Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 3)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.612 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel knap, dan heeft 'ie dus 3 nVidia's 6800 Ultra's in z'n PCI-expressbord zitten. En die borden bestaan niet.
Of het is de zoon van Bill Gates die nog steeds niet met geld kan omgaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecteinascidin schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:53:
Wel knap, dan heeft 'ie dus 3 nVidia's 6800 Ultra's in z'n PCI-expressbord zitten. En die borden bestaan niet.
Of het is de zoon van Bill Gates die nog steeds niet met geld kan omgaan. :X
Iniedergeval de Mac versie kan op 1 6800 2 30"'en aansturen. Het zouden er dus 2 kunnen zijn. Eventueel nog een Matrox kaart mischien. Een nieuwe serie zou ook de resolutie van het 30" Apple scherm aankunnen. Kan natuurlijk ook nog dat ie 3x LCD TV heeft op 1280*786 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:03:
[...]

dell verkoper aan de telefoon zei mij ook dat er een zilvere versie is/komt maar dat deze door een productiefout nog niet beschikbaar waren.. (over ongeveer 3 a 4 weken wel)
dus dan is deze idd TCO03 aangezien een zwarte rand niet goedgekeurd word voor TCO03 en de zilvere rand dus wel. (regeltje duidelijke scheiding beeld/behuizing)
euuuh oke.... wat is TCO03? Welke moet ik hebben als ik de zwarte versie wil? De eerste of de tweede?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 06:54
TCO'99 is een kwaliteits- en milieuwaarmerk voor displays, computers, laptops, printers en toetsenborden. Met gespecificeerde eisen op het gebied van ergonomie, energie, uitstoot (straling) en ecologie.
Bron

TCO03 is dus een geupdate specificering die een monitor alleen krijgt als aan speciale voorwaarden wordt voldaan.

Als je je monitor in het zwart wil moet je midnight grey kiezen. Omdat deze echter een zwarte rand heeft voldoet ie niet aan TCO03 maar aan TCO99. Niet echt een reden om de monitor niet te kopen overigens ;)

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:37:
[...]

bij mij staat hetzelfde maar heb ff gebeld. hij staat nog steeds voor zaterdag gepland, maar ups werkt dan niet dus t wordt maandag als t goed is, al schijnt hij wel in eindhoven aangekomen te zijn nu.. hm morgen zou toch wel leuk zijn ;)
die van mij staat nu ook in eindhoven... hoop idd morgen.. dan ben ik nml vrij..
heb ik de hele dag om bij de deur te liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Woehoe! ik heb ook m'n 2405FPW bestelt. Nu nog even op de tweede e-mail wachten zodat ik de order status kan volgen.

Er staat nu nog maar een soort 2405FPW op de site. Vaag, maar zal wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Alpha-sphere op 09-03-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 06-09 12:05
ze kunnen wel hopeloos zijn bij Dell. Mijn 2005fpw ging op 2 maart in productie en hij is nog steeds niet af. Customer Care bellen heeft ook geen zin, want die weten helemaal niks en kunnen op geen enkele manier helpen. De verkoper beloofde mij een levertijd van 5 tot 7 dagen gvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. dit is vast niet goed:
IN-TRANSIT INTERCEPT REQUESTED BY THE CUSTOMER WAS SUCCESSFULLY COMPLETED
hij zat dus waarschijnlijk al in zn ronde vanaf best/eindhoven mijn kant op, want hiervoor stond ie op In-Transit... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
Chillmeister schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:24:
ze kunnen wel hopeloos zijn bij Dell. Mijn 2005fpw ging op 2 maart in productie en hij is nog steeds niet af. Customer Care bellen heeft ook geen zin, want die weten helemaal niks en kunnen op geen enkele manier helpen. De verkoper beloofde mij een levertijd van 5 tot 7 dagen gvd!
Same here!
Mijn 2005FPW kon terug i.v.m. backlight leakage. Volgende levering staat pas gepland op 17-03-2005.
M.b.t. de backlight leakage welke veholpen zou zijn in nieuwere 2005FPW produkties: de mijne is van februari 2005 en heeft rev. nr. A01!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:06:
hmm.. dit is vast niet goed:
[...]

hij zat dus waarschijnlijk al in zn ronde vanaf best/eindhoven mijn kant op, want hiervoor stond ie op In-Transit... :( :(
beetje vaag bericht. snap niet helemaal wat ze met in-transit bedoelen.

maar staat dat jij verzocht heb om een onderschepping en dat dat gelukt is 8)7

misschien staat op site van de vervoerder wat dat betekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

customer kan in dit geval ook Dell zijn.. dat is nml ook een klant van UPS ;)
terug geroepen of wat? meerdere mensen die een 2405fpw bij ups hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een hp 2335 breedbeeld tft scherm met een geforce fx5200 256 mb.

Het is toch niet de bedoeling dat als ik bij bv. photoshop een cirkel en een vierkant teken dat deze in de breedte uitgerekt worden tot een ei en een recht hoek?! hij rekt dus in de breedte uit.

de resolutie staat op 1600x1200, volgends het boekje zou de native res 1920x1200 moeten zijn, maar als ik deze instel kan ik op me beeldscherm scrollen van links naar rechts,
dus ik zie of met startbutten, of me tijd.

hij staat op de dvi ingang en de laatste drivers van me beeldscherm en videokaart zijn geinstalleerd.

Ook kan ik het beeldscherm verticaal en horizontaal niet scalen in het osd menu van het scherm omdat deze greyed-out zijn als je hem op dvi zet.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:41
volgens mij is je maximale resolutie op de FX5200 over DVI 1600x1200. Bij hoger resolutie gaat je videokaart scrollen. Dus niet je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en anders proberen of 1600x1000 mogelijk is...
dan heb je iig je aspect ratio goed... dus rond is dan rond.

heb geen recente ervaring met nvidia control panel, maar is er niet een tabje/optie waarmee je de maximale resolutie in kan stellen voor kaart/scherm?
bij ati kaarten is dat iig wel als ik die lager heb staan dan gaat mn windows resolutie echt niet hoger dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Ik heb nu uiteindelijk ook maar een Dell 2005FWP scherm gekocht. In combinatie met een Dell Dimension 3000 was die zeer betaalbaar. Nu nog ff een PCI kaartje met DVI kopen via marktplaats. Dan kunnen zij genieten van mijn oude monitor i.c.m. de dimension 3000.

Ik duim overigens wel dat de bestelling vlot verloopt. Hoe zit het overigens met omruilmogelijkheden als het scherm bijv. dode pixels bevat? Geld de wet koop op afstand gewoon of is het nog net iets anders?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Orderdatum: 09/03/2005
Verwachtte afleverdatum: 11/03/2005
:D als ik 'm vrijdag heb dan ben ik heel erg blij! Had 'm eerder aanstaande woensdag verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet eigenlijk iemand of de ATI 9600XT 1920*1080 aankan over DVI. De specs van ATI zeggen het volgende: Integrated 165 MHz TMDS transmitter (DVI 1.0 compliant.

Het is de laatste tijd een beetje moeilijk zoeken op google naar termen, want de eerste zoveel hits die je krijgt zijn alleen maar van webwinkels (die blijkbaar iets te ijverig met search engine optimalisaties aan de gang zijn gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Ja, dat moet wel lukken volgens mij; 1920x1080 kunnen alle nieuwe ATi kaarten over DVI doen, en de 9600XT zal daar geen uitzondering op zijn.

P.S. met een beetje geluk komt hier binnenkort ook een Dell 2405FPW binnen voor een review op de frontpage :) Als er nog specifieke zaken zijn waarvan je denkt, dat zou ik graag in de review zien; let me know :).

[ Voor 17% gewijzigd door Hielko op 09-03-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thanks :)

Volgens de DVI spec zou een single link altijd 1920*1080 aan moeten kunnen (met een 165Mhz pixel clock passen daar zelfs krap 80 beeldjes van in in een seconde), maar ik heb toch wel een aantal keren gehoord over kaarten die ondanks de spec 1600*1200 als max hadden via DVI.

Die review lijkt me super. Ben *zeer* benieuwd. Ik heb wel een aantal verzoekjes voor in de review:

-geluids produktie
-verbruik (als in: wijkt deze af van wat de fabrikant opgeeft)
-bruikbaarheid om geroteerd te gebruiken

24" is natuurlijk ontzettend groot, en ik vroeg me af of dat ik de praktijk nog een beetje werkt bij een verticale orientatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:45:
Ok, thanks :)

Volgens de DVI spec zou een single link altijd 1920*1080 aan moeten kunnen (met een 165Mhz pixel clock passen daar zelfs krap 80 beeldjes van in in een seconde), maar ik heb toch wel een aantal keren gehoord over kaarten die ondanks de spec 1600*1200 als max hadden via DVI.

Die review lijkt me super. Ben *zeer* benieuwd. Ik heb wel een aantal verzoekjes voor in de review:

-geluids produktie
-verbruik (als in: wijkt deze af van wat de fabrikant opgeeft)
-bruikbaarheid om geroteerd te gebruiken

24" is natuurlijk ontzettend groot, en ik vroeg me af of dat ik de praktijk nog een beetje werkt bij een verticale orientatie.
Hoezo vraag je eigenlijk om 1920x1080? Al die 23"+ schermen zijn toch 1920x1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Hielko schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:31:
P.S. met een beetje geluk komt hier binnenkort ook een Dell 2405FPW binnen voor een review op de frontpage :) Als er nog specifieke zaken zijn waarvan je denkt, dat zou ik graag in de review zien; let me know :).
- Kleur mogelijkheden/settings.
- Is deze nieuwe generatie lcd's bruikbaar voor (grafisch) design werk?
- Verschil in scaling tussen Analog en DVI connecties
- Apple Display killer?
- issie nou 8 / 12 of 16 ms (is namelijk verschil tussen de US, Europese sites en Samsung panel spec page)

[ Voor 12% gewijzigd door dadj op 10-03-2005 01:02 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 00:05:
[...]
Hoezo vraag je eigenlijk om 1920x1080? Al die 23"+ schermen zijn toch 1920x1200?
Je hebt gelijk. Ik zat met de 16:9 resolutie in mijn hoofd (die is precies 1920*1080 ), maar dit scherm is natuurlijk niet 16:9 en inderdaad 1920*1200. Ik kon me echter herinneren dat de maximale resolutie van single link DVI 1920*1080 was (precies HDTV), maar dat zal ik dus verkeerd onthouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

woohoo, mn scherm is inmiddels ergens in Amsterdam! Hoop wel dat ze m vandaag leveren aangezien ik er morgen en zaterdag niet ben, spannend spannend spannend .

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6:03 A.M. UTRECHT, NL - OUT FOR DELIVERY
aargh.. en ik ben vandaag niet thuis.. hoop dat ze beetje eind v/d dag dan komen, dan is mn vriendin al wel thuis..
anders moet ik dus Dell gaan bellen, die het vervolgens aan UPS doorgeven, dat ik hem wil ophalen.

anyways.. hij is iig in de buurt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
dadj schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 01:00:
[...]

- Kleur mogelijkheden/settings.
- Is deze nieuwe generatie lcd's bruikbaar voor (grafisch) design werk?
- Verschil in scaling tussen Analog en DVI connecties
- Apple Display killer?
- issie nou 8 / 12 of 16 ms (is namelijk verschil tussen de US, Europese sites en Samsung panel spec page)
Hoe groot is de Gamut vergeleken met de 23" displays als het kan.
Orderdatum:09/03/2005
Verwachtte afleverdatum:14/03/2005
Werkelijke verzenddatum:10/03/2005
Ik heb me gisteravond een beetje te blij gemaakt. :p verzenddatum is helaas anders dan een afleverdatum. Maar dan nog, maandag is die scherm van mij! WOehahahahaha. CC rulezzzz

[ Voor 25% gewijzigd door Alpha-sphere op 10-03-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:23:
[...]

Hoe groot is de Gamut vergeleken met de 23" displays als het kan.

[...]

Ik heb me gisteravond een beetje te blij gemaakt. :p verzenddatum is helaas anders dan een afleverdatum. Maar dan nog, maandag is die scherm van mij! WOehahahahaha. CC rulezzzz
ik hoop het van harte dat die van jou is want ik wil alles weten over dit scherm en als ik het geld heb ga ik hem misschien ook kopen. maar de afgelopen tijd is wel gebleken dat je die afleverdata onder vorbehodu moet zien helaas |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Nu online

Jrz

––––––––––––

Ja, dat moet wel lukken volgens mij; 1920x1080 kunnen alle nieuwe ATi kaarten over DVI doen, en de 9600XT zal daar geen uitzondering op zijn.

Aub:
*Screendoor effect met een digicam op makro stand foto nemen
*Piept de voeding?
*Kwaliteit scaling ivm games op lagere resolutie (800 & 1024 & 1280)
*Kabel management als hij geroteerd staat
*Misschien is pixelgarantie handig om te vermelden?

Als ik nog wat wil weten, hoor je het wel :)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

P.S. met een beetje geluk komt hier binnenkort ook een Dell 2405FPW binnen voor een review op de frontpage Als er nog specifieke zaken zijn waarvan je denkt, dat zou ik graag in de review zien; let me know .

wat ik wel zou willen weten is wat op een amerikaans forum staat dat hij standaard wat bleekjes is.
maar door de instellingen te veranderen kun je dit eenvoudig aanpassen en dan heb je mooi vol beeld.

maar deze instellingen moeten dan per applicatie (game) aangepast worden.

graag wil ik weten of dit zo is en hoe irritant dit in de praktijk werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:00:
[...]

aargh.. en ik ben vandaag niet thuis.. hoop dat ze beetje eind v/d dag dan komen, dan is mn vriendin al wel thuis..
anders moet ik dus Dell gaan bellen, die het vervolgens aan UPS doorgeven, dat ik hem wil ophalen.

anyways.. hij is iig in de buurt :9
Aghr zo frustrerend is dat :) Ik zou gewoon nu al bellen of ze aan het eind van de dag kunnen komen omdat je er nu niet bent. Bij TPG kon dat niet, misschien UPC wel.

Voor de mensen met een center speaker van hun geluids set. Waar hebben die deze nu neer gekwakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jrz schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:04:
[...]
*Kabel management als hij geroteerd staat
Toppertje! Hier gaan reviews bijna nooit op in, maar dit is wel belangrijk. Ken iemand met een Philips 17" LCD, maar die kun je bijna niet roteren omdat je dan gewoon je stroom kabel eruit trekt. Moet je heel onhandig die stroom kabel in de monitor gedrukt houden, en dan heel voorzichtig draaien. Hoop gedoe.

Voorderest ben ik ook heel benieuwd naar in hoeverre de voeding piept, en of ie ingebouwd zit of niet. Ik neem toch aan dat zo'n groot scherm (die dus navenant veel stroom verbruikt) geen ingebouwde voeding meer heeft. Een losse voeding kun je onder je bureau zetten, zodat je toch een stuk minder dicht bij de geluids bron zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
eindelijk, mijn monitor is klaar en wacht op verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:13:
eindelijk, mijn monitor is klaar en wacht op verzending.
Je houdt de spanning er wel in he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Van een dergelijke "HDTV-ready" scherm zou het ook wel aardig zijn om te zien hoe goed ie het met dvd/hdtv-beelden doet. 't Zal iig iets zijn waar ik hem voor ga gebruiken (breedbeeld dvd/divx kijken), mocht ik er een kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:13:
[...]

Je houdt de spanning er wel in he? ;)
Denk dat de spanning even hoog is als van iedereen hier die op een 2005 of 2405 aan het wachten is. Tweaken in breedbeeld, dat wordt een nieuwe ervaring. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holycow
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-02 21:42
Wel raar, vanaf eindhoven via brussel naar apeldoorn... Maar goed, vanmiddag misschien een gelukkige gebruiker van de 2405?....tijd vliegt als je plezier hebt, maar als je wachten moet......tik tak..

Date/
Time

Activity

Mar 10, 2005
8:48 A.M.

APELDOORN, NL

OUT FOR DELIVERY
8:47 A.M.

APELDOORN, NL

IMPORT SCAN
Mar 9, 2005
10:47 P.M.

BRUSSELS, BE

ORIGIN SCAN
6:24 A.M.

EINDHOVEN, BEST, NL

ORIGIN SCAN
Mar 8, 2005
4:24 A.M.

IE

BILLING INFORMATION RECEIVED
Tracking results provided by UPS: Mar 10, 2005 7:47 A.M. Eastern Time (USA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Mijn UPS tracking code werkt nog niet :(
Ik ben al 2 weken tv shows achter aan het houden tot de nieuwe scherm er is. 3 keer 24 season 4 baby! achter elkaar! 24inch! kan niet wachten :9~ Is maar goed dat ik in 't weekend werk. Gaat de tijd lekker snel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al andere reviews van de Dell dan die op http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1764466,00.asp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zo naar huis en hopen dat mn vriendin vroeg thuis was... dus misschien vanavond nieuwe review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holycow
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-02 21:42
Thuis!!
maar nog nix, geen monitor..out for delivery beteked toch datze aan het rijden zijn? :'( sh.. morgen moet ik ook werken, anders had ik hem langs kunnen halen ...nou wordt het weer op zijn vroegst maandag....grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem binnen!
hem em nu zelfs staan... mn 1e post met 24" >:)

foto's zijn gemaakt.. ben nu even met de instellingen aan het spelen.
1e indruk is :9~

(mn vriendin zit achter de tv steeds... "asociaal ding".. zegt genoeg denk ik ;))

een wat uitgebreidere impression komt strax... eerst ff spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik heb mijn 2405 binnen, en heb er al een paar uur mee lopen pielen om de kleuren optimaal voor drukwerk te krijgen, hetgeen wel aardig gelukt is. over 2 weken krijg ik mijn lacie calibratie spider en kan hem dan dus echt ijken.

Maar goed nu over de monitor, SUPER! De kleuren die dit ding kan produceren zijn echt ongelofelijk, serieus! Echter véél te veel kleur om voor drukwerk te gebruiken met de default settings.
Voor mensen die niet vormgeven zou ik persoonlijk de standaard Srgb settings gebruiken en de brightnes op 50 ofzo. Voor design is dit echter over the top.
Dit zijn de "design" settings die ik nu heb, maar ik zal me nog best een paar keer bedenken en de boel tweaken maar ben hier nu tevreden mee;
Rood: 26
Groen: 27
Blauw: 30
Brightness: 15
Hierna "Adobe Gamma" gebruikt om de neutrale grijstinten vast te zetten.
Almost forgot: in windows de gamma op 0,78 gezet

Deze waarden zijn mijn bevindingen na vergelijking met mijn Lacie 22blue IV en drukwerk van designs die ik ooit gemaakt heb.

Geen enkele dode pixel te bekennen trouwens.

Enig minpuntje, en dat geld voor alle LCDs, is dat ik het irritant vindt dat de kleuren, en zwart-tinten in het bijzonder, wat van kleur veranderen naar gelang de kijkhoek. Wat dat betreft is een LCD nog altijd geen CRT vervanger, echter tot mijn verbazing moet ik zeggen dat de dell 2405 wel een groter kleurbereik lijkt te hebben dan mijn lacie, dat is zeer fijn. Ook is het contrast heel veel groter en de scherpte beter; highres beeldmateriaal dat op mijn Lacie enigzins wollig overkomt zijn op de dell 2405 haar en haar scherp! Dit is mijn beste upgrade sinds jaren!

M'n (te dure) sandisk cardreader heeft al plaats moeten maken voor de interne cardreader in de dell. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.e-volutionmedia.nl/temp/dell2405small.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door dadj op 10-03-2005 18:33 . Reden: SETTINGS TWEAKED :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
klinkt belovend. willen fotos zo snel mogelijk natuurlijk. Jammer dat ik niet genoeg geld had een 24".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 18:34
Dat klinkt goed, dat je zo tevreden bent over de kleuren in vergelijk met je 22blue CRT :P Wat de kijkhoekgevoeligheid betreft, moet je nu écht ver draaien om de kleuren duidelijk te zien veranderen? Want als ik ergens een hekel aan heb is dat bij 10cm m'n hoofd verplaatsen ik in een kleuren caleidoscoop terecht kom :X Dit heb ik nml. regelmatig met TFT's gezien maar niet met die ik nu heb (dan moet ik echt opstaan wil ik een beetje verandering zien).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Abbadon schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:36:
Dat klinkt goed, dat je zo tevreden bent over de kleuren in vergelijk met je 22blue CRT :P Wat de kijkhoekgevoeligheid betreft, moet je nu écht ver draaien om de kleuren duidelijk te zien veranderen? Want als ik ergens een hekel aan heb is dat bij 10cm m'n hoofd verplaatsen ik in een kleuren caleidoscoop terecht kom :X Dit heb ik nml. regelmatig met TFT's gezien maar niet met die ik nu heb (dan moet ik echt opstaan wil ik een beetje verandering zien).
Het valt erg mee, het is vooral te zien in hele donkere kleuren, andere kleuren zijn redelijk consistent, maar zoals ik al zei; het is niet zo mooi zoals een CRT (maar uitsluitend wat dit betreft!). Dit is mijn 1e LCD en voorheen wou ik geen lcd vooral vanwege die reden, met deze dell kan ik er zeker mee leven.

[ Voor 12% gewijzigd door dadj op 10-03-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op die rgb instellingen vind ik em zelf wat flets, dus ik draai momenteel:
R - 29
G - 32
B - 35
(beetje van jou afgeleid dadj)

brightness op 40 en in windows de gamma op 0.65

btw hier ook een pixel perfect scherm. zal zo even foto's online gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
je zou toch bijna een harde plasser krijgen als je de foto ziet van een 24 inch scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:53:
op die rgb instellingen vind ik em zelf wat flets, dus ik draai momenteel:
R - 29
G - 32
B - 35
(beetje van jou afgeleid dadj)

brightness op 40 en in windows de gamma op 0.65

btw hier ook een pixel perfect scherm. zal zo even foto's online gooien
Whoops, indeed de gamma had ik ook nog veranderd op 0,78 gezet hier

[ Voor 2% gewijzigd door dadj op 10-03-2005 18:33 . Reden: tweaked ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe draait 1920x1200 via d-sub (analoog)? De vraag is of ik daar een tijdelijke periode mee kan overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat draait erg goed...
heb het net even geprobeerd, en qua scherpte maakt het eigenlijk niet eens zo heel veel
(er van uitgaande dat je een redelijke videokaart in je systeem hebt zitten)

hier wat pics:
http://www.frags4fun.com/mace/2405FPW/

heb er ook 3 foto's tussen zitten waar je kan zien hoeveel kabel je nodig hebt om hem op portrait te zetten. (omdat ik dat hier gelezen had dat er mensen nieuwsgierig naar waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
portrait GoT, je zou bijna niet meer hoeven te scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:14:
portrait GoT, je zou bijna niet meer hoeven te scrollen
Inderdaad. Portrait is de oplossing voor de dunne verticale balk designs die tegenwoordig zo populair zijn. Ik begreep uit een topic op een got hier over dat onderwerp dat de meeste webdesigners 1920 nogal een onzinnige resolutie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak mn eigen sites ook niet groter dan 1024.. puur omdat het gros niet hoger draait...
en idd.. waarom zou je.
ik doe regelmatig nog iets met photoshop en muziek tracking.. dus dan kan je wel wat ruimte gebruiken. (13 audio sporen naast elkaar nu in madtracker _/-\o_ )

en natuurlijk een dvd kijken zo is ook wel erg vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:08:

en natuurlijk een dvd kijken zo is ook wel erg vet...
Heb je niet gewoon de ultimieme ht ervaring met zo'n ding nu? :P Ik bedoel, beter
als een beamer of Plasmascherm? Met zo'n formaat en dan kijken op één meter afstand moet eigenlijk gewoon een bioscoop ervaring geven. :)

Heb je trouwens al wat hdtv 1080p filmpjes afgespeeld? :P :9

http://www.microsoft.com/...film/ContentShowcase.aspx

Vertel eens hoe dit er uit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:44:
[...]

Heb je niet gewoon de ultimieme ht ervaring met zo'n ding nu? :P Ik bedoel, beter
als een beamer of Plasmascherm? Met zo'n formaat en dan kijken op één meter afstand moet eigenlijk gewoon een bioscoop ervaring geven. :)

Heb je trouwens al wat hdtv 1080p filmpjes afgespeeld? :P :9

http://www.microsoft.com/...film/ContentShowcase.aspx

HDTV format ziet er ernstig cool uit.

Ik zal wel de 1e zijn die dit zegt maar ik vindt de grootte wel meevallen, maar dat is omdat ik al gewend was aan een 22" i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:44:
[...]
:9~

Euh... strak enzo ;)

Ik heb ook het gevoel dat ik redelijk snel aan de grootte van het scherm wen.
Ik had hiervoor een 20.1" tft, dus de hoogte is vergelijkbaar met die (HP L2035)
En een jaar of 5 geleden had ik al een 24" CRT van Compaq (zwaar!!), dus ik ben al wel wat gewend.. Haha

Maar voor de prijs wat de 2405FPW is doe je echt geen miskoop.
Scherp, zeer goede kleur weergave, perfect brightness/contrast en geen zichtbare afstand tussen de pixels (Ja als je met je neus op het scherm zit, maar welk scherm (incl crt) heeft dat niet)
Bij de HP had ik wel de 1e keer dat ik de horizontale afstand direct zag. Bij de Dell zit het gewoon strak op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou allemaal vrij positief dus :) mooi dan wacht ik ff een kortingsactie af en dan ga ik hem ook bestellen. moet die kortingsactie wel binnen een maand komen want langer houd ik het niet vol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
:D Dell heeft me net gebeld om te zeggen dat mij 2405FPW morgenavond tussen 17:30 en 20:30 geleverd wordt. Ze wilden graag weten of ik in de toekomst €20 euries extra ervoor over had om een bestelling in de avond geleverd te krijgen. Ik hoef er nu niet €20 voor te betalen.
Woensdag ochtend besteld zaterdag avond in huis. Dat vind ik best vlot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 22:24
Alpha-sphere schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:33:
:D Dell heeft me net gebeld om te zeggen dat mij 2405FPW morgenavond tussen 17:30 en 20:30 geleverd wordt. Ze wilden graag weten of ik in de toekomst €20 euries extra ervoor over had om een bestelling in de avond geleverd te krijgen. Ik hoef er nu niet €20 voor te betalen.
Woensdag ochtend besteld zaterdag avond in huis. Dat vind ik best vlot :)
Lucky bastard :+ ! Mijn bestelling komt pas maandag, en dan een maatje kleiner... wordt een lang weekend zo...
Chillmeister schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:09:
mijn bestelling komt of morgen of maandag. De aankomst dag variert om het half uur volgens de dell website en de tracking nummer werkt nog niet bij ups
Daar heb ik dus ook last van... jmmr is dat!

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 11-03-2005 17:15 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
mijn bestelling komt of morgen of maandag. De aankomst dag variert om het half uur volgens de dell website en de tracking nummer werkt nog niet bij ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
@holycow
Ik win :) de mijne is vanuit eindhoven naar frankrijk gegaan.
1. 1Z W16 759 68 5605 327 8
In Transit

2. 1Z W16 759 68 5605 326 9
In Transit

Dat van eindhoven stond er vanochtend op. Net een uur of 3 geleden was er nog niks bij gekomen maar nu is ie in frankrijk. UPS logistics was het toch? Ben ik nou gek of is hun logistiek een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:02:
@holycow
Ik win :) de mijne is vanuit eindhoven naar frankrijk gegaan.
Is het niet andersom gegaan? Dat ze wellicht gewoon de Frankrijk info later pas hebben toegevoegd (vanwege verschillende timezones tussen Nederland en Frankrijk of zo ;) )

offtopic:
Ik heb wel eens een (zakelijk) pakketje verstuurd via zo'n shipper, weet niet meer of het DHL/UPS of een ander was. Pakketje moest vanuit NL naar London, maar was volgens de tracking info steeds heen en weer aan het stuiteren tussen de Benelux+Engeland aan de ene kant, en India en omstreken aan de andere kant. Bleek dat er op een of andere manier twee tracking codes door elkaar gemengd waren...

Ander vraagje aan de mensen hier die hem (of iets anders bij Dell) al gekocht hebben: Wat is jullie ervaring met korting krijgen bij Dell? Ik vind het wel een mooie monitor, maar heb toch niet zo 1-2-3 zoveel geld op de plank liggen. In threads op andere sites maken mensen steeds gewag dat ze een flink stuk lager qua prijs kunnen uitkomen. Ik dacht eerst dat dat vooral voor Amerikanen gold, maar ik heb ook al Engelsen en Fransen gezien waar het schijnbaar lukt. Nu kunnen het gewoon 'opscheppers' zijn waarbij het niet klopt, maar dat blijkt niet uit de reacties van andere forumgebruikers.

Kan ik gewoon eens Dell bellen en een mooie prijs vragen? (Ja natuurlijk, maar krijg ik die dan ook...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Het lijkt me sterk dat jij bij Dell zomaar even een lagere prijs kunt bellen als je belt. Wat de verkoper aan de lijn kan doen is meestal een extraatje erbij gooien, of misschien nog een paar euro van de prijs afhalen (paar tientjes), maar meer ook niet. Vaak zijn dit soort "goedkope deals" gesloten door mensen die een zakelijke contactpersoon bij Dell hebben en die hen al veel meer heeft geholpen met zakelijke bestellingen. In dat geval kun je als "groot afnemer" misschien wel wat extra korting krijgen.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Inderdaad, als je bijv. jaarlijks een lading servers inkoopt bij Dell kunnen ze wat flexibeler zijn met de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik krijg op de zaak die 24 inch van Dell... het bedrag weet ik niet exact, maar is iig zeker minder dan waarvoor ie op de site staat. Ze hebben best een nette korting gegeven. Maargoed, er is tegelijkertijd ook een nieuwe PC besteld en verder hebben we al een stuk of 8 Dell workstations op de zaak, een Dell beamer, Dell laptop enz. :)
Korting als consument zal lastig worden, maar als bedrijf (waarbij je al klant bent) is wel te regelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tom op 12-03-2005 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Nu online

Jrz

––––––––––––

8 werkstations, een beamer en een laptop vind ik niet zo heel veel eigenlijk..
Misschien even proberen te regelen via werk :)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 06-09 19:51
Wat voor videokaart gebruiken jullie icm de Dell 2405FPW?

Single link DVI (1920*1080) is namelijk net te laag volgens zijn specificaties. Een bekende van mij wil deze monitor aanschaffen en daar een zo goedkoop mogelijke videokaart bij (met VGA-connector voor een 2e 17" monitor). Volstaat een Radeon 9250 hiervoor?

Zit er al een DVI-kabel bij de 2405FPW en is deze single- of dual-link?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de kabel die erbij geleverd word is een dual link kabel.
(lijkt me een beetje vreemd om een single link erbij te doen als je native res 1920x1200 is ;))
ook is het niet zo'n erg korte kabel wat je meestal ziet, 1 van de dingen die me idd ook direct op viel.
hij voelt wel een beetje dun aan, maar kwalitatief is hij erg goed.

de dsub kabel zit standaard aangesloten op het scherm, maar kan je er zo vanaf draaien.
(vraag me nog steeds af waarom ze dat doen)

ik heb hem aangesloten op een x800 en dat gaat dus perfect.

ook lagere resoluties dan de native word erg goed weergegeven, gisteren even House of the Dead 3 zitten spelen (max 1280x1024) en dat was erg scherp, geen geblur ook niet op fill mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 06-09 19:51
Cyberia, bedankt voor je antwoord en het delen van je ervaringen.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:19:
ik heb hem aangesloten op een x800 en dat gaat dus perfect.
Uiteraard is een x800 stukken beter dan de 9200 die ik noemde. Heeft de x800 ook een andere DVI uitgang, of is dat wel ongeveer hetzelfde?

De vraag die voor mij nog resteerd is dus wat de goedkoopste videokaart is die een 24inch kan aansturen met DVI en daarnaast een VGApoortje heeft voor een tweede monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
argh, dell / ups heeft mijn 2405FPW in 2 stukken gezaagd en 1 deel naar belgie en 1 deel naar frankrijk gestuurd?

1. 1Z W16 759 68 5604 587 6
In Transit

2. 1Z W16 759 68 5604 588 5
In Transit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Dell assembleert jouw systeem of (in dit geval) monitor pas op het allerlaatst, vlak voor de uiteindelijke verzending naar de klant. In veel gevallen zijn bepaalde onderdelen als powercord en monitorvoet al in distributiecentra aanwezig en komt het paneel daar als laatste bij. De boel wordt dan geassembleerd en richting klant gestuurd. Je monitor komt dus gewoon heel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Jrz schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:17:
8 werkstations, een beamer en een laptop vind ik niet zo heel veel eigenlijk..
Misschien even proberen te regelen via werk :)
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het scheelt als je al een aantal dingen besteld hebt... en denk niet dat de gemiddelde consument >3 workstations oid heeft besteld :)
Tenzij je het idd via je baas kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een 2405 eens wat mooie (close-up hi-res) pics maken van de monitor met een 1080p hd movie op het beeld? :9 8) :)

Nogmaals de link: http://www.microsoft.com/...film/ContentShowcase.aspx

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
thinkingaboutit schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:05:
argh, dell / ups heeft mijn 2405FPW in 2 stukken gezaagd en 1 deel naar belgie en 1 deel naar frankrijk gestuurd?

In Transit

In Transit
Dude! bij mij staat precies hetzelfde! Volgens die mevrouw van Dell krijg ik 'm binnen nu en 2 uur. Maar als ik op de UPS site kijk is er sinds gisteravond niks veranderd aan de status. Ik hoop 'm toch vandaag te krijgen maar het ziet er niet zo goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

thinkingaboutit schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:05:

In Transit

In Transit
Het ZIJN 2 pakketjes; 1 voor de monitor en een klein doosje met een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
ik hoop het voor je, maar vrees dat het op zijn vroegst maandag wordt

mocht je de monitor toch nog vanavond krijgen zou ik graag het telefoonnummer van die "mevrouw van dell" willen weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:36:
Kan iemand met een 2405 eens wat mooie (close-up hi-res) pics maken van de monitor met een 1080p hd movie op het beeld? :9 8) :)

Nogmaals de link: http://www.microsoft.com/...film/ContentShowcase.aspx
heeft niet zo veel zin kom ik net achter, je krijgt dan namelijk een moiré effect, die je op de monitor helemaal niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
thinkingaboutit schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:31:
ik hoop het voor je, maar vrees dat het op zijn vroegst maandag wordt

mocht je de monitor toch nog vanavond krijgen zou ik graag het telefoonnummer van die "mevrouw van dell" willen weten....
Het is 2 voor half 10. Die UPS busje gaat niet meer komen :(
Pfff dit vind ik echt een naaistreek. Vertellen dat het wordt geleverd en dan vervolgens niks krijgen. Maandag dan maar. Wat een teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Alpha-sphere schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:28:
[...]

Het is 2 voor half 10. Die UPS busje gaat niet meer komen :(
Pfff dit vind ik echt een naaistreek. Vertellen dat het wordt geleverd en dan vervolgens niks krijgen. Maandag dan maar. Wat een teleurstelling
mij was al telefonisch verteld dat ze niet leveren op zaterdag, dat had ik ook al eerder gepost.
heb je weer wat om naar uit te kijken maandag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Als ik naar de Dell order status website ga staat er nog steeds een verwachtte afleverdatum van 12/03/2005 :) . Het vreemde is dat wanneer ik naar de UPS status wil kijken dat ze de referentie nummer niet kunnen vinden terwijl hij woensdag verstuurd is.

Wel irritant, want moet wel namelijk weten welke dag ik thuis moet blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:47:
Als ik naar de Dell order status website ga staat er nog steeds een verwachtte afleverdatum van 12/03/2005 :) . Het vreemde is dat wanneer ik naar de UPS status wil kijken dat ze de referentie nummer niet kunnen vinden terwijl hij woensdag verstuurd is.

Wel irritant, want moet wel namelijk weten welke dag ik thuis moet blijven
Als je gewoon maandag met ze belt kan je afspreken wanneer ze langskomen.... Tenminste :)
Bij mij moeten ze as. woensdag voor de 4x iets ophalen, na dus 3x dat de UPS niet kwam opdagen.
Ze kwamen wel opdagen als ik er niet was, mooiste was gister. Was thuis, echter belde ze niet aan maar gooide ze gelijk zo'n briefje door de deur dat ze langsgeweest waren, echt een fout bedrijf dat UPS.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat de tracking plaatsen niet altijd kloppen op de Dell site.
Bij mij ging het precies hetzelfde; 1 pakketje zou in Frankrijk zijn en de andere in Eindhoven, uiteindelijk komen ze wel allebei tegelijk aan hoor :)

Ik heb overigens mijn eerste kapotte pixel in mijn 2005FPW, dit na een weekje gebruik. :(
Zit gelukkig niet helemaal in het midden maar op ongeveer 1/3 van de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Locatie Eindhoven,Best staat er, dus ik hoop dat hij vandaag nog naar Voorburg komt. Wel balen dat je 1 kapotte pixel hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Chillmeister op 14-03-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:58:
Locatie Eindhoven,Best staat er, dus ik hoop dat hij vandaag nog naar Voorburg komt. Wel balen dat je 1 kapotte pixel hebt.
ja kapotte pixel bij dell is heel vervelend denk ik.

vriend van me heeft sony monitor en dee was kapot, krijgt hij nu een nieuwe maar wacht er al een maand op.

hoe is dit bij dell geregeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:42:
[...]

ja kapotte pixel bij dell is heel vervelend denk ik.

vriend van me heeft sony monitor en dee was kapot, krijgt hij nu een nieuwe maar wacht er al een maand op.

hoe is dit bij dell geregeld??
binnen 7 werkdagen, kan je altijd een nieuwe vragen, daarna 3 (sub)pixels of meer om een nieuwe monitor te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:44:
[...]

binnen 7 werkdagen, kan je altijd een nieuwe vragen, daarna 3 (sub)pixels of meer om een nieuwe monitor te krijgen
dus wat er ook is met je monitor. bijvoorbeeld 1 dode pixel dan kun je al een nieuwe vragen (binnen 7 dagen dan) das wel fijn.

maar wat ik graag wil weten is als je dit doet, hoelang duurt het dan voordat je nieuwe monitor er weer staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu een zekerheid dat dell binnenkort met een zilvere editie komt ?
Denk dat ik deze persoonlijk mooier ga vinden. Maar als iemand kan bevestigen dat die niet komt, hoef ik niet te wachten en kan ik evengoed die zwarte bestellen.

Graag meer info :)

thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:27:
[...]

dus wat er ook is met je monitor. bijvoorbeeld 1 dode pixel dan kun je al een nieuwe vragen (binnen 7 dagen dan) das wel fijn.

maar wat ik graag wil weten is als je dit doet, hoelang duurt het dan voordat je nieuwe monitor er weer staat.
De verkoper aan de telefoon zei dat met elk internet aankoop binnen 7 dagen je geld terug kon krijgen. Maar hij zei daarbij tevens als je niet tevreden bent, kan je ook gewoon een nieuwe vragen want dat scheelt beide partijen hoop werk met ophalen en nieuwe bestellen enzo. Hoe lang het duurt? geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in dit document lees ik precies dat er 2 versies zijn :

TCO'03 (DualTone Gray 2405FPW)

TCO'99 (Midnight Gray 2405FPW)

Is enkel de kleur het verschil ? ( Waar kan ik die kleur trouwens bekijken , want die vind ik niet op hun site weer met prentje van het scherm )

Bij de '99 staat dan bv :
You have just purchased a TCO'99 approved and labeled product! Your choice has provided you with a product developed for professional use.
is dat dan niet bij de andere ofzo ? Weet iemand het verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:05:
Hier in dit document lees ik precies dat er 2 versies zijn :

TCO'03 (DualTone Gray 2405FPW)

TCO'99 (Midnight Gray 2405FPW)

Is enkel de kleur het verschil ? ( Waar kan ik die kleur trouwens bekijken , want die vind ik niet op hun site weer met prentje van het scherm )

Bij de '99 staat dan bv :

[...]

is dat dan niet bij de andere ofzo ? Weet iemand het verschil ?
als je ff terug leest in het forum staat er wat het verrschil is en wat het betekent.

is soort kwaliteitskeurmerk al sik het me goed kan herinneren, wat nogal eens lastig is bij mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:28:
[...]

als je ff terug leest in het forum staat er wat het verrschil is en wat het betekent.

is soort kwaliteitskeurmerk al sik het me goed kan herinneren, wat nogal eens lastig is bij mij 8)7
Jah , maar welke is de beste ? En wat is het verschil tussen de 2 ?
Ik heb enkel pagina's hiervoor ook gezien, maar daar word er ook niet dieper op in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Het enige verschil is de kleur. Bij het ene keurmerk mag de rand van het scherm niet donker/zwart zijn en bij de ander wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:49:
Het enige verschil is de kleur. Bij het ene keurmerk mag de rand van het scherm niet donker/zwart zijn en bij de ander wel...
Is er ergens een foto te zien van het scherm in die kleur ? Aangezien alle reviews in het zwart zijn en zelfs op de site van dell zie ik geen foto van de andere kleur. ( beetje vreemd ? :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in UK hebben ze nu een zotte deal !

1 kopen = 2 krijgen ! ( 2e gratis ! )

Waarom is dit nu niet in België zo :'(

Bekijk hier
Buy a Dell flat panel (E173, 1704FP, 2001FP, 2005FPW, 2405FP) and get the second one (the same) free !!!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 15:02 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
Kan je hem niet in UK kopen en verschepen naar NL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:37:
[...]

De verkoper aan de telefoon zei dat met elk internet aankoop binnen 7 dagen je geld terug kon krijgen. Maar hij zei daarbij tevens als je niet tevreden bent, kan je ook gewoon een nieuwe vragen want dat scheelt beide partijen hoop werk met ophalen en nieuwe bestellen enzo. Hoe lang het duurt? geen idee
Net met Dell gebeld maar de vrouw van Customer Care verwees mij door naar technische dienst omdat deze er altijd naar moet kijken volgens haar? :?

Dit staat ook op de Dell site bij Algemene Voorwaarden:
"Voor Producten die tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de Consument, voor verkoop ongeschikt geworden of anders gebruikt is ontbinding niet mogelijk."

Zou een kapotte pixel ook verkoop ongeschikt betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:00:
in UK hebben ze nu een zotte deal !

1 kopen = 2 krijgen ! ( 2e gratis ! )

Waarom is dit nu niet in België zo :'(

Bekijk hier

[...]
kan het alleen nergens terug vinden in de online store van Dell UK. verhuis namelijk op 1 april naar Engeland, vandaar dat ik een LCD heb gekocht

[ Voor 11% gewijzigd door Chillmeister op 14-03-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
m'n 2405 staat sinds vanochtend 6 uur "out for delivery" nu nog niks binnen. Van 12 tot ongeveer 2 uur was er niemand thuis en ik heb niks in m'n brievenbus dus ik hoop dat ze zo aanbellen.

1 kopen en 2 krijgen is wel heel erg mooi. Maar wat zijn de voorwaarden? Moet je er een PC bij kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:32
Je moet ff 2x hetzelfde flatpanel in je ''basket'' (winkelmand) doen, dan zie je dat ie 'r automatisch afgaat...

wtf, ik zie dat het voor nl ook geldt! Als je bijv. 2x een 2405 erin zet, dan gaat er -624,16 EUR af. Het is dus 2de beelscherm voor de halve prijs

[ Voor 91% gewijzigd door Lekkie op 14-03-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal 2 voor de prijs van 1 dus...

2 schermen (2405 FPW) kost 1872,47 euro en 1 scherm kost 1248,31 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:29:
Niet helemaal 2 voor de prijs van 1 dus...

2 schermen kost 1872,47 euro en 1 scherm kost 1248,31 euro.
Jah zo blijkt het nu te zijn , maar dan is de info van dell wel verkeerd op hun pop-up

Er staat wel degelijk : Buy a Dell flat panel (E173, 1704FP, 2001FP, 2005FPW, 2405FP) and get the second one (the same) free !!!

Maar nog steeds is dit een zeer mooi aanbod !

spijtig genoeg is dit niet in Belgie ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 15:32 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.