Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 3)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.578 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 22:10
ok, wou bijna Dell bellen om te kunnen profiteren van de nieuwe actie. Maar angezien ik 650 betaald heb voor mijn 2005fpw maken die paar tientjes niet veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Ja, ook in de UK is de 2e voor de helft...

Dell Ultrasharp 2405FPW 24" widescreen LCD Flat Panel Monitor. 500cd/m2 brightness, 1000:1 contrast, 16ms response time. Midnight Grey TCO99

Unit price: £856.58
2x = £1,284.86

Discount: -£428.29

Grappig is dat er dus bij het winkelmandje ook nog de verkeerde tekst staat?

Buy a Dell flat panel (E173, 1704FP, 2001FP, 2005FPW, 2405FP) and get the second one (the same) free !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Ja dat volg ik ook niet. Je krijgt 50% korting op de tweede monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
Kunnen mensen dan niet heel lief hier zijn en een 2de schermen bestellen zodat hier mensne van kunnen profiteren.

Ik wil best met iemand samen een scherm kopen en dat ik voor het 2e scherm 800 Euro betaal heb je toch weer 200 Euro winst. Lijkt me toch een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Haha, hoezo eerlijk zullen we alles delen?

Lijkt me een goed plan! Koop jij 2 schermen, neem ik de 2e voor jou over van 800e... bespaar je toch mooi 200e... :+

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 69526 op 14-03-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
De actie komt er dus op neer dat je op beide beeldschermen (ongeacht welke) 25% korting ontvangt (als je er tenminste 2 of een veelvoud daarvan aanschaft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Anoniem: 69526 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:49:

Lijkt me een goed plan! Koop jij 2 schermen, neem ik de 2e voor jou over van 800e... bespaar je toch mooi 200e... :+
Denk alleen niet dat je iemand kan vinden die zo gek is. Dat wordt toch mooi 946 per persoon. Ik vraag me af of dat nog mogelijk is nadat de scherm al besteld is. Je zou zeggen van wel. Je kan namelijk ook gewoon de bestelde scherm terug sturen gelijk en weer opnieuw kopen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
wooohooo ik heb de mijne binnen, wat een mooi ding man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Even kort. Vandaag op het werk ook de 2405FPW binnengehad!! Top! :)
Hij hangt nu nog aan een normale VGA kabel, moet nog een kaart in met DVI aansluiting.. maar resultaat is tot nu toe erg goed vind ik. Helderheid is helemaal super, kleurechtheid ook (mits je er recht voorzit) en resolutie is heerlijk :)
Geen dode pixels gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 03-07 13:42
Gezien er vele zijn met een toereikend budget om de 2405 aan te schaffen hebben deze vast en zeker ook wel een playstation 2. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om de PS2 op de Dell aan te sluiten en zijn ervaringen hiermee te posten. ben erg benieuwd naar het beeld. Als dat goed is koop ik er ook 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Anoniem: 69526 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:49:

Haha eigenlijk onlogisch van me inderdaad :P.

Nou wie wil er 2 schermpjes kopen dan delen we het door de helft 8)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
STIMPPYYY schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:18:
[...]

Haha eigenlijk onlogisch van me inderdaad :P.

Nou wie wil er 2 schermpjes kopen dan delen we het door de helft 8)

:P
Delen door de helft maakt het 2x zo duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Cool. Werkt ook bij de NL site. Inderdaad gewoon 2 stuks in je mandje dumpen. Alleen jammer dat bij de relevante coupon geen titel staat zoals bij de Engelse versie. Anders kun je nog beargumenteren dat de tweede gratis moet zijn en niet 'slechts' 50% korting :P . Misschien zou dat niet werken, maar proberen kan altijd.

Zit nog te dubben of het zin heeft om samen met iemand (omg. Eindhoven) te bestellen, of dat ik er 'gewoon' twee moet nemen. Eentje is eigenlijk geen optie met zo'n actie 8) . Maar met iemand (onbekend?) samen is misschien lastig met betalingen, en als ie terug moet en zo.

Gelukkig geldt de actie tot 11 april, dus kunnen we er nog een paar nachtjes over slapen. Eens kijken of ik nog iemand in de familie zo gek kan krijgen...

offtopic:
wel netjes van Dell dat ze ook wat leuke acties doen in NL en niet alleen in de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
thinkingaboutit schreef op maandag 14 maart 2005 @ 18:39:
wooohooo ik heb de mijne binnen, wat een mooi ding man!!
Feli :)
De mijne staat nog steeds op "out for delivery" maar nog steeds niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Ik ben ook heel blij met mijn Iyama E511S, gamen,films kijken,tv kijken noem het maar echt een perfecte monitor.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
HIJ IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UITPAKKEN!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
wat is het verschil tussen 'in transit' en 'out for delivery', want in feite betekent het gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-06 10:38
Kan iemand a.u.b. nog op de volgende vraag antwoord geven?

Single link DVI (1920*1080) is namelijk net te laag volgens zijn specificaties. Een bekende van mij wil deze monitor aanschaffen en daar een zo goedkoop mogelijke videokaart bij (met VGA-connector voor een 2e 17" monitor). Volstaat een Radeon 9250 hiervoor?
*kick*

edit: Het gaat dus over het 24" Dell scherm.

Alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door raps op 14-03-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 12:50
Kun je nog wat foto's maken van set-up en eventueel een filmpje van de performance in film (DVD of XviD)

[ Voor 6% gewijzigd door CamU op 14-03-2005 21:24 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-07 22:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
'k heb er maar meteen twee gekocht :) Dat wordt echt lachen op kantoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
CamU schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:23:
[...]
Kun je nog wat foto's maken van set-up en eventueel een filmpje van de performance in film (DVD of XviD)
Foto's komen eraan. Video kan ook maar dan moet je me wat meer tijd geven :)
Foto's komen morgen. Video's op donderdag. Heb het nogal druk met school. Donderdag dan ben ik vrij dus kan ik de hele dag kloten met m'n pa's camcorder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 12:32

Shaidar

oh cr*p ... 'k moet dringend m'n 2001FP verpatsen en zo'n 2405 halen :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
2x Dell 2405 €914,- p/s
of
2x Dell 2005 €615,- p/s

OMG, ik moet m'n pa of zo overhalen ook zo'n scherm te halen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 14-03-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

shaidar schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:17:
oh cr*p ... 'k moet dringend m'n 2001FP verpatsen en zo'n twee 2405 halen :)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Anoniem: 82384 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:26:
Cool. Werkt ook bij de NL site. Inderdaad gewoon 2 stuks in je mandje dumpen. Alleen jammer dat bij de relevante coupon geen titel staat zoals bij de Engelse versie. Anders kun je nog beargumenteren dat de tweede gratis moet zijn en niet 'slechts' 50% korting :P . Misschien zou dat niet werken, maar proberen kan altijd.

Zit nog te dubben of het zin heeft om samen met iemand (omg. Eindhoven) te bestellen, of dat ik er 'gewoon' twee moet nemen. Eentje is eigenlijk geen optie met zo'n actie 8) . Maar met iemand (onbekend?) samen is misschien lastig met betalingen, en als ie terug moet en zo.

Gelukkig geldt de actie tot 11 april, dus kunnen we er nog een paar nachtjes over slapen. Eens kijken of ik nog iemand in de familie zo gek kan krijgen...

offtopic:
wel netjes van Dell dat ze ook wat leuke acties doen in NL en niet alleen in de VS
Ben ook van plan een 24" te kopen. Misschien dat we even op msn of iets dergelijks kunnen overleggen. Msn adress staat bij me profiel. Dat scheelt toch weer gauw 300 Euro de man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Alpha-sphere schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:37:
[...]
Foto's komen eraan. Video kan ook maar dan moet je me wat meer tijd geven :)
Foto's komen morgen. Video's op donderdag. Heb het nogal druk met school. Donderdag dan ben ik vrij dus kan ik de hele dag kloten met m'n pa's camcorder :)
Thanx, ik wacht geduldig af!

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:32

Wallie

Herr

Tom schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:10:
Even kort. Vandaag op het werk ook de 2405FPW binnengehad!! Top! :)
Hij hangt nu nog aan een normale VGA kabel, moet nog een kaart in met DVI aansluiting.. maar resultaat is tot nu toe erg goed vind ik. Helderheid is helemaal super, kleurechtheid ook (mits je er recht voorzit) en resolutie is heerlijk :)
Geen dode pixels gevonden.
Patser... ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

We weten dat je jaloers bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125801

Anoniem: 82384 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:26:Zit nog te dubben of het zin heeft om samen met iemand (omg. Eindhoven) te bestellen, of dat ik er 'gewoon' twee moet nemen. Eentje is eigenlijk geen optie met zo'n actie 8) . Maar met iemand (onbekend?) samen is misschien lastig met betalingen, en als ie terug moet en zo.
Ik zit met hetzelfde "probleem" op dit moment ;) Ik denk er nog even over maar anders kunnen we maybe een duo koop doen. Ik woon in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

heb even gemaild, maar achteraf konden ze me slechts 25% korting geven voor nog een 2e exemplaar. nét niet leuk genoeg.. :(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136696

dadj schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:31:
heb even gemaild, maar achteraf konden ze me slechts 25% korting geven voor nog een 2e exemplaar. nét niet leuk genoeg.. :(
raar!!

maar als je gewoon via de site besteld staan er toch 2 voor 150% zeg maar dan doe je dat toch :)

dan heb je de 2e wel voor 50%, of gaat dat u ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
dadj had al een monitor besteld voor die actie begon, en heeft gebeld of hij alsnog van die actie gebruik kon maken. Aangezien die eerste aankoop geplaatst is voor ingang van de actie geeft Dell hem nu nog 25% korting op een 2e exemplaar i.p.v. 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42145

Hoe zit dat nu eigenlijk met single link en dual link?

Omdat de resolutie van de dell 24" boven single link ligt (1920*1080), zouden dus alleen dual link kaarten dit scherm moeten kunnen aansturen? Maar, een dual link kan ook een Apple 30" aansturen, en daarvan is bekend dat alleen de nieuwste nvidea kaarten dit kunnen en een enkele slecht verkrijgbare nieuwe matrox.

Dus, heb je hier nu een soort van 1.5 link voor nodig, of een single link die buiten zijn specs loopt, of... ???

Ik heb zelf een 9600XT en zou hier graag via DVI 1920*1200 op laten draaien. Kan dit?
Ik vroeg dit al eerder in deze thread, maar toen vroeg ik per ongeluk voor 1920*1080 ipv 1920*1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

ik heb een x800 pro vivo en heb ik aangesloten met de dvi kabel die erbij geleverd werd.
zonder problemen dus op 1920x1200 en geen 'jagging' tijdens het verslepen van vensters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
Anoniem: 42145 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:09:
Hoe zit dat nu eigenlijk met single link en dual link?

Omdat de resolutie van de dell 24" boven single link ligt (1920*1080), zouden dus alleen dual link kaarten dit scherm moeten kunnen aansturen? Maar, een dual link kan ook een Apple 30" aansturen, en daarvan is bekend dat alleen de nieuwste nvidea kaarten dit kunnen en een enkele slecht verkrijgbare nieuwe matrox.

Dus, heb je hier nu een soort van 1.5 link voor nodig, of een single link die buiten zijn specs loopt, of... ???

Ik heb zelf een 9600XT en zou hier graag via DVI 1920*1200 op laten draaien. Kan dit?
Ik vroeg dit al eerder in deze thread, maar toen vroeg ik per ongeluk voor 1920*1080 ipv 1920*1200
Ik heb dezelfde vraag reeds in dit draadje gesteld (zonder succes) en heb hem nu ook hier gepost. Aan de eerste reactie op die post te zien moet dat dus wel mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:17:
Gezien er vele zijn met een toereikend budget om de 2405 aan te schaffen hebben deze vast en zeker ook wel een playstation 2. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om de PS2 op de Dell aan te sluiten en zijn ervaringen hiermee te posten. ben erg benieuwd naar het beeld. Als dat goed is koop ik er ook 1. :)
Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Je kicked je eigen vraag nu binnen 24 uur, dat is wel heel erg snel ;) Wacht nog eventjes een tijdje, misschien komt er nog een PS2-en-2405-hebbende-tweaker langs die je verder kan helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Heb hem binnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Anoniem: 42145 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:09:
Zoek naar de term 'reduced blanking' jouw kaart heeft dat waarschijnlijk ook.

[ Voor 10% gewijzigd door ACM op 15-03-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
CamU schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:40:
[...]

Je kicked je eigen vraag nu binnen 24 uur, dat is wel heel erg snel ;) Wacht nog eventjes een tijdje, misschien komt er nog een PS2-en-2405-hebbende-tweaker langs die je verder kan helpen ;)
Ja sorry, je hebt gelijk. Ik ben alleen ongeduldig omdat ik er ook graag 1 wil bestellen, mits dus mijn vraag m.b.t. de playstation 2. Mijn vriendin zit vaak achter 'mijn' TV om GTST, Meiden van de Wit, Wodka huppeldepup en nog meer van dat te kijken. Ik zit eigenlijk altijd achter mijn PC, staat ook in de huiskamer, te internetten of te gamen. Nu is het dus zo dat ik m'n PS2 ook aan zo'n LCD scherm wil hangen, maar dat moet dus een beetje formaat zijn zoals deze DELL 2405. Daarnaast heb ik sinds kort Gran Turismo 4 en Metal gear Solid 3 en wil deze graag spelen, maar helaas is de TV 'altijd' bezet. Ze gaat wel twee avonden in de week sporten maar dat is echt te weinig om mijn gameverslaving te stillen :) Daarnaast luister ik meestal op die avonden, vrij hard, naar muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:10:
[...]

Ja sorry, je hebt gelijk. Ik ben alleen ongeduldig omdat ik er ook graag 1 wil bestellen, mits dus mijn vraag m.b.t. de playstation 2. Mijn vriendin zit vaak achter 'mijn' TV om GTST, Meiden van de Wit, Wodka huppeldepup en nog meer van dat te kijken. Ik zit eigenlijk altijd achter mijn PC, staat ook in de huiskamer, te internetten of te gamen. Nu is het dus zo dat ik m'n PS2 ook aan zo'n LCD scherm wil hangen, maar dat moet dus een beetje formaat zijn zoals deze DELL 2405. Daarnaast heb ik sinds kort Gran Turismo 4 en Metal gear Solid 3 en wil deze graag spelen, maar helaas is de TV 'altijd' bezet. Ze gaat wel twee avonden in de week sporten maar dat is echt te weinig om mijn gameverslaving te stillen :) Daarnaast luister ik meestal op die avonden, vrij hard, naar muziek.
Ik zal naast foto's en divx, dvd filmpjes ook wel gelijk filmpjes maken met PS2 en Xdoos.Geef me alleen wat tijd. Kan er donderdag pas aan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Alpha-sphere schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:31:
[...]
Ik zal naast foto's en divx, dvd filmpjes ook wel gelijk filmpjes maken met PS2 en Xdoos.Geef me alleen wat tijd. Kan er donderdag pas aan werken
Alvast bedankt voor de moeite !!! _/-\o_
Ik had internet al afgestruind maar weinig kunnen vinden m.b.t. dit onderwerp. Alleen dat je een component kabel nodig zou hebben voor de PS2, gaf kennelijk beter beeld als S-VHS. Sterker nog, S-VHS zou geen High Definition ondersteunen.

[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 15-03-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
Ik heb nu het volgende gevonden over het videokaart-gebeuren:
http://www.deltatronic.de/tipps_dvi_aufloesung.html (in Duits)

Hier staat dus dat de 9200 dit niet ondersteund, maar een oudere 9000 weer wel. Ook staat in dit artikel dat de drivers heel wat kunnen oplossen. Geheel duidelijk is het nog niet voor mij. Ook bij ATI kan ik hier weinig info over vinden...

Graag nog wat hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

CamU schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:59:
[...]

dadj had al een monitor besteld voor die actie begon, en heeft gebeld of hij alsnog van die actie gebruik kon maken. Aangezien die eerste aankoop geplaatst is voor ingang van de actie geeft Dell hem nu nog 25% korting op een 2e exemplaar i.p.v. 50%.
precies, en no way dat ik deze terug ga sturen om daarna opnieuw te bestellen. Hij is namelijk pixel perfect. :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:03:
Alvast bedankt voor de moeite !!! _/-\o_
Ik had internet al afgestruind maar weinig kunnen vinden m.b.t. dit onderwerp. Alleen dat je een component kabel nodig zou hebben voor de PS2, gaf kennelijk beter beeld als S-VHS. Sterker nog, S-VHS zou geen High Definition ondersteunen.
Nog sterker, S-VHS ondersteund nog niet eens de volledige PAL resolutie. Uit mijn hoofd zit S-VHS rond de 400 lijnen als maximum. Volledige PAL resolutie is 576 lijnen met beeldinformatie. High Definition is 1280*720 en 1920*1080.
Merk op dat de oude analoge resoluties alleen in lijnen gespecificeerd zijn, zegt niks over horizontale resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
Pfff,

Vanmiddag eindelijk mijn vervangende 2005FPW ontvangen; pixel perfect en geen backlight probs!

Maaru, de "defecte" monitor heeft UPS niet meegenomen........Ik neem aan dat Dell dit ding nog komt claimen :? :| :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
heb vandaag mijn 2005fpw ontvangen. Ik weet alleen niet of ik backlight probleem heb of niet. Want na al de bekende geruchten ben ik bang dat ik dingen zie die er in werkelijkheid niet niet zijn. b-gone, hoe lang duurt de vervanging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raps schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:14:
Ik heb nu het volgende gevonden over het videokaart-gebeuren:
http://www.deltatronic.de/tipps_dvi_aufloesung.html (in Duits)

Hier staat dus dat de 9200 dit niet ondersteund, maar een oudere 9000 weer wel. Ook staat in dit artikel dat de drivers heel wat kunnen oplossen. Geheel duidelijk is het nog niet voor mij. Ook bij ATI kan ik hier weinig info over vinden...

Graag nog wat hulp.
Interesant stukje. Alleen bij de 9600XT staat er UE achter. (?) Voor zover ik weet is dat de afkoring die Sapphire gebruikte voor hun passief gekoelde versies. Toevallig heb ik die, maar ik heb zo het gevoel dat de UE hier wat anders betekent.

Valt tevens op dat er nogal wat verschillen zitten tussen wat DVI aan kan en wat de kaart opzich aan kan, en dat dat per kaart weer verschilt. Vooral die Matrox g550 zit gewoon een stuk onder de DVI spec, en dat voor Matrox die altijd claimde zo goed te zijn in hogere resoluties.

Er zou zo'n lijstje moeten komen met veel meer kaarten. Ik mis bijvoorbeeld de gewone 9600, maar ook de 9800, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
Chillmeister schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:04:
b-gone, hoe lang duurt de vervanging?
Chill,

Bij mij duurde het ruim een week; maandagochtend 07 maart aangemeld, vandaag ontvangen. Maar de "produktie" duurde sowieso al langer als bij een bestelling waar alles op voorraad is. Tussen "stap 3" en "stap 5" zaten al enkele dagen. Normaal verloopt zoiets in hooguit 2 dgn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik zal anders vanavond even een foto maken, kan iedereen een mening geven erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
Anoniem: 42145 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:05:
[...]

Interesant stukje. Alleen bij de 9600XT staat er UE achter. (?) Voor zover ik weet is dat de afkoring die Sapphire gebruikte voor hun passief gekoelde versies. Toevallig heb ik die, maar ik heb zo het gevoel dat de UE hier wat anders betekent.

Valt tevens op dat er nogal wat verschillen zitten tussen wat DVI aan kan en wat de kaart opzich aan kan, en dat dat per kaart weer verschilt. Vooral die Matrox g550 zit gewoon een stuk onder de DVI spec, en dat voor Matrox die altijd claimde zo goed te zijn in hogere resoluties.

Er zou zo'n lijstje moeten komen met veel meer kaarten. Ik mis bijvoorbeeld de gewone 9600, maar ook de 9800, etc.
Het is inderdaad een vaag gebeuren. Kleine opsomming:
  • DVI-I heeft een maximum resolutie van 1900x1080 (net te weinig voor 1900x1200)
  • DVI-I kan wel werken met sommige kaarten (kweet niet waarom, maar het gaat schijnbaar gewoon goed)
  • D.m.v. reduced blanking kan een hoger signaal verstuurd worden en kan een videokaart toch de resolutie halen. (loopt niet helemaal gelijk met het punt hierboven)
  • Reduced blanking moet dan wel ondersteund worden door zowel videokaart als scherm.
  • Drivers van de videokaart kunnen hogere resoluties aan of kunnen reduced blanking ondersteunen.
Ik post hier opnieuw als ik eindelijk een goedkope videokaart heb gevonden voor een scherm met 1900x1200 px.

ps henk_DE_man, heb je de Dell al besteld, en zo ja, wanneer verwacht je deze te ontvangen? Kun je dan kijken of het werkt met je 9600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Heb twee fotos gemaakt, ik denk dat de camera kan overdrijven tov van wat ik zie, maar het gaat voornamelijk om de linker onderhoek. @b-gone was jouw backlight probleem erger dan dit?

http://img107.exs.cx/my.p...g107&image=img13785ka.jpg
http://img107.exs.cx/my.p...g107&image=img13776vb.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Chillmeister op 15-03-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raps schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:27:
[...]
ps henk_DE_man, heb je de Dell al besteld, en zo ja, wanneer verwacht je deze te ontvangen? Kun je dan kijken of het werkt met je 9600?
Ik heb de Dell nog niet besteld, maar ga dit wel binnekort doen. Waarschijnlijk is het te lang voor iedereen hier om op te wachten, maar natuurlijk post ik dan of het werkt of niet. De 9600 die ik heb is een Sapphire 9600XT Ultimate Edition (met passieve koeling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Hier alvast wat foto's

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/2405/2405-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/2405/2405-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/2405/2405-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/2405/2405-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/2405/2405-5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/2405/2405-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/2405/2405-7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
:9~ echt zeer nice.

Kan je op dit scherm ook een xbox of iets dergelijks aansluiten. Aangezien men praat over het aansluiten van een PS2 op dit scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
STIMPPYYY schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:17:
:9~ echt zeer nice.
Kan je op dit scherm ook een xbox of iets dergelijks aansluiten. Aangezien men praat over het aansluiten van een PS2 op dit scherm
Alpha-sphere schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deel 3 is vol :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.