Zo, toennet even samen met Virax lopen rommelen met de Userinterface mods,
ikzelf heb zitten rommelen met Cosmos, gedeeltelijk met Gypsy, nurfed en een soort van all-in-one pack van Insomniax recompilation.
Cosmos: leuk en aardig, maar zoals wat ik heb gehoord dat er teveel rotzooi tussen zit dat ik niet nodig heb
Gypsy: uhhh heel kort geprobeerd, kreeg het niet aan de praat omdat ik niet wist van toc update
Nurfed: zware minpunt zijn die bars met die buttons waar "gaps"/gaten tussen zitten, dit vind ik niet lekker werken.
all-in-one pack van insomniax recompilation:
This pack is a compilation of the best UI mods for World of Warcraft, it
was made originally as a personal collection but after realizing getting
some of these mods to work together or standalone was a bit complicated
for the average user I decided to release this compilation. All credit
should go to the original authors of the mods whom gave of their free
time to bring us all these great enhancements to the WoW UI.
*Alex Brazie's Combat Caller (from Cosmos)
*Aeana's LevelReveal
*Feclar's TopLeftFPS
*Ian Bibby's BibDragBags v2.2
*Ian Bibby's BibToolBars v2.2
*Insomniax AutoMailSubject v1.0
*Insomniax Quest Fast Text v1.0
*Norganna's Auctioneer v1.8
*Norganna's Enchantrix v1.7
*Norganna's Gatherer v1.9.5
*Svarten's Latency Display
*Miron's HealthText v1.5
*Moeg's MapNotes v0.5.3
*Onarne's CombatStats v2.03
*Gypsy General v0.90
*Gypsy Shell v0.90
*Gypsy UnitBars v0.90
*Rauen's PetAttack 4150.1
*Rauen's PetDefend 4150.2
*Rauen's PetFeed 4150.4
*Telo's Clock 1.2.1-u2
*Telo's ItemBuff v1.2.1-u3
*Telo's LootLink v1.2.1-u5
*Telo's MiniBuffTimers v1.2.1
*Telo's MobHealth v1.2.1
*Telo's QuickLoot v1.2.1
*Telo's SelfCast v1.2.1-u1
*Thez's Larger Quest Log
*Verona's CustomTooltip v0.97e (modified with fixes)
*Vjeux's Quest Minion (older version modified for larger quest log)
Via die all-in-one pack heb ik echt een goede blik op wat er eigenlijk wel niet mogelijk is met al die geweldige mods.
vooral Norganna's Auctioneer en Gatherer en Quest Minion waren erg handig, de Bibdragbar en toolbars ook erg handig. De hele pack voor 1 dag gerund, was erg leuk en ik begreep eindelijk dat je die bibtoolbars kon rotaten en vervormen en regroupen.
Had dus eigenlijk al zo het idee van DIT wordt het, maar er waren hele kleine storende bugs bij bepaalde mods waardoor bijv. bij het looten van copper mines de lootscreen half buiten beeld was.
anyways, daarna dus met Virax nog lopen kutten en ff undead mage voor 2 start lvls gespeeld. daarna heb ik Virax nog die all-in-one pack dus aangeraden, hij dus ook testen, maar hij stoorde aan wat componenten.
Afin, wij dus daarna nog van, hmmz... we missen nog 1 mod die nog niet getest is: CTmod.
nou ja goed ff snel gedownload en meteen ff extract en gaan met die banaan ( ff toc update nog ff vlug doen ).
Werkelijk waar, wij beiden waren meteen verliefd op CTmod, het had een stabiele en zekere look vergeleken met die TE customisable bib bars en had een GUI om snel de bars en dergelijke aan en uit te zetten. Wat bij ons ook een grote pluspunt was dat de mainbar dus bleef zitten, wij hebben allebei nog nurfed gebruikt en wij vonden die losse hokjes met de "gaps" er tussen geen gezicht.. zit geen vulling/inhoud in.
Daarom concludeerden Virax en ik dus dat CTmod het wordt, en dan nog wat losse mods erbij zoals Gatherer, Auctioner en Questminion en andere troep.
my 2 cents