Hmz, anders ben ik wel bereid wat extra accounts te maken or

Ben nu 5 dagen achter elkaar vrij (In het weekend zelfs!!!

) En als je wilt dat ik een account voor je maak, dan PM je maar. Of kijk je ff in me profiel voor me MSN adres en add je me, of mail je me.
[Edit]
Om ook nog maar is ff door te borduren op de GoT Guild (Horde en Alliance) ga ik er van uit dat iedereen die gestemd heeft wel geinteresseerd is in een plekje in de Guild. Ik stel geen eisen oid (NIEMAND Doet dat dus!) en iedereen mag joinen, ook als je niet van GoT bent, dus je kleine nichtje (Specs!!!!! mits boven de 18) mag ook meedoen. Ik heb mezelf eigenlijk al gepromoveerd tot Guild Leader van de Alliance... ik zoek d'r eigenlijk nog 1 voor de Horde. Nu komt iedereen gelijk met IKKE IKKE IKKE, maar het lijkt me verstandig dat we iemand kiezen die ook al wat ervaring heeft. Ik heb er op het WoW kanaal wel wat gesproken.
Nu moeten we nog een leuke naam verzinnen. En ik heb nog steeds iets met counter name in me hoofd. Dus het tegenovergestelde van de ene naam als guild name voor de horde oid. Voorbeelden van tegenhangers:
Order -> Chaos
Light -> Dark
Freedom -> Enslavement
Dus, als voorbeeldje, Horde wordt dan: The Legion of Chaos, dan wordt de Alliance: The Legion of Order. (Order heeft trouwens 2 betekenissen, het kan orde betekenen, maar ook een bestelling... beetje wazig, maar ja). Je snapt iig (hopelijk) wat ik bedoel. Kom eens met wat coole namen zou ik zeggen.
[
Voor 70% gewijzigd door
sn0x0r op 27-01-2005 15:00
]