[3D] Contest V29: Lego Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.596 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Misschien dat ik de stemming nu beïnvloed, maar who cares :P

Van mij mag zes ka winnen, zijn creatie benadert wat mij betreft het meeste "Het Lego" gevoel. Alleen jammer dat het Lego merkje niet te zien is O-)

En ik mis het gemiep over het onderwerp voor de volgende contest :+

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 16-02-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 20:07
we zullen zien wat de rest vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137106

Allemensen.....

Dit is fantastisch! Ik heb 3dsmax7 ook, en ik heb net ff 3 planeten inelkaar gezet, die omelkaar heen draaien.. WAUW! En nu render ik het op 800x600 als een Avi. Ik weet het het klinkt n00b achtig maar ik vind het tot nu toe echt enorm gaaf!!!! Wat een fantastische mogelijk heden zeg! ik weet nu mbv tuts, de basisbeginselen van het programma, en dit is al verbazingwekkend cool! Dat word niet slapen vann8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

O+ Krusher _/-\o_

voel me zeer gevleid, maar ik denk toch wel dat er een paar andere supermooie inzendingen inzitten.

Ik zit net punten te geven en ik twijfel.... heel erg....
ik weet niet goed wat ik er mee aan moet. Ik vind bijv. 2 inzendingen erg goed, maar als ik punten ga geven vind ik ze niet het meest origineel en niet het best uitgewerkt :( |:(

origineel is bij mij wanneer er een eigen draai aan gegeven is, leuke scene, eigen model of zo
uitwerking is goed gebruik van materials, compositie en licht, liefst in een scene en liefst gedetailleerd

Voorbeeld: lemming_nl heeft een enorme poly-bang gedaan, wat imho respect verdient, want das bijna niet meer werkbaar. Maar ik vind de ene gebruikte material gewoon te simpel, geen reflectie, geen bump, niets? en de scene is imho ook wat te eenvoudig. Maar het is en blijft een superplaat...
Fragneck daarentegen heeft mooie materials, maar geen scene en een relatief simpel/klein model..
en T!mon bijvoorbeeld heeft een ietsje minder strak model, maar heeft er wel tijd ingestoken om een leuke scene eromheen te bouwen wat het eindresultaat ten goede komt...
BrainTheBird heeft het niet afgemaakt, geen supermaterial, geen scene maar een vet complex model...
maar wie van de 4 is nu het beste?
(genoemden zijn voorbeelden ter illustratie)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Phaas ken je mijn FINAL er ook nog tussen zetten want die heb je denk ik over het hoofd gezien hij stond al best vroeg in het topic namelijk en er zijn al een paar scores gemaild en niet waar ik dan tussen zit lijkt me
hier is ie:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fannap/Timon/ditisemdan2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Rynji op 16-02-2005 08:20 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

De originele render van m'n final is 640x480, maar die had ik nog niet online staan. Bij deze een doorlink vanaf de thumbnail.

Afbeeldingslocatie: http://home.caiway.nl/~jvdhome/Preview3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey jongens, nog even een vraag over bijv zo'n auto he (zoals hieronder)
Moet je echt elk nopje vna lego, en elk stukje profiel zelf inplanten in 3dmax?
Je kan ook kopieren plakken maar ook dan blijft er een heleboel werk over.

Kan iemand mij misschien even zo'n voorbeeld sturen voor 3dmax7?? (zodat ik even kan kijken hoe en wat jullie maken.)

Ik heb me sinds vannacht even in het programma verdiept, en het is verbazingwekkend zoveel mogelijkheden!

Bedankt!

mail desnoods maar de max naar m'n gmail: lk88nl@gmail.com

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

uhm... ik heb mijn scene hier niet bij de hand, maar ik heb het vermoeden dat je beter in 'post je stuff maar weer...' kunt gaan posten en eerst wat tutorials kunt gaan doen...
want dit topic sluit straks en dan ben jij gok ik nog niet klaar met je ontwikkeling en je lego...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 137106 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:26:
Hey jongens, nog even een vraag over bijv zo'n auto he (zoals hieronder)
Moet je echt elk nopje vna lego, en elk stukje profiel zelf inplanten in 3dmax?
Je kan ook kopieren plakken maar ook dan blijft er een heleboel werk over.

Kan iemand mij misschien even zo'n voorbeeld sturen voor 3dmax7?? (zodat ik even kan kijken hoe en wat jullie maken.)

Ik heb me sinds vannacht even in het programma verdiept, en het is verbazingwekkend zoveel mogelijkheden!

Bedankt!

mail desnoods maar de max naar m'n gmail: lk88nl@gmail.com

Groeten!
Als ik jou was, zou ik eerst beginnen met de beginners tutorials om je een beetje op weg te helpen met 3ds max.

Het is nogal een vrij gecompliceerd pakket :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, ja dat heb ik gemerkt ja :P En er zijn zo tering veel tuts! en daarna moet je ook nog alles onthouden, pfff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 137106 schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:36:
Hehe, ja dat heb ik gemerkt ja :P En er zijn zo tering veel tuts! en daarna moet je ook nog alles onthouden, pfff :P
Yep, maar oefening baart kunst zeggen ze wel eens :)
Om maar een voorbeeld te noemen: T!mon is 11 jaar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
  • Laatst online: 23-01 14:47
T!m0n schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 08:19:
Phaas ken je mijn FINAL er ook nog tussen zetten want die heb je denk ik over het hoofd gezien hij stond al best vroeg in het topic namelijk en er zijn al een paar scores gemaild en niet waar ik dan tussen zit lijkt me
hier is ie:
[afbeelding]
Ja, ja, ik heb het wel gelezen ;-)
Dit is natuurlijk een enorme grote fout van mijn kant, echt vreselijk 8)7 B) :X .
Heb hem er nu iig wèl bijgezet.
Mensen die door de toevoeging van T!mon's final nu ineens een ander lijstje hebben, kunnen gewoon ff opnieuw mailen

[ Voor 4% gewijzigd door phaas op 16-02-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

is die pas 11? :+
dat heb ik nou nog nooit gehoord (NOFI)

op zich is lego niet verkeerd om mee te beginnen, het is niet die hard polymodeling of nurbs. Als je het slim doet leer je splines, boxmodeling, chamfering, aligning, scaling?, arrays?, materials(bump, transparantie, reflectie etc), composition, lights en nog wat meer...
maar voordat je dit kunt gaan doen zul je toch echt wat basis tutorials moeten gaan volgen. Denk hierbij aan de meegeleverde tutorials van max zelf en aan de tutorials van oogst... als je dat een beetje fanatiek doet kun je al snel aan lego beginnen.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 17:16
6K schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 11:15:
is die pas 11? :+
dat heb ik nou nog nooit gehoord (NOFI)

op zich is lego niet verkeerd om mee te beginnen, het is niet die hard polymodeling of nurbs. Als je het slim doet leer je splines, boxmodeling, chamfering, aligning, scaling?, arrays?, materials(bump, transparantie, reflectie etc), composition, lights en nog wat meer...
maar voordat je dit kunt gaan doen zul je toch echt wat basis tutorials moeten gaan volgen. Denk hierbij aan de meegeleverde tutorials van max zelf en aan de tutorials van oogst... als je dat een beetje fanatiek doet kun je al snel aan lego beginnen.
Idd het lego gebeuren was niet moeilijk en ik heb er er van geleerd als ik nu me lego ruimteschipje opnieuw zou doen deed ik het 3x zo snel en 3x beter. Weet je wat ook goed werkt om de video tutorials te bekijken van http://www.3d-palace.com (je moet je wel ff aanmelden) je hoeft ze geen eens temaken allen het kijken steek je al veel van op.

[ Voor 11% gewijzigd door MOL-20.000 op 16-02-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

phaas schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 11:13:
[...]

Ja, ja, ik heb het wel gelezen ;-)
Dit is natuurlijk een enorme grote fout van mijn kant, echt vreselijk 8)7 B) :X .
Heb hem er nu iig wèl bijgezet.
Mensen die door de toevoeging van T!mon's final nu ineens een ander lijstje hebben, kunnen gewoon ff opnieuw mailen
Hmm sorry Timon ik ben je vergeten mee te nemen in mijn scorelijstje, dus Phaas ik stuur je even een nieuwe. Ik heb het ook nog over het hoofd gezien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

* 6K is verbaasd over de stand van zaken in dit topic

volgens mij is dit nog nooit gebeurd... geen discussie over het volgende onderwerp, geen geklaag over scores die nog niet binnen zijn etc. etc.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:10:

volgens mij is dit nog nooit gebeurd... geen discussie over het volgende onderwerp, geen geklaag over scores die nog niet binnen zijn etc. etc.
Ik wil wel een rel starten hoor :+
Maar inderdaad opmerkelijk. Of is iedereen opeens 3d moe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Mail verstuurd :D

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
6K schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:10:

Bij deze: ik heb pas 12 mails ontvangen, van de 24 :z
Laten we het er maar even op houden dat er ook nog mensen op school zitten vandaag etc. (werk is natuurlijk geen excuus >:) )

[ Voor 16% gewijzigd door phaas op 16-02-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou iemand mij aub zo'n .max file van lego kunnen sturen? Ik leer het snelst als ik voorbeelden heb handmade bij iemand anders.

Mail hem aub naar lk88nl@gmail.com

please, thq!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 137106 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:01:
Zou iemand mij aub zo'n .max file van lego kunnen sturen? Ik leer het snelst als ik voorbeelden heb handmade bij iemand anders.

please, thq!
Ik stuur je mijn xwing wel

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Anoniem: 137106 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:01:

please, thq!
Behalve dat dit eigenlijk niet in dit topic thuishoort, zou ik mn mail hier niet zomaar neerkwakken, je weet maar nooit >:) :P

[ Voor 5% gewijzigd door phaas op 16-02-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phaas schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:06:
[...]

Behalve dat dit eigenlijk niet in dit topic thuishoort, zou ik mn mail hier niet zomaar neerkwakken, je weet maar nooit >:) :P
i don't care, anders maak ik zow ff weer een gmailtje aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Mooie finals! Zitten er zeker een aantal tussen die echt het echte onvervalste "Lego"-gevoel hebben :)

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:26:
Ik wil wel een rel starten hoor :+
Maar inderdaad opmerkelijk. Of is iedereen opeens 3d moe :?
Neuh, de relschoppers zitten met klamme handen achter hun peecee te F5-en, wachtend op de eindscores, opdat ze eindelijk weer hun Woord (hallelujah!) kunnen laten horen en dit topic kunnen vullen met nog eens 36 extra pagina's vol vrolijke flames klets over het wilde westen, superheroes, piraten en ruimtegevechten. O-)

edit:

zo vraag je er natuurlijk wel om he.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 16-02-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Scores gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen die me net wat gestuurd hebben op gmail, bedankt, ik heb ze even bekeken. Maar je moet inderdaad elk onderdeeltje van de auto er inplakken. En het landschap (die duinen) dat is dus Plane. dat heb ik ook al gevonden.

Ik ben nu bezig met een soort Ketting aan het maken. Die wil ik dan uit water laten lopen (foto van een oceaan ofzo, en dan zo'n inmens futuristische ketting er boven uit steken, en voor de helft in het water wta je dus niet kunt zien)

De ketting heb ik bijna klaar, nu nog even een goede foto zoeken... en dan nog even kijken hoe ik dat moet doen met voor de helft in het water en andere helft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

@Aardbei,
Ik vind dat echt dikke bullshit. Nu generaliseer je wel heel erg. Dat slaat natuurlijk nergens op. En dat doorkrassen, maar wel typen van flames roep je wel erg veel ruzies op he! Het lijkt er wel op dat je niet tegen je verlies kan! Tjemig!

:P ;)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Tellen de gene met sterretjes nu ook als finals? Want die plaatje van mij is nooit als final bedoeld :p
Graag snel antwoord, want als ie wel als final telt maak ik ook even een score lijstje :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
Chester schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:50:
Tellen de gene met sterretjes nu ook als finals? Want die plaatje van mij is nooit als final bedoeld :p
Graag snel antwoord, want als ie wel als final telt maak ik ook even een score lijstje :p
Ja, alles telt gelijk. Het sterretje staat erachter omdat je er rekening mee zou kunnen houden in je beoordeling, maar dat is aan jou.

Wat een k*t werk is dat trouwens. Nouja, hoef het iig de volgende keer niet meer te doen aangezien het er niet op lijkt dat ik ga winnen :P

[ Voor 15% gewijzigd door phaas op 16-02-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
phaas schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:54:
[...]

Ja, alles telt gelijk. Het sterretje staat erachter omdat je er rekening mee zou kunnen houden in je beoordeling, maar dat is aan jou.

Wat een k*t werk is dat trouwens. Nouja, hoef het iig de volgende keer niet meer te doen aangezien het er niet op lijkt dat ik ga winnen :P
De winnaar moet het volgende topic regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
en en ? hoe veel nog :) (moet iets te doen hebben @ upc helpdesk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
lemming_nl schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:39:
[...]

Oeps? >:) :P

@Tasma: Kheb net alleen nog wat van T!mon gehad. Die heeft fijn twee keer een 'top 23' gemaakt :P Hoop werk voor niks iig. Nouja, hij krijgt wel een prijs 'meeste inzet bij het stemmen' :+ :D .

[ Voor 36% gewijzigd door phaas op 16-02-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
lemming_nl schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:39:
[...]

ja, dat wist je nog niet? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Ik vind dat als je wint je dat je dat wel mag doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

ja, de winnaar heeft als prijs dat hij het onderwerp mag kiezen. Nadeel daarvan is dat hij het ook mag regelen en de scores van de volgende contest moet behandelen.

vandaar dat ik ook hoop dat ik niet win :D maar ik heb hem wel final gemaakt omdat ik hem zelf stiekum goed gelukt vind (voor mijn doen dan he)...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
Over volgende onderwerp gesproken: niemand een idee voor een volgend onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lemming_nl schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:48:
Over volgende onderwerp gesproken: niemand een idee voor een volgend onderwerp?
iets op het gebied van architectuur?? of ben ik daar als enige voorstander van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
duplo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
we kunnen ook playmobil doen >:) ;)

edit:
misschien iets met bijv 'race', daar kan je veel kanten mee op
paazei schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:06:
[...]

Playmobil was altijd voor de echte gaykindjes >:)
Ik heb het ook nooit gehad. Het was teveel van de lego zoals er nu is met maar 3 blokjes voor een gigantisch ding maar goed het was sarcastisch bedoeld :P

[ Voor 64% gewijzigd door lemming_nl op 16-02-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:16
lemming_nl schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:02:
[...]

we kunnen ook playmobil doen >:) ;)

edit:
misschien iets met bijv 'race', daar kan je veel kanten mee op
Playmobil was altijd voor de echte gaykindjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XLerator schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:41:
@Aardbei,
Ik vind dat echt dikke bullshit. Nu generaliseer je wel heel erg. Dat slaat natuurlijk nergens op. En dat doorkrassen, maar wel typen van flames roep je wel erg veel ruzies op he! Het lijkt er wel op dat je niet tegen je verlies kan! Tjemig!

:P ;)
Jeetje zeg! Nee, ik kan inderdaad niet tegen m'n verlies! Mijn final is veel beter dan die van jullie! En iedereen is stom!

Okee. En dan gaan we nu weer terug naar het GoT (non-HK)-niveau.. ;)
Anoniem: 91399 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:56:
iets op het gebied van architectuur?? of ben ik daar als enige voorstander van?
Ligt er aan wat je allemaal onder archictectuur verstaat.

Moet daarbij gedacht worden aan forum Trajani's, colosseum's, de toren van pizza en andere grootse bouwwerken?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 16-02-2005 18:10 . Reden: jeetje! ik kan niet teipen! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Een id voor volgend contest: Een auto ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 16-02-2005 18:32 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

@aardbei: ik heb ook echt nog nooit zo'n mooie....uhm...... xxxx van lego gezien
enne.... ik vind jou ook stom... altijd 1 keer stommer als jij ons ! :X

en architectuur.... klinkt wel leuk. En wat je daar onder verstaat moet je vrij laten denk ik. Kijk maar naar dit topic: lego... hoe breed kun je het maken :D iedereen kan dan lekker zijn of haar ei kwijt. Of het nu een paddestoele(n?)huisje is, een boomhut, de eiffeltoren of wat dan ook :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 13:17

RvP

Wat ik altijd heel jammer vind is dat er altijd wel iemand is die het onderwerp architectuur opnoemt. Maar dat het eigenlijk nooit gekozen word omdat er altijd een groep is die zegt dat het te moeilijk is. Er zijn veel dingen die onder architectuur vallen. Ook een mooi belichte of gemoddelde gang met schilderijen is architectuur. Dat kan je heel simpel doen. Je kan het jezelf natuurlijk ook moeilijk maken door er allerlei grote dingen in op te nemen.

Ikzelf zou het heel erg leuk vinden om een huis te maken in een bos. Valt mijn inziens ook onder architectuur. Maar goed. Ik heb mijn zegje weer gedaan en laat de beslissing over aan de winnaar van deze contest.

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 23:19
Komt er misschien een tussenstand?
Ben zelf ( al doe ik niet mee ) hoe het er mee sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 16:07
Uhmmm valt een kasteel of huis van Lego steentjes ook onder architectuur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 13:17

RvP

Lijkt me wel maar of dat nou zo origineel is net na een lego contest valt te betwijfelen.

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:08:
[...]

Okee. En dan gaan we nu weer terug naar het GoT (non-HK)-niveau.. ;)

[...]

Ligt er aan wat je allemaal onder archictectuur verstaat.

Moet daarbij gedacht worden aan forum Trajani's, colosseum's, de toren van pizza en andere grootse bouwwerken?
Ik zelf zou het open laten, maar ja je zou natuurlijk altijd kunnen kiezen uit interieurs, exterieurs, of dat het newstyle of juist niet, zijn zoveel dingen te bedenken, en om die reden zou ik het juist open laten...... maar ja "wie ben ik" :*) :*)

edit:
al vind ik grootse bouwwerken wel het mooiste, maar dan kom je wel aan de tijd van mensen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 91399 op 16-02-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Een vliegtuig contest lujkt mij wel cool
Hier nog wat ideetjes:
Wapen maken
Speed model een ufo
Of leger contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kunnen jullie niet hiermee doorgaan (8> Ik vond dit wel leuk eigenlijk ....... en een hele hoop mensen hebben niet voor elkaar gekregen wat eigenlijk de bedoeling was dus ..... misschien ..... PLEASE O+ :> :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 11-06 17:16
Architectuur lijkt me erg leuk maar ik denk dat je het dan moet schijden in architectuur van buiten gezien of van binnen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10
Wat dachten jullie van "Wereldtentoonstelling 2005", iedereen ontwerpt z'n eigen atomium, eifeltoren, Ueno Park, etc. :)

Het heeft te maken met architectuur en je bent er erg vrij in.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:25:
@aardbei: ik heb ook echt nog nooit zo'n mooie....uhm...... xxxx van lego gezien
enne.... ik vind jou ook stom... altijd 1 keer stommer als jij ons ! :X
Bedankt dat je mijn wips en final ook zo mooi vond, ik vind die van jou ook erg mooi ;)
(en stom!)

Anoniem: 91399 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:05:
Ik zelf zou het open laten, maar ja je zou natuurlijk altijd kunnen kiezen uit interieurs, exterieurs, of dat het newstyle of juist niet, zijn zoveel dingen te bedenken, en om die reden zou ik het juist open laten...... maar ja "wie ben ik" :*) :*)

edit:
al vind ik grootse bouwwerken wel het mooiste, maar dan kom je wel aan de tijd van mensen
Dus een interieur of exterieur uit het Wilde Westen zou dan dus ook mogen? :P

T!m0n schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:08:
Vliegtuig contest <--- misschien..
Wapen maken
Ufo <--- yay!
Leger contest
Ufo lijkt me ook wel een leuk idee ja, maar groene mannetjes in vliegende borden zijn sowieso al leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Jah dat is ook de bedoeling pleur in je schotels groene drie-oogers
En uiteraard ook wel een beetje een goeie Ufo maken en omgeving (planeet met pimpelpaars groen geblokt randje ofzow :P

[ Voor 48% gewijzigd door Rynji op 16-02-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik moet mijn puntentelling nog insturen, maar ik heb het vanavond een beetje druk. Forgive me.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ik vergeef het je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Als je dan architectuur iets doet dan zou ik als ik jullie was wel een onderwerp pakken. Bijvoorbeeld zoals gezegd werd wereldtentoonstelling. Voordeel hiervan is daf je in de toekomst nog een contest kan hebben over bijvoorbeeld futuristische huisjes en daarna een met ehm, kastelen. Zo maak je het niet te breed en bruikbaar voor de volgende keer :P

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 13:01
nero355 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:25:
Kunnen jullie niet hiermee doorgaan (8> Ik vond dit wel leuk eigenlijk ....... en een hele hoop mensen hebben niet voor elkaar gekregen wat eigenlijk de bedoeling was dus ..... misschien ..... PLEASE O+ :> :+
NEEEEEE!!! 8)7 8)7 8)7
Dat gaat helaas niet lukken, een hoop mensen hebben wel degelijk geprobeerd een final voor deze contest voor elkaar te krijgen. Alleen dat al is een streven naar verbetering van hun eigen modeling/texturing of belichtingskennis en maakt hen sterkere deelnemers voor de volgende contest.
Een zelfde contest als nu vervolgen zou voor die mensen, en velen met hun, alleen maar afstompend werken. :)

De winnaaar moet imho een onderwerp kiezen dat de nieuwkomers van dit topic genoeg prikkelt en de gevorderde contestant genoeg boeit, kortom: Geen makkelijke taak en zeker niet benijdenswaardig, maar absoluut wel verdomd leuk en eervol. :9

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
scores scores scores...

ehm..

scores? ;)

(vervul even de rol van alle scores roepers tegelijk)

• Plint
  • Laatst online: 23:01
:) :) Architectuur :) :)

[mening]
Architectuur van binnen en buiten maakt mij dan niet zoveel uit zolang het mr architectuur is en geen interrieur met wat bankjes en kastjes (behalve als dit onderdeel uitmaakt van het gebouw).
[mening]

/me Krusher ook van de partij met architectuur :)

Alleen vind ik wel dat er dan wel een bepaalde stroming verplicht moet worden als opdracht.
Bijv. Neogotiek, Jugendstil, Amsterdamse School etc.

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 01:14:
[...]

/me Krusher ook van de partij met architectuur :)

Alleen vind ik wel dat er dan wel een bepaalde stroming verplicht moet worden als opdracht.
Bijv. Neogotiek, Jugendstil, Amsterdamse School etc.
zie ik hier dan toch iets wat mijn hartje begeeft.....?....... en dan toch iets het liefst in de trent van GROOTS......... laat het iets groots zijn........ intereur is leuk, exterieur is leuker, maar iets groots is grootser... :*) :*) :*) :*)

edit:
sorry, maar dit is de contest waar ik al van droom since ik 3dsmax ken

[quote]Anoniem: 105830 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:01:
[...]

[...]

[/quote/]

als je het mij vraagt wel, des te beter, als je maar de nadruk legt op architectuur...... en tja ik weet het, het is een breed begrip, maar ik denk dat een mooie saloon ook wel iets met architectuur te maken heeft...

"" misschien dat het wilde westen wel een leuk idee is voor de volgende contest, al ga ik voor architectuur""[ :*) :*) :*) :*) :*) :*)

• 6K

6K

is ook zo...

nogmaals, als je naar deze contest kijkt, welke toch echt goed gelopen heeft met maar liefst 24 finals (!) dan zie je dat een breed onderwerp veel mogelijkheden biedt.
We hebben hier te maken met mensen die al ver gevorderd zijn en mensen die beginnen en het moet voor beide partijen haalbaar zijn. Een character is dus best pittig, maar lego en of architectuur lenen zich daar voor.
Heel simpel gezegd: 2 boxen op elkaar, de bovenste naar editbale mesh en de punten collapsen en je hebt een basis huisje :D
ramen en een deur eruit boolean, texture erop, skylight erop :D en je hebt je huisje... en dat in een week of 2, zou moeten lukken....

een boomhut, villa, kasteel, bouwwerk (eiffeltoren bijv.), een oude schuur een nieuwe flat niets is te gek...
En ik ben het met Krusher eens, begin maar eens met een exterieur. Als dat goed gaat kun je nog altijd interieur gaan doen ;)

edit:

10:09 uur en geen replies... what is happening????

[ Voor 4% gewijzigd door 6K op 17-02-2005 10:09 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• jvo
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Wereldtentoonstelling vind ik ook erg leuk klinken. Het aardige van deze lego contest is dat iedereen weet waar hij/zij moet beginnen en het erg aanspreekt (denk ik). Het moeilijk weer zoiets te vinden.

• jlammertink
  • Laatst online: 11-04-2021
Ik ben ook zeker voor architectuur... exterior is het koelst alleen dan wel een gericht onderwerp zoals bv landhuis of wat dan ook...

• phaas
En het is weer zo ver dat we bij het moment aankomen zijn dat we op een aantal mensjes wachten. Ditmaal zijn het er behoorlijk wat, teweten:
- DemoniCEVL
- No_F34R
- Features
- FragNeck
- RealVision
- MissingDog
- Th0mmie
- BreyneTheThird
- MayaFreak

@Bovenstaande mensen: schaam je :+
Anoniem: 105830 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:01:
Als ik nog één keer wilde westen (...) :7 }:O

[ Voor 31% gewijzigd door phaas op 17-02-2005 11:55 ]

Anoniem: 45580

Ookal vind ik architectuur een mooi onderwerp voor een nieuwe contest (die ik weer met alle bewondering zal volgen) bedenk ik me toch het volgende:
Is (buitenkant)-architectuur niet een beetje te veel gelijkend met [rml][ 3d] Project - Tweaktown[/rml] ? Daar zijn hele mooie huisjes in gepost, maar het is ca. een half jaar na deadline op slot gegaan vanwege niet-af/te weinig animo/noem maar op...

Misschien maar weer een tijd instellen zodat er niet een week gewacht hoeft te worden op de mensen die de hele contest zijn vergeten (of misschien precies deze week ergens in het zuidwesten van Zimbabwe op vakantie zijn en daardoor geen i-netverbinding hebben) ?

Landhuis lijkt mij, na gisteravond Van Helsing te hebben gezien, ook best geinig })

phaas schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:53:
Wilde westen.

• 6K

6K

is ook zo...

phaas, how about vanavond 8 uur, niet ingeleverd is pech ?

of is ik weer te kort door de bocht nu :X

wilde westen

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

6K schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:20:
phaas, how about vanavond 8 uur, niet ingeleverd is pech ?

of is ik weer te kort door de bocht nu :X

wilde westen
helemaal mee eens, het staat toch duidelijk in de startpost

Anoniem: 41017

ben nog steeds voorstanden van Superhero's ;)
of 'creatures'

of doe een belichtingscontest, dat is een sowieso een onderdeel die nauwelijks wordt behandeld op got
En iedereen kan een lamp neerstuiteren ;)

Anoniem: 115650

3e plaats: No_F34R/red_flame met 14
:Y)

• lemming_nl
  • Niet online
Anoniem: 115650 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:17:
[...]

3e plaats: No_F34R/red_flame met 14
:Y)
:? heb ik iets gemist?

[ Voor 6% gewijzigd door lemming_nl op 17-02-2005 17:44 ]

Anoniem: 41017 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:13:
ben nog steeds voorstanden van Superhero's ;) of 'creatures'
Dat zou natuurlijk helemaal super zijn.. :) maar de meesten hier lijken een gloeiende hekel te hebben aan het modelleren van karakters :? :'(

• lemming_nl
  • Niet online
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:44:
[...]

Dat zou natuurlijk helemaal super zijn.. :) maar de meesten hier lijken een gloeiende hekel te hebben aan het modelleren van karakters :? :'(
Misschien omdat het toch best wel moeilijk is vind ik. Ik ben nu voor een vriend met een bugs bunny achtig wezen bezig maar benen zijn best moeilijk :(

Anoniem: 41017

Anoniem: 105830 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:44:
[...]

i know :'(
maar toch probeer ik het elke keer :P

• Rynji
Nou een karakter modellen hewb ik niet bepaalt zin in

Anoniem: 85330

En het is weer zo ver dat we bij het moment aankomen zijn dat we op een aantal mensjes wachten. Ditmaal zijn het er behoorlijk wat, teweten:
- DemoniCEVL
- No_F34R
- Features
- FragNeck
- RealVision
- MissingDog
- Th0mmie
- BreyneTheThird
- MayaFreak

[...]

vreemd, heb nochtans al mailtje verstuurd. Nog maar even herdoen dan.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 85330 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:59:
[...]

vreemd, heb nochtans al mailtje verstuurd. Nog maar even herdoen dan.
Waarom sta ik er niet tussen? Ik heb ook een Final ingeleverd...?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Anoniem: 85330

Je bericht is verzonden naar:

phaas
meer kan ik niet doen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 85330 op 18-02-2005 12:59 ]

lemming_nl schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:46:
Misschien omdat het toch best wel moeilijk is vind ik. Ik ben nu voor een vriend met een bugs bunny achtig wezen bezig maar benen zijn best moeilijk :(
Blijven proberen, blijven proberen... :)
(en nog eens: leren tekenen! is nog leuk ook :))

Anoniem: 41017 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:50:
i know :'(
maar toch probeer ik het elke keer :P
Blijven proberen, blijven proberen... :P

T!m0n schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:55:
Nou een karakter modellen hewb ik niet bepaalt zin in omdat ik het nog nooit eerder gedaan heb
Toch?

Gewoon proberen joh, laat die 3d-punten in je viewport eens alle hoeken van de cartesiaanse ruimte zien :P

• Chester
  • Niet online
Superhero's lijkt me wel leuk :) Zelf een hero verzinnen is cool 8)

• lemming_nl
  • Niet online
Fijn dat jij zijn e-mail adres zo post...

Anoniem: 115073

- DemoniCEVL
- No_F34R
- Features
- FragNeck
- RealVision
- MissingDog
- Th0mmie
- BreyneTheThird
- MayaFreak

[...]

Wachten op mij?
Heb ik een final ingeleverd dan? :?

*zoeken gaat naar final*

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Hoewel ik al sinds de eerste contests met ontzag jullie verrichtingen volg, nimmer meegedaan. Heeft iets te maken met luiheid en tutorials lezen. Desalniettemin denk ik een uitdagend idee te hebben voor de volgende contest;

Luchtvaart mijlpalen.

Je zou dus een da Vinci ontwerp hiermee kunnen maken, maar ook zo'n duits onding uit WOII tot aan een toony pic(karakter met vleugels op berg die dan een van de Wright's moet voorstellen). Voordeel is dus dat je op basis van geschiedenis danwel hedendaagse techniek iets kunt maken in de stijl die de deelnemer het meest aanstaat.

Anyway, ik kijk uit naar de volgende show/contest.

Oja edit: Wilde Westen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door onsgeluk op 17-02-2005 18:36 ]

iR Profiel

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 13:01
Anoniem: 115073 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:32:
[...]

Wachten op mij?
Heb ik een final ingeleverd dan? :?

*zoeken gaat naar final*
Mwa, op het laatst werden ook alle laatst geposte wips als final meegeteld.
Die van jou staat hierzo:
[rml]Features in "[ 3D] Contest V29: Lego"[/rml]
Je moet dus wel snel stemmen wat ik heb al mijn punten op jouw ontwerp gezet. :9

En luchtvaart mijlpalen vind ik inderdaad wel een hele goeie.
Als het maar in het wilde westen is natuurlijk!

[ Voor 14% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 17-02-2005 18:41 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Lindbergh met cowboy-hoofddeksel?

iR Profiel

• lemming_nl
  • Niet online
Mij lijkt vliegen wel een aardig thema. De character modellerer kunnen een vliegend mens ofzo maken en de mensen die liever een vliegtuig ofzo modellen kunnen dat ook.

ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:39:
[...]

Mwa, op het laatst werden ook alle laatst geposte wips als final meegeteld.
Die van jou staat hierzo:
[rml]Features in "[ 3D] Contest V29: Lego"[/rml]
Je moet dus wel snel stemmen wat ik heb al mijn punten op jouw ontwerp gezet. :9

En luchtvaart mijlpalen vind ik inderdaad wel een hele goeie.
Als het maar in het wilde westen is natuurlijk!
Nah okee, ga ik ook niet moeilijk over lopen doen, zo ben ik niet 8) Zal trouwens niet erg hoog scoren met dat vreselijke motion-blur ding van mij :+
Maar is er nog ergens een opsomming van de kandidaten te vinden?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 17-02-2005 19:25 ]

• lemming_nl
  • Niet online
Anoniem: 115073 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:23:
[...]

Nah okee, ga ik ook niet moeilijk over lopen doen, zo ben ik niet 8)
Maar is er nog ergens een opsomming van de kandidaten te vinden?
pagina 36

• 6K

6K

is ook zo...

ik heb maar 10 pagina's :p

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Dit geloof je toch niet :(
Wil ik net m'n lijstjes versturen:

Freeler: De service is helaas nu onbeschikbaar.
Ze zijn al 3 jaar non-stop zonder uitvallen bezig :X Krijg je nu dit opeens.

Nouja, I hope you forgive me.

• phaas
Klopt, die van jou heb ik inmiddels.

Haal ff mn email-adres weg daar, ik heb er niet voor niets een plaatje van gemaakt.Krijg al genoeg spam. ;)

Verder lijkt het me dat we toch nog maar even moeten wachten aangezien er nog 9 niets gestuurd hebben.
Morgen 20:00 lijkt me een aardig streven.

[ Voor 20% gewijzigd door phaas op 17-02-2005 20:23 ]

• Tasma
Anoniem: 115073 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:37:
Dit geloof je toch niet :(
Wil ik net m'n lijstjes versturen:

Freeler: De service is helaas nu onbeschikbaar.
Ze zijn al 3 jaar non-stop zonder uitvallen bezig :X Krijg je nu dit opeens.

Nouja, I hope you forgive me.
-NEVER- ;)

maar ehm, het is 8 uur geweest en nog steeds niets :'(

• lemming_nl
  • Niet online
phaas schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:21:
[...]

Haal ff mn email-adres weg daar, ik heb er niet voor niets een plaatje van gemaakt.Krijg al genoeg spam. ;)

Verder lijkt het me dat we toch nog maar even moeten wachten aangezien er nog 9 niets gestuurd hebben.
Lijkt me goed. Heb je al een tussenstand? :)

• Tasma
ok, morgen 8 uur, ben ik wel aan het werk... maar ok.

Mailen mensen!

stuur ze anders een mail met herinnering, misschien moet bij de volgende contest je mail adres met je final meegeleverd worden zodat mensen gemaild kunnen worden?

phaas schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:21:
[...]

Als ze allemaal denken dat ze niet mogen stemmen (omdat ze geen final hebben gepost?) zal je nog lang (lang) (heel lang!) kunnen wachten en wachten we allemaal voor neits op die enge persoon die heel toevallig nog langs dit topic surft en ziet dat hij/zij mag stemmen.

Een paar pagina's terug was het vanavond om 8 uur sluitingstijd, toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen :?

edit:

oh, dat was 6k die dat postte..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 17-02-2005 20:39 ]

• 6K

6K

is ook zo...

hehehe ja dat was mijn voorstel (en vind dat ook nog steeds voldoende eerlijk gezegd....)

edit:
too late

[ Voor 14% gewijzigd door 6K op 17-02-2005 20:39 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• phaas
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:37:
[...]

Als ze allemaal denken dat ze niet mogen stemmen (omdat ze geen final hebben gepost?) zal je nog lang (lang) (heel lang!) kunnen wachten en wachten we allemaal voor neits op die enge persoon die heel toevallig nog langs dit topic surft en ziet dat hij/zij mag stemmen.

Een paar pagina's terug was het vanavond om 8 uur sluitingstijd, toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen :?

edit:

oh, dat was 6k die dat postte..
Ik snap je punt maar zonder die 9 stemmers geeft het denk een beetje een vertekend beeld.
We wachten dus, helaas, tot morgenavond - daarna kunnen ze de boom in >:)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste