Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.097 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
PromWarMachine schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:23:
. Ze removeden me van de group en gingen terug naar de stad, terwijl ik duidelijk had aangegeven nog maar 1 item te hoeven. Ze liepen gewoon weg en lieten mij dood gaan. Shit happens
Sorry hoor, maar dit is geen 'shit happens', dit soort dingen zijn gewoon bijzonder asociaal.Als dit algemeen aanvaard gedrag is, is dat voor mij nog maar een extra reden 't gewoon bij de RP PvE server te houden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis vrij eenvoudig, je hebt een ignore-list. Hoeveel normale mensen er ook zijn, je houdt altijd van die asocialen. Gewoon op je ignorelist en klaar.

Iemands gedrag in /1 kan al genoeg reden voor mij zijn om em te ignoren voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hydra schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:29:
[...]

Sorry hoor, maar dit is geen 'shit happens', dit soort dingen zijn gewoon bijzonder asociaal.Als dit algemeen aanvaard gedrag is, is dat voor mij nog maar een extra reden 't gewoon bij de RP PvE server te houden.
Dit vond ik ook zeer asociaal, hier heb ik ook wat van gezegd natuurlijk. Ze reageerden niet meer en gingen waarschijnlijk verder in party chat in hun eigen taaltje, want hun Engels was behoorlijk brak.

Dit is absoluut geen aanvaardbaar gedrag, maar via een GM kun je het niet aanvechten. Het heeft dan ook geen zin hier uren of dagen over te klagen. Het gebeurd. Het gebeurd zeker niet vaak, maar gisteren had ik zo'n incident. Overigens: Dit was wel de eerste keer in 23 levels. Dat staat gelijk aan zo'n 55 uur gameplay.

edit:

PvE of PvP maakt voor dit incident niet uit. Ook in PvE zijn er Elite quests die je met een party moet doen. Ik denk dat dit soort incidenten niet/nauwelijks voorkomt in de retail, omdat er nu ook 12jarige kinderen (letterlijk!) meedoen. Zij redeneren: Laten we WoW ff checken (lees: verzieken), het is toch gratizzzz.

[ Voor 23% gewijzigd door PromWarMachine op 04-02-2005 10:56 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz hoe meer ik lees en zie, hoe meer ik ga twijfelen om ook over te stappen :/

ik ga maar even alle topics doorworstelen denk ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Twijfelen? Man hier is toch geen twijfel meer over :D :+

Vanaf wat stap je over?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:06

SkyStreaker

Move on up!

Wouter schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:14:
[...]

Hou je er rekening mee dat het een beta is? Als het op deze manier in de Retail gebeurd, ben ik het met je eens. Op dit moment betaald niemand nog voor hetgeen hij/zij speelt, en het is eigenlijk gewoon "testen" wat je doet, dus (imo) is een planing van dit soort dingen niet nodig.

Tevens is het al vanaf de CB zo dat er op vrijdagochtend een maintainance is, dit kan je wederom zelf terugvinden.
Natuurlijk! :D :D En het is geen gezeur, van mijn kant. ik vindt het gewoon onhandig. Mag ik best zeggen toch? Ik heb genoeg andere dingen te doen dus :P Dan maar even pech hebben he?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Muppet schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:02:
Twijfelen? Man hier is toch geen twijfel meer over :D :+

Vanaf wat stap je over?
vanaf Ragnarok Online :P

heb daarvoor heel lang Everquest gedaan, en daarmee gestopt omdat het gewono VEEEEEL tijd vreet :/

toen D2LOD gedaan lekker simpel, toen naar RO gegaan, iets minder simpel als RO en iets meer EQ kant op, bestof both worlds zeg maar

maar veel mensne uit RO stappen over naar WoW, ook mensen die ik ken, en 2 van me vrienden waar ik ook D2LOD mee speelde gaan ook WoW doen.

Enieg wat me tegenhoud is dus tijd, RO is ook een mmorpg maar omdat het veel simpeler is, hoef je er minder tijd aan te besteden.

Ik wacht eigenlijk alleen nog op antwoord van die 2 vrienden, of ze Horde of Alliance gaan spelen

want indien Alliance, wordt ik NE Hunter en indien Horde, wordt ik Tauran Rogue ^^

eigenlijk heb ik al besloten, maar zit ik nog een beetje in de ontkenning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
WoW is juist een van die MMORPG waar je geen veel tijd in HOEFT te stoppen. Je wordt beloond voor minder spelen (rest-state -> dubbele xp). En de cap ligt zo belachelijk laag dat je die zelfs met 1x in de week spelen nog in een half jaar kunt halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
offtopic:
Maakt alvast even iemand het volgende topic? Man wat gaat dit hard zeg! Je leest een dag niet en je bent de draad kwijt!

Wat een raar spel is het eigenlijk. Ik kom er nu achter dat de classes die ik anders, in andere games, nooit leuk vindt, nu in ene wel leuk zijn! Ik speel nooit rogue of priest, nu zijn ze leuk! En het hakken en zagen van de warrior en (een beetje) de paladin zijn ineens niet zo heel erg aantrekkelijk voor mij :D !
Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen om horde te spelen. Raar spel! Ik hou het op gnome mage en een gnome rogue voor erbij voor de retail! 8) :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Oh en even voor de duidelijkheid . . Tauren Rogue kan niet maar dat terzijde. ;)

Ooit een koe verstoppertje zien spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:45
Misschien domme vraag maar heeft iemand ergens een tutorial gespot voor Macro scripting? Als ik zelf moet gaan zoeken hoef je niet te reageren. (zou het alleen erg handig vinden als ik een item op pak dat het dan in de juiste bag wordt gedaan ipv in een random )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:33:
Tis vrij eenvoudig, je hebt een ignore-list. Hoeveel normale mensen er ook zijn, je houdt altijd van die asocialen. Gewoon op je ignorelist en klaar.

Iemands gedrag in /1 kan al genoeg reden voor mij zijn om em te ignoren voortaan.
Ik zou het gedrag van dit soort lui ook gewoon melden IN /1. Weet iedereen ervan ;). Het is altijd een gok wie je tegen komt. Ik speel met mijn huisgenote, en we zien wel wie we tegen komen. Daarnaast spelen we met lui die ik ken via mijn UT2k4 "clan", en hopen dat uit te gaan breiden naar een soort van Guild, we spelen meer voor de fun, het enige wat we in mensen zoeken is een sociaal gedrag, gewoon lol hebben en spelen. Anyways, ik zou me niet te veel van dit soort lui aantrekken, ik denk dat de kans klein is dat je veel van dit soort lui tegen komt, lui die je echt VEEL op Diablo II servers tegenkwam. Aangezien WoW toch minder een solo / ego spel is, je hebt elkaar nodig. Maar ja, als een hele groep 1 persoon gewoon laat rotten, ja da's vervelend. Het gebeurt meestal andersom, en dan heeft die persoon het echt aan zichzelf te wijten. Na de release is de kans al helemaal een stuk minder, maar je blijft het toch altijd houden. Net als in het echt leven zijn er mensen die alleen om zichzelf geven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Muppet schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:35:
Oh en even voor de duidelijkheid . . Tauren Rogue kan niet maar dat terzijde. ;)

Ooit een koe verstoppertje zien spelen :+
Om met die uitdrukking even door te spelen... Tauren Hunter kan dus wel... ooit een koe een haas zien vangen :+

Ik ga definitief voor Shaman in de retail... Als hunter was ik te afhankelijk van mijn pet die je overigens ook nog s moet verzorgen met vlees wat bijna nooit dropt... daarnaast had ik vaak potions nodig, ik trok nog teveel aggro van de mobs en je hebt natuurlijk ook nog je ammunition die op gaat (wat net altijd gebeurd op een verkeerd moment zoals in een instance)

Ik heb een tijdje warrior gespeeld, nou tanken vind ik wel aardig maar ik vond een warrior te eenzijdig om daar maar mee door te gaan.

Warlock vond ik wel aardig en kwam ook redelijk in de buurt waar ik wilde zijn. Geen pet die gevoerd hoefde te worden en ook een stel leuke spells...

Dat ik voor horde kies is dus wel duidelijk, rogue is niets voor mij en omdat shaman die leuke totem quests heeft kies ik daar voor...

Waarschijnlijk zal ik kiezen voor orc, al was het alleen maar omdat ik ze er gaaf uit vind zien...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het eerst dat ik doe met nieuwe chars is General uitzetten. Wordt toch alleen maar onzin geblaat.
Als hunter was ik te afhankelijk van mijn pet die je overigens ook nog s moet verzorgen met vlees wat bijna nooit dropt...
Lang leve fishing skill ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:29:
[...]Enieg wat me tegenhoud is dus tijd, RO is ook een mmorpg maar omdat het veel simpeler is, hoef je er minder tijd aan te besteden.
Hoort er toch wel bij denk ik. Als je er geen tijd aan wilt besteden, dan zou ik niet voor WoW gaan. Ikzelf vind het juist tof, en simepel games is nu juist hetgeen MIJ tegen houdt. Een aantal lui die ik ken gaan Guild Wars spelen, simpelweg omdat ze WoW niet kunnen lappen, ja da's logisch. Zou ik toen ik student was ook niet gekund hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Bosmonster schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:44:
Het eerst dat ik doe met nieuwe chars is General uitzetten. Wordt toch alleen maar onzin geblaat.

[...]

Lang leve fishing skill ;)
:P moet je net een raptor hebben die geen vis lust :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
poep ja ^^ moet andersom zijn natuurlijk :P NE rogue, Tauren Hunter
naja iig 1 van die 2 classes op 1 van die 2 races :P
en Tauran Shaman is ook wel leuk inderdaad ^^
naja heb nog een paar dagen om te beslissen.

het is niet dat ik de tijd niet wil besteden, maar meer dat je als je het niet doet, je achter blijft om het zo maar te zeggen, omdat het veel uitgebreider is -> veel lopen enzo

maar ik ga het toch wel spelen, zal wel regelmatig boze blikken krijgen van me vriendin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat denken jullie over meerdere chars op 1 server?

Mijn main char word een undead warlock met tailoring en skinning, daarnaast maak ik ook een 2e char een undead priest met enchanting en waarschijnlijk ook tailoring.

Met mijn warlock leer ik op een gegeven moment dus ook dingen te maken waar een + iets opzit, die kan ik dan naar de priest sturen en die kan er dan dus iets leuks mee enchanten voor wat de warlock dan weer nodig heeft.

Is dit een goede tactiek? of kan ik beter gewoon aan iemand in de guild vragen of iemand kan enchanten? want je lvlt dan wel 2 x zo langzaam omdat je 2 chars hebt.

Wat denken jullie?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:33:
WoW is juist een van die MMORPG waar je geen veel tijd in HOEFT te stoppen. Je wordt beloond voor minder spelen (rest-state -> dubbele xp). En de cap ligt zo belachelijk laag dat je die zelfs met 1x in de week spelen nog in een half jaar kunt halen.
En dat is waarom ik het pas ga spelen als de level cap verhoogd wordt. Het is een beetje teveel carebear in mijn mening.

Trouwens, tailoring en skinning gaan niet samen heh, skinning gebruik je meestal met Leatherworking, kan je al dat leer meteen verwerken...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:24:
[...]

En dat is waarom ik het pas ga spelen als de level cap verhoogd wordt. Het is een beetje teveel carebear in mijn mening.

Trouwens, tailoring en skinning gaan niet samen heh, skinning gebruik je meestal met Leatherworking, kan je al dat leer meteen verwerken...
Lijkt me heel sterk dat de lvlcap ooit verhoogd wordt

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik ga gewoon spelen en zie wel wat ze doen. Als ik het over een half jaar zat ben (en die kans is redeljik aanwezig met de manier waarop ze zichzelf limiteren) so be it. genoeg anders om te spelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cthulhu schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:36:
[...]

Lijkt me heel sterk dat de lvlcap ooit verhoogd wordt
De levelcap wordt 100% zeker verhoogd, anders is WoW binnen een jaar dood. Nadeel voor Blizzard is dat ze levels heel erg aan gebeiden hebben gebonden, waardoor je alleen de levelcap kunt verhogen met nieuwe gebieden. En dan nog zal het niet al te lang duren voor dat dat ook weer gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Het spel is net een paar maanden uit :Z
Moet je kijken toen DAoC net uitkwam, en wat er allemaal niet inzat, wat er nu wel inzit
Reken er maar op dat er nog flink wat patches/uitbreidingen komen de komende maanden/jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bosmonster schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:38:
[...]

De levelcap wordt 100% zeker verhoogd, anders is WoW binnen een jaar dood. Nadeel voor Blizzard is dat ze levels heel erg aan gebeiden hebben gebonden, waardoor je alleen de levelcap kunt verhogen met nieuwe gebieden. En dan nog zal het niet al te lang duren voor dat dat ook weer gehaald is.
Ja sure, en jij denkt dat ze de lvlcap eeuwig gaan verhogen, omdat op een gegeven moment alle gebieden verkend zijn.
Dat gebeurd dus echt nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cthulhu schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:40:
Het spel is net een paar maanden uit :Z
Moet je kijken toen DAoC net uitkwam, en wat er allemaal niet inzat, wat er nu wel inzit
Reken er maar op dat er nog flink wat patches/uitbreidingen komen de komende maanden/jaren
Ehmm.. je spreekt jezelf een beetje tegen :P

Eerst zeg je dat de levelcap jouw inziens nooit verhoogd gaat worden en dan zeg je dat er nog een helemboel patches uit gaan komen.

Natuurlijk komen er nog bergen updates aan en expansion packs (waar waarschijnlijk de levelcap verhoging in zal zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
even wat ingelezen, en ik wil eigenlijk wel Horde zijn ^^

zit nu te twijfelen tussen

Orc Shaman
- Wolf Mount :9~ maar iets minder cool
- Coole dans :P

of

Tauren Shaman
- gewoon ubercoolness :)

Ik ga voor de herbes en alchemy (hoewel letherworking en skinning ook wel goed is zo te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Het idee is volgens mij dat in Daoc het level gewoon 50 is gebleven maar dat er toch veel extra content is bijgekomen. Dat hoeft niet persee extra levels te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:41:
[...]

Ja sure, en jij denkt dat ze de lvlcap eeuwig gaan verhogen, omdat op een gegeven moment alle gebieden verkend zijn.
Dat gebeurd dus echt nooit
:? Eeuwig is wat lang, maar ze gaan de level cap _zeker_ verhogen. Kwestie van iedereen geinteresseerd houden op de lange termijn.

In hetzelfde kader; is er nog sprake van uiteindelijk 'hero'-levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bosmonster schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:42:
[...]

Ehmm.. je spreekt jezelf een beetje tegen :P

Eerst zeg je dat de levelcap jouw inziens nooit verhoogd gaat worden en dan zeg je dat er nog een helemboel patches uit gaan komen.

Natuurlijk komen er nog bergen updates aan en expansion packs (waar waarschijnlijk de levelcap verhoging in zal zitten)
Ik denk niet dat de cap ooit verhoogd zal worden, omdat je met die gebieden en talents zit, die zijn allemaal gebaseerd op de cap, lvl60.
En met patches/uitbreidingen bedoel ik housing zones/nieuwe instance dungeons/nieuwe wapens,armor etc.
Vanaf lvl60 ga je instance dungeons raiden/Onyxia killen, de BG's in
Er is echt genoeg te doen als je 60 bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Pheace schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:44:
Het idee is volgens mij dat in Daoc het level gewoon 50 is gebleven maar dat er toch veel extra content is bijgekomen. Dat hoeft niet persee extra levels te zijn.
In DAoC is de cap idd al een jaar of 4 lvl50
En dan heb je ook genoeg te doen, vooral na al die expansions die zijn uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Je kan de lvl toch verhorgen zonder dat je nieuwe talents krijgt. Dat is niet zo moeilijk, denk dat je alleen maar tot en met lvl 60 nieuwe talents krijgt en daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:38:
De levelcap wordt 100% zeker verhoogd, anders is WoW binnen een jaar dood.
Wat een onzin. DAoC heeft ook altijd een levelcap van 50 gehad.

Edit: Spuit 11 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 04-02-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Muppet schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:14:
Je moet vaste locaties gebruiken in je bags voor items. Dus 2h sword op plek 1, 1h + shield op plek 2 + 3, dual swords op 4 + 5. Die locaties moet je ook in je scripts gebruiken. Zorgen dat het omruil script die andere items ook op de goeie locaties terug zet. Anders werkt je script maar 1 keer.
heb een addon gevonden waarbij dat niet hoeft :D

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=121

voor de geinteresseerde ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

En om het voor de spelers interessant te houden, hoeven ze de cap niet te verhogen, maar voegen ze gewoon nieuwe content toe(nieuwe dungeons, nieuwe raidbossen, binnenkort de BG's enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mis de autowalk. Handig als je dood bent. Je kijkt op de map welke coordinaten je lichaampje ligt typt in /goto x,y en hij loopt er heen ^_^

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:37:
[...]

Lol door je eigen fout ben je dood gegaan.. In start gebieden kunnen andere je nooit killen zonder dat je ze eerst aanvalt.. Of je verzint het verhaal om een nutteloos argument te vormen tegen PvP of je hebt zelf de fout gemaakt.. ;) In beide gevallen is het niet slim.. 5 min wachten ongeveer en je PvP timer is weer disabled en je kan weer rustig verder questen.. Dit soort posts van mensen die of wat verzinnen of een fout maken zorgen voor een verkeerd beeld over PvP..
Ja het kan best zijn dat ik hem probeerde aantevallen. MAar hij stond in het midden op een ketel waar rook uit kwam en hij si zo klein dat ik d8 je wat is dat nou. weer blijkbaar was het een gnoom met een punt muts :P

Maar ja volgensmij had ik hem 1 x per ongeluk geslagen. Want ik klikte op hem om te kijken wat hij was. maar dat was een slechte fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik heb er lang over na gedacht wat ik ga doen in de retail.
In de beta van nu ben ik een NE Hunter, leuk... maar niet helemaal mijn ding.
Ik ben te afhankelijk van mijn pet, die ook nog eens mobs bij elkaar krijgt door omslachtige routes te nemen naar de target.
Daar komt nog eens bij dat ik mijn 2H Sword evenveel gebruik als mijn boog omdat enemies toch vrij snel bij je zijn.
En Hunters kunnen alleen leather dragen, erg jammer maar logisch.

Nu lijkt het me een beter idee om een melee char te zijn met eventueel een bow in zijn achterzak.
Paladin leek me tof vanwege de looks en mount maar deze kunnen geen ranged weapons gebruiken, dus dan kom ik al bij de warrior.
Het zal dus ook een warrior gaan worden met een 1 handed sword, shield en een bow als ranged. (is dit overigens mogelijk? Ik neem aan dat ik geen last van mijn shield ga hebben als ik mijn bow wil gebruiken?)

Ik zit alleen nog met 1 groot dillema. Welke proffesions zal ik erbij nemen? Mining+Blacksmith of Mining+Engineering?
Als ik voor engineering ga kan ik volgens mij beter een Dwarf vanwege zijn gun bonus en dan ipv een bow een gun gaan gebruiken en als enigeer je eigen gun + ammo maken.
Maar is die gun bonus echt de moeite waard?
En als ik voor blacksmith ga dan ben ik gewoon een Human warrior met een bow.

Daar ben ik dus nog niet uit. :|
Wacht... ik zet hier even een poll neer. :)

Poll: Welke van de 2 chars denk jij dat beter is ?
Human Warrior-Mining&Blacksmith-Bow
Dwarf Warrior-Mining&Engineering-Gun

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=40550&layout=6&sort=prc

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 04-02-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bosmonster schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:33:
WoW is juist een van die MMORPG waar je geen veel tijd in HOEFT te stoppen. Je wordt beloond voor minder spelen (rest-state -> dubbele xp).
Klopt.
En de cap ligt zo belachelijk laag dat je die zelfs met 1x in de week spelen nog in een half jaar kunt halen.
Klopt echt niet. :P
Als je elke week strict gezien 1 uur zou spelen, dan ben je na een jaar ~lvl 20. Mijn Gnome Rogue is nu level 23 en ik heb 55 uur gespeeld.

@M@NIC:
Mining & Blacksmithing doet praktisch iedereen al. Ik heb nu Engineering en dat is best wel grappig. Je zult er niet vreselijk rijk van worden, maar leuk om die items te zien en te gebruiken is het wel. Bovendien is het naar mijn idee nog enigszins zeldzaam.

[ Voor 21% gewijzigd door PromWarMachine op 04-02-2005 13:21 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Ben nu ook begonnen met WoW open beta, moet zeggen dat het me goed bevalt, speelde eerst LOD en WC3FT, vriend van me heeft me zon beetje alles uitgelegd en moet zeggen dat het niet eenvoudig is, ofja met andere woorden er gaat veel tijd inzitten.

Ben Undead Warlock geworden, I love summons ;), ben nu wat aan het questen in brill en gaat me vrij goed af helaas heb ik niet zoveel tijd, stage en werk blegh.
Verder zit ik nu ook in een guild met nog 20 andere people. Ben zelf nu level 6 net

Moet zeggen erg vet spel alleen van dat lopen word ik gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Row schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:22:

Moet zeggen erg vet spel alleen van dat lopen word ik gek...
Tip: Meer dan 1 quest accepteren. Lezen (of opschrijven) waar je naartoe moet voor welke quest. Quests in logische (geografische) volgorde completen. Volgende quest doen, tot alle quests in dit gebied klaar zijn en dán pas je quests inleveren. Hoef je niet 5x heen en weer te wandelen.

Verder weet je misschien nog niet dat je automatisch kunt wandelen met num-lock? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@PromWarMachine
Gisteravond met mijn lvl 12 midden in een mine achtergelaten door een group, 3x geprobeerd mijn corpse te halen, uiteindelijk maar voor de 25% loss gekozen wat mijn 26 silver wapen kostte (wat veel geld is op dat nivo toch?) :(

@Bosmonster, idd gewoon spelen dat is de juiste instelling, niet te druk maken en vooral.. GENIETEN! :9

* yared kan niet wachten tot het echte werk begint.

@DaRalph, die komt wel.. die coordinaten heb je al via Cosmos/Thottbot dus zal wel een modje voor komen. Aan de andere kant vindt ik dat je moet vermijden dat het TE makkelijk gemaakt wordt voor mensen. Ik zie nu al mensen die blik op oneindig zetten en ff gaan pissen
* yared is gisteren peukje wezen roken toen zijn eveneens dode teammaat aan het exploren was in het dodenrijk, heeel ziek :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik retail WoW ga spelen maar ik wil et eerst in OB proberen. Heeft er iemand nog een account over ofzo? Ik heb meerdere accounts bij private servers van Lineage 2 waar de regristratie gesloten is die ik ervoor kan geven :P(met hoge chars erop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:45
misschien dat het al een keer is langsgekomen maar hier staat een hoop info omtrend de wow API:

http://www.wowwiki.com/World_of_Warcraft_API

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:24:
[...]

Ik ga leather later ook droppen voor Enchanting :).
Maar als tailor heb je soms wel leather nodig en ook al heb je het niet nodig het verkoopt lekker :) wat zou jij dan bij tailoring doen? op low lvl (16)?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:19:
Mining & Blacksmithing doet praktisch iedereen al. Ik heb nu Engineering en dat is best wel grappig. Je zult er niet vreselijk rijk van worden, maar leuk om die items te zien en te gebruiken is het wel. Bovendien is het naar mijn idee nog enigszins zeldzaam.
Jammer dat Engineering zo duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe jullie je pets gebruiken als Hunter, maar ik pull met mijn rifle(Ben Tauren Hunter)
Dan pas stuur ik mijn pet erop af, die doet zijn skills op de mob, waardoor hij de aggro heeft. En zelden komt het ventje dan nog op mij af.

En ik kan op lvl 23 een lvl 25 mob aan zonder pet.
Dus ik vind niet dat ze pet afhankelijk zijn.
Als je goed investeert in je ranged attacks en talent points heb je helemaal geen pet nodig.

Maar een Hunter moet natuurlijk wel je ding zijn ;)

UrBoci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:19:
Ik heb er lang over na gedacht wat ik ga doen in de retail.
In de beta van nu ben ik een NE Hunter, leuk... maar niet helemaal mijn ding.
Ik ben te afhankelijk van mijn pet, die ook nog eens mobs bij elkaar krijgt door omslachtige routes te nemen naar de target.
Daar komt nog eens bij dat ik mijn 2H Sword evenveel gebruik als mijn boog omdat enemies toch vrij snel bij je zijn.

Nu lijkt het me een beter idee om een melee char te zijn met eventueel een bow in zijn achterzak.
Paladin leek me tof vanwege de looks en mount maar deze kunnen geen ranged weapons gebruiken, dus dan kom ik al bij de warrior.
Het zal dus ook een warrior gaan worden met een 1 handed sword, shield en een bow als ranged. (is dit overigens mogelijk? Ik neem aan dat ik geen last van mijn shield ga hebben als ik mijn bow wil gebruiken?)

Ik zit alleen nog met 1 groot dillema. Welke proffesions zal ik erbij nemen? Mining+Blacksmith of Mining+Engineering?
Als ik voor engineering ga kan ik volgens mij beter een Dwarf vanwege zijn gun bonus en dan ipv een bow een gun gaan gebruiken en als enigeer je eigen gun + ammo maken.

Daar ben ik dus nog niet uit. :|
Wacht... ik zet hier even een poll neer. :)

Poll: Welke van de 2 chars denk jij dat beter is ?
Human Warrior-Mining&Blacksmith-Bow
Dwarf Warrior-Mining&Engineering-Gun

Tussenstand:
[afbeelding]
Hey, als je warrior gaat zou ik niet teveel moeite in je ranged zut stoppen, simpelweg vanwege het feit dat je GEEN mogelijkheden hebt om mobs op afstand te houden en omdat je als warrior nooit zo hard zal kunnen schieten als ranged mobs. Als warrior ga je juist veel close combat willen, het enige waar je je gun voor gebruikt is om te pullen.

Ik zou dus voor de blacksmith+bow versie gaan :) (of blacksmith+gun for that matter, dat maakt geen flauss aus ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik kies voor Tailoring en Skinning. Enchanting moet je pas op latere lvls nemen omdat het gewoon geld kost. Zo kan je met skinning in het begin lekker wat cash verdienen om daar later goedkope rare items van te kopen die je kan disenchanten.

Zoiezo als je niet zoveel ervaring hebt met het spel is het in het begin moeilijk geld verdienen en is skinning zeker erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:30:
Ik denk dat ik retail WoW ga spelen maar ik wil et eerst in OB proberen. Heeft er iemand nog een account over ofzo? Ik heb meerdere accounts bij private servers van Lineage 2 waar de regristratie gesloten is die ik ervoor kan geven :P(met hoge chars erop).
Ik heb nog wel een account over wat is je mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PromWarMachine schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:24:
Tip: Meer dan 1 quest accepteren. Lezen (of opschrijven) waar je naartoe moet voor welke quest. Quests in logische (geografische) volgorde completen. Volgende quest doen, tot alle quests in dit gebied klaar zijn en dán pas je quests inleveren. Hoef je niet 5x heen en weer te wandelen.
Inderdaad. Vaak heb je ook dat je voor 2 quests dezelfde monsters moet killen, maar dat je voor quest A X monsters om zeep moet helpen, en voor quest B die monsters om zeep moet helpen voor Y drops. Als je dan ook nog een guest C hebt waarbij je 't oppermonster om zeep moet helpen (zoals in de Tauren startarea, daar moet je in de brambleblade ravine ofzo bezig), is het een eitje om in een korte tijd veel XP te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Stime degrotezoeloeman@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 20:33
MrVegeta schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:31:
[...]

Ik ga leather later ook droppen voor Enchanting :).
Maar als tailor heb je soms wel leather nodig en ook al heb je het niet nodig het verkoopt lekker :) wat zou jij dan bij tailoring doen? op low lvl (16)?
Zou ook voor skinning gaan. Of meteen voor enchanting kiezen, en gewoon al je drops disenchanten. Zo heb ik het met m'n Priest gedaan. Alle leather die ik nodig had uit de AH gehaald, 5s ofzo voor 10 light leather.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Probleem met al je drops disenchanten is dat je amper geld verdiend dus is in het begin nogal lastig. Alleen zodra je "minor beast slaying" hebt stroomt er weer wat geld binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:19:
Een hunter en zijn pet zijn één. Een hunter zonder pet is maar een halve hunter.

Als je pet geen aggro kan houden, dan is er toch iets verkeerd. Heb je de skills van je pet wel geupgrade? Mijn pet houdt zelfs zonder growl met gemak aggro. Meestal is de mob dood voor hij bij mij in de buurt is en anders is het één of twee klappen en de mob is dood.
Hunters krijgen mail als ze level 40 zijn.
Smaken verschillen. Als je liever een bow gebruikt om te pullen, dan is de hunter zeker niet wat je zoekt. Het is mogelijk om een melee hunter te maken, maar deze zou veel zwakker zijn dan een ranged hunter.
Op latere level (50+ geloof ik) zijn er één of twee ranged wapens die een paladin kan gebruiken om te pullen.
Dit zou geen probleem moeten zijn.
Je moet er rekening mee houden dat je maar één of twee schoten kunt lossen voor dat de mob bij jou is. Dwarf kiezen alleen voor de gun skill is volgens mij de moeite niet waard. Verder engineering kiezen alleen omdat je dan je gun en ammo kunt maken is het ook niet waard.
Maar als je de andere leuke dingen mee neemt die je met engineering kunt maken dan is het weer een hele goede keuze.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Muppet schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:04:
Probleem met al je drops disenchanten is dat je amper geld verdiend dus is in het begin nogal lastig. Alleen zodra je "minor beast slaying" hebt stroomt er weer wat geld binnen ;)
Nou, lvl 90 kun je in principe nog vrij snel zijn. Je moet gewoon steeds de shit enchanten die het minst aan materials kost, maar wel rood is, dan lvl je echt snel. Verder vindt je rond lvl 20 af en toe wel een groene, als je dan nog met je guild afspreekt dat zij hun troep aan jou geven, lukt het wel :). Uiteraard kost het dan nog veel geld. Vaak besef je niet eens dat een groen item wel 30 silver of meer in de ah kan opleveren, en disenchant je hem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Hmmm ik disenchant soms ook blauwe shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:36:
En ik kan op lvl 23 een lvl 25 mob aan zonder pet.
Dus ik vind niet dat ze pet afhankelijk zijn.
Als je goed investeert in je ranged attacks en talent points heb je helemaal geen pet nodig.
Hier ben ik het niet mee eens.

Ik heb gisteren een level 30 elite mob gekilled (was zelf lvl 29), zonder pet was me dit niet gelukt. Daarna op level 30 nog een andere level 30 elite mob gekilled terwijl ik een level 28 normale mob als add had. Dit was ook never nooit zonder pet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAaaaaarg... doordat ik dit forum regelmatig lees heb ik beslist ook WOW te gaan spelen. 'k Had mezelf voorgenomen om het niet te doen wegens te verslavend, maar het kleine doch krachtige stemmetje in mij heeft me kunnen overhalen :-)

Heeft iemand hier nog een accountje voor de beta zodat ik dat stemmetje kan doen zwijgen voor 11/02? Bedankt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 16-08 08:44
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:41:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens.

Ik heb gisteren een level 30 elite mob gekilled (was zelf lvl 29), zonder pet was me dit niet gelukt. Daarna op level 30 nog een andere level 30 elite mob gekilled terwijl ik een level 28 normale mob als add had. Dit was ook never nooit zonder pet gelukt.
Een elite mob is ook wel eens stuk moelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Webgnome schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 07:34:
[offtopic] ik wil niet flauw doen maar is het teveel gevraagd om de afbeelding bij te 'knippen' zodat hij gewoon in hetvenster past als thumb.. die rode balkjes eronder zjin zwaarirritant [/[
Ja, de nieuwe lelijke layout doet het nu toch automatisch met die waarschuwing eronder. Dus waarom zou ik dan gaan zitten thumbnailen? :P Ongezien de tiefus voor ze, ik wil mijn paarse lieveling weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Neem een tweakers abbo kan je kiezen maar wel stoer hoor dat rebelse :r Kleine moeite toch dat resizen?

Zullen we nou niet met zijn alleen een layout discussie beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, hoe registreer je je op het Blizzard WOW forum? Ik kan niet zo snel een knop ervoor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan alleen als je ook daadwerkelijk een account hebt voor WoW zelf.

offtopic:
Briljante signature _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:57:
Klein vraagje, hoe registreer je je op het Blizzard WOW forum? Ik kan niet zo snel een knop ervoor vinden.
Volgens mij kun je dat alleen als je eenmaal een retail account hebt...

Om in te loggen hoef je alleen maar ergens op reply te drukken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phydomir schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:01:
[...]

Weet je ook of het ze gelukt is om Thrall te doden?
Ze probeerden wel de alliance thrall's chamber in te lokken maar ze waren wel zo slim om dat niet te doen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 07:44:
[...]

Ogrimmar binnengedrongen, was dat op een US server of op de beta servers? Beta servers lijkt me sterk eigenlijk...

Wel cool :)
PvP Server 7, wel degelijk EU OB dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mensen die al warrior een ranged weapon willen, ik kan je vertellen dat is echt niet nuttig om daar tijd in te stoppen. Solo charge of intercept je toch altijd, en in een group heb je helemaal geen tijd om te schieten. Af en toe kom ik wel eens een warrior tegen die mobs pulled met een gun, maar dan krijg je meteen medelijden als je ziet hoe ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als voorbereiding op de retail maar eens de manual aan het lezen en kwam op blz. 50 de volgende zin tegen:

"While as its release, the game has a level cap of 60, this cap will increase in the future as the game continues to evolve"

Dus het lijkt me dat we een einde aan de discusse kunnen maken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Het lijkt me dat hero's eerder komen dan een verhoogde lvl cap, en dat duurt nog wel ff voordat die er zijn, dus het zal nog helemaal een tijdje duren voordat er een verhoogde lvl cap komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nou level 60 vind ik anders behoorlijk laag.
Een paar dagen naar het starten van de 2nd beta zag je al level 40/50 dudes rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja maar dat zijn gasten die non stop spelen. Zie ik de meeste niet doen. Ik heb er 7 dagen en 12 uur speeltijd op zitten en ik ben lvl 42 nu.

Dat is ingame speeltijd dus vind het best lang. Sport 2 keer per week en wil af en toe nog wel eens mijn vrienden zien en de buitenwereld. Dus anders zou het voor mij helemaal niet meer te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 60 kun je schijnbaar al in een week zijn ...

ok, ik ken er ook slowpokes op US server die er 16 dagen /played over gedaan hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier iemand of de 'rest' state waar je ingeraakt als je uitgelogged bent voortdurend verlengd wordt (dus geen cap)? En of je meerdere chars per server mag hebben die in 'rest' state verkeren? Dit in verband met chars die ik evt later zou willen spelen (dus straks eerst een maandje undead rogue, en als ie niet bevalt, bv een orc shaman die dan dus al een maandje lang 'rest' state heeft lopen verzamelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

M@NIC schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:52:
Nou level 60 vind ik anders behoorlijk laag.
Een paar dagen naar het starten van de 2nd beta zag je al level 40/50 dudes rondlopen.
Erm.. wie zegt dat die gasten niet ook al CB speelde?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:59:
Weet hier iemand of de 'rest' state waar je ingeraakt als je uitgelogged bent voortdurend verlengd wordt (dus geen cap)? En of je meerdere chars per server mag hebben die in 'rest' state verkeren? Dit in verband met chars die ik evt later zou willen spelen (dus straks eerst een maandje undead rogue, en als ie niet bevalt, bv een orc shaman die dan dus al een maandje lang 'rest' state heeft lopen verzamelen).
Max is 1 level geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Phydomir schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:00:
[...]

Erm.. wie zegt dat die gasten niet ook al CB speelde?
Ooooh... ik dacht dat de servers gewiped waren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max is 1,5 level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:06:
[...]

Ooooh... ik dacht dat de servers gewiped waren. :X
Nee, pas bij de retail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Over namen, sommige gasten hebben van die onmogelijke namen.

Ben even aan het zoeken geweest op modjes en wow, maar alas, me not find solution ;(

In DikuII had je altijd de tab key die een naam die je al in een hotlist had staan aanvulde, is er ook zoiets op WoW?

Heb trouwens gekozen voor Tauren Warrior/Herbalist/Alchemist omdat een vriend van mij aangaf dat je hier leuk geld mee kunt verdienen, iets wat mij wel trekt :D

Maar ben nu level 13 en het loopt nog voor geen meter :|
Heb een paar bloemetjes geplukt and that's about it....

Iemand nog tips?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

ByteMe: Pass ff je emailadres, dan stuur ik je m'n laatste reserve-accountje :D

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
yared schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:11:
Over namen, sommige gasten hebben van die onmogelijke namen.

Ben even aan het zoeken geweest op modjes en wow, maar alas, me not find solution ;(

In DikuII had je altijd de tab key die een naam die je al in een hotlist had staan aanvulde, is er ook zoiets op WoW?

Heb trouwens gekozen voor Tauren Warrior/Herbalist/Alchemist omdat een vriend van mij aangaf dat je hier leuk geld mee kunt verdienen, iets wat mij wel trekt :D

Maar ben nu level 13 en het loopt nog voor geen meter :|
Heb een paar bloemetjes geplukt and that's about it....

Iemand nog tips?
Ik neem aan dat je het over whisperen hebt? Met /r kun je iemand die jou whispert meteen terug whisperen. Je kan ook gewoon mensen uit de chat aanklikken, dan whisper je ze ook meteen. Je kan ze ook vanuit je friendlist whisperen.

Herb/alch is juist 1 van de skills waar je minder geld mee kunt verdienen, in het begin tenminste. Op de echt hogere lvls van alch worden potions echt waardevol en kan je ze pas gaan verkopen. En klopt, herb/alch lvlen beide erg traag en vreten tijd. Gewoon veel rondlopen en alle bloemen plukken die je ziet. Ik vondt het zelf een erg leuke skill om te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ook wel een grappige manier om geld te verdienen... Ik heb eens voor de lol "paladin te huur voor quests" gedaan... Binnen 4 uur tijd ong. 75s verdiend...... :P

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2005 16:25 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Hebben jullie ook kleine minpunten gevonden ?

Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat de naam van je char geen ASCII tekens of spaties mag bevatten.

Namen als deze kunnen bijvoorbeeld niet:
Artos Rockslasher ( voor een dwarf bijvoorbeeld )
Lil'dar Venti ( Elf )

Ik verzin maar ff snel iets maar je snapt wat ik bedoel hè :9

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

DeepSeven schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:17:
[...]

Ik neem aan dat je het over whisperen hebt? Met /r kun je iemand die jou whispert meteen terug whisperen. Je kan ook gewoon mensen uit de chat aanklikken, dan whisper je ze ook meteen. Je kan ze ook vanuit je friendlist whisperen.
Beter nog, je kan gewoon out of the blue op "r" drukken en je zit gelijk in reply/whisper mode :)

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 04-02-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
JeanJeremy schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:32:
Hebben jullie ook kleine minpunten gevonden ?

Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat de naam van je char geen ASCII tekens of spaties mag bevatten.

Namen als deze kunnen bijvoorbeeld niet:
Artos Rockslasher ( voor een dwarf bijvoorbeeld )
Lil'dar Venti ( Elf )

Ik verzin maar ff snel iets maar je snapt wat ik bedoel hè :9
Is een klein nadeel, maar ook een groot voordeel.

Als me ergens aan erger zijn het namen als D W A R F enzo :P Of namen met allerlei andere tekens die niks te zoeken hebben in een rpg. *Dr@g0n_K1lL3R*

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

DeepSeven schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:17:
[...]Ik neem aan dat je het over whisperen hebt? Met /r kun je iemand die jou whispert meteen terug whisperen. Je kan ook gewoon mensen uit de chat aanklikken, dan whisper je ze ook meteen. Je kan ze ook vanuit je friendlist whisperen.

Herb/alch is juist 1 van de skills waar je minder geld mee kunt verdienen, in het begin tenminste. Op de echt hogere lvls van alch worden potions echt waardevol en kan je ze pas gaan verkopen. En klopt, herb/alch lvlen beide erg traag en vreten tijd. Gewoon veel rondlopen en alle bloemen plukken die je ziet. Ik vondt het zelf een erg leuke skill om te hebben :).
mijn kennis komt er nu ook net mee aanzetten dat het pas later geld gaat verdienen... op zich geen probleem alleen red ik dat niet in de beta. Ik heb er wel vertrouwen in en al het andere heb ik weleens ergens ooit gedaan dus ga het straks in de retail toch weer proberen :)

@trantaz, goed punt, waar zet je die ad? :)
Ik hielp een speler een paar dagen geleden en kreeg gisteren een leuke beloning van hem, ging stoppen met de beta ivm vakantie en gaf mij al zijn bloemetjes en cloth :D
Toen kwam erop general een verzoek binnen of iemand het te koop had en heb ze voor 1sp per stuk verkocht

@JeanJeremy spaties kunnen niet ;)
Er is een name policy en ben al een lvl 3 tegengekomen die daar op een lullige manier achter kwam.

Stuck
Gisteren voor het eerst STUCK gezeten, bagger, mijn char kan wel bewegen maar zijn benen bewegen niet. De unstuck tool bezorgde mij een fijne verassing... het activeert je heartstone en ik kon fijn 30 minuten teruglopen naar mijn ouwe plek :(

Weet NU dus dat je NIET andere acties moet ondernemen tegelijkertijd met looten.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Is een klein nadeel, maar ook een groot voordeel.

Als me ergens aan erger zijn het namen als D W A R F enzo :P Of namen met allerlei andere tekens die niks te zoeken hebben in een rpg. *Dr@g0n_K1lL3R*
Zo had ik het nog niet bekeken ... ik denk dat je gelijk hebt.
Geen zin om BrEeZ@H Dw@rVeS tegen te komen >:)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:37:
[...]
Altijd leuk reply'en/whisperen/mailen... Ben je al 5 minuten bezig de naam de typen ja :/ :P ;)

Ook leuk, een watcher in Westfall die stokstijf blijft staan, alleen wat beweegt... LOL, moet ik wel zeggen, als je er unarmed tegen aan gaat rammen, gaat je unarmed skill well omhoog... Ik dat dus gisteren eens even een anderhalf uur zijn gang laten gaan :P

@ Yared : Ik loop gewoon in General er mee te adverteren. Echter, alleen als ik zelf een centje nodig heb. Ik loop er niet constant mee te koop en ik troggel die low-levels ook niet af. Dat zou flauw zijn. Ik zit meer constant te healen/ressen/tanken. That's it. Meestal maak ik ook even leuk mail-armor voor ze, als dank voor de zaken. Het moet een beetje van beide kanten komen he?

Ik moet zeggen dat ik gestopt ben met queestes (ja, Queeste met 2 e's). Al dat harde werk (lol) wordt gewist straks en dat vind ik toch niet zo heel fijn...

[ Voor 62% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in een raid-groep gezeten op EN FB 18. Gingen in Stormwind in het Mage-district zo'n dungeon raiden. NIET DUS!!! 1 of ander noobje rende gelijk naar voren en lokte een groep van die gevangen mee. De gehele raid groep, +/- 40 man, werdt volledig uitgeroeid. (Wel lachu om zo iets te zien maar is wel jammer) Daarna zijn we maar naar de deadmines gegaan en hebben die geraid. Zijn wel tot Van Cleef gekomen(en gekilled), maar langzamerhand werd de groep toch kleiner. Jammer genoeg is het mij niet gelukt om de "defias Brotherhood"-quest te completen(Van Cleef hoofd moet je krijgen). Maar het is wel leuk om mee te maken.

Ben nu een lvl 21 Paladin. Kep 7 quests in mijn log, waarvan 5 elite en 2 complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Je krijgt geen quest rewards als raid groep dat staat zelfs gemeld in het Raid tab blad.

this is by design ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanJeremy schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:44:
[...]

Zo had ik het nog niet bekeken ... ik denk dat je gelijk hebt.
Geen zin om BrEeZ@H Dw@rVeS tegen te komen >:)
zie je nu alleen maar XxXnoobXxX met vrienden voorbij komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:43:

Stuck
Gisteren voor het eerst STUCK gezeten, bagger, mijn char kan wel bewegen maar zijn benen bewegen niet. De unstuck tool bezorgde mij een fijne verassing... het activeert je heartstone en ik kon fijn 30 minuten teruglopen naar mijn ouwe plek :(

Weet NU dus dat je NIET andere acties moet ondernemen tegelijkertijd met looten.... |:(
Hmmmmm exploit .... je zou namelijk ook als je niet stuck bent die tool kunnen activeren ... en zo je stone heel vaak gebruiken om lopen naar je home te vermijden .... of zie ik dit nu verkeert ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nee, want het zet ook gewoon de timer actief op 60 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en ........... stel je komt weer stuck te zitten binnen dat uur wat moet je dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Nice, weer even gespeeld vandaag, doorgeleveld naar 9 (human priest), niet ver, ik weet het. Betje wat verder weg verkend, maar daar waren de beesten gemiddeld rond de lvl 15-20 dus begon er maar niks tegen ;)

Nog een zwaard en wat maliënspul aan Niq gegeven (van de guild), geen idee wie het is maar zo voor de retail boeit dat beetje geld me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:35:
Over mensen die al warrior een ranged weapon willen, ik kan je vertellen dat is echt niet nuttig om daar tijd in te stoppen. Solo charge of intercept je toch altijd, en in een group heb je helemaal geen tijd om te schieten. Af en toe kom ik wel eens een warrior tegen die mobs pulled met een gun, maar dan krijg je meteen medelijden als je ziet hoe ze spelen.
Welk lvl is jouw warrior?
Als ik solo en ik moet iets hebben waar 4mobs bij staan dan ben ik blij dat ik er 1 a 2 met mijn gun kan pullen en dat ik er niet in hoef te rennen en ze allemaal aggro. Maargoed, als dat voor jou werkt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:20:
[...]Welk lvl is jouw warrior?
Als ik solo en ik moet iets hebben waar 4mobs bij staan dan ben ik blij dat ik er 1 a 2 met mijn gun kan pullen en dat ik er niet in hoef te rennen en ze allemaal aggro. Maargoed, als dat voor jou werkt.. :)
Lvl 45 dwarf mortal strike spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 20:33
DeepSeven schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:34:
[...]

Nou, lvl 90 kun je in principe nog vrij snel zijn. Je moet gewoon steeds de shit enchanten die het minst aan materials kost, maar wel rood is, dan lvl je echt snel. Verder vindt je rond lvl 20 af en toe wel een groene, als je dan nog met je guild afspreekt dat zij hun troep aan jou geven, lukt het wel :). Uiteraard kost het dan nog veel geld. Vaak besef je niet eens dat een groen item wel 30 silver of meer in de ah kan opleveren, en disenchant je hem gewoon.
Probleem is dat de rode enchants veel materials kosten. Zelfs met tailoring had ik echt problemen om die skill tot lvl 90 te krijgen, en dan moet je ook nog eens de materials hebben om minor beastslaying te kunnen enchanten. Weet niet wat een redelijke prijs is om daarvoor te vragen, maar ik weet iig zeker dat ik nooit meer enchanting ga nemen. Kon op lvl 22 maar 1 van de 5 skills kopen, zo weinig geld had ik. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:34:
[...]

Probleem is dat de rode enchants veel materials kosten. Zelfs met tailoring had ik echt problemen om die skill tot lvl 90 te krijgen, en dan moet je ook nog eens de materials hebben om minor beastslaying te kunnen enchanten. Weet niet wat een redelijke prijs is om daarvoor te vragen, maar ik weet iig zeker dat ik nooit meer enchanting ga nemen. Kon op lvl 22 maar 1 van de 5 skills kopen, zo weinig geld had ik. :P
je zou eerst mining en skinning kunnen nemen voor low levels en daarna over gaan op enchanting.. dan heb je al wat geld in je zakje zitte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om World of Warcraft aan te schaffen.

Stel je nou voor dat ik de CD-rom versie niet kan vinden, kan ik dan gewoon downloaden van de website met m'n key?

Verder is WoW heel erg stoer. Op m'n computer draait het heel goed, terwijl ik niet eens de spellen van tegenwoordig kan spelen. :)
offtopic:
Ik heb nu alleen een knallend hoofdpijn. Ik kan niet spelen zonder misselijk te worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:40:
Ik ben van plan om World of Warcraft aan te schaffen.

Stel je nou voor dat ik de CD-rom versie niet kan vinden, kan ik dan gewoon downloaden van de website met m'n key?

Verder is WoW heel erg stoer. Op m'n computer draait het heel goed, terwijl ik niet eens de spellen van tegenwoordig kan spelen. :)
offtopic:
Ik heb nu alleen een knallend hoofdpijn. Ik kan niet spelen zonder misselijk te worden. :(
je zou het waarschijnlijk wel via de watminder legale kanalen kunnen downloaden. Maar je kunt natuurlijk altijd voor 20 euro een dvd spelertje in je pc gooie
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)