Het Archos Gmini400 topic deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.688 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count mij ook maar in voor die actie :9 Heb nog nooit meegdaan/geen account? Gaat dat problemen op leveren of is iedereen direct welkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:34
Ik twijfel nog steeds verschrikkelijk. 320 euro vind ik echt zoveel geld. Ben bang voor spijt en misschien gebruik ik hem wel amper...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je afwegen wat je precies wilt. Als je alleen maar muziek wilt luisteren, kan je net zo goed een mp3 speler met 20 gig hdd kopen. Wil je films kijken (en pimpen bij je vrienden ;)) moet je zeker voor gmini gaan. Ik heb zeker geen spijt van deze aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, je zult het idd voor jezelf moeten afwegen.
Ik vind het niet teveel geld voor zon apparaat (ook al blijft het wel €320 euro) maar ik gebruik em ook dagelijks.
Op school in tussenuren kijk ik een filmpje, of speel ik af en toe een spelletje, en op de fiets dan gebruik ik em voor muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boek op schoot en tegen de rand van de tafel. Gmini erop en flims kijken maar :9 Nooit gedacht dat ik ooit nog plezier zou hebben op school ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
ik ga vanavond naar een cafeetje en daar wil ik een concert opnemen van een band. Nu kan ik kiezen voor de ingebouwde mic van de G400 zelf of mijn eigen Sony ecm-ms90. Ik weet alleen niet precies hoe ik deze mic moet aansluiten. Gewoon met de line-in adaptor of gewoon zo in de headphone input. Tevens lijkt het erop dat je niet de REC volume kunt aanpassen!?

En bij REC Format kan ik kiezen tussen WAV ADPCM en WAV PCM welke is het beste? en oh ja ik neem aan dat 48khz de beste is?!

[ Voor 16% gewijzigd door cypress3d op 27-02-2005 12:14 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
mijn ervaring met het opnemen met live muziek is dat het via de interne mic veel te hard gaat. aangezien je het opname niveau van de interne mic niet kan regelen.

een externe mic in zit er volgens mij niet op.

dus een regelbaar iets (bv cassettedeck), 2 microfoons en de line in gebruiken. heb je gelijk stereo maar dan is het niet erg mobiel meer. vindt ik wel jammer van de gmini.

[ Voor 7% gewijzigd door lazyed op 27-02-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
kweenie, ik krijg mijn sony mic niet met signaal op de g400 dus, en volume van die remote is zwaar klote want dat vervormd gelijk.. of ligt dat aan mij moet ik iets instellen. volgens mij kan je niet de opnamevolume handmatig regelen. erg jammer maar toch ga ik het vanavond proberen met de internal mic denk ik, want die heeft tot nog toe het beste gepresteerd. Als het niets is dan moet het maar weer met mijn vertrouwde MiniDisc portable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
heb geen remote dus kan ik niet voor je proberen. een line in heeft iig meer signaal nodig dus daar een mic op aansluiten heeft geen zin lijkt mij.

een externe mic met ingebouwde regelbare voorversterker lijkt mij nog het meest mobiel. of archos zou de firmware aan moeten passen zodat je de interne mic kan instellen.

[ Voor 5% gewijzigd door lazyed op 27-02-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
lazyed schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:07:
heb geen remote dus kan ik niet voor je proberen. een line in heeft iig meer signaal nodig dus daar een mic op aansluiten heeft geen zin lijkt mij.

een externe mic met ingebouwde regelbare voorversterker lijkt mij nog het meest mobiel. of archos zou de firmware aan moeten passen zodat je de interne mic kan instellen. dit is meest mobiel uiteraard.
enig idee welke mic met voorversterker er in NL te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazyed schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:41:
mijn ervaring met het opnemen met live muziek is dat het via de interne mic veel te hard gaat. aangezien je het opname niveau van de interne mic niet kan regelen.

een externe mic in zit er volgens mij niet op.

dus een regelbaar iets (bv cassettedeck), 2 microfoons en de line in gebruiken. heb je gelijk stereo maar dan is het niet erg mobiel meer. vindt ik wel jammer van de gmini.
Mijn ervaring met liveopnames en zo is dat het volume automatisch wordt aangepast. Als je heel stil spreekt in je gsm versterkt m'n gsm het geluid meer of zorgt hij ervoor dat de opnames beter verstaanbaar worden. Is het geluid keihard wordt het volume stiller zodat alles duidelijk is, ik heb het nog niet gebprobeert bij m'n gmini. Waar ik wel al ben in geslaagd is de gmini aan te koppelen op dvd speler om zo de muziek van dvd's op te nemen.
ALS ER IEMAND EEN PROGRAMMA HEEFT OM MUZIEK VAN EEN DVD AF TE TAPEN OP PC alle ge weet wa ik bedoel, digitaal laat me dan iets weten.

O nog een vraagje op ene dvd-video zijn er altijd twee mappen: VIDEO_TS en AUDIO_TS ofzo maar wat is nu in godsnaam de bedoeling van die AUDIO_TS ? -

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 13:54 . Reden: Stond wat overrompeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:12:
ik ga vanavond naar een cafeetje en daar wil ik een concert opnemen van een band. Nu kan ik kiezen voor de ingebouwde mic van de G400 zelf of mijn eigen Sony ecm-ms90. Ik weet alleen niet precies hoe ik deze mic moet aansluiten. Gewoon met de line-in adaptor of gewoon zo in de headphone input. Tevens lijkt het erop dat je niet de REC volume kunt aanpassen!?

En bij REC Format kan ik kiezen tussen WAV ADPCM en WAV PCM welke is het beste? en oh ja ik neem aan dat 48khz de beste is?!
line-in nemen, microfoon niet aansluiten op de hoofdtelefoon, heb me ook ens vergist bij het aankoppelen van de microfoon op m'n pc en het nare van de zaak was dat de microfoon zijn taak vervulde als luidspreker, heeft weliswar niet lang geduurd want dat spul was dar niet voor gemaakt. mocht hem weggooie daarna!

Maar ja als je line-in neemt moet het geluid weel al versterkt zijn, line in is zowat bestemd om geluid van een cd-speler aan te koppele of een dvd of eender wat dan ook, het moet al licht versterkt zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja ik heb gisteren per ongeluk de gmini laten vallen, euh kan dat kwaad want hij draait nog 100% prima ik heb gelezen op de website van toshiba dat de harde schijf een spreciale antishockfunctie heeft die zware schokken opvangt. nu is mijn vraag : een van van 1 meter op een zachte vloer (geen steen, hout) zonder dat de schijf draait op dat moment... zware schok of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
cypress3d schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:19:
[...]

enig idee welke mic met voorversterker er in NL te krijgen zijn?
heb nog niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:50:
[...]

Mijn ervaring met liveopnames en zo is dat het volume automatisch wordt aangepast. Als je heel stil spreekt in je gsm versterkt m'n gsm het geluid meer of zorgt hij ervoor dat de opnames beter verstaanbaar worden. Is het geluid keihard wordt het volume stiller zodat alles duidelijk is, ik heb het nog niet gebprobeert bij m'n gmini.
dit werkt zo niet op de gmini, als het geluid te hard is dan krijg je simpelweg een overstuurd geluid op je gmini te staan. klinkt welliswaar anders als een tape die overstuurd wordt maar mooi is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey...ik had een vraag
is of komt er nog een batterypack voor deze HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoof31
  • Laatst online: 05-12-2024
Klopt het dat alle divx/xvid film die je archos wilt zetten eerst moet converteren. Dus gedownloade films/anime series speelt het dus niet af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 14:48:
hey...ik had een vraag
is of komt er nog een batterypack voor deze HDD?
lees het forum even door, vindt je het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
Spoof31 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:12:
Klopt het dat alle divx/xvid film die je archos wilt zetten eerst moet converteren. Dus gedownloade films/anime series speelt het dus niet af?
ligt aan manier waarop de gedownloade film is gecodeerd. voldoet de codec van de download aan de specs van de gmini dan speeltie m wel. mijn ervaring is datie de meeste downloads direct afspeelt. somige moeten geconverteerd worden. lees het forum maar eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:26
lazyed schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:39:
[...]

mijn ervaring is datie de meeste downloads direct afspeelt. somige moeten geconverteerd worden.
Mijn ervaring is dat hij de meeste downloads NIET direct afspeelt, de meeste moeten geconverteerd worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Cinner schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:11:
[...]

Mijn ervaring is dat hij de meeste downloads NIET direct afspeelt, de meeste moeten geconverteerd worden :D
Hier ook het geval...

het feit dat ik bijna nooit filmpje kijk op mijn gmini maakt dat weer goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vaak komt het door de audio dat je ze moet converteren.
Ik heb dikwijls gehad dat de videocodec goed was, maar dat de audio verkeerd was. Kun je alsnog alles gaan converteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
_RoD_ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 19:17:
Vaak komt het door de audio dat je ze moet converteren.
Ik heb dikwijls gehad dat de videocodec goed was, maar dat de audio verkeerd was. Kun je alsnog alles gaan converteren :(
Dat is ook zo, vooral bij avi's met VBR audio. Ik vraag me nog steeds af waarom de gmini wel VBR mp3's kan afspelen, maar avi's met VBR mp3 niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:24:
[...]

Dat is ook zo, vooral bij avi's met VBR audio. Ik vraag me nog steeds af waarom de gmini wel VBR mp3's kan afspelen, maar avi's met VBR mp3 niet :/
Inderdaad, vraag ik me ook af..
Eigenlijk zouden we dit Archos moeten laten weten, maarja... Probeer maar ns een reactie van Archos te krijgen :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
_RoD_ schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:30:
[...]

Inderdaad, vraag ik me ook af..
Eigenlijk zouden we dit Archos moeten laten weten, maarja... Probeer maar ns een reactie van Archos te krijgen :/ :P
Tja, hier staat een overzicht met e-mail adressen van Archos. Een mailtje sturen is een kleine moeite, al zou het naar alle waarschijnlijkheid geen effect hebben. Toch maar proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:09:
[...]

Tja, hier staat een overzicht met e-mail adressen van Archos. Een mailtje sturen is een kleine moeite, al zou het naar alle waarschijnlijkheid geen effect hebben. Toch maar proberen?
Ik heb al meerdere malen geprobeerd ze te bereiken, nog geen effect gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Okay laat maar zitten dan ;) Weet je nog wat ik een tijd geleden zei over avi's schokkerig afspelen op tv? Volgens mij is dit simpel op te lossen, door gewoon in de settings van de gmini het display op NTSC of PAL te zetten (aan de hand van de avi die je afspeelt) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:26:
Okay laat maar zitten dan ;) Weet je nog wat ik een tijd geleden zei over avi's schokkerig afspelen op tv? Volgens mij is dit simpel op te lossen, door gewoon in de settings van de gmini het display op NTSC of PAL te zetten (aan de hand van de avi die je afspeelt) |:(
LOL, al dat gedoe :P
Zou wel grappig zijn als het nu ook zou werken, heb je het al geprobeerd?
Kan de tv trouwens wel NTSC mode van de Gmini afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Ja het viel me opeens te binnen, ik heb het dus al getest. Echter wel met slechts 1 film (NTSC), dus ik heb het nog niet uitvoerig getest. De schokken waren weg, maar ik geloof dat het nog steeds niet helemaal normaal liep.

Mijn tv kan iig de NTSC modus van de gmini aan (vrij moderne tv), zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surround_2: zoek even naar A1 DVD Audio Ripper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:41:
Ja het viel me opeens te binnen, ik heb het dus al getest. Echter wel met slechts 1 film (NTSC), dus ik heb het nog niet uitvoerig getest. De schokken waren weg, maar ik geloof dat het nog steeds niet helemaal normaal liep.

Mijn tv kan iig de NTSC modus van de gmini aan (vrij moderne tv), zonder problemen.
Ik heb nooit problemen gehad met schokken op de tv eigenlijk.. geen flauw idee hoe het komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders hier die misschien de inkoopactie voor de infusionthreadshoesjes kan starten? Wil het anders ook wel gewoon via tweakers afhandelen als mensen gewoon een mail sturen die geinteresseerd zijn!? Ik heb ook geen zin om een maand te wachten op mijn hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Ik convert al m'n video's met VirtualDub zo'n beetje, werkte prima, behalve bij sommige films, dan vertikt hij het om te conveteren en krijg ik de melding : Cannot start video compression: The source image format is not acceptable. (error code -2)

Weet iemand hoe je dit kan oplossen, want zo heb ik een aantal series die ik niet op me gmini kwijt kan en dat is niet cool.... :P

[ Voor 3% gewijzigd door BaT op 28-02-2005 15:03 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:06:
Iemand anders hier die misschien de inkoopactie voor de infusionthreadshoesjes kan starten? Wil het anders ook wel gewoon via tweakers afhandelen als mensen gewoon een mail sturen die geinteresseerd zijn!? Ik heb ook geen zin om een maand te wachten op mijn hoesje.
Count mij maar in dan op deze manier :) Als je even je email geeft doe ik zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:38:
Surround_2: zoek even naar A1 DVD Audio Ripper
da spel is te betalen ahja heb het al eens opgezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
het volgende probleem:
bij mij staan er ruim 1900 mp3tjes in de music map. niet onderverdeeld in verschillende mappen. als ik nu ga scrollen in zowel de browser als in de musicbrowser op de speler dan krijg ik alleen de nummers die beginnen met A tm M. de rest wordt niet zichtbaar. via de pc krijg ik ze wel zichtbaar. in de shuffle mode speelt de gmini ze wel allemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn profiel voor mijn e-mail

Nog 8 personen te gaan.......

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Ik wil em graag hebben. Prijs is goed en hij ziet er echt netjes uit.
Maar waar ik bang voor ben is dat het scherm aan de kleine kant is om fantsoenlijk een film met ondertitels te kunnen kijken. Als het te klein is dan zal ik inderaad over moeten stappen op de AV420

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

djmurcielago schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:53:
Ik wil em graag hebben. Prijs is goed en hij ziet er echt netjes uit.
Maar waar ik bang voor ben is dat het scherm aan de kleine kant is om fantsoenlijk een film met ondertitels te kunnen kijken. Als het te klein is dan zal ik inderaad over moeten stappen op de AV420
Imho kun je prima een film kijken op de Gmini, zelfs de ondertitels zijn nog goed te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
lazyed schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:19:
het volgende probleem:
bij mij staan er ruim 1900 mp3tjes in de music map. niet onderverdeeld in verschillende mappen. als ik nu ga scrollen in zowel de browser als in de musicbrowser op de speler dan krijg ik alleen de nummers die beginnen met A tm M. de rest wordt niet zichtbaar. via de pc krijg ik ze wel zichtbaar. in de shuffle mode speelt de gmini ze wel allemaal af.
Hij ondersteunt maar tot 1000 nummers in 1 map.
Ik had het ook. Top 2000 erop gezet en ik kon maar tot nummer 1000 zien.

Oplossing is gewoon 2 mappen maken, maakt t ook makkelijker zoeken/scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
JelleMan schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:19:
[...]

Hij ondersteunt maar tot 1000 nummers in 1 map.
Ik had het ook. Top 2000 erop gezet en ik kon maar tot nummer 1000 zien.

Oplossing is gewoon 2 mappen maken, maakt t ook makkelijker zoeken/scrollen.
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
ik ben (zoals ik ook al vertelde in het iriver topic) aan het twijfelen tussen de iriver h320 en gmini 400, nu vroeg ik mij af wat die tv-out in houd, als ik daar een avi van 700mb op gooi kan ik die dan mooi op mn tv bekijken?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

LJ LIGHTNING schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:31:
ik ben (zoals ik ook al vertelde in het iriver topic) aan het twijfelen tussen de iriver h320 en gmini 400, nu vroeg ik mij af wat die tv-out in houd, als ik daar een avi van 700mb op gooi kan ik die dan mooi op mn tv bekijken?
Dat antwoord is heel makkelijk te geven: ja, dat kan :)
Je moet natuurlijk wel een formaat nemen wat de Gmini af kan spelen, en sommige mensen hadden nog last van schokkende beelden op tv.
Maar bij mij lukt het iig perfect, mooi beeld :*)

Imho is het een makkelijke keuze tussen die 2.
De Gmini kan op tv afspelen, heeft een groter scherm, en je kunt er (imho) beter films mee kijken, doordat de manier van vasthouden lijkt op die van een Gameboy.

Ik vind het iig een perfect dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo (future) gmini 400 users,

Twee dingen:

1) ik heb dat hoesje van infusion threads nu een paar maanden en ik ben er zeer tevreden mee...lekker strak..handige ritsjes....en dik genoeg plastic om je schermen tegen krassen te beschermen.

2) ik vond iets handigs...http://www.lik-sang.com/info.php?category=303&products_id=6342
denken jullie dat dit ook werkt voor de archos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:22:
Hallo (future) gmini 400 users,

Twee dingen:

1) ik heb dat hoesje van infusion threads nu een paar maanden en ik ben er zeer tevreden mee...lekker strak..handige ritsjes....en dik genoeg plastic om je schermen tegen krassen te beschermen.

2) ik vond iets handigs...http://www.lik-sang.com/info.php?category=303&products_id=6342
denken jullie dat dit ook werkt voor de archos?
voor die usb recharcher: ik vraag me af of dat gaat werken. de bijgeleverde adaptor voor de gmini levert 1,6 ampere. een usb poort volgens mij maar 0,5 ampere. en het is te hopen dat bij die usb recharcher de + en de - op de goeie plek zitten in de connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
_RoD_ schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 23:02:
[...]

Dat antwoord is heel makkelijk te geven: ja, dat kan :)
Je moet natuurlijk wel een formaat nemen wat de Gmini af kan spelen, en sommige mensen hadden nog last van schokkende beelden op tv.
Maar bij mij lukt het iig perfect, mooi beeld :*)

Imho is het een makkelijke keuze tussen die 2.
De Gmini kan op tv afspelen, heeft een groter scherm, en je kunt er (imho) beter films mee kijken, doordat de manier van vasthouden lijkt op die van een Gameboy.

Ik vind het iig een perfect dingetje :)
okay dat je de film moet verkleinen snap ik maar als ik hem op het formaat van de gmini zet dan ziet het er toch mega brak uit op tv :? omdat de film dan een hele kleine resolutie heeft en de tv een grote resolutie... of zie ik dat verkeerd?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

LJ LIGHTNING schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:41:
[...]

okay dat je de film moet verkleinen snap ik maar als ik hem op het formaat van de gmini zet dan ziet het er toch mega brak uit op tv :? omdat de film dan een hele kleine resolutie heeft en de tv een grote resolutie... of zie ik dat verkeerd?
Met formaat bedoelde ik dat je er Divx, of Xvid van moet maken, de resolutie maakt niet zoveel uit.
Ik heb films op mn Gmini die draaien op een resolutie van 640X480, en die speelt de Gmini prima af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik weet het ik heb wel altijd iets voor maar ik heb zojuist de gmini aan m'n 5.1 kanaalssysteem aangekoppelt en euh ik kom per ongeluk met m'n (blote) voeten tegen de chauffage. En om een of andere reden voel ik zo'n stroom door m'n lichaam vloeien naar die chauffage en loopt de gmini compleet vast, begint da scherm raar te doen en loopt de gmini dus gewoon vast ahja ? Iemand een verklaring? of ligt het aan het feit dat da 5 kanaalssysteem niet echt geaard is dat hij daarom de gmini z'n behuizing neemt als aarding en vanaf als er iemand het apparaat vastneemt met z'n handen en met z'n voeting als aarding functionneerd er een stroom vloeit. Ik vind het allenszins zeer ehm hoe zou ik het zeggen Bizaar !!!
allenszins hulp gevraagd en inlichtingen ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
LJ LIGHTNING schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:41:
[...]

Nou de pixels van een gmini 400 zijn in vergelijking met de pixels op een tv veeeel kleiner..je kunt dus op je gmini bijna net zo hoge resolutie films kijken als op de tv. Maar inderdaad soms zie je kleine blokjes maar ik weetniet als ik op mijn tv iets kijk, zit ik er minstens 4 meter vanaf dus dat valt je dan niet op, bij je gmini zit je op niet eens een meter dus merk je het sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
*ding doing* even huishoudelijke mededeling het is absoluut niet de bedoeling om op wat voor manier dan ook op GoT inkoopactie's te gaan regelen. vis even elkaar's mail adres uit de profielen of gebruik gewoon
ia.net anders krijgen we daar alleen maar gezeur mee.
tot zover

[ Voor 4% gewijzigd door Nanax op 03-03-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:43:
jah ik weet het ik heb wel altijd iets voor maar ik heb zojuist de gmini aan m'n 5.1 kanaalssysteem aangekoppelt en euh ik kom per ongeluk met m'n (blote) voeten tegen de chauffage. En om een of andere reden voel ik zo'n stroom door m'n lichaam vloeien naar die chauffage en loopt de gmini compleet vast, begint da scherm raar te doen en loopt de gmini dus gewoon vast ahja ? Iemand een verklaring? of ligt het aan het feit dat da 5 kanaalssysteem niet echt geaard is dat hij daarom de gmini z'n behuizing neemt als aarding en vanaf als er iemand het apparaat vastneemt met z'n handen en met z'n voeting als aarding functionneerd er een stroom vloeit. Ik vind het allenszins zeer ehm hoe zou ik het zeggen Bizaar !!!
allenszins hulp gevraagd en inlichtingen ! _/-\o_
Hoewel je ns wat aan je interpunctie moet doen, denk ik dat je verhaal wel aardig klopt.
Wel erg grappig :P

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 03-03-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:30:
[...]

Hoewel je ns wat aan je interpunctie moet doen, denk ik dat je verhaal wel aardig klopt.
Wel erg grappig :P
nja grappig wel maar euh wel ni tof ahja wa moet ik doen ? elke keer met m'n tuinbotten naar mijn kamer gaan om mijn gmini aan te koppelen of een liedje te veranderen? hallow!
Nochtans ja ik vind dat een groot probleem dat dan bij de makers van die versterker ligt ! waraom aarden ze dat apparaat nu niet? ze weten toch dat het een metalen behuizing is :s

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 19:41 . Reden: schrijffouten (interpunctie) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en euh da van die interpunctie, aub niet op lette :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:52:
en euh da van die interpunctie, aub niet op lette :p
Ik zal het proberen :P

Verder denk ik niet dat je er veel aan kunt doen..
Maar ik ben niet zon ster op elektrisch gebied, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:51:
[...]

Ik zal het proberen :P

Verder denk ik niet dat je er veel aan kunt doen..
Maar ik ben niet zon ster op elektrisch gebied, dus...
weet je wat je ook beter niet probeert: je gmini aankoppele ana de tv, over wollen kousen wrijven of iets anders, je gmini aanraken. Gegarandeerd da hij niet meer reageert (ook al voor gehad) toen was ik wel een meter achteruitegevlogen van de statische schok maar ja!
het was fout van archos om dat spel in aluminium te maken ! waarom niet in plastiek dan hebde da allemaal ni voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:20:
[...]

weet je wat je ook beter niet probeert: je gmini aankoppele ana de tv, over wollen kousen wrijven of iets anders, je gmini aanraken. Gegarandeerd da hij niet meer reageert (ook al voor gehad) toen was ik wel een meter achteruitegevloçgen van de statische schok maar ja!
het was fout van archos om dat spel in aluminium te maken ! waarom niet in plastiek dan hebde da allemaal ni voor!
Hmm, vervelend.
Ik ben zelf ook heel vaak behoorlijk statisch geladen, maar ik heb er nog nooit last van gehad.
Maar ik vind dat aluminium eigenlijk wel mooi op de Gmini :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:02:
[...]

Hmm, vervelend.
Ik ben zelf ook heel vaak behoorlijk statisch geladen, maar ik heb er nog nooit last van gehad.
Maar ik vind dat aluminium eigenlijk wel mooi op de Gmini :9
ik ook maar ik zie er soms het voordeel niet van in ik heb redelijk wat statische energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me iriver ingeruild voor een gmini! de beste ruil die ik ooit heb gedaan.... superapparaatje! heb hem nog maar 1 dag maar het is echt een super ding! geen iriver 340 thread voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mensen klagen over "goedkope rommel" als je het in plastic verpakt. De mensheid heeft altijd iets te klagen ... jammer genoeg :| Ik vind hem iig prachtig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Zelf nog geen last gehad van statische schokken ... ben verder blij dat de gmini van aluminium is, anders zag het er ook zo goedkoop uit :)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:47:
ik heb me iriver ingeruild voor een gmini! de beste ruil die ik ooit heb gedaan.... superapparaatje! heb hem nog maar 1 dag maar het is echt een super ding! geen iriver 340 thread voor mij :D
Verstandige keus, en welkom bij de groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:47:
waarom heb je hem ingeruild? :)

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 08:58

Sledge HaMMeR

-= Je Vini, Vidi, Vici =-

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:12:
Ik heb behoorlijk veel mp3'tjes op m'n pc staan. zo'n 10 gb.
10 gb ?? Wagahhahaha, das zeker veel 8)7

Count me in voor 150 gb :O

Ohja, gebruik Tag&Rename _/-\o_

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:08:
Zie mijn profiel voor mijn e-mail

Nog 8 personen te gaan.......
Count me in !!!

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sledge HaMMeR

Sledge HaMMeR

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:50:
[...]

ALS ER IEMAND EEN PROGRAMMA HEEFT OM MUZIEK VAN EEN DVD AF TE TAPEN OP PC
Ace DVD Audio Extractor v1.2.16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sledge HaMMeR schreef op zondag 06 maart 2005 @ 04:27:
[...]

offtopic:
Fijn dat je het ff meldt
Dit heeft weinig met de Gmini 400 te maken lijkt me

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 06-03-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Sledge HaMMeR schreef op zondag 06 maart 2005 @ 04:27:
[...]

Anders ga je even opscheppen over hoeveel gb aan illegale muziek je wel niets hebt.
Serieus props ouwe! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
luisteren is moeilijk he :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:20:
[...]

weet je wat je ook beter niet probeert: je gmini aankoppele ana de tv, over wollen kousen wrijven of iets anders, je gmini aanraken. Gegarandeerd da hij niet meer reageert (ook al voor gehad) toen was ik wel een meter achteruitegevlogen van de statische schok maar ja!
ehhh... je zou natuurlijk gewoon je apparatuur (tv,versterker, stereo) goed kunnen aarden, zoals het hoort. Dan heb je hier geen last van.
En het lijkt me dat iedereen graag had gewild dat de Gmini van plastic was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op zondag 06 maart 2005 @ 02:17:
[...]

Verstandige keus, en welkom bij de groep :P
Bedankt! :)
LJ LIGHTNING schreef op zondag 06 maart 2005 @ 02:30:
[...]

waarom heb je hem ingeruild? :)
Ik had veel problemen met de HD van de iriver, heb hem toen laten nakijken door de service desk. Deze zeiden dat het voor hun te duur zou zijn om het te maken en hebben toen me aankoopsom terug gegeven.

Ik heb dit toen gebruikt om de archos te nemen!

Weet iemand trouwens ook of het apparaat ook oplaadt via usb? geloof het niet ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen niet bepaald willen maar dat zou het probleem vban mijn statische schokken op kunnen lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:34:
neen niet bepaald willen maar dat zou het probleem vban mijn statische schokken op kunnen lossen
Doe er dan een rubberen hoesje omheen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:07:
[...]

Weet iemand trouwens ook of het apparaat ook oplaadt via usb? geloof het niet ofwel?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
Er is een firmware update verschenen voor de AV400 serie, met wel heel erg interressante verbeteringen:

Version 2.0.33
-----------------
Improvement: Support for MPEG4-AVI files with B-Frames added. _/-\o_
Improvement: Support for MPEG4-AVI files with MP3-VBR soundtrack added. _/-\o_

en nog wat ander dingen en bugfixes

Hopen dat dit ook voor de Gmini400 zal gebeuren, het is vaker gebeurd dat de firmware's van de verschillende apparaten een paar dagen na elkaar uit zijn gekomen........ Als dit gebeurd dan krijgt Archos van mij een taart opgestuurd ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou mooi zijn! hoef je de films ook niet meer om te zetten met pocketdivxencoder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is wel erg goed nieuws, denk wel dat het ook voor de Gmini komt.
De Gmini en de AV hebben hetzelfde soort OS, dus ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet ff die functies implementeren in de firmware van de Gmini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
Als ze nu ook nog even DivX 3.11 ondersteuning erbij gooien ben ik helemaal blij (scheeldt heel veel coderen voor mij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
JelleMan schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:36:
Er is een firmware update verschenen voor de AV400 serie, met wel heel erg interressante verbeteringen:

Version 2.0.33
-----------------
Improvement: Support for MPEG4-AVI files with B-Frames added. _/-\o_
Improvement: Support for MPEG4-AVI files with MP3-VBR soundtrack added. _/-\o_

en nog wat ander dingen en bugfixes

Hopen dat dit ook voor de Gmini400 zal gebeuren, het is vaker gebeurd dat de firmware's van de verschillende apparaten een paar dagen na elkaar uit zijn gekomen........ Als dit gebeurd dan krijgt Archos van mij een taart opgestuurd ofzo :P
B-Frames! Dat betekent dat ze naast XviD Simple Profile ook Advanced Profile ondersteunen, dat zou in theorie heel wat her-encoderen schelen. Laat ons bidden dat de Gmini deze update ook krijgt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:13:
[...]

B-Frames! Dat betekent dat ze naast XviD Simple Profile ook Advanced Profile ondersteunen, dat zou in theorie heel wat her-encoderen schelen. Laat ons bidden dat de Gmini deze update ook krijgt _/-\o_
Zou me behoorlijk genaaid voelen als ze het niet deden.
Lijkt me echt geweldig dit, ik heb heel veel films in Xvid/Divx formaat die het op de Gmini niet doen om deze redenen.
Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Mijn boeit het eigenlijk niet zo, ik kijk echt bijna nooit film op dat ding (had wel verwacht dat ik het zou doen eigenlijk)

Wat ik wel eens doe is een filmp er op kwakken en die dan op tv kijken :)

Ik laat het wel altijd aan mensen zien, vinden ze echt vet :P B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pu_Dy schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:46:

Ik laat het wel altijd aan mensen zien, vinden ze echt vet :P B)
Dat herken ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Hmmm dus misschien binnenkort een hele interessante firware update... ik wacht af ..

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me nu wel opvalt dat is dat de update file van onze gmini's heel klein is!
Vergeleken met die pma-kweetnihoeveel die een update file van 16 mb heeft ofzo en de kleine gmini-400 800 kb groot... Allé ja kwete ni ma ik dacht da we een rom geheugen van 8 mb hadden of was dat het ram-geheugen??? in elk geval ze moeten er iets aan doen aan hun ondersteuning!
[list]
  • on the fly delete
  • on the fly rename (zelf uitgevonden term denk ik)
  • mpeg ondersteuning
  • multitask
=>gewoon een spel kunnen spelen en ondertussen muziek draaien moet kunnen
ik denk zelfs dat de mophun games een apparte chip hebben, net zoals in m'n gsm T300
=> of mss gewoon foto's bekijken en ondertussen muziek draaien?! zo'n foto neemt toch geen 8 Mb in???
  • CF writer
    ( ok we kunnen nu lezen maar als je op reis gaat naar frankrijk met je GPS en een compact flashkaart van 128Mb of 256Mb kom ik wel niet toe hoor!!
    Een deel van frankrijk krijg je er op en daarom zou ik graag het andere deel op de gmini zetten...)
  • TXT reader
(waarom niet?)

Ben ik veeleisend? Ja zeker? Had zoal een vermoeden. Maar m'n standpunt veranderd niet de gmini is een superding. Alleen mochten ze wat meer aan hun functies gewerkt hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:38:
wat me nu wel opvalt dat is dat de update file van onze gmini's heel klein is!
Vergeleken met die pma-kweetnihoeveel die een update file van 16 mb heeft ofzo en de kleine gmini-400 800 kb groot...
Je hebt t over de PMA400, dat ding draait op een heel ander systeem (linux-based) en heeft veel meer functies.
de AV400, waar de nieuwe firmware van uit is heeft ook maar een update file van 1260 kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 13:38:
  • on the fly delete
  • on the fly rename (zelf uitgevonden term denk ik)
  • mpeg ondersteuning
  • multitask
=>gewoon een spel kunnen spelen en ondertussen muziek draaien moet kunnen
ik denk zelfs dat de mophun games een apparte chip hebben, net zoals in m'n gsm T300
=> of mss gewoon foto's bekijken en ondertussen muziek draaien?! zo'n foto neemt toch geen 8 Mb in???
  • CF writer
    ( ok we kunnen nu lezen maar als je op reis gaat naar frankrijk met je GPS en een compact flashkaart van 128Mb of 256Mb kom ik wel niet toe hoor!!
    Een deel van frankrijk krijg je er op en daarom zou ik graag het andere deel op de gmini zetten...)
  • TXT reader
(waarom niet?)

Ben ik veeleisend? Ja zeker? Had zoal een vermoeden. Maar m'n standpunt veranderd niet de gmini is een superding. Alleen mochten ze wat meer aan hun functies gewerkt hebben _/-\o_
On the fly delete en rename kan toch al?
Mpeg ondersteuning zou inderdaad leuk zijn, maar ik denk niet dat die functie er zal komen.
Zelfde met multitasking, daar hebben we het al ns over gehad in dit topic.
CF writer zou ook leuk zijn :)
En een txt reader is heel goed haalbaar lijkt me, maar als ze die functie op de Gmini zouden willen zetten, hadden ze het vantevoren wel gedaan denk ik.

Ondersteuning voor meer spellen zou wel leuk zijn.
En dat iedere Gmini 400 bezitter gratis 3 spellen uit mag zoeken op de site :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:34:
[...]

On the fly delete en rename kan toch al?
Mpeg ondersteuning zou inderdaad leuk zijn, maar ik denk niet dat die functie er zal komen.
Zelfde met multitasking, daar hebben we het al ns over gehad in dit topic.
CF writer zou ook leuk zijn :)
En een txt reader is heel goed haalbaar lijkt me, maar als ze die functie op de Gmini zouden willen zetten, hadden ze het vantevoren wel gedaan denk ik.

Ondersteuning voor meer spellen zou wel leuk zijn.
En dat iedere Gmini 400 bezitter gratis 3 spellen uit mag zoeken op de site :9
neen toch als je een bestand verwijderd stopt de muziek :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent iemand al een usb adapter dan? dus een stekker die je in je USB kunt steken en in de archos om op te laden? aangezien de gmini ook maar 5v nodig heeft moet dit niet zo moeilijk zijn om te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:51:
kent iemand al een usb adapter dan? dus een stekker die je in je USB kunt steken en in de archos om op te laden? aangezien de gmini ook maar 5v nodig heeft moet dit niet zo moeilijk zijn om te maken...
tenzij die verbinding er niet is, de hardware meot dit wel mogelijk maken, en het zal toch niet zo zijn dat dit ineens wel gaat werken met een andere kabel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmurcielago schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:20:
[...]

tenzij die verbinding er niet is, de hardware meot dit wel mogelijk maken, en het zal toch niet zo zijn dat dit ineens wel gaat werken met een andere kabel 8)7
ik bedoel meer een usb naar adapter aansluiting..dus niet USB<->USB maar USB en dan op de stroom ingang waar je normaal de adapter insteekt...dus alleen voor het uploaden van je gmini...niet voor het versturen van data

zijn die dingen er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:45:
[...]

ik bedoel meer een usb naar adapter aansluiting..dus niet USB<->USB maar USB en dan op de stroom ingang waar je normaal de adapter insteekt...dus alleen voor het uploaden van je gmini...niet voor het versturen van data

zijn die dingen er al?
Die dingen zijn er niet, ik vraag me af of zoiets te maken is.
Maar waarom zou je dat willen? als je em wil opladen stop je em toch gewoon in het stopcontact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:33:
[...]

Die dingen zijn er niet, ik vraag me af of zoiets te maken is.
Maar waarom zou je dat willen? als je em wil opladen stop je em toch gewoon in het stopcontact?
Een usb kabel is een stuk kleiner als een echte adapter. En dan kan ik thuis gewoon me adapter gebruiken en als ik op het werk ben de USB lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey ik ben de trotse beziiter van een H320. Maar had een vraag die ongesteld iemand zou kunnen beantwoorden. Wat is de prijs en waarom vind jij hem beter dan de H320!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:48:
Ey ik ben de trotse beziiter van een H320. Maar had een vraag die ongesteld iemand zou kunnen beantwoorden. Wat is de prijs en waarom vind jij hem beter dan de H320!?
Lees eerste Topic maar door; dan merk je wel waarom iedereen lyrisch is over de gmini 400 :D

Het is gewoon een erg gelikt apparaat voor z'n grootte en de funkties die het bekleed. Goede interface, gemakkelijke connectivity,strak scherm en super geluid.

Ook is Archos redelijk bezig met updates, dus wie weer wat ons te wachten staat in de toekomst O-)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze post wil ik niet uihalen naar Iriver H320 gebruikers!

toen ik mijn gmini aanzette, wist ik binnen een paar min. hoe ik van het ene menu naar het andere kon scrolle, hoe ik muziek kon toevoegen etc. Ik wist gewoon erg snel welke knop waarvoor diende.
Afgelopen week kreeg vriend van mij zijn H320 binnen. Ik kreeg hem eerst al niet aan. Toen ik hem (na instructies) aanhad, kwam ik bij de FM-tuner. Kwam daar met geen mogelijkheid uit het menu. De interface van de Gmini is veel gebruiksvriendelijker.

Overigens is het van mij gewoon dom dat ik hem niet aankreeg, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
ik ben niet ongesteld ofzo (belgisch??) maar ik weet wel een mogelijk antwoord
prijs is 320 euro, en de gmini heeft een groter scherm, en kan divx/xvid afspelen en dit ook op je tv afspelen (via scart/enz..........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

• groter scherm
• beter support voor video
• minder dik
• support voor spelletjes
• handige, duidelijke, mooie interface
• mooier (persoonlijk)
• bookmarks

De prijs staat wel in de pricewatch

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 10-03-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een mooie site met mooie foto's van de gmini 400?
THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:37:
weet iemand nog een mooie site met mooie foto's van de gmini 400?
THX
http://www.gmini400.com/
daar vind je vanalle rommel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje geleden besloten om een mp3 speler te kopen en enkele dagen geleden ben ik op deze site terechtgekomen en het heeft me wel al veel geholpen, uiteindelijk zijn er bij mij nog 2 mogelijke spelers overgebleven: archos av420 of archos gmini 400
ik heb der al veel over opgezocht en heb al enkele voor en nadelen gevonden

gmini
voor: klein, goeie kwaliteit van muziek, ook games en films, batterij leefduur valt mee maar kan beter
tegen: vooral geen vervangare batterij, het scherm is wat aan de kleine kant (iedereen is er superpositief over maar ik heb tog mijn twijfels)

av420
voor: groot mooi scherm, vervangbare batterij,veel functies, kan ook tvprogramma's downloaden (al denk ik niet dat ik dit veel zal gebruiken), zit een draaghoes bij
tegen: veel te duur, mss te groot

binnenkort komt de av500 serie uit, zou dit de prijs van deze 2 spelers naar beneden halen?
Voor beide spelers is er ook een afstandsbediening/radio te koop, wel redelijk duur en ik heb er ook al wat slechte dingen over gehoord, wat vinden jullie van dit en zijn er nog accesoires die jullie aanraden?
En nog een laatste vraag: ik heb een site gevonden waar ik ze kan bestellen maar heeft iemand al gebruik gemaakt van deze site en wat vonden ze ervan?http://www.komplett.nl/k/kl.asp
alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:36:
Ik had een tijdje geleden besloten om een mp3 speler te kopen en enkele dagen geleden ben ik op deze site terechtgekomen en het heeft me wel al veel geholpen, uiteindelijk zijn er bij mij nog 2 mogelijke spelers overgebleven: archos av420 of archos gmini 400
ik heb der al veel over opgezocht en heb al enkele voor en nadelen gevonden

gmini
voor: klein, goeie kwaliteit van muziek, ook games en films, batterij leefduur valt mee maar kan beter
tegen: vooral geen vervangare batterij, het scherm is wat aan de kleine kant (iedereen is er superpositief over maar ik heb tog mijn twijfels)

av420
voor: groot mooi scherm, vervangbare batterij,veel functies, kan ook tvprogramma's downloaden (al denk ik niet dat ik dit veel zal gebruiken), zit een draaghoes bij
tegen: veel te duur, mss te groot

binnenkort komt de av500 serie uit, zou dit de prijs van deze 2 spelers naar beneden halen?
Voor beide spelers is er ook een afstandsbediening/radio te koop, wel redelijk duur en ik heb er ook al wat slechte dingen over gehoord, wat vinden jullie van dit en zijn er nog accesoires die jullie aanraden?
En nog een laatste vraag: ik heb een site gevonden waar ik ze kan bestellen maar heeft iemand al gebruik gemaakt van deze site en wat vonden ze ervan?http://www.komplett.nl/k/kl.asp
alvast bedankt
Denk wel dat de AV500 de prijs wat naar beneden zal halen.
Over de AB... het ding is niet van hoogstaande kwaliteit, maar de functionaliteit is naar behoren, dus als je em niet steeds uit je zak wil halen dan is zon ding wel handig (vooral op de fiets)
Nadeel is wel dat je ruis hoort als de backlight van de AB aanstaat.
Accesoires die aan te raden zijn: hoesje, ook al is het niet echt nodig bij de Gmini, want die krast niet snel :)
Voor die webwinkel kun je terecht in de shop survey op de frontpage
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.