Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mense, ik heb nu een mooie mp3 speler, maar ik heb er geen hoesje voor, en zijn er niet voor te krijgen (Archos gmini xs 200). Nu heb je vaak bij nieuwe producten zo'n soort doorzichte sticker op eht scherm geplakt, waar je goed doorheen kunt kijken, maar wat het beeldschermpje beschermt.

Nu is mijn vraag, hoe heet dat spul? Ik ken boeklon, maar dat is wat te zacht, je hebt iets harder materiaal. En weet iemand waar dat verkrijgbaar is?

Bedankt,
Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschermt je displat niet echt hoor, is gewoon om hem "schoon" af te leveren bij consument..

Daarnaast laten die dingen bij gebruik vanzelf los aan de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Philip heeft gelijk, maar er bestaan wel zogenaamde 'display-protectors'. Of deze er ook specifiek voor jouw apparaat zijn weet ik niet, maar je kan er altijd één op maat knippen neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

http://shop.brando.com.hk/

Brando is beargumenteerbaar de grootste leverancier van PDA screenprotectors ter wereld. Ze hebben 2 types: de normale Brando Workshop protectors, die anti-glare zijn, en de Brando Crystal Clear, die je niet ziet als je hem erop plakt.

Ik zou er eentje voor bijvoorbeeld de HP iPaq hx4700 bestellen, die heeft een lekker groot scherm en je betaalt toch nog hetzelfde. Even bijknippen, en voila.

Behalve mijn PDA's bescherm ik ook zo het display van mijn Minolta.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TOPtip:), dank jullie wel. Die screenprotectors zijn precies wat ik nodig heb. Alleen (ja, der is altijd een maartje;)), ik moet ergens kopen waar je via of acceptgiro of rembours kunt betalen. Ik ga daarvoor maar us zoeken, mocht iemand een shop weten waar dat kan, let me know.

Dank jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
www.pdashop.nl

[ Voor 18% gewijzigd door real-doc op 10-01-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje,

maar had net besteld bij www.smartphoneshop.nl, onder rembours, issie morgen binnen

Anyway bedankt

Verwijderd

ik heb goede ervaring met deze site: http://www.gpsplaza.nl/

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Mja, hij heeft 'm dus al een maand binnen :X

Punctuality is the politeness of kings

Pagina: 1