Het Archos Gmini400 topic deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.685 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Answer, ik heb je een mail gestuurd met een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Dan word dit de 1000ste...

Ik hoorde van de verkoper dat hij zo laag blijft kwa prijs, en waarschijnlijk de komende drie weken gewoon te koop is..

De mediamarkten mogen zelf hun prijs betalen, maar als je zegt dat je ze in Enschede hebt gezien voor 309 krijg je ze daar ook wel voor mee. En als ze je niet geloven bellen ze de MM wel ff...

Enne, als je via een internetwinkel iets besteld hebt, heb je altijd 14 dagen na aankoop recht op inleveren en geld terug zonder opgaaf van reden. Neem aan dat deze 14 dagen gelden vanaf ontvangst, dus als het niet mogelijk is om 'm te annuleren, dan stuur je 'm gewoon terug (Ik ben niet tevreden). Moet je wel ff kijken in de algemene voorwaarden, sommige winkels plakken aan het niet accepteren van een pakket administratiekosten vast.

EDIT: 1001 :P

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iwes schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:37:
Dan word dit de 1000ste...

Ik hoorde van de verkoper dat hij zo laag blijft kwa prijs, en waarschijnlijk de komende drie weken gewoon te koop is..

De mediamarkten mogen zelf hun prijs betalen, maar als je zegt dat je ze in Enschede hebt gezien voor 309 krijg je ze daar ook wel voor mee. En als ze je niet geloven bellen ze de MM wel ff...

Enne, als je via een internetwinkel iets besteld hebt, heb je altijd 14 dagen na aankoop recht op inleveren en geld terug zonder opgaaf van reden. Neem aan dat deze 14 dagen gelden vanaf ontvangst, dus als het niet mogelijk is om 'm te annuleren, dan stuur je 'm gewoon terug (Ik ben niet tevreden). Moet je wel ff kijken in de algemene voorwaarden, sommige winkels plakken aan het niet accepteren van een pakket administratiekosten vast.

EDIT: 1001 :P
Bij www.mp3man.nl kost hij 299,-
http://www.mp3man.nl/product/12603

Klopt overigens niet helemaal wat je zegt, moet 7 dagen zijn. Niet voor niets dat praktisch iedere webshop 7 dagen 'tevredenheidsgarantie' levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Bedankt allemaal,

En jerryv ik je een mailtje terug gestuurd.

Ik weet dat hij bij mp3spelers voor dat geld te krijgen is ( en op vooraad :D ) maar als ik dan 4 eurootjes
bijleg heb ik 'm bij een échte winkel :*)

Maar ik ga morgen even kijken bij MM kijken en dat met alles vergelijken,
Dus jullie horen morgen wel :7

The Answer

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties: