Ik heb de sony 71 een paar maanden geleden gekocht. Eerst blij, het was een vooruitgang van de standaard creative doppies naar deze sonies. Totdat je ermee op stap gaat. Het snoertje klemt lichtelijk tussen mn shawl en jas, draai je 1x je hoofd pleuren die dingen eruit. En idd zoals vaak gezegd is, langzamerhand pleuren ze er vanzelf uit. Alle maten buds geprobeerd, geen verschil.
Daarnaast vind ik het geluid slecht. De bas is ok, niet om over naar huis te schrijven. De hoge tonen zijn echt slecht, even schel en niet scherp als de goedkope standaard oordoppies (resonantie rond de 5 kHz en niet hoger komen). Zonde van mn geld!
Gister stond ik in de lift, even oordoppies over mn nek gelegd zodat ik ze 2 minuten later, na mn vriendin gedag gezegd te hebben, in mn oren kan steken. Maar nee, pleuren ze op de grond, tussen de deur en ja hoor, die wilde niet meer open! KRAK 50 euro naar de tering. Nouja ik was er toch al niet tevreden over.
Ik hoop maar dat ik die dingen openkrijg en een ander snoer op kan zetten, een nieuw snoertje heb ik nog wel nl. Maar die dingen openkrijgen lukt me niet, iemand die me daarbij kan helpen? Dan zet ik ze gewoon op marktplaats

en koop gewoon lekker een koptelefoon. Dat blijft tenminste WEL zitten, geen gepriegel en een goed geluid!
edit:
het stuk tussen de linker en de rechter dop zat tussen de deur, in principe zijn ze dus gewoon uit elkaar getrokken. Later nog ff teruggegaan om mn andere oordoppie op te halen
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 19-03-2005 12:20
]