Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 3)

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.614 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 00:42:
[...]

Yes i did. Verwachte afleverdag is alleen 12 maart, maar das een zaterdag en dan ben ik niet thuis.. :( Wordt dit soort hardware uberhaupt wel op zaterdagen afgeleverd? Anyone know? Ik hoop dat ie de 14e wordt afgeleverd.
ik ben de 12e wel thuis, lever hem maar bij mij af dan :+
post ik hier wel een gebruikerservaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 08:57:
[...]

ik ben de 12e wel thuis, lever hem maar bij mij af dan :+
post ik hier wel een gebruikerservaring ;)
:Y) Plus een hit and run ervaring er achter? hehe

[ Voor 10% gewijzigd door dadj op 03-03-2005 10:33 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zou de dell 2405FPW hier uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:50:
dadj heeft hem telefonisch besteld en zou hem de 14e krijgen dus er kan al besteld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr niemand thuis toen PTT kwam. Maar weer wachten tot mrogen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:17:
Grrr niemand thuis toen PTT kwam. Maar weer wachten tot mrogen dan :(
heb jij ook de 2405fpw besteld dan wytze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Vond net in het nieuws op de FP van gisteren een linkie naar "LCD roundup: 7 low priced 20'' LCD":
http://www.behardware.com/articles/547/page1.html. Nog niet gezien in dit topic, dus mss wel handig voor jullie.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 06:54
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:29:
[...]
Even een aantal posts terugbladeren ;)
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:57:
Ja hoor Ik vandaag naar Amsterdam, Apple Store.

Na het inspecteren van de Apple Cinema Displays (Die 30" is trouwens echt mega mega huge) de 20" aan willen schaffen. Dus even gecheckt en ja ze hadden hem op vooraad. I.....
@ MaTr1x

De Philips en Dell komen er goed uit in die review, tis dat ik het geld niet heb, maar ik zou de 2005FPW wel willen kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door CamU op 03-03-2005 18:03 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
bedankt voor de link, maar nu weet ik nog beter dat ik de juiste keus heb gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Opa

Nu Multifocaal!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:50:
Nu.

Vanmiddag stond hij er nog niet, nu wel. Alleen de prijs is dus geen 1199 dollar. Not even effing close. :X Ze hebben er zelfs 50 euri bovenop gegooid t.o.v de dollar.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

victorvo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:36:
[...]

Nu.

Vanmiddag stond hij er nog niet, nu wel. Alleen de prijs is dus geen 1199 dollar. Not even effing close. :X Ze hebben er zelfs 50 euri bovenop gegooid t.o.v de dollar.
Ja, maar das wel mét btw in nederland! In de USA verschilt de BTW per regio, dus die komt er pas bij wanneer je afrekent (sommige regios hoeven trouwens geen TAX af te dragen). Ex btw kost hij hier 1049 euro, dus echt zeuren kunnen we niet, behalve dan dat we zo idioot veel btw moeten betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 03-03-2005 21:10 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 18:34
Hoe je het wendt of keert, € 1248,- is zéker niet duur voor een 24" 1920*1200 scherm :P Neem dan ook nog eens in overweging dat Dell TFT's veelal in de bovenste regionen uitkomen in de diverse reviews, en dit is zoals het er naar uitziet het scherm to go wil je een flinke breedbeeldjongen :)

Enige waar ik reuze benieuwd naar ben is de colorperformance. Weet iemand overigens ook wat voor type paneel er in zit? Ik ben nml. best wel voorstander van IPS maar gezien de lage opgegeven responstijd gok ik dat 't geen IPS paneel is (hoewel ik niet meer bijgehouden heb hoe snel IPS'en het tegenwoordig al kunnen doen).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Abbadon schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:09:
Hoe je het wendt of keert, € 1248,- is zéker niet duur voor een 24" 1920*1200 scherm :P Neem dan ook nog eens in overweging dat Dell TFT's veelal in de bovenste regionen uitkomen in de diverse reviews, en dit is zoals het er naar uitziet het scherm to go wil je een flinke breedbeeldjongen :)

Enige waar ik reuze benieuwd naar ben is de colorperformance. Weet iemand overigens ook wat voor type paneel er in zit? Ik ben nml. best wel voorstander van IPS maar gezien de lage opgegeven responstijd gok ik dat 't geen IPS paneel is (hoewel ik niet meer bijgehouden heb hoe snel IPS'en het tegenwoordig al kunnen doen).
Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Waar ik iig blij meer ben is dat hij echt 16.7 miljoen kleuren weergeeft, dat doen ook lang niet alle lcds. Let's wait and see! :9~

[ Voor 3% gewijzigd door dadj op 03-03-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 11-09 05:18
Ik vermoed dat het een Samsung MVA panel is, gezien de contrastratio van 1000:1. Dergelijke waardes zie je afaik nog niet bij IPS (een responstijd van 16ms is trouwens wel standaard voor IPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 16:44

Opa

Nu Multifocaal!

dadj schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:07:
[...]

Ja, maar das wel mét btw in nederland! In de USA verschilt de BTW per regio, dus die komt er pas bij wanneer je afrekent (sommige regios hoeven trouwens geen TAX af te dragen). Ex btw kost hij hier 1049 euro, dus echt zeuren kunnen we niet, behalve dan dat we zo idioot veel btw moeten betalen.
1199 Dollar is 913 euro. Die krengen worden in Hongarije gemaakt (althans mijn 2001FP op het werk) dus de transportkosten kunnen het ook niet zijn. Er zijn nog steeds 136 euro (300 gulden) zoek oftewel hij is 14,8 procent duurder.

Maar ik wacht wel een actie af. Twintig procent korting is 998. :9

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:09:
Weet iemand overigens ook wat voor type paneel er in zit? Ik ben nml. best wel voorstander van IPS maar gezien de lage opgegeven responstijd gok ik dat 't geen IPS paneel is (hoewel ik niet meer bijgehouden heb hoe snel IPS'en het tegenwoordig al kunnen doen).
Het schijnt om dit paneel van Samsung te gaan. De specs zijn ook kort geleden bijgewerkt, want eerst stond er nog een contrast van 700:1 op de Samsung site en een responstijd van < 16 ms (edit: en nu staat er ook 'Mass production' in plaats van een aankondiging '4Q 04'.)

Het zou dus een PVA paneel zijn. Traditioneel hebben die problemen met responstijden (maar juist goede kleur-reproductie) heb ik begrepen. Samsung is ook bezig (geweest) met een techniek om de responstijden van PVA te verbeteren die in 2005 uit zou komen. Gegeven de (gray-gray) responsetijd van dit paneel lijkt dit dus het eerste scherm te zijn wat van die techniek gebruik maakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een nieuwe post met van het voorgaande los-staande informatie:

Hier is een site van iemand die hem al binnen heeft, met wat foto's. Je kunt mooi zien hoe hoog de monitor minimaal en maximaal staat (naar ik aanneem). Kun je vast een mdel uit karton knippen en kijken hoe hij op je buro komt te staan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:29:
[...]

Nee Apple Cinema Display :)

Heb al geregeld dat er iemand thuis is om hem in ontvangst te nemen, wel zwoegen dat ik zelf moet werken. Dus kan er s'avonds pas naar kijken :) Maar leert me geduld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Holy .... biefstuk .... BLijkbaar ben ik net iets te vroeg geweest om over te schakelen van CRT naar TFT ... Iemand een pixel perfecte 2001FP kopen? ;)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb op 18-02-05 een BENQ FP231W besteld bij PC Megastore en ze zeiden toen dat het binnen 8 a 9 werkdagen verwacht wordt. Inmiddels is het al de 9de werkdag en ik heb ze een mailtje gestuurd. Als antwoord kreeg ik dat ze contact hebben gehad met de leverancier en dat het nu ongeveer half maart wordt. Maar dat is niet helemaal zeker gezien de datum al eerder is verzet.

Dit vind ik dus 3 dubbel kut. Ik wacht al 2 weken vol spanning en nu wordt het opgeschoven en het kan mogelijk nog langer duren. Een week of 2 voordat ik het scherm ging bestellen heb ik ook al op een aantal sites gekeken naar de beschikbaarheid en toen had ook niemand 'm. Nu zijn we een maand verder en het is nog steeds niet duidelijk. Gaat BENQ met een nieuwe scherm komen ofzo? Als ik nog langer moet gaan wachten dan koop ik wel lekker een andere.

EDIT: fok die BENQ maar. Ik ga voor de dell 2405FPW.

[ Voor 5% gewijzigd door Alpha-sphere op 04-03-2005 00:15 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net mijn bestelling geplaatst voor de 2405FPW van Dell in Duitsland :D.
Levertijd 5-7 dagen dus ik hoop hem ergens eind volgende week te hebben. Mochten er dan nog geen miljoenen pics gepost zijn dan maak ik er wel een paar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:23:
Even een nieuwe post met van het voorgaande los-staande informatie:

Hier is een site van iemand die hem al binnen heeft, met wat foto's. Je kunt mooi zien hoe hoog de monitor minimaal en maximaal staat (naar ik aanneem). Kun je vast een mdel uit karton knippen en kijken hoe hij op je buro komt te staan :9~
huppel de huppel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
BTW weet iemand waar ik VESA mount zwenk armen kan kopen? Voor 't verschil tussen de Dell en de BENQ ga ik dan zoiets kopen want de standaard waar die op staat is echt butt ugly. En komt er ook nog bij dat ik toch al van plan was om later zoiets te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Alpha-sphere schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 00:24:
BTW weet iemand waar ik VESA mount zwenk armen kan kopen? Voor 't verschil tussen de Dell en de BENQ ga ik dan zoiets kopen want de standaard waar die op staat is echt butt ugly. En komt er ook nog bij dat ik toch al van plan was om later zoiets te halen.
Hiero: http://www.acesdirect.nl/ Computers > Accesoires > Monitor & projector accessoires.
Ik overweeg ook zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
http://www.ergotron-europ...products/desk/neoflex.asp

^^ Vind ik 1 van de mooiere armen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er ook aan om een 24" Dell te kopen.
Het probleem is dat ik deze pc voorlopig op mijn bureau in de keuken wil zetten.
En dat bureau is redelijk klein.
Wat zou de minimale afstand zijn die je nodig hebt om dat scherm en een toetsenbord op een bureau te krijgen?
Ik zit nu met mijn neus voor mijn 15" laptop maar 24" dat is een ander paar mouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelletje schapen met je Dell 24"

Apple 20" hoor je Apple 20" !! Vind het trouwens verdacht stil rond de Apple users. Waar hangen RD en Niek_B uit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Hier... nog steeds tevreden met de Apple....Tsja 24" is ook lekker, maar ja dan moet ik weer een halve meter verder weg gaan zitten ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RD schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:11:
Hier... nog steeds tevreden met de Apple....Tsja 24" is ook lekker, maar ja dan moet ik weer een halve meter verder weg gaan zitten ... :P
Wij hebben Design, design design design :P

Vanmiddag thuiskomen, dan weer werken dus kan hem sávonds pas uitpakken beetje zwoegen maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou nu weleens willen weten wie de dell 2405 daadwerkelijk allemaal besteld heeft en wanneer ze hem krijgen?

ben namelijk erg benieuwd, naar het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, net mailtje van Dell gehad en gebeld. Credit Card betaling duurt 3 dagen (?) en verwachte levertijd is 8-12 dagen geworden. Volgens mij is het idee van een credit card betaling dat hij meteen betaald is...op Amazon geen problemen mee. Langer wachten dus :(. Meestal is Dell wel erg ruim met het aangeven van de levertijd zodat ze hem vrijwel nooit overschrijden, ik verwacht hem dus eigenlijk eerder.

Veel mensen in de USA en UK hebben hem al besteld en binnen.

Samsung heeft zijn panel specificaties geupdate die gebruikt word voor de 2405FPW

klik

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
vreemd, toen ik de verkoper aan de telefoon had was de betaling meteen goedgekeurd na het opgeven van mijn CC details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:19:
[...]

En een verouderde monitor van 2 generaties terug voor een hogere prijs. (8>

[ Voor 18% gewijzigd door dadj op 04-03-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:38:
[...]

En een verouderde monitor van 2 generaties terug voor een hogere prijs. (8>
maar hij ziet er wel heel mooi uit :*) en dat is toch veeeeeeeeeeeeeeel belangrijker dan goede prestaties 8)7

niet dat die apple slecht is ofzo maar ga wel mee met dadj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 06:54
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:19:
[...]
Vanmiddag thuiskomen, dan weer werken dus kan hem sávonds pas uitpakken beetje zwoegen maarja
Apple Cinema Display 23 inch --> Eur 1.858,99 (Eur 1.562,18 excl. BTW)
Dell 2405 FPW 24 inch --> Totaalprijs 1.253,07 EUR (1.053,00 EUR excl BTW)

Tsja, design is mooi, maar om nou 600 Euro meer te betalen voor design is mij iets te gortig (op dit moment kan ik natuurlijk nog niks zeggen over de verschillen in prestatie tussen de ACD en de Dell, en ik vind de ACD ook een stuk mooier om z'n design, maar als ik een aankop van 1 van deze 2 monitoren moest overwegen denk ik dat bij mij de prijs toch wel een rol zal spelen) ;)

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
CamU schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:21:
[...]

Apple Cinema Display 23 inch --> Eur 1.858,99 (Eur 1.562,18 excl. BTW)
Dell 2405 FPW 24 inch --> Totaalprijs 1.253,07 EUR (1.053,00 EUR excl BTW)

Tsja, design is mooi, maar om nou 600 Euro meer te betalen voor design is mij iets te gortig (op dit moment kan ik natuurlijk nog niks zeggen over de verschillen in prestatie tussen de ACD en de Dell, en ik vind de ACD ook een stuk mooier om z'n design, maar als ik een aankop van 1 van deze 2 monitoren moest overwegen denk ik dat bij mij de prijs toch wel een rol zal spelen) ;)
Exactly my thoughts. Ik wil de ADC wel maar de prijs weerhoud me ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:32
En daarnaast schijnt juist het 23'' ACD-model veel problemen te hebben m.b.t. de kleurweergave e.d., iets wat natuurlijk onbegrijpelijk is voor zo'n hoog bedrag. Nee, ik zou ook wel weten voor welke ik zou gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenWolf
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 08:08
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 10:51:

Samsung heeft zijn panel specificaties geupdate die gebruikt word voor de 2405FPW

klik
8ms?
1000:1?
500cd2/m?

aparte stats, zien of ze dat waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:05:
[...]
Gezien de reacties in dit topic, is de kwaliteit van de 2005FPW wat beter en is vooral de laatste batch van het backlight probleem verholpen. Ik neem aan dat ik die ook krijg, aangezien hij pas vandaag verstuurd is :)
Wees daar niet te zeker van; ik heb gisteren een "oude" batch (A01) 2005FPW ontvangen en na aangesloten te hebben een mega-backlight issue! :( . Ik denk zo'n 25% van het scherm in totaal. Dit ding gaat dus terug om die reden, los van de dode sub-pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b-gone schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:51:
[...]

Wees daar niet te zeker van; ik heb gisteren een "oude" batch (A01) 2005FPW ontvangen en na aangesloten te hebben een mega-backlight issue! :( . Ik denk zo'n 25% van het scherm in totaal. Dit ding gaat dus terug om die reden, los van de dode sub-pixel.
wat houdt slecht backlight precies in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

HiddenWolf schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:22:
8ms?
1000:1?
500cd2/m?

aparte stats, zien of ze dat waar kunnen maken.
Bij elke generatie (dit is weer een nieuwere generatie dan de 23" concurrenten) worden die specificaties verbeterd. Uiteraard zijn de specificaties niet helemaal correct of alleen in hele speciale gevallen, maar het geeft wel een indicatie. De huidige 16ms-schermen in de 23"-klasse halen die 16ms ook niet of nauwelijks, net als dat ze de opgegeven contrastratio's (meestal?) niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:11:
[...]

wat houdt slecht backlight precies in??
Technisch kan ik niet echt uitleggen (zal ongetwijfeld meer info over te vinden zijn): waar het op neer komt is dat de lampen, welke gemonteerd zijn achter het paneel, door het zwart van het paneel heen schijnen. Zie het maar als hetzelfde effect als wanneer je een zwarte doek voor een felle lamp houdt, je het licht er meer doorheen ziet komen naarmate je het doek er dichter tegenaan houdt.
In praktijk komt het er vaak op neer dat tijdens productie het paneel te "strak" tegen de lampen is geplaatst. Vandaar dat de meeste backlight-klachten betrekking hebben op de zijkant(en) van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mn 2405FPW besteld vandaag 8)
via telefoon offerte op laten maken, direct gekregen per email, getekend & gefaxt en een uurtje later bevestiging met leverdatum 14 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

14 maart wordt vast een gekke bende hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik krijg hier op m'n werk ook een 2405FPW.
Ze gaan em maandag bestellen (contactpersoon bij Dell is er vandaag niet) :)
Ben ERG benieuwd! en blij, lijkt me hele vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Vind 't alleen wel deprimerend als ik lees dat mensen in de V.S. dit beeldscherm voor +/- $850,- - $ 900,- incl. tax (BTW) weten te bemachtigen, zie ook hardforum.com en fatwallet.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Tja, prijzen kan je niet altijd vergelijken. In de vs is een huis of een auto ook een stuk goedkoper dan hier, maar als je dan naar de ziektekosten kijkt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Hielko schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:33:
Tja, prijzen kan je niet altijd vergelijken. In de vs is een huis of een auto ook een stuk goedkoper dan hier, maar als je dan naar de ziektekosten kijkt.......
inderdaad, een vriendin van me in new york wil een Volvo of een BMW SUV kopen die hier 85 - 100 duizend euro kost. Daar kost ie maar 29.000 dollar. Dus ja... Emigreren of niet mauwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
dadj schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:32:
[...]

inderdaad, een vriendin van me in new york wil een Volvo of een BMW SUV kopen die hier 85 - 100 duizend euro kost. Daar kost ie maar 29.000 dollar. Dus ja... Emigreren of niet mauwen. :)
Ik weet dat alles daar goedkoper is maar damn! dit slaat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
in meeste europeese landen is een BMW goedkoper, dat komt omdat NL als enige iets heeft dat BPM heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:50:
in meeste europeese landen is een BMW goedkoper, dat komt omdat NL als enige iets heeft dat BPM heet
Gelukkig geen BPM op zo'n Dell scherm :)
Vergelijk gewoon de prijs eens met huidige 23/24" modellen. Dan is Dell niet alleen een stuk beter qua specs, maar ook nog eens de goedkoopste. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Nog een paar reviews afwachten en dan toch ook maar eentje gaan bestellen denk ik...

offtopic:
Overigens ben ik het wel eens met de stelling dat je ook naar andere dingen dan prijzen van goederen moet kijken bij een vergelijking tussen Europa en VS. Arbeidsvoorwaarden zijn bijvoorbeeld enorm veel slechter in de VS dan hier. Dan woon ik toch echt liever hier met meer zekerheid, meer gelijkheid, en meer vakantie dan dat ik wat goedkoper een LCD scherm of ander luxe-product kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Zeker, ik ben onder de indruk van Dell. Schermen die 20" of groter zijn, daarmee verplettert Dell de concurrentie qua prijs. Vandaar dat ik ook op mijn Dell aan het wachten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Zie nu opeens een rode stuck pixel .. en een dode subpixel verschijnen.... beetje jammer. Die zaten er vanmiddag nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op hardforum http://www.hardforum.com/...hp?t=867944&page=36&pp=20 zijn genoeg foto's van gebruikers te vinden. En ze zijn allemaal erg positief over het scherm, geen backlight leakage en dergelijke.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper72 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:35:
De actie was tot en met 28 februari....heb mijn 2e 2001FP Dual Tone besteld voor die tijd dus dat scheelt zeker euries..(was nu 655 kwijt ipv 665) nu zijn ze idd 820 Eurie.....

foto's : van 1 monitor : http:\\www.dj-eric.com\Viper.htm
Offtopic: Dat is wel een mooie muismat die je daar hebt! Waar heb je die gekocht en hoeveel heb je betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Ik heb wel een vraagje mbt tot de Dell users... hoe zit het met hun garantie want ik ken mijn luck factor en je zou mij king of snake-eyes kunnen noemen, want in het begin van de 2001 serie was het soms een beetje huilen met de pet op zoals ik het las en heb voor 1250 euro toch wel graag een goed scherm :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hakker op 05-03-2005 14:48 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit zowieso een 3 jaar replacement service bij.
ik vroeg aan de telefoon dus of er zo iets bij kon, en dat zat dus al standaard in de package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wytze heeft zijn Apple 20" aan de praat en bevalt goed :)

Alleen zie ik niks voordat windows geladen is. Zit aangesloten op Sapphire 9800 Pro. Is dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Nee, dit is niet op te lossen. Dit is een algemeen probleem dat voorkomt op non-apple pc's. Zou je wat leuke foto's kunnen laten zien? b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Volgens mij werkt het bij sommige mensen wel, maar je kan er waarschijnlijk weinig anders aan doen dan een andere videokaart kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:15:
er zit zowieso een 3 jaar replacement service bij.
ik vroeg aan de telefoon dus of er zo iets bij kon, en dat zat dus al standaard in de package.
ja ok maar wanneer vind Dell dat die replacement service ingaat? 1 Pixel? 3 Pixels 7? of het aantal subpixels.... Daar blijft Dell zo wazig in, want ik kan daar niks over vinden.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
3 pixels. Maakt niet uit of het subpixels zijn of niet. 3=3, dat is wat ze mij vertelden over de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Hebben we hier in Nederland eigenlijk ook een 30 day satisfaction guarantee bij dell?

[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 06-03-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkie schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:33:
Nee, dit is niet op te lossen. Dit is een algemeen probleem dat voorkomt op non-apple pc's. Zou je wat leuke foto's kunnen laten zien? b.v.d.
Moet effe paar dingen wegwerken en ophangen en dan zal ik paar foto's schieten
Hielko schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:08:
Volgens mij werkt het bij sommige mensen wel, maar je kan er waarschijnlijk weinig anders aan doen dan een andere videokaart kopen...
Wat raar, dan ben ik dus redelijk de jackass als ik in me bios iets moet veranderen of Windows opnieuw moet installeren

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Dit probleem is reeds op andere fora vaak voorbij gekomen. Dit is niet te verhelpen door een andere (nieuwere) videokaart in je PC te plaatsen. Je zult dus inderdaad een andere monitor op je PC moeten aansluiten als je je biossettings wilt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:32
is het normaal dat een dell 2001fp bij aanzetten even 5 secs piept?
na het ultrasharp logo verdwijnt het wel

tis me eerste tft dus weet niet of het normaal is bij tfts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Die van mij maakt toch geen geluid ... nooit ... Komt het niet door je luidsprekers?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkie schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:37:
Dit probleem is reeds op andere fora vaak voorbij gekomen. Dit is niet te verhelpen door een andere (nieuwere) videokaart in je PC te plaatsen. Je zult dus inderdaad een andere monitor op je PC moeten aansluiten als je je biossettings wilt aanpassen.
Dus het ligt aan de monitor en niet aan de videokaart? Hoe kan het dan dat het bij RD en Niek_B wel werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 19:46
Misschien de firmware van je videokaart updaten of een andere kaart gebruiken.

Misschien kan je hem wel testen bij iemand anders :)

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Stel, je hebt geld te veel, en je koopt 2 van die 24" Dell schermen.
Voor het ultieme videowall gevoel zeg maar :)

Is er een videokaart (dual DVI uiteraard) die de power heeft om 2 maal 1920x1200 uit te spugen (zonder dat je er iets voor moet opofferen, aantal kleuren ofzo) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
SiliconError schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:15:
Stel, je hebt geld te veel, en je koopt 2 van die 24" Dell schermen.
Voor het ultieme videowall gevoel zeg maar :)

Is er een videokaart (dual DVI uiteraard) die de power heeft om 2 maal 1920x1200 uit te spugen (zonder dat je er iets voor moet opofferen, aantal kleuren ofzo) ?
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v246/theshin666/CIMG1804.jpg
Maar dit word niet gebruikt voor je lol zo te zien, want ik zie namelijk een bloomberg keyboard. en yup dit past in de topic want het zijn allemaal 2001fp schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

De bios post ligt aan de videokaart. Dat ben ik tegen gekomen op hardforum.com. Een aantal kaarten schijnt dvi post niet te ondersteunen. Ik heb een geforce 6800 GT en laat alles in de post perfect zien. Dus wellicht het aanschaffen van een nieuwe kaart is wenselijk bv een gt6600, die paar euro's kunnen er nog wel bij ... ahhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Laatst online: 08-07 11:32
shaidar schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:47:
Die van mij maakt toch geen geluid ... nooit ... Komt het niet door je luidsprekers?
ik heb er geen luidsprekers bij
we hebben 3x de 2001fp besteld in dual tone.
ze zijn alle 3 pixelperfect alleen piepen ze rechtsonder iets bij aanzetten, daarna is het weg

laten omruilen? of beter maar gewooon houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik weet niet of jullie dit draadje over de 2405 ook volgen maar hij is wel interessant. Standaard is het beeld dat de 2405 produceerd volgens de posters daar wat bleekjes (washed out) maar door de gamma in de videodrivers wat lager te zetten (0.66) is dit op te lossen en wordt de beeld/kleur kwaliteit zelfs beter dan de Dell 2005. Ook blijkt het scherm heel erg goed te scalen, wat o.a. inhoudt dat games spelen op een lagere resolutie dan het scherm nativly ondersteund geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:36:
Ik weet niet of jullie dit draadje over de 2405 ook volgen maar hij is wel interessant. Standaard is het beeld dat de 2405 produceerd volgens de posters daar wat bleekjes (washed out) maar door de gamma in de videodrivers wat lager te zetten (0.66) is dit op te lossen en wordt de beeld/kleur kwaliteit zelfs beter dan de Dell 2005. Ook blijkt het scherm heel erg goed te scalen, wat o.a. inhoudt dat games spelen op een lagere resolutie dan het scherm nativly ondersteund geen probleem is.
ja gezien ja, staat ook dat je bij verschillende toepassingen andere instellingen nodig hebt voor optimaal beeld. dus bij ieder spel zul je wat kleine aanpassingen aan de instellingen moeten doen om optimale beeld te krijgen.

wel jammer maar schijnt weinig moeite te zijn en eenmaal aangepast moet het scherm heel goed beeld geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 21:12
Nou kan ik via ebay voor 1000 Euro een Apple 23" Cinema Display krijgen helemaal nieuw in doos.

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/443/store.apple.com/Catalog/nl/Images/30display.jpg

Nou vind ik dit een geweldige prijs, maar aangezien ik nu die dell zie begin ik toch te twijfelen. Apple heeft een fantastisch desing, maar de specs van de Dell zijn heel goed. Ik heb geen ervaring met 23"/24" schermen. Ik heb op school het oude Cinema display 23" van apple staan waarmee wij werken.

Afbeeldingslocatie: http://www.powermax.com/imagedata/image_150x150/apple23.jpg

Nou vind ik dit al een super beeld geven, aangezien dit een oudere generatie is dan die ik kan krijgen zal het wel weer een verbetering zijn. Maar hoe zit het nou met die andere schermen zijn die echt zoveel beter dan de apple's? Ik weet dat het persoonlijke ervaring zijn, maar maken fabrikanten hun specs waar?

Ik wil daarom graag toch jullie meningen horen !

[ Voor 12% gewijzigd door STIMPPYYY op 07-03-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, heb ook eindelijk mijn Dell FPW2005! :9

Ben niet zoveel gewend wat betreft tft monitoren, behalve mijn 10,4 inch onyx-black scherm van mijn Sony Vaio TR, maar vind hem ontzettend mooi! _/-\o_

Hier 2 foto's ervan:

Afbeeldingslocatie: http://img47.exs.cx/img47/9519/dsc025178lm.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img47.exs.cx/img47/4088/dsc025187vl.th.jpg

Voor zover ik kan zien heb ik geen dode pixels en/of sub pixels en ook geen last van backlight leakage, lijkt dus dat deze problemen opgelost zijn! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 22:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:19:
Hoera, heb ook eindelijk mijn Dell FPW2005! :9

Ben niet zoveel gewend wat betreft tft monitoren, behalve mijn 10,4 inch onyx-black scherm van mijn Sony Vaio TR, maar vind hem ontzettend mooi! _/-\o_

Hier 2 foto's ervan:

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor zover ik kan heb ik geen dode pixels en/of sub pixels en ook geen last van backlight leakage, lijkt dus dat deze problemen opgelost zijn! :)
hoera! hopelijk zal ik ook geen dode pixels en backlight leakage hebben. Hij staat nu al meer dan een week op fase nummer 3 (productie) en dus is de dag van aankomst steeds een dag later. van 5 maart naar nu 11 maart bijvoorbeeld. Zo heb je niks aan een tracking systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dus dan was de wachttijd bij mij nog niet eens zó belachelijk lang... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot! mn verwachte leverdatum zou eigenlijk 14 maart zijn..volgende week maandag dus...
kijk ik net ff op orderstatus, is tie gister verzonden.. dus morgen komt UPS em langs droppen...
:9~ :9~

zondag verzonden dus... raar.. kwam er zeker 1 uren tekort :P

Orderdatum: 3/4/2005
Verwachtte afleverdatum: 8/3/2005
Werkelijke verzenddatum: 3/6/2005

24" be welcome on my humble desk _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:35:
Nou vind ik dit een geweldige prijs, maar aangezien ik nu die dell zie begin ik toch te twijfelen. Apple heeft een fantastisch desing, maar de specs van de Dell zijn heel goed. Ik heb geen ervaring met 23"/24" schermen.
[...]
Ik wil daarom graag toch jullie meningen horen !
Ik snap niet dat er zo veel mensen voor design kiezen, om eerlijk te zijn. Ik heb liever iets praktisch. Aangezien ik er een groot deel van de dag naar moet kijken (het beeldoppervlak en de beeldinhoud, niet het randje er omheen, of de standaard!) heb ik liever betere specs en wat minder design. Alhoewel ik ook moet bekennen dat ik de Dell er niet zo slecht vindt uitzien en niet zo goed snap waarom die Apples zoveel mooier zouden zijn ;)

In ieder geval, de responsetijd is nog enigszins te vergelijken, maar de rest is toch echt bij de Dell een stuk beter (op papier*):
Responsetijd: Apple 16 ms; Dell 12-16 ms [misschien zo laag als 8]
Contrast: Apple: 400:1; Dell 1000:1
Brightness: Apple: 270 cd/m2; Dell 500 cd/m2
Viewing angle: Apple: 170 gr.; Dell 178 gr.

En verder is de Dell bijvoorbeeld in hoogte verstelbaar (voor mij essentieel, om ergonimisch goed te kunnen zitten/kijken), is draaibaar (portrait), heeft ie een cardreader (scheelt weer 10 euro en een USB-kabeltje :) ) en meer aansluitmogelijkheden (S-video/composite en zo) en leuke dingen als PIP/PBP daarvoor.

Met de prijs die je noemt voor die Apple ben je wel zo'n 250 EUR duurder uit met de Dell, dus dan moet je kijken of dat voor jou de moeite is. Persoonlijk lijkt het me zonde om nu een oudere generatie scherm te kopen voor bijna hetzelfde geld.

* De positieve (initiele) berichten over de Dell doen vermoeden dat de specs niet alleen op papier goed zijn, maar ook in het echt.

Ik ben zelf eigenlijk nog alleen aan het dubben of er een kans is dat Dell weer met een kortingsactie komt op korte termijn, of dat ik hem maar gewoon zo moet kopen. Ik weet niet hoe vaak dat gebeurt, maar de actie van een paar weken geleden zou natuurlijk wel leuk zijn. Jammer dat er hier niet zo veel kortingsacties en coupons zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Chillmeister schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:47:
[...]

[afbeelding]
Maar dit word niet gebruikt voor je lol zo te zien, want ik zie namelijk een bloomberg keyboard. en yup dit past in de topic want het zijn allemaal 2001fp schermen
Wow! Ziet er leuk uit, maar of dit valt toch niet functioneel te gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb inderdaad al in meerdere reviews gelezen dat de specs die Dell over het algemeen opgeeft van de TFT's die ze verkopen ook echt kloppen met de werkelijkheid. Dit in tegenstelling tot sommige andere fabrikanten. Dit blijkt ook echt pijnlijk als je ziet dat fabrikanten die hetzelfde panel als Dell gebruiken er betere specs op afgeven... dan weet je al dat er iets niet helemaal goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blender schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 10:52:
Heb inderdaad al in meerdere reviews gelezen dat de specs die Dell over het algemeen opgeeft van de TFT's die ze verkopen ook echt kloppen met de werkelijkheid. Dit in tegenstelling tot sommige andere fabrikanten. Dit blijkt ook echt pijnlijk als je ziet dat fabrikanten die hetzelfde panel als Dell gebruiken er betere specs op afgeven... dan weet je al dat er iets niet helemaal goed zit.
aangezien ze dit bij bloomberg gebruiken (financiele instelling, beleggen ed.) worden deze schermen neem ik aan daarvoor gebruikt. kunnen ze beetje real-time op al die schermen de beurskoerzen enz. van de hele wereld op die schermen zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ja want oh wee als je 16ms te laat ben als je aan het beleggen bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Chillmeister schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:04:
ja want oh wee als je 16ms te laat ben als je aan het beleggen bent!
Op dit soort HKreacties zit dus niemand in dit topic te wachten. Je snapt best zelf wel dat de consument een hoge responstijd wilt ivm DVD kijken of games. De mensen van Bloomberg moeten gewoon VEEL informatie verspreiden over een bureau en dan grijp je snel terug naar TFT's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Ecteinascidin schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Op dit soort HKreacties zit dus niemand in dit topic te wachten. Je snapt best zelf wel dat de consument een hoge responstijd wilt ivm DVD kijken of games. De mensen van Bloomberg moeten gewoon VEEL informatie verspreiden over een bureau en dan grijp je snel terug naar TFT's.
Dat weet ik ook wel. Je moet mijn opmerking niet zo serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 06:47
Ze zijn gister langs geweest van HP en hebben mij een ander scherm gegeven :)
en dit keer gelukkig zonder 1 dode (sub) pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij komt hp morgen langs.. ben benieuwd.
degene die die l2035 van me overneemt heeft wel een mazzeltje.. nieuw scherm voor een mooie prijs..
had het nml al geregeld voordat ik wist van die recall actie..

nog niets gehoord van mn vriendin die ik opgedragen heb aan de deur gekluisterd te zitten.. (eigenlijk zit ze gewoon ziek thuis.. komt mij wel mooi uit :o )
hoop dat die 2405fpw vandaag nog binnenkomt :P

[edit]
:| UPS delivery status: Exception.
dat word dus niet vandaag... snik :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Hmm, ik heb het topic nu een beetje doorgescand. Als ik het goed begrijp zijn er dus 3 goede 20" monitoren te koop (prijs/kwaliteit).

Dell 2001FP (1600 * 1200) --> 700 euro*
Dell 2005WFP (breedbeeld) (1680 * 1024) --> 700 euro*
ACD 20" (1680 * 1024) --> 1000 euro
icm nieuw dell systeem

Welke zijn verder nog interessant?
HP l2035 (+/- 900 euro)?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:56:
bij mij komt hp morgen langs.. ben benieuwd.
degene die die l2035 van me overneemt heeft wel een mazzeltje.. nieuw scherm voor een mooie prijs..
had het nml al geregeld voordat ik wist van die recall actie..

nog niets gehoord van mn vriendin die ik opgedragen heb aan de deur gekluisterd te zitten.. (eigenlijk zit ze gewoon ziek thuis.. komt mij wel mooi uit :o )
hoop dat die 2405fpw vandaag nog binnenkomt :P

[edit]
:| UPS delivery status: Exception.
dat word dus niet vandaag... snik :'(
benieuwd wat die uitzondering is! ze zullen hem toch niet hebben laten vallen })

maar zoals iemand eerder op dit forum al zei, heb je zo weinig aan een online orderstatus. soms lijkt het net of ze deze handmatig aan kunnen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 21:12
Ik zie op de dell site 2 schermen van 24" denk dat het een andere productiedatum is ofzo?

1e 24" 1248 Euro
Dell-onderdeel: 200-30408, Onderdeel fabrikant: 200-30408

2e 24" 1248 Euro
Dell-onderdeel: 30909, Onderdeel fabrikant: 200-30408

Ik hoorde iets over een blackligt lekagge? wat houd het precies in. Misschien dat opgelost is een 1 van de 2 schermen en dat er daarom 2 op de site staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
STIMPPYYY schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:25:
Ik zie op de dell site 2 schermen van 24" denk dat het een andere productiedatum is ofzo?

1e 24" 1248 Euro

2e 24" 1248 Euro

Ik hoorde iets over een blackligt lekagge? wat houd het precies in. Misschien dat opgelost is een 1 van de 2 schermen en dat er daarom 2 op de site staan?
Dat is bij bijna alle schermen, ik denk dat dat TCO03 en TCO99 is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e 24" 1248 Euro

2e 24" 1248 Euro

neem aan dat ze geen schermen verkopen met een dergelijk probleem als backlight leakage. maar het verschil weet ik ook niet beetje raar. iets anders als verschillende productie data kan ik ook verzinnen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 3 x 30" nou een kleine tijd... en ik merk dat ik er geen kont aan heb. Pure geldverspilling, (ook al kon ik aan de derde relatief heel goed komen, maar dat terzijde).
Ik heb één scherm alleen voor winamp gebruik... dacht na een tijdje echt van, wtf doe je :S maarjah, het is al te laat. Ik ga denk ik over op een hele goede 15" of misschien een 17". De samsung 710N ofzo, heel goed scherm! ( niet in de buurt van apple, maarjah, geen nutteloze ruimte)
Ik zal wel een foto maken wanneer mijn digicam weer gefixed is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e 24" 1248 Euro

2e 24" 1248 Euro

dell verkoper aan de telefoon zei mij ook dat er een zilvere versie is/komt maar dat deze door een productiefout nog niet beschikbaar waren.. (over ongeveer 3 a 4 weken wel)
dus dan is deze idd TCO03 aangezien een zwarte rand niet goedgekeurd word voor TCO03 en de zilvere rand dus wel. (regeltje duidelijke scheiding beeld/behuizing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:57:
Ik heb mijn 3 x 30" nou een kleine tijd...
Lees ik het nou goed, heb je 3 * 30 inch hangen? /me Hoedje is sprakeloos.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 08-03-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 18:34
Drie keer 30"? OMFG :X, ja dan kan ik me voorstellen dat je zegt geldverspilling :D Één zo'n scherm is al space galore, met drie weet je letterlijk niet meer waar je moet kijken man. Ik vraag me serieus af hoe je er op komt drie van die dingen naast elkaar neer te zetten 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:09:
[...]

benieuwd wat die uitzondering is! ze zullen hem toch niet hebben laten vallen })

maar zoals iemand eerder op dit forum al zei, heb je zo weinig aan een online orderstatus. soms lijkt het net of ze deze handmatig aan kunnen passen.
bij mij staat hetzelfde maar heb ff gebeld. hij staat nog steeds voor zaterdag gepland, maar ups werkt dan niet dus t wordt maandag als t goed is, al schijnt hij wel in eindhoven aangekomen te zijn nu.. hm morgen zou toch wel leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:57:
Ik heb mijn 3 x 30" nou een kleine tijd... en ik merk dat ik er geen kont aan heb. Pure geldverspilling, (ook al kon ik aan de derde relatief heel goed komen, maar dat terzijde).
Ik heb één scherm alleen voor winamp gebruik... dacht na een tijdje echt van, wtf doe je :S maarjah, het is al te laat. Ik ga denk ik over op een hele goede 15" of misschien een 17". De samsung 710N ofzo, heel goed scherm! ( niet in de buurt van apple, maarjah, geen nutteloze ruimte)
Ik zal wel een foto maken wanneer mijn digicam weer gefixed is.
You're fuckin' with us arent ya?

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.