Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.874 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Bosmonster schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:10:
Hmm... ik heb nurfed geprobeer en ben er erg blij mee, op 1 dingetje na:

Ik krijg nu alle popups van chars enzo bij de muis en das echt rete irritant.. maar welke plugin is dat? Voordat ik het spel 20x opnieuw opstart met een andere plugin disabled :P

Verder heb ik zo'n hokje rechtsboven van mn map gekregen met een tooltip die niet afgemaakt wordt omdat ie buiten beeld valt.. Hij begint met "B.".. of zoiets, weet iemand wat dat moet voorstellen?

Hmmm.. servers zijn ineens plat?
Voor die tooltip moet je gewoon in je FrameXL dir de gametooltip.lua achtig iets even deleten. Dan reageert hij weer default.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 128308 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:11:
Ok ik ben deze forum nog eens door genomen in het begin dan.
En ok op de wow homepage. MAar ik weet niet precies hoe dat zit met die time cards waarvoor zijn die, en plz snauw me niet meteen af bij het antwoord geven :)

En was er l iets bekent of je ook via gewoonw rekening kan betalen in plaats van CC en paypal in de EU. of zijn daar de timecardsvoor?
Volgens mij zijn de timecards ervoor als je geen cc & paypal hebt, een beetje zoals een telefoonkaart met beltegoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Kun je nou dan ook via paypal betalen? Dat is ook wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128308

Trancentral schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:50:
[...]

Volgens mij zijn de timecards ervoor als je geen cc & paypal hebt, een beetje zoals een telefoonkaart met beltegoed :P
Dus je moet met timecards en kan ik niet via de bank betalen want ja ik heb wow al besteld al een tijd bij dimensionplus maar ik heb geen card besteld. Want als ik die nodig heb dan ga ik hem meteen bestellen. :) want ik speel toch door dat weet ik nu al.

En ja ik heb geen cc. En ik weet niet hoe paypal werkt dus. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 128308 op 27-01-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 15:49
keldon schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 02:40:
[...]

GameTooltip.lua even uit je ..\FrameXML dir verwijderen, dat is ook het eerste waar ik mij aan ergerde :)
Had m al gevonden, begin een beetje te snappen hoe die interface extensions werken :P
Adagio schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:26:
[...]

Sommige postbodes weten werkelijk alles door de brievenbus te krijgen hoor, zo heb ik ook wel eens net-niet-passende pakketjes door de gleuf gekregen. Is je mooie doos al vernaggeld voordat je de envelop zelfs maar geopend hebt....
Heb een keer een DVD box besteld bij Play.com. De postbode dacht het past niet dus heeft de verpakking geopend, de hele DVD-box uitgeklapt (je kent ze wel) en het zo in de brievenbus geschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93362

lol @ postbode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Anoniem: 128308 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:00:
[...]

Dus je moet met timecards en kan ik niet via de bank betalen want ja ik heb wow al besteld al een tijd bij dimensionplus maar ik heb geen card besteld. Want als ik die nodig heb dan ga ik hem meteen bestellen. :) want ik speel toch door dat weet ik nu al.

En ja ik heb geen cc. En ik weet niet hoe paypal werkt dus. :+
Je hoeft je nog geen zorgen te maken over die timecards, aangezien je sowieso de 1e maand gratis kan spelen met je WoW pakketje dat je binnen zult krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel gehoord dat je wel een CC-nummer moet ingeven bij de registratie. Maar of dat waar is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

extreme schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:54:
[...]

Je hoeft je nog geen zorgen te maken over die timecards, aangezien je sowieso de 1e maand gratis kan spelen met je WoW pakketje dat je binnen zult krijgen :)
Ok thanks want ik heb geen zin dat als ik het spel krijg dat ik dan nog moet gaan wachten op een of andere kaart die dan nog besteld moet worden. En ja in een maand tijd heb ik genoeg tijd om zo'n kaart te halen. _/-\o_

Ik kan niet wachten jammer dat hij pas naar de vakantie uit komt. Anders kon ik meer spelen.
:9~

MAar nu heb ik nog genoeg plezier met het maken van levels in doom3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had even 2 vragen, eerst de domme vraag.

Heb je nou wel of niet de EU client nodig, want ik heb de installer van de US op dvd gebrand.
En als ik die US client kan gebruiken voor de OB straks kan ik dan gewoon weer patchen?

Want nu heb ik dus allemaal Koreaanse patches er opstaan en ben bang dat dat niet lukt.
Ik wou mijn pc formateren dus dan is het wel makkelijk om te weten dat ik straks gewoon de US client kan instaleren mijn beta ;) key invoeren en patchen en spelen.

De 2e vraag, moet je met een cc registreren want in dat geval bereid ik mijn ouders er vast op voor :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:00:
[...]

Had m al gevonden, begin een beetje te snappen hoe die interface extensions werken :P

[...]

Heb een keer een DVD box besteld bij Play.com. De postbode dacht het past niet dus heeft de verpakking geopend, de hele DVD-box uitgeklapt (je kent ze wel) en het zo in de brievenbus geschoven...
Hopen dat je de postbode een keer betrapt }) . Maar kun je daar niet voor aanklagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

MrVegeta schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:13:
Ik had even 2 vragen, eerst de domme vraag.

Heb je nou wel of niet de EU client nodig, want ik heb de installer van de US op dvd gebrand.
En als ik die US client kan gebruiken voor de OB straks kan ik dan gewoon weer patchen?

Want nu heb ik dus allemaal Koreaanse patches er opstaan en ben bang dat dat niet lukt.
Ik wou mijn pc formateren dus dan is het wel makkelijk om te weten dat ik straks gewoon de US client kan instaleren mijn beta ;) key invoeren en patchen en spelen.

De 2e vraag, moet je met een cc registreren want in dat geval bereid ik mijn ouders er vast op voor :)
Dit was allemaal te vinden; maar ja... vooruit dan maar weer...

de US client kun je met een beetje geluk verbouwen naar de EU client door de realmlist te veranderen... hoe en wat staat in dit topic...

en nee, je MOET niet een CC registreren of gebruiken, maar het is wel het gemakkelijkst omdat je dan geen time-cards moet bestellen enzovoorts enzovoorts...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oke bedankt :).

Das wel mooi dat je niet perce (?) een cc nodig hebt :).
En dat andere ook dus ik ga lekker formateren :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 128308 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:14:
[...]

Hopen dat je de postbode een keer betrapt }) . Maar kun je daar niet voor aanklagen?
Tja.. ik weet niet wie de postbode was. En hoewel het natuurlijk in principe niet zo netjes was, had er niet zo'n bezwaar tegen :) Hij had het wel netjes gedaan en het scheelde me een trip naar het postkantoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeeZ schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:23:
[...]
de US client kun je met een beetje geluk verbouwen naar de EU client door de realmlist te veranderen... hoe en wat staat in dit topic...

Dat schijnt dus niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
Anoniem: 24762 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 04:17:
Wij hebben op dit moment een 20 man WOW Guild voor retail Horde 1st EN pvp server.
Guildnaam = Bitter Legion
Met voornamelijk nederlanders en engelsen.
Klinkt interessant, hebben jullie een homepage ? En speel je nu EU CB; welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 123311 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:56:
[...]

Dat schijnt dus niet te werken.
Het schijnt dat je ook nog een MPQ bestand moet wijzigen. Zie http://forums-en.wow-euro...port-en&t=481&p=1#post481 voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, dat is wel positief.
Gelukkig was die ftp die een paar pagina's terug gepost was ook behoorlijk snel en had ik het in +/- 2 uur binnen, maar alsnog goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"OK Here's how I did it:

The install I had was the 1.1.2 install from the US beta.

There are only three things that you need to do to get it to work with the FB.

1. Download the 55mbish 1.2.1 patch from here http://www.fileplanet.com/files/140000/148817.shtml

Install this. This will take your wow version to 1.2.1

2. Go into your WoW directory and open up realmlist.wtf and replace the text with:

set realmlist eu1.wow.battle.net

Save file.

3. Download an MPQ editor, i used Shadowflare's which can be got from

http://shadowflare.ancillaediting.net/
The file is called SFSetup.zip

Install WinMPQ v1.62

Run it and open up the interface.MPQ file and scroll right to the bottom. There, open up the wow.ini file and replace the text with:

[WoW Config]
Version=1
Country=GB
Language=en
Region=3

Save it and close.

4. Launch WOW as normal and you're done.

NB: This worked for me, as they say, it's not officially supported. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-06 16:22
Bosmonster schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:00:

[...]

Off-topic: play.com bestellingen worden hier in Enschede bezorgd door Selectvracht. Bij jou niet? Die huisvrouwtjes die dat hier doen gaan echt zwaar onsubtiel met bestellingen om. Terugkomen is bij hen geen optie. Postbodes mogen geen pakketjes openmaken, maar volgens mij doet Selectvracht daar niet zo moeilijk over....

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
MrVegeta schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:26:
......

Install WinMPQ v1.62

.....
Die link verwijst je fijn naar 1 of andere gare site met wat popups...
Deze is wel goed:
http://shadowflare.gameproc.com/dwnload.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

ik heb hulp nodig

ik ben in het buitenland als wow uitkomt maar heb daar wel inet

ik een m8 van me krijgt de dvd thuis en mailt me me key
hoe activeer ik die en kan ik met de eu beta install ook retail spelen of het ik die dvd nodig
dan ben ik doomed :S

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 27-01-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Anoniem: 87260 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:42:
ik heb hulp nodig

hoe activeer ik die en kan ik met de eu beta install ook retail spelen of het ik die dvd nodig
Die key is voldoende, de client is hetzelfde voor beta en retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

KeeZ schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:23:
[...]
en nee, je MOET niet een CC registreren of gebruiken, maar het is wel het gemakkelijkst omdat je dan geen time-cards moet bestellen enzovoorts enzovoorts...
Dat zeg ik je niet na, bij US launch was dat namelijk wel zo. :/ Maar laten we hopen dat ze ervan geleerd hebben. :)
Anoniem: 87260 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:42:
ik heb hulp nodig

Al kan niemand dat met zekerheid zeggen, je kan hoogstwaarschijnlijk gewoon met de beta versie spelen als je een key hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik dacht maby weet iemand het van de vs retail iniedergeval bedankt

vandaar dat ik het vroeg bedankt

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 87260 op 27-01-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik testte die ftp-server even om te kijken hoe snel mijn dl zou zijn, maar ik moest een username en pw invullen :?
Ik heb de EU-client al, maargoed, ik dacht: heb ik iets gemist?

Over dat CC-- vs timecards-gedoe: ik heb een CC besteld speciaal voor WOW, volgens mij is 't goedkoper via een CC, makkelijker (anders verloopt die timecard misschien op zondag en kan je 'em dan net niet kopen....) Je kunt overigens ook heel handig andere dingen op het internet bestellen met zo'n ding, ik noem boeken, cd's en films, maar ook kaartjes voor de opera of misschien cabaret of toneel? 8)

Even wat anders: een vriend van mij denkt dat het leuk is om mij af en toe op te bellen en te zeggen:"De second phase is begonnen, je moet nu upsignen!" Dan stress ik natuurlijk, en dan zorg ik dat ik, desnoods onder bedreiging, een pc bemachtig, waar ik ook ben, en dan blijkt het een grapje te zijn. Mijn vraag is nu: welke sancties zijn toegestaan bij dergelijke misselijkmakende grappen?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bel ke de tokkie's en zeg je dat ze in zijn huis mogen wonen
lijkt me fair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...herkenbaar, ik zit met twee van die gekken in huis...

edit:
meestal eindigt het gewoon met slaan schreeuwen en slaan

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 93362 op 27-01-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 93362 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:51:
...herkenbaar, ik zit met twee van die gekken in huis...

edit:
meestal eindigt het gewoon met slaan schreeuwen en slaan
gheghe, één van de 2 meldt zich !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind alles best, als ze die beta-key maar niet vrijgeven als ik net aan het werk ben vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede gein :) Ik vermoed dat het wel vandaag zal gebeuren, dus hou je F5 knop klaar. Denk niet dat ze zo'n bericht daaaagen vantevoren op de site zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:57:
Ik vind alles best, als ze die beta-key maar niet vrijgeven als ik net aan het werk ben vanavond.
ja en als ik vanavond bij mijn vriendin zit kan ik ook niet kijken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen die de kans heeft om in te schrijven moet gewoon ff 15 minuten de tijd nemen om nog een paar extra accounts aan te maken. Dat kunnen we als GoT-ers toch wel voor elkaar doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93362 op 27-01-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

De kans is zeer groot dat je maar 1x een account aan kunt maken per IP. Als dat zo is, zullen er niet veel mensen extra accounts kunnen maken.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76289

als het IP gebonden is, is dat wel een opluchting, dit betekend dat niet iedereen die er het eerst bij is meteen meerdere accounts kan wegzuigen. Al met al zou ik het een goede regeling vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 08:30
Ik heb ook een User Interface in mekaar gezet met bestaande addons (zelf wel een hoop aanpassingen aangebracht in de addons).

Hij is op http://www.nolbypride.se te downloaden.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:28
Hmz, anders ben ik wel bereid wat extra accounts te maken or :) Ben nu 5 dagen achter elkaar vrij (In het weekend zelfs!!! :P :+) En als je wilt dat ik een account voor je maak, dan PM je maar. Of kijk je ff in me profiel voor me MSN adres en add je me, of mail je me.

[Edit]
Om ook nog maar is ff door te borduren op de GoT Guild (Horde en Alliance) ga ik er van uit dat iedereen die gestemd heeft wel geinteresseerd is in een plekje in de Guild. Ik stel geen eisen oid (NIEMAND Doet dat dus!) en iedereen mag joinen, ook als je niet van GoT bent, dus je kleine nichtje (Specs!!!!! mits boven de 18) mag ook meedoen. Ik heb mezelf eigenlijk al gepromoveerd tot Guild Leader van de Alliance... ik zoek d'r eigenlijk nog 1 voor de Horde. Nu komt iedereen gelijk met IKKE IKKE IKKE, maar het lijkt me verstandig dat we iemand kiezen die ook al wat ervaring heeft. Ik heb er op het WoW kanaal wel wat gesproken.

Nu moeten we nog een leuke naam verzinnen. En ik heb nog steeds iets met counter name in me hoofd. Dus het tegenovergestelde van de ene naam als guild name voor de horde oid. Voorbeelden van tegenhangers:

Order -> Chaos
Light -> Dark
Freedom -> Enslavement

Dus, als voorbeeldje, Horde wordt dan: The Legion of Chaos, dan wordt de Alliance: The Legion of Order. (Order heeft trouwens 2 betekenissen, het kan orde betekenen, maar ook een bestelling... beetje wazig, maar ja). Je snapt iig (hopelijk) wat ik bedoel. Kom eens met wat coole namen zou ik zeggen.

[ Voor 70% gewijzigd door sn0x0r op 27-01-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wouter schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:27:
De kans is zeer groot dat je maar 1x een account aan kunt maken per IP. Als dat zo is, zullen er niet veel mensen extra accounts kunnen maken.
Hoe kan je dan als je met meerdere mensen op een netwerk zit spelen? Lijkt me sterk dit.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Osdorp-Dude schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:56:
[...]

Hoe kan je dan als je met meerdere mensen op een netwerk zit spelen? Lijkt me sterk dit.
Proxy gebruiken :P Er zijn 100000000000 open proxy's die je ff kan gebruiken om te reggen.

[ Voor 14% gewijzigd door sn0x0r op 27-01-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Ik zit 40 uur per week op mijn werk.

En heb helaas maar beperkt internet (gelukkig wel GOT) dus kan geen account(jes) aanmaken.

Ik heb nu vertrouwen in sn0x0r om mij te voorzien ;)

Op welke server spelen de meeste Gotters op dit moment?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 12199 op 27-01-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb ook wel interesse om een GoT guild te joinen, wel Alliance side.
Zit alleen nog te twijfelen of ik Pala ga spelen of Priest

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohja, dat is ook wel handig om ff af te spreken, welke server gaan we allemaal op...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik denk dat het in de retail wel duidelijk gaat worden welke server me gaan kiezen... lijkt me nu nog niet zo nodig ;)

enne ik zou best in de WoW guild willen voor zover dat nog mogelijk is...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Meld me graag aan voor de GoT guild :-)

Ben vanavond hele avond vrij dus indien mogelijk maak ik extra accounts aan. Zal toch vanavond zijn, pleeeaaase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik meld me ook alvast aan voor de GoT guild. Weet alleen nog niet zeker of ik nou Alliance of Horde ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net de eu beta aan het patchen, gaf ik voor de grap een account in en pass, die nog klopte nog ook :o , ga der niks mee doen, maar was wel een zeer makkelijk acc/pass combo ;)

EDIT:

is er al een site voor de GoT guild? ik ben zeer geintereseerd!

For the horde!

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 76289 op 27-01-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmz.. goeie vraag :P Ik weet nog niet welke server we gaan joinen. Het zou wel makkelijk zijn als we allemaal dezelfde pakken. :+

Oke, deze keuze is om het ff al wat uit te dunnen:

Poll: PVP of PVE?
PVP
PVE
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=38782&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh? De Authentication Key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 76289 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:48:
net de eu beta aan het patchen, gaf ik voor de grap een account in en pass, die nog klopte nog ook :o , ga der niks mee doen, maar was wel een zeer makkelijk acc/pass combo ;)
Wacht maar totdat je de 2 patches binnen hebt, dan klopt je inlog-info ineens niet meer :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha grappig

We gaan toch wel PVP he?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 93362 op 27-01-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:50:
[...]

Wacht maar totdat je de 2 patches binnen hebt, dan klopt je inlog-info ineens niet meer :P
Die had ik dus al binnen ;) even rondgekeken op acc, was niks speciaals maar door die chars te zien wil ik toch weer zeer graag spelen :P

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 76289 op 27-01-2005 15:52 . Reden: tiepvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 17-06 20:39

Flapmo

and back is gigi!

* Flapmo ook present voor GoT guild.

Dwarf Hunter, alliance. eerste char.

namen:
Forever Freedom :? rsp. Freedom Forever
Forever Enslavement :? rsp. Enslavement Forever

bedenk me net dat er al een Forever love bestaat bij Ragnarok online, beetje laf om zelfde naam te nemen

servants of Honor vs. servants of [tegenovergestelde hier] (kan er niet op komen, ligt op puntje van me tong :X)

Zelf vind ik altijd stoer klinken:
Forgotten Existence

:?

[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 27-01-2005 15:57 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Live and let Live vs Live and let Die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Nu online

Smurf

Detri

Flapmo schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:55:
namen:
Forever Freedom :? rsp. Freedom Forever
Forever Enslavement :? rsp. Enslavement Forever

bedenk me net dat er al een Forever love bestaat bij Ragnarok online, beetje laf om zelfde naam te nemen
Vond die naam idd al bekend voorkomen :+

Heb zelf WoW ook maar pre-ordered. Hoorde er zoveel over dat ik wel nieuwschierig ben geworden, dus ga het eens een paar maanden proberen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Zo ziet het er wel naar uit :) En dat is ook wel mijn keuze iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 17-06 20:39

Flapmo

and back is gigi!

Smurf schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:07:
[...]

Vond die naam idd al bekend voorkomen :+

Heb zelf WoW ook maar pre-ordered. Hoorde er zoveel over dat ik wel nieuwschierig ben geworden, dus ga het eens een paar maanden proberen.
shouts to al me homies! SMUURRUUUFFF

niet dat ik echt met je gespeeld hebt maar mooie addict was je wel. Je speelt toch nog?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 15-06 19:21

Boekster

Naimoholic

Ik ben me ook aan het inlezen in WoW :) . Gekgenoeg boeit deze me pas sinds een aantal dagen, daar andere Blizzard games me vrijwel van de aankondiging konden boeien. Nu is SC: Ghost ook een uitzondering :P .

Maar nu ik me een beetje aan het inlezen ben wordt het toch wel erg cool :) .

Voor nu zat ik te denken aan een Night Elf Rogue. Wel een beetje een standaard class though :P . Ook geïnteresseerd in de GoT Guild, als ubernoob :P . Ik heb ook nog nooit een MMORPG gespeeld :) . Gelukkig staat het grootste deel aan terminologie op WoW.com, dat scheelt :P .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Paineaser wil ook wel een spot in de GOT clan eerste char word alliance night elf Rogue (daggers)

btw ik heb wel veel ervaring met MMORPG's neocron gespeeld , speel nog steeds Anarchy - online en heb beta WoW gedaan ( US )

Greetz richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Z'on got clan lijkt me ook wel lache
Count me in for the horde!! >:)

Gaat het tijdens de open beta al van start af wachten we op de retail versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Nu online

Smurf

Detri

Flapmo schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:14:
[...]

shouts to al me homies! SMUURRUUUFFF

niet dat ik echt met je gespeeld hebt maar mooie addict was je wel. Je speelt toch nog?
Als je alliance pvp gaat spelen kunnen we nu wel eens samenspelen :P

mn acc is vanmorgen verlopen, en wacht nu tot na de carnaval met betalen, omdat ik eerder toch geen WoE kan doen. Maar als WoW me bevalt gaat dat dan voorlopig de laatste maand RO worden

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Ze zullen wel weer precies met de final beta beginnen op het moment dat ik met de trein naar huis ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zit er dik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Even tussendoor, is er nog iets bekend dat de scheduled release date op 11 februari blijft staan, of dat er een andere datum komt?

Ik ga verhuizen van US naar EU met mijn Guild (www.methodguild.net, onderdeel van www.allgunsblazing.net) en ik wil het even netjes zo timen dat mijn lvl 60 Shaman verkocht is als ik EU kan gaan spelen :)

Sidenote: Mocht je interesse hebben in m'n Shaman (pvp server op US east) dan mag je het even zeggen op zoneseek@gmail.com:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Ik dacht dat het verboden was om accounts te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Jeetje, is het heus?

Tesamen met die 3000 gold verkopers op E-bay wat ook niet mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 09:43
Volges mij in de vorige topics is er ooit een policy verandering aangekaart ( voor wow ) waar in stond dat er van wow niks mocht worden verkocht buiten de wereld om. Dus niet op Ebay etc

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ach ja.. wat heeft iemand over voor een lvl 60 char? Als je dat zelf ook in een maand of 2 kan bereiken met normaal speelgedrag :P

Tenzij je een account hebt met 5+ lvl 60 chars ofzo lijkt verkoop me niet de moeite waard.

Om het nog maar niet te hebben over het feit dat je dan eigenlijk een 'uitgespeeld' spel koopt..

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 27-01-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo kom ik de dag wel autocadtend door, tekenen en om de 15 minuten die site even in de gaten houden ;)

*Robert verwisselt z'n F5 key met de F4, omdat de F5 niet meer bruikbaar is.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 19:56
Bosmonster schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:04:
Ach ja.. wat heeft iemand over voor een lvl 60 char? Als je dat zelf ook in een maand of 2 kan bereiken met normaal speelgedrag :P

Tenzij je een account hebt met 5+ lvl 60 chars ofzo lijkt verkoop me niet de moeite waard.

Om het nog maar niet te hebben over het feit dat je dan eigenlijk een 'uitgespeeld' spel koopt..
Moet jij eens op ebay.com gaan kijken wat ze daar voor over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
http://en.wow-europe.com/
Is veranderd, weet niet wat er veranderd is :) . Kreeg popupje van dat programma :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Laatst online: 16-06 15:48

Namu

Silver Wings Of Morning

Ik ook. Ze hebben gewoon alle oude posts weg gehaald...
* Namu reset pagecheck en wacht weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga nu werken, s0x0rs, ik reken op je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116035

Alliance NE roque @ your service! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
JeanLucPicard schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:20:
http://en.wow-europe.com/
Is veranderd, weet niet wat er veranderd is :) . Kreeg popupje van dat programma :P .
Oude berichten weg en de forum link is veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:06

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb zojuist een WoW full American key gekregen om de game uit te proberen. Hij is helemaal gek van L2 en doet niks met WoW maar heeft de subscriptie nog lopen. Ik wil het uiteindelijke spel wel kopen, maar ben er nog niet helemaal zeker van. Dus heeft hij zijn key even aan mij gegeven. (login naam en wachtwoord er ook bij) Ben ik helemaal blij. Want ik was onder de verondstelling dat je deze kom omzetten naar een EU account. Ik dat formuliertje ingevuld. Lees ik hier net wat door (dom :)) kom ik er achter dat dat alleen met de final gaat. DOUGH!

Ik heb gelezen dat je de US client om kunt zetten naar Europa, kan het ook andersom? Ik weet de adressen niet. Ik heb het wel geprobeert maar waarscheinlijk waren de adressen fout. Enig idee? (anders kan ik niet inloggen voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114925

Wat bedoel je met DOUGH! ?

* Anoniem: 114925 just curious :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Weekly Maintenance News
27/01/2005
The weekly maintenance, which normally takes place every Friday morning, will this week take place a little later than usual. It is currently scheduled for Friday evening but we will let you know in advance as soon as we have an exact time.
In addition, we're very close to opening the Account Creation pages for phase 2 of the Final Beta Test so please check this page for updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
spannend :) Zal het vandaag nog lukken ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou et dan misschien morgen gebeuren? Ik denk niet dat ze zooo snel achter elkaar dingen posten..

Btw de gamer.nl deadline was t/m vrijdag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
damn... ik zou me kunnen voorstellen dat ze het na het weekly maintenance doen... dat klinkt logischer dan ervoor ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:52

RtN

Denk da ze vanavond al de registratie opengooien, en na di emaintance van morgen of zaterdag phase 2 echt begint:). Staat niet voor niks very close, lijkt mij een aanduiding dat het nog kwestie van uren is oid :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk vanavond.. die maintenance is gewoon standaard, hebben ze misschien iets verschoven omdat het anders te dicht zit op het opengooien van de registratie. En er is verder niks nodig dan de gratis key op de website te tonen. De servers zijn up (die uit Frankfurt weet ik nog niet), en de rest is ook functioneel. Alleen nog kwestie van account aanmaken en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Op het IRC kanaal zijn de spanningen al hoog opgelopen, de Open Beta komt nu wel héél dichtbij.
Om ons geluk te beproeven, en te ontspannen even een poll :)

Poll: Wanneer denk jij dat de open beta registratie begint?
Donderdag avond
Vrijdag voor 14.00
Vrijdag na 14.00
Zaterdagvoor 14.00
Zaterdag na 14.00
Zondag voor 14.00
Zondag na 14.00
Maandag voor 14.00
Maandag na 14.00
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=38882&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Je kan je nu volgens mij registeren http://en.wow-europe.com/ alleen hij vraagt hier om een key oid ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

zal je weer net zien dat ze het opengooien als ik op de Go club zit , en dan weer afgelopen voor ik terug ben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Anoniem: 82495 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:54:
Je kan je nu volgens mij registeren http://en.wow-europe.com/ alleen hij vraagt hier om een key oid ??
Dat is nog steeds voor de Final Beta :)

(waar je dus een FB key voor nodig hebt)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Burning_acid schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:56:
[...]

Dat is nog steeds voor de Final Beta :)

(waar je dus een FB key voor nodig hebt)
pfft... ik helemaal blij dat ik dan toch echt eindelijk WoW kan gaan spelen... Maar dit gaat dus nogsteeds over die fase 1 van de FB? (fase 2 kan je toch op first come first serve base joinen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Anoniem: 82495 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:58:
[...]

pfft... ik helemaal blij dat ik dan toch echt eindelijk WoW kan gaan spelen... Maar dit gaat dus nogsteeds over die fase 1 van de FB? (fase 2 kan je toch op first come first serve base joinen?)
Klopt :)

Maar zolang de opening niet op http://en.wow-europe.com/ staat is hij ook nog niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131419

hehe eindelijk is de 2e fase er dan.
yeey weer voor de tigste keer in die saaie barrens rondlopen. (hoopt op snelle retail, zodat alles niet weer voor niets is)

Nou ja ter voorereiding, zijn er nog bekenden van de korean beta guild Protectors of the Shadows die weer een guild opstarten? heb ik wat bekende gezichten :)

offtopic: Torenton ben je ook nog ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Het belangrijkste van die beta is dat ik straks lekker cosmos en nurfed enzo kan testen en installen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:06

Upke dupke

Oompa Loompa

Iemand enig idee over mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Upke dupke schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:12:
Iemand enig idee over mijn probleem?
Ik denk dat jouw probleem in de toekomst door blizzard wel wordt opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12199 op 27-01-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

In de US ging het zo:

10 november signups closed van de "open" beta. Die duurde tot 18 november. Toen 4 dagen rust. En die dag daarna de release.

Dat zijn dus 2 weken :). Als vanavond de signups ingaan sluiten ze morgen, dan spelen tot 6 feb, 4 dagen rust en 11 feb release.

De puzzel valt nu samen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33

-SaveMe-

-klik-

gevote op Donderdag avond :P

*Heartbeat @ 180*

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

I hope so :P.

Jammer dat ik de 18e op vakantie ga mja. Iemand die in de vakantie non stop wil spelen op mijn account ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ViRaX schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:24:
In de US ging het zo:

10 november signups closed van de "open" beta. Die duurde tot 18 november. Toen 4 dagen rust. En die dag daarna de release.

Dat zijn dus 2 weken :). Als vanavond de signups ingaan sluiten ze morgen, dan spelen tot 6 feb, 4 dagen rust en 11 feb release.

De puzzel valt nu samen :p
Ik neem ook aan dat Blizzz dezelfde methode gaat gebruiken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Kun je ook de amerikaanse dvd gebruiken voor de europese open beta? Ik ken iemand die de amerikaanse dvd heeft, dus dat zou voor mij makkelijker zijn dan alles te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 17-06 18:46
Probeer dit eens?
MrVegeta schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:26:
"OK Here's how I did it:

The install I had was the 1.1.2 install from the US beta.

There are only three things that you need to do to get it to work with the FB.

1. Download the 55mbish 1.2.1 patch from here http://www.fileplanet.com/files/140000/148817.shtml

Install this. This will take your wow version to 1.2.1

2. Go into your WoW directory and open up realmlist.wtf and replace the text with:

set realmlist eu1.wow.battle.net

Save file.

Install WinMPQ v1.62

Run it and open up the interface.MPQ file and scroll right to the bottom. There, open up the wow.ini file and replace the text with:

[WoW Config]
Version=1
Country=GB
Language=en
Region=3

Save it and close.

4. Launch WOW as normal and you're done.

NB: This worked for me, as they say, it's not officially supported. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
We gaan PVP met de GoT Guild :P Stemmen staan nu al dik voor. Nu nog steeds een goeie naam. Dat is toch wel zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 15-06 19:21

Boekster

Naimoholic

HoT en AoT ? :P

Music Addicted

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: