Yep key is bekend, en het is mij gelukt om aan te melden
ik zie geen servers bij mijn realm suggest , of moet ik ff w88
Key staat er!!!!
Ben ik nou gek, of staat Nederland niet in de lijst met landen?
Ben ik nou gek, of staat Nederland niet in de lijst met landen?
[ Voor 68% gewijzigd door Viper2k1 op 28-01-2005 11:31 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
ik zie geen servers , als ik op realm suggest druk ... hoe komt dit of heeft iedereen dit?
Er staat op "http://en.wow-europe.com/":
"Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase. "
Dus dat zal nog wel aangegeven worden wanneer hij echt begint ..
"Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase. "
Dus dat zal nog wel aangegeven worden wanneer hij echt begint ..
[ Voor 12% gewijzigd door SiNisTrAD op 28-01-2005 11:28 ]
Anoniem: 12199
Zucht, nu gaat iedereen dit soort meldingen doen.Viper2k1 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:27:
Key staat er!!!!
Lees de vorige pagina
Ik denk dat de realms zometeen wel de lucht in gaan na het onderhoud van de servers
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 12199 op 28-01-2005 11:29 ]
Anoniem: 123311
Mochten jullie vanavond (zit nu op stage
) een Gnome rogue genaamd "Ilsa" tegenkomen, zwaai even een keer.
ja voorlopig zullen we nog even geduld moeten hebben...Rushwood schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:27:
ik zie geen servers , als ik op realm suggest druk ... hoe komt dit of heeft iedereen dit?
laten we het vanaf nu maar weer over de gameplay hebben in plaats van de sign-up.. voor snelle vragen... jump even op het IRC kanaal... daar zit iedereen te wachten dus wordt iedereen een beetje gek
Deze plek is te koop.
YESSSS 
Sturen ze ook nog een bevestigingsmail of niet? Want ik kan dat hier niet checken, en er hebben 20 mensen geregt op het ip adres hier... dus stel dat ik geen bevestigingsmail heb gehad terwijl die wel gestuurd zou moeten worden ga ik me zorgen maken.
Sturen ze ook nog een bevestigingsmail of niet? Want ik kan dat hier niet checken, en er hebben 20 mensen geregt op het ip adres hier... dus stel dat ik geen bevestigingsmail heb gehad terwijl die wel gestuurd zou moeten worden ga ik me zorgen maken.
Oke oke ik had niet gelijk. het is toch begonnen. Heb meteen een account voor mijn broertje aangemaakt
There is no art to find the minds construction in the face
Zo relax is het niet met een paar honderd man in de starter zoneAnoniem: 55165 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:29:
jaja ik heb ook een acountjevanavond voordat ik uitga ook ff relax spelen
Heb er zelf ook nog maar een accountje bijgemaakt..
Heb 4 extra accounts aangemaakt, kennelijk zit er geen beperking op het aantal accounts dat per IP aangemaakt kan worden.
https://niels.nu
bij de ...... N ?Webgnome schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:29:
waar staat nl? in die lijst
Nederland staat in de landen list als Pays-Bas (even ter info)
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Anoniem: 12199
Je kunt kijken of je op het forum kan inloggen.ViRaX schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:29:
YESSSS
dat kon ik in iedergeval wel dus dat betekend dat mijn account werkt.
Anoniem: 123311
Haha, de signup-page gaat nu echt zwaar langzaam!
Kan iemand ff een directe link naar jullie WoW-kanaal op irc geven? (dus irc://blabla) want ik zit hier op stage en kan dus geen Irc installeren
Kan iemand ff een directe link naar jullie WoW-kanaal op irc geven? (dus irc://blabla) want ik zit hier op stage en kan dus geen Irc installeren
Voor de mensen die nog geen signup doen nu:
EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL is de key
ga NU naar https://signup.wow-europe.com/ !
EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL is de key
ga NU naar https://signup.wow-europe.com/ !
-niks-
Anoniem: 116035
irc://irc.tweakers.net/wowAnoniem: 123311 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:33:
Haha, de signup-page gaat nu echt zwaar langzaam!
Staat gewoon in de beginpost hoor
Ehmm.. probeer de engelse site eensAnoniem: 116035 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:32:
Je hebt de keuze uit Pays-bas of Niederlande.
FF verder kijken dan je neus lang is
Bij mij staat er gewoon Netherlands hoor
Anoniem: 28168
De taal van het landenlijstje schijnt nogal random te zijnBosmonster schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:40:
[...]
Ehmm.. probeer de engelse site eens
Misschien een foutje van Firefox.. ik heb 3 accounts aagemaakt en allen kwamen met Niederlande.. Maakt ook verder niet uit.. btw alle 3 de accounts worden gewoon gebruikt.. natuurlijk geen doorverkoop praktijken..Bosmonster schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:40:
[...]
Ehmm.. probeer de engelse site eens
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Goh, net of heel Europa op de WoW site zit
Music Addicted
hmm vaagAnoniem: 28168 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:41:
[...]
De taal van het landenlijstje schijnt nogal random te zijnDuits, Engels, Nederlands, Frans, het kan allemaal
net tweede keer geprobeerd en kreeg het inderdaad in het frans..
Fora zijn inmiddels down? Ik heb er net nog op kunnen inloggen maar ik krijg nu weer die error die er rond de kerst ook was.
paar keer refreshen wil bij dat forum wel eens helpen..ViRaX schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:45:
Fora zijn inmiddels down? Ik heb er net nog op kunnen inloggen maar ik krijg nu weer die error die er rond de kerst ook was.
Heeft iemand misschien een account over, mocht ik er niet doorkomen. Nu al uur bezig met poging tot maken van account maar kom er gewoon niet doorheen...
Wil het spel zo graag keertje spelen, maar tot nu toe alle alpha's, beta's etc gemist...
Wil het spel zo graag keertje spelen, maar tot nu toe alle alpha's, beta's etc gemist...
Signature?
gelukkig heb ik de wow beta installer al via mijn thuisnetwerk kunnen downloaden
lucky me, kan gelijk spelen
Anoniem: 81948
neebuzz schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:02:
gelukkig heb ik de wow beta installer al via mijn thuisnetwerk kunnen downloadenlucky me, kan gelijk spelen
"Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase."
Anoniem: 132490
Wheho! Gelukt, ik heb een account.
Voor wie het erg langzaam gaat. Met Firefox gaat het een stuk vlotten. IE duur eeuwen bij mij.
Op welke server zitten jullie?
Voor wie het erg langzaam gaat. Met Firefox gaat het een stuk vlotten. IE duur eeuwen bij mij.
Op welke server zitten jullie?
krijg je eigenlijk nog een mail confirm?
edit:
rofl, beetje tegelijk
rofl, beetje tegelijk
[ Voor 35% gewijzigd door admiral866 op 28-01-2005 12:13 ]
Je kan gelijk inloggen met accs die je gemaakt hebt, dus email is niet nodig (heb ook niks gekregen). Je kan alleen nog niet op een server.
Je kan de download resumen ja. Gewoon afsluiten en als je hem weer aanzet dezelfde map kiezen en dan gaat ie verder waar hij gebleven was.
Er komen ook geen bevestigingsmailtjes.
Er komen ook geen bevestigingsmailtjes.
Als je nog een EU-client nodig hebt , probeer deze dan eens ftp://ftp.multiplay.co.uk...arcraft/beta/eufinalbeta/
gewoon anoniem aanmelden , kan dat hij nu vol zit , maar dan later nog een keer proberen , want je kan er gewoon op volle snleheid downloaden .
gewoon anoniem aanmelden , kan dat hij nu vol zit , maar dan later nog een keer proberen , want je kan er gewoon op volle snleheid downloaden .
Ik hoop dat je die 3 andere accounts weggeeft aan de mensen die minder gelukkig waren om een account te kunnen maken doordat mensen als jij zonodig x accounts moesten maken ipv 1.Anoniem: 29204 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:14:
rofl ga ik om 4 uur slapen...is ie gestart ! fuckers
maarja heb nu 4 accounts
Ik snap nie wat je met 4 accounts moet doen. Je kunt er hooguit met 1 spelen, dus ik hoop echt dat je zo vriendelijk bent geweest voor andere mensen een account te maken, anders vind ik het echt zielig...
Ik heb er ook 4..
1 voor mezelf
2 voor IRL vrienden
1 voor nichtje
tja
1 voor mezelf
2 voor IRL vrienden
1 voor nichtje
tja
Anoniem: 24869
Nee je krijg geen confirm mail. Je moet alleen je gegevens uitprinten of gewoon onthoudenAnoniem: 135451 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:12:
FF vraagje he, iemand al een confirm mailtje gekregen?
Nou... volle snelheid haal je niet, maar het gaat stukken sneller dan die standaard downloader van Blizzard.Rushwood schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:16:
Als je nog een EU-client nodig hebt , probeer deze dan eens ftp://ftp.multiplay.co.uk...arcraft/beta/eufinalbeta/
Gewoon een FTP proggie instellen dat ie om de X aantal seconden opnieuw probeert en 1x binnen gewoon "alive" houden.
Precies... ga geen bergen accounts aanmaken alleen maar omdat het kan...
Denk even aan de rest die misschien ook wel een account wil en niet kan spelen omdat jij er zonodig x aan moest maken.
Denk even aan de rest die misschien ook wel een account wil en niet kan spelen omdat jij er zonodig x aan moest maken.
Anoniem: 72901
Ik vind het nogal ongelofelijk dat registreren zo makkelijk ging!
1 account voor mij, 1 voor een vriendin. Ik zou toch denken dat de servers helemaal sloom zouden worden, maar het valt aardig mee. Of ze hebben ubersnelle servers, of WoW is gewoon helemaaaaal niet populair meer.
1 account voor mij, 1 voor een vriendin. Ik zou toch denken dat de servers helemaal sloom zouden worden, maar het valt aardig mee. Of ze hebben ubersnelle servers, of WoW is gewoon helemaaaaal niet populair meer.
ik maak er ook 3 aan, 2 extra voor mijn huisgenoten, vind ik nix mis mee,hun willen ook spelen!Bosmonster schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:19:
Precies... ga geen bergen accounts aanmaken alleen maar omdat het kan...
Ik begrijp dus goed dat je nu nogsteeds niet kanspelen?
Pas als de servers upkomen kun je erop? iemand enig id wanneer die op komen, neem aan van neit maar ik vraag het gewoon.
Pas als de servers upkomen kun je erop? iemand enig id wanneer die op komen, neem aan van neit maar ik vraag het gewoon.
Met mijn verbinding niet echt problemen gehad , 2 keer een pagina even niet geconnect maar verder lipe het prachtig en dat is voor het maken van 4 accounts. (1 voor mij , 2 voor klasgenoten die nog liggen te pitten en een huisgenoot die er niet door kwam met zijn verbinding
)
Anoniem: 116035
Is er nu nog niet.Pandemic schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:25:
Ik begrijp dus goed dat je nu nogsteeds niet kanspelen?
Maar ik denk na de maintance... Maarja dat ben ik
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 116035 op 28-01-2005 12:27 ]
Het aanmelden is goed verlopen. Ik heb een account aangemaakt.
Nou het grootste probleem. Het downloaden van de client. De bovenstaande FTP werkt namelijk niet. Ook de download URL geeft een time-out. Ik neem aan dat de halve wereld nu WOW aan het downloaden is.
Weet iemand nog het bestaan van een mirror?
Nou het grootste probleem. Het downloaden van de client. De bovenstaande FTP werkt namelijk niet. Ook de download URL geeft een time-out. Ik neem aan dat de halve wereld nu WOW aan het downloaden is.
Anoniem: 80154
Of je gebruikt de .torrent en oefend wat geduld uit;cardinal808 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:29:
Het aanmelden is goed verlopen. Ik heb een account aangemaakt.
Clicky!
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 130105
Je hebt maanden de tijd gehad om de client te downloaden, en dat ga je NU pas doen? Succes
Anoniem: 80154
Mja inderdaad niet al te snugger van diegenen, maar ach wat maakt het uit, er is nu toch downtime...Anoniem: 130105 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:32:
Je hebt maanden de tijd gehad om de client te downloaden, en dat ga je NU pas doen? Succes
Verdomde frustrerend om tegen een lege ream-list aan te koekeloeren
EDIT:
idd RoamoR,
De torrents waarnaar ik verwees zijn gewoon diegene die van dezelfde trackers als Blizzard gebruik maken. Maar dan zonder embedded client, zodat je lekker je eigen BitTorrent-software kunt gebruiken om de boel binnen te trekken
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 80154 op 28-01-2005 12:40 ]
Is die standaard installer ook niet een soort van torrent? Aangezien er ook word ge-upload?
Wel een handige manier om Blizzards eigen servers te ontlasten.
Wel een handige manier om Blizzards eigen servers te ontlasten.
als het voor anderen is is er ook niks mis meebuzz schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:22:
[...]
ik maak er ook 3 aan, 2 extra voor mijn huisgenoten, vind ik nix mis mee,hun willen ook spelen!
Maar zomaar tig accounts aanmaken 'voor de lol' is minder toch?
Waarom zou je?Bosmonster schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:41:
Maar zomaar tig accounts aanmaken 'voor de lol' is minder toch?
Ik heb 5 accounts aangemaakt, 1 voor mezelf, en 4 voor eventuele guildgenoten die geen tijd gehad hebben zich te registreren. Als ik nog accounts over heb dan post ik die hier gewoon. Ik zie er de lol niet van 20 accounts voor jezelf te maken.
https://niels.nu
deel 13 anyone?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 130105 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:32:
Dat heet geen eerdere interesse. Ik ben op het moment aan het afstuderen en heb op het moment even twee weken tijd. Leuk om even te spelen en te testen. Ik ga namelijk geen spellen kopen, waarvan geen demo beschikbaar is geweest. Ook hebben een aantal Online spellen vaak een speciale key waar je dan voor bepaalde tijd mee kan spelen.Anoniem: 80154 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:36:
Mja inderdaad niet al te snugger van diegenen, maar ach wat maakt het uit, er is nu toch downtime...
Aangezien wow nu in de beta fase zit, heb je een leuke mogelijkheid om te kijken of het spel wat is. Of je het nou snugger vind of niet, daar heeft het niets mee te maken. gewoon "lack of time" en het downloaden van een beta stond niet op het prio-lijstje
[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 28-01-2005 12:56 ]
Hoe je het ook went of keert, erg handig is het nietcardinal808 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:56:
[...]
[...]
Dat heet geen eerdere interesse. Ik ben op het moment aan het afstuderen en heb op het moment even twee weken tijd. Leuk om even te spelen en te testen. Ik ga namelijk geen spellen kopen, waarvan geen demo beschikbaar is geweest. Ook hebben een aantal Online spellen vaak een speciale key waar je dan voor bepaalde tijd mee kan spelen.
Aangezien wow nu in de beta fase zit, heb je een leuke mogelijkheid om te kijken of het spel wat is. Of je het nou snugger vind of niet, daar heeft het niets mee te maken. gewoon "lack of time" en het downloaden van een beta stond niet op het prio-lijstje
Anyway, ik heb nu een account (
Ik heb de beta al een paar keer gedownload. 1x voor de US beta. Die heb ik na afloop verwijderd. Vervolgens voor de EU beta, maar ja ik had geen key en uiteindelijk ruimte gebrek op mijn harde schijf, dus die ook weer weggegooid.
Daarna via de ftp site die hier al een paar keer is vermeld. Ik mis alleen de installer.exe nog en nu werkt die site al dagen niet meer
(heb de mpq file, deel 2,deel 3 en deel 4)
Of ik krijg page not found of hij geeft foutmelding dat anoniem inloggen niet kan...
Dus nu maar weer via de torrents aan de gang (gaat redelijk snel, 130kb/s ofzo)
-edit- lol, hij springt nu naar 300kb/s dus die is vandaag nog binnen
Daarna via de ftp site die hier al een paar keer is vermeld. Ik mis alleen de installer.exe nog en nu werkt die site al dagen niet meer
Of ik krijg page not found of hij geeft foutmelding dat anoniem inloggen niet kan...
Dus nu maar weer via de torrents aan de gang (gaat redelijk snel, 130kb/s ofzo)
-edit- lol, hij springt nu naar 300kb/s dus die is vandaag nog binnen
[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 28-01-2005 13:09 ]
Dit dus.
Ik ben toch blij dat ik vorige week zo slim ben geweest om de EU-client te downloaden.
iemand anders ook het probleem dat de suggest realm leeg is?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Anoniem: 83827
Kan iemand die de originele EU version heeft geinstalled even kijken wat de realmlist is.
Ik heb atm eu1.wow.battle.net maar deze pakt hij niet.
Hier verder:
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 13
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 13
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.comAnoniem: 83827 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:39:
Kan iemand die de originele EU version heeft geinstalled even kijken wat de realmlist is.
maar bij mij is de suggestie lijst leeg
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Anoniem: 115084
edit; niet gezien dat er nieuw topic was. Ik verplaats het daar even heen.
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 115084 op 28-01-2005 13:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig