Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.880 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Als hunter kan mining met engineering ook erg leuk zijn. Kan je scopes maken voor je Guns en glasses maken ed. Het is ook gewoon een skil die niet vaak genomen wordt maar waar je wel erg leuke dingen mee kan maken :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Ik ga in retail denk ik toch voor mining + skinning, twee gathering skills dus om geld te verdienen. op een hoger lvl drop ik een van de twee om enchanting er bij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93362

Kan je in de retail nog wel skills droppen? Ik weet in ieder geval zeker dat je je talents niet meer kan unlearnen, dus misschien skills ook wel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Anoniem: 93362 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:13:
Kan je in de retail nog wel skills droppen? Ik weet in ieder geval zeker dat je je talents niet meer kan unlearnen, dus misschien skills ook wel niet...
Je kunt volgens mij nog steeds je talents unlearnen tegen betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Je kunt beiden doen in retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, goed dat ik dat weet! ta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 14:56
Muppet schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:42:
Als hunter kan mining met engineering ook erg leuk zijn. Kan je scopes maken voor je Guns en glasses maken ed. Het is ook gewoon een skil die niet vaak genomen wordt maar waar je wel erg leuke dingen mee kan maken :D
Ik ga in de Beta ook een druid starten met skinning/leatherworking, misschien dat ik dan met m'n hunter toch voor mining/engineering ga. Punt is, dat het IMHO vrij vervelend is om minging te doen, in de tijd dat ik bij een node ben aangekomen heb ik me door 5 mobs heen moeten vechten, wat me dus ook iets van 5 leather oplevert :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49
Wouter schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:01:
[...]

T'is idd geen superdrop, maar who cares, als je nog niet zo lang speelt (wat ook niet kan, dus no offi), zijn meestal alle groene drops leuk. Als je er iets aan hebt is het mooi meegenomen, maar het gevoel van het zien van groene (of blauwe) letters in een lootvenster is lekker 8)7 Ik zelf ben nar de US en KR beta's wel gewend aan groen. Blauwe items zijn nog steeds leuk, maar ik zit eigenlijk te wachten op een m'n eerste paarse drop. Niet dat dit nummer 1 prioriteit is, maar wel the-next-best-thing in loot-verrassingen :P
Het word pas echt leuk als je met een groep in een instance bezig bent de eindbaas te verslaan en je van tevoren al afgesproken had dat jij de drop zou krijgen en dat als die blauwe 24dps one handed axe dan valt die andere gast toch lekker wel gaat rollen en dat binds on pickup ding dus krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikbobo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:56:
[...]

Het word pas echt leuk als je met een groep in een instance bezig bent de eindbaas te verslaan en je van tevoren al afgesproken had dat jij de drop zou krijgen en dat als die blauwe 24dps one handed axe dan valt die andere gast toch lekker wel gaat rollen en dat binds on pickup ding dus krijgt :(
Iets afspreken met mensen die je niet kent, dat kan sowieso al bijna niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49
Anoniem: 59413 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:00:
[...]

Iets afspreken met mensen die je niet kent, dat kan sowieso al bijna niet :P.
Hij zei dat ie het per ongeluk deed en gaf me 5g om het goed te maken, maar ik had liever die axe gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:22
Muppet schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:42:
Ik heb nu ook mining en engineering, is idd erg grappig. Mining levert vrij veel op, vooral als je de goede plekken weet waar je veel ore vind. Maar engineering kost echt heel veel geld. Vb. Ik wil nu goggles maken, heb ik 2x een moss agate nodig (zijn 1 goud per stuk waard), terwijl ik het ding zelf nooit voor meer dan 80 silver krijg op de auction... Je kan opzich guns wel verkopen, en scopes ook nog wel, maar veel zijn er niet of nauwelijks winstgevend en kosten teveel moeite om te maken. En het is ook sterk afhankelijk van de vraag.
Mn skill in engineering is nog niet enorm hoog, bijna 160, maar als ik er even mee bezig ben dan verlies ik geld bij het leven... Misschien begin ik nog wel een keer een andere skill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:55:
[...]

Ik ga in de Beta ook een druid starten met skinning/leatherworking, misschien dat ik dan met m'n hunter toch voor mining/engineering ga. Punt is, dat het IMHO vrij vervelend is om minging te doen, in de tijd dat ik bij een node ben aangekomen heb ik me door 5 mobs heen moeten vechten, wat me dus ook iets van 5 leather oplevert :)
Als ik me door diezelfde 5 mobs heen vecht heb ik dus en een node en 5 leather :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik denk/hoop ook wel dat ze dat nog gaan aanpakken. Er zijn namelijk geen trade skills die echt iets opleveren. Tot nog toe is het meer rendabel om te trade goods zelf te verkopen dan het uiteindelijke product. Ze moeten vind ik de start prijs van de items omhoog gooien in AH enzo.

Op dit moment is het goedkoper om het in AH te verkopen dan om het zelf te maken . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Muppet schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:20:
Ik denk/hoop ook wel dat ze dat nog gaan aanpakken. Er zijn namelijk geen trade skills die echt iets opleveren. Tot nog toe is het meer rendabel om te trade goods zelf te verkopen dan het uiteindelijke product. Ze moeten vind ik de start prijs van de items omhoog gooien in AH enzo.

Op dit moment is het goedkoper om het in AH te verkopen dan om het zelf te maken . . . .
Idd, het is een heel rare situatie... Veel items kosten teveel moeite om ze te maken, en dan zijn ze alleen interessant voor jezelf. Verder lijkt het wel alsof de prijs voor gatheringgoods te hoog wordt gehouden door de gebruikers zelf. In het begin verkocht ik alle groene items met een mooie winst, nu verkoop ik ze vaak nauwelijks meer... na een keer proberen loop ik direct maar naar de vendor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 00:00
Erikbobo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:56:
[...]

Heb ik ook al wel meegemaakt, samen met een lvl46 Troll rogue even Doan mollen in S.M. en dan zou ik de Dagger krijgen als ie zou vallen. Wat doet de lul? Tuurlijk ook dobbelen en hij wint...

Na zijn excuses te hebben aangeboden en mij nogmaals te helpen Doan te verslaan, toch nog maar een keer geprobeert. en ja hoor, die klojo dobbelde GVD weer, maar nu won ik gelukkig. Dus gelijk gekapt met de samenwerking en hem op ignore gezet na flink gescholden te hebben.

Ze zijn ook niet te vertrouwen die Trolls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:27
Juist omdat iedereen in de AH zijn leer ed koopt wordt de prijs van de trade goods hoger dan het eindproduct. Rugged Leather bijvoorbeeld is op het moment alleen maar in prijs aan het stijgen. Op dit moment zo 2.5 tot 3 gold per stack 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 14:07
1 van de grote uitzonderingen op de regel dat het duur is in produktie en goedkoop in verkoop zijn de rough bronze leggings http://www.thottbot.com/?i=4325 was erg prettig om daarmee blacksmithing te lvl'en en geld te verdienen :),

grondstoffen: 3 copper en 3 tin ore en het leverde me 9 silver op, ben benieuwd of dat zo blijft.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:21
Das een beetje jammer aan Alchemy.... alles wat je maakt levert minimaal 5x zoveel op als componenten dan als uiteindelijk product :(

Rijk zal ik niet worden vrees is...

Alleen de vials zijn vaak al x-maal zo duur als de potion in verkoop...

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 25-01-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bras schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:41:
1 van de grote uitzonderingen op de regel dat het duur is in produktie en goedkoop in verkoop zijn de rough bronze leggings http://www.thottbot.com/?i=4325 was erg prettig om daarmee blacksmithing te lvl'en en geld te verdienen :),

grondstoffen: 3 copper en 3 tin ore en het leverde me 9 silver op, ben benieuwd of dat zo blijft.
In de auctionhouse?

Bij een vendor levert het 9 silver 62 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 90928 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:18:
Als ik me door diezelfde 5 mobs heen vecht heb ik dus en een node en 5 leather :)
Ja, duh :) Ik had eerst skinning en mining, maar ik wil ook graag een production skill :) Ik draag als hunter nu vooral m'n eigen armour, en dat is een stuk beter dan waar de meeste andere hunters die geen leatherworking hebben in lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 12-06 14:07
Anoniem: 90928 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:05:
[...]
In de auctionhouse?

Bij een vendor levert het 9 silver 62 op.
Ruim 9 silver bedoelde ik eigenlijk (en dus idd bij een vendor), auction house heb ik nog nooit wat verkocht.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
Hydra schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:08:
[...]

Ja, duh :) Ik had eerst skinning en mining, maar ik wil ook graag een production skill :) Ik draag als hunter nu vooral m'n eigen armour, en dat is een stuk beter dan waar de meeste andere hunters die geen leatherworking hebben in lopen :)
En wat voor armor is dat? Het ligt ook weer aan je speelstijl/build en wat jij goed vindt en in AH kun je genoeg equip kopen die net zo goed of beter is dan leatherworking stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Mensen die geen zin hebben in verzamelen en geld over hebben, kopen hun ingredienten via het Auction House. Dus het meest verdien je op het aanbieden van Trade Goods zoals leather en cloth, en zeldzame ingredienten die nodig zijn voor bepaalde professions. Ik heb een Paladin met mining en blacksmithing. Ik hoef dus sowieso nooit geld te steken in armor en weapons, maar er zit nog een voordeel aan: als ik ga minen in grotten, kom ik veel humanoids tegen die cloth droppen en die verkoop ik via het Auction House, hartstikke efficient: minen en tegelijk cloth verzamelen. Mensen betalen makkelijk een buyout prijs van 20 silver, en ik ben nog nooit zo snel aan geld gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:08:
[...]

Nou ik had @ KR beta ook skinning en mining, en ik had dus veruit betere items dan mensen van mijn lvl.

Ik kon namelijk alles kopen @ AH, omdat ik genoeg geld had daarvoor. Dus ik had zo ongeveer wel telkens het beste van het beste. Meer HP dan een warrior van hetzelfde lvl als ik, meer agility dan de meeste rogues van mijn lvl. (ik was zelf ook rogue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik zat me dus af te vragen wat nou een van de betere combinaties zou zijn om als je eerste character als cashcow te gebruiken.

Dwarf Rogue met Skinning/Mining en Pickpocket misschien? Of misschien toch eerder een hunter , iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 09:17
zie het nut niet in van een cashcow.

heb tot level 43 gespeeld en nooit echt geldproblemen gehad. kon altijd de beste dingen kopen die ik wou hebben. (ok niet alle 30g blauwe daggers en shit, maar bijna altijd hoogste wat ik aankon)

kocht om de 2 a 3 levels compleet nieuwe outfit
en had een mount gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik had een vraagje voor de Druids onder jullie over een specifieke talent:
Intensity
hiermee krijg je 40 energy als je naar Cat form shapeshift. Nou vraag ik me af, wat heb je daaraan, begin je niet automatisch met 100 als je shift?
Zo is die talent alleen nuttig als je in cat form al je energy hebt verbruikt, je terugshift naar Caster om te healen oid en daarna meteen naar Cat en je energy nog niet helemaal ge-regenerate is. OF:

Of begin je met een hoeveelheid die proportioneel is met de hoeveelheid mana die je op dat moment had, dus als je nog maar 50% mana had en je shift naar Cat form heb je ineens 90 energy ipv de 50 die je gehad zou hebben, waarmee het dus een geweldige talent is?

Deze vraag komt van een atm niet-WoWer nog steeds, geldgebrek :( Ik zit alleen al wel als een gek te klooien met de Talent Calculator op wowvault en heb voor Druid al bijna alles uitgekozen op het nut van Intensity na. Als dat idd nuttig is pak ik die, anders hou ik het op Balance talents als nature's grasp enzow.
Ik ga voorlopig voor een talent build puur gefocust op cat form, dus alle talents die je voordeel geven bij forms in het algemeen + die van cat form, geen van bear. Ik heb op de officiele forums al heel vaak gezien dat de animal forms helemaal niet zo geweldig zijn, maar dat maakt me niet eens zoveel uit eigenlijk :) Het beestje-spelen lijkt me al lollig genoeg om dat te compenseren, als ik wil pwnen ga ik wel met een Rogue of Hunter verder.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

" zie het nut niet in van een cashcow.

heb tot level 43 gespeeld en nooit echt geldproblemen gehad. kon altijd de beste dingen kopen die ik wou hebben. (ok niet alle 30g blauwe daggers en shit, maar bijna altijd hoogste wat ik aankon)"

Ja maar ik ken mijzelf , ik ben echt een vreselijke altoholic dus het zou wel handig zijn om met 1 char even wat snel te kunnen verdienen zodat ik me op wat extraatjes kan storten zonder weer alles te moeten skinnen op lagere levels met secondary chars en zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Na veel AH checken, en bergen gold (naja, 60g) eindelijk compleet:

Bling Blang!

Et is pauper lvl45-49 armor, dus niet echt geschikt voor dagelijks gebruik, maar ik zie er nog fijner uit dan normaalgesproken ;)

Sunscale armor, geen setbonus, maar who cares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

Erikbobo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:09:
[...]

Hij zei dat ie het per ongeluk deed en gaf me 5g om het goed te maken, maar ik had liever die axe gehad :/
Sorry voor het omhooggooien van deze quote (één pagina terug, mag dat? :P), maar ik snap het probleem niet :? Hij rolled per ongeluk op een bind on get item. Kan gebeuren (veel - euh de meeste bedoel ik ^^ - mensen rollen zo snel mogelijk zonder overleg). Sterker nog, hij bood je zelfs 5 Gold aan om het goed te maken (wat zeldzaam is, dat kan ik je vertellen!). Ja natuurlijk had je liever die bijl, maar hij probeerde het wel goed te maken. En zelfs als die klojo er nog een keertje om rolled (iemand anders had je gequote), ik vindt het al heel wat dat hij nog een keer de instance met je afgaat!

En ook ik heb gister voor het eerst iemand geblacklist (ja, ook Snappie Blist iemand wel eens ^^). Gingen met een Mage (39), Warlock (ik, 39), Priest (41), Shaman (42 meende ik) en een Warrior (43) Scarlet Monastery in. Prima partysetup zou je denken (tank, 2x healing en 2x DD in optima vorma, wat wil een mens nog meer ;) ), maar dat had ik dus verkeerd. Ik en de Shaman kregen continue hate namelijk. Toen ik vervolgens nog een keertje de pijp uit was gegaan was ik het zat, ging ik zitten en vroeg wat 'the name of the game' was. Priest was van mening dat Shaman main healer was, maar hij ging toch main healen, Shaman backup. Volgende vraagstuk was waarom de Tank geen hate kreeg. Mwoah, dat was nog simpeler. Hij speelde op Offensive stand en weigerde dit te veranderen 8)7 Met andere woorden, onze tank weigerde te tanken :S Mwoah, Shaman ging eerst tanken maar dat lukte niet, dus moest iedereen héél voorzichtig damage gaan doen, zodat we geen agro kregen (voor mij was dit meestal een Immolate, een Curse of Recklessness en de Imp op aanvallen, en dan kijken hoe het gaat). Erg stom, en toen hij als een 12-jarig jochie z'n standpunt begon te verdedigen heb ik hem op de blist gezet.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja tis idd irritant om met zulke gasten @ instances te moeten groupen. Ik bedoel, de warrior kan ook in berserkers stance nog altijd de aggro houden, weliswaar moeilijk, maar toch wel te doen. De priest moet ondertussen gewoon weten hoe hij moet healen op dat lvl en tja, als die 2 classes dat niet weten, dan wordt het inderdaad ERG moeilijk. Ik geef je dan ook geen ongelijk over die blacklist ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Is nog altijd beter dan dat 1 shaman + 1 hunter samen wailing caverns doen, de hunter die de shaman lekker laat tanken (wat op zich goed is), maar zijn eigen 'mana' bewaart totdat de eindbaas bijna dood is, dan de shaman laat sterven, hem uit de group zet, alles loot en weg is voor de shaman terug is gelopen van de crossroads waar hij heen werd geteleport omdat hij de instance niet meer in mocht.

Ik was de naieve Shaman btw...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
RealCato schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:52:
Is nog altijd beter dan dat 1 shaman + 1 hunter samen wailing caverns doen, de hunter die de shaman lekker laat tanken (wat op zich goed is), maar zijn eigen 'mana' bewaart totdat de eindbaas bijna dood is, dan de shaman laat sterven, hem uit de group zet, alles loot en weg is voor de shaman terug is gelopen van de crossroads waar hij heen werd geteleport omdat hij de instance niet meer in mocht.

Wow, dat is dus echt keihard genaaid worden... is mij nog niet gebeurd, de meeste spelers zijn juist erg behulpzaam en niet hebberig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
RealCato schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:52:

Heb je z'n naam? Misschien kan je er iets mee door t naar blizzard te sturen... Wel erg kut iig, maarja dat soort mensen heb je nou eenmaal bij de horde }) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204

sOidivUs schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:05:
[...]

Heb je z'n naam? Misschien kan je er iets mee door t naar blizzard te sturen... Wel erg kut iig, maarja dat soort mensen heb je nou eenmaal bij de horde }) ;)
rofl, net alsof blizzard daar wat aan gaat doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 19-06 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

In beta niet, maar misschien in retail wel. En anders kan je altijd een blist in je guilt maken ofzo...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104229

Live vanop http://www.wow-europe.com

The Second Phase is Getting Close!
Ryann, 25/01/2005
We are finalizing the preparations for the second phase of the Final Beta and will soon update the Account Creation pages. A large, limited number of players will be added into the game on a first come, first served basis when the second phase starts. To register an account, you will need a generic authentication key, which we will supply on this page, so stay tuned for updates during this week.
To support even more players, we are pleased to announce a new data centre in Frankfurt which will be ready for the start of the second phase. This new centre, together with the existing centre near Paris, will be dedicated to World of Warcraft and will enable us to provide additional Realms for the European Community.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104229 op 25-01-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5015

Woohoo, nog eventjes gedult dus :P

heb melij met mijn f5 knop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

Eindelijk nieuws, dat word F5-en deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

To register an account, you will need a generic authentication key, which we will supply on this page, so stay tuned for updates during this week.

zucht waarom doen ze elke beta wat anders :P ze maken het zichzelf wel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5015

wat was de key ook alweer voor de US beta??

Gaan we daar alvast enkele variaties op proberen.
zal toch wel een soortgelijke key zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Snappie88 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:13:
[...]
En ook ik heb gister voor het eerst iemand geblacklist (ja, ook Snappie Blist iemand wel eens ^^). Gingen met een Mage (39), Warlock (ik, 39), Priest (41), Shaman (42 meende ik) en een Warrior (43) Scarlet Monastery in. Prima partysetup zou je denken (tank, 2x healing en 2x DD in optima vorma, wat wil een mens nog meer ;) ), maar dat had ik dus verkeerd. Ik en de Shaman kregen continue hate namelijk. Toen ik vervolgens nog een keertje de pijp uit was gegaan was ik het zat, ging ik zitten en vroeg wat 'the name of the game' was. Priest was van mening dat Shaman main healer was, maar hij ging toch main healen, Shaman backup. Volgende vraagstuk was waarom de Tank geen hate kreeg. Mwoah, dat was nog simpeler. Hij speelde op Offensive stand en weigerde dit te veranderen 8)7 Met andere woorden, onze tank weigerde te tanken :S Mwoah, Shaman ging eerst tanken maar dat lukte niet, dus moest iedereen héél voorzichtig damage gaan doen, zodat we geen agro kregen (voor mij was dit meestal een Immolate, een Curse of Recklessness en de Imp op aanvallen, en dan kijken hoe het gaat). Erg stom, en toen hij als een 12-jarig jochie z'n standpunt begon te verdedigen heb ik hem op de blist gezet.
Probeer dan ook samen met een guild te spelen...

Na jaren van verschillende MMORPG's kan ik zeggen dat met random mensen spelen in die spellen het meest frustrerende is van alles :/

Groupen met onbekenden = frustratie. Vooral de loot.

Daarom heb ik ook een nederlandse guild klaar voor retail met pakweg 15 man.... ik ken ze allemaal goed van Dark Age of Camelot :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 5015 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:12:
wat was de key ook alweer voor de US beta??

Gaan we daar alvast enkele variaties op proberen.
zal toch wel een soortgelijke key zijn :P
Het heeft geen zin om nu al te speculeren over de key, want je kan het toch nog niet gebruiken.

Trouwens, toen ik zonet thuis kwam van m'n werk, ging ik natuurlijk ff de blizz site checken, en wel door gewoon firefox te openen. Heb namelijk de blizz page als startpage staan. Maar ik zag geen nieuwe post.

Nadat ik hier de boel doorgelezen had, bleek er wel een nieuwe post te zijn, en ja hoor, F5 en het stond er.

Dat wordt dus toch weer F5'en ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:55

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Muppet schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:20:

Ben ik het niet mee eens, ik heb inmiddels tailoring, enchanting, mining, skinning, alchemy, herbalism en engineering uitgeprobeerd en wanneer je goed op de prijzen let verdien je meer met eindprodukten dan alleen materials verkoop.

Mijn priest waar ik nu mee bezig ben heeft tailoring, rond level 20 kan je headgear maken voor level 24's. Dat verkoopt als een gek want de enige manier om rond dat level headgear te krijgen is uit een quest drop. Daar zit dan 8 silk in, 2 blue dye en 1 fine thread. Kost je 34s om te maken dus (uitgaande van dure silk @ 4s pst). Die verkocht ik constant met bid 50s en buyout 69s99c en dan ga jij me vertellen dat dat geen handel is? :)

Zelfde geld voor de bags die je kan maken, 6-8-10 slotters leveren gewoon goed geld op. Ook de potions van alchemy verkopen goed. Enige waar ik echt problemen mee had was Enchanting, daar was ik gewoon te vroeg mee begonnen (@ level 5) en dat was zeer lastig om te levelen.

Engineering maak je hele leuke dingen mee maar afgezien van de guns vereist bijna alles wat je maakt ook de engineering skill zelf. Blacksmithing & Leatherworking moet ik ooit nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Lol 2nd phase open terwijl de gamer.nl prijsvraag voor een key nog in volle gang is :p

* Virax laughs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:02:
Eindelijk nieuws, dat word F5-en deze week.
JUIST :D

-----------------------

mooi verhaal :

Blizz your game made my 12 year old son beat up a little person, or otherwise known as a midget. The other day in school, he passed one of the students in the hall who was a "little person" and beat him up. The Principal called me in to have a meeting with him and my son. He asked my son why he decided to beat up the other student, and he replied "Because he was a gnome, and if I hadn't beat him up, he would have beat me up".

Your game promotes violence to the younger audiences against real life people, in this case with physical handicaps. I demand that you either shut this game down, or remove the violence aspect of it immediately. If not, I can assure you that you will hear from my lawyer.

@ http://forums-en.wow-euro...general-en&ThreadID=67820

------------------

gnomes zijn klein

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 29204 op 25-01-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
En een terechte reactie.. moet ie maar geen 16+ spel laten spelen.. errug dom en laat de rechtzaak maar komen voor de troll ;).. Dit is al te veel aandacht voor zo'n dom bericht..

Edit: troll grap.. noem het wat je wil.. hij snapte denk ik zelf al snel dat het niet echt slim was.. :+

[ Voor 25% gewijzigd door Skeiron462 op 25-01-2005 22:56 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104229

Sjiezes jongens ... misschien wel even de post doorlezen !
Hij post iets verder zelf dat het een grap is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104229 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:55:
Sjiezes jongens ... misschien wel even de post doorlezen !
Hij post iets verder zelf dat het een grap is ...
doh xD, rofl ik vond gewoon mooi verhaaltje =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit betekent dus ook dat de release gewoon op 11 februari is! hebben jullie daar al aan gedacht? Vanaf dan ben je nooit meer je character kwijt!!! Oh ik kijk zo uit naar de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Hahaha, ik zie 't die soms ietwat vreemde Amerikanen nog doen ook....

Maar het is al gezegd: Wat was die generic key ook alweer met de US final stage (beta)?
Iets van BLZZRD-FINAL-BETA-BLABLA?

Ben benieuwd....

-edit-
Waarom zou de 11 feb dan toch de releasedatum worden? Ik gok 'em op de 18e hoor, zouden ze die final zo kort maken?

[ Voor 24% gewijzigd door fritsjof op 25-01-2005 23:14 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Anoniem: 93362 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:06:
Dit betekent dus ook dat de release gewoon op 11 februari is! hebben jullie daar al aan gedacht? Vanaf dan ben je nooit meer je character kwijt!!! Oh ik kijk zo uit naar de release.
Dat wil niet automatisch zeggen dat ie 11 feb gereleased wordt hoor... alhoewel er voor mij wel wat meer hoop op komt... maar dat de 2e fase nu begint wil echt niet zeggen dat hij 11 feb in de winkel ligt.

Edit:
Final van de US was ook maar een kleine 2 weken hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Virax op 25-01-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Wat boeit die key nou? Je hebt er toch niets aan voordat de post verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 08:22
Ryann, 25/01/2005
We are finalizing the preparations for the second phase of the Final Beta and will soon update the Account Creation pages. A large, limited number of players will be added into the game on a first come, first served basis when the second phase starts. To register an account, you will need a generic authentication key, which we will supply on this page, so stay tuned for updates during this week.
To support even more players, we are pleased to announce a new data centre in Frankfurt which will be ready for the start of the second phase. This new centre, together with the existing centre near Paris, will be dedicated to World of Warcraft and will enable us to provide additional Realms for the European Community.
ownt :D

edit: zag dat het al eesn gepost was :(

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_T op 25-01-2005 23:26 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wouter is altijd zo negatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Lord_T schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:25:
[...]

ownt :D

edit: zag dat het al eesn gepost was :(
Waar vind jij dat nieuwsbericht? Ik zie het nergens staan op worldofwarcraft.com en ook niet op blizzard.com ?

En ik wil natuurlijk niet voor de 3de x naast de boot vallen als de 2nd phase keys vrijgegeven worden, dus ik denk ik vraag het ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Pandemic schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:52:
[...]

Waar vind jij dat nieuwsbericht? Ik zie het nergens staan op worldofwarcraft.com en ook niet op blizzard.com ?

En ik wil natuurlijk niet voor de 3de x naast de boot vallen als de 2nd phase keys vrijgegeven worden, dus ik denk ik vraag het ff!
Voor de europese beta kijken we op http://en.wow-europe.com
Nee hoor :) Maar zeg nou zelf, het heeft toch ook geen nut om te key al te weten voordat je het kunt gebruiken? Ze zullen toch pas die key enablen in de database op het moment dat het mag (dus rond de tijd van dat newsitem).

Daarom zeg ik, je hebt er niets aan. Wel leuk dat het einde van mijn wow-afkickproces in zicht begint te komen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Wouter185 op 25-01-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[knip]

[ Voor 98% gewijzigd door Wouter185 op 25-01-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76289

Net een nieuwe F5 key besteld, hopelijk isie optijd binnen voordat m'n oude versleten is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Deze is ook wel fijn, niet elke keer alle bags moeten openen om iets te vinden.

AllInOneInventory

Rest van goede aanpassingen zijn wel gepost. :)

Tevens meeste modifications zijn samen gepakte mod's.

Cosmos heeft idd leuk menu om alle te beheren, waar ook de nieuwe bij komen die ze toevoegen.
Maar ik had last van die fouten elke keer duzz heb ik cosmos weg gedaan en leuke losse opgezocht.

Gebruik gedeelte van Nurfed en Cannyar's Compilation.
Wat ik niet nodig vind heb ik weer weggedaan.

Tevens zijn sommige modification char gericht en zul je die je niet nodig bent ook niet gebruiken.

Denk dat de meeste alleen de nodige mod's gebruiken en overbodige gewoon weghalen of uitzetten. :)

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 16-08-2023
Xeanor schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:16:
[...]
Na jaren van verschillende MMORPG's kan ik zeggen dat met random mensen spelen in die spellen het meest frustrerende is van alles :/

Groupen met onbekenden = frustratie.
Zo zeg dat merk ik nu ook. Speel nu alliance met wat teringnoob pala's... ik erger me dood aan die prutsers. Zijn gewend om een sealtje te gebruiken en thats it. Komen ze in een instance met groups e.d. dan zijn het zulke nooblars die nergens op letten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Bij de US open beta was de key: BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC voor degenen die dat wilden weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:55

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Vannacht gezellig in Ashenvale 'The Lost Pages' quests aan het doen met een guildie (allebei 26) waarbij we nogal last hadden van een level 32 hunter. Die maar niet van opgeven wist, keer op keer kwam hij terug om ons proberen af te maken wat niet zo erg wilde lukken :D

Hele tijd niks meer van hem gehoord, komtie opeens terug met z'n 4 vriendjes, toen kregen we het wel even lastig. Warsong Lumber Camp in gerend waar we omringd door enkele NPC's het ook niet echt lang volhielden, dus werden we alsnog 2-3 keer afgemaakt.

Maar dit soort PvP kan ik dus wel waarderen, was gewoon een hoop lol hebben en goeie gevechten tegen alliance die in iig in de buurt van je eigen level zitten. Dat ze aan het einde dan met 5 man aankomen rennen kan ik dan alleen maar grappig vinden, het zat die hunter blijkbaar hoog genoeg om er versterking bij te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Om nog even op mijn nurfed vraag terug te komen:

Heb je bij nurfed op je map ook dat je die co-ordinaten kan zien? Ik weet dat het in cosmos wel is, en ik zou het zeer handig vinden in combinatie met thotbot.

Weet iemand het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
omg! signup.wow-europe.com ligt down :X
En moet zo 8 uur lang naar school :D
Mocht hij de komende uurtjes beginnen dan ga ik van jullie eeuwige goedheid uit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hij doet het wel weer ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:54:
Das een beetje jammer aan Alchemy.... alles wat je maakt levert minimaal 5x zoveel op als componenten dan als uiteindelijk product :(

Rijk zal ik niet worden vrees is...

Alleen de vials zijn vaak al x-maal zo duur als de potion in verkoop...
doe je het echt fout, ik verkocht voor 1 g 2 superior healing potjes
en voor 1.60 g 5 stonekin potjes!

vooral voor healing kan je veel voor vragen.

ik moet zeggen dat ik op einde van kr er toch wel zo'n 8 g heb weg gehaald met 20 potjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33

-SaveMe-

-klik-

Damn, ik hoop niet dat de inschrijvingen morgen overdag zijn, dan kan ik nl van 0800-1730 zeker geen internet checken...
wellicht dat iemand hier dan zo lief is voor mij een accountje te reggen ???!!!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
streafer schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 07:58:
[...]

doe je het echt fout, ik verkocht voor 1 g 2 superior healing potjes
en voor 1.60 g 5 stonekin potjes!

vooral voor healing kan je veel voor vragen.

ik moet zeggen dat ik op einde van kr er toch wel zo'n 8 g heb weg gehaald met 20 potjes ofzo.
Jawel, maar das allemaal via auction dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

ViRaX schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 07:15:
Om nog even op mijn nurfed vraag terug te komen:

Heb je bij nurfed op je map ook dat je die co-ordinaten kan zien? Ik weet dat het in cosmos wel is, en ik zou het zeer handig vinden in combinatie met thotbot.

Weet iemand het?
Lees zijn post eens LMD in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

Je kan gewoon allemaal losse mods zelf installeren. Dus m.a.w. zit het er niet bij . . voeg je die mod toch toe??

Ik weet niet of hij erbij zit want ik heb niet de laatste versie van Nurfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 17:34

Metzie

Nyaano !

DarkShadow schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:13:
Ik heb nu ook mining en engineering, is idd erg grappig. Mining levert vrij veel op, vooral als je de goede plekken weet waar je veel ore vind. Maar engineering kost echt heel veel geld. Vb. Ik wil nu goggles maken, heb ik 2x een moss agate nodig (zijn 1 goud per stuk waard), terwijl ik het ding zelf nooit voor meer dan 80 silver krijg op de auction... Je kan opzich guns wel verkopen, en scopes ook nog wel, maar veel zijn er niet of nauwelijks winstgevend en kosten teveel moeite om te maken. En het is ook sterk afhankelijk van de vraag.
Mn skill in engineering is nog niet enorm hoog, bijna 160, maar als ik er even mee bezig ben dan verlies ik geld bij het leven... Misschien begin ik nog wel een keer een andere skill...
Ik weet niet wat voor character jij speelt, maar engineering is voor een hunter een zeer handige skill. Ten eerste kan je zelf guns en scopes maken en verder kan je ook je eigen ammo maken, welke een stuk beter is als gekochte ammo bij vendors.

Moss agagte 1 gold? Op de koreaanse beta heb ik moss agate voor zo'n 5 silver per stuk kunnen kopen. Ik had als engineer op de bank altijd een voorraadje mineralen staan die ik kon gebruiken bij het maken van items. Zoals shadow gems, moss agate, tigers eye, etc.

Engineering is verder inderdaad niet echt een skill om veel geld mee te verdienen daar een boel items alleen door andere engineers gebruikt kunnen worden. Maar afhankelijk van je klasse die je speelt heb je er zelf wel een boel aan

[ Voor 9% gewijzigd door Metzie op 26-01-2005 09:20 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

FunkyTrip

Funky vidi vici!

GTOfire schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:31:
Ik ga voorlopig voor een talent build puur gefocust op cat form, dus alle talents die je voordeel geven bij forms in het algemeen + die van cat form, geen van bear. Ik heb op de officiele forums al heel vaak gezien dat de animal forms helemaal niet zo geweldig zijn, maar dat maakt me niet eens zoveel uit eigenlijk :) Het beestje-spelen lijkt me al lollig genoeg om dat te compenseren, als ik wil pwnen ga ik wel met een Rogue of Hunter verder.
Je hebt WoW nog niet, maar leest ongetwijfeld alle fora. Dan zou je moeten weten dat cat form druid momenteel het allerzwakste en meest underpowered character is omdat de dps van de cat form veel te laag is. Op de officiele forums wordt hier al maanden over geklaagd. Feral druids zijn nu iets beter af met de Dire Bear armor boost, maar het is nog steeds k*t met peren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

keldon schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:34:
[...]

Zelfde geld voor de bags die je kan maken, 6-8-10 slotters leveren gewoon goed geld op. Ook de potions van alchemy verkopen goed. Enige waar ik echt problemen mee had was Enchanting, daar was ik gewoon te vroeg mee begonnen (@ level 5) en dat was zeer lastig om te levelen.
Bags ben ik het mee eens trouwens dat verkoopt dik :D en ook over enchanting ben ik het eens. Je kan in het begin beter Tailoring en Skinning nemen en dan later switchen naar Enchanting want dat lvl je toch heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
vriend van mij speelt ook druid, hij is nu lvl26, gaat alleen toch weer over op een andere char. Druid speelde hem niet heel erg lekker, niet superfijn soloen en redelijk weinig damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 13:53

NightHawk4

Lotte is Liev :>

keldon schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:34:
[...]

Ben ik het niet mee eens, ik heb inmiddels tailoring, enchanting, mining, skinning, alchemy, herbalism en engineering uitgeprobeerd en wanneer je goed op de prijzen let verdien je meer met eindprodukten dan alleen materials verkoop.

Mijn priest waar ik nu mee bezig ben heeft tailoring, rond level 20 kan je headgear maken voor level 24's. Dat verkoopt als een gek want de enige manier om rond dat level headgear te krijgen is uit een quest drop. Daar zit dan 8 silk in, 2 blue dye en 1 fine thread. Kost je 34s om te maken dus (uitgaande van dure silk @ 4s pst). Die verkocht ik constant met bid 50s en buyout 69s99c en dan ga jij me vertellen dat dat geen handel is? :)

Lekker origineel die 69s99c :>

Enchanter's Cowl is ook dik winstgevend, zit 12 silk in 2 fine thread en 2 thick spider's silk. Die laatste moet ik echt duur kopen (en zijn idd wat schaars) maar dan ben ik toch voor 60s klaar....laten die cowl's nou 2g opbrengen >:)

Maar die bags leveren alleen in het begin goed geld op, dat is nu dus wel afgelopen :'(
Hoewel men in retail iets zuiniger zal zijn verwacht ik, aangezien de 10 slots nu voor 25s gekocht kunnen worden.... :o

[ Voor 11% gewijzigd door NightHawk4 op 26-01-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hoop niet dat de release op 11 februari is, dan ga ik net een week op vakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:28

admiral866

The King Personality Disorder

ja ik ga dan ook op vakantie, lang weekend. Aan de ene kant wel zuur natuurlijk. Maar aan de andere kant, dan is het begin gebied hopelijk ietsie rustiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Metzie schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 09:19:
[...]

Ik weet niet wat voor character jij speelt, maar engineering is voor een hunter een zeer handige skill. Ten eerste kan je zelf guns en scopes maken en verder kan je ook je eigen ammo maken, welke een stuk beter is als gekochte ammo bij vendors.

Moss agagte 1 gold? Op de koreaanse beta heb ik moss agate voor zo'n 5 silver per stuk kunnen kopen. Ik had als engineer op de bank altijd een voorraadje mineralen staan die ik kon gebruiken bij het maken van items. Zoals shadow gems, moss agate, tigers eye, etc.

Engineering is verder inderdaad niet echt een skill om veel geld mee te verdienen daar een boel items alleen door andere engineers gebruikt kunnen worden. Maar afhankelijk van je klasse die je speelt heb je er zelf wel een boel aan
hmm ik speel in de US retail, nu al een aantal maandjes, ben hunter lvl31 (doe rustig aan), maar de moss agate voor 5 silver? No way, het levert al veel meer op als je het gewoon bij de vendor koopt. Tigers eye is idd wel erg goedkoop (2/3 silver), shadow gem al iets duurder (10 s), de prijzen van de AH zijn gewoon in alles heel erg opgelopen, af en toe zie je hele goedkope aanbiedingen en die koop ik dan ook direct (om vaak voor duurder weer te verkopen :P).
Verder is het idd wel mooi, al die guns maken, maar tot nu toe kan ik nog steeds een betere gun zelf kopen, dan ik kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525

admiral schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:32:
ja ik ga dan ook op vakantie, lang weekend. Aan de ene kant wel zuur natuurlijk. Maar aan de andere kant, dan is het begin gebied hopelijk ietsie rustiger :)
ik ook voor een stuk of 10 dagen :o daar baal ik dan wel weer van, maar waar ik op vakantie ga is een Wireless Lan in het huis :D dus kan ik s' avonds na het skieen denk ik wel spelen op me laptop met wlan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sOidivUs schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:23:
Hoop niet dat de release op 11 februari is, dan ga ik net een week op vakantie :+
Ja, idem, dan vertrek ik net voor een week naar Oostenrijk :) Ach ja, aan de andere kant is het dan al een heel stuk minder druk in de newbie zones :D

Ik heb trouwens een .Net programmatje gemaakt dat elke 15 seconden de Last-Update header van http://en.wow-europe.com/ checked, en als deze verandert, een HELE grote popup weergeeft + me 3 mailtjes stuurt. No way dat ik die signup ga missen :D
Anoniem: 97525 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:48:ik ook voor een stuk of 10 dagen :o daar baal ik dan wel weer van, maar waar ik op vakantie ga is een Wireless Lan in het huis :D dus kan ik s' avonds na het skieen denk ik wel spelen op me laptop met wlan :)
Lucky bastard :) Nouja, aan de andere kant heb ik meestal na een hele dag skieen + apres-ski + eten toch echt geen puf meer over :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 26-01-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Anoniem: 104229 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:54:
Live vanop http://www.wow-europe.com

Ryann, 25/01/2005
WOOHOO!! F5^2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Hydra schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:06:
[...]

Ik heb trouwens een .Net programmatje gemaakt dat elke 15 seconden de Last-Update header van http://en.wow-europe.com/ checked, en als deze verandert, een HELE grote popup weergeeft + me 3 mailtjes stuurt. No way dat ik die signup ga missen :D

[...]

.net programmatje? :P

(is dat te sharen?:P )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 97525 op 26-01-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

eehmmm post je dan wel als de sodemieter hier je antwoord ;) ik heb opera ook al op elke 5 minuten refresh staan :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

vraagje:
Ik heb destijds de installer voor de usopenbeta downgeload. Moet ik nu om de europese beta te gaan spelen opnieuw die hele installer gaan downloaden? Of kan ik gewoon de us versie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:28

admiral866

The King Personality Disorder

hehe ja ook zoiets in werking. mailtje ook naar mobielnummer@orange.nl
Dus ik krijg ook een smsje als er wat verandert :D

Tevens in de mail een verschil van de website met vorige keer, dus wat er bijgekomen is :)
Maar dat boeit weinig, ik kijk toch bij elk smsje de site gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:47
:Z had toch gewoon een USA versie gekocht en na de Euro release je account laten verplaatsen i.p.v. je gek te surfen over de final beta signup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

admiral schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:25:
hehe ja ook zoiets in werking. mailtje ook naar mobielnummer@orange.nl
Dus ik krijg ook een smsje als er wat verandert :D

Tevens in de mail een verschil van de website met vorige keer, dus wat er bijgekomen is :)
Maar dat boeit weinig, ik kijk toch bij elk smsje de site gelijk.
ROfl FREAK :)
ik heb dus egt zo geen zin om beta te spelen :) alleen als er geen character wipe komt.. mar die komt er tog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:42:
[...]

ROfl FREAK :)
ik heb dus egt zo geen zin om beta te spelen :) alleen als er geen character wipe komt.. mar die komt er tog :)
Nou, het kan wel handig zijn kan ik nog even 2 weken ofzow uittesten met welke char ik nou toch echt wil beginnen, want ik twijvel nog tussen 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Precies.. die wat dat betreft beta als een soort demo (al moet je wel rekening houden met 'beta' om daar geen misverstanden over te laten onstaan :P).

Je kunt juist even kennismaken met het spel en wat verschillende rassen/classes/professions uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 19-06 21:17

Flapmo

and back is gigi!

//edit hoeveel mensen hebben f5 gerost? :+.

Ik zit zo mijn hunter te builden, maar heb nu al 100x gedaan. Ik ga voor PvP hunter. Gewoon zodat als ik met me 2 char genakt wordt ik me hunter kan laden en dan die gast kan afknallen :+. (Niet dat je in de buurt bent maartoch). Hunter is wel tricky vechten though.

Wat denken jullie, pro's en cons voor sterkste mvp class? Ik denk niet dater echt een is. Gelijke kansen, ligt er gewoon aan hoe tactisch je speelt.

@smultie: gotcha :+
@The_Cross ach, iedereen f5t zich hele dag dood, daar mag je best misbruik van maken. Het is eigenlijk van de zotte :).

[ Voor 109% gewijzigd door Flapmo op 26-01-2005 11:56 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geintje ??
Ik zie namelijk nog steeds geen verschil op de pagina ......

edit:

NIET grappig :(

[ Voor 21% gewijzigd door Smultie op 26-01-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 09:17
deze geintjes worden hier niet echt gewaardeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wordt tijd voor deel 13 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
We zijn toch nog lang niet aan de 1000 posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of w88 tot 40 pagina's :S soz...

Maargoed, ik speel niet meer omdat ik het spel nieuw voor mij wil laten..

veel mensen gaan spelen.. kennen alles al enzo .

da wil ik gewoon nie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 29204 op 26-01-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Anoniem: 103205 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:25:
vraagje:
Ik heb destijds de installer voor de usopenbeta downgeload. Moet ik nu om de europese beta te gaan spelen opnieuw die hele installer gaan downloaden? Of kan ik gewoon de us versie gebruiken?
Weet 99.9% zeker dat je daarvoor echt de Europese client voor nodig hebt, of anders de US client moet aanpassen zodat deze exact dezelfde bestanden heeft als de Europese. Voor zover ik weet kun je zonder creatief fixen de EU beta niet spelen met een US client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Wellicht werkt het wel weer om in het config-bestandje "us.beta.blablabla" naar "eu.beta.blablabla" te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ja, dat hoop ik ook. Kan iemand bevestigen danwel ontkrachten en dan meteen ff een linkje sturen naar de EU-versie ?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig