Mja idd, ik ga daarom zelf ook voor ne druidRealCato schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:00:
Maar uiteindelijk moet je gewoon ras kiezen wat je t leukste lijkt, op lvl 60 maken die racial dingen ook weer neit zoveel uit...
Mja, War Stomp is dus de enige racial die er op level 60 nog wel toe doet, want shaman krijgt nooit stun (ms als proc, niet betrouwbaar).
Mocht het er niet toe doen, dan zou een Orc Female wel nice zijn
(female ja, male vind ik lelijk).
Mocht het er niet toe doen, dan zou een Orc Female wel nice zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Wouter185 op 20-01-2005 23:13 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Gast, kijk goed naar die foto's en denk eens na. Dat zijn, 100% zeker, geen foto's van een EU versie van WoW.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:17:
check dit :
foto's van eu versies
url : http://forums-en.wow-euro...eral-en&t=60306&s=new#new
Lees ook maar ff de replies door in die thread...
Verwijderd
en dat weet jij ff zo maar?
please...
ik reply zelf ook in dat topic.. en ik zie dus geen reply's met : nee dit is de eu versie 100% niet
jij wel ?? ben ik zeker blind
please...
ik reply zelf ook in dat topic.. en ik zie dus geen reply's met : nee dit is de eu versie 100% niet
jij wel ?? ben ik zeker blind
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 23:24 ]
In het topic staat juist dat het WEL de EU versie is.. te zien aan het de rating op de doos (engels dus)
Verwijderd
@Wouter: Orc hoef je het niet te doen voor de racial talents. Die stun dingen heb ik nooit wat van gemerkt, die axe specialization is wel makkelijk maar niet doorslaggevend ofzo (en dan moet je jezelf beperken tot axes).
Bij een Troll is die regen wel makkelijk, maar ook niet über, in een gevecht heb je er nix aan. Het is meer dat je minder downtime hebt qua HP, maar je downtime zit meestal in mana regen.
Blijft over de Tauren. Max health +5% is erg makkelijk, toch 2100 ipv 2000, da's niet nix. Nature resistance. Kan IEMAND mij vertellen wat nature damage is? Is dat gewoon damage van wapens e.d.? Dus alles wat niet fire/earth/lighting/ice/shadow is? Of alleen poison/disease/curse dingen?
En dan natuurlijk war stomp. Lijkt me ideaal en 1 van de betere racials.
Dus ik zeg tauren.
Bij een Troll is die regen wel makkelijk, maar ook niet über, in een gevecht heb je er nix aan. Het is meer dat je minder downtime hebt qua HP, maar je downtime zit meestal in mana regen.
Blijft over de Tauren. Max health +5% is erg makkelijk, toch 2100 ipv 2000, da's niet nix. Nature resistance. Kan IEMAND mij vertellen wat nature damage is? Is dat gewoon damage van wapens e.d.? Dus alles wat niet fire/earth/lighting/ice/shadow is? Of alleen poison/disease/curse dingen?
En dan natuurlijk war stomp. Lijkt me ideaal en 1 van de betere racials.
Dus ik zeg tauren.
Hmm naja, misschien was ik weer te snel 

Soz [#2]
Btw: ligt het nu aan mij, is zijn die foto's spontaan verdwenen
Misschien is dat het wel. Maar zit op dit moment een beetje af te kickenThe game (cd's) are already finnished ... the only work needed can be done, and will be done server sided ... nothing else!
Soz [#2]
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 20-01-2005 23:33 ]
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:32:
[...]
Kan IEMAND mij vertellen wat nature damage is? Is dat gewoon damage van wapens e.d.? Dus alles wat niet fire/earth/lighting/ice/shadow is? Of alleen poison/disease/curse dingen?
[...]
Da's maar 1 voorbeeld. Het is een spelltype, net zoals fire, frost, arcane, shadow, etc. Je kan ook nature damage als proc hebben.Wouter schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:49:
[...]
Earth Shock (Rank 1)
• 30 Mana
• 20 yd range
• Instant cast
• 6 sec cooldown
• Instantly shocks the target with concussive force, causing 17 to 20 Nature damage. It also interrupts spellcasting and prevents any spell in that school from being cast for 2 sec. Causes a high amount of threat.
[...]
box foto's zijn er nog steeds te vinden...Wouter schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:33:
Hmm naja, misschien was ik weer te snel
[...]
Misschien is dat het wel. Maar zit op dit moment een beetje af te kicken
Soz [#2]
daarnaast hoop ik niet dat we nou al zover zijn, ik had graag nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt de beta te gebruiken als class/race tester... zoiets moet ik toch meer 'feel' voor hebben dan puur op stats je karakter baseren...
Deze plek is te koop.
Nu ik me even ingelezen heb, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het EU FB parcours gaat veranderen. Ik denk dat er nog gewoon een open inschrijving komt voor de EU FB, en wel ergens volgende week.KeeZ schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:37:
[...]
box foto's zijn er nog steeds te vinden...
daarnaast hoop ik niet dat we nou al zover zijn, ik had graag nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt de beta te gebruiken als class/race tester... zoiets moet ik toch meer 'feel' voor hebben dan puur op stats je karakter baseren...
Erm.. en UD racial traits dan? Will of the Forsaken is supergoed.. shadow resistance is ook niet onaardig en ook underwather breathing komt vaak handig uit (ook in pvp).Wouter schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:12:
Mja, War Stomp is dus de enige racial die er op level 60 nog wel toe doet, want shaman krijgt nooit stun (ms als proc, niet betrouwbaar).
Mocht het er niet toe doen, dan zou een Orc Female wel nice zijn(female ja, male vind ik lelijk).
Verwijderd
Ja, maar als je shaman wil dan is undead geen optieRedruM schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:46:
[...]
Erm.. en UD racial traits dan? Will of the Forsaken is supergoed.. shadow resistance is ook niet onaardig en ook underwather breathing komt vaak handig uit (ook in pvp).
Verwijderd
ik d8 dat will of the forsaken passive was
maar dat is dus gewoon een spell waardoor je 'maar' 15 seconde tegen fear kan etc cooldown van 3 min
Je kan inderdaad alleen Shaman zijn met Orc, Troll en Tauren.RedruM schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:46:
[...]
Erm.. en UD racial traits dan? Will of the Forsaken is supergoed.. shadow resistance is ook niet onaardig en ook underwather breathing komt vaak handig uit (ook in pvp).
Beetje vaag bericht op Fok! games:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2710
Staat dat Blizzard op het moment geen nieuwe spelers accepteerd voor WoW. Op de officiele site is echter niets te lezen hierover.
Staat dat Blizzard op het moment geen nieuwe spelers accepteerd voor WoW. Op de officiele site is echter niets te lezen hierover.
Door de problemen met de servers van World of WarCraft heeft Blizzard tijdelijk besloten om geen nieuwe spelers meer toe te laten op hun servers. Blizzard heeft nog geen uitspraken gedaan over hoe lang deze noodmaatregel zal duren.DarkShadow schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:29:
Beetje vaag bericht op Fok! games:
^^ was toch al bekent.
Phase 2 is nog niet begonnen, pas als die begint dan zie je wel news post @ blizzard.
Misschien wouden ze vandaag of morgen phase 2 starten en is dit nu uitgestelt.
Nah denk dat het volgende week word dat phase 2 gaat starten.
Nothing more to say...
mjah dan wordt het pas echt gekkenhuis denk ik... wordt echt de boel goed in de gaten houden die eerste dag(en)...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
ik denk dat ze bedoelen geen extra copy's uit te geven, net als bij amerika.. omdat er nog teveel problemen zijn met het spel.....LMD schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 01:08:
[...]
Door de problemen met de servers van World of WarCraft heeft Blizzard tijdelijk besloten om geen nieuwe spelers meer toe te laten op hun servers. Blizzard heeft nog geen uitspraken gedaan over hoe lang deze noodmaatregel zal duren.
^^ was toch al bekent.
Phase 2 is nog niet begonnen, pas als die begint dan zie je wel news post @ blizzard.
Misschien wouden ze vandaag of morgen phase 2 starten en is dit nu uitgestelt.
Nah denk dat het volgende week word dat phase 2 gaat starten.
ja nogal wiedus, anders is hij wel heel erg sterk en imo is ud het beste ras dat er is.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:49:
ik d8 dat will of the forsaken passive wasmaar dat is dus gewoon een spell waardoor je 'maar' 15 seconde tegen fear kan etc cooldown van 3 min
niet helemaal waar, natuurlijk gaan ze in mindere mate deel uit maken, omdat je betere gear gaat krijgen.Mja idd, ik ga daarom zelf ook voor ne druid . Uiteindelijk gaat het toch allemaal om talents en gear, niet om de racials. Kan ook niet, want anders zouden mensen geforceerd worden een bepaalde race te kiezen. Kies dus gewoon degene die jou het meest fun lijkt.
maar bv. voor priest krijg je racial spells, en er zijn abilities die gewoon erg fijn goed blijven, zoals het de anti fear van ud die je zelfs aan kan zetten als je gefeared bent !!!
Verwijderd
Zitten er toevallig meer mensen op server 7?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 08:09 ]
al op het forum bij server status gekeken??
There is no art to find the minds construction in the face
Dat lukt niet meer.. in ieder geval nu niet..Muppet schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:54:
al op het forum bij server status gekeken??
Edit: forums 3 weken niet werkt.. je kijkt zeker 1 keer per 3 weken ofzo? Draaide al die tijd.. heb er gisteren nog op gezeten opzoek naar info..
[ Voor 19% gewijzigd door Skeiron462 op 21-01-2005 09:08 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Verwijderd
http://forums-en.wow-europe.com/ heb er geen moeite meeVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:00:
bedoel je dat eu forum dat al 3 weken niet werkt
Verwijderd
Dat EU forum werkt anders prima hoor!Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:00:
http://forums-en.wow-europe.com/
edit:
hmm, nu lijkt hij het inderdaad even niet te doen; gisteren werkte het iig nog wel goed
hmm, nu lijkt hij het inderdaad even niet te doen; gisteren werkte het iig nog wel goed
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 09:10 ]
Verwijderd
Het eu forum werkt gewoon hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:00:
Pagina van wow europe openen en dan helemaal naar beneden scrollen, daar staat een link naar de forums.
Hmm, ik probeer het en natuurlijk kan ik bepaalde posts nu niet openen. Het lijkt er op dat ze vandaag wat problemen hebben. Maar gisteren was alles nog in orde.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 09:25 ]
Klopt helemaal.. maar als je op een topic klikt nu dan werkt het niet en krijg je een error.. en ja ik denk dat hij al 3 weken niet naar de link heeft gekeken..Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:11:
[...]
Het eu forum werkt gewoon hoor.
Pagina van wow europe openen en dan helemaal naar beneden scrollen, daar staat een link naar de forums.
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Op de US forums wordt Will of the Forsaken als zwaar overpowered beschouwd. Helemaal omdat het ook eventuele huidige fear effects verwijdert. Wacht maar tot je als fear-caster tegen Undead gaat vechtenVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:49:
ik d8 dat will of the forsaken passive wasmaar dat is dus gewoon een spell waardoor je 'maar' 15 seconde tegen fear kan etc cooldown van 3 min
Dit dus.
Daarom ben ik blij dat ik Horde Warlock ben, hoef ik niet tegen WofF te spelen 
Jammer dat servers down zijn, vannacht op een heerlijk zwaardje geboden (Scorpion Sting als ik het goed heb), hopen dat ik heb gewonnen ^^
Jammer dat servers down zijn, vannacht op een heerlijk zwaardje geboden (Scorpion Sting als ik het goed heb), hopen dat ik heb gewonnen ^^
Surfin' paradise!
Verwijderd
'k vind het alleen maar goed dat er dit soort 'counters' in zitten. Als iedereen skills zou hebben waartegen geen counters zijn, dan wordt het maar een saai spelletjeFunkyTrip schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:24:
[...]
Op de US forums wordt Will of the Forsaken als zwaar overpowered beschouwd. Helemaal omdat het ook eventuele huidige fear effects verwijdert. Wacht maar tot je als fear-caster tegen Undead gaat vechten
Forum werkt hier prima hoor en daar staat gewoon
1. 21/01 Server downtime all Europe | 1/21/2005 6:57:41 AM GMTST
Quote this post Reply to this post
All European World of Warcraft servers will be brought down for maintenance.
We are working on bringing them back up as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.
[ post edited by Gamemaster ]
Verwijderd
Maar het is niet compleet eerlijk, aangezien geen enkel ander ras die racial heeft, dus in die zin zou je tog wel kunnen zeggen dat WotF overpowered is.
mjah dan werd het wegrennen de hele tijd, lijkt me ook niet echt leuk'k vind het alleen maar goed dat er dit soort 'counters' in zitten. Als iedereen skills zou hebben waartegen geen counters zijn, dan wordt het maar een saai spelletje
[ Voor 58% gewijzigd door KeeZ op 21-01-2005 10:05 ]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Of je zorgt gewoon dat je enemy de kans niet krijgt om fear te casten, lukt tegen een warlock redelijk gemakkelijk omdat daar nog een casting tijd op zit, bij een priest gaat dat iets lastiger, maar ja, tis een spell die die 2 classes die die 2 classes kunnen gebruiken om in pvp te winnen, waarom zouden ze er niet gebruik van kunnen maken tegen 1! ras?
Verwijderd
Lees het nog eens goed over...Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:05:
Maar het is niet compleet eerlijk, aangezien geen enkel ander ras die racial heeft, dus in die zin zou je tog wel kunnen zeggen dat WotF overpowered is.
Natuurlijk heeft elke ras andere racial traits, of zou jij graag willen zien dat elk ras hetzelfde was? allemaal met zelfde eigenschappen?
Dan heb je natuurlijk ook graag dat je mage een hunter pet kan hebben, paladin shields, priest healing, allerhande buffs en plate armour?
Nouw, het zit je niet mee eh... Als je WOTF zo overpowerd vind, ga dan lekker undead eh..
ieder ras his verschillend, iedere class heeft zun + en - punten, en als je er niet mee kan leven dat niet iedereen gelijk is kan je beter pong gaan spelen want dan is MMORPG niets voor jouw.
Het gaat er denk ik meer om dat als je de racial traits vergelijkt met elkaar dat sommige veel sterker zijn. De UD's WotF is een zeer sterke PvP trait. Terwijl als je bijvoorbeeld een Troll neemt je alleen een beetje health regen krijgt, wat in PvP nutteloos is.
Maar sommige rassen zijn dus goed voor PvP, anderen meer voor PvM. De Troll heeft in PvM best wat aan die regen, want het is minder downtime. En ze krijgen damage bonus tegen beasts, wat ook altijd mooi meegenomen is.
Ik vergelijk nu alleen even UD met troll, maar zo kun je ieder ras natuurlijk definieren.
Maar sommige rassen zijn dus goed voor PvP, anderen meer voor PvM. De Troll heeft in PvM best wat aan die regen, want het is minder downtime. En ze krijgen damage bonus tegen beasts, wat ook altijd mooi meegenomen is.
Ik vergelijk nu alleen even UD met troll, maar zo kun je ieder ras natuurlijk definieren.
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 21-01-2005 10:49 ]
Het blijft gewoon lastig om een game voor PvE en PvP te belancen als je ook nog veel verschillende class opties aan wilt bieden. Ik denk dat alle abilities wel goed zijn, maar dat hun nut in verschillende situaties ligt.
Ik denk dat het toch een kwestie blijft van goed over je keuze nadenken, wat wil ik spelen? PvE of PvP, ranged of close-combat? En daar dan gewoon je race/class gedeeltelijk op aanpassen.
voorbeeld: Een hunter zal volgens mij nooit geweldig in PvP kunnen worden, je rent langs zijn pet en raggen maar... Als ze zijn close-combat skills zouden verbeteren dan is hij in PvE natuurlijk ineens zwaar overpowered, omdat in PvE zijn pet wel goed werkt (aggro etc).
Ik ben natuurlijk zelf wel eens verslagen in PvP door een hunter die het goed aanpakte, maar over het algemeen heb ik ze vrij gemakkelijk dood.
Ik denk dat het toch een kwestie blijft van goed over je keuze nadenken, wat wil ik spelen? PvE of PvP, ranged of close-combat? En daar dan gewoon je race/class gedeeltelijk op aanpassen.
voorbeeld: Een hunter zal volgens mij nooit geweldig in PvP kunnen worden, je rent langs zijn pet en raggen maar... Als ze zijn close-combat skills zouden verbeteren dan is hij in PvE natuurlijk ineens zwaar overpowered, omdat in PvE zijn pet wel goed werkt (aggro etc).
Ik ben natuurlijk zelf wel eens verslagen in PvP door een hunter die het goed aanpakte, maar over het algemeen heb ik ze vrij gemakkelijk dood.
Verwijderd
Een hunter in PvP 1vs1 zal het 9/10 keer afleggen, tenzij hij echt goed is of de tegenstander aan het prutsen is. Een hunter in PvP op grotere schaal (raids enzo) is een stuk beter op zijn plek. Terwijl de rest op elkaar aan het beuken is, staat de hunter op afstand extra dmg te doen en wegrennende bijna-dood players af te schieten.nioz schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:00:
Ik zou eigenlijk wel eens wat pictures willen zien van high level cloth dragende Undeads en Trolls.
Voornamelijk Trolls, want screenshots daarvan zie ik eigenlijk nergens..
Weet iemand er een paar? Wel cloth dragend he
Verwijderd
Dat zeg ik niet, maar er is wel een verschil in bruikbaarheid van racials, namelijk dat undeads en NE's gewoon de beste racials hebben atm, WotF en shadowmeld en dodge in mindere mate, en dat dat vergeleken met andere rassen niet echt eerlijk is imo. Ik bedoel, wat heb je in godsnaam aan het vinden van treasures (dwarfs), geef mij maar wotf of shadowmeld, en ik ben niet de enigste die er zo over nadenkt. (Lees de US forums er maar op na)Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:36:
[...]
Lees het nog eens goed over...
Natuurlijk heeft elke ras andere racial traits, of zou jij graag willen zien dat elk ras hetzelfde was? allemaal met zelfde eigenschappen?
Dan heb je natuurlijk ook graag dat je mage een hunter pet kan hebben, paladin shields, priest healing, allerhande buffs en plate armour?
Nouw, het zit je niet mee eh... Als je WOTF zo overpowerd vind, ga dan lekker undead eh..
ieder ras his verschillend, iedere class heeft zun + en - punten, en als je er niet mee kan leven dat niet iedereen gelijk is kan je beter pong gaan spelen want dan is MMORPG niets voor jouw.
En ik zeg niet wat IK ervan vind, want mij maakt het geen aars uit, ik ga namelijk een orc rogue doen, en niet zoals jij al even slim dacht te bedenken, undead rogue. Dus plz, zeg voortaan niks meer als je tog alleen maar andere mensen wilt gaan flamen, alvast bedankt.
Het zou mij trouwens niets verbazen als jij NE of undead gaat doen trouwens, of een pally ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 11:18 ]
Verwijderd
jaFunkyTrip schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:24:
[...]
Op de US forums wordt Will of the Forsaken als zwaar overpowered beschouwd. Helemaal omdat het ook eventuele huidige fear effects verwijdert. Wacht maar tot je als fear-caster tegen Undead gaat vechten
Verwijderd
Och, sorry, maar zijn zoveel lui die zitten te zeuren dat sommige races "oneerlijk"zijn..
meeste racials zijn goed bruikbaar. je moet natuurlijk alleen wel weten waneer en hoe
gnome: escape artist -> snares wegkrijgen
human: perception -> beter hidden mobs/players zien voor tijdje
undead: wotf -> fear etc immun voor korte tijd
tauren: warstomp -> stun
orc: stun resist -> handig tegen dingen die veel stunnen etc
troll: berserk -> op je laatste 20% health nog ff wat sneller dmg doen
NE: shadowmeld (nutteloos voor rogue imo) -> rogue-like vanish
ok, dwarf treasure hunter is nouw es echt nuteloos, maar alle anderen hebben op een of andere manier hun nut wel imo
edit: ik dacht meer aan gnome mage of tauren shaman of troll warrior eigenlijk..
undead zou iig mun laatste horde keus zijn, heb een bloedhekel aan UC
meeste racials zijn goed bruikbaar. je moet natuurlijk alleen wel weten waneer en hoe
ok, dwarf treasure hunter is nouw es echt nuteloos, maar alle anderen hebben op een of andere manier hun nut wel imo
edit: ik dacht meer aan gnome mage of tauren shaman of troll warrior eigenlijk..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 11:28 ]
Als caster is het toch erg lastig tegen een hunter. Je bent allebei ranged, zijn pet zorgt voor vertraging in je casting, en hij heeft een super mana-burning spell.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:14:
[...]
Een hunter in PvP 1vs1 zal het 9/10 keer afleggen, tenzij hij echt goed is of de tegenstander aan het prutsen is. Een hunter in PvP op grotere schaal (raids enzo) is een stuk beter op zijn plek. Terwijl de rest op elkaar aan het beuken is, staat de hunter op afstand extra dmg te doen en wegrennende bijna-dood players af te schieten.
In PVP heb je gelijk, in PVE is het best nuttig. Schatkisten en items voor quests vind je op deze manier veel sneller. Ook armor crates ed die in instances nogal eens over het hoofd worden gezien vind je meteen. Goede skill voor je portemonneeVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:24:
[ Voor 29% gewijzigd door Jaded op 21-01-2005 11:30 ]
Verwijderd
http://img153.exs.cx/img153/3313/selfportrait6yg.jpgShade schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:15:
Ik zou eigenlijk wel eens wat pictures willen zien van high level cloth dragende Undeads en Trolls.
http://img141.exs.cx/img1...rnshot1216041715244he.jpg
http://acm.cs.uwec.edu/%7elemkesr/Kihaji.png
http://img150.exs.cx/img150/8749/priestss7fa.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v206/ermot/gello.jpg
http://img139.exs.cx/img139/7534/priest7va.jpg
http://mywebpages.comcast.net/soulzek/priest.jpg
http://www.reverence.nu/images/upload/img/rank4.jpg
etc
Verwijderd
Escape artist heeft een 1.5 sec casttijd, genoeg om het te interupten, en dus te zorgen dat de enemy gesnared/geroot blijft.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:24:
Och, sorry, maar zijn zoveel lui die zitten te zeuren dat sommige races "oneerlijk"zijn..
Perception heb je niet veel aan tegen non-stealthed players, en tegen rogues ook niet echt, want tegen de tijd dat ze gezien worden door perception hebben ze je toch al te pakken.
WotF hebben we het al over gehad
Warstomp is een stun van tog al wel 2 HELE seconden
Stun resist is misschien handig tegen rogues ofzo, maar voor de rest heb je toch niet echt classes die echt constant proberen te stunnen.
Berserk, tja kan ik niet echt uit ervaring mee spreken, aangezien ik die nooit usede
En shadowmeld is zeer zeker wel handig in pvp, aangezien je gewoon kunt ambushen in bosjes, wachten totdat de enemy het niet verwacht en dan aanvalt en vanish is toch wel heel iets anders , aangezien dat midden in battle gebruikt kan worden, en het is ZEER handig voor rogues, omdat ze dan geen punten in master of deception hoeven te doen, en die punten dus ergens anders in kunnen steken.
De enigste die misschien nog handig zou *kunnen* zijn naast shadowmeld en wotf is escape artist, ware het niet dat er niet veel mensen gnomes spelen
War stomp is desalniettemin erg nuttig. Het is area of effect en breekt spellcasting. En geeft je dus 2 seconden rust om bijvoorbeeld zelf wat te casten zonder onderbreking.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:44:
[...]
Warstomp is een stun van tog al wel 2 HELE seconden.
In PvP zeker een spell om rekening mee te houden.
escape artist is super goed, maar ff paar updatejs 
warrior kan ook fearen
warrior heeft ook enkele stuns
troll regen = niet super slecht ligt alleen aan welke class je speelt namelijk warrior met hoge ac Zou je mogen aannemen langer leven zeker vs melee = meer tijd om hp te regenen,
voor een mage is het in pvp inderdaad sucky.
maar opzich is het echt wel uitgebalanceerd, niet elke race heeft gewoon super ability aan beide kanten, gnomes/ne zijn relax zo is ud/en voor sommige dan tauren.
Al vind ik dat anti fear + langere onderwater breathing echt beste horde race maakt.
warrior kan ook fearen
warrior heeft ook enkele stuns
troll regen = niet super slecht ligt alleen aan welke class je speelt namelijk warrior met hoge ac Zou je mogen aannemen langer leven zeker vs melee = meer tijd om hp te regenen,
voor een mage is het in pvp inderdaad sucky.
maar opzich is het echt wel uitgebalanceerd, niet elke race heeft gewoon super ability aan beide kanten, gnomes/ne zijn relax zo is ud/en voor sommige dan tauren.
Al vind ik dat anti fear + langere onderwater breathing echt beste horde race maakt.
En daarbij vergeet je de special van de Trolls te noemen, namelijk berserk.Bosmonster schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:47:
Het gaat er denk ik meer om dat als je de racial traits vergelijkt met elkaar dat sommige veel sterker zijn. De UD's WotF is een zeer sterke PvP trait. Terwijl als je bijvoorbeeld een Troll neemt je alleen een beetje health regen krijgt, wat in PvP nutteloos is.
WEBN & chill (@IBKR)
Dwarfs hebben toch ook nog stoneform weet niet meer wat het precies deed.
Komt er op neer dat je meer klappen kan vangen en resist hebt maar 40% trager loopt.
Als ze daar nou eens een passive ability van maakten...DeadKennedy schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:22:
[...]
En daarbij vergeet je de special van de Trolls te noemen, namelijk berserk.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Stoneform wordt de hemel in geprezen door pvp hunters bv., die kiezen dwarf alleen om stoneform.Eikeltje schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:09:
myeah thanks, maari k zocht meer pics van high level cloth wearing trollsVerwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:29:
[...]
http://img153.exs.cx/img153/3313/selfportrait6yg.jpg
http://img141.exs.cx/img1...rnshot1216041715244he.jpg
http://acm.cs.uwec.edu/%7elemkesr/Kihaji.png
http://img150.exs.cx/img150/8749/priestss7fa.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v206/ermot/gello.jpg
http://img139.exs.cx/img139/7534/priest7va.jpg
http://mywebpages.comcast.net/soulzek/priest.jpg
http://www.reverence.nu/images/upload/img/rank4.jpg
etc
Stoneform - activeEikeltje schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:09:
Activate to gain immunity to poison, disease, and bleed + 5% AC bonus - lasts 20 sec - 3 min cooldown
Gun Specialization - passive
Dwarves get +5 to Gun Skill
Frost Resistance - passive
All Dwarves get +10 Cold Resistance
Treasure Finding - passive
Activate to see treasure chests on mini map - lasts until canceled - no cooldown
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
WTF
Me char is opeens weg? Ik gebruik niks illegaals, is blizzard bezig met de servers?
ze gaan zo down voor onderhoud - eu cb danDarkJedi schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:13:
WTFMe char is opeens weg? Ik gebruik niks illegaals, is blizzard bezig met de servers?
67890
Ik denk het juist niet, m'n char is gone gewoon door een probleem wat grootschalig is. Pas als dit soort ongein is gefixed kijken ze verder, dit is zeker geen 'phase 2' maintenance
bah ben wel toe aan 2nd fase
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
die troll ziet er wel schattig uit hahaha
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Ik vraag me af op welk punt blizzard de level cap van 60 zal gaan verhogen.
Is dit afhankelijk hoeveel level 60 spelers er zijn of heeft het een tijdslimit?
Is hierover iets op de us servers bekend, omdat ik moet toegeven dat er al heel snel veel lvl 60's zijn.
iemand enig idee?
Is dit afhankelijk hoeveel level 60 spelers er zijn of heeft het een tijdslimit?
Is hierover iets op de us servers bekend, omdat ik moet toegeven dat er al heel snel veel lvl 60's zijn.
iemand enig idee?
Verwijderd
dat gaat nog wel lang duren...
ze zijn dus nu vooral bezig met battlegrounds en honor system..
waar je egt lang aan kunt spelen
En
er was een topic op us forum over wat er allemaal gaat komen enzo.. naja de gekste ideeen werden verzonnen..
en een blizzard poster zei toen dat er dus expansions kwamen met iig Northrend erbij..
die je weer in de winkel moest kopen enzo..
En
er was een topic op us forum over wat er allemaal gaat komen enzo.. naja de gekste ideeen werden verzonnen..
en een blizzard poster zei toen dat er dus expansions kwamen met iig Northrend erbij..
Dat zou echt genaait zijn, je betaald zoveel geld zodat ze de servers kunnen betalen en het kunnen blijven updaten, Nothrend zou gewoon een grote (zomervakantie) update moeten zijn ofzo!Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:49:
dat gaat nog wel lang duren...
En
Verwijderd
Dit lijkt wel een topic over "My First MMORPG". 
Betaalde expansions waren er ook al bij bijvoorbeeld DOAC. Dit is niet ongewoon. DOAC heeft bijvoorbeeld al 4 upgrades waarvan je er gewoon 2 moest kopen in de winkel. De andere 2 waren gratis. Maar als je keek wat er daar allemaal bij kwam voor wat je WEL moest betalen, was het het imo nog altijd waard. Betere grafische engine's en nieuwe werelden. Het klinkt misschien als een shock, maar *NEWSFLASH* de engine van WoW gaat het niet 5 jaar volhouden vanaf nu zonder enige upgrades.
En dan kan je wel zeggen, ja maar ik betaal nu al wel 12 euro per maand voor WoW. Maar kijk eens hoeveel bandbreedte WoW eigenlijk kost. Wij (mijn CS:S clan en ik) wilden een mooie pub hebben voor CS:S en dat ging al 40 euro aan dataverkeer kostten per maand. Kan je nagaan wat WoW kost. Je betaalt ook voor het gratis content wat je ongetwijfeld gaat krijgen.
Zolang de maandelijkse kosten niet omhoog gaan vind ik het wel best.
Betaalde expansions waren er ook al bij bijvoorbeeld DOAC. Dit is niet ongewoon. DOAC heeft bijvoorbeeld al 4 upgrades waarvan je er gewoon 2 moest kopen in de winkel. De andere 2 waren gratis. Maar als je keek wat er daar allemaal bij kwam voor wat je WEL moest betalen, was het het imo nog altijd waard. Betere grafische engine's en nieuwe werelden. Het klinkt misschien als een shock, maar *NEWSFLASH* de engine van WoW gaat het niet 5 jaar volhouden vanaf nu zonder enige upgrades.
En dan kan je wel zeggen, ja maar ik betaal nu al wel 12 euro per maand voor WoW. Maar kijk eens hoeveel bandbreedte WoW eigenlijk kost. Wij (mijn CS:S clan en ik) wilden een mooie pub hebben voor CS:S en dat ging al 40 euro aan dataverkeer kostten per maand. Kan je nagaan wat WoW kost. Je betaalt ook voor het gratis content wat je ongetwijfeld gaat krijgen.
Verwijderd
Je kan wel doen alsof het allemaal nodig is om de kosten te dekken maar als je kijkt naar lineage 2 zie je ook dat ze om het half jaar gratis grote updates (chronicles) aanbieden. En nee ze draaien daar geen verlies hoor. Ik vind het gewoon een typisch amerikaans trekje om overal geld voor te vragen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:59:
Dit lijkt wel een topic over "My First MMORPG".
Verschil is alleen dat de Chronicles in L2 weinig meer toevoegen dan meer mobs en meer gebieden zodat je nog langer kan grinden voor nog veel duurdere equipment. Daar wil je dus ook niet voor betalen want dat is het gewoonweg niet waard.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 02:46:
[...]
Je kan wel doen alsof het allemaal nodig is om de kosten te dekken maar als je kijkt naar lineage 2 zie je ook dat ze om het half jaar gratis grote updates (chronicles) aanbieden. En nee ze draaien daar geen verlies hoor. Ik vind het gewoon een typisch amerikaans trekje om overal geld voor te vragen.
We kunnen er redelijker wijs vanuit gaan dat de eerste betaalde expansion nog wel een jaar op zich laat wachten. DAoC is nu alweer 3-4 jaar oud oid en heeft er 3 volgens mij (of de 3e kwam er aan). Het zal iig geen Everquest 1 worden met 6-7 betaalde expansions of Everquest 2 waar binnen twee maanden na release alweer betaalde expansions en adventure-packs zijn aangekondigd.
Voor die 12 euro in de maand koop je op jaarbasis welgeteld 2 nieuwe games met de huidige prijzen. Kijken of je daar ook zo lang mee bezig bent
Verwijderd
Ik heb nu de beta versie gedowload ik dacht dat ik nu het spel kan testen ofso.
MAar nog steeds een key nodig. hoe hebben jullie dat gedaan. om een toch te kunnen spelen?
Ik dacht voor dat ik hem koop kan ik ff testen enzo. MAar ik weet niet hoe dat werkt bij beta spellen
MAar nog steeds een key nodig. hoe hebben jullie dat gedaan. om een toch te kunnen spelen?
Ik dacht voor dat ik hem koop kan ik ff testen enzo. MAar ik weet niet hoe dat werkt bij beta spellen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 08:19 ]
OMG... bepaalde mensen...
Edit:
Beginpost? WoW site? Damn hey (jaja net uit bed dus ochtend humeur, maar zulke posts met zulke domme vragen beginnen toch wel irritant te worden).
Edit2:
Vooruit maar weer: Er is nu een final beta waar je in zat als je een pre order beta kit had (die niet in de benelux verkrijgbaar is), of als je al in de EU closed beta zat. Ik ga er vanuit dat jij geen van die 2 dingen hebt dusss kan je de beta idd niet spelen want je hebt een key nodig.
Als alles straks een beetje normaal draait gooi Blizzard de 2nd phase open, dat wil zeggen dat er een key op hun site staat waar je je mee kan registreren, en als je snel genoeg bent (want ze laten maar een bepaalde hoeveelheid mensen toe), en je geregistreerd hebt kun je de beta spelen.
Als de inschrijvingen voorbij zijn, en je jezelf niet hebt ingeschreven kun je het waarschijnlijk vergeten want de 2nd phase is as far as I know de laatste kans om nog mee te doen met een WoW beta.
Edit:
Beginpost? WoW site? Damn hey (jaja net uit bed dus ochtend humeur, maar zulke posts met zulke domme vragen beginnen toch wel irritant te worden).
Edit2:
Vooruit maar weer: Er is nu een final beta waar je in zat als je een pre order beta kit had (die niet in de benelux verkrijgbaar is), of als je al in de EU closed beta zat. Ik ga er vanuit dat jij geen van die 2 dingen hebt dusss kan je de beta idd niet spelen want je hebt een key nodig.
Als alles straks een beetje normaal draait gooi Blizzard de 2nd phase open, dat wil zeggen dat er een key op hun site staat waar je je mee kan registreren, en als je snel genoeg bent (want ze laten maar een bepaalde hoeveelheid mensen toe), en je geregistreerd hebt kun je de beta spelen.
Als de inschrijvingen voorbij zijn, en je jezelf niet hebt ingeschreven kun je het waarschijnlijk vergeten want de 2nd phase is as far as I know de laatste kans om nog mee te doen met een WoW beta.
[ Voor 145% gewijzigd door Virax op 22-01-2005 08:23 ]
Verwijderd
Ok toch bedankt voor het informeren hoe het werkt met wow beta.
Neem een kop warme chocolademelk voor tegen de ochtend humeur
MAar ja noobs moeten er zijn op bepaalde gebieden. En jij hebt het geluk dat je dan wat niveau hoger zit
Neem een kop warme chocolademelk voor tegen de ochtend humeur
MAar ja noobs moeten er zijn op bepaalde gebieden. En jij hebt het geluk dat je dan wat niveau hoger zit
Er is een verschil tussen noobs die de moeite nemen het topic een beetje door de lezen en noobs die daar te lui voor zijn...
Letterlijk uit de startpost:
Letterlijk uit de startpost:
De Final Beta is zondag 9 januari begonnen.
Aan het begin van de Final Beta krijgen alleen mensen met een huidig CB account of degene die een pre-order key hebben gehad bij het bestellen toegang. Verder lijkt het erop dat wanneer je de US versie hebt, je ook aan deze final beta mag meedoen. Later in de Final Beta komen er naar alle waarschijnlijkheid open inschrijvingen zodat iedereen de game kan uitproberen.
[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 22-01-2005 09:42 ]
offtopic:
Ridder-Appel... in je post geschiedenis zie ik meer vragen dan antwoorden van je... Al die vragen van je vind ik prima, maar je hebt niet voor niets een toetsenbord en muis voor je snuffert
Ridder-Appel... in je post geschiedenis zie ik meer vragen dan antwoorden van je... Al die vragen van je vind ik prima, maar je hebt niet voor niets een toetsenbord en muis voor je snuffert
En chocolademelk tegen de ochtendhumeur helpt niet, koffie wel... wat mijn weekend weer op zou kunnen fleuren is de 2nd phase start maar dat zal m wel niet meer worden... dan mijn bloodlust maar op mn vriendin botvieren
Deze plek is te koop.
MUHAHA.En chocolademelk tegen de ochtendhumeur helpt niet, koffie wel... wat mijn weekend weer op zou kunnen fleuren is de 2nd phase start maar dat zal m wel niet meer worden... dan mijn bloodlust maar op mn vriendin botvieren
KeeZ heeft goeie ideeen. ~Denk dat mijn vriendin ook maar eens extra de L*L is dit weekend.
Mannen zijn niets voor niets jagers.
Botvieren ja, geweldig woord
Ooh ja, moet ook nog over Wow gaan he?
Ik heb de kr beta gespeeld. Wel lvl 47 geworden. Vond het zo vet.
Heb in 4 weken tijd 290 uur gegamed. vet vet vet vet spel.
Vind het vrij normaal dat het spelen en updaten betaald moet worden.
Als het maar bij 2 a 3 games per jaar blijft (de kosten omgerekend dan he).
Hoop hoop hoop dat phase 2 na het weekend begint.... nog zo weekend, al mijn bloodlust op mijn vriendin botvieren (toch KeeZ
ik zat te denken dat het wel snel moet beginnen als de release op de 11de staat....
je moet namelijk niet vergeten dat het nu de 22ste is... en dat we dus ongeveer nog 3 weken hebben... het is ook 3 weken nadat de beta van start is gegaan.... hmzz ja ik wacht ook al lang
zouden ze langer wachten heeft het weinig zin denk ik omdat ze dan een zo'n korte tijd hebben.... tenzij de release datum wordt verplaatst.. en daar ga ik niet vanuit
je moet namelijk niet vergeten dat het nu de 22ste is... en dat we dus ongeveer nog 3 weken hebben... het is ook 3 weken nadat de beta van start is gegaan.... hmzz ja ik wacht ook al lang
zouden ze langer wachten heeft het weinig zin denk ik omdat ze dan een zo'n korte tijd hebben.... tenzij de release datum wordt verplaatst.. en daar ga ik niet vanuit
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ik gok/hoop toch op de 2e fase dit weekend, hopelijk vandaag nog 
De officiele fora zijn weer down overigens
De officiele fora zijn weer down overigens
Hmmz dat betekend 4 weken lang, 10 uur (oscarr666 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:10:
[...]
oh ja, moet ook nog over Wow gaan he?
Ik heb de kr beta gespeeld. Wel lvl 47 geworden. Vond het zo vet.
Heb in 4 weken tijd 290 uur gegamed. vet vet vet vet spel.
gna

Damn,
ik hoop dat Ph2 idd dit weekend begint. Ben namelijk zeer benieuwd of WoW een
beetje fatsoenlijk wil draaien op mijn systeempje. Heb'm maar vast lekker een clean install treatment gegeven
ik hoop dat Ph2 idd dit weekend begint. Ben namelijk zeer benieuwd of WoW een
beetje fatsoenlijk wil draaien op mijn systeempje. Heb'm maar vast lekker een clean install treatment gegeven
GamiQ, de game notes app met game maps!
Mja, ik hoop ook op een uitspatting van vreugde na een zoveelste ram op m'n F5 knop. Maar inderdaad, als ze de release date willen halen, zoals ie nu geommuniceerd wordt (11 Feb), dan moet het wel snel gebeuren.
Als ik het goed hebt, moet je dus eerst de beta client binnen hebben voordat je de 2nd fase binnen kan komen? Geen aanmeld formpje?
Dan maar ff snel binnenhalen dan

Nee, je hebt het niet goed. Je account maak je aan via de website (hetgeen nu dus nog niet kan) en hiermee kun je vervolgens inloggen in WoW zelf om characters aan te maken.JeanLucPicard schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:16:
Als ik het goed hebt, moet je dus eerst de beta client binnen hebben voordat je de 2nd fase binnen kan komen? Geen aanmeld formpje?
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter185 op 22-01-2005 14:25 ]
Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld, en heb dus ook totaal geen hoog niveau met dat soort dingen...Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 08:25:
Maar het zoeken van een antwoord op een simpele vraag lukt iedereen lijkt me en heeft niets met hoog of laag niveau te maken, en het is gewoon vervelend om te zien dat mensen hier vragen posten die gewoon op de frontpage van de WoW site staan, of wat hier in de beginpost staat...
OkWouter schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:24:
[...]
Nee, je hebt het niet goed. Je account maak je aan via de website (hetgeen nu dus nog niet kan) en hiermee kun je vervolgens inloggen in WoW zelf om characters aan te maken.
Dus ik dacht key op de site, ctrl-c ctrl-v in WoW beta client en gaan met die banaanAls alles straks een beetje normaal draait gooi Blizzard de 2nd phase open, dat wil zeggen dat er een key op hun site staat waar je je mee kan registreren, en als je snel genoeg bent (want ze laten maar een bepaalde hoeveelheid mensen toe), en je geregistreerd hebt kun je de beta spelen.
Ben het met je eens. Het komt de laatste tijd wel eens vaker voor, en niet steeds door dezelfde persoon. Best wel irritant, want echte tweakers proberen het eerst zelf imo. Ben je geen echte tweaker, dan moet je hier ook niet posten.-ViRaX- schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:31:
[...]
Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld, en heb dus ook totaal geen hoog niveau met dat soort dingen...
Maar het zoeken van een antwoord op een simpele vraag lukt iedereen lijkt me en heeft niets met hoog of laag niveau te maken, en het is gewoon vervelend om te zien dat mensen hier vragen posten die gewoon op de frontpage van de WoW site staan, of wat hier in de beginpost staat...
Nee, op dit moment moet je dus zelf een key invullen alvorens je een acc aan kunt maken. Als de 2de fase van de final beta begint, dan staat die key reeds ingevuld, en kun je dus, afgezien van de security input, zo doorklikken. Dat wordt er mee bedoeldJeanLucPicard schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:35:
[...]
OkWas in de war omdat de vriendelijke meneer hetvolgende zei:
[...]
Dus ik dacht key op de site, ctrl-c ctrl-v in WoW beta client en gaan met die banaan
Nog wel even een oproepje: als het mogelijk is om een extra acc te reggen, plz do so. Leuke manier om mede GoT-ers te helpen die net te laat zullen zijn
HAHA.... trueremsie schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:58:
[...]
Hmmz dat betekend 4 weken lang, 10 uur () per dag spelen, en dan zeggen dat je een vriendin hebt??
Maar helaas ben ik het slachttoffer van een heerlijke hernia. Dus mag niet werken van de docter
Ben alleen nu zo aan het afkicken... niet te kort
Hoop dat de 2phase snel begint.
p.s. Goed idee om extra accounts aan te vragen zodat iederen op het got forum een key kan bemachtigen. Ik zal me best doen iedergeval
Ay das minder idd, maargoed het is dan ook zo ziekelijk verslavendoscarr666 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:01:
[...]
HAHA.... true
Maar helaas ben ik het slachttoffer van een heerlijke hernia. Dus mag niet werken van de docter. En mijn girly wel ... Toch wel rechtvaardig vond ik.
Ben alleen nu zo aan het afkicken... niet te kort
Hoop dat de 2phase snel begint.
p.s. Goed idee om extra accounts aan te vragen zodat iederen op het got forum een key kan bemachtigen. Ik zal me best doen iedergeval
Verwijderd
Kan je niet vanaf elk ip maar 1 acc registeren voor de 2nd phase?
Zo niet, dan registreer ik er ook wel wat extra.
Hoop trouwens wel wat ze 11 februari waar kunnen maken, gaat anders wel erg lang duren.
Zo niet, dan registreer ik er ook wel wat extra.
Hoop trouwens wel wat ze 11 februari waar kunnen maken, gaat anders wel erg lang duren.
Zou zomaar kunnen. Maargoed. Dan zet ik wel ff een VPN op naar kantoor, en ik ken wel mensen die geen WoW gaan spelen die vast wel even voor mij een account willen reggenVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:15:
Kan je niet vanaf elk ip maar 1 acc registeren voor de 2nd phase?
https://niels.nu
en er zijn natuurlijk heel veel liefe mensjes die wel ff een 2e account maken voor deze armzalige yoshi
Facts don't care about your feelings
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig