Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.973 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Als ze het vanaf IP gaan bij houden, dan maak ik wel ff extra account aan vanaf de PC van mijn ouders, mijn zus, enz :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik heb de kr beta gespeeld. Wel lvl 47 geworden. Vond het zo vet.
Heb in 4 weken tijd 290 uur gegamed. vet vet vet vet spel.
Vind het vrij normaal dat het spelen en updaten betaald moet worden.
Als het maar bij 2 a 3 games per jaar blijft (de kosten omgerekend dan he).

Hoop hoop hoop dat phase 2 na het weekend begint.... nog zo weekend, al mijn bloodlust op mijn vriendin botvieren (toch KeeZ :p)... Dat red ze niet .. gna gna
290 uur in 4 weken , OMG dat is 43,15467 % van je leven in die 4 wekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Rushwood schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:55:
[...]

290 uur in 4 weken , OMG dat is 43,15467 % van je leven in die 4 wekend :D
:?
290/24 = 12,083333333333333333333333333333 dagen. Weet niet hoe oud hij is maar vast geen 28,000059630471819928951683174343 dagen :).

//edit
welke server gaat er vooral gespeelt worden eigenlijk :?.

[ Voor 10% gewijzigd door Flapmo op 22-01-2005 17:13 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
Flapmo schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:08:
[...]

290/24 = 12,083333333333333333333333333333 dagen. Weet niet hoe oud hij is maar vast geen 28,000059630471819928951683174343 dagen :).
Hij zegt niet voor niets in die vier weken :) Van die 4 weken heeft hij dus gewoon 43% aan WoW besteed zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Flapmo schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:08:
[...]

//edit
welke server gaat er vooral gespeelt worden eigenlijk :?.
In die 4 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
kan haast niet. 1 maand heeft 720 uur. hij zit er 290 uur achter. 290 / 30 = 9,66
dan zou hij dus 9,66 uur per dag moeten wow-en een maand lang...hmmm das ongeveer elke dag van 11 uur 'sochtends tot 8 uur 's avonds...slik :/

[ Voor 5% gewijzigd door YoshiBignose op 22-01-2005 17:17 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
YoshiBignose schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:17:
kan haast niet. 1 maand heeft 720 uur. hij zit er 290 uur achter. 290 / 30 = 9,66
dan zou hij dus 9,66 uur per dag moeten wow-en een maand lang...hmmm das ongeveer elke dag van 11 uur 'sochtends tot 8 uur 's avonds...slik :/
kan toch?

iemand waarmee ik een account share heeft in de us beta ook lvl 60 char, die heeft het dag in nacht in gespeeld ;)
die heeeft gewoon 80 uur wakker zijn overleefd :P, dan ben je sick bezig

ik vrees dat ik ook weinig tijd zal hebbe voor wow, stage :r
elke dag van 8:30 tot 17:00 :/

maarja, is wel de moeite waard, dit word me 2de mmorpg

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarr666426
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 11:20
hey hey hey,

jullie hebben het wel over mijn wow verslaving he ;-)

En mijn vriendin vind het niet eens erg... de lieverd.

Ooh ja.. ik ben trouwens 23 jaar en zit laatste jaar BI op Hva a'dam.
dat vroeg iemand toch ?

Ik zou ook wel eens willen weten op welke server jullie allemaal gaan spelen..

Is daar al een pole voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Is daar al een pole voor ?
Pole? Geen idee, poll nog niet in elk geval ;) .

Ik denk dat ik PvE ga doen, want ik hou er niet van (lees: schurfthekel) dat ik word afgemaakt als level niks door een level superhoog. Verder hou ik toch niet zo van PvP en dat maakt weer dat ik er weinig oefening in ga krijgen en er dus slecht in ga zijn. Geef mij maar lekker npc monstertjes!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Idem, ik hou het fijn bij PvE. M'n DAoC guild gaan ook allemaal anar de PvE RP server.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Mja, ik had, sinds dat ik WoW ging spelen, ook een bult vrije tijd ontdekt :) Normaal sliep ik tot een uur of 10 (HBO - veel zelfstudie ;)), maar kwam erachter dat opstaan om 7 uur (wanneer de vriendin naar stage gaat) eigenlijk best relaxed kan zijn. Lekker een kop koffie zetten, ontbijten en wow'en.

En meestal na het werk 'savonds ook nog ff een uurtje ;) Maargoed, is eigenlijk maar 4 uur per dag, niet zo ziekelijk veel als op bijvoorbeeld een zondag. Dan is het toch meestal wel een hele dag :P

----

Edit: ik ga zeker weten PvP. Ik ook heb een schurfthekel aan ganking en lowbie killing, maar juist daarom is de uitdaging nog groter :)

[ Voor 17% gewijzigd door Wouter185 op 22-01-2005 18:25 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvP is juist de echte uitdaging! Toen ik nog US Beta speelde (way back :P ) ook lekker PvP en wat heb ik genoten! Echt geweldig als er een siege gehouden wordt en je houdt het nog aardig lang vol! Echt een heerlijk gevoel!

En qua spawnkillers/lijkenwachters, ik heb er geen 1 gezien die dat deed, maar dat vind ik ook wel een beetje battieboy stijl PvP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je ging ook pvp omdat de gasten waarmee je gaat spelen ook pvp gaan wouter :P.

Ik was eerst ook helemaal van "ik ga pve, pvp lijkt me zwaar zuigen etc", maar na een character op een pvp in KR beta gehad te hebben ben ik helemaal omgeslagen. Ik werd daar namelijk helemaal niet gekilled door lvl 50-60 gasten, terwijl ik lvl 2x was. Lijkt me nog niet eens leuk om als higher lvl zo'n lowbie te killen, daarom zou ik het zelf ook niet doen, mocht ik daar de kans toe hebben.

Waardoor mijn mening is veranderd... is dat ik met een paar andere gasten gewoon zoveel lol heb gehad met het killen van gasten van onze lvls, ongeveer even grote groups etc, was echt koel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Wouter schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:22:

Edit: ik ga zeker weten PvP. Ik ook heb een schurfthekel aan ganking en lowbie killing, maar juist daarom is de uitdaging nog groter :)
Inderdaad, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak/voorkeur, maar het spelen op een PvP server geeft gewoon een bepaalde spanning die heerlijk is. En het is toch een beetje raar als je zo langs elkaar rent, terwijl er 'war' is...
Iemand killen die net de herb die jij wilde hebben aan het plukken is, is ook heerlijk :D
Je hebt altijd wel zo'n moment dat je al 12uur aan het WoW'en bent en moe bent en je enorm baalt als je wordt geganked en weer terug kan rennen, maar hem daarna teurgpakken voelt heerlijk. Vaak is er ook wel iemand in de buurt of even mee te groupen als het echt gevaarlijk wordt.

Er is maar 1 gebied waar je als Horde in ieder geval niet naar toe hoeft en dat is Stranglethorn Vale, het is daar zo druk en omdat alliance in de meerderheid is wordt je echt vaak gekilled. (geldt misschien ook wel voor alliance? het is daar iig 'druk' :P )
Gelukkig speel ik op een US server en kan ik ook 's ochtends spelen als het bij hun 's nachts is, dus dat scheelt wat qua drukte, maar het is echt geen pretje daar.
Verder zijn er altijd wel contested areas die iets meer horde territory zijn dan alliance of net andersom, maar ik heb nog nooit gefrustreerd uit hoeven loggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hillsbrad Foothills schijnt het ergste te zijn qua ganken (heb ik ook wel gemerkt).. aangezien horde mensen rond lvl 20 naar Tarren Mill gaan en Alliance mensen rond lvl 30-35 naar South Shore.. Ik word daar het meeste geganked door lvl 60 groepen die weer eens southshore ( :O )of tarren mill ( :O :O )aan het plunderen zijn

M'n hoogste char is 40 gnome rogue en ik heb vrij veel gespeeld in Stranglethorn Vale. Kheb er idd erg veel horde gesloopt en ben zelf amper gekilled (is ook makkelijker als je rogue bent om het gevaar te ontlopen). Het is wel zo dat er iig geen groot level verschil is tussen horde en alliance spelers in STV zoals in Hillsbrad.

[ Voor 34% gewijzigd door RedruM op 22-01-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:58:
En je ging ook pvp omdat de gasten waarmee je gaat spelen ook pvp gaan wouter :P.
[...]
Ow, stond dat er niet bij....? :+ 8)7

Mja, da's misschien nog wel de belangrijkste reden, want alleen (ookal duurt het maar even) op een PvP lijkt me echt niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
RedruM schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:24:
Hillsbrad Foothills schijnt het ergste te zijn qua ganken (heb ik ook wel gemerkt).. aangezien horde mensen rond lvl 20 naar Tarren Mill gaan en Alliance mensen rond lvl 30-35 naar South Shore.. Ik word daar het meeste geganked door lvl 60 groepen die weer eens southshore ( :O )of tarren mill ( :O :O )aan het plunderen zijn

M'n hoogste char is 40 gnome rogue en ik heb vrij veel gespeeld in Stranglethorn Vale. Kheb er idd erg veel horde gesloopt en ben zelf amper gekilled (is ook makkelijker als je rogue bent om het gevaar te ontlopen). Het is wel zo dat er iig geen groot level verschil is tussen horde en alliance spelers in STV zoals in Hillsbrad.
Ja, klopt opzich wel, maar in Hillsbrad houden die hogere lvls altijd wel een keer op met ganken of er komen wat mensen helpen en in STV houdt het gewoon nooit op :D Vind ik toch wel iets irritanter =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
In STV heb ik vooral veel loner horde gasten gemold @ sunken troll city strand.. het wordt echter alleen een beetje saai.. mensen aanvallen (ookal van jou lvl) die je waarschijnlijk toch wel aankan. Op een gegeven moment vond ik het pvp'en daar ook niks meer aan.. je schiet er toch geen reet mee op zonder een honor-system, behalve dat je andere mensen irriteert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik ben als Allience naar Hillsbrad gegaan omdat dat de meest logische vervolg plek was rond lvl 30 om naar toe te gaan.. ik had nog wat elite quests open staan maar bij Hillsbrad heb je nog wat quests die je solo kan doen.. Als ik het goed heb komen veel Undead rond lvl 20 daar naar toe.. Dus tja ik denk dat iedereen wel een keer een Horde gast daar killed die net iets lager is dan jou omdat je anders tijdens je quest gepakt kan worden.. Ik was met een quest bezig en toen mijn mana bijna op 0 stond met mijn mage begon in ene uit het niets een Tauren op me in te meppen.. Natuurlijk dood.. Niet zo erg.. Maar de keer daarop was er weer 1 undead in de buurt lvl 28 die ik meteen fireball spamde naar zijn dood.. Het werkt helaas gewoon zo.. Hillsbrad is voor de Horde gewoon iets onhandiger.. Als een Horde in mijn buurt gaat staan als ik aan het questen ben terwijl hij weet dat ik veel hoger ben dan hem dan gaat ie dood.. als hij doorloopt laat ik hem gewoon met rust.. Ik verwacht dit andersom ook van de Horde tegenover mij.. Heeft dus niks met ganken te maken maar meer met overleven..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Viper2k1 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:19:
[...]

Pole? Geen idee, poll nog niet in elk geval ;) .

Ik denk dat ik PvE ga doen, want ik hou er niet van (lees: schurfthekel) dat ik word afgemaakt als level niks door een level superhoog. Verder hou ik toch niet zo van PvP en dat maakt weer dat ik er weinig oefening in ga krijgen en er dus slecht in ga zijn. Geef mij maar lekker npc monstertjes!
Hoer ook. Ik ga lekker met wat IRL vrienden minimaal een avondje in de week lekker monstertjes slachten en itemtjes vinden ;)

Wellicht dat ik in de toekomst nog eens PvP ga probereb, maar vooralsnog speel ik liever PvE. Wel leuk om dat ook met een aantal GoT-ers te doen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil een nl realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Opsomming pro's of argumenten om PvE te spelen of PvP:

PvE:
- Kan alleen tegen gecontrolleerde verliezen
- Kan niet tegen de extra spanning
- Heeft al genoeg fun met het spel en heeft niks extra's nodig
- Wil alleen deel uitmaken met het verhaal wanneer hem dat uitkomt
- Kan niet tegen Gankers of lowbie killers

PvP
- Kan tegen zijn verlies
- Vind het spanning aspect belangrijk
- Wil het verhaal volgen zoals het geschreven is.. in oorlog tussen 2 fracties
- Heeft geen probleem als sommige Ganken of Lowbies killed omdat nou eenmaal kan gebeuren

Nou hoeven we geen woorden meer vuil te maken over PvE mietjes of PvP gankers.. Het lijkt af en toe wel oorlog tussen de twee kampen ;).. Ik kan totaal inkomen als je PvE prevereerd boven PvP maar voor degene die geen PvP hebben gespeeld of alleen in een andere MMORPG dan raad ik het hun wel aan te proberen.. Het is namelijk fun.. En de PvPers vinden het PvE gedeelte al fun omdat het onderdeel is van het PvPen.. duidelijk toch..

[ Voor 2% gewijzigd door Skeiron462 op 22-01-2005 20:25 . Reden: heb bij PvE de extra spanning staan.. vond ik beter klinken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Het is inderdaad een persoonlijke keuze waar niet echt een regel voor geldt. En zoals je al mooi aangegeven had zijn er altijd wel een aantal redenen te verzinnen om je eigen voorkeur de beste te laten lijken.

Ik heb ook helemaal niets tegen mensen die voor PvE servers kiezen, heb zelf tot nu toe ook alleen nog maar op PvE's gespeeld. Persoonlijk wil ik die uitdaging wel aan, met name omdat die spanning nog een aantrekkelijk aspect toevoegd aan alles wat ik tot nu toe beleefd heb op de PvE servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Skeiron schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:17:
Opsomming pro's of argumenten om PvE te spelen of PvP:

PvE:
- Kan alleen tegen gecontrolleerde verliezen
- Kan niet tegen de extra spanning
- Heeft al genoeg fun met het spel en heeft niks extra's nodig
- Wil alleen deel uitmaken met het verhaal wanneer hem dat uitkomt
- Kan niet tegen Gankers of lowbie killers

PvP
- Kan tegen zijn verlies
- Vind het spanning aspect belangrijk
- Wil het verhaal volgen zoals het geschreven is.. in oorlog tussen 2 fracties
- Heeft geen probleem als sommige Ganken of Lowbies killed omdat nou eenmaal kan gebeuren
Sorry hoor, maar met deze 'pro' argumenten doe je het weer voorkomen alsof mensen die voor PvE gaan mietjes zijn, en PvPers stoere bikkels. Dit is echt complete onzin, en bijzonder kinderachtig. Ik heb in DAoC ook heel veel geRvRed, maar het verschil tussen PvE en PvP in WoW is dat je op een PvE server WEL aan PvP kan doen, maar dat het daar 100% consentual is.

PvP is IMHO hardstikke gaaf, maar niet op het moment dat je ergens aan 't questen bent, of gewoon wil levelen. Er zijn nou eenmaal een hoop high-level spelers die het toch niet kunnen laten even een lowbie neer te meppen, en daar heb ik gewoon geen zin in. DAT is het verschil tussen PvP en PvE spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Stranglethorn Vale is inderdaad erg druk. Alleen op de PvP server heeft de Horde toch wel iets meer te zeggen daar. Over het algemeen zitten daar Horde's te levellen, en als Alliance waagt het gebied in te komen worden ze erg snel weer ... weggepest })

Overigens vandaag Bag'hera (of iets dergelijks), een lvl40 elite mob verslagen met mijn lvl37 Orc Warlock. Alleen lukte het niet, met een Tauren Warrior erbij ook niet, maar toen er een NE Druid lvl37 erbij kwam om ons te helpen, ging het wel. Vét grappig ^^

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Hydra schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:31:
[...]

Sorry hoor, maar met deze 'pro' argumenten doe je het weer voorkomen alsof mensen die voor PvE gaan mietjes zijn, en PvPers stoere bikkels. Dit is echt complete onzin, en bijzonder kinderachtig. Ik heb in DAoC ook heel veel geRvRed, maar het verschil tussen PvE en PvP in WoW is dat je op een PvE server WEL aan PvP kan doen, maar dat het daar 100% consentual is.

PvP is IMHO hardstikke gaaf, maar niet op het moment dat je ergens aan 't questen bent, of gewoon wil levelen. Er zijn nou eenmaal een hoop high-level spelers die het toch niet kunnen laten even een lowbie neer te meppen, en daar heb ik gewoon geen zin in. DAT is het verschil tussen PvP en PvE spelers.
Tis idd niet helemaal objectief :> . Ga wel PvPen though

Voor het geval dit nog niet gepost was, nog wel een leuke flashanimatie :) :
http://www.leagueofpirates.com/sirvival/queuedance.html
:)
Snappie88 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:32:
Stranglethorn Vale is inderdaad erg druk. Alleen op de PvP server heeft de Horde toch wel iets meer te zeggen daar. Over het algemeen zitten daar Horde's te levellen, en als Alliance waagt het gebied in te komen worden ze erg snel weer ... weggepest })

Overigens vandaag Bag'hera (of iets dergelijks), een lvl40 elite mob verslagen met mijn lvl37 Orc Warlock. Alleen lukte het niet, met een Tauren Warrior erbij ook niet, maar toen er een NE Druid lvl37 erbij kwam om ons te helpen, ging het wel. Vét grappig ^^
Is het niet zodat tauren en orc horde zijn, en NE alliance? Zo ja, hoe kan je dan samen gaan creepen?

[ Voor 37% gewijzigd door pica op 22-01-2005 21:44 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
JeanLucPicard schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:34:
[...]

[...]
lol, leuk gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
JeanLucPicard schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:34:
[...]

Tis idd niet helemaal objectief :> . Ga wel PvPen though

[...]

Is het niet zodat tauren en orc horde zijn, en NE alliance? Zo ja, hoe kan je dan samen gaan creepen?
Je kan alsnog iemand helpen vd andere faction door helpen de creep te killen.. ik heb in een goede bui ook wel eens iemand vd andere faction geholpen toen ie eraan zou gaan door een mob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Misschien dat deze vraag al een keer eerder gesteld heb, maar ik kan het echt niet vinden... Kan ik als gnome mage getraind worden met het omgaan van one-handed maces? Ik heb alles al afgezocht en ook aan weapon masters gevraagt waar ik wat kon laten trainen maar bij degene die me two handed maces kon trainen kon het ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

sOidivUs schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:14:
Misschien dat deze vraag al een keer eerder gesteld heb, maar ik kan het echt niet vinden... Kan ik als gnome mage getraind worden met het omgaan van one-handed maces? Ik heb alles al afgezocht en ook aan weapon masters gevraagt waar ik wat kon laten trainen maar bij degene die me two handed maces kon trainen kon het ook niet :(
Gevraagd of niet, het is zo makkelijk te vinden.
Allowable Equipment: Cloth
Allowable Weapons: Staves, Wands, Daggers (with training), Swords (with training)
Ow kijk, hier staat het ook :+

[ Voor 18% gewijzigd door Wouter185 op 22-01-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het niet kunt vinden lijkt het me logisch ;)

maar mages kunnen alleen : Staves, Unarmed, Wands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Shit sorry, heb er straal overheen gekeken :+ Nouja jammer dan, dan maar een mooi prijsje ervoor krijgen in de AH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:17:
als je het niet kunt vinden lijkt het me logisch ;)

maar mages kunnen alleen : Staves, Unarmed, Wands
Zie de post boven je :)

Zelf wat beter je info nagaan doet wonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ag ik had het bijna goed tog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:31:
[...]

pfffff.. alweer 1.. pro argumenten.. ik zeg dingen zoals ze zijn.. Ik zeg niet dat PvP stoere binken zijn.. wat triest weer dat het weer uit verband wordt gerukt.. waarschijnlijk als ik als eind stuk had geschreven dat ik PvE leuk zou vinden dat PvPers wel iets zouden vinden wat ik verkeerd zou schrijven.. je komt met geen argumenten... ik bouw iets op met wat puntjes en natuurlijk niet alle.. en dan kom jij weer met zo'n n00b antwoord.. wat heeft iemand daar nou aan? eerlijk waarom post je zoiets uberhaubt.. Ik respecteer iemand die PvE wil doen waarom kan zoiets niet andersom.. denk na voordat je zoiets post en alleen de punten quote.. jammer dat zulke dingen telkens gebeuren.. PvPers noemen PvEers mietjes en PvEers noemen PvPers gankers.. get a life.. PvP is PvE met een vleugje extra.. als je dat extratje niet wilt prima.. beide zijn qua spel exact hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar skeiron, je moet begrijpen:

jij zegt PvP is PvE met eeen vleugje extra.. maar kan het niet zo zijn dat PvE een vleugje extra is van PvP? Namelijk dat je bij PvE geen achtelijke gasten hebt die (ook al zijn ze 20 levels boven je, en dus no match) je toch zo maar doden?

Ik ben het eens met Hydra dat je met die vergelijking jezelf wel erg pro-PvP liet zien.. PvE zijn niet bang om tegen echte players te vechten.. ze willen het gewoon niet. PUNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:18:
Ik ben het eens met Hydra dat je met die vergelijking jezelf wel erg pro-PvP liet zien.. PvE zijn niet bang om tegen echte players te vechten.. ze willen het gewoon niet. PUNT.
Mis, zoals ik al zei, een hoop PvE mensen willen graag met echte players vechten, maar niet op een moment dat alleen die ander d'r zin in heeft. Snap je? Mijn DAoC guild is een PvP guild, maar we gaan niet op een PvP server spelen omdat het niet consensual is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Skeiron schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:06:
[...]

PvPers noemen PvEers mietjes en PvEers noemen PvPers gankers.. get a life.. PvP is PvE met een vleugje extra.. als je dat extratje niet wilt prima.. beide zijn qua spel exact hetzelfde..
Leuk he, meningen :) ! Hydra snapt precies wat je bedoelt, maar wil jou mening iets genuanceerder zien (zeg ik het zo goed Hydra?). Kijk, dat stukje extra dat heb ik dus niet nodig, want ik vat het niet op als vleugje extra. Ik vat het op als knap irritant.
Wat jij dus positief ziet, en wat jou dus juist naar PvP toe trekt, dat is dus juist wat mij van PvP weerhoudt.
Ik heb gezien hoe PvP in games als Lineage II en EvE online tot uiting komen en nu kan ik er voor kiezen dat ik niet meteen buiten een poort of station wordt weggeblazen, omdat er mensen zijn die daar low levels staan op te wachten. DAT vind ik niet leuk.
Als PvP door beiden (of meer) is 'afgespoken' dan is het zeker leuk!
Daar komt nog bij dat ik niet zo veel tijd heb ik de week om echt snel mee te kunnen levelen met de rest en ik hou er van om een beetje te 'zoeken' naar de juiste char en daar gaat ook tijd in zitten. Alles bij elkaar ben ik niet snel een hoog level die een dergelijk, (in mijn optiek) oneerlijk gevecht nog wel eens kan overleven. Wat je vervolgens vaak (zeker niet altijd) ziet is dat er dan meteen allerlei gespam als noob enzo over de channel wordt gegooid en daar word ik weer een beetje treurig van.
Hurray voor language barrier!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik vind PvP er eigenlijk gewoon bij horen... het heet tenslotte "World of Warcraft" en niet "World of laten-we-lekker-lief-en-aardig-doen-met-z'n-allen". :)

Maar goed, dat laat niet weg dat ik nu ook op een PvE server zit te spelen, maar om de simpele reden dat m'n collega's daar ook op aan het spelen zijn. En spelen met mensen die je kent is toch leuker. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Skeiron schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:06:
[...]

pfffff.. alweer 1.. pro argumenten.. ik zeg dingen zoals ze zijn.. Ik zeg niet dat PvP stoere binken zijn.. wat triest weer dat het weer uit verband wordt gerukt.. waarschijnlijk als ik als eind stuk had geschreven dat ik PvE leuk zou vinden dat PvPers wel iets zouden vinden wat ik verkeerd zou schrijven.. je komt met geen argumenten... ik bouw iets op met wat puntjes en natuurlijk niet alle.. en dan kom jij weer met zo'n n00b antwoord.. wat heeft iemand daar nou aan? eerlijk waarom post je zoiets uberhaubt.. Ik respecteer iemand die PvE wil doen waarom kan zoiets niet andersom.. denk na voordat je zoiets post en alleen de punten quote.. jammer dat zulke dingen telkens gebeuren.. PvPers noemen PvEers mietjes en PvEers noemen PvPers gankers.. get a life.. PvP is PvE met een vleugje extra.. als je dat extratje niet wilt prima.. beide zijn qua spel exact hetzelfde..
Erm, je doet wel alsof je het onderbouwt maar je maakt de PvE spelers alsnog indirekt uit voor bange schijterds (kan niet tegen de spanning, kan niet tegen z'n verlies). Ik maak weinig respect op uit die punten.

Ik speel nu een char op de PvP server omdat de guild PvP gaat en soms irriteert het je gewoon mateloos wanneer je door een level ?? afgemaakt wordt. Ik vind het helemaal niet erg om te verliezen van iemand 5 levels hoger maar om als 24 priest geganked te worden door 2 x level ?? is gewoon zielig.

Ik vraag me dan echt af of die andere spelers zichzelf op de borst kloppen en denken van 'zo kijk ons eens pwnen!'. Laatst in Booty Bay liepen er ook zat level 12-15's rond, die laat ik ook met rust. Wat voor nut heeft het nou om die af te maken?

De situatie in Hillsbrad Foothills is zeker niet handig. Horde gaat daar rond level 22 heen, Alliance rond level 30. Loop je terug om een quest in te leveren en wordt je gesloopt door 4 x level 32. Je bent dus als Horde min of meer gedwongen langer door te levelen en met een group van 5 daarheen te trekken om te kunnen questen.

Dat je ook een hoop lol hebt bewijst Ashenvale dan weer, vandaag werd Splintertree Post belaagd door Alliance van ongeveer gelijke levels (10 vs 10) en dan heb je gewoon onwijs veel plezier in het uitlokken en vechten.

Wanneer het honour systeem eindelijk ge-introduceerd wordt dan behoren deze problemen grotendeels tot het verleden. De extra spanning die je hebt in contested areas is zeker aangenaam maar helaas overheerst het gegankt worden door high levels een beetje. En dat is meer een gevoel van frustratie.

En dat PvE'rs niet tegen andere players zouden willen vechten gaat ook niet op aangezien je op een PvE server ook kan raiden en er ook Battlegrounds komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ace op 23-01-2005 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
K kan niet tegen zijn verlies is misschien mijn slechtste zin.. kon er geen betere verzinnen.. Veel PvE-ers kunnen er niet tegen als ze een quest doen dat ze gekilled worden.. daar doelde ik meer op..

Voor de rest.. Hoe wil je het dan noemen.. Wat is PvP.. is PvP iets minder?? en zo ja wat heeft PvP minder.. niks.. dus de zin klopt PvP is PvE met een smaakje extra.. dat smaakje is dat je altijd gekilled kan worden ipv gecontrolleerde omgevingen..

Het wordt best uit het verband gerukt.. andere zinnen had ik al aangepast.. het zijn puur punten die ik of hoor of zelf van mening ben.. en zowel aan de PvP kant als aan de PvE kant kan je er wel iets van zeggen alleen het komt telkens weer op hetzelfde neer.. Ik heb nog niks nieuws gezien na mijn post.. PvPers worden nog steeds uitgemaakt voor gankers of het PvP gedeelte wordt gezegd dat dat non-stop gebeurd.. ik denk dat jullie alleen maar focussen op het PvE gedeelte wat ik schreef wat erg triest is..

Edit: Ik ben btw erg tegen lowbies killen en vooral als ze gewoon langs lopen.. Zoals je al zei zou het PvP verbeterd zijn als er een honour systeem zou zijn.. Maar alsnog vind ik lowbies killen nog erg mee vallen.. Als ik een hoger gelevelde zie dan blijf ik uit zijn buurt.. wat ik terecht vind omdat die angst toch wel een beetje erin hoort te zitten.. Ik snap ook wel waar het probleem bij bliz ligt.. Stel een groep lowbies probeerd 1 grote 6 lvls hogere aan te vallen met zijn allen als die 6 lvl hogere dan terug aanvalt en de groep killed krijgt hij dan dis-punten.. dat zou weer niet eerlijk zijn.. etc etc

Edit: FF verder uitbreiden wat er nog meer lastig is aan een dishonour-systeem.. Stel je hebt 2 raid groepen.. het kan nooit dat die 2 raid groepen alleen maar gelijk gelevelde heeft dus dan zou je heel veel dis-punten krijgen als hoogste gelevelde.. dit zou raiden wat ik nog steeds het leukst vind nutteloos maken.. Een oplossing wat ik niet de oplossing vind is het zo te maken dat lowbies geen 6/7/8(vul een getal in) levels hogere kan aanvallen.. Maar dat werkt natuurlijk ook weer niet in raids en zo alles bij elkaar opgeteld maakt het heel lastig omdat iedereen wel een manier kan bedenken om het te exploiten..

[ Voor 44% gewijzigd door Skeiron462 op 23-01-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op zondag 23 januari 2005 @ 09:12:
Stel een groep lowbies probeerd 1 grote 6 lvls hogere aan te vallen met zijn allen als die 6 lvl hogere dan terug aanvalt en de groep killed krijgt hij dan dis-punten.. dat zou weer niet eerlijk zijn.. etc etc
Dit klopt dus niet, want als de lagere lvls de hogere lvl beginnen aan te vallen, dan krijg je geen dishonour punten, aangezien jij met hen vecht uit pure verdediging. Maar als jij begint met aanvallen, dan zou je ze wel moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 09:24:
[...]
Dit klopt dus niet, want als de lagere lvls de hogere lvl beginnen aan te vallen, dan krijg je geen dishonour punten, aangezien jij met hen vecht uit pure verdediging. Maar als jij begint met aanvallen, dan zou je ze wel moeten krijgen.
Ja precies.. maar ik wou alleen ff aangeven de lastigheid ervan.. stel het is een groep van 5 en 1 staat er los bij te kijken.. hoe weet je precies wie jou aanvielen.. daar moet je dan ook weer wat op verzinnen.. daarom zei ik op het einde "etc" want er zijn oneindig veel mogelijkheden..

Edit geen nieuwe post:
Kan iemand trouwens bevestigen of je PvP uit kan zetten op een PvP server.. ik zag namelijk op de Korean een aantal lopen met duidelijk eronder PvP uitgeschakeld.. In dit filmpje zag ik het ook al daar liep op een PvP server een "groene" Tauren tussen terwijl het door de Allience was gefilmd en het was geen Minion ;) Voor degene die meteen aan mindcontrol denken.. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=346

Nog zo'n film.. op het eind zitten een paar Taurens hem te healen.. En healen kan niet met mindcontrol.. Laat maar laatste filmpje was mindcontrol op hem.. ;)
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=345

[ Voor 41% gewijzigd door Skeiron462 op 23-01-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Laatst online: 29-06-2021
Ik heb ff een vraagje, als je de client van het spel alvast wilt downloaden en je klikt op de tweede link in de openingspost dan staat daar ergens "us" in. Betekend dat dat je met de client van de US-OB de eu ook kan spelen? Dat scheelt me een hoop download tijd, want die heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertelle hoe ik cosmos of nurfed installeer.
Ik heb namelijk alles in de interface dir in de wow dir gegooid, maar dan gebeurt erniks als ik wow opstart. Ik snap er echt niks meer van...hulp zou zeer welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Skeiron schreef op zondag 23 januari 2005 @ 09:36:
[...]

Edit geen nieuwe post:
Kan iemand trouwens bevestigen of je PvP uit kan zetten op een PvP server.. ik zag namelijk op de Korean een aantal lopen met duidelijk eronder PvP uitgeschakeld.. In dit filmpje zag ik het ook al daar liep op een PvP server een "groene" Tauren tussen terwijl het door de Allience was gefilmd en het was geen Minion ;) Voor degene die meteen aan mindcontrol denken.. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=346

Nog zo'n film.. op het eind zitten een paar Taurens hem te healen.. En healen kan niet met mindcontrol.. Laat maar laatste filmpje was mindcontrol op hem.. ;)
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=345
Uh..zolang je niemand aanvalt en niet in contested of enemy area komt ben je pvp disabled.. dus misschien dat het gevecht voor die non-pvp gast op friendly territory plaatsvond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
RedruM schreef op zondag 23 januari 2005 @ 10:46:
[...]
Uh..zolang je niemand aanvalt en niet in contested of enemy area komt ben je pvp disabled.. dus misschien dat het gevecht voor die non-pvp gast op friendly territory plaatsvond?
Sorrow hill.. dus contested maar ze zeggen dat ze op een PvP server spelen Stormreaver (USA) dus kwenie.. daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op KO Open Beta PvE gespeeld tot level 35, en toen PvP geprobeerd. En nadat ik PvP server had geprobeerd wist ik het 100% zeker: ik ga echt geen PvE retail spelen. Het is zo saai om vrolijk zwaaiend langs je 'vijanden' te lopen, of zij-aan-zij te questen. De eerste 25 levels denk je: ahh lekker rustig, PvE, geen newbie killing.

Maar tegen de tijd dat je level 25 bent, mis je gewoon de extra dimensie van het vechten met de andere zijde. Het is net alsof je allemaal aan 1 zijde speelt maar dat de ene helft niet met de andere helft kan communiceren. Bijna of je het spel in singleplayer speelt. Probeer zelf maar zodra je het spel speelt, PvP=spannend, PvE=singleplayer mode.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:50:
Ik heb op KO Open Beta PvE gespeeld tot level 35, en toen PvP geprobeerd. En nadat ik PvP server had geprobeerd wist ik het 100% zeker: ik ga echt geen PvE retail spelen. Het is zo saai om vrolijk zwaaiend langs je 'vijanden' te lopen, of zij-aan-zij te questen. De eerste 25 levels denk je: ahh lekker rustig, PvE, geen newbie killing.

Maar tegen de tijd dat je level 25 bent, mis je gewoon de extra dimensie van het vechten met de andere zijde. Het is net alsof je allemaal aan 1 zijde speelt maar dat de ene helft niet met de andere helft kan communiceren. Bijna of je het spel in singleplayer speelt. Probeer zelf maar zodra je het spel speelt, PvP=spannend, PvE=singleplayer mode.
Sowieso kun je zo ongeveer de eerste 20 lvls niet gekilld worden, aangezien je dan toch in je eigen faction's gebied rondloopt (de barrens, darkshore, westfall etc). Hier ben je gewoon dus nog altijd veilig tegen lowbie killing etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Nog wel een grappig moment op PvP.. ik was lekker op de US Open aan het rennen met mijn Tauren bij Booty Bay.. Zie ik in ene een klein mannetje voorbij lopen(was al laat).. ik denk wat leuk en zit er nog een beetje naar te kijken.. begint ie in ene aan te vallen.. klap dood.. Was natuurlijk een Gnome maar had het veel te laat door.. Was hetzelfde effect toen ik langs een flitspaal in een vuilniszak reed met mijn auto.. had ik ook te laat door terwijl ik het zag.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Skeiron schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:43:
Nog wel een grappig moment op PvP.. ik was lekker op de US Open aan het rennen met mijn Tauren bij Booty Bay.. Zie ik in ene een klein mannetje voorbij lopen(was al laat).. ik denk wat leuk en zit er nog een beetje naar te kijken.. begint ie in ene aan te vallen.. klap dood.. Was natuurlijk een Gnome maar had het veel te laat door.. Was hetzelfde effect toen ik langs een flitspaal in een vuilniszak reed met mijn auto.. had ik ook te laat door terwijl ik het zag.. :+
Minder drank, meer slaap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:15

xiD

12345

Skeiron schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:43:
booty bay is neutraal, net als ratchet, dus je moest eerst wel een alliance hebben aangevallen voordat je door die Gnome's van booty bay wordt aangevallen

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 12-09 15:50
x1dje schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:51:
[...]

booty bay is neutraal, net als ratchet, dus je moest eerst wel een alliance hebben aangevallen voordat je door die Gnome's van booty bay wordt aangevallen
dat zijn goblins he die in BB rondlopen, geen Gnomes..

zou als gnome liever niet met een goblin vergeleken willen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Hij heeft het niet over de NPC's in BB, maar over een gnome die daar ook was, en hem aanviel.

Nu we het dan toch over BB hebben, heeft iemand wel eens die reus gezien op het eilandje bij BB? Ik was er eens in de US OB naartoe gezwommen met een ~lvl 10 warrior. Ik kan me herinneren dat ik met 1 klap bij de spirit healer stond.

[ Voor 58% gewijzigd door Wouter185 op 23-01-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
Wouter schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:21:
Hij heeft het niet over de NPC's in BB, maar over een gnome die daar ook was, en hem aanviel.

Nu we het dan toch over BB hebben, heeft iemand wel eens die reus gezien op het eilandje bij BB? Ik was er eens in de US OB naartoe gezwommen met een ~lvl 10 warrior. Ik kan me herinneren dat ik met 1 klap bij de spirit healer stond.
volgens mij heeft ie het wel over die NPC's van Booty Bay :P of die "s" achter gnome was een typefout. In any case, ik dacht ook slim te zijn iemand van de alliance te slachten in Booty Bay. Vroeg me al af waarom hij mij niet aanviel :7
Laatst liep er in crossroads een neutral npc rond met als guard 1 of ander level 50 ogre. Belachelijk dat je dan aangevallen wordt door die neutral guard wanneer je PvP gaat omdat de crossroads aangevallen wordt door wat lelijke night elves :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Nee jullie hebben gelijk.. was in Ratchet.. Ik ging naar Booty Bay.. ben ff door de war door dat ik de Korean Open met de Allience heb gespeeld.. maar er liep dus een Gnome in Ratchet op een PvP server.. ;) verhaal is hetzelfde.. was namelijk de eerste keer dat ik een Gnome zag.. en als Tauren zijn ze erg klein..

In Ratchet heb ik ook met wat gasten van Medivh's Chosen als Gnome gePvPed.. Ik was een Gnome Mage en rond om me heen liepen 5 Rogues stealth.. dat was echt fun.. Beetje uitdagen en dan in ene stonden er 5 Rogues op de Horde gast in te hakken die mij aanviel.. Het leuke daar is dat er snel verschillende Horde gasten eraan komen om te kijken of ze mee kunnen matten.. werd dus een groot PvP feest.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnomes zijn klein :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Niet zo klein als jouw one-liner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
Kwam nog een leuk filmje tegen:

http://homepage.mac.com/j...es/WoW/ironforge_bank.wmv

undead rogue in IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is al een paar pagina's terug gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:06:
[...]

Niet zo klein als jouw one-liner ;)
rofl jij bent zkr gnome ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Nee, WoW-loos atm ://// En ben ook geen gnome-fanboy hoor ;) Sterker nog, ik ga Horde, en dan wel Tauren Shaman of Undead Rogue ;) Het enige dat met een gnome te maken zal hebben, zal de rotzooi onder z'n schoenzolen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist :P for the horde !!

ik undead priest =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die interesse hebben in een EU Alliance Guild (vanaf retail):

Ravager's Debt - http://www.gijserman.com/ravagers/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

vraagje over dat Iron Forge Bank filmpje: wat is er zo speciaal aan? Ik als niet-speler zie een high-level rogue die stealthed een gebouw binnenwandelt, 3 bankiers vermoord en weer wegrent, en dat 3 keer. Is dat op zich al speciaal of mis ik gewoon de feiten die het erg knap maken?
Ik zag die grote kluisdeur en denk hij gaat de boel beroven, maar dat viel tegen :)

Ik had WoW gepre-ordered, maar door geldgebrek toch maar gecancelled en mn geld terug gekregen. Ik ben nu ook het nieuwigheids gevoel van 'waaaahh! gaaf!! hebbuhhh!' kwijt, dus ik vind het niet zo'n ramp. Al ben ik wel van plan over een tijdje als hij goed en wel gereleased is nog eens te kijken of ik graag wil spelen.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
Wat vinden jullie van deze Rogue build ?

Subtlety Mastery
Master of Deception Rank 5
Opportunity Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3

Subtlety Total: 14

Combat Mastery
Improved Sinister Strike Rank 2
Lightning Reflexes Rank 5
Deflection Rank 5
Precision Rank 5
Dagger Specialization Rank 5
Dual Wield Specialization Rank 5
Throwing Weapon Specialization Rank 1
Aggression Rank 3
Adrenaline Rush Rank 1

Combat Total: 32

Assassination Mastery
Malice Rank 5

Assassination Total: 5

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Mjah, zou wel lekker wezen om gelijk in een guild te zitten. Ik heb WoW zelf nog geen 1 keer gespeeld, maar heb wel veel ervaring met andere games, waaronder lineage 2 en andere mmorpgs.

/edit
Was voor hamflank.
Ik ga voor dwarven rogue.

[ Voor 14% gewijzigd door pica op 23-01-2005 22:41 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wheeee!

Ik heb een account van een DAoC guild-genoot mogen lenen :D Vannacht en vandaag druk bezig geweest, en heb nu m'n NE Hunter op lvl 10. Even een Elder Nightsaber getamed, en we zijn nu de beste vriendjes :D Het is echt leuk, pet op een mom, en volschieten met pijlen. En dan skinnen natuurlijk, levert ook best een hoop geld op :)

Als de open-beta begint, start ik denk ik met een warlock of een druid. Die ook ff testen. Dan ga ik in retail absoluut meteen voor een Hunter, die zijn ZO tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Remco20 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:53:
[...]

volgens mij heeft ie het wel over die NPC's van Booty Bay :P of die "s" achter gnome was een typefout. In any case, ik dacht ook slim te zijn iemand van de alliance te slachten in Booty Bay. Vroeg me al af waarom hij mij niet aanviel :7
Laatst liep er in crossroads een neutral npc rond met als guard 1 of ander level 50 ogre. Belachelijk dat je dan aangevallen wordt door die neutral guard wanneer je PvP gaat omdat de crossroads aangevallen wordt door wat lelijke night elves :o
Die heb ik nu als quest. Level 45 is die reus volgens mij. Ik ga hem morgen doen :9~

Enneh, DING! Level 39, binnenkort eventjes lekker m'n Felsteed quest doen. Heerlijk dat je als Warlock niet hoeft te sparen zodat je op level 40 90 Gold hebt voor je mount (8>

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Om nog even een misverstand uit de wereld te helpen, het ras van kleine mensjes heet Gnomes, de Guards (bruisers) in Ratchet en BootyBay zijn Goblins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
ungarmax schreef op zondag 23 januari 2005 @ 10:11:
Ik heb ff een vraagje, als je de client van het spel alvast wilt downloaden en je klikt op de tweede link in de openingspost dan staat daar ergens "us" in. Betekend dat dat je met de client van de US-OB de eu ook kan spelen? Dat scheelt me een hoop download tijd, want die heb ik al.
Heb je wel op de link zelf geklikt eigenlijk, aangezien je op die page gewoon kan kiezen tussen US/En/De/Fr clients. En met US OB client zou ik de gok toch niet meer nemen, dus download nu alvast de laatste EN client. Dan kom je niet voor verrassingen te staan wanneer de OB plots begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:04:
[...]

Dan kom je niet voor verrassingen te staan wanneer de OB plots begint.
Het zou een verassing zijn als hij uberhaupt begon :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
http://forums-en.wow-euro...-en&t=51154&p=1#post51154
Hier staat dat ie 2e helft januari begint dus ik houd mijn fingers crossed :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:38:
vraagje over dat Iron Forge Bank filmpje: wat is er zo speciaal aan? Ik als niet-speler zie een high-level rogue die stealthed een gebouw binnenwandelt, 3 bankiers vermoord en weer wegrent, en dat 3 keer. Is dat op zich al speciaal of mis ik gewoon de feiten die het erg knap maken?
Ik zag die grote kluisdeur en denk hij gaat de boel beroven, maar dat viel tegen :)

Ik had WoW gepre-ordered, maar door geldgebrek toch maar gecancelled en mn geld terug gekregen. Ik ben nu ook het nieuwigheids gevoel van 'waaaahh! gaaf!! hebbuhhh!' kwijt, dus ik vind het niet zo'n ramp. Al ben ik wel van plan over een tijdje als hij goed en wel gereleased is nog eens te kijken of ik graag wil spelen.
Het is speciaal omdat Ironforge zo'n beetje de drukste plek is van de server, dus deze rogue sneaked langs een miljoen alliance players en killed dan de bankiers en komt er mee weg.

Eigenlijk zouden ze die bankiers lvl 60 elites moeten maken, aangezien ze een lange respawn tijd hebben. Dus veel spelers moeten wachten tot die bakiers respawnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
JeanLucPicard schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:51:
http://forums-en.wow-euro...-en&t=51154&p=1#post51154
Hier staat dat ie 2e helft januari begint dus ik houd mijn fingers crossed :)
Blizzard kennende moet je dat als volgt lezen: "op zijn vroegst 31 januari"...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Will I be able to keep my beta character when the game goes retail? Will there be a character wipe at the end of Final Beta?
This will be announced later.
Ehm, wat is dit nu weer. Het lijkt me toch niet meer dan logisch dat er een Character wipe is aan het einde van de beta. Anders is het niet eerlijk tegenover de mensen die pas kunnen beginnen na de release van de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxed :P er komt een wipe.. dit was ook zo in amerika.. op laatste moment zeiden ze dat er een server wipe kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Apocrypha schreef op maandag 24 januari 2005 @ 07:29:
[...]

Ehm, wat is dit nu weer. Het lijkt me toch niet meer dan logisch dat er een Character wipe is aan het einde van de beta. Anders is het niet eerlijk tegenover de mensen die pas kunnen beginnen na de release van de retail.
Weet je wat ik juist dom vind? Ze weten allang al wanneer die 2e phase begint volgens mij, en ze weten allang al of ze een serverwipe gaan doen of niet, en wat ze ook allang weten is hoe alle servers gaan heten. Maar het enige wat ze zeggen is: this will be announced later.

Waar slaat het op? Oke dat ze over de 2e phase niks zeggen kan ik nog begrijpen, aangezien als alles daar in de fik vliegt ze zich niet aan de beloftes kunnen houden wanneer die phase begint.... maar je kan mij niet wijsmaken dat ze het nu nog moeten hebben over of de characters gewiped worden of niet, en welke servernamen ze gaan gebruiken.

Ze kunnen dus toch gewoon antwoord geven? Kleine moeite en het schept een hoop meer duidelijkheid, je kan dus al handig afspreken in welke server je gaat enzo, en wat maakt het nou uit voor Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Dit is heel vaak zo binnen deze wereld, ze weten bijna altijd wel hoe of wat er gaat gebeuren, maar weet je waarom ze het stil houden? Mocht het nou voor komen dat het niet zo zal zijn, dus dat er bijvoorbeeld geen wipe komt door weet ik veel wat, dan hebben ze niet al beloofd dat er een wipe zou komen, terwijl ze het niet waar kunnen maken. En dan hebben ze ook veel minder boze klanten. Dit is dus slechts een voorbeeld, maar het zou kunnen, alhoewel het zeer onwaarschijnlijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 07:49:
relaxed :P er komt een wipe.. dit was ook zo in amerika.. op laatste moment zeiden ze dat er een server wipe kwam...
Ik geloof dat toen Korean beta naar retail overging ook geen wipe heeft plaatsgevonden. Ik zit niet in de beta, maar wellicht is het een goed idee om geen wipe te doen, scheelt een hoop belasting in de low-level zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht van niet,

ik las iets dat mensen alleen een key hoefde aan te schaffen en verder konden spelen op de beta versie...

maargoed als er geen wipe is, zullen er wel veel mensen minder te doen hebben...

edit..
blijkt dus niet zo te zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:57:
[...]
Ik geloof dat toen Korean beta naar retail overging ook geen wipe heeft plaatsgevonden. Ik zit niet in de beta, maar wellicht is het een goed idee om geen wipe te doen, scheelt een hoop belasting in de low-level zones.
Is wel zo maar de reden dat ze geen wipe hebben gedaan is omdat in Korea je geen versie hoeft te kopen maar ~€28 per maand betaald.. Ik kan dus met mijn account daar gewoon verder op dit moment als ik time cards of wat dan ook koop voor Korea..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er was dus een wipe.. maar dit is blijkbaar omdat de comminity in Korea heel anders is.. dan in amerika en in europe..

Namelijk ( wat ik heb gevonden ) :

1. Koreans did not get a wipe from open beta to commercial. The reason is that the Korean gaming community is different. They don't sell boxes in Korea, everyone downloads them for free, but pays a higher monthly fee. So the only difference between open beta and commercial is that they turn on billing. There was probably a wipe from close to open beta.
2. They do not get 24 tech support. But many online games have visiting centers.
3. Servers are terrible in Korea.

Ook, zoals iedereen weet is korea een echt blizzard-fan Land!! zoals iemand op het forum beschrijft :

1> Have you ever been to Korea? Ever looking in the average computer cafe?
2> Have you ever watched their 3 televison stations filled with non-stop starcraft matches, contests, and prizes?
3>Have you ever seen the amazing popularity of Blizzard's games in Korea, and ever seen the amount of skill that people use playing them?

ze spelen dus niet thuis maar in internet cafe's .. roFl ;(

maar ik weet 100% zeker dat hier een wipe komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

@ A_TriX:

Wat is er erg aan internet cafe's? Ooit al eens in een koreaans internetcafe geweest? Ik wel namelijk, niets mis mee.

Ennuh, hoe kun jij nu 100% zeker weten dat er een wipe komt, als Blizzard nog niets hierover vrijgegeven heeft. Ik vermoed ook dat er een wipe komt, sterker nog, ik hoop het. Maar 100% zeker weten kan op dit moment nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake_eYes schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:38:
Wat vinden jullie van deze Rogue build ?

Subtlety Mastery
Master of Deception Rank 5
Opportunity Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3

Subtlety Total: 14

Combat Mastery
Improved Sinister Strike Rank 2
Lightning Reflexes Rank 5
Deflection Rank 5
Precision Rank 5
Dagger Specialization Rank 5
Dual Wield Specialization Rank 5
Throwing Weapon Specialization Rank 1
Aggression Rank 3
Adrenaline Rush Rank 1

Combat Total: 32

Assassination Mastery
Malice Rank 5

Assassination Total: 5

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60
Mja als je combat gaat, dan zou ik toch voor swords gaan, aangezien swords en combat gewoon veel beter samen gaan (sinister en evis). Mja en als je combat wilt gaan, dan zou je eigenlijk bijna alleen maar met cheapshot moeten openen, aangezien dat gewoon de betere keuze is voor combat rogues imo.

Met andere woorden... ik weet niet echt wat je met deze build wilt doen, vooral combat gaan, of toch meer stealth etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:15:
...
3. Servers are terrible in Korea.
...
Ik heb tijdens de Korean beta niet een keer last gehad van zware lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:15:
[...]

Dan heb je óf te weinig gespeeld, óf je woont stiekem in Korea....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:15:
[...]

En speelde je ook tijdens spitsuur? Het tijdsverschil meegenomen dan uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Het gekste was vaak nog, dat het begon te laggen als het bij hun midden in de nacht was. Alsof hun snachts spelen en overdags slapen :P. Rond 16:00 hier was het meestal het ergste, dan was het daar geloof ik 1:00 ofzo. Als je die extreme uren gewoon vermijde was het heel goed te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik had nooit echt lag, maar wel altijd ene ping van 500/600 in de KR OB. Maar ik had ook nog iets anders.

- Ik zat eerst op Server X, de rest van de servers zat ik niet op
- Server X ging down, maar de rest bleef nog 2 dagen up, ik ging opnieuw beginnen op andere server
- 2 dagen later gingen alle servers down, ik w88 tot ze weer terug kwamen
- Server X nog steeds dood, de rest was na een bepaalde tijd weer terug
- 2 dagen nadat de andere weer terug waren, kwam mijn Server X weer terug

Toen mijn Server X weer terugkwam had iedereen de hoop daar al opgegeven, en was het aantal spelers op de server drastisch verminderd. Toen zat ik op pings van 200/400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ik heb daar af en toe last gehad van pings met uitschieters naar 2400... dan is het niet meer te spelen moet ik zeggen... dat was dan wel vaak in ironforge bij auction house ofzo...
en uiterst druk :(

Verder... IK WIL SPELEN (8>

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Van mij mag de retail ook wel beginnen.. Heb niet zoveel zin om een char al te veel te spelen in beta dus heb nu een hele berg test-chars van lvl 10-20 :P

Het leuke is dan wel dat als ik een nieuwe char start om wat te testen ik direct een hele berg aan equipment/geld van een andere char kan mailen.. scheelt weer wat opstartprobleempjes :)

Ik zie niet zoveel om in de beta al vet te gaan lopen levelen enzo, zoals sommigen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik ga ook lekker lopen klooien de FB... beetje chars, rassen en builts testen..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Bosmonster schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:35:
Van mij mag de retail ook wel beginnen.. Heb niet zoveel zin om een char al te veel te spelen in beta dus heb nu een hele berg test-chars van lvl 10-20 :P

Het leuke is dan wel dat als ik een nieuwe char start om wat te testen ik direct een hele berg aan equipment/geld van een andere char kan mailen.. scheelt weer wat opstartprobleempjes :)

Ik zie niet zoveel om in de beta al vet te gaan lopen levelen enzo, zoals sommigen doen.
neem aan dat jij dan een van de weinigen uiterst luxieuze posities in hebt weten te nemen en in de phase 1 van de beta zit?!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
echt niet iedereen speelt daar (korea) in internet cafe's hoor...
Maja de echte starcraft pro's hebben hun eigen internet cafe's dus wie weet spelen zij daar wel, hoewel dr veel mensen daar in internet cafe's spelen doen ze dat thuis ook wel, maja ze liggen daar wel een beetje voor.
Zelfs bij de tandarts kan je starcraften, dat zie ik hier nog nie zo snel gebeuren ;p
Maja qua gaming is Korea gewoon stuk cooler en dat van die lag valt ook reuze mee, is alleen als je vanuit europa speelt...
Vraag me wel af of die billing ook echt hoger is dan hier, kan het me namelijk niet voorstellen...
Maja tenminste nog 1 plek op de wereld waar je niet wordt afgezet met t spelen van n MMORPG (naja een beetje dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik moet zeggen dat ik me wel hard af zit te vragen wanneer die open beta dan precies gaat beginnen :) Ben wel blij dat ik alvast kan beginnen op iemand anders z'n account :) Als open-beta bgeint ga ik verder op m'n eigen account, maar dan met een druid denk ik, die wil ik ook eens proberen.

Vanavond verder op 'mijn' Hunter. Ga mining droppen, en dan voor skinning/leatherworking :) Ik was oorspronkelijk van plan met m'n hunter voor mining/engineering te gaan, maar dat vind ik toch niet echt wat. Ik wil wel guns gaan trainen voor m'n NE, makken lekker veel herrie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

http://www.gamer.nl/viewdoc/1577

Die geven een beta key weg en je inzending moet er voor de 29e zijn. Zou dus betekenen dat phase 2 van de open beta nog lang op zich laat wachten....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol MazeWing was me voor :9

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
vraag: Wat is de naam van de geestelijke vader achter het verhaal van Warcraft?
email adres om naar toe te sturen: prijsvraag@gamer.nl
onderwerp van email: De Final Beta WoW Prijsvraag

versturen voor: 28 januari!

ohw en als iemand mij ff antwoord op de vraag kan mailen :D en wel voor die datum ;)

edit: dit stond er ook nog:
Stuur het antwoord via een email adres dat je wilt gebruiken voor World of Warcraft, gezien je door Blizzard zelf je email zult ontvangen.

[ Voor 23% gewijzigd door Lord_T op 24-01-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Lord_T schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:30:
[...]
ohw en als iemand mij ff antwoord op de vraag kan mailen :D en wel voor die datum ;)
[...]
Je moet je echt diep schamen.

1) Mond spoelen
2) Googlen
3) Hier weer terugkomen

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig