Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.095 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na drie keer de Deadmines solo geprobeerd te hebben met een lvl 19 warlock ( 8)7 ) heb ik het vannacht maar in een groep geprobeerd.

Best leuk om in een groep te spelen maar het leek meer een race om zo snel mogelijk alle lichamen te looten. In het begin dacht ik: ach het is toch maar een beta maar later ergerde ik mij steeds meer aan het feit dat mensen ook items oppakken die ze helemaal niet kunnen of wilen gebruiken (wat moet een paladin met cloth items?). En alle goede items waarvoor gedobbeld moest worden verloor ik natuurlijk ook altijd. En toen ik eenmaal wat gewonnen had met dobbelen komen ze nog bij mij zeuren dat zij dat item graag zouden willen hebben :X (was een set-item, gewoon maar weggeven. over een week is toch alles weg).
Zwaar a-relaxed dus.

Maar wat helemaal balen was dat iedereen op één na dood ging vlak voor dat VanCleef zn laatste adem uitblies. Tegen de tijd dat we weer terug waren was het lichaam al weer weg en was na ongeveer 45 min nog niet gerespawned. Kan die quest dus weer helemaal overnieuw doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lord_T schreef op zondag 06 februari 2005 @ 10:47:
PvP vs PvE

Mensen leg me eens uit wat er relaxed is aan PvP...

ik zat gister in contested area (Tarren Mill) met een lvl 26 warrior.
Daar was een continue raid van aliance en werkelijk corpse hunting... door level 40+
Je kan ze niet een bericht sturen van he zoek eens iets op van je eigen level en ik werd echt minstens 7x achter elkaar gekilled...

Nou snap ik ook wel dat het leuk word als je level 40+ bent omdat je dan weerstand kan bieden... maar dit vond ik gewoon lame :(

Stond ik te vechten met een of andere lvl 25 beer krijg je een human mage in je rug :(

En kon je weer opnieuw lopen...
De ontzettende fun die je hebt als jij op lvl 30+ steden van de andere faction gaat raiden. Mass PVP is zooooo vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is júist de kick dat je door contested area heen moet sluipen om niet gemold te worden. Non-pvp is zó onrealistisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
johnnyv.nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:38:
Het is júist de kick dat je door contested area heen moet sluipen om niet gemold te worden. Non-pvp is zó onrealistisch...
er valt niks te sluipen als je je corps moet retrieven... dan tot leven komt... en gelijk weer geslacht wordt :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

verstoppen achter een boom, resurrecten en hard wegrennen doe je dan ; )

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Lord_T schreef op zondag 06 februari 2005 @ 10:47:
PvP vs PvE

Mensen leg me eens uit wat er relaxed is aan PvP...

ik zat gister in contested area (Tarren Mill) met een lvl 26 warrior.
Daar was een continue raid van aliance en werkelijk corpse hunting... door level 40+
Je kan ze niet een bericht sturen van he zoek eens iets op van je eigen level en ik werd echt minstens 7x achter elkaar gekilled...

Nou snap ik ook wel dat het leuk word als je level 40+ bent omdat je dan weerstand kan bieden... maar dit vond ik gewoon lame :(

Stond ik te vechten met een of andere lvl 25 beer krijg je een human mage in je rug :(

En kon je weer opnieuw lopen...
Wat er vet is aan PvP? In een paar woorden: SPANNING en ADRENALINE. Nu even wat voorbeelden:

Ik loop daar door zo'n bos op level 15. Komen er ineens een paar skeletlevel wolven en spinnen op me af (stuk of 3) dusss ik zou zeker doodgaan... Achter me kwamen een paar tauren dudes aan, ook skeletlevel en aan hun armor zooi te zien zeker level 50+... Duss ik kon kiezen: me aan stukken laten scheuren door de wolven, of me in elkaar laten beuken door een paar horde losers.

Ik koos voor het eerste en rende op de wolven en spin af. Ze doken op me, en de horde gasten kwamen. Mn hp balk schoot omlaag en ik zou spoedig doodgaan... Maar wat gebeurde er? Die horde gasten hielpen me :D. Ze sloegen de wolven en spin van me af, en zwaaiden en lieten me leven :D... Echt te bruut :D.

Later moest ik als level 18 door de wetlands (een gebied waar ongeveer level 24 dudes zitten, dus MEGA gevaarlijk). Je moet goed op het pad blijven dus ik liep daar, zit ik ineens zo'n tauren hunter met een vette wolf op het pad. De spanning was te snijden :), maar ik moest er echt langs. Ik zette mn stealthmodus aan, maar hij had me al gezien. Zn wolf kwam op me afrennen, maar hij riep de wolf terug en ging dansen :). Ik mocht doorlopen :p (tis voor hun ook niet leuk om 40 level gasten lager te killen... maar toch).

Ik liep door, en ineens vanuit het niets verscheen er een undead rogue voor me, ik schrok me de pleuris en hij verdween weer. Pfff dat liep goed af dacht ik, 10 min later was ik hem alweer vergeten maar hij verscheen ineens voor me en kwam keihard op me afrennen. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Hij sprong op me af, en verdween in de lucht. Echt creepy om weer verder te lopen als je weet dat je elk moment afgeslacht kan worden :D

Later was ik in een huisje bezig, ik moest een kistje openmaken, maar ik had te weinig skill in lockpicken. Er stonden 5 kistjes waar ik mn skills mee kon opvoeren totdat ze zo goed waren dat ik het hoofdkistje kon openbreken. Ineens werd ik veranderd in een rat... Een mage lag op de loer :D (alhoewel, het kon ook met het huisje te maken hebben) maar anyway spanning alom :D).

Ook heb ik een stoere highlevel troll gezien die dacht wel ff wat mensen te kunnen ownen... Het ging heel lang goed, totdat we er met zn 6en op af gingen en hem helemaal kapot hakten :D damn wat is dat genieten zeg :p

Ook ging ik voor mijn plezier als level 20 gast even naar een dorpje waar iedereen begon met WoW (goldshire). Allemaal level 1 tot 5 mensen dus :). Ik dacht even de man te zijn met mn level 20, maar aan de rand van het dorp was een level 60 tauren shaman. Hij deed echter niks, ging een beetje dansen, en al die gastjes van level 1 tot 5 van te slaan op die level 60, maar dat deed natuurlijk totaal geen damage :D. Ik mocht ook slaan, maar zelfs toen ging er heeel langzaam hp vanaf. Die shaman vond het wel leuk en zette een totem neer. Ondertussen zaten er 15 aapjes op hem in te beuken en die totem ontplofte. Al die 15 gasten vlogen een paar meter verder weg en waren allemaal dood. Echt bruut om te zien :D (ik leefde nog maar er was wel 75% van mn hp af).

Damn ik heb al zoveel meegemaakt op de PvP server waar ik niet eens bij stil heb gestaan! TE VET!.. En dan heb ik het dus nog niet eens gehad over het feit dat je met een mannetje of 50 naar enemy gebied gaat om dik te slachten :D dat is echt superbruut! En ik kan elke keer wel zeggen "de spanning was te snijden etc", maar je moet het echt zelf meemaken, want het gevoel dat je hebt is eigenlijk moeilijk te omschrijven. Ik wilde ook geen PvP vanwege het zielige geslacht worden door gasten van 20 levels hoger, of mensen die bij je corps blijven wachten, maar ik heb dat amper meegemaakt, en in de retail is het volgens mij zelfs nog een stukje sportiever dan met die kiddo's van de beta.

[ Voor 10% gewijzigd door Virax op 06-02-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/stupid.gif

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

prachtig verslag _/-\o_

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
zo kan je je avonturen van MU online zelfs spannend maken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door YoshiBignose op 06-02-2005 13:18 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool geschreven Virax, ik moet misschien ook maar eens op een PvP server gaan kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

ViRaX schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:01:
[...]

(tis voor hun ook niet leuk om 40 level gasten lager te killen... maar toch).
En helaas, toch doen ze het. Ik ben al zo vaak vermoord in redridge mountains met m'n lvl 17 gastje, door lvl 40+ horde spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Upke dupke schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:37:
[...]
En helaas, toch doen ze het. Ik ben al zo vaak vermoord in redridge mountains met m'n lvl 17 gastje, door lvl 40+ horde spelers.
Dan vrees ik dat ik net de goeie mensen en jij de slechte tegen het lijf bent gelopen. Ik ben denk ik maar 2x afgeslacht. Verder ben ik erg veel horde mensen tegengekomen die me gezien hebben, ik stop gewoon met lopen en dat is voor hun een sein dat ik niks van plan ben. Dan loop ik er gewoon met een grote boog omheen, en ze hebben niet de moeite genomen om dan helemaal naar me toe te rennen.

Ze houden er wel van om met je te spelen door het gevoel te geven dat je eraan gaat (door die wolf op me af te sturen en dan terug te roepen), of door het gevoel te geven dat je elk moment geslacht kan worden (met die undead rogue die constant in stealthmode me achtervolgde, en doordat ik steeds in een rat veranderd werd), maar je daadwerkelijk killen is gewoon lame en ik heb het gelukkig niet meegemaakt en zal het zelf ook (bijna) nooit doen (denk ik ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ben sinds woensdag aan het spelen ben nu lvl 12 warrior heb veel rondgelopen in elwynn forest en westfall, maar ik ben nog nooit iemand van de horde voorbij gekoen, dus als je in eerste instantie in de veilige gebeiden blijft dan valt het toch wel mee op een pvp server???

enniewee ik ben een redelijke noob in rpg kheb wel wat baldurs gate enzo gespeeld maar nog nooit echt een mmorpg, de basis heb ik nu geleerd ga vandeweek nog wat aanklooien maar ik kan niet wachten tot de 11'de hoop echt dat ik hem snel krijg :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ViRaX schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:01:
[...]

(.....)
Later was ik in een huisje bezig, ik moest een kistje openmaken, maar ik had te weinig skill in lockpicken. Er stonden 5 kistjes waar ik mn skills mee kon opvoeren totdat ze zo goed waren dat ik het hoofdkistje kon openbreken. Ineens werd ik veranderd in een rat... Een mage lag op de loer :D (alhoewel, het kon ook met het huisje te maken hebben) maar anyway spanning alom :D).(...)
Die quest heb ik ook gedaan (ik ben een gnome rogue) en dat huisje waar jij het hierover hebt staat waarschijnlijk in redridge? Als dat het geval was, was het niet een mage die je in een rat veranderde maar een effect van het open maken van de oefen kistjes.

Voor de rest leuk geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
De warlock talent suppresion verlaagt de kans dat enemies affliction spells resisten met 10%.
Is het dan zo als ze normaal 15% resisten het nu maar 5 procent is of dat het dan 10% van die 15% wordt zodat het dan 13,5 procent wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:36

xiD

12345

Final Beta Ends
06/02/2005
With the commercial release of World of Warcraft coming on the 11th of February, we will be taking all our servers offline on the evening of Monday, February 7. This event is currently scheduled to take place at 21:00 (GMT+1). The subsequent days will be used to prepare the servers for as smooth a launch as possible. We will be conducting a complete wipe of the forums and erasing all beta accounts and characters to allow all players to start the game on an even footing. All servers and forums will be back online again on the 11th of February.
jammer vandaag nog maar ff funne dan, in de US FB spawnde er vlak voor het einde allemaal 500+ Infernals, en was heel ogrimmar plat geraid
End of Beta Event
GM Team, 06/02/2005
To celebrate the end of the beta test, we will arrange a gigantic Day of Judgement event on all realms a few hours before they are all taken down. You definitely won't want to miss this! While this will mark the end of the European Beta Test, it will also usher in a new dawn for World of Warcraft in Europe. We would like to thank all you testers for your support and look forward to welcoming you back on the 11th of February.
staat er ook nog, benieuwd wat ze geplant hebben

[ Voor 36% gewijzigd door xiD op 06-02-2005 15:11 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Hmm, ik kan dus morgen neit spelen want mijn pc staat op mijn kamer in maastricht en ik zit nu thuis carnaval te vieren :p. En we hebben hier alleen een apple pc van 400mhz.

Dus ik wou ff vragen of iemand screenshots wil maken en posten van die 'Day of judgement' zodat ik niet zoveel mis ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD

xiD

12345

Hier nog een screenshot van de 'Judgement Day' van de US FB,

Afbeeldingslocatie: http://eghost.nl/albums/album01/WoWScrnShot_111904_014030.jpg

Was wel grappig om die infernals in crossroads enzo te zien, dit was echt de laatste 5 min daarvoor waren er allemaal deathguard's

[ Voor 21% gewijzigd door xiD op 06-02-2005 15:59 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:13
Was is 'Day of judgement' dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Lees drie posts boven de jouwe 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 06-02-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
johnnyv.nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:08:
[...]

Lees drie posts boven de jouwe 8)7
En je punt is? Dat beantwoord mijn vraag nog niet: Wat is 'Day of judgement'.

Met andere woorden, wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Phantom schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:09:
[...]

En je punt is? Dat beantwoord mijn vraag nog niet: Wat is 'Day of judgement'.

Met andere woorden, wat gebeurt er dan?
Zucht, lezen he :P

De wereld wordt afgeslacht vóórdat de servers eruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Helemaal niet, nergens staat wat er precies gaat gebeuren. Dat er een 'Day of judgement' event is voordat de servers down gaan heb ik ook wel gelezen, mijn vraag was: Wat is 'Day of judgement'?

Maar volgens mij heb je me verkeerd begrepen (net als ViRaX overigens).

[ Voor 24% gewijzigd door Mior op 06-02-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 10:07:
[...]

dat doe je NIET zo maar ff :) het beste is een raid bij elkaar verzamelen voor scholomance, stratholme, ubrs.

voor mc en onixya heb je een guild raid nodig, die al 40x ubrs heeft gedaan, goede uitgewerkte tactieken (en zelfs dan is het nog 5%~ slagingskans de eerste run..of je kan de tactieks jaten van ruined :P)
Je hoeft mij niet te vertellen hoe moeilijk Onyxia is hoor. Daarom gebruikte ik het ook als voorbeeld. Dat je wanneer je level 60 bereikt heb dus echt nog lang niet klaar bent. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" Helemaal niet, nergens staat wat er precies gaat gebeuren. Dat er een 'Day of judgement' event is voordat de servers down gaan heb ik ook wel gelezen, mijn vraag was: Wat is 'Day of judgement'/"

Geloof nou maar dat de wereld afgeslacht word op de day of judgement. Dat gebeurde in US ook en is ook het meest waarschijnlijke. Ze tossen overal wat Supermonsters rond die alles afhakken eh voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Phantom schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:13:
[...]

Helemaal niet, nergens staat wat er precies gaat gebeuren. Dat er een 'Day of judgement' event is voordat de servers down gaan heb ik ook wel gelezen, mijn vraag was: Wat is 'Day of judgement'?

Maar volgens mij heb je me verkeerd begrepen (net als ViRaX overigens).
De dag des oordeels is gewoon het einde der tijden, en op de US beta werden er toen massa's beesten in de wereld losgelaten en werd alles en iedereen afgeslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, de beta is bijna net einden. Ik heb in de beta een Mage gespeeld die level 19 is, maar ik zou toch graag voor de retail nog even een NE Druid willen proberen. Is er iemand die Druid heeft gedaan in beta, en ook nog wel een uurtje even andere classes (en dan niet level 1) wil bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
http://www.ultimategamers...rcraft/beta/betanews.html
handige link met maps, info over npcs/quests/vanalles

startpostwaardig?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 23:47

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik heb zojuist de DVD besteld voor € 29,99 bij hdgames.nl. Weet iemand of deze zaak betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
EXCalibur_EeK schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:52:
Ik heb zojuist de DVD besteld voor € 29,99 bij hdgames.nl. Weet iemand of deze zaak betrouwbaar is?
ik dacht dat gcshop goedkoop was, maar dit slaat echt alles ^^
scheelt weer 5 euro...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
die site ziet er wel een beetje goedkoop uit, maja dat zijn de spellen ook :+

edit: cool ze hebben ook battlefield 2 voor maar 35 euro :D

[ Voor 30% gewijzigd door YoshiBignose op 06-02-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 23:47

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Die heb ik me meteen maar erbij besteld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:08

Phydomir

Dennis

Even over pve en pvp...

Ik ben van mening dat pvp de weg is zoals Blizzard die bedoeld heeft.
Ik heb de beta op een pve server gespeeld puur omdat er bekende op zaten maar in de retail gaak met de Guild waar ik nu inzit zeker op een pvp server.

Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat ik als Horde, Alliance gebied in ga zonder dat mij wat gedaan wordt |:(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
johnnyv.nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:17:
[...]

De dag des oordeels is gewoon het einde der tijden, en op de US beta werden er toen massa's beesten in de wereld losgelaten en werd alles en iedereen afgeslacht.
Die massa's beesten behoren tot de Burning Legion die Azeroth wil vernietigen ;) . Dit ga ik morgen niet missen. Wat zou de leukste plek zijn om dit mee te maken voor Horde? Crossroads?

Daarna terug naar de fora's en wachten op m'n CE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" Vandaag voor 16.00u besteld, dezelfde dag voor 22.00u in huis.*
* Alleen als u in Rotterdam(regio) woont & het product op voorraad is."

Ey , ik neem aan dat ze dat niet met WoW bedoelen :)

Naja , kwoon toch in Leiden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Waarom heeft GoT eigenlijk gekozen om vnl op Duitse servers te zitten? Ik heb de hele tijd op de Engelse server gezeten en ben zojuist eventjes overgestapt... en ja hoor.

Overal Duitse namen en Duitse guilds en Duits gelul op de chat. Hoogs irritant.:(
Geef mij maar de Engelse servers.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

wat is de fun als je cap lvl haald?
lvl60 is cap atm. maar volgende uitbreiding is het weer lvl80 ofzo.
paar dagen spelen en je hebt de cap weer.

bij daoc is het anders. heb al 2 jaar een lvl50 (cap) (in totaal 5 lvl50's).
en als je lvl50 bent ben je nooit klaar met je poppetje.
je doet oorlog tegen andere realm om je realmpoints op te krikken om nieuwe skills te krijgen.
en dat duurt nogal heel er lang. je probeert je char zo te tweaken met armor/wapens/jewels dat ie alle stats capped en ultime damage output heeft. dat duurt ook erg lang voordat je bepaalde items hebt. dit zal ongetwijfeld ook in wow zijn, maar ik heb gehoord dat je nogal snel de beste stuff kan halen met wow voor je lvl.

WoW is een erg leuke spel, PVE is leuker dan daoc. maar de endgame is zoals ik het nu zie en hoor van andere gasten erg slecht.

khoop voor wow dat er een betere horde VS alliance systeem komt die betere doelen heeft dan alleen maar elkaar afslachten.

ik zie nu al mensen terug komen van US-wow omdat het lang niet trekt met de endgame van daoc. Nolby Pride is een van de betere guilds van daoc. die waren verhuist naar WoW PVP us server. maar die komen ook weer terug. omdat WoW niks te bieden heeft qua PvP gebied.

desondanks heb ik een erg leuke beta tijd gehad, maar om te questen/expen totdat je cap lvl heb en dat je dan klaar bent met het spel is niks voor mij. nieuwe lvl caps helpt echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

als jij de realm Fights van DaoC al cool vond, moet je eens gaan lezen op www.worldofwarcraft.com over de Battlegrounds :)

Dat word zo verschrikkelijk cool, (en ik heb ook veel DaoC gespeeld) en word volgens mij beter dan de Realm fights in DaoC.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

FunkyTrip schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:34:
Waarom heeft GoT eigenlijk gekozen om vnl op Duitse servers te zitten? Ik heb de hele tijd op de Engelse server gezeten en ben zojuist eventjes overgestapt... en ja hoor.

Overal Duitse namen en Duitse guilds en Duits gelul op de chat. Hoogs irritant.:(
Geef mij maar de Engelse servers.
Hoezo Duitse servers? We zitten fijn op Engels Server 7 PvP. DAs allemaal fijn engels hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" je doet oorlog tegen andere realm om je realmpoints op te krikken om nieuwe skills te krijgen.
en dat duurt nogal heel er lang. je probeert je char zo te tweaken met armor/wapens/jewels dat ie alle stats capped en ultime damage output heeft."

Mja realm ranks enzo allemaal zaten er in Daoc ook nog niet in toen die begon. En zo veel options om je stats te cappenen zo nou ook weer niet. Al zeker niet die TOA crap.

Ik zie gewoon veel potentie in wow persoonlijk en der komt vast nog veel meer bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodclot ik weet niet wat jij denkt, maar als je lvl 60 bent ben je nog lang niet klaar.
Er komt Battlegrounds voor pvp en daarnaast komen er ook nog kastelen en allemaal van dat soort dingen die veroverd kunnen worden door alliance en horde.

Dus ik denk dat er genoeg te bieden is als je lvl 60 gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik hoop dat arthas op het einde van de beta stormwind komt binnenvallen
dat lijkt me zooo mooi :9
hopen dat ik ook ff bij zijn unholy squad kan ( can't beat them ... join them )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:58:
Bloodclot ik weet niet wat jij denkt, maar als je lvl 60 bent ben je nog lang niet klaar.
Er komt Battlegrounds voor pvp en daarnaast komen er ook nog kastelen en allemaal van dat soort dingen die veroverd kunnen worden door alliance en horde.

Dus ik denk dat er genoeg te bieden is als je lvl 60 gehaald heb.
Blizzard is volgens mij het enigste software bedrijf dat nog nooit een slecht spel heeft gereleased ( even verkoopcijfers bekeken dan hè, geen persoonlijke smaak ) en ik verwacht dat ze echt niet stil zullen zitten om hun nieuw kindje WoW te blijven upgraden en expanden.

Ik hoop alleen ECHT dat je over een half jaar niet weer 35 euro moet neerleggen voor een expension set maar dat het allemaal inbegrepen zit in de maandprijs.

*update*
misschien al gepost maar dit stond zojuist op de EU WoW site:

With the commercial release of World of Warcraft coming on the 11th of February, we will be taking all our servers offline on the evening of Monday, February 7. This event is currently scheduled to take place at 21:00 (GMT+1). The subsequent days will be used to prepare the servers for as smooth a launch as possible. We will be conducting a complete wipe of the forums and erasing all beta accounts and characters to allow all players to start the game on an even footing. All servers and forums will be back online again on the 11th of February.

[ Voor 28% gewijzigd door JeanJeremy op 06-02-2005 18:29 ]

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
blizzard maakt zelfs nog patches voor starcraft nou dan zullen ze WoW ook wel goed verzorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

omg kon het hele weekend al niet spelen omdat ik bij mn vriendin zit tm morgen end an moet ik een hele week zonder WoW!

nou maar hopen dattie vrijdag op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" Ik hoop alleen ECHT dat je over een half jaar niet weer 35 euro moet neerleggen voor een expension set maar dat het allemaal inbegrepen zit in de maandprijs."

Daar moet je toch echt niet op gaan rekenen lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
even de link, daar staat iig ook bij dat er vlak voor het eind nog een apocalypse volgt })

... ik hoop trouwens ook niet dat er uitbreidingssets worden gemaakt waaraan kosten gebonden zijn (á la Anarchy Online of Galaxies), je betaalt juist voor het draaiend houden van de servers maar nog belangrijker de nieuwe content - kijk ik dan echter naar hoe Diablo 2, StarCraft en WarCraft 3 op het moment nog worden onderhouden (patches, maps) dan denk ik dit Blizzard dat fatsoen wel heeft, ik zou het echt niet erg vinden om geld uit te geven voor een aanvulling, maar ik vind toch wel dat zoiets in geval van maandelijkse bijdrage inbegrepen moet zijn

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
" Ik hoop alleen ECHT dat je over een half jaar niet weer 35 euro moet neerleggen voor een expension set maar dat het allemaal inbegrepen zit in de maandprijs."

Is ook al eens door een Blizz rep. op geantwoord op het officiele forum: voor expansions hoef je niet te betalen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Dat is ook bout, heb ik een week vakantie kan ik niet spelen :(

Ben er nog niet over uit of ik het kopen ga ja of nee. Aan de ene kant is het erg leuk, aan de andere kant gaat er wel veel tijd in zitten. Daarnaast voel je je bijna schuldig wanneer je niet speelt omdat je er toch wel elke maand voor betaald. Misschien dat ik het kan gooien onder het kopje 'maar ik rook niet'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ow waar ik nog nieuwschierig naar ben: kan ik mijn huidige "beta" versie van wow laten staan en daarme verder spelen zodra ik mijn licentie heb? of moet is het beter om opnieuw te instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD

xiD

12345

Chaoss schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:29:
ow waar ik nog nieuwschierig naar ben: kan ik mijn huidige "beta" versie van wow laten staan en daarme verder spelen zodra ik mijn licentie heb? of moet is het beter om opnieuw te instaleren?
ja waarschijnlijk wel, zou niet weten waarom niet.... vind alleen raar dat ze in US delay hebben met de laatste patch en die wel al in EU FB hebben zitten. Dus misschien zit in EU retail de laatste patch ook nog niet

[ Voor 8% gewijzigd door xiD op 06-02-2005 19:37 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik wil WoW kopen en spelen (duh), maar mijn broertje wil ook graag spelen.
Nu was mijn vraag of dat kan met 1 client (2 accounts maken), of dat je er dan gelijk 2 moet kopen :) Of moet je dan Gamecards kopen voor het tweede account?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:53:
Ik wil WoW kopen en spelen (duh), maar mijn broertje wil ook graag spelen.
Nu was mijn vraag of dat kan met 1 client (2 accounts maken), of dat je er dan gelijk 2 moet kopen :) Of moet je dan Gamecards kopen voor het tweede account?

Alvast bedankt ;)
Je kan op 1 account 2 characters maken,maar niet met zijn 2e tegelijk playen.
Chaoss schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:29:
ja waarschijnlijk wel, zou niet weten waarom niet.... vind alleen raar dat ze in US delay hebben met de laatste patch en die wel al in EU FB hebben zitten. Dus misschien zit in EU retail de laatste patch ook nog niet
huh ????

de beta characters gaan toch allemaal weg,gewist,deltree,delete ??

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:56:
[...]
Je kan op 1 account 2 characters maken,maar niet met zijn 2e tegelijk playen.
Mja en dat wil ik dus wel graag.
Maar kun je dus wel 2 accounts maken en dat maar 1 iemand kan spelen (1 maand) en de ander niet omdat hij nog moet betalen? Of kun je geen 2e account registreren (desnoods dus zonder speeltijd) zonder een 2e client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Per World of Warcraft Box die je koopt krijg je een CD-key. Met een CD-key kan je 1 account aanmaken.(dan is die key ook gelijk opgebruikt).

Op een account kan je wel meerde chars maken uiteraard maar er kan altijd maar 1 versie can de account draaien.

Dus als je met zijn 2-en tegelijk wilt spelen zal je toch 2 WoW's moeten kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Pheace schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:00:
Dus als je met zijn 2-en tegelijk wilt spelen zal je toch 2 WoW's moeten kopen :)
OK, dat wilde ik even weten :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

x1dje schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:37:
[...]

Is toch logisch, wij zitten nog in Beta dus patchen ze hier als eerste. Als dan de servers omvallen zijn er geen betalende klanten boos. Verloopt de patch goed dan is de US aan de beurt, zo ging het met de grotere patch hiervoor ook.

Wanneer wij eindelijk Retail zijn zal US als eerste gepatched worden kan je vanuit gaan. Sinds de aankondiging dat de servers morgen down gaan om 21:00 is alle zin om spelen meteen weg, het is nu echt nutteloos (naja, was het al natuurlijk :) ).

Dus morgen nog maar even Judgment Day meemaken en dan vrijdag -eindelijk- Retail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bloodclot schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:41:
Dus jij speelt een MMORPG om zo snel mogelijk de cap te halen en dan zeggen dat de game klaar is?
Toen de eerste mensen lvl 50 haalden klaagden ze ook dat er geen endcontent was. Elke MMORPG kent die klachten. Dat zijn het soort mensen dat 15 uur per dag speelt om de max te halen en vervolgens zeggen ze "yawn, I am bored...not enough content". Die mensen hebben een wakeup call nodig. Normale mensen die hooguit 2 uur per dag spelen doen er dus een jaar over ipv 3 weken ofzo. Die hebben over het algemeen ook veel meer lol.
je probeert je char zo te tweaken met armor/wapens/jewels dat ie alle stats capped en ultime damage output heeft. dat duurt ook erg lang voordat je bepaalde items hebt. dit zal ongetwijfeld ook in wow zijn, maar ik heb gehoord dat je nogal snel de beste stuff kan halen met wow voor je lvl.
Dus jij speelt uren om een of ander nummertje uit de database net iets hoger te hebben dan je had? Wat is er mis met snel beste stuff? Wederom, snel is relatief. Als je 15 uur per dag speelt lukt het snel ja. Als je 1 uur per dag speelt ben je 2 jaar zoet. WoW is niet voor de hardcore grinders en gamers.
ik zie nu al mensen terug komen van US-wow omdat het lang niet trekt met de endgame van daoc. Nolby Pride is een van de betere guilds van daoc. die waren verhuist naar WoW PVP us server. maar die komen ook weer terug. omdat WoW niks te bieden heeft qua PvP gebied.
Tja, geduld is tegenwoordig snel op. DAOC was echt niet beter hoor, 3 maanden na release.
desondanks heb ik een erg leuke beta tijd gehad, maar om te questen/expen totdat je cap lvl heb en dat je dan klaar bent met het spel is niks voor mij. nieuwe lvl caps helpt echt niet.
Dan hoor jij blijkbaar tot het type speler dat een MMORPG op de verkeerde manier speelt. Helaas behoren veel mensen tot dit type speler. Als ik een MMORPG speel, dan gaat het mij om het sociale aspect. Lekker beetje chatten, samen een questje doen, beetje ronddolen in de wereld. Who cares of ik nu in 1 maand level 40 ben of in 5 maanden?

Eer ik de level cap haal, dan heeft Blizzard ongetwijfeld een hoop nieuws toegevoegd (battlegrounds, hero classes weetikveel wat)

WoW is voor de casual speler. Om optimaal te genieten moet je denken en spelen zoals een casual speler.

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 06-02-2005 20:13 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ff tipje, eindbosses in instances respawnen niet, moet je eerst uit de instances groep hervormen en weer terug . ( ja je moet dus de hele instances opnieuw doen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

bron: wow-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:25:

:(

bron: wow-europe.com
no shit sherlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Even terugkomend op waarom PVP leuk is.

Ik (NE lvl 24 Hunter) was vanmiddag samen met een NE lvl 23 Druid gegroupd aan het jagen op harpies in Stonetalon Mountains toen er een groep van 4 Horde (20 lvl Orc Hunter, 23 lvl Tauren Shaman, 24 lvl Orc Warrior en 26 lvl Undead Priest) aankwamen. Wij beiden snel in stealth mode en hopen dat ze weggingen want we wilden niet doodgaan en het hele eind terugreizen naar onze lijken. Gingen ze eerst rond ons allerlei mobs aanvallen en daarna op een paar passen van ons vandaan op een heuveltje zitten rusten en eten. Na ongeveer 5-10 minuten liepen ze eindelijk weer verder.

Voor mij persoonlijk vindt ik dit soort momenten de reden om PVP te kiezen en wat WoW ook erg leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
De CE is trouwens nóg uitgebreider dan wat ik al eerder schreef: een 5-dagen-speel-account voor een vriend/vriendin en het spel op zowel dvd als cd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:56

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

johnnyv.nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:03:
De CE is trouwens nóg uitgebreider dan wat ik al eerder schreef: een 5-dagen-speel-account voor een vriend/vriendin en het spel op zowel dvd als cd. :D
Ja, had hem erg graag gehad maar kon hem nergens meer vinden :( SWG heb ik ook de CE editie, toch altijd weer erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
>:) naja komt wel mooi uit, net als het vakantie is komt retail...aaaaaaaah :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:09:
[...]

Ja, had hem erg graag gehad maar kon hem nergens meer vinden :( SWG heb ik ook de CE editie, toch altijd weer erg leuk :)
ik had hem afgelopen woensdag nog besteld bij de E-plaza :)
je moet gewoon bij de echte winkels die game bestellen en niet bij online winkels (want daar is het wel uitverkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
ik hoop voor de mensen dat de postbode aankomende vrijdag op tijd is ;)

(speciaal bedoeld om ViRaX te treiteren) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik hoop dat gcshop hem wel goed op voorraad heeft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD

xiD

12345

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:56:
[...]

huh ????

de beta characters gaan toch allemaal weg,gewist,deltree,delete ??
ja de characters wel, maar je hoeft de game niet opnieuw te installere en dat is wat hij bedoeld volgens mij

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaringen met BOL.com. Heb hem namelijk daar besteld en weet niet of die snel zijn bij releases (en voldoende voorraad hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:53:
heeft iemand ervaringen met BOL.com. Heb hem namelijk daar besteld en weet niet of die snel zijn bij releases (en voldoende voorraad hebben).
Ik bestel soms wel eens dvd's en ze zijn erg snel met de bezorgkosten. Ik heb daar de CE besteld en ik verwacht gewoon dat ik hem vrijdag heb. De service van bol.com is dus wel goed. Heb jij ook de CE van WOW daar bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik er niet gezien. :( wil die namelijk wel graag.
Dus gewoon de DVD versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

De beta loopt bijna ten einde, ik heb een aantal UI kunnen testen en er zelfs een paar verlagen gemaakt over: Nurfed en CTMod. Samen met extreme van dit forum hebben we nog veel meer dingen erbij gezocht om de voor ons zo perfect mogelijke UI te maken. Helaas zijn onze smaken niet helemaal hetzelfde maar komen ze op veel gebieden overeen. We hebben daarom veel met elkaar gesproken, extreme heeft heel veel zooi opgezocht/uitgezocht en het resultaat mag er zijn. Ik wilde mijn ervaringen even met jullie delen, misschien heeft iemand er nog iets aan, de versie lijkt tot dusver bugvrij :).

Bag_status_meters:
Je ziet precies hoeveel slots je bags zijn, hoeveel slots je gebruikt hebt en hoeveel slots er nog beschikbaar zijn. Ook krijg je een melding als je bag vol zit.

BetterKeyBinding:
Misschien totaal onnodig, maar ik vond het handig genoeg om mee te nemen. Als je je toetsen wilt gaan instellen is het normaal 1 lange rits met knoppen. Via dit stukje mod word de knoppen in allemaal secties verdeeld zodat je makkelijk kan opzoeken waar je je knoppen gaat instellen. (veranderd dus niet de knoppen zelf, maakt het alleen overzichtelijker, als je uberhaubt al ooit in het options menu bent geweest ;))

CT_Barmod:
Misschien wel de belangrijkste reden waarom ik naar een uitgebreide UI ben gaan zoeken. Ik moest meer ruimte hebben voor mijn spells/aanvallen. Dankzij deze barmod zijn er nog 5 extra balken van 12 slots per balk op te vragen. In totaal dus goed voor 60 slots. Je kunt de bars draaien en slepen naar welke plek je maar wilt. Ook kun je er voor zorgen dat lege slots niet worden weergegeven en alleen de gevulde slots maar ruimte innemen in het beeldscherm. Ook kun je zorgen dat de inhoud van de slots "locked" is (in mijn fanatisme sleep ik wel eens spells uit de balk of verwissel ik ze... dat gebeurd nu dus niet meer).

CT_CoordMod:
Als je de map opent zie je de X/Y coordinaten waar je je op dat moment bevind. Ik durf alleen niet 100% te garanderen dat het precies dezelfde coordinaten zijn zoals thottbot die gebruikt (nog niet uitgetest, maar ik zou bijna denken van wel).

CT_LevelMod:
Je ziet precies welk level iemand is. 10 levels hoger is normaal gesproken een doodskopje, nu niet meer dus :), en dat komt goed uit als je toevallig wat tegenstanders tegen komt en je in de chat wilt doorspelen welk level ze zijn.

Gatherer:
Superhandig voor mensen met een gathering proffesion (mining/herbalism). Er worden (als ik Silk_dude mag geloven) ook lokaties bewaard van water barrels etc zodat je niet lang hoeft te zoeken waar iets is.

Goodinspect:
Weer een kleinigheidje wat ontzettend handig is. Normaal moet je bijna tegen een persoon aanstaan wil je kunnen inspecten wat voor armor die persoon heeft. Nu kun je inspect kiezen zodra je de persoon kan aanklikken :)

Gypsy_BuffBar:
Heerlijke bars waar je duidelijk je positieve (blauw) en negatieve (rood) buffs kan bekijken incl de hoeveelheid minuten/seconden dat deze duren.

Gypsy_PartyFrame:
Check hier hoeveel HP je partygangers hebben en welke buffs zij op dat moment gebruiken.

Gypsy_PlayerFrame:
Een uitbreiding van het playerframe met een aantal getalletjes + nog een XP bar om het allemaal even nerderiger te maken. (ik twijfel nog of ik het aanlaat of niet, voor nu laat ik het iig even draaien).

MapNotes:
Ik heb zo vaak dat ik iemand moet zoeken waar ik eerder geweest ben en niet meer weet waar hij was (al die moeilijke namen). Met deze mod kun je een notitie op de map achterlaten zodat je het niet meer vergeet. Je kunt zelfs notities naar andere mensen sturen (als zij deze mod ook draaien, en mapnotes van andere mensen toelaten). Dus als je vriend niet weet waar thrall is, stuur jij hem gewoon de mapnote door :)

MovableBags:
Je kan je bags openen en door het scherm slepen. Ik heb hem uitstaan, maar hij zou misschien voor een aantal mensen wel handig kunnen zijn :)

MyClock:
Een klokje die het zonnetje en maandje vervangen voor de daadwerkelijke tijd. Je kunt deze overal heenslepen waar je maar wilt met het commando "/myclock options".

PlayerLinkMenu:
Met deze optie kun je een aantal handelingen ook weer een stuk makkelijker uitvoeren. Als je iemand iets ziet zeggen in de general chat kun je als je de shiftknop ingedrukt houdt die persoon aanklikken. Je kunt dan meteen whisperen. Je kunt ook op die persoon drukken als je de control knop indrukt, dan krijgt hij meteen een invite voor je groep en met de altknop kun je meteen zien welk ras/class/level hij is en in welk guild hij zit.

QuestHistory:
De naam zegt genoeg :), hiermee kun je kijken welke quests je gedaan hebt en nog wat bijbehorende info. Erg handig als je er even met je hardcore maatje niet uitkomt of je die quest uit dat gebied nou al wel of niet afgerond hebt.

QuestMinion:
Erg handig voor als je een aantal quests in 1 gebied hebt. Je zet ze in de questminion en die houdt bij welke quests je hebt voltooit en welke nog niet.

RollSafely:
Bij de items waar je het dobbelsteentje moet rollen zit vaak een bind on equip. Met deze mod krijg je een waarschuwing en kun je je nog goed realiseren of je dit item uberhaubt wel kan gebruiken, of dat je hem niet liever voor iemand anders uit je party laat.

SelfCast:
Als je niemand selecteerd voor een spell, dan krijg je een handje waarmee je op iemand kan klikken (vaak op jezelf). Met deze mod cast hij de spell meteen op jezelf als je niemand selecteerd.

SellValue:
Kijk hier voor hoeveel geld je iets kan verkopen bij de vendor en voor hoeveel geld hij dit vervolgens weer verkoopt. Ontzettend handig voor als je bag vol is en je niet weet welk item je er het beste uit kan mieteren.

VendorBags:
Als je bij de vendor komt worden meteen automatisch alle bags geopend zodat je een mooi overzicht hebt wat je allemaal kan verkopen (ik heb hem uitstaan, zo lui ben ik nou ook weer niet :p).

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee :), dit wordt in ieder geval de set die ik in de retail ga gebruiken (en extreme ook, alleen hij heeft nog een aantal handige dingen die ik niet boeiend genoeg vond, hij zal hier ongetwijfeld nog over posten).

Als laatste nog even een screen hoe alles eruit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.viraxtothemax.nl/finaluithumb.jpg

Als je denkt hier iets aan te hebben kun je hem hierrrrrrr downloaden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Virax op 06-02-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:11:

Normale mensen die hooguit 2 uur per dag spelen doen er dus een jaar over ipv 3 weken ofzo. Die hebben over het algemeen ook veel meer lol.

Dus jij speelt uren om een of ander nummertje uit de database net iets hoger te hebben dan je had? Wat is er mis met snel beste stuff? Wederom, snel is relatief. Als je 15 uur per dag speelt lukt het snel ja. Als je 1 uur per dag speelt ben je 2 jaar zoet. WoW is niet voor de hardcore grinders en gamers.

WoW is voor de casual speler. Om optimaal te genieten moet je denken en spelen zoals een casual speler.
Probleem is dus wel dat je per maand moet betalen.... dat worden dan dure game-uurtjes voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:52:
[...]

Probleem is dus wel dat je per maand moet betalen.... dat worden dan dure game-uurtjes voor je.
Noem jij mij eens ander entertainment waar jij 30 uur plezier aan hebt voor 15Euro? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:07

admiral866

The King Personality Disorder

iedereen die quest minion gebruikt, raad ik toch aan om MonkeyQuest te gaan gebruiken. Veel handiger!

Trouwens nog een vraagje over de CTmod bars. Elke button heeft een cijfer erbij staan.
Alleen als je op "1" drukt op je keyboard geldt die voor de mainbar. Kan je die andere bars met een combi-toets (shift+1) ofzo bereiken?

[ Voor 42% gewijzigd door admiral866 op 06-02-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

admiral schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:04:
iedereen die quest minion gebruikt, raad ik toch aan om MonkeyQuest te gaan gebruiken. Veel handiger!

Trouwens nog een vraagje over de CTmod bars. Elke button heeft een cijfer erbij staan.
Alleen als je op "1" drukt op je keyboard geldt die voor de mainbar. Kan je die andere bars met een combi-toets (shift+1) ofzo bereiken?
En ik vindt Questminion juist zo fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
Vandaag eindelijk in een raid gespeelt en de horde afgeslacht. Ah echt geweldig :) eerst was het een beetje irritant omdat er steeds guards kwamen. Maar toen zijn we een stuk van de stad af gegaan en de horde kwam naar ons toe. Alleen jammer dat er snel mensen weg gingen waar we flink in de minder heid waren. Ook waren het nogal veel lage levels, hoogste level 29. Toch was het zeer leuk. Hier kan ik me wel mee vermaken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Wat voor killerpc moet je hebben als je alles op high speelt (dus terrain distance en anisotropic filtering op high) en redelijke fps (40-50) in Ashenvale wil hebben? Ik heb 2600+, 1024 mb DDR en radeon 9800 pro en als ik anisotropic filtering op high heb, en terrain distance op high, trekt mn PC dat amper .. (door de vele bomen?) echt 15-25 fps vaak. Als ik terrain distance high hou, en anisoptric filtering uit, heb ik een dikke verdubbeling van fps. Is dit normaal? Wat houdt anisoptropic filtering exact in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" I kill two dwarves in the morning, I kill two dwarves at night. I kill two dwarves in the afternoon, and then I feel alright. I kill two dwarves in time of peace and two in time of war. I kill two dwarves before I kill two dwarves and then I kill two more"

Hey , jou heb ik ergens op VN or mmorpg.com zien rondhangen volgens mij , of heb je alleen hier die sig? O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Net even gespeeld maar er is eigenlijk niets meer te beleven. Het lijkt of iedereen weg is.

Daarnet werd stonefield farm aangevallen in Elwynn, heb wel even geprobeerd te helpen maar mijn lvl14 warlock kon niet veel doen tegen de elite orcs et cetera.

Hoewel natuurlijk iedereen wist dat de beta vroeg of laat zou stoppen lijkt het alsof het bericht dat dit rmogen gebeurt duizenden spelers heeft doen besluiten hun tijd dan maar nuttiger te gaan besteden.

Westfall
Stormwind
Menethil Harbor (?)
Wetlands
Ironforge
Elwynn forest

Bijna nergens nog mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 12-09 14:58
RedruM schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:30:
Wat voor killerpc moet je hebben als je alles op high speelt (dus terrain distance en anisotropic filtering op high) en redelijke fps (40-50) in Ashenvale wil hebben? Ik heb 2600+, 1024 mb DDR en radeon 9800 pro en als ik anisotropic filtering op high heb, en terrain distance op high, trekt mn PC dat amper .. (door de vele bomen?) echt 15-25 fps vaak. Als ik terrain distance high hou, en anisoptric filtering uit, heb ik een dikke verdubbeling van fps. Is dit normaal? Wat houdt anisoptropic filtering exact in?
Wijze waarop textures op afstand worden weergegeven. Als het uitstaat dan worden textures verder weg heel erg blurry, met hoge filtering zie je ook ver weg mooie textures.

Ik heb een XP2600+, 1024Mb, R9700pro, en ik speel op 1400x1050, alles hoog, 2x FSAA (is genoeg bij hogere res imho), 6x AF, en ik zit meestal tussen de 30-40fps. Soms wat lager, maar 25 fps is voor zo'n spel ook wel genoeg imo, omdat het toch niet echt om de snelle actie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10-09 10:38
Tja, daar loop je dan als lev 12-13 priest van de Gathering of Heroes aan de rand van Elwynn Forest. Ineens kom je "collega's" van de Gathering of Templars tegen. Wat doe je dan als iedereen gilt dat de Horde eraan komt? Kijken, lachen en zwaaien natuurlijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.scheperkeuter.nl/wow/screen1s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.scheperkeuter.nl/wow/screen2s.jpg

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
===================================================================
Kefs WoW UI Version 1.0

Deze WoW User Interface heb ik gemaakt omdat de standaard WoW interface erg beperkt is voor mijn gebruikersdoeleinden. Ik heb besloten om een eigen user interface te maken nadat de Korean Beta afgelopen was. Mijn UI pack heet Kefs WoW UI Version 1.0. Deze pack heb ik niet zelf geschreven, ik ben zelf op verschillende WoW mod websites gaan kijken en heb alle bruikbare mods bijelkaar gezet, samen met mijn collega ViRaX heb ik de mods getest die ik na mijn zoekwerk had gevonden en die mij aanspraken.

Verder heb ik zelf nog met Termy, goede vriend van mij nog wat gediscussieerd over welke mogelijkheden er nog meer waren, ook had hij nog enkele mods geprobeerd die leuk waren en gingen we die nog testen..

ViRaX had al eerder een post gemaakt voor zijn UI, zijn UI is gebasseerd op Kefs UI pack Versie 1.0. Je kan mijn versie zien als de Full version voor de gebruiker die mijn extra’s aanspreekt of de Lite version om een zo clean mogelijke variant te hebben, en dat is ViRaX’s UI.

Ik wil ViRaX, Termy en de makers van de mods bedanken, Zij hebben het mogelijk gemaakt om deze UI te realiseren.

Screenshots
Om een kleine indruk te krijgen van hoe de pack eruit ziet:

Mainscreen, het beeld wat je ziet wanneer je speelt
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.y.cheng/Kefs_UI_1s.gif

BankItemMod
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.y.cheng/Kefs_UI_2s.gif

MapNotes + Gathering Mod
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.y.cheng/Kefs_UI_3s.gif

Levelmod + Goodtip Mod + Playerframe:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/t.y.cheng/Kefs_UI_4s.gif

Features:

Bag_status_meters: Aantal slots over in je bags, melding wanneer bags vol zitten, optiescherm om ieder gewenste formaat te kiezen.
Command: /bsm

BankItems: Deze mod laat zien wat je op de bank hebt, als je een profession uitoefent heb je vaak veel spullen op de bank, je kan dan snel zien wat er op de bank staat. Een handige feature van dit is dat je gelijk ook de bank info van al je andere characters op de realmn kan zien. Erg handig als je mulecharacters hebt.
Command: /bi

bc_AutoMailSubject: Als je een mail stuurt met een bijlage erbij (10 Linen Cloth ), dan zal het onderwerp van het mailtje automatisch Linen Cloth worden. Scheelt jou weer typwerk.

BetterKeyBinding: In de Key Bindings optie scherm worden alle toetsen die gebind kunnen worden gegroepeerd zodat in 1 oogopslag te zien is welke knoppen te wijzigen zijn. Het maakt het overzichtelijker om de juiste keys te zien.

CT_Barmod: Dankzij deze barmod zijn er nog 5 extra balken van 12 slots per balk op te vragen. De Bars zijn volledig sleepbaar en kan gedraaid worden. Lege slots kunnen uitgezet worden. Tot slot kunnen alle bars kunnen locked worden.

CT_CoordMod: De X/Y coordinaten worden linksboven de wereldmap getoond, bij het bewegen van de muis worden de coordinaten geupdate. Handig voor de coordinaten die Thottbot geven.

CT_LevelMod: Level van alle characters worden zichtbaar hiermee, het doodshoofdje door levelverschil verdwijnt hiermee. Zo kun je zien welke levels mensen van 10 levels hoger dan jij zijn.

EquipCompare: Als je equipment items in je inventory hebt staan of van auction house of een quest scherm, dan kan je met deze mod vergelijken wat je daadwerkelijk draagt op dat moment, je kan dan snel zien of je een betere item hebt.

Gatherer: Dit is een mod voor mensen die Mining en Herbalism nemen. Wat het doet is, wanneer jij een herb of mine hebt gegathered, hij de locatie onthoudt en een mooi herb/mine icoontje op de wereldmap plaatst. Wanneer jij in de buurt loopt van die locatie zal in je minimap een cirkel worden getoond die aangeeft dat daar een herb/mine zit. Chests/waterbarrels worden ook weergegeven.
Command: /gather

Goodinspect: Weer een kleinigheidje wat ontzettend handig is. Normaal moet je bijna tegen een persoon aanstaan wil je kunnen inspecten wat voor armor die persoon heeft. Nu kun je inspect kiezen zodra je de persoon kan aanklikken

Goodtip: Als je met je muis over een persoon gaat dan zie je altijd een beschrijving van naam, level en dergelijke. Met deze mod vul je dat schermpje met de juiste kleur, groen voor NPCs, blauw voor Players en rood voor horde/enemies. Geel wordt voor neutrale beestjes gedaan zoals zwijnen. Verder wordt er extra informatie toegevoegd: de guild waar iemand in zit.
Command: /gthelp

Gypsy_BuffBar: Heerlijke bars waar je duidelijk je positieve (blauw) en negatieve (rood) buffs kan bekijken incl de hoeveelheid minuten/seconden dat deze duren.

Gypsy_PartyFrame: Check hier hoeveel HP je partygangers hebben en welke buffs zij op dat moment gebruiken.

Gypsy_PlayerFrame: Een uitbreiding van de playerframe, het toont de absolute waardes aan van health en mana, verder wordt de EXP ook getoond en de RESTbonus die je hebt opgedaan.

LeetSpeak: 1k b3n 1337, j3 w33t t0c4?! , deze mod zal het leuker maken als je stomme Horde/Alliance poppetjes tegenkomt. Alles wat je schrijft met /lsay zal veranderen in cijfers en symbolen zodat de tegenpartij je enigszins begrijpt. Ik heb expres niet de universaldictionary mod gebruikt, omdat deze tegen de policy van Blizzard is, dat je horde/alliance kan begrijpen.
Command: /lsay “text what you want to say”

MailSound:
Als je mail ontvangt hoor je “You’ve got mail”. Deze feature vind ik superhandig, want als je mail ontvangt krijg je normaal gesproken een klein mail icoontje naast je minimap. Echter merk je deze niet gauw op als je intensief zit te spelen/chatten in het spel.

MapNotes: Deze mod laat je notities maken op de wereldmap. Als jij bijvoorbeeld in IronForge loopt en je wilt alle NPCs in het centrum graag onthouden, dan kan je voor elke npc een markering maken, deze blijven dan opgeslagen in je worldmap. Je kan notities van andere map notes gebruikers ontvangen en je kan ze versturen

MobHealth: Als je tegen een monster vecht, zal er een absoluut getal boven zijn plaatje staan, er staat bijvoorbeeld 50/50, je weet dan dat het beests 50 levens heeft, wanneer je hem slaat zal deze meter naar xx/50 veranderen, het geeft een goede indicatie hoeveel levens een beest heeft.

MovableBags: Je kan je bags openen en door het scherm slepen, soms handig wanneer de bags in de weg zitten voor iets anders.

MyClock: Een klokje die het zonnetje en maandje vervangen voor de daadwerkelijke tijd, nu kan je zien wanneer je naar bed!
Command: /myclock options

PlayerLinkMenu: Met deze optie kun je een aantal handelingen ook weer een stuk makkelijker uitvoeren. Als je iemand iets ziet zeggen in de general chat kun je als je de shif tknop ingedrukt houdt die persoon aanklikken. Je kunt dan meteen whisperen. Je kunt ook op die persoon drukken als je de control knop indrukt, dan krijgt hij meteen een invite voor je groep en met de alt knop kun je meteen zien welk ras/class/level hij is en in welk guild hij zit.

QuestHistory: De naam zegt genoeg, hiermee kun je kijken welke quests je gedaan hebt en nog wat bijbehorende info. Handig om bij te houden welke quests je hebt gedaan en deze kan je vergelijken met andere vrienden, zodat je weet welke quest eventueeel nog gedaan kan worden.
Command: /qh

QuestMinion: Houdt de quests bij die je aan het doen bent, als je quests hebt waarbij je X aantal spullen moet verzamelen, dan is het vaak lastig als je 20 quests hebt lopen, om even te kijken welke en hoeveel items je nog moet hebben om een quest te completen. Met deze mod kan je gemakkelijk dit bijhouden.

RollSafely: Bij de items waar je het dobbelsteentje moet rollen zit vaak een bind on equip. Met deze mod krijg je een waarschuwing en kun je je nog goed realiseren of je dit item uberhaupt wel kan gebruiken, of dat je hem niet liever voor iemand anders uit je party laat.

ScrollingCombatText: Deze mod laat boven je eigen poppetje zien wat in je combatlog eigenlijk staat, hoeveel damage een monster doet tegen je, dat monster missed/dodged.
Voor de mensen die andere MMORPGS hebben gespeeld is dit erg leuk.

SelfCast: Als je niemand selecteert voor een spell, dan krijg je een handje waarmee je op iemand kan klikken. Met deze mod cast hij de spell meteen op jezelf als je niemand selecteert, dit is uitermate handig voor als je bandages bijvoorbeeld wilt gebruiken, die ene seconde is van levensbelang wanneer jij nog een keer op jezelf moet klikken..
Command: /sc

SellValue:
Kijk hier voor hoeveel geld je iets kan verkopen bij de vendor en voor hoeveel geld hij dit vervolgens weer verkoopt. Ontzettend handig voor als je bag vol is en je niet weet welk item je er het beste weg kan gooien.

VendorBags:
Als je bij de vendor komt worden automatisch alle bags geopend zodat je een mooi overzicht hebt wat je allemaal kan verkopen, normaal gesproken opent het alleen de backpack.
Download Link:

Kefs WoW UI Version 1.0:
Download Link

Mochten er vragen zijn, mail mij op kevintje@gmail.com
Graag zou ik jullie reacties willen weten hoe de UI aanvoelt en of er verder problemen zijn hier mee. Verder ben ik te vinden op irc.tweakers.net #wow

[ Voor 3% gewijzigd door extreme op 07-02-2005 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik heb al veel bier een vuurwerk gekocht voor de laatste 4 min van de judgement day. word echt heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12-09 21:08

Phydomir

Dennis

extreme schreef op maandag 07 februari 2005 @ 01:08:

Een heel verhaal over GUI aanpassingen
_/-\o_ Hulde! _/-\o_

Dit ziet er echt goed uit. Qua bars zoals ik het nu ook heb in Cosmos maar dan beter :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Vergeten jullie allemaal die UI scaler niet , ik heb mijn UI aanzienlijk kleiner gemaakt dan ie standaard staat. Is echt fijn om een stuk meer te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten todat we als schapen afgeslacht worden!!! Hier doe ik het voor!
Vind het trouwens we leuk om in een grote stad te campen, dan kan het meemaken dat de guards gaan helpen.

Ik denk dat ik maar naakt de beta eindig. O en dansend... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Pheace schreef op maandag 07 februari 2005 @ 07:37:
Vergeten jullie allemaal die UI scaler niet , ik heb mijn UI aanzienlijk kleiner gemaakt dan ie standaard staat. Is echt fijn om een stuk meer te zien :)
Dat lijkt mij nou ook echt handig, waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

DarkShadow schreef op maandag 07 februari 2005 @ 08:20:
[...]

Dat lijkt mij nou ook echt handig, waar kan ik dat vinden?
Als ik me niet vergis fijn onder je standaard video options en dan bovenaan ergens. Vinken en slider verplaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

http://www.imageshack.us/ linkje voor in de OP
Simpeler kan het echt niet mensen, zelfs thumbnails, forum code, alles zit erin.
* yared wordt echt moe van de rode balken :X
Afbeeldingslocatie: http://img134.exs.cx/img134/3746/clipboard015vx.th.jpg

@Pheace :9 1600x1200 en GUI scaler op de helft, erg geil beeld, supergroot speelveld

Ik wordt af en toe wel gek van het in/uitzoomen, vooral als je zo'n social gamer bent als ikke die bij groups zichzelf altijd zo positioneert zodat iedereen kan zien waar ie aan het hakken is. Dan zoomt ie zich helemaal gek bij elke beweging... wordt je gewoon wagenziek van :+

Gisternacht een half uur alleen maar naar mijn koetje gestaard, beetje rondgedraaid e.d., met pijn in mijn hart vast van hem afscheid genomen.

In Memoria
LievKoetje, ik zal je missen
Afbeeldingslocatie: http://img213.exs.cx/img213/9290/lievkoetjebeta10py.th.jpg

LievKoetje slechts een week oud was je en we moesten alweer afscheid nemen.
Je begon zo goed, je eerst pasjes waren nog vers in het geheugen en zoals jij die Venture Mine kon cleanen in je eentje... Pappa was trots op je!
Tot over een paar weekjes en wees niet boos, Pappa kon niet anders.
Al moet ik er wat stormen voor trotseren (slaap, vrouw, kids) ik kom weer terug!

Denk aan mij LievKoetje

Pappa

[ Voor 18% gewijzigd door yared op 07-02-2005 09:18 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
yared schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:16:In Memoria
LievKoetje, ik zal je missen
[afbeelding]

LievKoetje slechts een week oud was je en we moesten alweer afscheid nemen.
Je begon zo goed, je eerst pasjes waren nog vers in het geheugen en zoals jij die Venture Mine kon cleanen in je eentje... Pappa was trots op je!
Tot over een paar weekjes en wees niet boos, Pappa kon niet anders.
Al moet ik er wat stormen voor trotseren (slaap, vrouw, kids) ik kom weer terug!

Denk aan mij LievKoetje

Pappa
LOL :P

Maar even serieus... ga je ook in de retail steeds je char herdenken als ik samen met de Alliance de hele horde zooi uitroei? :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ook nog mensen die in deze post nu voor het eerst lezen dat je met shift+click automatisch alles loot? En dat je met numlock aan automatisch blijft lopen? ;)

Onmisbare combi's inmiddels...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Gisteren ook op de beta server waren er mafkezen in Darkshire die "The End of Azeroth" aan het preken waren :D

Super droog, je moest je bij hen verenigen zodat je zonden zouden vergeven worden.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

FunkyTrip schreef op maandag 07 februari 2005 @ 09:27:
Ook nog mensen die in deze post nu voor het eerst lezen dat je met shift+click automatisch alles loot? En dat je met numlock aan automatisch blijft lopen? ;)
nee en blizzhackers heeft nog meer leuke tips ;)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmmz net als ik besloten heb om een Tauran Shaman te maken, kom ik dit tegen

http://img156.exs.cx/img156/6927/wolf6bh.jpg

:9 HOTDAMN wat cool :D

even kijken welke class het beste de racial treats van de Orc ondersteunt.

Ik zit er alweer helemaal in, geen goed teken :/ te verslavend dit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Warrior of Hunter is wel lekker voor orc traits (stun resistance, axe specialisation, pet dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bloodclot schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:41:

je doet oorlog tegen andere realm om je realmpoints op te krikken om nieuwe skills te krijgen.
en dat duurt nogal heel er lang. je probeert je char zo te tweaken met armor/wapens/jewels dat ie alle stats capped en ultime damage output heeft. dat duurt ook erg lang voordat je bepaalde items hebt. dit zal ongetwijfeld ook in wow zijn, maar ik heb gehoord dat je nogal snel de beste stuff kan halen met wow voor je lvl.

WoW is een erg leuke spel, PVE is leuker dan daoc. maar de endgame is zoals ik het nu zie en hoor van andere gasten erg slecht.

khoop voor wow dat er een betere horde VS alliance systeem komt die betere doelen heeft dan alleen maar elkaar afslachten.

Je moet wat geduld hebben, die endgame shit zat er bij DAoC ook niet bij toen die net uit was.
In het begin had je geen RP's enz, en was de Epic Set het hoogst haalbare
En RvR suckt echt hard nu in DAoC, dankzij die ToA shit

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Ik ben benieuwt wat er gaat gebeuren vandaag (judgement day) >:)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)