Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
Nanax schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:10:
[...]

die iemand was ik dus ;) in het vorige topic ter spraken gekomen zal de pics eens opzoeken

gevonden:
15 euro

plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
Jah uh die iemand was jij niet, maarik :p vandaar dat die foto's ook op mijn server staan :9 maja whatever

[ Voor 5% gewijzigd door Gnixon op 30-01-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Cinner schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:30:
[...]

Nee, ik wil DivX/XviD naar DivX/XviD conversie ;) (zonder schokken!)
Dan moet je gewoon virtualdub gebruiken of virtualdubmod..als je dat niet bevalt kun je even kijken op download.com die heeft vast wel wat oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
BaT schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:17:
Nadat ik op internet had gezoekt, hoe het best dvd om te zetten naar divx (met goede instellingen voor gmini400), kwam ik de volgende 2 FREEWARE _/-\o_ progs tegen :

DVD Decrypter & AutoGK (Guardian Knot)
inderdaad hele perfecte programma's...een betere dvd programma heb ik nog nooit gezien..maar voor de gmini heeft hij bij mij nooit meegewerkt..misschien omdat ik altijd xvid doe...vind de qualiteit gewoon altijd beter dan divx, en natuurlijk geen gekloot met betalen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
BrBuggyB schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 01:09:
Misschien past t niet 100% in dit topic, maar toch:
Ik zoek een apparaat, vergelijkbaar met de Gmini400.
Als video en games geen must-have voor jouw is dan zou ik de iRiver H340 of H320 kopen..misschien iets duurder maar is volgens mij ook wel een mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:07:
[...]

Heb ik ook gedaan. Beeld werkt perfect. Alleen zijn de subs onleesbaar klein. Enig id wat ik aan de instelling moet veranderen?

[...]
Zo'n id heb ik wel jah.
Bij Fairuse als je bij het venster bent waar je moet kiezen hoe groot je de resolutie wil, zit onderaan een balkje waar je eerst sub's aan moet zetten en vervolgens kunt kiezen hoeveel % (ofzo) van de hoogte je wil dat de subs opnemen. op het voorbeeld zie je dan een stippel lijntje, dat geeft aan tot waar de subs komen.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Gnixon schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:18:
[...]

Zo'n id heb ik wel jah.
Bij Fairuse als je bij het venster bent waar je moet kiezen hoe groot je de resolutie wil, zit onderaan een balkje waar je eerst sub's aan moet zetten en vervolgens kunt kiezen hoeveel % (ofzo) van de hoogte je wil dat de subs opnemen. op het voorbeeld zie je dan een stippel lijntje, dat geeft aan tot waar de subs komen.
suc6
Whow kerel :)
zat hier ff wat te lezen... maar je mag best de edit knop gebruiken
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Alles wat je net hebt gepost kan in 1 bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:34
Jongens toch! Waarom zouden jullie zoveel moeite doen met al die irritante programmaatjes als het ook met één prog kan?

http://gmini400.com/content/view/20/56/

Alsjeblieft. Volautomatisch met een hele duidelijke handleiding. Ook nog eens speciaal voor de Gmini 400! Converteert alles in het goede formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt (bij mij) het geluid niet synchroom :( Ben nu met The fast and the furious zo'n 5 uur (!!) aan eht coderen geweest, en geluid loopt nog niet (helemaal) goed :'( Wel goede ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
Gnixon schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:01:
[...]

Jah uh die iemand was jij niet, maarik :p vandaar dat die foto's ook op mijn server staan :9 maja whatever
relax man :P ik zei alleen maar dat ik het over dat goedkope hoesje had net ;)

iemand al naar die korting gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Je bedoelt op de Archos site of op mp3spelers.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
archos site, zie mijn eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
De shipping cost is daar 11 €... dus je schiet er weinig mee op :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
:P als je case + ab met 25% korting hebt valt dat ineens mee. meerdere mensen bestellen helpt ook. shipping blijft evenveel ongeacht het aantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je deze harddisk ook de batterij laten ' verlengen 'zoals ze dat zeggen of moet er dan een nieuwe batterij in voor een langere speelduur?
en kan dit dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
je moet toch echt even uitleggen wat je vraagt(in de eerste zin). een nieuwe batterij zou in theorie wel kunnen maar er is nog niemand die een bettere heeft gevonden die past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 01:32

BaT

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:23:
Loopt (bij mij) het geluid niet synchroom :( Ben nu met The fast and the furious zo'n 5 uur (!!) aan eht coderen geweest, en geluid loopt nog niet (helemaal) goed :'( Wel goede ondertiteling.
Ik weet niet wat jij allemaal aan het doen bent, of wat voor pc je hebt; maar 5 uur coderen en dat het nog niet werkt ? Check ff in vorige Gmini 400 topic, staat genoeg uitgelegd over coderen van filmpjes.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Probeer http://gmini400.com/content/view/20/56/ dan eens.

Edit; laat maar. Met dit progje loopt de spraak niet meer gelijk. :( Terwijl het er zo goed uitziet...

[ Voor 49% gewijzigd door Atomius op 31-01-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Jongens, wie kan Nanax en mij een stappenplan geven om je divx films te converteren? We hebben nu al de hele avond gezocht naar een oplossing, maar we hebben niets gevonden.

Het grootste probleem is eigenlijk dat de audio niet synchroom wil lopen. We hebben de twee programmaatjes Pocket DivxEncoder en Pocket DVD-studio gebruikt.

Nanax heeft met allerlei custom instellingen in Pocket DVD-studio wel min of meer voor elkaar gekregen dat het synchroom loopt, maar ik zie het echt liever geautomatiseerd.

Pocket DivxEncoder zou perfect geweest zijn; alles gaat automatisch, maar dat geluid is dus een probleem.

Ik heb deel 1 van dit topic t/m pagina 10 doorgeploegd, maar mede door mijn ondermaatse kennis van VirtualDub werd ik weinig wijs uit sommige posts.

Wie weet de oplossing? :)

Edit; Kwam net tegen;
Die VBR waarschuwing heb ik ook vaker. Dat is echter geen probleem.

De opties die je noemt kun je laten voor wat ze zijn Ik doe altijd het volgende:

File -> Open video file
Video -> Compression -> selecteer DivX of XviD. Let op dat je bij de XviD instellingen Profile @ Level op Simple @ L3 instelt.
Audio -> vink Full Processing Mode aan
Audio -> Compression -> selecteer MP3, kies een bitrate
File -> Save as AVI

En wachten maar
Helaas echter... wanneer ik dit gedaan heb krijg ik de melding;
"No audio decompressor could be found to decompress the source audio format."

[ Voor 30% gewijzigd door Atomius op 31-01-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Dan lijkt het me dat je ff een coder moet installeren, bv lame. Dan kan je die kiezen bij virtualdub. Audio dan CBR kiezen en bitrate naar keuze.

Het hoesje van infusionthreads is ideaal als je je gmini altijd (zoals ik) in je binnenzak draagt voor mp3-tjes luisteren onderweg. superstrak mooi "shield" er omheen; waar je glashelder doorheen kan kijken en tevens de knoppen mee kan bedienen. De vier ritsjes aan de zijkanten zij handig om overal waar je maar wil ruimte aan de zijkan te creeeren, voor laden, slot, remote etc. Dat sommige mensen zeggen dat ie dun is : als je hem gewoon in je zak/binnenzak draagt kan hij nergens krassen.

Hulde _/-\o_ :Y)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Lame is al geïnstalleerd =\

Ik vind het trouwens absurd dat Archos 50 € vraagt voor een *** hoesje die andere merken er gewoon standaard bijleveren =\

Is die van Archos trouwens geschikt voor in de binnenzak? Of verhindert die beltclip dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Hij zal vast wel nog in je binnenzak passen denk ik hoor. Maar Wizzie krijg je die melding van die audio bij elke filmpje dat je met virtual dub wil bewerken ?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Ehm... nee :) Nu doet ie het, bij een ander filmpje :) Thanks!

(En op deze manier krijg je hem dus écht goed op je Archos he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:26
WizZie- schreef op maandag 31 januari 2005 @ 23:36:
Jongens, wie kan Nanax en mij een stappenplan geven om je divx films te converteren? We hebben nu al de hele avond gezocht naar een oplossing, maar we hebben niets gevonden.

Het grootste probleem is eigenlijk dat de audio niet synchroom wil lopen. We hebben de twee programmaatjes Pocket DivxEncoder en Pocket DVD-studio gebruikt.

Nanax heeft met allerlei custom instellingen in Pocket DVD-studio wel min of meer voor elkaar gekregen dat het synchroom loopt, maar ik zie het echt liever geautomatiseerd.

Pocket DivxEncoder zou perfect geweest zijn; alles gaat automatisch, maar dat geluid is dus een probleem.

Ik heb deel 1 van dit topic t/m pagina 10 doorgeploegd, maar mede door mijn ondermaatse kennis van VirtualDub werd ik weinig wijs uit sommige posts.

Wie weet de oplossing? :)

Edit; Kwam net tegen;

[...]

Helaas echter... wanneer ik dit gedaan heb krijg ik de melding;

[...]
Het probleem ligt waarschijnlijk bij een DivX of XviD met AC3 5.1 geluid. Als je deze wil comprimeren/converteren naar stereo MP3, dan geeft Virtual Dub die melding. In zo'n geval doe ik het volgende:

Exporteer in VD de audio naar een wav. Van dit WAV-bestand maak ik met BeSweet (prog om audio mee te bewerken) een stereo MP3, welke ik in VD inlaadt in de AVI.

Als bovenstaande te lastig of omslachtig is, zou je kunnen proberen om enkel de audio in VD als WAV te exporteren, en daarna te improteren en meteen te comprimeren. Ik vermoed dat je dan wel weer een sync probleem krijgt, als het überhaupt werkt.

Mocht je probleem inderdaad bij een AVI met 5.1 geluid liggen, dan wil ik best bovenstaande verduidelijken, mocht het gewenst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1ClickDVD doet het helemaal goed inclusief omzetten naar PAL van NTSC, lopen allemaal prachtig op 720x480 icm @AS3 ook ondertiteling gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
WizZie- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:45:
Ehm... nee :) Nu doet ie het, bij een ander filmpje :) Thanks!

(En op deze manier krijg je hem dus écht goed op je Archos he?)
Dus pocketdvixencoder krijgt het nu wel voor elkaar het filmpje synchroom met het geluid te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
wwillem schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:28:
[...]

Dus pocketdvixencoder krijgt het nu wel voor elkaar het filmpje synchroom met het geluid te maken :?
Bij mij werkt PocketDivxEncoder ook probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
quote over de officele case van archos:
I just got mine today as well and like Shuey says, it's oK. There is NO protection for the screen other than the flap, so would suggest you get a screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Lijkt me ook niet handag, dat je alsnog iets moet omslaan om op het scherm te kijken (8>

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hmm, daar had ik toch wel wat meer van verwacht dan :/
grmbl, ik wil een beltclip! :( maar dat heeft dat onofficiële hoesje niet, voor de rest is ie perfect.

Dilemma, dilemma....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Neh, met VirtualDub krijg ik het voor elkaar om het synchroom te laten lopen.

Met Pocket niet... helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

_RoD_ schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:07:
Hmm, daar had ik toch wel wat meer van verwacht dan :/
grmbl, ik wil een beltclip! :( maar dat heeft dat onofficiële hoesje niet, voor de rest is ie perfect.

Dilemma, dilemma....
Ik maak morgen nog wel wat foto's van dat onofficiele hoesje. Zit echt super strak; super :7

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BaT schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 02:25:
[...]

Ik maak morgen nog wel wat foto's van dat onofficiele hoesje. Zit echt super strak; super :7
Ja, dat wil ik wel geloven :)
Hij lijkt me ook wel prima, maar ik WIL een beltclip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

_RoD_ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:19:
[...]

Ja, dat wil ik wel geloven :)
Hij lijkt me ook wel prima, maar ik WIL een beltclip :P
Er zit een clip vast aan het hoesje; dat daar standaard geen beltclip aan zit; wil niet zeggen dat je er zelf een aan kan maken
;)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik mis aan de gmini 400 is dat de CF-reader niet kan terugschrijven naar de kaart! zou heel handig zijn voor m'n pocket pc.

en inderdaad een txt reader mag er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik mis aan de gmini 400 is dat de CF-reader niet kan terugschrijven naar de kaart! zou heel handig zijn voor m'n pocket pc. is het volgens jullie in de toekomst mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:15:
wat ik mis aan de gmini 400 is dat de CF-reader niet kan terugschrijven naar de kaart! zou heel handig zijn voor m'n pocket pc. is het volgens jullie in de toekomst mogelijk??

Denk niet dat dat probleem met software op te lossen is.

@Bat: kun je daar ns een paar pics van schieten dan? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het lijkt me behoorlijk "ingewikkeld" voor dat ding
Hij moet data uit z'n CF slot naar buiten vervoeren, terwijl ie gemaakt is voor alleen naar binnen vervoeren.
Lijkt mij niet te kunnen

Of denk ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
_RoD_ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:06:
Het lijkt me behoorlijk "ingewikkeld" voor dat ding
Hij moet data uit z'n CF slot naar buiten vervoeren, terwijl ie gemaakt is voor alleen naar binnen vervoeren.
Lijkt mij niet te kunnen

Of denk ik nu verkeerd?
Een klein beetje verkeerd :).

Vroegah, dacht ik altijd dat een mp3 speler speciaal gemaakt is voor de functie waar die voor is bedacht. Maar eigenlijk is het gewoon een verzameling componenten die niet door Archos zijn gemaakt. Net als dat Dell geenpc's maakt, maar in elkaar zet. Alleen dan iets meer werk.

Dus waarschijnlijk is er voor de cardreader ook gewoon een standaard chipje gebruikt, wat zowel kan lezen als kan schrijven, maar waar Archos alleen de lees-functie van gebruikt (scheelde weer ontwikkelingstijd voor de software oid). Maar zeker weten doen we het natuurlijk niet :).

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 02-02-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
:p kijk dat bedoel ik, ik vroeg me al af of je mischien technische info had die wij niet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Nanax schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:03:
:p kijk dat bedoel ik, ik vroeg me al af of je mischien technische info had die wij niet hebben ;)
Dat was ik niet, dat was _RoD_ :P.

Anders kom je over twee jaar ook gewoon elektro studeren. Mag je zelf mooie dingen klussen zoals kleine embedded systemen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
ik sprak hem ook aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Ik wilde nog even iets weten over het recoden. Weet iemand intussen waar het door komt dat bij mij de audio niet meer synchroom loopt als ik een film met PocketDivx recodeer?

