Wat zijn goede oordopjes? Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.532 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 21:54
Je kunt het chroomkleurige kapje uit het rubber halen, dan heb je ze in principe open volgen mij. Ik heb het alleen nog nooit gedaan, omdat ik er geen behoefte aan heb gehad en omdat ik bang was dat ik ze zou slopen. Ik ben helaas gezegend met twee linkerhanden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, zover was ik ook gekomen, bij de V-vorm het rubber eruit trekken. Maar dan zit de rest van het rubber nog muurvast :(
Meestal zitten er bij sony oordopjes een aantal onderdelen op elkaar gelijmd, maar kan dat hier niet zo gauw vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
1 x per week worden ze dus ingekocht. Naast deze oordopjes nog 2 Sharps die al verpakt waren. Was even vergeten een foto te nemen van de hele voorraad. Voor de 6e keer op rij alle Sharps in voorraad bij de desbetreffende winkel leeggekocht :)

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/oor/oordopjes5.jpg

Dinsdag worden ze verstuurd.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:01

sjaakaq

It might get loud

Hehe nu moeten ze wel komen :)

(dat je je kan beheersen als er zo veel gadgetry om je heen ligt voor relatief zo weinig geld...)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
leokennis schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:49:
Hehe nu moeten ze wel komen :)

(dat je je kan beheersen als er zo veel gadgetry om je heen ligt voor relatief zo weinig geld...)
Beheersing is slechts beperkt door de inhoud van mijn portemonnee en bankrekening ;) Maar kwa hoeveelheid is het eigenlijk gewoon eigenlijk meer van hetzelfde. Een nieuwe digicam, nieuwe iPod 40GB, Japans mobieltje :9~, PSP en setje goede oordopjes is mijn score. Vind ik wel netjes. En een nieuwe laptop, maar die wilde ik zowiezo al kopen (Powerbook 12").

Voor de rest heb je gewoon ontzettend veel keus in alles en je hoeft daarvoor niet online winkels af te gaan struinen, want de electronica winkels hier hebben alles. Alleen die Sharp oordopjes zijn niet overal te koop. Sony heeft hier in Japan trouwens hele mooie spulletjes, maar wel duur.

Jij staat op #3 op mijn bestellijst, dus volgende week heb je hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:06:
BTW ik heb nu dus een paar Sharp rubbertjes maat S over.
Belangstellenden?
Als t kan zou ik ze graag willen, me email staat in me profiel

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op e-bay

http://cgi.benl.ebay.be/w...8267&item=7501330319&rd=1

worden SONY MDR-EX70SL EX70 in bulk verkocht aan 28 euro per stuk. Volgens de aanbieder zijn dit dezelfde als de EX71SL EX71. Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige verschil dat ik zie is dat het tussenstukje geen vergulde pluggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Dat zijn het zeker niet! De EX70 is niet voor niets zo snel opgevolgd door de EX71. Het slechtste aan de EX70 was de bas. Deze zou te veel aanwezig zijn en daarbij ook nog eens modderig klinken. Hoe de complete geluidskwaliteit was, weet ik niet.
De exacte verschillen, kan ik je dus niet vertellen, maar laat je ze niet met deze valse beloftes aansmeren.

Ook het design is dus wat afwijkend:

Afbeeldingslocatie: http://hdpcorea.com/cdb/img/item/112_s.jpgAfbeeldingslocatie: http://hdpcorea.com/cdb/img/item/113_s.jpg
Sony MDR-EX70 - Sony MDR-EX71

Persoonlijk vind ik de EX70 mooier...

[ Voor 25% gewijzigd door DeeD2k2 op 20-03-2005 19:39 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NITRORC
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06-2022
ben benieuwd wanneer ze komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-09 08:06
Vandaag Philips SBCHE 580 gekocht. De geluidskwaliteit is niet geweldig...er is veel laag en hoog aanwezig, maar mid is te weinig. Ik moet het nog even laten inspelen. :)

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
ik zit sterk te twijfelen tussen de Sony EX71 en de sharp HD-MD33S, mn broer heeft de ex71 en die zitten erg fijn en erg goed geluid maar ze zijn toch vrij prijzig en dan zijn die sharps wel wat goedkoper (scheelt 6 euro, is niet zo veel maar toch...) en als ik zie dat Kiddyl meer Sharps verkoopt dan sony's begin ik me toch af te vragen of die sharps maby wat beter zijn... is dat ook zo? en wat is er dan beter aan? zitten ze fijner?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Mijn ex71 zijn denk ik kapot:( Uit een kant komt nauwelijks meer geluid. Zou dit door zo'n gevreesde kabelbreuk kunnen komen?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
zelf stond er op www.ipodlounge.com @ forums een howto om je ex71's te repareren omdat ze soms verstopt raken . veel mensen hadden er daar last van.

http://forums.ipodlounge....ebe69674fd&threadid=41430

[ Voor 26% gewijzigd door k5052 op 21-03-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

LJ LIGHTNING schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:57:
ik zit sterk te twijfelen tussen de Sony EX71 en de sharp HD-MD33S, mn broer heeft de ex71 en die zitten erg fijn en erg goed geluid maar ze zijn toch vrij prijzig en dan zijn die sharps wel wat goedkoper (scheelt 6 euro, is niet zo veel maar toch...) en als ik zie dat Kiddyl meer Sharps verkoopt dan sony's begin ik me toch af te vragen of die sharps maby wat beter zijn... is dat ook zo? en wat is er dan beter aan? zitten ze fijner?
OP head-fi zeggen ze dat de Sharps beter zijn dan Sony EX 51. Aangezien de EX71 dezelfde karakteristieken heeft als de EX51, op het materiaal na, zou ik zeggen dat de Sharps beter zijn...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

leokennis schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:50:
[...]

OP head-fi zeggen ze dat de Sharps beter zijn dan Sony EX 51. Aangezien de EX71 dezelfde karakteristieken heeft als de EX51, op het materiaal na, zou ik zeggen dat de Sharps beter zijn...
EX-51 hebben de zelfde karakteristieken maar klinken helemaal niet hetzelfde, waar de EX-71's vol klinken en de bass zelfs te nadrukkelijk aanwezig is, zijn de EX-51 juist erg hol en vlak. Daarnaast missen de EX-51 zowaar nog meer mid's dan de EX-71.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de Sharps niet beter kunnen zijn dan de EX-71, heb de Sharps nog nooit gehoord, dus daar kan ik niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
De zelfde karakteristiek hebben ze dus niet. Je bedoelt waarschijnlijk "bereik"... ;)

Ik kan overigens bevestigen dat de MD33 (Sharp) beter zijn dan de EX71. Het midden is meer aanwezig en de bas is strakker. Dat laatste is vooral bij muziek prettiger. Als je vaak film wilt kijken met de dopjes, zijn de EX71 misschien een betere keuze; deze weten een betere subwoofer-ervaring na te bootsen. De bas kan overdonderender overkomen.
Dit vond ik persoonlijk niet storend bij muziek. Ook heb ik ze nooit gebruikt om een film mee te kijken.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De Sony EX71 klinken en zitten beter dan de EX51. Ik heb ze allebei waarbij ik de EX71 bij mijn iPod gebruik en de EX51 bij mijn PSP. De EX71 kan ik heel lang inhouden zonder ook maar een beetje last te krijgen van de dopjes. De EX51 zitten voor een langere periode toch net iets minder. Het geluid van de EX71 lijkt ook iets beter te zijn.

Over de Sharps kan ik helaas niks zeggen, ondanks het feit dat ik waarschijnlijk de meeste Sharp HD-MD33S door mijn handen heb gehad van dit hele forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeD2k2 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:32:
Dat zijn het zeker niet! De EX70 is niet voor niets zo snel opgevolgd door de EX71. Het slechtste aan de EX70 was de bas. Deze zou te veel aanwezig zijn en daarbij ook nog eens modderig klinken. Hoe de complete geluidskwaliteit was, weet ik niet.
De exacte verschillen, kan ik je dus niet vertellen, maar laat je ze niet met deze valse beloftes aansmeren.

Ook het design is dus wat afwijkend:
Persoonlijk vind ik de EX70 mooier...
Bedankt voor de waarschuwing. Ik stond op het punt om ze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
kenny89 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:35:
zelf stond er op www.ipodlounge.com @ forums een howto om je ex71's te repareren omdat ze soms verstopt raken . veel mensen hadden er daar last van.

http://forums.ipodlounge....ebe69674fd&threadid=41430
Bedankt! Het gaat in midden zat inderdaad verstopt. Beetje met een speld het gaatje weer open gemaakt en nu doet ie het weer! _/-\o_

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Bij "echte" in-ears krijg je daar een wax-removal loop voor, niets meer dan een stukje plastic met een ijzeren lusje, die je ook kan nabestellen bij de verschillende merken.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
kiddyl schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:32:
1 x per week worden ze dus ingekocht. Naast deze oordopjes nog 2 Sharps die al verpakt waren. Was even vergeten een foto te nemen van de hele voorraad. Voor de 6e keer op rij alle Sharps in voorraad bij de desbetreffende winkel leeggekocht :)

[afbeelding]

Dinsdag worden ze verstuurd.
Zitten de mijne hier eigenlijk ook bij? Of moet ik op volgende week wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Shure E3C kost nu €179, en de EC2 €99, kan iemand mij het precieze verschil uitleggen tussen deze twee modellen?

En wat is 'beter': de EC2 of de Sony EX-71?

Waarom koopt iedereen Sharp van kyddil en niet Sony? :?

Ennu kyddil, hoelang moet ik nog wachten op mn oortjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl bedoel ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:05:
De Shure E3C kost nu €179, en de EC2 €99, kan iemand mij het precieze verschil uitleggen tussen deze twee modellen?

En wat is 'beter': de EC2 of de Sony EX-71?

Waarom koopt iedereen Sharp van kyddil en niet Sony? :?

Ennu kyddil, hoelang moet ik nog wachten op mn oortjes? :)
De E3c en de E2c verschillen niet zo heel erg veel van elkaar. De E3c geeft alleen net iets gebalanceerder geluid. Verder worden met de E3c ook siliconen sleeves meegeleverd die volgens ervaringsdeskundigen beter zitten dan de verschillende sleeves bij de E2c.

De E2c is ongetwijfeld beter dan de EX71. Zie daarvoor de vergelijkende grafieken op headphone.com.

De sharps hebben voor zover ik heb gehoord een betere middentoon weergave dan de EX71. Die laatste mist inderdaad wat middentoon weergave en ik spreek uit ervaring. Daarom heb ik ook nu de sharps besteld naast mijn ex71.

PS: heb je de edit knop al gezien?

Edit: hier nog een grafiekje van de e2c en de e3c:
Afbeeldingslocatie: http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID%5B%5D=483&graphID%5B%5D=489

[ Voor 9% gewijzigd door Krekker op 22-03-2005 15:02 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
@keesjan
Om achter bijde vragen te komen, moet je dit topic en de voorgade delen even doorlezen. Desnoods met behulp van de zoekfunctie.Om achter beide vragen te komen, moet je deze topic en de voorgade delen even doorlezen. Desnoods met behulp van de zoekfunctie.

Vergelijkingen tussen de Sharp’s en de Sony’s vind je vooral in dit deel (6 posts boven je al!) en het verschil tussen de E2 en E3(c) lijkt net zo groot te zijn als het verschil tussen de prijzen van deze dopjes.

Welkom trouwens...

edit:
spuit11

[ Voor 6% gewijzigd door DeeD2k2 op 21-03-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Ben nu 2 maanden in het bezit van Shure e3 oordopjes, maar wil toch wat anders.
Wil ze dus gaan verkopen.
Is hier enige intresse op dit forum voor deze oordopjes?
mail: maxjuh@gmail.com

volgens mij mag ik dit hier niet plaatsen en hoort dit meer bij vraag en aanbod.
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/7122

[ Voor 12% gewijzigd door maxjuh op 22-03-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu toch maar de apple in-ear gekocht en moet zeggen dat ze niet tegenvallen. Was even bang dat ze niet goed paste maar dat gaat nu ook goed.
En het geluid is veel beter dan staandaart dopjes. ( wel slechter dan sony enzo. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Laatst online: 28-06 11:38
maxjuh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:19:
Ben nu 2 maanden in het bezit van Shure e3 oordopjes, maar wil toch wat anders.
Wil ze dus gaan verkopen.
Is hier enige intresse op dit forum voor deze oordopjes?
mail: maxjuh@gmail.com

volgens mij mag ik dit hier niet plaatsen en hoort dit meer bij vraag en aanbod.
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/7122
Go for the Shure E5!!!!
Echt niet te evenaren qua bass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Laatst online: 19-03 15:04
Bluto schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:55:
[...]

Go for the Shure E5!!!!
Echt niet te evenaren qua bass.
haha... nee ik wil helemaal wat anders (gewoon wat simpeler en goedkopers). De kwalitijd van het geluid was prima maar ik ben blijkbaar niet zo'n audiofiel die dat verschil kan horen. Kan het geld wel gebruiken. Ik hoop deze voor 99 euro te kunnen verkopen (liever 120 euro)

[ Voor 3% gewijzigd door maxjuh op 22-03-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

w4s4 cr4ft schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:15:
[...]

De E3c en de E2c verschillen niet zo heel erg veel van elkaar. De E3c geeft alleen net iets gebalanceerder geluid. Verder worden met de E3c ook siliconen sleeves meegeleverd die volgens ervaringsdeskundigen beter zitten dan de verschillende sleeves bij de E2c.

De E2c is ongetwijfeld beter dan de EX71. Zie daarvoor de vergelijkende grafieken op headphone.com.

De sharps hebben voor zover ik heb gehoord een betere middentoon weergave dan de EX71. Die laatste mist inderdaad wat middentoon weergave en ik spreek uit ervaring. Daarom heb ik ook nu de sharps besteld naast mijn ex71.

PS: heb je de edit knop al gezien?

Edit: hier nog een grafiekje van de e2c en de e3c:
[[url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=483&graphID[]=489]afbeelding[/url]]
Je gebruikt om het verschil in geluidskwaliteit aan te geven de grafieken van headphone.com maar specificaties en cijfers zeggen erg weinig over de geluidskwaliteit. Frequentiegrafieken houden geen rekening met klankkasten, gebruikte materialen etc. Om zo de verschillen aan te geven is niet realistisch. Ik kan uit ervaring zeggen dat E3C's net zoveel beter zijn als E2C's tov Sennheiser MX400-dopjes, namelijk gewoon een wereld van verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik zit met een probleempje. Ik heb al een hele lange tjid de sony EX71SL witte dopjes, maar ik heb ze nauwelijks gebruikt. Ik had ze via iShopping4u gekocht, maar het verlengcord is stuk! Er komt geen goed geluid door als ik deze gebruik. Werken met de AB van mijn ipod vind ik ook niet fijn, dus ik vroeg mij af of iemand die hem niet gebruikt het aan mij zou kunnen verkopen? of ruilen tegen de silliconen dopjes in de maat S of L (heb ze in het zwart en grijs/wit). Ik vind het echt zonde dat ik ze nu niet gebruik! mail kan naar sanders punt danny ad gmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

w4s4 cr4ft schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:15:
[...]
Heb beide gehad en uit eigen ervaring zeg ik: de E3's zijn gruwelijk veel beter dan de E2's
De E2's is kinderspeelgoed als je ze vergelijkt met de E3's, maar daar betaal je dan ook wel voor

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:24:
Hoi, Ik zit met een probleempje. Ik heb al een hele lange tjid de sony EX71SL witte dopjes, maar ik heb ze nauwelijks gebruikt. Ik had ze via iShopping4u gekocht, maar het verlengcord is stuk! Er komt geen goed geluid door als ik deze gebruik. Werken met de AB van mijn ipod vind ik ook niet fijn, dus ik vroeg mij af of iemand die hem niet gebruikt het aan mij zou kunnen verkopen? of ruilen tegen de silliconen dopjes in de maat S of L (heb ze in het zwart en grijs/wit). Ik vind het echt zonde dat ik ze nu niet gebruik! mail kan naar sanders punt danny ad gmail punt com
Zo'n verlengkabeltje kun je volgens mij wel los kopen hoor. Alleen niet in het wit vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Laatst online: 14-09 09:13
Als je de Sharp MD-33S zonder verlengkabel (dus alleen het stukje van ca. 50 cm.) in een iPod afstandsbediening drukt, heb je dan geluid via allebei de dopjes? Of moet je dan de Sharps er met zijn eigen verlengkabel indrukken? Dit zou nl. zorgen voor een wel erg lange snoercombinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er geen converterplugjes die de 4polige minijack omzetten naar een 3polige minijack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:59:
Bestaan er geen converterplugjes die de 4polige minijack omzetten naar een 3polige minijack?
De lokale elektronicaboer had er zelfs niet van gehóórd. En dat is dus geen Megapool ofzo, maar een gast die zaken verkoopt als "NASA raketaansluiting-->3.5mm plug" en "rioleringsbuis-->usb verloopstukjes" (bijvoorbeeld dan hè :P ). Ook op internet kon ik er geen vinden (o.a. op de Radioshack site).
BaT schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:05:
[...]

Loop naar random middelbare school, ga door handige opening genaamd "DE DEUR", vraag aan luitjes binnen "Waar wordt bij jullie handenarbeid gegeven????!!!"
Mmm...ik kom dus aan bij zo'n school, loop er een paar keer omheen, wat denk je...GEEN DEUR!

[/HK] ;)

[ Voor 43% gewijzigd door sjaakaq op 23-03-2005 21:09 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn Sharp md33's binnengekregen en klinken wel goed, strakke bas. Moeten waarschijnlijk nog wel wat inspelen.Via Audio Cubes besteld, geen problemen mee gehad. Het is eerst wel even wennen als je nog nooit in-ear doppies gehad hebt. Het sluit de oor goed af en je hoort niets meer om je heen, alleen nog de muziek, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Hoeveel heb je betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

kiddyl, zou jij eventueel ook aan de Panasonic RP-HJE50 doppen kunnen komen?

Ik heb mijn Sharps namelijk gesloopt (rechterdopje is afgebroken, lijmen helpt niet). Dus ik moet nieuwe doppen hebben.
Een nieuw paar Sharps ligt dan voor de hand (ik was er erg tevreden mee), maar ik vind dat verlengsnoer toch wel erg irritant en dat modden durf ik niet zo aan.

Dus toen kwam ik op die Panasonics uit die die schijnen niet of nauwelijks onder te doen voor de Sharps. En die passen dus wel gewoon op mijn mp3speler. Verder zit er ook nog een tasje bij, is ook handig.

Bij Audiocubes kosten ze me $53 met verzendkosten. Misschien heb jij een beter aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
kom mensen. Het forum is niet bedoelt om zaken te doen of iets wat in die buurt komt. Mail mij gewoon. Adres staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Laatst online: 08-09 19:53
heej iedereen

toch nog ff een vraagje, is er iemand die me het verschil kan vertellen tussen de sharp HD-MD33S
en de sony ex71??? behalve dan dat de sharp zo'n vierpollig stekkertje heeft...

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik heb de Shure E2's een poosje gehad, geluid was echt top vond ik maar het draagcomfort vind ik echt niks. Ze zijn wat te groot (kan ook aan mijn oren liggen).
Die dopjes steken een behoorlijk eind uit je oren, en ze gingen bij mij na een tijdje ook pijn doen.
De shure E3's zijn volgens mij behoorlijk wat kleiner.
Voor mensen met niet al te grote oren (zoals ik) zijn de shure E2's dus niet echt geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wetterhahn schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:25:
heej iedereen

toch nog ff een vraagje, is er iemand die me het verschil kan vertellen tussen de sharp HD-MD33S
en de sony ex71??? behalve dan dat de sharp zo'n vierpollig stekkertje heeft...

Bedankt!!
Sharp hebben meer middentonen.
In vergelijking met de EX71 (ik heb beide) klinken ze ruimtelijker ofzo, maar ook drukker. Als ik van de Sony's naar de Sharps ga hoor ik ineens een stuk muziek dat ik eerder miste. De Sony's klinken vlakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Als je de Sharp MD-33S zonder verlengkabel (dus alleen het stukje van ca. 50 cm.) in een iPod afstandsbediening drukt, heb je dan geluid via allebei de dopjes? Of moet je dan de Sharps er met zijn eigen verlengkabel indrukken? Dit zou nl. zorgen voor een wel erg lange snoercombinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Dag mensen

Ik heb een vraagje... Ik heb onlangs een iRiver iFP795 gekocht en gebruik voorlopig nog altijd de bijgeleverde oordopjes. Ik vroeg mij dus af of het nut heeft om over te schakelen op de Sennheiser MX400 oordopjes. Ga ik veel/weinig/geen verschil merken in geluidskwaliteit t.o.v. mijn huidige oordopjes? Ik luister voornamelijk naar Trance en Rock-achtige muziek (zoals Evanescence en Within Temptation). En nog 1 ding: bij mijn huidige oordopjes (die bij mijn iRiver iFP795 zaten) is het koordje van m'n rechteroortje langer dan dit van m'n linkeroortje (en nog geen klein beetje!). Wat voor nut heeft dit aangezien het me momenteel alleen maar irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
CobraX schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:00:
Dag mensen

Ik heb een vraagje... Ik heb onlangs een iRiver iFP795 gekocht en gebruik voorlopig nog altijd de bijgeleverde oordopjes. Ik vroeg mij dus af of het nut heeft om over te schakelen op de Sennheiser MX400 oordopjes. Ga ik veel/weinig/geen verschil merken in geluidskwaliteit t.o.v. mijn huidige oordopjes? Ik luister voornamelijk naar Trance en Rock-achtige muziek (zoals Evanescence en Within Temptation).
Tussen de iRiver dopjes en de sennheiser mx400 zal niet echt een wereld van verschil zitten denk ik, aangezien AFAIK de iriver dopjes uit de sennheiser schuur komen. Gezien het soort muziek dat je luistert zou ik je de ex71's aanraden. Lekker veel bas en voor de rest goede geluidskwaliteit.
En nog 1 ding: bij mijn huidige oordopjes (die bij mijn iRiver iFP795 zaten) is het koordje van m'n rechteroortje langer dan dit van m'n linkeroortje (en nog geen klein beetje!). Wat voor nut heeft dit aangezien het me momenteel alleen maar irriteert.
Dat lange snoer moet achter je nek langs ;) . Ben er ook niet echt fan van, maar het is nu eenmaal zo. Ook de ex71's hebben zo'n draad helaas. De enige fatsoenlijke oordopjes die ik ken in de prijsklasse 20-60 euro met gelijke snoertjes zijn dan de mx series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekoek schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:56:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Heb vorige week 'oortjes' besteld bij Kiddyl. Ze zijn onderweg. Ik ben benieuwd wanneer ze op de deurmat vallen en hoe ik ze vind klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hmm...nog steeds niks met de post. Waarschijnlijk zal er vandaag wel geen post worden bezorgd wegens het o zo belangrijke Goede Vrijdag :|

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

5 Sennheiser MX 200 Stereo In-Ear AVP10 € 7,95 25-03

6 Sennheiser MX 300 Stereo In-Ear AVP10 € 9,- 25-03

6 Sennheiser MX 400 € 12,99 25-03
Er staan dus 3 sennheisers oordoppen in de pricewatch. dat mx 300 wordt in dit topic besproken (topic start) maar er is dus ook een MX 400, wat is hier het verschill tussen? Mijn oordoppen hebben het net begeven en ben nu gedoemd op steeds een koptelefoon te dragen (Vind ik niet relax)

Kan iemand me vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
leokennis schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:26:
Hmm...nog steeds niks met de post. Waarschijnlijk zal er vandaag wel geen post worden bezorgd wegens het o zo belangrijke Goede Vrijdag :|
Ik heb vandaag een pakket met 4 PSP's mogen ontvangen, maar dat was per express verzonden. Ze bezorgen dus wel op goede vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd benieuwd of iemand weet of het verlengsnoeren probleem van de sharp md33s zichzelf oplost bij gebruik van een afstandbediening (merk ipod mini).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hmm...ik heb nog niks ontvangen en verwacht het pakketje dan ook pas morgen....en anders dinsdag. Was de vorige lading op dezelfde dag (maar dan een week eerder :) ) verstuurd?

Zal wel komen omdat ik in zo'n k*tdorpje woon ;) En geduld is een schone zaak.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Poekoek schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:56:
Helaas heb je dan maar geluid uit één dopje.

Ik heb vandaag de Panasonic Panasonic RP-HJE50 doppen besteld ter vervanging van mijn Sharps. Schijnen niet veel onder te doen voor de Sharps en beter te zijn dan de Sony EX71. En deze kan wel gewoon zonder verlengsnoer op mijn mp3speler, wat wel een groot voordeel is.

Waren ook niet al te duur, €25 op eBay.

Als ik ze binnen heb zal ik mijn ervaringen wel hier neerzetten, want ik geloof dat niemand anders ze heeft. Maar verwacht geen uitgebreide review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:21:
Nog altijd benieuwd of iemand weet of het verlengsnoeren probleem van de sharp md33s zichzelf oplost bij gebruik van een afstandbediening (merk ipod mini).
Bij mijn Xclef werken ze iig niet met de afstandsbediening.
Verlengsnoertje of solderen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Er is blijkbaar wel post geweest...maar geen oordopjes. Wachten dus... ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:49:
[...]

Bij mijn Xclef werken ze iig niet met de afstandsbediening.
Verlengsnoertje of solderen dus :)
Das wel jammer, want ik ga niet met 2,5 m. snoer lopen. Nou ja, dan nog maar eens goed bedenken of ik de Sony EX71 maar bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
Pu_Dy schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:11:
[...]

Er staan dus 3 sennheisers oordoppen in de pricewatch. dat mx 300 wordt in dit topic besproken (topic start) maar er is dus ook een MX 400, wat is hier het verschill tussen? Mijn oordoppen hebben het net begeven en ben nu gedoemd op steeds een koptelefoon te dragen (Vind ik niet relax)

Kan iemand me vertellen? :)
De mx300 schijnt iets scheller geluid te hebben, sommige anderen beweren dat de mx300 en mx400 hetzelfde klinken...
Ik heb zelf de mx400 dopjes, en ik kan je zeggen dat die prima bevallen, erg mooi evenwichtig geluid! Voor die 3 euro meer zou ik geen risico willen lopen. Alleen als ik de mx400 dopjes langer dan 45 minuten in heb, beginnen ze me toch wat te knellen. Maar dat heb ik met alle dopjes in meer of mindere mate, dat ligt meer aan mijzelf. Als ik langer wil luisteren (thuis ofzo), dan heb ik liever mijn neckphone (Creative HQ60). Perfect dingetje en helemaal niet duur!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Vulcan750 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:07:
[...]

De mx300 schijnt iets scheller geluid te hebben, sommige anderen beweren dat de mx300 en mx400 hetzelfde klinken...
Ik heb zelf de mx400 dopjes, en ik kan je zeggen dat die prima bevallen, erg mooi evenwichtig geluid! Voor die 3 euro meer zou ik geen risico willen lopen. Alleen als ik de mx400 dopjes langer dan 45 minuten in heb, beginnen ze me toch wat te knellen. Maar dat heb ik met alle dopjes in meer of mindere mate, dat ligt meer aan mijzelf. Als ik langer wil luisteren (thuis ofzo), dan heb ik liever mijn neckphone (Creative HQ60). Perfect dingetje en helemaal niet duur!
Oke thanks!

Kan ik deze doppen trouwens bij de mediamarkt halen of moet ik ze in zo'n webshop kopen (probleem daar is dat de verzendkosten gemiddeld 6 euro zijn :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Pu_Dy schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:37:
[...]

Oke thanks!

Kan ik deze doppen trouwens bij de mediamarkt halen of moet ik ze in zo'n webshop kopen (probleem daar is dat de verzendkosten gemiddeld 6 euro zijn :/ )
Bij de Mediamarkten hier in de buurt hebben ze wel de Sennheisers hangen. Op Mp3spelers.nl kun je ze ook bestellen en daar worden geen verzendkosten berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Poekoek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:03:
[...]

Bij de Mediamarkten hier in de buurt hebben ze wel de Sennheisers hangen. Op Mp3spelers.nl kun je ze ook bestellen en daar worden geen verzendkosten berekend.
haha ja daar had ik ook al gekeken maar daar kost de dopjes 21euro. 8)7

edit --- kosten de dopjes 12 euro maar in de pricewatch staat het verkeerd. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Polycom op 25-03-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekoek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:07:
[...]

Das wel jammer, want ik ga niet met 2,5 m. snoer lopen. Nou ja, dan nog maar eens goed bedenken of ik de Sony EX71 maar bestel.
Ik heb de Sharps nu een week en ik vind ze toch wel beter klinken dan de Sony's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:37:
[...]
Ik heb de Sharps nu een week en ik vind ze toch wel beter klinken dan de Sony's.
Tja, comfort en kwaliteit gaan vaak genoeg niet samen......................kiezen uit twee kwaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net op www.lajo.biz dat er ook losse in-ear dopjes te krijgen zijn in allerlei kleuren. Zouden die op de Sharps passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:37:
[...]
Een beetje creativiteit kan geen kwaad :)
Je kan de plug modden, zodat je 'm rechtstreeks in je mp3-speler kan pluggen. Of je voegt een deel van het snoer bij elkaar en doet er een tie-wrap om...heb ik nu ook, werkt prima...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik heb de sharps nu ook. Heb nu de kleine dopjes erop zitten. In het begin hoorde ik geen bas, alleen als ik ze aandrukte. Nu zit het er tussenin, maar misschien moeten mijn gehoorgangen nog wat uitrekken zodat ze er 100% goed inzitten :) Of moet ik grotere dopjes gebruiken?

iig bedankt Kiddyl!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
:( Waarom heeft iedereen z'n dopjes al binnen en moet ik op dindsdag wachten? Post is vandaag al geweest, pakketjes worden niet bezorgd op zaterdag en morgen en overmorgen wordt er sowieso niets bezorgd :'(

Edit: dan is het pakketje gewoon al een week onderweg.

[ Voor 15% gewijzigd door Krekker op 26-03-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
De Sharp 33's van Kiddyl zijn binnen, deze zaterdag gebracht, ik was voorheen normale Sony dopjes gewend maar die gaven zowat geen tonen weer onder de 75Hz, deze Sharps komen echt stukken lager.

Ik heb de grote rubber/siliconen dopjes erop zitten en verrek, ze dempen m'n drumstel nog prima ook. Alles wordt vrij gelijkmatig gedempt, zowel hoge tonen (bekkens) als lage tonen (bassdrum, toms) als middentonen (snare). Voortaan dus met deze oordopjes drummen en verder niets, dat scheelt een hoop gedoe, en de muziek klinkt stukken duidelijk uit dopjes dan een speakerset die loeihard staat.

Over de geluidskwaliteit ben ik nu eigenlijk al tevreden, metal muziek -> veel gitaren -> komt er allemaal perfect doorheen. Als ze na inspelen nog beter klinken dan zijn dit blijvertjes.

[ Voor 14% gewijzigd door Yokozuna op 26-03-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

De medium dopjes doen het bij mij. En btw: als ik zonder verlengstuk naar mijn iPod luister (dus 4 polige plug-->iPod) heb ik aan 2 kanten schitterend geluid, en nog in stereo ook! Hoezee, geen verlengkabel nodig! (ik heb een 4G iPod)

Op mijn PC heb ik wel maar aan 1 kant geluid. Oftewel:

De (4G) iPod ondersteunt ook 4-polige 3.5mm plugs!! Je hebt dus geen verlengkabel nodig als je de Sharp MD33 koopt!!

(Oja, nogmaals hail Kiddyl. Vooral omdat hij me "Dhr." Leo Kennis noemt ;) )

[ Voor 46% gewijzigd door sjaakaq op 26-03-2005 14:40 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog dopjes voor een Sony EX71 te koop? Maat S

Laat me het ff weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Pu_Dy schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:37:
[...]

Oke thanks!

Ik heb de sennheiser mx400 dopjes gewoon "bij De Harense Smid" bij ons in Hoogeveen gekocht. Die kosten daar € 14,95. Dan ga ik niet moeilijk via een webshop bestellen.(en incl. verzenden w.s. duurder ook...) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Poekoek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:03:
[...]

Kleine korrektie, als je bij Mp3spelers.nl alleen een hoofdtelefoon besteld, dan ben je minimaal 5 euro kwijt voor de verzending. (Voor bestellingen onder 50, - euro wordt 5, - euro verzendkosten in rekening gebracht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:52
leokennis schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:31:
[..]

De (4G) iPod ondersteunt ook 4-polige 3.5mm plugs!! Je hebt dus geen verlengkabel nodig als je de Sharp MD33 koopt!!

[...]
Het viel me al op dat men iPod remote een 4 polige minijack heeft. Zou dit hier mee te maken hebben?

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
Vulcan750 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:10:
[...]

Ik heb de sennheiser mx400 dopjes gewoon "bij De Harense Smid" bij ons in Hoogeveen gekocht. Die kosten daar € 14,95. Dan ga ik niet moeilijk via een webshop bestellen.(en incl. verzenden w.s. duurder ook...) :)
Ik bestel sowieso alleen maar dingen online als ik ze in echte winkels niet kan vinden of als ze in winkels in de buurt aanzienlijk duurder zijn. Gaat ook een stuk makkelijker met rma enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Rostvertol-Mil schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:09:
[...]

Het viel me al op dat men iPod remote een 4 polige minijack heeft. Zou dit hier mee te maken hebben?
Ongetwijfeld :) Ik heb geeb remote.

Moet wel zeggen dat ik (nu nog) een vrij raar gevoel heb als ik de dopjes een tijdje in heb gehad. Een "uitgewoond gevoel" zeg maar :D :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Mijn e3c's komen als het goed is maandag of dinsdag binnen, dan heb ik de beschikking over
- Sony EX71 (Mijn normale doppen)
- Shure E2c (Mijn broertjes doppen)
- Shure E3c (Mijn nieuwe doppen)

Dan kan ik eens een vergelijking geven tussen deze drie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Misschien kan het in de TS dat de Sharp's het zonder verlengkabel doen in de iPod?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik verwachtte vandaag ook pakketjes, maar die zijn helaas niet bezorgd.

Is de kabel van de Sharps zonder de verlengkabel niet een beetje kort? Waar heb jij je iPod dan? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je hem in een borstzakje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik doe hem in de binnenzak van mijn jas. Past prcies dan :)

En anders kan ik nog altijd de kabel gebruiken. En de afstandsbediening als ik die had...maar die kost los €35,- :S

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
leokennis schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:04:
Ik doe hem in de binnenzak van mijn jas. Past prcies dan :)

En anders kan ik nog altijd de kabel gebruiken. En de afstandsbediening als ik die had...maar die kost los €35,- :S
Moet je ook geen iPod kopen, maar een iRiver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Misschien moet ik ook maar afstandsbedieningen aanbieden hier op GoT voor de iPod. De man van wie ik een losse ab had gekocht had een hele grote voorraad. Alleen weet ik niet meet precies waar die winkel zat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Maar ja...losse AB's kun je ook in de Apple Store kopen. Dus die man kan nooit veel lager zitten...of kosten die dingen in Japan sowieso geen f*ck?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor hoeveel verkoop je losse ab's dan kiddyl? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ik werk in een elektronicawinkel ([spam]Huggers Elektronika in Boxmeer[/spam]), en we hebben afgelopen donderdag de nieuwe Sennheiser MX750's binnengekregen.

Het zijn "gewone" dopjes, niet van die in-ear dingen zoals de Shure's. Ze zien er zeer degelijk uit, in ieder geval niet zo prullig degelijker als de MX400/500. Ook hebben ze net als de MX500 een volumeregelaar. De prijs luidt daar dan ook naar: we verkopen ze voor €49,95. We zitten meestal rond een vrij "normale" prijs (MX500 voor €15,-)..maar op internet zul je ze natuurlijk altijd goedkoper vinden.

Ik heb nog geen kans gehad om te testen..ik ben ook niet erg thuis op dat gebied, ben niet zo'n audiofiel. Ben benieuwd of Sennheiser hiermee een beetje afzetmarkt kan creëren gericht op de mid-budget consument.

Edit:
@Vulcan750: Oké..slechte woordkeus misschien. Ik zeg ook niet dat het slechte dopjes zijn..helemaal niet zelfs, vooral gezien hun prijs. Probeerde alleen te zeggen dat de MX750's er wat degelijker uit zien..dat mag je ook wel verwachten voor die prijs.

[ Voor 30% gewijzigd door HyperioN op 27-03-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
HyperioN. schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:36:
Ik werk in een elektronicawinkel ([spam]Huggers Elektronika in Boxmeer[/spam]), en we hebben afgelopen donderdag de nieuwe Sennheiser MX750's binnengekregen.

Ze zien er zeer degelijk uit, in ieder geval niet zo prullig als de MX400/500. Het zijn wel "gewone" dopjes, niet van die in-ear dingen zoals de Shure's.
Hoezo prullig? :? Er is helemaal niks mis met de mx400/500 en zeker niets "prulligs"! Juist heel goede dopjes, en helemaal in de prijsrange 15 tot 20 euro... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:16:
voor hoeveel verkoop je losse ab's dan kiddyl? :P
Als ik ze kan vinden makkelijk voor 25 incl verzenden. Nieuw en ongebruikt. Maar ik kan ze niet meer vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei na laat maar weten als je ze wel kan vinden :P zit al met smart te wachten op me oordoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl ik zou ook zeer geïnteresseerd zijn in een iPod AB, mits deze van Apple is (en dus ook wit van kleur is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
HyperioN. schreef op zondag 27 maart 2005 @ 15:36:
Edit:
@Vulcan750: Oké..slechte woordkeus misschien. Ik zeg ook niet dat het slechte dopjes zijn..helemaal niet zelfs, vooral gezien hun prijs. Probeerde alleen te zeggen dat de MX750's er wat degelijker uit zien..dat mag je ook wel verwachten voor die prijs.
Oké, veel betere woordkeus nu! :*) Het kwam over alsof de mx400/500 speelgoedrommel is, niet dus!
Ik ben wel heel benieuwd hoe die mx750 eruit zien en hoe ze klinken... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
ze klinken vast niet zo goed als mijn sharps XD
(totaal ononderboude vooroordeel)

Maar opzich kunnen het best wel goede dopjes zijn aangezien de meeste sennheisers tog wel gewoon goedgfeluid geven, kben dan ook zeer tevreden over mijn mx400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag de Sharp oordopjes van Kiddyl binnengekregen.

Enorme teleurstelling. Ze werken niet op mijn ipod mini (aan 1 kant geluid en soms helemaal niet) en ook niet op mijn discman (aan 1 kant geluid). Nu moeten ze weer terug naar Japan. Op eigen kosten! Balen, want dit zijn dan weer de nadelen van online kopen. Dan weer wachten tot Kiddyl de garantie met de fabrikant regelt en dan krijg ik ze weer terug. Zo worden het wel erg dure doppen. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Heb je het verlengsnoertje er wel tussen gedaan?
Dat kan ik namelijk niet opmaken uit je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Inderdaad. Verlengsnoer ertussen! Het zijn echt (vergelijking met Sennheiser MX500 en 300) superdopjes; betere bas, meer detail etc.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:09:

Enorme teleurstelling. Ze werken niet op mijn ipod mini (aan 1 kant geluid en soms helemaal niet) en ook niet op mijn discman (aan 1 kant geluid). Nu moeten ze weer terug naar Japan. Op eigen kosten! Balen, want dit zijn dan weer de nadelen van online kopen. Dan weer wachten tot Kiddyl de garantie met de fabrikant regelt en dan krijg ik ze weer terug. Zo worden het wel erg dure doppen. :( :(
Terugsturen kost je 3 euro ofzo en de kosten voor het zenden van JPN->NL neem ik voor mijn rekening. Zoveel duurder worden ze dan toch niet? Blame Sharp en niet mij dat ze niet goed zijn, maar ik ga het wel regelen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:09:

zoals mensen al eerder hadden gezegd heb je wel het verlengsnoertje ertussen gezet en goed aangeklikt want anders krijg je maar geluid aan 1 kant, er zijn ook mods zodat je zonder het snoertje ook gewoon geluid aan 2 kanten heb en tevens zijn er ook korte snoertjes te koop zodat je niet met 2 meter aan kabel hoeft rond te lopen.

btw kan je aan die korte snoertjes komen Kiddyl en hoeveel kosten ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Laatst online: 06-02-2016
Het aansluiten van dat verlengsnoer kan tevens wat stroef gaan. Ik was bang dat ik de kleine stekkertjes zou beschadigen zo hard moest ik drukken. Dus misschien heb je wel het verlengsnoer gebruikt maar moet je beide stekkers nog verder inelkaar drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer wordt de nieuwe lading verstuurt kiddyl :D ? en al vind je die remote's let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Laatst online: 08-09 19:53
Ik zit ook al met smart te wachten tot kiddyl zijn nieuwe lading verzend.... hoop dat het binnenkort is want ik kijk echt uit naar mijn sharps.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
Ik krijg met een beetje geluk morgen mijn sharp's binnen. Die k*t tpg heeft ze zaterdag niet bezorgd bij mij, dus moest ik heel pasen afwachten.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.