deze vond ik zelf irritant heb ik dus niet

Quickloot - Het lootbox komt onder je muisknop te zitten als je loot, erg handig.
Waarom?? Als je shift ingedrukt houdt terwijl je met rechtermuis loot wordt alles automagisch in je bags gepropt. Soort autoloot.
Selfcast - Als je alt inhoud en op een bepaalde knop of nummer klikt dan selecteer je automatisch jezelf.
Hmm dit zit standaard in WoW

Sidebar - Extra 24 knoppen balk aan de rechterkant van het scherm, zelf helemaal in grootte en hoeveelheid in te stellen.
Alleen vond ik 8 knoppen genoeg

Playerframe - Bij je avatar linkboven komt extra informatie te staan over hoeveel hp/mana je nog hebt en in %.
Deze ken ik niet maar er zit in WoW zelf ook een optie om hp/mana weer te geven.
Zelf heb ik nog een mod die de kleur van groen naar rood laat gaan van je levensbalk. Zodat je kan zien als je bijna dood bent.
En nog een mod die laat zien als je op je zwaarden of iets dergelijks een mod hebt. Zoals Instant Poison.
Verder gebruik ik hetzelfde als jij.
Zie . .
http://www.beestig.nl/wow voor mijn screenies. De 1e paar zijn nieuw omdat we nu in 2005 zitten beginnen die screens met 01 dus staat ze vooraan

Nou niet allemaal gaan refreshen want het draait op een servertje thuis.
Ben trouwens zelf lvl 41 geworden en heb mijn Mount

woohoooo
[
Voor 5% gewijzigd door
Muppet op 25-01-2005 08:29
]