En weet iemand waarom het met VirtualDub wél goed gaat maar veel meer tijd in beslag neemt? Hoe verander je trouwens de kwaliteit van het filmpje en de resolutie met VirtualDub? Dat kan namelijk wel heel makkelijk met PocketDivx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
WizZie- schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:16:

Hoe verander je trouwens de kwaliteit van het filmpje en de resolutie met VirtualDub? Dat kan namelijk wel heel makkelijk met PocketDivx.
Klik op Video > Filters > Add > Resize

De kwaliteit stel je in bij de video instellingen onder compressie. Selecteer DivX of XviD, configure, en in het geval van XviD zet je de Target Quantizer hoger of lager (hoger is lagere kwaliteit). Je kunt bij deze instellingen tevens aanpassingen doen die het coderen sneller maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Ok bedankt, maar als ik met VirtualDub een film wil recoderen die in 5.1 is gecodeerd, kan ik hem niet naar MP3 doen. Dan is de enige keuze naar PCM. Dat duurt dan 50 minuten. Daarna kan je hem nóg een keer coderen, maar dit keer wel MP3... :\

Kan 't niet in één keer van 5.1 naar MP3?

[ Voor 9% gewijzigd door Atomius op 03-02-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, als dat zou kunnen, dan zou een schrijf-naar-CF-functie wel leuk zijn :)
Je zou er makkelijk dingen mee uit kunnen wisselen tussen 2 Gmini's bijvoorbeeld (laat er nou toevallig een aantal mensen bij mij op school zitten die ook een Gmini hebben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
WizZie- schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:26:
Ok bedankt, maar als ik met VirtualDub een film wil recoderen die in 5.1 is gecodeerd, kan ik hem niet naar MP3 doen. Dan is de enige keuze naar PCM. Dat duurt dan 50 minuten. Daarna kan je hem nóg een keer coderen, maar dit keer wel MP3... :\

HIER download je een Virtual Dub variant met AC3 ondersteuning. Ik weet niet of hij AVI's met AC3 direct kan hercoderen naar MP3, dus dat moet je zelf even testen (ik heb nu geen AC3 DivX tot mijn beschikking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

_RoD_ schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:05:
[...]

Denk niet dat dat probleem met software op te lossen is.

@Bat: kun je daar ns een paar pics van schieten dan? :7
Ik zal het vandaag doen; eerst ff slapen 8)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizZie- schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:26:

als ik lame mp3 audio gebruik bij video met die software van archos loopt het geluid ook wel wat achter met DVDx daarentegen loopt lame perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik snap niet wat jullie allemaal met die verschillende codecs proberen, ik gebruik altijd WAV ADPCM en dat werkt _altijd_ goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:43:
Ik snap niet wat jullie allemaal met die verschillende codecs proberen, ik gebruik altijd WAV ADPCM en dat werkt _altijd_ goed :P
Da's just ma da is wel 384 kbps terwijl lame 128 kbps gebruikt in dat programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:47:
[...]

Da's just ma da is wel 384 kbps terwijl lame 128 kbps gebruikt in dat programma!
Op een filmbestand maakt het niet zo heel erg veel uit, ruimte zat op de Gmini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Hier nog wat pics van het on-officieele hoesje van infusionthreads.com !

Check :Y) (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/10klein.jpg

Zoals je kan zien merk je niet eens dat er een screen protector voor zit, zo komen er ook geen vlekken op je scherm.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/11klein.jpg

De screen protector is een beetje bol; zodat hij nimmer knoppen uitzich zelf gaat indrukken; ik gebruik standaard ook niet meer de remote; want die zorgt voor meters extra kabel, waar ik dus echt geen zin in heb. Tevens hoef je "lock buttons" niet meer tegebruiken; want de buttons worden dus alleen maar ingedrukt als jij daadwerkelijk je vingers er voor gebruikt.

Voor de rest sloop ik denk ik nog de lipjes van de ritsjes die er op zitten er af; zodat hij maar ietsjes groter is dan een gmini zonder hoesje.

Als er animo voor is; wil ik ook nog wel een filmpje maken van de afspeel kwaliteitten van het gmini schermpje, voor de mensen dan die nog geen gmini bezitten.

[ Voor 76% gewijzigd door BaT op 04-02-2005 17:03 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit :)

Voor de bezitters van de Gmini400:

gister (3 maanden na aankoop) ben ik 1 van de 2 schroefjes verloren onderop de Gmini :(
Gelukkig had ik nog een oude minidisc liggen en paste het schroefje precies. Het andere originele schroefje zat daarbij ook los. Check dit dus even met een passende schroevendraaier, voordat je ze ook kwijt bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:02:
[...]

Op een filmbestand maakt het niet zo heel erg veel uit, ruimte zat op de Gmini :)
euh 't is te zeggen ruimte zat... sinds de 2 afleveringen van het eiland en het geslacht de pauw er op staan is er nog maar 3 gieg over :d
O ja niet te vergeten : de gmini400 kan gerust een resolutie van 720*576 aan bij 25FPS en 2019 kbps!!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 19:19 . Reden: doet er niet toe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mooie foto's :*)
Ik moet zeggen, hij lijkt me erg vet :)
Als er nu een manier is om em aan mn broek te hangen zou het helemaal mooi zijn, dan koop ik em meteen.

Wat ik me trouwens net bedacht: zou het met een firmware upgrade mogelijk zijn om de Gmini aan te zetten met de remote?
Nu kun je em alleen uitzetten, maar aanzetten zou wel erg handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

_RoD_ schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:46:
Mooie foto's :*)
Ik moet zeggen, hij lijkt me erg vet :)
Als er nu een manier is om em aan mn broek te hangen zou het helemaal mooi zijn, dan koop ik em meteen.
Hier zou je toch wel iets mee moeten kunnen, voor bevestiging aan je broek ?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/DSC00213k.JPG

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BaT schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 17:45:
[...]

Hier zou je toch wel iets mee moeten kunnen, voor bevestiging aan je broek ?

[afbeelding]
Hmm, daar moet zeker wat van te maken zijn. goed, ik ben overtuigd :P
bedankt voor de foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Bij mij blijft pocketdivx encoder hangen bij de 0 %. Ik heb dit zowel met de beta als de stabiele versie. Welke film ik ook neem, hij begint maar niet. Waar kan dat nu weer aan liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de onofficiele case te koop? En wat moet ik er voor neertellen. Vind dat een apparaat van meer dan €300 toch wel netjes beschermd mag blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:46

WWs

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:46:
Waar is de onofficiele case te koop? En wat moet ik er voor neertellen. Vind dat een apparaat van meer dan €300 toch wel netjes beschermd mag blijven :)
http://infusionthreads.com/html/archos_gmini_400.html ...stond gewoon in die post ;)

Kent iemand misschien een (goedkope) case die in nederland verkrijgbaar is? Ik kom niet verder dan deze en deze, maar ze zijn allebei heel erg prijzig. Ik moet het namelijk van mn zakgeld hebben (zucht...), het is al een wonder dat ik de Gmini 400 kan betalen. Die op infusionthreads.com ziet er mooi uit, 20$/15€ is een aantrekkelijke prijsje, alleen het betalen via paypal gaat niet.

[ Voor 4% gewijzigd door WWs op 05-02-2005 19:55 . Reden: grammaticaal foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 8)7 :X Beetje slecht gelezen. Als iemand nog eens van plan is op die site zo'n hoesje te bestellen, bestel er dan maar 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 22:02:
8)7 8)7 :X Beetje slecht gelezen. Als iemand nog eens van plan is op die site zo'n hoesje te bestellen, bestel er dan maar 2 :)
Maak daar maar 3 van dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

Wat denk je van 4? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Vijf dan maar :D

Iets anders: De afstandbedieningen zijn tijdelijk niet leverbaar bij mp3spelers.nl

[ Voor 22% gewijzigd door dr snuggles op 05-02-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

wwillem schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:34:
[...]

Iets anders: De afstandbedieningen zijn tijdelijk niet leverbaar bij mp3spelers.nl
Heb er nog eentje voor de liefhebber. Uit de verpakking gehaald; maar was voor mij achteraf niet wat ik wou (sorry maar Sony remotes zijn dus echt beter kwa functionaliteit en kwaliteit)... dus als er interesse is; schreeuw een eind weg (8>

[ Voor 3% gewijzigd door BaT op 06-02-2005 13:39 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

startbod ingetrokken :9
Edit:/ iemand van de bovengeposte mensen heeft toch wel een CC?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 09:30:
startbod ingetrokken :9
Edit:/ iemand van de bovengeposte mensen heeft toch wel een CC?
Hehe waarschijnlijk niet... })

Nog ff een mooie pic van me gmini :
(ps: de stofdeeltjes die je ziet zitten uiteraard op de screen cover van het hoesje; het schermpje zelf is uiteraard superstrak/stofvrij :o )

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/DSC00215k.JPG

En nog een foto van de achterkant van het hoesje :
(Het is een soort van gaas van nylon; je ziet de gmini er ook doorheen als je goed kijkt, dit zorgt ervoor dat de gmini goed geventileert wordt)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/DSC00216k.JPG

[ Voor 61% gewijzigd door BaT op 06-02-2005 17:56 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrijf het er nog maar eens lekker in :> Hoeveel heb je er in totaal voor betaalt dan? Dus incl. verzending enzo (liefst in euro's :))
Zou jij er niet 1tje voor mij willen bestellen? :) Natuurlijk wordt alles vergoed.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 15:13:
Wrijf het er nog maar eens lekker in :> Hoeveel heb je er in totaal voor betaalt dan? Dus incl. verzending enzo (liefst in euro's :))
Zou jij er niet 1tje voor mij willen bestellen? :) Natuurlijk wordt alles vergoed.
Ik heb die van mij (duur ;) ) overgekocht van iemand hier op 't forum, heb zelf ook geen CC, want dan had ik hem zelf wel besteld.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

BaT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:42:
[...]

En nog een foto van de achterkant van het hoesje :
(Het is een soort van gaas van nylon; je ziet de gmini er ook doorheen als je goed kijkt, dit zorgt ervoor dat de gmini goed geventileert wordt)

[afbeelding]
Doe jij hem gewoon in je broekzak? Want die stukje die eraan zit ziet er niet zo stevig uit (het zou ook wel kunnen dat het aan mij ligt hoor :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

WWs schreef op zondag 06 februari 2005 @ 15:29:
[...]

Doe jij hem gewoon in je broekzak? Want die stukje die eraan zit ziet er niet zo stevig uit (het zou ook wel kunnen dat het aan mij ligt hoor :P )
Oh dat lipje is zeker wel stevig hoor, maar ja, ik draag hem standaard toch in m'n binnenzak van me jas of in me broekzak just to be sure ;) . Het krast nergens en dat is het enige dat in verlang in een hoesje voor me gmini, dat en dat ie niet onnodig groot wordt en daar is dit hoesje de ideale oplossing voor.

[ Voor 4% gewijzigd door BaT op 06-02-2005 15:52 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

Ik vind hem eigenlijk in mn broekzak ook beter zitten, maar mn oude mp3speler ging (waarschijnlijk) kapot omdat ik hem in mn broekzak had. Door mn been bewegingen (bij het fietsen) ging de L deel van mn oordopjes constant tegen de binnenkant van de mini-jack ingang drukken, op een gegeven moment houd hij het niet meer en doet hij dan raar, dat wil ik dus weer.

Maar...als ik er nu zo over denk, als je hem verticaal in je broekzak hebt (gmini 400) gaat de L deel van je oordopjes toch naar boven? Zou het dan nog steeds gebeuren?

[ Voor 20% gewijzigd door WWs op 06-02-2005 16:03 . Reden: de 2de stukkie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

WWs schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:02:
Ik vind hem eigenlijk in mn broekzak ook beter zitten, maar mn oude mp3speler ging (waarschijnlijk) kapot omdat ik hem in mn broekzak had. Door mn been bewegingen (bij het fietsen) ging de L deel van mn oordopjes constant tegen de binnenkant van de mini-jack ingang drukken, op een gegeven moment houd hij het niet meer en doet hij dan raar, dat wil ik dus weer.

Maar...als ik er nu zo over denk, als je hem verticaal in je broekzak hebt (gmini 400) gaat de L deel van je oordopjes toch naar boven? Zou het dan nog steeds gebeuren?
L deel van je oordopjes ? bedoel je daar de jack-aansluiting mee die in de speler gaat :?
Die draait nl gewoon mee, als ie naar boven staat gericht ... lijkt me dan geen probleem?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

BaT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:54:
[...]

L deel van je oordopjes ? bedoel je daar de jack-aansluiting mee die in de speler gaat :?
Die draait nl gewoon mee, als ie naar boven staat gericht ... lijkt me dan geen probleem?
Ja, dat bedoel ik ja.

Waarschijnlijk / Ik hoop dat het geen probleem is, maar ik wil de risico niet nemen. Ik kan opzich mn eigen hoes wel maken ( :> ), maar dan moet ik wel een manier bedenken om die stukje dus te beschermen...iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

WWs schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:10:
[...]
maar dan moet ik wel een manier bedenken om die stukje dus te beschermen...iemand ideeën?
Dan moet je gewoon een stuk flexibel en doorzichtig stuk plastic nemen; en dat aan de voering naaien die aan de zijkanten/achterkant zit van de gmini. Dat is bij dit hoesje nl ook gedaan, alleen hebben ze hierbij nog een ritsluiting er aan toegevoegt voor optimale luxe O-)

Dus als je een naaimachine ergens vandaan haalt via via of zelfs je moeder B) , dan zou het geen probleem moeten zijn om dat zelf te maken. Lapje stof ter omtrek van de gmini aftekenen + extra stof die er omheen moet gaan zitten en naaien maar :7

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

BaT schreef op zondag 06 februari 2005 @ 18:02:
[...]

Dan moet je gewoon een stuk flexibel en doorzichtig stuk plastic nemen; en dat aan de voering naaien die aan de zijkanten/achterkant zit van de gmini. Dat is bij dit hoesje nl ook gedaan, alleen hebben ze hierbij nog een ritsluiting er aan toegevoegt voor optimale luxe O-)

Dus als je een naaimachine ergens vandaan haalt via via of zelfs je moeder B) , dan zou het geen probleem moeten zijn om dat zelf te maken. Lapje stof ter omtrek van de gmini aftekenen + extra stof die er omheen moet gaan zitten en naaien maar :7
Waarschijnlijk zou het met hand-naald ook wel lukken. (en natuurlijk een beeetje hulp van mammie B) ) Ik dacht zelf aan een extra stuk lapje achterop te doen, maak ik hem alleen boven en onder vast, zodat hij in mn riem kan, dat is wel stevig genoeg denk ik.

Even iets anders, weet iemand misschien iets over het ingraveren van texten e.d in je gmini? Het zou wel zo leuk zijn om achter op je gmini iets persoonlijks te schrijven, zou je dat gewoon bij de juwelier kunnen laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Als je zou moeten kiezen tussen de Infusionthreads case en de Archos case, is het dan een goede keus om voor de eerstgenoemde te gaan?

Argumenten;

- Archos is 49 euro (be-la-che-lijk) en Infusion 12 (...)
- Ik heb iemand horen zeggen dat zijn Gmini uit de Archos case gevallen is toen het 'klepje' openstond
- Infusion ding beschermt het scherm wél altijd
- Infusion schijnt veel beter nagedacht te hebben over de stekkers die er allemaal in moeten zónder de case open te hoeven maken
- Infusion ding maakt de speler niet tien keer groter, zodat hij nog wél in je zak past

Lijkt me duidelijk toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Atomius op 07-02-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WWs schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:10:
[...]

Ja, dat bedoel ik ja.

Waarschijnlijk / Ik hoop dat het geen probleem is, maar ik wil de risico niet nemen. Ik kan opzich mn eigen hoes wel maken ( :> ), maar dan moet ik wel een manier bedenken om die stukje dus te beschermen...iemand ideeën?
de remote kopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

je zegt het zelf al, kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WizZie- schreef op maandag 07 februari 2005 @ 00:20:
Als je zou moeten kiezen tussen de Infusionthreads case en de Archos case, is het dan een goede keus om voor de eerstgenoemde te gaan?

Argumenten;

- Ik heb iemand horen zeggen dat zijn Gmini uit de Archos case gevallen is toen het 'klepje' openstond
- Infusion schijnt veel beter nagedacht te hebben over de stekkers die er allemaal in moeten zónder de case open te hoeven maken
- Infusion ding maakt de speler niet tien keer groter, zodat hij nog wél in je zak past

Lijkt me duidelijk toch?
Lijkt mij ook ja :) (als je geen waarde hecht aan een beltclip)

@WWs: ja, kopen ja :P probleem meteen opgelost :) vind het echt handig, dat ding zit zo vast als een huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

En wie van jullie heeft nou een CC dan :P

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BaT schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:50:
En wie van jullie heeft nou een CC dan :P
Ik jammer genoeg niet, ben maar een eenvoudige student :P
Dr moeten hier toch mensen zitten met een CC? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWs

WWs

Ik ook niet, ik ben een eenvoudige kind :o

en uhm...anyone?
WWs schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:37:
Even iets anders, weet iemand misschien iets over het ingraveren van texten e.d in je gmini? Het zou wel zo leuk zijn om achter op je gmini iets persoonlijks te schrijven, zou je dat gewoon bij de juwelier kunnen laten doen?

[ Voor 81% gewijzigd door WWs op 07-02-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik zou zeggen; als je die vraag hier kan stellen, kan je hem ook stellen bij de juwelier en dan het resultaat hier posten :)

Sowieso ga ik zoiets niet doen, stel dat je in de toekomst een gmini 4K 8) wil halen en je wil je 400 verkopen, dan staat er opeens van die zut op de achterkant... wat niemand wil hebben. Het apparaat zit het meeste van de tijd toch in een hoesje; als als je hem er uit haalt; kijk je 99% nog naar de voorkant dunkt me, dus om dat dan te doen... }:O

[ Voor 41% gewijzigd door BaT op 07-02-2005 17:37 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:33:
[...]

Ik zou zeggen; als je die vraag hier kan stellen, kan je hem ook stellen bij de juwelier en dan het resultaat hier posten :)

Sowieso ga ik zoiets niet doen, stel dat je in de toekomst een gmini 4K 8) wil halen en je wil je 400 verkopen, dan staat er opeens van die zut op de achterkant... wat niemand wil hebben. Het apparaat zit het meeste van de tijd toch in een hoesje; als als je hem er uit haalt; kijk je 99% nog naar de voorkant dunkt me, dus om dat dan te doen... }:O
Zo zou het bij de verkoop dus ook geen probleem zijn O-) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lijkt me wel wat :) als je er gewoon iets "algemeens" opzet, dan kan de prijs er zelfs nog wel door omhoog gaan.
Maarja, is de buitenkant niet van aluminium? volgens mij wil dat niet...

Bij de iPod kan het in ieder geval wel, maar die achterkant is van chroom volgens mij (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizZie- schreef op maandag 07 februari 2005 @ 00:20:

Argumenten;

Lijkt me duidelijk toch?
Ik heb voor het onofficiele gekozen, en ben er al een maand erg blij mee :*)
Je kan het hoesje trouwens wel aan je riem hangen, (iets anders dan op de site staat...)
er zit nl een lus van klitteband onder aan het hoesje... Op de eerder geplaatste foto van ''BaT'' kan je zien waar die gezeten heeft. (ik neem aan dat ''BaT'' de lus weggehaald heeft omdat hij het alleen maar in de weg vond zitten, aangezien hij hem alleen in zn binnezak gebruikt :) )
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bataaaa/DSC00216k.JPG

ps. hij kostte $26(€20) inclusief shipping, valt mee als je het vergelijkt met de officiële van €39 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je hebt hem zelf gekocht? Er loopt hier namelijk een mannetje of 5 die er ook 1tje willen maar die geen CC hebben (ik ook :9) Mag jij er wel 5 importeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt dit hoesje wel wat. Het apparaat blijft zo makkelijk in mijn broekzak passen en wordt goed beschermd:) Dat worden er 6:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:58:
[...]

ik neem aan dat ''BaT'' de lus weggehaald heeft omdat hij het alleen maar in de weg vond zitten, aangezien hij hem alleen in zn binnezak gebruikt :)
Correcta mundo :7

... en dat lipje wat nu nog te zien is, is binnenkort ook history })
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 17:47:
[...]

Zo zou het bij de verkoop dus ook geen probleem zijn O-) :Y)
Toch wel; ook al zie je het niet; je weet dat het er zit ... en dat gaat knagen :o

[ Voor 46% gewijzigd door BaT op 07-02-2005 22:33 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zouden ze korting geven als je ze per dozijn besteld? :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

_RoD_ schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:31:
Zouden ze korting geven als je ze per dozijn besteld? :9 :+
Hehe, van die "grote" leveringen gaan juist opvallen bij de grenscontrole van US naar NL, de enige korting die je dan krijgt is een fikse BTW heffing >:)

[ Voor 8% gewijzigd door BaT op 07-02-2005 22:38 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Misschien dat de Nederlandse importeur een korting hanteert voor Gmini400's. (Hoe anders denk je dat bedrijven in de pricewatch Gmini400 zo goedkoop kunnen aanbieden?)
We zouden eigenlijk moeten kijken tot hoever de korting kan oplopen en dan met een groepje tweakers iets proberen te regelen om het supergoedkoop (dus niet 400 euro net als op de archos site) de Gmini te kopen! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rex op 07-02-2005 23:37 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
Webshops bieden dit ding erg goedkoop aan, uit evaring van anderen kan ik je nu al vertellen dat je eigenlijk geen korting kan bedingen. Dit omdat de marge's erg laag zijn bij webshops. Grotere winkels als mp3spelers.nl of mmport geven ook eigenlijk nooit korting. ook niet als je er 10 of meer tegelijk koopt. Overigens, je mag(volgens mij 175) tot een bepaald bedrag vrij importeren uit het buitenland of ze als gift laten versturen. Als jullie hoesjes willen importeren wel intressant om te weten. gewoon even de site van de douane tjekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Nanax schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:50:
Webshops bieden dit ding erg goedkoop aan, uit evaring van anderen kan ik je nu al vertellen dat je eigenlijk geen korting kan bedingen. Dit omdat de marge's erg laag zijn bij webshops. Grotere winkels als mp3spelers.nl of mmport geven ook eigenlijk nooit korting. ook niet als je er 10 of meer tegelijk koopt.
Dat klopt inderdaad voor de mp3 spelers. Maar voor accessoires rekenen de winkels in Nederland (als ze ze al verkopen) de jackpot. Soms zelfs boven de adviesprijs, waardoor de afzet uiteraard ook laag blijft.
Overigens, je mag(volgens mij 175) tot een bepaald bedrag vrij importeren uit het buitenland of ze als gift laten versturen. Als jullie hoesjes willen importeren wel intressant om te weten. gewoon even de site van de douane tjekken.
Die limiet verschilt per soort artikel. Ik heb onthouden dat je rond de 45 euro vrij mag importeren. Maar inderdaad, gewoon even de douane site natrekken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
ik ben wel geinteresseerd in zo'n hoesje, en JA ik heb een CC. Maar ik wil eerst even weten en zien wat het verschil nou is tussen die van archos en deze.. :*)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak van dat onofficiele hoesje maar 7 stuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

cypress3d schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:15:
ik ben wel geinteresseerd in zo'n hoesje, en JA ik heb een CC. Maar ik wil eerst even weten en zien wat het verschil nou is tussen die van archos en deze.. :*)
Verschillen zijn al een aantal keer genoemd.

1)Die van Archos zelf heeft een flap over de dan nog steeds niet besschermde display die je open moet klappen om pas de gmini te kunnen bedienen.

2)Die van Archos is 3 keer zo duur

3)Omvang gmini wordt niet veel groter in onofficieel hoesje, archos ding wel

etc etc etc. })

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
hehe ik ben al enkele weken niet meer hier geweest op het forum (veel te druk met mijn PSP) maar nu ik hier toch ben en zie dat er wel degelijk een mooi hoesje te vinden is dat ook nog eens goed alles beschermd van de Gmini400 ben ik bereid om een bestelling te gaan plaatsen.

We moeten even uitvogelen hoe we het beste een bestelling kunnen plaatsen. Ik stel voor dat we de totale verzendkosten delen met allen en de hoesjes betaald worden of course :-)

maar hoeveel gedadigden zijn er nu? 8 including me?? 8)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.