Het Archos Gmini400 topic deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.687 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
cypress3d schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:15:
ik ben wel geinteresseerd in zo'n hoesje, en JA ik heb een CC. Maar ik wil eerst even weten en zien wat het verschil nou is tussen die van archos en deze.. :*)
Oee, iemand met CC :).

Als je op http://inkoopacties.net/ een inkoopactie zou willen maken (eentje waar je bijvoorbeeld maar een paar dagen hebt om mee te doen), dan zouden behoorlijk wat tweakers blij zijn (ik ook _/-\o_ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:13
Nieuw hoesje voor de Gmini:

Afbeeldingslocatie: http://www.dapreview.net/e107_images/newspost_images/case_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/Etui_archos_gmini_400_case.jpg

Is van het Franse Noreve, website: http://www.noreve.com/

Bron: http://www.dapreview.net

[ Voor 15% gewijzigd door Wutroe op 08-02-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:34
39 €... Right :\ Niet eens bescherming voor het LCD scherm, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:13
Volgens mij geen speciale LCD bescherming, maar je kunt het hoesje ook dicht doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
specs:

Characteristics
- Elegant case concieved in high quality soft leather
- Compatible MP3 player Archos Gmini 400
- Access to basic functions (multiple openings on the leather)
- Pratical thanks to its snap button closure
- Protects the device in an optimal manner
- Business card slot
- Completely removable belt clip

:9~

Deze is eigenlijk wel errug vet :D maar wel duur :/

*twijfel*

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 08-02-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
_RoD_ schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:20:
specs:

Characteristics
- Elegant case concieved in high quality soft leather
- Compatible MP3 player Archos Gmini 400
- Access to basic functions (multiple openings on the leather)
- Pratical thanks to its snap button closure
- Protects the device in an optimal manner
- Business card slot
- Completely removable belt clip

:9~

Deze is eigenlijk wel errug vet :D maar wel duur :/

*twijfel*
OMG deze is echt V E T ! damn effe nachie erover slapen dan maar 8)7 >:)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:02:
hehe ik ben al enkele weken niet meer hier geweest op het forum (veel te druk met mijn PSP) maar nu ik hier toch ben en zie dat er wel degelijk een mooi hoesje te vinden is dat ook nog eens goed alles beschermd van de Gmini400 ben ik bereid om een bestelling te gaan plaatsen.

We moeten even uitvogelen hoe we het beste een bestelling kunnen plaatsen. Ik stel voor dat we de totale verzendkosten delen met allen en de hoesjes betaald worden of course :-)

maar hoeveel gedadigden zijn er nu? 8 including me?? 8)
Mij moeder heeft vandaag zelf een protoype gemaakt 8) Ik ga deze eerst even tijdje testen. Dus count me out voor de bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:32:
[...]

Mij moeder heeft vandaag zelf een protoype gemaakt 8) Ik ga deze eerst even tijdje testen. Dus count me out voor de bestelling :)
laat es een foto zien dan van je prototype :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
wwillem schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:03:
[...]

Oee, iemand met CC :).

Als je op http://inkoopacties.net/ een inkoopactie zou willen maken (eentje waar je bijvoorbeeld maar een paar dagen hebt om mee te doen), dan zouden behoorlijk wat tweakers blij zijn (ik ook _/-\o_ ).
WTF is inkoopacties.net :P Ik ken dat hele gedoe niet joh.. kan toch veel gemakkelijker... maar ik zag net een nog mooier hoesje uit France... dus dat wordt denken geblazen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
ik vind die videosupport toch nog niet zo geweldig...
het is leuk dat je dvdbeeldkwaliteit kan benaderen met XviD....
maar geluid gaat in MP3 (cbr) en dat is nog minder dan CDkwaliteit...
het kan ook in WAV zie ik... maar dat is ongecomprimeerd.. gebruikt veel ruimte dus...
hoe zit het met ondersteuning voor AAC/OGG ?
en waarom heeftie geen digital-out (coax, geluid dus)?
een film in XviD met 5.1 geluid in AAC...dat speel je dan dus af via de digital out. Voor stereo Ogg (kan ook 5.1 aan maar aac schijnt daar beter voor te zijn geoptimaliseerd)...

Volgens mij moetie met een firmware upgrade zeker 1 van deze 2 formaten kunnen ondersteunen...

[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 08-02-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoesje uit Frankrijk is echt mooi :P Als je voor 1 maart een account aanmaakt op http://www.loreve.com krijg je 5 euro korting... De verzendkosten zijn 7.50, dus totaal kost deze case 42.50...
Verwijder mij maar van het lijstje, ik koop deze denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, http://www.noreve.com ...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:59:
Dat hoesje uit Frankrijk is echt mooi :P Als je voor 1 maart een account aanmaakt op http://www.loreve.com krijg je 5 euro korting... De verzendkosten zijn 7.50, dus totaal kost deze case 42.50...
Verwijder mij maar van het lijstje, ik koop deze denk ik :P
Ik heb heb ook grote interesse in dit hoesje, als we nou de bestelling samen plaatsen? Misschien zijn er meer gedadigden?! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt dit nieuwe hoesje te groot en onhandig, aangezien er een flinke opstaande rand rond alle knoppen zit. Maarja, ik houd mijn Gmini dan ook in mijn broekzak en heb liever een kleiner hoesje dat operatable is in mijn broekzak zonder te kijken (next, previous, vol. ed is niet moeilijk vinden ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Dat hoesje is net zo lek als die van archos zelf (8>

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check ook dit topic voor meer over de Archos!
http://www.walfredgeesink.nl/index.php/topic,159.60.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:36:
[...]

laat es een foto zien dan van je prototype :*)
Ik ben bang dat je dat niet wilt :D Vanmorgen probeer ik mijn gmini erin te doen, zit ie zo strak dat de "aanknop" eruit kom zeilen 8)7 (8> Ik ga voor dat onofficiele hoesje :Y)

edit:/ toch met gevaar voor eigen leven (en dat van mij gmini) speicaal voor jou nog 1 keer in het hoesje gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://img205.exs.cx/img205/6203/gmini400hoesje0lt.th.jpg

Het is een protoype. Verbeteringen zouden moeten komen in de vorm van:
- meer ruimte (zodat de "aanknop" er niet uitvliegt)
- Klitteband zou op de achterkant komen
-mooiere afwerking

Maar nu bestel ik mooi dat onofficiele hoesje met rits :9

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
cypress3d schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:39:
WTF is inkoopacties.net :P Ik ken dat hele gedoe niet joh.. kan toch veel gemakkelijker... maar ik zag net een nog mooier hoesje uit France... dus dat wordt denken geblazen 8)7
Lol, inkoopacties.net is georganiseerd door een GoT'ter, nadat de inkoopacties op GoT ietswat uit de hand liepen. Maar idd, als we toch maar een paar van die hoesjes bestellen kan het veel makkelijker met MSN oid. Kijk maar wat je wilt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
ik weet nog niet welk hoesje ik wil :( wie gaan er voor dat hoesje uit Frankrijk en wie voor die met rits (usa) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Usa als die import actie doorgaat. Gaat wel door toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Dat USA hoesje onderscheidt zich van die franse en die van archos (ook frans weliswaar) door de gmini zonder geklooi volledig bruikbaar op te bergen. Die andere zijn dan weer op andere punten gefocussed (voor mij iig verkeerd). 't Is maar wat je wil.

Wat mij trouwens ook opvalt, die hoesjes uit frankrijk zijn dan wel mooi van leer enzo; maar ze zijn allebei lek als een gieter... overal grote openingen op plekken die niet boeien en andersom, zo is de kans dat je scherm beschadigd nog steeds aanwezig.

[ Voor 35% gewijzigd door BaT op 09-02-2005 16:40 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
BaT schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:37:
Dat USA hoesje onderscheidt zich van die franse en die van archos (ook frans weliswaar) door de gmini zonder geklooi volledig bruikbaar op te bergen. Die andere zijn dan weer op andere punten gefocussed (voor mij iig verkeerd). 't Is maar wat je wil.

Wat mij trouwens ook opvalt, die hoesjes uit frankrijk zijn dan wel mooi van leer enzo; maar ze zijn allebei lek als een gieter... overal grote openingen op plekken die niet boeien en andersom, zo is de kans dat je scherm beschadigd nog steeds aanwezig.
Precies. Bovendien is de Franse hoes twee x zo duur.

Wat mij wel lijkt is dat een leren hoesje steviger is en bovendien je gmini beter beschermt tegen schokken bij het op de grond vallen. De plastic hoes met rits zie ik dat nog niet doen. Misschien dat een eigenaar van zo'n plastic hoes uit de USA ons kan vertellen of het hoesje de gmini beschermt bij het op de grond vallen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik heb zo'n hoesje; alhoewel ik me gmini nog , gelukkig, niet heb laten vallen DENK ik dat hij het prima kan hebben als hij op de voorkant valt (op het plastic); valt ie onder een willekeurige andere hoek, dan is het alsof je pratktisch een gmini zonder hoesje laat vallen. Hij is dus niet zo heel erg robuust als het op vallen aan komt. Tegen krasbestendigheid is hij dan wel weer beter, ik laat me spullen sowieso niet vallen; dus ga ik voor de krasbestendigheid.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
BaT schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:22:
Ik heb zo'n hoesje; alhoewel ik me gmini nog , gelukkig, niet heb laten vallen DENK ik dat hij het prima kan hebben als hij op de voorkant valt (op het plastic); valt ie onder een willekeurige andere hoek, dan is het alsof je pratktisch een gmini zonder hoesje laat vallen. Hij is dus niet zo heel erg robuust als het op vallen aan komt. Tegen krasbestendigheid is hij dan wel weer beter, ik laat me spullen sowieso niet vallen; dus ga ik voor de krasbestendigheid.
Ok, dat is precies wat ik wilde weten :). Ik denk dat voor de krasbestendigheid van alleen het beeldscherm een zogenaamde screen protector handiger, goedkoper en kleiner is :).

Aan de inkoopactie voor hoesjes met rits zal ik dus toch niet meer mee doen. En 40 euro voor een leren hoesje uit Frankrijk. Wat zouden ze daar wel niet aan verdienen :D.

[ Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 09-02-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu in een midlife crisis ik kan niet kiezen tussen de Archos gmini 400 of de IRiver 320!
zouden jullie me kunnen overhalen om 1 van de 2 te kopen? :'(

ARCHOS!! IRIVER!!
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Wat dachten jullie van een AB inkoopactie? Die kosten in de USA ook maar ongeveer 20$

Toch?

• Atomius
mp3-gek? Wat heb je liever?

- Video of ingebouwde Radio
- Een mooi design of een lelijk design (:p)
- Ogg Vorbis support (alleen voor de iRiver)

etc... weeg het een beetje af :)

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
MP3-gek, ik zit met tzelfde dilemma, de Gmini400 of de Iriver H320

Ik vind zelf dat je meer waar voor je geld krijgt bij de Iriver:
Hoesje, USB-OTG, redelijke oordopjes, radio. Als je de nieuwe verpakking te pakken weet te krijgen zelfs batterypack en remote (maar waar vind je die?). Ook meen ik dat de Archos Gmini400 iets minder lang doet met zn batterij dan de H320.
Bij de Archos zou ik nog een hoesje, de Archos-cardreader (want ik wil m gebruiken als imagetank en ik heb een SD-camera) en andere oordopjes bij moeten kopen. Dat is toch gauw 50-80 euro erbij.

Maar de Gmini vind ik wel veel mooier. En in de thread over de H320 lees ik toch best veel problemen met de H320.
*zucht*, ik kom er nooit uit. |:(

Dan kan ik evt ook nog 3 weken wachten met mn aankoop, omdat ik dan een tussenlanding maak in HongKong. Daar zou ik evt eea goedkoper kunnen krijgen, maar dan kan ik er thuis weer geen mp3s opzetten. 8)7

• BaT

BaT

wwillem schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:47:
[...]

Ok, dat is precies wat ik wilde weten :). Ik denk dat voor de krasbestendigheid van alleen het beeldscherm een zogenaamde screen protector handiger, goedkoper en kleiner is :).
Wat een screen protector alleen niet doet, en het USA hoesje wel; is zorgen dat er ook geen krassen op rest van je Gmini komt... Dus is zeker nog wel handig hoor, ook omwille het feit dat hij alle openingen (AC ,USB etc) afschermd, zodat daar geen troep in komt. Dan is een screen protector alleen wel magertjes...

[ Voor 5% gewijzigd door BaT op 10-02-2005 02:44 ]

Product Owner - Connec2

• RoD
  • Niet online

RoD

@de twijfelaars :P

Ik heb zelf (eerst) ook getwijfeld tussen de H320 en de Gmini 400, maar ben voor de Gmini gegaan.
Waarom? Omdat ten eerste het design gewoon beter is, video functie, minder dik, etc.
En die batterij gaat met de nieuwe firmware 12 uur mee, in plaats van de 10 uur die in de specs staat.
Geluid is erg goed, dus daar ligt het ook niet aan :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou eigenlijk ook wel het (witte) hoesje van Noreve willen, en aangezien er nu ineens meer mensen zijn die em ook wel willen.... inkoopactie? :P
Volgens mij is er wel genoeg animo voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:00:
@de twijfelaars :P

Ik heb zelf (eerst) ook getwijfeld tussen de H320 en de Gmini 400, maar ben voor de Gmini gegaan.
Waarom? Omdat ten eerste het design gewoon beter is, video functie, minder dik, etc.
En die batterij gaat met de nieuwe firmware 12 uur mee, in plaats van de 10 uur die in de specs staat.
Geluid is erg goed, dus daar ligt het ook niet aan :)
De h320 van iRiver is wel een heel dikke bak ze en hij weegt ook nog meer. Mijn cd speler van iRiver iMP-700 heeft wel een voordeel dat je niet bij archos hebt. => OGG-vorbis. En dat is echt wel zalige kwaliteit. Maar de kwaliteit van m'n archos kan er inderdaad niet tegen op Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/utwp/Gmini%20forum/117_1763.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrbuggyB
je hebt wel gelijk, er is wel heel wat te lezen over de H320 dat er mensen zijn die een probleem hadden met de IRiver.
dat video afspelen op de HDD scheelt me nix.(je kan op de IRiver H320 ook video afspelen, dus)
maar het enige waar ik wel aan twijfel is die betterij speelduur.
ik had pas hier gelezen (op het vorige topdic deel 1, pagina 23) dat je een batterypack erop kan zetten maar wat ik me nou afvroeg, zou het niet 'gevaarlijk' zijn voor de Gemini 400 om er een bettery pack er zo op aan te sluiten.
ik heb een web-site gevonden waar je een battery pack kan kopen voor de IRiver H320.
zou je die niet op de Archos gemini 400 kunnen aansluiten?(volgens mij hebben ze dezelfde plugjes)en zou dat dan geen kwaad kunnen??

http://www.dapstore.com/pi-1353211448.htm?categoryId=5

deze is wel voor de IRiver H320
(maar het is niet DÉ originele battery pack)

kan iemand me helpen? PLZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:36:
BrbuggyB
je hebt wel gelijk, er is wel heel wat te lezen over de H320 dat er mensen zijn die een probleem hadden met de IRiver.
dat video afspelen op de HDD scheelt me nix.(je kan op de IRiver H320 ook video afspelen, dus)
maar het enige waar ik wel aan twijfel is die betterij speelduur.
kan iemand me helpen? PLZ?
Simpel, de iRiver H320 speelt films maar op 10 fps af en kan niet op de TV worden aangesloten. Ik zou dus geen reet aan de film afspeel functie hebben op de H320 (ga maar eens een film afspelen op 10 fps). Dus zou ik een slanke Archos kopen :P.
Ik had pas hier gelezen (op het vorige topdic deel 1, pagina 23) dat je een batterypack erop kan zetten maar wat ik me nou afvroeg, zou het niet 'gevaarlijk' zijn voor de Gmini 400 om er een battery pack er zo op aan te sluiten?

Ik heb een web-site gevonden waar je een battery pack kan kopen voor de IRiver H320, zou je die niet op de Archos gmini 400 kunnen aansluiten?(volgens mij hebben ze dezelfde plugjes)en zou dat dan geen kwaad kunnen? Deze is wel voor de IRiver H320 (maar het is niet DÉ originele battery pack)
Alleen batterypacks gebruiken op de gmini400 die hiervoor bedoeld zijn. Dus geen iRiver battery packs.

[ Voor 48% gewijzigd door dr snuggles op 12-02-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Ik zit zo hard te twijfelen of ik dit ding moet kopen. Is ie zijn geld wel waard of zijn er veel mensen die er spijt van gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WizZie- schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:04:
Ik zit zo hard te twijfelen of ik dit ding moet kopen. Is ie zijn geld wel waard of zijn er veel mensen die er spijt van gekregen hebben?
Ik heb ze in dit deel, en het vorige deel van dit topic nog niet gezien. :)
Ben zelf ook heel erg tevreden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:26
Hij is zeker zijn geld waard, mits je de videofunctionaliteit gaat benutten. Ik gebruik deze om gedownloade films op tv te bekijken, dat gaat inmiddels erg goed. En daarnaast is de gmini een vrij compacte, lichte en volwaardige MP3 harddisc speler met kleurenscherm :) (met een slechte en te dure afstandbediening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker niet twijfelen, supergoed apparaat ik ben er in geslaagd films op vcolledige dvd resolutie zonder haperingen af te spelen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:01:
[...]

Simpel, de iRiver H320 speelt films maar op 10 fps af en kan niet op de TV worden aangesloten. Ik zou dus geen reet aan de film afspeel functie hebben op de H320 (ga maar eens een film afspelen op 10 fps). Dus zou ik een slanke Archos kopen :P.

[...]

Alleen batterypacks gebruiken op de gmini400 die hiervoor bedoeld zijn. Dus geen iRiver battery packs.
Niet alleen 10 fps moet ook nog een lage resolutie zijn dat juist geschikt is voor het scherm want de cpu is te zwak voor te resizen en de maximum lengte is een uur. En ook nog 't een of 't ander met een bepaalde bitrate. 't zal wel goed zijn voor een videoclipke. o ja de batterij van archos draaien wel langer dan 10 uur aan het stuk zonder te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Twijfelen ? Over de aanschaf van een gmini ? Nee, onzin. Je twijfelt over het algemeen of je met je linker of rechter voet uit bed stapt. Een gmini moet je gewoon hebben, dat is een feit. 8)7

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BaT schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:42:
[...]

Twijfelen ? Over de aanschaf van een gmini ? Nee, onzin. Je twijfelt over het algemeen of je met je linker of rechter voet uit bed stapt. Een gmini moet je gewoon hebben, dat is een feit. 8)7
_/-\o_

Dat heb je mooi uitgedrukt :P

Gewoon kopen dus :) het is misschien veel geld, maar als je em ff gehad hebt, kun je niet meer zonder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:47:
[...]

_/-\o_

Dat heb je mooi uitgedrukt :P

Gewoon kopen dus :) het is misschien veel geld, maar als je em ff gehad hebt, kun je niet meer zonder :D
zit wel iets in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 08:58

Sledge HaMMeR

-= Je Vini, Vidi, Vici =-

Ik denk dat ik binnenkort een on-officieel hoesje ga bestellen met mn CC.
Of ik er een inkoopactie vna maak, weet ik nog niet (sorry, maar al die rompslomp). Maar ik zal het in mn gedachten houden, als er wat gegadigden zijn.

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sledge HaMMeR schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:49:
Ik denk dat ik binnenkort een on-officieel hoesje ga bestellen met mn CC.
Of ik er een inkoopactie vna maak, weet ik nog niet (sorry, maar al die rompslomp). Maar ik zal het in mn gedachten houden, als er wat gegadigden zijn.
Welk onofficiëel hoesje bedoel je? die van Norève, of die andere? (kan zo ff niet meer op de naam van de site komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag binnen gehad, en ik moet zeggen: Hij is geweldig! :D
Ik heb alleen ff een vraagje: ik wil de nieuwste firmware installeren. Ik heb een bestand gedownload van de Archos site, 1.3.04, en hem vervangen voor de oude UPDATE_Gmini400.AOS. Alleen heb ik het probleem dat hij nog steesd firmware 1.3.04 aangeeft op de gmini. Als ik het bestand "aanklik'' in m'n gmini zegt hij dat hij het niet af kan spelen, logisch natuurlijk omdat het geen video file is. Wat moet ik doen om dit bestand te "installeren''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Cinne,

Ik ben al een paar weken aan het zoeken naar een programma om mijn gedownloade films met ondertitels om te zetten naar DVD.
Ik heb al gebruik gemaakt van de volgende programma's zie hironder:

Tmpg Encoder
VirtualDub

Ik heb als voorbeeld Ladder 49 gedownload het is in Xvid formaat en in 2 delen, ik heb het aan elkar geplakt tot 1 avi file en er zit dus ook AC3 5.1 geluid erin.
Heb ik een fout gemaakt om het aan elkaar te koppelen of heeft dit geen invloed?
Ik heb jouw advies gelezen hierboven en opgevolgt, maar telkens als ik in VirtualDub Save Wavefile kies en een naam wil geven en opslaan krijg ik steeds deze foutmelding No Audio Decompressor could be found to decompress the source Audioformat (Source format tag:2000)

Ik hoop echt dat je me kunt helpen hiermee of iemand anders, want het lukt me echt niet, ik heb inmiddels een AC3 Filter gedownload maar mijn probleem is niet verholpen hiermee.

Weet je toevallig of het ook makkelijker kan met een all in One programma?
En weet je ook waar ik die kan vinden?

Ik heb me enorm verdiept in VirtualDub+VirtualDubMod en Tmpgenc maar kom er gewoon niet uit.

Daarom hoop ik dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen.
Alvast bedankt voor je genomen moeite en tijd.
Groetjes Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:12:
Ik heb alleen ff een vraagje: ik wil de nieuwste firmware installeren. Ik heb een bestand gedownload van de Archos site, 1.3.04, en hem vervangen voor de oude UPDATE_Gmini400.AOS. Alleen heb ik het probleem dat hij nog steesd firmware 1.3.04 aangeeft op de gmini. Als ik het bestand "aanklik'' in m'n gmini zegt hij dat hij het niet af kan spelen, logisch natuurlijk omdat het geen video file is. Wat moet ik doen om dit bestand te "installeren''?
De manual doorlezen? :P
Om je toch maar ff op weg te helpen ( ;) ), je moet dat bestand gewoon op de root van je Gmini zetten, daarna je Gmini aan de lader doen, em opstarten, en dan naar setup, en dan naar system, en dan druk je op "update firmware".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyyyyyyyyyy, ja shit ik heb het net gevonden in de handleiding.

Nu nog ff een ander vraagje:
Ik heb behoorlijk veel mp3'tjes op m'n pc staan. zo'n 10 gb. Maar niet al mijn mp3'tjes zijn netjes Artiest - Song genaamd. Dit levert in ARC Libary wat problemen op. Want hij vind niet alle liedjes van bijvoorbeeld Bob Marley, omdat enkele bob marley mp3'tjes niet netjes genaamd zijn. Hoe kan ik dit snel veranderen, of is daar een andere manier voor?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:03:
Beste Cinne,

Ik ben al een paar weken aan het zoeken naar een programma om mijn gedownloade films met ondertitels om te zetten naar DVD.
Ik heb al gebruik gemaakt van de volgende programma's zie hironder:

Tmpg Encoder
VirtualDub

Ik heb als voorbeeld Ladder 49 gedownload het is in Xvid formaat en in 2 delen, ik heb het aan elkar geplakt tot 1 avi file en er zit dus ook AC3 5.1 geluid erin.
Heb ik een fout gemaakt om het aan elkaar te koppelen of heeft dit geen invloed?
Ik heb jouw advies gelezen hierboven en opgevolgt, maar telkens als ik in VirtualDub Save Wavefile kies en een naam wil geven en opslaan krijg ik steeds deze foutmelding No Audio Decompressor could be found to decompress the source Audioformat (Source format tag:2000)

Ik hoop echt dat je me kunt helpen hiermee of iemand anders, want het lukt me echt niet, ik heb inmiddels een AC3 Filter gedownload maar mijn probleem is niet verholpen hiermee.

Weet je toevallig of het ook makkelijker kan met een all in One programma?
En weet je ook waar ik die kan vinden?

Ik heb me enorm verdiept in VirtualDub+VirtualDubMod en Tmpgenc maar kom er gewoon niet uit.

Daarom hoop ik dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen.
Alvast bedankt voor je genomen moeite en tijd.
Groetjes Edwin
Laten we even bovenaan beginnen: wil je nou een DVD of een avi maken van je gedownloade film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:12:
Heyyyyyyyyyy, ja shit ik heb het net gevonden in de handleiding.

Nu nog ff een ander vraagje:
Ik heb behoorlijk veel mp3'tjes op m'n pc staan. zo'n 10 gb. Maar niet al mijn mp3'tjes zijn netjes Artiest - Song genaamd. Dit levert in ARC Libary wat problemen op. Want hij vind niet alle liedjes van bijvoorbeeld Bob Marley, omdat enkele bob marley mp3'tjes niet netjes genaamd zijn. Hoe kan ik dit snel veranderen, of is daar een andere manier voor?
Je kan de ID3 Tags met het programma dat je hier kunt downloaden instellen:

http://xdev.narod.ru/tagscan_e.htm

Je kan zo bv. ook het plaatje van het cd hoesje instellen, je kan dit plaatje dan ook zien op het scherm van de gmini 400...

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:04:
[...]

Je kan de ID3 Tags met het programma dat je hier kunt downloaden instellen:

http://xdev.narod.ru/tagscan_e.htm

Je kan zo bv. ook het plaatje van het cd hoesje instellen, je kan dit plaatje dan ook zien op het scherm van de gmini 400...

Suc6!
Maar dat moet je dus gewoon op je pc doen. En dan alles weer op je gmini zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:49:
[...]

Maar dat moet je dus gewoon op je pc doen. En dan alles weer op je gmini zetten?
Ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
Tagscanner, da's idd een heel goed programma om met ID3 tags te werken, alleen in de vorige versies kon je nog niet bestanden tegelijk selecteren en dan de tags veranderen. Nu gelukkig wel :)
Dit programma ondersteunt ook cover-images, en laat de Gmini dat ook ondersteunen. Je kan dus mooie de cover van het album laten zien als je het bestand afspeelt op je Gmini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic door gelezen en heb nog geen antwoord op deze vragen kunnen vinden:
Surround_2 hoe kan het dat je iets op dvd resolutie af hebt gespeeld op je tv, terwijl de archos tot 640x400 ondersteund?
en verder hoe zit het met de batterij, vinden jullie het geen probleem dat deze waarschijnlijk stuk gaat, en dat hij dan niet vervangbaar is?
oh ja, ik neem aan dat hij ook gewoon films kan afspelen als hij op de adapter is aan gesloten?

ik hoop dat een van jullie zin/tijd heeft om mij even te helpen. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:55:
Ik heb dit topic door gelezen en heb nog geen antwoord op deze vragen kunnen vinden:
Surround_2 hoe kan het dat je iets op dvd resolutie af hebt gespeeld op je tv, terwijl de archos tot 640x400 ondersteund?
en verder hoe zit het met de batterij, vinden jullie het geen probleem dat deze waarschijnlijk stuk gaat, en dat hij dan niet vervangbaar is?
oh ja, ik neem aan dat hij ook gewoon films kan afspelen als hij op de adapter is aan gesloten?

• Hij is vervangbaar maar niet door jezelf. Tenzij je natuurlijk de accu in kwestie ergens kan krijgen (www.gmini400.com staat welke het is). Dan is het een kwestie van openschroeven en vervangen. Maar wat versta je onder stuk gaan. Waarschijnlijk bedoel je dat hij op den duur op raakt.
  • Die DVD resolutie vraag ik me ook af ;)
  • En ja, hij speelt alles af wanneer de adapter is ingestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Volgens mij is die maximale resolutie van 640x480 geen beperking maar eerder een richtlijn van Archos.

Verwijderd

Denken jullie door introductie van de PSP en DS in Nederland dat de prijs flink zal gaan zakken van de Gmini? Ik wil dit ding heel graag hebben maar vraag me af wanneer ik dit het beste kan kopen, want misschien ontstaat er een prijzenoorlog door het grotere aanbod.

Chris

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 17:59 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:47:
Denken jullie door introductie van de PSP en DS in Nederland dat de prijs flink zal gaan zakken van de Gmini? Ik wil dit ding heel graag hebben maar vraag me af wanneer ik dit het beste kan kopen, want misschien ontstaat er een prijzenoorlog door het grotere aanbod.

Chris
Ik denk niet dat de prijzen nog meer naar beneden gaan, ze zijn laatst al behoorlijk gedaald.
Hij is al goedkoper dan de iPod, en heeft veel meer functies, dus ik denk niet dat ze nog meer van de prijzen af kunnen halen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:55:

Euh by the way archos ondersteunt officieel 640 * 480 bij 25fps ofzo maar als jij gewoon een divx bestand van 720*576 speelt hij dat netjes af :p heb het geprobeert bij live opnamen van TV en het apparaat geeft bij het weergeven van het beeld op de TV geen enkel probleem.
En natuurlijk kan hij gewoon films afspelen met adaptor.
Ik zou zeggen probeerhet eens uit of vraag me nogmaals raad

Verwijderd

_RoD_ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:04:
[...]

Ik denk niet dat de prijzen nog meer naar beneden gaan, ze zijn laatst al behoorlijk gedaald.
Hij is al goedkoper dan de iPod, en heeft veel meer functies, dus ik denk niet dat ze nog meer van de prijzen af kunnen halen.
Tjah toen ik hem had gekocht op direct BV (internetwinkel in nederland) heb ik 365 euro in totaal betaald verzendingskosten naar belgië en zovoort het kon ook 365 euro geweest zijn ik wete het ni precies op de site kost het nu 320 euro zonder verzendingskosten. neem een kijkje zou ik zeggen in elk geval, uit mijn ondervinding vind iedereen iPod boulshit nadat ze m'n archos hebben gezien.
Ipod wordt niet eens herkent als externe harde schijf in windows blijkt, en alle muziek die je er naar toe kopiërt kan niet meer terug. m'n mening is dus simpel: "iPod is rommel, je betaald gewoon de naam en voor de rest is het eigelijk niet veel meer dan een onnozele mp3 speler vol beperkingen :p" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
_RoD_ schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:04:
[...]

In Amerika kost de Gmini bij Amazon omgerekend 245 euro, er is dus nog ruimte voor een prijsdaling lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:35:
[...]

In Amerika kost de Gmini bij Amazon omgerekend 245 euro, er is dus nog ruimte voor een prijsdaling lijkt me?
Komt dat niet omdat de Dollar gewoon zo goedkoop is?

Maar het lijkt me niet dat ze de prijzen nog verder naar beneden gooien, anders zou ie ten opzichte van andere spelers té goedkoop worden. (niet dat ik het erg zou vinden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Ik denk dat 320 euro veel te veel geld is voor een beetje muziek onderweg... eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WizZie- schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:19:
Ik denk dat 320 euro veel te veel geld is voor een beetje muziek onderweg... eigenlijk :)
Tsja, als je een beetje muziek onderweg wilt, dan ben je voor 35 euro al klaar eigenlijk ;)
Maar de Gmini bied wat meer dan "een beetje muziek onderweg" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Cinner schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:35:
[...]

Om op de prijs in Nederland te komen moet je daar dan nog 19% BTW bij rekenen en wat import heffing (7,5% oid voor elektronica, maar de douane site is een chaos en ik kan het percentage niet meer zo snel terug vinden). Totaal dus 26.5 %.
Dus 245 * 1.265 = € 310,-

Voor zoiets wordt ie ook in Nederland aangeboden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizZie- schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:19:
Durf jij te beweren dat je op gmini 400 maar een beetje muziek kan opzette :s omg! ik gebruik het meer voor soms es een video te bekijke onderweg of als ge ergens ene uur of 2 moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
;) Was ook maar een grapje. Toch zou ik hem alleen maar voor muziek gebruiken... eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizZie- schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:01:
;) Was ook maar een grapje. Toch zou ik hem alleen maar voor muziek gebruiken... eigenlijk.
tja dan zou ik toch een ander model gebruiken, Maar ja ik gebruik hem eigelijk voor alles, alleen spijtig dat de games te betalen zijn :| en dat de games die archso zelf aanbiedt niet voor naar huis te schrijven zijn terwijl mophun al 3D-games heeft voor het toestel. Weet er iemand waarom de harde schijf blijft draaien bij spelletjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

Omdat dat gewoon veel kracht vraagt?
Of misschien heb je bij je power instellingen niet gedaan hd of na 5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:12:
bij het menu settings ofzo alle ik kan er ni direct opkomen maar daar hebt ge een optie system, en dan de adaptor aansluiten en op update firmware klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteravond m'n eeste dvd omgezet naar divx. Eerst via Smartripper de dvd naar m'n schijf gekopieerd. En toen via Dr. Divx de dvd geconvergeerd naar divx (.avi). Na twee uur en 15 minuten was hij daar mee klaar. De audio heeft hij niet omgezet naar mp3 maar naar iets anders; ik weet niet meer precies naar wat voor een file.

De instelling die ik in Smartripper 2.41 heb gebruikt:
- resolutie van 720 x 576
- average datarate van 770 kb/s

Maar mijn probleem is; ik vind het beeld niet optimaal; stilstaande beelden zijn gewoon goed. Echter, als je bijvoorbeeld beelden ziet van een sneeuwstorm is dat gewoon een en al blokjes. Op zich niet helemaal gelukt dus. Komt dat misschien door de hoge instellingen die hij gebruikt heeft?

En dan m'n tweede probleem. M'n audio loopt 3 seconden voor het beeld. Erg lastig. Ik heb echt al heeel veel post gezien van mensen met dit probleem. Er is helaas nog niemand die een goede review van dvd's converteren naar divx, xvid heeft geschreven. Misschien een ideetje voor iemand die er veel verstand van heeft?

En dan nog m'n laatste vraag: SmartRipper doet toch precies hetzelfde als DVDShrink? Want dat proggie had ik al, en misschien kan ik die beter gebruiken, die is namelijk wat overzichtelijker.

Edit:
Ik heb het audioprobleem alleen op m'n gmini, in XP draait alles wel correct. Misschien toch te hoge instellingen, te hoge resolutie ed?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zoals ik al heel vaak gezegd heb, als je je audio altijd goed wilt hebben lopen, moet je het converteren naar WAV ADPCM.
Dat heeft bij mij nog nooit gefaald, het neemt alleen wel wat meer ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik van plan ben de archos gmini400 aan te schaffen heb ik een vraag over de optionele AB met radio. In verschillende topics wordt deze beschreven als matig van kwaliteit zijnde. Iemand postte zelfs een opmerking dat hij een Sony AB had. Wie kan me vertellen of
- je inderdaad een andere AB (incl radio) dan van Archos kunt aansluiten op het apparaat;
- welke Ab dan een goede keus is

bedankt, Hendrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:51:
Nu ik van plan ben de archos gmini400 aan te schaffen heb ik een vraag over de optionele AB met radio. In verschillende topics wordt deze beschreven als matig van kwaliteit zijnde. Iemand postte zelfs een opmerking dat hij een Sony AB had. Wie kan me vertellen of
- je inderdaad een andere AB (incl radio) dan van Archos kunt aansluiten op het apparaat;
- welke Ab dan een goede keus is

bedankt, Hendrik
Dat wil ik ook wel weten :?
Hoe kun je er nou een andere AB op aansluiten, daar heb je toch een speciale aansluiting voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik had wel eerde ene post gemaakt met een opmerking over een Sony AB, maar dit was ter vegelijking. De kwaliteit van een Sony AB is, vind ik althans, superieur aand de crap die archos levert... out dated geval, vet in stijlbreuk met de gmini400 zelf (zowel kwa uietrlijk, als kwa interface) en vet onpraktisch. Ik zou willen dat ik me Sony AB aan me gmini zou kunnen hangen ... zou vet relaxed zijn :D moment ff checken voor de zekerheid ....

zoekt wat rond naar Sony AB RM-MZR55 ... past niet ... te breed. jammer dan (8>

Dus gewoon geen AB !!! Woohoo :P

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs
  • Laatst online: 12-09 08:46

WWs

kijk hier es...

Niet echt dus, de pics stonden al eerder op gmini400.com, best jammer dat het niet echt is :P

[ Voor 31% gewijzigd door WWs op 22-02-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

die link doet niks ??

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

vreemd, hier doet hij het gewoon wel...kijk anders op :
www.gmini400.com -> forums -> Mophun -> sonic advance for gmini????

[ Voor 5% gewijzigd door WWs op 22-02-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
LoL... idd jammer dat er geen normale games voor dat ding uitgebracht worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, leuke site gmini400.com !

Ook hier veel kommer en kwel over de AB en de radio. Echter, er worden geen suggesties gegeven voor een ander merk AB incl radio te gebruiken voor de gmini. Hopelijk pikt de fabrikant het op.
Ik wil de speler gaan bestellen bij mp3spelers.nl met de AB. Het lijkt me geen doen om iedere keer het hoofdscherm voor mp3gebruik aan te moeten zetten. De radio kan ik niet missen.
En dan maar wachten tot Archos een fatsoenlijke AB levert....
Of heeft iemand toch nog een ander merk AB gevonden die nog werkt ook??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Ik zou weinig hoop hebben dat er nog een alternatieve AB komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, het lijkt me erg sterk dat er een andere remote uitkomt voor de Gmini.
Dit gebeurd ook niet bij andere mp3spelers, die ook een crappy remote hebben, dus ik denk dat het ook niet bij de Gmini gebeurd.

Wat ik wel zou willen zien, is een firmware upgrade die wat extra functies toevoegd :)

* RoD gaat vol hoop op de site van Archos kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

de voirge firmware update heb ik niet eens gedaan, windows 98 support :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een Archos Gmini gekocht, en ben er zeer tevreden over! Wat een mogelijkheden heeft dat ding. Een Ipod is er niets bij.

Hoe is het verhaal met de hoesjes uit Amerika afgelopen? Ik ben nog steeds op zoek naar een hoesje dus heb wel interesse. Of heeft iemand al een betere oplossing gevonden? Ik heb infusion threads net een mail gestuurd als ze ook nog een distributeur in Europa hebben, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van infusion threads

Hi,

Shipping is $6.00.

If you have any question feel free to let me know.

Regards,

Darren Frazier
Infusion Threads

E-Mail: darren@infusionthreads.com
Web: http://www.infusionthreads.com

Infusion Threads
PO Box 23083
Seattle, WA 98102

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ik ben nog geen bezitter van de gmini400 maar ben zeer geïnteresseerd. Het is allmeaal goed te betalen, ook het hoesje van infusionthreads. Ik heb een CC dus als ik besluit tot aankoop over te gaan zou ik wel voor meerderen willen bestellen. Alleen één ding heb ik nog weinig of geen informatie over gevonden en daar hangt mijn aankoopbesluit wel aan vast: Kan ik ook mijn memorystick PRO kaartjes uitlezen via een CF adapter? Ik heb bij 1 amerikaanse shop zo'n adapter gezien waar duidelijk ook PRO bij stond maar in de europese omgeving is behoorlijk weinig te vinden hierover. (kosten zijn daarvoor trouwens 38 euro, en is een 5in1 uitvoering als ik het goed heb.) Dit is dus heel belangrijk aangezien ik de gmini400 ook als imagetank wil kunnen gebruiken tijdens vakantie. (handig ook meteen een videoplayer mee :) lekker filmpje kijken op de hotelkamer..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

Ik heb (na het advies van mensen op Gmini400.com) de iPod Neoprene Sport Case besteld. Totaal koste hij 23,02 euro...hij schijnt erg goed te zijn, want je hoeft hem niet iedere keer eruit te halen. Wat wel een nadeel is is dat hij eigenlijk niet voor de gmini is gemaakt (duh), daarom moet je zelf de gat voor de ingang van je oordopjes maken...verder ziet hij er best goed uit.

Als hij binnen is schrijf ik wel een reviewtje erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 09:28:
Zo, gisteravond m'n eeste dvd omgezet naar divx. Eerst via Smartripper de dvd naar m'n schijf gekopieerd. En toen via Dr. Divx de dvd geconvergeerd naar divx (.avi). Na twee uur en 15 minuten was hij daar mee klaar. De audio heeft hij niet omgezet naar mp3 maar naar iets anders; ik weet niet meer precies naar wat voor een file.

De instelling die ik in Smartripper 2.41 heb gebruikt:
- resolutie van 720 x 576
- average datarate van 770 kb/s

Maar mijn probleem is; ik vind het beeld niet optimaal; stilstaande beelden zijn gewoon goed. Echter, als je bijvoorbeeld beelden ziet van een sneeuwstorm is dat gewoon een en al blokjes. Op zich niet helemaal gelukt dus. Komt dat misschien door de hoge instellingen die hij gebruikt heeft?

En dan m'n tweede probleem. M'n audio loopt 3 seconden voor het beeld. Erg lastig. Ik heb echt al heeel veel post gezien van mensen met dit probleem. Er is helaas nog niemand die een goede review van dvd's converteren naar divx, xvid heeft geschreven. Misschien een ideetje voor iemand die er veel verstand van heeft?

En dan nog m'n laatste vraag: SmartRipper doet toch precies hetzelfde als DVDShrink? Want dat proggie had ik al, en misschien kan ik die beter gebruiken, die is namelijk wat overzichtelijker.

Edit:
Ik heb het audioprobleem alleen op m'n gmini, in XP draait alles wel correct. Misschien toch te hoge instellingen, te hoge resolutie ed?
Hmmz nochtans bij pmij valt de vertraging wel heel goed mee hoor alle ja ik zou zeggen probeer het eens met wave ADPCM dat vragat minder processorkracht en dna kan er meer processorkracht gana naar het beeldmateriaal :p zo doe ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoesje van infusionthreads is omgerekend 20,11 euro (incl verzending 20+6 USD). Als we nu met een aantal personen een inkoopactie starten, kan hier misschien ook nog wel wat af ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlappieNL schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:15:
Ik ben nog geen bezitter van de gmini400 maar ben zeer geïnteresseerd. Het is allmeaal goed te betalen, ook het hoesje van infusionthreads. Ik heb een CC dus als ik besluit tot aankoop over te gaan zou ik wel voor meerderen willen bestellen. Alleen één ding heb ik nog weinig of geen informatie over gevonden en daar hangt mijn aankoopbesluit wel aan vast: Kan ik ook mijn memorystick PRO kaartjes uitlezen via een CF adapter? Ik heb bij 1 amerikaanse shop zo'n adapter gezien waar duidelijk ook PRO bij stond maar in de europese omgeving is behoorlijk weinig te vinden hierover. (kosten zijn daarvoor trouwens 38 euro, en is een 5in1 uitvoering als ik het goed heb.) Dit is dus heel belangrijk aangezien ik de gmini400 ook als imagetank wil kunnen gebruiken tijdens vakantie. (handig ook meteen een videoplayer mee :) lekker filmpje kijken op de hotelkamer..)
ik ben in het bezit van de CF adapter maar ik zou iemand moeten vinden met een ms Pro kaartje aangezien ik deze zelf niet heb. Ik zal mijn best doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vraag me eigenlijk ook wel af of ie MS Pro kan lezen, heb het namelijk zelf ook.
Ben er naar op zoek geweest, en ik meende dat ie het wel kon, maar ik ben hier absoluut niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Volgens mij zijn er bepaalde die het wel doen, maar de originele lijkt het niet te ondersteunen. Wordt in ieder geval niet vermeld op de website. Een gebruiker op amazon.de meldt dat hij problemen had met een originele in combinatie met een MS-Pro groter dan 256Mb. Op ebay staat echter deze: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...8&ssPageName=STRK:MEWA:IT en op het gmini400.com forum zeggen ze dat deze werkt en hij ondersteund dus ook de MS-Pro.
Nog mensen met intersse in een hoesje? Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smastie
  • Laatst online: 08-10-2024
ik ben ook geintereseerd in zo'n hoesje van infusionthreads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb de laatste tijd steeds het probleem dat mn AB het niet doet als ik mn Gmini opstart.
Als ik dan de AB er uithaal en er weer in doe, dan doet ie het meestal weer.

Heeft iemand anders zoiets ook? Volgens mij is dit begonnen met de nieuwste firmware...

Verwijderd

Ik ben van plan een inkoopactie te starten voor infusion threads hoesjes maar moet eerst even weten of er genoeg animo is. Kan ze aanbieden voor 20 euro per stuk. Bij 10 of meer kon dat voor die prijs. Mocht je interesse hebben kan je mij mailen op c_pennings@hotmail.com. Je moet dan wel vooruit betalen dat ik niet straks met dozen vol hoesjes zit.

Verwijderd

Ik heb een animocheck op inkoopacties.net gestart, dus daar graag reageren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:52:
Ik heb een animocheck op inkoopacties.net gestart, dus daar graag reageren.
ik heb interesse, maar nu even geen tijd om te reageren op inkoopacties.net . Van het weekend sta ik erbij.

• Camiel
Ik heb ook interesse maar zie dat je geen ia/ac mag starten daar. Ik moet even wat overleggen maar dan kan ik wel meehelpen misschien via het account van mijn vriendin. Dat laat ik weten. Gmini is besteld... spannend :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.