Krusher
voel me zeer gevleid, maar ik denk toch wel dat er een paar andere supermooie inzendingen inzitten.
Ik zit net punten te geven en ik twijfel.... heel erg....
ik weet niet goed wat ik er mee aan moet. Ik vind bijv. 2 inzendingen erg goed, maar als ik punten ga geven vind ik ze niet het meest origineel en niet het best uitgewerkt
origineel is bij mij wanneer er een eigen draai aan gegeven is, leuke scene, eigen model of zo
uitwerking is goed gebruik van materials, compositie en licht, liefst in een scene en liefst gedetailleerd
Voorbeeld: lemming_nl heeft een enorme poly-bang gedaan, wat imho respect verdient, want das bijna niet meer werkbaar. Maar ik vind de ene gebruikte material gewoon te simpel, geen reflectie, geen bump, niets? en de scene is imho ook wat te eenvoudig. Maar het is en blijft een superplaat...
Fragneck daarentegen heeft mooie materials, maar geen scene en een relatief simpel/klein model..
en T!mon bijvoorbeeld heeft een ietsje minder strak model, maar heeft er wel tijd ingestoken om een leuke scene eromheen te bouwen wat het eindresultaat ten goede komt...
BrainTheBird heeft het niet afgemaakt, geen supermaterial, geen scene maar een vet complex model...
maar wie van de 4 is nu het beste?
(genoemden zijn voorbeelden ter illustratie)