHRIKKELIJK, en echt ik irriteer me er echt aan, dat al die n00bs het bloed onder je nagels vandaan halen. We zijn natuurlijk allemaal n00b geweest, maar sommige mensen zijn gewoon te lui om er ook maar iets aan te doen voordat ze het vragen. (net als 80% van de mensen die hier posten trouwens, no flame intended maar gewoon een feit). Horde zijn over het algemeen wat oudere/volwassenere spelers en ik denk dat de meeste "my first MMORPG mensen" toch voor Alliance zullen kiezen. Het kan natuurlijk uiteindelijk meevallen omdat dit nog een beta is en de meeste zeikerds zullen verdwijnen, maar toch hoor ik niet al teveel positieve berichten.
Als ik al deze deze dingen iig bij elkaar optel kom ik op 50/50 uit en zou niet weten of ik nu het beste met de undead kan geen spelen of lekker op de Alliance. Het zou ook moeilijk zijn om het aan jullie te vragen aangezien het allemaal van de persoonlijke smaak afhangt, maar desalniettemin ga ik het toch proberen: wat zouden jullie doen?
P.S.
Het tweakers horde guild ownt wel keihard van tabbard vergeleken met het alliance guild... zal dit die ene procent zijn om toch voor de horde te kiezen? Nee ik weet het echt niet mensen, help me out please
P.P.S.
En zijn de quest van horde een beetje leuk? Ik heb de deadmines gedaan en dat was vet. Ik hoor iedereen ook over de deadmines praten, maar ik hoor nooit van "die en die quest" van horde is zoo tof. En horde kan ook naar lakeshire, maar kunnen ze die quests ook doen? Of krijgen ze daar andere quests? Want toen ik in lakeshire zat zaten er alleen maar Alliance gasten... Maar het is wel een grappig gebied om te questen. (ik heb zo'n beeld dat Horde alleen maar saaie quests heeft op kale stukke land waar geen drol te beleven is).
[ Voor 10% gewijzigd door Virax op 05-02-2005 01:06 ]
Tja WOW maar weer uninstalled, kostte me teveel schijfruimte, en rond lvl 12 kon ik nergens heen (wereld waar ik zat was ik te sterk voor en omringende plaatsen te zwak voor) en begon het saai te worden.
Op naar The Matrix Online
This space is occupied
Ok, even wat info van mijn kant danViRaX schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:54:
Ik ben hier echter niet alleen gekomen met wat informatie voor een aantal mensen, ik zit zelf namelijk ook met een GROOT dilemma en ik wil graag de mening weten van wat mensen hier (die ik toch wel tot de ervaren doelgroep schat... na ja de harde kern hier that is).
P.S.
P.P.S.
1) Aan de Alliance kant is ook maar 1 AH (Iron Forge). Blizzard heeft echter al aangekondigd "linked AH's" in alle 6 steden te gaan maken.
2) Wailing Caverns (WC) is de Deadmines van de horde. Echter is er aan de horde-kant ook al een instance daarvoor, namelijk Ragefire Chasm (lvl 14-18 instance). Vanaf lvl 14 kun je dus al lekker instancen
Over het questen aan hordekant: lvl 10-20 kun je questen op de barrens of in silverpine. Ik heb vooral op de barrens gequest en daar heb je veel variatie in quests. Een nadeel is wel dat je jezelf het schompes loopt. Lvl 20-30 kun je kiezen tussen Hillsbrad foothils, Ashenvale en Thousand Needles (of alle 3), 3 super verschillende settings. 1000 needles was mijn favoriet. Dan vanaf lvl 30-45 kan je naar Stranglethorn Vale, the place to be voor de horde (ik heb daar echt een supertijd gehad), naar Shimmering Flats (ook erg grappig) en naar Arathi highlands (sommige quest zijn erg leuk daar). Rond die lvls kan je ook in desolace terecht, maar daar vond ik nix aan. Daarna kom je terecht in Feralas, Badlands en Tanaris (gadzetsan), daar heb ik even aan "geproefd" en dat was alle 3 erg veelbelovend.
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dwarven startarea (sneeuw-setting) mijn favoriet is
Vet! Wanneer helpen jullie mij even mee met het doen van die quest?Wub schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:57:
Zo, vannavond met de guild een Van Cleef run gedaan. Was erg gaaf en tof!
[afbeelding]
Mag ik je bij deze veel sterkte wensen danTheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:58:
Tja WOW maar weer uninstalled, kostte me teveel schijfruimte, en rond lvl 12 kon ik nergens heen (wereld waar ik zat was ik te sterk voor en omringende plaatsen te zwak voor) en begon het saai te worden.
keldon in "The Matrix Online (PC, MMORPG)"
Feit dat het topic na 3 en halve maand pas weer beetje aktief is geeft de populariteit al aan
[ Voor 17% gewijzigd door Ace op 05-02-2005 04:45 ]
Hebben net wel lol gehad met een Human Paladin. Hij vond het cool om te patsen met z'n 3 levens (immune to damage blessings enzo), en stond bij de elevators naar Undercity. Hij was lvl 35, level 32 shaman stond spells op hem te casten, maar hij healde constant. Totdat ik heb m'n kick heb laten voelen. Z'n cast geinterrupt en hij dood. ^^
Heb m'n Priest opgegeven voor een Rogue. Ben nu level 15, en het bevalt me vele malen beter. Kan lekker door spelen, zonder de hele tijd te hoeven wachten op mana.
Heb m'n Priest opgegeven voor een Rogue. Ben nu level 15, en het bevalt me vele malen beter. Kan lekker door spelen, zonder de hele tijd te hoeven wachten op mana.
[ Voor 3% gewijzigd door The Will op 05-02-2005 03:35 ]
There is no magic.
Verwijderd
Dit ga je toch niet menen, omg!TheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:58:
"zeg euhm... agent, ik mag dan niet door rood rijden maar mag ik dan wel euhm... door rood rijden?"Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 20:57:

In het begin is het ff doorzetten, maar uiteindelijk is het toch een erg mooie game. De speelbaarheid vind ik persoonlijk wat minder aangezien ik het nu (lvl 13 Mage) een beetje eentonig vind worden
-kill beestjes
-wordt beter
-kill iets betere beestjes
-wordt beter
- ...
-loop weer enorm eind
[ Voor 27% gewijzigd door CU2morO op 05-02-2005 04:34 ]
Verwijderd
Dan moet je linage II eens op de kop tikkenCU2morO schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 04:32:
[...]
-kill beestjes
-wordt beter
-wordt beter
- ...
-loop weer enorm eind
Ik moet hem zelf ook nog (lvl 19 paladin), dus we stellen wel een keer een groepje samenUpke dupke schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 01:40:
[...]
Vet! Wanneer helpen jullie mij even mee met het doen van die quest?
Dit zijn inderdaad wel zielige argumentenTheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:58:
Harde schijfruimte , die vind ik wel heel vaag
Nou veel succes in MO dan maar , persoonlijk gef ik dit spel nog wel 100 kansen als het een keertje saai aanvoelt, zeker beter dan de meesten die ik tot nog toe gespeeld heb.
Ik weet niet hoe Hillsbrad foothills en Ashenvale eruit zien? Maar was Thousend Needles niet zo'n ontzettend boring kaal oppervlak? Zijn Hillsbrad en Ashenvale nog een beetje leuk ook om te zien? Stadjes ofzo? Of een kaal open gebied net als de barrens eigenlijk? (of silverpine vind ik ook maar saai dat bos de hele tijd, en ik had daar met elwyn geen last van omdat je allemaal leuke boerderijtjes/gebouwtjes tegenkwam.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 01:33:
[...]
Over het questen aan hordekant: lvl 10-20 kun je questen op de barrens of in silverpine. Ik heb vooral op de barrens gequest en daar heb je veel variatie in quests. Een nadeel is wel dat je jezelf het schompes loopt. Lvl 20-30 kun je kiezen tussen Hillsbrad foothils, Ashenvale en Thousand Needles (of alle 3), 3 super verschillende settings. 1000 needles was mijn favoriet. Dan vanaf lvl 30-45 kan je naar Stranglethorn Vale, the place to be voor de horde (ik heb daar echt een supertijd gehad), naar Shimmering Flats (ook erg grappig) en naar Arathi highlands (sommige quest zijn erg leuk daar). Rond die lvls kan je ook in desolace terecht, maar daar vond ik nix aan. Daarna kom je terecht in Feralas, Badlands en Tanaris (gadzetsan), daar heb ik even aan "geproefd" en dat was alle 3 erg veelbelovend.
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dwarven startarea (sneeuw-setting) mijn favoriet isJammer dat je daar alleen de eerste 12 lvls loopt
En stranglethorn Vale? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Graag wat uitleg over de gebieden zelf, want nogmaals... ik heb nu echt zo'n barrens gevoel bij alle questen en ik heb geen zin om in een gebied zonder sfeer (kvind de barrens echt saai, ben level 18 tauren druid geweest) te lopen.
Verwijderd
1000 needles is inderdaad een kaal oppervlak, maar Ashenvale is wel nice imo, NE forests, allemaal verschillende kleuren enzoViRaX schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 08:49:
[...]
Ik weet niet hoe Hillsbrad foothills en Ashenvale eruit zien? Maar was Thousend Needles niet zo'n ontzettend boring kaal oppervlak? Zijn Hillsbrad en Ashenvale nog een beetje leuk ook om te zien? Stadjes ofzo? Of een kaal open gebied net als de barrens eigenlijk? (of silverpine vind ik ook maar saai dat bos de hele tijd, en ik had daar met elwyn geen last van omdat je allemaal leuke boerderijtjes/gebouwtjes tegenkwam.
En stranglethorn Vale? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Graag wat uitleg over de gebieden zelf, want nogmaals... ik heb nu echt zo'n barrens gevoel bij alle questen en ik heb geen zin om in een gebied zonder sfeer (kvind de barrens echt saai, ben level 18 tauren druid geweest) te lopen.
Hillsbrad Foothils is bos/heuvel landschap. Je zal daar voornamelijk tegen beasts vechten, en als Alliance ook veel tegen Murlocs en Nagas (
). Weet het niet van de Horde.
Stranglethorn Vale is een jungle, en imho de leukste area van het hele spel.

Stranglethorn Vale is een jungle, en imho de leukste area van het hele spel.
There is no magic.
Ik speelde altijd met een groep vrienden die ook mijn level zijn, en allemaal zitten we met hetzelfde probleem, waar we nu zijn (goldshire enzo) hebben we alles al gedaan, en in de omgeving zijn ze nog te sterk voor ons (gekilled worden door lvl 20 zodat je 15 min moet lopen is geen pretje 10x achter elkaarPheace schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 08:23:
[...]
Dit zijn inderdaad wel zielige argumentenDus je kon gewoon niet vinden waar je moest levellen , dat was het?
Harde schijfruimte , die vind ik wel heel vaagTenzij je bedoelt voor zo'n "free" spelletje uiteraard.
Nou veel succes in MO dan maar , persoonlijk gef ik dit spel nog wel 100 kansen als het een keertje saai aanvoelt, zeker beter dan de meesten die ik tot nog toe gespeeld heb.

Verder vond ik de quests saai (10 merlocks, tien defias thugs, tien bears, tien wolven, boooring. Meer afwisselende missies waren juist weer te langdradig (haal dit bij iemand op, loop ermee de wereld rond, maak er dit van en loop weer terug... ja daag

zit dus een beetje vast en levelen schiet ook voor geen reet op (als het nu al zo langzaam gaat, hoe moet dat rond level 30 gaan

en zoals ik al zei haat ik die middeleeuwse sfeer (booring) dus helaas heeft de (potentiele goede) gameplay zich niet genoeg bewezen aan mij.. op naar mxo waar ik nu al zeker weet dat ik het honderden uren ga spelen zonder ook maar 1sec gespeelt te hebben (al is het al om de "bullit-time"
This space is occupied
Waarom begin je in hemelsnaam aan WoW als je een hekel aan de middeleeuwse sfeer hebtTheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:12:
[...]
Ik speelde altijd met een groep vrienden die ook mijn level zijn, en allemaal zitten we met hetzelfde probleem, waar we nu zijn (goldshire enzo) hebben we alles al gedaan, en in de omgeving zijn ze nog te sterk voor ons (gekilled worden door lvl 20 zodat je 15 min moet lopen is geen pretje 10x achter elkaar)
Verder vond ik de quests saai (10 merlocks, tien defias thugs, tien bears, tien wolven, boooring. Meer afwisselende missies waren juist weer te langdradig (haal dit bij iemand op, loop ermee de wereld rond, maak er dit van en loop weer terug... ja daag)
zit dus een beetje vast en levelen schiet ook voor geen reet op (als het nu al zo langzaam gaat, hoe moet dat rond level 30 gaan![]()
en zoals ik al zei haat ik die middeleeuwse sfeer (booring) dus helaas heeft de (potentiele goede) gameplay zich niet genoeg bewezen aan mij.. op naar mxo waar ik nu al zeker weet dat ik het honderden uren ga spelen zonder ook maar 1sec gespeelt te hebben (al is het al om de "bullit-time"

En als je met een groepje na een beetje levelen een lvl20 beest niet aankan ben je best een kneus
tja, de dingen die mensen al niet doen als iets gratis is... chapeau dat ie zich over zijn weerzin heeft kunnen heenzetten.johnnyv.nl schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:14:
[...]
Waarom begin je in hemelsnaam aan WoW als je een hekel aan de middeleeuwse sfeer hebt![]()
En als je met een groepje na een beetje levelen een lvl20 beest niet aankan ben je best een kneus
Iemand op server 18 nog wat centen over nu de wipe eraan komt?
Normaal help ik mijizelf niet eens

LievKoetje op server 18
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
we gingen ook nooit met een groepje lvl 20 beesten aanvallenjohnnyv.nl schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:14:
[...]
Waarom begin je in hemelsnaam aan WoW als je een hekel aan de middeleeuwse sfeer hebt![]()
Ik dacht ik zet me over mn anti middeeleeuwsheid heen om toch maar van de gameplay van wow te genieten, maar zelfs die valt me tegen, dan blijft er weinig van over.
ben blij dat ik eerst de beta heb gespeeld want anders had ik em blind in de winkel gekocht.
This space is occupied
" Verder vond ik de quests saai (10 merlocks, tien defias thugs, tien bears, tien wolven, boooring. Meer afwisselende missies waren juist weer te langdradig (haal dit bij iemand op, loop ermee de wereld rond, maak er dit van en loop weer terug... ja daag
)
zit dus een beetje vast en levelen schiet ook voor geen reet op (als het nu al zo langzaam gaat, hoe moet dat rond level 30 gaan :O"
jij hebt echt nog nooit een mmorpg gespeeld en als dat wel zo is vast alleen maar COH. Als je dit al langzaam en saai en weinig variatie in quests vindt kan ik je maar 1 tip geven. Stop er nu al mee en zoek een ander genre games.

zit dus een beetje vast en levelen schiet ook voor geen reet op (als het nu al zo langzaam gaat, hoe moet dat rond level 30 gaan :O"
jij hebt echt nog nooit een mmorpg gespeeld en als dat wel zo is vast alleen maar COH. Als je dit al langzaam en saai en weinig variatie in quests vindt kan ik je maar 1 tip geven. Stop er nu al mee en zoek een ander genre games.
Verwijderd
Het wordt pas leuk als je met parties de verschillende instances ingaat. Dat zijn leukere quest en je hoeft niet zoveel moeite doen om ze te doen. Aangezien je je toch wel door die instance heen moet beuken (alle kill 10 of that mob quests) en dus die mobs toch wel moet slopen en die quests dus zonder dat je het door hebt afrond. En dan natuurlijk de verschillende eindbazen met toffe drops.
Ik ben er uit. In de retail ga ik tóch weer voor een human priest, zelfde naampje hou ik ook. Levelen gaat wel niet zo snel, maar de rol spreekt me gewoon erg aan 
Is er al iets bekend over op welke server we met de GOT guild gaan zitten
[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 05-02-2005 13:48 ]
ik heb Phantasy Star online 1&2 honderd uur gespeeld en star wars galaxies 2 dagen.Pheace schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:30:
" Verder vond ik de quests saai (10 merlocks, tien defias thugs, tien bears, tien wolven, boooring. Meer afwisselende missies waren juist weer te langdradig (haal dit bij iemand op, loop ermee de wereld rond, maak er dit van en loop weer terug... ja daag)
PSO was erg saai maar wel gezelliger en sci fi, SWG was echt compleet leeg en supersaai.
This space is occupied
Ik had begrepen dat ze in Amerika namen hebben gekregen (de servers). In Europa zal dat waarschijnlijk ook gaan gebeuren, dus je kan nu nog niet zeggen 'we nemen server 17'. Het is dus nog even afwachten tot de retail er is.johnnyv.nl schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:47:
Ik ben er uit. In de retail ga ik tóch weer voor een human priest, zelfde naampje hou ik ook. Levelen gaat wel niet zo snel, maar de rol spreekt me gewoon erg aan
Onder Windows 2000 heb ik wel al een keer gehad dat een deel van het geluid (ambient sounds en achtergrond muziek) was weggevallen. Misschien dat het dan eerder ligt aan een softwarematig bugje dan aan de compatibilty met het besturingsysteem.eth0 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:54:
Zijn hier nog mensen die WOW onder linux spelen?
Just a thought
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
idd, wat is dat een rukgame zeg.... alleen maar beestjes killenVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 05:24:
[...]
Dan moet je linage II eens op de kop tikken
die quests met WoW zijn tenminste vet
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Is er nog ergens een link naar de client? Geen bittorrent graag...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Heb je een account? Zonder kun je niet spelen.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:16:
Is er nog ergens een link naar de client? Geen bittorrent graag...
En verder kun je het toch zeker zelf ook wel even opzoeken ...
Ik zit al een half uur te zoeken, maar ik vind alleen maar torrents. En ik heb al een week een account die ligt te verstoffen.
Verwijderd
Ik had hem vorige week vrijdag via BiTComet, binnen een nachtje wassie binnen!Dr. Strangelove schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:28:
Ik zit al een half uur te zoeken, maar ik vind alleen maar torrents. En ik heb al een week een account die ligt te verstoffen.
http://isohunt.com/torren...=world%20of%20warcraft&ts
En BitComet is geen BitTorrent client? 
But seriously, denk niet dat er veel mensen zijn die 2,4 GB gaan hosten. In die week dat je account ligt te verstoffen had je de client makkelijk binnen kunnen hebben met de Blizzard downloader of BitTorrent.

But seriously, denk niet dat er veel mensen zijn die 2,4 GB gaan hosten. In die week dat je account ligt te verstoffen had je de client makkelijk binnen kunnen hebben met de Blizzard downloader of BitTorrent.
There is no magic.
1. 05/02 - Server EN Final Beta 7 coming down | 2/4/2005 10:54:21 PM GMTST
Server EN Final Beta 7 will be restarted in a short while.
It will be brought up again as quickly as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.
Darn! beetje raar dat het vandaag pas gebeurd..
//edit, lol verkeerd gelezen.
Server EN Final Beta 7 will be restarted in a short while.
It will be brought up again as quickly as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.
Darn! beetje raar dat het vandaag pas gebeurd..
//edit, lol verkeerd gelezen.
[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 05-02-2005 15:21 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
??
hij klapte er net uit, server 7...
hij klapte er net uit, server 7...
Battle.net Spud#2543
jep helaas wel... stond net met een party bij arugal
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Ben blij dat de retail nog een aantal dagen duurt
Moet nog zoveel keuzes maken:
Moet nog zoveel keuzes maken:
- PvE of PvP server.
- Horde of Alliance
- Welke Class
- Welke Race
- Welke profession

AiyaKido hier 
die stomme server 7 klapte er eergister ook al 10 keer uit, en ik zat te kijken blijkbaar hebben 21 en 22 het zelfde probleem
we hebben de verkeerde server uitgezocht mensen
die stomme server 7 klapte er eergister ook al 10 keer uit, en ik zat te kijken blijkbaar hebben 21 en 22 het zelfde probleem
nu is ie were echt online
[ Voor 133% gewijzigd door Aiyakido op 05-02-2005 15:38 ]
server 7 is back online... alleen instance server nog nietDot schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:32:
hij is wer online
lama das alleen de server nog niet de world server
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
" die stomme server 7 klapte er eergister ook al 10 keer uit, en ik zat te kijken blijkbaar hebben 21 en 22 het zelfde probleem
we hebben de verkeerde server uitgezocht mensen :P"
Heb je er al eens bij stilgestaan dat het misschien juist is OMDAT we die server hebben uitgezocht? Waarom denk je datr dat ding de hele dag high staat?
Heb je er al eens bij stilgestaan dat het misschien juist is OMDAT we die server hebben uitgezocht? Waarom denk je datr dat ding de hele dag high staat?
Van de week had ik er twee die dat idd deden, en dat ging met 300Kb/s... maar die zijn inmiddels offline. Ben nu bezig vanaf Boomtown, registratie helaas maar na het avondeten moet ik toch kunnen spelenThe Will schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:47:
En BitComet is geen BitTorrent client?
Verwijderd
errrr dude dus jij denk dat omdat wij (als got en nederlanders zijnde ) op die server zitten dat het daarom op high staat .... terwijl in america veel meer lui spelen op retail errr jah ...Pheace schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:58:
" die stomme server 7 klapte er eergister ook al 10 keer uit, en ik zat te kijken blijkbaar hebben 21 en 22 het zelfde probleemwe hebben de verkeerde server uitgezocht mensen :P"

Verwijderd
Zoek 'sarcasme' op in het woordenboekVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:05:
[...]
errrr dude dus jij denk dat omdat wij (als got en nederlanders zijnde ) op die server zitten dat het daarom op high staat .... terwijl in america veel meer lui spelen op retail errr jah ...
Ik heb dan wel winXP, maar bij mij werd het geluid ook na een bepaalde tijd corrupt. Ruis en rare bromtonen. Uiteindelijk allerlaatste geluidsdrivers geinstalleerd en het was plots over.Viper2k1 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 14:01:
[...]
Onder Windows 2000 heb ik wel al een keer gehad dat een deel van het geluid (ambient sounds en achtergrond muziek) was weggevallen. Misschien dat het dan eerder ligt aan een softwarematig bugje dan aan de compatibilty met het besturingsysteem.
Just a thought
Dit dus.
Echt gast zo dom ben je toch niet? Ik zeg dat omdat wij de server populatie omhoog helpen vanwege een grote groep die daar ineens naartoe kiest te gaan naar 1 server , en vast ook veel vrienden die we meenemen. Dat met een normale gemiddelde populatie en misschien ongelukkoigerwijs nog een paar gildes of zo en dan zit die server zo op high. En High zoals amerika bewezen heeft kan voor problemen zorgen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:05:
[...]
errrr dude dus jij denk dat omdat wij (als got en nederlanders zijnde ) op die server zitten dat het daarom op high staat .... terwijl in america veel meer lui spelen op retail errr jah ...
Euhm, dat is zo'n beetje de definitie van een MMORPG. Elke *populair* MMORPG dat ooit is uitgebracht bestaat uit lopen lopen, kill beestjes, beter worden, kill betere beestjes.CU2morO schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 04:32:
In het begin is het ff doorzetten, maar uiteindelijk is het toch een erg mooie game. De speelbaarheid vind ik persoonlijk wat minder aangezien ik het nu (lvl 13 Mage) een beetje eentonig vind worden
-kill beestjes
-wordt beter
-wordt beter
- ...
-loop weer enorm eind
De ene game verpakt het alleen wat beter. WoW bijvoorbeeld
Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals Tale of the Desert, maar die hebben ook maar een kleine bevolking.
Dit dus.
Verwijderd
waarom denk je dat ikPheace schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 16:38:
[...]
Echt gast zo dom ben je toch niet? Ik zeg dat omdat wij de server populatie omhoog helpen vanwege een grote groep die daar ineens naartoe kiest te gaan naar 1 server , en vast ook veel vrienden die we meenemen. Dat met een normale gemiddelde populatie en misschien ongelukkoigerwijs nog een paar gildes of zo en dan zit die server zo op high. En High zoals amerika bewezen heeft kan voor problemen zorgen.

Hillsbrad foothilss / Alterac mountains (loopt beetje door elkaar heen)ViRaX schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 08:49:
[...]
Ik weet niet hoe Hillsbrad foothills en Ashenvale eruit zien? Maar was Thousend Needles niet zo'n ontzettend boring kaal oppervlak? Zijn Hillsbrad en Ashenvale nog een beetje leuk ook om te zien? Stadjes ofzo? Of een kaal open gebied net als de barrens eigenlijk? (of silverpine vind ik ook maar saai dat bos de hele tijd, en ik had daar met elwyn geen last van omdat je allemaal leuke boerderijtjes/gebouwtjes tegenkwam.
Een gedeelte besneeuwd + ruines, een gedeelte graslandschap a la Elwynn en een gedeelte a la Silverpine iirc.
Arathi Highlands
Graslandschap met heuvels, onderbroken door "elemental-rings'.
Ashhenvale
Een soort Night Elf bos.
Stranglethorn Vale
Jungle-setting met van alles erop en eraan, erg vetjes
1000 Needles
Inderdaad net zo kaal als de barrens, maar wel onderbroken door "spikes". De setting in de dorpen op die spikes is erg vet
Shimmering flats
De flats op zich is gewoon 1 grote witte vlakte. Echter, midden op de flats heb je de goblin/gnome racetrack, en dat is een übercoole setting
Bah, net leuk Troggs aan het killen in Ragefire Chasm, gaat de server down. -.-
There is no magic.
shit man, dan meot je dus 50 euro neer leggen voor de eerste maand...
niet ff 2 tientjes neer leggen voor de eerste maand ofzo (zoals in eve) en daarna 15 euro per maand...
dan ga ik dus al helemaal retail niet spelen!
niet ff 2 tientjes neer leggen voor de eerste maand ofzo (zoals in eve) en daarna 15 euro per maand...
dan ga ik dus al helemaal retail niet spelen!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Mwa, EVE was helemaal in het begin ook 50 euro voor de store versie kopen en 15 de maand. Het is gewoon veranderd zodat ze meer man binnen kregen 
Niet dat ik het niet erg vindt dat jij geen WoW retail gaat doen
Niet dat ik het niet erg vindt dat jij geen WoW retail gaat doen
en bedankt...Shade schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:08:
Je zult niet gemist worden.
(niet dat het me ook maar erg intereseerd dat jullie me niet zullen missen...)
in eve word ik wel gemist.
WOW bevalt me ERG goed, maar net als CU2Morow niet helemaal mijn setting.
Eve kan een hoop leren van WOW, zoals het Auction house is echt een hele slimme zet...
ik had al snel gemerkt dat WOW een hoop dingen van andere MMORPG's over genomen heeft.
kleine dingetjes om het alleen maar beter regelen voor zichzelf.
ik denk alleen dat WOW niet zo lang speel baar is...
als je eenmaal lvl 60 bent, dan kan je verder niets...
er is een limiet aan hoe goed je kan worden, en daarna is er gewoon niets meer...
(aangezien ik die hard eve speler ben, waar het heel anders werkt met skills enzo is dit ff anders voor me)
maar goed, ieder zen meug
Battle.net Spud#2543
" er is een limiet aan hoe goed je kan worden, en daarna is er gewoon niets meer..."
Blij dat ik me niet doodstaar op levels/skills in een spel als dit zef maar veel plezier!
Blij dat ik me niet doodstaar op levels/skills in een spel als dit zef maar veel plezier!
Ah, dat geld is relatief, als je er genoeg van hebt verkoop je gewoon alles en je maakt winst
Verwijderd
Ben lvl 9 mage nu, is wel leuke karakter maar heeft GROTE problemen met solo spel. Ik kan lvl 10 monster nog wel aan, maar zodra het er meer worden krijg ik grote problemen. Hoor dit bij een mage of zuig ik gewoon?
@TepelStreeltje: Op level 60 zijn er nog een aantal instances die je kan doen. Je kan een raid bij elkaar krijgen om Onyxia om te leggen ofzo. En daarnaast kan je net als bij elke RPG eindeloos hunten naar de beste equip. ^^ En wat het jatten betreft, beter goed gejat dan slecht bedacht.
There is no magic.
Het interesserd ons ook niet of je te beroerd bent om te betalen, dan speel je toch lekker niet? Geldt ook meteen voor andere mensen die hier willen melden dat ze niet gaan spelen omdat je moet betalen... Die mensen mogen van mij zowiezo mooi wegblijvenTepelStreeltje schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:14:
[...]
en bedankt...
(niet dat het me ook maar erg intereseerd dat jullie me niet zullen missen...)
Nou nou nou, is dat nu allemaal nodig mensen? Ik mis jullie allemaal als ik offline ben! 
Je hebt je keuze gemaakt Chiel en dat is toch super! Ik vond EvE juist iets missen en WoW helemaal te gek, en jij net andersom! Wat is het toch een prachtige wereld!
Je hebt je keuze gemaakt Chiel en dat is toch super! Ik vond EvE juist iets missen en WoW helemaal te gek, en jij net andersom! Wat is het toch een prachtige wereld!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Dat ligt aan de mage zijn krachten. Hij heeft niet veel hp/armor. Dus ga je wat sneller dood. Dat had ik ook telkens met mijn priest.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:36:
Ben lvl 9 mage nu, is wel leuke karakter maar heeft GROTE problemen met solo spel. Ik kan lvl 10 monster nog wel aan, maar zodra het er meer worden krijg ik grote problemen. Hoor dit bij een mage of zuig ik gewoon?
zoooo ik heb nu zo ongeveer alles in Mulgore en The Barrens gedaan met mijn lvl 21 Hunter
Ik stop ermee tot retail er is. De drang is erg groot om naar Ashenvale te gaan of andere Horde territorys maar ik wil niet teveel spoilen voor mezelf in de retail
zo heb ik tenminste nog lekker veel te ontdekken.
ik ben ook niet de instances ingeweest omdat ik zelfs die nog niet wil spoilen
(dus okok die paar elite quests heb ik dus niet gedaan maar boeiend
) ik moet zeggen dat de Hunter wel een leuke class is, heb er mee gespeeld in US en nu in EU Beta eerst als NE en nu als Tauren, maar ik ga in retail er niet mee spelen
mischien als 2nd char ja, maar me main wordt een Tauren Shaman.
ik sta iig al donderdag bij de Dynabyte om te kijken of ze het al binnen hebben
ken die gasten vrij goed nu dus als ze em hebben dan krijg ik em zeker wel mee =D en anders sta ik vrijdag nog voordat de zendingen binnenkomen bij ze aan de deur
ik ben ook niet de instances ingeweest omdat ik zelfs die nog niet wil spoilen
ik sta iig al donderdag bij de Dynabyte om te kijken of ze het al binnen hebben

Verwijderd
Probleem is ook al heb je donderdag het spel je zult het pas vrijdag kunnen spelen, denk niet dat ze die servers al op donderdag up hebben en toestaan om mensen er op te laten spelen
ROFL! Check ik net mijn acountje nog om wat auctions van mezelf en anderen te bekijken, zie ik gewoon dat er zo'n 98silver is geboden op een mesje dat ik eerst voor 5silver aan een NPC zou verkopen.
Voor die 98silver maar een Guild Tabard (1gold) gekocht, nog 1,5gold over.
Voor die 98silver maar een Guild Tabard (1gold) gekocht, nog 1,5gold over.
nog een leuke screen van gisteren:

... ik had deze week niets te doen en de beta heeft me al die tijd bezig gehouden, vrijdag dan toch maar besteld - ik heb heel wat characters geprobeerd tot ongeveer level 6 en alleen de hunter viel me wat tegen (kan er aan liggen dat het een voor het oog lompe en trage Tauren was, groot verschil mijn persoonlijke favoriet: de Gnome), de mage bevalt me absoluut het best - veel afwisseling en niet altijd maar hakken hakken hakken - hoewel ik moet zeggen dat de warrior toch ook zeker niet zo eentonig is als bij veel andere spellen

... ik had deze week niets te doen en de beta heeft me al die tijd bezig gehouden, vrijdag dan toch maar besteld - ik heb heel wat characters geprobeerd tot ongeveer level 6 en alleen de hunter viel me wat tegen (kan er aan liggen dat het een voor het oog lompe en trage Tauren was, groot verschil mijn persoonlijke favoriet: de Gnome), de mage bevalt me absoluut het best - veel afwisseling en niet altijd maar hakken hakken hakken - hoewel ik moet zeggen dat de warrior toch ook zeker niet zo eentonig is als bij veel andere spellen
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
er is gewoon te veel keus
Facts don't care about your feelings
yup weet ikVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 01:58:
Probleem is ook al heb je donderdag het spel je zult het pas vrijdag kunnen spelen, denk niet dat ze die servers al op donderdag up hebben en toestaan om mensen er op te laten spelen
Is al meerdere male door Blizzard gezegt dat er aan content gewerkt wordt voor boven lvl 60.TepelStreeltje schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:14:
[...]
als je eenmaal lvl 60 bent, dan kan je verder niets...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
dat doe je NIET zo maar ffThe Will schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:42:
Je kan een raid bij elkaar krijgen om Onyxia om te leggen ofzo.
voor mc en onixya heb je een guild raid nodig, die al 40x ubrs heeft gedaan, goede uitgewerkte tactieken (en zelfs dan is het nog 5%~ slagingskans de eerste run..of je kan de tactieks jaten van ruined
50euro voor het spel? zeker nietbij GCShop uit de OP gekeken...
15euro per maand? tjemig wat kunnen mensen kortzichtig zijn
eerste maand heb je gratis dus het spel kost iets van 23 euro + 1 maand 13 euro wat echt een mooie prijs is.
Daarna neem ik 3 maanden voor 12 euro per maand
Totale kostenplaatje 72 euries oftewel een prijs van een duur spel..... meer niet en vet meer lol!
idd kun je als je echt vet spul hebt het op ebay gooien, gekken genoeg die er geld voor over hebben, hoewel ik niet weet of wij in EU zo gek zijn als in de US
Gisteravond de AH bezocht voor het eerst 24 uur nadat ik er dus zelf voor het eerst gekomen was... ik zoeken hoe ik iets in ontvangst nam (had 50sp gespendeerd), en natuurlijk niemand op msn diie ik het even kon vragen en te stoer om het in general te vragen (want ook al heb je alle manuals gelezen, 1 zo'n vraag en je hebt meteen een newbie status bij mensen waarmee je later wilt groupen... da's wel minder). Uiteindelijk MAILBOX... wat denk je... ik had allemaal setjes van 20herbs, silverbloom, peaceflower, earthroot neergezet buyout 5sp en wat eq voor de helft vd shop prijs....mijn mailbox was helemaal VOL!
Shoulderpats gekocht, alle eq geupgrade met veelal enchants erop, wil niet eens weten hoeveel ik uitgegeven heb, maar al dat herbpicking heeft veeeel opgeleverd (en dat te bedenken dat ik e rvoor alle herbs in de shop verkocht voor 1/10 vd prijs
)
Schat een goud uitgegeven voor eq en heb nu een lvl 15 met bijna 1000 armor
Over PVE/PVP
Nu ik begrijp dat je op een PVE je PVP kunt aanzetten en duels e.d. gewoon doorgaan. Dat er verder helemaal geen verschil is, servers net zo druk zijn, alles! Behalve die 14 jarige puber rogue die in een horde lvl10 dorpje zich staat te vervelen als de eerste beste junk high on pcp in de bijlmer en kevergedrag vertoond...
PVE voor mij dus! en dan zet ik af en toe wel PVP aan als ik er zin in heb om eens een andere uitdaging te zoeken.
Over RP, kun je ook PVE+RP spelen?
Sorry voor deze vraag, zit beneden met de kids (laptop) en pas vanavond weer achter de desktop maar ben wel nieuwsgierig en kon dit niet vinden op de sites.
* yared hoopt dat er een uitgebreide manual bijzit want ik mis een hoop simpele dingen...
eerste maand heb je gratis dus het spel kost iets van 23 euro + 1 maand 13 euro wat echt een mooie prijs is.
Totale kostenplaatje 72 euries oftewel een prijs van een duur spel..... meer niet en vet meer lol!
idd kun je als je echt vet spul hebt het op ebay gooien, gekken genoeg die er geld voor over hebben, hoewel ik niet weet of wij in EU zo gek zijn als in de US
Gisteravond de AH bezocht voor het eerst 24 uur nadat ik er dus zelf voor het eerst gekomen was... ik zoeken hoe ik iets in ontvangst nam (had 50sp gespendeerd), en natuurlijk niemand op msn diie ik het even kon vragen en te stoer om het in general te vragen (want ook al heb je alle manuals gelezen, 1 zo'n vraag en je hebt meteen een newbie status bij mensen waarmee je later wilt groupen... da's wel minder). Uiteindelijk MAILBOX... wat denk je... ik had allemaal setjes van 20herbs, silverbloom, peaceflower, earthroot neergezet buyout 5sp en wat eq voor de helft vd shop prijs....mijn mailbox was helemaal VOL!
Shoulderpats gekocht, alle eq geupgrade met veelal enchants erop, wil niet eens weten hoeveel ik uitgegeven heb, maar al dat herbpicking heeft veeeel opgeleverd (en dat te bedenken dat ik e rvoor alle herbs in de shop verkocht voor 1/10 vd prijs

Schat een goud uitgegeven voor eq en heb nu een lvl 15 met bijna 1000 armor
Over PVE/PVP
Nu ik begrijp dat je op een PVE je PVP kunt aanzetten en duels e.d. gewoon doorgaan. Dat er verder helemaal geen verschil is, servers net zo druk zijn, alles! Behalve die 14 jarige puber rogue die in een horde lvl10 dorpje zich staat te vervelen als de eerste beste junk high on pcp in de bijlmer en kevergedrag vertoond...

Sorry voor deze vraag, zit beneden met de kids (laptop) en pas vanavond weer achter de desktop maar ben wel nieuwsgierig en kon dit niet vinden op de sites.
* yared hoopt dat er een uitgebreide manual bijzit want ik mis een hoop simpele dingen...
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
PvP vs PvE
Mensen leg me eens uit wat er relaxed is aan PvP...
ik zat gister in contested area (Tarren Mill) met een lvl 26 warrior.
Daar was een continue raid van aliance en werkelijk corpse hunting... door level 40+
Je kan ze niet een bericht sturen van he zoek eens iets op van je eigen level en ik werd echt minstens 7x achter elkaar gekilled...
Nou snap ik ook wel dat het leuk word als je level 40+ bent omdat je dan weerstand kan bieden... maar dit vond ik gewoon lame
Stond ik te vechten met een of andere lvl 25 beer krijg je een human mage in je rug
En kon je weer opnieuw lopen...
Mensen leg me eens uit wat er relaxed is aan PvP...
ik zat gister in contested area (Tarren Mill) met een lvl 26 warrior.
Daar was een continue raid van aliance en werkelijk corpse hunting... door level 40+
Je kan ze niet een bericht sturen van he zoek eens iets op van je eigen level en ik werd echt minstens 7x achter elkaar gekilled...
Nou snap ik ook wel dat het leuk word als je level 40+ bent omdat je dan weerstand kan bieden... maar dit vond ik gewoon lame
Stond ik te vechten met een of andere lvl 25 beer krijg je een human mage in je rug
En kon je weer opnieuw lopen...
Sommige mensen kopen de CE heyared schreef op zondag 06 februari 2005 @ 10:36:
50euro voor het spel? zeker nietbij GCShop uit de OP gekeken...
idd kun je als je echt vet spul hebt het op ebay gooien, gekken genoeg die er geld voor over hebben, hoewel ik niet weet of wij in EU zo gek zijn als in de US![]()
![]()
Gisteravond de AH bezocht voor het eerst 24 uur nadat ik er dus zelf voor het eerst gekomen was... ik zoeken hoe ik iets in ontvangst nam (had 50sp gespendeerd), en natuurlijk niemand op msn diie ik het even kon vragen en te stoer om het in general te vragen (want ook al heb je alle manuals gelezen, 1 zo'n vraag en je hebt meteen een newbie status bij mensen waarmee je later wilt groupen... da's wel minder). Uiteindelijk MAILBOX... wat denk je... ik had allemaal setjes van 20herbs, silverbloom, peaceflower, earthroot neergezet buyout 5sp en wat eq voor de helft vd shop prijs....mijn mailbox was helemaal VOL!![]()
![]()
![]()
Shoulderpats gekocht, alle eq geupgrade met veelal enchants erop, wil niet eens weten hoeveel ik uitgegeven heb, maar al dat herbpicking heeft veeeel opgeleverd (en dat te bedenken dat ik e rvoor alle herbs in de shop verkocht voor 1/10 vd prijs![]()
)
Schat een goud uitgegeven voor eq en heb nu een lvl 15 met bijna 1000 armor![]()
Over PVE/PVP
Nu ik begrijp dat je op een PVE je PVP kunt aanzetten en duels e.d. gewoon doorgaan. Dat er verder helemaal geen verschil is, servers net zo druk zijn, alles! Behalve die 14 jarige puber rogue die in een horde lvl10 dorpje zich staat te vervelen als de eerste beste junk high on pcp in de bijlmer en kevergedrag vertoond...PVE voor mij dus! en dan zet ik af en toe wel PVP aan als ik er zin in heb om eens een andere uitdaging te zoeken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)