Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.977 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 kwartier google te hebben geabused nog niets gevonden :(

Zullen we dan maar gewoon het antwoord met iedereen van GoT delen, als iemand het weet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeverDream
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 10:14
Zo, nou ik geloof dat ik bij ben nu.. tis nogal wat om 12 delen door te lezen! :)
Erg leuk en leerzaam al die verhalen over WoW.

Het volgende viel me alleen wel op, niemand heeft het over de toetsenborden
die voor WoW te krijgen zijn. Iemand toevallig hier die er zo 1 heeft of besteld heeft?

Vraag mezelf namelijk af of het ook een toegevoegde waarde heeft of dat het met een gewoon toetsenbord net zo makkelijk gaat? :?

Nog ff een plaatje erbij gezet met een linkje naar de grote.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lodi/WoW-S.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door FeverDream op 24-01-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een heletijd zoeken kom ik ook niet verder.. ik heb wel een stukje gevonden die het andwoord zou kunnen zijn.. het is een stukje tekst waarin iemand van blizzard uitlegd dat er een spel was uitgekomen "die alles startte"

maar voordat ik dingen zeg die niet gezegd mogen worden..

zullen we allemaal samen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

"2) Googlen"

Weet je , dat valt nog best tegen , je zal je verbazen hoeveel blizzard spam er op het internet staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik dacht eigenlijk het eerst aan JRR Tolkien :D Als dat niet het antwoord is hebben ze wel erg veel gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Wouter schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:34:
[...]

Je moet je echt diep schamen.

1) Mond spoelen
2) Googlen
3) Hier weer terugkomen
tijd voor een hulplijn? De 50 - 50 of het publiek?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeWing schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:09:
http://www.gamer.nl/viewdoc/1577

Die geven een beta key weg en je inzending moet er voor de 29e zijn. Zou dus betekenen dat phase 2 van de open beta nog lang op zich laat wachten....
Dank!

Even een mailtje gestuurd en nu nog even geduld hebben... geluk heb ik toch altijd O-).
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:27:
[...]

Dan heb je óf te weinig gespeeld, óf je woont stiekem in Korea....
Latency lag rond de 600 a 700 ms. Lijkt veel, maar gezien de afstand en het soort spel valt het mee. Ik vond het namelijk heel goed speelbaar. Wellicht dat het op andere realms minder was. Het is zo dat ik meestal was ingelogd op rustige uren, maar ook tijdens de piekuren had ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Zo voor en rond kerst viel er tussen 2 uur 'smiddags en 8/9 uur 'savonds niet te spelen in de KR beta, latencies van rond de 10000 en hoger. Na een onderhoud van een aantal uren was het eigenlijk zo goed als over, en kon je de hele dag spelen met een latency van rond de 400.

Btw, het antwoord zoeken op die gamer.nl prijsvraag was best wel een knakenwerk ;) :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan eigenlijk ook zo veel zijn.. nu heb ik al 3 mogelijke antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Het antwoord is toch mad ez?
Chris Metzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Shade schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:05:
Het antwoord is toch mad ez?
Chris Metzen?
Dat dacht ik eerst ook, maargoed.... :P

Zoals ik al zei, het is gewoon knakenwerk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter185 op 24-01-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Metzen is toch die gast die alle plaatjes tekent voor iig diablo en starcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Niet alleen dat. Hij schrijft ook storyline dingen etc.
Maar et kan ook die ene dikke zijn met die baard
Rob Pardo ofzo weet ik et

Ik snap mensen die hun antwoord achterhouden sowieso niet
het is bijna retail, waarom doe je zo gay :)

[ Voor 29% gewijzigd door Shade op 24-01-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RedruM schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:07:
Metzen is toch die gast die alle plaatjes tekent voor iig diablo en starcraft?
Metzen is de huidige Creative Director @ Blizzard, en maakt idd al een hele tijd artwork & verhaal voor Warcraft. Maar hij was niet de eerste die schreef over humans en orcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Beetje vreemde contest trouwens als je pas volgende week je key krijgt. Dan is de FB waaschijnlijk al zo goed als voorbij..

Leuk geprobeerd, dat wel :P

Ze hebben zelf gewoon een key gekregen bij een buitenlandse pre-order kit ofzo en proberen daar nu een slaatje uit te slaan.

Anders hadden ze wel net als T-Mobile 5000 keys ofzo, die zijn dus zeker van Blizzard bemachtigd.

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 24-01-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik vind het inderdaad ook allemaal een beetje vreemd, maargoed.

En wanneer begint nou eens die 2de fase van de FB? Ik had gegokt op afgelopen weekend, omdat me dat een ideaal moment lijkt om een open inschrijving te starten. Daarom gok ik nu aankomend weekend. Hopelijk krijg ik geen gelijk en begint et vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat komende donderdag of vrijdag inschrijving voor open beta begint. Die gaat dan hopelijk iets van 6 feb eindigen en 11 feb release (maar waarschijnlijk gaat ie 11feb eindigen, en dan 14feb release ofzo) Ik hoop in iedergeval dat het nu eens opschiet!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:25:
Ik gok dat komende donderdag of vrijdag inschrijving voor open beta begint. Die gaat dan hopelijk iets van 6 feb eindigen en 11 feb release (maar waarschijnlijk gaat ie 11feb eindigen, en dan 14feb release ofzo) Ik hoop in iedergeval dat het nu eens opschiet!!! 8)7
Even zien hoor, hoe doen ze dat op het officiele forum? Zo toch?

/signed ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
Is het... Richard A. Knaak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
We kunnen ook een poll maken wie wat gokt.. :+

Inzet: de eer.. :Y)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het de schrijver is van de warcraft boeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Dat zeg ik, knakenwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie nou allemaal Richard Knaak zeggen dan win ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ik voel dan toch dat er een publiekelijke stemming hier moet komen...

Richard A Knaak als 1 optie en wie levert er een andere?

Gezamelijk de meeste kans :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Lord_T schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:55:
ik voel dan toch dat er een publiekelijke stemming hier moet komen...

Richard A Knaak als 1 optie en wie levert er een andere?

Gezamelijk de meeste kans :)
Ik geef Chris Metzen als Creative Director ook een goeie kans. Zie ook onderaan deze website ( http://www.guardiansofazeroth.com/wow/news.asp?viewnews=120 ):
(...)

lastly, the primary world creator and story writer behind Warcraft and Starcraft here at Blizzard is Chris Metzen and he is still very much with us. Time to give him some props :)

(...)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JRR Tolkien,

toch we de ware patriot van de orcs en tovernaars..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee... JRR Tolkien heeft een andere verhaal..

NIET het verhaal over warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adagio schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:03:
[...]

Ik geef Chris Metzen als Creative Director ook een goeie kans. Zie ook onderaan deze website ( http://www.guardiansofazeroth.com/wow/news.asp?viewnews=120 ):

[...]
ssst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ligt eraan hoever je teruggaat.. Het Warcraft universum is natuurlijk wel gebaseerd op de creaturen van Tolkien, de uitvinder van humans als ras, elves (dark/wood benamingen etc), dwarves, orcs, etc.

Eigenlijk fantasy in z'n geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:11:
Ligt eraan hoever je teruggaat.. Het Warcraft universum is natuurlijk wel gebaseerd op de creaturen van Tolkien, de uitvinder van humans als ras, elves (dark/wood benamingen etc), dwarves, orcs, etc.

Eigenlijk fantasy in z'n geheel.
idd, ligt er aan hoe ver je gaat he..

maar goed de vraag is

Wat is de naam van de geestelijke vader achter het verhaal van Warcraft?

wat bedoelen ze met geestelijk? geestelijk = dood? of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen echte vader van warcraft, want het is een spel :P dus in plaats van een biologische vader een geestelijke wat betekend dat het degene is die het heeft verzonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm :) zijn er toevallig mensen hier die de beta van warcraft niet spelen en zelfs hun beta-key willen afleveren? :D
ik heb altijd iets vreemds, mijn pc doet aan de systeem eisen van bijv half life 2 maar toch draait het niet helemaal lekker. dus voordat ik deze game koop zou ik hem nog een keertje willen testen of die wel draait...

en de volgende link kwam ik tegen. alle liedjes die zich in world of warcaft bevinden. zal vast wel gepost zijn maar doe het lekker toch >:)

http://www.emuparadise.org/soundtracks/WoW/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:24:
uhm :) zijn er toevallig mensen hier die de beta van warcraft niet spelen en zelfs hun beta-key willen afleveren? :D
ik heb altijd iets vreemds, mijn pc doet aan de systeem eisen van bijv half life 2 maar toch draait het niet helemaal lekker. dus voordat ik deze game koop zou ik hem nog een keertje willen testen of die wel draait...

en de volgende link kwam ik tegen. alle liedjes die zich in world of warcaft bevinden. zal vast wel gepost zijn maar doe het lekker toch >:)

http://www.emuparadise.org/soundtracks/WoW/
hoeveel RAM heb je in je systeem hangen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hebben jullie er ook bij stil gestaan dat er een kleine kans is dat er helemaal geen open beta meer komt? Blizzard zal ook wel een hoop info gehaald hebben uit de US en KR beta + retail... Misschien dat ze het laatste beetje info (wat het ook mogen zijn), al redden met de mensen die een key hebben.

Als die prijsvraag van gamer afgelopen is, is het 30 jan... dan komt die key pas vrij en kunnen we daar de conclusie uit trekken dat de 2e phase niet eens is ingegaan? Misschien krijg je die key wel mocht je te laat zijn voor het inschrijven van de 2e phase... of die 2e phase komt dus niet.

Moraal van dit stukje tekst ben ik alleen ff kwijt :p, maar het zou dus ook best kunnen zijn dat er geen open beta komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:28:
[...]

hoeveel RAM heb je in je systeem hangen...
er hangt 1024 aan m'n systeem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ViRaX- schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:29:
Hebben jullie er ook bij stil gestaan dat er een kleine kans is dat er helemaal geen open beta meer komt? Blizzard zal ook wel een hoop info gehaald hebben uit de US en KR beta + retail... Misschien dat ze het laatste beetje info (wat het ook mogen zijn), al redden met de mensen die een key hebben.

Als die prijsvraag van gamer afgelopen is, is het 30 jan... dan komt die key pas vrij en kunnen we daar de conclusie uit trekken dat de 2e phase niet eens is ingegaan? Misschien krijg je die key wel mocht je te laat zijn voor het inschrijven van de 2e phase... of die 2e phase komt dus niet.

Moraal van dit stukje tekst ben ik alleen ff kwijt :p, maar het zou dus ook best kunnen zijn dat er geen open beta komt.
Die kans is er zeker, maar het zou wel enig gezichtsverlies voor blizzard betekenen. Eerst europa lekker maken met beloftes van een OB, en vervolgens die maar laten zitten.

Dus het is mogelijk, maar het lijkt mij een vrij onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kan best zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Gezien het feit dat er een fase 2 van de final beta is genoemd in een officieel persbericht geeft mij voldoende hoop er nog even op te wachten alvorens het door jullie geopperde feit te doen aanvaarden als zijnde waarheid.
The first phase of the Final Beta Test will also allow the testing of the World of Warcraft localized server infrastructure under heavy loads. As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins. More details regarding the second phase will be given shortly on www.wow-europe.com.

Bron: http://www.blizzard-europe.com/press/050108_final_beta.shtml
Once = niet If. Als dit een amerikaans persbericht zou zijn, dan zou het niet starten van een open inschrijving kunnen leiden tot een aanklacht. In dit geval is het een frans persbericht, en het gevaar kleiner voor een eventueel gevolg van dergelijke onwaarheden.

Ik zeg; er komt een open inschrijving van de huidige final beta (door sommigen alweer schaamteloos open beta genoemd), en wel binnen nu en 10 dagen.

[ Voor 58% gewijzigd door Wouter185 op 24-01-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Nou ik heb maar ff ingezonden op die prijsvraag. Maar meestal heb ik toch geen geluk met dit soort dingen.

*Fingers crossed*

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ook maar meegedaan.
Win normaal nooit maar hopelijk nu dus wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Wouter schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:44:
Gezien het feit dat er een fase 2 van de final beta is genoemd in een officieel persbericht geeft mij voldoende hoop er nog even op te wachten alvorens het door jullie geopperde feit te doen aanvaarden als zijnde waarheid.
Zo, en nu weer leestekens..

Ik zeg; er komt een open inschrijving van de huidige final beta (door sommigen alweer schaamteloos open beta genoemd), en wel binnen nu en 10 dagen.
Oke en stel dat die 2e fase over 10 dagen begint (dat zou dus volgende week donderdag 3 feb zijn), denk je dat de releasedatum van 11 feb dan nog wordt gehaald? Of zal hij weer worden uitgesteld?

Met de US was de beta afgerond, daarna een paar dagen rust en daarna de release... Stel dat er tussen de beta en de release 4 dagen zitten blijven er dus 4 dagen over voor de 2e fase... en of ze binnen 4 dagen de info halen die ze nodig hebben betwijfel ik ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-ViRaX- schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:49:
[...]

Oke en stel dat die 2e fase over 10 dagen begint (dat zou dus volgende week donderdag 3 feb zijn), denk je dat de releasedatum van 11 feb dan nog wordt gehaald? Of zal hij weer worden uitgesteld?

Met de US was de beta afgerond, daarna een paar dagen rust en daarna de release... Stel dat er tussen de beta en de release 4 dagen zitten blijven er dus 4 dagen over voor de 2e fase... en of ze binnen 4 dagen de info halen die ze nodig hebben betwijfel ik ook wel weer.
Gequote voor m'n edit, mind you ;)

Hetgeen waarvoor ze meer beta-testers nodig hebben, is het testen van hoge(re) serverloads. Daar ben je volgens mij snel genoeg achter op het moment dat de open inschrijvingen van start gaan.

En waarom zou er veel tijd moeten zitten tussen het einde van de final beta en het begin van de retail? In Korea was het ook snel voor elkaar. De cd's zijn immers al klaar.

Misschien zal de releasedate voorin februari wel weer verschuiven, maar dat kan mij eerlijk gezegd niets schelen, als ik maar zeer snel weer WoW kan spelen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter185 op 24-01-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik speel het liever op 11 feb dan op 25 feb hoor...

En ja open beta is niet echt het goeie woord, maar als iedereen evenveel kans heeft om zich in te schrijven vind ik het open genoeg. Het hangt helemaal van jezelf af of je de site vaak genoeg in de gaten houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:44:

[...]

Once = niet If. Als dit een amerikaans persbericht zou zijn, dan zou het niet starten van een open inschrijving kunnen leiden tot een aanklacht. In dit geval is het een frans persbericht, en het gevaar kleiner voor een eventueel gevolg van dergelijke onwaarheden.

wat is volgens jou wel open dan?

de amerikaanse versie ging ook dicht na 500.000 signups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

" En waarom zou er veel tijd moeten zitten tussen het einde van de final beta en het begin van de retail? In Korea was het ook snel voor elkaar. De cd's zijn immers al klaar."

Tsja , als je toch geen Wipe doet gaat dat wel lekker snel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Pheace schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:54:
" En waarom zou er veel tijd moeten zitten tussen het einde van de final beta en het begin van de retail? In Korea was het ook snel voor elkaar. De cd's zijn immers al klaar."

Tsja , als je toch geen Wipe doet gaat dat wel lekker snel ja :)
Hoelang doe jij over het formatteren van je HD('s) en het herinstallen van je software? En waarschijnlijk is dat niet eens nodig bij WoW, db flush is misschien al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
FeverDream schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:42:
Zo, nou ik geloof dat ik bij ben nu.. tis nogal wat om 12 delen door te lezen! :)
Erg leuk en leerzaam al die verhalen over WoW.

Het volgende viel me alleen wel op, niemand heeft het over de toetsenborden
die voor WoW te krijgen zijn. Iemand toevallig hier die er zo 1 heeft of besteld heeft?

Vraag mezelf namelijk af of het ook een toegevoegde waarde heeft of dat het met een gewoon toetsenbord net zo makkelijk gaat? :?

Nog ff een plaatje erbij gezet met een linkje naar de grote.

[afbeelding]
Heb er over zitten denken om zo'n Zboard te bestellen maar het grote nadeel ervan is dat het speciale WoW gedeelte aan de rechterkant eigenlijk nutteloos is. Wanneer je dat gebruikt kan je namelijk je skills/spells niet gebruiken dmv 1-0 keys maar moet je ze aanklikken met de muis, dodelijk in PvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die dat keyboard koopt weet OF van ellende niet meer wat hij of zij met zijn of haar geld moet doen, OF is een n00b.
Het eerste bij jou?

[edit] Trouwens, je kan natuurlijk ook gewoon zelf stickertjes over je eigen toetsen heen plakken, net zo makkelijk. [edit]

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

tsja als je zoiets koopt ben je gewoon addicted aan het spel en ik kan best het nut er van inzien...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Kan idd best nuttig zijn, en het staat ook nog eens een keer leuk (als je de juiste leeftijd hebt ;)).
Ik zelf kan het nog prima met m'n normale toetsenbordje af.

Ik gebruik trouwens ook geen UI Mod. Ik had cosmos geprobeerd, maar vond het eerder onduidelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Kun je je antwoord toelichten wouter? Ik hoor idd meer slechte berichten over cosmos, hier even een quote:
cosmos niet gebruiken:

1. het verzameld gegevens van alles wat je doet en iedereen die je ziet waardoor je voorals als je in gebieden komt veel moet laden en schokt het als je nete.

2. het is teveel van het goede, je hebt veel te veel dingen waar je gewoon niks aan hebt en gewoon super irritant is.

3. je moet superveel dingen instellen wat erg veel tijd inneemt en gewoon irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ViRaX- schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:06:
Kun je je antwoord toelichten wouter? Ik hoor idd meer slechte berichten over cosmos, hier even een quote:

[...]
Ik heb bij geen van de 3 punten echt last van gehad, ja je moest het wel een beetje instellen, maar je kunt het ook gebruiken zonder instellen, ik ben echt niet langer dan 15 minuten in totaal bezig geweest met instellen van cosmos.

edit:

Ik ga met de retail echt wel cosmos gebruiken, werkt echt superhandig imo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak je eigen interface.. kost je misschien een paar uurtjes maar dan is t wel veilig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als je cosmos van de echte makers download is er bar weinig om bang voor te zijn imo. Je bent gewoon dom als je het van een of andere vage site download ja, want dan ben je gewoon je account kwijt ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Cosmos was inderdaad teveel van het goede, ik wilde alleen eigen wat meer knopjes.

Gebruik nu Side Bar en Buff Timer, ideaal imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

En nurfed? Hoe vinden jullie dat? Daar kun je volgens mij barweinig mee instellen, maar hetgene wat je er mee kan instellen is vet :)

Check het screen:

http://exiled-guild.org/images/NurfedRetail.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-ViRaX- schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:16:
En nurfed? Hoe vinden jullie dat? Daar kun je volgens mij barweinig mee instellen, maar hetgene wat je er mee kan instellen is vet :)

Check het screen:

Die had ik eigenlijk alleen nog maar in movies gezien, en niet zelf uitgeprobeerd. Ff zoeke :)

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.wowology.com/images/horde.jpg
LOL :D

[ Voor 22% gewijzigd door Wouter185 op 24-01-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeverDream
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 10:14
keldon schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:19:
[...]

Heb er over zitten denken om zo'n Zboard te bestellen maar het grote nadeel ervan is dat het speciale WoW gedeelte aan de rechterkant eigenlijk nutteloos is. Wanneer je dat gebruikt kan je namelijk je skills/spells niet gebruiken dmv 1-0 keys maar moet je ze aanklikken met de muis, dodelijk in PvP :)
Hmm, dat is dan inderdaad niet handig.. denk je een toetsenklopper speciaal voor WoW te kopen om daarmee ' volledig' de interface te kunnen gebruiken, moet je vervolgens nog (meerdere) allerlei handelingen doen om het speelbaar te krijgen. 8)7
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:29:
Iedereen die dat keyboard koopt weet OF van ellende niet meer wat hij of zij met zijn of haar geld moet doen, OF is een n00b.
Het eerste bij jou?
Als bovenstaande waar is dan heb je gelijk.. zonde van je geld.
Snap alleen niet helemaal wat dat n00b er nu mee te maken heeft :?
Het zal eerder de die-hard WoW fan zijn die zo'n ding zal kopen en die kan je alles behalve
een n00b noemen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik las ergens dat dat toetsenbordje hier een eurotje of 60 gaat kosten... Na ja gaat lekker mee met de hype iig :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Gunk Hardcore 2005-1 (right mouse --> save as...)

part 1: http://www.gunk.be/site/files/gunktv/ghc_200501-01.wmv
part 2: http://www.gunk.be/site/files/gunktv/ghc_200501-02.wmv

vlaamse tv special over wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

LoL @ pic Wouter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabaz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-04 17:29
Interessant. De goede man heeft wel wat moeite om "alliance" uit te spreken. :)
Edit: wow, oude signature... :P

[ Voor 9% gewijzigd door Shabaz op 24-01-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Shabaz schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:44:
[...]

Interessant. De goede man heeft wel wat moeite om "alliance" uit te spreken. :)
Edit: wow, oude signature... :P
Guild komt er ook lekker uit, net zoals Auction House :P Maar ach, wel leuk imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViRaX schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:16:

Check het screen:

heb je hem al geinstaleerd?

ik heb hem inmiddels gedownload en in mijn interface map uitgepakt maar wat doe ik dan???
is er een tutorial beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar dl je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

www.nurfed.com ?

Geen creativiteit vereist :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Niet geinstalleerd :), ik wil graag ervaringen van mensen over cosmos en nurfed weten. Voor en nadelen, liefst goed onderbouwd :)

Als ik nog mee kan doen met een beta, dan is dat alleen maar zodat ik cosmos en nurfed kan testen... Welke races en classes ik ga kiezen is me inmiddels wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry wouter dah een typo gemaakt had het wel geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Het gene wat jullie nurfed noemen, is niks anders dan een verzameling van mods die de clan: 'nurfed' gebruikt.

Als je het download zie je ook wel een map met verschillende mapjes erin met verschillende namen. Als je 1 zo mapje in de World of Warcraft map zet (World of Warcraft\Interface\Addons) dan kun je het gebruiken in het spel.

In de karakter selectie scherm kun je op de knop links onderin klikken om de verschillende mods aan en uit te zetten.

Hetgeen wat ik zelf gebruik en heb verzameld van verschillende sites is:

Bufftimers - Komt er tijd onder een buff te staan, weet je wanneer het afloopt.
Clock - Klein verplaatsbaar klokje met als je eroverheen gaat met je muis extra informatie over hoeveel xp je haald in het uur etc.
Combat stats - Klein balkje waar je gemiddelde damage staat en waar je van al je attacks de statieken kan bijhouden.
Tickmod - Text naast je mini map waar aangegeven staat hoeveel hp/mana je per tick erbij krijgt.
Lock - Klein icoontje bij je minimap die je kan aanzetten, als het aanstaat kun je niet meer perongeluk iconen van je actiebalk afslepen.
Questfade - Haald het 'scrollen' van quest tekst weg.
Quickloot - Het lootbox komt onder je muisknop te zitten als je loot, erg handig.
Selfcast - Als je alt inhoud en op een bepaalde knop of nummer klikt dan selecteer je automatisch jezelf.
Sidebar - Extra 24 knoppen balk aan de rechterkant van het scherm, zelf helemaal in grootte en hoeveelheid in te stellen.
Playerframe - Bij je avatar linkboven komt extra informatie te staan over hoeveel hp/mana je nog hebt en in %.
Minigroup - Klein verplaatsbaar schermpje waar je party members hp in staat, goed als je een healer bent om bij te houden hoeveel hp iemand nog heeft.
Accountlogin - Zorgt ervoor dat je accountname en wachtwoord automatisch zijn ingevult bij het opstarten van WoW.

Cosmos zelf vind ik niks aan, teveel nutteloze mods die je niet kan weghalen omdat anders cosmos kapot gaat. Er zijn ook wat slechte dingen mee gedaan in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op games.telenet.be is er trouwens ook een prijsvraag voor WoW keys...
Alleen moet je er iets meer moeite voor doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice post wub. Nurfed UI is inderdaad gewoon een verzameling van aparte mods. Maar er zitten ook enkele tussen die ze zelf gemaakt hebben. Niet dat dat er wat toe doet. Vooral die LOCK is heel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Gisteren ook Cosmos maar eens ge-installeerd en het ziet veel belovend uit maar toen ik vandaag door WC heen wandelde erg veel last van schokken en haperen.

Het enige wat ik eigenlijk ook echt gebruik uit die gigantische lijst van add-ons in Cosmos is de Second Bar & Bufftimers. Dus morgen maar eens die los adden en Cosmos er weer uit slopen, iets teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Hoe werkt het dan om zulke zooi los te adden? Ik hoor namelijk veel reacties van schokkende mensen op cosmos...

Stel dat ik precies hetzelfde lijstje wil dat als wubs gebruikt (lijkt mij het handigst), hoe kun je dat dan instellen? Of moet je toch cosmos helemaal installeren en gewoon 90% niet aanvinken van de opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik geen enkel probleem heb met dat Cosmos. Heb de hele meuk geinstalled, zonder problemen. Ingame is er qua prestaties niets veranderd.

Er moet inderdaad wel het een en ander worden ingesteld voordat de nieuwe UI een beetje werkt. Maar goed, je moet wat voor een extra rij knoppen over hebben :-)

Enige nadeel is dat als je WOW soms afsluit, er een gekke UIerror verschijnt op je desktop. Deze kan je gewoon wegklikken uiteraard. Is irritant, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wub schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:16:
Tickmod - Text naast je mini map waar aangegeven staat hoeveel hp/mana je per tick erbij krijgt.
deze vond ik zelf irritant heb ik dus niet :P
Quickloot - Het lootbox komt onder je muisknop te zitten als je loot, erg handig.
Waarom?? Als je shift ingedrukt houdt terwijl je met rechtermuis loot wordt alles automagisch in je bags gepropt. Soort autoloot.
Selfcast - Als je alt inhoud en op een bepaalde knop of nummer klikt dan selecteer je automatisch jezelf.
Hmm dit zit standaard in WoW :D
Sidebar - Extra 24 knoppen balk aan de rechterkant van het scherm, zelf helemaal in grootte en hoeveelheid in te stellen.
Alleen vond ik 8 knoppen genoeg :D
Playerframe - Bij je avatar linkboven komt extra informatie te staan over hoeveel hp/mana je nog hebt en in %.
Deze ken ik niet maar er zit in WoW zelf ook een optie om hp/mana weer te geven.

Zelf heb ik nog een mod die de kleur van groen naar rood laat gaan van je levensbalk. Zodat je kan zien als je bijna dood bent.

En nog een mod die laat zien als je op je zwaarden of iets dergelijks een mod hebt. Zoals Instant Poison.

Verder gebruik ik hetzelfde als jij.

Zie . . http://www.beestig.nl/wow voor mijn screenies. De 1e paar zijn nieuw omdat we nu in 2005 zitten beginnen die screens met 01 dus staat ze vooraan :D Nou niet allemaal gaan refreshen want het draait op een servertje thuis.

Ben trouwens zelf lvl 41 geworden en heb mijn Mount :D woohoooo

[ Voor 5% gewijzigd door Muppet op 25-01-2005 08:29 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vooral handig vond aan cosmos is dat je de artwork uit kan schakelen, dan zie je die lelijke figuurtjes naast je actionbar niet meer, veel mooier imo.
Ik denk dat het ook met een simpel scriptje gedaan kan worden maar dat heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Ik heb Nurfed maar eens geprobeerd en dat vind ik persoonlijk stukken beter werken dan Cosmos, ook al is het niet meer dan een verzameling add-ons in 1 download. Wat ook ontbreekt is een alles-omvattend options menu maar afgezien van de clock hoef je eigenlijk verder niks aan te passen.

Enige wat je hoeft te doen is de folders in je ...\WorldofWarcraft\Interface dir te slepen, dat geldt voor alle add-ons.

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_012505_084738.jpg

De Autobar is echt een werelduitvinding, daar komen automatisch al je potions/food/stones in te staan op het moment dat je ze loot/koopt. Bufftimers, de naam zegt het al. Dan nog een 2e action bar. Sidebars heb ik nog niet nodig maar zijn ook in te schakelen. Bag icons zijn verkleind zodat er ruimte is voor eventuele extra autobar icons etc. Combatstats voor al je DPS stats per wapen, skill, spell etc, leuk om eens door te bladeren. En de clock geeft ook nog eens een hoop extra info over XP per uur, tijd die het duurt om te levelen etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_012505_090110.jpg
Combatstats
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_012505_090119.jpg
Clock stats

[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 25-01-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik zal die mod ook eens proberen.. Heb op de Korean met Cosmos gespeeld maar daar had ik geen problemen mee.. geen vastlopers of schokkende beelden.. (wel een standaard quest bug die ik had in Duskwood maar dat had zelfs zonder extra UI)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cosmos was bij mij ook niet zo'n succes.. Beetje buggy (foutmeldingen, knoppen die niet meer werkten, game werd choppy).

Dat Nurfed ziet er wel aardig uit. Het enige dat ik eigenlijk wil is een extra bar, maar dit ziet er ook wel ok uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bossmonster check mijn screens eens :P geen poespassen alleen de nodige extra's. Ik wil je mijn config wel eens sturen, moet je alleen in je interface map gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

om die gast in dat filmpje, speelde 20 volle dagen in 3 maanden. dat is bijna 1/3 van je tijd in die maanden. Als je dan ook nog nagaat dat je ongeveer 1/3 slaapt van die tijd..

Je bent dus 2 maandjes echt wakker en dan speel je daarvan nog even 20 dagen. Die gast was 30 en had een vrouw.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Waarom gebruikt niemand van jullie CTMod ?
http://wow.warcraftstrategy.com/ctmod/

Dit programma vind ik vele malen beter dan Cosmos. Via een menu kun je gewoon alles in/uitschakelen wat je wil en het nestelt zich veel minder diep in je WoW folder dan Cosmos (cosmos moet je unistalleren, CTmod gooi je gewoon 1 map weg in interface folder).

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Heb je met nurfed ook co-ordinaten op de map? Zodat je het met thottbot kan combineren? Of is dat niet mogelijk?

Al minpunten van nurfed gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Minpunten? Je kan die dingen zelf allemaal aanpassen dus als het je niet bevalt sloop je het eruit. Je mag toch wel een beetje uitzoeken hoe het allemaal werkt ;)

Zoiezo vind ik minpunten persoonlijk dus kan ik niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 08:05:
Ik moet zeggen dat ik geen enkel probleem heb met dat Cosmos. Heb de hele meuk geinstalled, zonder problemen. Ingame is er qua prestaties niets veranderd.

Er moet inderdaad wel het een en ander worden ingesteld voordat de nieuwe UI een beetje werkt. Maar goed, je moet wat voor een extra rij knoppen over hebben :-)

Enige nadeel is dat als je WOW soms afsluit, er een gekke UIerror verschijnt op je desktop. Deze kan je gewoon wegklikken uiteraard. Is irritant, meer niet.
Ik vind cosmos ook ideaal.. ja soms beetje vage errormeldingen maar niks bijzonders. Alles wat je niet gebruikt kan je toch uitschakelen.. enige wat ik mis wat wel handig zou zijn is die autobar voor potions, maar daar lig ik niet wakker van.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/cosmos.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door RedruM op 25-01-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
ViRaX schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:36:
Heb je met nurfed ook co-ordinaten op de map? Zodat je het met thottbot kan combineren? Of is dat niet mogelijk?

Al minpunten van nurfed gevonden?
Niet echt een minpunt maar ik vond het verkleuren van de HP bar voor zowel jezelf als voor mobs wel handig in Cosmos. Maar aangezien dat het een losse add-on is gooi ik die er nog wel even bij.

Nurfed is niet compatibel met Thottbot, er is wel een Thottbot only add-on te downloaden van de Cosmos site maar of dat ook voor /tloc werkt durf ik niet te zeggen eigenlijk.

Ik vond Cosmos gewoon een beetje teveel van het goede aangezien instellen eigenlijk gewoon betekent dat je 80% uitzet. En het haperen in WC was ook niet echt een pluspunt te noemen maar niet iedereen schijnt daar last van te hebben. Het is niet meer dan folders verwijderen of toevoegen uit je ..\Interface dir dus je kan ze vrij simpel alletwee even proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ace op 25-01-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Kun je die co-ordinaten ook in nurfed zien zodat je bij thotbot kan kijken waar je moet zijn?

Verder vind ik reacties als: google, dat kun je zelf ook wel even uitzoeken een beetje sneu.

Dit is toch een forum? Hier delen mensen ervaringen met elkaar. Ik stel geen vragen die op de FP van de WoW site staan, en ook niet die hier in de first post staan.

Ik denk dat veel mensen hier wel meer meningen over nurfed en cosmos willen weten... En ja meningen verschillen, maar dat heb je op een forum, maar ik weet niet of je erbij wilt horen met je: "doe even wat moeite zoek zelf" reactie, maar laat ze vervolgens maar achterwegen svp.

Edit:
Deze reactie is dus tegen muppet. Hoe moet ik het zelf uitzoeken als ik nog geen WoW kan spelen? Ik vraag hier juist meningen op het forum over het gebruik van dat prog. Naar aanleiding van die meningen bepaal ik of ik nurfed ga gebruiken of niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Virax op 25-01-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:09
Nog even een vraagje aan de andere guilds hier..

Op WoWForum.nl hadden we een discussie of je lid kan zijn van meerdere guilds.

technisch is dit mogelijk ja, maar praktisch zie ik hier zeker wat nadelen aan.

Wij hebben daarom met onze guild besloten dat je als persoon maar lid mag zijn van 1 guild, onze guild. Ik las op dat andere forum dat er mensen waren die wel lid wouden worden van 3 tot 4 guilds... met 4 verschillende chars dan he

dat gaat toch nooit werken denk ik dan...

hoe hebben de andere guilds deze regels qua lidmaatschap opgelost?

[ Voor 6% gewijzigd door Crysania op 25-01-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Even een heel ander vraagje. Blijkbaar kun je ook in het control centrum van nvidia, bij je beeldscherm eigenschappen, opties instellen voor de kwaliteit van het spel. Pech is alleen dat ik dit niet wist tijdens de korea open zodat ik niet zelf heb kunnen testen. Iemand die dit wel al heeft getest? Zit er veel verschil in kwaliteit met verschillende opties? Als ik dadelijk het spel speel is het dan slim om hier ook nog wat in te stellen zodat het mooier uitziet? Me pc moet het wel trekken dus voor betere performance is het niet nodig (64 3500+,1024mb,gf6800).

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Wie heeft het over google?? Ik zeg alleen dat minpunten persoonlijk zijn en ik daar niet over kan oordelen. Ik zeik toch niks af of zo :S ik mis wat geloof ik.

Of ben jij zo iemand die bepaalt welke TFT je gaat kopen naar aanleiding van meningen van andere? Nee dat ga je toch zelf ondervinden. Hoe kan ik nu voor jou bepalen wat jij minpunten vindt. Probeer ze gewoon zodra je WoW kan spelen en dan kan je het zelf ondervinden. Ik vertel alleen wat ik qua mods heb doe ermee wat je wil.

Zoek anders in forum van blizzard zelf daar staan ook veel reacties en mods die mensen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:46:
om die gast in dat filmpje, speelde 20 volle dagen in 3 maanden. dat is bijna 1/3 van je tijd in die maanden. Als je dan ook nog nagaat dat je ongeveer 1/3 slaapt van die tijd..

Je bent dus 2 maandjes echt wakker en dan speel je daarvan nog even 20 dagen. Die gast was 30 en had een vrouw.
je wilt niet weten hoe snel mensen in amerika op lvl 60 waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Op WoW forum vind je trouwens nog veel meer add-ons...

voor de liefhebbers:
http://forums.worldofwarc...w-interface-customization

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Leuk interview trouwens te lezen op Penny Arcade waar ze voor de verandering eens wat minder om de vraagstukken heen draaien dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Muppet schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:02:
Wie heeft het over google?? Ik zeg alleen dat minpunten persoonlijk zijn en ik daar niet over kan oordelen. Ik zeik toch niks af of zo :S ik mis wat geloof ik.

Of ben jij zo iemand die bepaalt welke TFT je gaat kopen naar aanleiding van meningen van andere? Nee dat ga je toch zelf ondervinden. Hoe kan ik nu voor jou bepalen wat jij minpunten vindt. Probeer ze gewoon zodra je WoW kan spelen en dan kan je het zelf ondervinden. Ik vertel alleen wat ik qua mods heb doe ermee wat je wil.

Zoek anders in forum van blizzard zelf daar staan ook veel reacties en mods die mensen gebruiken.
Ik pakte google er even bij omdat die ook vaak gebruikt wordt. Minpunten zijn persoonlijk ja, maar jij kan je eigen minpunten toch zeggen, en als je het niet gebruikt hebt hoef je er dus helemaal niks over te zeggen.

Ik ben er inderdaag zo'n eentje die bepaald welke TFT hij moet noemen naar aanleiding van meningen van andere mensen. Ik zit niet in de luxe dat ik namelijk elk TFT schermpje even kan uit proberen, en als er alleen maar positieve reacties zijn over dat scherm schaf ik die inderdaad aan...

Dus als iedereen alleen maar positief is over nurfed ga ik het uit proberen, maar als iedereen nurfed afzeikt en veel (persoonlijke) minpunten geeft dan ga ik inderdaad niet de moeite nemen om het uit te proberen.

WoW duurt nog ff, dus ik wil alvast wat meningen van te voren weten, en als je denkt dat ik niks aan jouw mening heb omdat die persoonlijk is zeg je je mening lekker niet, zullen vast wel mensen zijn hier die hun mening wel willen delen met medeforumgangers.

Ik zit ook in het forum van WoW zelf te kijken op de WoW site, maar aangezien ik niet vast zit aan 1 forum vraag ik het ook elders, zoals hier op tweakers en nog wat andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Whooo! :D

Gisteravond een coole gun gevonden :) Ik heb gisteravond Gun skill gekocht, + een 3.0 dps Ornate Blunderbuss. Ben ik met een Loch Modan quest bezig, schiet ik voordat ik in Thelsamar terug kom om m'n reward op te halen nog 1 bear af, 'for the heck of it', vind ik dit op z'n corpse:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsnu/pic/wow/gun.png

Yay :D

(okay, niets bijzonders, maar dit is m'n eerste drop waarbij ik opeens ECHT een stuk vooruit ging)

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 25-01-2005 12:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

THE_CR0SS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:55:
Nog even een vraagje aan de andere guilds hier..

Op WoWForum.nl hadden we een discussie of je lid kan zijn van meerdere guilds.

technisch is dit mogelijk ja, maar praktisch zie ik hier zeker wat nadelen aan.

Wij hebben daarom met onze guild besloten dat je als persoon maar lid mag zijn van 1 guild, onze guild. Ik las op dat andere forum dat er mensen waren die wel lid wouden worden van 3 tot 4 guilds... met 4 verschillende chars dan he

dat gaat toch nooit werken denk ik dan...

hoe hebben de andere guilds deze regels qua lidmaatschap opgelost?
Wat bedoel je met meerdere guilds joinen? Ik neem aan dat het gaat over verschillende guilds met verschillende characters, want met 1 character kan je maar in 1 guild.
Niet goed gelezen :)

En ach, het is toch een keuze die iedereen zelf moet maken, maar zoals al heel lang het geval is bij FPS-clans, de beste clans hebben een team van hardcore spelers, toegewijd aan die clan. Clan- en dus Guildhoeren (zoals we dat noemden ;)) is niet alleen irritant voor de groep (wanneer speel je met ons, en wanneer niet?) maar je kan zelf nooit alle wow-tijd steken in 1 guild, en of dat nu je sociale positie binnen de guild ten goede komt, ik denk het niet.

Maar wat misschien net zo belangrijk is; stel, je begint een char met een aantal andere guildies, je levelt de eerste dag tot lvl 15 (zeer goed te doen imo), maar je besluit de 2de dag ff lekker met je andere char/guild te spelen. De derde dag kom je terug, maar je guildies zijn nu al een stuk hoger dan jij, dus (veel) minder kans op hulp van je guildies.

Voorbeeld: Niemand zit te wachten op een aantal keren Wailing Caverns. Tuurlijk voor de eerste keer kan het best leuk zijn, maar om nu meerdere malen 2~3 uur in 1 dungeon rond te hangen, nou nee ;) En als je drops wilt farmen, moet je (imo) niet in WC zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Hydra schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:48:
Whooo! :D

Gisteravond een coole gun gevonden :) Ik heb gisteravond Gun skill gekocht, + een 3.0 dps Ornate Blunderbuss. Ben ik met een Loch Modan quest bezig, schiet ik voordat ik in Thelsamar terug kom om m'n reward op te halen nog 1 bear af, 'for the heck of it', vind ik dit op z'n corpse:

[afbeelding]

Yay :D

(okay, niets bijzonders, maar dit is m'n eerste drop waarbij ik opeens ECHT een stuk vooruit ging)
T'is idd geen superdrop, maar who cares, als je nog niet zo lang speelt (wat ook niet kan, dus no offi), zijn meestal alle groene drops leuk. Als je er iets aan hebt is het mooi meegenomen, maar het gevoel van het zien van groene (of blauwe) letters in een lootvenster is lekker 8)7 Ik zelf ben nar de US en KR beta's wel gewend aan groen. Blauwe items zijn nog steeds leuk, maar ik zit eigenlijk te wachten op een m'n eerste paarse drop. Niet dat dit nummer 1 prioriteit is, maar wel the-next-best-thing in loot-verrassingen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 25-01-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Wouter schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:01:
T'is idd geen superdrop, maar who cares, als je nog niet zo lang speelt (wat ook niet kan, dus no offi), zijn meestal alle groene drops leuk. Als je er iets aan hebt is het mooi meegenomen, maar het gevoel van het zien van groene (of blauwe) letters in een lootvenster is lekker 8)7 Ik zelf ben nar de US en KR beta's wel gewend aan groen. Blauwe items zijn nog steeds leuk, maar ik zit eigenlijk te wachten op een m'n eerste paarse drop. Niet dat dit nummer 1 prioriteit is, maar wel the-next-best-thing in loot-verrassingen :P
Nou, ik heb al een aardig stel groene drops voorbij zien komen, maar daarvoor was het niks bijzonders. Ik draag nu een 2H axe met +sta en +agi, wat ook cool is, maar deze drop was gewoon waarempel een wapen wat een heel stuk beter was (3.0 -> 5.2 DPS). Dus ik stond echt te stuiteren. Kwam nog eens bij dat ik gewoon op weg was naar Thelsamar en dat een mob was die toevallig op m'n pad kwam en ik 'em waarschijnlijk geaggro'd had als ik het pad gevolgd had. Net alsof het spel besloot me een betere gun te geven :D

Ik heb gisteren ook m'n mining gedropped, en ben voor leatherworking gegaan. Beter! Een groot deel van wat ik draag is zelfgemaakt (Embossed Leather Vest), en samen met armour patches is het gewoon hele goeie armour. Bovendien kan ik al die 'ruined scraps' mooi samenvoegen tot light leather, scheel een hoop bag space. Het is ook gewoon relaxed, ik zet beasttracking aan en jaag op beesten waarvan ik weet dat ze skinnable zijn, en door met m'n leatherworking bezig te zijn krijg ik er ook nog eens een hoop XP bij. Veel beter dan DAoC, daar was je tradeskills levelen echt ontzettend saai.

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig