Wat zijn goede oordopjes? Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.526 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:54:
[...]

Aan de foto te zien is de oorzaak van jouw draadbreuk dat het te vaak is gedraaid.
ja mss maar waarom kunnen mijn cheapass ipod oordopjes dat dan wel :|

nooit meer sony voor mij. Zoveelste keer dat ik problemen met dat merk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat er mensen zijn met kapotte ex71 dopjes. Is er echt niemand die mediumdopjes overheeft? Ik wil er ook wel een kleine vergoeding voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
mijne heb ik nu over...

ze zijn alleen gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Misschien een hele domme vraag die in de 4 oordopjes-topics al eerder langs is geweest, maar ik heb via de search niets kunnen vinden:

In de koptelefoon-Pricewatch staat geen enkele Sony. Is dat ergens anders te vinden, of is er over Sony koptelefoons/oordopjes geen Pricewatch-informatie beschikbaar? Ik zou vooral graag willen weten wat de goedkoopste prijzen van de EX51 en EX71 op dit moment zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

-Stef-

Slainthe!

Anakha schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:26:
Misschien een hele domme vraag die in de 4 oordopjes-topics al eerder langs is geweest, maar ik heb via de search niets kunnen vinden:

In de koptelefoon-Pricewatch staat geen enkele Sony. Is dat ergens anders te vinden, of is er over Sony koptelefoons/oordopjes geen Pricewatch-informatie beschikbaar? Ik zou vooral graag willen weten wat de goedkoopste prijzen van de EX51 en EX71 op dit moment zijn...
Staat in de eerste post van dit topic.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
En die eerste post wordt vannacht* vervangen door een nieuwe. De tekst is af, alleen nog links up-daten en een opmaak maken... Tot die tijd kan hier nog lekker doorgepost worden. Dacht ik...

* Ik ga uit eten, vandaar dan pas.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
-Stef- schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:30:
[...]

Staat in de eerste post van dit topic.
Ik zie in de openingspost alleen staan dat de EX71 'vanaf 40 euro' kost, en de EX51 'minder', maar niet hoeveel minder. Ik kan er niet vinden waarom de Sony's niet in de Pricewatch staan, en wat op dit moment de goedkoopste prijzen zijn (de openingspost is alweer een aantal maanden oud). Lees ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:13
Low-Fi schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:49:
i second that:

[afbeelding]

na het bekende draad probleem zitten er nog meer nadelen aan deze doppen heb ik gemerkt.

Draad is echt veeeel te lang.
Blijft niet fatsoenlijk in je oren zitten tijdens sporten en fietsen enzo.
Draad is bij mij juist perfect, plug de dopjes altijd in een iPod afstandsbediening, waardoor de lengte precies goed is. En dat ze niet fatsoenlijk blijven zitten heb ik helemaal niet tijdens het fietsen, nog nooit gehad dat ze uitgleden of wat dan ook. Ik heb de dopjes nu 1,5 week maar toch al wel heel wat fietsuurtjes meer gemaakt (een stuk of 10-15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
We praten over 2 maanden wel weer als ook jouw draad aan gort is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:38
Is die draadbreuk niet te vermijden door rond de draadjes isolatietape te wikkelen? (op professionele wijze uiteraard ;) ). Hebben die draden speciefieke zwakke plekken, of is de draad gewoon over de gehele lengte geen f*ck waard? Ik heb er namelijk één (Ex-71) besteld :D . De sharps zijn geen optie wat in dit land(.be) is het al moeilijk genoeg om aan die sony's te geraken aan een redelijke prijs/levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
En, zoals beloofd, kunnen we verder in:

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.