ik heb wel een idee voor een naam
hoe vinden jullie Hells Hero's klinken ?
hoe vinden jullie Hells Hero's klinken ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Anoniem: 76289
der is nog niet echt een guild site, er is vandaag pas echt een movement gekomen om een got guild te starten, er wordt nu vooral gekeken of er interesse is ( en die is er zeker)GTOfire schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:49:
Gathering of Hell, heh, heeft wel wat
on a side note, ik heb het topic niet echt meer gevolgd, maar ik heb misschien ook wel interesse om de GoT guild te joinen als ik eenmaal begin, hoelang dat ook nog gaat duren.
Tot nu toe heb ik een Undead Rogue, Night Elf Druid en Night Elf Hunter gepland staan, waarbij ik jammer genoeg niet mn Rogue en Hunter op 1 server kan hebben, maar de andere Horde rassen lijken me niet echt iets.
Heeft de GoT guild al een forum oid om de guild zaken te bespreken op een plek waar niet-guilders dr geen last van hebben?
Anoniem: 110655
Hell, Horde, Hero's, Humans, H**ren, Haste, Hit Points... mooi variabel zullen we maar zeggen
Anoniem: 134151
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 134151 op 27-01-2005 22:05 . Reden: typo's ]
we hebben wat meer opties nodig bij een poll dan alleen gathering of hero'sAnoniem: 134151 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:02:
GoH
klinkt wel lekker Gathering of Hero's
mensen kunnen het dubbel opvatten GoH
want eigenlijk zijn alle toons , chars die je op WoW maakt Hero's in het oude Rts spel bijv WC3
dus een gathering of hero's klinkt goed naar mijn mening
mischien een poll ?
Anoniem: 134151
klinkt goedAnoniem: 76289 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:08:
[...]
we hebben wat meer opties nodig bij een poll dan alleen gathering of hero's
Ik zelf zit ook een beetje na te denken maar kan niet echt met een goeie naam op de proppen komen, al vind ik gathering of hero's goed klinken, Gathering of the Horde als tegen hanger voor horde players?
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
The night is youngAnoniem: 114925 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:28:
Ik denk niet dat het vanavond nog gaat gebeuren.
Ik zou voor Heroes gaan, Hero's is een beetje een lullige taalfoutAnoniem: 134151 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:02:
GoH
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Anoniem: 111019
[ Voor 56% gewijzigd door JeanJeremy op 27-01-2005 23:00 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Anoniem: 28168
Music Addicted
Heroes is dan ook de juiste benamingTHE_CR0SS schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:48:
hero's gaat zowiezo niet..
quotes kun je niet gebruiken.. hebben wij als Medivh's Chosen ook last van. ingame zijn we Medivhs chosen.
en misschien kan al het guild geblaat ergens anders. het is nu niet echt lekker meer te lezen voor mensen die geen interesse hebben in de GoT guild. laatste 20 posts gaan daar zeker al over..
Moest ff denken aan die 'Got milk?' reclamesAnoniem: 134151 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:02:
GoH
mensen kunnen het dubbel opvatten GoH
want eigenlijk zijn alle toons , chars die je op WoW maakt Hero's in het oude Rts spel bijv WC3
dus een gathering of hero's klinkt goed naar mijn mening
mischien een poll ?
Agree to disagree... | Sort that one out!
en iedereen moet dan Engineering hebben als proffesion ( tweaken heBoekster schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:07:
Daarom ook mijn enigzins grappende Alliance of Tweakers en Horde of Tweakers. Beide duidelijk verwijzend naar GoT, en toch duidelijk welke faction. Is misschien een andere vraag of we wel beide factions in de Guild willen. Dat lijkt me wel weer leuk.
Maar wat nou als ik mijn case mooi in het leer wil steken?Pensmaster-B schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:30:
[...]
en iedereen moet dan Engineering hebben als proffesion ( tweaken he)
Music Addicted
Als jij nou 00:00 - 10:00 doet, ga ik daarna ok,Pensmaster-B schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:44:
ik denk dat iedereen maar om verschillende tijden wacht moet houden
want stel dat de beta vannacht nog open gaat
ok who's got first watch?
Anoniem: 123311
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 123311 op 28-01-2005 00:02 ]
Jij speelde ook vaker laat op de avond he? Dan moet dat ook wel goed komenSmurf schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:05:
[...]
Als je alliance pvp gaat spelen kunnen we nu wel eens samenspelen
mn acc is vanmorgen verlopen, en wacht nu tot na de carnaval met betalen, omdat ik eerder toch geen WoE kan doen. Maar als WoW me bevalt gaat dat dan voorlopig de laatste maand RO worden
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Agree to disagree... | Sort that one out!
[ Voor 10% gewijzigd door Postman op 28-01-2005 00:43 ]
Anoniem: 116035
Er draaien al 10 duitse en 3 franse localized servers in de FB op dit momentAdagio schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 00:37:
en Blizzard lacht zich rot.... Wij Europeanen zijn echt de achterblijvertjes hoor. Zometeen gaat niet alleen de second phase niet door, nee, straks gaan ze ook nog vertellen dat de Duitse en Franse localized games een vette joke waren. Dat zou ik als Nederlander dan wel weer een goeie grap vinden
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
https://niels.nu
Dat denk ik ook.. maar als dit zo doorgaat gaat straks het hele topic alleen om requests van anderen zoals het met meerdere beta's nu gegaan is.. Eerst krijg je een stroom mensen die requests vragen dan krijg je een stroom mensen die klagen over diegene en dan krijg je een stroom mensen die klagen dat het topic alleen om de Beta gaat..Hydra schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 08:12:
Lijkt me niet echt nuttig, waarschijnlijk kun je maar 1 account per IP reggen.
Anoniem: 75177
Die ik gemaakt heb bedoel je?Anoniem: 75177 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:23:
/oftopic
heeft iemand een download voor die tool die een website monitoord op veranderingen.
/ontopic
Anoniem: 133958
Heb je 't .Net framework geinstalleerd? Staat in de readmeAnoniem: 75177 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:36:
helaas, helaas, werkt niet. Bij opstarten meteen foutmelding. Mischien omdat ik firefox gebruik??
Ja joh, ik denk dat die beta inschrijving sowieso wel een hele dag ofzo open is hoor, maar ik vond 't wel leuk om te makenAnoniem: 133958 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:35:
Je kan toch ook gewoon zelf om het uur ff checken
[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 28-01-2005 09:41 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Lijkt me op dit moment de meest relevante (en leukeMuppet schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:38:
Man mensen doe nou wel allemaal weer heel overdreven. Het gaat nu ook zeker weer 20 pagina's over of de 2e phase begint en wie wel of niet een key heeft etc!!!
Deze plek is te koop.
Mijn idee. Het is leuk als je er een kunt bemachtigen, maar als dat niet lukt, is het toch jammer? Ik hou het wel in de gaten, tuurlijk, maar als ik niets heb, helaas. Over 2 weken is het spel uit. Daar kun je ook nog wel op wachten, na zo'n slordige 100+ wekenMuppet schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:38:
Man mensen doe nou wel allemaal weer heel overdreven. Het gaat nu ook zeker weer 20 pagina's over of de 2e phase begint en wie wel of niet een key heeft etc!!!
Music Addicted
[ Voor 25% gewijzigd door admiral866 op 28-01-2005 09:54 ]
Anoniem: 93362
Heb je een zelfs een readme gemaakt? Jij pure held die je daar rondlooptHydra schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:38:
Heb je 't .Net framework geinstalleerd? Staat in de readme
Final Beta Testers - 2nd phase - Anybody can now become a second phase Final Beta tester, using the generic Authentication Key provided on WoW-Europe.com. Just click the button below to create a new account. As a reminder, the total number of second wave accounts is limited, based on server capacity, and distributed on a first-come, first-served basis.
[ Voor 92% gewijzigd door Namu op 28-01-2005 10:23 ]
Daar kwam ik ook net achter. Redelijke kans dat er inderdaad iets staat te gebeurenNamu schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:16:
Nou, de signup pagina's (https://signup.wow-europe.com/) liggen er nu compleet uit. Zal het eindelijk zover zijn?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 26351
ze moeten alleen de key nog geven.# Final Beta Testers - 2nd phase - Anybody can now become a second phase Final Beta tester, using the generic Authentication Key provided on WoW-Europe.com. Just click the button below to create a new account. As a reminder, the total number of second wave accounts is limited, based on server capacity, and distributed on a first-come, first-served basis.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Nope, hij lag er zonet toch echt even uit vanwege een update.Viper2k1 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:27:
Hoezo die page ligt eruit? Hij doet het gewoon hoor. Ik denk dat het meer te maken heeft met het aantal requests die de pagina te verwerken krijgt
Er is een updateViper2k1 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:27:
Hoezo die page ligt eruit? Hij doet het gewoon hoor. Ik denk dat het meer te maken heeft met het aantal requests die de pagina te verwerken krijgt
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
There is no art to find the minds construction in the face
Nu doet ie t wel en er staat:Wouter schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:20:
[...]
Daar kwam ik ook net achter. Redelijke kans dat er inderdaad iets staat te gebeuren
Nog geen key btw# Final Beta Testers - 2nd phase - Anybody can now become a second phase Final Beta tester, using the generic Authentication Key provided on WoW-Europe.com. Just click the button below to create a new account. As a reminder, the total number of second wave accounts is limited, based on server capacity, and distributed on a first-come, first-served basis.
[ Voor 0% gewijzigd door itsme op 28-01-2005 10:39 . Reden: spuit 11 ;( ]
Nothing to see here
[ Voor 29% gewijzigd door Skeiron462 op 28-01-2005 10:45 ]
Nee, ze zijn dus niet bezig met onderhoud, hierover was zelfs een complete newspost:Skeiron schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:41:
Goed punt..
voor de ongeduldigen: ze zijn bezig met server onderhoud.. Kijk onderin dit topic..
http://forums-en.wow-euro...-en&t=71496&p=1#post71496
Het enige wat er vanochtend gebeurd is, is een restart van alle EU servers.Weekly Maintenance News
27/01/2005
The weekly maintenance, which normally takes place every Friday morning, will this week take place a little later than usual. It is currently scheduled for Friday evening but we will let you know in advance as soon as we have an exact time.
In addition, we're very close to opening the Account Creation pages for phase 2 of the Final Beta Test so please check this page for updates.
Lijkt me een goed plan. Als de modjes dit dan ook ff in acht nemen, komt het helemaal goedSkeiron schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:53:
Pagina 40.. denk dat het handig zou zijn een nieuw topic te starten nadat de inschrijvingen zijn geweest.. hierdoor beginnen we niet met een vervuild topic en kunnen we meteen uitleggen wat er gebeurd is..
Anoniem: 28168
Mjah, het kan nog wel een week duren en dan zitten we aan pagina 2000, wordt een beetje onoverzichtelijk danWouter schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:02:
[...]
Lijkt me een goed plan. Als de modjes dit dan ook ff in acht nemen, komt het helemaal goed
Nope, want hij is OPEN!!!!Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:04:
[...]
Mjah, het kan nog wel een week duren en dan zitten we aan pagina 2000, wordt een beetje onoverzichtelijk dan
[ Voor 18% gewijzigd door Crysania op 28-01-2005 11:15 ]
JawelFinwe schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:14:
Lol Nederland staat niet in de lijst met landen...
Anoniem: 133958
Om een één of andere reden staan alle landen in het Frans.THE_CR0SS schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:14:
nederland staat niet eens in de lijst met landen
[edit]
spuit 11
Anoniem: 12199
NIEDERLANDETHE_CR0SS schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:14:
nederland staat niet eens in de lijst met landen
[edit]
spuit 11
helaas. heb nu al afghanistan gekozenAnoniem: 133958 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:16:
[...]
Om een één of andere reden staan alle landen in het Frans.
Kies Pays-Bas dus
Anoniem: 123311
[ Voor 32% gewijzigd door Wouter185 op 28-01-2005 11:19 ]
Bekabelde WIFI
Eerrrr... Signups zijn al open, en de key is al bekend?fritsjof schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:18:
Dit was de key voor US OB:
BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC
Wat zou 't worden....Iemand?
Anoniem: 116035
Uuhh misschien ff wakker worden?fritsjof schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:18:
Dit was de key voor US OB:
BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC
Wat zou 't worden....Iemand?
[ Voor 44% gewijzigd door Jumpiefox op 28-01-2005 11:21 ]
The first casualty in war is always the truth...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq