Ik heb eergisteren de 20,1" Belinea 102015 overgekocht van mn vader.
Hij gebruikte hem als TV, met een los tv-tunertje ertussen, omdat toen hij hem kocht de flatscreen tv's van 20,1"nog royaal 2000 pleuro kostte en een tft scherm+tv-tunertje toen iets van 1100 euro geloof ik (950 voor scherm en 200 voor tunertje)
Nu zijn die TVs drastisch in prijs gekelderd en heeft mn vader een nieuwe besteld.
Ik had de Belinea 2 weken terug al eens geprobeerd op mijn pc en was er in eerste instantie niet echt heel erg over te spreken. Voornamelijk met gamen dan. Ook al is het een 15ms scherm, 1600x1200, kijkhoek van 170 hor & vert en licht van 700:1.
Het beeld "haperde" nogal. Ik geloof dat dat ghosting was, geen idee, ik heb nog nooit een TFT scherm gehad, altijd een 17" CRT. Maargoed, hij stond nog op standaard-monitor in Windows.
Nadat ik de drivers van het scherm erop gezet had draaide het prima in games.
Ofja, games, games, ik had eik alleen HL2 getest en dat draaide prima op 1280 bij 1024, terwijl ik op mn 17"CRT in 1024 bij 768 draaide.
Ik had eik gedacht dat mn videokaart (ati 9800 pro) het niet zou trekken in 1280, maar het gaat hem goed af.
Ik heb met mn vader afgesproken dat ik zijn tv (lees: TFT scherm) ophaal zodra zijn nieuwe TV binnen is, maar ik denk dat ik vanavond met mijn TV die kant op ga en het TFT scherm meeneem.
Dan kijk ik wel een paar dagen geen tv, dat maakt me niet uit

Anyway, lang verhaal kort: Vanavond zit ik achter een 20,1" belachelijk groot oversized flatscreen te HL2-en
Het zal vast dat er betere schermen op de markt zijn, maar deze is pas een half jaar oud en kost nieuw in de winkel nog steeds rond de 900 euro en ik heb hem overgekocht voor 625 euro; prima deal al zeg ik het zelf
=edit=
Deze is het dus:
Belinea (Maxdata) 102015
[
Voor 6% gewijzigd door
vosss op 25-02-2005 12:00
]