Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
Pheace schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:33:
Precies daarom , der is gewoon nog zeer weinig over bekend. Als ze het doen zoals ze nu zeggen dat ze het aan het testen zijn klinkt het wel toepasselijk inderdaad maar tot ze werkelijk doorgaan met negatieve honor voor killen lagere spelers/non agro npcs wacht ik wel af :)
Die negatieve honor voor killen van low levels lijkt me niet echt geweldig. Aan de ene kant is het natuurlijk fijn dat je niet door een lvl 60 gekilled wordt als je lvl 20 bent (wat ik overigens nog nooit heb gehad), maar aan de andere kant ben je als high level dan wel redelijk de lul bij raids. Je kan wel leuk defenden, maar als je die low-levels niet mag killen is dat toch vrij vervelend, zeker als je mage speelt met allemaal leuke AoE spells. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

ja ik neem aan dat ze daar nog wel wat regeltjes tussen zullen plakken maar ja , we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:22:
[...]

K zal hem uitleggen want ik begreep het eerst ook niet toen ik het zag.. Rond lvl 15/16 als je naar Redridge gaat staat je PvP flag op disabled terwijl je in contested bent.. ;) Grappig he.. Klik maar eens op de lagere level gasten die daar lopen dan zie je wat ik bedoel.. Eerst dacht ik dat het een bug was maar is blijkbaar de bedoeling zodat lagere levels niet meteen geslacht worden en het ze niet meteen afschrikt.. Wel slim natuurlijk om mensen geleidelijk eraan te laten wennen..
Weet je dit zeker? Als ik namelijk rond level 16 naar Ashenvale ga dan ben ik gewoon PvP enabled.

Wat ik wel heb gezien, is dat het eerste stukje van de zone je niet PvP enabled maakt. Je moet iets verder de zone in. Ik denk dat ze dit hebben gedaan om iemand de kans te geven nog terug te gaan zonder meteen PvP enabled te zijn. Is dit misschien wat er bij jou is gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
The Will schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:44:
[...]

Die negatieve honor voor killen van low levels lijkt me niet echt geweldig. Aan de ene kant is het natuurlijk fijn dat je niet door een lvl 60 gekilled wordt als je lvl 20 bent (wat ik overigens nog nooit heb gehad), maar aan de andere kant ben je als high level dan wel redelijk de lul bij raids. Je kan wel leuk defenden, maar als je die low-levels niet mag killen is dat toch vrij vervelend, zeker als je mage speelt met allemaal leuke AoE spells. ^^
Ja maar zo hoeft het natuurlijk ook niet, de zaak veranderd gewoon als er meer jou aanvallen, het feit dat ze jou aanvallen vind ik al reden genoeg om geen dishonor uit te geven. Maar ik wordt als lvl34 zeer regelmatig gekilled door lvl45-60, vooral in stranglethorn vale en alterac mountains en dat kan soms best frustrerend worden, vooral omdat er totaal niets aan is, een paar klappen en je bent dood, ik doe het nooit bij iemand die veel lager is dan ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Cthulhu schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:12:
[...]

Er zijn altijd mensen die het leuk vinden om lowby's te gaan killen, en dan hun corpse te gaan campen :{
Erg leuk lvlen is dat :X
Ja dat maakt toch niet uit, kan je altijd omzeilen door, bij de spirit healer je te reviven, kost wel iets maar niet zoveel, Ok ik vind dat ook scheit irri.... , maar goed das ander verhaal.

Gisterennacht om 1:15 midden in een horde raid beland( server 5 ), op silenthill, had pvp gelukkig disabled staan, maar ik moest wel nog 3 quests inleveren, ik dus zo van, Cant you go away, want to turn in quests, en zij lachen natuurlijk, toen dacht ik, ik kan toch niks doen ik val maar aan, en ja dan zit je er vast aan voor 5 minuten, ik deed een attack en daarna was ik snel dood, haha, 2 keer eigenlijk.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:34:
[...]
Ik heb de Creative headset HQ1300 (zonder microfoon) kost € 27,50 bij Norrod en die bevalt me erg goed. Zeker een aanrader. En niet al te duur :)

[afbeelding]
Bij de IT's vette Philips gekocht met lekker dikke banden die je kop half inkapselen, noooooit meer zere oorschelpen :)

Kost iets van 40 euries, maar is echt de moeite waard.

Plus je hebt een goed excuus als je vrouwtje je roept en je door wilt spelen... je hoort haar 'niet' >:)

PS: ik heb een microfoontje van 10 euries voor het kleppen, is er voor WoW een klepserver (ben ff de softwarenaam kwijt van het proggie)

[ Voor 12% gewijzigd door yared op 03-02-2005 14:37 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

dat zal wel ventrilo zijn wat je bedoelt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Negatieve honor komt er niet(voor het killen van lowlvl lui), heeft Blizzard al gezegd :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik blijf denk ik gewoon op de PvE servers, als ik PvP wil doen, ga ik wel de Battlegrounds in, die komen er namelijk aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ja dan wordt dat het voor mij ook wel denk ik. Enige probleem is dan die gesharede sides. DAs wel een beetje jammer op zich voor BGs denk ik maar vooruit :)

Het fijne lijkt me dan wel op een PvE server dat als je wilt PvP-en de BG's dan wel DE Place-To-Be zullen zijn waarschijnlijk en das leuk want daar is het juist voor bedoelt :p

[ Voor 37% gewijzigd door Pheace op 03-02-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

yared schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:37:
[...]

Bij de IT's vette Philips gekocht met lekker dikke banden die je kop half inkapselen, noooooit meer zere oorschelpen :)

Kost iets van 40 euries, maar is echt de moeite waard.

Plus je hebt een goed excuus als je vrouwtje je roept en je door wilt spelen... je hoort haar 'niet' >:)

PS: ik heb een microfoontje van 10 euries voor het kleppen, is er voor WoW een klepserver (ben ff de softwarenaam kwijt van het proggie)
neem aan dat je de Philips HP890 bedoelt? Blauwe banden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:46:
[...]

maar volgens mij was 1 van de 2 betalingsmethodes wel al nodig om je account te activeren(ok al wordt je niet gelijk gebilled)
Dat hoop ik niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het hier al vermeldt is.

Maar zojuist heeft Blizzard officieel de launchdate voor europa vrijgegeven. En dit zal zijn op 11 Februari _/-\o_

Tevens is het nu ook officieel dat er een character-wipe zal plaats vinden, om het zo eerlijk mogelijk te houden.

http://en.wow-europe.com/
En hier het linkje van de official press release
http://www.blizzard-europe.com/press/050202.shtml

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:04
Heb nu net de void-walker quest gedaan, alleen nu zou ik bij me god niet weten waar ik soul-shards vandaan haal?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:15:

Maar zojuist heeft Blizzard officieel de launchdate voor europa vrijgegeven. En dit zal zijn op 11 Februari _/-\o_

Tevens is het nu ook officieel dat er een character-wipe zal plaats vinden, om het zo eerlijk mogelijk te houden.

als je even kijkt naar de datum die erboven staat zie je dat het van gisteren is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:15:

Jij bent hier vast al een tijdje niet geweest want dat was gisteren geloof ik :D

Edit: bah net te laat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 03-02-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, damn.

Dat krijg je als je ziek thuis zit, en hele dagen WoW zit te spelen.
Dan vergeet je de tijd en datum wel eens.

Maar ik was dan ook blij dit bericht officieel te zien, dat ik het gelijk maar hier poste.

Maar goed, neemt niet weg dat het alsnog goed nieuws is uiteraard :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
DeadKnight schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:18:
Heb nu net de void-walker quest gedaan, alleen nu zou ik bij me god niet weten waar ik soul-shards vandaan haal?

Iemand?
Monster killen met Soul Drain. :)
DarkShadow schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:56:
[...]

Ja maar zo hoeft het natuurlijk ook niet, de zaak veranderd gewoon als er meer jou aanvallen, het feit dat ze jou aanvallen vind ik al reden genoeg om geen dishonor uit te geven. Maar ik wordt als lvl34 zeer regelmatig gekilled door lvl45-60, vooral in stranglethorn vale en alterac mountains en dat kan soms best frustrerend worden, vooral omdat er totaal niets aan is, een paar klappen en je bent dood, ik doe het nooit bij iemand die veel lager is dan ik...
Ben zelf pas level 21, levellen met m'n priest schiet echt niet op. Ben een paar keer door een level 25 aangevallen in Stonetalon Mountains, de level 30+ chars negeren me gewoon. Wel een voordeel van Priest zijn trouwens, als ze me aanvallen cast ik gewoon Psychic Scream, en weg zijn ze. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 16-08 21:22
Ik heb als skills Mining & Blacksmithing gekozen, alleen nu moet ik copper bars forgen... Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat moet :)

Ik heb copper ore, coal, flux en linen (alles wat nodig is voor een bepaald product). Ik heb alleen de copper bar niet, en die wil ik dus juist gaan forgen :)

Ik heb al bij zo'n forgeding gestaan en alles aangeklikt wat ik aan kon klikken, maar het lukt me niet... ;(

Is het uberhaupt wel mogelijk om te forgen met mijn proffesions (lijkt me wel, aangezien ik nog geen plek ben tegengekomen waar je copper bars kunt kopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKnight schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:18:

Iemand?
http://www.thottbot.com/?k=711

Je moet een bepaalde spell chanelen op het moment dat de mob sterft. Het moet een mob zijn waar je XP voor krijgt, dan krijg je automatisch een soul-shard. Dit werkt alleen op mobs en niet op andere spelers.

Net te laat weer. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
*zucht*

Als je alles aangeklikt hebt.. waarom ben je dan niet bij je smelting skill gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

The Will schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:32:
[...]

Monster killen met Soul Drain. :)
[...]

Ben zelf pas level 21, levellen met m'n priest schiet echt niet op. Ben een paar keer door een level 25 aangevallen in Stonetalon Mountains, de level 30+ chars negeren me gewoon. Wel een voordeel van Priest zijn trouwens, als ze me aanvallen cast ik gewoon Psychic Scream, en weg zijn ze. ^^
Mijn priest is nu 24 nog wat, maar ik heb er niet zo veel problemen mee hoor moet ik zeggen. Lvl't wel lekker en krijg het beetje onder de knie. Moet zeggen dat het erg chaotisch spelen is ;) Je bent altijd erg druk bezig.

Je bent wel altijd de 1e waar op gescholden word als het fout gaat.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 16-08 21:22
Bosmonster schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:34:
*zucht*

Als je alles aangeklikt hebt.. waarom ben je dan niet bij je smelting skill gekomen?
Omdat ik zocht naar Forge :)

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Muppet schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:36:
[...]

Mijn priest is nu 24 nog wat, maar ik heb er niet zo veel problemen mee hoor moet ik zeggen. Lvl't wel lekker en krijg het beetje onder de knie. Moet zeggen dat het erg chaotisch spelen is ;) Je bent altijd erg druk bezig.

Je bent wel altijd de 1e waar op gescholden word als het fout gaat.
Mja, ik speel geregeld op nogal onchristelijke tijden, en dan is het op de EU servers dus vrijwel uitgestorven (handig als je door Ashenvale moet rennen als horde trouwens ^^), dus speel vrij vaak solo, en dat zuigt. :P

Edit; Voor de duidelijkheid, ik heb een holy/discipline build.

[ Voor 6% gewijzigd door The Will op 03-02-2005 15:42 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:55:
[...]
Weet je dit zeker? Als ik namelijk rond level 16 naar Ashenvale ga dan ben ik gewoon PvP enabled.

Wat ik wel heb gezien, is dat het eerste stukje van de zone je niet PvP enabled maakt. Je moet iets verder de zone in. Ik denk dat ze dit hebben gedaan om iemand de kans te geven nog terug te gaan zonder meteen PvP enabled te zijn. Is dit misschien wat er bij jou is gebeurd?
Ik zal het eens verder testen met wat je zegt.. Ben weer benieuwd.. ;) tnx voor de info.. Het zou namelijk goed kunnen.. Maar evengoed liepen er hoog gelevelde op de bepaalde plek waar ik keek die wel PvP enabled waren.. Zal dus kijken of het plek afhankelijk is..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik heb echt shitty performance in Ashenvale.. gewoon op de weg, zonder mobs enzo in de buurt maar 10-20 fps.. dit kan niet kloppen @ Athlon 2600+, 1024 mb DDR en Radeon 9800 pro lijkt me..
Details verlagen helpt ook niet bijster veel..

Mm als ik antisitropic filtering op low zet (stond op high helemaal) verdubbel ik performance..

[ Voor 18% gewijzigd door RedruM op 03-02-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Pheace schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:04:
[...]
neem aan dat je de Philips HP890 bedoelt? Blauwe banden geloof ik.
Blauw?

Nee, zwart leer, geen kunstof aan mijn oortjes, dat doet zeer / 8) \

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
macro vraagjes:

code:
1
2
3
4
/script PickupInventoryItem(16); 
/script PickupContainerItem(Battlesmasher of the Tiger); 
/script PickupInventoryItem(17); 
/script PickupContainerItem(Grunt Axe of Strength);

bovenstaande doet het niet omdat je in plaats van de naam van een item een locatie in de bags moet gebruiken, maar die locatie staat toch nooit vast als je verschillende dingen gebruikt?

Ik bedoel als ik shield+weapon ruil voor 2h weapon dan kost me dan 1 slot extra in mijn bags bijvoorbeeld en als ik dat door ruil naar dual wield moet ik het weer ergens anders vinden... kortom hoe kom je daarom heen?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 13-09 19:16
Ik had gisteren ook echt slechte performance in Gnomoregan. Continu schokte het beeld eigenlijk gewoon, vooral als er veel mobs waren en bij het looten. Opnieuw de comp opstarten werkte niet...

Ik heb een amd xp 2500+@3000+, 1024mb ddr en een radeon 9700@pro. Verder wel alles op zn hoogst op 1024bij768 (nu 1600 bij 1200 omdat het nauwelijks uitmaakt qua fps).

In de rest van het spel heb ik het eigenlijk nooit, behalve soms op een gryphon en dan vooral bij IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:02:
Ik had gisteren ook echt slechte performance in Gnomoregan. Continu schokte het beeld eigenlijk gewoon, vooral als er veel mobs waren en bij het looten. Opnieuw de comp opstarten werkte niet...

Ik heb een amd xp 2500+@3000+, 1024mb ddr en een radeon 9700@pro. Verder wel alles op zn hoogst op 1024bij768 (nu 1600 bij 1200 omdat het nauwelijks uitmaakt qua fps).

In de rest van het spel heb ik het eigenlijk nooit, behalve soms op een gryphon en dan vooral bij IF.
had ik ook, op nieuw installeren werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb dus Nurfed gedowload en in de interface directory geinstalled, maar ik zie nauwelijks verschil. Enige is een popup over een npc/pc/mob.

Hoe kom ik bij al de rest van de nurfed stuff :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Maken jullie veel screenies van de meeting van vanavond?
Ik kan er helaas niet bij zijn, een paar screenies doen de pijn verzachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

What?! meeting waneer hoe laat! waar!

:)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik kap er zo'n beetje mee denk ik.
Alles wordt toch gewhiped en ik spoil eigenlijk al veel te veel voor mezelf :P
Zo nog eens een horde ventje aanmaken, kijken of dat wat is, maar het echte levelen komt wel in de hele versie.
/edit
o moest wel oude char deleten :(

[ Voor 10% gewijzigd door Xrenity op 03-02-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" o moest wel oude char deleten "

Of andere server pakken uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:14:
Ik kap er zo'n beetje mee denk ik.
Alles wordt toch gewhiped en ik spoil eigenlijk al veel te veel voor mezelf :P
Zo nog eens een horde ventje aanmaken, kijken of dat wat is, maar het echte levelen komt wel in de hele versie.
/edit
o moest wel oude char deleten :(
ja ik heb nu ook een beetje het gevoel dat ik alles voor niks aan het doen ben, dus ik stop er ook maar langzamerhand mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:32:
[...]

ja ik heb nu ook een beetje het gevoel dat ik alles voor niks aan het doen ben, dus ik stop er ook maar langzamerhand mee
Dat gevoel heb ik dus de hele tijd al, ik heb nu 8 characters, allemaal andere class en race. Ik speel vaak paar levels (tot level 4 ofzo) en dan stop ik ermee. Tot nu toe heb ik nog niet echt een verschil tussen de classes/races gezien maar dat is ook logisch. Ik kan nu dus nog steeds niet weten welke character het beste bij mij past en welke ik dus wil kiezen als de final komt, nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Thijs schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:34:
[...]

Dat gevoel heb ik dus de hele tijd al, ik heb nu 8 characters, allemaal andere class en race. Ik speel vaak paar levels (tot level 4 ofzo) en dan stop ik ermee. Tot nu toe heb ik nog niet echt een verschil tussen de classes/races gezien maar dat is ook logisch. Ik kan nu dus nog steeds niet weten welke character het beste bij mij past en welke ik dus wil kiezen als de final komt, nogal irritant.
dit is dus duidelijk eigen schuld ( okee keldon )

het is niet slim wat je hebt gedaan ( zo beter? ) , characters tot lvl 4 zijn nog allemaal priceis zelfde alleen kill je iets anders 1 met zwaard andere met 1 spell.
classes gaan pas rond lvl 30 en hoger echt veranderen, het beste is natuurlijk om te weten hoe de class speelt in de end game.

ik zou gewoon vragen aan mensen die class al tot hoog level hebben gespeeld liefst gewoon rond 60 .
tuurlijk je levelt nu voor niks, maar je leert wel hoe je moet spelen, wat instances zijn , hoe je een instance moet spelen met je character.

dus op zich is het niet helemaal verloren tijd.

zou gewoon beetje ervaring opdoen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik lvl ook niet echt veel meer, wil wel ff het einde van de Beta meemaken,hopelijk heeft Blizzard nog wat verrassingen in petto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Pheace schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:32:
" o moest wel oude char deleten "

Of andere server pakken uiteraard :D
Nee zit bekende op zelfde server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:14
streafer schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:43:
[...]

dit is dus duidelijk eigen schuld ( okee keldon )

het is niet slim wat je hebt gedaan ( zo beter? ) , characters tot lvl 4 zijn nog allemaal priceis zelfde alleen kill je iets anders 1 met zwaard andere met 1 spell.
classes gaan pas rond lvl 30 en hoger echt veranderen, het beste is natuurlijk om te weten hoe de class speelt in de end game.

ik zou gewoon vragen aan mensen die class al tot hoog level hebben gespeeld liefst gewoon rond 60 .
tuurlijk je levelt nu voor niks, maar je leert wel hoe je moet spelen, wat instances zijn , hoe je een instance moet spelen met je character.

dus op zich is het niet helemaal verloren tijd.

zou gewoon beetje ervaring opdoen als ik jou was.
Ja, daar kom ik nu ook achter (maar wou toch even al die dorpjes etc zien :p). Ik heb ook al beetje rondgekeken op websites om te kijken of daar veel informatie staat over de characters, maar vaak blijft het bij een globale beschrijving waar ik niet veel aan heb. Sure, ik weet dat je met een warrior weinig magic doet en met een warlock vice versa, maar wat nou écht elk voordeel is van elke class/race weet ik nog steeds niet. En dus weet ik ook niet met welk mannetje ik nu verder wil spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik ook hehe :P
Kan geen keuze maken om in de retail te gaan spelen

Ben nu met een Tauren Hunter bezig en dit bevalt me wel :)

Weet iemand een site met uitgebreide details over elke character en class en eventuele voordelen en nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

het is op zich ook niet echt 'welke class is nou het beste' of 'wat is nou het voordeel van die class', het gaat er meer om wat jij leuker vindt spelen. Als je midden in de actie wil staan moet je eens een warrior proberen en kijken of het wat is. Wil je op een afstandje wat veiliger zijn kun je een Hunter es checken. Ben je al die agro zat en wil je zelf wel eens kunnen kiezen om met iets/iemand te gaan knokken, dan ben je het beste af met een Rogue (of druid bijv met Cat Form).

Vraag jezelf eerst eens af hoe je graag wil spelen, in de rit naar lvl 60 en in end-game. Daarna kun je kijken welke classes daar allemaal een beetje bij passen en hoef je al minder te kiezen. Speel ze dan wat langer dan lvl 4 en je krijgt een stuk beter een idee van wat je kan worden.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik er mischien nog iemand die mij aan een account kan helpen?? Zou het graag even uit willen proberen voor ik het volgende week koop.

Ik weet niet of het mag hier maar zet toch even mn mail/msn neer: Probeer het eens op IRC. GoT is geen emailadresuitwisselservice.

Hoop echt dat iemand mij kan helpen _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Als je van mmorpg houd zit je goed, hou je van warcraft zit je goed, hou je van beiden heb je de hemel op aarde. :)
Dit is mijn eerste mmorpg en ik ben er niet vanaf te slaan, samenwerken met andere spelers om je doel te bereiken , leuke avontuurtjes meemaken etc etc

Dit spel gaat Halflife van de troon afstoten met "best Game Ever" _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: vraag eens rond op Mirc naar een account irc://irc.tweakers.net/wow

[ Voor 12% gewijzigd door motormuus op 03-02-2005 22:25 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik merk nu ik een lvl 15 hunter ben pas wat ik leuker vind.
warrior zijn (dom hakken) of lekker op een afstand alles killen,dus hunter.
in het geval van WOW kies ik voor hunter :)

moet voor de leuk toch nog ff keer warlock, priest, druid en mage checken...
dan heb ik alle classes gehad...

tot nu toe bevalt NE Hunter me uitstekend.
lekker men katje op baddie af sturen, ondertussen paar spells op zen dak, en em dan verrot schieten met men boog :D HEERLIJK, alleen men katje word geraakt, en die kan je gemakkelijk reviven....

Net trouwens raid gehad van gathering of hero's...
wel geinig, alleen er was weinig tot geen structuur in wat we gingen doen.
ben na paar keer dood gegaan (aan mobs ffs) maar gestopt omdat ik niet revived werd enzo
meer coordinatie is wenselijk volgende keer heren :)

zowiezo vind ik raids niet leuk, doe liever een instance... (waar het er ook vol mee zit)
lekker met een groepie een complete dungeon uitkammen en leuke loot collecten.

edit

zie hier --> http://www.worldofwar.net/guides/instances.php een lijst en beschrijving van isntances.
lijkt mij leuk om de deadmines te gaan doen.
geen idee waar het licht, maar lijkt me leuk :P

[ Voor 10% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-02-2005 23:19 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

Skeiron schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:22:
[...]

K zal hem uitleggen want ik begreep het eerst ook niet toen ik het zag.. Rond lvl 15/16 als je naar Redridge gaat staat je PvP flag op disabled terwijl je in contested bent.. ;) Grappig he.. Klik maar eens op de lagere level gasten die daar lopen dan zie je wat ik bedoel.. Eerst dacht ik dat het een bug was maar is blijkbaar de bedoeling zodat lagere levels niet meteen geslacht worden en het ze niet meteen afschrikt.. Wel slim natuurlijk om mensen geleidelijk eraan te laten wennen..
Nog leuker, ik ben nu Palladin lvl 18 (gaat best snel dat levelen...) en vlak voor de ingang van Redridge (aan de Elwynn kant) stond rechts op het gras elke keer een cloaked shaman te wachten, level ?? ofzo... Het was klets, klets en boem dood... 3x achter elkaar... Ik heb daarna vriendelijk meneer verzocht te kappen, maar meneer wou niet, 4e keer dood. Dus heb ik hem aangegeven. Het moet wel leuk blijven...
motormuus schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:24:

Dit spel gaat Halflife van de troon afstoten met "best Game Ever" _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
offtopic:
En als je eens goed de complete wereld van Half-life 1 & vooral 2 op je neemt... Daar valt ook wel een zeer interresante MMORPG van te maken hoor... :)

Maar WoW is über-geil! _/-\o_

Waar ik mij trouwens ook tussendoor GIGANTISCH aan stoor is dat er lui bij een "vein" wachten, dat lui er ook willen komen, vervolgens aangevallen wordt en er zelf mee vandoor gaat... Klootzakken heb je ook OVERAL. Ik heb dan ook liever dat je als je zoiets hebt ook een dobbelsteen keuze of een 'forced duel', wanneer de spelers aan elkaar gewaagd zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door SkyStreaker op 03-02-2005 23:28 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
"Ik heb daarna vriendelijk meneer verzocht te kappen, maar meneer wou niet, 4e keer dood."

Horde en Alliance kunnen sowieso al niet communiceren vanwege de verschillende talen, dus hij had sowieso al geen flauw idee wat je bedoelde. Daarnaast als je zoiets ziet, roep dan gewoon wat in LocalDefense (channel 3), zijn genoeg mensen die even willen helpen. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog efe wat coole screenies van een raid van vandaag (server 18)

Afbeeldingslocatie: http://www.aclstudios.com/wow/images/WoWScrnShot_020305_205831.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aclstudios.com/wow/images/WoWScrnShot_020305_211417.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
Wat screenshotjes van de meeting eerder deze avond:

http://212.61.71.6/~marc/wow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:19:
Nog leuker, ik ben nu Palladin lvl 18 (gaat best snel dat levelen...) en vlak voor de ingang van Redridge (aan de Elwynn kant) stond rechts op het gras elke keer een cloaked shaman te wachten, level ?? ofzo... Het was klets, klets en boem dood... 3x achter elkaar... Ik heb daarna vriendelijk meneer verzocht te kappen, maar meneer wou niet, 4e keer dood. Dus heb ik hem aangegeven. Het moet wel leuk blijven...
Ik vraag me af hoe je deze persoon hebt gevraagd te kappen. Als alliance namelijk iets zegt dan wordt de tekst door elkaar gegooid voor horde.

Je hebt er altijd eikels bij die het nodig vinden om lagere levels aan te vallen. Maar het is en blijft een contested zone. Als je alleen wilt PvP'en wanneer het uit komt dan zijn daar ook servers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:32:
nog efe wat coole screenies van een raid van vandaag (server 18)

[afbeelding]

[afbeelding]
Is dat een screenshot van de instance in de deathmines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:37:
[...]

Is dat een screenshot van de instance in de deathmines?
ja klopt, wel leuk om te doen maar je hebt wel veel mensen nodig. Vooral op het eind wordt het pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ehmm.. kan prima gedaan worden met een volle party hoor. Voor The Deadmines - en voor de meeste andere instances for that matter - heb je echt geen raid party nodig. 5 mensen die met hun char kunnen omgaan, en op een redelijk level zitten kunnen het makkelijk aan. :P

Edit: Ik zie dat je level 18 bent, met een volle level 18 party zal het idd vrij moeizaam gaan. Geloof dat VanCleef level 25 is.

[ Voor 21% gewijzigd door The Will op 03-02-2005 23:42 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:41:
Ehmm.. kan prima gedaan worden met een volle party hoor. Voor The Deadmines - en voor de meeste andere instances for that matter - heb je echt geen raid party nodig. 5 mensen die met hun char kunnen omgaan, en op een redelijk level zitten kunnen het makkelijk aan. :P
ja maar dan moet je wel allemaal rond de 25 zijn, op het eind komt er namelijk een stormloop van mannetjes op je af. toen legde bijna onze hele raid het af.

(lol je had al geedit :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
wat is dat nou voor triest gedoe dat je moet betalen per maand zeg .... alsof het spel al niet duur genoeg is !!!!!!!!!!!!! waar moet dat heen met de gameswereld :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ja zeg, belachelijk dat je moet betalen voor de enorme lading servers die ze nodig hebben, en het personeel dat die moet onderhouden. En belachelijk dat je moet betalen voor de updates en uitbreidingen. Snap er ook niks van. 8)7

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

The Will schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:28:
"Ik heb daarna vriendelijk meneer verzocht te kappen, maar meneer wou niet, 4e keer dood."

Horde en Alliance kunnen sowieso al niet communiceren vanwege de verschillende talen, dus hij had sowieso al geen flauw idee wat je bedoelde. Daarnaast als je zoiets ziet, roep dan gewoon wat in LocalDefense (channel 3), zijn genoeg mensen die even willen helpen. ^^
:) Je moet even buitenom WoW denken en redeneren, dan wordt je al veel meer duidelijker :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
WoW staat niet gelijk aan de echte wereld hoor. :P

Weet niet precies wat je nou bedoelt, maar sommige mensen vinden het gewoon leuk om lagere levels te killen. Zulk soort mensen pak je terug door wat high levels - meestal is lvl 30 genoeg, omdat de mensen die zoiets doen nooit erg hoog level zijn - te verzamelen, en die dude te killen, op z'n lijk te dansen, zulk soort dingen. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

The Will schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:54:
WoW staat niet gelijk aan de echte wereld hoor. :P

Weet niet precies wat je nou bedoelt, maar sommige mensen vinden het gewoon leuk om lagere levels te killen. Zulk soort mensen pak je terug door wat high levels - meestal is lvl 30 genoeg, omdat de mensen die zoiets doen nooit erg hoog level zijn - te verzamelen, en die dude te killen, op z'n lijk te dansen, zulk soort dingen. :P
Duh :P ... ;)

Uitgebreide versie :P :) : Een maat van me zit bij de horde op dezelfde server, heb ik even door verteld (msn) en voor mij even het bericht doorgegeven... Simpel zat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ah, op die manier. Iedereen die ik ken speelt dezelfde faction als ik, dus via MSN enzo was voor mij niet echt voor de hand liggend. Toch blijf ik erbij dat een mes tussen z'n ribben duidelijk is dan het vragen. })

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Phantom schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:32:
Wat screenshotjes van de meeting eerder deze avond:

http://212.61.71.6/~marc/wow/

heeee Ikkuh met Adjuh in lepeltje-lepeltje mode :D --> http://212.61.71.6/~marc/wow/WoWScrnShot_020305_205743.jpg

volgende screenie zie je men lieve katje Spunky :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Woej ben nu level 11 Night Elve Warrior :) Ben eindelijk van dat ''stomme'' eiland af :P Zit nu in Darkshore :) Wat een verandering qua design en vjianden zeg :) Geweldig gewoon :9

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
flugelisoke schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:45:
wat is dat nou voor triest gedoe dat je moet betalen per maand zeg .... alsof het spel al niet duur genoeg is !!!!!!!!!!!!! waar moet dat heen met de gameswereld :S
ga dan Mario Bros doen of zo :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
Vandaag eindelijjk level 17 (dwarf pali ) behaalt. Ben nu in lakeshire een aantal quests aan het doen maar merk toch nog dat ik best wel wat aan de lage kant ben wtb lvl of beeld ik me dat maar in?

Heeft er iemand trouwens een goede 'tactiek' om snel je weaponskills op te voeren met bijvoorbeeld swords oid? Omdatik dus nu bij zijn gast ben geweest die mij kan leren hoe ik dus een zwaar kan vastpakken en eigenlijk vrij snel een zwaar cool zwaart wil gebruiken maar aangzienik dus nog maar lvl 1 ben wtb skill heeft dat niet veel nut tegen lvl 20 beesten :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flugelisoke schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:45:
Bandbreedte, 24/7 gamemasters en andere werknemers, websites, de servers, het creeren van new content/quests etc... Tja dat kost geld. Dacht je dan Blizzard/Vivendi dat zelf gaat betalen, is heel gewoon bij een mmorpg met dit alles. :O

Anders kan je Guildwars gaan spelen, die is gratis en kan je uitbreidingen voor kopen als je dat wil. Vergeleken met wow wel een hele andere soort van mmorpg btw, tis niet een echte mmorpg zoals wow dat is. Om te zien of het wat is kan je dit weekend meedoen met de weekend event die ze elke 1e weekend houden van de maand. De game is btw nog niet officieel uit dus dit is een soort van beta test :)

@Webgnome
Om je nieuwe weapon skill te trainen moet je je nieuwe wapen gewoon gebruiken tegen classes die je normaal ook net kan verslaan. voor de zekerheid neem je dan ook je ouwe wapen mee voor als het mis gaat. Je zal in het begin veel missen, maar elke keer dat je raakt gaat je skill 1 omhoog tot zo'n 40-50 dacht ik. Daarna duurt het steeds ietsjes langer voordat ie 1 omhoog gaat.

Dus kortom gewoon je nieuwe wapen zoveel mogelijk gebruiken :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Zo, toennet even samen met Virax lopen rommelen met de Userinterface mods,

ikzelf heb zitten rommelen met Cosmos, gedeeltelijk met Gypsy, nurfed en een soort van all-in-one pack van Insomniax recompilation.

Cosmos: leuk en aardig, maar zoals wat ik heb gehoord dat er teveel rotzooi tussen zit dat ik niet nodig heb

Gypsy: uhhh heel kort geprobeerd, kreeg het niet aan de praat omdat ik niet wist van toc update

Nurfed: zware minpunt zijn die bars met die buttons waar "gaps"/gaten tussen zitten, dit vind ik niet lekker werken.

all-in-one pack van insomniax recompilation:

This pack is a compilation of the best UI mods for World of Warcraft, it
was made originally as a personal collection but after realizing getting
some of these mods to work together or standalone was a bit complicated
for the average user I decided to release this compilation. All credit
should go to the original authors of the mods whom gave of their free
time to bring us all these great enhancements to the WoW UI.

*Alex Brazie's Combat Caller (from Cosmos)
*Aeana's LevelReveal
*Feclar's TopLeftFPS
*Ian Bibby's BibDragBags v2.2
*Ian Bibby's BibToolBars v2.2
*Insomniax AutoMailSubject v1.0
*Insomniax Quest Fast Text v1.0
*Norganna's Auctioneer v1.8
*Norganna's Enchantrix v1.7
*Norganna's Gatherer v1.9.5
*Svarten's Latency Display
*Miron's HealthText v1.5
*Moeg's MapNotes v0.5.3
*Onarne's CombatStats v2.03
*Gypsy General v0.90
*Gypsy Shell v0.90
*Gypsy UnitBars v0.90
*Rauen's PetAttack 4150.1
*Rauen's PetDefend 4150.2
*Rauen's PetFeed 4150.4
*Telo's Clock 1.2.1-u2
*Telo's ItemBuff v1.2.1-u3
*Telo's LootLink v1.2.1-u5
*Telo's MiniBuffTimers v1.2.1
*Telo's MobHealth v1.2.1
*Telo's QuickLoot v1.2.1
*Telo's SelfCast v1.2.1-u1
*Thez's Larger Quest Log
*Verona's CustomTooltip v0.97e (modified with fixes)
*Vjeux's Quest Minion (older version modified for larger quest log)

Via die all-in-one pack heb ik echt een goede blik op wat er eigenlijk wel niet mogelijk is met al die geweldige mods.

vooral Norganna's Auctioneer en Gatherer en Quest Minion waren erg handig, de Bibdragbar en toolbars ook erg handig. De hele pack voor 1 dag gerund, was erg leuk en ik begreep eindelijk dat je die bibtoolbars kon rotaten en vervormen en regroupen.

Had dus eigenlijk al zo het idee van DIT wordt het, maar er waren hele kleine storende bugs bij bepaalde mods waardoor bijv. bij het looten van copper mines de lootscreen half buiten beeld was.

anyways, daarna dus met Virax nog lopen kutten en ff undead mage voor 2 start lvls gespeeld. daarna heb ik Virax nog die all-in-one pack dus aangeraden, hij dus ook testen, maar hij stoorde aan wat componenten.

Afin, wij dus daarna nog van, hmmz... we missen nog 1 mod die nog niet getest is: CTmod.

nou ja goed ff snel gedownload en meteen ff extract en gaan met die banaan ( ff toc update nog ff vlug doen ).

Werkelijk waar, wij beiden waren meteen verliefd op CTmod, het had een stabiele en zekere look vergeleken met die TE customisable bib bars en had een GUI om snel de bars en dergelijke aan en uit te zetten. Wat bij ons ook een grote pluspunt was dat de mainbar dus bleef zitten, wij hebben allebei nog nurfed gebruikt en wij vonden die losse hokjes met de "gaps" er tussen geen gezicht.. zit geen vulling/inhoud in.

Daarom concludeerden Virax en ik dus dat CTmod het wordt, en dan nog wat losse mods erbij zoals Gatherer, Auctioner en Questminion en andere troep. :)

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Nadeel van CT_Mod vind ik dat je de sidebars niet kan verschuiven (of misschien wel, is mij iig niet gelukt). Ik heb het liefst 6 vakjes in m'n linker sidebar, maar dan aligned hij 'm helemaal boven aan, terwijl ik hem in het midden wil hebben. Heb nu dus maar gewoon alles los gedaan, is niet zo'n probleem, meeste is gewoon unzippen en in-game configgen. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:43:

Lijst met wervende guilds waar GoT spelers in zitten:

MO - Morbrish Order
Server: EU / Horde / PvP www.morbrishorder.com

/me wacht op EU retail

Stealth2000 (contactpersoon voor GoT)
• Twister

WoI - World of Illuminati
Server: EU / Alliance / PvP http://www.worldofilluminati.com/

/me wacht op EU retail

VinnieWeiss (contactpersoon voor GoT)
• [Verwijderde gebruiker]
sOidivUs
Beyond Ascended
Server: EU / Horde / PvP http://www.beyondascended.net/

/me wacht op EU retail

LMD
Other members

Contact via mail, irc of forum. (Op de site staat de informatie hierover wel)
Medivh's Chosen
Server: EU / Alliance / PvP http://www.medivhschosen.tk/

/me wacht op EU retail

THE_CR0SS (Contact Persoon van GoT)
• Chown
• Tantalus (niet GoT member)
• Orpheus (niet GoT member)
• Ozis (niet GoT member)
• nog aantal andere

Black sun tribe
Server: EU / Horde / PvP www.blacksuntribe.nl

/me wacht op EU retail

aciix (contactpersoon voor GoT)
• awt
• shumarah

/me jullie info hebben om deze post uit te breiden (webshops of guilds), laat het even weten, het makkelijkste is via irc.
Ik ben ook GoT member.
Lees dit topic regelmatig, post alleen zeer zelden ;)
Ik heb samen met vrienden een clan op Beta 5 atm.

Clan naam = The Remains
Contacts in-game = Boci (ik) en Tahngarth

We spelen Horde PvP :)

edit : URL

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dus je hebt Black Fathom Deep doorlopen met Jumpiefox & Nighthawk en Rod of the Sleepwalker gewonnen in een roll. Questjes ook alweer gedaan voor vandaag en je wil gaan loggen in Orgrimmar na nog even wat glazig in de AH hebben staan staren naar al die mooie dingen die er te koop zijn.

Wat blijkt, is het de Alliance gelukt om Orgrimmar binnen te dringen!

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_024549_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_024611_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_024618_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_024714_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_024738_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_024948_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_025333_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_025413_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_020405_025542_resize.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Ace op 04-02-2005 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[offtopic] ik wil niet flauw doen maar is het teveel gevraagd om de afbeelding bij te 'knippen' zodat hij gewoon in hetvenster past als thumb.. die rode balkjes eronder zjin zwaarirritant [/[

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde ! _/-\o_ _/-\o_

Hier heeft iedereen wat aan! Ik heb zelf Nurfed geprobeerd maar ben er niet echt helemaal weg van en ga nu dus die ctmod zeker even testen! Geweldige revieuw hoor :D Bedankt :)

Ogrimmar binnengedrongen, was dat op een US server of op de beta servers? Beta servers lijkt me sterk eigenlijk...

Wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

keldon schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 03:15:
Dus je hebt Black Fathom Deep doorlopen met Jumpiefox & Nighthawk en Rod of the Sleepwalker gewonnen in een roll. Questjes ook alweer gedaan voor vandaag en je wil gaan loggen in Orgrimmar na nog even wat glazig in de AH hebben staan staren naar al die mooie dingen die er te koop zijn.

Wat blijkt, is het de Alliance gelukt om Orgrimmar binnen te dringen!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je ook of het ze gelukt is om Thrall te doden?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette plaatjes. Het hoogste wat ik gedaan is met een party van 5 intotaal om was elite quest uit tevoeren.

MAar ik ben ook een keer op een andere server gegaan om ff een shamaan te worden van de tauren.

Ik was binnen notime lvl 5. MAar toen stond er in ons begin kamp van de taurens. Een stomme irritante gnoom een priest of mage ofso. Hij stond daar maar een beetje dom te doen.

Er liepen kij veel tauren rond. En van alle tauren ging hij mij de hele tijd vermoorden. :S

Ik bedoel ik heb all jullie verhalen gehoort over hoge levels killen lage lvl mensen. Maar kom op mensen hoe zielig kun je zijn de categorie taurens wat hier rond liep was 1 t/m6 jezus en dan een gnoom van level 30 ofso.

Toen was ik maar gelijk terug gegaan naar een andere server waar ik mijn warrior heb staan (Forsaken) van level 20. Ik had zoiets nou moet hij komen hier dan maak ik hem af :P

Tenzij nog veel hoger was als mij. Maar ja :)

Verder een vet spelgelukkig dat ik heb vroegtijdig besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
The Will schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 01:29:
Nadeel van CT_Mod vind ik dat je de sidebars niet kan verschuiven (of misschien wel, is mij iig niet gelukt). Ik heb het liefst 6 vakjes in m'n linker sidebar, maar dan aligned hij 'm helemaal boven aan, terwijl ik hem in het midden wil hebben. Heb nu dus maar gewoon alles los gedaan, is niet zo'n probleem, meeste is gewoon unzippen en in-game configgen. :)
Kun je wel verschuiven met laatste CTmod afaik

Ik gebruik nu CTmod icm de stand-alone mods 'questminion', 'questhistory', 'killlog' en 'xprate'
Moet zeggen dat vooral QuestMinion nuttig is..

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:13:
Vette plaatjes. Het hoogste wat ik gedaan is met een party van 5 intotaal om was elite quest uit tevoeren.

MAar ik ben ook een keer op een andere server gegaan om ff een shamaan te worden van de tauren.

Ik was binnen notime lvl 5. MAar toen stond er in ons begin kamp van de taurens. Een stomme irritante gnoom een priest of mage ofso. Hij stond daar maar een beetje dom te doen.

Er liepen kij veel tauren rond. En van alle tauren ging hij mij de hele tijd vermoorden. :S

Ik bedoel ik heb all jullie verhalen gehoort over hoge levels killen lage lvl mensen. Maar kom op mensen hoe zielig kun je zijn de categorie taurens wat hier rond liep was 1 t/m6 jezus en dan een gnoom van level 30 ofso.

Toen was ik maar gelijk terug gegaan naar een andere server waar ik mijn warrior heb staan (Forsaken) van level 20. Ik had zoiets nou moet hij komen hier dan maak ik hem af :P

Tenzij nog veel hoger was als mij. Maar ja :)

Verder een vet spelgelukkig dat ik heb vroegtijdig besteld heb.
Als hij jou aanviel, dan ben je daar zelf schuld aan imo. In Horde Territory (waar jij was) kan een Alliance jou helemaal niet aanvallen als jij hem niet eerst aanvalt, of /pvp intypt. Dus de volgende keer gewoon negeren.

Trouwens, ik heb gisteren mijn Defias Mask opgehaald in Westfall. Is dat speciaal? Mwoa, wel redelijk als je Lvl 26 UD Rogue bent :P Daarna zijn we (ik en iemand die ik niet kende, opgepikt @ orgri AH) doorgelopen naar Lakeshire, en hebben daar ongeveer een uur lopen pvpen (equal battles qua lvl, maar tegen 2 rogues begin je weinig :P). De pret was helaas over toen er een quest-party van 5 mounted "??"-level players aankwam :(

Nog ff een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wouterscholtens/rogue-beta-1.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 04-02-2005 08:27 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:21:
[...]

Als hij jou aanviel, dan ben je daar zelf schuld aan imo. In Horde Territory (waar jij was) kan een Alliance jou helemaal niet aanvallen als jij hem niet eerst aanvalt, of /pvp intypt. Dus de volgende keer gewoon negeren.

Trouwens, ik heb gisteren mijn Defias Mask opgehaald in Westfall. Is dat speciaal? Mwoa, wel redelijk als je Lvl 26 UD Rogue bent :P Daarna zijn we (ik en iemand die ik niet kende, opgepikt @ orgri AH) doorgelopen naar Lakeshire, en hebben daar ongeveer een uur lopen pvpen (equal battles qua lvl, maar tegen 2 rogues begin je weinig :P). De pret was helaas over toen er een quest-party van 5 mounted "??"-level players aankwam :(
Lol nee dat is niet erg fijn die moeten minstens level 40 zijn geweest als ze tenminste op een paard zaten. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Cthulhu schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:44:
Ik lvl ook niet echt veel meer, wil wel ff het einde van de Beta meemaken,hopelijk heeft Blizzard nog wat verrassingen in petto :P
als ze dat doen wat ze gedaan hebben bij de US:OB dan houd je hart maar vast.. want leuk is anders ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Webgnome op 04-02-2005 08:53 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Leuk... Zijn ze de servers aan het resetten? Ik zie namelijk geen serverlist op het moment :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
tranztaz schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:53:
Leuk... Zijn ze de servers aan het resetten? Ik zie namelijk geen serverlist op het moment :/
http://forums-en.wow-euro...status-en&t=87&p=1#post87

[ Voor 18% gewijzigd door Webgnome op 04-02-2005 08:59 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

tranztaz schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:53:
Moeilijk he, zelf zoeken? :O

Probeer het maar weer eens rond 11/12 uur (8>

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter185 op 04-02-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:27:
[...]
Lol nee dat is niet erg fijn die moeten minstens level 40 zijn geweest als ze tenminste op een paard zaten. :>
Lol door je eigen fout ben je dood gegaan.. In start gebieden kunnen andere je nooit killen zonder dat je ze eerst aanvalt.. Of je verzint het verhaal om een nutteloos argument te vormen tegen PvP of je hebt zelf de fout gemaakt.. ;) In beide gevallen is het niet slim.. 5 min wachten ongeveer en je PvP timer is weer disabled en je kan weer rustig verder questen.. Dit soort posts van mensen die of wat verzinnen of een fout maken zorgen voor een verkeerd beeld over PvP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wouter schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:01:
[...]

Moeilijk he, zelf zoeken? :O

Probeer het maar weer eens rond 11/12 uur (8>
offtopic:
Hou toch op zeg... :/ Ik stel gewoon een vraag zonder te zoeken, dat mag best wel eens keertje in al die tijd dat ik al op GoT kom.

-==Ahem==- O-)

[ Voor 46% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
tranztaz schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:43:
[...]

offtopic:
Hou toch op zeg... :/ Ik stel gewoon een vraag zonder te zoeken, dat mag best wel eens keertje in al die tijd dat ik al op GoT kom.
nee dat mag niet :( snif ik wil WoW!!!

[ Voor 4% gewijzigd door YoshiBignose op 04-02-2005 09:45 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

offtopic:
Sinds wanneer is dat een excuus?

Het is toch niet teveel gevraagd om EVEN te kijken bij de officiele serverstatus voordat je begint te blaten?

Als je nou de enige was.. maar de helft van de vragen tijdens open beta is geboren uit luiheid... dat gaat best irriteren.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 04-02-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
[...]
offtopic:
Hehe maar klein beetje logisch dat ie zo reageerd.. het forum van WoW met de status page is gewoon te vinden op de hoofdpagina van wow europa.. hier een quick linkje zodat je het de volgende keer zelf kan vinden.. http://forums-en.wow-euro...x?fn=wow-server-status-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Skeiron schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:46:
[...]

Hehe maar klein beetje logisch dat ie zo reageerd.. het forum van WoW met de status page is gewoon te vinden op de hoofdpagina van wow europa.. hier een quick linkje zodat je het de volgende keer zelf kan vinden.. http://forums-en.wow-euro...x?fn=wow-server-status-en
Kijk... Ik moet gewoon leren koffie drinken.... Schaaaaaam |:(

(laat ik toch even niet vergeten dat die serverstatus link het bij mij simpelweg niet deed, ik heb dus daarstraks de boel even door een proxy geramd)

Ik moet je wel zeggen dat ik dat wat onhandig vindt. Op de tijd dat ze offline gaan of enkele minuten (?) vooraf pas het bericht posten van onderhoud. Als je natuurlijk al online speelt, dan zie je dat wel als status-bericht, maar toch... Ik zie liever een planning ofzo, zodat ik er ruim vooraf rekening mee kan houden.

[ Voor 35% gewijzigd door SkyStreaker op 04-02-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:43:

Lijst met wervende guilds waar GoT spelers in zitten:

MO - Morbrish Order
Server: EU / Horde / PvP www.morbrishorder.com

/me wacht op EU retail

Stealth2000 (contactpersoon voor GoT)
• Twister

WoI - World of Illuminati
Server: EU / Alliance / PvP http://www.worldofilluminati.com/

/me wacht op EU retail

VinnieWeiss (contactpersoon voor GoT)
sOidivUs
Beyond Ascended
Server: EU / Horde / PvP http://www.beyondascended.net/

/me wacht op EU retail

LMD
Other members

Contact via mail, irc of forum. (Op de site staat de informatie hierover wel)
Medivh's Chosen
Server: EU / Alliance / PvP http://www.medivhschosen.tk/

/me wacht op EU retail

THE_CR0SS (Contact Persoon van GoT)
• Chown
• Tantalus (niet GoT member)
• Orpheus (niet GoT member)
• Ozis (niet GoT member)
• nog aantal andere

Black sun tribe
Server: EU / Horde / PvP www.blacksuntribe.nl

/me wacht op EU retail

aciix (contactpersoon voor GoT)
• awt
• shumarah

Hier mis ik toch wel een belangerijke guild wat d8 je van GoH en GoT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja maar niet alles is van te voren te plannen. Als iets eruit klapt en niet werkt en server moet even een schop krijgen kunnen ze dat moeilijk 3 dagen van te voren plannen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
short maintenance.. 4 uur later nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Lord_T schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:38:
macro vraagjes:

code:
1
2
3
4
/script PickupInventoryItem(16); 
/script PickupContainerItem(Battlesmasher of the Tiger); 
/script PickupInventoryItem(17); 
/script PickupContainerItem(Grunt Axe of Strength);

bovenstaande doet het niet omdat je in plaats van de naam van een item een locatie in de bags moet gebruiken, maar die locatie staat toch nooit vast als je verschillende dingen gebruikt?

Ik bedoel als ik shield+weapon ruil voor 2h weapon dan kost me dan 1 slot extra in mijn bags bijvoorbeeld en als ik dat door ruil naar dual wield moet ik het weer ergens anders vinden... kortom hoe kom je daarom heen?
iemand die hier iets van weet?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Je moet vaste locaties gebruiken in je bags voor items. Dus 2h sword op plek 1, 1h + shield op plek 2 + 3, dual swords op 4 + 5. Die locaties moet je ook in je scripts gebruiken. Zorgen dat het omruil script die andere items ook op de goeie locaties terug zet. Anders werkt je script maar 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

tranztaz schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:47:
[...]

Kijk... Ik moet gewoon leren koffie drinken.... Schaaaaaam |:(

(laat ik toch even niet vergeten dat die serverstatus link het bij mij simpelweg niet deed, ik heb dus daarstraks de boel even door een proxy geramd)

Ik moet je wel zeggen dat ik dat wat onhandig vindt. Op de tijd dat ze offline gaan of enkele minuten (?) vooraf pas het bericht posten van onderhoud. Als je natuurlijk al online speelt, dan zie je dat wel als status-bericht, maar toch... Ik zie liever een planning ofzo, zodat ik er ruim vooraf rekening mee kan houden.
Hou je er rekening mee dat het een beta is? Als het op deze manier in de Retail gebeurd, ben ik het met je eens. Op dit moment betaald niemand nog voor hetgeen hij/zij speelt, en het is eigenlijk gewoon "testen" wat je doet, dus (imo) is een planing van dit soort dingen niet nodig.

Tevens is het al vanaf de CB zo dat er op vrijdagochtend een maintainance is, dit kan je wederom zelf terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er iets is gebeurd dat direct om onderhoud vraagt. Is ook moeilijk te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

stefijn schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:15:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er iets is gebeurd dat direct om onderhoud vraagt. Is ook moeilijk te plannen.
Kan zo zijn ja, maar het gaat hier toch echt om een wekelijks onderhoud. Da's "normaal" tijdens de WoW-beta, en dit is eigenlijk algemeen bekend (voor degenen die al iets langer spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Als dat zo is dan moet je eigenlijk toch gewoon niet ... zeuren. Wekelijks onderhoud hoeft niet echt aangekondigd te worden imho?
Ik speel sinds een week dus ik weet an niks. Gelukkig zijn er nog andere dingen te doen in het leven, dus ze onderhouden maar effe lekker :)

edit: als ik het lijstje bekijk, dan vind ik wel dat eea toch relatief wel erg vaak plat ligt, wat voor oorzaak dat ook mag hebben

[ Voor 34% gewijzigd door Stefke op 04-02-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers komen weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat een gezeur over PvP zeg. Gisteren ook al een paar gasten die uren lang aan het zeuren waren, omdat ze 4x gedood waren door een gast die 15 levels hoger was. Er zijn mogelijkheden genoeg om dat te ontwijken / minimaliseren. Ik noem:

• PvE server kiezen
• Rogue spelen, die weet met Stealth en Vanish vaak wel te ontsnappen.
• Niet / weinig in contested area rondhangen
• Zorgen dat je in groups speelt

Als je je hier aan houd heb je er weinig / geen last van.

Natuurlijk is het niet leuk dat mensen dat doen, maar zelfs bij betaalde spellen zijn er lamers. Zo was ik gisteren met een party bezig een elite quest te doen. Zij waren al met z'n 3en toen ik erbij kwam. Midden in de 'base' waar de elites waren, waren zij klaar. Ze removeden me van de group en gingen terug naar de stad, terwijl ik duidelijk had aangegeven nog maar 1 item te hoeven. Ze liepen gewoon weg en lieten mij dood gaan. Shit happens

edit:

En wat dat onderhoud betreft:
a) wees blij dat je in de beta zit
b) het is gratis
c) beter nu dan wanneer we betalen, nietwaar?

[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 04-02-2005 10:24 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:13:
Tja, eigen domme fout :)

Ik had hetzelfde in Goldshire gisteren. Was een Tauren Hunter van level 35 ofzo bezig mensen die zo dom waren hem aan te vallen af te slachten. Toen kwam er een level 26 pally langs die hem aanviel en ondertussen riep dat de rest dat ook moesten doen. 1 lvl 26 samen met 10 lvl 5-6 spelers hebben 'em wel mooi dood gekregen :) Ik was bezig op m'n priest, en hoewel ik die Hunter niks kon doen (alle spells werden geresist), kon ik wel zonder problemen die paladin healen.

https://niels.nu

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)